…En wie ziet dat hij wil overgeven en dat niet kan, of komt hem scheren en komt dan terug, dan geeft hij aan dat het moeilijk is om zich te bekeren, en als hij berouw heeft, zal hij tot zonde vervallen ….
Dromen over Schaamhaar scheren
(40 betekenissen van dromen over Schaamhaar scheren)…Scheren: Degene die in zijn droom ziet dat haar of een draad uit zijn keel komt, dus strekte hij het uit en sneed het niet af, en het kwam er niet helemaal uit, dus werd zijn leven verlengd en zijn ruzie met zijn baas . En als hij een predikant was, nam zijn kennis toe . En de keel van Ibn Adam geeft het kanaal van het huis en zijn bron aan ….
…Het scheermes is een stalen gereedschap om mee te scheren . Hij is in een droom een mannelijke jongen omdat hij de jongen besnijdt . En als hij het snijdt, dan is het het breken van een zaak die hij gaat doen, en als hij daarmee vlees uitlegt of een dier verwondt, is dat zijn kwade tong waarmee hij mensen met kwaad overheerst . Al-Mousa’s visioen duidt op haat, vijandigheid en een pijnlijke tong . Zie ook het mes ….
…Nalatigheid duidt op het scheren van het hoofd in een droom, nalatigheid op het werk en het beperken tot concessies ….
…Met betrekking tot het zien van de leden, wie een afgehakt hoofd ziet en een positie en een doorn heeft, dan is het een toename van zijn pracht, en als het anders is dan dat, dan krijgt hij geld en trots en zijn gezicht, en wie ziet dat zijn hoofd er uit komt zonder door zijn nek geraakt te worden of iets dergelijks, dan verlaat hij zijn baas, zijn ouders of zijn leraren, en wie ziet dat zijn nek is geslagen En als zijn hoofd van hem is, als hij rijk is , gebrek aan zijn geld, of arm, hij is traag, of een slaaf die geëmancipeerd is of schulden heeft, God heeft zijn schuld vereffend of maakt zich zorgen, dan zal God van zijn bezorgdheid worden verlost, en als hij ziek is en zijn ziekte daar is geen medicijn voor hem dat zijn dood aangeeft en wie ziet dat zijn nek volledig is geslagen en het slaan pijnlijk is, dan duidt het op het begaan van zonden. Het kan een grote boetedoening zijn en het kan een beloning zijn en het hoofd van een persoon kan naar zijn kapitaal wijzen. Als hij ziet dat zijn hoofd van hem is verwijderd, dan zal zijn kapitaal waarin zijn gestalte van hem wordt verwijderd, van hem worden verwijderd en kan hij zijn hoofd scheren of zijn kap of tulband uit elkaar halen in de oorlog of zijn kamer of het dak van zijn huis slopen en als hij is een slaaf die hem zijn meester verkocht en die zag dat zijn hoofd in zijn hand was terwijl hij naar hem keek, want dat is een maatstaf voor zijn kapitaal en zijn levensonderhoud, en wie ziet dat hij met zijn hoofd ging, dan hij ziek wordt en zijn geld kan weggaan en wie ziet dat zijn hoofd naar zijn lichaam wordt teruggebracht, is op drie manieren de terugkeer van verloren geld of terugkeer naar zijn baas of zegen van het martelaarschap en wie denkt dat hij tegen het hoofd spreekt, komt goed A lot van tien dirham tot twintigduizend en wie de hoofden van mensen ziet afhakken, geeft aan dat goedheid en zegeningen van het martelaarschap…
…Als hij zag dat hij de hel binnenging : toen kwam hij uit hen in zijn tijd, de eigenaren van deze duidelijke zonde en zonde, en daarom een voorbode om hem te waarschuwen, moet hij berouw hebben . Als hij haar ziet en haar geen kwaad is overkomen, dan is dat vanwege de somberheid en het ongeluk van deze wereld, die hem zullen overkomen naargelang wat hij van haar krijgt of hem ziet . Als hij ziet dat hij er nog steeds in is, weet hij niet wanneer hij erin is binnengegaan, dat houdt hem nog steeds tegen, verspreid, zijn bevel is teleurgesteld en vernederd totdat hij eruit komt . Als hij zag dat hij at van haar eten of drinken, of hij kreeg hitte of letsel door haar tank . Omdat al die daden van zonde van hem zijn . Al-Qayrawani zei : Wat betreft degene die de hel binnengaat, als hij een ongelovige is, ziek, zal hij sterven, en als hij een vrome gelovige is, zal hij ziek zijn en toevlucht zoeken, want koorts is van Hellfire, en armoede en gevangenisstraf . En als hij een vulgair was, kwam hij groot, of binnen de ongelovigen en al-Fajra op hun beurt, of hij mengde hen in hun zaken en hun markten . Hij zei dat als hij het Paradijs binnengaat voor de pelgrim, hij zijn hadj zal voltooien en de Kaaba zal bereiken, het Huis van God, dat naar de hemel leidt . Als hij een ongelovige of een zondaar was, zag hij dat in iemand anders, dan werd hij moslim van zijn ontrouw en bekeerde hij zich . Als hij ziek was, stierf de gelovige door zijn ziekte, en de ongelovige werd wakker van zijn ziekte, omdat het paradijs het hiernamaals is voor de gelovigen, en de wereld het paradijs van de ongelovigen . Als hij celibatair is, zal hij met een vrouw trouwen, want het Paradijs is de verblijfplaats van huwelijk en huwelijk . En als hij arm is, wordt hij rijk en kan hij een erfenis erven . En de vermelding ervan duidt op het nastreven van de gemeente, of de verblijfplaats van kennis, mannelijk scheren, jihad en banden, en elke plaats die ernaartoe leidt ….
…Het is zeldzaam dat hij vertelde dat een vrouw zichzelf haar hoofd zag scheren met haar gezicht onbedekt tussen de mannen, dus kwam ze naar de kruising en sneed haar visioenen af, en hij zei tegen haar: Een man die je dierbaar is, zal sterven en jij worden blootgesteld aan mensen met een schandaal en de zin is goed voor haar. Ze deed het niet kort daarna, en haar man stierf, en ze viel in een zaak die ze vanwege hem werd ontmaskerd ….
…Goed, o commandant van de gelovigen 102 – Harun Al-Rashid zag een visioen dat je begreep, dus stuurde hij een brief aan Al-Kirmani, en toen hij bij hem kwam met een gelijkenis in zijn handen, was hij er leeg van en zei : Ik stuurde je een visioen dat ik zag, en hij zei : Wat is het? Hij zei : ik zag twee honden worden gebeten door een slavin uit mijn buurt. Al-Karmani zei tegen hem: ~Ik heb niets dan het goede gezien, o commandant van de gelovigen.~ Al-Rashid zei tegen hem : Zeg wat je ziet en wat je hebt? Toen zei hij tegen hem : Dit is een meid die met haar meeging voor haar gemeenschap, en je had geen relatie met haar, en ze was een vrouw met haar. Ze dacht eraan om zich te scheren en vond het spoor van de mousse en ze vond het vreselijk om in haar vorm te blijven, dus nam ze een klomp (1) Dus schoor ze wat haar en liet wat achter. Toen ze haar hierover vroeg, erkende ze het en geloofde Al-Kirmani, dus Al-Rasheed ging naar hem toe en zei tegen hem : Je was blij en tevreden met mij, en hij beval hem een soennitische connectie te hebben, pas op met praten over toen je nog leefde, zei hij : Bij God, wat is ermee gebeurd zolang Rashid leeft ….
…De boerderij : duidt de vrouw aan, want ze ploegt, zaait, wordt geïrrigeerd, draagt, baart en zoogt tot de oogst . En de plant wordt afgezien van het land, dus het zal het zijn zoon of zijn geld geven, en misschien duidt het op de markt, en zijn middelen, winsten en voordelen zijn zo overvloedig in plantagewinsten, zijn behoeften, winst en verliezen, en geeft het veld van oorlog en de oogst van de aar aan die door het zwaard wordt geoogst . En misschien werden de wereld en haar daden aangeduid door de groep mensen, hun jong en oud, hun sjeik en hun bejaarden, omdat ze van de aarde waren geschapen, en ze vloekten en groeiden als een plantageplant, zoals de Almachtige zei : ~ Bij God, je ontsproten uit de aarde een plant . ~ De pieken in dit aspect kunnen de jaren, maanden en dagen van de wereld aangeven, en Yusef al-Siddiq, vrede zij met hem, interpreteerde ze in jaren, en ze kunnen verwijzen naar de rijkdom van de wereld, voorraden en stortplaatsen, om één piek te verzamelen. met veel liefde . Misschien wees de boer elke plaats aan waar hij ploegt voor het hiernamaals, werkend voor de beloning en beloning, zoals moskeeën, dassen, het scheren van de herinnering en plaatsen van aalmoezen, want de Almachtige God zegt : “ Wie het hiernamaals wil, we ploegen meer voor hem , en degene die het van de wereld ploegt . ~ Wie in deze wereld een boerderij ploegt, trouwt met zijn vrouw . Als het groeit, zal zijn vrouw het dragen . Als hij alleenstaand was, trouwde hij . Anders zal zijn markt bewegen en zullen zijn winsten toenemen, en misschien zijn voorganger en zijn teams . Anders werd hij gevormd tijdens de gevechten, hij verzamelde het als het zijn bedoeling was . Wie ziet dat er oogsten worden geoogst : als dat in een land was waar oorlog was of de positie van de beul en de strijd, dan kwamen er mensen om door het zwaard, zoals het geval is met wat er in een droom met een sikkel wordt geoogst . En als dat in een land was waar geen oorlog is en dat is er niet bekend, en de oogst ervan was in de Grote Moskee of tussen de winkels of tussen de daken van de rol, dan is het het zwaard van God met de plaag of plaag . En als dat in een van de markten was, namen de voordelen van de mensen toe en keerde het geluk onder hen met de winst . En als dat in een moskee of een moskee van het goede was, en de mensen waren degenen die zelf de oogst haalden zonder te zien dat een onbekende voor hen oogstte, dan zijn het lonen en goede daden die worden bereikt door iedereen die oogstte . Wat betreft het zien van de oogst in twee hectare ploegen, als dat was nadat het zaaien voltooid en gekruid was, dan is het daarin geldig . En als het vóór zijn voltooiing was, dan is het een pandemie in de landbouw of hypocrisie in voedsel ….
…Het is in een droom dat een man rijk en trots is . Als hij ziet dat het wordt verlengd, zal hij profiteren van goed geld en een goed leven . En als hij ziet dat de zijkanten lang zijn en niet in het midden kijkt, dan zal hij geld hebben om het voor anderen klaar te maken . En als het langer duurt dan zijn bestemming, dan is het een schuld van de eigenaar en zijn ze ziek . En als het duurde tot het op de grond viel, zou de eigenaar sterven . En ze zeiden : Hij die een lange baard heeft en veel haar is ouder dan zijn leeftijd en geld, en als het de navel bereikt, dan is hij een man die de Almachtige God niet gehoorzaamt . Als de vuist groter wordt, is hij een geldschieter . En als hij ziet dat het haar van zijn baard zwart wordt, zal hij rijk zijn . Als het zwart of groen is, zal het een koning krijgen, tenzij het een tiran en onderdrukkend is, en de baard van de farao was zwart en groen geslagen . En als hij de kleur naar geel zou zien overhellen, zou hij armoede en ziekte bereiken . En als hij haar als blondine zou zien, zou hij doodsbang zijn . En als hij ziet dat hij de baard van een man in zijn hand heeft terwijl hij eraan trekt, dan moet hij zijn geld verdunnen en het opeten . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet . Als hij ziet dat zijn baard gebrekkig en licht is, en hij is een schuld verschuldigd, dan moet hij die afbetalen, en als hij overweldigd is, is zijn verdriet verdwenen . En als hij ziet dat de helft van zijn baard van goud is, zal een deel van zijn rijkdom of rijkdom verloren gaan . En als hij ziet dat zijn baard wordt afgesneden, wordt hij van zijn geld afgesneden . Wie zich aan zijn baard vastklampt en wat meer is dan de vuist, dan is hij een man die zakaah van zijn geld moet betalen . En wie de baard van iemand anders afknipt, het is een verhoging van het geld van zijn of zijn zoon . En er werd gezegd : de baard van een vrouw is een middel dat ze geen zoon zal baren . Als een vrouw ziet dat ze een baard heeft en getrouwd is, dan verliest ze haar man, en als ze weduwe is, dan trouwt ze met een man die het met haar eens is, en als ze ziet dat ze zwanger is, baart ze een mannelijk, en als ze ruzie heeft, zegeviert ze en neemt ze de plaats in van mannen . En wie ziet dat hij zijn baard plukt, dat is geld dat hij tussen zijn handen bederft . En wie zijn baard en hoofd samen zag scheren en ziek was, hij was genezen, en als hij schulden had, zou zijn schuld worden afbetaald, en als hij van streek was, waren zijn zorgen verdwenen . En wie ziet dat zijn baard zo lang groeit dat hij erin valt en er een kledingstuk van weeft en het op de markt verkoopt, dan is hij vals . En baard prestige . Misschien wees de baard op zijn winkel, zijn kleren en zijn winst . En als hij zijn baard afsnijdt met zijn verdriet, zijn pijn en verdriet lang . En de baard is een sectie om gezworen te worden, en het duidt op waarachtigheid, liegen, gierigheid en vrijgevigheid . Misschien verwijst de baard naar de vrouw . Het witte haar in de baard is een waarschuwing vanwege wat hij begaat . Misschien duidt de witheid van de baard op ziekte en impotentie . En als de baard wit was in het wakkere leven en hij zag hem zwart in een droom, duidt dat op kracht, kracht, vastberadenheid en intensiteit . Als zijn baard langer wordt dan normaal, duidt dat op plezier en spelletjes of geldverspilling zonder gezicht . De baard van de zondaar heeft berouw, en als hij verloren is, wordt hij geleid, vooral als hij er wit in ziet . Het laten groeien van een baard voor een vrouw is kroezig of onbeschoft en het begaan van verboden dingen . De baard van het kind heeft een lange levensduur . Zien wat aan de baard vastzit van stro of iets anders is slecht, ontroerende woorden of de vrouw dragen met iets dat niet is gemaakt ….