…De Kaaba : misschien duidt het op gebed omdat het de qiblah is van de aanbidders, en het duidt de moskee en de moskee aan omdat het het huis van God is, en het duidt degene aan die hem volgt en wordt geleid door zijn leiding en terugkeert naar zijn gebiedt en spreekt anderen niet tegen, zoals de islam, de koran, de soenna, de koran, de sultan, de heerser, de geleerde, de vader, de meester, de echtgenoot, de moeder en de vrouw, en het kan wijzen op de hemel. Omdat het het huis van God is . Het paradijs is zijn thuis en hij kan het bereiken . En het kan aangeven wat moskeeën en moskeeën aangeven in termen van seizoenen, groepen, markten en revalidatie . Wie de Kaaba ziet, zijn huis zal worden gezocht door mensen en voor zijn deur druk vanwege een sultan die hem kan bereiken of een kennis die hij onderwijst, of een eervolle, hooggeplaatste, sultan of kluizenaar die trouwt . En als hij een slaaf was, dan bevrijdde zijn meester hem, omdat de Almachtige God zijn huis bevrijdde uit de handen van de machtigen . Maar als hij bij haar in de buurt is of een van zijn rituelen uitvoert, dan dient hij een sultan, een geleerde, een aanbidder, of zijn vader of zijn moeder, of een vrouw of een meester met raad, gerechtigheid, arbeid en vermoeidheid . En als hij zag dat hij bij haar binnenkwam, zou hij trouwen als hij vrijgezel was, en bekeerd tot de islam als hij een ongelovige was, en hij keerde terug tot gebed en gerechtigheid als hij het niet wist, en om zijn ouders te gehoorzamen als hij ongehoorzaam was . Anders gaat hij het huis van een sultan, een heerser of een jurist binnen voor een zaak die blijkt uit het verhogen van zijn slaap en zijn toestand in zijn waakzaamheid, tenzij hij bang is terwijl hij wakker is, want hij is veilig voor wie hij maar wil . En als hij ziek is, dan is dat zijn dood en zijn overwinning, vooral als hij in een droom met een stille baard naar haar toe werd gedragen zonder te spreken of ongeklede kleren aan te trekken, dan zal hij de wereld verlaten en gehoor geven aan de roep van de Almachtige God. en leiden, als God het wil, naar de hemel . Maar als hij haar in een land of plaats heeft gezien, als het visioen specifiek was voor degene die het zag, en hij zag geen groep mensen bij hem toen hij het zag, kijk dan naar zijn toestand, en of hij dat wel was. wachtend tot de vrouw haar huwelijk had gesloten en hij op haar moest wachten, toen kwam haar zaak dichterbij en was ze dicht bij haar komst, vooral als hij haar in haar buurt of in zijn buurt zag, en als hij het binnengaat terwijl hij bij hem is hem, werd het hem gegeven, en als hij het binnengaat, zal hij haar eerder snel in haar huis binnengaan, vanwege de nabijheid van de Kaaba tot het van erachter en de moeilijkheid van de afstand, en als hij het in dat hij was zich niet bewust van zijn religie of verzuimde te bidden, dan is het een waarschuwing en een waarschuwing tegen hem om te laten wat hij moet doen om het in zijn plaats te richten, en evenzo, als hij iemand is die verplicht is om de hadj en heeft hem over het hoofd gezien, hij heeft zijn geheugen in zichzelf verloren en heeft hem genoodzaakt ernaar te komen, en als dat allemaal en het visioen van het gewone volk verzamelde zich eromheen in een droom en hun lawaai in haar in dromen, dan komt ofwel een rechtvaardige heerser voor hen, of een heerser of een geleerde man of een mannelijke imam die naar de bedevaart van mensen komt of ver weg reist , of zijn huis verlaat na een ongeluk dat hem overkomt of een verplichting die hem verplicht of een dode persoon aan hem overlijdt, dan volgen mensen hem en lopen om hem heen om voor hem te bidden en hem te zegenen, enzovoort ….
Dromen over Wat is de interpretatie van een droom over haar uit de mond trekken?
(215 betekenissen van dromen over Wat is de interpretatie van een droom over haar uit de mond trekken? )…Khimar is in een droom de echtgenoot van de vrouw . Het is aan een vrouw om haar te bedekken en te versieren . Als een vrouw ziet dat ze een regenachtig kleed op haar hoofd heeft, of dat ze een regenkleed draagt, dan willen haar vijanden haar wegvliegen met ijdelheid en ijdelheid van de kant van de echtgenoot . Als de khimar zwart en versleten is, dan is haar man arm en dwaas . Het ongeluk met de khimar is het ongeluk van de vrouw in haar man, en als ze geen man heeft, is het schadelijk voor haar geld of rampspoed in de waarden van haar broer of oom . Als een man ziet dat hij een masker draagt, komt hij een dienend volk over . Als een vrouw in een groep mensen ziet dat ze haar sluier van haar hoofd heeft gedaan, zal ze geplaagd worden door iets dat haar bescheidenheid wegneemt . Als ze ziet dat haar sluier verdwenen is, verlaat haar man haar, en als hij naar haar terugkeert, zal haar man terugkeren . Khimar is de menselijke religie ….
…Trouwen zien . Wat het huwelijk betreft, wie ziet dat hij met een vrouw is getrouwd en een vrouw heeft, zal gezag hebben en zo goed zijn als de schoonheid van de vrouw als hij haar inspecteert of haar kent, en als hij haar niet kende en haar niet inspecteerde of was naar hem genoemd terwijl ze onbekend was, dit duidt op zijn dood of de dood van een persoon door zijn handen, evenals of hij een bruidegom zag en zijn vrouw niet zag of Hij kende haar en degene die zag dat hij trouwde met de vrouw van zijn sjeik of zijn broer, dan zou hij veel goeds doen, en evenzo zou de vrouw haar huwelijk van deze soort zien. Als hij het niet betreedt of haar niet bedriegt, en als hij in die kwestie zegeviert, staat het niet vast, en sommigen van hen zeiden dat het zien van een huwelijk duidt op rijkdom en lijden met rijkdom en wie zag dat een vrouw met een andere echtgenoot trouwde, is in drie manieren als ze zwanger was en een dochter baarde of ze met haar wil trouwen of tussen haar en haar man wil vallen, en wie ziet dat hij met een vrouw is getrouwd en haar heeft bedrogen, het duidt op eer en het verwerven van eigendom dat hij niet bezat, en als een vrouw ziet dat ze getrouwd is op weg naar een echtgenoot terwijl ze versierd is en wat ze heeft bereikt, dan geeft dit aan dat er evenveel voordeel en plezier voor haar is als haar versiering voor haar man en haar bedrog . Het duidt op een voordeel en plezier voor haar b De omvang van de versiering en wie ziet dat hij met iets van een dier trouwde, geeft aan dat hij trouwt met een vrouw die verwant is aan dat dier…
…Huwelijk Als een meisje droomt dat ze is getrouwd met een oude man met een gerimpeld gezicht en grijs haar, dan voorspelt dit dat problemen en ziekte haar zullen overvallen . Als een meisje droomde dat haar minnaar voor haar langs liep in een zwarte jurk en haar met verwijtende blikken aankeek tijdens een huwelijksfeest, betekent dit dat ze medelijden zal hebben met de kilte van de emoties van haar vriend en zijn houding tegenover haar zal veranderen . Als je droomt van het zien van een bruiloft, geeft dit aan dat vreugde en geluk je zullen overweldigen als het publiek gelukkig is en felgekleurde kleding draagt . Maar als ze zwarte en donkere kleding dragen, betekent dat dat verdriet en verdriet op je wachten . Als je droomt dat je een huwelijkscontract tekent, betekent dit slecht nieuws van een afwezige persoon . Als u aanwezig bent op een bruiloft, betekent dit dat u gelukkig zult zijn vanwege de interesse van iemand van wie u houdt en dat uw bedrijf ook enorm zal bloeien . Als je droomt van een ernstig ongeluk tijdens een bruiloft, betekent dat een ramp, ziekte of overlijden in het gezin . Als een meisje droomt dat ze een bruid is, maar ze is ongelukkig, dan betekent dit teleurstelling in de oceaan van hartstocht, en dit kan haar ziekte betekenen . Ze moet voorzichtig zijn in haar gedrag en stappen als vijanden op haar wachten . Als je droomt dat je gebonden bent door een niet-erkend huwelijk, dan geeft dit aan dat je op een roekeloze manier bezig bent met een onaangename zaak . Als een meisje droomt dat ik niet overtuigd ben van haar huwelijk, voorspelt dit dat haar neigingen haar zullen aanzetten tot flagrante domheid . Als een getrouwde vrouw droomt van haar trouwdag, is dit een voorafschaduwing van haar om haar kracht en gevoelens tegen teleurstelling en verdriet te versterken . Je raakt ook betrokken bij geheime ruzies en jaloezie-situaties . Als een vrouw zich inbeeldt dat ze gelukkig en veilig is in een huwelijk, dan is deze droom een goed voorteken ….
…Het is in een droom een bedekking en een bedekking . En de pigmentatie in de baard is een bewijs van hypocrisie en oneerlijkheid . En de deprimerendheid van degene die hem waardig is, doet zich voor als zegeningen en het dwingen van de vijanden, en het bewijs van veiligheid tegen angst, en voor degenen die niet bij hem passen, bewijzen van leed en verdriet, schulden en verlating van geliefden . En de regel over de pigmentatie van het hoofd van de vrouw is dezelfde als de regel van de pigmentatie van het haar van de baard . En het donker worden van grijs haar is kracht, brutaliteit en prestige, en als hij ziet dat hij het met henna heeft geverfd, dan is het Sunnah volgens de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Als hij zijn hoofd schudt zonder zijn baard, verbergt dat het geld van zijn baas . Als hij ze allemaal heeft verraden, dan verbergt hij zijn armoede en vraagt hij om een gezicht onder de mensen . Als vóór poëzie het pigment wordt verfraaid met tevredenheid en vervolgens wordt onthuld . Als hij zag dat hij was geverfd met henna, en vóór de pigmentatie, dan is hij een onwetende man, maar hij heeft berouw en keert zich af van zijn fout . En als een man ziet dat zijn vingers gepigmenteerd zijn met henna, dan krijgt hij meer lof, en als hij ziet dat zijn handpalm wordt geschoren, zal hij gelukzaligheid verwerven in zijn levensonderhoud, dan ziet hij dat zijn rechterhand is geworpen, dan doodt hij een man. Van zijn geld, of van zijn verdiensten . Als hij ziet dat zijn handen zijn gegraveerd met henna, dan probeert hij een truc uit het huis vanwege noodzaak of gebrek aan winst, en zijn vijand wordt erdoor beledigd, en misschien staat hij bijna bekend om zijn verovering van zijn handen, en hij bereikt vernedering . Als een vrouw ziet dat haar hand gegraveerd is, dan bedriegt ze haar versiering in een zaak die waar is, en als de gravure van goud is, dan is het een beleefd verworven truc . En als de inscriptie van klei is, dan is het lof voor de Almachtige God, en als ze ziet dat ze met henna is overgoten, dan is haar man er goed in, en als ze ziet dat ze het heeft aangebracht en ze accepteert de pigment, dan toont haar man haar liefde niet . Als ze ziet dat haar handen met elkaar zijn gegraveerd, dan raakt ze besmet met haar kinderen . Als de hand van een man met goud is gegraveerd, bedriegt hij en gaat zijn geld of levensonderhoud erin verloren . Als een vrouw ziet dat haar hand met goud is gegoten, dan betaalt ze haar geld aan haar man, zodat hij ervan kan eten en van haar man vreugde, kracht en staat kan ontvangen . En wie zag dat zijn benen waren geschoren en hij had ze gegraveerd, dan sloeg hij zijn familie, en als een vrouw dat zag, zou ze door haar man worden verwond . De varkenshand is een grimmig leven . En wie zijn hand sterft in een karkas, zal oproer worden . En wie zijn handen met pigmenten ziet, heeft de vernietiging van wat in zijn hand is, over het hoofd gezien . En wie een pigment in zijn hand ziet met een strakke doek, hij wordt verslagen in de ruzie en is niet in staat tot zijn vijand . En pigmentatie is een versiering en vreugde voor vrouwen en mannen, tenzij ze verder gaan dan het gewone . En depigmentatie duidt op het verbergen van daden en gehoorzaamheid, het verbergen van armoede voor de ogen van mensen, en misschien op hypocrisie en hypocrisie als het in tegenstelling tot moslims wordt geverfd . En de veren van de handen en de voeten sieren zijn huis, zijn slaven en zijn geld op een manier die niet gepast is voor hem om zijde en goud te dragen voor de kinderen, en voor vrouwen is het plezier, goede kleren en vreugde, omdat het een van hun versieringen is op de bruiloft . En de hemoglobine kan zich in de handen en voeten bevinden, zoals bij vrouwen. Hij was erg bang voor zijn geld of zijn metgezel, voor zover hemoglobine . En wie ziet dat het geverfd is zonder henna, zal hem overkomen wat hij haat . Het zwart worden van het haar duidt op het ongeluk en de corruptie van zaken, want er wordt gezegd : De eerste die zwart wordt gemaakt is de farao ….
…Wat betreft lichaamshaar : het planten voor een man baarde zijn vrouw . De overvloed aan lichaamshaar voor de leed vergroot zijn leed, en zijn verlies is de verlossing van zijn leed . En de overvloed aan lichaamshaar voor de blije mensen, de toename van plezier en rijkdom, en voor zijn verlies gaat de rijkdom weg . Verhogen van het lichaamshaar voor de rijken is geld, en de armen hebben een schuld . En wie rijk is in een oven, zijn geld wordt uitgegeven door te stelen . En als hij arm was, dan zou hij zijn schuld serieus, uitgeput en veeleisend moeten uitgeven . Als hij ziet dat zijn lichaamshaar wit is, dan verlies je zijn geld als hij rijk is en zal hij toezicht houden op de dood . En als hij arm is, dan is het een schuld die hij kan afbetalen . Wat betreft de onmogelijkheid van zijn lichaamshaar, het haar van een beest of zeven, dit duidt op zijn val in tegenspoed . Smalle waanvoorstelling op de borst . Als mijn dhimmi zag dat zijn borst krap was, zou hij zijn geld verliezen . Er werd gezegd dat de borst van de mens vrijgevigheid is, en zijn bekrompenheid met zijn gierigheid . De overvloed aan haar op de borst is een schuld die hij berijdt, en als hij ziet dat zijn borst in een steen verandert, zal hij een hardvochtig hart hebben . Ibn Sirin kwam, een man zei : ik zag veel haar groeien in mijn borst, en ik was geknoopt . Hij zei : ik heb een trust gemaakt en ik heb het betaald . En de kistcapaciteit geeft ook de vlag aan . Wat betreft de borsten, de vrouw van de man en zijn dochter, want zijn schoonheid is haar schoonheid, en zijn verderf is haar verderf . Wie een vrouw aan haar borst zag hangen, pleegde vervolgens hoererij en baarde een kind van overspel, want de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zei: “In de nacht van mijn gevangenschap zag ik een vrouw aan haar hangen. borst, dus ik zei: O Gabriël, wie is dit? Hij zei dat ze uit overspel was geboren . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof ik een grote borst had die het woud had bereikt, dat je overspel pleegt met een verboden borst . Dit komt omdat de borst er van en van zijn huid is, en dat is verboden . De gerechtigheid van dit visioen is eerder een verboden huwelijk . En er werd gezegd dat als een man melk in zijn borsten zag, als hij celibatair was, hij zou trouwen en hem zou baren, en als hij rechtvaardig was, wees hij links van hem aan, en als hij een jonge man was, gaf hij aan zijn lange levensduur . Wat de jonge vrouw betreft, als ze dit ziet, duidt dit op haar zwangerschap en bevalling, en wat de oude vrouw betreft, als ze het ziet, duidt het op haar armoede en het verlies van haar geld, voor een maagd, als ze ziet, duidt het op haar huwelijk, en de jonge vrouw als ze het ziet, duidt op haar dood . En de lengte van de borst van de man totdat ze zijn borst raakten , is het bewijs van een gril die niet tevreden is met de Almachtige God, en er werd gezegd dat het een bewijs is van de stem van een kind . Als hij geen zoon had, duidt dit op armoede en verdriet . En de lengte van de borst van de vrouw is buiten de limiet, een bewijs van het doel van verdriet . Als vrouwen met verdriet werden gekweld, zouden ze aan hun borsten trekken en krabben . En wie het ziet alsof hij een vrouw verzorgt, hij zal ziek worden, tenzij zijn vrouw zwanger is, dan zal zij een zoon baren . Als de visionair een vrouw is, zal ze een meisje baren . De buik : wie is zichtbaar en van binnenuit de eigenaar van de man en zijn zoon, of een familielid van zijn clan, of zijn kast en de beschutting van zijn kinderen . En de kleinheid van de weinige hiervan, en het grote aantal hiervan . En zijn kleinheid zonder honger is een gebrek aan geld, en als hij ziet dat hij honger heeft, dan is hij voorzichtig en haalt hij geld uit dat gelijk is aan de hoeveelheid honger die eruit voortvloeit . Er werd gezegd dat het buikbeen woeker at, en het lopen op de buik raakte gewend aan geld . Als hij ziet dat zijn maag klein is geworden, dan zal hij veel bagage zijn . Verzadiging is een rijkdom aan geld, en dorst is slecht in zijn religie, en irrigatie is goed in zijn religie ….
…Zoals voor elk type vlees waarvan het vlees wordt gegeten, werd elk van hen gepresenteerd in het hoofdstuk en de interpretatie ervan, maar ik noem deze soorten vanwege het verschil in hen en hun relevantie. Wat betreft wat de voorbijgangers noemden, dat de details van elk dier en zijn geslacht verrijkt, en er werd gezegd dat al het dierlijk vlees afkomstig is van de zevende van monsters en prooivogels, ze worden overgedragen met verboden geld door de koningen ….
…Degene die een van de boekdelen van interpretatie van de Koran in zijn hand ziet, zijn zaken zijn eenvoudig, en als hij ziet dat hij erover leest, lost hij problemen op ….
…Wat betreft de kegel, als deze van metaal is, dan wordt hij overgedragen aan een dienaar en als hij van klei is, dan wordt hij overgedragen aan de dienaar in de mate dat hij het zag. En Jaber al-Maghribi zei dat de kegel is overgedragen met geld en genade, en als de kegel van hout is, dan geeft dit aan dat hij geld heeft ingezameld met een truc en niet kan overleven ….
…** Het visioen is gebaseerd op het eerste vergankelijke en op het visioen dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, twee- of driemaal werd ingewijd. Het werd ondertekend volgens zijn interpretatie, daarna werd Aisha – moge God tevreden met haar zijn – eraan toegewezen , in tegenstelling tot wat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, over hem uitgelegd, dus het werd ondertekend volgens Aisha’s interpretatie – moge God tevreden met haar zijn. het – dit kwam zoals verteld door Suleiman zoon verliet Aisha vrouw van de profeet vrede zij met hem – God zegene hen – zei : een vrouw uit de mensen van de stad heeft een echtgenoot-dealer anders was je een visioen te zien wanneer je haar man mist en zelden missen alleen zwanger blijven komt de Boodschapper van Allah vrede God zij met hem, en zij zegt : Mijn man ging uit als koopman en liet me zwanger achter, en ik zag terwijl de slaper zag dat mijn mast van mijn huis kapot was en dat ik beviel van een blinde jongen, dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , zei : “Het beste van uw man is met u, de Almachtige wil van God is rechtvaardig en u baart een jongen door gerechtigheid. ‘ Ze zag haar dat allemaal twee of drie keer. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, komt en zegt dat tegen haar, dus haar man keert terug en baart een jongen, en ze kwam op een dag toen ze bij hem kwam, en de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede, was afwezig. Ze zag dat visioen en zei tegen haar : Wat vraag je de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, o volk van God? Ze zei : Een visioen dat ik zag, toen kwam de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam en vroeg hem ernaar, en hij zei goed, zo zal het zijn zoals hij zei . Dus ik zei : Dus vertel me wat het is? Ze zei : Totdat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, komt en ik haar bijt terwijl ik hem aanbood. Bij God, ik verliet haar niet totdat ze het me vertelde, dus ik zei : Bij God, als je je visioen geloofde, zou je man sterven en een jongen baren, daarna ging ze zitten en huilde en zei : Mijn geld is wanneer Ik heb je mijn visioen laten zien. Haar : ( Wat is zij, Aisha ) ? Dus ik vertelde hem het nieuws en wat het aan haar werd uitgelegd, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : “ Ma Aisha, als je een visioen oversteekt naar de moslim, steek het dan goed over, dan de visie zal volgen wat de eigenaar kruist. ‘ Dus, bij God, haar man stierf en ik zag haar niet tenzij ze een schunnige zoon baarde ….
…Wat betreft het zien van boeken en kranten, wie iets van de interpretatieboeken van de Koran in zijn hand ziet, zijn zaken zijn oprecht, en als hij ziet dat hij erover leest, doet hij problematische zaken en wie ziet uit de jurisprudentiebundels, dan is hij zal het pad van goede daden bewandelen en als hij ze leest, volgt hij de verboden, vermijdt hij de verboden, de keuze van het goede en wie zag uit de nieuwsberichten Of hij leest dat het dicht bij de koningen staat en wie het heeft gezien uit de boekdelen van oorsprong dan zoekt hij naar mysterieuze dingen en als hij er iets uit leest, werkt hij met iets dat er geen baat bij heeft en het kan gebeuren tussen hem en de mensen van controverse en het kan de opdracht zijn van iets dat ervoor verboden is en degene die het zag uit de spraakvolumes in het hoofdstuk over monotheïsme, logica en bewering of wat dat ook uitkomt, of hij leest er iets uit, hij houdt zich bezig met prachtige zaken, en wie ziet uit de delen van de deugden van lof en lof of iets uit hen voorleest, dan spreekt hij vloeiend de tong met goede daden en rechtvaardigheid is prijzenswaardig in zijn daden, vermijdt de wereld die het Hiernamaals zoekt en wie ziet uit boekdelen van gebeden en preken of leest er iets uit , God de Almachtige reageert. Zijn smeekbede wordt aan hem meegedeeld door iemand die veilig is en wie uit boekdelen ziet of er iets uit leest, dan geven mensen hem de schuld van zijn daden. Iets, het is de gerechtigheid van zijn wereldse werken en wie een van de dichtbundels ziet of er iets uit leest. Als hij poëzie heeft met deugden en monotheïsme, dan komt hij goed en voordelen tegen, en als het lof of vastberadenheid is, dan werkt hij door een daad te doen die hem de schuld geeft en mensen neerstrijkt, en hij heeft er geen interesse in in zijn religie en wereld, en wie boekdelen van expressie ziet of Hij leest er iets uit, dan komt er een hadith tot hem van een persoon met een grote bestemming, en hij krijgt daar goed en eer van. En wie de boekdelen van het verslag ziet of er iets uit voorleest, hij zal zich zorgen maken over de zoektocht van de wereld, en wie de boekdelen met anekdotes, lacht en gebreken van mensen ziet en ze verheerlijkt en wat er geen nut aan heeft of leest iets daaruit, dan wordt het uitgegeven. Hij deed een lelijke daad, en er werd gezegd dat als je het boek zag als het niet werd geopend en niet wist wat erin zat, het in elke situatie een goede zaak is….
…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….
…Wat betreft luizen, het is anders dan degenen die zeiden dat hun interpretatie hetzelfde is als de interpretatie van luizen, en sommigen van hen zeiden dat het luizen zijn ….
…Wat betreft de sluier van de vrouw, haar man of haar waarden die haar verbergen, als hij ziet dat haar hoofddoek breder, klepper en beter is dan erin, dan is dat prima voor de man, en als ze ziet dat haar hoofddoek van haar is afgenomen en verbrand of van haar is verdwenen, dan sterft haar man of scheidt haar. Als een deel ervan wordt verbrand, zal de echtgenoot schade en angst lijden, en als ze ziet dat ze haar sluier van haar hoofd heeft aangetrokken in een bijeenkomst van mensen, is het een kwestie van bescheidenheid die van haar afwijkt, en als ze zag dat ze achtervolgde zonder gewaad op de markten, dan is het de dood van haar man, en als een vrouw zag dat ze haar hoofd droeg met een ongebruikelijke sluier, tulband of iets anders, dan trouwde ze met een man, en als de man zag dat het masker van zijn vrouw op zijn hoofd zat, dan zou hij in zijn zaak worden blootgesteld…
…De sluier van een vrouw : de verborgenheid van haar man, haar en haar chef, zijn breedheid, zijn mededogen, zijn rijkdom, zijn witheid, zijn religie en zijn prestige . Als ze ziet dat ze onder de mensen haar sluier van haar hoofd heeft afgelegd, is haar bescheidenheid verdwenen . De laesie in de khimar is een ongeluk voor haar man als ze getrouwd is, en voor haar rijkdom als ze geen man heeft . Als ze haar sluier als versleten zwart ziet, duidt dit op de dwaasheid en dwang van haar man, en als een vrouw haar een regenachtige sluier ziet dragen, duidt ze op het bedrog van de vijanden van de vrouw met haar, en ze verwijten haar beeld bij haar man ….
…Grijs haar in een droom wordt als jeugdig beschouwd en is een teken van een lang leven, zwakte en armoede . En wie met zijn baard een grijs haar ziet dat niet helemaal wit is geweest, het is van de beste kracht en waardigheid . En van een jonge man die een zwangere vrouw heeft, zal er een mannelijke zoon komen . Als een vrouw grijs haar op haar hoofd ziet, dan verandert haar man haar in een slavin of vrouw . En er werd gezegd : grijs haar is de komst van een afwezige of gast . En het grijs worden van lichaamshaar voor de rijken duidt op een verlies van geld, en de armen hebben een schuld die ze niet kunnen betalen . Het grijs worden van de onbekende vrouw is het bewijs dat het implantaat is opgedroogd, het leger grijs is geworden en de patiënt grijs is geworden door zijn dood . En grijze haren uit angst voor veiligheid van een heerser of koning . En er werd gezegd : het grijs worden van een vrouw zijn lelijke woorden die ze hoort van de familieleden van de familie van haar man, en het kan duiden op echtscheiding . En wie zijn baard grijs ziet worden, is zijn schuld kwijt of zijn geld is op . En Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, haatte grijs haar voor degenen die niet oud werden, en hij zei : Vergrijzing is een afname van geld, vooral als het haar lang is . En als hij ziet dat hij zijn grijze haar uit zijn haar heeft geplukt, dan is het in strijd met de Sunnah en respecteert het de oudsten niet . Misschien duidt het grijs worden van de baard op afgelegen ligging en vervreemding ….
…** Ik vervulde zijn wil in een droom op gezag van Ataa al-Khorasani die zei : ik kwam naar Medina en vroeg naar iemand die me vertelde over de hadith van Thabit bin Qais bin Shammas, en hij leidde me naar zijn dochter, en Ik vroeg haar en daarin stond : Toen Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, de moslims een beroep deden op de mensen van afvalligheid en al-Yamamah en Muslima de leugenaar, liep Thabit Ibn Qais naar degene die wandelde toen ze Musaylimah ontmoetten en Bani Hanifa versloeg moslims driemaal, zei vast en Salem Mwale Abi Hudhayfah : wat Hzka we vochten met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Fjala voor zichzelf een struikelblok waar Vqatla zelfs doodde, zei : Warri, een man van de moslim vaste bin Qais in zijn droom, zei hij : ik ben wat gisteren vermoordde fokkers man Van de moslims nam hij een waardevol schild van mij, en zijn huis is aan het uiteinde van het leger, en bij zijn huis steekt een paard in zijn lengte. van geld ook en zo van Rqiqi oud en jij om deze droom te doen Vtadhaah zei : kwam Khalid bin Walid zijn regiment om Fujdha te beschermen zoals genoemd en presenteerde aan Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn en vertelde hem Abu Bakr geïmplementeerd, moge Allah wees tevreden met hem en zijn wil na zijn dood, we weten niet dat iemand zijn testament groen licht gaf na zijn dood, een No Thabit bin Qais bin Shammas, moge God tevreden met hem zijn . In de roman, Anas moge Allah tevreden met hem zijn dat bin Qais, moge Allah hem repareren, kwam op de dag van Al – Yamamah heeft gemummificeerd en gepubliceerd Okfanah zei : Oh God, ik heb jou genezen dan hem deze en verontschuldig me dan dat het zijn zijn schild Vsergt Farah, een man die ziet slapen, hij zei : De DERI in Hij schatte het onder de canon op die en die plaats en gaf hem geboden, dus zochten ze het schild, en ze vonden het, en ze leverden de geboden….
…En wie ziet dat er iets uit zijn mond is gekomen dat zijn soort geliefd is, dan is het een toespraak van gerechtigheid en er werd een goede lof gezegd, en als hij ziet dat iets zijn soort haat, kwam uit hem terwijl hij wakker was, uitdrukking is tegen hem ….
…Wat betreft de Sakhla, deze wordt geïnterpreteerd als de zoon, en de interpretatie ervan is als de interpretatie van de Steenbok, maar de Steenbok wordt toegeschreven aan mannen en de Sakhla aan vrouwen ….
…Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : iemands huid en huid zijn zijn dekmantel . En het donker worden van de teint in de interpretatie zal het verlaten van de religie benadrukken…
…De melk van de tijger geeft de overwinning van de vijand aan, en een vijand kan aan hem verschijnen ….
…Wat het schrijven betreft, het wordt geïnterpreteerd door de manier waarop de staat gaat en de nood verlicht, en wie denkt dat hij aan het schrijven is en het effect van zijn schrijven verschijnt niet. Als hij een werkgever is, wordt hij ontslagen, vooral als schrijven een punt heeft ….
…Wie ziet dat zijn haar lang is en hij verlangt dat, dan wordt hij rijk en vervult zijn schuld, en als zijn lengte een ongeluk is onder de mensen, dan is het een schuld dat hij rijdt en ze zeiden dat sommigen van hen zeiden dat degene die zijn haar zag buitensporig verlengd, dan zijn zij het en verdriet, en als de vrouw ziet dat het een versiering is en een toename in glorie en er werd gezegd dat het zien van de lengte van het haar voor degenen die arm waren. Er is niets mis mee, en wie het ziet dat zijn haar gebrekkig is, het is een tekort dat ze zijn en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij daaraan gewend is en ervan houdt, dan is hij rijk en als hij iemand is die zijn haar optilt en het niet scheert, dan hij is niet Mahmud en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij in de hadj of de heilige maanden is, dan is hij goed in zijn religie en boetedoening vanwege zijn zonden en het wegnemen van zijn zorgen en leed, en het was zei dat als hij dat met een positie zag, het niet Mahmood is, en als t de vrouw zag dat, het duidt op de dood van haar man of een van haar mahrams of het breken van haar sluier, en als ze zag dat haar haar was afgeknipt of een deel ervan, dan duidt het op een ruzie met haar man en dat was zei dat er een calamiteit plaatsvond en het zien van de wenkbrauwen als een lange tijd aangeeft dat Geld en versiering en er werd gezegd een lang leven en wie ziet dat zijn snor geschoren of uitgedund is, dan is het goed voor de snor, en de afname van de snor is een hekel aan, en de toename ervan kan een indicatie zijn van een bedwelmende drank, een verbod op zakat en een weigering van een aanbetaling, en dat zijn ze en wie ziet dat zijn hoofd geen haar heeft terwijl hij kaal is of dat hij aan het dansen was en haar is gegroeid in zijn hoofd geeft aan dat goed…
…Bruiloft Als u in uw droom een bruiloft bijwoonde, zult u snel ontdekken dat een naderende gebeurtenis u bitterheid zal bezorgen en uw succes zal vertragen . Als een meisje droomt dat haar huwelijk een geheim is, dan is deze droom absoluut niet geschikt voor haar persoonlijkheid, omdat het betekent dat ze kan vallen . Als ze een werelds huwelijk of een officieel huwelijk is aangegaan, geeft dit aan dat ze zal toenemen in de waardering van de mensen om haar heen, en dat de gewenste beloften en vreugden haar niet zullen worden onthouden . Als ze in haar dromen gelooft dat er tegenstand van haar familie is, zal ze ontdekken dat haar omgang wrok onder haar familieleden zal veroorzaken . Als ze droomt dat haar minnaar met een ander is getrouwd, voorspelt dit dat ongerechtvaardigde angsten haar beklemming zullen veroorzaken terwijl haar minnaar zijn beloften trouw zal nakomen . Als iemand droomt dat hij getrouwd is, dan is dit een droevig voorteken, aangezien hij de dood niet kan vermijden tenzij door een wonder . Als de bruiloft vrolijk was en er geen priesters waren met bleke gezichten en zwarte zak om heilige geloften op te leggen, dan kan het tegenovergestelde worden verwacht . Als een meisje droomde dat ze een persoon zag die rouwkleding droeg op haar bruiloft, dan geeft dit aan dat ze alleen ellende zal ervaren in haar huwelijksleven . Als ze dit op de bruiloft van een ander meisje ziet, zal ze rouwen om het ongeluk van een familielid of vriend . En je kunt ellende en ziekte lijden op een plek waar geluk en gezondheid gemarkeerd zijn . Intrusies en verontrustende verrassingen kunnen de plezierreizen die anderen maken of maken, en in grote mate na deze droom, verstoren ….
…Een visioen van de schat van haar vader 81 – Hij zei : een man vertelde me dat ik het niet als een leugen beschouw. Hij zei : Een vrouw van de mensen van deze wereld heeft mij ingehuurd om haar huis te slopen en te bouwen met een bekend geld. Dus toen ik de sloop nam, was zij en degene die bij haar was, verplicht dit te doen, dus ik zei : bij God, ik heb mijn geld in dit huis, maar mijn vader stierf en bleef achter. We vonden niet veel voor hem, dus Ik was bang dat zijn geld werd begraven, dus ging ik verder met de sloop van het huis om iets te vinden. Sommige aanwezigen zeiden tegen haar : je hebt gemist wat gemakkelijker voor je is dan dit . Ze zei : wat is er? Hij zei : Dus als je naar een machine gaat en hem vraagt of ik je vanavond je verhaal zal brengen, dan zal hij misschien je vader zien en je vertellen waar zijn geld is, zonder vermoeidheid of kosten, dus ging ik naar hem toe en keerde toen terug en beweerde dat hij haar naam en die van haar vader samen met hem had geschreven. Toen hij de volgende dag kwam werken en de vrouw kwam van de man en zei : De man vertelde me dat ik je vader het geld in de uitsparing zag zeggen , hij zei : Dus we hebben onder de uitsparing en de zijkanten gegraven tot een kier kwam naar me toe, en als het geld erin zat , zei hij : We waren stomverbaasd en de vrouw onderschatte wat ik vond en zei : Het geld van mijn vader was meer dan dit, maar ik ging terug naar hem , dus ging ze en ik vertelde hem toen vroeg ik hem terug te keren . het was morgen kwam en zei : hij vertelde haar dat je vader zegt Ahfra onder Jabiya quadrangle dat in de olieopslag , zei : ze opende de winkel. Als Bjabah de in hoek Vazlnaha vierkant maakte en eronder groef en Cozza grote Vokzth vond, dan ging ze, zolang hun hebzucht naar recidive en ik dat deed, van hem terug, en de somberheid Ze zei : Hij beweerde dat hij hem zag terwijl hij hem vertelde, ~Ik nam wat voor haar bestemd was.~ Wat betreft wat er overbleef, een kabouter van de djinn zat op hem en beschermde me tegen hem….
…Als hij een vrouw ziet, haar hulpeloosheid onthult totdat hij haar kalf ziet, dan houdt de zaak die daaraan wordt toegeschreven toezicht op de generaties en is verbonden met een schuld uit de handel of de staat ….
…Kan een niet-moslim? Zoals een jood of christen, om de visie uit te drukken of uit te leggen, of is deze kennis alleen specifiek voor moslims … ? Ons antwoord op deze vraag is dat we iets belangrijks moeten weten, namelijk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij zei in al-Sahih : { Er is niets over van het profeetschap behalve de herauten . Ze zeiden: Wat is O Boodschapper van God? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door een moslim wordt gezien of aan hem wordt gezien . } , De oorsprong van het visioen is gelegd, en het is voornamelijk religieus; Omdat degene die deze woorden heeft gezegd, heeft bewezen dat hij het visioen kruist met de hulp van de Edele Koran, en de Koran is het wonderbaarlijke woord van God in elke tijd en plaats, en daarom is het vaak in sommige visioenen enkele van de dingen die ontbreken, en als we de hulp van de Koran zoeken om ze te ontcijferen, zien we de waarheid en verifiëren ze . Het werd ook bewezen dat hij het visioen door de tweede openbaring heen kruist. Het is de gezuiverde Sunnah, die een referentie is geworden voor degenen die uitdrukken wat het bevat van de profetische spreuken, en de eigenaar beschreef het door God door te zeggen : [ Het is niets anders dan een geopenbaarde openbaring . Zijn kennis is erg sterk ]. En wie in zijn uitdrukking verwijst naar een van deze twee bronnen, dan blinkt hij uit in elke vaardigheid, maar er is een uitdrukking die andere dingen gebruikt of met behulp van andere dingen, zoals het gebruik van fysionomie of het kennen van de situatie van de ziener nauw, of hulp zoeken bij kennis van de omstandigheden in de samenleving, en dit kan worden gedaan door een niet-moslim, maar ik noem het niet graag een uitdrukking van een visie, maar eerder een analyse van de samenleving of persoonlijkheid, of een studie ervan, en dit is omdat de uitdrukking een fatwa is en de naam een koranische of religieuze premisse heeft, en niet-moslims er vrij van zijn, net zoals het niet is toegestaan voor niet-moslims om dat te durven doen, al was het maar de naam . Het is ook noodzakelijk om de belangrijkste uitdrukkingsinstrumenten te kennen, namelijk de Koran en de Sunnah in de eerste plaats. Deze zijn mogelijk niet beschikbaar voor niet-moslims, en niet-moslims zullen er niet naar verwijzen . Sommige referenties hebben het bestaan van enkele niet-islamitische uitdrukkingen genoemd en bewezen en deze onderverdeeld in onderverdelingen, waaronder : 1 / De uitdrukkingen zijn filosofen, zoals : Plato en Ptolemaeus . 2 / Uitdrukkingen van artsen, zoals : Galen en Hippocrates . 3 / Degenen die spreken van de Joden, zoals : Hayy bin Akhtab en Kaab bin al-Ashraf . 4 / De uitdrukkingen zijn christenen, zoals : Hunayn ibn Ishaq en Abu Mukhaled . 5 / Degenen die de koningen passeren, zoals : Khusra, Anu Shar, Wan, Kashmur en Hormuz . 6 / De oversteek is een van de Arabische polytheïsten, zoals : Abu Jahl, Abu Talib en Abdullah bin Abi . 7 / De overtocht zijn onder de priesters, zoals : Sateh, Abu Zara en Awsajah . 8 / Degenen die spreken zijn onder magiërs, zoals : Abdullah bin Hilal, en Qurt bin Zaid al-Abli . Maar degenen die deze uitdrukkingen volgen, merken hun afhankelijkheid op van zaken die niets te maken hebben met de koran of de soenna in uitdrukking, maar je ziet eerder dat ze afhankelijk zijn van waarzeggerij, djinn of allerlei soorten magie, en andere methoden van proberen het onzichtbare verboden te kennen . Geven mensen met eerdere verveling zich om dromen? Ja, daar kwamen bewijzen van. En daaruit : het kwam in het boek Genesis : Hoofdstuk 8:40 , p. : 66 het volgende : Jozef zei tegen de gevangenis eigenaars : [ Is God niet uitingen kort van me? ]. In Jozefs uitdrukking aan de koning zei hij : [ De twee dromen zijn één . En het werd herhaald omdat de kwestie door God was beslist, en God haastte zich om het te maken. ] Genesis : Hoofdstuk 32: 41 , pag : 69. Er zijn veel andere verhalen, maar dit zijn voorbeelden, en God weet het het beste ….
…Torrent, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn familie . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En leven is kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap . Yel, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn huishouden . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En de levenden zijn kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap ….
…Wat betreft de dumplings, hun visie wordt met ijver geïnterpreteerd tot het einde van wat er gevraagd wordt, en het verwerven van overvloedig geld, overvloed, plezier, levendigheid en vreugde ….
…En de essentie wordt geïnterpreteerd door een man van religie, kennis, ascese en aanbidding ….