…De borst is in een droom de vrouw van een man of zijn dochter, dus haar schoonheid is haar schoonheid, haar corruptie is haar corruptie . En wie een vrouw aan haar borst ziet hangen, pleegt overspel en baart een ander kind dan haar man . Als een man melk in zijn borst ziet, dan is hij rijk als hij arm is, en als hij niet getrouwd is, geeft hij aan dat hij kinderen zal krijgen . En als een jonge vrouw dat ziet, geeft dat aan dat ze zwanger zal worden en dat haar zwangerschap zal plaatsvinden, ook al is ze een rijk kledingstuk dat haar geld mist en bederft . En als ze een bewuste maagd was, duidt dat op haar huwelijk . Als ze jong was, ver van het moment van huwelijk, betekende dat haar dood . En wie ziet dat hij een vrouw verzorgt die hem kent en haar niet kent, dit geeft aan dat hij lange tijd ziek zal worden, tenzij hij een zwangere vrouw heeft, dan geeft dat aan dat hij een zoon heeft . En als een vrouw dit visioen zag, zou ze een meisje baren . Als hij ziet dat zijn borsten met mate zijn gegroeid en er goed uitzien, dan duiden ze zijn kinderen en dingen aan die hij bezit . En als hij ze ziet vallen, is dat het bewijs van de dood van zijn kinderen . En wie dat heeft gezien en geen kinderen heeft gekregen, wijst op zijn gebrek en zijn verdriet, vooral met betrekking tot vrouwen . Bij vrouwen die borstvoeding geven, geeft het de horizon aan van de persoon die borstvoeding geeft . Een grote borst geeft aan wat wordt aangegeven door een borst die bot is geweest . En wijst bij vrouwen op immoraliteit . En wie zag dat zijn borsten tegen zijn borst sloegen, dit geeft aan dat hij erg oud is, dat er slecht nieuws naar hem komt van iemand die hem kent . Als mannen en vrouwen jong zijn, duidt dat op liefde . En wie ziet alsof hij één grote borst heeft en de schaamstreek heeft bereikt, hij pleegt overspel met een verboden huwelijk, of heeft een verboden huwelijk, en de borsten in een droom zijn meisjes, dus wat erin gebeurde, wordt geïnterpreteerd in meisjes . En wie ziet dat er voor hem een ​​borst is gegroeid, samen met zijn borsten, dat is meer dan een meisje . En wie ziet dat hij een borst mist, dat is de dood van zijn dochter . En melk in de borst is een toename in geld en het verwijst naar het kind, dus wie ziet dat er melk in zijn borsten zit, is vereerd met een minimale verhoging die hem of degene die het bezit, brengt . Evenzo, bij vrouwen, als de melk die door een persoon wordt geproduceerd, borstvoeding krijgt, dan wordt hij opgesloten en wordt er een deur overheen gesloten, en er is geen schade aan het zogende kind, dan is het vernedering en verdriet . En er werd gezegd : als een man zag dat er melk in zijn borst zat, dan trouwde hij als hij celibatair was en kreeg een zoon . Als hij arm was, wees hij op Bishara, en als hij een jonge man was, duidde dat op zijn lange leven . En de jonge vrouw, als ze dat ziet, duidt op haar zwangerschap en bevalling, en de lengte van de borst van een man totdat ze zijn borst raken, is het bewijs van een gril die niet door God Almachtig wordt bevredigd . En daarvoor : het is een bewijs van de dood van kinderen, en als hij geen kind had, duidt het op armoede en verdriet . De lengte van de borsten van een vrouw boven de limiet is een bewijs van het doel van verdriet . De borst van een man geeft zijn kwaliteit, positie, gezondheid en ziekte aan . En de borst van een man kan verwijzen naar broers, metgezellen, kinderen en echtgenoten waar ze niets aan hebben . De borst van een vrouw bewijst het tegendeel, gezien de voorziening van de Almachtige God . Als hij ziet dat zijn borsten zijn als de borst van een vrouw en er melk uit druipt, geeft hij aan dat hij op zijn kinderen staat en dat hij begint te doen wat de vrouwen nodig hebben tijdens hun bevalling, en dit kan duiden op religie, of hij heeft een ziekte waarbij hij zich schaamt voor mensen, toen zag hij hem daar beroemd om . En als . De borsten werden koper of ijzer, wat wijst op het verlies van kinderen en het mislukken van oorzaken of zwangerschap . De borst op het beest is een echtgenoot, en de borst op de onvruchtbare vrouw werd geboren na wanhoop van hem . En misschien verwees de borst van de maagd naar de jihad, met kleding of met geld versierd . En de baby of het meisje heeft kwalen, ziekten en zweren . Een enkele borst voor een alleenstaande vrouw is een huwelijk, dus als er water of melk uit komt, verliest ze haar zoon of zus . En de borst is een overspelige vrouw . Hij stak de borst over met struisvogeleieren of Altrj . Ze kunnen eigendom zijn van borsten, en er werd verteld : ze waren vader en moeder . En de borst duidt op een fles wijn als deze melk bevat . Er werd gezegd : de borst is een vrijgevige man ….

…De trap : Het geeft de redenen aan voor de hoogte, de verhoging en het verlangen in deze wereld en het hiernamaals, volgens Maarrib die zegt : de mate van zo-en-die is gestegen, en die-en-zo is van hoge rang . En het duidt op het dictaat en de overtuiging van de Almachtige die zegt : ~We zullen ze halen waar ze het niet weten .~ Misschien gaf het de reisfasen en de huizen van de reizigers aan die ze afdalen naar de status van de status en het podium van de etappe . Misschien aangegeven door de dagen van het leven die naar zijn doel leidden . Het bekende ervan duidt de dienaar van het huis en de dienaar van de eigenaar en zijn dier aan, dus wie een onbekende trap op gaat, ik zal zijn zaak onderzoeken, en als hij het einde ervan bereikt en hij ziek is, zal hij zal sterven. Als hij een kamer erboven binnengaat, heeft zijn ziel de hemel bereikt, en als hij zonder die kamer wordt opgesloten, zal hij na de dood ervan worden onthouden. Een reis die hij recht voor zijn neus uitging en het levensonderhoud bereikte als zijn reis in geld was, en als het voor iets anders was, dan leidde ik af wat hij leidde of ontmoette ten tijde van zijn hemelvaart, wat duidt op goed en kwaad en de vervulling en gebrek aan behoeften, zoals als hij veertig mannen ontmoette of dinars vond op dit aantal, dan is dit goed nieuws Precies waar hij naar uitkwam, en als het aantal dertig was, deed hij dat niet, omdat de dertig klein waren en de veertig was compleet, het werd door de Almachtige God voor Mozes met ontberingen voltooid, zelfs als hij er drie vond en zijn vertrek was in een belofte die aan hem was gedaan, omdat de Almachtige God in de drie zei : ‘ Dit is een belofte dat is niet vals . ~ Evenzo, als hij zijn opkomst en zijn vertrek naar de hadj toestond, was zijn hadj voor hem voltooid, en als hij daar niets van hoopte, en hij zag niet dat hij in de maanden van de hadj gezag zou verwerven en verhoging, hetzij door een staat, een fatwa, een oratorium, of de oproep tot gebed op de vuurtoren, of het ontsnapt aan de beroemde spraakmakende zaken . Wat betreft het afdalen van de trap, als hij op reis was, hij kwam van een reis, en als hij werd genoemd als leider, zou hij zijn leiderschap verlaten . En hij was geïsoleerd van zijn werk, en als hij een berijder was, liep hij te voet, en als hij een zieke vrouw had, zou ze omkomen, en als hij de patiënt was, keek ze, en als hij naar een put ging. bekende plaats, of aan zijn familie en zijn huis, of aan een hoop stro of gerst, of aan wat het bewijs is van wereldgeld en zijn offers die Hij herstelde van haar ziekte . En als zijn afdaling was van een onbekende plaats die hij niet kent, of een wildernis, of naar een dood volk dat hij kende van degenen die hem voorgingen, of zijn val een breuk was, of hij viel eruit in een gat of put of begraven, of aan een leeuw die het verslond, of aan een vogel die hij ontvoerde, of aan een afgemeerd schip dat het vertrok Of aan een kruip over haar heen, en zij liep met hem, want de trappen zijn de dagen van zijn leven , en alles wat van hen naar hem werd neergezonden, is zijn dood toen het voltooid was en zijn dagen verstreken . Als hij gezond wakker was van ziekte, en hij was een tiran of een ongelovige, dan keek ik naar wat hem werd geopenbaard, en als het op goedheid duidt, zoals de moskee, vruchtbaarheid, kleuterschool, wassing en dergelijke, dan is hij dat ook. veilig en bekeert zich, en hij daalt af van wat hij is en verlaat het en snijdt hem af, zelfs als zijn afdaling ingaat tegen dat wat duidt op grote grootheid en grote zonden en ongeloof, zoals arrogantie en angstaanjagend groot vuur, leeuw, slangen en grote valkuilen , want het wordt tot hem aangetrokken en wordt niet plotseling ingenomen totdat wat erin vergaat, aan hem wordt teruggegeven, en hij wordt met hem gestraft en kan er niet voor vluchten . Het gebouw van de trap werd vernieuwd, aangezien het bewijs voor goedheid wordt bewezen door de corruptie, als het van melk was, was het goed en als het van bakstenen was, was het niet leuk . Sommigen van hen zeiden : De graad is om goede daden te doen, de eerste is gebed, de tweede is vasten, de derde is Zakat, de vierde is naastenliefde, de vijfde is Hajj, de zesde is jihad en de zevende is de Qur ‘ een . En alle Maraqi zijn goede daden, omdat hij, vrede en zegeningen zij met hem, zei : Lees en verzacht : ervan opstijgen als het van klei of melk is, is goed in religie en de islam, en er is geen goed in als het van bakstenen is, en als hij ziet dat hij in een kamer is zonder margarine en er geen vrede in is, dan is het de perfectie van zijn religie en de hoogte van Zijn rang bij God, want de Almachtige God zegt : ‘ Wij verhoog de mate van wat we verlangen . ~ De kleipotten zijn gemaakt van klei . De gouverneur is verheven en is trots op schulden, en kooplieden handelen met religie, zelfs als die van stenen is gemaakt, want het is de verhevenheid van hardheid van hart . En als het van hout is, dan is het met hypocrisie en hypocrisie . Als het van goud is, verkrijgt het staat, vruchtbaarheid en goedheid . En als het van zilver was, dan zou hij mijn dienstmeisje krijgen met het nummer van elke margarine, en als het nul was, dan zou hij de goederen van deze wereld krijgen . Degene die Marqa bestijgt, zal profiteren van een begrip en scherpzinnigheid die het zullen verhogen . En er werd gezegd dat de graad een ascetisch man was die aanbad, en wie dicht bij hem was, zou verheffing en ascese bereiken, want de Almachtige zei : ~ God verhoogt degenen onder u die geloven, en degenen die kennis geleidelijk hebben verworven .~ En elke graad voor de gouverneur is een jaar . En de ladder van hout : een magere, hypocriete man, en erin opstijgen is een gebouw met een bedoeling, want de Almachtige God zegt : ~ Of een ladder in de lucht, en je zou ze aanroepen met een teken .~ Er werd gezegd dat de hemelvaart de hulp van een volk met hypocrisie inhoudt, en er werd gezegd dat het een reisgids is . Als hij erin opstijgt om de woorden van een persoon te horen, dan treft hij autoriteit wanneer hij zegt : ~ Of heb een ladder waarin ze luisteren, laat hun toehoorders komen met een duidelijk gezag .~ Een man zei tegen Ibn Sirin : ik zag alsof ik op een trap was, dus hij zei : je bent een man die naar mensen luistert . Vrede op aarde is een ziekte, en het ontstaan ​​ervan is gezondheid . Taq : Breed is het bewijs van de goede manieren van een vrouw, en smal is het bewijs van haar slechte manieren . Als een man ziet dat hij in een smalle band zit, scheidt hij openlijk van zijn vrouw, en als zijn positie op de band breed is, wordt de vrouw in het geheim vrijgelaten van haar man . De hoedanigheid is een president die is goedgekeurd door het huishouden ….

…Wat betreft de zee, het is de autoriteit, en de rivier is een heerser zonder haar. Dus wie de zee ziet of erop staat, dan gebeurt er iets met hem van de sultan dat hij niet wilde. En wie ziet dat de zee een tekort is en een kloof is geworden, dan verzwakt de autoriteit en gaat weg uit die landen waaruit de zee is verdwenen, en wie ziet dat hij de zee is ingegaan door te zwemmen totdat hij niet ziet, dit is zijn verderf. En wie zag dat hij verdronk in een zee of een rivier en er niet in stierf, dan verdrinkt hij in de kwestie van deze wereld, en misschien was hij veel zonden en zonden, en wie zag dat hij in een zee ging of een rivier en hem van zijn bodem en modder en modder raakt, dan zal hij door hen worden geraakt van de sultan of een oude man, en wie ziet dat hij een duiker in de zee is, duikt op parels of iets anders, dan zal hij ging uit, omdat hij kennis of geld zocht, en het raakte het volgens het schijnbare aantal parels en anderen, en wie zag dat hij water putte uit de zee of de rivier en het in een kom deed, dan slaat hij geld van een heerser , en als het water donker is, krijgt hij angst en iedereen die ziet dat hij een bad neemt of zich wast uit het zeewater of de rivier, en als hij ziek was, genas God hem of had hij een schuld die God regeerde, of maakte zich zorgen, zo God wil hij was bezorgd, of vreesde veiligheid, of in een gevangenis, hij ging eruit naar het goede, en als hij zag dat hij over het water liep in een zee of een rivier , dan duidt het op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en wie een zwak waterrad zo vaak zag, zou een mens er niet in moeten verdrinken, want het is een goed leven voor mensen als het een gewone man is of voor degenen die dat waterrad bezitten Een man erin, want het is een goed leven voor mensen als het een algemeen leven is of voor iemand die dat waterrad in het bijzonder bezit, en wie ziet dat de zee uit de aarde is opgestegen, dan is hij een heerser die vreest dat hij wordt bedrogen of onrecht aangedaan, en wie ziet dat hij een zee of een rivier is binnengegaan, gaat een heerser of een heerser binnen, en als hij ziek is, zal zijn ziekte erger worden en als hij eruit gaat, slaat het goed van de sultan en voert weg van hem. En wie ziet dat hij een zee of een rivier aan de overkant heeft uitgehouwen, dan hakt hij ze of een heuvel en wordt daarvan verlost. En wie ziet dat hij vers water drinkt uit een rivier of een waterrad, dan zal hij het plezier van het leven en een lang leven lijden, en als het bitter of donker is, is zijn leven in zorgen, angst of verdriet en er werd gezegd dat hij evenveel ziek is als hij drinkt, en als hij weinig water ziet in een vat of op een plaats waar hij opgesloten zit, dan werd hij geboren, en als hij ziet dat hij heet water op hem is uitgegoten vanwaar hij dat doet niet voelen, dan is hij gevangen of ziek of gekweld door hen of bang voor de djinn in de mate van zijn hitte en wie het ook zag. Als hij in het water viel, zou hij in ernstige nood of ellende vallen, en wie denkt water in een kom, en als hij arm is, dan komt hij geld of een vrijgezel tegen, hij is getrouwd of getrouwd, zijn vrouw of ummah baarde zijn vrouw of zijn slavin, en als hij ziet dat hij water droeg in een kledingstuk of in wat hij ontkent dat hij er water in draagt, is ijdelheid en wie ziet, drinkt Hij water uit een mok of een beker of iets dergelijks. Als hij celibatair is, trouwt hij, en als hij ziet dat hij water leegt in een pot of een voorraadbak of een zak of iets anders, dan trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij water naar zijn huis drijft, dan wordt al het goede naar haar toe gedreven en wie ziet dat er water in zijn huis is gestroomd of ogen erin barsten, want het zijn huilende ogen op een zieke of om afscheid te nemen van een reiziger of anderszins, en wie ziet dat het kanaal van zijn huis of boomgaard loopt, als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten En als hij ziet dat het geblokkeerd is, worden zijn doctrines door hem geblokkeerd…

…Wie ziet dat hij zich van de islam heeft bekeerd tot een van de valse religies, dan begaat hij zonden, en er werd gezegd: vernedering en minachting, en wie ziet dat hij het vuur aanbidt, dan wordt hij verzocht met de sultan, en als het vuur is slapend dan zoekt hij verboden geld en wie ziet dat hij een houten afgod aanbidt, dan benadert hij een valse man naar een goddeloze man. Zilver, het komt voor een vrouw in iets dat niet gepast is, en als het van goud is, dan nadert hij iets dat hij haat, en het zal hem daardoor schaden, en als het van koper, ijzer, lood of zoiets is. op die manier benadert hij het verzoek van de wereld, en als het van steen is, dan benadert hij een hardvochtige man. Van aardewerk en dergelijke komt het dichter bij iemand die geen voordeel heeft. En in de zin is het zien van afgoden niet prijzenswaardig…

…Hij zag dat het een vuur aanwakkerde om een beetje te koken : het voedsel dat het opwekt, brengt iets op dat hem ten goede komt aan de mensen van het huis van waarden . Als er geen voedsel in de pot zit, irriteert het een man die de waarden van het huishouden met woorden is, en leidt het hem tot een onaangename zaak . Als hij ziet dat het vuur sommige van zijn lichaamsdelen heeft verbrand, zal hij evenveel schade oplopen als de verbranding, als sommige organen worden verbrand . Als het kledingstuk zijn hele lichaam of zijn hele lichaam is, dan zal het een ramp ondergaan in wat eraan wordt toegeschreven in de interpretatie, of in een deel van zichzelf, of in degene die het dierbaar is . Als het vuur een vlam of een tong is, dan is het kwaad dat hem overkomt in handen van een heerser of in oorlog . Als het geen vlam had, dan zouden dat ziekten, plagen en schilder zijn . Als hij zag dat het een vuur in de pot raakte of behaalde : het is haramgeld, alsof hij zijn hand zag vlammen, het beïnvloedt de mensen van de sultan . En als het een vlam of rook had, dan zou het die oorlog en verschrikking in zijn macht hebben, en de Almachtige God is de opvolger van het juiste ….

…Lucht : misschien aangegeven met zijn naam . Wie zichzelf in hem ziet staan, zitten of zoeken, dan is hij in de grillen van zijn religie, of in bedrog in zijn wereld, en zijn geest van wandelen waarin zijn werk in de lucht of in een staat van waakzaamheid is, en zijn hoopt, als hij in zijn ketterij is, dan is hij zijn ketterij, en als hij een ongelovige autoriteit is, dan zal zijn schuld bij hem worden gecorrumpeerd, anders zal hij met hem vrezen voor zijn ziel, en als hij in het zeeschip is , hij is bang voor schade . En als hij op reis was, kreeg hij angst . En als hij ziek is, leidt hij het verderf, en als hij van zijn plaats valt, zal hij beschadigd raken in zijn toestand en vervallen in zijn daden, omdat de Almachtige God zegt : “ Of de wind waait op een verpletterende plaats. ‘ Als hij sterft tijdens zijn miskraam, is dit het hoogste doel dat wordt bereikt door degene die sterft, ketterij of doden of zo . En wat betreft de lucht om een ​​structuur te bouwen, of om er een plank in te slaan, of om er een dier of een wiel in te installeren, en als een zieke stierf, of met hem stierf een patiënt, en dat is zijn kist en graf , als het groen was, was hij een martelaar, en als hij zag dat hij als heerser of heerser geïsoleerd is van zijn werk Of hij verloor zijn macht door dood of leven, en als hij zag dat hij die een huwelijkscontract had of bouwde zijn familie, dan wordt hij met haar bedrogen, en zonder veiligheid voor haar, en als hij ziet dat wie zich in de zee bevindt, zijn schip is beschadigd, of zijn vijand is gevangengenomen, of iemand houdt toezicht op het verderf. De twee dingen . Dit kan duiden op een corrupte daad die hij zonder kennis of Sunnah deed, als hij het niet op een fundering bouwde, noch was zijn feesttent of zijn pensioen gebaseerd op een beslissing . Wat betreft vliegen in de lucht, duidt dit op reizen op zee of over land . Als het met een vleugel was, dan is het sterker voor de eigenaar, en het is veilig voor hem en duidelijker, dan kan zijn vleugel geld zijn dat hij opneemt, een heerser die in zijn armen en onder zijn vleugels reist . Hetzelfde geldt voor zwemmen in de lucht, en het kan ook aangeven of het zonder vleugel is, om te misleiden wat er binnenkomt in termen van jihad, berekening of andere reizen dan de reistijd, over land of zee, en wie het ziet dat hij nonchalant door de lucht vliegt, ver weg reisde of eer verwierf . Wat betreft de sprong, het geeft de overdracht aan van wat erin zit naar anderen, hetzij van markt naar andere, van huis naar plaats, of van werk naar andere, afhankelijk van de omvang van de twee plaatsen. Als hij van moskee naar markt springt, zal hij de wereld verkiezen boven het hiernamaals, en als het van markt tot markt is. Een moskee, in tegenstelling tot dat, en vliegen in de lucht kan opstijgen tot degenen die ambities en hoop vermenigvuldigen, en worden een pijp . Van plek tot plek, getransformeerd van staat naar staat . De verre sprong is een lange reis, dus als zijn sprong afhangt van een stok, vertrouwt hij op een sterke man . Wat betreft de kleuren van de lucht, als de ogen van de zoeker zwart werden totdat hij de lucht niet zag, als zijn zicht dan het donkerst was tussen hem en de hoofden boven hem, dan, als hij hem niet aan een hoofd had toegewezen, zijn ogen waren verblind en zijn blik werd geblokkeerd door het licht van leiding, en als het visioen van de wereld was en ze huilden in een droom of huilden of ze smeken, met intensiteit die evenveel over hen neerdaalde als duisternis, hetzij verdrukking of somberheid of onvruchtbaarheid en onvruchtbaarheid . De Hetzelfde geldt voor roodheid, en de Arabieren zeggen dat het jaar van droogte : een stoffige jaar, voor het stof te stijgen naar mij van de ernst van de droogte, zodat de lucht is in de ogen van de honger, en hij zich voorstelt dat er rook daarin, dus als degene die de lucht verduistert rook is, dan is het een kwelling van onvruchtbaarheid of iets anders, en wat betreft mist is het verwarring en opruiing. Mensen worden overweldigd door verwarring ….

En wie ziet dat hij op een weg liep en een pracht ziet en terugkeert vanwege hem, dan begaat hij wat hem overkomt als een tekortkoming in zijn religie ….

…De neus is het centrum van de reukzin en geeft lucht en geuren af ​​aan het lichaam . En de neus in een droom geeft aan wat een persoon moet dragen in termen van geld, vader, zoon, broer, echtgenoot, partner of arbeider, dus wie een goede neus heeft in een droom was het bewijs van de goede toestand van degene die genoemd werd boven, en zijn duisternis of ouderdom duidt op dwang en onderdrukking . Ook is het inademen van de aangename geur het bewijs dat hij high en vriendelijk is . En het grote aantal neuzen in de droom in het gezicht is een bewijs van troost, kinderen en volgers . Als hij ziet dat zijn neus van ijzer of goud is geworden, duidt dat op een gesel die hem treft vanwege een misdaad die hij begaat, omdat degenen die verantwoordelijk zijn voor misdaden hun neus hebben afgesneden . En als de ziener een koopman was en zag dat zijn neus van goud of zilver was geworden, duidt dat op zijn gunst en de overvloed van zijn winst . En misschien geeft de neus aan wat iemand van het nieuws ontvangt op de tong van een boodschapper . De neus kan worden gericht op de spion die nieuws brengt dat niemand kent . En misschien wees hij de vulva of de anus aan vanwege het vuil dat eruit komt . Het kan worden aangegeven door de blaasbalg of blaasbalg waaruit hij in zijn levensonderhoud voorziet, en wie de blaasbalg vernietigd ziet, kan een ziekte in zijn neus hebben gehad . En wie een voordrager, zanger of muezzin was, en hij zag dat zijn neus was uitgeroeid of dat hij verstopt was en geen geur rook, dit geeft aan dat het voor hem niet mogelijk is om te rusten van zijn aanmaak, omdat de neus bedoeld om de adem te laten ontsnappen . Misschien wezen de neus en oren naar de heuvels en kliffen met motten en modder . De neus kan naar de vulva van de patiënt wijzen . Het kan worden aangegeven door dwaasheid, arrogantie en slechte lof. Wie zijn neus krimpt in een droom, arrogantie of krom, wijst op waarheid en vernedering . En wie ziet dat hij zijn neus melaats heeft, dan is dit het bewijs van zijn dood of zijn kwelling met een ramp die een schandaal is, en als het een zwangere vrouw is, dan is het haar dood of de dood van haar zoon . En wie zag dat hij een bloedneus had en bloed sloeg zijn kledingstuk, dan is dat verboden geld dat hem zou overkomen, en als het bloed dik was, dan was dat een kind dat hem zou overkomen . En er werd gezegd : de neus was verloren gegaan door de dood van de eigenaar . En er werd gezegd : wie ziet dat hij twee neuzen heeft, heeft twee zonen, of zijn getuigenis annuleert het getuigenis van twee mannen, of er is een geschil tussen hem en zijn familie . En wie zag dat zijn neus was afgesneden, stierf hij als hij ziek was, en als het correct was, geeft hij aan dat zijn toestand is veranderd en dat hij bankroet is . En er werd gezegd : de neus is de relatie van een persoon, dus wie ziet alsof hij geen neus heeft, er is geen genade voor hem, en als hij een goede geur ruikt, geeft zijn visie de vreugde aan die hem overkomt . En als zijn vrouw zwanger is, zal ze een zoon baren ….

Rook is in een droom een ​​verschrikking en kwelling van de Almachtige God en een straf van de sultan . Wie rook uit zijn winkel of zijn huis ziet komen, zal na gruwel, schandaal en koorts in goed en vruchtbaar vervallen, en dat zal op gezag van de sultan zijn . Als de rook onder een pan met vlees zit waarin het wordt gekookt, dan is het goed, vruchtbaar en vreugdevol na de verschrikking die het ontvangt . Als de rook iets is dat niet stinkt, dan is het horror, gevolgd door lelijkheid en schandaal . En wie ziet dat de rook hem schaduw kan geven, hij krijgt koorts . En wie in de winter en de zomer door de hitte van rook wordt geraakt, het is verdriet . Rook zien is een grote verschrikking en intense gevechten, en als het brandt, dan is het een vreselijke moord die mensen treft, en als het niet ontstoken is, wordt het verzameld zonder oorlog en opruiing zonder te vechten . En rook in een droom als het mensen schaadt en hen verblindt voor hun ogen, was het een bewijs van zorgen, angst en onrecht, of de kwelling van de Almachtige God met vernietiging of droogte . Misschien gaf de rook het nieuws aan waar het vandaan kwam ….

…Wat betreft het verbrijzelen en de aardbeving : wie een land zag dat schudde en een groep ervan werd verwoest, en een groep werd verlost, dan zou de sultan dat land neerdalen en zijn mensen kwellen, en er werd gezegd dat het een ernstige ziekte was , en als hij een berg van de bergen zag schudden , rillen of verdwijnen, dan besliste hij zijn beslissing, dan heeft het gezag van die plaats of zijn groten hen zwaar getroffen. Het is ernstig, en dit zal evenzeer van hen weggaan als het is hen overkomen, en de aardbeving als die komt, omdat de koning zijn onderdanen onderdrukt of in hem valt met strijd of ziekten, en wie deze wolken hoort, hij zal vallen in de mensen van dat gebied van strijd, vijandschap en verlies, en sommigen van hen zeiden : Eclips en aardbevingen, een slecht bewijs voor alle mensen en hun vernietiging en vernietiging Hun bezittingen, en als een persoon de aarde als bewegend ziet, dan is dat een bewijs van de beweging van de visionair en zijn leven . Wat betreft degene die ziet dat hij verkouden is, het is armoede . En als het wordt verbrand met vuur of een melkwegstelsel of rook, dan mist het het werk van de sultan en is het gevaarlijk en verschrikkelijk . En als wat wordt gebruikt als vuur brandt, dan doet het het werk van de sultan . Als het een steenkool is, dan zoekt hij het geld van een wees . En als het met rook wordt aangestoken, werpt het zichzelf in afschuw, en sommigen van hen zeiden : De kou is een koude reactie, en het geeft bij de reiziger aan dat zijn reis niet is voltooid en dat zijn zaken koud zijn . En mist is een dubbelzinnige zaak en beproeving, en een dag van wolken is angst en angst ….

…Appels in een droom duiden kinderen aan, en mooie gezichten, en appels net zo goed als degene die hem ziet, als hij een heerser is, dan zijn appels zijn eigendom, en als hij een koopman is, zijn appels zijn beroep, en als hij een ploeger, dan zijn appels van hem . Er werd gezegd : zoete appels zijn halal voedsel, en zure appels zijn verboden . De sultan gooide een appel, het is de boodschapper van hoop, en hekelde het . En de appelboom is een gelovige man die dicht bij de mensen staat, dus wie ziet dat hij een appelboom plant, brengt een weeskind groot . En wie zag dat hij een appel at, hij zou alles hebben waar mensen niet naar kijken, en als hij het plukte, zou hij geld krijgen van een eerlijke man met veel lof . Appels zijn genummerd voor een paar dirhams . Als hij een appel rook in een moskee, dan zou hij trouwen, en als een vrouw een appel rook in een losbandige bijeenkomst, dan werd hij bekend, en als ze die op een bekende locatie at, zou ze baren. goede zoon . En appels bijten Nawal is goed en winst en winst . Appels worden vertegenwoordigd door vrienden en broers, en er werd gezegd : wie ziet dat hij appels eet, dan verschijnt er een vijand voor hem . En een zure appel is een teken van afleiding, kwaad en geschreeuw . En de appelboom duidt op paniek ….

En sommige van de sprekers zeiden: Wie zag dat hijzelf in een fort is en zij een weldoener is, en zijn groep is met hem en zijn vermeerdering, dan is hij veilig voor zijn vijanden en heeft hij gewonnen wat nodig is, is gerechtigheid in zijn religie, en is afdwingbaar in zijn zaak, en in ieder geval ziet iemand zichzelf op wat voor manier dan ook in een kasteel, dan is het prijzenswaardig als hij niet bezit wat verwerpelijk is in kennis Uitdrukking ….

En wie ziet dat hij een dode put brengt en er een vuur in vindt, dan duidt het op de lelijkheid van de oom van de zee en zijn waarschuwing, en misschien heeft de eigenaar van de put een ketterij en misleiding begaan, evenals of hij iets in het van het ongedierte ….

…Welk advies heb je voor iemand die zich zorgen maakt en bang is voor dromen die ze zien en die misschien overdreven is? U bent niet de enige die lijdt. Dit is een van de nobele metgezellen, die is : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf die zei : Ik zag het visioen me misselijk maken totdat ik de Profeet hoorde, vrede en zegeningen van God zij met hem, zeggende : (Het goede visioen is van God . En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad en tegen het kwaad van Satan, en laat hem driemaal ontsnappen, en vertel het aan niemand, want het zal hem geen kwaad doen .) Afgesproken . In de roman : ( ik kon het visioen Oary van hen zien, maar ik niet Ozml ) elk : Oary annexatie Humazah oog en stilte, zoals koorts, komt naar me toe vanuit mijn angst voor nominale waarde in mijn geest . En Azmal : door de hamza te combineren en de zai en de meme aan te halen, zal ik niet worden ingepakt en bedekt met koude koorts . En in de roman ( behalve dat herhaal ik niet ). En in het verhaal ( als ik zou zien, is het visioen zwaarder voor mij dan een berg ). O mijn broer en mijn zus, niet om in paniek te raken en te vrezen, en als je je toevlucht neemt tot de gezuiverde Sunnah, zul je een nuttig recept vinden waarvoor het in de Sahih kwam : ( Als een van jullie een visioen ziet dat hij haat, laat hem dan omkeren en draai drie keer naar links en vraag God om het goede ervan en zoek toevlucht bij God tegen het kwaad ) , en in een verhaal : ( Laat God drie keer toevlucht zoeken bij God tegen Satan ) , in de roman ( en herinnert hen aan een doe hem geen kwaad ). En wie dit recept ook doet, zijn droom valt niet en kan op een onomkeerbare manier vervallen . God weet…

…Degene die in een droom rook drinkt : het kan een beproeving voor hem zijn en een plaag die in hem valt . Zijn visioenen kunnen duiden op een verbetering in zijn leven en vooruitgang; Rook stijgt van onder naar boven, vooral als hij het visioen in de winter zag ….

En wie een wetenschapper ziet en mensen eraan werken en ervan profiteren, het is een mineraal dat mensen van plan zijn en er voordeel uit halen ….

En wie ziet alsof hij is verdronken en hem een ​​keer laat duiken en een andere laat drijven en zijn handen beweegt, zal status en staat bereiken ….

…Al-Dukhan : afschuw en kwelling van de Almachtige God en straf van de sultan . Wie rook uit zijn winkel ziet komen, zal na een horror en een schandaal goed en vruchtbaar zijn, en dat zal door de sultan zijn . Als er rook is onder een pot met rijp vlees erin, dan is het goed en vruchtbaar en komt vrij na de verschrikking die het ontvangt . En wie rook ziet, heeft hem op een dwaalspoor gebracht, het is koorts die hem meeneemt . En wie wordt geraakt door de hitte van rook, het is een wolk en een illusie . Brandhout : roddelen, en Aiviadh met vuur Saih aan de sultan ….

…Als de bewijzen van pracht en rijkdom in het visioen zouden worden herhaald, zou dat terugkeren naar autoriteit . En welk bewijs van verdriet en ongerustheid er ook in wordt versterkt, het is een angst geworden op gezag van de autoriteit, omdat het de grootste angst is, en het kan de dood worden ….

En wie ziet dat hij hem heeft gekleed, hem heeft gegeven en hem ter ere heeft gekleed, en hem bereden berijdt, dan zal hij zijn sultanaat van hem overkomen, en als hij gekwalificeerd is om een ​​baan op zich te nemen, dan moet hij het overnemen ….

En wie een boom ziet en de eigenaar kent, dan ziet hij hoe hij van de ene plaats naar de andere wordt overgebracht, dan wordt het geïnterpreteerd door de vervreemding van die man, en als hij de eigenaar niet kent, kruist het hem ….

En wie dit als een autoriteit of autoriteit ziet, dan wordt zijn autoriteit van hem verwijderd en wordt zijn bevel voor hem niet vervuld ….

En wie ziet alsof het vuur in zijn eigen huis brandt en er geen rook voor is, dan zal hij de pelgrimstocht zegenen, zo God de Almachtige wil, en wie een lichtend vuur ziet in een donkere nacht, hij zal door kracht worden gekweld, genoegen en eer, want de Almachtige zei in het verhaal van Mozes dat ik een vuur vergeet, en hij verkrijgt kracht, gezicht en profeetschap. Wat betreft het heldere vuur waarin geen rook is, het is voor de gouverneur. En voor de koopman winst, de alleenstaande vrouw en de drank van vuur, lelijke woorden van Sultan ….

…Ismail bin Al-Ash’ath zei: ~Degene die zag dat vuur uit de lucht of uit regen valt als regen, omdat het een bewijs is van rampspoed, onenigheid en bloedvergieten aan de kant van koningen en sultans, en de ontmoeting van vijandschap tussen hen en het doden van veel mensen in de interpretatie. ~ Abu Saeed, de prediker, zei dat vuur in interpretatie twee soorten is: schadelijk vuur en heilzaam vuur, schadelijk vuur zoals het werd verteld. Op gezag van Ibn Sirin dat er een man naar hem toe kwam, en hij zei: ik zag alsof de ene verborgen wortel met vuur werd verbrand en de andere uit het vuur sloeg. Hij zei tegen hem: ‘Het land Perzië is een vee dat ik kan veranderen, dus de helft ervan is weg, en de andere helft is geraakt door iets kleins, dus het was zo. Het duidt ook op angst, en wie ziet dat het vuur in de ronde is gevallen totdat het alles heeft vernietigd, dan is er een gevecht en gaat hun geld weg, en het vuur in de woestijn is oorlogen, en het geluid van vuur is een drukte en huilen ….

En wie ziet alsof hij een vuur verbrandt om het te verbranden, zoekt de hulp van een hardvochtige autoriteit in de ernst van de armoede, en als een vrouw ziet dat ze een vuur heeft aangestoken en een helder vuur verbrandt, dan geeft ze geboorte van een jongen, en de ontmoeting van de vonk en de trekker duidt op voogdij en de regelmaat ervan, omdat de steen hard is en het ijzer brutaal en met grote kracht en het branden van vuur tussen twee stenen vechten tegen twee immorele mannen en het blussen Verzachtende aandoening ….

…Het begin van de dag geeft het begin aan van het bevel waarom de persoon die droomt, en het midden van de dag geeft het midden van de zaak aan, en het einde van de dag geeft het einde van de zaak aan . En wie ziet dat er iets voor hem verloren is gegaan en het vindt toen de dageraad explodeerde, dan moet hij zijn tegenstander bewijzen wat hij ontkent, volgens het getuigenis van de getuigen, want de Almachtige God zegt : “ Het reciteren van de dageraad werd gezien . ~ En wie ziet dat de hele tijd dag is en niet nacht, en de zon niet ondergaat maar eerder rond de hemel draait, geeft aan dat de sultan zijn mening geeft en geen minister raadpleegt over wat hij van zaken wil ….

En wie een vuur zag branden onder een pan terwijl het aan het koken was, en hij wist niet wat erin zat, toen werd het vuur gedoofd en koelde de pot af ….

…Hij is in een droom de vrouw en zoon van de man, zijn dood en zijn leven, zijn rijkdom en eer, zijn moeder en zijn dier, en zijn geheim. Als zijn winkel in een droom instort, scheidt hij van zijn vrouw, of is zijn zoon weg, of sterft hij als hij ziek is, of zijn geld kwijtgeraakt of zijn slaaf verkocht of stierf, of zijn geheim verscheen . En als hij zag dat zijn winkel fris en lekker rook, en als hij vrijgezel was, trouwde hij met een goede vrouw of had hij een zoon, en als hij ziek was, zou hij herstellen van zijn ziekte en zijn leven verlengen, en hij zou zijn waarde kunnen vergroten en zijn aanwezigheid verruimen, of hij kocht een prachtige natie of een luxueus dier . Misschien wees de winkel de vader en de moeder aan, omdat zij de reden waren om hem te vinden en te voeden . Wat in zijn winkel bekend was, of het nu een toename of een afname, een nieuwigheid of een sloop was, is te danken aan de persoon die het naar de winkel wees . En wie zag dat hij in een winkel zat, hij zou profiteren van het goede . En wie zag dat zijn winkel was verwoest en zijn vader, moeder of vrouw ziek was, dan zou de patiënt sterven . De winkel is het levensonderhoud van de man en zijn huwelijk . En wie zijn winkel wil vegen, gaat er weer uit . En wie ziet dat hij de deur van zijn winkel breekt, zal zich ervan afwenden . Als hij ziet dat de deuren van de winkels gesloten zijn, zal de recessie zich uitbreiden, en als hij ziet dat de deuren opengaan, zal God de handelspaden vergemakkelijken ….

En als hij de zon ziet overgaan in de sultan, wie ziet dat hij het bezit of in staat is om het van de sultan te krijgen, verkrijgt het, en wie het ziet zonder een straal ervan, dan duidt een afname van het bezit van de sultan en zijn val aan isolatie, ziekte of dood, en wie ziet dat het werd overschaduwd of voorkomen door opgehoopte rook en dikke wolken of zwart of vergeeld of uit de lucht gevallen, of de misdaad ervan werd groter, kleiner, verder, dichterbij, verlicht of donkerder, dacht hij de staat van de koning op een manier die bij hem past, en wie zag dat de zon voor hem knielde, de sultan neigt naar hem en onderwerpt zich aan hem, of er vindt een brede gerechtigheid plaats aan zijn zijde, en wie ziet dat hij en de zon betwistte hem, de sultan betwist hem in die mate dat En wie ziet dat twee zonnen samenkomen, het zijn twee engelen die elkaar ontmoeten, en wie ziet dat hij zich voor de zon of de maan buigt, geeft aan dat hij een grote zonde heeft begaan, laat hem berouw tonen van hem en van iedereen die dat ziet t de zon is opgekomen in zijn huis, en als hij vrijgezel is, trouwt hij met de mensen van het huis van de sultan en verkrijgt hij zijn gezag net zoveel als hij zag door het licht en een ieder die zag dat de zon afwezig is geweest of afwezig is, omdat de zaak waarin het is of wordt gezocht van goed of kwaad is voorbij, en wie ziet dat de zon is opgekomen zonder haar begin, dan is het een teken en vindt er een gebeurtenis plaats en wie ziet dat hij is geraakt door de hitte van de zon , hij heeft onrecht van de koning of zijn plaatsvervangers, en de zon gaat ook over op de vrouw als het voor een sultan, een president of een mooie vrouw was, en het wordt ook in goud geïnterpreteerd volgens wat van de staat wordt verlangd Hij wordt gezien en de zon kan door de ouders samengaan met de maan, en als een van hen valt of zijn licht uitgaat, gaat een van de ouders om…

…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een ​​leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…