…Medina : duidt zijn mensen en zijn inwoners aan, en duidt de ontmoeting en de grotere massa, veiligheid en versterking aan, want toen Mozes Middin binnenging, zei Shuaib tegen hem : Wees niet bang, ik heb het overleefd, en misschien duidt het dorp de wereld aan, en de stad duidt het Hiernamaals aan, omdat de gelukzaligheid belangrijker is, en de mensen soepeler zijn en de woningen groter zijn . En de stad kan verwijzen naar de wereld, en het dorp naar de berg, omdat het er prominent en geïsoleerd van is door de nalatigheid van de mensen . Misschien duidde de bekende stad de verblijfplaats van de wereld aan, en de onbekende stad van het hiernamaals . Misschien betekent de prachtige onbekende stad het paradijs, en het gehate zwarte dorp in brand vanwege de gelukzaligheid van de mensen van steden en de ellende van de mensen van Mour . Als iemand in zijn slaap ook van een onbekend dorp naar een stad verhuist, kijk dan naar zijn toestand. Als hij een ongelovige is, wordt hij moslim, en als hij een zondaar is, heeft hij berouw, en als hij goed, arm en veracht is, dan is hij rijk en trots, en als hij bij zijn goedheid is uit angst voor veiligheid, en als de eigenaar van een geheim getrouwd is, en als hij met zijn goedheid een zieke man is, stierf hij, en als dat voor een overleden persoon was, is zijn toestand veranderd en is zijn huis veranderd, maar er zijn twee huizen, een waarvan beter is dan de andere, dus iedereen die van het lelijke huis naar de mooie goede daad verhuist, ontsnapte uit het vuur en ging de hemel binnen, zo God het wil . Maar wie ongeïdentificeerd uit de stad naar het dorp kwam, in tegenstelling tot de eerste, maar waar Marovin hun namen en Jawaharhama in acht nam, zal heersen over Relocated betekenissen, dus als de buitenkant van Bagaah naar de stad Egypte, concludeert het uit de punk van vragen en stel zijn angst veilig, het vers : ~ Ga Egypte binnen, als God het wil, Amenin .~ Als zijn vertrek was van het geheim van degene die Khurasan zag, dan ging hij gelukkig naar een slechte tijd, zijn tijd was gekomen . Evenzo de buitenkant van Mahdia en het binnenland naar Sousse, buiten Huda en recht op kwaad en corruptie, op deze manier en de gevolgen daarvan in alle bekende dorpen en steden . Wat betreft de bekende poorten van de stad, hun bewakers of hun heersers en degenen die ze bewaken en behouden . Wat betreft zijn rol, zijn mensen behoren tot de hoofden en oudsten van zijn plaats, en elk pad is indicatief voor degenen die eraan grenzen, en degenen die de mensen van die plaats nodig hebben bij hun taken en aangelegenheden, en hun ongelukken zullen van hen worden teruggegeven met zijn verdienste en gezag, of met zijn kennis en geld . Sommigen van hen zeiden : Medina is een man van kennis, als je het van een afstand ziet, en er werd gezegd : Medina is een religie, en het verlaten van Medina is angst, omdat de Almachtige God zei : ‘ Hij ging er met angst uit en wacht . ”En Medina binnengaan is een verzoening tussen hem en de mensen, ze roepen hem op tot de waarheid. God Almachtig zei : ~ Treed binnen in alle vrede ~ , de stad, de stad zag dat de vintage, het ruïneerde het toont oud of er geboren een geleerde of imam, gebeurt daar vrome en Nasca . En wie zag dat hij een land was binnengegaan en zag een verwoeste stad zonder muren, gebouwen of monumenten, want als er op die dag geleerden waren die stierven en gingen studeren, en geen van hen of hun nageslacht overbleef, en als hij zag dat hij ouder werd, dan zou worden geboren uit de afstammelingen van de overgebleven geleerden, een zoon zal in hem verschijnen. die wetenschappers, en zag de stad of de leegstaande landen van de sultan, de voedselprijs ging daar tot het uiterste, het zag een stad of een land onbevrucht goed geplant het is beter als de mensen, en zei dat sommige van hen : Als de steden rustig statisch, ze zijn in de vruchtbare ‘s nachts over de hongersnood, en in Fecundity is een gids voor de vruchtbaarheid . het is beter voor een persoon om de rijken te zien en vruchtbare steden, want ze duiden op een hoge en vruchtbare, en als hij weinig ferti ziet lity, de familie duidt op het gebrek aan goedheid en de stad van de mens duidt op de vaders, bijvoorbeeld : dat een man zag alsof zijn stad was gevallen door aardbevingen, dus veroordeelde hij zijn vader ter dood . En vertelde dat Kie was met wat Koutaiba liep van irrigatie naar Khorasan, hij zag Wakee in een droom zoals het slopen van Sharif, zijn stad en opgeblazen , hij vroeg de oversteek, hij zei : het toezicht op de val Jaham op jouw hand en Aosmon, was ook ….

…Wie in een droom ziet dat hij vanuit Al-Madaen een stad is binnengekomen, is veilig voor wat hij vreest . En Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, hield ervan steden binnen te gaan, en hij hield er niet van om ze te verlaten, omdat de Almachtige God zei : ( Dus ging hij uit angst weg en wachtte. Hij zei : Heer, red mij. van de onrechtvaardige mensen ). En er werd gezegd : De stad wordt uitgedrukt door een man van kennis , want hij, vrede zij met hem, zei : ( Ik ben de stad van kennis en ik ben bij de poort ). En wie een stad binnengaat en die in puin vindt, de geleerden hebben haar verloren . En er werd gezegd : De stad is de dood van haar koning of zijn onderdrukking erin . In elke stad die wordt gezien en er is geen autoriteit in, is eten er te duur in . De bekende stad is de wereld en de onbekende is het hiernamaals . En wie een stad heeft verwoest, de religie van de mensen is verdwenen . De stad van de mens die aan zijn vader wordt toegeschreven, wordt uitgedrukt door zijn vader, dus wie zag dat een stad verwoest was door aardbevingen, stierf zijn vader door moord . En wie ziet dat hij in het land van Opper-Egypte is, zijn levensonderhoud zal moeilijk en ellendig zijn, of zijn vertrouwen zal toenemen . En wie dat in het land van Nubië zag, zou een zegen hebben . En wie zag dat in Abessinië zijn prestige afnam . En wie ziet dat hij in Egypte is, God zegent zijn leven en verlengt zijn leven . En wie ziet dat hij in het land van El-Arish is, het goede zal overvloedig zijn . En wie dat in Constantinopel zag, verloor zijn geld . En wie ziet dat hij in het land Jeruzalem en de berg Tur Sinaï is, dit is een jaar voor hem . Wie ziet dat hij in Bethlehem is, zijn soliditeit zal toenemen en zijn religie zal worden versterkt . En wie zag dat hij in de landen van het Oosten was, zou goed worden . Degene die zag dat hij toezicht hield op Bagdad, kwam naar de heerser omdat Bagdad het huis was van de imam . En wie ziet dat hij in de Jordaan is, zal een reis of vernedering ontvangen . En wie ziet dat hij in Damascus is, God zal voor hem zorgen . Wie denkt dat hij in het land van de Romeinen is, dan heeft hij vertrouwen in de Almachtige God, evenals in de landen van Armeniërs . En wie ziet dat hij in de landen van de Franken is, zijn hart wordt blind . En wie ziet dat hij in het land van de niet-Arabieren is, leert onbeschoftheid . Wie ziet dat hij in het land India is en zijn vijanden overwint en zijn afgunst overwint . En wie ziet dat hij in puin ligt, hij zal gekweld worden door een volk dat geen macht over hen heeft . En wie ziet dat hij in gezouten of zwavelhoudend land is, zal ziek worden . En het land is een eed, omdat de almachtige God zegt : ( ik zweer niet bij dit land ). Het land is veilig voor angst . Misschien duidde het land in een droom op berouw en vergeving . De regio kan verwijzen naar zijn heerser, autoriteit, heerser of geleerde . Als een persoon in een droom een ​​land bezat, kreeg hij een koning of voogdij, en als hij celibatair was, trouwde hij, of werd een zieke genezen van zijn ziekte, of een overspelige die berouw had, of een verloren man, dan werd hij geleid . En het zien van de doden in een droom in een stad kan in de hemel zijn geweest, net alsof hij in een dorp werd gezien, geeft aan dat hij in de hel is, voor de mensen die lijden en hun ellende . Als de stad een naam heeft voor Saleh, zoals Sana’a, wat duidt op de fabricage, of Dhofar van de overwinning van de vijand, en het geheim van wie het ziet, is van plezier . En wie een zondaar verlaat, hij zal van een zondaar worden gered . En de poorten van de bekende stad zijn de gouverneurs, heersers en bewakers . En wie ziet dat hij in een onbekende stad is, dat is het teken van de rechtvaardige . En wie zag dat de stadsmuur werd afgebroken, de arbeider stierf of werd ontslagen van zijn werk . En wie zag dat hij een inkeping in de stadsmuur had, totdat een leeuw, stroom of dief Medina binnenkwam, waardoor het bevel van de islam erin verzwakte of de markt van kennis blokkeerde . Zie ook The Village ….

…Uitdrukkingen en uitdrukkingen passen het woord ( uitdrukking ) toe op de interpretatie van de visie in het bijzonder . De uitdrukking is : de overgang van schijnbare visie naar het interieur . Dit is de mening van Ragheb . Er werd gezegd : de overweging van het ding wordt overwogen, een deel ervan krijgt zelfs enig begrip hiervan is overgeleverd door al- Azhari . De oorsprong van de expressie wordt afgeleid van : lessen , dat inhalen van de gebeurtenis tot gebeurtenis , en teams van vertalers tussen water en niet – water bypass, zei zij : het water een hoger zwemmen of een schip of ander zo- genaamd : transit . Ze zeiden : let op de les is het geval dat de kijker reikt om te weten wat niet de scènes zijn . Het zei : kruiste elke beperking, interpreteerde de visie . En : doorkruist door de overdrijving erin te benadrukken . In de download : ~ Als u overgaat naar het visioen van ~ (1), waarvan u bidt tot een einde, zult u zich haar geld herinneren . De kruising : de naam van een acteur van de handeling tot , zei : door de visie en kruiste alle woorden geïnterpreteerd . Abu Bakr was moge Allah tevreden zijn met hem van de meest vooraanstaande metgezellen, vermaarde interpretatie van visioenen en uitdrukkingen, en hoe is zijn leraar, de Boodschapper van Allah, de leraar van de natie , beschreven als een van de metgezellen, zoals in de ~ verovering ~ (2): ~ Een van de uitdrukkelijke mensenvisie nadat de Boodschapper van Allah op hem was ~ . Het is ook berucht om hun woorden, visioenen van imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri loyaliteit, geboren in 33 van de overledene in 110 van en schreven hem een boek ( uitdrukking van visie ) toe, een gedrukt en genoemd door Ibn al- Nadim in de index , dat is het boek dat tussen zijn mensen rolt namens : ( teamgesprek in de interpretatie van dromen ), en zie de vlaggenknop totaal (25 \ 7 ) vind een geschikte vertaling volgens een machtige Zrcelli en eindigde waarin de deel van de niet – geldigheid van de boeken van Ibn Sirin . Een andere wereld is : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, een van de soefi’s , en heeft vele publicaties, waaronder : ( parfumeren wezens in de uitdrukking van een droom ) bevat dingen en percepties en de namen van vrouwen en vrouwen kunnen niet slechts zelden als het optreden kan het is onmogelijk om iets van het hiernamaals te zien en dit en dat het de soefi’s waren. Het is waar dat er wordt gezegd dat het is vervuld en uitgebreid op dit gebied , en veel schrijvers hebben zijn werk geprezen, zoals professor Muhammad Qutb , toen Ik zeg : in dit deel zal ik het hebben over de methodologieën van de expressers en de noodzakelijke zaken die bij de oversteek moeten worden voorzien , en daarvoor wijs ik erop dat er veel moderne en oude expressers zijn , ik zoek dit niet in hun namen, maar ik zal het hebben over de aanpak die velen van hen volgen via mijn follow-up over dit onderwerp . . Ik zeg : Mabro-visioenen zijn onlangs onderverdeeld in drie secties : 1 – Sectie I : De eigenaren van deze sectie zijn niet alleen een beetje terughoudend voor de uitdrukking en sluiten de deur van het leren van expressie , en dat hem een vraag werd verteld over de uitdrukking en kwaliteit antwoordde : dat inzicht ras met een en voorkomt het leren , en de bestemming deze zaak die we hebben gehoord van een aantal oude Mchaikhana gewaardeerde God genade met degenen die zijn omgekomen , en zegen ons in de huidige tijd . B – Deel II : De Hola In tegenstelling tot het eerste deel , het uitbreiden van de expressie , en de retoriek van de kwestie van de visioenen in elke gemeente , Palmchaffhh, vervoer, en zelfs door te schrijven naar de eigenaar of anderen , en sommige van Hola vondst vertelt u uitgedaagd door middel van construeren en hoe de interpretatie van de visie verantwoordelijk voor hen . C – Sectie III : sectie tussen Hola en Hola kruist alleen Palmchaffhh , en vereist dat de eigenaar van het zicht vloeiend is en de overdracht slechts eng verhindert , en Hola , zoveel ongeremde uitdrukking : en je vertellen over hoe de interpretatie soms is . Misschien is de verwennerij in de expressie van visioenen , en open de deur op elk bord en een lezing iets ongeval in deze dagen , en hier ben ik niet tegen de expressie van visioenen als een wetenschap , maar tegen clementie in de expressie van visioenen , en een open de deur op het hele bord en lezingen over alles wat er in deze dagen is gebeurd en hier ben ik niet tegen de uitdrukking Visioenen als wetenschap, maar tegen toegeven aan expressie, niet onderzoeken, niet vragen naar de toestand van de visionair en vragen naar de visie, zijn bewoordingen en zijn tijd. Dit zijn dingen die nodig zijn voor de kruising om de optimale expressie mogelijk te maken , en daarom vind je onder de uitdrukkers die het horen van visioenen tolereren, die beweren dat de mate van correctheid in zijn uitdrukking door ze te lezen niet meer dan vijftig cent !! Ik zeg niet dat alleen Almtsahlain de schuldige is , maar dat zowel het eerste deel als de eigenaren fout zijn – naar mijn bescheiden mening – De term visioenen is niet alleen onderscheidingsvermogen , maar ook onderscheiding en leer en oefen de vaardigheid van het verwerven en ontwikkelen en beheersen , ze verschillen van persoon tot persoon ; Ja, het is onderscheidingsvermogen toen Jozef, zoon van Jacob, hen vrede en zegeningen van de Almachtige zei: ~ Ijetbik als uw Heer en leer u de interpretatie van gesprekken en de genade van u en heel Jakob, zoals voltooid door de ouder door Abraham en Isaak dat uw Heer is Alwetend, Alwijs ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas zei in zijn interpretatie ( en leer je de interpretatie van gesprekken ) elke uitdrukking van visie , en leer je zowel als te weten wat mensen hem interpreteren (3)). Ja , het is onderscheidingsvermogen wanneer Jacob , en wanneer Abraham en Daniël en Mohammed over hen spreken dat profeten en vrede , evenals metgezellen wanneer Abu Bakr, moge Allah tevreden zijn met hem en Omar ibn al- Khattab en Othman bin Affan en Ali ibn Abi Talib en Abdullah bin Abbas en Abdullah ibn Amr ibn al – Aas en Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden zijn met hen allemaal , en anderen . Maar als anderen dat niet doen . . . , Niet al is het een firaasa , maar het bevat firaasa , inspiratie , en de aftrek van de Koran, Sunnah, taal , spreekwoorden , en andere dingen waarvan bekend is dat iedereen die geïnteresseerd is in deze techniek . Kwam in het recht om te praten over Abu Hurairah, moge Allah tevreden met hem zijn, zei : Ik hoorde de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zeggen : ~ niet alleen de profetie over van de missionarissen ~ , ze zeiden : Welke missionarissen? Hij zei : ~The Righteous Vision ~ (4) en dit is de bewoording van Bukhari . Het gegeven van Imam Ahmad, vrede zij met hem, zei hij : ~ dromen worden gezien door de moslim of zien hem ~ (5). Betekenis : dat de openbaring onderbroken door zijn dood vrede zij met hem en blijft wat het hem leert wat alleen het visioen zal zijn dat door de gelovige wordt gezien , evenals inspiratie, het nieuws zoals het zal worden gelokaliseerd, niet de profeten vertelden ook de profeet vrede wees op hem op de leeftijd van het gezegde is in de Verenigde Naties geweest vóór u Mahdthon – elke visionair en er werd gezegd : heb gelijk en Bukhari zei : gelijk hebben op hun tong . Het was niet in mijn natie, waaronder een van de Omar bin al- Khattab waren ‘ overeengekomen’ (6). Hij vertelde veel van de heiligen dat Omowo afwezig was , werd ook deze inspiratie verteld , we kunnen ons afvragen, welke inspiratie en waarom zeggen we vandaag Ik zeg : Imam Ibn Hajar zei in Al-Fath : Het geheim was in de cyclus van inspiratie in zijn tijd, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en zijn overvloed na hem , de overheersing van openbaring aan hem, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die wakker was en wonderen van hem wilde laten zien , dus het was gepast dat hem in zijn tijd niets overkwam , en toen de openbaring werd onderbroken door zijn dood viel de inspiratie voor wie God heeft uitgekozen voor zekerheid van verwarring daarin … en door te ontkennen dat dit gebeurde ondanks zijn overvloed en zijn roem is arrogantie van degenen die het ontkennen . Ibn Hajar heeft in al-Fath het verschil tussen inspiratie en visie uiteengezet en vermeld dat inspiratie is : wat beweegt het hart naar een wetenschap dat hij wordt verzocht om naar te handelen zonder gevolgtrekking. Abizaid Dabbousi van de imams van de tap , zei dat het publiek dat het niet toegestaan is om te handelen alleen als het beschikt over alle argumenten in de deur is toegestaan , en zei woorden laatste Shinar . hij was de profeet vrede zij met hem soms snijden visioen metgezellen Viabbarha een het ofwel op zijn woorden , en dit komt door de kwestie van de opvoeding van hem, moge God hem zegenen en hem vrede schenken , en wat hierover wordt verteld, is wat er werd gerapporteerd door Ibn Sh Wahab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa aan Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr , ik zag alsof ik jou voorging en ik Vsbaktk graad Bmrqotin en een half ~ en hemostaten : klasse . Abu Bakr zei : O Boodschapper van Allah , Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar . Deze hadith werd genoemd door al-Suyuti in de belangrijkste kenmerken en schreef het toe aan Ibn Saad, maar het is mursal (7). Dit is een firaasa van Abu Bakr . Ibn al- Qayyim zei in zijn boek ( landingsbanen ) (8): ~ De fysionomie was en blijft de status van huizen :~ Pas op voor aanbidding en jullie zijn wij ~(9), en dat alleen omdat het het licht van God is. in het hart van zijn dienaar maakt hem onderscheid tussen goed en kwaad en de huidige werklozen en oprecht en onwaar . de huidige werklozen en zeggen : de stroom is versierd en analyse, de werklozen tegen hem , zeiden : vrouwen verstoord alle lege sieraden zijn werkloos , en wat betekent dat hij onderscheid maakt tussen één ding en tegen hem, en deze fysionomie volgens de kracht van het geloof , het was een sterker geloof, het is er een van onderscheidingsvermogen . Ibn Masood moge Allah over hem hebben gezegd : Avars mensen drie : Aziz Yousef, waar hij zei tegen zijn vrouw : ( hij zei dat hij kocht van Egypte naar zijn vrouw akrami rustplaats kan Infna of onze zoon ) ( Yusuf : 21 ). de dochter van Shoaib toen ze zei : ~ Astijrh ~ ( verhalen : 36). Abu Bakr in Umar, moge Allah tevreden zijn als Astkhalafh . het waren veel metgezellen, God zegene hen Athlon hen , en de vriend moge Allah tevreden met hem zijn in de voorhoede ervan is het grootste onderscheidingsvermogen van de natie en na Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , is het wat hij zei tegen iets : ik denk ook, maar hij zei ook , en genoeg in Frasth OK Te Rabbo in posities die bekend zijn – wat niet het gebied van ons gesprek is (10), en zoals ik ook zei : onderscheiding metgezellen geloven fysionomie , en uit van dit soort fysionomie van leven en licht, die Ahbhma God voor wie Hij wil van Zijn slaven , en zo hartelijk en verlicht leven, nauwelijks verkeerd kan Frasth , dit bevestigt het vers : ‘ Ik geloof dat het dood was Vohieddinah en liet hem Nora binnenlopen mensen zoals hij in de duisternis is niet buiten hen zo goed als Zain voor de ongelovigen wat ze aan het doen waren ~( Anaam : 122 ). Als de uitdrukking van de visioenen Balfrash er veel is wanneer voorouders niet betekent dat het afziet wanneer anderen , maar ik heb het verschil in termen van de weinigen en de menigte alleen , er kan in dit tijdperk van God hem fysionomie zijn , was Jah in het gesprek : ~ Vrees het inzicht van de gelovige, wordt hij gezien door het licht van God (11). Volgens om de goddelijke hadith overgeleverd via Aboe Hoerayrah zei Abu Hurayrah zei : de Boodschapper van Allah vrede zij met hem : dat God zei: : Het is ongebruikelijk voor mij en Leah was de Aznth-oorlog , en dichter bij mijn dienaar, iets wat ik graag doe dan door hem wordt aangenomen , en toch komt Abdi dichter bij Balnoavl totdat ik van hem hou , als ik van je hield, hoorde dat hij hoort , en zijn aanblik waarmee hij ziet , zijn hand waarmee hij slaat , en zijn voet waarmee hij loopt , en vroeg me naar Oattiynh , en terwijl ik mijn toevlucht zocht bij Oaivnh . Wat ik aarzelde over iets, ik ben een acteur aarzeling over dezelfde gelovige dood en ik haat Madsth ‘(12), en dat maakt hem profiteren van wat ze horen van wetenschap, wijsheid en prediking de goede ervaringen nuttig en maakt het ook ziet het licht van God in de hemelen en de aarde is vanuit de staat van staan, zijn geloof en zijn geloof . Hij zei Mark Mnari in zijn boek, als commentaar op de lezing die eraan voorafging : ~ vrees het inzicht van de gelovige .~ fysionomie : de afleidende lichamen van mensen en vormen , en kleuren en zijn woorden , over zijn moraal en deugden , en ondeugden , God heeft Tepe over oprechtheid, zeggende : ~ als de verzen van Mtosameen ~ ( steen : 75 ), en zei : ~ weet je Besimhm ( Baqarah : 277 ), wat de afgeleide is van het zeggen van de merrie zeven taal ooi , en riep op de zeven afstanden die hij prooi in bewaring , was fysionomie verduistering van Arif, bijvoorbeeld, de persoon beschouwen en de zaak identificeren , die bestaat uit twee typen : De eerste : een type dat bij iemand opkomt vanuit een geest waarvan hij de oorzaak niet kent – en het is een soort inspiratie, die de bijgewerkte eigenaar wordt genoemd, zoals in het nieuws : ~ Als er een modernist in deze natie, dan is het Omar. ”(13) Deze inspiratie kan in een staat van waken of dromen verkeren , dit is het eerste type. En de waarheid is dat het zo is : een gedachte die het hart aanvalt en erop stuitert als een sprong De leeuw is op zijn prooi, en deze firaasa is volgens de kracht van het geloof . Seco nd : industrieel opgeleid zijn , namelijk weten wat de kleuren, vormen en tussen temperamenten en ethiek , natuurlijke handelingen zijn , en weten dat het een constant begrip was , sterk in fysionomie (14). . . De conclusie Ik kom er na al deze gesprekken toe . . . Er is iemand die de visie kruist met inspiratie, er zijn er die de visie kruisen met inspiratie, en er zijn er die de visie kruisen met industrie en onderwijs, maar er moet hier op worden gewezen dat het beter is voor een persoon om niet over zichzelf te zeggen dat zijn uitdrukking komt onder de noemer fysionomie of inspiratie, want dit is de zuivering van de ziel, en de Almachtige God zegt : “ Do not jezelf te zuiveren. je weet dat wordt afgeweerd ” ( ster : 32 ). De term visioenen is niet alleen gebaseerd op fysionomie, maar is ook gebaseerd, en op de andere inspiratie, en vindingrijkheid in de op wetenschap gebaseerde uitdrukking op de kennis van de Koran en de Sunna en kennis over de oorsprong van deze kunst van interpretatie in de zin of de afleiding van de namen en een voorbeeld hiervan is overgeleverd in Sahieh Muslim van Anas ibn Malik. Hij zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ‘ Op een avond zag ik de slapers alsof ik in het garnizoen van Uqba ibn Rafi was, en we kwamen naar Rutab vanuit Rattab ibn Tabab – een man uit de mensen van Medina die hem dit soort goede natte dingen toeschreef – Hij zei: gebeden en vrede zij met hem : dus veranderde ik grootsheid voor ons in deze wereld en de consequentie voor ons in het hiernamaals, en dat onze vrolijkheid ‘(15) , die vervuld is en zijn voorzieningen heeft geregeld . Boodschapper vrede zij met hem de eerste hindernis : een gevolg, Rafie : anciënniteit en vrolijk : de stabiliteit van religie en de voltooiing van haar voorzieningen . Iets anders dan hermeneutiek Balostakkak : interpretatie die de spreekwoordelijke en gelijkenis trof : overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh van Abdullah ibn Umar dat de Profeet, vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag alsof het rebellenhoofd, een zwarte vrouw uit de stad – totdat de Bmhaah werd gezegd : Mhaah Van groot gewicht, dat is al – Juhfa – wat de namen zijn van plaatsen in de stad – dus ik zei dat de plaag van de stad erop was overgebracht. ”(16) Muhallab zei : Dit visie van het Department of Vision Expressive. Het werd geraakt door de idealen, en het gezicht van representatie dat is afgeleid van de naam van de ( zwarte ), twee woorden : slecht, en de ziekte indien geïnstalleerd twee woorden met elkaar aan de linkerkant woord aan u : zwart, Valrcol heilige vrede zij met hem exit, inclusief een verzameling van haar naam, en de uitbarsting van haar poëzie ook geïnterpreteerd, dat wat het kwaad opwekt uit de stad komt . Ze merkte hier op dat niet alle zwartheid fronste in een droom als de visioenen zoals ik je vertelde : je zou verschillende dingen moeten overwegen, waaronder de tijd van Openbaring, en de stad was in die tijd land geteisterd, zo bewezen Aisha, moge Allah tevreden zijn, zei : ~ We hebben van de stad een Oba-land God gemaakt ~ (17). De profeet riep heilige vrede zij met hem om God Abaha over te brengen op de knappe mensen zei : ~ Oh lief voor ons, de stad en beweeg beschermd door de knappe ~ (18), zodat je achter het visioen en de kleur van zwart kunt zien , dus uitgedrukt dat zijn ontleend aan soevereiniteit niet van slecht is , en dus wat hier belangrijk is, is de diversiteit van meningsuiting en de methoden ervan , en de diversiteit van de uitdrukking van de boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, voor visioenen en de boodschapper van God was met zijn metgezellen die het visioen zouden uiten en hun de reden zouden vertellen voor zijn uitdrukking als het vorige voorbeeld . . . Neem ook dit voorbeeld : op gezag van Abu Musa op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij : ik zag in een droom dat ik migreerde van Mekka naar een land met palmbomen, dus hij en ik ging naar het punt dat het Al-Yamamah of Hajar was. Dus als Medina aan het slaan is, en ik zag in mijn visioen dat ik een zwaard schudde, dan werd zijn borst afgesneden. Hij werd op zondag door de gelovigen gewond, waarna een ander hem door elkaar schudde, en hij keerde het beste terug dat er was. Het is dus wat God met hem meegebracht heeft van de verovering en de bijeenkomst van de gelovigen, en ik zag er ook een koe in, en God is goed. Dus als ze een groep gelovigen op een zondag, en als goedheid is wat God met het na de beloning van eerlijkheid dat God na de ons heeft gebracht heeft gebracht dag van Badr ‘ . Dit is de tekst van een moslim (19) . Valmlahz hier dat de Profeet vrede zij met hem metgezellen het vertellen visie en hij het noemde, en deze opleiding ervan , en dat is ook overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad overgeleverd van Anas dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei hij: : ~ Ik zag tijdens het slapen kijken of ik Mirdif ram was Zbh mijn zwaard gebroken , heeft geplaatst ik dood de eigenaar van het bataljon , en een man van de mensen van mijn huis doodt ~ (20)., De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Talha bin Abi Talha eigenaar van de vlag van de ongelovigen , en doodde Hamza bin Abdul vraag moge Allah tevreden met hem zijn Al-. Nawawi zei in het uitleggen van de ware moslim zijn commentaar op de hadith van Ibn Abbas : dat de Boodschapper van Allah liet me tegen zijn metgezellen zeggen : ‘ Wie onder jullie een visioen ziet, l laat hem het vertellen, geef het aan hem door . . . ~ Enz. (21), zei de rechter :de betekenis van de term doen ze vaak ook, alsof hij zei : zou . In moderne inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, zeiden de wetenschappers : een laptop en vraag God hem te zegenen en hen de deugd te leren interpreteren en opnemen volgens wat de Almachtige God wil om het ongeziene te informeren, en het kwam in de authentieke hadith van Al- Bukhari. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Terwijl ik sliep, kwam ik met een beker melk, en ik dronk die zodat ik het water kon zien . ”(22) De hadith is al genoemd en het was de eerste van de boodschapper, moge Gods gebeden op hem zijn. Hij gaf de melk aan de kennis , en het is belangrijk voor ons hier wanneer we het hebben over de wettigheid van het onderwijzen van de visie en ernaar vragen wat er kwam uit de vertelling van Abu Bakr bin Salem dat Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei tegen hen : “ Geef het. ‘ Ze zeiden : O Boodschapper van God, dit is kennis die God je gaf , dus vervulde Hij je met genade , dus ik gaf de voorkeur aan een beloning en ik gaf het. Omar. Hij zei :’ Je was gewond. ‘ Hier , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van het nieuws van de metgezellen over het uitlenen van visioenen tot hun ondervraging ervan . Hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zoals Ibn Hajar zegt in Al-Fath : Hij was vloeiend in de uitdrukking van het visioen, en hij had een deelnemer in dat onder hen, omdat de veelheid van dit gezegde niet wordt uitgegeven aan hen die erin hebben getraind en vertrouwd met een vrouw . In een commentaar op de hadith zei hij : In de hadith, de legitimiteit van de geleerde om vragen te stellen en zijn metgezellen te testen in hun interpretatie . Hij zei op een andere plaats : de deugd van uitdrukking van visie , wat het inhoudt toegang tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van organismen (23). De oversteek ook moet worden vertrouwd gelijkenissen in de Koran en de betekenissen , en het overwegen kennisgeving en spreekwoorden en afleiding van de taal en hun betekenis en zijn een wereld van wat er gebeurt op de tongen van de mensen , en het moet de kruising niet alleen om veel te leren over de toestand van de ziener , is er geen gebrek om hem te vragen naar zijn werk of zijn baan , leeftijd , sociale status en alles. Wat hij nodig acht is wat blijkt uit de kennis van zijn probleem of zijn visie , en de kruising hier is als een dokter. Als de patiënt informatie over zijn ziekte achterhoudt, kan hij een fout maken bij de diagnose en hem een ​​verkeerd medicijn voorschrijven, en het is noodzakelijk om niet te haasten naar de vraagsteller en de verantwoordelijke, en het werd gerapporteerd door Ibn Sirin, moge God heb genade met hem, dat hij was. Als er een mechanisme is van een visiekwestie waarin hij vol van de dag bleef, vraagt ​​hij de eigenaar over zichzelf, zijn industrie en zijn mensen, en dit kan natuurlijk gebeuren met de bekwame oversteek en het is geen schande voor hem om zo’n tijd te blussen, en het lijdt geen twijfel dat het meeste van wat op gezag van Ibn Sirin is overgeleverd niet lang nodig heeft om het uit te drukken en erover na te denken. Maar ik noemde hem omdat de aanwezigheid hiervan van hem ondanks zijn schaarste en zijn vaardigheid in het uitdrukken een bewijs is van het belang van vertelling, en vertelling is nuttig om de woorden van de verteller te verifiëren en om zijn toestand te leren kennen in termen van gerechtigheid, waarachtigheid, gerechtigheid. , en de tijd van visie . . En andere dingen die nodig kunnen zijn bij de oversteek, en die niet verveeld of boos moeten zijn bij het kruisen van vragen – vooral – als je op geen enkele manier weet dat er zoveel vloeistof valt in deze leeftijd als gevolg van telefoontjes van mensen – mannen of vrouwen – ken ze niet de oversteek, het moet in twijfel trekken. Zijn vragen over hen kunnen door sommige van de vragenstellers worden afgewezen en geïnterpreteerd door inbreuk te maken op zijn privacy . Evenals de vraag van een belangrijke religie van de oversteek, en de bestuurder moet eerlijk zijn in het antwoord Vslah man of boosdoeners, met een sterke relatie, zei de kunst : om honing te eten voor een mosliminterpretatie zoetheid van de koran en de man in zijn hart, dat is de ongelovige zoetheid van de wereld en de Gnimetha, Valray in tegenstelling tot religie, geloofsbelijdenissen en landen moet – bij het overdragen van visie – vaardigheid overbrengen naar de oversteek, en hem vertellen over de eigenaar, man of vrouw, zijn sociale leeftijd . . . Enz., En alles wat hij ziet als de oversteek die nodig is om het overgebrachte visioen uit te drukken , werd door Ibn Hajar-interesse genoemd op de woorden van de Profeet vrede zij met hem : ~ Vanuit het visioen van Vliqsa Oabbarha hem ~ (24) zegt het vers : ~ Vliqsa ~ om haar verhaal te herinneren en volgt de breuken tot er niets meer van over is. Snijd het effect als je het volgt . De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, werd gevraagd en gevraagd, en hij is de Boodschapper van God . Het kwam in de hadith : een man genaamd Muti’a ibn al-Aswad zag in zijn droom dat hij hem een ​​zakje dadels gaf , dus zei hij dat tegen de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij zei : ‘ Is een van uw dochters zwanger geweest? ‘ Zei hij. : Ja, met een vrouw van mijn zoon . Laith . . Ze is de moeder van Abdullah. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei : ~ Zij zal een jongen baren. ”En ze baarde een jongen , dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde hem Abdullah en Hanakah met een date en noemde hem zegen . . Deze hadith werd genoemd door al-Haythami in Majma ‘al-Zawaid (25) en toegeschreven aan al- Tabarani, en het was niet opgenomen in een van de negen boeken . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir en Zabadi – interpretatie van Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie door missionarissen , zie de opening (12 \ 375 ) – op – overgeleverd door 0 Ahmad in Musnad Abu Hurayrah – een verwijzing eerder . (5 )) Overgeleverd door Muslim in de deur van het gebedenboek is het verboden om de Koran te lezen in de buiging en neerknieling zoals in de nucleaire ( 4/196 ) – op -. (6 ) Overgeleverd door Bukhari in het Book of Virtues of the Companions deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de opening (7/42 ) – op -, en Muslim in het boek van de deugden van de metgezellen deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de nucleaire ( 15/166 ) – vorige referentie -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – Belangrijke eigenschappen – (2- / 115 ). (8 ) banen tussen de huizen pas op voor aanbidding en Thine wij om hulp aan Mohammed ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beiroet , i 2, in (1393 – 1973 ) te bereiken : Mohammed al – Feki . ( P. 115 ). (9 ) licht : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ) ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabeet – fysionomie gids voor de kennis van de ethiek van de mensen en hun natuur als waren zij een open boek – de prestatie van Mustafa Ashour – publiceerde de Koran r Library 21-22. (15 ) Verteld door Muslim in zijn Sahih in het Boek der Openbaringen, zoals in de nucleaire (15 / met 31 ) – op -. (16 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van meningsuiting als de deur dat ding uit Keh zag en hier woonde als laatste onderwerp ( 12/425 ) en in de deur : zwarte vrouwen ( 12/426 ) – op -. (17 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stadspoort van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad naakte verovering (99/4 ) – op – Muslim in het Boek van de Hadj en de deur van de stad het voordeel van de wortel in een residentiële stad om nucleaire leggen (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stad , de deur van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad werd blootgelegd zoals bij de verovering – de vorige verwijzing . ( 4/99 ), zoals uitgelegd in de nucleaire ware moslim . Vorige referentie . In het boek Hajj en de deur van de stad bevoordeelde de wortel in een woonstad (150 \ 9 ). (19 ) Akkoord en uitspraak van Muslim Zie : Fath Bari , een boek over de deugden van profetie, spreken over tekenen (627 \ 6 ) – op -. En om nucleair moslim uit te leggen in het boek Openbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Verteld door Ahmad in de rest van de palm Almktherin in de palm van Anas bin Malik . (21 ) Overgeleverd door Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire (30 \ 15 ) – op -. (22 ) Terwijl ik sliep, kwam ik Bakdh-melk en dronk ervan tot ik irrigatie zie . . Aanbiedingen gelost p. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440437394 \ 12) 0 (24) biedt alumna, p. 65 . (25) Al -Haythami – vorige referentie – (7/184) ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…

…En wie in zijn stad veel kaarsen ziet branden, het duidt op de gerechtigheid van de koning van die stad, zijn rechters en zijn imams, en de overvloed aan bruiloften en bruiloften ….

…Wie een mangaan het ziet gooien naar een kasteel of een stad die aan de islam wordt toegeschreven, de ziener zal een woord van hem krijgen waarin er een tekort is aan de islam, en het kan de mensen van die plaats schaden, dus laat hem God vrezen, en als hij het naar de stad van de ongelovigen of hun fort werpt, dan is dat een bewijs dat de boogschutter in de religie van God staat en iets anders haat ….

Stad Als je droomt dat je in een vreemde stad bent, dan betekent dit dat je met verdrietige situaties te maken krijgt wanneer je je huis en levensstijl verandert ….

…Zeldzame Abdullah bin Omar, moge Allah tevreden met hen zijn, hij zei dat hij de Profeet vrede zij met hem zag in de stadsdroom en zei, ik zag een zwarte vrouw die het hoofd verzachtte de stad uit kwam totdat ik Bmhaah Vooltha die stad kreeg B ) werd overgebracht naar een knappe Mhaah ….

…Wie ziet dat hij in een onbekende stad is die hij niet kende, dan is dit een teken van de rechtvaardigen, en hij kan ontvangen hebben wat de Almachtige zegt: ~ Ga naar Egypte, want je hebt wat je hebt gevraagd ~, wat betekent dat Egypte het was, en misschien was de onbekende stad de verblijfplaats van het Hiernamaals. Als je wist dat zijn intrede in ontwaking was, dan moet hij ernaar teruggekeerd worden. En misschien was hij veilig voor angst, omdat de Almachtige God zei: ~ Ga Egypte binnen, zo God wil , in veiligheid .~…

…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij een stad met een muur binnenging, het beter is dan die zonder muur, en misschien duidde het visioen van een stad met een muur op een bekwame heerser die de vijand uit zijn land zou verhinderen en dat zonder een muur daartegen ….

…Het zien van de stad Hebron, waar het Heiligdom van Hebron, vrede zij met hem, is een goede gebeurtenis in elke situatie, en er werd gezegd dat het visioen van het Heilige Land of het Heilige Huis zich vertaalt in vier aspecten: zegen, vergeving, tevredenheid en comfort ….

De ruïne van de stad is het bewijs van de dood van de imam

…En wie ziet dat hij in de stad Wasit is, duidt op waardigheid, religie en vroomheid ….

…En wie denkt dat hij in de stad Helwan is, geeft aan dat de voordelen en het goede bestaan ​​er zullen worden behaald ….

…Wie ziet dat hij in de stad van de Boodschapper is, moge zegeningen en vrede met hem zijn, het duidt op de begeleiding van kooplieden en het verkrijgen van goedheid van hen in deze wereld en religie ….

…De visie van de stad van het moslimkasteel, vruchtbaarheid, gratie en succes ….

…Wie zag dat de Almachtige God neerdaalde in een land, stad, dorp, buurt en dergelijke, geeft aan dat de Almachtige God de mensen van die plaats zal helpen en over de vijanden zal zegevieren. Als er droogte in zit, duidt dit op vruchtbaarheid, en als er vruchtbaarheid in zit, zal God de vruchtbaarheid ervan vergroten en de mensen verzoening bieden ….

…En wie ziet dat hij een stad verlaat, is bang ….

…En wie ziet dat hij in de stad Antiochië is, geeft aan dat er een uitkering en een uitkering is ….

…En wie ziet dat hij een stad verlaat, hij is bang voor hem, omdat de Almachtige God zei: ~ Dus ging hij er met angst uit en wachtte .~…

…En wie ziet dat een stad verwoest is, het bezit ervan is een daad van misbruik ….

…De eervolle stad zien als een ontmoeting met dierbaren en het bereiken van hoop en voorbede voor de inwoner, moge de beste gebeden en vrede met hem zijn op de Dag der Opstanding ….

…En wie ziet dat hij in de stad Tarsus is, geeft de zwakte van het werk en het gebrek aan taken aan ….

…En wie zag dat hij in de stad Isfahan was, duidt daarmee op de begeleiding van de oudsten ….

…Wie ziet dat hij van dorp naar stad is verhuisd, dan is hij goed in religie, succes in zaken, veiligheid voor angst en hernieuwde gelukzaligheid ….

…En wie ziet dat hij in de stad Akka is, geeft aan dat de voordelen worden verkregen vanaf het punt van reizen ….

…En wie ziet dat hij van stad naar dorp verhuist, gaat van geborgenheid naar angst en van geluk naar ellende ….

…En wie ziet dat hij in de stad Mosul is, geeft aan dat de behoeften zijn vervuld en dat de doelen zijn bereikt ….

…Wat achter de stad is, is een vrouw, en alles is gerelateerd aan de muur, van dichtbij, ver en buiten, goed, plus en min, want zijn visioenen zijn goed en slecht voor de bovengenoemde, en wat betreft vonken en neerslag, ze alleen een uitdrukking hebben ….

…En wie ziet dat hij in de stad Aleppo is, geeft aan dat de voordelen worden verkregen van een koning of een man met een grote bestemming ….

…En wie ziet dat hij in de stad Kerman is, dan geeft hij aan dat er vanwege zijn familie een tekort aan zijn geld is ….