…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de indringers van de zee . Een van de visie die vervuld is, is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de zee-indringers die Cyprus binnenvielen in de tijd van Uthman – moge God tevreden met hem zijn – en degenen die de Romeinen binnenvielen in de tijd van Mu’awiyah – moge God tevreden met hem zijn -. Op gezag van Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha op gezag van Anas bin Malik – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : Toen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, naar Quba ging, zou hij binnengaan Umm Haram bint Melhan en voed hem, en Umm Haram stond onder de aanbidding van Ibn al-Samit, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden, kwam haar binnen. Op een dag voedde ze hem en zat ze met zijn hoofd, en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, sliep en werd toen lachend wakker . Ze zei : Dus ik zei : wat maakt je aan het lachen, boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden aan zijn veroveraars ter wille van God, rijdend op de druk van deze zeekoningen op de familie, of hij zei : Als koningen op de familie ) Izaak twijfelde, dus ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij een van hen te maken, hij riep haar, legde toen zijn hoofd neer en hij sliep, toen werd ik lachend wakker en ik zei : wat maakt je aan het lachen, o boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden me rovers aan ter wille van God als koningen over het gezin of als koningen over het gezin. ) Zoals hij in het eerste zei, zei ze : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij onder hen te maken. Hij zei : ( Jij bent een van de eersten ) Hij zei : Ik reed op zee ten tijde van Moe’awiyah. Ze viel van haar fiets toen ze uit de zee kwam en kwam om . Voordeel :::: Umm Haram bint Milhan is de zus van Umm Salim en zij is de tante van Anas bin Malik . Al-Bukhari vertaalde deze hadith door te zeggen : ( Hoofdstuk van het visioen van de dag ) Hij zei : Ibn Aoun zei op gezag van Ibn Sirin : Het visioen van de dag is als het visioen van de nacht. Al-Hafiz Ibn Hajar vermeldde op gezag van Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani dat hij zei : Er is geen verschil in de uitspraak van de uitdrukking tussen het visioen van de dag en de nacht en het visioen van vrouwen en mannen . En op gezag van Zaid bin Aslam, op gezag van Ataa bin Yasar, dat een vrouw die tot hem sprak zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , viel in slaap, en toen werd ik lachend wakker en zei : Lach je me uit, o Boodschapper van God? Hij zei : ( Nee, maar van sommigen van mijn natie die overvallers in de zee brengen als koningen op de familie. ) Ze zei : Toen viel hij in slaap en werd toen lachend wakker, dus ik zei : O Boodschapper van God, lach je naar mij? Hij zei : “ Nee, maar van mensen van mijn natie die indringers in de zee uitdrijven, en zij keren enkelen terug wier buit is vergeven. ” Ik zei : ik bid tot God om mij van hen te maken, dus riep hij haar. Hij zei : Ata bin Yassar vertelde me, hij zei : ik zag haar onder de indringers die al-Mundhir ibn al-Zubayr het land Rum binnenviel, en ze was bij ons, en ze stierf op een land Rum ….

…De rivier van wijn is het bewijs van dronkenschap van de liefde van God Almachtig en haat voor Zijn incest . En de huwelijksreis is het bewijs van wetenschap en de koran . Het eten van de vruchten van het paradijs zal resulteren in goede daden, echtgenoten en kinderen . De gezegende boom is een teken van degene die zijn toevlucht zocht in zijn schaduw en erop vertrouwde op het welzijn van de toekomst, en duidt misschien op beëindiging en celibaat voor aanbidding, en het voordeel van metgezellen en heren van rijkdom en Surat al-Muntaha is een teken dat alles het doel bereikt van alles wat is beloofd . Misschien zijn de bomen van het paradijs een indicatie van de werkende geleerden, de vooraanstaande imams, de populier en de kinderen van hun metgezel . En de visie van de populier en de kinderen van de eigenzinnige die in waakzaamheid staat met de relaties, en de visie van de arbeiders op hen is een indicatie van hun daden, of van wat in deze wereld als gezegend wordt beschouwd , zoals huisvesting, overvloed, en soorten genoegens . Het betreden van de paleizen duidt op het bereiken van hoge posities, het dragen van luxe kleding, het trouwen met zijde en rijkdom en goedheid . Wijn is het bewijs van dronkenschap door de liefde van God de Almachtige en haat tegen Zijn incest . En de huwelijksreis is het bewijs van wetenschap en de koran . Het eten van de vruchten van het paradijs zal resulteren in goede daden, echtgenoten en kinderen . De gezegende boom is een teken van degene die zijn toevlucht zocht in zijn schaduw en erop vertrouwde voor het welzijn van de toekomst, en duidt misschien op het ophouden en het celibaat voor aanbidding, en het voordeel van metgezellen en heren van rijkdom en Surat al-Muntaha is een teken dat alles het doel bereikt van alles wat is beloofd . Misschien zijn de bomen van het paradijs een indicatie van de werkende geleerden, de vooraanstaande imams, de populier en de kinderen van hun metgezel . De visie van de populier en de kinderen van de eigenzinnige die wakker staat met de relaties, en de visie van de arbeiders op hen is indicatief voor hun daden, of van wat in deze wereld als gezegend wordt beschouwd, zoals huisvesting, het plezier van het leven, en de soorten genoegens . Het betreden van de paleizen duidt op het bereiken van hoge posities, het dragen van luxe kleding, het trouwen met zijde en rijkdom en goedheid . En het visioen van Radwan, vrede zij met hem, de bewaarder van het paradijs, geeft de goedheid aan van de penningmeester van de koning en zijn boodschapper om de belofte na te komen, de behoeften te vervullen en de smeekbede te beantwoorden . En wie ziet dat hij het paradijs is binnengegaan en niet de vruchten ervan eet of uit de rivieren drinkt, dan zal hij niet profiteren van wat hij heeft opgedaan met kennis . Wie ziet dat hij uit de hemel werd verdreven, hij mist het verhaal van Adam, vrede zij met hem . En wie ziet dat hij door het paradijs dwaalt, dit duidt op zijn levensonderhoud en hoge status, en veiligheid tegen angst . En wie bang was en zag dat hij de hemel was binnengegaan, voelde zich gerustgesteld, en als hij zich zorgen maakte, zou hij van zijn leed worden verlost, en als hij alleenstaand was, trouwde hij ….

…Valt de oprechte visie ? En de rechtvaardige is geen goed mens? Het is inderdaad een belangrijke vraag, en zijn antwoord is : dat de rechtvaardige Alodgat kan zien, maar een paar zeldzame mensen slaagden erin om Satan van hem te zien , anders dan omgekeerd, de waarachtigheid van zijn visioen van een zeldzame overheersing vergoot de duivel, het was overgeleverd door Anas ibn Malik dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem), zei : ~ A voor visie Een goede daad van een rechtvaardige maakt deel uit van zesenveertig delen van het profeetschap . Overeengekomen (1). Moslim vertelde Gods genade van Abu Hurayrah dat de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Als de tijd nauwelijks het visioen van een moslimleugen , en Asedkkm onlangs heeft benaderd, en het visioen van het moslimgedeelte van de vijfenveertig, is een deel van de profetie ~ (2). Al-Nawawi zei : er wordt gezegd dat het een retorische tijd is als een boot die de dagen en nachten deze lentedag matigt . En er werd gezegd dat wat wordt bedoeld is als de opstanding nadert , en de eerste is de beroemdste onder de mensen van de visie , en het kwam in een hadith die de tweede ondersteunt, en God weet het ws het beste . Van . Waarachtigheid is de grootste beschrijving van de profeten, wakker en dromend, en wie ze in de waarheid beschouwt, zal waarachtigheid verkrijgen uit zijn visioenen . Al-Muhallab zei : Mensen hebben drie graden hiervan : A – De profeten en hun visioenen zijn allemaal oprecht, en wat moet worden uitgedrukt, kan in hen vallen . B – rechtvaardig , en vooral op basis van hun visie op eerlijkheid , het bevond zich waar wat hun visioenen als Vtqa Raayaha niet volledig in een droom hoefde uit te drukken . C – Wie nog meer . . In hun visie is er waarheid en grieven, en ze zijn van drie soorten : 1 – Ze zijn gedekt , dus de meeste situaties zijn gelijk aan hen . 2 boosdoeners , en meestal op hun visie Alodgat en zeggen waar eerlijkheid , is getiteld Bukhari in zijn Sahieh : de deur van de visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en shirk (3). 3 _ ongelovigen , en neigen naar hun visioenen Alodgat en zeer zeldzaam waar eerlijkheid en verwijst naar dit interview : ~ De nieuwe Osedkkm visie Osedkkm ~ die werd overgeleverd door Muslim . Echte dromen van sommige van de ongelovigen hebben , zoals in het visioen van de schrijvers van de gevangenis met Jozef op hem , Allah zei : ~ ging binnen met de gevangenisjongens, zei een van hen, ik liet me Crush-wijn zien en de ander zei dat ik het liet zien ik breng boven mijn hoofd brood eet de vogel van hem Nbina Ptooelh Voorwaar, we zien je van weldoeners ( Yusuf : 36 ). zoals eerder getiteld Bukhari in zijn Sahih-deur : de visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en shirk , en vond plaats in de roman : een drankje dat ze mensen drinken , en je wilt drinken verboden , en naar verluidt zei sommelier tegen Joseph : Wright zoals gezien slapend, ik plantte een graan Vneptt ging waar drie clusters Fsrthn waren Sagit koning zei : blijf drie keer in de gevangenis en dan ga uit Vtsagah op uw gewoonte . was zoals hij uitkwam (4) , evenals het visioen van Mllekema, de Almachtige zei : ~de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten eten en andere Iabsat O Vul mij mijn visioenen in, als je de passagier wilt zien e van visie ( Joseph 43) wat betekent : magerheid is afgeleid van magerheid en de combinatie is mager en mager, en wat wordt bedoeld is het verschijnen van aansporingen M van humor . Sommige visioenwetenschappers schreven aan het deel van de profetie-visie alleen een goede gelovige toe die niet verworpen was . We hebben al het vers bij ons dat zegt : ~ oprechte goede moslim is degene die past als de profeten , Vokrm type, die Akram door de profeten , die het onzichtbare zien . Wat betreft de ongelovige en verworpenen en gemengd niet , indien bekrachtigd visioenen zijn soms hetzelfde is ook waar Clip Islamitisch vals , en niet alle gebeurtenissen hebben allemaal ervaring met de onzichtbare delen van de profetie , Kalkahen en de mijne ~(5) is voor ons voorzien om Imam Muhammad Safaareeni Hambali genade om te zeggen : laat het hem weten . Maar moet hier opletten dat de visie van het goede die de oorzaak is van enkele van de bepalingen is ingeleid, of deze nu zijn ondertekend in het tijdperk van de Boodschapper van de Apostelen, alleen goedgekeurd. » Wat betreft de andere mensen zijn missionarissen of Mndhirat , het kan in de uitdrukking Bishara naar zijn eigenaar van een charitatieve wereld of het hiernamaals , dat zijn de plekken waar hem te waarschuwen voor een gebrek aan of zijn werk of in zijn religie te verkorten , kwam in de interpretatie van het vers : ( en hij predikte dat Ichaelmh God alleen levend of van achter een sluier of zendt een boodschapper Viouha met zijn toestemming wat hij wil, hij is wijs ) ( Shura : 51). Enkele van de voorganger zei : ~ Van Ray Veil ~ , die in zijn droom, wat zelf – gezuiverd van ondeugden , wijkt vrouw het hart , en ontmoette Lawh slaap , en Antakec van de wonderen van de onzichtbare , en de eigenaardigheid minimum . Het is vriendelijk om hem in een droomoproepgesprek te hebben » en hem naar God te bevelen en hem in een droom te vertellen : De profeet vroeg vrede zij met hem voor het vers :~ zij mensen in dit leven en in het hiernamaals ~(6) En hij zei, ~ is de visie van het goede ziet de man of ziet hem ~ Verteld door Imam Ahmad (7). __________ (1 ) Akkoord , zie Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) en nucleair – op (23 \ 15) (2 ) nucleair – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Overgeleverd door Imam Ahmad 173 \ 1 verdrievoudigt Safaareeni – een verwijzing eerder ….

…V : Is het mogelijk om de Boodschapper te zien, moge God hem zegenen en vrede schenken? Had degene die de Boodschapper zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op welke bladzijde dan ook, het als in de waarheid gezien? Ja , en misschien wel de belangrijkste voorbeelden van goede visie, de visie van de Profeet vrede zij met hem werd geleid door Imam Bukhari en het moslimwoord uit de hadith van Abu Hurayrah zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : ~ van Rani in een droom heeft Rani, de duivel is niet voor mij ~(1). In zijn roman, ~ van Rani in een droom wakker Vsarani of alsof Rani waakzaamheid niet voor de duivel mij is . In de roman zei hij vrede zij met hem :~ van Rani was de mening van rechts ~, zei Ibn Sirin : Als Rah naar zijn beeld (2 ). Het feit dat wetenschappers verschilden in de betekenis van vrede zij met hem : van Rani in een droom zag ze mij … ~ Ibn Albaqlani zei : betekent dat zijn visie correct is, niet Bodgat noch vergelijkingen de duivel , en ondersteund door te zeggen dat de roman ‘ was de mening van de juiste ‘ zucht visie is correct , en het was Ibn Sirin als hij door een man werd gesneden dat hij de profeet (vrede zij met hem) zag , zei : roei me dat ik zag als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is authentiek (3). Anderen zeiden : maar het moderne fenomeen betekende dat hij het had gezien, het maakt het niet uit, het verhindert het . Anderen zeiden : waarschijnlijk zeggende vrede zij met hem : ~ verloren Rani of de rechter zag de duivel is in beeld ~ te doen als de mening van de beschreven bekende hem in zijn leven, de achter het geschil was een visie-interpretatie van Araaa feit , en het is waar dat hij een feit ziet, of het nu op zijn bekende of andere capaciteit was . Sommige geleerden zeiden : aangeduid Nabih Almachtige God die mensen zien hem te corrigeren alle oprechtheid en te voorkomen dat de duivel me voorstellen dat in geschapen opdat liggend op zijn tong in slaap als een schending van God de gewoonte van de profeten, vrede zij met hen een wonder , en als onmogelijk dat de duivel verbeeldde zich in zijn beeld in de waakzaamheid , als hij getekend was, verdacht hij de waarheid met leugen en deed hij niet wat hij bracht angst voor deze waarneming Vhamaha Allah van Satan en Nzgh en Osuste en reciteerde en Kedah (4), zei Imam Ibn Hajar : het lijkt mij dat wat in een droom met Rani wordt bedoeld, elk recept Felictbhr was en wist dat hij de waarheid van de Openbaring had gezien die van God komt, niet de verkeerde, dat is de droom, de duivel is niet voor mij (5) ~ Maar de betekenis van ~ alsof Rani waakzaam is ~ is onderworpen aan de woorden : een van hen : dat wat wordt bedoeld met de mensen van zijn tijd en betekent dat Rah slaapt en niet was geëmigreerd, help hem de Almachtige God voor migratie en zie dan de apostel zichtbaar de tweede vraag : hij ziet th e bekrachtiging van die visie met waakzaamheid in het Hiernamaals ; omdat hij in het hiernamaals de hele natie van Rah in de wereld ziet en niet heeft gezien . III : hij ziet in het Hiernamaals visioen van zijn eigen in de nabijheid van en krijg Chweath en dus ________________________________ (1 ) Verteld door Bukhari Net als in de opening (12 /383 ) deur zag de Profeet vrede zij met hem in een droom , en als moslim in de nucleaire sector ( 15/24 ). (2 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/383 ) de Profeet vrede zij met hem in een droom zag , en als moslim in de nucleaire ( 15/26 ). (3 ) Zie : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) en nucleaire vorige referentie – (15/25). (5) Ibn Hajar – Vorige referentie – (12/389). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Zijn visioenen van leugenaars Musaylimah en Al-Ansi op gezag van Nafi` bin Jubair op gezag van Ibn Abbas – moge God tevreden met hen zijn – hij zei : Musaylimah de leugenaar kwam op de tijd van de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, dus hij zei dat als Mohammed na hem de kwestie aan mij voorlegde, ik hem volgde en het in de mensen van veel van zijn volk presenteerde, dan kwam de boodschapper van God naar hem toe. God zij op hem en met hem Thabit Ibn Qais bin Shammas – en in de hand van de Boodschapper van God een stuk papier – totdat hij op Musaylimah stond te midden van zijn metgezellen en zei : ( Als je me om dit stuk zou vragen, zou ik niet geef het aan jou en je zult niet verder gaan dan Gods bevel in jou, en als ik erin slaagde je te verstoren, en ik zie je waarin ik het liet zien wat ik zag en dit is bewezen Hij antwoordt je namens mij ) Toen wendde hij zich af van hem Ibn Abbas – moge God tevreden zijn met hen beiden – en ik vroeg naar de woorden van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken ( je ziet waarin je liet zien wat ik zag ) en Abu Hurairah vertelde me dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , zei ( Terwijl ik sliep, zag ik in mijn hand twee gouden armbanden Vohemena zeggen dat in een droom Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma leugenaars achter mij aan gaan, één blindheid en andere Musaylimah . verteld door Bukhari Obeid bin Abdullah bin drempel, zei : We hebben gehoord dat de leugenaar van Musaylimah de stad gaf, ging neer in het meisje Harith Dar was een meisje bin Harith onder Kraiz – en zij is de moeder van Abdullah bin Aamer – dus de Boodschapper van God kwam naar hem toe om te bidden dat God met hem en met hem Thabit bin Qais bin Shammas – die de prediker van de Boodschapper van God wordt genoemd, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – en in de hand van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, stond er een balk op hem en hij praatte met hem. Musaylama zei tegen hem : Als je wilt, laat ons tussen jou en de zaak staan, dan leg je het voor ons na jou, dan zei de Profeet: Moge God hem zegenen en hem vrede schenken ( Als je me deze staf vroeg, wat ik gaf u, en ik zou u zien waarin ik het liet zien wat ik zag, en deze Thabit bin Qais zal u namens mij antwoorden ) dan keerde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zich af. Ubayd Allah Abdullah zei : Ik vroeg Abdullah bin Abbas naar de visie van de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, die hij noemde, zei Ibn Abbas – moge Allah tevreden met hen zijn – vertelde me dat de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem zei hij ) terwijl ik slaap Oreet hij legde in mijn handen Swaran ging Vfezathma en Lthma gaf me toestemming Venfajthma Aftara Voolthma leugenaars gaan uit, zeiden de dienaren van God : een – Ansi, die Fayrouz werd vermoord in Jemen en de andere Musaylimah de leugenaar ….

…Het is in een droom een ​​indicatie van de waarden van het huis . En open deuren zijn de poorten van het levensonderhoud . De betekenis van huisdeuren valt op vrouwen; als de deuren nieuw zijn, zijn vrouwen maagden, en als de deuren niet gesloten zijn, zijn vrouwen maagd . En wie zag dat hij de deur van een ijzeren huis sloot, zou met een maagd trouwen . En wie ziet dat de deur van het huis is veranderd van zijn toestand, dan heeft hij de toestand van de eigenaar van het huis veranderd, en als hij ziet dat het naar buiten is gevallen of ontworteld, of hij ziet dat het verbrand of gebroken is, dan is het een calamiteit waaraan de waarden van de woning worden blootgesteld . Evenzo, als de slaper ziet dat de deur gesloten is nadat deze is uitgetrokken, dan is het aan de man om te blijven, en als hij ziet dat hij geblokkeerd is, dan is dat een groot ongeluk voor de mensen van dat huis . En als hij een kleine deur in het midden van zijn huis ziet, dan is het niet prettig, omdat het de schaamte binnendringt, omdat het de deur van zijn huis heeft vergroot en zich heeft uitgebreid en sterk is zonder lelijkheid, dan is dat het goede van de waarden . En als hij een van de leeuwen voor de deur van zijn huis ziet springen, volgen de immorele mensen zijn vrouw . Als hij ziet dat hij de deur van zijn huis zoekt, vindt hij hem niet, want ze is in de war over zijn wereldse zaken . En als hij zag dat hij door een deur naar binnen ging, had hij ruzie en won hij . En als hij poorten geopend ziet, dan worden de poorten van deze wereld voor hem geopend . En als hij ziet dat de deur van zijn huis groter is dan het aantal deuren, dan is het de binnenkomst van mensen boven hem zonder toestemming . Misschien was de ondergang van de deur uit zijn positie de ondergang van de eigenaar van het huis van zijn moraal en voorwaarden, en zijn verandering van de omstandigheden van zijn huishouden in tegenspraak met wat ze voorheen hadden . Als hij ziet dat hij van een smalle deur naar een brede plaats is gegaan, dan vertrekt hij van nood naar capaciteit, en van angst en angst naar zekerheid . En de deurbel is als de wenkbrauw of de boodschapper, dus wie ziet dat de kern ervan twee ringen heeft, heeft een schuld voor twee mensen, en als hij ziet dat hij zijn deurbel afsnijdt, gaat hij een innovatie binnen . En wie het vuur de deuren ziet branden, zijn vrouw zal spoedig sterven . En de poorten van de stad zijn indicatief voor de eigenaar die de leiding heeft over de kwestie van religie en de wereld daarin . De deur van het huis is een indicatie van de bouwer en degene die verantwoordelijk is voor de belangen van zijn mensen . En de deur van het huis geeft aan wie erin woont . En binnenkomen door de onbekende deuren duidt op overwinning op de vijanden, en misschien duiden de onbekende deuren op wetenschap, levensonderhoud, winst en reizen . Het verlaten van de deuren is een paradox van wat we hebben genoemd. Als de deur goed is, geeft dit aan dat hij afscheid heeft genomen van het goede, en als hij vernietigd of smal is, geeft hij aan dat hij afscheid neemt van het kwaad en van plan is voor zichzelf te redden . Misschien duidt de deur op de dood, en als hij de deur verlaat en een uitgestrektheid, groen of een aangename geur vindt, wijst dat op het goede hiernamaals, en als hij duisternis, lijk of vuur vindt, zal hij uiteindelijk gestraft worden . Het openen van de deur in een droom geeft aan dat dingen gemakkelijker worden gemaakt, en het sluiten van de deur van nood, angst en verstoring om redenen . Het openen van de deur in de lucht geeft het antwoord aan op de smeekbede of het verbod om te begaan wat verboden is, of de duur van kwelling, wraak en tegenspoed, en als de regen gevangen zit, duidt dit op zijn afdaling en de heropleving van de aarde na haar dood . Het hoofdstuk over het geheim dat in het huis is bijgewerkt, geeft het goede en slechte aan dat de visionair inhoudt, aangezien hij verborgen en goed gebouwd was, hij zijn doel bereikte door het te verbergen, en als hij van hem in huis verschijnt, geeft dit aan dat hij geheimen en het onthullen van zijn voorwaarden, en misschien duidt de deur van mysterie op glorie, verheffing, natie en jeugd . Misschien duidde het op de naastenliefde van het geheim en de goede behandeling tussen hem en zijn Heer . En wie een nieuwe deur naar zijn huis ziet, of een timmerman ziet die het heeft geïnstalleerd of geïnstalleerd, dit is een goed nieuws van gezondheid . En wie ziet dat hij een deur wil sluiten maar niet kan, dan is dat voor hem iets moeilijks bij zijn vrouw . En wie ziet dat hij een volk door de poort is binnengegaan, zal de overwinning behalen over zijn vijanden en de argumenten van zijn tegenstanders weerleggen . En wie zijn deur ontworteld ziet en iemand anders heeft geïnstalleerd, hij verkoopt zijn huis, en wie een huis binnengaat en zijn deur sluit, is beschermd tegen zonde, en de deur en de twee ringen zijn vrijgevig en eisen een schuld ….

…Maand Als het visioen in de maand Muharram is, dan is het correct en niet verkeerd . Hem in een droom zien, duidt op verlichting, redding uit de gevangenis en genezing van ziekten . En als de ziener zich had teruggetrokken uit zijn volk of zijn land, zou hij naar hen terugkeren volgens het verhaal van Yunus, vrede zij met hem, voor zijn vertrek in hem uit de buik van de walvis . Misschien was hij getuige van een grote fitnah, zoals de dood van een rechtvaardige imam of de opkomst van een geleerde, omdat de Almachtige God Adam en Eva in hem schiep, vrede zij met hen . En als de ziener ongehoorzaam is, zal hij zich bekeren tot God de Almachtige, omdat de Almachtige God zich in hem bekeerd heeft voor Adam, vrede zij met hem . En als de ziener een van degenen was die status en eer zochten, zou dat met hem gebeuren omdat de Almachtige God Idris, vrede zij met hem, hoog in hem opwekte . En als de reiziger in de zee het overleefde, hij en zijn metgezel, omdat het schip in hem werd bezet door de Judi . En als de ziener hoopte dat het kind een goede zoon zou hebben, omdat er de zoon van Ibrahim en Jezus was, vrede zij met hen beiden . En als de ziener in nood was, zou hij van hem worden verlost of ontsnapt aan zijn vijand, omdat de Almachtige God Abraham redde, vrede zij met hem, van het vuur van Nimrod . En misschien zal de ziener zich afkeren van zijn ketterij en misleiding en zich bekeren tot de Almachtige God en zijn zonden opgeven, omdat de Almachtige God zich in hem heeft bekeerd voor David, vrede zij met hem . En als de ziener uit zijn mandaat werd verwijderd, keerde hij terug naar zijn positie omdat de Almachtige God hem antwoordde aan Salomo: vrede zij met hem, en als hij arm of ziek was, werd hij genezen van zijn ziekte en verrijkte God de Almachtige hem omdat God de Almachtige openbaarde in hem de schade van Job, vrede zij met hem . Misschien stuurde de ziener boodschappers omdat de Almachtige God over Mozes sprak, vrede zij met hem, en misschien opende hij een land voor moslims uit de landen van ongeloof . En als het visioen in de maand Safar is, dan is het niet prijzenswaardig . Zijn visie op iemand die in nood verkeert, is niet schadelijk, en als hij ziek is, duiden zijn visioenen op genezing en gezondheid . En de maand Rabi` al-Awwal, als het visioen erin staat, dan zal hij profiteren van zijn vak en het zegenen en tevreden zijn en zich verheugen . Misschien had hij een rechtvaardige zoon, en als de mensen in nood waren, werden ze van hen verwijderd, en als ze onderdrukt werden, zouden ze winnen, dan in hem . De profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd geboren . Misschien hebben de mensen een gezegende aanval overwonnen, waarbij het de verovering van Dumat al-Jandal was . En de maand Rabi` al-Akhir, als zijn visioenen goedheid aangeven, zal langzamer zijn, en als ze op kwaad duiden, haast je . En daarin overwint een persoon zijn vijand, of baart een zoon met kennis van zaken, waarin Imam Ali werd geboren, moge God hem genadig zijn . En de maand Jumada al-Awwal, als het visioen erin staat, is niet wenselijk om te kopen of verkopen . En wie hem zag, verloor zijn dochter of vrouw. Fatima al-Zahra, moge God tevreden met haar zijn, stierf erin . En de maand Jumada al-Akhira zal, als zijn visioenen goedheid aangeven, langzamer verlopen . En wie de maand Rajab in een droom ziet, duidt op een verhoogde status, waarin hij opstijgt tot de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, naar de hemel . En de maand Sha`ban, als het visioen erin goed is, zal het geldig zijn, groeien en de goede wil vermenigvuldigen, en de heersers van zaken kunnen geïsoleerd zijn . En tijdens de maand Ramadan zijn de poorten van ontbering, immoraliteit en gierigheid gesloten, en het visioen van goedheid versnelt en vertraagt ​​niet, en het visioen duidt op zegen, goedheid, het goede opleggen en het kwade verbieden, en als hij op zoek is naar kennis , overkwam het hem omdat daarin de Edele Koran werd geopenbaard . Als een patiënt met epilepsie uit hem ontwaakt, worden de duivels vastgeketend . De maand Shawwal in een droom duidt op redding van tegenspoed, plezier en vreugde, omdat het begint met een feest en vreugde, en het omvat het bouwen van de Kaaba en de strijd om de loopgraaf . En de maand Dhul-Qi’dah, als het visioen erin op reizen duidt, dan zou hij niet moeten reizen, en als het ze aangeeft, laat hem het dan vermijden . En de maand Dhu al-Hijjah, als het visioen erin verwijst naar reizen, dan zou hij moeten reizen en tijd aan zaken moeten besteden, omdat het een gezegende maand is en het omvat de Eid en het offer, en daarin was de dood van Omar bin Al-Khattab en Othman bin Affan, moge God tevreden met hen zijn ….

…Hoe zit het met het zien van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, is het mogelijk? Wat betekent het? Is het altijd een waar visioen, of de boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, een visioen was zoals beschreven in de biografie van de profeet, of hij was anders? Door te zeggen of te beschrijven; Als er bijvoorbeeld een jonge man wordt gezien, of met een witte baard, of kleren draagt ​​die hij niet gewend is te dragen, of als hij bepaalde dingen bestelt die in strijd zijn met de gezuiverde sharia, zoals het vereren van graven, het doorsnijden van de baarmoeder, of doden, … en anders dan wat ik heb bewezen uit de verhalen en verslagen van degenen die hem zagen … ? Om te beginnen zeg ik dat het visioen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, mogelijk is, en het is een van de meest prominente voorbeelden van de rechtvaardige visie. De twee sjeiks kwamen uit de hadith van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, die zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : [ Wie mij in een droom ziet, heeft mij gezien, de Duivel imiteert mij niet. . ] En in een verhaal over hem : [ Wie me in een droom ziet, zal me zien terwijl ik wakker ben, of alsof hij me zag terwijl hij wakker was, Satan zal me niet imiteren . ] In de roman : [ Wie mij ziet, zag het goed ]. Maar moet dit een visie op basis van een jaar en biografie van beschrijvingen, dus Imam Muhammad Ibn Sirin zei na het gesprek voor, [ van de juiste Mij gezien heeft gezien ] , : als hij naar zijn beeld zag . En deze imam vertelde hem altijd dat hij de profeet zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die zei : Beschrijf mij wat je zag. Als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is correct . Daarom, wie de Boodschapper in tegenspraak met zijn beschrijving ziet, is het visioen niet een visioen op zijn gezicht, of een ware visie, maar eerder een visie die moet worden geïnterpreteerd. Deze interpretatie heeft betrekking op de kijker . Daarom zeiden sommige geleerden : wie hem ziet in zijn uiterlijk en toestand is een bewijs van de goedheid van de ziener en de perfectie van zijn gezag en zegeviert over degenen die tegen hem zijn, en wie hem in een veranderende staat ziet, fronst of heeft een scheenbeen of een tekortkoming in een deel van zijn lichaam, is een bewijs van de slechte toestand van de ziener . Maar het lijdt geen twijfel dat degene die de Boodschapper ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, ongeacht de hoedanigheid, hem blij moet zijn, en hij moet weten dat ofwel de betekenis goed is om aan te geven, ofwel dat het kwaad verboden is, en dit is wat Imam Ibn Hajar, moge God hem genadig zijn, besliste….

…Gabriël, vrede zij met hem, wie hem in een droom met ontzag voor hem zag en met goede woorden en vermaningen, wil of goede tijdingen tot hem sprak, zou eer, trots, kracht, overwinning en goed nieuws krijgen . En als hij onderdrukt werd, zegevierde hij, als hij ziek was, werd hij genezen, en als hij bang was, voelde hij zich veilig, en als hij zich bekommerde om Gods hulp van hem, of hij verrichtte geen bedevaart . En als hij zichzelf gelijkstelt aan Gabriël en Michaël, vrede zij met hen, dan is hij het eens met de mening van de joden over genoegdoening, en gaat hij verder met een zaak waarin er een meningsverschil is met de Almachtige God . En wie ziet dat Gabriël, vrede zij met hem, begroet hem, dan zal hij een hoge geleerde worden, zijn nagedachtenis verheerlijken en trots zijn onder zijn collega’s . Het visioen van Gabriël, vrede zij met hem, duidt op de boodschapper van de koning, de betrouwbaarheid van de sacramenten en het goede nieuws van het baren van mannelijke kinderen . Zijn visie duidt ook op aanbidding, of kennis, en het onderwijzen van sacramenten aan hun meesters . En zijn visie duidt op de stroom van de ziel in degene die toezicht houdt op schade en dood . Misschien duidde zijn visie op mobiliteit, bewegingen, jihad en overwinning op de vijanden, en duidt zijn visie op kennis van de sharia-wetenschappen, astrologie en anderen . En wie Gabriël zag, vrede zij met hem, verdrietig en gekweld, hij zou met strengheid en straf worden gekweld . En wie ziet dat hij naar het beeld van Gabriël is geworden, vrede zij met hem, dan zal hij genereus zijn met overvloedige goedheid en zegen ….

…** Het visioen is gebaseerd op het eerste vergankelijke en op het visioen dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, twee- of driemaal werd ingewijd. Het werd ondertekend volgens zijn interpretatie, daarna werd Aisha – moge God tevreden met haar zijn – eraan toegewezen , in tegenstelling tot wat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, over hem uitgelegd, dus het werd ondertekend volgens Aisha’s interpretatie – moge God tevreden met haar zijn. het – dit kwam zoals verteld door Suleiman zoon verliet Aisha vrouw van de profeet vrede zij met hem – God zegene hen – zei : een vrouw uit de mensen van de stad heeft een echtgenoot-dealer anders was je een visioen te zien wanneer je haar man mist en zelden missen alleen zwanger blijven komt de Boodschapper van Allah vrede God zij met hem, en zij zegt : Mijn man ging uit als koopman en liet me zwanger achter, en ik zag terwijl de slaper zag dat mijn mast van mijn huis kapot was en dat ik beviel van een blinde jongen, dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , zei : “Het beste van uw man is met u, de Almachtige wil van God is rechtvaardig en u baart een jongen door gerechtigheid. ‘ Ze zag haar dat allemaal twee of drie keer. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, komt en zegt dat tegen haar, dus haar man keert terug en baart een jongen, en ze kwam op een dag toen ze bij hem kwam, en de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede, was afwezig. Ze zag dat visioen en zei tegen haar : Wat vraag je de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, o volk van God? Ze zei : Een visioen dat ik zag, toen kwam de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam en vroeg hem ernaar, en hij zei goed, zo zal het zijn zoals hij zei . Dus ik zei : Dus vertel me wat het is? Ze zei : Totdat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, komt en ik haar bijt terwijl ik hem aanbood. Bij God, ik verliet haar niet totdat ze het me vertelde, dus ik zei : Bij God, als je je visioen geloofde, zou je man sterven en een jongen baren, daarna ging ze zitten en huilde en zei : Mijn geld is wanneer Ik heb je mijn visioen laten zien. Haar : ( Wat is zij, Aisha ) ? Dus ik vertelde hem het nieuws en wat het aan haar werd uitgelegd, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : “ Ma Aisha, als je een visioen oversteekt naar de moslim, steek het dan goed over, dan de visie zal volgen wat de eigenaar kruist. ‘ Dus, bij God, haar man stierf en ik zag haar niet tenzij ze een schunnige zoon baarde ….

…Ziet de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, de droom? Ik vroeg me af over een belangrijke wetenschappelijke kwestie in de wetenschap van meningsuiting, dat is wat mijn artikel hem heeft genoemd, en ik zeg erover : het begin van het visioen is van God, en de droom is van de duivel, en dit staat vast door de tekst van de expliciete Sunnah. De Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zegt : [Het visioen is van God en de droom is van Satan ] Overeengekomen . Satan is toegewijd aan de permanente vijandigheid van elk menselijk wezen, denk dat de ooit vrijgelatenen in de slaap dromen komen die hen angstaanjagend zijn, of waakzaamheid zal onheil reageren, zegt de Almachtige God : [ en leef om Rahman te noemen, de antithese van zijn demon, hij is zijn tegenpool. ] waardoor we hem veroorzaken dat een duivel hem op de ongelovigen schopt , ‘ hij is aan hem toegewezen ‘, werd er in deze wereld gezegd , hem verhinderen moslim te worden , en het heilige opwekken , en hem gehoorzaamheid vertellen , en hem bevelen te zondigen ; Het is de betekenis van de uitspraak van Ibn Abbas . Dus Valohlam is alarmerend over wie zich van de man heeft verwijderd en het verlaten van de gehoorzaamheid en gebedsgroep, en hoopt de woorden van de Almachtige God voor zijn erfgenamen : [ niet de vrienden van Allah, er is geen angst, noch zullen zij degenen bedroeven die geloven en vrees voor hen mensen in dit leven en in het Hiernamaals …] geïnterpreteerde menselijke visie Het goede wordt gezien door de gelovige of gezien door hem . Dromen zijn verminderd of ontbreken voor de beschermers van God, omdat hun daden hen geïsoleerd hebben gemaakt van de schade van de vervloekte Satan, waarvan het belangrijkste geloof en vroomheid is . De Profeet, vrede zij met hem en zie nooit de droom, en dus de rest van de profeten en het bewijs van dit interview : Abdullah bin Masood zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : [ Wat een van jullie alleen heeft al zijn echtgenote van de djinn, zeiden ze : Pas op, O Allah’s Boodschapper? Hij zei : En tegen mij, behalve dat God me met hem hielp, dus omarmde hij de islam, dus beveelt hij me alleen wat goed is. ] ﴾ Sahih Muslim . Degene die deze waardigheid geeft in het wakkere leven, wordt niet belet hem deze tijdens de slaap te geven, en hij zal de droom nooit zien in de juridische betekenis die we aan het begin van dit artikel hebben besloten . God weet…

…Ibrahim, vrede zij met hem, zijn visioen in een droom duidt op goedheid en zegen, aanbidding en soevereiniteit, levensonderhoud en altruïsme, zorg voor het rechtvaardige nageslacht, het goede opleggen en het kwaad verbieden, kennis en leiding, en het op volgorde achterlaten van familie en verwanten om God Almachtig te gehoorzamen . God Almachtig . Zijn visie geeft ook de medelevende vader aan, en dat Abraham, vrede zij met hem, de vader is van de islam, en hij is degene die ons vergiftigde met moslims . Misschien gaf zijn visioen aan dat hij in tegenspoed zou komen en er veilig voor zou zijn . Het kan ook aangeven . Hem zien op wat hij hoopt op goed of wetgeving, of het goede behouden, en de slechte broeders in de steek laten . Wat een persoon zag dat hij hem aanraakte, duidt op de liefde van God de Almachtige, net zoals zijn visioen de hadj aangeeft . En als een vrouw Ibrahim ziet, vrede zij met hem, in haar slaap, zal ze ontberingen lijden voor sommige van haar kinderen, maar de Almachtige God spaart hem van haar . En wie in een droom Abraham wordt, vrede zij met hem, duidt de rampspoed van de vijanden aan, maar hij overwint . En hij kan een staat of zijn imam aannemen en er rechtvaardig in zijn, of hij zal in wanhoop leven, en misschien brachten de boodschappers van de ouderlingen hem goed nieuws . En wie Abraham ziet, vrede zij met hem, hij overwint zijn vijanden, of hij krijgt een gelovige vrouw, of wordt onderworpen aan ontberingen en verdriet van een koning en ontsnapt daar vervolgens aan . En wie hem zag, nodigde hem uit en antwoordde hem met de Talbiyah, en hij haastte zich naar hem toe, zijn status zou stijgen . Als hij hem zag, riep hij hem maar gaf hem geen antwoord, of hij zag dat hij hem bedreigde, of hem bedreigde, of een frons zag, dan zou hij achter de hadj kunnen staan ​​met de mogelijkheid van hem, of hij zal een het gebed, of een steekpartij tegen de imam, of een huichelaar, en als hij hem als een ongelovige ziet, omarmt hij de islam, of een zondaar die berouw toont, of hij is een nalatiger. Om te bidden keerde hij ernaar terug . En wie verandert naar het beeld van Abraham, vrede zij met hem, of zijn kleed legt, hij zal worden gekweld . Misschien gaf zijn visioen aan dat verdriet en angst verdwenen waren en dat goedheid en leiding hem overkwamen . En er werd gezegd : Abraham ziende, vrede zij met hem, hinderde de vader ….

…Adam, vrede zij met hem, die in een droom zag en had gezondigd, zal er berouw van hebben . Misschien wees zijn visioen op de vader of de sultan . En wie ziet dat hij Adam doodt, vrede zij met hem, hij verraadt de sultan of is ongehoorzaam aan zijn ouders of zijn leraar . En wie Adam ziet, vrede zij met hem, over een specifiek lichaam, hij zal een mandaat krijgen als hij er geschikt voor is, en als hij ziet dat hij over hem heeft gesproken, zal hij worden geïnformeerd . En er werd gezegd : Hij die bloed zag, vrede zij met hem, werd misleid door de woorden van sommige van zijn vijanden, en na een tijdje keerde de Almachtige God tot hem terug . En wie Adam werd, vrede zij met hem, of zijn metgezel, als hij in aanmerking kwam voor het presidentschap, zou hij het ontvangen, en als hij een geleerde was, profiteerden de mensen van zijn kennis . Of hij won een vlag die niemand anders kon evenaren. Misschien duidde het visioen van Adam, vrede zij met hem, op de pelgrimstocht en de ontmoeting van geliefden, of het grote aantal kinderen, of de intriges en bedrog, en het samenwonen van iemand die vergif maakt of de kost verdient met het oproepen van demonen en het spreken in hun tong . Misschien duidde zijn visioen op de ruwe kleding of het huilen, of de ergernis van de visionair in termen van voedsel, of verre reizen, of de bedienden en neerbuigingen van koningen . En wie Adam ziet, vrede zij met hem, verkeert in goede staat, dat zal een groot goed voor hem zijn ….

…Eva, vrede zij met haar, haar visioen in een droom duidt op een zegen in het planten, fruit en kinderproducten, en het genereren van voordelen uit de industrie zoals weven, ploegen, smeden enzovoort . Misschien duidde het visioen van Adam en Eva, vrede zij met hen, op de verschuiving van een eervolle plaats naar wat het is, en het wegglijden en vervallen in het verboden, de leedvermaak van de jaloerse mensen en de angsten en vernederingen van de buren . Hun visie duidt op het leed van echtgenoten en kinderen, en de aanvaarding van excuus, berouw en wroeging voor wat is gemist . Als de vrouw Eva zag, vrede zij met haar, in een droom, introduceerde ze zorgen en angst, en ze kan een ernstige aandoening bij zichzelf hebben geleden omdat ze de eerste vrouw is die menstrueert, en ze heeft misschien de zwangerschap en de bevalling behandeld, en misschien had ze goede kinderen . Als het een vertrek van haar man was of afwezig bij hem, keerde ze naar hem terug en ontmoette hem, en misschien had ze een toegestane voorziening van haar arbeid . Misschien is een van zijn nakomelingen iemand die bloed vergiet en de ziel doodt die de Almachtige God heeft verboden te doden . En wie Eva ziet, vrede zij met haar, hij wordt misleid door de woorden van een vrouw . En wie Eva ziet, vrede zij met haar, met een mooi gezicht, dan is zij zijn moeder, want zij is de moeder van moslims . En als hij in het donker was, werd hij vrijgelaten . Als de woorden van een vrouw worden uitgevoerd, zal zijn presidentschap worden vernietigd en zal zijn presidentschap verdwijnen ….

…Yusuf, vrede zij met hem, hem in een droom zien, is een indicatie van de koning en de opvolging, en misschien was in zijn tijd de hoge prijs, de droogte en het verlies van familie, familieleden en kinderen . Zijn visioen duidt op gevangenschap en redding ervan, geluk van vrouwen, of kennis van visie en interpretatie van dromen, en misschien de overwinning op zijn vijand en hem vergeven . Misschien verscheen hem een ​​groot wonder, zoals de terugkeer van het gezichtsvermogen van zijn vader, vrede zij met hen, en als de vrouw Yusuf zag, vrede zij met hem, en ze was vrijgezel, trouwde ze en werd ze rijk, en als ze dat was arm, verbeterde ze haar toestand in deze wereld en het hiernamaals . En wie Jozef zag, vrede zij met hem, de voogden en familieleden onderwierpen zich aan hem, en hij zou veel naastenliefde en naastenliefde zijn, en er werd gezegd : wie Jozef ziet, vrede zij met hem, zal hem kwellen met verdrukking en verdrukking. van zijn broers, dan ontsnapt hij en behaalt hij de overwinning op zijn vijanden . En wie Jozef ziet, vrede zij met hem, met hem praat of hem iets geeft, dan zal hij een drager van dromen worden, wetende dat hij de data kent . En wie zag dat hij goed was geworden in zijn ballingschap, en als hij een gevangene was, zou hij zijn gevangenschap kwijtraken, en zijn vijanden onderworpen aan hem, en als hij afwezig was, zou hij veilig terugkeren naar zijn vaderland, en als hij een student voor het presidentschap, hij zou het hebben ….

…** Een visioen waarin de heersers van de zaak naar de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken . En onder het visioen dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zag, waarvan de eerste enkele van de metgezellen waren – moge God tevreden met hen zijn – werd vermeld in de hadith van Jabir bin Abdullah – mei God zij tevreden met hem – dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : “ Vanavond zie ik een goede man die Abu Bakr is toegewezen aan de Boodschapper van God. Moge God hem zegenen en vrede schenken en Umar toegewezen aan Abu Bakr en Nit Omar ) Jaber zei : Toen we opstonden van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, zeiden we : Wat betreft de rechtvaardige man, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en wat betreft wat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vermeld over sommigen van hen, zij zijn heersers. Dit is het gebod dat God zijn Profeet zond, moge God hem zegenen en hem vrede schenken ….

…In het visioen van de engelen, vrede zij met hen, hoorde ik Abu Al-Fadl Ahmed bin Imran Al-Harawi in Mekka, die de Almachtige God bewaakte . Hij zei: ik hoorde Abu Bakr bin al-Qari zeggen : ik hoorde Abu Bakr Jaafar bin Al-Khayyat, Sheikh Al-Saleh zeggen : ik zag de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, terwijl hij met hem in slaap zat, een groep arme mensen, vol mystiek. Ze gieten water over de handen van de armen en wassen hun voeten. Toen ze bij mij kwamen, strekte ik mijn hand uit, en sommigen van hen zeiden tegen elkaar : Giet geen water over zijn handen, want hij is niet bij hen. Ik zei: O Boodschapper van God, als ik niet onder hen ben, dan heb ik ze lief, dus de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zei dat de gelovige bij degene is van wie ik hou. Op mijn handen tot ik ze waste . Professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het zien van de engelen in slaap als ze bekend en opgewekt zijn, duidt op de opkomst van iets voor de visionair, trots, kracht, goed nieuws en overwinning na een onrechtvaardigheid, of genezing na ziekte of zekerheid na angst, of plezier na ontbering, of rijkdom na armoede of Faraj na nood . En het vereist dat de eigenaar de hadj verricht of binnenviel, en hij wordt gemarteld ….

…Zijn visioen in een droom duidt op de koning of het oordeel, en misschien zijn hem moeilijkheden overkomen, en hij heeft van de Almachtige God de grote status verworven met een goed gevolg in het hiernamaals . Misschien wees zijn visioen op de beproeving van vrouwen . En als de ziener een geïsoleerde heerser was, en hij kan frauduleus trouwen met een rijke en eerbare vrouw . Als de zoeker voor voedsel zorgt van vogels, of elven meebrengt, of flessen maakt, zal hij daar baat bij hebben . En hij kan over zijn vijand zegevieren nadat hij hem heeft gewonnen en verslagen . En wie Salomo zag, vrede zij met hem, de genade van de Almachtige God verscheen op hem, en misschien duidde zijn visioen op kennis van talen of de veiligheid van de patiënt, en dat zijn naam gezond is, net zoals zijn naam veiligheid is . Net zoals Abraham opgelucht is, in tegenstelling tot het visioen van Noach, vrede zij met hem, zo duidt het zien van hem in een droom op de dood van de patiënt, en om hem rouwde hij . Hij die hem in een droom ongehoorzaam is, is een roddel, en als hij ziek is, zal hij sterven . De visie van de vredesring vernieuwt het mandaat van degenen die regeren . En wie hem ziet, vrede zij met hem, zijn reizen zullen toenemen en hij verkrijgt een staat waarin de vijand en vriend hem gehoorzamen . En wie hem ziet, vrede zij met hem, verdient geld, krijgt bezit en krijgt goed en veiligheid ….

…De vrouwen van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, hun visioen in een droom duidt zowel op moeders als op goedheid, zegeningen en kinderen, van wie de meesten dochters zijn . Misschien duidde hun visioen op Al-Anad en Al-Right vanwege het tonen of verbergen van een geheim, en laster . Als de vrouw Aisha zag, moge God tevreden met haar zijn in een droom, dan verwierf ze een hoge status, goede roem en gunst bij vaders en echtgenoten, en als Hafsa het zag, moge God tevreden met haar zijn, duidde haar visie op bedrog, en als ze zag Khadija, moge God tevreden met haar zijn, ze duidde geluk en rechtschapen nageslacht aan, en Fatima’s visioen geeft aan dat de dochter van de Boodschapper God, moge God hem zegenen en vrede schenken, het verlies is van echtgenoten en vaders en moeders. Wat betreft het zien van Hassan en Hoessein, moge God tevreden met hen zijn, het is een aanwijzing voor opruiing en het verkrijgen van een getuigenis, en het kan duiden op de veelheid van echtgenoten en kinderen, reizen en immigratie, en dat de ziener als martelaar sterft . En wie een van de mannen van de vrouwen van de profeet ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij is alleenstaand, hij zal een rechtvaardige vrouw trouwen . Als de vrouw er een ziet, duidt haar visioen op Baal Saleh, dat is voldoende voor haar ….

…In een droom duidt het op het teruggeven van deposito’s, of de redding van de patiënt van zijn ziekte, of de gevangene uit zijn gevangenis, en misschien duidt dit op een ontmoeting met de afwezigen . En de dood in een droom is een tekortkoming in religie, corruptie erin, en een hoogtepunt in de wereld als het gepaard gaat met huilen en schreeuwen, zolang het niet in het vuil is begraven, en als het begraven is, hoopt het niet op Salah . En wie zag dat hij stierf en er was geen dood lichaam, dit duidt op de sloop van een huis van zijn huis, en er werd gezegd : dat is eerder blind in zijn visie en lang in zijn leven . En er werd gezegd : de dood is een reis of armoede . Er werd gezegd : de dood is absoluut het huwelijk, omdat de overledene parfum en wassen nodig heeft als een getrouwde . En wie ziet dat hij stierf en zwanger is en niet begraven, zal zijn vijanden verslaan . En wie ziet dat hij leefde na zijn dood, hij zal na zijn armoede rijk worden of berouw hebben van zijn zonde . En wie dood is, vertelde hem dat hij niet gestorven is, hij is in het heiligdom van martelaren . En wie de dode ziet, is ziek, hij is verantwoordelijk voor zijn religie . Als de mensen van de graven naar buiten gaan en al het voedsel van de mensen eten, gaat de prijs van het voedsel omhoog . Wat de dode persoon in een droom over zichzelf of iemand anders vertelt, is waar en waar . En wie een dode in goede conditie ziet terwijl hij lacht, dit is zo . En wie ziet dat hij bidt voor de doden, predikt tot een harteloze man . En wie ziet dat hij op het spoor van een dode loopt, moet zijn pad volgen . En wie zag dat de imam stierf, het land zou worden verwoest en vice versa . De dood is wroeging van een grote zonde . En wie ziet dat hij stierf terwijl hij naakt was, dan zal hij arm zijn, en als hij op een kleed ligt, zal de wereld voor hem vereenvoudigd worden . En wie ziet dat zijn zoon is gestorven, zal worden gered van zijn vijand . En wie zag dat hij was gestorven en begraven, dan gaf een slaaf aan dat hij was vrijgelaten, en als hij niet getrouwd was, gaf hij aan dat hij getrouwd was, en als de patiënt zag dat hij getrouwd was, zou hij sterven . En de dood is een goede gids voor degenen die bang of verdrietig zijn, en de dood van broers duidt op de dood van de vijanden . En wie ziet dat hij onder een volk van de doden is, dan is hij onder een volk van huichelarij . En wie ziet dat hij een dode vergezelt, zal ver reizen . En wie ziet dat hij in bad is, zijn bevel zal worden verhoogd en hij zal worden gered van zonden, zorgen en schulden . En wie een dode persoon ziet dat hij leeft, hij zal voor hem leven als een dode zaak . Als hij ziet dat de dode het druk heeft of moe is, dan leidt dat hem af met waar hij in zit, en als hij ziek is, is hij verantwoordelijk voor zijn schuld . En als hij zag dat zijn gezicht zwart was geworden, stierf hij door ongeloof . En wie ziet dat hij de doden heeft opgewekt, een Jood of een christen, of een ketterij, begroet hen met zijn handen . Als hij ziet dat hij de doden tot leven wekt, dan leidt hij een verloren volk . En wie levend wordt gezien, geeft de dode iets dat kan worden gegeten of gedronken, dus het is kwaad dat hem in zijn geld overkomt . Als hij de dode ziet en hem eten geeft, zal hij een eervol bestaan ​​verwerven . Als hij ziet dat de dode zijn hand heeft gepakt, zal geld van een hopeloze kant in zijn bezit vallen . Praten met de doden is een lang leven, en uit de doden nemen is een voorziening . En wie ziet dat hij met de doden spreekt, dan zal er ontkenning zijn tussen hem en de mensen . En wie ziet dat hij een bekende doden accepteert, profiteert van de overledene met kennis of geld die hij heeft achtergelaten . En er werd gezegd : Wie ziet dat hij een dode ontvangt en de persoon van het visioen is ziek, dan duidt het op zijn dood . En wie ziet dat hij met een dode vrouw trouwt en ziet dat ze leeft, dan zullen de levenden sterven . En wie ziet dat de dode hem zijn versleten of vuile hemd geeft, dan zal hij arm zijn . En wie ziet dat de doden levend worden geslagen, de levenden hebben corruptie in zijn religie gebracht . En wie ziet dat een dode hem slaat, zal beter worden door te reizen . En wie een dode ziet slapen, zijn slaap zal rusten in het Hiernamaals . En als hij een levend persoon ziet slapen met een dode, zal zijn leven lang zijn . En wie ziet dat hij leeft onder de doden, hij reist ver weg en bederft zijn religie, en als hij ziet dat hij met de doden is terwijl hij leeft, dan vermengt hij zich met mensen in hun religie, corruptie . En wie de overledene onder de ongelovigen oude kleren ziet dragen, dan zal hij in het Hiernamaals in slechte staat verkeren . En wie een dode ziet en hem vertelt dat hij nooit sterft, dan is hij in het heiligdom van martelaren en wordt hij gezegend in het Hiernamaals . En wie ziet dat zijn moeder sterft, dan gaat zijn wereld weg en bederft hij zijn toestand . En wie ziet dat zijn broer is overleden en ziek is, dan is hij zijn dood . En wie ziet dat zijn vrouw sterft, zijn industrie waarin zijn levensonderhoud uitgeput raakt . En wie ziet dat hij bidt voor de doden, zal tussenbeide komen voor een verdorven man . En wie ziet dat een dode verdrinkt in een zee, dan verdrinkt hij in zonden . En wie zag dat de doden uit hun graven kwamen, de gevangenen zouden worden vrijgelaten . Misschien gaf de dood plotseling de snelheid van rijkdom voor de armen aan . De dood van de profeten, vrede zij met hen, in een droom is een zwakte in religie, en hun leven is het tegenovergestelde . Misschien duidde de dood van de wetenschapper op de opkomst van een ketterij in de religie, de dood van schaarse ouders, de dood van de vrouw is een wereld die verdwijnt en de dood van het kind een mannelijke onderbreking . En de gebeden van de doden voor de doden zijn ongeldige daden . Het zien van de dode polytheïsten in een droom zijn vijanden ….

…De hand is in een droom de welwillendheid van de man, zijn rug en zijn steun . Wie ziet dat zijn hand lang en sterk is, en hij is een heerser, dan zal hij overwinnen met zijn vijanden en de macht van zijn assistenten en zijn pooiers . En wie ziet dat zijn handen gespreid zijn, is een edelmoedige man die alles uitgeeft wat hij heeft . En wie ziet dat hij op zijn handen loopt, is afhankelijk van iets waar hij om vraagt ​​van zijn broer, zoon of partner . En als hij ziet dat zijn rechterhand van goud is, dan zijn zijn verdiensten en zijn onderdrukking verdwenen . Als hij ziet dat zijn linkerhand zijn woord is, dan ontkennen zijn broers hem of ontkennen zijn vrouw of partner hem . En als hij zag dat zijn hand het onder zijn oksel bracht en het er toen weer uithaalde, en er licht op viel, en hij een kennisstudent was die een leiderschap verwierf in zijn kennis, zelfs als hij een handelaar was die een presidentschap won en een mannetje . Als er water uit zijn hand komt, krijgt hij geld . En de handen duiden de rang en de twee zonen en de staat aan, en ze duiden de goede daden aan van degene die neemt en geeft met zijn handen . De rechterhand geeft een zoon, vader, vriend of degene aan die de juiste plaats voor u inneemt . En de linkerhand duidt de vrouw, moeder, zus, dochter en slavin aan . Als hij ziet dat hij een van zijn handen heeft verloren, geeft dat aan dat hij een aantal mensen heeft verloren waarnaar deze hand wees . En wie zijn hand afgehakt ziet, geeft de dood van zijn broer, vriend of schrijver aan, of de intimiteit tussen hen is gedaald . En wie een stuk in zijn hand ziet, zal te lang zijn voor mensen . Met dank, genade, vrijgevigheid en vrijgevigheid . En wie een heerser ziet die zijn handen en voeten zonder controverse afhakt, heeft berouw . En wie ziet dat hij geen hand heeft, dan is hij een minnaar . En wie van de gouverneurs zag dat zijn handen en voeten waren afgehakt . Het is geïsoleerd . En wie zag dat zijn handen gebald waren, gaf zijn gierigheid aan . En wie zag dat hij op zijn handen liep, gebruikte ze voor zijn pensioen . En wie ziet dat hij zijn handen met een mes snijdt, zal zich verwonderen over iets, want de Almachtige God zegt : ( Toen ze hem zagen, lieten ze hem opgroeien en sneden hun handen .) En wie zag dat zijn eed verlamd was, zijn zijn levensonderhoud zou ophouden, of hij beging een ernstige zonde . En wie ziet dat zijn hand goud wordt, geeft aan dat wat in zijn hand is, verdwenen is . En wie ziet dat zijn hand de hand van een profeet is geworden, dan leidt de Almachtige God een volk op zijn handen en drijft goedheid en zegen naar hem toe . En als hij zag dat hij zijn hand in een kom met bloed had gesneden, zou hij het risico lopen opruiend te worden . En wie ziet dat hij zijn hand of een deel ervan eet, dan doet hij iets waar hij spijt van heeft, of het is onrechtvaardig, want de Almachtige God zegt : (En op de dag dat de onderdrukker in zijn handen bijt ). De hand gegraveerd met henna is een vernedering, behoefte of noodzaak . En wie ziet dat zijn eed wordt afgesneden, hij zal een immorele eed zweren, en het kan duiden op diefstal, en wie zijn handen en voeten heeft afgehakt, zal sterven, en misschien gevangenisstraf, beperking of ernstige ziekte, en het kan armoede zijn. of behoefte . En wie een hand zo lang heeft dat hij als een speer is geworden, dan is hij onrechtvaardig, hij daagt de eer van de mensen uit . En van wie zijn hand is afgehakt, hij is afwezig in zijn gezin, of hij keert zich af van zijn werk, of wordt afgesneden van zijn schoot, en hij kan incest en zonde stoppen . Het vreemde is dat als hij zag dat zijn hand werd afgesneden en er bloed uit vloeide, hij geld sloeg en terugkeerde naar zijn land . En wie ziet dat zijn handen worden opgestoken, dan is hij arm van geld of een gebrek aan geld van een zoon of broer of kennis of nieuws, en de hand geeft de industrie aan die erdoor wordt uitgegeven, de belofte van trouw en het verbond . Misschien geeft het verliezen van een hand aan dat de vraag nodig is . En misschien duidde een goede hand op de overwinning op de vijanden . Wie zag dat hij zijn handen schudde, wees op werkloosheid en een boycot . De rijkdom in de hand is het bewijs van de corruptie van religie . En wie zijn handen heeft verloren en een van de mensen van gehoorzaamheid is, zijn vertrouwen in de Almachtige God is goed . En als zijn handen groter werden, toonde hij zijn hebzucht voor de wereld en zijn interesse om die te winnen . En wie de hand van zeven heeft, mist het gebed en volgt de verlangens . En wie linkshandig wordt, het is voordeel en levensonderhoud, want na ontbering is het gemak . Zie ook de palm ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….

…Ayoub, vrede zij met hem, zijn visie duidt op de ellende en het verlies van familie, geld en echtgenoten . Misschien gaf zijn visioen aan welk geld of welke jongen uit zijn hand kwam . Misschien heeft de ziener een eed ondertekend waarin hij een jurist nodig had . En als de ziener ziek was, werd hij van zijn ziekte genezen, en zijn ziekte zou van hem verwijderd worden, en hij zou het gewenste antwoord kunnen hebben op een smeekbede of een behoeftevraag . En wie het kledingstuk van Job draagt, vrede zij met hem, zal in een droom door moeilijkheden en benauwdheid worden gekweld . De scheiding van dierbaren en de overvloed aan ziekten, dan zal dat allemaal verdwijnen, en het wordt geprezen door de oudsten . En er werd gezegd : Zijn visioenen duiden op rampspoed en eenzaamheid, en het goede nieuws van heerlijkheid en beloning . En als een vrouw in haar droom de vrouw van Ayoub ziet, vrede zij met hem, duidt dat op de plundering van haar geld en onthult haar toestand, en dat haar bestraffing in goed en veilig zal eindigen . Als een patiënt haar ziet, zal hij sterven, en de Almachtige God is barmhartig, of moge de Almachtige God hem genadig zijn en zijn schade onthullen omdat de naam genade is ….

…Jacob, vrede zij met hem, wie hem in een droom ziet, zal zowel in het levensonderhoud voorzien voor kracht en genade, als voor mannen en kinderen . En hij kreeg verdriet van een van hen, daarna werd hij vrijgelaten, en wie Jakob zag, vrede zij met hem, kreeg een band met de Almachtige God door hem te gehoorzamen, hem te aanbidden en hem naastenliefde te geven aan de armen . Als hij een afwezige zoon had, zou hij veilig naar hem terugkeren . En het verhaal van Jacob, vrede zij met hem, duidt op verdriet en verlies van familie, en de kinderen die hij dierbaar is, en zijn visioen kan wijzen op veel geld, reizen en hoge prijzen . Het bestaan ​​van het verloren en het verlies van het bestaande en het goede gevolg van het gezin, het geld en het kind ….

…Het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, het doden van Al-Hussein. Het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, Ibn Abbas en Umm Salamah – moge God tevreden met hen zijn – met betrekking tot het doden van Hussein bin Ali – moge God tevreden met hen zijn – wat betreft het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, want dit is op gezag van Umm Salamah – moge God tevreden met haar zijn – De boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, ging op een nacht liggen om te slapen, dus werd ik verward wakker, ging toen liggen en viel in slaap, werd toen perplex wakker, zonder wat ik de eerste keer zag, toen ging hij liggen en werd wakker met een rode aarde in zijn hand, kuste het, dus ik zei : Wat is deze aarde, boodschapper van God? Hij zei : ( Gabriël vertelde me dat dit het land van Irak aan Hussein doodt, dus ik zei tegen Gabriël : Toon me de grond van het land waarop hij is vermoord, want dit is zijn grond .) En in een overlevering over de autoriteit van al-Tabari dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, op een dag ging liggen en wakker werd met een gevoel van roodheid en met een hand van rode aarde die het kuste, dus ik zei : Wat is deze aarde, Boodschapper van God? Hij zei : ( Gabriël, vrede zij met hem, vertelde me dat dit het land van Irak aan Hussein doodt, dus ik zei tegen Gabriël : Toon me de grond van het land waarop hij is gedood, want dit is de grond ervan .)…

…Fadl Abdullah bin Salam . Op gezag van Qais ibn Abbad zei hij : Ik was in Medina met mensen, waaronder enkele metgezellen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en een man kwam in zijn gezicht met een spoor van eerbied. Sommige mensen zeiden : Dit is een man uit de mensen van het Paradijs. Dit is een man uit de mensen van het paradijs. Hij bad twee rak’ahs waarin het is toegestaan. Toen ging hij naar buiten en volgde hem. Toen ik me op mijn gemak voelde, zei ik tegen hem : Toen je eerder binnenkwam, zei een man zo-en-dat en hij zei : Glorie zij God, wat moet iemand zeggen over wat hij niet weet, en ik zal met je praten Waarom zag dat een visioen in de tijd van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus vertelde ze hem dat je me in een weiland zag – hij noemde zijn capaciteit, gras en groen – en in het midden De kleuterschool is een ijzeren pilaar eronder in de grond en erboven in de lucht, daarboven een lus, en er werd mij verteld : ik zei hem : ik kan het niet. Dus Moncef kwam naar mij toe. Ibn Aoun zei, en de eerlijke dienaar zei : Met mijn kleren achter me, beschreef hij dat hij het met zijn hand van achter hem optilde, dus ik werd gescheiden totdat ik boven aan de pilaar was, dus ik nam het handvat , en het werd mij verteld. : Ostmk werd wakker en ze moet in mijn handen Vqsstha over de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ( de kleuterkolom van de islam en die islamcolumn en die houvast het meest betrouwbaar en je bent op de islam tot je sterft ) zei de man Abdullah bin Salam . En in een overlevering : ik was in een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Umar langskwamen, en Abdullah Ibn Salam kwam langs en ze zeiden: Dit is een man van de mensen van het Paradijs, dus ik stond op en zei tegen hem : Ze zeiden zo-en-dat en hij zei : Glorie aan God, ze hadden niet mogen zeggen: ik heb er geen kennis van, maar ik zag alsof er een pilaar in was geplaatst. Er was een groene kleuterschool in geïnstalleerd, met een knoopsgat hoofd, en op de bodem ervan was mooi – en de beurs was de Wasif – en mij werd verteld : ik bedierf het, en ik bedierf het totdat ik de handgreep nam, dus ik vertelde het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en de Boodschapper van God, moge God’s gebeden en vrede zij met hem, zei : ( Abdullah sterft terwijl het nemen van de meest betrouwbare pijl ) Op gezag van Kharsha ibn al-Hur, zei hij : ik was zittend in een cirkel in de Madinah-moskee. Hij zei : En er is een sjeik met een goede reputatie , Abdullah bin Salam. Hij zei : hij heeft een goed gesprek met hen gevoerd. Hij zei : Toen hij opstond , zeiden de mensen : hij die graag naar een man van de mensen van het paradijs kijkt, laat hem dit zien, zei hij. : Dus ik zei : Bij God, ik zal hem volgen , dus ik weet de locatie van zijn huis . Hij zei : ik volgde hem, en hij ging tot hij bijna Medina verliet, en ging toen zijn huis binnen. Hij zei : Dus ik vroeg hem om toestemming, dus hij gaf me toestemming, dus hij zei : Wat heb je nodig, zoon van mijn broer? Hij zei : ik zei tegen hem : ik hoorde mensen je vertellen wat je : is verheugd om een ​​man van de mensen van het paradijs te zien, laat hem naar deze Vojbna kijken om bij je te zijn zei : God kent de mensen van het paradijs en ik zal vertel je mm zei dat ik terwijl ik slaap als je naar me toe kwam een man tegen me zei : toen nam Met mijn hand, ik vertrok met hem. Hij zei: Dus ik zat op een paard in mijn noorden. Hij zei : ik nam om het te nemen. Hij zei tegen mij : neem het niet, want het is het pad van de eigenaren van het noorden. Hij zei : Als een paard een pad aan mijn rechterkant is, dan zei hij tegen mij : Neem hier mee en breng me een berg en hij zei tegen mij : Ga omhoog Hij zei : Dus ik ging als ik omhoog wilde, ik viel op Estée zei : dus ik deed het herhaaldelijk zei : dan zap me zodat hij me Amoad zijn hoofd in de lucht en onder de grond bracht in de bovenstaande aflevering, hij zei tegen me : stijg naar boven zei dit : ik zei : hoe ga ik omhoog met dit hoofd in de lucht, zei : hij nam mijn hand Vzgel mij zei : Als ik verwant ben aan lus zei : dan raakte de kolom trots zei : bleef gerelateerd aan de aflevering totdat er werd gezegd : twee doden Profeet vrede zij met hem Allah zij met gezegd : ( De manieren waarop ik aan de linkerkant zag, zijn de manieren waarop noordelijke eigenaren zeiden : De manieren waarop ik je rechterhand zag, dat zijn de wegen van de rechtshandigen, en wat de berg betreft, het is het huis van de martelaren , en je zult het niet bereiken. Hij klampt zich er nog steeds aan vast terwijl je sterft ). Zijn gezegde : Als een paard een methode is, zei Al-Nawawi : Het paard is een meervoud van avenue . En de benadering is het rechte pad en het pad van de methode tussen helder en zeggen : Zajal me betekent me gooien ….

Met betrekking tot geslachtsgemeenschap, degene die ziet dat hij gemeenschap heeft met zijn vrouw volgens haar gewoonte, dan verbindt hij haar met gerechtigheid en goedheid, en als zijn omgang met haar in de achterpassage was, dan vraagt ​​hij om een ​​bevel dat ketterij inhoudt. , en als gevolg daarvan gebeurt het hem niet in zijn eis. Hij heeft gemeenschap met een van zijn mahrams, dan is hij weinig liefde voor degene die met haar pleegt, en als ze dood is, dan geeft dat aan dat ze lijden en verdriet hebben. Er werd gezegd dat het zien van dat goed is voor degene die het doet en het effect en het kan duiden op de hadj. En wie zag dat hij gemeenschap had met zijn vrouw en zij was dood, er is niets goeds in hem. Hij zag dat de kalief en degene die zijn plaats van het huwelijk inneemt een voogdij van hem heeft gekregen, en wie ziet dat hij een maagd heeft bereden, dan heeft hij een dienstmeisje of trouwt hij in dat jaar met een goede vrouw, en wie ziet dat hij trouwt een dode vrouw verbindt hem dan met smeekbede, en wie ziet dat hij met een slavin trouwt en zij is dood, dan is zijn leven voorbij en wie ziet dat hij met iets van een dier trouwt, verzint hij een gunst aan degenen die hem niet geloven en wie ziet dat hij een van zijn ouders trouwt zonder zaadlozing, dan bad hij met hen, en als hij ejaculeerde, onderbrak hij zijn genade. En als hij oorspronkelijk van de mensen van goedheid was B. Met kennis en zegen, en het huwelijk duidt op het besef van wat wordt bedoeld met religie of de wereld, en wie ziet dat zijn tegenstander met hem getrouwd is, zal hem winnen, en wie dan ook ziet dat hij met de sultan trouwt of wie zijn plaats inneemt, dan gaat zijn geld weg, en als hij dat met hem doet, zal hij een groot goed hebben. En er werd gezegd dat het huwelijk op de achterkant duidt op het verzoek om een ​​moeilijke zaak en wie denkt dat hij gemeenschap heeft met de vrouw van zijn buurman, er zit niets goeds in…

…Hel : een teken van autoriteit voor zijn essentie en autoriteit over wat eronder is, met zijn schade en voordeel, en misschien duidt het op de hel zelf, en de straf van God, en het kan wijzen op zonden, zonden en verboden, en alles wat leidt eraan toe en brengt het dichterbij . Van zeggen of doen . Misschien duidde het op leiding, de islam, kennis en de koran, omdat het daarmee geleid wordt in de duisternis, samen met de woorden van Mozes , vrede zij met hem : ~ Of vind leiding in vuur ~, en hij vond en hoorde de woorden van God Almachtig met leiding . Misschien duidt het op levensonderhoud, voordelen en rijkdom, omdat het goedheid in het pensioen voor de reiziger en het heden bevat, zoals de Almachtige God zei: ~ We hebben er een herinnering van gemaakt en een genoegen voor de gelovigen .~ Er wordt tegen hem die arm is of sterft gezegd, zijn vuur is gedoofd . Omdat de Arabieren als geschenk werden aangeboden aan Ibn al-Sabil en de stopgezette gast, zodat ze voor haar zou worden geleid en beschermd, zodat ze met haar aanwezigheid vrijgevigheid en rijkdom zouden uiten, en haar passiviteit van gierigheid en armoede . Misschien duidde het op de djinn omdat ze zijn gemaakt uit giftig vuur . En het kan duiden op het zwaard en opruiing, als het geluid, donder, tongen en rook heeft . Misschien duidde het op de kwelling van de autoriteit, want het is de kwelling van God en hij is de autoriteit van de twee werelden . Misschien duidde het op de onvruchtbaarheid en sprinkhanen . En het kan wijzen op ziekten, pokken en pest . Wie een vuur uit de lucht ziet vallen in huizen en winkels, en als het tongen en rook heeft, dan is het oproer en een zwaard die daar woont, vooral als het in de huizen van de rijken en de armen is, en minnaar gooit het op de mensen, vooral als het in de huizen van de rijken in het bijzonder is, en als het kolen zijn zonder tongen. Het zijn ziekten, pokken of epidemieën, vooral als ze algemeen zijn in het mengen van mensen . Maar als het vuur naar beneden gaat in de duinen en feddans en plaatsen van cultivatie en planten, dan is het een onvruchtbaarheid die planten of sprinkhanen verbrandt die ze verbranden en vangen . Wat betreft degene die een vuur ontsteekt op een pad dat loopt, of dat mensen erdoor geleid worden als hij het vindt wanneer hij het nodig heeft, dan is het kennis en leiding die hij verkrijgt, of hij zendt het uit en publiceert het als hij dat is. waardig, anders krijgt hij gezag, gezelschap en voordeel, en de mensen profiteren samen met hem . Als het vuur zich op een andere weg bevindt dan de weg, of het verbrandt iemand die er langs passeert of het doet vonken of hem pijn doet met zijn rook, of het verbrandt zijn kledingstuk of zijn lichaam of schaadt zijn gezichtsvermogen, dan is het een ketterij dat hij maakt of overziet, of een onrechtvaardige autoriteit die zijn toevlucht bij hem zoekt of hem onrechtvaardig is volgens de omvang van zijn dienst eraan of zijn ontsnapping aan hen . Maar als het een groot vuur was dat niet op het vuur van deze wereld leek, werd het voor hem ontstoken om erin te worden geworpen, dan wilden veel van zijn vijanden hem plagen, zodat hij de overwinning over hen zou behalen en superieur zou zijn aan hen , en als ze hem erin hadden gegooid, zou hij Ibrahim hebben gered, vrede zij met hem . En dat alles als degenen die het pleegden zijn vijanden waren, of het voorwerp in hem een ​​rechtvaardig man was . Maar als hij ziet dat zij hem in het bijzonder bedreigt, of degenen die de verlichting ervan hebben overgenomen, met hem uitgaan, laat God dan zijn Heer vrezen en wegnemen van wat hij is van de daden van de mensen van de hel voordat hij naar haar toe komt, dan hij berispte haar omdat hij haar vreesde . Wat betreft degene die met hem vuur ziet in een oven, oven, kanon of iets dergelijks van de plaatsen waar hij wordt verbrand, het is rijkdom en voordelen die hij verkrijgt, vooral als zijn levensonderhoud omwille van vuur is, vooral als dat ook in de winter is . En als hij ziet dat zijn vuur gedoofd of gedoofd, of in as verandert, of water of regen het heeft gedoofd, dan zal het hem ontbreken en worden opgehangen aan zijn werk en nijverheid . En als iemand die er op zulke plaatsen niet van leeft om in voedsel te passen, dan zou hij geld of levensonderhoud willen hebben om een ​​heerser of zijn gezag en hulp te dienen, of door rechtszaken, rentmeesterschap, strijd en makelaardij, anders zal hij worden aangevallen door woorden en slechte en slechte woorden . Wat betreft degene die het ziet, het wordt verbrand met voedsel, olie of iets van de verkoop, dan overdrijft hij, en misschien zal de sultan naar hem vragen en zullen de mensen zijn geld meenemen . Wat betreft de dood van het eten van vuur, het is verboden geld en een schadelijk levensonderhoud dat hij eet, en misschien is het van het geld van wezen, vanwege wat er in de Koran staat. Als hij vuur zag spreken in een pot of een zak of een kom met andere vaten die zowel mannen als vrouwen aanduidden, dan zal wat aan dat vat wordt toegeschreven de djinn en zijn ingangen raken, totdat hij op zijn tong spreekt . Sommigen van hen zeiden : Vuur is oorlog als het een vlam en een geluid heeft, en als de plaats waar je het ziet geen oorlogsland is, dan is het daar een plaag, pijn, pokken of dood . Abu Amr Al-Nakha’i zei tegen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ik zag een vuur dat uit de aarde kwam en zich tussen mij en een zoon van mij keerde, en ik zag het zeggen : A Vlam van het zicht en een blinde, voed me dat jullie allemaal je familie en je geld opeten, dus zei hij, vrede zij met hem : dit is een beproeving die aan het einde der tijden zal plaatsvinden , waarbij mensen voor hun ogen worden gedood, dan maken ze ruzie met gerechten en ruzie tussen zijn vingers, en de overtreder denkt dat hij een filantroop is, en het bloed van de gelovigen is beter voor de gelovigen dan het drinken van water . En wie een vuur aansteekt om het te verbranden, hij woedt een bevel om zijn armoede te vullen, want de kou is armoede . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die een lamp op zijn duim zag en zei : Dit is een blinde man geleid door een van zijn zoons . Als ik het roer om er vlees mee te braden, verlicht ik iets waar mensen last van hebben . Als ik de barbecue raakte, zou ik met verdriet een beetje in mijn levensonderhoud kunnen voorzien . Als hij het roerde om een ​​pot met voedsel erin te koken, kweekte hij iets dat zou profiteren van de waarde van zijn huis . Als er geen voedsel in de pot zit, moet hij een man met woorden aanvallen en hem iets onaangenaams laten doen . Wat het vuur ook raakt en verbrandt door het lichaam of de kleding, het is schade en calamiteiten . En wie in brand vliegt, krijgt verboden geld van Sultan . En wie wordt geraakt door de gloed van vuur, mensen zullen hem roddelen ….

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

…Het huwelijk in een droom duidt op de zorg van de Almachtige God . Misschien duidt het huwelijk op gezinnen, religie, zorgen en leed . Als een persoon met een onbekende vrouw trouwt, betekent dit dat de termijn nabij is, en de reis van huis naar huis, en als hij geschikt is voor het emiraat, zal hij een positie aannemen of verkrijgen die bij hem past . Als het een bruiloft is volgens de gewoonte, dan is het een positie of een goede reputatie . Het huwelijk wordt gedefinieerd als een ambacht, dus wie ziet dat hij met een vrouw trouwde, dan sterft ze, dan werkt hij in een beroep waarvan hij alleen maar werk, problemen en zorgen krijgt . En wie denkt dat hij met een joodse vrouw is getrouwd , streeft een vak na waarin hij een zonde zal verwerven en zonden zal begaan . En wie denkt dat hij met een christelijke vrouw is getrouwd, streeft een vak na waarin het vals is . Als ze een magiër is, dan is het een ambacht zonder religie . Hij die met een prostituee trouwt, is een overspeler . Wie met een gezonde vrouw trouwt, is gebonden aan een zware beperking . En wie met een hond trouwt, hij heeft een lage orde . En wie ziet dat iemand met een vrouw trouwt en het aan hem doorgeeft, krijgt geld . En wie zijn vrouw ziet trouwen met een man met de vrouw van de sultan, hij krijgt een koning als hij daarvoor gekwalificeerd is, anders neemt hij het mandaat op zich . En wie met een dode vrouw trouwt, krijgt toegang tot een dode zaak, hij mag het opgeven . Als de zieke vrouw trouwt en wie de man ziet en hem niet kent, sterft ze. Evenzo, als de zieke man in zijn slaap trouwt en de vrouw niet ziet en haar niet kent, sterft hij . En van de echtgenoot van zijn moeder verkoopt hij zijn eigendom : als een zwangere vrouw ziet dat ze getrouwd is, dan baart ze een slavin, en als ze verschijnt als een bruid, baart ze een jongen . Als een vrouw en zij een zoon heeft, ziet dat ze getrouwd is, dan trouwt ze met haar zoon . Als een alleenstaande of gehuwde vrouw in een droom trouwt, zal ze iets goeds krijgen . Als de vrouw met een overleden man trouwt, zal ze gescheiden en arm zijn . En wie ziet dat hij met een vrouw is getrouwd en een vrouw of echtgenotes heeft, zal net zo goed een keuze en autoriteit hebben als de schoonheid en het uiterlijk van de vrouw als hij haar inspecteert en haar kent. Als hij haar niet kende en zij zich op hem voorbereidde, is dit een bewijs van zijn dood, of de dood van een persoon door zijn handen . En wie ziet dat hij trouwt met de dochter van een onbekende sjeik, zal veel goeds lijden . En als een vrouw ziet dat ze met een onbekende sjeik is getrouwd, zal ze veel goeds doen . En als ze ziek was, was ze van haar ziekte genezen . En wie ziet dat hij een dode vrouw uit zijn vrouw huwt, moet haar baarmoeder bereiken, en als ze nog leeft, zal haar baarmoeder worden afgesneden . En wie zag dat hij met een mahram trouwde, zijn familie zegeviert . En de vrouw in een droom is een partner, vijand, onderdrukkende heerser, bittere tegenstander of koning, en alles wat de aarde hem heeft aangegeven in termen van troost of vermoeidheid, of goed of kwaad, de vrouw zoals hij wordt aan hem toegeschreven voor zijn indicatie ervan ….