…En er werd gezegd dat wie zag dat hij een dode droeg, hij verboden geld zou slaan ….

…En wie ziet dat hij een dode put brengt en er een vuur in vindt, dan duidt het op de lelijkheid van de oom van de zee en zijn waarschuwing, en misschien heeft de eigenaar van de put een ketterij en misleiding begaan, evenals of hij iets in het van het ongedierte ….

…En wie ziet dat hij is ingepakt als een dode, dan is het zijn dood als hij zijn hoofd en voeten bedekt, en als hij zijn hoofd en voeten niet bedekt, dan is zijn religie corrupt ….

…En wie zag dat een dode een heerser was die leefde en zijn plaats innam, dan zal geen van zijn erfgenamen de voogdij verwerven ….

…En wie een dode persoon vuile kleren ziet dragen of alsof hij ziek is, dan is hij verantwoordelijk voor zijn religie tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen ….

…En wie ziet dat hij een dode met begeerte accepteert, dan zal hij vanuit de zoeker goedheid, naastenliefde en gebed met betrekking tot de doden voortbrengen ….

…Met zwepen slaan in een droom zijn slechte woorden, en als er bloed uit hem stroomt, is dat geldverlies . En slaan met parels is het leven is dood . Het zwaard raken is een bewijs van overwinning op de vijanden . En slagen in de oksels van delen ervan tussen zijn familie en familieleden . De pak slaag is goed en is bekend bij de geslagen . En als hij ziet dat een engel hem slaat, dan zal hij gekleed gaan, en als hij hem op zijn rug slaat, betaalt hij zijn schuld, en als hij hem slaat op zijn handicap, zal hij met hem trouwen . Het slaan wordt gepredikt, dus wie ziet dat hij een man op zijn hoofd slaat, wil dat zijn hoofd gaat . Als hij hem in het ooglid van zijn oog slaat, wil hij zijn religie schenden . Als hij aan de bladen van zijn ooglid trok, dan wilde hij een innovatie van hem, dus als hij hem op zijn schedel slaat, zal degene die hem slaat hem pakken . En slaan is een smeekbede : Dus wie ziet dat hij een ezel slaat, is de berijder ervan, dan eet hij niet voordat hij de Almachtige God aanroept en hem vraagt . Als hij zag dat hij een man sloeg, dan zou hij tegen hem moeten bidden . En hij sloeg een ander dan de vrouw onder zijn hand vanwege het voordeel van de mishandeling voor hen . En als hij zag dat hij werd geslagen, dan is dat een goed bewijs, als de geslagen niet een engel of een van de doden was, en geslagen door te lopen een slecht bewijs is omdat hij van leer is, en hetzelfde is het slaan met een riet, en als hij ziet dat hij iemand anders slaat, is dat gunstiger voor hem dan wanneer iemand anders hem slaat . En er werd gezegd : slaan en geselen worden uitgelegd als weten dat de geslagen goede manieren kent . En kloppen in een droomreis . Wie ziet dat hij de grond raakt, zal reizen . En wie honderd zweepslagen in zijn slaap heeft gehad, dan heeft hij hoererij gepleegd of maakt zich daar zorgen over . Het geselen van veertig zweepslagen is van wijn, en het geselen van tachtig zweepslagen is het gooien van de vrouwenmannen . En wie een dode ziet, slaat hem, en de dode is boos, omdat degene die werd geslagen een zonde heeft begaan of een besluit tegen hem heeft genomen, en dat de dode in de verblijfplaats van de waarheid is, hij is niet tevreden, behalve met wat God behaagt . En sloeg de levenden voor de dode kracht in zijn religie . En er werd gezegd : hij die een dode zag die hem had geslagen, werd beter van reizen, en er werd gezegd : wie een dode heeft geslagen, zal zijn schuld afbetalen en iemand slaan zonder te krabben of pijnlijke kleding als dat in de winterseizoen . Het slaan van het dier is een discipline voor degene die het dier niet waardig is, en voor degene die geen onwetendheid en agressie verdient ….

…En wie zag dat er een dode zee tussen hem en de weg stond, en als hij op reis was, sneed hij de weg af, en misschien werd deze geblokkeerd door de sultan of als een godin ….

…En wie ziet dat een dode met hem in zijn deken komt, dan wordt hij ziek of slaat hij hem en wordt hij daarvan gered ….

…En wie ziet dat hij gemeenschap heeft met een dode vrouw met een mahram, dan zal hij verdriet en angst hebben ….

En de dode dronkaard is er niet goed in

…En wie ziet dat de dode hem voedsel geeft, dan zal hij in zijn levensonderhoud voorzien op een punt waarop het niet telt ….

…En wie ziet dat een dode gemeenschap met hem heeft, geeft aan dat de voorziening van het geld van de overledene de zoeker heeft bereikt ….

…Crematie van het dode lichaam Als je droomt van gecremeerde lijken, betekent dit dat vijanden je invloed in zakenkringen verminderen . Als u denkt dat uw lijk is gecremeerd, dan voorspelt dit een duidelijke mislukking van projecten, in het geval dat u mentaal de wijsheid van anderen hebt aangevallen zonder terug te keren naar uw persoonlijke ijver bij het beheren van de zaken ….

…En wie ziet dat de dode hem een ​​nieuw hemd of een schoon kleed geeft, hij zal in zijn levensonderhoud voorzien zoals de dagen van zijn leven, en als hij hem spaargeld geeft, dan zal het goed en nuttig zijn ….

En wie ziet dat hij zijn vel of bot vindt, dan geeft hij aan dat er in die mate geld is verkregen ….

Zweepslag is in een droom een ​​levensonderhoud, een jongen of een eigendom . Misschien duidde het op reizen ….

…Het is in een droom de ontbering van een man en zijn uitputting in zijn leven . Als hij ziet dat haar huid sterk is, dan is het zijn levensonderhoud . Als hij zag dat haar huid afgestroopt was, zou hij in zijn leven zwoegen en uitgeput zijn . Als hij zag dat haar huid dik was en zwellingen en knobbeltjes bevatte, ontving hij geld van zijn harde werk en ging er geld naar hem toe dat hij had verdiend met hard werken en vermoeidheid . De knieën zijn de kracht van het lichaam, zijn beweging en de kwaliteit van zijn kennis. Als ze gezond en sterk zijn, is dit een bewijs van reizen, beweging of acties die hij doet, en de gezondheid van het lichaam . Als er een pijn of een probleem in wordt gezien, geeft dit het gewicht van de knieën aan, en als hij ziek is, duidt dat op zijn dood . De knie van de reiziger is een voertuig, zijn passagiers en zijn voertuig . En de knieën kruisen de broers en partners, en ze mogen Mawali oversteken . De knie kan hiervan zijn afgeleid . Misschien duidt de knie op de voltooiing van het buigen en neerknielen, en duidt het op het nemen en geven van een persoon, zijn beweging en zijn stilte, zijn reizen en zijn positie, en het geld dat hij verzamelt en wat hij uitgeeft . En wie zag dat zijn knie groot of sterker was geworden en in nood verkeerde, God wilde zo van hem weggaan . Misschien duidt dit erop dat hij zich aan het gebed houdt en aan de voorwaarden ervan voldoet . En als hij zag dat het gescheurd of gebroken was, of als er een zweer of bloed in zat, geeft dit aan dat zijn beweging geïmmobiliseerd was . Als het een reis was, ga er dan op zitten . Als er genegenheid was tussen hem en iemand, werd die gescheiden, en het kan erop wijzen dat de boot en het dier kapot waren gegaan ….

…En de knie : de man zwoegt en giet het in zijn pensioen en eist, en als hij er een gebeurtenis in ziet, dan schrijft hij de knie aan hem toe . De kracht van haar huid was zijn levensonderhoud, en het wegglijden van haar huid zorgde voor meer inspanning en vermoeidheid . En de verdikking van haar huid of het verschijnen van de knobbel waarin de wond vermoeid was . En er werd gezegd dat als de patiënt water of een ziekte in zijn knie zag, dit zijn dood aangeeft . Er werd gezegd dat de knieën hun interpretatie moesten maken op basis van de kracht van het lichaam, zijn beweging en de kwaliteit van zijn werk . Om deze reden, als ze gezond en sterk zijn, is dit het bewijs van een reis of een andere beweging, en de daden die de visionair doet voor de gezondheid van het lichaam . Als hij er een ziekte of pijn bij ziet, geeft dat aan dat de knieën zwaar zijn tijdens het werk ….

Huid Als u droomt van huid, duidt dit op een succesvol bedrijf en passende associaties met vrouwen . U zult deelnemen aan gelukkige commerciële speculaties als u droomt dat u leren kleding draagt . Decoraties gemaakt van leer duiden op toewijding aan liefde en toewijding aan het huis . Stapels huid duiden op geluk en geluk . Als u in leer handelt, betekent dit dat er geen wijzigingen nodig zijn in de regeling van uw verlovingen om met succes rijkdom te vergaren ….

…Ribben betekenen : voor de vrouwen van zijn familie die krom zijn, en omdat Eva is gemaakt uit Adams linkerrib . Het kan duiden op de stenen van zijn huis en zijn huis, en zijn vlees is klei of kalk, en zijn huid aan de achterkant, en zijn bloed dat door water met zijn aarde is gestort, en de grootheid van zijn knopen . Wie zijn huis of zijn huis verwoest ziet terwijl hij ziek is, gaat ermee om . Als hij in een droom terugkeerde naar het bouwen en repareren ervan, en herstelde van zijn ongeluk als het in zijn slaap voltooid was, anders blijft er evenveel over van de dagen van zijn ziekte als hij over heeft van zijn werk en zijn overleving . Maar gezondheid is te danken aan zijn naam, en er stroomt bloed door zijn aderen . Misschien wezen zijn ribben op zijn dieren, en zijn vlees op de goederen en waren die hij er bovenop droeg, en zijn huid op hun gewaden, voor wie dat zijn zaak was . Wat een van zijn ribben op hem brak, duidt op de dood van een van zijn dieren . Als er iets van zijn huid wordt verwijderd, zijn lammetje of levensonderhoud wordt gespleten, of hij opent zijn extractie of kooi zonder zijn toestemming, dan verliest hij zijn alertheid en wat erin zit, en het lot van mensen en de toename van de slaap daarin . De schouder is een vrouw, en wat erin is gebeurd, is een vrouw ….

…Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….

…Villen: Iemand die in een droom ziet dat zijn huid is gevild, zal goed lijden, of hij trouwt met een vrouw die hem haar geld geeft . En er werd gezegd : wie ziet dat zijn huid wordt afgepeld, of zijn huid wordt afgepeld, dan laat hij zijn geld achter en betaalt zich terug, en als hij ziek is, is dat zijn dood en zijn loskoppeling van deze wereld ….

…Al-Kirmani zei: ~Alle dierenhuiden zijn geld. Als iemand de huid van een kameel ziet, dan is het geld van een erfdeel, en welke huid dan ook gegeten mag worden, het is toegestaan ​​geld, en wat niet gegeten wordt, is verboden geld .~…

…Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : iemands huid en huid zijn zijn dekmantel . En het donker worden van de teint in de interpretatie zal het verlaten van de religie benadrukken…

…Stier : Oorspronkelijk een werkende stier met kracht, macht, macht, geld en wapens voor zijn hoorns, tenzij hij geen hoorn heeft, want hij is een verachtelijke, arme, vernederde man, verstoken van genade en macht, als een geïsoleerde arbeider en de armen president . Misschien was de stier een jongen, want hij was een van de werkers van de aarde . En wees misschien op het huwelijk van mannen omdat hij veel ploegde . En misschien wees hij op de man die verscheen en de ploeger, en misschien wees hij op de rebel omdat hij de grond optilt en de bovenkant naar beneden draait . En misschien aangegeven door hulp, slaaf, broer en vriend, zijn hulp aan de ploeger en zijn dienst aan de mensen van de woestijn . Wie een stier in een droom bezit, als ze een vrouw is, vernedert haar man haar, en als ze geen man heeft en ze trouwt, of als ze twee dochters heeft, hun vrouw . En wie dat ziet, wie gezag heeft, zal over hem zegevieren en over hem heersen zoals hij hoopt, en als zijn knie sterker is, zal dat sterker zijn . En wie een stier slacht, als hij een sultan was, doodde hij een van zijn arbeiders, of degene die tegen hem in opstand kwam . En als hij van een aantal mensen was, onderwierp hij een persoon, overwon hij iemand die hem vreesde en doodde hij een persoon met een getuigenis waarvan hij getuige was . Als hij hem van zijn rug of zonder slachting heeft afgeslacht, dan onderdrukt hij een man en valt hem aan of verraadt hem in zichzelf of zijn geld, of trouwt met hem achter hem, tenzij hij van plan was hem af te slachten om zijn vlees te eten of te nemen zijn vet of om zijn huid te bruinen . Als hij een sultan was die anderen hielp en opdracht gaf om zijn geld te plunderen, en als hij een koopman was die zijn winkel te koop opende of rente kreeg, dan won hij als hij dik was, en als hij mager was, verloor hij het . En wie een beladen os berijdt, zal goed voor hem zijn, zolang de os niet rood is, en als hij rood is, wordt er gezegd dat zijn zoon ziek is . De transformatie van de stier als een wolf duidt op een rechtvaardige arbeider die onrechtvaardig wordt . Een enkele stier is voor de gouverneur, voor een jaar, en voor een koopman, voor een jaar . En wie veel ossen bezat, werd geleid door enkele arbeiders en bazen . En wie de kop van een stier eet, krijgt leiderschap, geld en plezier, zo niet rood . Als hij het ziet alsof hij een stier heeft gekocht, dan beheert hij de deugden en de Broederschap met goede woorden . En wie een witte stier ziet, komt goed . Als hij hem met zijn hoorn sloeg, zou de Almachtige God hem toornig maken, en er werd gezegd dat hij hem een ​​klap gaf, God zegende hem met goede kinderen . Als hij zag alsof de stier voor hem viel, reisde hij ver, en het woord of woord van de stier vond plaats tussen hem en een rivaliserende man . En er werd gezegd dat wie op een os valt, hij zal sterven . Evenzo zou degene die door een stier was geslacht en door een stier werd gebeten, ziek zijn . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er een grote stier uit een klein hol kwam, en we verwonderden ons erover, en toen wilde de os terugkeren naar dat hol, en het was niet in staat en erop aangedrongen . Hij zei : het is het grote woord dat uit de mond van de man komt. Hij wil het teruggeven, maar hij kan het niet . Het is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin dat hij zei dat stieren trouw zijn, en wat meer is dan veertien stieren is oorlog, en wat ontbreekt is een argument . Wat betreft degene die een stier doorboorde, hij verwijderde hem uit zijn bezit, en als hij een wali was, zou hij uit zijn rechtsgebied worden verwijderd, en als hij anders was, verwijderde een arbeider hem van zijn plaats . En de huid van de stier is een zegen van wie de stier wordt toegeschreven ….

…Degene die zag dat hij zijn zool naar de schoenen duwde om haar te repareren, dan helpt hij zijn vrouw om zonden te begaan, en de zool van zilver wordt geïnterpreteerd door een goede nieuwe vrouw, en door kogels, een zwakke vrouw, en door het vuur, een gezonde vrouw, en van de huid van het paard, een vrouw van de Arabieren, en van de huid van de zeven sultans van duisternis, en er werd gezegd dat het uittrekken van de zool zekerheid is en het verkrijgen van een voogdij over de Almachtige zeggende: Je sandalen en er werd gezegd dat wandelen in de harige zool een reis is in gehoorzaamheid aan de Almachtige God ….

…Sneeuw Als sneeuw in een droom in zijn eigen tijd wordt gezien, geeft dit aan dat zorgen en verdriet weg zullen zijn, dat de vijanden gedwongen zijn en afgunst . Als de sneeuw de bomen vernietigde en de deuren werden geblokkeerd, gaf dit aan dat het pensioen ongeldig zou zijn, en de situatie stopte, en reizen onmogelijk was . Misschien verwees het ijs naar de huid van mannen en naar de huid van de afranselingen . En wie in het ijs valt, zal lijden . En bevriezing zijn het en kwelling, tenzij iemand ziet dat hij water putte en het in een kom doet en bevriest, want dat is stil geld dat bevriest en blijft . En het bevroren geldhuis van de koning ….

…Hell: Wie in een droom ziet dat hij de hel is binnengegaan, begaat grote zonden . Als hij eruit komt zonder een hekel aan te hebben, vervalt hij in de zorgen van deze wereld . En wie het vuur ziet naderen, hij zal in de benauwdheid en beproeving van een heerser vallen, en hij zal er niet van worden gespaard, en hij zal worden getroffen door een boete en grove schade, en hij is een voorbode voor hem om zich te bekeren en terugkeer van wat in hem is, en als hij het binnengaat, dan zal hij de grote zonden en immoraliteit veroorzaken die de Almachtige God hem de grens heeft opgelegd. Hij spreekt immoraliteit en kwaad . En als hij ziet dat hij er met een glimlach naar binnen is gegaan, dan is hij corrupt, tirannie en ongehoorzaam aan de Almachtige God . Als hij ziet dat hij nog steeds opgesloten zit in de hel, dan is hij nog steeds in deze wereld arm en beroofd, hij bidt of vast niet en noemt God de Almachtige niet . En als hij zag dat hij at van Zaqqum Hell en zijn boezem en zijn pus, dan zal hij ongerechtigheid verwerven en bloed vergieten, en zijn zaken tegen hem intensiveren . En wie ziet dat hij een zwart gezicht en blauwe ogen heeft in de hel, dan zal hij de vijand van de Almachtige God vergezellen, en hij zal worden vernederd en zijn gezicht zwart gemaakt onder de mensen, en de Almachtige God zal hem in het hiernamaals straffen met zijn kwaaddoen. . En wie de hel persoonlijk in zijn slaap ziet, moet op zijn hoede zijn voor de sultan of voor de toorn van de meest barmhartige . En wie ziet alsof hij de hel is binnengegaan, zal vrij zijn van elke zonde waarvan hij zich niet bekeerde, en als hij ziet dat hij uit de hel is gekomen, zal hij berouw hebben van de zonden, dus als hij drinkt van de drinkt of at van zijn voedsel, begaat hij nog steeds zonden of zoekt kennis die een ramp voor hem wordt . En de hel in een droom is een teken van de ondergang van de positie in deze wereld, en misschien duidt het op armoede na rijkdom, eenzaamheid na de mensheid, vervallen in tegenspoed, permanente gevangenschap en schaamte in deze wereld . Als ze de vrouw aangeeft, was ze een onruststokervrouw, en als ze aangeeft dat ze in hun levensonderhoud voorziet, is haar inkomen verboden, en als ze het huis aangeeft, staat het naast de mensen van immoraliteit en nalatigheid . Als het op ziekte duidt, is het gevolg de dood met een slecht einde, en als het op dienstbetoon duidt, is het met een onrechtvaardige autoriteit, en als het wijst op kennis is het ketterij, en als het op werk duidt, was het een onaanvaardbare daad, en als het duidt het kind was hij een kind van hoererij . En het binnentreden van de hel duidt op dezelfde vraag na rijkdom, en het duidt op het huis van ketterij en immoraliteit, de kerk, verkoop, vuurhuizen, duiven, leerlooierij, slachthuizen en ovens die worden gebruikt om vuur aan te steken voor een voordeel, en hun intrede duidt op overwinning met verlangens . Evenzo kunnen al-Hatimah en al-Hatata degene zijn die denkt aan al-Hamz, al-Malaz en al-Majmiyyah, en Jhannam voor de ongelovigen en de hypocrieten . En Saqr duidt op het verlaten van de waarheid, en het verdiepen in wat niet betekent, en het ontkennen van de Dag des Oordeels . En de prijs van demonen en degenen die hun moraal creëren . En de afgrond is een teken van onderschatting in maat en evenwicht, of voor degenen wier weegschaal verlicht is en hen niet belasten met goede daden . En de hel is voor degenen die heersen en de voorkeur geven aan het leven van deze wereld, en de lagere greep van de meesters van hypocrisie, als hij haar hoofd eet of degenen drinkt die haar wassen, of haar schorpioenen hem bijten, of haar leven hem treft, of zijn huid verandert naar de huid van haar volk, of hij wordt aan zijn gezicht getrokken, of wordt teruggedraaid van het opstijgen op zijn hoofd, of op zijn plaats geslagen Of, zijn klantenlijsten hekelden het, want dit alles en dergelijke is het bewijs van innovaties in religie, de deelname van de onderdrukkers, het naleven van de wetten van de ongelovigen, de creatie van de moraal van de polytheïsten en de minachters, de tegenstrijdigheid van de profeten en het verlaten van de vromen, de afvalligheid van religie, de gierigheid van Gods geld van de verdiensten en de ongehoorzaamheid van de Heer der werelden, of de ontkenning van zijn heerschappij en zijn macht En hem vergelijken met zijn schepping, moge Hij worden verheerlijkt en verhoogd, en het zien van de eigenaar van de Vuurvoeder is een aanwijzing van degene die in zijn c apacity of voedde hem iets goeds op liefde voor de Almachtige God en Zijn Boodschapper en voor de gelovigen en de sultan, en op de afstand van hypocrisie en afstand doen van zonden, zonden en grillen na misleiding en jaloezie in religie, als hij de penningmeester zag, vrede zij met hem, komend tot hem. Hij wijst op zijn veiligheid en zekerheid door zijn vuur, en als hij ziet dat hij zich van hem afkeert, of hem in zijn gezicht verandert, geeft hij aan dat hij zich heeft voorgedaan in wat zijn vuur nodig heeft . En de schatkamer van Hell zijn de beheerders, bewaarders, soldaten, assistenten, politie-eigenaren, ouders en familieleden . En wie zag dat Malik zijn kant koos en hem in het vuur gooide, dan vereist zijn visioen vernedering voor hem . Als hij ziet dat hij de hel is binnengegaan en daaruit is vertrokken, dan zal hij de hemel binnengaan, zo God het wil, of hij zal een zonde begaan en zich ervan bekeren . En als hij ziet dat zijn lichaamsdelen tot hem spreken, dan is dat een bewijs van bestraffing van zonden en alertheid op de kwestie van het Hiernamaals ….

…Al-Muqaddar : Een Qassam-man, dus wie ziet dat hij een geldschieter in zijn hand heeft, wordt in een geschil voor een rechter gedwongen . Als de moeder van de persoon die droomt in leven is, dan baart ze een broer van zijn vader . En er werd gezegd dat de cruncher als een hervormer onder de mensen werd geboren. Al-Qayrawani zei : Hij die in zijn hand een klipper zag, als hij nog een zoon had, slaven en bedienden, en als hij celibatair was, zou hij trouwen, en wat betreft degene die uit de lucht voor hem viel een pion in een ziekte of bij een epidemie is hij van de wereld uitgestorven. . Wat betreft degene die ziet dat hij er wol of huid of haar mee afscheert van de huid of de rug van een dier, hij zamelt geld in met zijn begrip, woorden, poëzie en zijn vraag, of met zijn sikkel en mes . Wat betreft degene die de baarden van mensen afsnijdt en hun hun kleding ermee leent, hij is een verrader of een laster, zoals de dichter zei : Alsof zijn kaken voor de zonden pionnen zijn … en van hem zo en zo leent zo en zo….