…En wie ziet dat het uit een vloeibaar waterrad stroomt, dan is het goed, voordeel, plezier en ontbering dicht bij wat blijkt uit de scheiding van rivieren. Er zit meer in een type dat zijn smaak of iets dergelijks haat ….

…Wat betreft de zee, het is de autoriteit, en de rivier is een heerser zonder haar. Dus wie de zee ziet of erop staat, dan gebeurt er iets met hem van de sultan dat hij niet wilde. En wie ziet dat de zee een tekort is en een kloof is geworden, dan verzwakt de autoriteit en gaat weg uit die landen waaruit de zee is verdwenen, en wie ziet dat hij de zee is ingegaan door te zwemmen totdat hij niet ziet, dit is zijn verderf. En wie zag dat hij verdronk in een zee of een rivier en er niet in stierf, dan verdrinkt hij in de kwestie van deze wereld, en misschien was hij veel zonden en zonden, en wie zag dat hij in een zee ging of een rivier en hem van zijn bodem en modder en modder raakt, dan zal hij door hen worden geraakt van de sultan of een oude man, en wie ziet dat hij een duiker in de zee is, duikt op parels of iets anders, dan zal hij ging uit, omdat hij kennis of geld zocht, en het raakte het volgens het schijnbare aantal parels en anderen, en wie zag dat hij water putte uit de zee of de rivier en het in een kom deed, dan slaat hij geld van een heerser , en als het water donker is, krijgt hij angst en iedereen die ziet dat hij een bad neemt of zich wast uit het zeewater of de rivier, en als hij ziek was, genas God hem of had hij een schuld die God regeerde, of maakte zich zorgen, zo God wil hij was bezorgd, of vreesde veiligheid, of in een gevangenis, hij ging eruit naar het goede, en als hij zag dat hij over het water liep in een zee of een rivier , dan duidt het op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en wie een zwak waterrad zo vaak zag, zou een mens er niet in moeten verdrinken, want het is een goed leven voor mensen als het een gewone man is of voor degenen die dat waterrad bezitten Een man erin, want het is een goed leven voor mensen als het een algemeen leven is of voor iemand die dat waterrad in het bijzonder bezit, en wie ziet dat de zee uit de aarde is opgestegen, dan is hij een heerser die vreest dat hij wordt bedrogen of onrecht aangedaan, en wie ziet dat hij een zee of een rivier is binnengegaan, gaat een heerser of een heerser binnen, en als hij ziek is, zal zijn ziekte erger worden en als hij eruit gaat, slaat het goed van de sultan en voert weg van hem. En wie ziet dat hij een zee of een rivier aan de overkant heeft uitgehouwen, dan hakt hij ze of een heuvel en wordt daarvan verlost. En wie ziet dat hij vers water drinkt uit een rivier of een waterrad, dan zal hij het plezier van het leven en een lang leven lijden, en als het bitter of donker is, is zijn leven in zorgen, angst of verdriet en er werd gezegd dat hij evenveel ziek is als hij drinkt, en als hij weinig water ziet in een vat of op een plaats waar hij opgesloten zit, dan werd hij geboren, en als hij ziet dat hij heet water op hem is uitgegoten vanwaar hij dat doet niet voelen, dan is hij gevangen of ziek of gekweld door hen of bang voor de djinn in de mate van zijn hitte en wie het ook zag. Als hij in het water viel, zou hij in ernstige nood of ellende vallen, en wie denkt water in een kom, en als hij arm is, dan komt hij geld of een vrijgezel tegen, hij is getrouwd of getrouwd, zijn vrouw of ummah baarde zijn vrouw of zijn slavin, en als hij ziet dat hij water droeg in een kledingstuk of in wat hij ontkent dat hij er water in draagt, is ijdelheid en wie ziet, drinkt Hij water uit een mok of een beker of iets dergelijks. Als hij celibatair is, trouwt hij, en als hij ziet dat hij water leegt in een pot of een voorraadbak of een zak of iets anders, dan trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij water naar zijn huis drijft, dan wordt al het goede naar haar toe gedreven en wie ziet dat er water in zijn huis is gestroomd of ogen erin barsten, want het zijn huilende ogen op een zieke of om afscheid te nemen van een reiziger of anderszins, en wie ziet dat het kanaal van zijn huis of boomgaard loopt, als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten En als hij ziet dat het geblokkeerd is, worden zijn doctrines door hem geblokkeerd…

…En wie ziet dat er iets uit zijn mond is gekomen dat zijn soort geliefd is, dan is het een toespraak van gerechtigheid en er werd een goede lof gezegd, en als hij ziet dat iets zijn soort haat, kwam uit hem terwijl hij wakker was, uitdrukking is tegen hem ….

…En wie zag dat hij de Koran uit zijn hoofd leerde, maar hem niet uit zijn hoofd leerde, krijgt hem een ​​bezit . Want de Almachtige God zegt : ~ Ik ben terughoudend en deskundig .~…

…En wie ziet dat hij braakte en er niets uit hem kwam of iets dat hij haat, kwam uit hem, dan geeft hij ziekte aan, en als er sputum uitkwam, herstelde hij snel, en als hij bloed braakte, duidt dit op de dood, en als het is geel, dan is hij veilig voor zwakte, en als het zwart is, is hij gered van zorgen en verdriet ….

…Hij werd vrijgelaten uit de gevangenis vanwege een visioen 113 – Musa bin Jaafar bin Muhammad bin Ali bin Ali bin Ali bin Abi Talib was vroeger veel aanbidding en visage, en hij riep de Mahdi naar Bagdad en zette hem gevangen, en toen hij werd op sommige avonden zag hij de Mahdi Ali bin Abi Talib tegen hem zeggen : Mohammed : ( Was je ongelukkig dat als je het overnam, je het land zou bederven en je genade zou afsnijden )? Surah Muhammad, vers 22 werd bang wakker en beval hem ‘s nachts Vocilh met hem uit de gevangenis te halen en hem omhelsde en hem te aanvaarden en het verbond zou niet moeten zijn, noch op een van zijn kinderen, hij zei : God, wat deze Shany niet voorgekomen, zei ik : geratificeerd . En hij beval hem drieduizend dinars, en hij beval hem naar Medina (1) 114 – op gezag van Ayoub die zei : Een man vroeg Mohammed die zei : Ik zag alsof ik brood at terwijl ik aan het bidden was, dus hij zei : Kebis is toegestaan voor u en het is niet toegestaan voor u om te eten tijdens het gebed, dus hij zei tegen hem : Heeft u uw vrouw te accepteren, terwijl je Vasten bent? Hij zei : Ja, hij zei : niet doen ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij drinkt uit de zee als het koud is, dan is er een discussie tussen hem en iemand, en als hij een wetenschapper is, zal hij uit kennis verkrijgen wat zijn doel is, en of hij afkomstig is van de castratie van de koning, dan is hij in zijn zaken van hem afhankelijk ….

…En hij vertelde dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ik zag alsof ik in een ijzeren koepel was, en als er honing uit de lucht kwam, likte en likte de man en likte de man meer dan dat, en sommigen van hen voelden het . Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : Laat me het oversteken, o Boodschapper van God, en hij zei : Jij komt daar vandaan . Hij zei : Wat de ijzeren koepel betreft, het is de islam, en wat betreft honing die uit de lucht komt, het is de koran. Wat betreft degene die likte en likte, degene die de soera en de twee soera’s leert, en wat betreft degenen die het voelen, degenen die het verzamelen . De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je hebt gelijk, Abu Bakr ….

…En wie ziet dat bloed zonder wond uit hem komt, dan als hij in een positie verkeert, accepteert hij steekpenningen en neemt hij het aan, dan is hij geïsoleerd, en zo niet, dan zal er schade optreden, en als hij het bloed ziet komen van operaties, dan zijn ze lijden en leed en verlies en wie ziet dat hij bloed dronk, het is verboden geld en bloed wordt onrechtvaardig vergoten, en wie dat in zijn lichaam ziet Een plaats waaruit bloed of etter komt, zodat het zijn lichaam of zijn kleed, dan raakt hij verboden geld met zijn maat, en als hij niets bevlekt, komt het voort uit de zonde. Vanuit zijn aderen heeft hij een tekort aan zijn geld naargelang de hoeveelheid bloed, en als hij arm is, profiteert hij van zijn rijkdom, en wie bloed uit zijn penis ziet komen, geeft aan dat zijn vrouw is gevallen en wie bloed uit zijn anus ziet komen. Als hij zijn lichaam of zijn kleren sloeg, sloeg hij verboden geld, en wie bloed uit zijn tanden zag komen, zou hem voor zijn verwanten hebben geslagen, en wie ergens een rivier van bloed of een vloeibare goot ziet, dan zal het gebeurt op een plaats waar bloed wordt vergoten, en wie ziet dat bloed uit zijn neus komt, dan wordt het geïnterpreteerd door verboden geld te verkrijgen, en als het bloed klein was en geen zwakte zag toen het naar buiten kwam, dan werd het verlicht van hen en verdriet en er werd gezegd dat bloedneuzen een schatkist zijn. Als zijn neus op de weg druipt, dan betaalt hij zakaat over zijn geld aan het project, en als hij ziet dat bloed uit zijn oog komt, dan is hij verdrietig Verfijnd…

…En wie ziet dat mieren uit zijn mond of uit zijn neus komen, hij zal zijn vernietiging uitleggen, en er werd gezegd dat het visioen van de mieren wordt uitgelegd door dieven ….

…En de vulva wordt geïnterpreteerd op de gezichten van degene die ziet dat hij een vagina heeft zoals de vagina van vrouwen, omdat het duidt op vernedering en verwarring voor de zoeker ….

…En wie ziet dat hij een vagina heeft zoals de vagina van een vrouw, dan duidt dit op vernedering, en als een vrouw ziet dat ze twee vagina’s heeft, dan kan het in de vagina en de anus komen, en als ze ziet dat er water uitkomt haar vagina, dan is het dat er een kind naar buiten is gekomen en de vulva is afgesneden. Hij is een jongen zonder iets goeds in hem, en als zijn type geliefd is, dan is hij een brave jongen, en wie ziet dat hij naar de vagina van zijn vrouw kijkt, dan komt hij uit nood en uit angst naar capaciteit, en wie in de vagina van een bekende vrouw een dier ziet dat hij likt, zuigt of rondhangt, geeft aan dat ze immoreel is en niets goeds heeft. Het was onbekend, dus het is niet Mahmoud voor de kijker…

…Wat betreft de vulva en de anus, er zijn veel gezichten voor degenen die het uiten . Wie ziet dat zijn vrouw één vagina heeft, geeft aan dat er twee banen bij hem zijn opgekomen, dus een van hen zal produceren en de andere stopt ….

…Het vlees van een haakzwaluw geeft het geld aan van een man die hem verliet .)…

…En wie ziet dat hij het vlees van zijn vijand eet, zal het winnen ….

…Het vlees van de factie is afhankelijk van het geld van de wezen, ziekte en herstel daarna, en het kan een voordeel zijn van een koning ….

…En wie ziet dat hij het vlees van zichzelf eet, zal veel geld en veel autoriteit hebben ….

…Wie ziet dat er iets van zijn vlees is gescheurd, dan zal er een ramp gebeuren met degenen die aan hem worden toegeschreven ….

…Albulbul-vlees besteedt Ghulam-geld af ….

…En wie zag dat hij het vlees van mijn grootvader bracht, kreeg geld ….

…En wie ziet dat hij ons bedorven vlees eet, begaat een zonde ….

…Wat betreft het visioen van het eten van het vlees van een van de gekwelde mensen, zoals de gekruisigde, de gehangene, het medium en dergelijke, het is dat geld zal worden verkregen van iemand die gezocht wordt, en er werd gezegd: remedie en wraak ….

…Het vlees van Al Qubaisah wordt geïnterpreteerd met gestolen geld, verboden of woeker ….

…En sommige van de sprekers zeiden dat wie zag dat hij het vlees van de gekruisigde at, zijn afwezigheid aangeeft ….

…Het vlees van de Perzen met geld van de oudsten, de heerlijkheid en het sublieme, vooral voor degenen die het eten ….

…En wie ziet dat hij vlees van een slager heeft gekocht en het niet naar zijn huis heeft gebracht, zal ziek worden en genezen ….

…En er werd gezegd, en wie een villa ziet, komt naar een plaats waar hij is, dan keert hij zich ervan af ….

Komt hij naar de slaper luieren tijdens de Ramadan? In de vorige artikelen en discussies hebben we besloten tot een vaststaand feit, namelijk dat de droom van Satan een realiteit is, geen metafoor, en we noemden destijds de juiste hadith in de Sahih : de visie is van de Beneficent en de droom is van de duivel . Maar ook in de gezegende maand Ramadan werd de hadith van Abu Hurairah gerapporteerd, dat hij zei, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Wanneer Ramadan binnenkomt, worden de poorten van de hemel geopend, de poorten van de hel zijn gesloten, en de duivels zijn geketend . Verteld door Bukhari . Betekent de reeks demonen dan de afwezigheid van dromen, nachtmerries en kraakpanden in deze heilige maand? Het antwoord vanaf het begin : Nee, u kunt nachtmerries zien, en de persoon kan slapen tijdens de Ramadan, en hier is meer uitleg . De reden voor de verwarring is de zin : de duivels zijn geketend, en de betekenis ervan is op verschillende manieren, waaronder : 1 / Dat de ketting specifiek is voor degenen die het gehoor zoeken, en dat hun volgorde plaatsvindt tijdens de nachten van Ramadan in plaats van zijn dagen, omdat ze ten tijde van de openbaring van de Koran niet konden afluisteren, dus verhoogden ze de volgorde, overdreven in het onthouden . 2 / Het kan zijn dat er bedoeld wordt dat de duivels de verleiding van de moslims tot wat ze in anderen vinden niet kwijtraken, omdat ze vasten dat hun verlangens onderdrukt, en omdat ze bezig zijn met het lezen van de koran en herinnering en rechtvaardige daden . 3 / Dat de ketting specifiek is voor sommigen, en zij zijn de Marada, en het heeft bewijs, en het is de hadith van Abu Huraira met de bewoording : Als de eerste nacht van Ramadan werd vastgeketend door de duivels en de terugkeer van het Paradijs . En in de bewoordingen : en de duivels hebben daarin de overhand . Concluderend, het aaneenketenen van demonen kan te maken hebben met het uiterlijk en de waarheid, en dat dit alles een teken is voor de engelen om de maand binnen te gaan en de heiligheid ervan te maximaliseren en om te voorkomen dat de demonen de gelovigen schaden, en dit kan een aanwijzing zijn van de overvloed aan beloning en vergeving, en dat de demonen minder verleid worden en als de geketende worden, dus ik zie niet wat de opkomst van dromen of nachtmerries verhindert om erin te slapen . Al-Qurtubi zei, na te hebben gesuggereerd dat hij het naar buiten zou uitvoeren : Als er wordt gezegd, hoe zien we dan veel kwaad en zonden tijdens de Ramadan, en als de duivels vastgeketend zijn, zal dat niet gebeuren? Het antwoord is dat het minder is dan het vasten van de vastende mensen wiens omstandigheden behouden blijven en de etiquette ervan in acht worden genomen, of de geketende enkele van de duivels en zij zijn de afvallige, niet allemaal, of wat bedoeld is om het kwaad te verminderen erin en dit is een tastbare zaak, omdat het voorkomen daarvan minder is dan andere, aangezien het niet nodig is dat ze allemaal vastgeketend zijn dat er geen kwaad gebeurt. Er is geen zonde, want daarvoor zijn er andere oorzaken dan de demonen, zoals slechte zielen, lelijke gewoonten en menselijke demonen, en God weet het het beste ….

…Als een man ziet dat hij naar een bekende vrouw komt, zal haar huishouden het goed doen in hun wereld . Als hij zag dat hij haar niet bedroog, maar hij kreeg de schuld van haar, dan is de rijkdom van haar huishouden minder dan dat, want vervalsing is beter en welsprekender ….

Jaber al-Maghribi zei: ~Wie zag dat hij de vrouwenvagina droeg, dit duidt op de waakzaamheid en verlegenheid van mensen en de schuld .~…