…Catastrofe Als u droomt dat u zich in een ramp bevindt die wordt veroorzaakt door het openbaar vervoer, dan loopt u het risico eigendommen te verliezen of dat u door een besmettelijke ziekte niet kunt werken . Als een meisje droomt van een ramp waaraan ze deelneemt, voorspelt dit dat ze zal rouwen om het verlies van haar geliefde, hetzij door de dood, hetzij door Abu door desertie . Als een zeeman droomde van een ramp op zee, betekent dit ellende en gederfde winst . Wat anderen betreft, duidt deze droom op verlies als gevolg van de dood . Als je droomt dat je het hebt overleefd, kom je in moeilijke situaties terecht, maar je zult er zonder schade uitkomen . Als je gedroomd hebt van een ramp op een spoorlijn en je hebt geen hand in deze ramp gehad, dan zul je geïnteresseerd zijn in het einde van een ongeval omdat een vriend of familielid die gewond is geraakt door Abu een probleem van functionele aard zal tegenkomen ….

…En wie ziet dat een waterrad door de huizen en huizen ging, dan is het een goed leven als het water zoet is, en als het zout is, dan is het schadelijk of slecht en wordt het verspreid, en er wordt gezegd dat het waterrad is een vrouw, dus wat erin wordt gezien van Zayn of Shein, is in de vrouw ….

Jaber al-Maghribi zei: “Degene die zag dat hij de weg overstak en iemand zijn bezittingen nam, het geeft aan dat de eigenaar van de bagage het leven van de bandiet hindert en ruzie met hem maakt en hem verzet in een zaak die hem schade berokkent ….

…Jaber al-Maghribi zei: “ Degene die zag dat hij zijn duim afhakte, zijn duimen zijn verdwenen, en als zijn wijsvinger wordt doorgesneden, duidt dit op zijn gebrek aan volharding in het gebed, en dat het afsnijden van zijn middelvinger duidt op de dood van een leider verwant aan hem, en het afsnijden van de ringvinger duidt op de vernietiging van geld ….

Wie ziet dat een heerser of een heerser zijn eed heeft afgesneden en er niet meer is, dan zweert hij bij God met hem met een valse eed, en wat betreft de linkerhand als een heerser of iemand anders deze afsnijdt en ervan breekt, dan het is de dood van een broer of zus, of een breuk tussen hem en hen . Of tussen hem en een overleden broer die geen genade heeft . Of een partner of een vrouw afsnijden ….

En wie ziet dat de zonde van zijn paard wordt afgesneden, dan is zijn uitdrukking anders dan die, en mist het die betekenis ….

En wie ziet dat hij een tak van een andere boom heeft gekapt, dan heeft een van de mensen van zijn huishouden het uitgelegd om het te verwijderen ….

En van wie zijn testikels ook waren afgesneden, de jongensmeisjes werden van hem afgesneden . En wie geen herinnering heeft, mannelijke kinderen worden van hem afgesneden, en als de kale man ziet dat hij haar heeft, dan zal hij geld hebben ….

…Wassen is in een droom duidt op berouw van zonden en vervulling van een verplichting om ouders of vrienden te eren . Als hij in de winter met koud water wast, duidt dit op zorgen, kwalen en ziekten, en als hij in de winter met warm water wast, duidt dit op winst, voordelen en genezing van ziekten . En wie zich heeft gebaad voor Eid en celibatair is geweest, zal trouwen . En als hij een bad nam voor de twee verduisteringen, zou hij iets groots kunnen doen of van streek raken . Als degene die in een droom baadde een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij krankzinnig was, is hij genezen . En als hij baadde in een droom om ihraam binnen te gaan of Mekka binnen te gaan, dan duidt het op vreugde en plezier, ontmoeting met afwezigen en het afbetalen van de schuld, evenals of hij baadde in een droom voor gooien en rondlopen . En misschien duidt het rituele wassen op overwinning op de vijanden . En wassen voor rondgang om voedsel te zoeken of de oudsten te dienen . En wie zag dat hij werd gewassen en nieuwe kleren had aangetrokken, en als hij ziek was, zou de Almachtige God hem genezen, en als hij schulden had, zou God zijn schuld uitgeven . Als hij een gevangene was, ontsnapte hij uit zijn gevangenis . En als hij bezorgd was, moge God hem zijn bezorgdheid gunnen . En als hij de hadj uitvoerde, de voorziening van de hadj, en als hij arm was, verrijkte God de Almachtige hem, en als hij geïsoleerd was, hernieuwde de Almachtige God zijn mandaat voor de Almachtige door te zeggen : ( Dit is een koud gewassen drankje ) , dan Job, vrede zij met hem, toen hij zich waste en nieuwe kleren droeg, herstelde God de Almachtige hem, zijn familie en kinderen, en alles wat er gebeurde . En als hij versleten kleding draagt, zal zijn zorgen weg zijn en zal hij arm zijn . En wie ziet dat hij zich gaat wassen in een wasbak of celibatair en celibatair is, zal trouwen . En wie zag dat hij in heet water had gebaad, ze kregen het . En het drinken van heet water looft de Almachtige God niet door te zeggen : (En drink warm water, snijd hun ingewanden door ). En er werd gezegd : Ghusl is huwelijk . En als de onbekende vrouw een bad doet, is hij een regendouche uit de hemel . Handen wassen met zeep zal de schuld wegnemen en het leed wegnemen . En het kledingstuk wassen geeft Saladin aan . En wie zag dat hij een geel kleed waste en het geelachtig maakte, zal van de ziekte worden gered . En er werd gezegd : kleren wassen geeft de vervulling van de schuld aan . En het wassen van de doden in een droom duidt op de vervulling van zijn schuld . En wie ziet dat een dode iemand vraagt ​​om zijn kleren te wassen, dit is zijn gebrek aan smeekbede van degene die hem zag, of aan naastenliefde, betaling van een schuld of de uitvoering van een testament ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…Abu Muhammad Abdullah bin Ali bin Hammad vertelde ons, op gezag van Abu Saeed Ismail bin Ibrahim, hij zei : Ik hoorde Abu Ishaq al-Khawas in al-Sham zeggen : Een man diende vroeger Dawood al-Ta’i en kreeg de bijnaam Abu Abdullah . Hij zei tegen hem : Als je sterft, was me dan en vertel niemand over mij . Hij zei, toen hij stierf, ik hem zag in een droom over Naguib in een mengelmoes, die vierduizend deuren heeft, met een ontspannen silhouet, en de wind valt uit, dus ik zei: O David, bid tot God om met me mee te doen . Hij zei : Red drie keer van mij : genees je maagzweren met honger, en snijd de wereld af met verdriet, en geef de voorkeur aan de liefde van de Almachtige God boven je verlangens en het kan me niet schelen wanneer het wordt ontvangen ….