…En het haar van het hoofd : geld en een lang leven, en het hoofdstel verschilt naargelang de persoon die droomt, en als een goedheid het op zijn hoofd ziet, dan is het een toename, bescherming en prestige voor hem . En als een rijke het ziet, dan is het zijn geld . Een arme man zag het, het zijn zijn zonden . Goed hoofdhaar is eer en glorie, en als hij zijn haar pluizig en plat ziet, wordt hij geëerd en geëerd . Als hij zijn krullende haar als een stam ziet, dan is hij vernederd en raakt hij zonder wat het was . En als een lange stam het verstrooid ziet, dan is het geld van zijn leider verspreid, en als het zacht en zacht is, dan is het een verhoging van het geld van een leider en er werd gezegd dat degene die zag dat hij lang haar had en tevreden over hem, dan is hij prijzenswaardig, vooral bij vrouwen, want ze gebruiken het haar van anderen als versiering . Ibn Sirin had een hekel aan de witheid van het haar voor de jongeman, en grijs haar zegt gebrek en zorgen als het haar lang is . Als hij dat inziet, zal een arme persoon met zijn armoede een schuld en misschien gevangenisstraf tegemoetkomen . De zaag : hij plukt Shaibah, het is in strijd met de soennieten en onderschat Balmchaakh, de jonge man zag het wit van zijn haar bij de komst ervan is afwezig . Er werd gezegd dat grijs haar in de hermeneutiek een toename is van waardigheid en religie . En er werd gezegd dat het de toename van Umar is, omdat de Almachtige God zei : ~ Dan zul je oud zijn .~ En er werd gezegd dat wie zijn hoofd grijs ziet, hij ervoor geboren is, omdat de Almachtige God zegt : ~En het hoofd heeft een jonge man aangestoken .~ Er is overgeleverd dat Al-Hajjaj bin Yusuf zijn hoofd en baard wit zag worden, en Abd al-Malik bin Marwan leed met pijn en verdriet, en hij veranderde zijn zaken . Wat de vrouw betreft, als ze zijn hele hoofd grijs ziet worden, duidt haar visioen op de immoraliteit van haar echtgenoot . Als haar man een goede man is, stelt hij haar tegenover een andere vrouw . Zo niet, dan zal hij door verdriet of verdriet worden gekweld . Wat de wolf van een man betreft, het is Ibn Mubarak als hij getrouwd is, en als hij celibatair is, dan is zij een mooie slavin die haar koopt in overeenstemming met het aantal vrouwelijke vrouwen, en evenzo voor de vrouw, de zoon van een leider, en duidt op de vruchtbaarheid van de Sunnah, en wat betreft de zwartheid van het haar van een vrouw, het duidt op twee dingen : een daarvan is de liefde van haar man voor haar, en de tweede is de rechtheid van zijn man . Als een vrouw ziet dat ze haar haar heeft blootgelegd, is haar man bij haar afwezig . Als ze zag dat ze haar hoofd niet had verwijderd, zou haar man niet naar haar terugkeren . Als ze geen man heeft, dan is ze nooit getrouwd geweest, en als ze ziet dat ze zich dik voelt en mensen dat van haar zien, dan wordt ze ergens duidelijk over ….

…En wie ziet dat een dode persoon iets zwaars draagt, dat wil zeggen door het te dragen, dan zal hij zonden en zware hakken krijgen, en er is niets goeds in hem die ziet dat de doden op zijn paard reed of zichzelf kleedde met zijn zwaard of zijn kleren aantrok , en dit kan allemaal verlies, waanvoorstelling of onderdrukking zijn ….

…En de jonge man : in interpretatie de vijand van de man, als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand . Als het zwart is, dan is het een rijke vijand, en als het blond is, dan is het de vijand van een oude man . Als hij een Dilmun was, dan is hij een trouwe vijand . Als hij een Rustaq was, is hij een grove vijand . Als hij sterk is, dan is hij de intensiteit van zijn vijandschap, en als hij onbekend is, en als hij bekend is, dan is hij de zijne . Wie ziet dat een jonge man hem volgt, dan is hij een vijand die hij zal winnen . Als hij een ouderling ziet die toezicht op hem houdt, stelt hij hem in staat goed te doen . En als hij een jonge man is die toezicht op hem houdt, dan is hij een vijand die tot hem in staat is, omdat hij boven hem staat . En als hij een oude man zag alsof hij een jonge man was geworden, verschilde hij in de interpretatie van zijn visioen, en sommigen zeiden dat hij een hernieuwd genoegen had, en sommigen zeiden dat hij in zijn religie of zijn wereldse tekortkoming verscheen, en sommigen zei dat hij stervende was, en sommigen zeiden dat zijn visioenen zijn scherpzinnigheid aantonen, omdat het hart van de sjeik jong is van bezorgdheid en hoop . Als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, dan lijkt het hem dat hij een hatelijke vijand voor de mensen heeft . Als hij van hem houdt, lijkt hij hem een ​​geliefde vijand ….

…Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, zal het goed doen en oprecht berouw hebben, want de Almachtige God zegt : “ Bekeert u van uw rechtvaardigen en pleegt zelfmoord . ”Het vers . En wie ziet dat hij wordt vermoord, zal zijn leven verlengen . En wie het ziet alsof hij een persoon heeft gedood zonder te zijn afgeslacht, de gedode zal met het goede gezegend worden . Het basisprincipe is dat het slachten onrechtvaardig is als het niet is toegestaan ​​om te slachten . Als hij ziet dat hij een slachting heeft afgeslacht, veroordeel de slachter dan om de afgeslachte in zijn religie onrecht aan te doen of hem ongehoorzaam te zijn . Wat betreft degene die een moordenaar doodt of een naam geeft en zijn moordenaar kent, hij zal goed, gezang, geld en macht ontvangen . Dit kan worden beïnvloed door de moordenaar of zijn partner, want de Almachtige God zegt : ~ En wie een kwaaddoener doodt, heeft ons tot heerser voor zijn heerser gemaakt .~ Hoewel niet een bekende moordenaar, is het een man Cavour die Hamlet is over het vermogen, hetzij Kafr El- Din of Kafr genade, het vers : ~ man vermoordde Okfarh ~ en zag zijn keel doorgesneden weet niet van slachting, het is de mens die heeft uitgevonden een ketterij of imiteerde zijn nek valse getuigenis en de regering en geld . Wat betreft degene die zijn vader, moeder of zoon afslacht, hij moet hem verhinderen en tegen hem overtreden . Wat betreft degene die een vrouw afslacht, hij moet haar verwisselen . Evenzo, als een vrouwelijk dier wordt geslacht en hij gemeenschap heeft met een vrouw of een eerstgeborene heeft verwend, en degene die een mannelijk dier erachter slacht, hij slacht, en als hij ziet dat hij een kind heeft geslacht en een kind heeft gegrild en niet heeft gekookt. , dan is het onrecht daarin aan zijn vader en moeder . Als de jongen een onderwerp van duisternis is, dan wordt hem onrecht aangedaan, en het wordt lelijk genoemd, net zoals het vuur uit zijn vlees kwam en het niet gaar was, en als het was wat er over werd gezegd, zou de barbecue gedaan worden . Als de jongen niet is in wat er over wordt gezegd en erdoor onrecht wordt aangedaan, dan is dat voor zijn ouders, want ze worden onderdrukt en ze liegen erom, en mensen zijn er in overvloed, en dit alles is ongeldig zolang de vuur kookt niet . Als hij ziet dat de jongen wordt afgeslacht met barbecues, dan bereikt de jongen het niveau van mannen . Als zijn familie van zijn vlees zou eten, zou hij ze winnen door zijn goedheid en gunst . Als hij ziet dat een sultan een man afslacht en hem op de nek legt van de persoon van het visioen zonder hoofd, dan onderdrukt de sultan een persoon en vraagt ​​hem wat hij niet kan, en deze drager eist die eis, en vraagt ​​hem om zijn geld dat zwaar is voor het gewicht van de geslachte, als hij hem kent, dan is hij zichzelf, en als hij hem niet kent en hij was een oude man, dan neemt hij hem mee met een vriend En hij is verplicht om een ​​boete te betalen op basis van zijn gewicht en lichtheid . En als hij een jonge man was, nam hij een vijand en was hij verliefd . Als het hoofd van de afgeslachte persoon bij hem is, krijgt hij de oproep tot gebed, en krijgt hij geen boete, en komt de boete voor de eigenaar, maar het zal hem een ​​illusoire last bezorgen . Als de koning ziet dat zijn meester hem heeft vermoord, zal hij hem vrijlaten . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag een vrouw gedood in het midden van haar huis, gestoord op haar bed . Ibn Sirin zei tegen hem : Deze vrouw had die avond een huwelijk op haar bed moeten hebben . De man was een broer en haar man was afwezig, dus de man stond op van Ibn Sirin terwijl hij boos was op zijn zus met een verborgen kwaad, dus hij kwam naar zijn huis en vond de slavin van zijn zus en zij bracht hem een ​​geschenk en zei : Mijn meester kwam gisteren van de reis . Dus de man verheugde zich, en hij verwijderde zijn woede . En een vrouw Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik mijn man vermoordde met een volk . Hij zei tegen haar : Je hebt je man tot zonde gedragen, dus vrees God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden . Ze geloofde . En een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een jongen had gedood en hem tot leven had gewekt . Hij zei dat je deze jongen kwaad zou doen door hem op iets verboden te roepen en dat hij je zou gehoorzamen ….

…De namen van paarden zijn de paarden, waarvan er één het paard, de merrie, het paard en het veulen is, en onder hen zijn de kaddisj, de kooi en de steen . Wie een paard met hem in een droom ziet, geeft de breedte van zijn levensonderhoud aan, en zijn overwinning op zijn vijanden . Als hij zag dat hij op een paard reed en hij geschikt was om op een paard te rijden, ontving hij eer en geld, en misschien raakte hij bevriend met een man als paard, en misschien reisde hij en die reis is afgeleid van de Perzen . Als een paard beschermd was tegen zijn vijand, en als het een bruidsschat was, werd er een mooie jongen gegeven, en als hij een barzone was, leefde hij noch rijk noch arm, en als hij een steen was, trouwde hij, als hij een alleenstaande vrouw was met geld en nakomelingen, en het origineel is eerbaar voor niet-raszuivere . Misschien wezen de Perzen op de verblijfplaats van de bouw . En de meteoren worden verheerlijkt en triomferen over de vijanden omdat ze tot de paarden van de engelen behoren, en het belangrijkste zijn zorgen, en de blonde, gesluierde is kennis, vroomheid en religie, en wie op een dode rijdt, mag wijn drinken omdat het is een van hun namen . En wie een boot berijdt naar iemand anders die zijn status of het werk van zijn jaar heeft bereikt, zeker als hij een bekende boot is en geschikt is voor zijn berijder . En de steen is zijn vrouw. Of breng aan op de maat van de tweede verbinding . En als hij stierf toen hij naar beneden kwam, hij haar vervreemdde, liep of verwelkt in het geval dat hij met bloed op de grond kwam, dan pleegde hij overspel met haar . De steen staat voor de knoop van geld en opbrengsten, en de afgebroken steen is een religieuze vrouw die rijk is aan reputatie en herinnering . En de ontmoetingsvrouw staat bekend om haar schoonheid en geld . En de blonde met vreugde en activiteit . En de meteoor heeft een schuld, en wie ziet dat hij erop reed zonder zadel of teugel, hij trouwt met een vrouw zonder onfeilbaarheid, en de Amerikaanse zeearenden van het paradijs en de merrie van autoriteit . De blondine is een oorlog, en wie een gezadeld paard zonder ruiters ziet, het zijn vrouwen die samenkomen voor een begrafenis of een bruiloft . Een Perziër in een droom is een man of een kind van een ridder, een koopman of een arbeider die een ridder heeft in zijn werk en handel . En de merrie is een partner, dus wie ziet dat hij een paard heeft dat in zijn huis stierf, is de vernietiging van de man . Als hij ziet dat hij een berijder is op een merrie die een moedjahid lokt, en langzaam op hem loopt in kleding die geschikt is om te rijden, dan treft hij eer, macht, autoriteit en ridderlijkheid onder de mensen, en de vijanden bereiken hem niet slecht, en als hij een handelaar is, dan is hij een betrouwbare en heeft hij een comfortabel leven . Als hij Adham is, dan is hij het grootste van het lot en de eer, want hij is geld, autoriteit en rentmeesterschap . Als het dood is, dan is het meer in vermaak en vervoering, en meer in vechten en bloedvergieten . En wie ziet dat hij zijn paard heeft verkocht, dan verlaat hij zijn baan naar eigen keuze . En wie ziet dat hij zijn paard slacht en zijn vlees niet wil eten, bederft zijn levensonderhoud door autoriteit . En wie ziet dat een onbekende merrie een land of huis binnenkomt dat zijn eigenaar niet kent, dan komt een eerlijke man die plaats binnen, die evenveel gevaar in mensen heeft als het gevaar van de merrie . En wie ziet dat de onbekende merrie zijn positie verlaat, laat een oude man achter met de dood of op reis . En wie die cavalerie in de ronde ziet rondrennen en ook een land of een kamp binnengaat, het zal regen en stortregens zijn die die plaats treffen . En wie ziet dat hij een metgezel is van een bekende man, dan zal hij die man bereiken voor wat er van een religieuze of wereldse kwestie wordt verlangd, of die man zal een volgeling, partner of opvolger na hem hebben . Als hij een onbekende is, dan is hij toch een vijand . En wie ziet dat een paard vertrapt of erop gelopen heeft, dan is hij geïsoleerd van zijn autoriteit of zijn werk, of hij krijgt iets verkeerds en vernederd, en mensen bijten hem met hun tong . En wie op een kruiwagen rijdt, of het bezat, of het kocht, en een alleenstaande vrouw was, trouwde met een eerbare, gezegende vrouw, als ze een bruidsschat had, dan zou een zoon van haar worden geslagen . Als de man getrouwd is, of iemand die niet wacht om te trouwen, dan slaat hij een dorp of een landgoed aan, wat hem in zijn levensonderhoud ten goede zal komen . En wie ziet dat zijn wiel dood, gestolen of verloren is, dan is die gebeurtenis met zijn vrouw . En wie ziet dat zijn zegen het resultaat is, zal in zijn levensonderhoud voorzien en meer geld verdienen . En wie ziet dat hij de melk van de wasbeer drinkt, de sultan zal het dichter bij zichzelf brengen en het goede van hem krijgen . En wie het haar van zijn paard veel ziet, zijn rijkdom en zijn kinderen zullen toenemen, en als hij een heerser is, zal zijn leger toenemen . Een eunuch duidt een bediende aan . En de beer zonder keten is een overspelige vrouw, want ze liep zoals ze wilde . En het postpaard staat dicht bij degenen die erop reden in een droom . Zwakte van de merrie kan duiden op een zwak prestige ….

…En wie ziet dat hij bidt op een plaats waar het niet is toegestaan ​​om te bidden, dan is het corrupt in zijn religie, en er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij het gebed met de imam miste, dan is het equivalent aan dat, en als hij vangt het laatste gebed op en voltooit het vervolgens zelf, daar is niets mis mee ….

…Kan een niet-moslim? Zoals een jood of christen, om de visie uit te drukken of uit te leggen, of is deze kennis alleen specifiek voor moslims … ? Ons antwoord op deze vraag is dat we iets belangrijks moeten weten, namelijk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij zei in al-Sahih : { Er is niets over van het profeetschap behalve de herauten . Ze zeiden: Wat is O Boodschapper van God? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door een moslim wordt gezien of aan hem wordt gezien . } , De oorsprong van het visioen is gelegd, en het is voornamelijk religieus; Omdat degene die deze woorden heeft gezegd, heeft bewezen dat hij het visioen kruist met de hulp van de Edele Koran, en de Koran is het wonderbaarlijke woord van God in elke tijd en plaats, en daarom is het vaak in sommige visioenen enkele van de dingen die ontbreken, en als we de hulp van de Koran zoeken om ze te ontcijferen, zien we de waarheid en verifiëren ze . Het werd ook bewezen dat hij het visioen door de tweede openbaring heen kruist. Het is de gezuiverde Sunnah, die een referentie is geworden voor degenen die uitdrukken wat het bevat van de profetische spreuken, en de eigenaar beschreef het door God door te zeggen : [ Het is niets anders dan een geopenbaarde openbaring . Zijn kennis is erg sterk ]. En wie in zijn uitdrukking verwijst naar een van deze twee bronnen, dan blinkt hij uit in elke vaardigheid, maar er is een uitdrukking die andere dingen gebruikt of met behulp van andere dingen, zoals het gebruik van fysionomie of het kennen van de situatie van de ziener nauw, of hulp zoeken bij kennis van de omstandigheden in de samenleving, en dit kan worden gedaan door een niet-moslim, maar ik noem het niet graag een uitdrukking van een visie, maar eerder een analyse van de samenleving of persoonlijkheid, of een studie ervan, en dit is omdat de uitdrukking een fatwa is en de naam een ​​koranische of religieuze premisse heeft, en niet-moslims er vrij van zijn, net zoals het niet is toegestaan ​​voor niet-moslims om dat te durven doen, al was het maar de naam . Het is ook noodzakelijk om de belangrijkste uitdrukkingsinstrumenten te kennen, namelijk de Koran en de Sunnah in de eerste plaats. Deze zijn mogelijk niet beschikbaar voor niet-moslims, en niet-moslims zullen er niet naar verwijzen . Sommige referenties hebben het bestaan ​​van enkele niet-islamitische uitdrukkingen genoemd en bewezen en deze onderverdeeld in onderverdelingen, waaronder : 1 / De uitdrukkingen zijn filosofen, zoals : Plato en Ptolemaeus . 2 / Uitdrukkingen van artsen, zoals : Galen en Hippocrates . 3 / Degenen die spreken van de Joden, zoals : Hayy bin Akhtab en Kaab bin al-Ashraf . 4 / De uitdrukkingen zijn christenen, zoals : Hunayn ibn Ishaq en Abu Mukhaled . 5 / Degenen die de koningen passeren, zoals : Khusra, Anu Shar, Wan, Kashmur en Hormuz . 6 / De oversteek is een van de Arabische polytheïsten, zoals : Abu Jahl, Abu Talib en Abdullah bin Abi . 7 / De overtocht zijn onder de priesters, zoals : Sateh, Abu Zara en Awsajah . 8 / Degenen die spreken zijn onder magiërs, zoals : Abdullah bin Hilal, en Qurt bin Zaid al-Abli . Maar degenen die deze uitdrukkingen volgen, merken hun afhankelijkheid op van zaken die niets te maken hebben met de koran of de soenna in uitdrukking, maar je ziet eerder dat ze afhankelijk zijn van waarzeggerij, djinn of allerlei soorten magie, en andere methoden van proberen het onzichtbare verboden te kennen . Geven mensen met eerdere verveling zich om dromen? Ja, daar kwamen bewijzen van. En daaruit : het kwam in het boek Genesis : Hoofdstuk 8:40 , p. : 66 het volgende : Jozef zei tegen de gevangenis eigenaars : [ Is God niet uitingen kort van me? ]. In Jozefs uitdrukking aan de koning zei hij : [ De twee dromen zijn één . En het werd herhaald omdat de kwestie door God was beslist, en God haastte zich om het te maken. ] Genesis : Hoofdstuk 32: 41 , pag : 69. Er zijn veel andere verhalen, maar dit zijn voorbeelden, en God weet het het beste ….

…En wie ziet dat hij klei heeft waarvan hij eet, dan zal hij geld verdienen, en er werd gezegd dat een visioen van modder geïnterpreteerd zal worden met ziekte ….

…En wie ziet dat hij een steen aan zijn nek heeft gehangen, dan gebeurt er kwaad en verliefdheid ….

…Wit : De Almachtige zei ( op blekende gezichten en heersende gezichten ) Surah Al – Imran 106 – betekent de boer ( en witte ogen van verdriet hij Kzim ) Surah Yusuf 84 – betekent blindheid (.. totdat het voor jou duidelijk is witte draad .. ) Soera 187 – betekent zekerheid ( en Admm je hand tegen je vleugel wit uit is slecht ..) Soera Taha 22 – betekent de veiligheid van de ziekte ( bracht hen een glas van een bepaalde * witte sensatie van drinkers ) Saaffat 46 – betekent sereniteit De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) (… als zuivert het witte kleed van onzuiverheid ) – betekent goed werk en veiligheid van het bed…

…In een droom is ze de gestalte van een man, en de twee mannen zijn zijn kracht in goede en slechte tijden . Als hij zag dat zijn voeten naar de hemel stegen en van hem weg bewogen, dan sterft zijn vader . Als hij zag dat ze werden gebracht, zou hij in de steek gelaten worden . Als hij ziet dat hij overspel pleegt met zijn been, dan loopt hij achter de vrouwen aan . En als hij ziet dat hij op blote voeten loopt, dan zal hij moe en geobsedeerd zijn, en als hij ziet dat hij een man eet, zal hij nabijheid en middelen verwerven bij de Almachtige God, en zijn zaken zullen succesvol zijn, en al zijn behoeften. worden vervuld vanuit de kwestie van zijn religie en wereld . En wie ziet dat zijn voeten branden, wat hij bezit, zal veranderen en veranderen . En wie ziet dat hij veel benen heeft, dan is het goed en een voordeel voor de reiziger, en voor degenen die leiderschap verdragen, en voor de zeelieden een reis met veel voordeel, voor de armen zijn er dingen voor degenen die van goede dingen hopen , voor de rijken, ziekte en ziekte, voor de zieken van het oog, verdwijnt zijn gezichtsvermogen, en voor de goddelozen gevangenschap, verdriet en schuld . En wie een van zijn voeten als een steen ziet, hij droogt op en profiteert er niet van . Hij voelde dat Das koning, het treft twee mannen twee mannen, lopende dinars een foto van de koning . En wie zag dat zijn been de helft van zijn geldgoud sneed . En de twee mannen zijn vader . En wie een gestrekt been of veel tenen in zijn been heeft, hij zal troost, meedogenloosheid en kracht ontvangen . En wie zag dat twee mannen zijn goud afsneden, duidt misschien op zijn dood . En wie ziet dat zijn been gebroken is, kom dagenlang niet in de buurt van de sultan, laat hem zijn land verlaten en God om gezondheid vragen . Er werd gezegd : als hij ziek is, is dat zijn dood . En wie ziet dat een van zijn benen langer is dan de andere, zal reizen en hulp halen . En als hij rijk is, zal hij ziek worden, omdat de rijken iemand nodig hebben om in zijn zaken te lopen . En de man van de koning duidt zijn mannen aan, en als een koning ziet dat hij de man van een andere koning heeft afgesneden, neemt hij slaven van zijn mannen . En wie ziet dat hij vier benen heeft, als hij arm is, reist hij en krijgt hij hulp, en als hij rijk is, wordt hij ziek, en dat kan duiden op zijn lange levensduur en ouderdom, en het geeft de patiënt aan dat hij dat is. stervend, en wie ziet dat hij op één been loopt, geeft aan dat de helft van zijn geld of de helft van zijn leven is verdwenen . En wie ziet dat hij op drie benen loopt, sterft pas als hij met de stok loopt, hetzij vanwege zijn hoge leeftijd, een lang leven, of vanwege een ziekte die hem overkomt . En als de rechter en de gouverneur zien dat hij veel benen heeft om mee te lopen, dan is hij geïsoleerd en loopt hij alleen met agenten . En wie ziet dat zijn voeten van ijzer zijn, geeft aan dat zijn lange levensduur, goed geld in zijn levensonderhoud en geld, en als hij ze van glas ziet, duidt op zijn gebrek aan leven en zwakte van zijn bekwaamheid . Als hij ze van goud ziet, zal hij ze voor hem in goud zoeken, met een boete . En als hij ze van zilver ziet, zal hij ze zoeken bij het zoeken naar vrouwen . En als hij ze van koper zag, zocht hij ze failliet . Als hij ze vanuit lood ziet die duiden op gevoelloosheid of verlamming, tenzij er bewijs is in het visioen dat op goedheid duidt, dan streeft hij met hen naar het genoegen van de Almachtige God, of staat hij bij hen ter wille van de Almachtige God . En als hij ziet dat het vlees van zijn voeten verdwenen is, duidt dat op zijn gerechtigheid . En de tenen van zijn voeten duiden op de daden van gerechtigheid . En wie ziet dat zijn benen pijnlijk zijn, heeft tegenslagen nagestreefd en hem wordt straf opgelegd . En er werd gezegd : hij die aan zijn been lijdt, verandert van de ene toestand in de andere ….

…En wie ziet dat hij noten of amandelen heeft gegeven, hij zal zoveel geld verdienen, en de granaatappel is een grote, eerbare man die is bevrucht, en de vijg is een huidig ​​geld dat niet liegt, en niets van de vruchten kunnen worden aangepast, en de olijfboom is een gezegend man. Als het zoet is, of een som geld, of een jongen die hem overkomt, of het is beter voor een zoon, misschien is het een vrouw, wie ziet dat hij een granaatappel bezat en ervan at, dan moet hij een slaaf zijn meisje. Zijn bezit, hij ontvangt zoveel van die kracht als hij ervan bezat, en er werd gezegd dat wie zag dat hij veel appels had geslagen, hij geld sloeg op basis van wat hij uit het aantal zag, en wie zag dat hij sloeg een appel die hij rook, dan heeft hij een zoon die eraan ruikt, en bananen hebben geld voor de eigenaar van deze wereld en een schuld voor de eigenaar van de schuld en veel geld en schulden is het equivalent van bananen En als het bestaat uit één, twee of drie bomen, het zijn veel kinderen, en de wijngaard is een edelmoedige man. Als hij ziet dat hij de koning van een wijngaard is, dan is hij met een edelmoedige man, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij een wijngaard plantte, hij zou worden gekweld door pracht en plezier, en de witte druiven in zijn tijd is de frisheid en goedheid van de wereld en in andere dan zijn tijd zal hij geld ontvangen vóór de tijd dat hij hem daarin smeekte en het zou kunnen zijn wat er niet verboden is, te allen tijde rozijnen , in ieder geval geld, en het eten van een gele vrucht in een droom, zoals kweepeer, peren, perziken, nat, watermeloen en dergelijke is een ziekte, en wat groen daarvan was, is geen ziekte, en elk zuur van de vrucht is een zorg en verdriet behalve want citroen, appels en wegedoorn, en alle andere zoete vruchten dan wat hierboven werd genoemd, is levensonderhoud, geld en goedheid, en wie ziet dat een grote boom veel te dragen heeft met zijn overvloed aan tanden, zal een kracht en een spijker, en zijn leven zal worden verlengd. Wie ziet dat hij de vruchten van de wortels van de bomen plukt, maakt ruzie met een eerbare man en overwint zijn twist, en wie ziet dat hij op een hoge boom zit, klampt zich vast aan een enorme man of ontsnapt aan wat hij vreest en waarschuwt. Als hij celibatair is, trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij van een boom is gevallen of ervan is gevallen, er is niets tussen hem voltooid. En tussen degenen die van plan zijn aan hem gehecht te zijn en degene die ziet dat hij van een boom is gevallen en sterft, dan komt hij om door de hand van een oude man, en als hij door hem wordt gebroken, gaat die man om. En wie ziet dat hij een aantal bomen bezat, dan volgt hij een groep in een staat van leiderschap, eer, leiderschap, enzovoort, en wie een onbekende boom ziet, naakt Van papier, hij zal worden gekweld door verdriet en verdriet, en wie een grote, verdorde boom ziet Omdat er niets goeds in zijn huis is en wie in zijn huis een boom ziet die groeit en langer wordt, dan stijgt zijn geheugen en stijgt zijn reputatie, en als hij ziet dat hij een boom heeft die vruchten heeft en heeft geen papier, dan heeft de eigenaar ervan religie behalve goede manieren, en als het papier heeft en geen vrucht heeft, dan is de eigenaar van goede manieren en heeft hij geen religie. Een boom wordt ontworteld, omgehakt of verdord, waarna hij ernstig ziek wordt of sterft, wat kan duiden op de dood van een deel van zijn familie in zijn plaats. Als de boom voor iemand anders is, dan valt een man uit zijn levensonderhoud of doodt hem, en wie binnen of buiten zijn huis of zijn lager of hoger ziet waarin er soorten bomen groeien en waarin de twee winden in dat huis is een ongeluk waar vrouwen samenkomen om te huilen en te verdriet, en wie ziet dat hij kauwgom eet van bomen, eet evenveel een verbinding van het geld van een man als kauwgom

En wie ziet dat hij de hemel wil binnengaan, zal zijn neiging in deze wereld tot corruptie en ongehoorzaamheid voorkomen ….

…Is het beter om visioenen te uiten of ze met de tijd te laten uitkomen? Ten eerste moet het hier bekend zijn dat het niet waar is dat alle visioenen vervuld zijn, zelfs als de visionair een gelovige is, kan het visioen van de gelovige niet direct worden vervuld, kan het vertraagd worden en het kan zijn dat het helemaal niet vervuld wordt. Evenzo kan de visie van de gelovige liegen. Vanwege de hadith van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij : [ Wanneer de tijd nadert, zal de visie van de moslim nauwelijks liegen, en de visie van de moslim is meer waarheidsgetrouw naar je toe, en de visie van de moslim maakt deel uit van de vijfenveertig delen van het profeetschap ] Overeengekomen en de bewoordingen voor een moslim . En wie ziet wat hem behaagt, het is beter voor hem om het te presenteren aan degene die het voor hem oversteekt . Wat betreft degene die iets ziet dat hem beangstigt of bedroeft, hij mag het aan niemand vertellen, en hij moet de genoemde voorzorgsmaatregelen nemen . Sommige mensen zeggen misschien waarom we niet toestaan ​​dat voor visioenen of dromen wordt gezorgd door tijd of tijd, wat een standpunt is dat wordt gerespecteerd, en ik zeg altijd : mijn mening is verkeerd, dat kan juist zijn, en de mening van anderen hebben gelijk en kunnen ongelijk hebben, maar deze mensen moeten degenen die op zoek zijn naar de uitdrukking van hun visioenen of zelfs hun dromen niet de schuld geven. Het kan een goed nieuws zijn, of een waarschuwing voor de eigenaar, en Imam Ahmad, moge God hem genadig zijn, zei : Het visioen behaagt de gelovige en bedriegt hem niet . En de visionair kan profiteren van wat hij in zijn slaap ziet. Imam Al-Dhahabi zei in Al- Sirah [1/81] in het visioen van Abd al-Rahman bin Auf, moge God tevreden met hem zijn, dat hij het paradijs zal binnengaan waar ze van hielden, ook al is hij een van de mensen van het paradijs , en een van de tien missionarissen, zei hij : De transmissieketen is goed . Hij en anderen zijn een droom, en de droom heeft een interpretatie, en Ibn Auf, moge God tevreden met hem zijn, profiteerde van wat hij zag en bereikte, totdat hij liefdadigheid gaf met veel geld dat voor hem werd vrijgegeven – en lof wees aan God – zijn voeten, en hij werd een van de erfgenamen van het Paradijs en er is geen kwaad . God weet ,,…

Elk medicijn dat gemakkelijk te drinken en te eten is, is het bewijs van het herstel van de patiënt, en het is juist om alles te vermijden dat hem schaadt

…Sommige sprekers zeiden dat ik het leuk vind om steden binnen te gaan en er een hekel aan heb om ze te verlaten omdat ik dit herhaaldelijk heb geprobeerd ….

En wie ziet alsof hij niet sterft, zijn leven is nabij ….

Wat betreft de kleding die ervan is gemaakt, het is eerder uitgedrukt, zoals we in hoofdstuk vijfenveertig uitvoerig hebben vermeld ….

…En wie ziet dat hij is gestorven en komt om hem te wassen, hij zal berouw hebben van zijn zonden ….

En als hij ze herhaaldelijk in zijn slaap ziet, is zijn leven waar

Wat betreft de laesies van de hand : de laesie aan de hand geeft het leed van de broers aan . Met haar vingers wijst ze naar de kinderen van de broederschap . En wie ziet dat hij geen handen heeft, zal vragen wat hij niet bereikt . En wie het ziet alsof hij een moslimman de hand schudt en zijn hand afneemt, betaalt hem een ​​trust en betaalt die niet . En wie ziet alsof zijn recht nog steeds is afgesneden, dan is hij een man van vloeken, en wie ziet alsof zijn recht wordt afgesneden en voor hem wordt geplaatst, zal geld uit zijn verdiensten halen . Het ontbreken van een hand is een indicatie van een gebrek aan kracht en assistenten, en misschien betekent het afsnijden van de hand het verlaten van een baan die in de pijplijn zit . Als hij ziet alsof zijn hand is afgesneden van de handpalm, dan zal het hem niet overkomen, en als hij uit het gewricht wordt gesneden, dan beïnvloedt het de onrechtvaardigheid van een liniaal, en als hij van de bovenarm is afgesneden en verdwenen, stierf zijn broer, als hij een broer had . Want God Almachtig zegt : ~ Wij zullen uw arm versterken met uw broeder .~ Als hij geen broer of iemand heeft om zijn plaats in te nemen, dan wordt zijn geld verminderd, en als hij ziet dat een gouverneur de handen en voeten van zijn kudde afsnijdt, dan neemt hij hun geld en bederft hij hun inkomen en pensioen . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die zag alsof zijn hand was afgehakt, en hij zei : Dit is een man die een klus doet en zich tegen hem wendt tot iemand anders . Als timmerman stapte hij over naar een andere baan . Een andere man kwam naar hem toe en zei : Ik zag dat een man zijn handen en voeten had afgehakt, en een ander werd gekruisigd . Hij zei : Als je je visie gelooft, verwijder dan deze prins en de voogd van iemand anders . Dus isoleerde hij zich van zijn dagelijkse slimme bin Madrak en de bewaker van Jarrah bin Abdullah . Als hij zag alsof een heerser zijn eed afsneed, legde hij met geweld een valse eed af . Als hij ziet alsof hij zijn linkerhand heeft afgesneden, dan is dat de dood van een broer of zus, de onderbreking van de intimiteit tussen hem en hen, of het doorsnijden van een baarmoeder, de scheiding van een partner of de scheiding van een vrouw . Als hij zag dat zijn hand was afgehakt bij de deur van de sultan, dan verliet de koning zijn hand . Wat betreft het korter worden van de hand, het is een indicatie van het missen van wat wordt bedoeld en niet kunnen doen wat wordt bedoeld, en het falen van de agenten en broers . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die zag dat zijn rechterhand langer is dan zijn linkerhand, en hij zei : Dit is een man die de gunst doet en de baarmoeder bereikt . En wie zag dat hij korte onderarmen en onderarmen had, zijn visioenen gaven aan dat hij een dief, een verrader of een onderdrukker was . Als hij zijn armen en armen langer ziet dan ze waren, dan is hij een dappere, genereuze boef . Wat betreft verlamming van handen en gewrichten: wie ziet alsof zijn handen verlamd zijn, is schuldig aan een ernstige zonde . Als hij ziet dat zijn eed verlamd wordt, slaat hij een onschuldige toe en onderdrukt hij de zwakke . Als hij zag dat zijn linkerhand kreupel was, stierf zijn broer of zus, en als zijn duim uitgedroogd was, stierf zijn vader, en als zijn wijsvinger droog was, stierf zijn zus, en als zijn middel uitgedroogd was, stierf zijn broer . En als de ring uitgedroogd was, sloeg hij zijn dochter . En als de pink opdroogde, raakte hij gewond door zijn moeder en zijn familie . Als hij een kromming achter zijn hand ziet, vermijdt hij zonden . En er werd gezegd dat hij een grote zonde verdient, waarvoor God hem zal straffen . En wie zijn handen en voeten afgesneden ziet van onenigheid, dan zal hij de corruptie vergroten of de autoriteit verlaten . Voor de Almachtige heeft gezegd : “De beloning voor degenen die God vechten en Zijn boodschapper is de beloning ” vers . En er werd gezegd dat degene die zijn eed zag, werd afgesneden, en toen stal hij, omdat de Almachtige God zei : ~ Dus hak hun handen af .~ Een man zag alsof zijn hand was afgehakt, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei : Een broer, vriend of partner is van hem afgesneden, dus vertelde hij hem dat een vriend van hem was overleden . Een man zag dat zijn hand was afgehakt door een bekende man, dus hij zei : je krijgt vijfduizend dirham op zijn hand als je verborgen bent, anders eindigt je met iets verkeerds aan zijn hand ….

…Al-Kirmani zei: Als een vrouw ziet dat ze op de markten en straten is zonder jurk, dan is het de dood van haar man, en als hij stal en de dief vertaalde naar een man, dan is hij een persoon die haar man, en als het aan een vrouw wordt toegeschreven, dan wordt haar man gekweld door een toegestane vrouw, en er werd gezegd dat als de vrouw mist wat ze op haar hoofd doet, Degene die een jurk, een sluier, een masker of iets dergelijks draagt dat, en ze vond hem niet met haar hoofd en haar onbedekt. Dat was een slechte reputatie, of een scheiding van haar man, een ramp die voor hem overkwam, een slechte gebeurtenis voor haar, of een ramp die haar hinderde van de kant van haar zus, moeder of oom, en dergelijke, en als niet Ze heeft een man, dus wat aan de man wordt doorgegeven, zal naar haar terugkeren, en als de vrouw ziet dat ze een tulband voor een man draagt, dan trouwt ze, en als ze ziet dat ze dronken is of ergens van overtuigd is ongebruikelijk, dan zal ze haar man vervangen door iemand anders, en er werd gezegd dat een visioen draagt ​​wat vrouwen op hun hoofd dragen als de man er iets van draagt, dan wordt het blootgesteld vanwege een vrouw tussen mensen ….

Het is in een droom een ​​bedekking en een bedekking . En de pigmentatie in de baard is een bewijs van hypocrisie en oneerlijkheid . En de deprimerendheid van degene die hem waardig is, doet zich voor als zegeningen en het dwingen van de vijanden, en het bewijs van veiligheid tegen angst, en voor degenen die niet bij hem passen, bewijzen van leed en verdriet, schulden en verlating van geliefden . En de regel over de pigmentatie van het hoofd van de vrouw is dezelfde als de regel van de pigmentatie van het haar van de baard . En het donker worden van grijs haar is kracht, brutaliteit en prestige, en als hij ziet dat hij het met henna heeft geverfd, dan is het Sunnah volgens de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Als hij zijn hoofd schudt zonder zijn baard, verbergt dat het geld van zijn baas . Als hij ze allemaal heeft verraden, dan verbergt hij zijn armoede en vraagt ​​hij om een ​​gezicht onder de mensen . Als vóór poëzie het pigment wordt verfraaid met tevredenheid en vervolgens wordt onthuld . Als hij zag dat hij was geverfd met henna, en vóór de pigmentatie, dan is hij een onwetende man, maar hij heeft berouw en keert zich af van zijn fout . En als een man ziet dat zijn vingers gepigmenteerd zijn met henna, dan krijgt hij meer lof, en als hij ziet dat zijn handpalm wordt geschoren, zal hij gelukzaligheid verwerven in zijn levensonderhoud, dan ziet hij dat zijn rechterhand is geworpen, dan doodt hij een man. Van zijn geld, of van zijn verdiensten . Als hij ziet dat zijn handen zijn gegraveerd met henna, dan probeert hij een truc uit het huis vanwege noodzaak of gebrek aan winst, en zijn vijand wordt erdoor beledigd, en misschien staat hij bijna bekend om zijn verovering van zijn handen, en hij bereikt vernedering . Als een vrouw ziet dat haar hand gegraveerd is, dan bedriegt ze haar versiering in een zaak die waar is, en als de gravure van goud is, dan is het een beleefd verworven truc . En als de inscriptie van klei is, dan is het lof voor de Almachtige God, en als ze ziet dat ze met henna is overgoten, dan is haar man er goed in, en als ze ziet dat ze het heeft aangebracht en ze accepteert de pigment, dan toont haar man haar liefde niet . Als ze ziet dat haar handen met elkaar zijn gegraveerd, dan raakt ze besmet met haar kinderen . Als de hand van een man met goud is gegraveerd, bedriegt hij en gaat zijn geld of levensonderhoud erin verloren . Als een vrouw ziet dat haar hand met goud is gegoten, dan betaalt ze haar geld aan haar man, zodat hij ervan kan eten en van haar man vreugde, kracht en staat kan ontvangen . En wie zag dat zijn benen waren geschoren en hij had ze gegraveerd, dan sloeg hij zijn familie, en als een vrouw dat zag, zou ze door haar man worden verwond . De varkenshand is een grimmig leven . En wie zijn hand sterft in een karkas, zal oproer worden . En wie zijn handen met pigmenten ziet, heeft de vernietiging van wat in zijn hand is, over het hoofd gezien . En wie een pigment in zijn hand ziet met een strakke doek, hij wordt verslagen in de ruzie en is niet in staat tot zijn vijand . En pigmentatie is een versiering en vreugde voor vrouwen en mannen, tenzij ze verder gaan dan het gewone . En depigmentatie duidt op het verbergen van daden en gehoorzaamheid, het verbergen van armoede voor de ogen van mensen, en misschien op hypocrisie en hypocrisie als het in tegenstelling tot moslims wordt geverfd . En de veren van de handen en de voeten sieren zijn huis, zijn slaven en zijn geld op een manier die niet gepast is voor hem om zijde en goud te dragen voor de kinderen, en voor vrouwen is het plezier, goede kleren en vreugde, omdat het een van hun versieringen is op de bruiloft . En de hemoglobine kan zich in de handen en voeten bevinden, zoals bij vrouwen. Hij was erg bang voor zijn geld of zijn metgezel, voor zover hemoglobine . En wie ziet dat het geverfd is zonder henna, zal hem overkomen wat hij haat . Het zwart worden van het haar duidt op het ongeluk en de corruptie van zaken, want er wordt gezegd : De eerste die zwart wordt gemaakt is de farao ….

Wat is de uitspraak over het toeschrijven van een droom aan de duivel? Wat is de uitspraak over toeschrijving aan hem alleen als metafoor? Toen het tot ons kwam, werd gemeld dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ((Het ware visioen is van God en de droom is van de duivel )) . Veel betrouwbare geleerden hebben iemand gevonden aan wie de droom wordt toegeschreven als metafoor voor het voorbeeld van de Mazzari in Sharh Sahih Muslim en Ibn Hajar in Fath al-Bari, terwijl ze spreken over de rechtvaardige visie : ( Het is met betrekking tot wat de duivel niet heeft toegang tot, en wat betreft wat een inkomen heeft, het wordt aan hem toegeschreven als een metaforisch percentage ). Ik zei : Maar de juiste mening is dat de acties worden toegeschreven aan hun onderwerp. Omdat Hij degene is die het initieerde en het deed, en het werd toegeschreven aan de Almachtige God, omdat Hij degene is die het heeft verordend en geschapen, zoals de Almachtige zei : { Wat is er van goedheid overkomen, is van God } dat wil zeggen, een act en een begin . En de Almachtige zei : ( Iedereen is bij God ), waarmee hij hun schepping en waardering bedoelt . En hieruit de daden van de duivel, zoals waswasah, misleiding, verleiding en het sluiten van een contract met de groep mensen, die allemaal echt aan de duivel worden toegeschreven. Het is de directe haar dit veel ontvangst in de Koran Almachtige zei : { Satan Sol ze dicteerde hen } , en de Almachtige zei : { Satan belooft je armoede en beveelt je immoreel te plegen } zei ook { en Kasemhma, ik ben ook voor degenen wie Nashan } en de Almachtige zeiden { ik ben een buurman jij } en gaven dit ook aan door vrede zij met hem te zeggen (( houd het hoofd van de duivel op het rijm van jou …)) Moslim nucleaire uitleg (6/65) en zeggende vrede zij met hem : ((de duivel is de zoon van Adam bloedstroom )) overeengekomen . Dit en zijn soortgenoten is een feit dat ze op een echte manier aan Satan toeschreef, omdat hij er de directe acteur van is, zelfs als ze allemaal naar de mening van God Almachtig en Zijn schepping en wil Almachtig zijn . Als hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : ((De droom is van Satan )) , dan moet het op het eerste gezicht gezegd worden, en de droom is van het soort dat hij de kinderen van Adam verleidt en intimideert . Al-Qadi en anderen zeiden : ( Hij is op zijn gezicht en dat God de Almachtige voor hem de kracht en het vermogen heeft gemaakt om door de binnenkant van de mens zijn bloed te laten stromen )….

…Hoe kom ik af van het probleem van het verwachten van kwaad om me heen , als ik er een hartverscheurende droom in zie? Dit is een voorbeeld van de vele vragen , heb ik altijd gezien , en ik heb je niet verbergen dat ik een van degenen die met dit probleem leefde , als ik zie wat er zal gebeuren met een aantal om me heen , en dan woon ik in angst en af te wachten wat er kan gebeuren, en dit probleem bestaat ook voor sommige mensen in een staat van waakzaamheid !! Vanuit mijn standpunt kan hun gevoel van iets voordat het zich voordoet, van het soort inspiratie zijn ; Het is dat iemand over iets praat en God herleeft de waarheid op zijn tong . De Koran werd op zes plaatsen goedgekeurd . Omar bin Al-Khattab was inspirerend. De waarheid wordt op zijn tong uitgevoerd en de koran was het op zes plaatsen met hem eens. Het kwam in Sahih Muslim via Abdullah bin Omar, moge God tevreden met hem zijn. Hij zei, Umar zei : [ Mijn Heer stemde in in drie : het heiligdom van Ibrahim, de sluier en de Asara Badr ]. Toen de vrouwen van de profeet uit jaloezie tegen hem protesteerden, zei hij ook : Moge zijn Heer, als hij van u scheidde, hem inruilen voor betere echtgenoten van u, en het vers werd daardoor geopenbaard . In een authentieke hadith volgens Muslim stemde hij in met het verbod om voor de hypocrieten te bidden [ zie Sharh Al-Nawawi over Sahih Muslim 15/167] En hij ging ook akkoord met betrekking tot het verbod op alcohol. Al-Nawawi zei : Dit zijn er zes, en er staat niets in de bewoordingen van de vorige hadith over Umar dat toenemende goedkeuring ontkent, en God weet het het beste. Ik keer terug naar het vorige onderwerp en zeg : het kan een andere reden zijn, namelijk het gevoelige gevoel voor anderen te voelen en met hun problemen om te gaan, zoals bijvoorbeeld bij sommige moeders of vaders met hun kinderen gebeurt. de vader of moeder kan het lijden van een van de kinderen voelen terwijl hij vervreemd is, of in nood verkeert . Hij kan bijvoorbeeld zeggen : ik heb het gevoel dat mijn borst is samengetrokken door zus-en-zo, en deze kwestie kan anderen overkomen die zich door deze kenmerken onderscheiden, van sommige groepen, zoals sommige veiligheidsmensen, doktoren, leraren of mannelijke en vrouwelijke verpleegsters, en anderen die een gevoel hebben over voor wie hij verantwoordelijk is . Dit probleem kan op twee manieren worden aangepakt : 1 / Als deze intuïtie door een droom kwam, dan duwde hij het met de genoemde voorzorgsmaatregelen tegen de gehate visie, en het duwt dit ding waarvan hij vreest dat het zal gebeuren, zo God wil . En hij die met deze eigenschap is gekweld, moet erop aandringen dat God bidt om deze zaak namens hem af te weren, en hij zal niets hiervan zien, zo God het wil . 2 / En als deze intuïtie door inspiratie kwam, dan duwde hij het door smeekbede dat God deze eigenschap van hem zou verwijderen, en God was in staat om de vraag van de dienaar te beantwoorden, vooral voor degenen die aandringen op smeking, en God weet het het beste ….

…Perzik Als je ervan droomde groene perziken onder de bomen te zien, betekent dit persoonlijke problemen met familieleden . Maar als de perziken rijp zijn, betekent dit dat je gelukkige, gelukkige, maar korte momenten zult leven . En als je perziken eet, betekent dit dat je je overgeeft aan sensuele genoegens en waanzin . Als je perziken in een droom hebt geplukt, betekent dit dat je je verlangens vervult, maar ze zullen niet duren zoals je gedroomd hebt . En als je droomde dat je pruimen van de grond plukte en je vond rot fruit onder de goede, dan betekent dit dat je toegeeft dat je verwachtingen hol fictief waren en dat het leven niet alleen op plezier en plezier is gebaseerd ….

Wat betreft dhikr : het is de vermelding van een man onder mensen en zijn eer of zijn zoon . En de toename en afname daarin . En er werd gezegd dat als hij hem lang zou zien, hij ze zou bereiken . Als hij twee mannen zag, had hij een zoon met zijn zoon, en een man onder de mensen met zijn vermelding en zijn eer, en als hij hem in zijn hand ontwortelde of er iets van trok, dan bracht hij het terug naar zijn plaats, toen stierf een zoon en profiteerde van hem, en zijn geld ging naar hem terug . En zijn stopzetting totdat het duidelijk van hem is, is het bewijs van zijn dood of de dood van zijn zoon, omdat zijn herinnering wordt onderbroken door zijn dood . En zijn opstanding is de kracht van de grootvader, en zijn beweging en activiteit, en de breedte van zijn wereldse leven . Misschien de onderbreking van zijn vermelding, de onderbreking van zijn naam, en zijn vermelding van dat land of die plaats . En dat is wanneer het bewijs van veiligheid en goedheid wordt onderbroken, en er is geen bewijs van dood mee . En als het mannetje verkleind, vergroot, bot of klein is, nadat het één ledemaat heeft gehad, is de algemene interpretatie ervan in de kinderen en nakomelingen . En als het uiteenliep, dan had het veel of weinig mensen, de algemene interpretatie ervan is ter ere van het volk en vermeldt het onder de mensen, ook al omdat de mensen het verspreiden . En de zwakte van de man, bewijs van de ziekte van het kind of zijn supervisie over een jaah . Als hij ziet alsof hij een mannetje of een dier zuigt, leeft de sukkel door de mannelijke eigenaar en zijn naam te noemen, en als hij ziet dat hij een hermafrodiet is, is zijn religie goed ….

…Wie ziet dat hij met een onbekende man trouwt en de onbekende jong is, dan overwint de dader een vijand . Evenzo, als de getroffene bekend is, of als er een geschil, ruzie of vijandschap tussen hen is, dan krijgt de dader het object . En als de aandoening bekend is en er is geen conflict of vijandschap tussen hen, dan treft het doel ervan het goed van de dader, of zijn naam als dat niet waardig is, of zijn tegenhanger of een van de oorzaken hiervan . Als het onderwerp een onbekende sjeik is, dan is de sjeik zijn grootvader en al het goede dat zijn grootvader bereikt, verbetert hij zijn denken en tolerantie ervoor . Evenzo, als hij ziet dat hij een man kust of seks met hem heeft of daarna met hem omgaat vanwege hun verlangen, dan is het in overeenstemming met wat in het huwelijk wordt beschreven, behalve dat het minder is dan hij in kracht en hoeveelheid . Als hij ziet dat hij een andere man accepteert dan de kus van het verlangen, dan bereikt degene die het object doet het goede en accepteert het als zijn acceptatie . De man dat hij zichzelf een lam zag : verhoogde Dniah . En als hij zag dat hij uit een jongen werd geboren, raakte hij ernstig gewond, en als hij een slavin kreeg, zou hij het goed hebben, en dat geldt ook voor het kopen van de jongen en het dienstmeisje ….

Het komt zelden voor dat een vrouw naar de profeet kwam, vrede zij met hem, en zei: O Boodschapper van God, ik zag alsof de pilaar van het dak van mijn huis was gebroken en zei : Uw man komt van reizen . Of zoals hij zei, toen ging de vrouw weg en kuste haar man, daarna zag ze dat en kwam ze bij de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, maar ze vond hem niet, dus kwam ze naar Abu Bakr al-Siddiq. , moge God tevreden met hem zijn en haar het visioen vertellen, uw man zal sterven, en wat hiermee bedoeld wordt is dat haar eerste visioen haar echtgenoot was ) afwezig, dus accepteerde hij en de tweede keer dat haar man aanwezig was en de hoofdstukken anders ….

…Er werd gezegd dat degene die een man zag die hem dinars gaf, een benadeelde man was, en als hij het aan iemand betaalde, dan is hij onrechtvaardig, en als een man het aanneemt wanneer het wordt afgesneden, dan is het een hevige ruzie en geschil tussen hem en een man ….