…Goud is niet prijzenswaardig in de interpretatie van de afkeer van zijn woord en zijn gele kleur, en zijn interpretatie van verdriet en een geldboete, en de armband ervan, als hij die draagt, is een erfenis in zijn hand, dus wie ziet dat hij draagt ​​iets van goud dan trouwt hij met een incompetent volk, en wie een goudstaaf slaat, zijn geld is weg of ze worden evenveel door hen geslagen Hij sloeg goud, of Sultan was boos op hem en legde hem een ​​boete op, en als hij dat zag het goud ging weg, hij argumenteerde in een haatkwestie en het viel in de tongen van mensen, en wie zijn huis zag met een madhhab of van goud, het vuur ontstond . En wie aan hem een ​​ketting of zilver of kralen of de essentie van een bewaker ziet en een vertrouwen imiteert, en wie twee armbanden van goud of zilver op hem ziet, er zal hem iets ergs overkomen van wat zijn handen bezitten, en zilver is beter dan goud, en er is niets beters in de armband en de saaie, de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei: ~ Ik zag het was alsof er twee gouden armbanden in mijn handen waren, en ik blies ze op en ze vielen, dus Mosaylimah, de leugenaar, en al-Ansi, de eigenaar van Sanaa , namen ze mee. En wie denkt dat hij een enkelbandje van goud of zilver heeft, zal angst of opsluiting en terughoudendheid ervaren . En er wordt gezegd dat enkelbanden voor mannen hun kettingen zijn, en niets van sieraden is geschikt voor mannen in een droom, behalve een ketting, ketting, ring en oorbel . Alle sieraden voor vrouwen zijn een versiering, en misschien is de interpretatie van de armband en enkelband voor de echtgenoot speciaal . Als goud niet met juwelen is versierd, krijgt het een boete, en als het met juwelen is versierd, is het zwakker in het kwaad omdat er een andere naam in is opgenomen . En er werd gezegd dat vrouwenjuwelen vrouwen voor hun kinderen aanduiden, dus goud is voor hun mannen, zilver voor hun vrouwen, en het mannetje kan verwijzen naar mannen en het vrouwelijke naar vrouwen . En er werd overgeleverd dat een vrouw tegenkwam en zei : ik zag alsof ik een kom met fijn goud had, en het brak en snelde de grond in, dus ik vroeg erom, maar ik vond het niet, dus hij zei : Ben je een zieke slaaf of een slaaf? Ze zei ja, hij zei : hij gaat dood . Een persoon zag alsof zijn ogen van goud waren, dus hij wilde dat zijn ogen weggingen ….

…Jaber al-Maghribi zei dat de beste shalwar-kleuren voor blanke en groene vrouwen zijn . En als hij zag dat hij een shalwar verkocht en de prijs nam, dan duidt dit op de aftrek . En wie ziet dat zijn shalwara wordt verbrand, duidt op de vernietiging van zijn dienstmaagd of dienaar . En wie ziet dat Salwarah verloren is, geeft aan dat zijn dienstmaagd of dienaar zal blijven . En wie zag dat hij een vrouwelijke sjalwar droeg, duidt op vernedering en vernedering ….

…En met betrekking tot de baard : wie ziet dat hij te lang is geworden, zijn visioenen duiden op schulden en leed . Als het doorgaat totdat het op de grond valt, duidt het op de dood, omdat de Almachtige God zegt : ~Daaruit hebben wij u geschapen en daarin zullen wij u teruggeven .~ Als het duurde tot het aan zijn maag bleef plakken, sloeg hij geld en het gezicht waarmee hij net zo moe zou worden als op zijn buik . Als hij inzag dat haar lengte van een goede maat was, zou hij geld, waardigheid en een goed leven hebben verdiend . En er werd gezegd dat als het werd verlengd tot het de navel bereikte, het aangaf dat het niet in gehoorzaamheid aan God was . Als hij zag dat de zijkanten lang waren zonder middel, dan zou hij geld krijgen waar anderen van zouden genieten, en Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard mijn navel bereikte en ik keek ernaar . Hij zei : je bent een muezzin die naar de rol van de buren kijkt . De baard wordt niet geprezen in de interpretatie van de jongen die geen volwassene is, en als hij ziet dat hij een andere baard dan hij in zijn hand nam en eraan trok, dan erft hij zijn geld en eet het op . Het verlies van de baard als deze niet toeneemt, is een bewijs van gemak en het wegwerken van schulden en vagina . En als de afname groter is, duidt dit op vernedering en geld en prestige . Als hij ziet alsof een kussen tegen zijn vrouw spreekt, wordt zijn zaak in de war gebracht door zijn bestemming, en maakt hij een scheiding tussen hem en zijn geliefden, omdat de duivel, God hem vervloekte, tot Eva sprak in de vorm van een cosmetisch middel . En de zwartheid van het haar van de baard duidt op uitgifte als het donker was, dus als het zwart werd tot groen, zou hij veel bezit en geld verwerven, maar hij zou een tiran zijn, omdat het een kenmerk is van Farao’s baard . Zijn gelige kleur is een teken van armoede en schaarste, en de rode is een teken van vroomheid . En als hij zag dat hij zijn baard pakte en haar haar in zijn hand had verspreid . Hij greep het en gooide het niet naar hem toe, want geld gaat uit zijn hand en keert er dan weer naar terug. Als hij ziet alsof hij het heeft gegooid, is er geld van hem weggegaan en wordt het niet aan hem teruggegeven . Meer snorhaar is verfoeilijk . En de onvolledigheid ervan is prijzenswaardig, en de interpretatie van het plukken van de baard voor de rijke man is zijn buitensporigheid van zijn geld, en voor de armen geeft aan dat twee mensen hem samen ontmoeten, en geeft aan dat hij iets van een persoon leent en het aan een ander leent . En het scheren van de baard, geld en prestige gaan . Als hij ziet alsof hij zijn baard heeft afgeknipt wat er nog over is van zijn hand, dan betaalt hij zakaat over zijn geld . En grijze haren in de baard en waardigheid en prestige . En hemoglobine : Lester, als Hb Balhina, gaf zijn toewijding aan het jaar aan . Als hij zag alsof hij zijn hoofd had geschoren zonder zijn baard, zou hij het geheim van zijn baas bewaren . Als hij ziet alsof hij ze allemaal heeft gekweld, dan probeert hij zijn armoede te verbergen en zoekt hij het lot bij de mensen . En als poëzie zijn pigmentatie accepteert, zal het terugkeren naar zijn richting en niet veel blijven . Als hij ziet alsof hij sterft met modder of gips, dan vraagt ​​hij om winkels en zijn zaak is algemeen bekend . De baard van een vrouw geeft aan dat ze nooit bevalt, en er werd gezegd dat het haar ziekte aangeeft. Er werd gezegd dat het werd geïnterpreteerd als de toename van het geld van haar man en van haar zoon en de eer van haar zoon, en er werd gezegd dat als ze getrouwd was, ze de laster van haar man aangaf . Als ze ziet dat ze zwanger is, zal ze een zoon baren en zijn zijn zaken vervuld . En er werd gezegd dat hij met een lange baard en veel haar een lang leven en meer geld zal hebben . En er werd gezegd dat iets dat vóór zijn tijd gebeurt, op kwaad duidt, zoals wanneer mannelijke jongens een baard of wit in het gevoel zien, en vrouwelijke jonge jongens een bruiloft of een zoon hebben . Evenzo is alles wat buiten zijn tijd valt behalve spreken, want spreken is een goede gids, omdat de mens van nature een pratend dier is . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet, en dat komt omdat de tijd is verstreken waarop hij een baard had moeten hebben . Als de jongen niet ver verwijderd is van de tijd van de baardplant, dan is dat een bewijs dat hij alleen is en zijn eigen ding doet . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn baard langer werd en Sabalai niet lang werd, dus hij zei : je hebt geld geslagen waarmee anderen kunnen feliciteren . En de haak is de hulp van de man die ermee pronkt en ermee samenleeft onder de mensen, dus wat hij erin zag gebeurde, dus interpreteerde hij het zoals je zei . En wie de helft van zijn baard geschoren ziet, dan ontbreekt hij en gaat hij ernaar toe, dus als hij het een onbekende jongeman schoor, ging hij naar de hand van een vijand die hij kende, of zijn naam of zijn tegenhanger . Als een sjeik het scheert, gaat hij met zijn geschatte limiet, en als het onbekend is, gaat hij in zijn richting door de handen van een onderdrukkende uitbuitende chef, die geen basis heeft, en als hij ziet dat het wordt afgesneden, dan moet hij van zijn geld worden afgesneden en evenveel van zijn zijde gaan als van zijn baard . Als hij ziet dat ze zijn gevlogen, gaat hij naar zijn familie, en zijn vermogen komt van zijn geld . Scheren is gemakkelijker dan epileren, en epileren kan goed zijn voor sommige van zijn aangelegenheden als het gezicht niet achterdochtig is, maar die goedheid is moeilijk voor hem ….

Een pauw is in een droom een ​​buitenlandse vrouw, mooi en rijk, ongunstig . En het mannetje van de pauw is een buitenlandse koning . En wie ziet dat hij de pauw of zijn koning heeft geslagen, kan een buitenlandse koning krijgen . En wie zag dat hij toegang had tot een vrouwelijke pauw, zou geld en een zoon krijgen . En de pauw duidt op ronddwalen en verwonderen over schoonheid en schoonheid, en misschien duiden zijn visioenen op roddel, ijdelheid, liegen, de ondergang van zegeningen, de uitgang van gelukzaligheid naar ellende en van omvang naar angst . En wie ziet dat hij pauwenvlees eet, zijn vrouw sterft en erft haar geld . En wie zag dat het werd geraakt door een pauwenveer, het zou geld van een vrouw of vanwege een vrouw raken . En wie ziet dat hij een van haar kuikens heeft geslagen, hij zal geld van het kind van die vrouw slaan ….

…Bekken Als je een bekken in een droom ziet, betekent dit dat de toekomst naar je zal glimlachen en dat je in goedheid, tevredenheid en vrede zult leven . Wat betreft het zien van een geperforeerde bak, je bent al deze goede dingen en geneugten kwijt . Als je een bak vol water ziet, betekent dit tevredenheid en rust in huis . Wat een leeg bekken betreft, het betekent ellende, gebrek en ontbering . Een gebroken bekken betekent familieruzies en problemen . Als een meisje droomt dat ze in een bassin aan het baden is, voorspelt dit dat haar vrouwelijke charmes haar echte vriendschappen en avances zullen winnen ….

…Als het haar aan de linkerkant van zijn hoofd verspreid is, is hij besmet met de vrouwelijke familieleden . Als hij geen familie is van zowel mannen als vrouwen, wordt de schade aan hemzelf teruggegeven ….

…En helderheid : een religie waarin er onenigheid is en geschilderd is een gebrek aan religie en leugens en fraude . En er werd gezegd dat Ibn Sirin altijd zei : Dinars zijn boeken die komen, of cheques die hij pakt . Als de vijf dinars de vijf dagelijkse gebeden zijn . Misschien was één enkele dinar een kind . En alle kleding van sieraden is prijzenswaardig voor vrouwen, en ze hebben versieringen en mooie dingen, en misschien geeft het aan waar vrouwen trots op zijn, en misschien duidt het op hun kinderen, waarvan het mannetje mannelijk is en het vrouwelijke vrouwelijk, en zo daarvan is voor mannen een schandelijke verwerpelijke, behalve wat ze hun kleding niet ontkennen ….

…De johannesbroodboom geeft in een droom de dood van de patiënt of de vernietiging van zijn lichaam aan . Of hij zag dat hij het at of niet . Al-Kharroub duidt op verwoesting en verwarring, en misschien op een vrouwelijke slavin van de negers ….

…Al-Deek : De oorsprong van de interpretatie is een slaaf in buitenlandse handen, of een afstammeling van een Mamluk . Hetzelfde geldt voor kippen, omdat ze als gevangenen zijn met de zoon van Adam, en ze vliegen niet, en het hoofd van het huis is een van de Mamelukken, net zoals de kip het hoofd van het huis is van de bedienden en slaven. vrouwen : de haan ​​duidt ook op een man met een hoge kracht, en een stem als de muezzin, en de sultan die onder de heerschappij van anderen staat, omdat hij met zijn grote is En zijn kroon, baard en veren zijn huiselijk en vliegen niet , want hij is bezeten, omdat Noach, vrede zij met hem, de haan en de trap in het schip binnenging, en toen het water eruit liep en de toestemming niet van de Almachtige God kwam, om degenen die met hem in het schip waren, uit te schakelen, hij vroeg Noach om hem toe te staan ​​om hem het nieuws van het water te brengen, en hij maakte dat de haan een gijzelaar bij hem was, en er werd gezegd dat de haan in hem was, dus ging hij naar buiten en verraderlijk en kwam niet terug , dus de haan raakte bezeten, en hij was een co-piloot, en hij werd een huisgevangene, en de trap op waren duizenden en werd wild . Het is een vogel die groter is dan een kip, met rode ogen . En er werd gezegd dat de haan een man is met een krijgershuid met een slechte moraal, hij spreekt goede woorden zonder voordeel, en in ieder geval is hij ofwel eigendom van of is hij een afstammeling van de koning . Er werd gezegd dat degene die een haan slachtte, aangaf dat hij de muezzin niet beantwoordde, en sommigen van hen zeiden : Hij die zag dat hij een haan had omgedraaid, stierf op handen . En de jonge hanen zijn Mamelukken, of jongens, kinderen van Mamelukken . Evenzo zijn vrouwelijke slachtkuikens buurtjongens, slaven of maagden . En de groep vogels is gevangenschap en slavenfondsen. Umar ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, zei : ik zag alsof een haan me een of twee klikken pikte, of hij zei er drie, en haar verhalen gingen over Asma bint Amees en ze zei : Een niet-Arabische man zal je vermoorden . Een man kwam naar Abu Awn al-Darrab en zei : Ik zag alsof er een grote haan aan deze deur van je huis schreeuwde . Dus Abu Aoun kwam naar Ibn Sirin en vertelde hem dat visioen. Ibn Sirin zei tegen hem : Als je je visioen gelooft, zul je na vierendertig dagen sterven, en hij had mengsels en wroeging over de drank, zei hij , dus hij wekte dat allemaal op, en hij bekeerde zich tot God Almachtig vanaf de dag van het visioen, en hij stierf plotseling zoals hij zei Ibn Sirin . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd : Hoe heb je dat eruit gehaald ? Hij zei uit de berekening van de kameel, omdat de betekenaar vier is, de Ya tien en de kaf twintig ….

En wie ziet dat hij de koning van een pauw is, dan kan hij profiteren van een niet-Arabische heerser of geld en beest slaan, en wie ziet dat hij de koning is van een vrouwelijke pauw, dan bezit hij een mooie buitenlandse vrouw met geld, en wie ziet dat hij pauwenvlees eet, zijn vrouw sterft en erft haar geld, en er werd gezegd dat geld het kind van die vrouw overkomt

…Het voelde alsof hij werd geslagen met een Illah-kruisboog, het duidt op het voorkomen van woorden tussen hem en de familieleden van zijn vrouw, hoewel hij haar met een speer stak terwijl ze gemeenschap had met een lelijke vrouwelijke theoreticus, hoewel Illaa het Sra tegenkomt een onaangename scène ) met een zwaard, het is een lange tong over de woorden van zijn vrouw, waardeloos en dwaasheid . En wie zag dat hij een hyena sloeg of met een steen gooide, hij beledigde een vrouw van die kwaliteit, of hij werd samen met haar beschuldigd van hoererij ….

…Wat operaties betreft, wie ziet dat hij een wond aan zijn handen heeft, dat zal geld zijn . En als er een wond aan zijn rechterhand is, is het geld dat hem zal profiteren van zijn mannelijke verwantschap, en links van zijn vrouwelijke verwantschap . Als er een wond aan zijn linkerbeen zit, dan komt er geld uit ploegen en planten. Als een wond aan zijn hiel zijn hielen raakt, raakt hij geld vanaf de zijkant van zijn hiel en zijn zoon . En een operatie aan de duim van zijn rechterhand, een bewijs dat er religie op zit . En elke uitgave van vloeibare chirurgie en geldschade . En wie in zijn lichaam een ​​zachte operatie ziet waar bloed uit stroomt, het is schadelijk voor de eigenaar in geld en spraak door iemand die erin valt en daarvoor een beloning krijgt . En de operatie in het hoofd en er stroomde geen bloed uit, omdat het geld bijna raakte . Als er bloed uit haar stroomt, is het geld dat het effect op hem laat zien . Als een sultan of een imam zou zien dat hij een wond op zijn hoofd had totdat zijn huid en bot verloren waren gegaan, zou hij zijn leven verlengen en zijn leeftijdsgenoten zien . Als het bot gebroken is, wordt zijn leger verslagen . De wond aan zijn linkerhand . Zijn militarisering nam toe . De wond aan de rechterkant vergrootte zijn bezit . Als een wond in zijn maag zijn schatkist verhoogt, dan vergroot een wond in zijn dij zijn clan . De wond in zijn been is lang . En als een wond aan zijn voeten toenam in zaken van integriteit en standvastigheid . Als hij ziet alsof iemand zijn organen afsnijdt en ze verdeelt, dan spreekt de beslissende persoon waarheidsgetrouwe woorden over zijn zaak die dat heeft nagelaten en zijn kinderen te scheiden en ze over het land te verspreiden . Als de gewonde persoon bevlekt raakt met het bloed van de gewonde, dan raakt hij evenveel verboden geld als het bloed waarmee hij besmeurd is . En wie een ongelovige verwondt en bloed vergiet van een ongelovige, hij zal een vijand winnen die schijnbare vijandschap heeft, en hij zal van hem geld krijgen dat evenveel toelaatbaar is als het bloed dat eruit komt, omdat het bloed van een ongelovige is toegestaan ​​voor de gelovige, en als het zijn bloed bevlekt, is het sterker . En wie ziet dat een persoon hem heeft verwond en er geen bloed uit hem is gekomen, dan zal de overtreder er een waar woord in zeggen als antwoord op hem . Als er bloed uitkomt, steunt hij hem met wat waar is, en degene die wordt geslagen komt uit de zonde . En er werd gezegd dat iedereen die zag alsof hij met iets van ijzer gewond was geraakt met een mes of iets anders, het zijn gelijke en nadelen laat zien en er zit niets goeds in . Sommigen van hen zeiden : Wie een wond in sommige van zijn organen ziet, de uitdrukking erin is voor het lid waarbij de operatie was toegestaan . Als het in de borst het hart is, dan is het bij jonge mannen en vrouwen een teken van liefde . Wat betreft de sjeiks en ouderen, duidt het op verdriet . Wat betreft moord, wie denkt dat hij iemand heeft vermoord, begaat iets geweldigs . En er werd gezegd dat het een verlossing van benauwdheid was , omdat de Almachtige God zei: ~En je hebt een ziel gedood, dus zullen wij je verlossen van de duisternis en je bedrog en bedrog .~…

…Buffalo : is als een stier die niet werkt, en het is een man die immuniteit heeft tegen de plaats van de hoorn . Vrouwelijke buffels zijn als koeien, net als hun melk, vlees, huiden en organen . Hij is een dappere man die voor niemand bang is. Hij verdraagt ​​schade aan mensen die buiten zijn macht liggen . Als een vrouw ziet dat ze een hoorn heeft zoals een buffelhoorn, dan verkrijgt ze de voogdij, of een koning trouwt met haar als ze dat waardig is . Misschien werd het geïnterpreteerd vanwege zijn waarden ….

…Als hij zag alsof de engelen uit de hemel op aarde op de bank vielen , is dat het bewijs van het recht van het Izz-volk, de vernedering van de mensen van de leugen, en de steun van de Mujahideen, het volgen van hen op het beeld van vrouwen waar het tegen God Almachtig tot het vers : ~ Ovocefakm uw Heer jongens en nam vrouwelijke engelen U moet met woorden zeggen Geweldig .~…

…Mannetjes zijn onder de mensen. Het zien van een man in een droom duidt op deugd en bekwaamheid, en dat de Almachtige God de mannelijke voorkeur heeft gegeven boven de vrouwelijke. De Almachtige zei : ( Dus het mannetje is als het aandeel van de twee vrouwtjes )….

…In een droom is hij een creatieve president, sterk en majestueus, moedig met huid, die niemand vreest en schade lijdt aan mensen die buiten zijn macht liggen . Als een vrouw ziet dat ze een hoorn heeft zoals een buffelhoorn, dan verkrijgt ze de voogdij, of een koning trouwt met haar als ze dat waardig is . De buffel is een angstige man, veel oplichter en veel spraak, hij reist regelmatig over land en zee, en hij heeft controle over de vijanden . En het kan duiden op zwoegen en streven, of misbruik . Als het wordt gebruikt om te ploegen of te keren, duidt dit op behoefte en behoefte . De vrouwelijke buffel is als koeien in al hun conditie ….

…Als hij ziet alsof hij onder de vrouwen van het Paradijs trouwt, en de jonge mannen ervan om hem heen zwerven, zal hij een koninkrijk en zegeningen voor de Almachtige God ontvangen en zeggen : ~En de geboorten van hen die onsterfelijk zijn, zullen hen omcirkelen .~ En er werd overgeleverd dat Al-Hajjaj bin Yusef in zijn slaap zag alsof twee vrouwelijke dienaren van Al-Poplar Al-Ain van de avond waren neergedaald, en Al-Hajjaj nam een ​​van hen en bracht de andere terug naar de hemel, en hij zei , en zijn visioenen bereikten Ibn Sirin, en hij zei : Het zijn twee meisjes die zich bewust zijn van een van hen en niet van de andere, dus realiseerde al-Hajjaj het proces tegen Ibn al-Ash’ath en realiseerde zich niet dat opruiing Ibn al- Muhallab . En als Radwan de bewaarder van het paradijs zag, zou hij geluk , genade en een goed leven verwerven terwijl hij nog leefde, en hij werd gered van de rampen, omdat de Almachtige God tegen hen zei : ‘ En Hij zei tegen hen dat ik het heb bewaard voor vrede met u . ~ Als hij ziet dat de engelen hem binnenkomen en hem in de hemel begroeten, dan zal hij een zaak volgen die hem naar de hemel brengt, omdat de almachtige God zegt : ~En de engelen zullen hen binnengaan vanuit elke poort .~ Hij maakt hem goed af ….