…De oproep tot gebed in een droom duidt de bedevaart aan als de oproep tot gebed plaatsvindt in de maanden van de hadj, en het kan duiden op roddelen op een manier die beweging, mobiliteit en voorbereiding op oorlog stimuleert, en het kan duiden op diefstal, of de hoogte van de graad, de eervolle positie, de hoogte en het gehoorde woord, en de vrouw voor de single . Misschien gaf hij het juiste nieuws aan . En als de oproep tot gebed anders dan de qiblah, of de oproep tot gebed in een andere taal dan het Arabisch, of daarmee een zwart gezicht had, kan hij ons vertellen over liegen en roddelen . Misschien duidde dit op de Ba’a en de Kharijieten in dat land . De muezzin is de oproeper tot het goede, de makelaar of de huwelijkscontractant, de boodschapper van de koning of zijn wenkbrauw, of de oproeper in het leger, en als de vrouw toestemming gaf in een droom in de minaret van de moskee, verscheen er een grote innovatie in het land, en als de oren van de jonge jongens de koning overnamen, vooral als de oproep tot gebed op het verkeerde moment was . En wie zag dat hij een baken opriep en gekwalificeerd was voor de staat, hij verkreeg evenveel een mandaat als hij zijn stem bereikte en eindigde bij hem, en als hij de staat niet waardig was, werden veel van zijn vijanden president over hen, zelfs als hij een handelaar was die van zijn vak profiteerde . De oproep tot gebed kan duiden op smeking, gerechtigheid, gehoorzaamheid en goeddoen, of veiligheid en bevrijding van de samenzweringen van Satan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept in een bron, en als hij zich in een ongelovig land bevindt, roept hij mensen op tot de methode van religie, en als hij zich in moslimlanden bevindt, dan is hij een spion, en hij kan de eigenaar geweest van een ketterij waartoe hij mensen oproept . En wie ziet dat hij de oproep roept en moslim is, dan beveelt hij het goede aan . En wie ziet dat hij belt en niemand beantwoordt hem, dan komt hij uit een volk van boosdoeners . En wie zag dat hij op het dak van zijn buurman kwam, zou zijn buurman over zijn vrouw verraden . En wie ziet dat hij roept op het dak van de Kaaba, dan is hij een ketter of beledigt hij de metgezellen van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed reciteert terwijl hij ligt, dan provoceert zijn vrouw mensen en irriteert mensen met haar tong, zelfs als hij celibatair was, trouwde hij . En wie zag dat hij op de markt kwam, is een dievenspion . En wie zag dat hij bij de deur van de sultan aanriep, zou van de waarheid getuigen . De oproep tot gebed in de steegjes en markten duidt op een goed leven, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed in een karavaan oproept, wordt beschuldigd van diefstal . De oproep tot gebed kan ook het vertrek van de partner aangeven . En degene die zag dat hij naar een plaats riep waar de ouderdom van de plaats werd vernietigd en er waren veel mensen in . En wie zag dat hij in de badkamer belde, zou koorts hebben . De oproep tot gebed of het verheffen van de stem in de herinnering aan de Almachtige God duidt op de nabijheid van de oudsten, vooral als de oproep tot gebed met een prachtige stem is en mensen ernaar luisteren . Maar als de oproep tot gebed werd veranderd, of hij knoeide ermee, of hij veranderde de herinnering aan de Almachtige God, of als de awrah werd blootgesteld, duidt dit op een slechte roekeloosheid en leed . En wie ziet dat hij de oproep roept tot een bijeengekomen volk, dan roept hij mensen op tot de waarheid en zij zijn onrechtvaardig . En misschien duidt de oproep tot gebed op begrip in religie . De oproep tot gebed kan een gebed zijn voor een bevel op gezag van de sultan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed doet en de takbier en het gejuich niet uit zijn hoofd leert, zal spijt hebben van zijn vijand . En wie ziet dat hij roept in de lucht en dat mensen hem hebben geantwoord, dan roept hij mensen ten goede en zij antwoorden hem . En wie ziet dat hij de oproep een of twee keer heeft gegeven, en blijft en bidt volgens de verplichte gebeden, de Almachtige God zal voor hem zorgen voor de hadj en umrah . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept op een heuvel die is beïnvloed door het mandaat van een niet-Arabische man, en als hij niet gekwalificeerd is voor de staat, dan zal hij een winstgevend beroep of een groot ambacht uitoefenen. Hij roept mannen op tot verzoening . Als de toestemming voor een huis geldt, gaat zijn familie dood . En wie een jongen ziet roepen, dan zijn zijn ouders onschuldig aan leugens en leugens . En wie zag dat hij riep om plezier en spel, God beroofde hem van zijn verstand . Wie de oproep tot gebed op de markt hoort, duidt op de dood van een man van de markt . Hij die op een vuilnisbelt verdient, zal een dwaas persoon uitnodigen om zich te verzoenen, en een dwaas zal dat niet van hem accepteren ….

…Moskeeën : De moskee duidt het Hiernamaals aan omdat het erin wordt gezocht, net zoals de vuilnisbelt de wereld aangeeft, en het duidt de Kaaba aan omdat het het huis van God is, en het geeft de plaatsen aan die wind, voordeel, beloning en hulp combineren , zoals het huis van de heerser, de cirkel van herinnering, het seizoen, de ribat, het veld van oorlog en de markt omdat het de markt is voor het hiernamaals . Vervolgens geeft elke moskee haar manier aan in grootte, roem en essentie . Degene die een moskee bouwt in een droom, en als hij de rechterlijke macht waardig is, zal hij die verkrijgen, en evenzo als het een onderwerp is van de fatwa en hij kan in de wereld een nuttig classificatiewerk aangeven, en in de kranten aan een koran die hij schrijft, en in de vrijgezellen over huwelijk en huwelijk, en voor de studenten van geld en de wereld op een gebouw waarop hij bouwt waarvan de opbrengsten en de voordelen blijvend zijn. Zoals de badkamer, het hotel, de winkel, de oven, het schip en dergelijke, vanwege de huidige beloning in de moskee met de overvloed aan winsten erin in gemeentelijk gebed, en mensen komen er van alle kanten naartoe, en voer het zonder toestemming in . En wie tijdens zijn ontwaken de wereld en haar geld heeft beïnvloed, of haar hiernamaals heeft beïnvloed door de urgentie ervan, de winnende spreekwoorden keerden terug naar de winsten en voordelen in deze wereld voor hem, of naar het hiernamaals en de beloning in de toekomst die zijn eis is. bij zijn ontwaken . Wat betreft degene die een moskee vernietigt, hij gaat in tegen degene die het heeft gebouwd, en hij kan de vulgariteit van zijn situatie afleiden door degene die het op zijn plaats bouwt of ervoor zorgt dat het op zijn plaats gebeurt nadat het is gesloopt, dus als hij bouwt een winkel hij geeft de voorkeur aan de wereld boven het Hiernamaals, en als hij een bad bouwt, is zijn schuld gecorrumpeerd vanwege een vrouw, en als hij een gat in de plaats daarvan graaft, zondigt hij. Degene die een dwangmatig bedrog is, of voor de ter wille van een groep die hem scheidde van kennis, goedheid en daden, of ter wille van een heerser die hem ontsloeg, of een rechtvaardige man die hem vermoordde, of een plaats waar hij een vakantie had of een contracthuwelijk, corruptie en maakte hem ongeldig . En als hij zichzelf ontdaan van kleren ziet in een moskee, zal hij worden ontdaan van wat passend is voor hem van de tekens van de moskee, en als dat tijdens de dagen van de hadj is, dan zal hij de bedevaart verrichten, zo God wil, vooral als hij roept de oproep tot gebed op en als hij schuldig is, gaat hij uit van wat hij is naar berouw en gehoorzaamheid, en als hij daarin bidt op basis van berouw en gehoorzaamheid. Een andere situatie dan de richting van de richting van het gebed in het licht van de storm, omdat hij toegewijd is aan het zoeken van de wereld op een markt van markten en een seizoen van seizoenen, waarin hem wordt beroofd van datgene waarop hij hoopte, en in hij verliest alles wat hij heeft gekocht en verkocht als gevolg van de corruptie van zijn gebed en het verlies van zijn arbeid . Dit kan duiden op de corruptie van wat is inbegrepen in zijn nalatigheid van het verboden en woeker als het erdoor wordt opgevangen . Wat betreft de Heilige Moskee, het duidt op de bedevaart naar degenen die het ontkennen of toestemming geven, zelfs als dat niet in de dagen van de hadj met zijn essentie daarin en zijn bewijs, omdat de Kaaba dat de bedevaart daarin is . Het kan duiden op het verboden huis van de sultan die het wil van wiens inkomen hij veilig is, het huis van de wereld, de moskee van Medina en de grote markt van grote en verboden zaken, zoals de wisselmarkt en de goudsmeden vanwege het grote aantal onderzoeken dat erin vereist is en wat bij zijn mensen binnenkomt van verboden, tekort en zonde, evenals al het verboden door wat er menselijk in is. De voogd moet voorkomen dat hij verboden dingen doet, van het overtreden van dieren, en om schade te veroorzaken ….

…Een persoon kan enkele van de moderne dingen zien, hoe kunnen ze worden uitgedrukt? Deze vraag is erg belangrijk in relatie tot een eerder gestelde vraag : kan de uitdrukking worden onderwezen? Of arresteert het sommige mensen en kan het niet worden geïnstrueerd? Door de teksten te volgen, ontdekten we dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, soms het visioen aan de metgezellen presenteerde , de uitdrukking van hen hoorde en hun soms de uitdrukking leerde. Daarom blonken sommigen van hen uit in deze kennis. Als dit is wat we hier hebben bedacht, de juiste is, dan moeten we proberen een uitdrukking te vinden. Het werd niet genoemd in de boeken van de ouden van moderne zaken die zich in deze tijd voordeden . Al-Ash’ari zei : De oorsprong van de uitdrukking is die van de profeten en hun talen , en het commentaar van Ibn Bataljon door te zeggen : Het is zoals hij zei , maar wat werd vermeld op gezag van de profeten daarin, zelfs als het oorspronkelijk niet alle huichelaars doordrongen . Het is noodzakelijk voor de bekwaam in deze techniek om af te leiden met een goed uiterlijk, dan terug te geven wat er niet voor is bepaald, terug te brengen naar de regel van representatie , en het te beoordelen op grond van de juiste verhouding, dus maakt hij een origineel op hem aangebracht als jaloezie doet in de takken van jurisprudentie . Voorbeelden van dingen die u misschien ziet, zijn modern en vindt u niet in uitdrukkingsboeken, en niemand die over deze kunst heeft geschreven, heeft ooit over het volgende geschreven . Hedendaagse terminologie voor expressie…

…Er is behoefte aan de Almachtige God in een droom door de vraag te tonen die een antwoord aangeeft . De vraag is wat hij wil van degenen met het lot ….

…De tweede soort visioenen van wat zou zijn zelfbespreking , en het werk van waakzaamheid , en kan hen helpen bij psychologische bezorgdheid , en intellectuele nadruk leggen . Een voorbeeld van dit vele voorval, vooral in dit tijdperk was overvloedig waarin het artikel soms bezorgd en overweldigd was , en de druk van het leven op andere momenten, we zien dat sommigen voor het slapengaan zaken Besvqath denken en sommigen denken aan een nieuwe carrière , en sommigen Bamthanh in het begin de ochtend , vergeet dan niet de vrouwen, die vaak ‘s nachts met dit type ook Vtjd Sommigen van hen denken over hun probleem met hun echtgenoten voor het slapen gaan , voor bijvoorbeeld , en dus elk van hen slaapt, en dan zijn deze gedachten en zorgen of hoop en pijn binnen elk van hen verandert in dromen of visioenen en dit is zeer waarschijnlijk , en dit volgt op de vraag van velen van hen over deze visioenen , die, zoals ik al zei, niets meer zijn dan droomdromen . En druk in de taal , het enkelvoud ervan : compressie, dat is alles wat werd verzameld en gegrepen door de palm en dergelijke te verzamelen, en in de openbaring : ~ Neem een ​​druk in je hand, en ik zal ermee slaan en niet meineed. ‘ Er wordt gezegd : Hij bracht ons onder druk van nieuws , dat wil zeggen met gemengde slagen ervan . Verwarde dromen : wat hen in de war bracht, verwarde de moeilijke interpretatie , en riep op tot het mengen van de Odgatha Vhbht Bodgat-plant die is : het pakket, dat de mens van de grond haalt waar de kleine green en de grond en de grote en zo (1). Het kan door het vorige aanbod zijn om op te merken dat deze Alodgat niet gedisciplineerd zijn, maar dubbelzinnig gemengd zijn , en dit ziet ook dat sommige wetenschappers achter me komen om een van de twee redenen ( fysiek ) of ( ikzelf ) Men kan ofwel in een gezonde positie verkeren fysiek schuin , of in de stemming zelf gekweld , dit wordt weerspiegeld in de man en zijn visioenen Vtakhtl sputteren en worden Odgato verdeeld in twee secties : sectie I : pijp speciale dromen ; Elke particuliere eigenaar alleen deze zijn er in sommige categorieën op bepaalde tijden Kalmrdy en Kaltalbh en studenten , zoals examen of voor een persoonlijk interview met een van de onderwijsinstellingen zoals universiteiten, bijvoorbeeld , en Kalmqublan om met de volgende twee werknemers te trouwen om te upgraden , en zo verder , en Hola door ze te vragen voordat ze oversteken. Subtiel vergemakkelijkt de ontdekking van het type Hun visioenen en ze zijn niets meer dan pijpdromen . Sayyid Qutb zei in de schaduw van de Koran : Dromen zijn een mengeling van onrustige dromen en niet een volledig visioen dat interpretatie behoeft , aangezien het nergens naar verwijst . A . Een eenvoudig gedrag , (2) en haar voorbeeld is de metgezel die zag dat zijn hoofd werd afgesneden , en alsof hij zag dat de engelen hem opdroegen iets te doen wat verboden was . . . En andere voorbeelden (3). Deel II : pijp Algemene dromen , en ik bedoel het gewone volk hier zijn belangrijk voor de hele natie alsof waar – in gedachte de eigenaar – Bishara algemeen , of openbaar alarm of openbare gebeurtenis , CA NIEUWS- beleid , budget, salarissen , vakanties , en oorlogen, vooral als deze gebeurtenissen of een ervan de atmosfeer hebben gedomineerd en verklaard , zul je hier veel visioenen over vinden , zie bijvoorbeeld visioenen na de gebeurtenissen van atheïst in september , en overvloedig tijdens de Amerikaanse campagne in Afghanistan en wees op de kracht van de media dominante en het pad voor deze campagne, vraag jezelf af : heb je impact op de sterke mens Sharp of gemakkelijk? Deze gebeurtenissen hebben de arena gedomineerd, dus er is geen stem luider dan haar stem, dus haar kracht wordt doordringbaar voor de geest , dus als ze in slaap viel, veranderde ze in visioenen waarvan de eigenaar misschien denkt dat ze goed nieuws of goed nieuws zijn , specifiek voor hem of algemeen voor de natie , en het is vandaag niet verborgen voor iedereen die de overheersing heeft van hartstocht, onwetendheid en intolerantie voor mening of groep en gebrek aan vroomheid, religie en vroomheid onder veel mensen , dan is het voorbeeld van iemand die ziet deze visioenen is op zoek naar iemand die ze aan hem zal uiten , en hij kan anticiperen op de gebeurtenis en ze verzenden voordat hij ernaar vraagt ​​via zijn e-mail of zijn mobiele telefoon , zodat het het gesprek van het uur wordt en de vrucht van de raden in korte tijd ! Hier ben ik niet tegen een klas of een bepaalde groep, maar ik ben tegen onwetendheid, ja onwetendheid die een groep of sekte of Ani-individuen kan veroorzaken die visioenen claimen , en opruiingscampus en uitzending van enkele van de interviews en bekentenissen van enkele van de betrokkenen door , ten gunste van wat ik zei en ze waren onder de heerschappij van illusies en dromen , Dit is van toepassing op sommige van de soefi’s die altijd visioenen hebben afgeleid waarin de Boodschapper van God tot hen kwam, hen beval en verbood , of een daad begunstigde voor hen , en aldus plaatsten ze het in de mate van openbaring dat de Metgezellen verloren waren met de dood van de Boodschapper van God , en ze vonden hem , Ibn Hajar zei in (4): Als de slaper de Profeet zag, bid dan dat God op hem en schenk hem vrede, hem gebiedend iets te doen , is hij verplicht zich eraan te houden en moet : of moet hij het aan de schijnbare sharia voorleggen , want de tweede is de goedgekeurde . Er is een verschil tussen de rijken en de kroonluchters , ja . Waarvan visioenen zendelingen hebben voor een individu of groep , of zelfs een natie , maar dit is afhankelijk van twee voorwaarden : Ten eerste : er is een referentie die betrouwbaar is onthuld, deze Alrai presenteerde ook een groep metgezellen visioenen over een groot deel van de nacht op de Boodschapper van Allah , zei hij : ~ Ik zie dat je visioen in de zeven nachten samenkomt , het was Mthariha Flethrha in de nachten van de zeven ~ , was het ermee eens (5), was Bukhari getiteld in zijn Sahieh ( deur : samenspanning over het visioen ), en Hafiz Ibn Hajar zei commentaar op de hadith : het volgt uit de lezing dat de consensusgroep over de visie van een D op oprechtheid en zijn gezondheid , aangezien de kracht van nieuws profiteert van berichtgeving over nieuws van een groep . Van . (6) De tweede : is de eerlijkheid van de ziener en oprechtheid en niet een Hui zijn , of een doel , of roekeloos , een zaak doorleefd of overtuigd van het idee , Vsitrt zijn denken , Vtmde zijn visie in een droom , en hier onderscheidt tussen visies voor het evenement , en de visies van de zaak of na , en het is geen geheim dat het in het geval van het evenement of na het, of zwakker en zwakker dan voordat het – net zoals het niet verborgen voor iedereen die geïnteresseerd in deze kunst , dus er is geen les in de visie van een gepassioneerde , net zoals er ook geen les is in de uitdrukking van Hui , dus waar is de referentie die de visioenen goedkeurt als de Boodschapper van God? Wayne van soortgelijke metgezellen eerden de pure? _________________________________________ (1 ) ( woordenlijst Tussenproduct 540 materiaal : Dgt (een groep auteurs gepubliceerde Dar Al Dawa 1980 – Cairo . (2 ) Said Qutb – op – (4 /1993 ), en Mohammed Qutb – op – blz. 6 . (3 ) Ibn Hajar opening 354 \ 12, op. cit . (4 ) zie Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening (4 / 256 ) in het boek Taraweeh gebed deur petitie een groot deel van de nacht – op – – moslim, zoals in de nucleaire ( 8/58 ) in het boek van vasten deur voorkeur nacht van verraad en dringen aan op hun verzoek – een verwijzing eerder . (6) zie Ibn stone – op – (12 / 380 ) ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Wat vind je ervan om het hypocriete nieuws van de Nacht van Kracht in een droom te verspreiden? Het is gebruikelijk onder mensen op zulke dagen elk jaar om Laylat al-Qadr te bepalen, en dat het de nacht van zo-en-die is, en vorig jaar ging het gerucht voor mij dat ik de Nacht van Kracht als de nacht van twintig had ingesteld. -vijf, en voor de kwijting van de verantwoordelijkheid zou ik het volgende willen verduidelijken : Vraag / Is er interesse Bepaal de Nacht van Macht? Wat is de uitspraak over wat sommigen doen bij het informeren of beperken van hen – op basis van visioenen – en onder het voorwendsel hen aan te sporen dat te doen of ernaar te streven? Ik beantwoord deze vraag door middel van de volgende punten : 1 / De uitdrukking van visioenen is gebaseerd op vermoeden en is niet gebaseerd op snijden. Ik waarschuw ook voor het introduceren van visioenen in het aspect van aanbidding, want religie is voltooid . 2 / We erkennen dat de visie van de gelovige waar is, en dat het deel uitmaakt van de delen van het profeetschap, en we ondersteunen ook de prediking van het goede met bewijs : de uitspraak van de profeet [ Er is niets over van het profeetschap behalve de evangelisten . Ze zeiden : wat is het goede nieuws? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door de gelovige wordt gezien of door hem wordt gezien ], maar het visioen van de gelovige kan ook vals zijn, en er is voor hem geen verwijzing naar de onfeilbaarheid van vandaag die door dit of dat kan worden beslist . 3 / Dat deze ummah betere uitspraken en betere daden uitbracht dan de vorige, en dat ze de hele maand leefden, en deze ummah zal alleen geschikt zijn voor wat aan het begin ervan rechtvaardig is . 4 / De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, bracht de metgezellen niet op de hoogte van een specifieke nacht, maar vertelde eerder dat het in de laatste tien dagen was, of de laatste zeven dagen, en dit zei hij nadat hij had vernomen dat sommige van zijn metgezellen, moge God tevreden met hen zijn, zagen de Nacht van Kracht in een droom, zo zei hij als in de hadith die hij vertelde. Al-Bukhari in zijn Sahih : [ Ik zie je visioenen samenspannen – dat wil zeggen, ze waren het erover eens – in de afgelopen zeven dagen, dus wie ze onderzoekt, moet ze in de afgelopen zeven dagen onderzoeken . ” Deze kwestie was een van de belangrijke zaken waarmee de metgezellen werkten, moge God tevreden met hen zijn, totdat werd gemeld dat ze de I’tikaaf in de middelste tien dagen uitvoerden om ernaar te zoeken, en dit is voordat de Profeet het in de afgelopen tien dagen . 5 / Ik zie de Profeet vrede zij met hem een ​​groot deel van de nacht, en ging naar buiten om de metgezellen uit te vertellen , daarna Onisseha, en vertelde dat hij in een droom zag dat hij zich in water en modder ter aarde wierp, kwam een wolk Vmatart tot het dak van Sal van de moskee – was palmbladeren – gebed en vastgehouden, zei de verteller : ik zag de boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, neergeworpen in water en modder, totdat ik een spoor van modder op zijn voorhoofd zag, en dit is een bevestiging van zijn visioen, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus verliet hij het ochtendgebed met zijn gezicht gevuld met modder en water . 6 / Het kwam in de Sahih dat, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij zei : [ Ik ging naar buiten om je te vertellen over de Nacht van het lot, en tuurde – dat wil zeggen, maakte ruzie en ruzie – zo-en-zo, en het werd verhoogd, en hopelijk zou het goed voor je zijn …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer leidde uit dit verhaal af, zoals vermeld in Fath al-Bari 4/286: Het is wenselijk om de Nacht van Kracht te verbergen voor degenen die het hebben gezien . Dit komt omdat God aan zijn profeet heeft verordend dat hij hem er niet over inlicht . En al het goede is in wat voor hem bestemd is, dus het is wenselijk hem daarin te volgen . 7 / De betekenis van zijn uitspraak, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : [ Moge het goed voor je zijn ]: Als de Nacht van Kracht op een bepaalde avond wordt ingesteld, zal deze daartoe beperkt zijn, dan wordt de aanbidding gemist in een andere , en dit gebeurde en gebeurt van veel mensen, zodat er sommigen zijn die opstaan ​​voor de nacht waarvan wordt gezegd dat het Laylat al-Qadr is, en de rest achterlaten , en dit is een grote vergissing – zoals we eerder hebben uitgelegd -. 8 / Het is beter voor moslims om dergelijk nieuws over het bepalen van Laylat al-Qadr niet te verspreiden, of om enkele uitspraken van degenen die het uiten, te publiceren als de nacht van zo-en-die van de maand, wanneer het wordt bewezen uit de juiste overleveringen, dat het verbergen ervan was voor wijsheid en er is goed voor de ummah, en goed in het volgen van wat van de Boodschapper kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . 9 / vereist van moslims in algemene ijver en aanbidding en werk in deze hele maand, de laatste ervan en tien in het bijzonder, was de profeet vrede zij met hem, zoals vermeld in een interview met Aisha : Als er tien binnenkwamen, het schort strakker maken en leven voor de nacht, en maakte zijn gezin wakker ] , en in deze verwijzing naar Dringend om de conclusie te verbeteren, verzegelt God goed voor ons. Amen, o Heer der werelden … En God weet het het beste ….

…Ik heb een gebrek aan gezichtsvermogen, geeft dit iets aan? A : Deze vraag doet me denken aan de uitspraak van Ibn Omar, moge God tevreden zijn met hem, die zei : De man in het leven van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag een visioen dat hij vertelde aan de Boodschapper. van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan wenste ik een visioen te zien dat hij vertelde aan de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Ik heb eerder de hadith genoemd in het onderwerp van een vorige (1), en het antwoord op de vraag : Er zijn maar weinig visioenen van de mens die niets aangeven , aangezien het overvloedige niets aangeeft van Salah of corruptie zou niet menselijk moeten zijn. zo nerveus dat hij een visioen zag dat alarmerend was , Vidtrb en treurde en begon degenen die hem kruisten te onderzoeken . Integendeel, hij behandelt de zaak zoals vermeld in de Sunnah, dat als hij iets ziet dat hem verheugt, hij God dan laat prijzen. En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad, en het drie keer laten gaan en niemand overkomen, want het kan hem niet schaden . Bukhaari vertelde van Abu Qatada zei : Ik kon het visioen Vtmrdhana zien totdat ik de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) hoorde zeggen : ~ Openbaring goed van God. Als je zag wat hij liefheeft, gebeurt dat niet alleen door liefdes , en als hij zag wat hij haat Kulaitaoz Allah van het kwaad en spuugt Drie keer en praat met niemand, het zal hem geen kwaad doen . ~…

…Wat is de reden voor zoveel uitdrukkingen die erop aandringen de namen te kennen van degenen die in het visioen reageren? Dit is een belangrijke vraag, die ook met de vraagsteller te maken heeft. Omdat sommige vragenstellers zich misschien schamen als ze naar namen vragen, en ik weet niet waarom deze verlegenheid en de kwestie niets meer is dan een droom? In termen van de reden, is de reden voor de vraag van de sprekers relevant voor de relatie van het antwoord op de uitdrukking, aangezien de namen een verband hebben en een negatieve of positieve invloed hebben op de uitdrukking van de visie, en de boodschapper, moge God gebeden en vrede zij met hem, hield van optimisme over de betekenis van sommige namen in werkelijkheid, maar hij gaf opdracht om sommige namen te veranderen in andere met een betere betekenis en betekenis, en dit werd genoemd vanuit authentieke manieren van hem, moge God hem zegenen en toestaan hem vrede, en in termen van expressie, hij, vrede en zegeningen zij met hem, rapporteerde een zwakke keten van overlevering in de Sunnah van Ibn Majah met zijn ketting van overdracht op gezag van Anas ibn Malik zei : Hij , vrede en zegeningen zij op hem, zei : ((Ze beschouwden ze bij hun namen, en ze maakten ze naar hun betekenis, en het visioen voor de eerste voorbijgaande )) Ibn Majah vertelde het in het boek ‘De visie van het visioen’ hoofdstuk over wat het visioen drukt uit en wat wordt er bedoeld met te zeggen : ze worden beschouwd met hun namen, dat wil zeggen om hun interpretatie af te leiden van de namen die in het visioen worden genoemd. Moe, dan begint hij moe te worden, of hij ziet een Westen, dan beschouwt hij de immorele man om hem in de h’adieth te noemen, enzovoort . Wat wordt bedoeld met te zeggen : (( Kanawha Pkinaha )) , die haar een voorbeeld gaf als via Tamoha, is afgeleid van het gezegde : Knyt erover en Knut hem als een over iemand anders schrijft, en deze hadith noemde de geleerde Shaykh al – Albaani Almachtige God ‘s genade in een zwakke Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] en hij gesymboliseerd door te zeggen : zwakke en Sjeik Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq van Sunan Ibn Majah – nadat hij het aan Ibn Majah’s transmissieketen, in Zuaid : In zijn transmissieketen zit Yazid ibn Aban al-Raqashi, en hij is zwak, en in ieder geval hebben we geen geluk in onze bespreking van voorbeelden van enkele van de visioenen die de Heilige Profeet, moge God zegen hem en schenk hem vrede, stak enkele visioenen over, gebruikmakend van de aanduiding van namen in sommige visioenen, wat de juistheid bevestigt van de benadering van sommige van de uitdrukkers als ze soms naar namen vroegen, en uit die hadith : Anas bin Malik zei : De Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : (( I zag op een nacht dat de slaper ziet alsof ik in het huis van Uqba ibn Rafi ben ). We misten Ratab Ibn Tab – een man uit Medina – en ik noemde de tekst van de hadith en zijn afstuderen in ( p. 50), en ik legde uit dat de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, het eerste obstakel is voor de straf en hief de verhoging , En het is van de afleiding van de namen zoals het tussen is ….

…En er werd overgeleverd dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag en neerdaalde in Taif, alsof hij een mok melk had meegebracht en die tussen zijn handen had geplaatst, dus zette hij de mok op . Dus Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : O Boodschapper van God, ik denk niet dat je gelijk hebt met de Ta’if in je jaar, dit is alles. Hij zei : Ja, hij gaf me er geen toestemming voor, dan vertrok hij, moge God hem zegenen en vrede schenken . En Ibn Sirin kwam naar een man en zei : Ik zag een melk van melk die werd binnengebracht totdat hij werd geplaatst, en toen kwam een ​​andere en deed het erin . Hij breidde het uit, dus ik maakte mijn vrienden en ik at van het schuim, draaide toen de kop van een kameel om en liet ons het eten met honing . Hij zei : Wat betreft melk, het is fitrah, en wat betreft degene die het erin goot, hij zette het uit, zodat er niets in de fitrah kwam, en wat betreft degene die jou met zijn schuim verteerde, de Almachtige God zei : ~ Wat betreft de boter, die gaat verloren . ~ Wat een kameel betreft, het is een Arabische man, en er is niets in een kameel dat groter is dan zijn kop, en het hoofd van de Arabieren is de bevelhebber van de gelovigen, en jij bijt hem en eet zijn vlees. Wat betreft honing, het is iets waarmee je je woorden versiert . En dat was in de tijd van Omar bin Abdul Aziz, moge God tevreden met hem zijn . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof ik borstvoeding gaf, en hij zei : Wat doe je? Hij zei : ik zal bij mijn Heer in de winkel zijn. Hij zei : Vrees God met het geld van uw Meester . Uday ibn Arta’t zag een slet die hem passeerde terwijl hij aan de deur van zijn huis stond, en hij bood hem haar melk aan, maar hij accepteerde het niet . Toen kreeg hij een tweede keer aangeboden, maar hij accepteerde het niet . Hij werd hem opnieuw aangeboden , dus hij accepteerde het, dus Sirin zei : Het is een omkoping die hij niet accepteerde. Toen kwam hij terug en nam het aan en nam het aan . En de Commandant van de Gelovigen zag Harun al-Rashid, alsof hij in de Haram rustte van de sekten van een hinde . Al-Kirmani vroeg mondeling naar haar interpretatie, en hij zei : O Commandant van de Gelovigen, borstvoeding geven na het spenen zit in de gevangenis en de gelijkenis van jou zit niet gevangen, maar je zit gevangen met de liefde van een dienstmeisje dat verboden is . Het was zo . Met betrekking tot neusbloedingen : als het veel dun is, duidt dit op blijvend geldletsel . En als het dik was, duidt dit op een val die eraan zal worden geboren . Als hij ziet dat zijn neus trilt en zijn geweten is dat de Heer hem goed doet, dan zal hij hem goed slaan bij zijn baas . Als zijn geweten is dat hij hem kwaad doet, dan slaat hij het kwaad van zijn baas, en hij zal een gesel voor hem zijn, en na hem zal hij schade lijden . Als hij het hoofd is, dan kan hij met zijn lichaam evenveel zien als kracht en zwakte, en de overvloed aan bloed en zijn weinige . Als je een paar druppels schudt , is dat een voordeel . Als hij een pond of twee pond ziet en zijn geweten is dat het een voordeel voor zijn lichaam is, dan is de gezondheid van het lichaam de geldigheid van de religie, dus het komt voort uit de zonde en zijn religie is correct . Als het in zijn geweten is dat hij hem in zijn lichaam schade toebrengt, dan is de schade aan het lichaam schade aan de schuld of het verwerven van een zonde . Als zijn kracht weg is nadat het bloed eruit is, dan ontbreekt het hem, en als hij sterk is, dan is hij rijk, want kracht is de rijkdom van de man . Als hij zijn kleren bevlekt met zijn bloed, zal hij daardoor in een kwaaddoen vervallen . Als u niets bevlekt, is degene die het doet vrij van zonde . Als hij bloedneuzen op de weg ziet druipen, dan betaalt hij zakaatgeld en liefdadigheid het op straat . Er werd gezegd dat de bloedneus een schatkist is, en het niezen is zeker ….

…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de oorzaak van zijn ziekte . Onder de hypocrisie is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in zijn ziekte dat de pijn die hem gekweld werd veroorzaakt door hekserij. Volgens Hisham bin Urwa, op gezag van zijn vader, op gezag van Aisha – moge God tevreden zijn met haar – zij zei : De magie van de Boodschapper van God, moge God zegene haar. Over hem en hem een ​​Jood uit de Joden van Bani Zureik genaamd Lapid bin Al-Asam die zei : Tot de boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, stelde hij zich voor dat hij iets aan het doen was en wat hij deed, zelfs als het was een dag of een nacht, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, geroepen, toen gesmeekt, toen geroepen en toen zei Aisha : Ik voelde dat God me toestemming had gegeven toen ik hem ernaar vroeg. Twee mannen kwamen naar me toe, en een van hen zat aan mijn hoofd en de ander aan mijn been, en hij zei dat degene aan mijn hoofd tegen die aan mijn been of degene met een man zei tegen degene aan mijn hoofd : Welke pijn heeft de man? Hij zei : Van zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Asam zei : In Hij zei : In Mashtat en Mushatta zei hij : Het is noodzakelijk om uit te gaan. Hij zei : waar is hij? Hij zei : In de put van Dhi Arawan. Ze zei : Toen kwam de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, naar haar toe met enkele van zijn metgezellen en zei toen : O Aisha, bij God, want haar water is henna, en alsof haar hoofd is gezeefd. De demonen . ”Ze zei : ik zei : O Boodschapper van God, heb je hem niet verbrand ? Hij zei : “ Nee, wat mij betreft, God heeft mij genezen en ik haatte het kwaad tegen mensen uit te lokken, dus beval ik het Vent ). Op gezag van Hisham bin Urwa op gezag van zijn vader op gezag van Aisha – moge God tevreden met haar zijn – zei ze : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, bracht zes maanden door met zien dat hij was komen en niet komen, dus twee engelen kwamen naar hem toe, en een van hen zat aan zijn hoofd en de andere aan zijn voeten, en een van hen zei : Wat is het? Hij zei : Matboub zei : Wie is zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Aasem zei : Wat? Hij zei : kammen en kammen in gedroogde sorties zei in een put Dhiroan onder Raovh wekte de Profeet vrede zij met hem uit zijn slaap, hij zei : ( dwz Aisha Heb je gezien dat God Oftana in Ostftith ) en bracht de put en beval hem te nemen uit, zei hij : ( Deze put, die haar God liet zien alsof het water was De henna huilde, alsof de hoofden werden gezeefd door de hoofden van duivels. ( dus Aisha zei : Als je was alsof je wilde verspreiden, zei hij : ( Wat God betreft, God heeft mij gespaard en ik haat het om mensen hierdoor kwaad te provoceren. ~…

…Zakat : In een droom is hij een van de rijken, omdat zijn geld vruchtbaar is en zijn linkerzijde toeneemt, tenzij hij een schuld heeft of een aanbetaling heeft, compenseert hij dat en betaalt het aan zijn verschuldigde . Als de schuldenaar een dode of een rechtvaardige is, dan is hij geslaagd bij God en zijn herinnering stond op en betaalde zakaat voor zijn werk, dus als hij bidt met de uitwerking daarvan of de herinnering aan God, dan als hij toestemming geeft daarvoor op een ander moment dan tijdens de bedevaart, zal hij dan misschien getuigen en er zakaat over betalen ? Als dat tijdens de maanden van de hadj is, dan doet hij, zo God wil, de bedevaart . En als een arme dat ziet, als hij zijn hoofd scheert, zijn snor snijdt, zijn oksels plukt, zijn vingernagel trimt, of zijn schaamhaar scheert, tenzij hij wordt ontdaan van kleren of gewassen met water, of hij doet dat in een moskee , of daarna bidt, dan gaat hij uit zijn toestand en heeft hij berouw van zijn zonden en staat op over hem, en slaagt met duidelijk gebed of getuige getuigenis ….

…Abu Saeed, de prediker, zei : Wie de maan bij licht ziet, dan wordt het geïnterpreteerd met toestemming van de vader, en als het anders is, dan is de uitdrukking tegen hem, en er werd gezegd dat het visioen van de ontmoeting van de nieuwe manen worden geïnterpreteerd voor de hadj, omdat de almachtige God zei: ~Ze vragen je naar de nieuwe manen, zeggen dat dit de tijden zijn voor mensen en de hadj .~…

…En wie ziet dat de deuren van zijn huis zijn geopend vanuit bekende of onbekende plaatsen, dan worden de deuren van zijn wereld voor hem geopend, en als hij ziet dat de deur van zijn huis zo ver is uitgezet als de deuren niet zo breed zijn als dat, dan zullen de mensen van het huis de mensen van het huis binnenkomen zonder toestemming in een ramp of iets dergelijks, en wie ziet dat de deur van zijn huis geblokkeerd is, dan is een groot ongeluk voor haar familie en voor iedereen die het ziet dat hij zijn deur wil sluiten maar niet kan, want dat is een moeilijke zaak voor hem door een vrouw, en wie ziet dat hij een volk binnenkomt door een deur, zal zijn vijanden overwinnen en het argument van zijn tegenstanders weerleggen. Hij vraagt ​​om een ​​baba voor zijn huis en leidt hem niet, want dat staat versteld van het verzoek van deze wereld…

…De deugd van Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, die een van degenen was die met vroomheid, ascese en starheid in het naleven van de Sunnah en Al- Hakim zei : (( Wat betreft zijn hoorzitting en zijn vrouw en leden van zijn toespraak, het is te veel om op te noemen )) en Abu zei Abd al-Rahman al -Nahawadi : Ik hoorde Yaqoub bin Sufyaniol : (( ik schreef ongeveer duizend sjeiks, en ze hebben allemaal het vertrouwen geschonden )). En Yaqoub zei ook: (( ik ging dertig jaar op reis )) en Abu Zar’ah al-Dimashqi zei : (( Twee mannen van nobele mensen kwamen naar ons toe, een van hen en ze werden gedeporteerd door Yaqoub bin Sufyan, de mensen van Irak konden het niet zien )) Hij stierf in het jaar zevenenzeventig en tweehonderd . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi zei : (( Ik zag Yaqoub bin Sufyan in slaap, en ik zei : Wat heeft de Almachtige God met je gedaan? Hij zei : Hij vergaf me en beval me naar de hemel te komen zoals ik op aarde was )) . En vanuit Gods zorg over deze imam in zijn verzoek om een ​​hadith, die hij over zichzelf vertelde, gebruikten we het als een les voor studenten van kennis. * Muhammad bin Yazid al-Attar zei : ik hoorde Yaqoub bin Sufyan zeggen : (( Ik was op reis en bracht mijn leven door, dus ik raakte ‘s nachts verslaafd aan schrijven, en ik las overdag. de lamp, en het was winter, en het water daalde in mijn ogen, en ik zag niets, en ik huilde voor mezelf omdat ik was afgesneden van mijn land en wat ik had gemist door kennis, dus mijn ogen overwonnen me, dus ik sliep en zag de profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – , in slaap riep ik : ( Oh Jacob, waarom huilde je? )) Ik zei : O Boodschapper van God ging Bosra Vthsart over wat ik miste . Hij zei tegen me : (( Aden Mona )) Phinot hem en gaf zijn hand op mijn ogen als het lezen van Alihaa, en daarna werd ik wakker Vobesrt, nam ik cursief en ging het schrijven van (1). Het is overbodig om het onderwijs en de deugden 97 – I weet, o man, een moslim om deel te nemen aan Balnavlh van de beste wetenschap door zich bezig te houden met Balnavlh van aanbidding en dat de imams van de vier vier zeiden : Shafie : vroeg de beste wetenschap van gebed Vasten . Imam Ahmad ibn Hanbal – Gods genade en zegende ons met zijn kennis – wat ik vandaag bad, is niet verplicht, gerekend tot Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Het kwam binnen ((The Order of Perception )) door Rechter Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 in de vertaling van Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi van Egypte ), de metgezel van de imam Malik Al-Layth, Al-Thawri en anderen, die stierven in het jaar 197 AH, moge de Almachtige God hem genadig zijn, waarin werd gezegd dat Sahnoun zei : (( Ibn Wahb had zijn leven in drie Een derde is in Rabat, een derde kent Egypte, en een derde is op de hadj, en hij zei dat het een zesendertig hadj. Zijn neef zei : ik was met hem in Alexandrië, en het volk verzamelde zich bij hem en vroeg hem om kennis te verspreiden, dus zei hij tegen mij : Dit is een land van aanbidding, en zijn moeder gaf mezelf er zelden in met het werk van de mensen, dus ging hij voor hen zitten op de momenten dat hij zittend, en aanvaardde aanbidding en bewaking . Na twee dagen kwam een ​​persoon naar hem toe en vertelde hem dat hij zichzelf in een grote moskee had gezien in de richting van de Grote Moskee, en de profeet – moge God gebeden en vrede zij met hem – daarin en Abu Bakr aan zijn rechterkant, en Amr aan zijn linkerkant, en jij was tussen zijn handen, en in de moskee bloeiden lampen in de beste en helderste van hen. Toen werd het uitgeschakeld, toen zei de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – tegen je , o Abdullah, verbrand het en steek het aan, stel het dan uit, daarna bleef ik dagenlang en ik zag dat alle lampen waren zal worden gedoofd, dus zei Abu Bakr : O Boodschapper van God, zie je deze lampen? Hij zei – moge God hem zegenen en vrede schenken – Dit is Abdullah’s werk, hij wil het doven ! Ibn Wahb huilde, en de man zei tegen hem : Ik ben gekomen om je goed nieuws te brengen, en als ik wist dat hij je vertroebelde, zou ik niet zijn gekomen . Hij zei : Het is goed, dit is een visioen waarin ik predikte, ik dacht dat aanbidding beter was dan het verspreiden van kennis, dus liet hij veel ( tijd ) en zijn werk achter voor kennis, en hij beperkte zich ertoe dat ze hem en vroeg hem * Ibn Wahb zei : ik was in de handen van de koning die ik schreef, toen werd het gebed opgericht – en in een andere term gaf de muezzin toestemming – Er waren gepubliceerde boeken in zijn handen en ik nam het initiatief om ze te verzamelen, dus zei de eigenaar tegen mij : voor uw boodschappers is wat u doet niet beter dan waarin u zich bevindt ….

…Het verzamelen van geld in een droom duidt op dwang op zakat, tienden of een ongeluk. Als hij de verzamelaar is, kan dit duiden op een verhoging van zijn bedrag, of op een reden waarvoor private en publieke toestemming wordt gevraagd, zoals duiven en dergelijke ….

…Wat betreft het kleed, het wordt geïnterpreteerd als een vrouw, en als het nieuw, schoon, wit en wijd is, dan duidt het op een vrouw die compatibel is met hem en haar goede gedrag . Jaafar Al-Sadiq zei dat het dragen van een badjas in de winter beter is, en als een vrouw ziet dat ze een jubba heeft aangetrokken, dan trouwt ze als ze alleenstaand is, anders is het kracht, vreugde en voordeel, en heeft de man een vrouw, en als ze zwart of blauw is, dan wordt het geïnterpreteerd door de ontkenning van de vrouw en het gebrek aan toestemming voor haar echtgenoot ….

…Al-Deek : De oorsprong van de interpretatie is een slaaf in buitenlandse handen, of een afstammeling van een Mamluk . Hetzelfde geldt voor kippen, omdat ze als gevangenen zijn met de zoon van Adam, en ze vliegen niet, en het hoofd van het huis is een van de Mamelukken, net zoals de kip het hoofd van het huis is van de bedienden en slaven. vrouwen : de haan ​​duidt ook op een man met een hoge kracht, en een stem als de muezzin, en de sultan die onder de heerschappij van anderen staat, omdat hij met zijn grote is En zijn kroon, baard en veren zijn huiselijk en vliegen niet , want hij is bezeten, omdat Noach, vrede zij met hem, de haan en de trap in het schip binnenging, en toen het water eruit liep en de toestemming niet van de Almachtige God kwam, om degenen die met hem in het schip waren, uit te schakelen, hij vroeg Noach om hem toe te staan ​​om hem het nieuws van het water te brengen, en hij maakte dat de haan een gijzelaar bij hem was, en er werd gezegd dat de haan in hem was, dus ging hij naar buiten en verraderlijk en kwam niet terug , dus de haan raakte bezeten, en hij was een co-piloot, en hij werd een huisgevangene, en de trap op waren duizenden en werd wild . Het is een vogel die groter is dan een kip, met rode ogen . En er werd gezegd dat de haan een man is met een krijgershuid met een slechte moraal, hij spreekt goede woorden zonder voordeel, en in ieder geval is hij ofwel eigendom van of is hij een afstammeling van de koning . Er werd gezegd dat degene die een haan slachtte, aangaf dat hij de muezzin niet beantwoordde, en sommigen van hen zeiden : Hij die zag dat hij een haan had omgedraaid, stierf op handen . En de jonge hanen zijn Mamelukken, of jongens, kinderen van Mamelukken . Evenzo zijn vrouwelijke slachtkuikens buurtjongens, slaven of maagden . En de groep vogels is gevangenschap en slavenfondsen. Umar ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, zei : ik zag alsof een haan me een of twee klikken pikte, of hij zei er drie, en haar verhalen gingen over Asma bint Amees en ze zei : Een niet-Arabische man zal je vermoorden . Een man kwam naar Abu Awn al-Darrab en zei : Ik zag alsof er een grote haan aan deze deur van je huis schreeuwde . Dus Abu Aoun kwam naar Ibn Sirin en vertelde hem dat visioen. Ibn Sirin zei tegen hem : Als je je visioen gelooft, zul je na vierendertig dagen sterven, en hij had mengsels en wroeging over de drank, zei hij , dus hij wekte dat allemaal op, en hij bekeerde zich tot God Almachtig vanaf de dag van het visioen, en hij stierf plotseling zoals hij zei Ibn Sirin . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd : Hoe heb je dat eruit gehaald ? Hij zei uit de berekening van de kameel, omdat de betekenaar vier is, de Ya tien en de kaf twintig ….

…Rol : De rol, het is een functie die wordt geleid, wat het neerkwam van de sloop of bekrompen of capaciteit of goed of kwaad, dus keerde hij terug naar haar familie en leidde en haar inwoners . De muren zijn mannen en de plafonds zijn vrouwen, omdat mannen de beschermers van vrouwen zijn, omdat ze boven hen staan ​​en hen naar de ergste duwen, dus ze zijn als kracht, dus wat de betekenis ervan werd bevestigd, keerde hij terug naar hem en werkte eraan . Het huis van de man duidt zijn lichaam, zijn divisie en zichzelf aan, omdat hij het kent en hem kent. Het is zijn glorie, zijn geheugen, zijn naam en het jasje van zijn familie, en het kan zijn geld aangeven waarin hij in vorm is, en misschien duidt het op zijn kleding voor zijn binnenkomst, en als het zijn lichaam was, haar deur was zijn gezicht, en als het zijn vrouw was, dan was het haar deur Zijn opluchting, en als het zijn wereld en zijn geld was, dan was haar deur de deur die hij veroorzaakte en zijn levensonderhoud, en als het zijn kleed was, dan deur was zijn kraag . Als de deur alleen is, kan het verwijzen naar het hoofd van het huis, en de persoon die opent en sluit, en de andere persoon kan ernaar verwijzen naar zijn vrouw die haar ‘s nachts omhelst en zich van haar afkeert bij het binnenkomen en verlaten gedurende de dag, en waarin het mannetje en het vrouwtje worden afgeleid in de vorm en sluiting, degene waarin de sluiting het mannetje is, en die erin.Het lipje is het vrouwtje, zijn vrouw, omdat het slot in de lug is mannelijk, en de totale vorm als het uit elkaar valt is als een paar, en het kan duiden op de twee zonen van de eigenaar van het huis, een mannetje en een vrouwtje, en de twee broers en partners in het bezit van het huis . Wat betreft de bovendorpel van de deur en de rondingen ervan, en alles wat erin komt met een tong, dat is voor de vrouw en dienaar, en wat betreft de lijsten, het kan mannelijke kinderen of slaven, broers en bedienden aanduiden . Wat betreft zijn benen en de deurbel, ze geven de toestemming aan van zijn eigenaar, zijn wenkbrauw en zijn bediende, en wie daar iets van ziet, een afname, een gebeurtenis, een toename of een nieuwigheid, dit wordt gebruikt bij het addendum door het bewijs en bewijs van waakzaamheid te vergroten . Wat betreft het onbekende huis anders dan het bekende, het is de verblijfplaats van het Hiernamaals, omdat de Almachtige God het een huis noemde en zei : ~En dat huis is het Hiernamaals .~ Evenzo, als bekend is dat het een naam heeft die het Hiernamaals aanduidt, zoals de verblijfplaats van Uqba of de verblijfplaats van vrede, dan leidt degene die zichzelf daarin ziet en ziek was, er in vrede naartoe en is vrij van de verleiding en het kwaad. van deze wereld, en als hij niet ziek is, dan is het goed nieuws voor hem, afhankelijk van de omvang van zijn werk, van hadj of jihad of ascese, aanbidding, kennis, naastenliefde, verbinding of geduld over een ramp, waaruit hij leidde naar haar, en ter wille van wie hij een toenemend gezichtsvermogen en waakzaam bewijs predikte, en als hij met hem in een droomboek zag waarover hij leerde, dan leidde zijn kennis hem ernaartoe . En als er een aanbidder in zit, dan bereikte hij zijn gebeden, en als hij zijn paard en zijn zwaard had, dan bereikte zijn strijd het, dan over de betekenis, en wat betreft het ontwaken, kijkt hij naar de beroemdste van haar daden met hemzelf en het dichtst in zijn slaap bij de rest van zijn gehoorzaamheid, als er veel waren, dan was het goede nieuws in een droom . Wat betreft degene die een ander huis heeft gebouwd dan het zijne op een bekende of onbekende plaats, kijk naar zijn toestand, en als hij ziek is of een zieke heeft, dan is dat zijn graf, en als dat er niet is, dan het is een wereld die het ten goede komt als het zich op een bekende plaats bevindt, en als hij het bouwde met melk en klei, was het toegestaan ​​en als het gemaakt was van bakstenen, gips en kalk, was het verboden omwille van het vuur dat ontstak zijn werk . En als hij het huis op een onbekende plaats heeft gebouwd en niet ziek was, als het met melk was, dan is het een goede daad die hij doet voor het hiernamaals, of hij heeft het gedaan . En als ze een vergoeding krijgen, dan zijn het verwerpelijke daden waar hij in het Hiernamaals spijt van heeft, tenzij hij terugkeert om ze in een droom te slopen, dan heeft hij berouw van hen, en wat betreft het huis met onbekende structuur, grond, locatie en individu families over de rol, vooral als hij daarin dode mensen ziet die hen kennen, dan is het de verblijfplaats van het Hiernamaals. Zijn inkomen, dan sterft hij als hij er niet uitkomt, en als hij het binnenkomt en verlaat, dan staat hij op de rand van de dood en ontsnapt dan, en wie ziet dat hij een nieuw huis binnengaat met volledige faciliteiten en tussen de huizen op een bekende locatie, als hij arm is, wordt hij rijk, en als hij rijk is, dan wordt hij rijker, en als hij bezorgd is, laat hem los, en als hij ongehoorzaam was, bekeerde hij zich, en overeenkomstig haar goedheid en bekwaamheid , als hij haar metgezel niet kende, als ze een metgezel had, dan was het voor haar eigenaar, en als ze solide was, was dat toegestaan, en als ze gepleisterd was, was dat verboden . En de capaciteit van het huis is de breedte en vrijgevigheid van zijn wereld, zijn bekrompenheid, de bekrompenheid van zijn wereld en zijn gierigheid, en het blijkt zijn werk te vernieuwen en zijn religie te bevestigen, en wat betreft de aanscherping ervan, het is de precisie van zijn beheer, en het doel ervan is zijn geluk, en het huis is gemaakt van ijzer voor de levensduur van de eigenaar en zijn staat . En wie boos zijn huis verlaat, zal worden opgesloten, omdat de Almachtige God zegt : ~ En Hij is in woede zijn huis uitgegaan .~ Als hij ziet dat hij het huis van zijn buurman is binnengegaan, gaat hij zijn geheim binnen . Als hij een immoreel persoon is, wordt hij verraden door zijn vrouw en zijn broodwinning . Het bouwen van een huis voor een celibatair is een verheven vrouw die hij trouwt, en wie een huis van veraf ziet, bereikt een verre wereld, en als hij het binnenging vanuit een gebouw en modder en niet gescheiden was van de huizen en huizen, dan is het een wereld. dat overkomt haar . En wie ziet dat hij de gebouwen verlaat, onderdrukt of getransformeerd, dan verlaat hij zijn wereld of wat hij bezit in overeenstemming met de omvang van wat wordt aangegeven door het gezicht van zijn exodus . Er werd overgeleverd dat een man van de bevolking van Jemen naar de kruising kwam en zei : ik zag alsof ik in een oud huis van mij was, en het heeft me vernietigd . Hij zei : Je vindt een erfenis, en al snel stierf een familielid en erfde zesduizend dirham . En een ander zag alsof hij op het dak van een huis met kolven zat, en hij was naakt van hem gevallen, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei : Een vrouw uit het huis van de koning is mooi, maar ze sterft eerder, en het was zo . De huizen van het huis zijn de vrouwen van de eigenaar, de stijlen en de ragga’s zijn mannen, de balkons van het huis zijn de eer van de wereld en het leiderschap, en de schatkist is de bewaker van zijn geld van de mensen van zijn huis , zijn gezondheid bevindt zich midden in een wereldse staat, zijn oppervlakte is zijn naam, zijn verhevenheid, en het huis van de imam al-Adl is een opening van de gaten van de moslims, en de sloop van het versterkte koning’s huis is een gebrek aan zijn gezag . Het feit dat de man zich op een onbekend dak bevond, kreeg een lift en zocht de hulp van een hooggeplaatste man, en hij vroeg om hulp . De christenen zeiden: „Degene die het zag alsof hij zijn huis aan het vegen was, werd door verdriet geslagen of stierf plotseling, en er werd gezegd dat het huisvegen zal verdwijnen, en God weet wat juist is ….

…Het zien van het gebouw dat op de grond is ontstaan, een minimum particulier of openbaar voordeel voor zover hij het zag . Misschien was de interpretatie van de constructie het bouwen van een man met zijn gezin, dus als hij iets bouwt, duidt dit op de kwestie van de vrouw . Als hij ziet dat zijn huis een bekend aantal heeft uitgebreid, dan is het zijn wereldse capaciteit, en als de breedte de omvang ervan overschreed, zal een volk dat huis zonder toestemming betreden in een ramp, huwelijk of paniek . En er werd gezegd : wie ziet dat hij een gebouw aan het bouwen is, zal zijn familieleden, vrienden en soldaten verzamelen . Als hij een heerser is, is dat de terugkeer van zijn staat, de volledigheid van zijn geluk en de hoogte van zijn zaken in overeenstemming met de dikte en strakheid van het gebouw . Als hij het ontwortelde en verwijderde, dan scheidde hij de verzameling van zijn familieleden, metgezellen, vrienden en soldaten, en zijn staat was verdwenen . Als hij ziet dat het een oude structuur van een wereld vernieuwt, dan is het een vernieuwing van het leven van die wereld. Als het gebouw voor een farao of een onrechtvaardig persoon is, dan is het een vernieuwing van zijn leven . Als hij zag dat hij was begonnen met bouwen, dan groef hij het vanaf de fundering en bouwde het vanaf zijn beslissing, totdat hij het bouwde, dan is hij op zoek naar kennis, staat of ambacht, en hij zal krijgen wat hij wil . En wie ziet dat hij bouwt in een stad of dorp van Bunyana, dan zal hij daar met een vrouw trouwen, en als hij van klei bouwt, dan versiert hij en versiert hij een huichelarij, als hij bouwt uit klei, dan verdiende hij van toegestaan, en als het is gegraveerd dan is het kennis of staat, met zuiverheid en vreugde . Als hij ziet dat hij een gebouw van gips heeft gebouwd en er een schilderij voor heeft betaald, dan gaat hij de leugen in, want bouwen met stucwerk en het loon is huichelarij, en huichelarij is bouwen met stucwerk en loon . En er werd gezegd : wie pleisterwerk doet, doet wat hem niet mag . En wie ziet dat hij in vervreemding bouwt, dan trouwt hij met een vrouw wiens naam hem niet genoemd is, of dat hij in vervreemding verblijft en sterft . Bouwen met klei is religie en zekerheid . En droge modder is een gruwel van geld . En wie ziet dat het modder is in het graf van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, dan moet hij de hadj verrichten . En wie ziet dat zijn huis modderig is en een ton nat, dan is hij goed . En wie ziet dat hij het eet, eet evenveel geld als hij at . En de prachtige constructie duidt op intimiteit, liefde, nageslacht, levensonderhoud, eerbiedwaardige kleding en de eerstgeborene van vrouwen . En misschien duidde de strakke constructie op kracht en intensiteit, of steun en hulp, en misschien duidde het visioen van het gebouw op een lang leven, en misschien duidde het gebouw op de bouwer ervan, en als het een kerk was, werd het aangeduid door een christen, en of het was een moskee, het werd aangeduid door een moslim, en als het een school was, werd het aangeduid door zijn jurist, of werd Ribat aangeduid door een ascetische aanbidder . En wie in een droom een ​​moskee bouwde of een plaats dicht bij de Almachtige God, of hij een koning was die de waarheid bevestigde en het goede oplegde en het kwade verbood, en als hij een geleerde was die een boek samenstelde dat mensen baat hadden bij zijn kennis of fatwa’s , en als hij geld had, betaalde hij de zakaat van zijn geld . Als hij alleenstaand was, trouwde hij . Als hij getrouwd was, zou hij een zoon hebben, en een goede man zou zich naar hem verspreiden . En als hij arm was, zou hij rijk zijn, anders zou hij mensen met goeden bijeenbrengen en hen helpen de Almachtige God te gehoorzamen, anders zal hij berouw tonen tot de Almachtige God voor wat hij heeft begaan, of zich bekeren tot de islam, of als martelaar sterven . Als hij bouwt door wat niet is toegestaan ​​om te bouwen, of afwijkt van de mihrab, of het afleidt naar een andere richting dan zijn richting, duidt dit op het tegenovergestelde van goed en kwaad. Als hij koepels ziet of ze in een droom bouwt , duidt dit op het verhogen van zijn status of het toetreden tot de mensen van het lot . En wie ziet dat hij een koepel boven de wolken heeft gebouwd, zal autoriteit en macht krijgen voor zijn heerschappij . En wie zag dat hij bouwwerken had boven de hemel en de aarde van groene koepels, zijn daden waren goed, en hij stierf op het getuigenis . En wie ziet dat hij een badkamer bouwt, bouwt die samen met een vrouw . Als hij de patiënt ziet alsof hij zijn huis aan het bouwen was en niet weet wanneer hij het verwoestte, dan is zijn lichaam weer gezond en is de ziekte waarin hij is vertrokken van hem teruggekeerd . En wie ziet dat zijn vader een structuur heeft gevestigd en zijn vis fokt, dan zal hij de daden van zijn vader voltooien, die hij had in een religie of een wereld . En wie ziet dat de arbeiders in zijn huis werken, zal ruzie maken met zijn vrouw of een vriend van hem en dergelijke verlaten ….

…In een droom is het het streven en het nastreven van de mens, en de grootsheid van de twee paradijzen was de beste wereldse aangelegenheid . En er werd gezegd : de vrouw is de bardoon, dus wie ziet dat hij wanhopig is en niet in staat is hem vast te houden, dan zal zijn vrouw de touwtjes in handen hebben . Als hij met hem sprak, kreeg hij van zijn vrouw veel geld en werd hij verheven . Als hij ziet dat hij met een maagd trouwt, veinst hij voor gunst bij zijn vrouw en zij bedankt hem daarvoor niet . En er werd gezegd : een barzoon is een reis, dus wie ziet dat hij op de achterkant van zijn barzone loopt, zal ver reizen en goed worden van zijn vrouw . Als hij zag dat hij reed en vloog tussen hemel en aarde, zou hij met zijn vrouw reizen en zou zijn status worden verhoogd . Als hij ziet dat zijn barzone zich wentelt in vuil en mest, dan neemt zijn strijd toe en groeit zijn geld . Als hij sterft met zijn schip, dan is het de dood van zijn vrouw . En wie zijn onderhandelingsfiche zou stelen, zou van een vrouw scheiden . En wie ziet dat zijn barzone verloren is, laat zijn vrouw tot ontploffing brengen . En wie ziet dat de hond op zijn zeepokken springt, dan heeft hij een magische vijand die zijn vrouw volgt, en evenzo als een aap op hem springt, dan is hij een joodse man, en het blond van de scheuten duidt op het verdriet van de eigenaar . Men is van mening dat de koning van de koning Brdhuna een vrouw of een dienaar is . En er werd gezegd : de barathon duidt op een ruzie of duidt op een buitenlandse man . En wie ziet dat hij op een vernederd, vernederd en gehaast rijdt, zal goed en gelukkig zijn . En er werd gezegd : Wie ziet dat hij een parachute berijdt en zijn gewoonte is om op een merrie te rijden, dan valt zijn gestalte en zijn waarde daalt, en hij mag zijn vrouw verlaten . En wie ooit op een ezel reed, toen zag hij in een droom dat hij reed met onze toestemming, dan zou zijn herinnering stijgen, zijn inkomsten zouden toenemen en zijn glorie zou hoger zijn . Dit kan duiden op een vrij huwelijk na de natie . En de barathons riepen de immoraliteit van de vrouw . De Amerikaanse zeearend is macht, en de zwarte is geld en glorie . En wie ziet alsof een onbekende barathon een stad is binnengekomen, dan zal dat land worden betreden door een buitenlander . De Albazhon Adham heeft gezag ….

…Wat betreft de ijzeren kam, deze wordt geïnterpreteerd door heilzame mannen, en er werd gezegd dat de kam verwijst naar tien aspecten, vooral voor iemand die goedheid, voordeel, vreugde kamde, een schuld uitgaf, een voorgenomen verwerving, toestemming, pracht, soenna, herinnering en geluk ….

…De deuren : De deuren die openstaan, zijn de poorten van het levensonderhoud, en de deur van het huis zijn zijn waarden, dus wat erin gebeurde, zijn de waarden van het huis . Als hij een kleine deur in het midden van zijn huis ziet, dan is dat een hekel aan, omdat hij de mensen van de schande binnengaat, en hij zal dat huis binnengaan om zijn vrouw te verraden . De betekenis van de deuren van huizen valt op vrouwen, en als ze nieuw zijn, zijn ze maagd, en als ze vrij zijn van sluitingen, dan zijn ze maagd . En als hij ziet dat de deur van een huis is gevallen, verscheurd, verbrand of gebroken, is dat een ramp voor de waarde van het huis . Als de deur van zijn huis groot of verbreed en sterk is, dan is het de goede staat van de waarden, en als hij ziet dat hij om de deur van zijn huis vraagt, dan vindt hij die niet, dan is hij in de war over een wereldse zaak . En wie ziet dat hij door een poort is binnengegaan, en als hij in ruzie is, dan overwint hij, want de Almachtige God zegt : ~ Ga de deur bij hen binnen en als je die binnengaat, zul je de overwinning behalen .~ Als hij deuren ziet die zijn geopend vanuit bekende of onbekende plaatsen, dan worden de deuren van deze wereld voor hem geopend, tenzij hij zijn bestemming overtreft, en als hij verder gaat, dan verstoort hij dat huis en ruïneert het . Als de poorten naar de weg zijn, gaat wat uit deze wereld komt naar vreemden en het gewone volk . En als het werd geopend voor een huis in het huis, werd het aan de mensen van zijn huis gegeven . Als hij ziet dat de deur van zijn huis groter is dan het aantal deuren, dan is het de binnenkomst van een volk boven hem zonder toestemming bij een calamiteit, en misschien was de ondergang van de deur van het huis vanaf zijn locatie de ondergang van de huiseigenaar over zijn creatie en zijn verandering van de mensen van zijn huis . Als hij ziet dat hij van een smalle poort naar een brede poort is gegaan, dan is hij zijn uitgang van smal naar breed, en degenen die in een vagina zitten . En als hij ziet dat zijn huis twee deuren heeft, dan is zijn vrouw corrupt, en als hij twee ringen in het vruchtvlees ziet, dan is hij een schuld aan zichzelf verschuldigd, en als hij ziet dat hij zijn deurbel heeft weggetrokken, gaat hij binnen in ketterij . En de blokkering van de deur van het huis is een groot ongeluk voor de mensen van het huis . De drempel : een vrouw : Er is overgeleverd dat Ibrahim al-Khalil, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, tegen de vrouw van zijn zoon Ismael zei : Zeg hem dat hij niet de drempel van je deur is, en zij vertelde hem dat, dus hij scheidde van haar, en er werd gezegd dat de drempel de staat is, en de lijkwade de vrouw, en de pilaar het hoofd van het huis en haar waarden, dus ontwortelde hij haar voor de waarden van het huis na de glorie en haar afwezigheid Vanuit het oogpunt scheidt de dood van de waarden, net zoals de verwijdering van de zonden van de vrouw . Er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag in een droom dat de bovenste bovendorpel van mijn deur op de onderste viel, en ik zag de twee deuren vallen, en de ene viel buiten het huis en de andere binnen het huis. . Hij zei tegen haar : heb je een afwezige man en zoon? Ze zei ja . Hij zei: Wat betreft de val van de bovenste dorpels, je man zal snel komen, en wat betreft het luik dat naar buiten valt, je zoon trouwt met een vreemde vrouw . Al snel, totdat haar man en zoon een vreemde bijeenkomst presenteerden ….

…Waarzegger Als je droomt dat je fortuin leest of naar je waarzeggerij luistert, dan betekent dit dat je een mening over een aanstootgevende kwestie omdraait en dat je heel voorzichtig moet zijn voordat je toestemming geeft om het te bereiken . Voor een meisje betekent deze droom een ​​keuze tussen twee tegenstanders . U zult graag weten wat uw positie op het werk of in de sociale sfeer is . Als ze droomt dat ze verloofd is met een waarzegster, dan betekent dit dat ze naar het bos is gegaan en de perfecte stok heeft opgepakt . Ze moet voor zichzelf zorgen, anders zal haar huwelijk gepaard gaan met armoede ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij iets verdeelt zonder de toestemming van de eigenaar, dan wendt zijn interpretatie van goed en kwaad zich tot hem, en erop bijten heeft twee kanten, als het lijkt op een conceptie van iets dat geen resultaat, dan is het Mahmood niet, en als er een resultaat is, is er niets mis mee . ~…

…Het is in een droom een ​​indicatie van de waarden van het huis . En open deuren zijn de poorten van het levensonderhoud . De betekenis van huisdeuren valt op vrouwen; als de deuren nieuw zijn, zijn vrouwen maagden, en als de deuren niet gesloten zijn, zijn vrouwen maagd . En wie zag dat hij de deur van een ijzeren huis sloot, zou met een maagd trouwen . En wie ziet dat de deur van het huis is veranderd van zijn toestand, dan heeft hij de toestand van de eigenaar van het huis veranderd, en als hij ziet dat het naar buiten is gevallen of ontworteld, of hij ziet dat het verbrand of gebroken is, dan is het een calamiteit waaraan de waarden van de woning worden blootgesteld . Evenzo, als de slaper ziet dat de deur gesloten is nadat deze is uitgetrokken, dan is het aan de man om te blijven, en als hij ziet dat hij geblokkeerd is, dan is dat een groot ongeluk voor de mensen van dat huis . En als hij een kleine deur in het midden van zijn huis ziet, dan is het niet prettig, omdat het de schaamte binnendringt, omdat het de deur van zijn huis heeft vergroot en zich heeft uitgebreid en sterk is zonder lelijkheid, dan is dat het goede van de waarden . En als hij een van de leeuwen voor de deur van zijn huis ziet springen, volgen de immorele mensen zijn vrouw . Als hij ziet dat hij de deur van zijn huis zoekt, vindt hij hem niet, want ze is in de war over zijn wereldse zaken . En als hij zag dat hij door een deur naar binnen ging, had hij ruzie en won hij . En als hij poorten geopend ziet, dan worden de poorten van deze wereld voor hem geopend . En als hij ziet dat de deur van zijn huis groter is dan het aantal deuren, dan is het de binnenkomst van mensen boven hem zonder toestemming . Misschien was de ondergang van de deur uit zijn positie de ondergang van de eigenaar van het huis van zijn moraal en voorwaarden, en zijn verandering van de omstandigheden van zijn huishouden in tegenspraak met wat ze voorheen hadden . Als hij ziet dat hij van een smalle deur naar een brede plaats is gegaan, dan vertrekt hij van nood naar capaciteit, en van angst en angst naar zekerheid . En de deurbel is als de wenkbrauw of de boodschapper, dus wie ziet dat de kern ervan twee ringen heeft, heeft een schuld voor twee mensen, en als hij ziet dat hij zijn deurbel afsnijdt, gaat hij een innovatie binnen . En wie het vuur de deuren ziet branden, zijn vrouw zal spoedig sterven . En de poorten van de stad zijn indicatief voor de eigenaar die de leiding heeft over de kwestie van religie en de wereld daarin . De deur van het huis is een indicatie van de bouwer en degene die verantwoordelijk is voor de belangen van zijn mensen . En de deur van het huis geeft aan wie erin woont . En binnenkomen door de onbekende deuren duidt op overwinning op de vijanden, en misschien duiden de onbekende deuren op wetenschap, levensonderhoud, winst en reizen . Het verlaten van de deuren is een paradox van wat we hebben genoemd. Als de deur goed is, geeft dit aan dat hij afscheid heeft genomen van het goede, en als hij vernietigd of smal is, geeft hij aan dat hij afscheid neemt van het kwaad en van plan is voor zichzelf te redden . Misschien duidt de deur op de dood, en als hij de deur verlaat en een uitgestrektheid, groen of een aangename geur vindt, wijst dat op het goede hiernamaals, en als hij duisternis, lijk of vuur vindt, zal hij uiteindelijk gestraft worden . Het openen van de deur in een droom geeft aan dat dingen gemakkelijker worden gemaakt, en het sluiten van de deur van nood, angst en verstoring om redenen . Het openen van de deur in de lucht geeft het antwoord aan op de smeekbede of het verbod om te begaan wat verboden is, of de duur van kwelling, wraak en tegenspoed, en als de regen gevangen zit, duidt dit op zijn afdaling en de heropleving van de aarde na haar dood . Het hoofdstuk over het geheim dat in het huis is bijgewerkt, geeft het goede en slechte aan dat de visionair inhoudt, aangezien hij verborgen en goed gebouwd was, hij zijn doel bereikte door het te verbergen, en als hij van hem in huis verschijnt, geeft dit aan dat hij geheimen en het onthullen van zijn voorwaarden, en misschien duidt de deur van mysterie op glorie, verheffing, natie en jeugd . Misschien duidde het op de naastenliefde van het geheim en de goede behandeling tussen hem en zijn Heer . En wie een nieuwe deur naar zijn huis ziet, of een timmerman ziet die het heeft geïnstalleerd of geïnstalleerd, dit is een goed nieuws van gezondheid . En wie ziet dat hij een deur wil sluiten maar niet kan, dan is dat voor hem iets moeilijks bij zijn vrouw . En wie ziet dat hij een volk door de poort is binnengegaan, zal de overwinning behalen over zijn vijanden en de argumenten van zijn tegenstanders weerleggen . En wie zijn deur ontworteld ziet en iemand anders heeft geïnstalleerd, hij verkoopt zijn huis, en wie een huis binnengaat en zijn deur sluit, is beschermd tegen zonde, en de deur en de twee ringen zijn vrijgevig en eisen een schuld ….

…Het vestigen van gebed duidt in een droom op de vervulling van een belofte en het bereiken van het doel, en de verlichting van degenen die in nood verkeren . Wie het ziet alsof hij het gebed aan een deur of een bed vestigt, zal sterven . En wie een gevangene ziet alsof hij het gebed verricht of staand bidt, dan zal hij uit de gevangenis worden vrijgelaten . Als een persoon die niet in de gevangenis zit, ziet dat hij het gebed verricht, zullen er zaken met succes voor hem gebeuren . En wie ziet dat hij toestemming heeft gegeven en het gebed verricht, moet een Sunnah in acht nemen en ketterij doden ….