…Als de bewijzen van pracht en rijkdom in het visioen zouden worden herhaald, zou dat terugkeren naar autoriteit . En welk bewijs van verdriet en ongerustheid er ook in wordt versterkt, het is een angst geworden op gezag van de autoriteit, omdat het de grootste angst is, en het kan de dood worden ….

En wie ziet dat hij de voorraden in de bruidsschat stopt met een pen, dan geeft hij aan dat de kinderen verkregen hebben uit hoererij, en als de ring van goud is en hij is gebroken, dan geeft hij aan dat hij denkt en of hij van zilver is , dan trouwt hij met een vrouw of koopt hij een dienstmeisje, en als het nul is, dan geeft het het voordeel aan en als het van ijzer is, dan is het het. Het geeft zijn kracht in zaken aan, en als het van koper is, geeft het aan dat er is weinig goed, en als het van hout is, duidt het op strijd ….

…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt ​​van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt ​​terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt ​​Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt ​​die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt ​​nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….

…Putten : Wat betreft de put van het huis, het kan zijn Heer aangeven, omdat hij zijn waarden is . Misschien verwijst ze naar zijn vrouw, omdat hij in haar een emmer aangeeft, en zijn touw in haar neerdaalt om water te onttrekken, en ze draagt ​​water in haar maag als ze vrouwelijk is . En als de interpretatie ervan een man is, is het water zijn geld en zijn levensonderhoud dat wordt geleverd door zijn familie, en hoe meer goed hij is dat niet in het huis wordt gegoten, en als het overstroomt, is dit zijn geheim en zijn woorden, en hoe minder zijn water is, hoe minder zijn inkomsten en de zwakte van zijn levensonderhoud . Wanneer zijn water dicht bij de hand is, duidt dit op zijn goedheid, vrijgevigheid, nabijheid tot wat hij heeft, en zijn geld voor zijn geld, en als de put een vrouw is, is het water ook haar geld en haar foetus, dus hoe dichterbij het is aan de hand, haar geboorte is nabij, en als het over de aardbodem overstroomt, zal het hem baren of omverwerpen, en misschien duidt de put op de dienaar, de slaaf en het beest. Iedereen die in zijn gezin profiteert van de verkoop van water en de oorzaken ervan, of van reizen en dergelijke, omdat de onbekende bron kan duiden op reizen, omdat de emmers er doorheen gaan en komen en reizen en terugkeren op dezelfde manier als onderweg reizigers . Misschien geeft de onbekende put die wordt uitgeoefend in de wegen, die zich in de valleien bevinden, de markten aan waar iedereen die het krijgt krijgt waarvoor hij bestemd is . En zijn emmer en droeg hem eraan vast te klampen . Misschien duidde het op de zee, en misschien duidde het op de badkamer en de moskee waarin het vuil van de aanbidders werd gewassen, en misschien duidde het op de wetenschapper die kennis put uit hem die de zorgen onthult . Misschien wees ze op de overspelige vrouw die langskwam en haar wilde hebben . Misschien wees het op de gevangenis en het graf van wat er met Joseph in de kuil was gebeurd . Wie ziet alsof hij in een onbekende put is gevallen, als hij ziek is, zal hij sterven, en als zijn schip kapot is gegaan en in het water is geraakt, en als hij over land reisde, sneed hij de weg af en bedroog hem en zichzelf verraden, en als hij een ruzie was, werd hij gevangengenomen, anders ging hij een dwingende badkamer binnen, of ging hij een huis binnen. Een overspelige vrouw . En als hij een emmer haalt uit een onbekende bron, als hij een lam heeft, predikte hij namens hem door een jongen, omdat hij verheerlijkt zei : “ Toen maakte hij zijn emmer en hij zei: O goed nieuws, dit is een jongen . ~ En als hij koopwaar op zee of op het land had, werd die naar hem gebracht of bereikte hem . En als hij een zieke had, werd hij wakker en ontsnapte en besloot hij . Als hij een gevangene had, ontsnapte hij uit de gevangenis . En als hij een reiziger had, kwam hij van zijn reis . Zo niet, en hij was alleenstaand, dan trouwde hij . Anders pleitte hij bij een sultan of heerser in zijn nood en werd voor hem vervuld . En dat allemaal als een emmer intact en vol leek . En de Arabieren zeggen : leid ons hier alstublieft mee, dat wil zeggen, we hebben u gesmeekt . En als dat allemaal geen kennis vereiste, en als hij het niet gooide, dan zou de put het drijven, trekken en veroorzaken, dus wat nuttig is uit het water is net zo nuttig als het, en als hij het morst of morst , het vernietigt het en geeft het uit . De dichter zei : Hij zoekt niet het leven door wensdenken … Maar ik gooi emmers in de emmers en vul ze in fase en fase … Je brengt slib en een beetje water en sommigen van hen zeiden : Als een man de Nou, dan is ze een lachende en opgewekte vrouw, en als ze een vrouw ziet, dan is hij een man met goede manieren . En wie ziet dat hij een put met water erin heeft gegraven, trouwt met een rijke vrouw en bedriegt haar, want graven is bedrieglijk . Als er geen water in zit, heeft de vrouw geen geld . Als hij van het water drinkt, dan haalt hij geld uit bedrog als hij degene is die graaft, anders is het door de hand van degene die graaft, of door zijn gif, of door zijn hakken achter hem aan . Als hij een oude put ziet in een plaats, een huis of een dorp waaruit de exporteurs of degenen die aankomen worden getrokken door het touw en de emmer, dan is er een vrouw of de manlief van een vrouw of haar waarden waar mensen van profiteren in hun levensonderhoud, en doordat hij een goede vermelding heeft van de plaats van het touw dat in het water wordt geworpen, want de Almachtige God heeft gezegd : ‘En houd je vast aan de touwen van God allemaal. ‘ Als hij ziet dat er water uit die bron stroomt en eruit gaat, dan zijn ze verdrietig en huilen ze daar . Als het gevuld is met water en het stroomt niet uit, dan is er niets mis met het vinden van dat goede en slechte . Als hij ziet dat hij een put aan het graven is om zijn boomgaard te besproeien, neemt hij medicijnen waarmee hij gemeenschap heeft met zijn gezin . Als hij ziet dat zijn bron meer overstroomt dan leegloopt totdat het water de huizen binnenkomt, dan zal hij in de problemen komen als hij op geld stuit . De manieren om dat te doen totdat hij het huis verlaat, omdat hij eraan ontsnapt en evenveel van zijn geld uitgaat als hij het huis uit krijgt . En wie ziet dat hij in een put met chaotisch water is gevallen, hij zal zich gedragen met een onrechtvaardige man van gezag en worden gekweld door zijn complot en onderdrukking . En als het water helder is, dan schaft hij een rechtvaardige man af die tevreden met hem is . Als hij ziet dat hij valt of in een put wordt gestuurd, zal hij reizen . De put, als een man het op een onbekende locatie ziet en er is zoet water in, dan is het de wereld van de man en hij bevindt zich erin met een rijkdom aan zelfgenoegzaamheid die net zo lang een lang leven heeft als water . En als er geen water in zit, is het leven op . En het instorten van de put is de dood van de vrouw. Als hij ziet dat zijn voeten in de put hangen, dan beraamt hij met al zijn geld of wordt hij boos . Als hij in een put gaat en de helft ervan bereikt en de oproep geeft, dan is het een reis . En als hij zijn pad bereikte, hij leiderschap en voogdij verkreeg, of winst uit handel en goed nieuws, dan zou hij, als hij de oproep tot gebed in de helft van de put hoorde , geïsoleerd zijn als hij een wali was, en hij verloor als hij hij was een koopman, en sommigen van hen zeiden : Wie een put in zijn huis en land ziet, hij zal overvloed verwerven in zijn levensonderhoud, en gemak na ontbering en voordeel . Er werd gezegd dat degene die een begraven put sloeg, hij een pool met geld sloeg ….

…In een droom duidt het op het teruggeven van deposito’s, of de redding van de patiënt van zijn ziekte, of de gevangene uit zijn gevangenis, en misschien duidt dit op een ontmoeting met de afwezigen . En de dood in een droom is een tekortkoming in religie, corruptie erin, en een hoogtepunt in de wereld als het gepaard gaat met huilen en schreeuwen, zolang het niet in het vuil is begraven, en als het begraven is, hoopt het niet op Salah . En wie zag dat hij stierf en er was geen dood lichaam, dit duidt op de sloop van een huis van zijn huis, en er werd gezegd : dat is eerder blind in zijn visie en lang in zijn leven . En er werd gezegd : de dood is een reis of armoede . Er werd gezegd : de dood is absoluut het huwelijk, omdat de overledene parfum en wassen nodig heeft als een getrouwde . En wie ziet dat hij stierf en zwanger is en niet begraven, zal zijn vijanden verslaan . En wie ziet dat hij leefde na zijn dood, hij zal na zijn armoede rijk worden of berouw hebben van zijn zonde . En wie dood is, vertelde hem dat hij niet gestorven is, hij is in het heiligdom van martelaren . En wie de dode ziet, is ziek, hij is verantwoordelijk voor zijn religie . Als de mensen van de graven naar buiten gaan en al het voedsel van de mensen eten, gaat de prijs van het voedsel omhoog . Wat de dode persoon in een droom over zichzelf of iemand anders vertelt, is waar en waar . En wie een dode in goede conditie ziet terwijl hij lacht, dit is zo . En wie ziet dat hij bidt voor de doden, predikt tot een harteloze man . En wie ziet dat hij op het spoor van een dode loopt, moet zijn pad volgen . En wie zag dat de imam stierf, het land zou worden verwoest en vice versa . De dood is wroeging van een grote zonde . En wie ziet dat hij stierf terwijl hij naakt was, dan zal hij arm zijn, en als hij op een kleed ligt, zal de wereld voor hem vereenvoudigd worden . En wie ziet dat zijn zoon is gestorven, zal worden gered van zijn vijand . En wie zag dat hij was gestorven en begraven, dan gaf een slaaf aan dat hij was vrijgelaten, en als hij niet getrouwd was, gaf hij aan dat hij getrouwd was, en als de patiënt zag dat hij getrouwd was, zou hij sterven . En de dood is een goede gids voor degenen die bang of verdrietig zijn, en de dood van broers duidt op de dood van de vijanden . En wie ziet dat hij onder een volk van de doden is, dan is hij onder een volk van huichelarij . En wie ziet dat hij een dode vergezelt, zal ver reizen . En wie ziet dat hij in bad is, zijn bevel zal worden verhoogd en hij zal worden gered van zonden, zorgen en schulden . En wie een dode persoon ziet dat hij leeft, hij zal voor hem leven als een dode zaak . Als hij ziet dat de dode het druk heeft of moe is, dan leidt dat hem af met waar hij in zit, en als hij ziek is, is hij verantwoordelijk voor zijn schuld . En als hij zag dat zijn gezicht zwart was geworden, stierf hij door ongeloof . En wie ziet dat hij de doden heeft opgewekt, een Jood of een christen, of een ketterij, begroet hen met zijn handen . Als hij ziet dat hij de doden tot leven wekt, dan leidt hij een verloren volk . En wie levend wordt gezien, geeft de dode iets dat kan worden gegeten of gedronken, dus het is kwaad dat hem in zijn geld overkomt . Als hij de dode ziet en hem eten geeft, zal hij een eervol bestaan ​​verwerven . Als hij ziet dat de dode zijn hand heeft gepakt, zal geld van een hopeloze kant in zijn bezit vallen . Praten met de doden is een lang leven, en uit de doden nemen is een voorziening . En wie ziet dat hij met de doden spreekt, dan zal er ontkenning zijn tussen hem en de mensen . En wie ziet dat hij een bekende doden accepteert, profiteert van de overledene met kennis of geld die hij heeft achtergelaten . En er werd gezegd : Wie ziet dat hij een dode ontvangt en de persoon van het visioen is ziek, dan duidt het op zijn dood . En wie ziet dat hij met een dode vrouw trouwt en ziet dat ze leeft, dan zullen de levenden sterven . En wie ziet dat de dode hem zijn versleten of vuile hemd geeft, dan zal hij arm zijn . En wie ziet dat de doden levend worden geslagen, de levenden hebben corruptie in zijn religie gebracht . En wie ziet dat een dode hem slaat, zal beter worden door te reizen . En wie een dode ziet slapen, zijn slaap zal rusten in het Hiernamaals . En als hij een levend persoon ziet slapen met een dode, zal zijn leven lang zijn . En wie ziet dat hij leeft onder de doden, hij reist ver weg en bederft zijn religie, en als hij ziet dat hij met de doden is terwijl hij leeft, dan vermengt hij zich met mensen in hun religie, corruptie . En wie de overledene onder de ongelovigen oude kleren ziet dragen, dan zal hij in het Hiernamaals in slechte staat verkeren . En wie een dode ziet en hem vertelt dat hij nooit sterft, dan is hij in het heiligdom van martelaren en wordt hij gezegend in het Hiernamaals . En wie ziet dat zijn moeder sterft, dan gaat zijn wereld weg en bederft hij zijn toestand . En wie ziet dat zijn broer is overleden en ziek is, dan is hij zijn dood . En wie ziet dat zijn vrouw sterft, zijn industrie waarin zijn levensonderhoud uitgeput raakt . En wie ziet dat hij bidt voor de doden, zal tussenbeide komen voor een verdorven man . En wie ziet dat een dode verdrinkt in een zee, dan verdrinkt hij in zonden . En wie zag dat de doden uit hun graven kwamen, de gevangenen zouden worden vrijgelaten . Misschien gaf de dood plotseling de snelheid van rijkdom voor de armen aan . De dood van de profeten, vrede zij met hen, in een droom is een zwakte in religie, en hun leven is het tegenovergestelde . Misschien duidde de dood van de wetenschapper op de opkomst van een ketterij in de religie, de dood van schaarse ouders, de dood van de vrouw is een wereld die verdwijnt en de dood van het kind een mannelijke onderbreking . En de gebeden van de doden voor de doden zijn ongeldige daden . Het zien van de dode polytheïsten in een droom zijn vijanden ….

…The Sun : Oorspronkelijk de grootste koning, omdat het verlicht wat er in de lucht is van zijn tegenhangers, met zijn grote voordeel en alle mensen in zijn belangen stelt, en het kan de koning aanduiden van de plaats waar het visioen wordt gezien, en hoger het is hoger dan het de hemel aangeeft, en het is de koning der koningen en de grootste van de autoriteiten, want God, glorie zij Hem De Verhevene is de Koning der Koningen, de machtige van de reuzen en de directeur van de hemel en die erop en de aarde en die erop . En de zon kan het gezag aangeven van de persoon die het visioen heeft, als hij het vooral ziet zonder de gemeente en de raden, zoals zijn prinses, korporaal, leraar, vader of echtgenoot als ze een vrouw is, en misschien de eerbare vrouw als de echtgenote van de koning, president, meester, zijn dochter, of zijn moeder of de vrouw van de ziener, of zijn moeder Of zijn dochter, of haar schoonheid . De dichters vergelijken de schoonheid van maagden met de zon in schoonheid en schoonheid . Er werd gezegd dat in het visioen van Yusef, vrede zij met hem, het een teken was van zijn moeder, en er werd eerder gezegd van zijn tante van moederskant, de vrouw van zijn vader, en er werd gezegd dat het eerder om zijn grootmoeder ging. , en er werd gezegd dat het een teken was van zijn vader en de maan boven zijn moeder, dit alles is toegestaan ​​in de uitdrukking, en als de zon de vader aangeeft, dan gaf hij haar de voorkeur boven de maan door het licht En de zonneschijn, en als het de moeder aangeeft, laat haar dan vrouwelijk zijn en de maan herinneren, dus wat er in de zon werd gezien van een ongeluk, keerde zijn interpretatie terug naar degenen die ernaar verwijzen van degenen die we beschreven over het lot van mensen en de grootsheid van de visie en zijn bewijs en bewijs . Als een gevallen vrouw op de grond wordt gezien, of een vogel haar inslikt, of ze valt in de zee, of wordt verbrand door vuur en haar ogen zijn verdwenen, of zwart en afwezig op een andere manier dan haar loop vanuit de lucht, of ze gaat een kist binnen, degene die aan haar wordt toegeschreven, zal sterven . En als hij een zonsverduistering of wolk zag die het bedekte en er stof of rook op verzamelde totdat het licht afnam, of als je een rimpel in de lucht zag zonder stabiliteit, was dat een bewijs van een ongeluk met degene die eraan toevoegde, ofwel van ziekte, zorgen, verdriet, angst of verontrustend nieuws, behalve dat Degene die u aangeeft ziek is bij het ontwaken, want dat is zijn dood, en als hij het zwart ziet worden zonder reden voor zijn bedrog of een verduistering, is dit het bewijs van de toegevoegde onrechtvaardigheid en zijn onrechtvaardigheid, of van zijn ongeloof en waanvoorstelling, zelfs als hij het in zijn handpalm of het bezit ervan op zijn schoot nam, of het in zijn huis met zijn licht en helderheid op hem neerkwam. Hij was in staat om zijn gezag en trots te bezitten met zijn bezit, als hij een van degenen was die bij hem passen, of de komst van de Heer van die status als hij afwezig was, of zijn zoon of zijn dienaar of zijn vrouw dat zag, omdat hij de autoriteit is van iedereen en de waarden Van het huis, anders was de zwangere vrouw verveeld n als hij een dienstmeisje of een jongen had die onderscheid maakte tussen het mannetje en het vrouwtje, op zoek zijn naar een toename van het gezichtsvermogen, zoals het nemen en onder zijn kleed bedekken of het in een van zijn vaten steken, en hij zal getuigen dat daarin door de verborgen vrouwtjes, en wie het aangeeft, wordt mooi genoemd met kennis of gezag . En als ze in dit geval donker en verschrompeld van kleur was, dan was de koning verraderlijk in zijn bezit, of tegen zijn familie, als hij dat ontmoette, anders zou hem een ​​macht worden opgelegd, of werd hij aangevallen door een arbeider, of een afwezige voet, of hij stierf onder de zieken, en zwangere vrouwen vielen van hun foetus, of baarden een zoon. Maak onderscheid tussen deze gezichten en vergroot het bewijs . En als hij het uit Maghrib ziet opkomen of na zonsondergang ziet terugkeren, of terugkeert naar de plaats vanwaar het opkwam, zullen er een teken en een les verschijnen die aangeeft wat ik heb voorbereid door het bewijs ervan te vergroten . Dit kan wijzen op de terugkeer van de persoon die haar wordt toegeschreven van wat hij hoopte op het gebied van reizen, gerechtigheid of onrecht, afhankelijk van het voordeel van haar begin en afwezigheid, en de tijden daarvoor . Misschien kan de tegenslag die door de zieken wordt aangegeven, en de afwezigheid ervan na het verschijnen voor mensen met zwangerschap, wijzen op de dood van de foetus na zijn verschijning . En misschien duidt het op de aankomst van de afwezige van zijn reizen en het vreemde geld, en misschien duidt de afwezigheid ervan op de terugkeer van de gevangene naar de gevangenis na zijn vrijlating, en het kan erop duiden dat degene die de islam omarmde van zijn ontrouw, of zich bekeerde van zijn kwaaddoen, zal terugkeren naar zijn misleiding . En als iemand ziet dat hij goede of slechte verborgen daden doet, geeft hij zijn jas aan en verbergt hij zijn voorwaarden, en zijn dekmantel wordt niet geopenbaard zodat de zon weggaat, behalve dat hij iemand is die hem op zijn nacht als echtgenote werd gegeven of kocht een geheim, zei hij, de vrouw keert terug naar haar familie en de geheimhouding behoort toe aan haar verkoper . Haar opkomst na haar zonsondergang kan ook een indicatie zijn voor degenen die van zijn vrouw zijn gescheiden van haar regurgitatie, voor degenen die zwanger zijn van haar redding, en voor degenen die niet hebben kunnen leven of haar hebben gemaakt vanwege haar hypocrisie, vooral als haar goedheid dat wel is. door de zon, zoals inkoken, wassen, melkbelasting en dergelijke, en voor degenen die ziek zijn van zijn dood, vanwege het verdwijnen van de mensachtige schaduw. Met de woorden van de Almachtige : “ Toen maakte de zon hem tot gids, daarna namen we een vuistje voor ons. ~En voor degene die in de jihad of oorlog was, voor de overwinning, omdat ze terugkeerde naar Yushaa bin Nun, vrede zij met hem, in de oorlog van de vijanden voor hem, totdat God hem aan hen toonde, en aan wie arm was in de winter dag, over de kleding en rijkdom, en op de zomerdag over het verdriet, ziekte, koorts en conjunctivitis . In de zomer in de zon zitten is een indicatie van de kwelling en het verdriet waarin hij verkeert, ter wille van het vergezellen van de heerser, of de reden voor wie de zon op hem neerdaalde volgens zijn positie en richting . En wie zag dat hij in een zon was veranderd, hij trof een koning zo machtig als zijn stralen . En wie de zon slaat, hangend aan een ketting, de bewaker van de staat en gerechtigheid erin . En als hij in de zon zit en erin geneest, zal hij een zegen ontvangen van een heerser, en wie ziet dat het licht van de zon en zijn stralen van het oosten tot de schemering komen, en als hij de koning waardig is, zal hij winnen. een grote koning, anders zal hij een vlag hebben die in alle landen wordt genoemd, en wie ziet dat hij de zon bezit of daartoe in staat is, dan is hij Het gezegde is aanvaardbaar voor de grootste koning . Degene die haar zag, Safia Munira, was tot hem opgestaan, als hij een heerser was die macht verwierf in zijn mandaat, en als hij een prins was die het goede van de grootste koning verwierf, en als hij afkomstig was uit de parochie van een geoorloofd bestaan, en als ze een vrouw was die zag wat haar behaagde van haar man . En wie de zon in zijn huis ziet opkomen, als hij een koopman is, profiteert hij van zijn vak, en als hij een student van een vrouw is, dan zal hij een mooie vrouw slaan, en als dat wordt gezien door een vrouw die getrouwd en de voorziening van haar man is groter . En het licht van de zon is het prestige van de koning en zijn gerechtigheid, en van zijn woord kreeg de zon een lift van de sultan, en wie de zon op zijn hoofd ziet opkomen maar niet zijn lichaam, hij zal een serieuze en uitgebreide materie . En als het op zijn voeten verscheen zonder de rest van zijn lichaam, zou hij toegestaan ​​voedsel krijgen van vóór zijn cultivatie, en als het op zijn buik verscheen onder zijn kleren en de mensen het niet wisten, zou hij lepra hebben, evenals op de rest van zijn organen onder zijn kleren vandaan . En wie zijn maag ziet splijten en de zon in hem opkomt, dan sterft hij, en als een vrouw ziet dat de zon vanuit haar zadel is binnengekomen terwijl hij een halsband is en dan uit haar staart gaat, dan zal ze met een koning trouwen en blijf een nacht bij haar en als het op haar vagina valt, pleegt ze overspel, en als hij ziet dat de zon helemaal onder is gegaan en hij achter haar staat, volgt hij haar Dan sterft hij, en als hij ziet dat hij volgt de zon terwijl deze reist en is niet ondergegaan, dan zal hij een gevangene zijn bij de koning . Als hij ziet dat de zon een oude man verandert, dan vernedert de sultan de Almachtige God, maakt gerechtigheid en verkrijgt macht, en verbeteren de omstandigheden van moslims, en als ze jong wordt, verzwakt hij de toestand van moslims en brengt hij de sultan te schande . Als hij een vuur uit de zon ziet komen en verbrandt wat er omheen is, dan sterft de koning enkele van zijn hovelingen, en als hij de zon rood ziet, dan is hij corrupt in zijn koninkrijk . Als hij het vergeeld zag, was de koning ziek . Als het zwart wordt, zal het zegevieren en zal het een vloek zijn . Als hij ziet dat ze afwezig is, zal hij zijn verzoek overslaan ….

…Wat betreft de zee, het is de autoriteit, en de rivier is een heerser zonder haar. Dus wie de zee ziet of erop staat, dan gebeurt er iets met hem van de sultan dat hij niet wilde. En wie ziet dat de zee een tekort is en een kloof is geworden, dan verzwakt de autoriteit en gaat weg uit die landen waaruit de zee is verdwenen, en wie ziet dat hij de zee is ingegaan door te zwemmen totdat hij niet ziet, dit is zijn verderf. En wie zag dat hij verdronk in een zee of een rivier en er niet in stierf, dan verdrinkt hij in de kwestie van deze wereld, en misschien was hij veel zonden en zonden, en wie zag dat hij in een zee ging of een rivier en hem van zijn bodem en modder en modder raakt, dan zal hij door hen worden geraakt van de sultan of een oude man, en wie ziet dat hij een duiker in de zee is, duikt op parels of iets anders, dan zal hij ging uit, omdat hij kennis of geld zocht, en het raakte het volgens het schijnbare aantal parels en anderen, en wie zag dat hij water putte uit de zee of de rivier en het in een kom deed, dan slaat hij geld van een heerser , en als het water donker is, krijgt hij angst en iedereen die ziet dat hij een bad neemt of zich wast uit het zeewater of de rivier, en als hij ziek was, genas God hem of had hij een schuld die God regeerde, of maakte zich zorgen, zo God wil hij was bezorgd, of vreesde veiligheid, of in een gevangenis, hij ging eruit naar het goede, en als hij zag dat hij over het water liep in een zee of een rivier , dan duidt het op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en wie een zwak waterrad zo vaak zag, zou een mens er niet in moeten verdrinken, want het is een goed leven voor mensen als het een gewone man is of voor degenen die dat waterrad bezitten Een man erin, want het is een goed leven voor mensen als het een algemeen leven is of voor iemand die dat waterrad in het bijzonder bezit, en wie ziet dat de zee uit de aarde is opgestegen, dan is hij een heerser die vreest dat hij wordt bedrogen of onrecht aangedaan, en wie ziet dat hij een zee of een rivier is binnengegaan, gaat een heerser of een heerser binnen, en als hij ziek is, zal zijn ziekte erger worden en als hij eruit gaat, slaat het goed van de sultan en voert weg van hem. En wie ziet dat hij een zee of een rivier aan de overkant heeft uitgehouwen, dan hakt hij ze of een heuvel en wordt daarvan verlost. En wie ziet dat hij vers water drinkt uit een rivier of een waterrad, dan zal hij het plezier van het leven en een lang leven lijden, en als het bitter of donker is, is zijn leven in zorgen, angst of verdriet en er werd gezegd dat hij evenveel ziek is als hij drinkt, en als hij weinig water ziet in een vat of op een plaats waar hij opgesloten zit, dan werd hij geboren, en als hij ziet dat hij heet water op hem is uitgegoten vanwaar hij dat doet niet voelen, dan is hij gevangen of ziek of gekweld door hen of bang voor de djinn in de mate van zijn hitte en wie het ook zag. Als hij in het water viel, zou hij in ernstige nood of ellende vallen, en wie denkt water in een kom, en als hij arm is, dan komt hij geld of een vrijgezel tegen, hij is getrouwd of getrouwd, zijn vrouw of ummah baarde zijn vrouw of zijn slavin, en als hij ziet dat hij water droeg in een kledingstuk of in wat hij ontkent dat hij er water in draagt, is ijdelheid en wie ziet, drinkt Hij water uit een mok of een beker of iets dergelijks. Als hij celibatair is, trouwt hij, en als hij ziet dat hij water leegt in een pot of een voorraadbak of een zak of iets anders, dan trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij water naar zijn huis drijft, dan wordt al het goede naar haar toe gedreven en wie ziet dat er water in zijn huis is gestroomd of ogen erin barsten, want het zijn huilende ogen op een zieke of om afscheid te nemen van een reiziger of anderszins, en wie ziet dat het kanaal van zijn huis of boomgaard loopt, als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten En als hij ziet dat het geblokkeerd is, worden zijn doctrines door hem geblokkeerd…

…De Koran zien . Wat betreft het zien van de Koran, het wordt geïnterpreteerd door de koning en de rechter, en door iedereen die er met kennis en wijsheid op vertrouwt. Wie ziet dat de Koran er niet is, is verbrand of gewassen, dan sterft een koning, een rechter of een geleerde. En als de sultan ziet dat hij het schrijft, dan verschijnt hij kennis en gerechtigheid, en als een handelaar ziet dat hij het schrijft, verdient hij geld en wie ziet dat hij de koran in de koran leest of kijkt het duidt op de verspreiding van zijn kennis, wijsheid en eerlijkheid in de schepping, en hij kan een erfenis krijgen en wie ziet dat hij een koran heeft gekocht, zal ermee instemmen in religie en wie het zag Dat hij een kopie van de Koran, het geeft de corruptie van zijn religie en zijn gebrek aan verstand aan. En wie zag dat hij een exemplaar verkocht, werd verstoken van kennis en werd verachtelijk en vernederd. En wie zag dat hij de kranten van de Koran at, werd veel gereciteerd. Hij leeft maar een beetje, of een rechter ziet dat, dan wordt hij omgekocht in zijn oordeel, en wie ziet dat hij zijn papieren scheurt, zal lui zijn in zijn gebed. Medewerker en degene die zag dat hij de Koran opende, vindt hij er geen schrift in, omdat er niets goeds in staat en hij wil misschien dat iemand anders een kopie voor hem kopieert en misschien weet iemand anders of hij van zijn familie is en wie ziet dat hij een kopie van de koran heeft aangenomen, doet dan goed. En als hij ziet dat hij erop leunt of het onder zijn hoofd legt, als hij een van de goede mensen is, maakt hij er bezwaar tegen en zo niet, dan pleegt hij wat niet is toegestaan ​​voor hem en wie ziet dat zijn koran heeft verloren is gegaan, dan vergeet hij kennis en de koran, en wie ziet dat hij een koran heeft bedacht, volgt een mandaat of neemt een trust aan en is drager van de koran en er werd gezegd dat de Koran werd gered, veiligheid en onderhoud. Kwaad en kwaad, en wie ziet dat de Mushaf uit zijn hand valt of van hem wordt afgenomen, en als hij een baan heeft, dan is hij ervan geïsoleerd, en als dat niet zo is, dan zit er geen goed in, en wie dan ook ziet dat hij de koran achter zijn rug legt, dan wordt hij een vernieuwer…

…De ezel : de persoon vindt hem zoals hij hem dik of uitgemergeld ziet, en als de ezel groot is, dan heeft hij hem grootgebracht, en als hij goed gelopen heeft, is dat het voordeel van de wereld, en als hij mooi is, dan is het schoonheid voor zijn eigenaar, en als het wit is, dan is het de religie van zijn eigenaar en zijn pracht, en als het karig is, dan is het de armoede van zijn eigenaar . En vet is het eigendom van zijn eigenaar, en als het zwart is, dan is het zijn cipres en soevereiniteit, en het is koning, eer, prestige en macht . En groen is vroom en religie . Ibn Sirin gaf de voorkeur aan ezel boven andere dieren en koos er leeuwen uit . En het ezelzadel werd geboren in de glorie . En de lengte van zijn schuld, het voortbestaan ​​van zijn staat in zijn obstakel . En de dood van een ezel duidt op de dood van zijn eigenaar . En de ezel groef de basis van zijn geld, en er werd gezegd dat wie zijn ezel sterft, zijn geld weg zal zijn, anders wordt zijn verbinding verbroken of vallen zijn ruiters of hij vertrok, of zijn dienaar die hem bediende stierf, of zijn vader of grootvader die hem diende stierf, of anders stierf zijn meester die onder hem stond, verkocht hem of reisde rond . Als het een vrouw was, scheidde haar man van haar, stierf voor haar of reisde van haar plaats af . Wat betreft de ezel die zijn Heer niet kent, als hij niet langer op zijn kop staat, dan is het een onwetende man of een ongelovige, vanwege zijn stem, omdat de Almachtige God zegt : ~Hij ontkent de geluiden .~ En het duidt ook op de Jood, want de Almachtige zei : ~ Zoals een ezel boeken draagt .~ Als hij over de moskee of op de minaret dobberde, riep hij een ongelovige tot zijn ongeloof en vernieuwde hij tot zijn ketterij . En als de oproep tot gebed voor de islam was, dan omhelsde een ongelovige de islam en riep op tot de waarheid, en er zat een teken en een les in . En wie ziet dat hij ezels heeft, dan zal hij een onwetend volk vergezellen, want de Almachtige zegt : ~ Alsof ze rood geworden zijn .~ En wie op een ezel rijdt of ermee loopt, loopt met goede instemming, beaamt zijn grootvader, is goed . En wie ezelvlees eet, krijgt geld en grootmoeder . Als hij ziet dat zijn ezel alleen loopt door geslagen te worden, dan wordt hij beroofd en wordt hij alleen gevoed door smeking . En als zijn ezel vereerd zijn huis binnengaat, dan is hij zijn grootvader en zal hij zich met goedheid tot hem wenden over de essentie van wat het draagt . En wie ziet dat zijn ezel in een muilezel verandert, dan zal zijn levensonderhoud van kracht zijn . Als hij zeven wordt, dan zijn zijn grootvader en zijn levensonderhoud afkomstig van een onrechtvaardige heerser. Als hij in een ram verandert, heeft zijn grootvader eer of discriminatie . En wie ziet dat hij zijn ezel droeg, dat is een kracht die de Almachtige God aan zijn grootvader schenkt, zodat hij zich over hem kan verwonderen . En wie de hoeven van dieren hoort vallen tijdens de ronde zonder ze te zien, het is regen en een stortvloed . De ezel voor de reiziger is beter met traagheid, en zijn reisomstandigheden zullen net zo goed zijn als zijn ezel . En door het verzamelen van ezelsmest, zal zijn geld toenemen . Degene die met een ezel worstelde, stierven enkele familieleden . Wie trouwt met een sterke ezel tegen zijn grootvader . En wie ziet alsof een ezel seks met hem heeft, heeft rijkdom en schoonheid verworven die vanwege de overvloed niet kan worden beschreven . De gehoorzame ezel zal zijn eigenaar wakker maken voor goed, geld en beweging . En wie een ezel bezit of hem vastgebonden heeft en in zijn huis heeft gebracht, God zal het allemaal goed leiden en het overhandigen aan degenen die het zijn, en als het wordt vereerd, dan is het goede beter . En wie zijn ezel slacht, is arm, en als de ezel voor iemand anders is, wordt hij ervan afgesneden, wordt hij afgesneden tussen hem en zijn eigenaar, zijn naam of zijn tegenhanger . En wie een ezel koopt en er een dirham voor betaalt, zal betere woorden hebben . Als hij ziet dat hij een geblinddoekte ezel heeft, dan heeft hij geld waarvan hij niet weet waar het is . En niets wordt door de ezel gehaat behalve zijn stem, en het is de oorsprong van de grootvader van de man en zijn geluk ….

En wie een oude vrouw ziet, het is een wereld die in beweging is gebracht, en wie ziet dat hij een oude man beoefent en het haar geeft, dit is de overweging van de wereld en zijn verworvenheid daaruit in de mate van die gunstige en onbekende oude man is sterker dan de bekende, en als het een goede vorm had zoals de mensen van de islam, dan was het een geoorloofde wereld, en als het een lichaam van hypocrisie was, was het een minimum dat verboden of hatelijk was in religie. het is zo, en het is een harige, harige, lelijke blik, er is geen religie of wereld, en wie een goede vrouw met haar ziet praten, haar uitlacht, met haar speelt of hem zijn huis binnengaat, dan is het is een vruchtbaar jaar, goed en genoegen, en als hij arm is, krijgt hij geld en levensonderhoud of een gevangene, God zegene hem en iedereen die een vrouw ziet die hem betwist en hem krijgt Inclusief extreme afkeer, de ondergang van een zegen, en wie het ziet een immorele of overspelige vrouw, als hij een rechtvaardige vrouw is, dan is hij een goed mens en een i n toenemende zegen, en als hij een van de mensen van corruptie is, dan is hij een gebrek aan schulden, pleegt incest en kwaad en wie ziet dat hij zijn vrouw is met iemand anders, zijn geld of waardigheid zal niet goed zijn in zijn religie . En een enorme wereld, en wie ziet dat zijn vrouw hem een ​​andere vrouw of een vrouw heeft gegeven, dan verlaat hij haar of maakt ruzie met haar, en wie ziet dat zijn vrouw het draagt, dan zullen rijkdom en goedheid naar hem toekomen, en als hij ziet dat hij een goede vrouw draagt, als hij ziek is, wordt hij wakker of gevangengezet, wordt hij vrijgelaten of maakt hij zich zorgen. Als het goed was Als ze naar een jongen komt, zelfs als ze niet zwanger is, dan is het een voordeel en goedheid en wie denkt dat zijn vrouw oud is geworden, er is niets goeds in hem, en als hij haar ziet toenemen in goedheid en schoonheid, dan is het een toename in zijn religie en werelds, en wie ziet dat zijn vrouw een daad van immoraliteit of haat begaat, dan is zij daar tegen en wie ziet dat zijn vrouw een asceet is, aanbidder, dan is hij goed en er is niets mis mee. En wie een vrouw ziet die haar nog nooit heeft gezien terwijl ze ongelukkig is, er moet iets uit worden verwijderd. Als het goed is, zal hij het daarna vinden en er werd gezegd dat hij zag dat voordat een vrouw iets wegging, en als hij gemeenschap met haar had, zit er niets goeds in. En wie een groep vrouwen op een plaats ziet terwijl ze naar hem kijken of een van hen hem roept, dan walgt hij van hem terwijl hij onschuldig is, en zijn doel kan hem later overkomen, en zijn vijand zal dat niet kunnen hem, en als hij veel vrouwen ziet die ruzie maken, dan zal het voorkomen van prachtige dingen in de wereld bij sommige mensen verwarring veroorzaken, en als hij ze daar tegen ziet, is zijn uitdrukking tegen hem en er wordt gezegd dat het zien van vrouwen in termen van het vonnis is goed, vooral als ze naar hem toe komen of een schot in het gezicht geven, en als de vrouw een jonge vrouw ziet, dan is ze sowieso haar vijand, ze ziet haar, en het heeft geen zin om de oude vrouw te zien, tenzij ze is versierd en blootgesteld…

…Tarwe : is toegestaan geld in moeilijkheden en ontberingen, en het kopen van tarwe geeft aan dat het geld is geraakt door een toename van het aantal kinderen. Het verbouwen van tarwe is een werk in het genoegen van de Almachtige God, en het streven om het te cultiveren duidt op jihad . Als hij het ziet alsof hij tarwe zaaide en gerst verbouwde, dan geeft dat aan dat het van buiten beter is dan van binnen . Als hij gerst zaait en tarwe groeit, is de kwestie tegen de eerste . En als hij tarwe zaaide en bloed liet groeien, zou hij woekerrente eten . En de groene aar maakt de soenna vruchtbaar, en de droge aar die op zijn been groeit, is de onvruchtbaarheid van de soenna, omdat de Almachtige God zei in het verhaal van Jozef en de aar in de hand van een persoon, of in een dorsvloer of in een container, geld dat de eigenaar krijgt van de verdiensten van anderen, of kennis die hij leert . Er werd overgeleverd dat ik zoals Hamadan zag alsof hij tarwe voor gerst had verkocht, daarna vertelde hij al-Shabi over zijn visioen en zei : hij verving poëzie door de koran . En wie de Al-Sanabel-kloof ophaalt van een plantage die de eigenaar kent, hij krijgt geld gescheiden van de eigenaar . Als hij ziet dat het zaaien op een ander tijdstip wordt geoogst, duidt dit op de dood in dat kamp of oorlog . Als de oren nul zijn, duidt dit op de dood van de oudsten . Als het groen is, dan is het de dood of moord op jonge mensen . En de tarwe in het bed is het touw van de vrouw, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij gewassen plantte, het touw van zijn vrouw is. Als hij ziet dat hij ploegt op het land van iemand anders en hij kent de eigenaar, dan trouwt hij met zijn vrouw . En wie in zijn eigen tijd een zaadje zaait, heeft goed werk verricht . Als hij een wali was die een macht verwierf, als hij een koopman was die winst behaalde, en als hij een vulgair was, dan werd hij een muilezel, en als hij een asceet was die vroomheid bereikte . Als wat hij zaaide groeit, is het nieuws acceptabel, en als hij het oogst, zal hij worden beloond . Wie ziet dat hij gestoofde of droge tarwe eet, zal teleurgesteld zijn . Wie ziet dat zijn maag, huid of mond gevuld is met droge of gekookte tarwe, dan is dat de dood van zijn leven, anders is wat er in hem overblijft wat er van zijn leven overblijft . En wie ook tussen een verzamelde plant liep, hij liep tussen de rijen van de Mujahideen . En er werd gezegd dat de transplantatie het werk is van de zonen van Adam, als het bekend is, is zijn positie vergelijkbaar met de plaatsen van transplantatie in zijn lengte . Er wordt gezegd in het spreekwoord : ~ Wie goed zaait, oogst gelukzaligheid, en wie kwaad zaait, oogst wroeging .~ De dichter zei : als je niet zaaide en een maaier zag … je had spijt van de verwaarlozing op het moment van zaaien, en als het zaaien deze eigenschap schond, dan zijn het mannen die zich verzamelen in oorlog . De geoogste doden . God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden, zei: ~ Dit is vergelijkbaar met hen in de Torah en hun gelijkenis in de Bijbel, als een zaadje dat uit zijn oever kwam, het zo prees, dus het maakte er gebruik van .~ Als hij zag dat hij vochtige groene tarwe at, dan is hij goed en een kluizenaar in de religie . En wie ziet dat hij een bekend zaadje heeft, dan is dat zijn werk in zijn religie of wereld . Door dit alles, wat werd afgeleid uit de woorden van de eigenaar van het visioen en de directeur ervan, en als het in zijn religie was, dan is de beloning voor zijn werk in zijn religie in de hoeveelheid van die aanplant, de hoeveelheid en de voordeel, en als het in zijn wereld was, was het een geldbedrag dat hem zou worden en een beloning voor werk . Als zijn werk in zijn wereldse zaken ligt, en hij ziet zijn kleed volgens wat hij ziet aan de staat van de aanplant, dan blijft dat geld verzameld totdat de liefde uit de aar komt, en als het uitgaat, wordt dat geld gescheiden vanaf zijn eerste staat, behalve dat het eerbaar is van geld in ontbering of misleiding, vooral als het tarwe was, en als het gerst was, het de beste is, en het wordt gefeliciteerd met de gezondheid van het lichaam en de lichtheid van de voorraden . Als het juist is, dan is het geld dat als vanzelfsprekend wordt beschouwd, en het is beter dan tarwe en beter dan brood, omdat het brood door het vuur is aangeraakt ….

…De commentatoren zeiden : Als de boom het werk van zijn eigenaar en zijn religie en van hemzelf aangeeft, dan geeft het papier zijn karakter, schoonheid en kleding aan, en zijn mensen aan zijn afkomst, broers en overtuigingen . Haar hart wijst op zijn geheimen en wat hij verbergt voor zijn daden, de schil duidt op zijn uiterlijk, zijn huid en alles wat hem van zijn werken siert, en het water geeft zijn geloof, vroomheid, koninkrijk en leven aan voor ieder mens tot zijn bestemming, en misschien hebben ze het in strijd met deze regeling geregeld, en ik noemde hem in de zeeën . Wie zichzelf boven een boom of zijn bezit in een droom ziet, of dit wordt door hem gezien, ik kijk naar zijn toestand en de staat van zijn boom, en als hij dood is in het Huis van de Waarheid, kijk ik naar het kenmerk van de boom, en als de boom groot, mooi en goed is, dan zijn de doden in het paradijs en misschien is het een boom van zaligheid en goedheid En als het een lelijke boom is met doornen, zwartheid en stank, dan is hij in kwelling, en misschien het is de Zaqqum-boom die het is geworden vanwege zijn ongeloof of vanwege de bederf van zijn smaak, en als hij die patiënt ziet, gaat hij naar een van de twee zaken in overeenstemming met zijn bestemming en de omvang van zijn boom. Een huwelijkszoeker, of een vrouw voor een echtgenoot, van wie er één een echtgenoot heeft gekregen op basis van de toestand van de boom en zijn uiterlijk, als deze onbekend was, of op een afdruk over zijn karakter, afkomst en essentie als hij bekend was, en als de echtgenoot van elk van hen in het wakkere leven ziek was, dan keek ik naar de tijd op dat moment. Die boom die hij bezat of die hij er zelf bovenop zag met de tijd, er is water in gestroomd, dus de patiënt is vrede, de gezondheid is vooruitgegaan in zijn lichaam en er zijn tekenen van leven op zijn lichaam verschenen, en als dat zo is in zijn beheer gaat de patiënt naar de Almachtige God en gaat hij naar stof en vernietiging . En als hij het in zijn winkel of zijn woonplaats zag, dan is het een indicatie van zijn verdiensten en levensonderhoud, en als hij erom vroeg, dan profiteerde hij ervan . Hoewel hij in zijn management verloor en arm werd . En als hij het in een moskee ziet, is het een indicatie van zijn religie en zijn gebeden . Als het in het beheer van de tijd is, dan is hij zich niet bewust van zijn religie, is hij niet van zijn gebeden, en als het in zijn verlangen is, dan is de man rechtvaardig en ijverig, zijn werkers hebben zijn gehoorzaamheid voltooid . Wat betreft degene die veel bomen bezit, hij volgt een groep voogden die hem waardig zijn, ofwel een emiraat, een district, een fatwa of een leider van een mihrab, of een leider op zijn gezelschap, een kapitein op een schip, of een winkel in een maker onder zijn hand, en op dit en dergelijke . Wat betreft degene die haar groep in een huis ziet, het zijn mannen of vrouwen, of beiden ontmoeten elkaar daar voor goed of kwaad, en als hij de vruchten ervan ziet en de mensen ervan eten, als de vruchten ervan duiden op goed en levensonderhoud, is een feest en die eettafels staan ​​er op, en als de vruchten ervan niet lusten duidt op verdriet, dan is het een begrafenis. Ze eten er voedsel in, en evenzo als er een zieke in huis is en als de vrucht ervan onbekend is, toen keek ik, en als dat was in het komen van bomen, was het voedsel ervan in vreugde, en als het in zijn beheer was, was het een ramp, vooral als er aanwijzingen waren bij het ontwaken van een van de twee zaken . Wat betreft degene die een boom ziet die is gevallen, omgehakt, verbrand of gebroken door een sterke wind, hij is een man of vrouw die zal omkomen of worden gedood, en de vernietiging wordt afgeleid door haar essentie of locatie en door haar waakzaamheid. van haar bewijs, en als ze in zijn huis is, is de oorzaak een man of vrouw die de dood is of uit zijn huishouden En zijn verwantschap en broers, of een gevangene van bloed, een moedjahid of een reiziger, en als ze is in de moskee, dan is hij een beroemde man of vrouw die wordt vermoord of sterft een beroemde dood . Als het een palmboom is, dan is hij een man van hoge mannelijkheid met autoriteit of kennis, of een vrouw van een koning, of de moeder van een heerser, en als het een olijfboom is, dan is hij een geleerde, een prediker, een van voorbijgaande aard, een heerser of een dokter, en op deze manier doorkruist hij de rest van de bomen in overeenstemming met de omvang van hun essentie, voordeel, schade, afkomst en karakter . En wie zag dat hij een boom plantte die werd opgehangen, hij sloeg een eer of dacht voor zichzelf een man naar de essentie ervan, omdat mensen zeggen : Dus als hij het plantte, als hij het maakte . Evenzo, als hij een zaadje zaait, dan hangt hij of niet, dan zijn zij het, en het planten van de wijngaard zal eer krijgen, en er werd gezegd dat iemand die in de winter een zwangere wijnstok of een boom zag, wordt beschouwd als een vrouw of een man wiens geld op is, of hij denkt dat ze rijk zijn ….

…Een koning is moe, of hij is verlost van de nood die van een koning kwam, dus als hij een ring leent, heeft hij iets dat niet kan overleven . En als hij ringen ziet die op de markt worden verkocht, dan koopt hij het eigendom van de hoofden van de mensen . Als hij ziet dat de lucht ringen regent, krijgt hij in dat jaar kinderen . Als de vrijgezel ziet dat hij een ring heeft omgedaan, zal hij trouwen met een rijke vrouw, een maagd . Als de ring van goud is, dan is ze een vrouw wiens geld op is . Als hij hem verzegelt met een ring om zijn pink, hem er dan uit haalt en hem in zijn overwinning plaatst, hem dan afneemt en in het midden legt, dan beledigt hij zijn vrouw . Als hij ziet dat zijn ring om zijn pink een keer in zijn overwinning zit en het is in het midden, dan verraadt zijn vrouw hem . Als hij zijn ring verkoopt voor een dirham, meel of sesam, dan laat hij zijn vrouw achter met goede woorden of geld . En de lob was geboren . Als het kruidnagel van zijn ring van wezenlijk belang is, dan is het macht met prestige, pracht, veel geld en trots, en als het kruidnagel van zijn ring van aquamarijn is en hij een heerser is, dan is het een moedige en majestueuze sterke autoriteit, en als zijn kruidnagel een kracht is, dan is het een zwakke en beledigende autoriteit, en als de kruidnagel een groene saffier is, wordt hij geboren als een zoon van een gelovige en een begrip van wijsheid . De ring is gemaakt van het hout van een huichelachtige vrouw, en als een vrouw een ring krijgt, zal ze trouwen of baren . En wie een van de mannen met een gouden ring verzegelt, de heerser zal hem binden, of hij zal worden gekweld door angst, benauwdheid, vernedering of verdriet . Of iemand wordt boos op zijn zoon of zijn vrouw . En er werd gezegd : wie een ring ontvangt, krijgt een mooie vrouw en veel goeds, of hij hoort nieuws dat hij tevreden is . En wie een ring draagt ​​met twee lobben, een aan de onderkant van zijn handpalm, en de andere aan de achterkant van de handpalm, en hij breekt elk van hen is niet in tegenspraak met de andere, dan volgt hij twee staten, beide zichtbaar en naar binnen . En wie een gouden granaatring draagt, hij zal arm worden, en hij neemt de ring van de koning een huis om in te wonen, of zilver dat hij koopt of een vrouw met wie hij trouwt . De ring van God Almachtig nemen voor de asceet en aanbidder is de bescherming van de Almachtige God voor het kwaad . En het nemen van de ring van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, of van de wereld het goede nieuws van het verkrijgen van kennis, dit is als de ring van zilver is, en als het van goud is, is er niets goeds in. , en evenzo als het ijzer is omdat het het sieraad is van de mensen van de hel, en evenzo als het koper is, vanwege de inhoud van slechte woorden . En de ring van leidende sultan erin en zo . En wie onder de koningen zag dat hij het zegel van Salomo in zijn hand had, vrede zij met hem, dit duidde op de uitbreiding van zijn koninkrijk, zijn verovering van streken en het bereiken van doelen, en hij had zijn bezit kunnen afnemen en daarna terug naar hem, zelfs als hij een van degenen was die leefden van de oproep van de elfen, die daar een groot inkomen uit hadden . En wie ziet dat hij zijn zegel naar zijn volk stuurt, dan geven ze hem terug, dan preekt hij tot een volk en zij geven hem terug . En wie ziet dat zijn ring hem ernstig is ontnomen, dan zal zijn autoriteit van hem worden verwijderd . En wie ziet dat zijn ring verloren is gegaan, treedt erin binnen in zijn macht of in wat hij bezit, iets dat hem haat ….

…Het is in een droom dat een man rijk en trots is . Als hij ziet dat het wordt verlengd, zal hij profiteren van goed geld en een goed leven . En als hij ziet dat de zijkanten lang zijn en niet in het midden kijkt, dan zal hij geld hebben om het voor anderen klaar te maken . En als het langer duurt dan zijn bestemming, dan is het een schuld van de eigenaar en zijn ze ziek . En als het duurde tot het op de grond viel, zou de eigenaar sterven . En ze zeiden : Hij die een lange baard heeft en veel haar is ouder dan zijn leeftijd en geld, en als het de navel bereikt, dan is hij een man die de Almachtige God niet gehoorzaamt . Als de vuist groter wordt, is hij een geldschieter . En als hij ziet dat het haar van zijn baard zwart wordt, zal hij rijk zijn . Als het zwart of groen is, zal het een koning krijgen, tenzij het een tiran en onderdrukkend is, en de baard van de farao was zwart en groen geslagen . En als hij de kleur naar geel zou zien overhellen, zou hij armoede en ziekte bereiken . En als hij haar als blondine zou zien, zou hij doodsbang zijn . En als hij ziet dat hij de baard van een man in zijn hand heeft terwijl hij eraan trekt, dan moet hij zijn geld verdunnen en het opeten . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet . Als hij ziet dat zijn baard gebrekkig en licht is, en hij is een schuld verschuldigd, dan moet hij die afbetalen, en als hij overweldigd is, is zijn verdriet verdwenen . En als hij ziet dat de helft van zijn baard van goud is, zal een deel van zijn rijkdom of rijkdom verloren gaan . En als hij ziet dat zijn baard wordt afgesneden, wordt hij van zijn geld afgesneden . Wie zich aan zijn baard vastklampt en wat meer is dan de vuist, dan is hij een man die zakaah van zijn geld moet betalen . En wie de baard van iemand anders afknipt, het is een verhoging van het geld van zijn of zijn zoon . En er werd gezegd : de baard van een vrouw is een middel dat ze geen zoon zal baren . Als een vrouw ziet dat ze een baard heeft en getrouwd is, dan verliest ze haar man, en als ze weduwe is, dan trouwt ze met een man die het met haar eens is, en als ze ziet dat ze zwanger is, baart ze een mannelijk, en als ze ruzie heeft, zegeviert ze en neemt ze de plaats in van mannen . En wie ziet dat hij zijn baard plukt, dat is geld dat hij tussen zijn handen bederft . En wie zijn baard en hoofd samen zag scheren en ziek was, hij was genezen, en als hij schulden had, zou zijn schuld worden afbetaald, en als hij van streek was, waren zijn zorgen verdwenen . En wie ziet dat zijn baard zo lang groeit dat hij erin valt en er een kledingstuk van weeft en het op de markt verkoopt, dan is hij vals . En baard prestige . Misschien wees de baard op zijn winkel, zijn kleren en zijn winst . En als hij zijn baard afsnijdt met zijn verdriet, zijn pijn en verdriet lang . En de baard is een sectie om gezworen te worden, en het duidt op waarachtigheid, liegen, gierigheid en vrijgevigheid . Misschien verwijst de baard naar de vrouw . Het witte haar in de baard is een waarschuwing vanwege wat hij begaat . Misschien duidt de witheid van de baard op ziekte en impotentie . En als de baard wit was in het wakkere leven en hij zag hem zwart in een droom, duidt dat op kracht, kracht, vastberadenheid en intensiteit . Als zijn baard langer wordt dan normaal, duidt dat op plezier en spelletjes of geldverspilling zonder gezicht . De baard van de zondaar heeft berouw, en als hij verloren is, wordt hij geleid, vooral als hij er wit in ziet . Het laten groeien van een baard voor een vrouw is kroezig of onbeschoft en het begaan van verboden dingen . De baard van het kind heeft een lange levensduur . Zien wat aan de baard vastzit van stro of iets anders is slecht, ontroerende woorden of de vrouw dragen met iets dat niet is gemaakt ….

En wie ziet dat hij in zijn graf wordt gelegd, en een ontkenner en een ontkenner, vragen ze hem, want het geeft aan dat de koning agenten naar hem stuurt in volgorde en eis, en als hij ziet dat hij ze met een juist antwoord beantwoordt, dan is hij veilig van zijn kant, en als het antwoord fout is, verwerpt hij dat ….

En wie een boom ziet en de eigenaar kent, dan ziet hij hoe hij van de ene plaats naar de andere wordt overgebracht, dan wordt het geïnterpreteerd door de vervreemding van die man, en als hij de eigenaar niet kent, kruist het hem ….

En wie ziet dat het schip kapot is gegaan en de planken zijn verspreid en aan een van hen zijn vastgemaakt, dan zal hij toezicht houden op zijn vernietiging en dan worden gered, en als hij een handelaar was die zijn handel verloor, dan zou hij winst maken ….

…De roos : een zoon of eervol geld, en er werd gezegd dat een roos duidt op een afwezigheid of een boek . En er werd gezegd dat de rozen een paradoxale vrouw zijn, of een jongen die sterft, of een vak dat niet lang duurt, of een vreugde die verdwijnt, omdat de rozen niet kunnen overleven . En wie ziet alsof een jonge man hem een ​​antwoord heeft gegeven, dan betaalt een vijand van hem hem een ​​verbond dat niet voor hem geldt . En wie ziet dat hij een krans op zijn hoofd heeft, zal met een vrouw trouwen en de scheiding tussen hen zal dichtbij zijn . En als een vrouw dat ziet, dan heeft ze een echtgenoot in deze hoedanigheid . En de gelukkige roos is de bloem van deze wereld zonder kracht of overleving . En hij sneed de rozenboom in de wolken, en plukte de rozen met plezier, en plukte het wit uit zijn tuin, kuste zijn kuise vrouw . Als de rozen rood zijn, dan is zijn vrouw een opgewekt persoon . En als de rozen geel zijn, dan is ze een rechtgetrokken vrouw . En het oppakken van de rozenknopen die niet opengingen, het bewijs van een vrouw die een kind aborteerde . En er werd gezegd dat de rozen vriendelijk zijn . En wie een grote bekende roos oppakte, het werd herhaaldelijk door hem geaccepteerd voor een mooie, mooie vrouw die iedereen zou willen, die het lelijke artikel zou gooien, en ze was er onschuldig aan : een groep expressors zei : De twee winden zijn er weinig en velen van hen zijn verdriet . De rozen huilen, waanideeën en verdriet, behalve wat er wordt gezien op de plaats waar ze bekend zijn, zonder ze aan te raken of af te trekken . De basilicum huilt als hij uit zijn positie wordt gehaald en zijn boom sterft . Zolang hij in zijn plant leeft, vind je zijn geur, dan is hij een kind en zoiets . Evenals rozen, mirte, peper en alles dat wordt toegeschreven aan de twee winden, evenals pulsen en wat onbekend is aan het aantal oorsprong in de reproductie, zijn zij en verdriet . En ze eten peulvruchten en rouw, en munt rouw . Wat betreft de jasmijn : er is overgeleverd dat er een man naar Hasan al-Basri kwam, moge God hem genadig zijn, en zei : ik zag gisteren alsof de engelen uit de hemel kwamen en jasmijn uit Basra ophaalden . Al-Hassan herinnerde zich en zei : Basra-geleerden zijn weg . Er wordt gezegd dat Jasmine bezorgdheid en verdriet aangeeft, omdat de voornaam Yas is ….

…Ziet en ziet de blinde zijn dromen? De toespraak over deze kwestie varieert; Degene die met zien geboren werd en vervolgens zijn gezichtsvermogen verloor tijdens een van zijn levensfasen, hij zal in een droom duidelijk alles zien wat hij eerder had gezien . Wat betreft de personen, of dingen, die hij herkent nadat hij zijn gezichtsvermogen heeft verloren, hij ziet ze niet. Zoals iemand die is geboren zonder te zien, maar soms hebben sommige mensen een sterke fantasie, waarmee hij een foto kan maken van degene die voor hem spreekt, of een foto van wat hem omringt; En dan ziet hij haar in een droom op dezelfde manier als hij in zijn verbeelding trok, en het valt hier op dat de mate van visie, kracht en zwakte varieert naargelang de mate van zijn verbeelding in werkelijkheid . Wat betreft de kleuren, hij zal alles zien wat hij in zijn geheugen kon bewaren, en als hij het kan bewaren en het vergeet, zal hij het niet kunnen zien, en het hangt af van de leeftijd van de persoon, het belang van die kleuren voor hem, de nauwkeurigheid van zijn waarnemingen, de gebeurtenissen die verband houden met die kleuren, de kracht van zijn geheugen, en het is allemaal voor degenen die restjes hadden van de geboorte en ze later verloren . Wat betreft een persoon geboren met volledig gezichtsvermogen, hij kan nooit zien tijdens een droom, en zijn visie hangt af van zijn gevoel en de geluiden om hem heen . En er zijn enkele gevallen waarin ze stemmen hoort in een droom waarvan ze niet weet wat ze zijn, haar leidend naar wat ze graag zou willen weten en de waarheid van God die zegt in het schrijven van de Edele : ( En wat is gelijk aan blinden en zieners (19)) ( Fatir : 19)….

En Jaafar Al-Sadiq zei: Als iemand een slaap ziet en het dan vergeet, dan berekent hij zijn naam en verzamelt zijn brieven ten koste van Abjad en trekt die negen negen af ​​en onthoudt wat er van hem over is. Als hij hem als echtgenoot vindt, dan is het goed ….

En wie ziet alsof hij is verdronken en hem een ​​keer laat duiken en een andere laat drijven en zijn handen beweegt, zal status en staat bereiken ….

En wie ziet dat het water van de zee woedde en zijn golven botsten en de wereld zwart maakten, dan is dat een bewijs van corruptie, ongehoorzaamheid en de overvloed aan zonde en zonden, want de Almachtige God zegt: ~Het is bedekt door golven van bovenaf. , met wolken erboven . ~…

En Daniël zei: ~Wie een droom ziet en vergeten is, is een van de vier dingen: veelvuldige zonden, verschillende daden, zwakke bedoelingen en wisselende stemmingen .~…

…Wat is uw boodschap aan degenen die geïnteresseerd zijn in het zien van de doden , en aan degenen die bang zijn door dit type te zien , of om de kwestie opmerkelijk te overdrijven? 1 – Je komt nu uit de levenden en je bent op de werkvloer. Vandaag is werk, geen afrekening, morgen is afrekening, en geen werk, dus wat gaat u vandaag doen? Wat ga je morgen doen ? 2- Je moet rechtvaardigheid en vriendelijkheid betonen aan de ouders in hun leven . En wacht niet tot als ze sterven, of een van hen sterft – na Omar Mubarak, zo God het wil – je spijt begint te krijgen en hoopt dat je ze in visioenen zult zien en hun instructies zult uitvoeren, wat misschien wel een droom is en lang nadenken. en wroeging over hun dood . 3- Als je twee ouders hebt of een van hen, en ze zijn erg oud, ga dan bij hen zitten en vergeet hun eenzaamheid en denk aan de woorden van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken : “ Ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus – hij zei het drie keer – wie zeiden ze, o boodschapper van God? Hij zal de hemel binnengaan . De betekenis is dat hij rechtvaardig is met hen, en in de roman ~ On the Greatness ~, wat betekent wanneer ze grappen maken en hun bewegingen verzwakken en de kracht van een zoon of dochter nodig hebben . 4- Heb je je testament geschreven? De lezer is misschien jong van leeftijd en zegt wat de reden is? Ik zeg : de dood kent jong of oud niet, en onze nobele boodschapper, zoals die van Ibn Umar kwam – moge God tevreden met hem zijn – zei : “ Wat is het recht van een moslim die iets aan te bevelen heeft om twee nachten zonder zijn testament is met hem geschreven ” Het lijdt geen twijfel dat de uitvoering van de wil van de overledene vereist is, tenzij hij bijvoorbeeld een Muharram of een breuk van de baarmoeder beval , net zoals het schrijven van een testament ook onenigheid tussen de erfgenamen voorkomt, en God weet beste ….

…Blindheid is in een droom een ​​illusie in religie, en blindheid is ook rijk. Wie ziet dat hij blind is, is rijk, en wie ziet dat hij blind is, vergeet de Koran . Als hij ziet dat een persoon hem heeft verblind, dan misleidt hij hem . Als een ongelovige ziet dat iemand door hem verblind is, zal hij zijn geloof veranderen . En de blinde is een arme man die dingen doet die hem opvallen in zijn religie . En als een ongelovige ziet dat hij blind is, dan zal hij worden gekweld door verdriet en kwaad, of een boete, of zorgen . En als hij ziet dat hij blind is, in nieuwe kleren gewikkeld, zal hij sterven . En wie ziet dat hij blind is, dan zal hij een strijd of een ruzie hebben, of hij zal oordeel en kennis verwerven over het verhaal van Izak en Jacob, vrede zij met hen beiden . En als een blinde man ziet dat hij de kus omdraait, dan vergist hij zich . En wie ziet dat zijn ogen blind zijn, zal de sluier tussen hemzelf en God worden vernietigd . En wie blind is, heeft zijn gezichtsvermogen in een droom, hij zal arm worden na zijn rijkdom, of rijk worden na zijn armoede, of hij heeft het geld of de zoon verloren die hij het meest dierbaar voor hem is . Blindheid kan duiden op doofheid, minachting voor de wereld of het verbergen van geheimen . Blindheid voor de vreemdeling is het bewijs dat hij niet terugkeert naar zijn vaderland . Blindheid voor de gevangene is een meningsverschil, en mensen tonen genade aan blinden en nemen zijn hand waar hij maar wil ….

En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij honing en honing at, sommigen van de uitdrukkers het haatten totdat ze het vertelden met het huwelijk van de moeder ….

…Hij zei dat het voordeel van de visie van de moslim Kirmani geloof de visie van de ongelovige en de visie van de wereld geloven dat de visie van de onwetenden en de visie van de visie van de verborgen geloven verborgen is en de visie van de man jinx en de visie van Sheikh getrouwere visie van de jonge man ….

En Ibn Sirin zei dat het sahih van hen is omdat de ongelovige en de dhimmi van hen geldig zijn, dus het is beter voor hen om gelijk te hebben ….

…Sommige samenstellers van interpretatieboeken zeiden hier dat de jujube en granaatappelboom het mandaat en de handhaving van een bevel is, en dat het kan worden geïnterpreteerd door een eerbare man ….

…Het aantal honderdduizend vijfduizend 100-1000-5000: geeft de overwinning op de vijand van de Almachtige God aan : ( Uw Heer breidt u uit met vijfduizend angstige engelen ) en de duizend kunnen duiden op gebed in de Moskee van de Profeet ….