…Het is de hulp voor de mens in zijn wereldse industrie . De vinger in de hermeneutiek is kinderen, echtgenoten, vaders en moeders, geld en een koning . Wie zag dat zijn vingers een goede toevoeging waren, duidt op de toename van wat we hebben genoemd, en het tekort is een afname bij degenen die het aangaven . En misschien wordt het afgesneden of wordt het nut ervan in een droom opgeschort vanwege het onvermogen om de vaders, moeders of kinderen ten goede te komen, of als zijn geld weggaat, of zijn dieren sterven, of zijn bezittingen worden opgeschort, of zijn industrie is uitgeput . Vingers kunnen verwijzen naar de vertegenwoordigers van de koning, die verschillen in hun rangorde en voordelen . En wie ziet dat hij in een droom op zijn vingertoppen bijt, als hij ziek is, gaat hij dood . En iedereen die zag dat zijn vingers waren afgehakt, of dat er een vloek van zwakte op hen neerdaalde bij zijn soldaten, kinderen, familieleden of kennissen . Vingers kunnen verwijzen naar de vijf dagelijkse gebeden, dus de duim is voor het gebed, de wijsvinger is voor de rug, het midden is voor de middag, de ringvinger is voor Maghrib, de pink is voor het avondeten en het midden is voor het gebed omdat het is wenselijk voor het verlengen, de ring voor de rug en de pink voor de middag omdat het aan het einde van de dag is . Als de vingers geld zijn, dan zijn de nagels zakat, en als de vingers een soldaat zijn, zijn de nagels hun wapen en hun aantal . De knopen van de vingers zijn het contract van geld, en de vingers zijn dagen, maanden of jaren . Vingers kunnen verwijzen naar de kinderen van de broer, en degene die wordt geschouderd is broer, en de vingers zijn als kinderen, wat geld is . En wie iemand ziet, snijdt een vinger voor hem af, hij beledigt hem met zijn geld . En wat er met de vingers van goedheid of corruptie is gebeurd, houdt verband met de verplichte gebeden of met de broeder . De lengte van de vingers duidt op een toename van hebzucht, en als hij een vinger ziet die met zijn vingers groter is geworden, is dat een toename in zijn verwantschap of in zijn gebed of in zijn kennis, en als hij ziet dat een van zijn vingers verhuisd naar een andere locatie, dan stelt hij het gebed uit tot de tijd van de andere . En wie zag dat hij zijn vingers in elkaar verstrengelde, verzamelde zijn gebeden in één keer, en misschien kwamen zijn familieleden bijeen voor overleg en samenwerking . En er werd gezegd : de vingers verstrengelen zonder met strakke hand te werken . En er werd gezegd : het duidt op gemeenschap of gemengde huwelijken en samentrekking, en misschien duidt dit op vernietiging van bewegingen en afleiding van het gebed, en er werd gezegd : de vingers van de rechterhand zijn de vijf dagelijkse gebeden, en hun kortheid duidt op tekortkomingen en luiheid in hen, en hun lengte geeft aan dat ze de gebeden onderhouden, en de val van een van hen geeft aan dat ze het gebed verlaten . En wie zag alsof hij een mens aan het bijten was, dit duidt op de slechte manieren van het gebeten . En wie ziet alsof er melk uit zijn duim komt uit zijn duim en bloed aan zijn wijsvinger terwijl hij ervan drinkt, dan moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op het voorkomen van lelijke woorden van zijn familieleden . Als de imam een ​​toename in zijn vingers ziet, duidt dat op een toename van zijn hebzucht, zijn onderdrukking en zijn gebrek aan eerlijkheid . En de vingers van de linkerhand zijn de kinderen van de broer en zus . Het verven van mannenvingers met henna is een bewijs van veel lof, en het verven van de vingers van een vrouw met henna is een teken van de vriendelijkheid van haar man voor haar ….

…Wat de vingers betreft, zei Ibn Sirin dat de vijf vingers van de rechterhand de vijf dagelijkse gebeden aangeven. Wat betreft de vingers van de linkerhand, ze worden geïnterpreteerd door de kinderen van de broer. Als hij een versiering of een sheena op de vingers van zijn rechterhand ziet, dan drukt hij dat uit in de vijf gebeden. Evenzo, als hij in de vingers van de linkerhand ziet, zijn interpretatie in de kinderen van de broer en het zien van de vingers van de twee benen duidt op de versiering En de rechtheid van de dingen, en wie ziet dat ze versierd of vernederd zijn, dan is zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een kromtrekking ziet, of het nu in zijn handen of zijn voeten is, dan is het een weerspiegeling, en dit is niet met Mahmoud, en wie ziet dat hij zijn vingers verstrengeld, dit is hard en arm, en wie ziet dat hij met zijn vingers breekt, duidt erop dat er lelijke woorden voorkomen tussen zijn familieleden. De vingers kraken werd als een aanfluiting beschouwd en misschien doen wat hij niet zou moeten doen…

…Wat betreft de vingers : er werd een broer geboren, volgens wat werd gezegd dat de hand een broer is . En verstreng het zonder strakke hand . En zich bezighouden met het werk van het huishouden en de zonen van de broers, met een zaak die ze voor zichzelf vreesden, en ze deden alsof ze het betaalden en dat het voldoende was . En er werd gezegd dat de vingers van de rechterhand de vijf dagelijkse gebeden zijn, de duim is het Fajr-gebed, de wijsvinger is het middaggebed, de middelvinger is het middaggebed, de ringvinger is het zonsonderganggebed, de pink is het duistere gebed, en de kortheid ervan duidt op tekortkomingen en luiheid erin, en de lengte ervan geeft aan dat hij de gebeden bewaart, en de val van een ervan duidt erop dat hij dat gebed verlaat . En wie een van de vingers ziet in de plaats van de andere, zal dat gebed bidden op het moment van de andere . Als hij zag alsof hij een mens bijt, wijst hij op de slechte manieren van de gebeten persoon, en de overdrijving van de beet in zijn discipline . Als hij melk uit zijn duim ziet komen, en bloed uit zijn wijsvinger, terwijl hij ervan drinkt, moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op lelijke woorden tussen zijn familieleden . Als de imam een ​​toename van zijn vingers zag, was dat een toename van zijn hebzucht, zijn fatsoen en zijn gebrek aan eerlijkheid . En er werd overgeleverd dat Harun al-Rashid zag dat de engel des doods, vrede zij met hem, hem had vertegenwoordigd, dus zei hij tegen hem : O koning des doods, hoe lang ben ik nog over? Hij wees naar hem met vijf vingers uit zijn handpalm, dus keek hij met afgrijzen toe, huilend om zijn visioenen, en hij vertelde ze op een formaat dat wordt beschreven door de uitdrukking. Hij zei : O Commandant van de Gelovigen , hij vertelde je dat hij vijf dingen wist met God, die in dit vers samenkomen : “ God heeft de kennis van het uur . ” Het vers . Aaron en Farah lachten . De vingers van de linkerhand zijn de kinderen van een broer en zus, en de nagels zijn het vermogen van een man in deze wereld, en het wit van de nagels geeft de snelheid aan van onthouden en begrijpen, en het zien van de nagels in de hoeveelheid van Saladin en de wereld . En de behandeling erdoor is een bewijs van fraude bij het verzamelen van de wereld, de lengte ervan met zijn goedheid, geld en kleding, en de voorbereiding van een vijandelijk wapen, of een argument of geld, om hun kwaad te vermijden . En zijn lengte, zodanig dat hij bang is voor zijn breuk, is het bewijs dat iemand anders de leiding neemt over het bederven van iets in zijn hand, omdat hij zijn bekwaamheid te veel gebruikt . Hij betaalt zakat al-fitr, en als hij het ziet alsof een oude man zijn pen heeft besteld, dan beveelt hij hem, als hij die vindt, zichzelf te verplichten en zijn eer hoog te houden . Het verven van de vingers van een man met henna is een bewijs van veel bewapening, en het verven van de vingers van een vrouw met henna geeft de vriendelijkheid van haar man aan haar aan . Als hij zag alsof hij haar had laten vallen, accepteerde ze de pigmentatie niet, dan toonde haar man haar liefde niet . Als de man zijn handpalm zag vervagen door een monster, zou hij moeten zwoegen in zijn pensioen, en als zijn rechterhand gepigmenteerd was door een monster, gaven zijn visioenen aan dat hij een man aan het vermoorden was . Als hij ziet dat zijn handen met henna zijn geverfd, laat hij zien wat er in zijn hand is van goed of kwaad, of van zijn geld of van zijn verdiensten of zijn industrie . Als hij zijn handen met henna gegraveerd ziet, probeert hij een trucje uit het huis, om een ​​deel van het huismeubilair op zijn kosten te besteden vanwege zijn gebrek aan inkomsten, en zijn vijand beledigt hem en hij wordt vernederd . Als een vrouw haar hand gegraveerd ziet, bedriegt hij haar versiering in een zaak die juist is . Als de inscriptie klei was, duidde dit op een groot aantal lof . Als ze de gravures van haar handen door elkaar had gezien, zou ze haar kinderen hebben verwond . Als ze ziet dat haar hand met goud is gegoten of ermee is gegraveerd, dan betaalt ze haar geld aan haar man of schenkt ze haar vreugde van hem, en als een man ziet dat hij is geïmpregneerd of gegraveerd met goud, dan bedriegt hij een truc waarin zijn geld of zijn levensonderhoud zal verdwijnen . Het okselhaar : de lengte van het bewijs van de behoefte aan Neil, het vers : ~ and Admm your hand to your wing white out of non- arm ~ en toont de religie van de eigenaar en vrijgevigheid . Als hij veel okselhaar ziet, dan is hij een man die zijn beul vraagt ​​om geld in te zamelen in kennis, voogdij, handel enzovoort, en hij keert niet terug naar de vrouw en religie . Als er veel minder zijn, duidt dat op het grote aantal kinderen ….

…En wie zag dat hij zijn vingers kraakte, gaf aan dat er lelijke woorden waren voorgekomen onder zijn familieleden, en er werd gezegd dat het kraken van de vingers een aanfluiting was, en hij mag begaan wat hij niet zou moeten doen, en als de imam of iemand in zijn plaats handelde ziet de toename in zijn vingers, dan is dit een toename van zijn tirannie en onrechtvaardigheid en een gebrek aan eerlijkheid ….

…Wat betreft de vingers, zei Ibn Sirin, de vijf vingers van de rechterhand geven het vijfgebed aan, dus de duim is het ochtendgebed, de wijsvinger, het middag- en middelgebed, het middaggebed en de ringvinger, het avondgebed. en de vingers van de linkerhand worden geïnterpreteerd door de kinderen van een broer ….

…En Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van de vingers van de twee mannen de versiering en de rechtheid van de dingen aangeeft. En wie in hen ziet wat versierd of te schande is, dan zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een vervorming ziet, of ze nu aan zijn handen of voeten vastzitten, dan is het een weerspiegeling en dat is niet die van Mahmoud ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie zag dat hij zijn vingers ineenstrengelde, dit zou ontbering en armoede zijn, en wie zag dat hij zijn vingers op een plek verzamelde, dan zou hij goed zijn, en misschien verzamelde hij zijn gebed in een paleis, en misschien wees hij op de omgang met de kinderen van zijn broer . ‘…

Vingers in zijn vingers : hij is er druk mee bezig, omdat hij stevig in zijn hand ligt, naar de plaats van zijn gezin en de kinderen van zijn broers . En als ze allemaal in een kwestie zitten die hun partij of ze voor zichzelf vrezen, dan is hun zaak onder hen een samenleving, en sommigen van hen hebben zich bij elkaar gevoegd en onthouden elkaar ….

…En Al-Salmi zei: ~Degene die Zina of Shin in de vingers van zijn rechterhand zag, drukt het vervolgens uit in de vijf gebeden, evenals of hij in de vingers van zijn linkerhand zag, dan zijn interpretatie van de kinderen van de broer . ~…

…En wie ziet dat hij in zijn vingers heeft gebeten, duidt op leed en leed in zijn religie ….

…En wie ziet dat iemand zijn vingers in zijn oor steekt, geeft aan wie zijn familie lastert ….

…Als hij zag dat zijn vingers erin gegroeid waren, vergrootte hij zijn hebzucht, zijn onrechtvaardigheid en zijn gebrek aan gerechtigheid ….

…En wie ziet dat hij piept en zijn vingers op het doorboren van de buis steekt, dan zal hij de Koran en zijn betekenis leren kennen en de lezing ervan corrigeren .) (De hobo )…

…En wie ziet dat hij zijn vingers aflikt, zal een beetje goed lijden ….

…Jaafar al-Sadiq zei: ~Het zien van de vingers verwijst naar zes gezichten, de kinderen van de broer, bedienden, metgezellen, kracht en de vijf dagelijkse gebeden .~…

…Abu Saeed, de prediker, zei: Wie ziet alsof zijn vingers verlamd zijn, maakt zich schuldig aan een ernstige zonde ….

…En wie ziet dat hij aan de kom van zijn vingers likt, weigert aan twee kanten, hetzij wanneer zijn leven leeg is, hetzij wanneer zijn levensonderhoud vanaf die plek leeg is ….

En wie ziet dat hij een tak van een andere boom heeft gekapt, dan heeft een van de mensen van zijn huishouden het uitgelegd om het te verwijderen ….

En wie zag dat hij de vleugel van de duif afsneed, legde het uit door te voorkomen dat zijn vrouw het huis verliet en dat haar vlees met geld werd overgedragen. Wat betreft het meisje, Ibn Sirin zei dat de jonge vrouw een vrouw is die geen religie heeft en een slecht karakter heeft om met mensen om te gaan ….

En wie ziet dat hij de nek van een dode persoon met iets heeft doorgesneden, en als hij een hervormd man is, dan zullen de mensen zich bekeren van zijn hand, en misschien zal iemand zijn zaken overwegen en zal zijn argument tegen hem worden versterkt en zal hij worden zegevierend met zijn vijand ….

Wie ziet dat een heerser of een heerser zijn eed heeft afgesneden en er niet meer is, dan zweert hij bij God met hem met een valse eed, en wat betreft de linkerhand als een heerser of iemand anders deze afsnijdt en ervan breekt, dan het is de dood van een broer of zus, of een breuk tussen hem en hen . Of tussen hem en een overleden broer die geen genade heeft . Of een partner of een vrouw afsnijden ….

Jaber al-Maghribi zei: “ Degene die zag dat hij zijn duim afhakte, zijn duimen zijn verdwenen, en als zijn wijsvinger wordt doorgesneden, duidt dit op zijn gebrek aan volharding in het gebed, en dat het afsnijden van zijn middelvinger duidt op de dood van een leider verwant aan hem, en het afsnijden van de ringvinger duidt op de vernietiging van geld ….

En wie ziet dat de zonde van zijn paard wordt afgesneden, dan is zijn uitdrukking anders dan die, en mist het die betekenis ….

En van wie zijn testikels ook waren afgesneden, de jongensmeisjes werden van hem afgesneden . En wie geen herinnering heeft, mannelijke kinderen worden van hem afgesneden, en als de kale man ziet dat hij haar heeft, dan zal hij geld hebben ….

Jaber al-Maghribi zei: “Degene die zag dat hij de weg overstak en iemand zijn bezittingen nam, het geeft aan dat de eigenaar van de bagage het leven van de bandiet hindert en ruzie met hem maakt en hem verzet in een zaak die hem schade berokkent ….

…De laesie in de vingers : bewijs van het leed van de jongen . Als hij geen zoon had, is dat een bewijs van verspilde gebeden . En er werd gezegd dat hij die zag dat zijn pink was afgesneden, zijn zoon hem miste . En wie zijn overwinning afgesneden ziet, krijgt een zoon . En wie de middelste afgesneden zag, de geleerde van zijn land of zijn rechter stierf, en als hij zag alsof vier van zijn vingers werden afgesneden, trouwde hij met vier vrouwen en ze zouden allemaal sterven, en er werd gezegd dat wie dan ook zag het alsof hij een vinger van een persoon had afgehakt, hij zou een ramp in zijn geld lijden . En er werd gezegd dat de vingers verloren zijn, de bedienden worden gezogen, de vingers worden gezogen, het geld is weg . En het op elkaar klemmen van de vingers duidt op het achterlaten van incest . Wat betreft de nagels : de laesie erin duidt op zwakte van bekwaamheid en corruptie van religie en zaken. Er werd gezegd dat de lengte van de nagels ondoorzichtig is, en wie ziet alsof hij geen nagel heeft, is bankroet . Als hij ziet alsof zijn nagels allemaal gebroken zijn, sterft hij, en evenzo als hij ze groen ziet tijdens het upgraden, helpt het niet, dan sterft hij . Wat betreft Al-Sadr : wie denkt dat zijn borst pijn doet, geeft geld uit aan extravagantie zonder God te gehoorzamen, en hij zal ervoor worden gestraft . Verkoudheid : duidt een gemakkelijke ziekte aan die wordt gevolgd door welzijn en geluk . Al-Bassam, die denkt dat hij mashas is, is een man die zonden durft te begaan, en hij is gestraft door de sultan ….

…Als je ervan droomde je vingers te zien bevlekt of gekrast, en bloed bloedde eruit, dan betekent dit veel problemen en lijden . Je zult wanhopig worden zodra je je een weg door het leven baant . Als je mooie handen met witte vingers ziet, betekent dit dat je liefde rijpt en dat je beroemd wordt vanwege je neiging om goed te doen . Als je droomt dat je vingers worden afgeknipt, verlies je rijkdom en erfenis door de tussenkomst van de vijanden ….

…Wat zijn de beschrijvingen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die kwamen in de biografie , en als ik het in een droom zag, weet ik waardoor ik hem echt zag . . ? Ik schreef graag zijn beschrijvingen, dus als iemand van jullie een visioen in de Boodschapper zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, laat hem dan wat hij zag vergelijken met de beschrijvingen, als ze overeenkomen. Hij zag hem, en laat hem op dat moment zich verheugen en niet blij zijn, en als het niet samenvalt, dan zag hij hem niet, en op dat moment is het visioen een visioen van uitlegging, en volgens de toestand van de ziener , en de beschrijving ervan werd genoemd in verschillende hadiths, waaronder : de hadith van Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei hij : De profeet , moge God tevreden met hem zijn, zei : God zij met hem, met lange en geen korte, gebogen handen en voeten – dat wil zeggen dikke en ruwe vingers – groothoofdige, enorme wiegen – dat wil zeggen de botten en het corpus, elk compleet bot is groot – lang gelekt – dat wil zeggen, het haar dat tussen de borst en de navel – . Als hij loopt, zijn ze geboeid, alsof ze afdalen van een stapel die ik ervoor of erna niet heb gezien, vrede zij met hem . Al-Tirmidhi zei : Dit is een goede en authentieke hadith . De man vroeg aan Al-Bara : Was het gezicht van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, als een zwaard? Hij zei : Nee, net als de maan . En Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei in een andere beschrijving : Het was niet een lange, donzige, noch een aarzelende korte, en het waren vier mensen, en er was geen gekrulde kat, noch een stam. . Ik krimp de ogen ineen, omzoom de lippen, het glorieuze van de paddenstoel en de schouder, de blote met een lek, de handen en de voeten gebogen. Hij heeft een toon en verzacht ze, en ik eer ze met tien. Wie hem ziet, zal hem humor geven, en wie hem vermengt met een kennis die hij liefheeft, hij zegt zijn naam die ik niet voor of na hem heb gezien, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Verklaar het vreemde gesprek : Almmguet : uitgaande lengte AC : binnen een deel ervan in sommige paleiskatten : ernstig Aljaudh Almthm : Albadn veel vlees Almkltm : Medawar gezichtsdrank : dat in albumine rood Alodj : ernstig donker worden van het oog Alohdb : lange schaamlippen Ketd : schoudersgemeenschap, die uitlekte. Het is de delicate poëzie die als een penis is van de borst tot de navel. De dunne : de dikke vingers van de handen en de voeten, de ontwrichte : lopen met de kracht van Jalil Al- Mushash : de hoofden van de processies Aisha zei over hem : De Boodschapper van God heeft dit verhaal van jou niet verteld, maar hij sprak woorden die het verduidelijken, een hoofdstuk dat hij bewaart voor degene die hem bespioneert . En Abdullah bin Al-Harith zei over hem : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, lachte altijd behalve met een glimlach . Op gezag van Jabir bin Samra zei hij : Er was een Hamousha in de benen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij lachte alleen met een glimlach, en als ik naar hem keek, zei dat de ogen donkerder zijn, niet donkerder . En tegen hem zei hij : Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, had vroeger een geribbelde mond in de vorm van ogen, geobsedeerd door de hielen . Verklaar de vreemde toespraak : verwarde ogen : een lange incisie oog manhoos Stub : weinig vlees ,,,,, onder vermelding van Sunan al – Tirmidhi, Boek deugden…

…Zeldzaam zei Sheikh Yusef al-Karbouni, moge de Almachtige God hem genadig zijn. Hij was een hulpsheriff in Alexandrië, en hij had vijf kinderen die door hen werden onderzocht, zodat niets ter wereld hun liefde voor hem zou veranderen, dus sliep hij een nacht en zag alsof zijn vijf vingers waren afgesneden, en hij werd geweldig glorie met hem, dus hij werd doodsbang en bang voor zijn kinderen, zei de sjeik, dus hij stuurde me achter me en vertelde zijn visie op Ali. Dus ik wist wat er in hemzelf was en ik vertelde hem dat het niet was wat ik me had voorgesteld, maar ik heb je nodig voor dit visioen om toelaatbaar te zijn, dus zei hij ja, dus ik vertelde hem dat de vijf vingers de vijf dagelijkse gebeden zijn, omdat je er niet volhardend in bent, dus hij zei dat het juist was, dus ik zei dat ik vergeving van God vraag en bekeer u tot hem en uw gebeden zijn noodzakelijk ….

…Er werd gezegd dat hij die het bloed van mensen dronk zich verveelde van de zonde en eraan ontsnapte . Wie in een put met bloed valt, zal door bloed of verboden geld worden gekweld . En de bloedstroom uit de gezondheid en veiligheid van het lichaam . Als hij afwezig was, zou hij veilig terugkeren van zijn reizen . En een man uit Azad zei : Een van onze grote mannen bad het volgende avondgebed met ons, stevig en krachtig, en hij werd blind, dus smeekten we hem en vertelden hem: Wat is dit dat je neergeslagen heeft? Hij zei : Ik kwam in mijn slaap en ik nam, dus nam hij me mee naar de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en als hij zat met bloed in zijn handen, zei hij dat jij degene was die vocht Hussein? Ik zei ja, dus nam hij deze twee vingers, de wijs- en middelvinger bedoelend, en doopte ze in bloed, en toen zei hij dat in mijn ogen . En hij knikte met zijn twee vingers, en zei : ik kan niets zien . Een man kwam naar Ibn Al-Musayyib en zei : ik zag alsof ik een druppel bloed in mijn handen had, en hoe meer ik ze waste, hoe feller . Hij zei : Je bent een man die van je zoon is verbannen, dus vrees God en maak hem waardig . Sufyan zei, ik zag bloed op mijn jurk, dus toen ik naar de moskee ging, en er was een kruising voor zijn deur, vertelde ik hem mijn visioen en hij zei : hij liegt tegen jou . Het was zoals hij zei ….