En als hij ze herhaaldelijk in zijn slaap ziet, is zijn leven waar

…Al-Kirmani zei: ~Wie zag dat hij pistachenoten vond of dat iemand het hem gaf, het geeft aan dat er goed en voordeel is van een gierige man, en als hij bitter of ranzig is, zal hij genezen worden van een gierige man .~…

…En wie ziet dat hij dinars heeft geraakt, die bijgesneden zijn of een tekort aan gewicht hebben, en het lot is gemakkelijk ….

…En degene die een groep zag discussiëren en discussiëren, en als de ene groep het eerder over de andere zegt, dan is zijn uitdrukking tegen de kwestie ….

…En wie ziet dat de mensen van die plaats de feniks hebben gedood, duidt op het isolement of de vernietiging van de autoriteit van die plaats ….

…Sommige sprekers zeiden dat ik het leuk vind om steden binnen te gaan en er een hekel aan heb om ze te verlaten omdat ik dit herhaaldelijk heb geprobeerd ….

…En wie ziet dat hij gemeenschap heeft met zijn vrouw als ze menstrueert, dan is het voor hem verboden omdat de Almachtige God zegt: ~ Dus isoleer vrouwen tijdens de menstruatie .~…

…En wie ziet dat hij door de graven zwerft en van hen weggaat terwijl ze open zijn, dan zal hij de huizen van de mensen van innovatie of de huizen van de gevangenis binnengaan ….

…Is het beter om visioenen te uiten of ze met de tijd te laten uitkomen? Ten eerste moet het hier bekend zijn dat het niet waar is dat alle visioenen vervuld zijn, zelfs als de visionair een gelovige is, kan het visioen van de gelovige niet direct worden vervuld, kan het vertraagd worden en het kan zijn dat het helemaal niet vervuld wordt. Evenzo kan de visie van de gelovige liegen. Vanwege de hadith van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij : [ Wanneer de tijd nadert, zal de visie van de moslim nauwelijks liegen, en de visie van de moslim is meer waarheidsgetrouw naar je toe, en de visie van de moslim maakt deel uit van de vijfenveertig delen van het profeetschap ] Overeengekomen en de bewoordingen voor een moslim . En wie ziet wat hem behaagt, het is beter voor hem om het te presenteren aan degene die het voor hem oversteekt . Wat betreft degene die iets ziet dat hem beangstigt of bedroeft, hij mag het aan niemand vertellen, en hij moet de genoemde voorzorgsmaatregelen nemen . Sommige mensen zeggen misschien waarom we niet toestaan ​​dat voor visioenen of dromen wordt gezorgd door tijd of tijd, wat een standpunt is dat wordt gerespecteerd, en ik zeg altijd : mijn mening is verkeerd, dat kan juist zijn, en de mening van anderen hebben gelijk en kunnen ongelijk hebben, maar deze mensen moeten degenen die op zoek zijn naar de uitdrukking van hun visioenen of zelfs hun dromen niet de schuld geven. Het kan een goed nieuws zijn, of een waarschuwing voor de eigenaar, en Imam Ahmad, moge God hem genadig zijn, zei : Het visioen behaagt de gelovige en bedriegt hem niet . En de visionair kan profiteren van wat hij in zijn slaap ziet. Imam Al-Dhahabi zei in Al- Sirah [1/81] in het visioen van Abd al-Rahman bin Auf, moge God tevreden met hem zijn, dat hij het paradijs zal binnengaan waar ze van hielden, ook al is hij een van de mensen van het paradijs , en een van de tien missionarissen, zei hij : De transmissieketen is goed . Hij en anderen zijn een droom, en de droom heeft een interpretatie, en Ibn Auf, moge God tevreden met hem zijn, profiteerde van wat hij zag en bereikte, totdat hij liefdadigheid gaf met veel geld dat voor hem werd vrijgegeven – en lof wees aan God – zijn voeten, en hij werd een van de erfgenamen van het Paradijs en er is geen kwaad . God weet ,,…

…En wie ziet dat een volk het niet eens is met een overspelige vrouw, zal een geleerde ontmoeten, die het goede zal ontvangen van zijn kennis ….

…En wie ziet dat hij iets van deze plaatsen of hun goedheid heeft geschapen, dan is zijn religie verplicht en zijn levensonderhoud goed, en als hij ziek is, zal hij genezen worden, en als ze ziet dat ze zwanger is, komt ze tot een kind ….

Een persoon kan enkele van de moderne dingen zien, hoe kunnen ze worden uitgedrukt? Deze vraag is erg belangrijk in relatie tot een eerder gestelde vraag : kan de uitdrukking worden onderwezen? Of arresteert het sommige mensen en kan het niet worden geïnstrueerd? Door de teksten te volgen, ontdekten we dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, soms het visioen aan de metgezellen presenteerde , de uitdrukking van hen hoorde en hun soms de uitdrukking leerde. Daarom blonken sommigen van hen uit in deze kennis. Als dit is wat we hier hebben bedacht, de juiste is, dan moeten we proberen een uitdrukking te vinden. Het werd niet genoemd in de boeken van de ouden van moderne zaken die zich in deze tijd voordeden . Al-Ash’ari zei : De oorsprong van de uitdrukking is die van de profeten en hun talen , en het commentaar van Ibn Bataljon door te zeggen : Het is zoals hij zei , maar wat werd vermeld op gezag van de profeten daarin, zelfs als het oorspronkelijk niet alle huichelaars doordrongen . Het is noodzakelijk voor de bekwaam in deze techniek om af te leiden met een goed uiterlijk, dan terug te geven wat er niet voor is bepaald, terug te brengen naar de regel van representatie , en het te beoordelen op grond van de juiste verhouding, dus maakt hij een origineel op hem aangebracht als jaloezie doet in de takken van jurisprudentie . Voorbeelden van dingen die u misschien ziet, zijn modern en vindt u niet in uitdrukkingsboeken, en niemand die over deze kunst heeft geschreven, heeft ooit over het volgende geschreven . Hedendaagse terminologie voor expressie…

…En wie ziet dat hij op een kleuterschool zit en zich realiseert dat het zijn eigendom is op wat voor manier dan ook, dan geeft het de goedheid van zijn religie aan en de zuiverheid van zijn geloof in de waarde ervan ….

…De maag duidt op iemand die met hem slaapt of hem in een droom achterlaat . En duidt op gevangenis, graf, geheim, gezondheid, ziekte en vriend . En wie in een droom van maag is afgeweken en er bezit van heeft, zijn voordeel ervan wordt opgeschort en zijn geheim kan worden onthuld . Of hij verloor zijn vrouw, en als ze een zwangere vrouw was, werd haar zwangerschap van haar ontheven, en als er iets verscheen of uit zijn ingewanden kwam, zou zijn gevangene worden vrijgelaten . En als hij zijn buik verliest, zal zijn vriend, voogd of heerser over zijn geld sterven, en misschien zal zij zich onthouden en aanbidden en eten en drinken achterlaten . Als er een vuur uit zijn maag kwam, gaf dat aan dat hij berouw had van het eten van het geld van weeskinderen, en als hij een van degenen was die van de verboden gebruiksvoorwerpen at, geeft hij aan dat hij zich in hen onthoudt . En buikdal . Misschien is de buik in de interpretatie het bewijs van wat werd aangegeven door het been van de clan en stam . En misschien aangegeven door de bunnah . En om de maag, reis of gevangenis binnen te gaan . En als hij pus of een steenpuist in zijn maag ziet, geeft dat aan dat hij wordt blootgesteld aan iets dat niet is toegestaan ​​om met hem te eten of te slapen . Als hij een goede maag heeft, of als hij opgroeit, is hij niet weerzinwekkend voor een lichaam dat wijst op kennis en leiderschap . En misschien duidt de buik op het verborgene in religie, de verhulling, haat en hypocrisie van het schijnbare en de ondergrond van geld en een kind . Dus wie ziet dat zijn maag klein is geworden, zijn geld of zijn zoon zal minder zijn . En wie ziet dat er veel in hem is, zijn geld of zijn zoon zal toenemen . En wie zag dat zijn maag leeg was, ontbrak zijn geld of zijn zoon . En er werd gezegd : hij is vrij van de verboden maag . De buik kan een mensenschip zijn, dus wat hij zag van een ongeval daarin, is een ongeval op zijn schip . En wie zag dat hij in de baarmoeder van zijn moeder was, dan was hij in een ander land, keerde terug naar zijn plaats en geboorteplaats, en als hij ziek was, werd hij in de grond begraven, en als het waar was, werd hij veroordeeld tot gevangenisstraf . En de buik duidt op iemands huis en zijn vee, zijn lever is zijn zoon, zijn hart is zijn zoon, de long van zijn dienaar of dochter, zijn poot is zijn tas en zijn keel is zijn leven . En wie zag dat zijn huis was verwoest en hij ziek in de maag was, stierf . Als hij zag dat hij was begonnen met het bouwen of repareren ervan, zou hij van zijn ongeluk herstellen als hij de constructie had voltooid, anders zou hij evenveel van de dagen van zijn leven overblijven als wat er van het gebouw over was . De menselijke buik is zijn schip, zijn hoofd is zijn hart, en zijn keel is zijn mast, en zijn ribben zijn zijn muren . En wie zag dat zijn maag verscheurd was en zijn ingewanden vloeiden, zijn schip was beschadigd . En er werd gezegd : het bot van de buik at woeker en het lopen op de buik is afhankelijk van geld ….

…Vrees God 103 – op gezag van moslim Khayat, die zei : Een man zei tegen Ibn al-Musayyib : Ik liet me in mijn hand plassen, dus zei hij: ‘Vrees God’ als een vrouw die verboden is in contact komt met jij, kijk dan, en er staat een vrouw tussen haar en hem die borstvoeding geeft . 104 – En een ander kwam naar hem toe en zei : O Abu Muhammad, ik zie alsof ik aan het urineren was in een olijfgaard. Hij zei : Kijk onder je, een vrouw onder je, wiens huwelijk voor hem niet is toegestaan . 105 – Op gezag van moslim al-Khayyat zei hij : Een man – wat Saeed bin Al-Musayyib bedoelt – zei tegen hem dat ik een duif zag die viel op de vuurtoren van de vuurtoren van de moskee, en hij zei : Al-Hajjaj trouwt de dochter van Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Al-Hajjaj trouwde met Bint Abdullah bin Jaafar, dus Abdul-Malik bin Marwan schreef hem met de bedoeling van haar te scheiden, dus scheidde hij van haar . 106 – Op gezag van de islamitische al-Khayyat, zei hij : Een man kwam naar Ibn Al-Musayyib en zei : ik zie dat een geit wordt komt het aandraaien van de vouw, en hij zei : Slaughter, zei hij, geslacht, zei hij : Ibn Umm Sala’a stierf, dus wat totdat hij kwam dat hij was gestorven, Muhammad ibn Umar zei – betekent Allowavdy – was de zoon of Slae een man van loyale mensen van de stad zoekt mensen 107 – een man van begrip Musayyib zoon hij ziet in slaap Konhh vechten in het vuur, hij zei : als Raaam bekrachtigd is, sterf zelfs niet op de zee en sterf werden gedood, hij zei : hij reed de zee zal worden genezen van ondergang en gedood Een nieuwe dag (2) met een zwaard (3). 108 – van de hippocampus bin Obeid – Allah ibn Nawfal zei : vroeg de jongen heeft mij niet voortgebracht, ik zei tegen de zoon van Musayyib : ik kan zien dat hij stenen eieren erin deed , de zoon van Musayyib zei : kip Agamy vraag een reden tegen de Perzen zei Vtsrit dat Fuld Li niet Azld me was (4). 109 – Op gezag van Muslim al-Khayyat, zei hij : Een man zei tegen Ibn al-Musayyib : O Abu Muhammad, ik zag alsof ik in de schaduw zat, dus ik stond op naar de zon , dus Ibn al- Musayyib zei : Bij God, als je gelijk had, zou je uit de islam komen, O Abu Muhammad, ik ging naar buiten totdat ik de zon binnenging en ging zitten. Hij zei : Je haat Het ongeloof, hij zei : Dus hij ging uit in de tijd van Abd al-Malik bin Marawan en werd gevangen genomen, en hij werd gedwongen tot ongeloof, dus keerde hij terug en kwam toen naar Medina, en hij werd gezien de keuze hiermee (5). 110 – Op gezag van Ghaleb Al-Aqili zei hij : Saeed bin Al-Musayyib kwam en zei : O Abu Muhammad, ik zag magie op zijn gezicht, alsof Mozes tegen de farao vocht, dus hij zei tegen hem : Wie is de overwinnaar ? Hij zei : Mozes versloeg Farao. Hij zei en riep met luide stem : ~Ibn Marawan en de Heer van de Kaaba kwamen om – drie keer .~ Toen kende hij de eigenaar van de stad, dus ging hij naar buiten totdat hij op zijn hoofd ging staan ​​en zei toen : U wenst de dood van de Commandant van de Gelovigen. Ik hoop dat God je vóór hem zal doden. Saeed zei : Uw verhaal zal tot negen dagen worden onthuld , hij zei : Ze bleven slechts negen dagen totdat een passagier kwam met zijn dood en de pasgeborene zijn zoon nam ….

Wat betreft dhikr : het is de vermelding van een man onder mensen en zijn eer of zijn zoon . En de toename en afname daarin . En er werd gezegd dat als hij hem lang zou zien, hij ze zou bereiken . Als hij twee mannen zag, had hij een zoon met zijn zoon, en een man onder de mensen met zijn vermelding en zijn eer, en als hij hem in zijn hand ontwortelde of er iets van trok, dan bracht hij het terug naar zijn plaats, toen stierf een zoon en profiteerde van hem, en zijn geld ging naar hem terug . En zijn stopzetting totdat het duidelijk van hem is, is het bewijs van zijn dood of de dood van zijn zoon, omdat zijn herinnering wordt onderbroken door zijn dood . En zijn opstanding is de kracht van de grootvader, en zijn beweging en activiteit, en de breedte van zijn wereldse leven . Misschien de onderbreking van zijn vermelding, de onderbreking van zijn naam, en zijn vermelding van dat land of die plaats . En dat is wanneer het bewijs van veiligheid en goedheid wordt onderbroken, en er is geen bewijs van dood mee . En als het mannetje verkleind, vergroot, bot of klein is, nadat het één ledemaat heeft gehad, is de algemene interpretatie ervan in de kinderen en nakomelingen . En als het uiteenliep, dan had het veel of weinig mensen, de algemene interpretatie ervan is ter ere van het volk en vermeldt het onder de mensen, ook al omdat de mensen het verspreiden . En de zwakte van de man, bewijs van de ziekte van het kind of zijn supervisie over een jaah . Als hij ziet alsof hij een mannetje of een dier zuigt, leeft de sukkel door de mannelijke eigenaar en zijn naam te noemen, en als hij ziet dat hij een hermafrodiet is, is zijn religie goed ….

…Maand Als het visioen in de maand Muharram is, dan is het correct en niet verkeerd . Hem in een droom zien, duidt op verlichting, redding uit de gevangenis en genezing van ziekten . En als de ziener zich had teruggetrokken uit zijn volk of zijn land, zou hij naar hen terugkeren volgens het verhaal van Yunus, vrede zij met hem, voor zijn vertrek in hem uit de buik van de walvis . Misschien was hij getuige van een grote fitnah, zoals de dood van een rechtvaardige imam of de opkomst van een geleerde, omdat de Almachtige God Adam en Eva in hem schiep, vrede zij met hen . En als de ziener ongehoorzaam is, zal hij zich bekeren tot God de Almachtige, omdat de Almachtige God zich in hem bekeerd heeft voor Adam, vrede zij met hem . En als de ziener een van degenen was die status en eer zochten, zou dat met hem gebeuren omdat de Almachtige God Idris, vrede zij met hem, hoog in hem opwekte . En als de reiziger in de zee het overleefde, hij en zijn metgezel, omdat het schip in hem werd bezet door de Judi . En als de ziener hoopte dat het kind een goede zoon zou hebben, omdat er de zoon van Ibrahim en Jezus was, vrede zij met hen beiden . En als de ziener in nood was, zou hij van hem worden verlost of ontsnapt aan zijn vijand, omdat de Almachtige God Abraham redde, vrede zij met hem, van het vuur van Nimrod . En misschien zal de ziener zich afkeren van zijn ketterij en misleiding en zich bekeren tot de Almachtige God en zijn zonden opgeven, omdat de Almachtige God zich in hem heeft bekeerd voor David, vrede zij met hem . En als de ziener uit zijn mandaat werd verwijderd, keerde hij terug naar zijn positie omdat de Almachtige God hem antwoordde aan Salomo: vrede zij met hem, en als hij arm of ziek was, werd hij genezen van zijn ziekte en verrijkte God de Almachtige hem omdat God de Almachtige openbaarde in hem de schade van Job, vrede zij met hem . Misschien stuurde de ziener boodschappers omdat de Almachtige God over Mozes sprak, vrede zij met hem, en misschien opende hij een land voor moslims uit de landen van ongeloof . En als het visioen in de maand Safar is, dan is het niet prijzenswaardig . Zijn visie op iemand die in nood verkeert, is niet schadelijk, en als hij ziek is, duiden zijn visioenen op genezing en gezondheid . En de maand Rabi` al-Awwal, als het visioen erin staat, dan zal hij profiteren van zijn vak en het zegenen en tevreden zijn en zich verheugen . Misschien had hij een rechtvaardige zoon, en als de mensen in nood waren, werden ze van hen verwijderd, en als ze onderdrukt werden, zouden ze winnen, dan in hem . De profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd geboren . Misschien hebben de mensen een gezegende aanval overwonnen, waarbij het de verovering van Dumat al-Jandal was . En de maand Rabi` al-Akhir, als zijn visioenen goedheid aangeven, zal langzamer zijn, en als ze op kwaad duiden, haast je . En daarin overwint een persoon zijn vijand, of baart een zoon met kennis van zaken, waarin Imam Ali werd geboren, moge God hem genadig zijn . En de maand Jumada al-Awwal, als het visioen erin staat, is niet wenselijk om te kopen of verkopen . En wie hem zag, verloor zijn dochter of vrouw. Fatima al-Zahra, moge God tevreden met haar zijn, stierf erin . En de maand Jumada al-Akhira zal, als zijn visioenen goedheid aangeven, langzamer verlopen . En wie de maand Rajab in een droom ziet, duidt op een verhoogde status, waarin hij opstijgt tot de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, naar de hemel . En de maand Sha`ban, als het visioen erin goed is, zal het geldig zijn, groeien en de goede wil vermenigvuldigen, en de heersers van zaken kunnen geïsoleerd zijn . En tijdens de maand Ramadan zijn de poorten van ontbering, immoraliteit en gierigheid gesloten, en het visioen van goedheid versnelt en vertraagt ​​niet, en het visioen duidt op zegen, goedheid, het goede opleggen en het kwade verbieden, en als hij op zoek is naar kennis , overkwam het hem omdat daarin de Edele Koran werd geopenbaard . Als een patiënt met epilepsie uit hem ontwaakt, worden de duivels vastgeketend . De maand Shawwal in een droom duidt op redding van tegenspoed, plezier en vreugde, omdat het begint met een feest en vreugde, en het omvat het bouwen van de Kaaba en de strijd om de loopgraaf . En de maand Dhul-Qi’dah, als het visioen erin op reizen duidt, dan zou hij niet moeten reizen, en als het ze aangeeft, laat hem het dan vermijden . En de maand Dhu al-Hijjah, als het visioen erin verwijst naar reizen, dan zou hij moeten reizen en tijd aan zaken moeten besteden, omdat het een gezegende maand is en het omvat de Eid en het offer, en daarin was de dood van Omar bin Al-Khattab en Othman bin Affan, moge God tevreden met hen zijn ….

…Pebbles haar visie in een droom duidt op mannen en vrouwen, jonge mensen, dirham, bedevaart en stenen gooien, hardheid en verdriet, beledigingen en laster . Dus wie een vogel uit de lucht zag neerdalen en een kiezelsteen pakte en ermee vloog, en dat was in een moskee waaruit een goede man omkwam, en als de dromer ziek was, en hij was een van de mensen van goedheid of een wie bidt in deze moskee, dan is de eigenaar van het visioen dood . Als hij het kiezelsteentje uit een kerk pakte, werd rekening gehouden met de corruptie van de patiënt . En als hij het van zijn huis of van een onbekende plaats zou meenemen, dan zou de persoon van het visioen een zoon hebben . Wat betreft degene die een aantal kiezelstenen opraapte, hij bedekte ze in zijn kledingstuk of slikte ze in, en hij raapte ze op van een moskee, het huis van een geleerde of iemands herinnering aan kennis en de Koran, en hij profiteerde evenveel van herinnering en verduidelijking als de kiezelstenen werden opgepakt . Als het van de markt wordt gehaald, dan is het interesse in deze wereld, en dirhams daarvoor bestaan ​​uit handel of liefdadigheid . En als het van achter de bomen komt, dan zijn geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij opdoet van een wereld als dat een geschenk is van een rijke vrouw, als hij dat heeft gedaan. een zoon, en als hij geen zoon heeft, krijgt hij een zoon . Wat betreft degene die kiezelstenen in de zee gooit, zijn geld zal verloren gaan . Als hij het in een put gooit, geeft hij geld voor een huwelijk of rijkdom voor een bediende . En als hij een dier gooide zoals een leeuw, een tijger, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke, en dat was tijdens de dagen van de hadj, gooide hij de stenen, en de oorsprong van de stenen is die Gabriël, vrede zij met hem, beval Adam, vrede zij met hem, om de duivel naar hen te werpen toen hij aan hem werd blootgesteld, toen werd het Sunnah, en als dat niet tijdens de dagen van de hadj was, was het een kiezelsteen. Zijn smeekbede tegen een vijand of immoreel persoon, of beledigend, beledigend, of getuigenis tegen hem . En als hij het met andere dan deze rassen gooide, zoals duiven en moslims onder de mensen, zou de man achterwaarts vloeken, sprekend over de rechtvaardigen onder de mensen en de versterkte . En kiezelstenen geleerden mensen . En er werd gezegd : bekering aan de ongehoorzamen en leiding aan de ongelovige, en misschien duidden kiezelstenen op martelaarschap, omdat hij in de palm van de profeet zwom, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Kiezelstenen kunnen wijzen op ziekten, zoals zand . En hij kan de gepensioneerden aangeven waarmee ze overspel plegen of advies zoeken, of wat ervan wordt gedaan . Kiezelstenen zijn harde woorden, en veel ervan is een punt van zorg . En wie ziet dat hij een kiezelsteen heeft waarvan de citrusvrucht in zijn oor zit en die weggooit, dan hoort hij een hard woord en zijn oor vleit het ….

…De gegrilde kameel : Er was een meningsverschil over, en sommigen van hen zeiden dat als het dik was, het veel geld was, en als het schaars was, dan weinig geld en levensonderhoud in vermoeidheid . Sommigen van hen zeiden dat de gegrilde kameel veilig is voor angst, en sommigen zeiden dat de gegrilde kameel een zoon is . Als hij zag dat hij ervan at, dan zou hij een zoon hebben die opgroeit en van zijn eigen inkomsten eet . En als hij volwassen was, verdiende zijn zoon goede manieren, en als hij niet volwassen was, was hij geen zak in zijn werk … En er werd gezegd : als de marktbarbecue goed nieuws is . Als hij niet volwassen is, is hij verdriet van de kant van zijn zoon . En wie ziet alsof de barbecue-arm tot hem sprak, hij zal ontsnappen aan de ondergang van het verhaal van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, in de vergiftigde arm die tot hem sprak ….

…De deuren : De deuren die openstaan, zijn de poorten van het levensonderhoud, en de deur van het huis zijn zijn waarden, dus wat erin gebeurde, zijn de waarden van het huis . Als hij een kleine deur in het midden van zijn huis ziet, dan is dat een hekel aan, omdat hij de mensen van de schande binnengaat, en hij zal dat huis binnengaan om zijn vrouw te verraden . De betekenis van de deuren van huizen valt op vrouwen, en als ze nieuw zijn, zijn ze maagd, en als ze vrij zijn van sluitingen, dan zijn ze maagd . En als hij ziet dat de deur van een huis is gevallen, verscheurd, verbrand of gebroken, is dat een ramp voor de waarde van het huis . Als de deur van zijn huis groot of verbreed en sterk is, dan is het de goede staat van de waarden, en als hij ziet dat hij om de deur van zijn huis vraagt, dan vindt hij die niet, dan is hij in de war over een wereldse zaak . En wie ziet dat hij door een poort is binnengegaan, en als hij in ruzie is, dan overwint hij, want de Almachtige God zegt : ~ Ga de deur bij hen binnen en als je die binnengaat, zul je de overwinning behalen .~ Als hij deuren ziet die zijn geopend vanuit bekende of onbekende plaatsen, dan worden de deuren van deze wereld voor hem geopend, tenzij hij zijn bestemming overtreft, en als hij verder gaat, dan verstoort hij dat huis en ruïneert het . Als de poorten naar de weg zijn, gaat wat uit deze wereld komt naar vreemden en het gewone volk . En als het werd geopend voor een huis in het huis, werd het aan de mensen van zijn huis gegeven . Als hij ziet dat de deur van zijn huis groter is dan het aantal deuren, dan is het de binnenkomst van een volk boven hem zonder toestemming bij een calamiteit, en misschien was de ondergang van de deur van het huis vanaf zijn locatie de ondergang van de huiseigenaar over zijn creatie en zijn verandering van de mensen van zijn huis . Als hij ziet dat hij van een smalle poort naar een brede poort is gegaan, dan is hij zijn uitgang van smal naar breed, en degenen die in een vagina zitten . En als hij ziet dat zijn huis twee deuren heeft, dan is zijn vrouw corrupt, en als hij twee ringen in het vruchtvlees ziet, dan is hij een schuld aan zichzelf verschuldigd, en als hij ziet dat hij zijn deurbel heeft weggetrokken, gaat hij binnen in ketterij . En de blokkering van de deur van het huis is een groot ongeluk voor de mensen van het huis . De drempel : een vrouw : Er is overgeleverd dat Ibrahim al-Khalil, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, tegen de vrouw van zijn zoon Ismael zei : Zeg hem dat hij niet de drempel van je deur is, en zij vertelde hem dat, dus hij scheidde van haar, en er werd gezegd dat de drempel de staat is, en de lijkwade de vrouw, en de pilaar het hoofd van het huis en haar waarden, dus ontwortelde hij haar voor de waarden van het huis na de glorie en haar afwezigheid Vanuit het oogpunt scheidt de dood van de waarden, net zoals de verwijdering van de zonden van de vrouw . Er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag in een droom dat de bovenste bovendorpel van mijn deur op de onderste viel, en ik zag de twee deuren vallen, en de ene viel buiten het huis en de andere binnen het huis. . Hij zei tegen haar : heb je een afwezige man en zoon? Ze zei ja . Hij zei: Wat betreft de val van de bovenste dorpels, je man zal snel komen, en wat betreft het luik dat naar buiten valt, je zoon trouwt met een vreemde vrouw . Al snel, totdat haar man en zoon een vreemde bijeenkomst presenteerden ….

…Als de eieren op een plek of in een kom liggen, duidt dit op vrouwen of buurt . Wie ziet dat zijn kippen gaan liggen, krijgt een zoon . Als hij ziet dat hij rauwe eieren heeft gegeten, eet hij verboden geld, of hoererij, of ze overkomen hem . Als hij eieren in zijn hand ziet, wordt zijn vrouw als de doden . Als hij ziet dat zijn vrouw heeft geovuleerd, dan zal ze een ongelovige zoon baren, en als hij ziet dat hij een witte kip heeft uitgebroed, dan staan ​​de kippen voor hem weg, dan leeft er een dode materie voor hem, het kan moeilijk zijn voor hem. hem, en een gelovige zoon zal bij hem geboren worden . Hij heeft misschien meer kinderen dan het aantal kuikens . Als de eieren een klap krijgen en zijn vrouw zwanger is, wil hij met zijn buurman trouwen, maar dat kan hij niet . Als hij ziet dat hij veel wit heeft, dan heeft hij geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En papegaaieneieren een vrome meid . En wie ziet dat hij eieren in zijn hand heeft gekookt, dan is een zaak die lang en moeilijk voor hem is geweest, geschikt voor hem, en hij zal geld krijgen door het te repareren, en een dode zaak zal voor hem leven, en als hij eet het geld van een vrouw of er extravagant mee is, dan zal hij , als hij het eet, met een rijke vrouw trouwen . En de eieren van kraanvogels zijn arme kinderen . En wie ziet dat hij een ei aan hem heeft gegeven, hij heeft een eerbare zoon, en als het ei breekt, zal zijn kind sterven . En wie ziet dat hij eierschalen eet, dan is hij een man die graven graaft en de doden berooft . En eieren zijn veel voor alleenstaande, gehuwde en gehuwde kinderen . Jonge meisjes zijn blank en volwassenen zijn jongens . En eieren duiden goud en zilver aan, want zijn witheid is zilver en zijn dooier is goud . En eieren duiden op kinderen, echtgenoten en slaven, en kunnen op graven duiden . Misschien duidden de eieren op een ontmoeting met familie, familieleden en dierbaren . Misschien duidde het op het verzamelen en bewaren van dirhams en dinars . En wie ziet dat eieren worden verbrand op een plaats zoals mest wordt verbrand, het duidt op de gevangenschap van de vrouwen van die plaats ….

…Hij is in een droom de vrouw en zoon van de man, zijn dood en zijn leven, zijn rijkdom en eer, zijn moeder en zijn dier, en zijn geheim. Als zijn winkel in een droom instort, scheidt hij van zijn vrouw, of is zijn zoon weg, of sterft hij als hij ziek is, of zijn geld kwijtgeraakt of zijn slaaf verkocht of stierf, of zijn geheim verscheen . En als hij zag dat zijn winkel fris en lekker rook, en als hij vrijgezel was, trouwde hij met een goede vrouw of had hij een zoon, en als hij ziek was, zou hij herstellen van zijn ziekte en zijn leven verlengen, en hij zou zijn waarde kunnen vergroten en zijn aanwezigheid verruimen, of hij kocht een prachtige natie of een luxueus dier . Misschien wees de winkel de vader en de moeder aan, omdat zij de reden waren om hem te vinden en te voeden . Wat in zijn winkel bekend was, of het nu een toename of een afname, een nieuwigheid of een sloop was, is te danken aan de persoon die het naar de winkel wees . En wie zag dat hij in een winkel zat, hij zou profiteren van het goede . En wie zag dat zijn winkel was verwoest en zijn vader, moeder of vrouw ziek was, dan zou de patiënt sterven . De winkel is het levensonderhoud van de man en zijn huwelijk . En wie zijn winkel wil vegen, gaat er weer uit . En wie ziet dat hij de deur van zijn winkel breekt, zal zich ervan afwenden . Als hij ziet dat de deuren van de winkels gesloten zijn, zal de recessie zich uitbreiden, en als hij ziet dat de deuren opengaan, zal God de handelspaden vergemakkelijken ….

…Wie dadels in een droom ziet, ze zijn een symbool van regen, en voor wie ze eet een puur algemeen levensonderhoud dat door hem zal worden bereikt, en niemand zal hem ermee associëren . De begraven dadels zijn bespaard geld, evenals het riet en de gezaagde dadels zijn dirhams die niet blijven, en wie tarwegras eet, hij is van de dhimmah . En wie ziet dat er een date naar hem toe komt, geld komt naar hem toe van mannen met gevaren, en de agent van dates is een buit . En wie op zijn tijd een afspraakje maakt, hij zal trouwen met een rijke, eerbare vrouw, die veel goedheid en zegen heeft, of dat de man zonder vermoeidheid een aantal eerbare mannen met geld slaat, en misschien zal hij kennis hebben . Als de datums niet in de tijd zijn, hoort hij kennis en handelt hij er niet naar . Als hij zich vanuit een droge palmboom op zichzelf verspreidt, dan leert hij van een hypocriet man met kennis, en als hij in een wolk is of ze zo ver van God verwijderd zijn voor het verhaal van Maria, vrede zij met haar : ( En hij bespotte je met de stam van de dadelpalm die vochtig op je viel ) . Als ze ziet dat ze dadels eet met teer, dan neemt ze een erfenis van haar man en wordt ze in het geheim gescheiden, en is erfenis verboden . Als iemand zag dat hij een dadel nam en die sneed en er zijn producten uit haalde, zou hij een zoon krijgen . En wie zag dat hij een zwarte druivenpit van een palmboom plukte, dan baart zijn vrouw een zoon van een zwart koningschap . Datums worden verklaard door goed en halal levensonderhoud . En wie ziet dat hij goede dadels eet, hij hoort goede woorden en krijgt er veel profijt van . En wie zag dat hij een date aan het begraven was, kreeg geld uit de kluizen, of uit het geld van wezen, of opgeslagen geld . En wie zag dat hij veertig dadels at bij de deur van de sultan, en dat was niet de tijd waarop de dadels verschenen, noch de tijd van hun Istiha, hij sloeg veertig zwepen . En wie het ziet alsof hij veertig dadels heeft gegeten en op het moment van rijpheid was, hij zal veertigduizend dirham hebben . En wie manden met bruine dadels uit de maag van varkens ziet vallen, terwijl hij ze grootbrengt en naar zijn huis draagt, hij krijgt buit van het geld van de ongelovigen, en wie het ziet alsof hij een date zuigt en aan een ander geeft en zuigt, dan zal hij een goede gunst met hem delen . En wie ziet alsof hij dadels heeft gegeten, zal de zoetheid van het geloof vinden . En wie ziet alsof hij zijn date splitst en de bedoeling ervan onderscheidt, dan krijgt hij een zoon ….

…De jongen is een goed nieuws in een droom voor degene die hem zag, want de Almachtige zegt : ( O goed nieuws, dit is een jongen ). En wie zag dat hij een jongen baarde, werd ziek of ziek . Als de situatie van een meid een opluchting kreeg . En wie een kleine jongen baarde, zou bedroefd raken . En wie een slavin baart, wordt aangekondigd als een slavin . Zie ook jongen ….

…Al-Hamra : Een gemene vrouw en bediende, of iemands beroep en het voorwerp van zijn voordeel . Wie zag dat zijn ezel gedragen werd, zijn vrouw, zijn dienstmaagd of zijn knecht . Als ze in een droom onder hem was, dan droeg hij haar van hem weg, en in een droom beviel ze van wat haar geslacht niet baarde, dus het kind is voor iemand anders, behalve dat er een teken is dat hij van hem komt hem . Wie van ezelinnenmelk drinkt, is een simpele en onschuldige ziekte . En wie een veulen baarde, de deuren van het pensioen gingen voor hem open, als het veulen een mannetje was, zou het een mannetje zijn, en als het een vrouwtje was, duidde dit op zijn inactiviteit . En er werd gezegd dat hij die op een ezel reed zonder veulen, een vrouw zonder kind trouwde . Als ze een veulen had, trouwde hij met een vrouw die een zoon had . Als hij zou zien alsof hij een wild veulen had gepakt, zou hij bang zijn naast zijn zoon . Als het niet roekeloos was, dan een langzame uitkering, en er werd gezegd dat de ezel een toename van geld is met een afname van prestige ….

En wie ziet dat hij een offer heeft gebracht dat deelbaar is door de wet, dan is het goed en een zegen, en als de zoeker een bevrijde slaaf is, of in nood verkeert, zal hij van hem worden verlost, of hij is ziek, niet besmet of arm, of heeft een angst, of een schuld die God namens hem beslist, of wat hij doet, dan verricht hij de hadj of in nood, God voorziet in zijn levensonderhoud, en als een vrouw zwanger is, baarde ze een rechtvaardige zoon , en wie denkt dat hij een offer heeft opgeofferd dat ontbreekt, is een tekortkoming in zijn religie

…En wie Noach zag, vrede zij met hem, zijn leven verlengde en werd talrijk van zijn vijanden, dan zou hij gezegend worden met de overwinning . Hij dankte de Almachtige God het meest voor zijn woorden : ( Hij was een dienstknecht van dankbaarheid ) en hij trouwde met een wereldse vrouw die hem kinderen baarde ….

…Jezus, vrede zij met hem, wie hem ook in een droom heeft gezien, want hij is een gezegende man van grote goedheid, een frequente reiziger, een man van ascese, tevreden met weinig en gezegend met kennis van het verzoek, of dat hem geen kwaad overkomt in dat jaar, of hij wordt een asceet, een toerist op aarde en ontsnapt aan datgene waar hij bang voor is . En wie hem veel heeft gezien, wordt gezegend met medische kennis . En wie hem in een stad of moskee ziet en de mensen in nood of ellende verkeren, zullen daarvan worden gered omdat hij de geest van God is en zijn barmhartigheid, en als zijn moeder bij hem is, dan is dat een groot teken dat verschijnt op die plaats . En wie ziet dat hij is getransformeerd naar zijn beeld of een kledingstuk van zijn kleren droeg en een hoogste autoriteit was, zelfs als hij een wetenschapper was, werden zijn voordelen overvloediger en zijn deugden verschenen, en als hij een arts was, zou zijn succes groter zijn . En als hij hem zag en bang was, duiden veiligheid en zijn visioenen op glorie en zegen, waar hij ook woont, en als de patiënt hem ziet, zal hij worden gered en genezen . En zijn visioenen duiden op de opkomst van iets waar mensen zich over verwonderen, en het bereiken van gerechtigheid en welvaart . En een zwangere vrouw, als ze Jezus zag, vrede zij met hem, baarde een dokterjongen . En het visioen van Jezus, vrede zij met hem, duidt op twijfel over de religie, want de Joden zeiden : Wij hebben hem gedood en gekruisigd. De Almachtige zei : ( En wat ze doodden en wat ze kruisigden, maar vergeleken met hen ). De Almachtige zei : (En de christenen zeiden: de Messias, de Zoon van God ). En de Almachtige zei : ( God nam niet van een kind ). Misschien werd de ziener beschuldigd van een beschuldiging terwijl hij onschuldig was, of misschien loog hij tegen hem of zijn moeder . Misschien duidde zijn visioen op het goede nieuws omdat hij tot ons de profeet predikte, moge God hem zegenen en vrede schenken . Misschien duidde zijn visioen op het antwoord op de smeekbede of de woede en ontevredenheid, en omdat degenen die de tafel vroegen en er niet in geloofden of Jezus werden verminkt door varkens, net zoals degenen die op de sabbat aanvielen apen waren van het volk van Mozes. vrede zij met hem . Zijn visioen duidt op de aarzeling van Egypte naar de Levant en van de Levant naar Egypte, en als de ziener in het begin van zijn bevel niets deed, gaf hij blijk van zijn geluk omdat hij aan het einde der tijden uit de hemel neerdaalt en de antichrist doodt en vervult de aarde met gerechtigheid zoals ze gevuld is met oneerlijkheid . Deze afdaling duidt op de zegeningen, de vernietiging van de ongelovigen en de overwinning van de gelovigen ….

Een obelisk is in een droom een ​​teken van een vrouw die er een draad in steekt . Dus wie zag dat hij een obelisk in zijn hand had en dat zijn vrouw zwanger was, baarde hem een ​​dochter . Als er geen zwangerschap is, is het aan hem om te reizen . Zie ook Naald ….

…En wie zag dat hij een heet sperma had, hij zou worden overgedragen met geld uit een schat, en het gele sperma bracht vele ziekten voort, en de rode was van korte duur, en de zwarte baarde de mensen van hem. huishouden ….