…Een kip is in een droom een domme, dwaze vrouw met schoonheid . Er werd gezegd : ze is een geheim of een bediende . En wie een kip slacht, trouwt met een maagdelijke slavin, en wie op haar jaagt, zal gemakkelijk en geoorloofd geld ontvangen, en wie haar vlees eet, zal geld ontvangen uit gevangenschap van niet-Arabieren . En wie een kip of een pauw in zijn huis ziet verspillen, hij is de eigenaar van ongeluk en immoraliteit . En er werd gezegd : de kip en zijn veren zijn nuttig geld . En wie zag dat hij een zwarte kip had geslacht, zou met een maagd trouwen . De kip kan een vrouw zijn die wezen grootbrengt en voor een aalmoes zoekt, wat gunstig is . Kippen zijn vernederde en vernederde vrouwen . De slapende kip is van activiteit en originaliteit, en de laaglandkip is van lage afkomst, en haar kuikens zijn kinderen van hoererij . De kip kan verwijzen naar dezelfde kinderen, en de toegang tot de patiënt is gezondheid en welzijn . Evenals de vleeskuikens en de kippenoren, kwaad, angst of dood . Misschien duidde haar inzending op een waarschuwing voor ziekte, of het verdwijnen van zorgen en vreugde, en een schijn van voorspoed en zegeningen . De Faraj is een kind of een vrolijke jurk, of een vagina voor degenen die in nood zijn . En wie veel kippen in huis ziet, dat duidt op leiderschap, rijkdom en angst ….
Dromen over Voer de kip
(37 betekenissen van dromen over Voer de kip )…De kip : een dwaze, dwaze vrouw van schoonheid, van het nageslacht van een koning of van de kinderen van een slaaf of een geheim, of een dienaar, en wie haar afslachtte, zou een dienstmeisje vinden, een maagd, en wie haar betrapte zou profiteren van toegestaan en gemakkelijk geld, en wie haar vlees verteerde, zou gezegend worden met geld van de kant van de niet-Arabieren, en wie de kip en de pauw verspild zag. In zijn huis is hij de eigenaar van losbandigheid en losbandigheid, en kip en zijn veren zouden nuttig geld zijn ….
…Kip Als u van kippen droomde, betekent dit een vreugdevolle familiereünie met nieuwe leden . Als je een gevulde kip in een droom ziet, voorspelt dit dat je overgave aan extravagantie en uiterlijk je financieel zal verzwakken . Als een meisje droomt dat ze op een levende kip jaagt, voorspelt dit dat ze veel van haar tijd zal verliezen aan triviale, belachelijke genoegens ….
…Kip Als je ervan droomde om een groep vleeskuikens te zien, dan betekent dit angst die voortkomt uit veel zorgen, maar sommige daarvan zullen je ten goede komen . Jonge of groeiende vleeskuikens symboliseren winstgevende ondernemingen, maar je zult fysieke kracht moeten uitoefenen om ze zo te maken . Als je vleeskuikens ergens naartoe ziet komen, zijn er vijanden die je schade willen toebrengen . Als je in een droom kip eet, betekent dit dat egoïsme de goede reputatie van je naam zal verminderen en dat werk en liefde in onstabiele omstandigheden zullen blijven ….
…Wat de kip betreft, het komt terug op de manier waarop Abu Saeed, de predikant, zei: de kip zal de mooie vrouw vertolken ….
…Voer je het gebod van de doden uit door middel van visioenen? Dit is een vraag die vaak wordt gesteld door bellers of bezoekers van de site, en misschien is het eenvoudigste om hier te zeggen; Ik zeg : de implementatie van de geboden door middel van visioenen is bewezen, gebaseerd op het verhaal van Thabit bin Qais bin Shammas, en het was een van de metgezellen’s keuze, moge God tevreden zijn met hen, en het is bewezen dat de Heilige Profeet , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij tegen hem : O Thabit, aanvaardt u niet om welwillend te leven en een martelaar te doden en de hemel binnen te gaan? . Malik, een van de vertellers van de hadith, zei : Thabit bin Qais werd op de Dag van Yamama vermoord als martelaar . En het verhaal van Thabit bin Qais genoemd door Ibn al-Qayyim in het Boek van de Geest, hij zei : Toen de dag van al-Yamamah de oorlog was tegen de afvalligen, ging Thabit op pad met Khalid bin Al-Walid om tegen Musaylimah te vechten, en toen ze elkaar ontmoetten en werden ontmaskerd, zeiden Thabit en Salim, de meester van Abu Hudhayfah : Dit is hoe we vochten met de Boodschapper van God. Toen groef iedereen een kuil en bleef staan en doodde totdat ze werden gedood, en op Thabit die dag was een schild voor hem kostbaar, en een moslimman passeerde hem en nam haar mee, en terwijl een moslimman sliep terwijl hij naar hem toe kwam in zijn slaap – dat wil zeggen, een vaste – toen zei hij tegen hem : ik zal je een gebod geven, dus je moet niet zeggen dat dit een droom is die je verliest, ik ben toen ik werd vermoord, een moslimman passeerde me en nam mijn schild, en zijn huis was aan het uiteinde van de mensen, en op zijn schuilplaats een hengstpaard – dat is om te rennen van vreugde en activiteit – en hij was voldoende op het schild met een touw – dat wil zeggen, een aantal van stenen – en boven het touw dat hij achterliet – dat op de rug van een dier was gelegd om te rijden – dus ik werd onsterfelijk Dus hij moest naar Deri worden gestuurd en het nemen, en als Medina voor de opvolger van de Boodschapper van God kwam , wat betekent Abu Bakr Al-Siddiq, en zeg dan tegen hem : ik heb zus en zo van religie, en die-en-die van mijn klas is oud . Dus de man werd onsterfelijk, dus hij vertelde het hem, en hij stuurde naar het schild, en hij bracht het en vond het zoals hij hun vertelde in het visioen onder het touw, en toen de Perzen als hij, en Aboe Bakr keurde het goed. rest van zijn testament . Ibn Abd al-Barr en andere Ouden, evenals Sheikh Muhammad bin Uthaymeen uit de hadiths, moge God hem genadig zijn, zeiden : Abu Bakr autoriseerde zijn wil voor het bestaan van aanwijzingen die de oprechtheid ervan aangeven . Ibn Abd al- Barr zei : We kennen niemand wiens wil werd goedgekeurd na zijn dood, niet de vaste bin Qais, moge God hem genadig zijn . Zoals de nobele lezer opmerkt, kwamen Khalid bin Al-Walid, Abu Bakr en de metgezellen met hem overeen om deze visie te implementeren en te implementeren wat erin stond . Maar Abu Bakr, de Heilige Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei over hem : Mijn jaren en de soenna van de rechtgeleide kaliefen zouden op jullie moeten zijn . Enz. Hadith, en hij is een van de verdiensten, status en kennis van de metgezellen in het bijzonder en moslims in het algemeen, en zijn ijver hierin doet ons niet de uitvoering van de geboden van de doden erkennen door middel van visioenen van anderen, vooral die gerelateerd aan daden van aanbidding, en dit is een van de grootste deuren waardoor veel ketterijen en mythen ons zijn binnengedrongen. Inderdaad, de strijd die de dood van veel onschuldige mensen heeft veroorzaakt, en misschien enkele van de soefi’s, moge God hen hebben geleid, is in deze gevaarlijke helling gevallen door te beweren dat hun nobele profeet naar hen toe kwam en hem feitelijk toestond of hem zegende voor een daad. Uithoudingsvermogen, het is een afgewezen roman . Wat overblijft van deze kwestie blijft voor een van de doden om een van de erfgenamen te komen vragen om iets dat niets met religie te maken heeft, maar eerder een kwestie van het openbare leven of belangen die ermee verband houden, of een orde die is ingesteld in de tekst van de sharia. Zoals Sunnah, liefdadigheid, Hajj, Umrah, verwantschapsbanden, nakoming van de schuld die hij verschuldigd is aan God of aan een mens, en andere dan deze beelden. Hier wordt naar gekeken, en na het presenteren van het visioen aan degenen die vertrouwd zijn met zijn kennis, moet deze overledene worden ontslagen en is er geen schaamte, zo God wil . En God weet het het beste ….
…En wie zag dat een kip zijn huis binnenkwam en vervolgens legde, geeft aan dat er geld was ontvangen van een mooie vrouw ….
…Jaber al-Maghribi zei dat een visioen van kip wordt geïnterpreteerd als een mooie, arme vrouw, en dat zwarte mensen fitter zijn dan de Balkan ….
…Jaafar al-Sadiq zei dat het visioen van de kip afgebeeld in drie gezichten: een mooie vrouw, een dienstmeisje en een bediende van het huis ….
…En wie zag dat hij een kip slachtte, zou interpreteren om met een maagd te trouwen ….
…En wie zag dat hij een kip ving met vleeskuikens als hanen, dan zou hij een zoon krijgen ….
De verhoging van de Majlis van Sultan, de hoogte van zijn bevel . En de nederigheid van zijn raad, de corruptie van zijn orde . Als de koning zag alsof sommige van zijn dienaren hem te eten gaven zonder een tafel te zien, betwistte hij zijn bezit niet en zou hij een lang leven hebben, en hij zou een goed leven hebben als hij vet voedsel had ….
…En Daniël zei: ~Wie een legkip bij zich ziet, het wordt uitgelegd door de komst van een kind van een dienstmeisje of een gemene vrouw .~…
…Ismail bin Al-Ash’ath zei dat een visioen van kippenkippen met zorgen en verdriet overging ….
Een farooj is klein in een droom . En slachtkuikens duiden de kinderen van gevangenschap aan . En wie de geluiden van vleeskuikens hoort, hij hoort de stemmen van immorele mensen . Als hij zag dat hij vleeskuikens at, zou hij geld krijgen van een grote man . Vrouwelijke slachtkuikens zijn rentmeesters, slaven en rentmeesters . Zie ook een haan ….
En wie ziet dat hij een kuiken heeft geslacht, dan duidt het op een ramp bij de kinderen van zijn dienstmaagd of zijn jongen ….
…De eigenaar van de boomgaard heeft de waarden van een vrouw . En de houthakker is aan het roddelen . En de eigenaar van de kippen en vogels Nakhas slaven . De vrucht wordt toegeschreven aan de vrucht die hem heeft verkocht . Wie onroerend goed verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds in voor degene die het heeft gekocht, en wie een slavin verkoopt, er zit geen goed in en het is goed voor degene die het heeft gekocht . Wat goed is voor de verkoper, is slecht voor degene die wordt gekocht ….
Ibn Sirin zei dat het duidt op een dienstmeisje en een bediende in een huis, en haar kuikens verwijzen naar de kinderen van slaven en bedienden ….
…Wat betreft eieren : als ze in een kom worden gezien, worden ze aangeduid door de dienstmaagden, omdat de Almachtige God zegt : ~ Alsof het eieren zijn gemaakt .~ Als hij ziet dat zijn kippen gelaagd zijn, baart hij een zoon . En gekookte eieren, die zich onderscheiden van de schil, zijn een aangenaam voedsel . Als hij het ziet alsof hij het rauw at, dan eet hij onwettig geld, of worden ze erdoor getroffen, of begaat hij een immorele daad . En het eten van eierschalen geeft aan dat hij een grafdelver is . Als hij ziet alsof er een ei uit zijn vrouw komt, en zij baarde een ongelovig kind, omdat de Almachtige God zei : ~En de doden zullen uit de levenden komen .~ Als hij ziet alsof hij een ei onder de kip legt en het barst van de kip, dan leeft hij voor hem als een dode materie en wordt er een gelovige zoon voor hem geboren, want de Almachtige God zegt : “ De levenden zullen uit de dood komen , ”En misschien krijgt het aantal van elke kip een zoon . En als hij eieren onder een haan legt, en hij haalt de kuikens eruit, dan brengt hij daar een leraar die de jongens lesgeeft . Als hij een ei breekt, laat hij een eerstgeborene rusten, en als hij het niet kan breken, kan hij dat niet doen . Als het ei toeslaat en zijn vrouw zwanger is, beveelt hij haar te vallen . Als iemand ziet dat iemand anders een ei breekt en aan hem teruggeeft, kiest zijn dochter een man . En wie zijn mouw trapt en er komt een ei uit, dan stapt hij in zijn ummah en er wordt een slavin uit geboren . Als hij veel eieren bij hem ziet, dan heeft hij veel geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En dit alles in rauwe eieren . En wie pure eieren ziet, hij is geschikt voor iets dat te ver is gegaan en moeilijk is, en door het te repareren, zal hij geld krijgen en voor hem leven als een dode zaak, en als hij het eet met zijn schaal, dan is hij een aaseter. . Als het boert, at hij het geld van een vrouw op en verspilde het . Als hij het eet, zal hij trouwen met een vrouw die geld heeft . De cranberry-eieren zijn een arme jongen . En de eieren van de papegaai zijn een vrome slavin, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij een ei had gekregen, een eerbare zoon had . Als het ei brak, zou de jongen sterven . En er werd gezegd : de eieren zijn voor de gedecoreerde doktoren en voor degenen wier pensioen een goed bewijs is . Wat betreft de rest van de mensen . De kleine eitjes geven de voordelen aan, want ze worden gegeten . En de vele eieren, het duidt op zorgen en zorgen, en wijst herhaaldelijk op verborgen dingen . Er werd gezegd dat de volwassenen blank waren, jongens . De kinderen zijn meisjes, en een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik zag het alsof ik eierschalen at, dus hij zei: ~Vrees God, je plundert de doden.~ Hij zag een alleenstaande man alsof hij veel eieren had gevonden, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, dus zei hij : Er is een vrouw voor het celibatair, en de getrouwde man heeft kinderen . Een man zag dat hij gekookte eieren aan het pellen was, dus vertelde hij een visioen op een kruising en zei : je krijgt geld van enkele loyalisten . En Mamlouk zag alsof hij een puur ei van zijn dienstmaagd had genomen, dus gooide hij het met zijn schaal, en gebruikte het geld ervan, en zijn dienstmaagd baarde een zoon, dus nam de Mamluk diegene die in Europa was geboren door de bestelling van de man van de vrouw, en hij werd een reden voor het pensioen van die eigendom ….
…Een haan is in een droom het hoofd van het huis, net zoals een kip het hoofd van het huis is . Je ouders zijn ook een slaaf . En aan wie een kip wordt gegeven om hem een jongen te geven die van hem is, en er werd gezegd : hij is eerder een krijger uit de afstammelingen van de Mamelukken . En er werd gezegd : hij is een man met een slechte moraal, die soms goede woorden spreekt en soms raves . En er werd gezegd : De haan is een jongen die genegenheid heeft, en wie het aanneemt, is een verzoening tussen hemzelf en een andere man . En wie ziet dat hij een haan heeft geslacht, antwoordt de muezzin niet . En er werd gezegd : hij die een haan in een droom ziet, zal meer wijsheid krijgen, of een ontmoeting met geleerden, en van hen profiteren . En wie zag dat hij een haan was geworden, stierf op korte termijn . En wie ziet dat Deca hem met een paar klikken heeft gepikt, zal worden gedood door een Perzische man . Als de haan wit is, dan is het een muezzin . En er werd gezegd : wie ziet dat hij een haan is geworden, zal een koning of muezzin worden, wetende van de tijd . Je ouders duiden de preek en de voordrager aan, misschien wees hij de man aan die het goede beveelt en niet naar hem toe komt, omdat hij eraan herinnert te bidden en niet te bidden . En misschien wees de bewaker . En wie een haan zijn huis ziet binnenkomen en de gerstekorrels vangt, dan steelt de muezzin iets voor hem . Je ouders duiden een man van grote lengte en een goede stem aan . Jonge hanen zijn jonge Mamelukken, jongens, kinderen of Mamelukken, evenals vrouwelijke slachtkuikens, slaven of partners . En degene die Dekka bezat, baarde een mannelijke zoon en kocht een onroerend goed of een huis, of hij werd gepresenteerd met een afwezigheid of er kwam nieuws van hem . En wie een rode haan infecteert, profiteert van een kwaadwillende overgebleven slaaf . En wie ziet dat hij met een haan vecht, hij is in discussie met een buitenlander, en als hem iets haats overkomt van de haan, dan zal wat hij haat van de niet-mahram-man hem net zo treffen als de haan hem sloeg . Zie ook de kip ….
…Qoukoh ~ stem kip ~ als ik Qoukoh kip hoorde, betekent dit dat er een plotselinge schok is veroorzaakt door het nieuws van het onverwachte overlijden onder je buren . De ziekte zal armoede veroorzaken ….
…Al-Deek : De oorsprong van de interpretatie is een slaaf in buitenlandse handen, of een afstammeling van een Mamluk . Hetzelfde geldt voor kippen, omdat ze als gevangenen zijn met de zoon van Adam, en ze vliegen niet, en het hoofd van het huis is een van de Mamelukken, net zoals de kip het hoofd van het huis is van de bedienden en slaven. vrouwen : de haan duidt ook op een man met een hoge kracht, en een stem als de muezzin, en de sultan die onder de heerschappij van anderen staat, omdat hij met zijn grote is En zijn kroon, baard en veren zijn huiselijk en vliegen niet , want hij is bezeten, omdat Noach, vrede zij met hem, de haan en de trap in het schip binnenging, en toen het water eruit liep en de toestemming niet van de Almachtige God kwam, om degenen die met hem in het schip waren, uit te schakelen, hij vroeg Noach om hem toe te staan om hem het nieuws van het water te brengen, en hij maakte dat de haan een gijzelaar bij hem was, en er werd gezegd dat de haan in hem was, dus ging hij naar buiten en verraderlijk en kwam niet terug , dus de haan raakte bezeten, en hij was een co-piloot, en hij werd een huisgevangene, en de trap op waren duizenden en werd wild . Het is een vogel die groter is dan een kip, met rode ogen . En er werd gezegd dat de haan een man is met een krijgershuid met een slechte moraal, hij spreekt goede woorden zonder voordeel, en in ieder geval is hij ofwel eigendom van of is hij een afstammeling van de koning . Er werd gezegd dat degene die een haan slachtte, aangaf dat hij de muezzin niet beantwoordde, en sommigen van hen zeiden : Hij die zag dat hij een haan had omgedraaid, stierf op handen . En de jonge hanen zijn Mamelukken, of jongens, kinderen van Mamelukken . Evenzo zijn vrouwelijke slachtkuikens buurtjongens, slaven of maagden . En de groep vogels is gevangenschap en slavenfondsen. Umar ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, zei : ik zag alsof een haan me een of twee klikken pikte, of hij zei er drie, en haar verhalen gingen over Asma bint Amees en ze zei : Een niet-Arabische man zal je vermoorden . Een man kwam naar Abu Awn al-Darrab en zei : Ik zag alsof er een grote haan aan deze deur van je huis schreeuwde . Dus Abu Aoun kwam naar Ibn Sirin en vertelde hem dat visioen. Ibn Sirin zei tegen hem : Als je je visioen gelooft, zul je na vierendertig dagen sterven, en hij had mengsels en wroeging over de drank, zei hij , dus hij wekte dat allemaal op, en hij bekeerde zich tot God Almachtig vanaf de dag van het visioen, en hij stierf plotseling zoals hij zei Ibn Sirin . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd : Hoe heb je dat eruit gehaald ? Hij zei uit de berekening van de kameel, omdat de betekenaar vier is, de Ya tien en de kaf twintig ….
…De mangoest : een slang die een gewone mangoest doodt, dus wie een mangoest ziet, steelt de kip, en de kip is als een mangoest ….
…Pluimveevlees : als het gekookt of gegrild is, een levensonderhoud en geld door bedrog en verraad van de kant van een vrouw . Als hij onvolwassen is, dan is hij aan het roddelen en misbruikt hij een vrouw . Als hij ziet alsof hij kippenvlees eet dat niet mag worden gegeten, dan eet hij van het geld van een donker en sluw volk . En er werd gezegd dat het eten van kip en ganzenvlees goed is voor alle mensen, omdat kippenvlees duidt op een voordeel van de kant van de vrouwen die er speciaal voor zijn, en dat kip vergelijkbaar is met vrouwen tijdens de bevalling en wandelen, en ganzen duiden op een voordeel van de kant van de vrouwen die er speciaal voor zijn. voordeel dat wordt gemaakt door mannen met een hypotheek . En kipvogels gegrild of gebakken geld in vermoeidheid . Wie ziet dat hij rauw kuiken eet, lastert het huishouden van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, of de edelste van de mensen . Als de kuikens van vogels van verschillende soorten zijn die niet van vogelleeuwen worden gegeten, dan beledigt hij de kinderen van sultans of begaat hij immoraliteit van hen . En vogels van wie het vlees wordt gegeten, profiteren van het landgoed van duizend dirham tot zesduizend dirham, omdat ze zes leden hebben : een kop, twee vleugels, twee poten en een staart ….
…De kamerheer van de koning, als hij zijn sluier in u ziet staan, voer dan zijn bevelen uit . Als hij ze achterover ziet leunen, zullen ze aarzelen en korter worden . En Usher van koning Bishara . En de wenkbrauw is een man die beleefd is, en de magere en nederige zijn op hem gebaseerd . Het zien van de wenkbrauw in een droom geeft de onmogelijkheid van de redenen aan ….
…De duif : Het is de rechtvaardige en geliefde vrouw die geen plaatsvervanger zoekt voor haar man, en Noach, vrede zij met hem, riep haar en wijst op het dringende nieuws, de Boodschapper en het boek, omdat ze het nieuws doorgeeft in het boek, en de oorsprong daarvan is dat Noach de raaf stuurde om de kwestie van water voor hem te leren kennen, en hij vond een lijk drijvend op het water, dus werkte hij ermee, hij stuurde de duif en zij bracht hem een groen papier , en hij riep erom : het is voor wie in nood verkeert of afwezig is, goed nieuws als het op hem valt of een vliegtuig naar hem toe komt, tenzij hij ziek is en op zijn kop valt, want het is de duif des doods, vooral als het van de duif was en naar zijn hoofd zwaaide in Slaap, en misschien was de duif een meisje . En de beste groene duif, en wie ziet dat hij er iets onmetelijks van bezit, hij zal bederf en goedheid hebben . Sommigen van hen zijn dochters en buurten, en de toren is een samenstel van vrouwen, en de kuikens zijn zonen of buurten . En wie een menselijke duif ziet, dan is hij een beukenman, en als hij voer voor duiven zaait en ze bij zich roept, dan leidt hij . En de duif brult, terwijl hij een man de schuld geeft van een vrouw . Eieren zijn religie, groenten zijn vroomheid, zwarten zijn meesters van vrouwen en mannen, en balen zijn eigenaren van mengsels, en wie vervreemd is door een duif en niet naar hem terugkeert, scheidt van zijn vrouw of sterft, en wie duiven heeft, heeft vrouwen en slavinnen die er niet aan uitgeven . Als de vleugel van een duif wordt doorgesneden, dan zal hij zijn vrouw zweren niet naar buiten te gaan, of bij hem geboren te worden door zijn vrouw, of zwanger te worden . De duif is een Arabische man of vrouw, en wie hem slacht, zal een maagd bederven, en wie ervan eet, zal het geld van de vrouw eten . En duiven met hun kuikens, gevangenschap met hun kinderen . En de toegeschreven leidende duif, nieuws dat van ver komt . En als zijn vrouw zwanger was, beviel ze van een jongen . Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een witte duif had geraakt die me erg leuk vond, alsof een van haar ogen een van de beste ogen van een duif was, en het andere oog in het was eromheen bedekt met geel . Ibn Sirin lachte en zei : Je trouwt met een mooie vrouw die je erg leuk vindt en het maakt jou niet uit wie je met haar oog zag, want het defect zit niet in haar gezichtsvermogen, maar is iets in haar clitoris, en het is slecht in haar karakter en schaadt je ermee . Dus de persoon van het visioen trouwde met een vrouw en zag van haar een sterk karakter ….
…Hooi : weinig en veel geld, hoe je het ook doet, want het is veevoer, het komt uit het voer en is een partner van vuil ….
…Wat de nek en nek betreft, het is de plaats van trouw en religie, maar het vertrouwen van de vrijgelatenen is er een van het vertrouwen van vrouwen, dus wie een toename in hen ziet zonder het lichaam, dan is hij de kracht van hun eigenaar om voer het vertrouwen en de religie uit ….
…Moskeeën : De moskee duidt het Hiernamaals aan omdat het erin wordt gezocht, net zoals de vuilnisbelt de wereld aangeeft, en het duidt de Kaaba aan omdat het het huis van God is, en het geeft de plaatsen aan die wind, voordeel, beloning en hulp combineren , zoals het huis van de heerser, de cirkel van herinnering, het seizoen, de ribat, het veld van oorlog en de markt omdat het de markt is voor het hiernamaals . Vervolgens geeft elke moskee haar manier aan in grootte, roem en essentie . Degene die een moskee bouwt in een droom, en als hij de rechterlijke macht waardig is, zal hij die verkrijgen, en evenzo als het een onderwerp is van de fatwa en hij kan in de wereld een nuttig classificatiewerk aangeven, en in de kranten aan een koran die hij schrijft, en in de vrijgezellen over huwelijk en huwelijk, en voor de studenten van geld en de wereld op een gebouw waarop hij bouwt waarvan de opbrengsten en de voordelen blijvend zijn. Zoals de badkamer, het hotel, de winkel, de oven, het schip en dergelijke, vanwege de huidige beloning in de moskee met de overvloed aan winsten erin in gemeentelijk gebed, en mensen komen er van alle kanten naartoe, en voer het zonder toestemming in . En wie tijdens zijn ontwaken de wereld en haar geld heeft beïnvloed, of haar hiernamaals heeft beïnvloed door de urgentie ervan, de winnende spreekwoorden keerden terug naar de winsten en voordelen in deze wereld voor hem, of naar het hiernamaals en de beloning in de toekomst die zijn eis is. bij zijn ontwaken . Wat betreft degene die een moskee vernietigt, hij gaat in tegen degene die het heeft gebouwd, en hij kan de vulgariteit van zijn situatie afleiden door degene die het op zijn plaats bouwt of ervoor zorgt dat het op zijn plaats gebeurt nadat het is gesloopt, dus als hij bouwt een winkel hij geeft de voorkeur aan de wereld boven het Hiernamaals, en als hij een bad bouwt, is zijn schuld gecorrumpeerd vanwege een vrouw, en als hij een gat in de plaats daarvan graaft, zondigt hij. Degene die een dwangmatig bedrog is, of voor de ter wille van een groep die hem scheidde van kennis, goedheid en daden, of ter wille van een heerser die hem ontsloeg, of een rechtvaardige man die hem vermoordde, of een plaats waar hij een vakantie had of een contracthuwelijk, corruptie en maakte hem ongeldig . En als hij zichzelf ontdaan van kleren ziet in een moskee, zal hij worden ontdaan van wat passend is voor hem van de tekens van de moskee, en als dat tijdens de dagen van de hadj is, dan zal hij de bedevaart verrichten, zo God wil, vooral als hij roept de oproep tot gebed op en als hij schuldig is, gaat hij uit van wat hij is naar berouw en gehoorzaamheid, en als hij daarin bidt op basis van berouw en gehoorzaamheid. Een andere situatie dan de richting van de richting van het gebed in het licht van de storm, omdat hij toegewijd is aan het zoeken van de wereld op een markt van markten en een seizoen van seizoenen, waarin hem wordt beroofd van datgene waarop hij hoopte, en in hij verliest alles wat hij heeft gekocht en verkocht als gevolg van de corruptie van zijn gebed en het verlies van zijn arbeid . Dit kan duiden op de corruptie van wat is inbegrepen in zijn nalatigheid van het verboden en woeker als het erdoor wordt opgevangen . Wat betreft de Heilige Moskee, het duidt op de bedevaart naar degenen die het ontkennen of toestemming geven, zelfs als dat niet in de dagen van de hadj met zijn essentie daarin en zijn bewijs, omdat de Kaaba dat de bedevaart daarin is . Het kan duiden op het verboden huis van de sultan die het wil van wiens inkomen hij veilig is, het huis van de wereld, de moskee van Medina en de grote markt van grote en verboden zaken, zoals de wisselmarkt en de goudsmeden vanwege het grote aantal onderzoeken dat erin vereist is en wat bij zijn mensen binnenkomt van verboden, tekort en zonde, evenals al het verboden door wat er menselijk in is. De voogd moet voorkomen dat hij verboden dingen doet, van het overtreden van dieren, en om schade te veroorzaken ….
…En wie ziet dat hij iets van de kippen heeft geslagen, dan zal hij ook door gevangenschap en de bedienden worden geraakt. Als ze talrijk zijn en niet in zijn huis kunnen worden geteld, dan zal hij het leiderschap en de rijkdom treffen, en zijn angst is weg, en zijn staat zal worden geaccepteerd, en wie ziet dat hij een kip heeft geslacht, dan wordt aangenomen dat hij een maagdelijke meid. Zijn veren raakten uit gevangenschap en bedienden geld en premie, en wie ziet dat hij een haan of zijn bezit heeft geslagen, hij bezit een buitenlandse man van de nakomelingen van koningen, en er werd gezegd dat als hij blank is, hij profiteert van een rechtvaardige slaaf of rood, dan bezit hij een slecht overgebleven slaaf, en wie denkt dat hij de doder van een haan is, dan betwist hij een vreemde man. Een haan heeft een hekel aan, dus wat hij haat zal met die man gebeuren, net zo goed als hij wordt geraakt door een haan, komt een zonde. En wie ziet dat hij een koning heeft die een struisvogel noemt of hem slacht, dan kan hij hulp krijgen van een Arabische man, en wie ziet dat hij uit de struisvogeleieren of hun veren sloeg, dan slaat hij een Arabische man geld en goedheid…