…Wat betreft de katapult en de raket, ze duiden laster en leugen aan . Als hij het ziet alsof hij ze naar een van de bolwerken van de ongelovigen gooit met de bedoeling die te openen, dan roept hij een volk op om het goed te doen . De katapultsteen is een boodschapper met wreedheid . En wie zag dat hij een steen gooide van een hoge plaats, zou er een bezit en een buurman in krijgen . En de rotsen die op de berg of op de bodem ervan zijn, zijn anders dan mensen wiens hart hard is in religie . Als hij zag dat hij een steen optilde om kracht te ervaren . Het vecht tegen een zekere stoere held . Als zijn sjaal vaak bij hem was, en als hij dat niet kon, dan werd hij verslagen . Een man zag Abu Banat en het was een pan alsof er een steen zijn huis was binnengedrongen, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, en hij zei : Een stoere jongen is bij jou geboren . Hij suggereerde dat hij de echtgenoot was van zijn dochter, een corrupte man . Een man zag alsof er een kiezelsteen in zijn oor was gevallen, dus schudde hij het in paniek, en het kwam eruit, dus vertelde hij zijn visioen aan Ibn Sirin, en hij zei : Dit is een man die zit in de mensen van innovatie, en hij hoorde een wreed woord dat in zijn oor kwam . En wie ziet dat hij een persoon met een steen met een katapult gooit, roept de boogschutter naar het doel in een kwestie van waarheid in de wreedheid van het hart . En er werd gezegd dat hij die het zag was alsof vrouwen stenen naar hem hadden gegooid, dat ze met magie werkten ….

…Als de imam zag dat hij liep, groetten enkele gewone mensen hem, en hij liep in zijn oor. Hij stierf plotseling, toen hij zei dat Shaddad bin Aad, toen hij naar het paradijs liep dat hij had ingenomen, de koning van de dood hem ontmoette in de vorm van een of andere schaamstreek, dus vertrouwde hij hem in zijn oor en klemde zijn ziel op elkaar ….

…** Openbaring Mobile van Abu Amir ibn Anas van zijn ooms van vaderskant van de Ansar zei : zorg voor de Profeet vrede zij met hem hoe mensen ze verzamelen en er werd verteld : richtte de banier voor de aanwezigheid van gebed. Als ze toestemming zagen die elkaar niet leuk vonden, zei hij : hij herinnerde zich zijn Alguena – betekent Alhbor – Shaboor, de Joden hielden daar niet van en hij zei : ( Hij is van het bevel van de Joden. ) Hij zei, dus zei hij tegen hem de bel, en hij zei (het is op bevel van de christenen ) . Toen ging Abdullah bin Zayd weg terwijl hij in hen geïnteresseerd was, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik zag de oproep tot gebed in zijn slaap. Hij zei : Dus morgen bad de Boodschapper van God dat God met hem was en hij vertelde het hem, en hij zei : O Boodschapper van God, ik ben iemand die slaapt en wakker is, toen hij naar me toe kwam, en hij liet me de oproep zien om gebed. Hij zei : Umar ibn al-Khattab had hem eerder gezien, dus hij bewaarde het twintig dagen. Toen vertelde hij de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen zei hij tegen hem : ( Wat weerhield je ervan mij te vertellen ) Hij zei : Abed ging mij voor God bin Zaid, je schaamde je, dus de boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, zei : ( Yabal, sta op en kijk wat Abdullah bin Zaid je beveelt te doen ) Hij zei : Toen gaf Bilal toestemming . En op gezag van Abd al-Rahman bin Abi Laila zei hij : De metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vertelden ons dat Abdullah bin Zaid al-Ansari naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, en zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof een man opstond en tegen hem twee groen waren tegen een muurkam, dus maakte hij een oor dat voorover boog en ging zitten. Kada . Zeide hij, toen hoorde Bilal dat, dus stond hij op en riep een tweede oor, en hij stond bij twee en ging op een meter zitten ….

…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) kleding, omdat het het goede van deze wereld en het hiernamaals aangeeft . De beste kleding is cool en verward, en ze zijn sterker in hermeneutiek dan wol . En koud gestreept in religie is beter dan in deze wereld . En koudheid van Albrism is verboden geld . De twee wezens zijn gewolkte kledingstukken, dus wie ziet alsof hij twee scheppingskledingstukken droeg die over elkaar waren uitgesneden, geeft zijn dood aan . De jurk werd nonchalant gescheurd, de breedte was eraf . En een gescheurde jurklengte is het bewijs van vulva, zoals overleven en trouwen . Als een vrouw haar shirt met korte kleding ziet, wordt ze opgesloten en wordt haar sluier geschonden . En wie zijn hemd aan zichzelf scheurt, hij maakt ruzie met zijn familie en maakt zijn levensonderhoud ongeldig, als hij over elkaar gescheurde hemden draagt, dan is dit zijn armoede en de armoede van zijn zoon . Als je de schepping over de ongelovige heen ziet, dan is het zijn slechte toestand in zijn wereld en in het hiernamaals . En de lelijke patchworkkleding zou duiden op verlies en werkloosheid . Vuil is of het in de kleding, het lichaam of het haar zit . En vuil in kleding zonder vet duidt op corruptie van religie en de overvloed aan zonden, en als het met vet is, dan is het de corruptie van de wereld, het wassen van vuil is berouw, het wassen van sperma is berouw van hoererij, het wassen ervan van bloed is berouw van moord, en het wassen van maagdelijkheid is berouw van onrechtmatig gewin . En verwijder de vuile kleren, het verwijderen van zorgen, en verbrand ze ook . Wat betreft nat worden in een kledingstuk, het is een obstakel om te reizen, of van hun bevel ernaar toe, en het is pas voltooid als het kledingstuk opdroogt . En wie zag dat hij nieuwe lompen had, zou geld hebben gebroken ….