…En wie zag dat hij met hem sprak vanwege een bezorgdheid, dan zou hij een handeling uitvaardigen waar mensen zich over verwonderen, en hij zou goed en voordeel voor hem krijgen )…

…En wie zag dat de koe met hem sprak, het geeft de breedte van het leven voor hem aan, zodat mensen zich over hem verwonderen ….

…En wie zag dat de vis van de zee met hem sprak, geeft aan dat het geheim van de koning werd onthuld ….

…En als hij zag dat de hyena tegen hem sprak, verwees hij naar een vrouw met een lange tong die over hem heerste, en hij had geen controle over hem. Abu Saeed zei dat de predikant van de hyena een onrechtvaardige en bloedeloze vijand is ….

…En wie ziet dat Tawas met hem sprak, dan geeft hij aan dat een groot mandaat is bereikt, zodat de mensen hem zullen verbazen ….

Een doodgeboren kind Het zien van een doodgeboren kind in een droom duidt op een ongelukkig ongeval ….

Abu Saeed, de predikant, zei: ~Wie ziet dat hij de borst van een vrouw borstvoeding geeft, zal ziek worden .~ En als een vrouw dat ziet, of ze nu oud of jong is, stort de wereld voor haar in ….

De rammelaar van een kind Als je in een droom een ​​rammelaar in de hand van een kind ziet, is dit een goed voorteken, vrede en begrip binnen het gezin. Het zal u ook succes in uw bedrijf en winst opleveren . Voor een meisje betekent deze droom een ​​spoedig, gelukkig en gelukkig huwelijk . Als je een kind een rammelaar geeft, betekent dit dat je een baan aanneemt die niet lukt ….

En wie ziet dat hij een kind eet, dan eet hij onrechtmatig verkregen geld, en als een vrouw ziet dat ze een kind eet, dan geeft dat aan dat ze zwanger is, omdat zwangere vrouwen het kind zouden willen en het opeten ….

En wie ziet dat hij een parel heeft waarmee ik heb gesproken, dan wijst hij op een goede daad die van hem komt, dus mensen verwonderen zich over hem ….

En wie ziet dat hij een vrouw een aanzoek doet en zij beantwoordt hem aan zijn doel, en zij is wonderbaarlijk in de goedheid van God, dan zal hij zijn verlangen bereiken en zichzelf ontlasten, en misschien duidt het visioen op het optreden van vreugde, plezier en goed nieuws ….

En wie ziet dat de Mushaf tot hem spreekt of met hem spreekt, als er enig bewijs in zijn toespraak is, dan is het goed, en als er bewijs is van het kwaad, dan is het kwaad ….

En wie ziet dat zijn woord leeft met goede woorden, dan wordt het geïnterpreteerd door het voorkomen van goed en voordeel, en het kan worden geïnterpreteerd door het optreden van een kwestie van vreugde en plezier, en wie anders ziet, dan is zijn uitdrukking tegen hem, maar de zaak eindigt in veiligheid ….

En wie ziet dat de aarde uiteen is gespleten en er een engerd uit is gekomen en mensen praten, dan zal hij er een wonder van zien waar mensen zich over zullen verwonderen. Misschien gaf ze aan dat zijn deadline aanstaande zou zijn, omdat de Almachtige God zei: “ En als het gezegde van hen valt op hen, brengen we ze uit de aarde te spreken om ze , ” en misschien had de ziener twijfels over de opstanding in orde om het vers af te maken ~ dat de mensen niet zeker waren van onze openbaringen .~…

En wie ziet dat een dode heeft geleefd en zijn huis is binnengegaan en hem heeft toegesproken, duidt op veiligheid, gezondheid van het lichaam, opkomst en hoge verwachtingen ….

…Een Steenbok is een zoon in een droom, dus wie een pasgeboren baby ziet afgeslacht, is de dood van zijn kind . En als de visionair een Steenbok zou slachten om ervan te eten, dan zou het geld opleveren, en als hij het anders dan vlees zou slachten, dan sterft zijn zoon, of sterft een kind van een van zijn familie . En wie ziet dat hij een geit of een schaap slacht of op een van hen berijdt, hij speelt met de jongens . En wie zag dat hij aan het eten was, overgrootvader kreeg wat geld van een jongen ….

…Braken : het bewijs voor berouw is aangenaam . Als hij niet in staat is en zijn smaak haat, dan heeft hij een hekel aan hem, en als hij braakt terwijl hij vast en zich eraan overgeeft, dan heeft hij een schuld die hij kan afbetalen en niet goedmaken, dan zondigt hij erin . Als hij melk drinkt en melk en honing overgeeft, dan is het berouw. Als hij parels inslikt en honing uitspuugt, leert hij de interpretatie van de Koran, en als hij melk overgeeft, wordt hij afvallig van de islam . Als hij voedsel overgeeft, geeft hij iemand iets . Als hij terugkeert in zijn overgeven, keert hij terug in zijn geschenk . Als hij alcohol dronk en niet dronken werd en niet moest overgeven, nam hij verboden geld en gaf het vervolgens terug . Als hij dronken wordt en overgeeft, is hij een gierige man die weinig uitgeeft aan zijn gezin, en hij heeft er spijt van dat hij het uitgeeft . Als hij zijn ingewanden uit hem ziet komen, duidt dit op de dood van zijn kinderen . En er werd gezegd dat als hij een hik en braken met een hik zag, dit zijn dood aangeeft . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij veel goedgekleurd bloed braakte, aangeeft dat hij een pasgeboren baby zal krijgen . Als het bloed in een kom stroomde, leefde de jongen . Als het op de grond drijft, zal de jongen snel sterven . Dit visioen van de armen heeft geld, en veel koning, en dit visioen is afkeurenswaardig voor iedereen die iemand wil misleiden, omdat zijn zaak wordt geopenbaard ….

…Als hij ziet dat hij op het bed van de imam slaapt en de matras bekend is, krijgt hij van hem of van degenen die met hem verbonden zijn, een vrouw of een slavin, of geld, en hij verdient het met de bruidsschat van een vrouw of de prijs van een dienstmeisje, en als de matras onbekend is, imiteert de imam hem in sommige staten. Als hij ziet dat de imam met hem sprak, bereikte hij een verhoging omdat hij zei De Almachtige : ~ Toen hij met hem sprak, zei hij dat we vandaag een betrouwbaar persoon hebben .~…

…Als iemand in een droom in verschillende talen spreekt, geeft hij aan dat hij het verhaal van Salomo in grote mate in bezit heeft, vrede zij met hem . Evenzo, de woorden van vogels tot de zoeker, die aankondigingen zijn van het bereiken van een grote koning, en welbewust en precies . En de woorden van de vogel zijn allemaal goed en goed, en wie ziet dat de vogel sprak, zijn status zal worden verhoogd, en wie ziet dat de slang zijn woord sprak met vriendelijke woorden, hij zal tevreden en goed zijn bij een vijand . En wie ziet dat een dier zijn woord is, dan zal hij sterven, want de Almachtige God zegt : ( En als de woorden op hen vallen, zullen we ze uit de aarde halen om met hen te spreken ). En wie ziet dat zijn hoofd of neus heeft gesproken, wat aan dat orgaan wordt toegeschreven, ontbreekt of er wordt een zware klap aan gegeven, en zijn woord is een boom die aangeeft dat hij iets heeft verworven waar mensen zich over afvragen . En de woorden van het kind, wat hij ook zei in een droom, is waar . Misschien wees het horen van de woorden van het kind erop dat hij in het verboden viel . En de woorden van levenloze voorwerpen, vrede of preek . En de toespraak van het dier zou marteling en vloek kunnen zijn . En de bomen zijn hoog . De woorden van de doden zijn beproeving, en de woorden van de prooi, verdriet van het gezin en het plegen van zonde . En over alles gesproken, als het Boek van God of de Soenna van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, akkoord gaan of redelijk zijn, acceptabel is en onderhevig aan interpretatie, en het is goed voor de eigenaar en moet worden opgevolgd. , en wat in strijd is met het Boek van God of de Sunnah van Zijn Boodschapper, vrede zij met hem, is verboden en moet worden vermeden . En als iets van zijn leden tot hem spreekt, dan is het advies dat door zijn familie en verwanten moet worden aanvaard, omdat zij de martelaren zijn op de Dag der Opstanding met de Almachtige God tegen de ontkenning van zijn actie met hen . De woorden van de muur waarschuwen voor afscheiding en de mensheid met de gevolgen ervan, omdat de gelovige zich zorgen maakt over hen als iemand die over hen spreekt en praat . De woorden van de bomen zijn het bewijs van een ruzie . De woorden van de vijand in een droom duiden op het verstrijken van de periode van desertie, en de vorige werd voorafgegaan door woorden . En de woorden van de Almachtige God tot de dienaar in zijn slaap op de Dag der Opstanding, in het bijzonder, duiden op het verhogen van de status, de nabijheid van de heersers van zaken, rechtvaardige daden en goed gedrag, en duiden op de aandacht van de koning voor de onderdanen met genade en eer . Als de ziener een van de mensen van abstractie is, wordt hij van de wereld ontdaan en omarmd het Hiernamaals ….

…Ibn Sirin zei : Degene die God Almachtig ziet terwijl hij met hem praat, geeft aan dat deze dienaar God dierbaar zal zijn, omdat God Almachtig zei: ~En wij benaderden hem en redden .~ Wie ziet dat God van achter een sluier tot hem sprak, geeft de toename van zijn rijkdom, genade, kracht van zijn religie en trouw aan . En wie ziet dat God niet van achter een sluier tot hem sprak, geeft aan dat de toespraak tot hem viel ter wille van de religie, omdat de Almachtige God zei: “ En geen mens zou tot God hebben gesproken behalve door openbaring of van achter de sluier . ~…

…De gegrilde kameel : Er was een meningsverschil over, en sommigen van hen zeiden dat als het dik was, het veel geld was, en als het schaars was, dan weinig geld en levensonderhoud in vermoeidheid . Sommigen van hen zeiden dat de gegrilde kameel veilig is voor angst, en sommigen zeiden dat de gegrilde kameel een zoon is . Als hij zag dat hij ervan at, dan zou hij een zoon hebben die opgroeit en van zijn eigen inkomsten eet . En als hij volwassen was, verdiende zijn zoon goede manieren, en als hij niet volwassen was, was hij geen zak in zijn werk … En er werd gezegd : als de marktbarbecue goed nieuws is . Als hij niet volwassen is, is hij verdriet van de kant van zijn zoon . En wie ziet alsof de barbecue-arm tot hem sprak, hij zal ontsnappen aan de ondergang van het verhaal van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, in de vergiftigde arm die tot hem sprak ….

…Wat betreft spugen, slechte woorden geven aan dat hij iets spuugt dat niet is toegestaan, en als hij ziet dat hij in een moskee spuugt, geeft aan dat hij gunstig of in een muur spreekt, geeft hij aan dat hij geld aan het oppotten is dat hij niet doet God willen behagen, of op land of in bomen, geeft aan dat hij vervreemding en verlies heeft verworven. Dat zijn speeksel veel was, gaf aan dat het gekweld werd door de rede, en als hij zag dat zijn speeksel opdroogde, sprak hij dat tegen, en wie zag dat zijn speeksel weer in bloed was teruggekeerd, sprak met valse kennis. het Verbond…

…Het visioen van God, moge God tevreden met hem zijn, zei professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn : wie ziet in zijn slaap alsof hij in de handen van de almachtige God staat, en de almachtige God kijkt naar hem, en als de visionair is een van de rechtvaardigen, dan is zijn visie een visioen van barmhartigheid, en als hij niet een van de rechtvaardigen is, dan moet hij voorzichtig zijn, want de Almachtige God zegt : ( Op de dag zullen mensen opstaan ​​tot de Heer van de werelden ). Als hij ziet alsof hij tegen hem spreekt, wees dan aardig voor hem en houd van de mensen, dan zegt de Almachtige God : (En breng hem dichtbij tijdens de vlucht ). Evenzo, als hij zag dat hij zich ter aarde wierp in de handen van God de Almachtige, omdat de Almachtige God zei : ~ Werp neer en kom dichtbij .~ Als hij zou zien dat hij van achter een sluier tot hem sprak, dan zou hij goed zijn in zijn religie en zou hij een trust uitoefenen als hij die in zijn hand had, en zou hij zijn gezag versterken . En als hij zag dat hij tot hem sprak zonder een sluier, dan zou het een vergissing zijn in zijn religie, omdat de Almachtige God zei : ( En geen mens zou tot hem kunnen spreken zonder een openbaring of van achter een sluier ) , als hij zag hem met zijn hart groot, alsof hij hem verheerlijkte, hij bracht hem dicht bij hem, eerde hem en vergaf hem, of hij rekende hem niet aan als attributen, ontmoette de almachtige God in de opstanding . Evenzo, als de Almachtige Hem ziet, Hij hem vergeving en genade heeft beloofd, is de belofte ongetwijfeld waar, omdat de Almachtige God de deadline niet overschrijdt, maar hem kwelt met rampspoed in zichzelf en zijn levensonderhoud zolang hij leeft . Als de Almachtige hem ziet alsof hij hem aanspoort, is hij klaar met datgene waar de Almachtige God niet mee instemt, omdat de Almachtige God zegt : ~Hij spoort u aan, zodat u het zult gedenken .~ Als hij gekleed was met een kledingstuk, dan is hij de zorg en ziekte van wat hij heeft geleefd, maar hij verdient veel dank . Er werd overgeleverd dat sommige mensen zagen alsof God hem in twee kledingstukken had gekleed, dus legde hij ze op zijn plaats, en hij vroeg het aan Ibn Sirin, en hij zei: bereid je voor op zijn rampspoed, en niet lang daarna haalde hij uit totdat hij de almachtige God ontmoette, en als hij een licht in hem zag, kon hij hem niet beschrijven, hij profiteerde niet van zijn handen wat hij leefde . Als hij zag dat de Almachtige God hem bij zijn naam of een andere naam noemde . Zijn bevel is hoog en hij overwint zijn vijanden, en als hij hem wat van de goederen van deze wereld geeft, verdient hij eerder zijn genade . Als hij ziet dat de Almachtige God boos op hem is, duidt dat op de verontwaardiging van zijn ouders jegens hem. Als hij ziet alsof zijn ouders boos op hem zijn, geeft dit aan dat God boos op hem is . Want Ezz zei dat zijn naam is ~ Dank mij en je ouders .~ En er werd in wat nieuws over verteld, het plezier van de Almachtige God, de tevredenheid van ouders, en de toorn van de Almachtige God in de toorn van de ouders . En er werd gezegd : wie ziet alsof de almachtige God boos op hem is, dan zal hij van een hoge plaats vallen . Omdat de Almachtige God zegt : ( En wie toorn tegen hem toelaat, hij zal zijn gril verliezen ). Als hij zag alsof hij van een muur, lucht of berg viel, duidt dat op de toorn van God Almachtig op hem . Als hij zichzelf in de handen van de Almachtige God ziet, op een plaats die hij kent, zullen gerechtigheid en vruchtbaarheid zich op die plek verspreiden, en de onderdrukkers komen om en de onderdrukten zegevieren . Als hij zag alsof hij naar de troon van God keek, de Gezegende en Verhevene is Hij, zou hij genade en barmhartigheid hebben . Als hij een voorbeeld of een beeld ziet, en hem wordt verteld dat hij jouw god is, of hij denkt dat hij zijn god is, glorie zij hem, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan is hij bezig met valsheid, op de begrijpen dat het waar is, en dit is een visioen van iemand die liegt tegen God de Almachtige . Als hij ziet alsof hij de Almachtige God beledigt, dan is hij een ongelovige van de genade van zijn Heer, de Verhevene, en is hij niet tevreden met zijn oordeel ….

…En de eervolle plaats : de gemeenschap van de islam . Wie ziet dat hij op een preekstoel staat terwijl hij de woorden van gerechtigheid spreekt, dan verkrijgt hij, als hij waardig is, verheffing en autoriteit, en als de preekstoel niet waardig is, staat hij voorgoed bekend, en als de preekstoel dan niet waardig is en hij ziet alsof hij er niet over sprak of slecht sprak, dan geeft het aan dat het gekruisigd is, en dat de preekstoel vergeleken is met de stam . En als een heerser of heerser ziet dat hij op een preekstoel staat en hij breekt of valt voor hem, of met geweld van hem wordt afgenomen, dan wordt hij geïsoleerd en zal zijn bezit verdwijnen, hetzij door de dood of anderszins, en als de persoon van de visie heeft geen mandaat of autoriteit, zijn interpretatie keert terug naar zijn naam of naar een heerser van zijn clan ….

…Hij is in een droom het hoofd van een volk en waarden van een huis, land of dorp . En een stier is een jaar aan de macht . Maar het is voor de sultan, de koopman en de arbeider, een soennitische handel . En wie ziet dat hij veel stieren heeft, dan neemt hij de staat aan als hij daarvoor gekwalificeerd is . Als hij zag dat hij er een stier vanaf reed, zal hem goed en vruchtbaar worden gebracht . En wie zag dat hij de kop van de stier at, zou het mandaat en de autoriteit krijgen, tenzij de stier rood was . En als de ziener een koopman was die handel zou slaan, en partners zouden onder zijn controle staan . Als het vulgair is, begrijp dan zijn daden . En de os is een arbeider, dus wie ziet dat hij op een stier reed, overwon een arbeider, en als de os een last draagt, zal de arbeider hem geld in rekening brengen op basis van het bedrag van de last . Als de stier rood was, stierf de ziekte van zijn zoon of zijn familie . De stier is koning of vijand . Als een stier wordt geslacht voor voedsel, is het vlees een geoorloofd bestaan . Het voelde dat hij Thura had gekocht, het overhalen van vrienden en de supervisie van de mensen de woorden van Lin Hassan, zei Ibn Sirin Almachtige Gods genade : stieren Ajam, en gestegen tot veertien in de koe is het een oorlog, wat niet zo was hij is een vete, en de stier grote man, voor hem evenzeer en onoverwinnelijkheid, en vlees En wie een witte stier zag die goed zou worden, als hij hem met zijn hoorn uithakte, wees op de toorn van God Almachtig, en wie het vlees at van een stier in zijn slaap zou onmisbaar zijn, en wie er met een lift op reed, als de knie van de os in een droom of zijn speer stierf in zijn jaar, en degene die erop beet werd geraakt door een ziekte of degene die hem uithaalde, God voorziet God Almachtig goede kinderen . En op wie de os ook valt, hij zal ver reizen . En wie de stier ziet terwijl hij gekooid of ziek is en in nood verkeert, moet hem wegdoen . En wie de os ziet alsof hij voor hem ploegt, of hij gecultiveerd of verveeld is door zijn cultivatie en zijn vruchtbaarheid vergroot, en als hij een koopman was, leed hij verlies en ging zijn handel achteruit, en of hij een jurist of een geleerde meer goed . En wie het ziet alsof de stier het heeft geslagen, dan staat het op het punt om te sterven of te sterven door de ziekte waarin het is . En de stier duidt op ernst, bedreiging en verdrijving van iemand die een hogere rang heeft dan die van een persoon als de persoon die droomt arm is en een slaaf . En wie een kudde koeien zag, hij zou ernstig worden getroffen in zijn zaken, en als de os op zijn hoogten reed en werd genoemd . Als de stier tegen hem sprak of de stier sprak, dan raakte hij vervreemd tussen hem en een andere man . En wie het ziet alsof een grote stier uit een klein hol kwam, dan wilde de stier terugkeren naar dat hol en verveelde zich erop, want het is het grote woord dat uit de mond van de man komt dat hij het terug wil draaien , maar hij kan het niet . En wie ziet dat hij een passagier is op een zwarte stier, en de os bijt en bedreigt hem en het gehate ding wil, dan loopt hij in de zee en wordt die getroffen door een pijnlijke aandoening, en hij wordt sterk met zijn schip totdat het bijna zinkt en dan daaruit ontsnapt . En wie stieren ziet die een stad binnenkomen, het zijn vijanden en onderdrukkers, en dieven zullen de stad binnengaan . En wie een stier ziet die hem aantrekt en hem van zijn plaats verwijdert, als hij een wali is, wordt hij verwijderd . En er werd gezegd : De stier duidt een man aan die in het donker is, want hij wordt gedood of afgeslacht, want de rebel en de dader komen om . En wie ziet dat hij op een stier reed, hij zal gekweld worden door een daad van zijn autoriteit, en hij zal er het goede in verwerven . En wie ziet dat hij op een zwarte stier heeft gereden, zal geld verdienen, en als hij ziet dat hij het in zijn huis heeft gebracht en ermee wordt vertrouwd, zal hij dat jaar verdienen . Als de stier veel horens heeft, dan zijn dat jaren volgens de weinige en de menigte . En de hoornloze os is een verachtelijke man, een arme spaniel, als een schaap, en in kracht is als een geïsoleerde arbeider en een arme leider . Misschien duidde de os op het huwelijk omdat hij te veel ploegde, en misschien duidde het op de rebel omdat hij de aarde in beroering bracht en de top naar beneden draait . En misschien wees hij de slaaf, de eigenaar en de broer aan om hem te helpen bij het ploegen en dienen van de mensen in de woestijn . Degene die in een droom een ​​stier bezit, en als het een vrouw is, wordt haar man voor haar vernederd, en als ze geen man heeft, is ze getrouwd, en als ze de dochter van haar vrouw heeft, en als iemand gezag heeft ziet dat hij hem zal overwinnen . Hij die een stier slacht, als hij een sultan is, doodt een arbeider, en als hij een gewone man is, dan is hij een persoon die zegeviert door degenen die hem vrezen . En wie op een rode of gele os rijdt zonder een rijmachine, wordt ziek . En misschien verwees de stier naar de mooie jongeman omdat het een van zijn namen is, en zijn visioen duidt op de uitbarsting van opruiing of het helpen overwinnen van moeilijke zaken, vooral voor de eigenaren van ploegen en landbouw . Misschien duidde zijn visie op saaiheid en verbazing . En de zwarte stier is vreugde en plezier . En de zwarte stier zal de patiënt verjongen en genezen ….

…Type I : Revelation verafschuwd Ze hebben de duivel te doen , en het reciteren zelf , die wordt Bodgat dromen genoemd, dat is te wijten aan de sluwheid van Satan en zijn bedrog en zijn vijandigheid voor de mens . (1) Een voorbeeld van deze soort is overgeleverd in Sahieh Muslim uit de h’adieth van Jabir moge Allah tevreden met hem zijn van de Boodschapper God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei dat hij een bedoeïen vertelde die naar hem toe kwam en zei : Ik droomde dat mijn hoofd was afgehakt, dus we volgen hem, dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, bestrafte hem en zei : ~ Zeg niet dat Satan in een droom met je speelt .~ (2) In een andere zei Raaah Jaber : Ik hoorde de Profeet vrede zij met hem Tkd een toespraak houden, hij zei : tegen Aihdtn een van jullie Btalb de duivel in zijn slaap . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen zei Gods genade : De pijp droomt, het verwarde ongeorganiseerd , en vaak zei dat Tartuffe de almachtige Satan haatte :~ om degenen in te pakken die Ouamno niet Bdharhm niets anders dan God wil ~( argument : 10). (3) en dit soort visioenen hij Adab zes : ten eerste : om toevlucht te zoeken bij Allah tegen zijn kwaad , en deze beschuldiging is duidelijk , Valastaazh legitimeert alles wat het gehaat wordt . Ten tweede : om toevlucht te zoeken bij Allah tegen Satan . Om te spreken : ~ als je zag een visioen van haat Fletholh en spit op zijn drie keer links en God vragen van goedheid en zoek mijn toevlucht bij Allah tegen het kwaad ~ overgeleverd door Ibn Majah uit de hadith van Abu Hurayrah marfoo en overgeleverd door Muslim, ook .~ (4 ) Volgens de roman in een moslim uit Jabir ook : ~ Olistaz Allah van Satan ‘s drie ~ kwam in een roman Moslim ook : ~ Afilipsq ging drie keer weg ~ die ik zal schetsen in : Ten derde : spugen terwijl hij oplet vanuit zijn slaap drie keer vertrokken . Elke spuugde zijn linkerhand driemaal Besqa-licht ‘ en het geheim van deze God kent ‘ gruwel van wat hij zag en minachting voor de demon dat ik zie dat dat visioen aan de rechterkant echt is ‘ , werd links uitgekozen omdat het het vuil is , en triangulatie in de vorige roman Moslimbevestiging ~ heeft gereageerd met drie woorden : Altfet wees zonder speeksel ~ en bagasse wees bij hem speeksel zacht . spugen en bij hem zijn speeksel en het grootste deel van bagasse . vierde : om de kant te veranderen waarop hij was toen hij zag het , aan zijn zijde met de tweede de reden voor dit? : optimistisch over te zetten en te verplaatsen misschien is er een andere reden die edgewise plaats van de duivel , en zodat visie bochten van gruwel voor de geliefde en verplaatsen van die schadelijk zijn voor de goede . vijfde : niet om te vermelden om een reeds , heeft verklaard dat een aantal gesprekken te corrigeren wat Bukhari Gods genade via Abu Sa’id al – Radhi Ath met hem en hij zei, ~ en herinnert haar van een dat niet het geval hem schade berokkenen ~(5). zoals voorzien in ons verhaal van de man die sprak over het visioen om zijn nek te slaan , de Obi, maar de uitdrukking ervan is niet alleen Iqsa voor degenen die hem vertrouwen , of hem begeleiden ‘ of over de wereld om Aabroha hem te laten boeten wat ze kunnen en Arushdouna wat wordt door hen aangesteld en wat hem ten goede komt . De vraag wordt hier gesteld , wat is het geheim ervan verboden? Fa zegt het geheim dat God kent – voorlopig bijgewerkt door , misschien verklaard door het schijnbare geschaad zijn imago . En wees een potentiële ~ valschatting van de Almachtige God ~ en geeft aan dat de h’adieth van Abu Razin moge Allah tevreden met hem zijn bracht : ~ Het visioen van een man van een vogel die niet was overgestoken ~ Indien gekruist getekend ~, en goed praten . (6) wat betekent : dat visioen indien mogelijk tweezijdige ~ kruising van een van hen vond plaats in de buurt van die capaciteit , en laat zien dat zo’n man zijn been opheft waarop hij wacht. Matthew zegt het . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Commentaar op het interview : ~ Het visioen van een man op een vogel die niet overstak als hij werd gekruist, deed zich voor ~ . Frank zegt dat visie is als een kruis , en zo leerde ons de Boodschapper van Allah dat is niet het gebrek daaraan, maar een mentor of een geleerde of minnaar , omdat ze veronderstelden dat ze de beste betekenissen zouden kiezen in de interpretatie Vtqa op dienovereenkomstig, maar nee betwijfel of het beperkt is tot de vraag of de uitdrukking die visie tolereert, zelfs op het gezicht , en niet puur een fout is , anders is het dan niet het gevolg van hem, en ik ken God ‘, heeft erop gewezen dat de betekenis van imam Bukhari in het boek uitdrukking van zijn Sahih door te zeggen : ( deur ging het niet zien visie voor de eerste voorbijgaande als het geen pijn doet .) blijkt uit de woorden van de Profeet vrede zij met hem naar Aboe Bakr, terwijl door zijn visie : ~ een goot aantal en sommigen misten: ‘ De Profeet vrede zij met hem gaf niet aan wat Abu Bakr had gezondigd , zelfs tussen degene die zondigde naar de uitdrukking van de Profeet vrede zij met hem is de tweede en de eerste die moet worden goedgekeurd, maar het bleek verkeerd . dus niet knippen Raak het algemeen alleen om het te vertrouwen , en hem en zijn kennis en mening te adviseren, en opvattingen van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn van de Profeet vrede zij met hem dat hij zou zeggen : ~ niet Tqsoa visie alleen wetenschapper of mentor ~ in de roman : ~ niet alleen op Iqsa Wade, een aanscherping van de aanduiding van de vriendelijkheid van een acteur. Overgeleverd door Tirmidhi zei Sheikh Albani : S Zijn roeping is authentiek volgens de voorwaarden van de twee sjeiks, en de betekenis van de vorige hadith ‘Het visioen is op een man die vliegt ‘ betekent dat het niet tot rust komt tenzij het kruist , zoals als het op een vliegende man was . ~ Dus het viel en viel waar het kruiste, net zoals het ding dat aan de voet van de vogel zit met de minste beweging valt, en dit is een representatieve analogie. De snel vliegende vogel heeft een voorwerp dat met de minste beweging valt op zijn been . het geeft de mogelijkheid om de visie op het gezicht van de verdragen wat er verteld herhalingen en biedt ook ons verhaal van de man die op de sprak visie op het raken van zijn nek , de Obi, maar de uitdrukking is niet Iqsa alleen op degenen die hem vertrouwen , of mentor voor hem , of de wereld om Aabroha hem te laten boeten wat ze maar kunnen en Arushdouna Wat helpt hem en wat is nuttig voor hem . De vraag wordt hier gesteld , wat het geheim ervan is verboden? Fa, zeg het geheim dat God weet – omdat de bijgewerkte ze , misschien geïnterpreteerd geschaad op het zichtbare beeld – en dit is een potentieel , valt de waardering van God , en laat zien dat deze h’adieth van Abu Razin moge Allah tevreden met hem zijn gebracht : ~ Het visioen van een mensvogel is niet gekruist , indien gekruist ondertekend , ~ de hadith is goed . Betekenis : dat visioen indien mogelijk tweezijdig , kruising van een van hen vond plaats in de buurt van die capaciteit , en laat zien dat wat er van Abdul Razak kwam zei : het visioen ligt op wat kruist als Zllk als een man die zijn been optilde wanneer hij wacht op plaatsen . (7) zei Sheikh ( Mohammed bin Nasser al- Albani ) in een commentaar op het interview : ~ Het visioen van een man op een vogel die niet overstak als hij werd gekruist, deed zich voor ~ . Frank zegt dat visie is als een kruis , en dat leerde ons dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) niet het gebrek daaraan is, maar de mentor of een geleerde of minnaar , omdat ze veronderstelden de beste betekenissen te kiezen in de interpretatie Vtqa on dienovereenkomstig , maar wat niet. Het lijdt geen twijfel dat dit beperkt is tot de vraag of de uitdrukking iets is dat het visioen zelfs op een bepaalde manier kan verdragen , en geen zuivere fout is , of dat het op dat moment geen effect heeft en God weet het het beste (8), en Imam Bukhari verwees naar deze betekenis in het boek van uitdrukking van zijn Sahih door te zeggen : ( Hoofdstuk van degene die het visioen van de eerste voorbijgaande, zo niet gekwetste niet zag ). Bewezen door de woorden van de Profeet vrede zij met hem tot Abu Bakr terwijl hij door zijn visioen heenging : ~ A schonk wat uit en miste er wat ~, en de Profeet vrede zij met hem , gaf niet aan wat Abu Bakr zondigde , zelfs tussen degenen die zondigden. de uitdrukking van de Profeet vrede zij met zijn vrede is de tweede en de eerste die moet worden goedgekeurd, maar dit bleek verkeerd te zijn . (9) Daarom, niet knippen Raak over het algemeen alleen maar om het vertrouwen , en hem en zijn kennis en mening, en Views adviseren: Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn van de Profeet vrede zij met hem dat hij zou zeggen : ~ Do niet Tqsoa-visie alleen voor de wereld of mentor ” (10), in de roman : ` ` Iqsa alleen op Wade en ‘ ‘ scherper de naam van de betekenaar van de acteurvriendelijkheid , vertelde Tirmidhi Shaykh al – Albaani : correct toegeschreven aan de toestand van de twee sjeiks (11) , en de betekenis van het vroegere moderne ‘ visioen van een mensvogel ‘ het komt niet tot rust tenzij het wordt uitgedrukt , het is alsof het op een vliegend been was, en het viel en viel waar het kruiste, als het ding dat op de man is van de vogel valt met de minste beweging. Dit is een analogie, waarbij het visioen werd vergeleken met een snel vliegende vogel, en er werd iets aan zijn poot gehangen dat met de minste beweging viel . Het toont de mogelijkheid van een visie op het eerste gezicht van tolereren wat er in zijn Sunan in het boek Openbaring wordt verteld. Band Hassan Suleiman bin verliet Aisha, de vrouw van de Profeet vrede zij met hem, zei : Een vrouw uit de mensen van de stad heeft een echtgenoot-handelaar, Tri was het visioen van de meer afwezige haar man, en zelden missen ze alleen zwanger achtergelaten, komt de Boodschapper van alle vrede zij met hem, zegt : Mijn man is een handelaar kwam uit Fterkny zwanger, en ik zag als gezien slapen om mijn huis te forceren werd gebroken en ik werd geboren als een jongen met ogen, zei de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) : ~ goed , want je man aan jou, de Almachtige God wil, een rechtvaardige, en baart een jongen met gerechtigheid . je ziet waren twee of dinsdag al komt de boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zegt dat haar , gaat terug haar man en bevallen van een jongetje . . kwam een dag als Tonah was , en de Boodschapper van Allah vrede zij met hem afwezig , het heeft dat visioen gezien , zei ik tegen haar : oom je w zal de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) in twijfel worden getrokken, o natie van God? En ze zei : een visioen dat ik zag kwam tot de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, vraag hem naar , hij zegt : ~ goed , zal worden gezegd, en ik zei : Vertel me wat? Ze zei : Zelfs de Boodschapper van Allah mag Allah zegene hem, kom en hem, Voardha hem als je introduceert . Zei Aisha : Ik zweer dat ik wegging zelfs vertelde me, ik zei : God , die liefdadigheid jouw visie naar Imutn je man , en breng een jongen voort Vajra !! Ik bleef huilen en zei : Mali yen bood je mijn visioen aan ?? ging de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) binnen, huilend zei tegen haar : ( verdoemd O Aisha? ) Dus ik vertelde hem het nieuws en wat werd aan haar, de Boodschapper van God, uitgelegd, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ~ Wat, o Aisha, als je een visioen naar de moslim oversteekt, het dan voorgoed doorgeeft, dan zal het visioen volgen wat de eigenaar kruist . ~ Aisha zei : Dus bij God, haar man stierf, en ik zie haar niet, maar ze baarde een kind dat een eenling is (12). Conclusie die hieruit voortkomt , dat visioen indien mogelijk twee – si ded , vond het oversteken van een van hen plaats in de buurt van die capaciteit . dus Jacob’s zoon Jozef verbood Iqss zijn visioen aan zijn broers uit angst voor bedrog en afgunst , zei Stone Son : de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) Dat er een visioen plaatsvindt behalve voor iemand die liefheeft omdat hij het hem kan uitleggen in een manier die hij niet leuk vindt, hetzij met haat of jaloezie , het kan van die kwaliteit vallen , of naar Zichzelf haasten van die bedroefde en gekwelde , dus gaf hij opdracht om een ​​update achter te laten voor degenen die daarom niet leuk vinden . (13) VI : die vraagt ​​wanneer een slechte droom ook zal zijn : gebed , en wordt aangegeven door de h’adieth van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn : ~ Als hij zag . ENIG wat hij haat , laat Vlaisal dus niet gebeuren door mensen . ~ (14) en de wijsheid van God en ik weten : dat het gebed van elke toevlucht optreedt als slaaf, vreest dat het over Almkarh doet . Volgens om sommige geleerden, het is een lezing Zevende Staat van de stoel, maar hem niet te leiden, zelfs als hij geen lezen van deze stoel in zijn gebeden hebben twee bereikt dingen samen, bidden en lees de stand van de stoel . En als hij zich beperkt tot het doen van iets van wat hij noemde, zal het voldoende zijn om de schade ervan af te weren, zo God wil, zoals de hadiths zeiden . Maar het is beter voor hem om alles te doen om de vertellingen te combineren . Ibn Qayyim zei in Zaad : en wanneer het hem geen kwaad deed, maar dit visioen drijft Almkorhh het kwaad . Al-Nawawi zei : God maakte geen melding van de reden voor de veiligheidsimpact van de Abomination- visie en zorgde ook voor liefdadigheid en bescherming voor geld . . . En het smeken daarin een antwoord en betaling van rampspoed en aalmoezen te doen, beloont de dood van het kwade dit alles door het besluit van God en bekwaamheid . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – een verwijzing eerder – p. 5 . (2 ) Overgeleverd door Muslim in zijn Sahih, zoals uitgelegd in het nucleaire (27 \ 15 ) • op .. (3 ) say nuttig boek over monotheïsme – Verklaring van Sheikh : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Vertelde prijzen in de boek Openbaring uitdrukking 0 deur zag een visioen van haat – op – moslim in het boek Openbaring ( 15/17 ) – op •. (5 ) Zie de opening ( 12/369 ) , het boek Openbaring vanaf de deur van de uitdrukking van God – op . (6 ) Modern geklasseerd uitspraak en Sundh Hassan werd overgeleverd door Abu Dawud in het boek van de literatuur, de deur van wat kwam in een visioen – een vorige referentie – en Rawa Tirmidhi in het Boek der Openbaringen de deur van wat kwam in de uitdrukking van visie – op – overgeleverd door Ibn Majah in het boek van de uitdrukking van het hoofdstuk Openbaring van Openbaring Indien aangenomen en ondertekend, niet Iqsa alleen op de vallei – op – 0 verteld door Imam Ahmad in het eerste datuminterview van burgers met Abu Razin Oqaili, vondeling Ben Amer Muntafiq – op ‘ en verhaalde samenvattingen in het boek Openbaring hoofdstuk van Openbaring vallen niet tenzij ze een weerspiegeling zijn van 0 gepubliceerde Library Scientific – Beirut . (7 ) zie : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/432 ). ( 8 ) reeks gesprekken correct , c 1, p. 28, i 2 , het informatiebureau 1399 van . (9 ) Verteld door Bukhari in het boek van de uitdrukking deur zag het visioen niet voor de eerste voorbijgaande als het geen pijn doet, zoals in Fath al – Bari ( 12/431 ), en Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire uitleg ( 15/29 ), – Referentie voormalige -, en zal komen praten door te vermelden in p 101 . (10 ) Overgeleverd door Tirmidhi in het boek Openbaring hoofdstuk in de interpretatie van Openbaring wat wordt aanbevolen en hen haat – op – en gerichte samenvattingen in het boek Openbaring dat de deur van haatvisie alleen de wereld weerspiegelt Of mentor – op – overgeleverd door Ibn Majah in het boek Openbaring ging de uitdrukking de deur van het visioen over, zo niet alleen Iqsa ondertekend op de vallei – een eerdere verwijzing . (11 ) correcte chatter-serie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , de vertellers van het drama in zijn Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) uitbreiding Zie : luifel Reni – op – ( 1/176 ). En Ibn Hajar – vorige referentie (631/12). (14 ) Verteld door Imam Muslim in het boek Openbaring ( 15/21 ) – Gewogen ex – Abu Dawood in het boek van literatuur aan de deur van wat er in een visioen kwam – op -, en prijzen in het boek Openbaring uitdrukking van de deur van Openbaring drie – een verwijzing eerder . En Ahmad nam het op in zijn Musnad in de rest van de Musnad van de velen – een eerdere verwijzing – en de Darami in het Boek van het hoofdstuk Openbaring van de Visie Drie – een eerdere verwijzing – en al – Tirmidhi in het boek Openbaring hoofdstuk van wat er in het visioen van de profeet Mohammed kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, de schaal en de emmer – vorige referentie -. (15 ) uitbreiding Zie : Verklaring van de trio’s van Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – en uit te leggen Muslim – Nawawi (15 /18 ) – op – en Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , het bereiken van Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , verspreid de berichtorganisatie , Al – Manar Library Islamic , i 13, de datum van 1406 van ( 2/459 ). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Wat betreft de stem en spraak, wie zijn keel als een dam ziet en er geen stem uit laat zien, zijn visioenen geven zijn scherpzinnigheid aan, en wie ziet dat hij Arabisch spreekt, het is een verworvenheid van glorie en eer. Hij zag dat hij sprak tot woorden die gerechtvaardigd zijn door de rede en goedheid en voordeel hebben, dan is het beter voor hem, en als het anders is dan hij, dan is zijn uitdrukking tegen hem en wie zag dat een lid van hem sprak, geeft aan dat iemand is een martelaar tegen hem en sommigen van hen zeiden dat de stem de reputatie van een persoon onder mensen is. Als hij sterk is, dan is hij een trots en een goede reputatie. En als het anders is dan hij, dan is zijn uitdrukking tegen hem. En de grote stem is niet het recht van Mahmoud op vrouwen…

…Misschien is deze droom positief en betekent zuiverheid en diepe vriendschap voor jonge mensen, en kalm en pasgeboren voor getrouwde stellen . Als je een hiel doodt, betekent dit dat je een doelwit voor de vijanden bent . Als boeren of zakenmensen ervan dromen om een ​​kariboe te vangen, dan betekent dit dat hun belangrijke zaken mislukken ….

…Arbeid Als je droomde van de geboorte van een kind, duidt dit op gelukkige omstandigheden en de veilige en zekere geboorte van een knappe baby . Als een ongetrouwde vrouw droomt dat ze aan het bevallen is, betekent dit een ongelukkige verandering van eer in een slechte en inferieure positie ….

…Hoofd Als je iemands hoofd in je droom ziet en het is goed gevormd en helder, dan ontmoet je mensen met gezag en invloed die je een helpende hand kunnen bieden bij projecten van groot belang . Als u van uw hoofd droomde, wordt u bedreigd door nervositeit en hersenproblemen . Als je een hoofd gescheiden van zijn lichaam ziet en het is bloederig, zul je geconfronteerd worden met frustrerende teleurstellingen en de vernietiging van je favoriete hoop en verwachtingen . Als je jezelf met twee of meer hoofden ziet, voorspelt dit een snelle en ongebruikelijke stijging van het leven, maar de kans is groot dat de hoogte niet goed is vastgesteld . Als je droomt dat je hoofd pijn doet, betekent dit dat je onderhevig zult zijn aan angst . Als je droomde van een gezwollen hoofd, dan zul je meer goed dan slecht in je leven hebben . Als je droomde van het hoofd van een baby, wacht je veel plezier, en dit betekent ook financieel succes . Als je gedroomd hebt van het hoofd van een monster, betekent dit dat de aard van je verlangens op een laag niveau zal komen te staan ​​en dat je je alleen bezig zult houden met fysieke genoegens . Als je je hoofd wast, zal het een kus zijn voor vooraanstaande mensen vanwege je wijsheid en goede raad ….