Baan Deze droom voorspelt niet veel goeds voor succes, aangezien het een terugval in de kringen van het werk en een verlies van de baan inhoudt voor de begunstigden van het loon . Het duidt ook op een lichamelijke ziekte . Als u droomt dat u werkloos bent, geeft dit aan dat u nergens bang voor zult zijn, aangezien u altijd wenselijk bent vanwege zakelijke prestaties met een gewetensvol geweten dat u een noodzakelijke hulp maakt . De baan aan anderen geven, betekent van jou verliezen . Alle dromen van deze soort kunnen worden geïnterpreteerd zoals hierboven vermeld ….

…En wie ziet dat hij op de preekstoel predikt terwijl hij daarvoor in aanmerking komt, dan zal hij verhevenheid en autoriteit verwerven in religie, en als hij het niet waard is, dan zal hij worden getroffen door enkele van de rampen van de wereld, en wie dan ook ziet dat hij niet verloofd is terwijl hij in functie is, de zaak waar hij om vraagt, is onmogelijk voor hem en kan uit zijn functie worden ontslagen en wie ziet dat de prediker geïsoleerd is van zijn toespraak Hij heeft een andere persoon vervangen of heeft een ongeluk gehad , en dit wordt geacht in het bezit van die plaats te zijn, en wie ziet dat hij het volk aanspoort, dan onderneemt hij een zaak waarin hij zal heersen als hij waardig is en er wordt gezegd dat hij een volk roept voor de waarheid en het pad van de rationaliteit, en als hij ziet dat hij gepredikt wordt, dan is zijn behoefte onmogelijk voor hem en wordt niets vervuld voor hem is degene die ernaar zoekt en wie het ook ziet Hij spreekt woorden die de sharia tegenspreken, omdat hij staat bekend om schandaal s, dus laat God om vergeving vragen en wie een raad ziet die een groep geleerden bevat terwijl hij bovenaan de plaats zit en dat niet waard is, dan zal ik een ramp hebben die mensen noemen en hun woorden erover accepteren, en als het waardig is, dan is het een toename in kennis en verheffing. Als het concilie werd gehouden vanwege een proces of huwelijk, dan is het bewijs Voor het aangaan van een vreselijke zaak en de bestraffing ervan voorgoed, en als het te wijten is aan leer, hadith, jurisprudentie of iets dergelijks, dan is het het voorkomen van goed en zegen, en er werd gezegd een genade van God Almachtig en misschien duidt iets dergelijks op een vertrouwen…

…Visions in termen van de definitie van de term ** Ten eerste : de definitie van visioenen wanneer moslimgeleerden : moslimgeleerden uiteengezet in de definitie van de visie van een bijzondere legitimiteit van die teksten die Vq Guet tussen visie en andere dan de mens ziet in zijn droom en E van deze teksten, die wetenschappers begonnen met hun definities waarmee de moderne Abu Qatada het eens was : ( ware dromen van God en de droom van de duivel ) (1) en de leer van het jaar in die visie : een reeks overtuigingen en INGEVOEGDE Kat God bevrijd in het hart van de slaaf door de handen van een koning of een demon . Ofwel bij hun naam elke waarheid . Of we hebben het bedoeld, of het is verkeerd . Ibn al- Arabi zei : Dit is vergelijkbaar in het geval van waakzaamheid, bevat gedachten over het menselijk hart en dacht dat het E ) T was over het formaat . Dat wil zeggen op één systeem . Anders kan het in een niet-opgehaald uittreksel komen . En naar voren gedefinieerd , zei ze al-maziri : de leer van de soennieten in de waarheid van Openbaring . Dat de Almachtige God overtuigingen schept in het hart van de slapende persoon, net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, en Hij, geprezen zij Hem, doet wat Hij wil dat hem niet belet te slapen of te ontwaken, dus als Hij schiep deze overtuigingen is het alsof Hij er een wetenschap van maakte over andere dingen . Hij schiep ze in het tweede geval, of Hij schiep ze . En ik wist dat ze zijn : overtuigingen die God schept in het hart van de slaper – net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, dus als hij ze schept, is het alsof hij ze een vlag op andere dingen heeft gemaakt, dan hij schept ze in het tweede geval, en die overtuigingen vallen soms in de aanwezigheid van de koning, en dan valt wat gemakkelijk is na . En soms is de duivel in de aanwezigheid van vallen die verder gaan dan wat pijn doet . (2) In feite merkt de mediteerder in tarief op dat ze in grote mate vergelijkbaar zijn met het waargenomen signaal om onderscheid te maken tussen de twee typen van wat de mens in zijn dromen ziet . Waar ik het in de volgende paragraaf over zal hebben . Anne Alhadit merkte Acar ook op door te zeggen : ( ware dromen van God , en de droom van de duivel ) dat God de visie en overtuigingen schept die hen blij maken om dat op te merken zonder de aanwezigheid van de duivel . En hij creëert wat kennis is over wat de aanwezigheid van Satan schaadt, dus schrijft hij een beloning toe aan Satan voor zijn aanwezigheid bij haar, zelfs als hij geen echte actie onderneemt . Dit is de betekenis van zeggen ( vrede zij met hem ) (( Openbaring van God en de droom van de duivel )) is niet aan de duivel om iets te doen . Sommige wetenschappers : dat de duivel heeft gedaan en de impact van direct bewijs van de h’adieth Jaber moge Allah tevreden met hem zijn zei : Een man kwam naar de profeet, vrede zij met hem, zei : (( ik zag alsof mijn nek raakte, hij zei : ( een van jullie Btalb de duivel is niet gebeurd? ) Verteld door Muslim en Imam Ahmed, en deze term van Imam Ahmad . in het woord toen Imam Muslim : hij zei: O Boodschapper van God : ik zag in een droom als als mijn hoofd Vtdhrj Vachtddt raakte over zijn impact . de Boodschapper van God inflectional : ( niet sprekende mensen Btalb de duivel om te gaan slapen ) Jabir zei : Ik hoorde de Profeet vrede zij met hem na een preek zei hij : Hala maakt een van u Btalb de duivel in zijn slaap . (3) Imam Muhammad Safaareeni genade van God zei : naar zijn Btalb de duivel dat hij ziet in zijn dromen wat bedroeft hem . het gaat zorgen en woede en verwarring hem in zijn gezicht . hij manipuleerde 0 zei voor elke actie die niet werkt, is het nuttig : maar je bent een speler . hij zei in een interview, istinja zei, pe ace zij op hem ( dat Satan de stoelen in de zonen van Adam speelt ) (4) dwz het gaat naar de locaties, istinja en bewaakt pijn en corruptie? omdat het verlaten plaatsen waar Allah onthult waar hij awrahs Bstrha beval en zich te onthouden van blootstelling aan de ogen van kijkers en Mohab de wind en Rchata-urine . dit alles speelde Satan en deze mening is correct, dus de droom van Satan wordt werkelijkheid . Hij is degene die hem afbeeldt als een realiteit, niet als een beloning . Dit komt door zijn permanente en verklaarde vijandigheid jegens mensen . De daad van de duivel als Napata een feit is . Geen metafoor . Sayyid Qutb, moge Allah hem genadig zijn, zei hij : boven alles . We besluiten dat het kennen van de aard ervan of het niet weten ervan niets te maken heeft met het bewijzen van het bestaan ​​en de waarachtigheid van een deel ervan . . . Tot hij zei . . . We zien de aard van deze visioenen op deze manier dat de barrières van tijd en ruimte ervoor zorgen dat dit menselijke wezen niet ziet wat we het verleden en de toekomst noemen . Of het verborgen cadeau . En dat wat we het verleden of de toekomst noemen, wordt verduisterd door de factor tijd . Het verre heden verduistert ook de plaatsfactor . En dat het gevoel van wat er in een persoon is, we kennen de aard ervan niet, wordt gewekt of versterkt, dus het overwint de barrière van de tijd en ziet wat erachter zit in een dubbelzinnige vorm . Geen wetenschap, maar een spoor . Enz. Zijn woorden . Toen zei hij : En ik kan alles liegen voordat ik lieg, een ongeluk dat bij me opkwam terwijl ik in Amerika was en mijn familie in Caïro . En ik zag toen de slaper de zoon van een zuster voor mij zag als een jonge man, met bloed in zijn oog dat haar ervan weerhield te zien . Dus schreef ik mijn familie om te vragen naar zijn eigen oog . De reactie kwam bij mij dat zijn oog inwendige bloedingen had en dat hij werd behandeld . Het valt op dat de inwendige bloeding niet van buitenaf te zien is . Het was een voorbeeldweergave van degenen die met het blote oog normaal werden gezien, maar was aan het zicht van inwendige bloedingen onderaan verborgen , beide visies hebben onthuld dat Mahjoub-bloed binnenin zit (5) ** Ten tweede : de definitie van visioenen wanneer wetenschappers niet – Moslims : voor wetenschappers, niet- moslims. Er zijn veel verwerpelijke verhalen over dit onderwerp, en de reden hiervoor is dat ze probeerden feiten te vinden die zich niet bewust zijn van de geest waarop ze een beroep doen in deze en vele andere aspecten . Ze geloven of geloven ook niet in openbaring of gehoor, en daarom waren hun woorden verstoord . Degene die tot de geneeskunde behoort, schrijft al het zicht toe aan de vier mengsels, die bijvoorbeeld slijm, gal, bloed en zwart zijn : Ze zeggen dat wie overweldigd wordt door sputum, ziet dat hij in water zwemt, omdat het water geschikt is voor de aard van het sputum, en wie door geel wordt overweldigd, ziet de vlammen, en dit wordt er niet door bewezen, noch wordt het gewoonlijk gedaan. En wat ze zeiden is een soort visioen en het visioen is er niet toe beperkt , want we weten dat een deel ervan uit de ziel komt , een deel van Satan en een deel van de Meest Barmhartige . En filosofen beweren dat de foto’s van wat er gaande is in de aarde is ‘s werelds top Kalnicoh wat sommige van grenzen aan hen Antakec in het hart van de slaap , en dit Plato ‘s theorie bekend als de theorie van de idealen die de meeste mening corrupt dan zijn voorganger , omdat Alantqash van de eigenschappen van objecten en wat er gaande is in de bovenste symptomen van de wereld , en symptomen bespreek het niet . Sommige niet- moslimgeleerden moeten proberen het mysterie van dromen en de toegang te ontrafelen waardoor ze de menselijke psyche, motieven en tendensen en trends kunnen beoordelen en zelfs vasthouden . Hij heeft de wereld van Sigmund Freud met de naam auteur ( analyse van dromen ) gepubliceerd in 1899 na Christus , en ziet dat als de ( ego ) in geval van waakzaamheid degene is die de kracht van de beweging controleert, deze functie tijdens de slaap wordt verstoord , en dan vervaagt een grote censuur die wordt opgelegd aan de kant. Het ( is ) of onderbewustzijn zei : Het terugtrekken van psychologische zendingen die de functie van controle of verzwakking toestaat nu enige vrijheid lijkt . Beoogde droomtoestand • Onschadelijk . Het is gebruikt ‘ Freud’ – analyse van dromen als een middel om de diepten van het onbewuste te bereiken en Akoshvh voor zijn geheimen . Freud ‘s Anne is dromen als een ‘ koninklijke weg ‘( naar het onderbewustzijn met daarin het contract en de motieven en onderdrukte verlangens . En de zorgzame wetenschapper ‘ Karen Horney ‘ analyseert dromen . Ze zien dat dromen het inzicht in de situatie vergroten en enkele trends onthullen. van de patiënt in de richting van de wereld . het wordt geloofd ~ Aaark uit ~ dat de dromen weerspiegelen de redelijke elementen en elementen onredelijk persoonlijk op hetzelfde moment . (6) het is merkbaar van deze korte presentatie om hun punt van mening dat deze onder andere : _ focus op het gebruik van dromen als een middel om de patiënt in te voeren wereld en het vinden van de oorzaak van zijn ziekte , of conditie . . ze alleen richten op het zo – genaamd Bodgat dromen , die denkt over de man voor zijn slaap en dan zien na zijn slaap , of focus op iets dat niets met dromen te maken heeft , maar is wat ze doen met patiënten in psychiatrische klinieken nadat ze het in de kliniek hebben laten ontspannen en laat praten over zichzelf en voor zijn werk en zijn vrouw en die ar Laat hem , en de dokter, toezien op dit gesprek , en binnenkomen via deze persoonlijke patiënt , en dit is heel anders dan de visioenen die de mens ziet in een droom van de koning van het visioen . Sayyid Qutb zegt : zegt een school voor psychoanalyse over de aard van het zien : het ademt opgekropte verlangens in bij afwezigheid van bewustzijn, en dit vertegenwoordigt een deel van dromen . Maar niet allemaal vertegenwoordigd . En Freud zelf . Ondanks al zijn onwetenschappelijke controle over zijn theorie, besluit hij dat er profetische dromen zijn . (7) zegt Mohammed Ali Qutb supporter van Sayyid Qutb : Ik heb aangenomen ~ Ofroed ~ in meer analyse en conclusies over Alrai en vervolgens zat waardoor de regels en de fundamenten waarop hij zijn theorieën gebouwd in de psychologie , maar • helaas – het was fysiek in de richting van symbolen en betekenissen gaan, of het is een decadent dier, dus de persoon doet geen recht aan zijn menselijkheid , en de visie is – ongetwijfeld – gedeeltelijk in het dagelijkse leven van een persoon , maar het is in een kader van de occult uit de wereld van openbaring, naast elkaar bestaan ​​en zintuiglijke beoefening , een visie die geen visie is maar een inzicht , en een beweging die niet met de ledematen en organen is, maar alleen in emotionele zin . (8) Misschien wel de beste van ons om de reden voor deze tekortkoming van de psychologen bij het begrijpen van de visioenen uit te leggen en het het recht van Imam al- Qurtubi te geven, zei : verwarring veroorzaken onwettige tegenzin van wat profeten van het rechte pad kwamen en genoeg opmerkingen in reactie (9). ________________________________________ (1 ) Akkoord , Al – Bukhari heeft overgeleverd als Fath al – Bari (369 \ 12 ) Ibn Hajar . Riyadh publiceerde een moderne moslimbibliotheek zoals in de nucleaire verklaring (17 \ 15 ) de Egyptische drukpers en Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni publiceerde . Uitleg van de drieling Musnad Ahmad (1 /169 ) om Zuhair Shawish i te bereiken : Office of Islam 1392 e . (3 ) Verteld mm zoals in de nucleaire verklaring ( 15/27 ) in het boek Openbaring – op. Cit. ) En overgeleverd door Ahmad in de rest van de palm Almktherin 0 in de palm Jaber bin Abdullah moge Allah tevreden met hem zijn, publiceerde de Cordoba Foundation in Egypte . (4 ) Overgeleverd door Abu Dawood in het Boek der Zuiverheid . Bab-occultatie van de open publicatie van Dar dacht dat de prestatie van Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid was . En prijzen in het boek Purity and Sunnahs door Alarataad van urine en uitwerpselen . Publishing House of Thought . Bereik Mohamed Fouad Abdul Baki en Ahmed in de rest van de palm Almktherin in de palm Jaber bin Abdullah – op – en zie de woorden van Imam Safaareeni om de trio’s Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – in de schaduwen van de Koran – gepubliceerde Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) uitbreiding zie : Dr . Hamed Zahran . Mental Health en psychotherapie . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran-gids voor het interpreteren van dromen – Uitgegeven door de Koranbibliotheek – Caïro, p.5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie ) (12/353) * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Usaimi ….

…Reizen en transfer van plaats naar plaats : een overgang van de ene staat naar de andere, volgens de naam van de twee plaatsen ….

…De waarheid is in een droom een ​​paleis, dus wie ziet dat hij er een stuk parel in heeft geslagen, zal een paleis raken waarin bedienden en kruiken zijn . En het recht van al-Ashnan is een functie van het verlichten van zorgen en verdriet en het elimineren van schulden . De Jemenitische waarheid is een indicatie van het kind of de vrouw die in stand houdt, en kan worden aangegeven door het boek dat met twee uiteinden is gebonden . En de waarheid van vrouwen is een teken van zorgen en angst, en misschien een vagina voor degenen die in nood zijn, en van vreugde, echtgenoten en kinderen . En het glas rechts is een vriend die geen loyaliteit heeft . En de waarheid van verdriet duidt op de dienaar en de dienaar ….

…Geelachtig : functie op Alasagam en Angstaanjagend en zorgen ….

…En wie ziet dat zijn gezichtsvermogen pijn is door hoesten en hij produceert slijm, dan zal hij vanwege zijn geld bij iemand klagen over zijn toestand, en als hij bezig is met zijn markt, is de klacht onmogelijk, en als de hoest vochtig is dan klaagt hij over zijn huishouden, en als het met bloed is, dan klaagt hij over zijn kinderen, en als het geel is, dan is zijn karakter smal En als hij hoest in de aanwezigheid van personen in functie, dan maakt hij zich zorgen over religie ….

…Generaal Wie in een droom ziet dat hij een brigade voor zich heeft, en als hij hem waardig is, dan ziet hij het goede, anders heeft hij een reputatie . En wie een brigade zag en ruzie had, hij wilde het niet doen . En wie in zijn hand een speer zag met een generaal erin, stierf snel of kreeg een zoon . Als de generaal een huis zag waarin een man stierf . En wie ziet dat hij een item draagt, dan is hij een vrouw, en als het item rood is, is de vrouw slecht, en als het wit is, is de vrouw goed, en als het zwart is, is een vrouw aan het tatoeëren, en als het is gekleurd dan een immorele vrouw . En wie zag dat hij een brigade kreeg, en dat brigades en vlaggen tussen zijn handen liepen, hij zou gezag krijgen en een goede reputatie hebben . De brigades zijn een functie van koningen en prinsen . Rechters en geleerden . Zie ook de banner ….

…Al-Sadr De uitzetting van de borstkas en zijn goedheid in een droom is het bewijs van de ongelovige van zijn islam, en het is voor de ongehoorzame om zich te bekeren en gehoorzaamheid te verlichten, en duidt op facilitering van het moeilijke . Misschien wees Hassan al-Sadr op altruïsme . Al-Sadr kan verwijzen naar de kennis, het geld, de leiding of de waanvoorstelling die hij in hem verbergt . Al-Sadr is een gast, echtgenote of functie . En beklemming op de borst . Als mijn dhimmi ziet dat zijn borst krap is, verliest hij zijn geld . En er werd gezegd : de capaciteit van de borst is genereus en de beklemming is gierig . Hij voelde : dat zijn borst een steen zou worden , het zou hardvochtig zijn . De breedte van de borst duidt ook op onrecht, en de borst is de plaats van zorg en vreugde, dus wie zijn borst wijd zag, zal tevreden zijn, en wie zijn borst smal zag, zal verdriet en waanvoorstellingen krijgen . En er werd gezegd : zijn uitbreiding van de islam en zijn vernauwing van tirannie . En als een ongelovige zijn borst ziet, dan wordt hij moslim en profiteert hij van zijn vak . En wie pijn in zijn borst zag, hij zondigde en werd gestraft voor zijn zonde, en er werd gezegd : hij is buitensporig in gehoorzaamheid aan de Almachtige God . En als een man twee borsten in zijn borst ziet, dan trouwt hij als hij celibatair is, of als hij verliefd is, dan wordt zijn affaire duidelijk ….

…En als hij dat zag met een doorn of een eigenaar van een functie, dan de dood van zijn schrijver of zijn vertaler, en er werd gezegd dat hij geïsoleerd was van zijn autoriteit, en er werd gezegd van vernedering en onderwerping. Misschien noemde de tong een persoon, en hij kwam naar buiten en geloofde hem voor wat de Almachtige zei: ~ En maak voor mij een taal van waarheid in anderen .~…

…Isolatie wordt op een bepaalde manier geïnterpreteerd, en wie ziet dat hij is ontslagen en in functie was, duidt op zijn standvastigheid, en er werd gezegd dat wie een afgezette sjeik zag, hij prijzenswaardig is, en als hij jong is, dan is het ontslag van degene die geschikt is voor het mandaat geeft aan dat het is bereikt ….

…De zwarte steen duidt in een droom de hadj aan . Wie ziet dat hij de zwarte steen aan het hakken is, wil volgens zijn mening mensen verzamelen . En als hij ziet dat de mensen de Zwarte Steen verloren hebben, en ze zoeken hem en vinden hem op zijn plaats, dan is hij een man waarvan alle mensen denken dat hij misleid is en hij heeft de juiste leiding . En misschien wees hij op een kennis die uniek voor hem is en die hem voor zijn studenten verbergt . Wie ziet dat hij de Zwarte Steen heeft aangeraakt, volgt een Hijaz-imam . Als hij ziet dat hij het heeft ontworteld, dan neemt hij het voor zichzelf, vooral omdat hij uniek is voor ketterij in zijn religie en niet voor de moslims, en als hij ziet dat hij het heeft ingeslikt, dan misleidt hij mensen in hun religies . Als hij zag dat hij de hand schudde met de zwarte steen, dan verricht hij de hadj en duidt hij op de belofte van trouw aan kaliefen en koningen, of op berouw door de hand van een geleerde imam . Dit kan duiden op het kussen van de jongen, vrouw of echtgenoot . Misschien duidde dit op de dienst van degenen die in functie waren, zoals heersers ….

…Wie ziet dat er bloed uit hem komt die niet gewond is, dan aanvaardt hij, als hij in functie is, de steekpenningen en neemt het aan, en zo niet, dan zal er schade ontstaan ….

…Mat : een functie van de bediende, de raad van de heerser en de sultan . En de Arabieren noemen de koning een mat, dus wat er met hem gebeurde was als een kleed . Wat betreft de tip, het geeft de blokkade en opsluiting in de urine aan . Wat betreft degene die het draagt ​​of draagt, het is een verdriet dat bij hem opkomt en het krijgt en plaatsvindt in dat aspect, of een vrouw, ziek of gevangengezet ….

…In een droom duidt het op oprechtheid in religie, de redding van de gevangene, de komst van de reiziger, de genezing van de zieken, het huwelijk van een vrijgezel, begeleiding, berouw, kennis, de Koran en wettig onderhoud . De mens en wat ervan is gemaakt, is een zegen en een zegen . En hoe het seizoen een functie is van de getuigen van het seizoen of de verlenging van het mandaat . En degene die vol zoetheid is, zijn complimenten, leugens en goede woorden . Het bakken van zoetigheid is een nuttig bedrijf . En de logica van honing is gemakkelijk te onderhouden of een verachtelijke positie . En een aangename smaak is het bewijs van hoogte, hoogte en het wegnemen van zorgen en ziekten . En wees je ervan bewust dat elk snoepje iemand doet toenemen door ziekte te eten, dus het eten ervan in een droom is een toename van ziektes, tenzij het snoepje gist, jam of sap is, dus het kan duiden op genezing . Van ziekten . Er is niets goeds in degene die in een droom verteerde of een falutij bij hem binnenkwam, omdat het kan duiden op een ziekte van de falaj . Snoepjes die worden beschouwd als een van de voedingsmiddelen die zijn gemaakt van vier componenten : schaduw, suiker, manna en dadels, en als iemand er een van eet, is het een goed leven en plezier, en een redding van risico waarvan de oorsprong was hebzucht . En zoetheid duidt op halal levensonderhoud en goede woorden . Het is voor de gelovigen de zoetheid van het geloof en voor de boosdoener de zoetheid van de wereld ….

…In een droom is rentmeesterschap de zonden die toekomen aan iemand die zichzelf als een agent ziet . Volmacht is een functie van rijkdom en controle over wat iemand anders bezit en waar hij lid van wordt, dus als de directeur ziek is, overleden of gezond is, is hij ziek en wordt de instantie gedelegeerd om op te treden, zelfs als hij hoopt op een positie die hem is overkomen ….

…In een droom is zij een persoon die geheimen van mensen bewaart, hun deposito’s bewaart en hen zegent met het goede . En de server van El Gouna slaat geld op . Het kan een overspelige vrouw aanduiden en elke valse vrouw volgens haar interpreteren, en zij is de liefde en de dienaar, en het duidt de waarden aan van het huis of de winkel of voorraad ervan, en de zwangere vrouw . De nabijheid van het water is een functie zoals aangegeven door de Zir . Het huisje is een vrije vrouw en van haar drinken is geld om ervan te gebruiken, dus wie ziet dat hij water putte en het in een huisje goot, bedriegt geld dat door een vrouw is gestort . En de wijnvoorraad is de kwelling van een schat, en de liefde, als er water in zit, is een rijke en gevulde vrouw . En als de liefde voor water in het waterrad zit, dan is hij een man met veel geld die veel uitgeeft ter wille van God . Liefde, als er azijn in zit, dan is het een man van vroomheid, en als het erin zit, dan is het een zieke man . En degene die Khabiyeh zag werd gebroken met zijn hand, hij scheidde van zijn vrouw ….

…Het is de schade van geld als gevolg van een grote hoeveelheid geld die is uitgegeven in andere dan gehoorzaamheid aan de Almachtige God voor Zijn gezegde: “ Op een dag zal hij haar beschermen in het vuur van de hel, daarna klaagde hij erover. ‘Het vers kan duiden op de gierigheid van de eigenaar en de ironie waren pijnlijke woorden, en misschien hadden de mensen in functie stabiliteit in zaken, en misschien duidde strijken op huwelijk, reizen en vrouwen naar de bevalling ….

…Hut : een functie van de vrouw, de herberg door een niet gebogen of opstijgen om Jammeha te rijden of ontslagen, zijn vrouw gescheiden . En als hij naar haar terug zou gaan, maar hij werd neergezonden voor een kwestie van eer of nood, en als ze op dat moment in haar zadel zat, dan zou zijn vrouw misschien menstrueren, dan greep hij haar vast, en als dat zo was. hij ging op een ander rijden, trouwde met haar of het was op dezelfde schaal als de tweede boot, en als hij weg was toen hij van haar afstapte, reisde ze te voet of zonder haar. Terwijl hij met bloed op de grond komt, is hij bezig met haar wegens overspel, want de aarde is een vrouw, urine is huwelijk en bloed is verboden . De kamer duidt ook de knoop van geld, opbrengsten en kwartjes aan, omdat de prijs ervan in haar nek is geknoopt met het voordeel van haar maag, en ze is een eerbare en nuttige vrouw, en haar dood is even gunstig als in een droom ….

…Zware last Als je droomt dat je een zware last draagt, duidt dit op een lang leven vol liefde en welwillendheid . Als u onder een zware last valt, duidt dit op uw onvermogen om de nodige voorzieningen te verkrijgen voor degenen die naar u kijken als een bron van levensonderhoud . Als u anderen in deze functie ziet, duidt dit op ervaringen over hen waarin u geïnteresseerd bent ….

…Degene die wil schrijven en het spoor van zijn schrijven verschijnt niet, als hij dan de houder was van een functie die van hem was verwijderd en er werd gezegd dat zijn bevel niet was uitgevoerd en hij enkele notabelen zag met vier pennen in zijn hand, toen kruiste hij vier posities en de kwestie was zo ….

…Rol : De rol, het is een functie die wordt geleid, wat het neerkwam van de sloop of bekrompen of capaciteit of goed of kwaad, dus keerde hij terug naar haar familie en leidde en haar inwoners . De muren zijn mannen en de plafonds zijn vrouwen, omdat mannen de beschermers van vrouwen zijn, omdat ze boven hen staan ​​en hen naar de ergste duwen, dus ze zijn als kracht, dus wat de betekenis ervan werd bevestigd, keerde hij terug naar hem en werkte eraan . Het huis van de man duidt zijn lichaam, zijn divisie en zichzelf aan, omdat hij het kent en hem kent. Het is zijn glorie, zijn geheugen, zijn naam en het jasje van zijn familie, en het kan zijn geld aangeven waarin hij in vorm is, en misschien duidt het op zijn kleding voor zijn binnenkomst, en als het zijn lichaam was, haar deur was zijn gezicht, en als het zijn vrouw was, dan was het haar deur Zijn opluchting, en als het zijn wereld en zijn geld was, dan was haar deur de deur die hij veroorzaakte en zijn levensonderhoud, en als het zijn kleed was, dan deur was zijn kraag . Als de deur alleen is, kan het verwijzen naar het hoofd van het huis, en de persoon die opent en sluit, en de andere persoon kan ernaar verwijzen naar zijn vrouw die haar ‘s nachts omhelst en zich van haar afkeert bij het binnenkomen en verlaten gedurende de dag, en waarin het mannetje en het vrouwtje worden afgeleid in de vorm en sluiting, degene waarin de sluiting het mannetje is, en die erin.Het lipje is het vrouwtje, zijn vrouw, omdat het slot in de lug is mannelijk, en de totale vorm als het uit elkaar valt is als een paar, en het kan duiden op de twee zonen van de eigenaar van het huis, een mannetje en een vrouwtje, en de twee broers en partners in het bezit van het huis . Wat betreft de bovendorpel van de deur en de rondingen ervan, en alles wat erin komt met een tong, dat is voor de vrouw en dienaar, en wat betreft de lijsten, het kan mannelijke kinderen of slaven, broers en bedienden aanduiden . Wat betreft zijn benen en de deurbel, ze geven de toestemming aan van zijn eigenaar, zijn wenkbrauw en zijn bediende, en wie daar iets van ziet, een afname, een gebeurtenis, een toename of een nieuwigheid, dit wordt gebruikt bij het addendum door het bewijs en bewijs van waakzaamheid te vergroten . Wat betreft het onbekende huis anders dan het bekende, het is de verblijfplaats van het Hiernamaals, omdat de Almachtige God het een huis noemde en zei : ~En dat huis is het Hiernamaals .~ Evenzo, als bekend is dat het een naam heeft die het Hiernamaals aanduidt, zoals de verblijfplaats van Uqba of de verblijfplaats van vrede, dan leidt degene die zichzelf daarin ziet en ziek was, er in vrede naartoe en is vrij van de verleiding en het kwaad. van deze wereld, en als hij niet ziek is, dan is het goed nieuws voor hem, afhankelijk van de omvang van zijn werk, van hadj of jihad of ascese, aanbidding, kennis, naastenliefde, verbinding of geduld over een ramp, waaruit hij leidde naar haar, en ter wille van wie hij een toenemend gezichtsvermogen en waakzaam bewijs predikte, en als hij met hem in een droomboek zag waarover hij leerde, dan leidde zijn kennis hem ernaartoe . En als er een aanbidder in zit, dan bereikte hij zijn gebeden, en als hij zijn paard en zijn zwaard had, dan bereikte zijn strijd het, dan over de betekenis, en wat betreft het ontwaken, kijkt hij naar de beroemdste van haar daden met hemzelf en het dichtst in zijn slaap bij de rest van zijn gehoorzaamheid, als er veel waren, dan was het goede nieuws in een droom . Wat betreft degene die een ander huis heeft gebouwd dan het zijne op een bekende of onbekende plaats, kijk naar zijn toestand, en als hij ziek is of een zieke heeft, dan is dat zijn graf, en als dat er niet is, dan het is een wereld die het ten goede komt als het zich op een bekende plaats bevindt, en als hij het bouwde met melk en klei, was het toegestaan ​​en als het gemaakt was van bakstenen, gips en kalk, was het verboden omwille van het vuur dat ontstak zijn werk . En als hij het huis op een onbekende plaats heeft gebouwd en niet ziek was, als het met melk was, dan is het een goede daad die hij doet voor het hiernamaals, of hij heeft het gedaan . En als ze een vergoeding krijgen, dan zijn het verwerpelijke daden waar hij in het Hiernamaals spijt van heeft, tenzij hij terugkeert om ze in een droom te slopen, dan heeft hij berouw van hen, en wat betreft het huis met onbekende structuur, grond, locatie en individu families over de rol, vooral als hij daarin dode mensen ziet die hen kennen, dan is het de verblijfplaats van het Hiernamaals. Zijn inkomen, dan sterft hij als hij er niet uitkomt, en als hij het binnenkomt en verlaat, dan staat hij op de rand van de dood en ontsnapt dan, en wie ziet dat hij een nieuw huis binnengaat met volledige faciliteiten en tussen de huizen op een bekende locatie, als hij arm is, wordt hij rijk, en als hij rijk is, dan wordt hij rijker, en als hij bezorgd is, laat hem los, en als hij ongehoorzaam was, bekeerde hij zich, en overeenkomstig haar goedheid en bekwaamheid , als hij haar metgezel niet kende, als ze een metgezel had, dan was het voor haar eigenaar, en als ze solide was, was dat toegestaan, en als ze gepleisterd was, was dat verboden . En de capaciteit van het huis is de breedte en vrijgevigheid van zijn wereld, zijn bekrompenheid, de bekrompenheid van zijn wereld en zijn gierigheid, en het blijkt zijn werk te vernieuwen en zijn religie te bevestigen, en wat betreft de aanscherping ervan, het is de precisie van zijn beheer, en het doel ervan is zijn geluk, en het huis is gemaakt van ijzer voor de levensduur van de eigenaar en zijn staat . En wie boos zijn huis verlaat, zal worden opgesloten, omdat de Almachtige God zegt : ~ En Hij is in woede zijn huis uitgegaan .~ Als hij ziet dat hij het huis van zijn buurman is binnengegaan, gaat hij zijn geheim binnen . Als hij een immoreel persoon is, wordt hij verraden door zijn vrouw en zijn broodwinning . Het bouwen van een huis voor een celibatair is een verheven vrouw die hij trouwt, en wie een huis van veraf ziet, bereikt een verre wereld, en als hij het binnenging vanuit een gebouw en modder en niet gescheiden was van de huizen en huizen, dan is het een wereld. dat overkomt haar . En wie ziet dat hij de gebouwen verlaat, onderdrukt of getransformeerd, dan verlaat hij zijn wereld of wat hij bezit in overeenstemming met de omvang van wat wordt aangegeven door het gezicht van zijn exodus . Er werd overgeleverd dat een man van de bevolking van Jemen naar de kruising kwam en zei : ik zag alsof ik in een oud huis van mij was, en het heeft me vernietigd . Hij zei : Je vindt een erfenis, en al snel stierf een familielid en erfde zesduizend dirham . En een ander zag alsof hij op het dak van een huis met kolven zat, en hij was naakt van hem gevallen, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei : Een vrouw uit het huis van de koning is mooi, maar ze sterft eerder, en het was zo . De huizen van het huis zijn de vrouwen van de eigenaar, de stijlen en de ragga’s zijn mannen, de balkons van het huis zijn de eer van de wereld en het leiderschap, en de schatkist is de bewaker van zijn geld van de mensen van zijn huis , zijn gezondheid bevindt zich midden in een wereldse staat, zijn oppervlakte is zijn naam, zijn verhevenheid, en het huis van de imam al-Adl is een opening van de gaten van de moslims, en de sloop van het versterkte koning’s huis is een gebrek aan zijn gezag . Het feit dat de man zich op een onbekend dak bevond, kreeg een lift en zocht de hulp van een hooggeplaatste man, en hij vroeg om hulp . De christenen zeiden: „Degene die het zag alsof hij zijn huis aan het vegen was, werd door verdriet geslagen of stierf plotseling, en er werd gezegd dat het huisvegen zal verdwijnen, en God weet wat juist is ….

…Museum Als je een museum in een droom ziet, voorspelt dit dat je veel zult fluctueren en nadenken op zoek naar een geschikte locatie . Het ontbreekt u aan de kennis die nodig is om de juiste functie te vinden . Als het uitzicht op het museum niet acceptabel is, voorspelt dit problemen en problemen ….

…En wie ziet dat hij jong of klein is, dan verkoopt hij zijn huis of zijn vee, zelfs als hij een isolerende functie heeft, en er werd gezegd dat hij onderdrukt en bankroet was, en hij kan de dood vrezen, en een verklaring daarvoor komt in de sectie met anekdotes ….

…De kraal is in een droom een ​​functie van levensonderhoud, voordelen en winst . Misschien gaf ze aan wat geld uit een winkel en een tas bespaart . Misschien duidde het op het huis van de ziener, waar zijn gezin, bedienden en overledenen samenkomen ….

…En wie zijn hoofd ziet is groot, dan is hij een verhoging van zijn geld, en als hij president is of een functie, dan een toename van pracht, en als het niet anders is, dan is hij in ieder geval beter, en wie ziet dat zijn hoofd kleiner is dan het tegenovergestelde ….

…Doorlopend : een functie van de beste komt en wordt opruiing Taatari wordt van haar buurman afgenomen . Wie een slavin ziet die haar bezit, met haar getrouwd is of bij hem komt, als hij afwezig is, komt hij naar hem toe, of zijn nieuws of zijn boek, en als hij degene ziet wiens levensonderhoud beperkt is, zal hij worden tevreden, en als hij ziet dat wie zich in de zee bevindt en niet kan gaan, zijn schip zal rennen . En als hij haar voor het publiek ziet achter hen aan op de markten of hen uitnodigt tot incest, dan golft er opruiing in hen . En als hij haar op de tamboerijn zag slaan, werd er een beroemd nieuws aan de mensen gepresenteerd . Dan volgens zijn schoonheid, lelijkheid en andere omstandigheden ….

…En wie ziet dat hij een dier is geworden wiens vlees niet kan worden gegeten, dan wordt hij vernederd en rampzalig, zelfs als hij een functie heeft om het te isoleren, en er werd gezegd dat hij bekend is bij de mensen vanwege wat hij blootlegt en schande maakt ….

…Aspecten die rekening houden bij het uiten visies moeten worden genomen : De volgende tekening toont op een eenvoudige manier de aspecten van de visie uitdrukking : de Koran side / de hadith aspect / de Arabische taal zijde / het symbool zijde op het moment van de visie / de visie Wat is het? Bij het vertellen van de visie eraan, kijkt de persoon die het uitdrukt naar verschillende aspecten die ik in de vorige tekening heb uitgelegd en merkt op dat de bovenste secties verband houden met de uitspraak en de secties onderaan zijn gerelateerd aan de persoon van de woorden of de persoon van het visioen en de tijd waarin het visioen werd gezien . Laten we hier een voorbeeld geven van wat Al-Bukhari in zijn Sahih overleverde : Op gezag van Abu Sa’id al-Khudri zei hij : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , zei : (( Terwijl Ik sliep.Ik zag mensen een T-shirt op hen tonen, waarvan sommige de borsten bereikten, en sommige bereikten de borsten daaronder, en Umar ibn al-Khattab kwam voorbij met een overhemd aan. Hij sleepte het )) , zeiden ze : Wat heb je dat gegeven, o Boodschapper van God? Hij zei : (( Religion )) Fath al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 De Boodschapper, moge God’s gebeden en vrede zij met hem hier, stak de shirt met religie, en hij werd gevraagd om te zeggen : Waarom heeft de Boodschapper, mogen Gods gebeden en vrede met hem zijn, hier het hemd uitdrukken met religie? Als we naar de Koran kijken, hebben we nog steeds deze vraag. De Almachtige zei : {En de kleding van godsvrucht, dat is beter. } [Al- A’raf : 26] Daarom, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, drukte het hier uit met religie, daar er een relatie is in termen van betekenis. En helemaal weg van haar . Dus, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hier, door hem te onderzoeken met een visioen, interpreteerde het vanuit het sterkste aspect ervan, namelijk de Heilige Koran, en voorbeelden hiervan zijn talrijk, waaronder : de uitdrukking van het schip als bevrijding, hout met huichelaars, stenen met de wreedheid van het hart, het eten van iemands vlees in zijn afwezigheid, slaperigheid met zekerheid … en anderen . Hij noemt andere voorbeelden van de mogelijkheid om de visioenen te ontcijferen door middel van de gezuiverde Sunnah, dus het zien van een palmboom kan de gelovige kruisen om de Boodschapper te vergelijken met een moslimman met een palmboom, en om te praten over Ibn Omar, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : (( Een van de bomen is een boom waarvan de bladeren niet vallen, en het is de gelijkenis van een moslim, dus praat met mij. Wat is het? Toen vielen de mensen in de bomen van de vallei, Abdullah zei : Dus hij viel in mijn gedachten dat het de palmboom was , en ik leefde . Toen zeiden ze: ~Vertel ons wat het is, o Boodschapper van God . ~ Hij zei : Het is de datum . [ Fath al-Bari 1/145] _ en het zien van een fles water pas van de vrouw om de woorden van de boodschapper, moge God’s gebeden en vrede zij met hem, zoals bewezen in al-Sahih (( Barmhartige, O injesha met kolven )) [ Fath al-Bari 10/538 ] , _ en het zien van een kledingstuk dat de religie kruist als de Boodschapper, moge God hem zegenen, zei Hij overhandigde het kledingstuk dat hij zag aan Omar terwijl hij het met religie aan het slepen was . Dus vanaf hier kan ik de nobele lezer [de stadia van de uitdrukking van de visie ] verduidelijken . In de volgende vorm : het visioen wordt overwogen en de aspecten ervan worden beschouwd in termen van : A – Symbolen en uitdrukkingen van het visioen Hebben ze iets te maken met : de Heilige Koran – de Sunnah van de Profeet – de Arabische taal en zijn afleidingen, dan b – De visionair in termen van : zijn sociale status, geslacht en functie, en dan c – de tijd van de visie / of het nu modern of oud is , zomer of winter . . . En een ander voorbeeld is wat Muslim vertelde in zijn Sahih in het boek Openbaring : Op gezag van Anas bin Malik zei hij : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : (( Ik zag op een avond terwijl de slaper zag het alsof we in het huis van Uqba ibn Rafi waren, dus kwamen we bij Bettab Ibn Tabab, en ik bracht de lift over naar ons in deze wereld en het gevolg. We hebben in het hiernamaals, en dat onze religie is geweest goed . ” Merk op dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dit visioen uitdrukte, en je vindt het uitgedrukt vanuit de taalkant en de afleidingen ervan zonder de uitdrukking te koppelen aan het aspect van de Koran, en de Sunnah bijvoorbeeld, en dit merken we door je contemplatie van de uitdrukking . De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, is het eerste obstakel voor een visioen : met een goed resultaat in werkelijkheid en dit is in het Hiernamaals, en de eerste verhevener in het visioen : door verheffing en overwinning, en dit in deze wereld, en de eerste van al-Rutab van Ratab Ibn Tabab : met de stabiliteit van religie en de perfectie van haar uitspraken. Hiervoor, en God weet het het beste, moge de Heilige Profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, dit tot uitdrukking brengen in de stabiliteit en perfectie van religie en het einde van haar regels . En hij nam ook van het woord goede betekenis stabiliteit . En als we vragen naar de reden voor de uitdrukking van de Heilige Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, vanuit het taalkundige en etymologische aspect, dan is het antwoord : Omdat hij sterker is in deze visie dan in andere aspecten , en de uitdrukker en hier is de Boodschapper van God vanuit zijn inzicht en kennis, die uit Gods kennis komt, dus hij uit niet de verlangens die hij van deze zijde heeft geuit . Daarom zoeken de voorbijgangers bij het vertellen van het visioen naar de sterkere of de goede kant van het visioen waardoor ze op dit visioen jagen. Het is de nobele lezer niet duidelijk dat hun predatie voor het visioen is om de uitdrukking ervan te kennen door ernaar te kijken en erover na te denken ….