…En Jaafar al-Sadiq zei: ~Ash~ verwijst naar negen aspecten van onaanvaardbaar werk, verboden geld, valse spraak, strijd, immoraliteit, bedrog, liefdesverdriet en spijt, en een daad die niet goed is. Wat de wet betreft, de uitdrukking ervan werd gepresenteerd in een van de hoofdstukken van het drieëndertigste hoofdstuk over de vermelding van gebouwen. Wat het vuur van de hel betreft, het werd ook genoemd in een van de hoofdstukken van hoofdstuk vier ….

…Medina : duidt zijn mensen en zijn inwoners aan, en duidt de ontmoeting en de grotere massa, veiligheid en versterking aan, want toen Mozes Middin binnenging, zei Shuaib tegen hem : Wees niet bang, ik heb het overleefd, en misschien duidt het dorp de wereld aan, en de stad duidt het Hiernamaals aan, omdat de gelukzaligheid belangrijker is, en de mensen soepeler zijn en de woningen groter zijn . En de stad kan verwijzen naar de wereld, en het dorp naar de berg, omdat het er prominent en geïsoleerd van is door de nalatigheid van de mensen . Misschien duidde de bekende stad de verblijfplaats van de wereld aan, en de onbekende stad van het hiernamaals . Misschien betekent de prachtige onbekende stad het paradijs, en het gehate zwarte dorp in brand vanwege de gelukzaligheid van de mensen van steden en de ellende van de mensen van Mour . Als iemand in zijn slaap ook van een onbekend dorp naar een stad verhuist, kijk dan naar zijn toestand. Als hij een ongelovige is, wordt hij moslim, en als hij een zondaar is, heeft hij berouw, en als hij goed, arm en veracht is, dan is hij rijk en trots, en als hij bij zijn goedheid is uit angst voor veiligheid, en als de eigenaar van een geheim getrouwd is, en als hij met zijn goedheid een zieke man is, stierf hij, en als dat voor een overleden persoon was, is zijn toestand veranderd en is zijn huis veranderd, maar er zijn twee huizen, een waarvan beter is dan de andere, dus iedereen die van het lelijke huis naar de mooie goede daad verhuist, ontsnapte uit het vuur en ging de hemel binnen, zo God het wil . Maar wie ongeïdentificeerd uit de stad naar het dorp kwam, in tegenstelling tot de eerste, maar waar Marovin hun namen en Jawaharhama in acht nam, zal heersen over Relocated betekenissen, dus als de buitenkant van Bagaah naar de stad Egypte, concludeert het uit de punk van vragen en stel zijn angst veilig, het vers : ~ Ga Egypte binnen, als God het wil, Amenin .~ Als zijn vertrek was van het geheim van degene die Khurasan zag, dan ging hij gelukkig naar een slechte tijd, zijn tijd was gekomen . Evenzo de buitenkant van Mahdia en het binnenland naar Sousse, buiten Huda en recht op kwaad en corruptie, op deze manier en de gevolgen daarvan in alle bekende dorpen en steden . Wat betreft de bekende poorten van de stad, hun bewakers of hun heersers en degenen die ze bewaken en behouden . Wat betreft zijn rol, zijn mensen behoren tot de hoofden en oudsten van zijn plaats, en elk pad is indicatief voor degenen die eraan grenzen, en degenen die de mensen van die plaats nodig hebben bij hun taken en aangelegenheden, en hun ongelukken zullen van hen worden teruggegeven met zijn verdienste en gezag, of met zijn kennis en geld . Sommigen van hen zeiden : Medina is een man van kennis, als je het van een afstand ziet, en er werd gezegd : Medina is een religie, en het verlaten van Medina is angst, omdat de Almachtige God zei : ‘ Hij ging er met angst uit en wacht . ”En Medina binnengaan is een verzoening tussen hem en de mensen, ze roepen hem op tot de waarheid. God Almachtig zei : ~ Treed binnen in alle vrede ~ , de stad, de stad zag dat de vintage, het ruïneerde het toont oud of er geboren een geleerde of imam, gebeurt daar vrome en Nasca . En wie zag dat hij een land was binnengegaan en zag een verwoeste stad zonder muren, gebouwen of monumenten, want als er op die dag geleerden waren die stierven en gingen studeren, en geen van hen of hun nageslacht overbleef, en als hij zag dat hij ouder werd, dan zou worden geboren uit de afstammelingen van de overgebleven geleerden, een zoon zal in hem verschijnen. die wetenschappers, en zag de stad of de leegstaande landen van de sultan, de voedselprijs ging daar tot het uiterste, het zag een stad of een land onbevrucht goed geplant het is beter als de mensen, en zei dat sommige van hen : Als de steden rustig statisch, ze zijn in de vruchtbare ‘s nachts over de hongersnood, en in Fecundity is een gids voor de vruchtbaarheid . het is beter voor een persoon om de rijken te zien en vruchtbare steden, want ze duiden op een hoge en vruchtbare, en als hij weinig ferti ziet lity, de familie duidt op het gebrek aan goedheid en de stad van de mens duidt op de vaders, bijvoorbeeld : dat een man zag alsof zijn stad was gevallen door aardbevingen, dus veroordeelde hij zijn vader ter dood . En vertelde dat Kie was met wat Koutaiba liep van irrigatie naar Khorasan, hij zag Wakee in een droom zoals het slopen van Sharif, zijn stad en opgeblazen , hij vroeg de oversteek, hij zei : het toezicht op de val Jaham op jouw hand en Aosmon, was ook ….

…Mieren in een droom zijn zwakke mensen, mensen van zorg, en ze worden gekruist door soldaten en familie . En wie die mieren op zijn bed zag, veel van zijn kinderen . En wie het ziet vliegen en in de plaats ziek is, zal sterven of reizen . Het duidt op vruchtbaarheid en levensonderhoud omdat het alleen kan zijn op een plek waar er levensonderhoud is . En als de patiënt ziet dat de mieren door zijn lichaam rennen, gaat hij dood . En wie mieren uit hun hol ziet komen, ze zullen ze pakken . En wie mieren uit een huis ziet komen, zegt zijn familie over de dood . Als de mieren een vleugel hebben, duiden ze op de vernietiging van veel soldaten . En wie ziet dat mieren zijn huis binnenkomen met voedsel, zal het welzijn van zijn huis vergroten, en wie ziet dat mieren voedsel uit zijn huis brengen, zal arm zijn . En het verlaten van de mieren uit de neus, het oor of andere organen terwijl ze gelukkig zijn, duidt dus op de dood van de ziener als martelaar . En wie zag dat hij een mier had gedood, beging een zonde vanwege een zwak volk . En wie de woorden van mieren hoort en geschikt is voor het emiraat, hij zal het ontvangen, anders zal hij vruchtbaarheid en goedheid verkrijgen . De grote mieren van krijgers doden hen, de zieken sterven ze, en degenen die willen reizen zijn moe en verloren ….

…Sap en sap : zeer goed, dus wie dat in een droom onderneemt, ik zal naar zijn toestand kijken, en als hij arm is, zal hij rijk zijn, en als zijn visioenen voor het publiek zijn alsof ze druiven of olie of overal andere dingen, en ze waren zo vruchtbaar en vrijgelaten . Als hij ziet dat hij ziek of gevangen zit, ontsnapt hij aan zijn toestand door de onder druk staande persoon uit zijn gevangenschap te verlaten, en als hij ziet dat hij opbrengsten of schulden heeft, dan moet hij die betalen en daarvan profiteren . En als hij dat ziet, zal de zoeker naar kennis en Sunnah hem begrijpen en zijn mening uit zijn borst drukken . En als hij dit als een celibatair ziet, gaat hij trouwen, dan komt zijn sperma eruit en bevrucht hij zijn levensonderhoud . Als het sap te veel was, en hij had vijgen, wijn of melk met sultan . En wie het zag alsof hij druiven perste en er wijn van maakte, hij kreeg gunst bij de sultan en verkreeg verboden geld voor het verhaal van Jozef, vrede zij met hem ….

…En wie ziet dat een lid van zijn huishouden dood is, spreekt hem tegen, dan moet zijn eigenaar zijn gezelschap verlaten ….

…Riet : Wie een rietstengel in zijn hand ziet leunen, heeft in ieder geval zijn leven verlaten en wordt arm en sterft in armoede . En alles is hol, overleeft niet . En het riet is het riet van de mensen en het riet van de mensen, en het riet is een vastgehouden persoon die geen religie of vervulling heeft, en er werd gezegd dat het de verkrachting van mensen en slechte woorden is . Wat suikerriet betreft, wie ziet dat hij eraan zuigt, het wordt een zaak waarin hij veel praat en het herhaalt, behalve dat zijn spraak daarin onmogelijk is . En wie ziet dat hij erin knijpt, zal vruchtbaarheid hebben van zijn bezit zolang het vuur het niet heeft aangeraakt, en hij neemt het sap en laat wat niet is, omdat de vermelding van het sap en de voordelen ervan voorrang hebben op wat hij anders doet dan hem ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: ‘Wie iets ziet in dat iets dat het siert of het te schande maakt, dan wordt het toegeschreven aan wat werd genoemd, en misschien duidt het verlaten van de lever uit de kaak op onrecht, en dat is niet Mahmoud. . ~…

…Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : iemands huid en huid zijn zijn dekmantel . En het donker worden van de teint in de interpretatie zal het verlaten van de religie benadrukken…

…En de lever : de plaats van woede en barmhartigheid, en er werd gezegd dat de lever kinderen en leven aangeeft, en het verlaten van de lever uit de buik, het verschijnen van begraven geld . Als hij ziet dat hij iemands lever eet of hij heeft erop geslagen, dan slaat hij begraven geld op en eet het op . Als veel levers gekookt, gegrild en rauw zijn, dan zijn het schatten die voor hem worden geopend en die hem overkomen . En zowel veehouders als mensen . En het eten van de lever van een bekend persoon kost zijn geld. Als hij naar zijn lever kijkt en zijn gezicht erin ziet zoals hij doet met een spiegel, dan sterft hij ….

…Hij zag dat hij een nieuw en breed tapijt voor hem uitspreidde, terwijl hij in zijn wereld een lang leven en een overvloed aan levensonderhoud bereikt, omdat de Almachtige God zegt dat Hij het levensonderhoud vereenvoudigt voor wie Hij wil en kan, en of het dik is in een onbekende plaats of onder onbekende mensen, dan zal hij zijn land en zijn volk verlaten en zal hij in vervreemding de eer en het respect voor hen ontvangen ….

…Leer is een mannenjas, en ik heb hem met zijn geld achtergelaten in zijn leven en dood . En wie in een droom ziet alsof zijn huid is gevild zoals een schaap wordt gevild, dan geeft het zijn dood aan als hij ziek was, en als hij vrij was van ziekten, dan is het arm en wordt het geopenbaard . Vetheid in het lichaam is de kracht van religie en geloof . Als hij zijn lichaam ziet als het lichaam van een slang, dan laat hij zien wat vijandschap verbergt . En de huid is een bescherming voor mensen en anderen, en een persoon gaat over zijn vader en moeder, zijn macht en geld, zijn huis en zijn kleren, zijn vrouw en zijn land, zijn welzijn en zijn ziekte, zijn uitdrukking en zijn geloof . Het geselen van een persoon kan verwijzen naar zijn vijand en zijn vriend die erover slaapt, want hij zal tegen de eigenaar getuigen op de Dag der Opstanding . Misschien duidt de huid op geduld en koppigheid in zaken . Wie zijn huid prachtig in een droom ziet, duidt op goedheid, comfort en genezing van ziekten . Als hij dood is en zijn huid goed wordt gezien, geeft hij aan dat hij in de gelukzaligheid van het paradijs is, en als hij het als dik of zwart ziet, geeft hij aan dat hij gekweld wordt . En het donker worden van de huid in een droom duidt op het verlaten van de religie . Aan wie is een geschenk een Nubische jongen krijgt een houtskoollam . En wie zwarte vrouwen ziet die toezicht op hem houden, het goede dat hij overziet om hen te zien is voor velen eervol, maar ze zijn van de vijand . En bloos . In interpretatie, relevantie en opluchting . En er werd gezegd : als het wit was met het rood, zou de eigenaar glorie verwerven . En nul . Kleur is bevredigend . En wie zwart is en in een droom ziet dat hij blank is, zal zwakte, vernedering en leed ondergaan . Als hij ziet dat zijn lichaam en gezicht rood zijn, zal hij lang onbezorgd zijn . De huiden van andere dieren zijn een erfenis . En er werd gezegd : lederen huizen die erbij horen . En als de koning de huid van mensen schilfert , onderdrukt hij ze en neemt hun geld aan . En wie de huid van een dichter ontdoet, steelt zijn haar van hem ….

…Jaber al-Maghribi zei: “Wie zag dat hij zijn dijen vastbond met een touw, dan zou hij zijn familieleden ontmoeten en hen niet verlaten ….