…Na die koning . En wie de rechtvaardige autoriteit een plaats ziet binnenkomen, de genade van de Almachtige God onderdrukt die plaats, en als de plaats iets is dat de toegang tot de waakzaamheid ontzegt, dan is het een ramp . En wie ziet dat hij verschilt van de poorten van koningen, zal de overwinning behalen door te geven . Als hij ziet dat hij een koning is binnengegaan, zal hij eer en genoegen ontvangen . En wie zag dat hij met een koning twistte, hij verkreeg genade van oog, plezier en goedheid, en toen hij de dode koningen zag, gaf hij aan wat ze na hen achterlieten . Het visioen van de koning duidt op overwinning op vijanden en immoraliteit . Het zien van de onbekende sultan duidt op vuur, zee en slaap . Als hij zag dat de koning van slechte kwaliteit was, was dat een bewijs van zijn slechte beheer in de parochie . Misschien wees het zien van de koning op de munt van dirhams of dinars . En wie in een droom een ​​prins of sultana ziet, misschien overziet hij de symptomen van mensen . Wie ziet dat hij de sultan omhelst of hem de hand schudt, zal zijn toestand met hem regelen . En wie ziet dat hij ruzie heeft met een sultana, dan maakt hij ruzie met de koran, omdat de autoriteit in de taal van het argument is . En als de patiënt ziet dat een onbekende sultan in zijn verzoek is gestuurd, zijn dat de boodschappers van de Engel des Doods, en God is de Sultan . En wie zag dat de sultan zijn kappen afnam, zou zijn geld aannemen . En wie ziet dat de sultan in nood verkeert, dan is hij van streek . En wie ziet dat de sultan gek is, maakt zich zorgen . En wie denkt dat de sultan zich heeft teruggetrokken uit zijn raad, dat is de vermindering of ondergang van zijn gezag . En wie zag dat de preekstoel van de sultan ermee werd gebroken, of dat hij zijn gebed niet voltooide, of dat zijn zwaard van hem werd afgenomen, of zijn huis werd verwoest, of een stier hem doodschoot, of dat hij vertrapt werd door een dier , dat alles verwijderde hem van zijn gezag . De zwarte kledingstukken van de sultan verhoogden de kracht, de blanken verhoogden de pracht en het loslaten van zonde, de katoenen kledingstukken de schijn van vroomheid en bescheidenheid, en de kleding van wol was een overvloedige zegen . Als de spion ziet dat hij een heerser is geworden, wordt zijn toestand duidelijk, en als de vrouw ziet dat ze een heerser is, wordt ze onthuld, en als ze ziek is, sterft ze . Als hij de blindheid van de sultan ziet, zal ik hem blind maken voor het nieuws van zijn volk . Die koning . En wie de rechtvaardige autoriteit een plaats ziet binnenkomen, de genade van de Almachtige God onderdrukt die plaats, en als de plaats iets is dat de toegang tot de waakzaamheid ontzegt, dan is het een ramp . Wie ziet dat hij verschilt van de poorten van koningen, zal de overwinning behalen door te geven . Als hij ziet dat hij een koning is binnengegaan, zal hij eer en genoegen ontvangen . En wie zag dat hij met een koning twistte, hij verkreeg genade van oog, plezier en goedheid, en toen hij de dode koningen zag, gaf hij aan wat ze na hen achterlieten . Het visioen van de koning duidt op overwinning op vijanden en immoraliteit . Het zien van de onbekende sultan duidt op vuur, zee en slaap . Als hij zag dat de koning van slechte kwaliteit was, was dat een bewijs van zijn slechte beheer in de parochie . Misschien wees het zien van de koning op de munt van dirhams of dinars . En wie in een droom een ​​prins of sultana ziet, misschien overziet hij de symptomen van mensen . En wie ziet dat hij de sultan omhelst of hem de hand schudt, zal zijn toestand met hem regelen . En wie ziet dat hij ruzie heeft met een sultana, dan maakt hij ruzie met de koran, omdat de autoriteit in de taal van het argument is . En als de patiënt ziet dat een onbekende sultan in zijn verzoek is gestuurd, zijn dat de boodschappers van de Engel des Doods, en God is de Sultan . En wie zag dat de sultan zijn kappen afnam, zou zijn geld aannemen . En wie ziet dat de sultan in nood verkeert, dan is hij van streek . En wie ziet dat de sultan gek is, maakt zich zorgen . En wie denkt dat de sultan zich heeft teruggetrokken uit zijn raad, dat is de vermindering of ondergang van zijn gezag . En wie zag dat de preekstoel van de sultan erdoor werd gebroken, of dat hij zijn gebed niet voltooide, of dat zijn zwaard van hem werd afgenomen, of zijn huis werd verwoest, of dat een stier hem doodschoot, of dat hij werd vertrapt door een dier, dat alles verwijderde hem van zijn gezag . En de zwarte kledingstukken van de sultan verhoogden de kracht, de blanken verhoogden de pracht en het loslaten van zonde, de katoenen kledingstukken de schijn van vroomheid en bescheidenheid, en de kleren van wol waren een overvloedige zegen . En als een spion ziet dat hij een heerser is geworden, wordt zijn toestand duidelijk, en als een vrouw ziet dat ze een heerser is, wordt ze onthuld, en als ze ziek is, sterft ze . Als hij de blindheid van de sultan ziet, zal ik hem blind maken voor het nieuws van zijn volk ….

Koning Als je droomt van een koning, vecht je met je kracht en ambitie, je meester . Als je droomt dat je een koning bent, sta je boven je kameraden en degenen die met je samenwerken . Als een koning je bekritiseert, zul je een berisping krijgen wegens plichtsverzuim . Als een meisje droomt dat ze in de aanwezigheid van een koning is, zal ze trouwen met een man voor wie ze bang is . Als ze gunsten van een koning ontvangt, zal ze naar hoge posities stijgen en op de juiste manier trouwen . Als je een koning in een droom ziet, voorspelt dit een toekomst in naam van en om nieuwe vrienden te leren kennen ….

…Over Wahab bin alarm dat Nebukadnezar na de ruïnes van Jeruzalem en voerde de kinderen van Israël in zeven jaar, de mening in een droom, een grote visie van zijn aura verzamelde priesters en Alhzar en vroeg hen over zijn visie dat , zeiden zij : tot Iqsa koning vertelde hem zelfs Ptooelha , hij zei : ik ben het vergeten, maar heb het me niet verteld aan drie dagen mensen die je vermoordden voor Akrkm werden bang en Glenn van zijn festival hoorde dat Daniel – vrede zij met hem – en in de gevangenis zit, zei de gevangenbewaarder : Ga naar hem , zeg hem : dat hier een man die kennis van uw heeft visie en interpretatie ging naar hem vertelde hem Aftlbh toen hij het niet buigen voor hem en zei tegen hem : wat u verhinderd uitputting Mine? Hij zei : God gaf me kennis, leerde me en gebood me om voor niemand anders neer te knielen , dus zei hij hem kort : ik houd van degenen die hun verbonden met hun heren nakomen , dus hij vertelde me over mijn visioen , dus zei Daniël tegen hem : ik zag een groot idool met zijn voeten op de grond en zijn hoofd in de lucht , erboven van goud, het midden van zilver en de onderkant van koper En zijn been van ijzer en zijn voeten van klei, dus terwijl je als je naar hem keek, hield je van zijn schoonheid en de strakheid van zijn maken, God gooide hem met een steen uit de lucht, en hij viel op zijn kruin totdat hij het verpletterde en zijn goud, zilver, koper en ijzer vermengden zich tot je stelde je voor dat als mensen en djinns elkaar zouden ontmoeten om sommigen van hen te onderscheiden van anderen, ze dat niet zouden kunnen doen. De steen die hij werd gegooid, werd verhoogd, vergroot en verspreid totdat hij de hele aarde vulde , zodat je zag niets anders dan de steen en de lucht , dus zei hij : Het visioen dat ik zag was waar, dus wat is de interpretatie ervan? Daniël zei : Wat de afgod betreft, er zijn verschillende naties aan het begin der tijden en in zijn midden en in zijn midden en aan het einde , en wat betreft de steen waarmee een afgod werd geworpen, het is een religie waar God naar werpt. deze naties aan het einde der tijden, dan zal hij het hun laten zien, dus stuurt God een analfabete profeet van de Arabieren, zodat de naties en religies erin zullen worden geworpen zoals ik de steen heb zien duizelen over de soorten afgoden En het verschijnt op de religies en naties zoals ik heb gezien dat de steen verscheen al over de aarde , zodat God de waarheid met onderzoekt, wordt de valsheid verloren gaat met het, begeleidt de mensen van misleiding door het, onderwijst de ongeletterde door hem, versterkt de zwakke , versterkt daarmee de vernedering en ondersteunt de zwakken . In een andere roman : over Wahab bin alarm , en waarin die Nebukadnezar, de mening van een visie, terwijl hij had graag wat advies als het advies van iets letsel Vonsah die heette Daniel en Ananias en Azaria en Mahil van de stammen van de profeten, hij zei : Vertel me over het visioen dat ik zag en dan ben ik iets geworden waar Vonsaneha van hield , wat zij? Ze zeiden tegen hem : Vertel het ons door Ptooelha laat het je weten , hij zei : Wat zei ze niet als je me vertelde aan Ptooelha Onzaan Octavkm , ze gingen bij hem weg, ze riepen God en Astgathua, en baden tot hem en vroegen hem om leer ze Voalmanm, die hem Fjah vroeg, ze zeiden tegen hem : Ik zag een standbeeld? Hij zei : je hebt gelijk . Ze zeiden : Zijn voeten en benen zijn van klei, zijn knieën en dijen van koper, zijn buik van zilver, zijn kist van goud en zijn hoofd en nek van ijzer? Hij zei : je hebt geloofd . Ze zeiden : Terwijl je naar hem keek, vond hij je aardig, en God stuurde een rots uit de lucht op hem, dus ontmoette hij hem. Hij zei : je hebt gelijk , dus wat is de interpretatie ervan? Ze zeiden : je zag dat de Koning der Koningen een of andere Allen-koning was van sommigen , en sommigen van hen waren de beste koning van sommigen , en sommigen waren meer koning van sommigen, was de eerste koning van aardewerk, een verzwakte en Olinh , toen was het boven het koper is het beste ervan en meer , en toen was het boven het koper zilver dat beter is dan dat en beter , dan was er meer dan zilver, goud, dat is beter dan zilver en beter , toen was ijzer van jou, omdat hij was krachtiger en duurder dan hij vóór hem was , en de rots die je zag was God die vanuit de hemel naar hem was gezonden, dus zijn nauwkeurigheid was een profeet die God hem uit de hemel verkocht, zodat alles klopte en de zaak tot hem kwam . . En in een andere overlevering : Daniël en zijn metgezellen zeiden tegen Bakhtasar : Ik zag zus -en-dat en ze vertelden het hem , dus hij zei : Je hebt gelijk , ze zeiden : We steken het voor je over . Wat betreft het afgodsbeeld waarvan u het hoofd van goud zag, het is uw bezit zo goed als goud , en het bezat de hele aarde , en de hals lijkt erop. De koning van uw zoon na u bezit, dus zijn bezit zal goed zijn en niet als goud , en wat betreft zijn kist die van ijzer is, het is de koning van het volk van Perzië, die na uw zoon bezit, dus hun bezit zal sterk zijn als ijzer , en wat zijn humeur betreft, hij gaat naar de koning van het volk van Perzië en het volk betwist de koning in elk dorp totdat de koning zal regeren voor een dag en twee dagen, maand en twee maanden, en dan doodt niet de mensen hebben de kracht ervan, want het was niet de kracht van de fetisj op de twee mannen van aardewerk , terwijl ze net zo goed zijn als God gezonden – de Almachtige – een profeet van het land van de Arabieren Vozarh over de rest van het volk van Perzië en de rest van de koning van uw zoon, en uw en vernietigde en Ohlkh om hem niets te houden toen de rots kwam en het afgodsbeeld vernietigde ….

…En wie ziet dat hij met zijn dienstknecht of zijn dienstknecht trouwt, hij zal verlichting krijgen en meer bezit krijgen ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

En wie ziet alsof hij naar het beeld van een koning is geworden, als hij in nood verkeert, zal hij verlichting krijgen

…Bayat, de afgod van de Joden, dus wie in zijn droom ziet dat er een eed van trouw in zijn huis is, zijn uitspraak over de bestemming is gelijk aan die van de Joden . Evenzo, als hij ziet dat zijn huis een belofte van trouw is, zal hij tegen zijn baas in opstand komen . Als hij ziet dat hij trouw belooft, dan is zijn leer de leer van de Joden . De belofte van trouw in een droom is een teken van wijsheid, afgeschaft wetenschappen en doktoren. Als hij zichzelf ziet doen wat zijn mensen doen, geeft hij aan dat hij samenwoont met joden, of degenen die hun moraal hebben, of dat hij hun leer wenst . Als hij de moskeeën en de verkoop vernietigd ziet, wijst hij op de zorgen van de vijand en hun overwinning op de moslims . Misschien duidde de belofte van trouw op de vroomheid en gehoorzaamheid aan de Almachtige God ….

…Bayat, de afgod van de Joden, dus wie in zijn droom ziet dat er een eed van trouw in zijn huis is, zijn uitspraak over de bestemming is gelijk aan die van de Joden . Evenzo, als hij ziet dat zijn huis een belofte van trouw is, zal hij tegen zijn baas in opstand komen . Als hij ziet dat hij trouw belooft, dan is zijn leer de leer van de joden . De belofte van trouw in een droom is een teken van wijsheid, afgeschaft wetenschappen en doktoren. Als hij zichzelf ziet doen wat zijn mensen doen, geeft hij aan dat hij samenwoont met joden, of degenen die hun moraal hebben, of dat hij hun leer wenst . Als hij de moskeeën en de verkoop vernietigd ziet, wijst hij op de zorgen van de vijand en hun overwinning op de moslims . Misschien duidde de belofte van trouw op de vroomheid en gehoorzaamheid aan de Almachtige God ….

…Zelden vertelde hij dat hij in de stad was van een koning genaamd Jozef, en hij had drie witte haren in zijn baard, en hij had ook een plaatsvervanger, Jozef genaamd, aan één kant van de zijkanten, en hem werd verteld dat de plaatsvervanger was gegroeid. drie witte haren in zijn baard zoals de koning, dus de koning sliep die nacht en zag dat de bovengenoemde plaatsvervanger was gekomen en op de rang van de koning zat en de koning stond tussen zijn handen. Gouverneur werd doodsbang wakker en kreeg zijn visioen niet op een dag riep de genoemde advocaat de advocaat op om hem te bevelen wanneer hij zijn handen vertegenwoordigt en de beul wilde opdragen hem te vermoorden riep Bgeles zijn smaak en kennis op en beweert kennis te hebben van expressie Varafh wat hij zag en wat hij bedoelde in de genoemde parlementslid op dat moment tijd houden Maulana koning zei tegen hem van de misbruiken en verbieden het doden Een ziel zonder misdaad en de uitdrukking van wat de koning zag verscheen in zijn bewoordingen, hij zei hoe dat is, en hij zei: Als de koning hem zag vanaf de vergadering van de hiervoor genoemde d Afgezien van zijn eervolle rang, is het de persoonlijke zitting van de koning omdat hij wordt genoemd en vergelijkbaar in het grijs, en wat betreft de koning die in zijn handen staat, het is de plaatsvervanger die in deze staat verkeert waarin hij zich bevindt. Het visioen kwam uit ….

…The Elephant : Er is onenigheid over, sommigen van hen zeiden dat hij een enorme koning is, en sommigen van hen zeiden een verdomde man omdat hij een monster is . Er werd verteld dat er een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een olifant was . Ibn Sirin zei : De olifant is niet een van de moslimboten, ik vrees dat je tegen de islam bent . En er werd gezegd dat het een beroemd, groots ding is dat nutteloos is, omdat het vlees niet wordt gegeten of gemolken . Sommigen van hen zeiden : Hij die een olifant zag en er niet op reed, zou een vermindering van zichzelf zien en een verlies van zijn geld . Als zijn knieën een enorm en schaars bezit krijgen, en hij zal zegevieren als hij geschikt is voor autoriteit . Als hij niet fit was, ontmoette hij een oorlog en won hij niet, omdat zijn berijder nooit in een complot zit, dus hij wint niet, omdat de Almachtige God zegt : ‘ Heb je niet gezien hoe hij de metgezellen van de olifant aandeed? , ” En misschien werd hij erin vermoord . Als hij op het zadel knielt terwijl hij hem gehoorzaamt, trouwt hij met de dochter van een enorme, buitenlandse man . Als hij een koopman was, zou zijn vak geweldig zijn . Als hij overdag voor haar knielt, scheidt hij van zijn vrouw en maakt hem ziek vanwege haar . Wie een altviool hoedt, frustreert vervolgens de Perzische koningen, en ze worden geleid in overeenstemming met zijn gehoorzaamheid . Als hij ziet dat hij een olifant aan het melken is, dan beraamt hij een grote koning en krijgt hij toegestaan ​​geld van hem . En olifantenpoep het geld van de koning . Hij zag een olifant gedood in zijn land, want de koning van die stad, of een man van zijn leider, sterft . En wie ziet alsof de olifant hem bedreigt of hem wil, dan is dat ziek, en als hij ziet alsof hij hem onder zich heeft gegooid en over hem heen valt, duidt dit op de dood van de persoon van het visioen . Als hij hem niet onder zich werpt, zal hij in moeilijkheden komen en zal hij worden gered . Er wordt gezegd dat de olifant de koning van de hel is . Wat vrouwen betreft, het is geen goede gids, hoe ze het ook zien . En er werd gezegd dat hij die zag alsof hij tegen de olifant sprak, veel goeds van de koning zou ontvangen . Als hij zag dat hij werd gevolgd door een rennende olifant, kreeg hij een voorbereiding van een koning . En wie de olifant met zijn slurf sloeg, hij zou geluk hebben . En er werd gezegd dat het zien van de olifant in andere landen dan India ernstig en doodsbang was . En in Nubië, een koning . En de olifanten vechten tegen twee koningen . De olifant is het meest kenmerkend voor de buitenlandse sultan, en misschien de grote vrouw en het grote schip, en duidt ook op de vernietiging en cirkel, als het ging om degenen die de olifant naar de Kaaba brachten vanuit de vogels van Ababil en stenen van de steen . En misschien aangegeven door de dood . En rijdend duidt op het huwelijk van een alleenstaande, of aan boord van een schip of een dragende persoon als hij reist . Anders krijgt hij macht of krijgt hij de macht over een koning, tenzij hij in oorlog is, want hij is ondersteboven en wordt gedood . En wie de olifant uit een stad ziet, en zijn koning is ziek, hij zal sterven, anders reist hij ervan af, of wordt hij ervan geïsoleerd, of een schip reisde erin, als het een zeestad was, tenzij er een epidemie of een vernietiging of nood, dan verdwijnt het van hen doordat de olifant hen verlaat ….

…Ernstig . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was op negen dagen in mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en de beste van de boomgaarden waren er in overvloed . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen later, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen als gevangenen naar zijn land te brengen. land . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde ervan donder is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overvloedige landen, en de prijzen zijn er goedkoop na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal er veel regen zijn, en droogte aan het begin van het jaar, en vruchtbaar aan het einde, en de sprinkhanen zal in het land van Kufa en de Tabahs van Basra zijn, en mensen vallen in grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidde het op het gebrek aan regen in dat jaar in de Maghreb, en de Almachtige God weet het het beste en Zijn afwezigheid is wijzer . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was in negen dagen van mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en het goede van de boomgaarden was overvloedig aanwezig . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen daarna, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen naar zijn land te brengen als gevangenen . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde daarvan onweer is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overstromingen in de Nijl en de prijzen zijn er goedkoop in na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal het veel regenen, en zal er aan het begin van het jaar droogte zijn en aan het einde vruchtbaar, en de sprinkhanen zullen in het land van Koefa en de Tabahs van Basra zijn, en de mensen lijden grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidt dit op het gebrek aan regen in dat jaar in Marokko, en de Almachtige God weet het het beste, en Zijn afwezigheid is wijzer ….

…En wie zag dat hij een zwaard droeg, zou de pilaren van een van de koningen uitleggen en een bevel voor zijn trouw aannemen ….

…Elvas, zijn visioen in een droom duidt op opluchting en levensonderhoud . Als hij ziek was van zijn hoofd, was hij genezen, of had hij een cupping nodig in de groef van zijn nek . De bijl werd als mannetje geboren . En wie ziet dat hij een bijl in zijn hand heeft, zal een rentmeester, trustee of trustee zijn, en zijn religie verbeteren en de overwinning behalen over zijn vijanden . En er werd gezegd : de bijl is een schadelijk en verspreid bewijs . En de bijl is een dienaar en een dienaar en kracht en overwinning . En misschien wees de bijl naar de dwazen van de ongelovigen . Sommigen van hen zeiden : Hij is een zoon, en er werd gezegd : Hij is trouw en kracht in religie ….

…Dochters van een kist wijzen in een droom op een eerbare wetenschapper . En wie het allemaal zag vallen, de geleerden van dat land stierven . En wie doodskistdochters in zijn slaap heeft, of die dat bezit, is trouw aan een persoon, of heeft een zoon of trouwde met een vrouw, gegeven wat de bewoording aangeeft ….

…En wie ziet dat zijn huis, heeft een belofte van trouw aan de christenen afgelegd : Zijn zeggen van het lot is gelijk aan wat de christenen zeiden . Als hij zag dat zijn huis was omgebouwd tot een kerk voor de Joden, zou zijn uitspraak gelijk zijn aan die van de Joden ….

…Aalmoezen zien in een droom : het verschilt naargelang de omstandigheden van de zieners, dus als hij een wereld ziet alsof hij een aalmoes geeft , dan geeft hij de mensen zijn kennis . Als een sultan het ziet, heb ik een volk, en als een koopman het ziet, is hij verplicht om trouw aan mensen te beloven . En als een professional haar zag, zou hij de loontrekkenden zijn vak leren ….

…Het visioen van de koning van Egypte, God is genoemd – de Almachtige – genoemde interpretatie hiervan is de eerste door Jozef – vrede zij met hem – zei hij – de Almachtige -: ( En de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten en andere Iabsat eten. O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als je een visioen ziet Je passeert , zeiden ze pijpdromen , en we interpreteren geen dromen in twee werelden , en hij zei dat hij die eraan ontsnapte en onthoud na zijn moeder, ik vertel je door zijn interpretatie , dus zullen ze sturen , Jozef , o vriend, we hebben zeven vette koeien, ze eten zeven magere koeien en zeven spikes van groen en de andere droog, zodat ik kan terugkeren naar de mensen zodat ze het zouden weten , zei hij dat je zeven jaar zult planten die je altijd hebt geoogst en het in het graan ervan strooit, behalve een klein beetje van wat je eet , daarna zullen er zeven mannen komen die zullen eten wat je gegeven hebben, behalve voor een beetje van wat je hebt versterkt , dan daarna komt er een jaar waarin de mensen zullen helpen en waarin ze knijpen ). Surah Yusuf verzen 43-49. En hij – de Almachtige – zei : ( Ze zeiden pijpdromen ) Ibn Jarir zei : Ze bedoelen dat het een mengeling is van een valse visie die geen waarheid heeft , en het is een verzameling van stress , en stress heeft zijn oorsprong in een bundel van hasj die lijkt op gemengde dromen die geen interpretatie hebben . Al-Mawardi en Al-Qurtubi vermeldden op gezag van Abu Ubaidah dat hij zei : Al- Adghat is een onverklaarbaar visioen van het visioen , en Ibn Jarir vertelde ook op gezag van Qatada in het gezegde: (Onze fatwa is in zeven vetten koeien die worden opgegeten door zeven magere dieren ). Hij zei : Wat kwartels betreft, de jaren ervan zijn vruchtbaar , en de zeven magere jaren zijn onvruchtbare jaren waarin niets groeit , en hij zei : ( Zeven spikes zijn groen en de andere is droog .) Wat betreft het groen, ze zijn de vruchtbare jaren , wat het droge land betreft , de droge zijn de getransformeerde , en de magere zijn de Almazel . En zeggende : ( hij zaait zeven jaar harder ), zei het vers : Toen ik het visioen ken dat hem uitgelegd moest worden , zei hij : zeven van de koeien, kwartels en Alsnblatt greens zeven jaar, kunstmest , en de koeien mager en Alsnblatt hoger landt Vsba jaar Magdbat zegt het 🙁 cultiveer zeven jaar harder ). Elke opeenvolgende reeks . Al-Qurtubi zei : Dit vers is gebaseerd op de geldigheid van het visioen van de ongelovige, en dat het eruit komt in overeenstemming met wat hij zag . En hij zei : ~ Dan komt er een jaar daarna, waarin mensen zullen helpen en ze zullen knijpen .~ Ibn Jarir zei : Dit is een rapport van Yusef – vrede zij met hem – aan de mensen over wat niet in de visie van hun koning was, maar vanuit de kennis van het onzichtbare dat God een indicatie van zijn profeetschap werd en een bewijs van zijn waarheidsgetrouwheid , dan vertelde hij op gezag van Qatada dat hij zei dat God hem kennis van een Sunnah verschafte waar ze hem niet naar vroegen, dus zei hij : ( Daarna zal er een jaar komen waarin mensen verlichting vinden en knijpen .) Betekent zeggen : ( het zijn Agat-mensen ) regen en Ghaith , ook overgeleverd van Ibn ‘ Greg zei : Ibn Abbas – God zegene hen -: (en kwam dan na dat jaar ), hij vertelde hen dat iets hem niet vroeg God had hem een jaar geleerd waarin Agat-mensen regenden . En Al-Qurtubi vermeldde op gezag van Qatada dat hij zei : God heeft hem een ​​Sunnah-kennis gegeven waar ze hem niet naar vroegen om zijn deugd te tonen en om zijn plaats van kennis en zijn kennis te informeren ….

…Het komt zelden voor dat hij vertelt dat een koning een soefi-persoon op een school had en hij was dicht bij hem terwijl hij zijn rang had en hij geloofde er goed in, en hij zag op sommige avonden dat hij in de school zat waaraan die Soefi werd toegeschreven, en hij vond een schorpioen, dus stierf hij aan zijn angel, dus vertelde hij zijn visioenen op een slimme oversteek en zei tegen hem: Als je je visie gelooft, zal hij je dat laten zien. van wie je veel pijn zult lijden, dus denk je aan zichzelf over de eerder genoemde Soefi. Hij vertelde hem dat dit een van de goede mensen is wat van hem komt en dat hem kwaad doet. Wat anderen betreft, hij pas op voor hem. Al snel gebeurde er een nalatige kwestie met de koning, die hij beweerde als ongeloof, en hij werd bijgewoond door de commandant van de gelovigen die dat onderneemt in de sharia.Dus hij riep de koning naar die school, en hij was de eerste die zijn script met dat noemde Soefi, en dat was hij ook…

…In een droom is hij een buitenlandse koning die angstig, saai van hart is, zwaargewichten bij zich heeft en weet van oorlog en vechten . Dus degene die in een droom op een olifant rijdt, of zijn koning, nam contact op met Sultan en bereikte een hoge status en leefde lange tijd in glorie en prestige . En wie overdag op een olifant rijdt, scheidt van zijn vrouw, en misschien ook van verraad en bedrog, en beantwoordt zijn verraad en dwang tegen hem, want de Almachtige God zegt : ( Heb je niet gezien hoe jouw Heer de eigenaren van de olifant heeft aangedaan ). En een olifant in een droom is een vervloekte man . Hij die ‘s nachts op een olifant rijdt, zal een enorme, bleke koning overwinnen en hem overweldigen . En als hij zag dat hij in een zadel reed terwijl hij hem gehoorzaamde, dan zou hij trouwen met de dochter van een enorme niet-Arabische man, en als hij een koopman was, zou zijn zaak groter zijn . Als hij ziet dat hij de olifant aan het melken is, dan beraamt hij een grote koning en krijgt hij toegestaan ​​geld van hem . En er werd gezegd : de olifant is een koning van grote gratie en vrijgevigheid, vrijgevigheid en geduld, beleefdheid en zachtheid . Als hij zag dat hij hem met zijn slang had geslagen, zou hij worden beloond . En als hij het installeerde, ontving hij een bediening en een staat . De olifant duidt op rechtvaardige mensen, geleerden en nobele mensen, en duidt op verdriet, ellende en vermoeidheid . Als hij zag dat de olifant in een stad werd gedood, zou de koning sterven of worden gedood . En wie ziet dat de olifant hem bedreigt, dan duidt dit op een ziekte, en als hij het onder zich gooit en valt, zal de persoon die droomt, sterven . Als een vrouw het ziet, dan is het geen goede gids, hoe ze het ook ziet . En wie zag dat hij met de olifant sprak, hij kreeg veel goeds van de koning, en als hij zag dat de olifant hem volgde terwijl hij rende, kreeg hij schade van zijn koning . En wie ziet dat hij op een olifant in de oorlog reed, hij zal omkomen . En wie ziet dat hij het vlees van een olifant heeft gegeten, krijgt geld van Sultan, en evenzo als hij van zijn organen, huid of botten heeft afgenomen . Het heeft geen zin om de olifant te zien voor mensen van gerechtigheid en vroomheid . Als de olifant wordt gezien die uit een land komt dat een plaag heeft, wordt hij bij hen verwijderd . En wie zag dat hij een olifant had gedood, versloeg een buitenlandse man . En wie mensen op olifanten zag rijden en in oorlog was, werd verslagen . Misschien wees het rijden op een olifant op onrecht en leugens . En wie een olifant van de ene stad naar de andere ziet komen, is een heerser die zich van de ene stad naar de andere verplaatst ….

…En wie ziet dat een koning hem een ​​valk heeft gegeven die aan de koning wordt toegeschreven terwijl hij met hem jaagt, dan is hij verbonden met de dienst van een koning en krijgt hij zijn eer en rang, en het is toegestaan ​​voor anderen ….

…En wie zag dat hij was veranderd in een koning van de koningen of de sultans, hij bereikte een grootmoeder in deze wereld met corruptie van religie, en er werd gezegd dat hij die dat zag en hem niet waardig was, snel stierf, en evenzo als hij ziek was duidt op zijn dood, want wie sterft heeft geen gezag over mensen, net zoals de koning geen gezag over hem heeft . Als hij dat zag, werd een slaaf vrijgelaten ….

…Sommige koningen onrechtvaardig machtig, en hij zag een man van deze rechtvaardige koning gruwel, Heer en zijn gezicht op zijn anus, en hij stopte en hakte zijn handen en voeten af, en hoorde Thalia lezen : ‘ Heb je niet gezien hoe jouw Heer Aad deed? . Iram van de Pilaren . ~ Hij vertelde zijn visioen op een kruispunt en zei : De koning zal omkomen, net zoals je familie zal terugkeren . Na twintig dagen waren zijn bezittingen en geld verdwenen, en de Almachtige God vernietigde het, en de mensen hielden op met zijn kwaad ….

…Het komt zelden voor dat hij vertelde dat een koning een groep zag die hem binnenkwam met wat hij angstaanjagend was en hem wilde arresteren, dus werd hij wakker ( doodsbang en vertelde niemand zijn visioenen, en de koning van zijn tegenhanger was in een plaats, dus hij deed wat hij zag voor zichzelf, dus hij wist dat wat hij zag uit was gegaan in zijn tegenhanger, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising en wist hoe hij het moest doen, dus vertelde hij hem de zaak zoals ik zei ….

…En hij zag een man alsof hij de koning met zijn voet schopte, dus hij sloeg terwijl hij een dinar liep met het beeld van de koning erop . Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er veel haar op mijn benen zat, en hij zei : Dean berijdt hem en sterft in de gevangenis . Hij zei je dat ik haar zag . Dus nam hij terug Ibn Sirin, toen stierf hij in de gevangenis als gevolg van veertigduizend dirhams, en hij bracht het op namens hem na zijn dood, en hij zag een man alsof hij gehandicapt was, en hij stak het voor hem en zei : U een overspeler worden . Toen werd hij meegenomen met een vrouw . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof mijn vinger op kolen lag, en als ik hem erop deed als brandblusser, en als ik hem eraf haalde, keerde hij terug zoals hij was, en hij zei : Dit is een persoon met passie, en hij zei : hij is geen fan van passie, maar hij spreekt over het lot . Hij zei : wat is erger dan het lot? . Een vrouw zag alsof de duim van haar man was afgesneden, dus vertelde ze haar visioen aan Ibn Sirin, en hij zei : Je bidt een volk ​​dat je hebt afgesneden ….

…Wie een van de engelen op een plaats ziet, dan zal zijn familie het goede, de overwinning en verlichting van hen of verdriet lijden, en als hij een groep engelen ziet, kan dit duiden op een militaire macht, en het kan een plaag en oorlog zijn. , en sommigen van hen zeiden dat de koning de koning zou passeren of met zijn bedoeling ….

…De zee : Wat betreft de zee, het verwijst naar iedereen die gezag heeft over de schepping, zoals koningen, sultans, verzamelaars, heersers, geleerden, meesters en geesten vanwege zijn macht en groot gevaar, en zijn nemen en geven en zijn geld en zijn kennis van zijn water, en het leiden van zijn mannen of zijn krachten of zijn argumenten en bevelen, zijn vissen zijn zijn onderdanen, zijn mannen zijn zijn levensonderhoud en zijn geld of zijn zaken en zijn leiderschap, en zijn vee Zijn assistenten en studenten, zijn schepen , zijn soldaten, zijn woningen, zijn vrouwen, zijn beheerders, zijn handel, winkels, boeken, korans en jurisprudentie . En de zee kan wijzen op de wereld en haar gruwelen die de een koestert en financiert, en een ander verarmt en hem doodt, en vandaag bezit en hem morgen doodt, haar voor vandaag voorbereidt en daarna vernietigt . Zijn schepen, hun markten, hun seizoenen en hun huidige reizen verrijken mensen en verarmen anderen . En zijn winden zijn zijn middelen van bestaan, zijn aantal, zijn ongelukken, zijn Touaregs, zijn bewoners, zijn vissen, zijn levensonderhoud, zijn dieren en zijn vee, zijn ongedierte, zijn Touaregs, zijn koningen en zijn dieven, en zijn zorgen en zijn opruiing . Hij heeft macht als dat in de zomer en in deze zee is, of hij drijft in kennis en mengt zich met geleerden, of hij breidt uit in geld en handel in de mate van zijn lof in de zee en zijn macht over het water, en als hij zinkt in zijn toestand en sterft niet in zijn verdrinking, noch wordt hij geraakt, of verkeert in een staat van pijn, zeilen terwijl hij erin is. En door hun uitspraak dat die en die verdronken in deze wereld en verdronken in gelukzaligheid en kennis, en met de autoriteit, en als er iets sterft, verdrinkt hij, corrumpeert hij zijn schuld en is zijn bedoeling verkeerd voor wat nodig is, om aan de geboorte en verdrinking . Maar als hij erin binnenkwam of erin zwom in de winter en de kou, of terwijl hij beefde, overkwam hem een ​​ramp van de sultan, hetzij opsluiting of kwelling, of ziekte, waterigheid en schadelijke winden, anders zou hij in fatale opruiing komen . Als hij op dat moment verdronk, werd hij in zijn kamp vermoord of werd zijn schuld in een fitnah gecorrumpeerd . En wie uit zijn water neemt, het drinkt of het verwerft, hij zamelt geld in van een macht als hij, of hij wint van deze wereld naar hem toe . En wie de zee binnengaat en die vanaf de bodem, modder of modder raakt, zij zijn van de grootste koning of van de autoriteit van die plaats . En wie een zee of rivier oversteekt naar de overkant, hij zal afgesneden worden door gefluister en met afschuw of uit angst, en hij zal ervan worden verlost . En sommigen van hen zeiden : Hij die zag dat de zee iets raakte waar hij op hoopte, en wie zag dat hij tegen de zee vocht, dan gaat hij het werk van de koning in en bedriegt hij, dus als hij al zijn water drinkt, zal hij is eigenaar van de wereld en verlengt zijn leven, en hij slaat als het geld van de koning of zijn macht, of zijn tegenhanger is in zijn bezit . Als hij het dronk totdat het ervan werd verteld, dan ontvangt hij van de koning geld waarmee hij financiert met zijn lange leven en kracht, en als hij daaruit put, zoekt hij een baan bij de koning en krijgt het evenveel als hij komt ervan af. Als hij het in een vat zou gieten, zou hij veel geld verdienen aan een koning of de Almachtige God zou hem een ​​staat geven waarin hij geld inzamelde. De staat is sterker, breder en duurzamer dan de zee, omdat het de gave van God is . En wie van de zee baadt, zijn zonden zullen voor hem worden verzoend en zijn zorg voor de koning zal worden weggenomen . En hij die in de zee zwerft, hij leeft op zonden . En wie de zee van ver ziet, hij ziet afschuw, en er werd gezegd dat er iets naar hem toe zal komen dat hij hoopt . Het is beter om de zee kalm te zien dan om turbulente golven te hebben ….

…De zon is in een droom de grootste koning, kalief, vader of prins . En wie ziet dat hij in de zon is veranderd, zal als koning worden geworpen . En als hij de zon raakt hangt er een ketting van bewaker en gerechtigheid in . En als hij in de zon zit en er nadert, dan zal hij van de koning een zegen en geld, en kracht en steun krijgen, en als hij op de stralen ervan schijnt, zal hij gezegend worden met een vlag die in de twee wordt genoemd . Als hij haar zag, Safia Munira en hij een gouverneur was die macht verwierf in zijn mandaat, en als ze in zijn huis opstond, trouwde hij, en als een vrouw haar zag, trouwde ze, en als hij haar zag, zou een koopman er profijt van hebben. zijn vak . En zonlicht is de trots van de koning en zijn gerechtigheid . Als hij de zon zag raakte de hoogte van praten met hem kalief, evenals de maan . En als hij de zon op zijn hoofd zag opkomen, dan zou hij een ernstige zaak krijgen, en als hij op zijn voeten opkwam, zou hij veel cultivatie hebben ontvangen, en als hij zag dat hij op zijn buik was opgekomen, zou hij melaatsheid, en als het op zijn borst verscheen, zou hij ziek zijn . En wie ziet dat de zon is ondergegaan terwijl hij erachter staat, zal sterven . En als hij de zon eruit ziet branden en de sterren eromheen branden, dan zal de koning zijn gevolg verdrijven . Als hij ziet dat de zon rood is, dan is het corruptie in zijn koninkrijk, en als hij ziet dat hij vergeelt, wordt hij ziek, en als hij zwart wordt, zal hij zegevieren . Als hij ziet dat ze afwezig is, is de zaak waar hij om vraagt ​​voorbij . Het verraad van de zon, het verraadt de koning . En als de zon op de grond viel, zou zijn vader sterven . En als hij ziet dat de zon in het huis is opgekomen, zal hij eer, eer en eer verwerven . En wie ziet dat hij de zon heeft ingeslikt, zal sterven . Als hij de zon van zijn toestand ziet veranderen, valt de opruiing . Als hij ziet dat de zon opkomt na zonsondergang, duidt dat op het verschijnen van verborgen dingen, en als hij ziek is, is hij genezen en als hij op reis is, zal hij terugkeren . Als iemand ziet dat de zon donker is, is dat voor alle mensen een slecht teken, dat duidt op werkloosheid, ziekte of angst . Als hij de zon in zijn bed ziet zakken en hem bedreigt, duidt dat op een ernstige ziekte . En wie ziet dat de zon hem verlicht heeft, zal de kalief vergezellen . En als de zon heet werd, werd hij getroffen door de sultan . Als hij ziet dat hij voor de zon vlucht, dan vlucht hij voor zijn vrouw, voor autoriteit of voor kwaad . En als hij wolken zag die de zon bedekten, gebeurde er een ongeluk met de koning . Als de zon op de grond komt, is dat een teken van droogte of verbranding . Misschien was de zon een wereld om te leiden . En als hij er een verduistering in zou zien, of de opeenhoping van stof of rook erop, zou dat een bewijs zijn van een ongeluk van ziekte, zorgen, troebelheid of angst . Misschien wees haar afwezigheid erop dat de gevangene na zijn vrijlating was teruggebracht naar de gevangenis . En wie een zon en een maan in alle richtingen ziet, zal worden getroffen door angst of nederlaag . En wie ziet dat hij de zon of de maan heeft aanbeden, begaat een ernstige zonde . Misschien duidde de zon op voedsel, begeleiding, het volgen van de waarheid en het genezen van ziekten, en misschien duidde het op reizen . En misschien gaf de zon zijn naam aan als Shams al-Din, zoals de volle maan Badr al-Din aangeeft . Het zien van de zon, de maan en de sterren is een bewijs van verdrukking, gevangenschap of afgunst van familie . En het zien van de zon wijst op de lamp, omdat de Almachtige God zei : ( En hij maakte van de zon een lamp ). Het opkomen van de zon vanuit haar ondergang is een teken van angst en bezorgdheid, en het gezag van de sultan over de parochie, of de komst van de afwezigheid of afvalligheid van religie en de immoraliteit van de boetelingen . En wie zag dat de zon de landbouw verbrandde of de hitte ervan mensen schaadde, duidt op ziekten, epidemieën en onderdrukking door de ouderen . Zie ook de maan ….

…En wie denkt dat het huis van de koning een ondergang is, dan is de koning oneerlijk in zijn oordeel, zodat niemand hem vanuit zijn onderdrukking kan benaderen. Er werd gezegd dat het huis van de onderdrukker ook na verloop van tijd een ruïne is ….

…Consequentie Verfijning en versieringen 89 – van Harith bin Lion accounting and repaint en Khalaf bin Qasim, een groep van Sa’eed ibn Muslim zei : Terwijl een vrouw in Aisha, zoals ze zei : trouw beloofde aan de Boodschapper van Allah – vrede zij met hem – , dat is niets dat God erbij betrokken heeft, noch stelen noch Ozni, noch doden wanneer niet onder de eed van Ovtre van de handen en benen en meest hardnekkige in de bekende Povic mijn Heer en Wafa Li Ruba Ik zweer dat ik me niet kwelt God, Votaha in een droom zei de koning tot haar : Nee, jij Taatbergan, en je lieftallige sieraden, en je goede Tkndin, en je buurman Tadan, en je man zijn ongehoorzaam, en legde zijn vingers. De vijfde was op haar gezicht en hij zei : Vijf voor vijf, en als je je gewicht hebt verhoogd, zullen de vingers op haar gezicht zijn ….

…Astronomie: Wie in zijn droom ziet dat het de eerste astronomie is, wordt vergezeld door een onrechtvaardige prins of een valse minister . De tweede sfeer is de schrijver van de koning . En wie ziet dat hij in de derde ark is, trouwt . En wie de vierde ark ziet, vergezelt de kalief of een grote koning, en als hij daarvoor niet gekwalificeerd is, zal hij met een mooie vrouw trouwen . En wie de vijfde ark ziet, hij ziet de oorlogseigenaar van de koning of een vrome man . En wie de zesde astronomie zag, vergaarde kennis en verdiensten en was standvastig . En wie de zevende ark ziet, zal de eigenaar van de koning ontmoeten . En wie de achtste ark ziet, hij zal worden vergezeld door een grote koning . En wie de negende ark ziet, is een metgezel van een glorieuze man . En wie de tiende baan ziet, die de omringende sfeer is, hij ziet de grootste kalief of de grootste koning . En als hij de hele ark ziet, dan zal hij dicht bij de Almachtige God zijn en een gezicht krijgen of de grootste koningen van de aarde vergezellen . Als een vrouw ziet dat ze onder de lagere sfeer valt, zal ze trouwen met de klerk van de prins of met een aantal van zijn werknemers ….