…Al-Baker : De eigenaar van woorden en rellen in zijn levensonderhoud, en elk vakmanschap dat door vuur wordt aangeraakt, is praten en ruzie . En er werd gezegd dat de bakker Sultan Adel, die in zijn droom zag dat hij een bakker was, gezegend was met goedheid, vruchtbaarheid en rijkdom.Als hij zag alsof hij een apostrof aan het bakken was, zou hij een goed leven hebben en mensen een manier waarop ze profiteren van rijkdom en rijkdom . Als hij ziet alsof hij brood van een bakker heeft gekocht zonder de prijs te zien, dan wordt hij gekweld door een goed leven in plezier, en een donatie als vanzelfsprekend . Als hij ziet alsof de bakker een prijs van hem heeft afgenomen, dan heeft hij het over behoefte . En wie zichzelf ziet als een bakker die brood bakt en verkoopt in gewone mensen met gebroken dirham, dan brengt hij mensen samen in corruptie, en de bakker en als mensen zeggen dat hij een rechtvaardige autoriteit is, dan heeft hij een slechte moraal, want vuur is de oorsprong van zijn werk, en vuur is een kwaadaardige kracht, en het wordt aangestoken met brandhout . Wat betreft brood : het duidt op kennis en de islam, omdat het de pijler van religie is, het fundament van de ziel en het leven van de ziel . Misschien duidt het op leven en geld dat de kracht van de ziel bevat, en misschien duidt het brood op het Boek, de Sunnah en de knoop van geld over de bestemming van mensen, en misschien duidt het brood op de moeder die verzorgt en verzorgt, en de vrouw met wie de goedheid van religie is en het behoud van een . En puur ervan duidt op puur leven, pure kennis en een mooie blanke vrouw . De roddels ervan zijn daar tegen, dus wie het ziet alsof hij brood onder de mensen of de zwakken scheidt, als hij een student van kennis is, dan zal hij uit kennis verkrijgen wat hij nodig heeft . En als hij een prediker was, dat waren zijn prediking en geboden, behalve dat de mensen die zijn naastenliefde over zich namen of niet nodig hadden wat hij had, dan is het een gunst voor hen en goede daden die hij ontvangt omwille van hen, en in die zin dat ze meer geluk hebben omdat de overhand beter is dan de onderhand, en liefdadigheid is de smerigste van de mensen . Wat betreft degene die een dode ziet die hem brood heeft gegeven, het is geld of levensonderhoud dat tot hem komt uit de hand van iemand anders, en van een plaats die hij niet heeft verlaten, en wat betreft degene die het brood boven de wolken ziet , of op de daken, of op de toppen van de palmbomen, dan kookt hij, evenals andere variëteiten en voedsel. De aarde wordt door de voeten vertrappeld, want het is een grote welvaart die rouw en vreugde nalaat . Wat betreft degene die een dode persoon zag die een brood voor hem nam of hem van hem zag vallen in het vuur of in de open lucht of in teer, kijk dan naar zijn toestand, of hij een held was of dat het in de tijd van een ketterij was waartoe mensen roepen, en een opruiing waarin mensen dorst hebben, omdat het brood zijn religie verliest of hem bederft . En als er niets van was, en er was geen bewijs in het visioen, en hij had een zieke vrouw die omkwam . En als het een zwakke schuld had, is het corrupt . Wie brood draagt, zal trouwen met een vrouw die verboden is ….

…Het is in een droom uitgedrukt door de echtgenoot en geld . Wie zijn rectum geblokkeerd ziet, zal sterven . De kornoelje is een slaafse man . En er werd gezegd : hij is een man van hoorn en drummer . En er werd gezegd : het is een van de incest . En er werd gezegd : hij is een man die geheimen bewaart . En wie het kalf van een man ziet, zal van hem een ​​regeling krijgen . En wie zijn anus afsneed, sneed een baarmoeder door . En wie iemands anus ziet, dan ziet hij een fronsend gezicht, en als er bloed of uitwerpselen uitkwamen, kwam er overeenkomstig dat geld uit . Het verlaten van uitwerpselen van een andere dan de gebruikelijke positie, het verlaten van geld zonder rente . En er werd gezegd : De achterpassage is een dwaze man, en de onbekende vrouw heeft het beheer van de wereld geregeld voor degene die hij zag . En wie de wormen uit zijn anus ziet komen, zijn kinderen zijn gescheiden . Als het bloed uit de achterkant komt, zijn het de kinderen van kinderen . En voor degene die is bevlekt met bloed dat eruit is gekomen, geld is verboden . En wie met een doek uit zijn anus of maag kwam, hij scheidde een alleenstaand volk, dat at van het geld voor zijn gezin . De tas, kist, winkel, huis, winkel of directiekamer van een man . En misschien verwijst de achterpassage in een droom naar waar hij mee bezig is terwijl hij wakker is, zoals messen, broeken of matten waarop hij zit, of waarop hij op een dier of zadel rijdt . Misschien duidde het op de gehoorzaamheid en ongehoorzaamheid van zijn eigenaar, en misschien duidde het op de deur van zijn geheim of zijn directe dienaar van zijn vuil, en misschien duidde het op de zorg voor rouw, en het duidt op de goot die bij het vuil van het huis hoort. en de peddel geeft het desolate huis dat niemand bezoeken, of de modderige grond die geen één cultiveert , en niemand maait het, en het geeft een man die zich afwendt van mensen vanwege zijn kwaad en onwetendheid, of de plaats van ketterij en immoraliteit, en misschien wijst de achterpassage naar de vervagende mond en duidt het op de vreugde en het plezier, en als hij die een hand had in een droom een ​​slechte toename vertoonde, gaf hij aan dat hij van plan was naar binnen te sluipen om te vechten . En wie ziet dat een pauw uit zijn anus kwam, en een mooi meisje werd bij hem geboren, en als er een vis uitkwam, werd een lelijk meisje bij hem geboren, en als het wormen of luizen waren, dan werd hij gescheiden van zijn familieleden en als hij als slangen uit hem kwam, dan zijn ze in ieder geval vreemden ….

…Wat betreft het zien van boeken en kranten, wie iets van de interpretatieboeken van de Koran in zijn hand ziet, zijn zaken zijn oprecht, en als hij ziet dat hij erover leest, doet hij problematische zaken en wie ziet uit de jurisprudentiebundels, dan is hij zal het pad van goede daden bewandelen en als hij ze leest, volgt hij de verboden, vermijdt hij de verboden, de keuze van het goede en wie zag uit de nieuwsberichten Of hij leest dat het dicht bij de koningen staat en wie het heeft gezien uit de boekdelen van oorsprong dan zoekt hij naar mysterieuze dingen en als hij er iets uit leest, werkt hij met iets dat er geen baat bij heeft en het kan gebeuren tussen hem en de mensen van controverse en het kan de opdracht zijn van iets dat ervoor verboden is en degene die het zag uit de spraakvolumes in het hoofdstuk over monotheïsme, logica en bewering of wat dat ook uitkomt, of hij leest er iets uit, hij houdt zich bezig met prachtige zaken, en wie ziet uit de delen van de deugden van lof en lof of iets uit hen voorleest, dan spreekt hij vloeiend de tong met goede daden en rechtvaardigheid is prijzenswaardig in zijn daden, vermijdt de wereld die het Hiernamaals zoekt en wie ziet uit boekdelen van gebeden en preken of leest er iets uit , God de Almachtige reageert. Zijn smeekbede wordt aan hem meegedeeld door iemand die veilig is en wie uit boekdelen ziet of er iets uit leest, dan geven mensen hem de schuld van zijn daden. Iets, het is de gerechtigheid van zijn wereldse werken en wie een van de dichtbundels ziet of er iets uit leest. Als hij poëzie heeft met deugden en monotheïsme, dan komt hij goed en voordelen tegen, en als het lof of vastberadenheid is, dan werkt hij door een daad te doen die hem de schuld geeft en mensen neerstrijkt, en hij heeft er geen interesse in in zijn religie en wereld, en wie boekdelen van expressie ziet of Hij leest er iets uit, dan komt er een hadith tot hem van een persoon met een grote bestemming, en hij krijgt daar goed en eer van. En wie de boekdelen van het verslag ziet of er iets uit voorleest, hij zal zich zorgen maken over de zoektocht van de wereld, en wie de boekdelen met anekdotes, lacht en gebreken van mensen ziet en ze verheerlijkt en wat er geen nut aan heeft of leest iets daaruit, dan wordt het uitgegeven. Hij deed een lelijke daad, en er werd gezegd dat als je het boek zag als het niet werd geopend en niet wist wat erin zat, het in elke situatie een goede zaak is….

…De worm is in een droom een ​​meisje . En wormen in de maag zijn de mensenkinderen die van zijn geld eten . En wie wormen uit zijn anus ziet komen, dat zijn zijn nakomelingen . En wie ziet alsof er een worm uit zijn mond komt, dan wil zijn huisgezin hem bedriegen en bedriegen, en hij weet dat en wordt gered van hun bedrog . En wie ziet dat wormen uit zijn maag komen zonder zijn actie, hij zal wegblijven van slechte mensen, en hij zal daarin eer en zuiverheid hebben . Als de wormen uit het lichaam komen, zijn ze verdwenen, en de pus als ze eruit komen, is hun verwijdering . En wormen zijn de vijand van ouders . De zijderupsen zijn de onderdanen van de sultan, en er werd gezegd : de zijderupsen zijn de klant van de koopman, en wie daar iets van ziet, krijgt geld . Er werd gezegd : zijderupsen duiden op verboden geld ….

Als wormen of luizen of wat zich in zijn maag voedt, uit zijn anus komen, verlaten enkele van zijn naaste familieleden het

…En wie ziet dat mieren uit zijn mond of uit zijn neus komen, hij zal zijn vernietiging uitleggen, en er werd gezegd dat het visioen van de mieren wordt uitgelegd door dieven ….

…Kan een niet-moslim? Zoals een jood of christen, om de visie uit te drukken of uit te leggen, of is deze kennis alleen specifiek voor moslims … ? Ons antwoord op deze vraag is dat we iets belangrijks moeten weten, namelijk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij zei in al-Sahih : { Er is niets over van het profeetschap behalve de herauten . Ze zeiden: Wat is O Boodschapper van God? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door een moslim wordt gezien of aan hem wordt gezien . } , De oorsprong van het visioen is gelegd, en het is voornamelijk religieus; Omdat degene die deze woorden heeft gezegd, heeft bewezen dat hij het visioen kruist met de hulp van de Edele Koran, en de Koran is het wonderbaarlijke woord van God in elke tijd en plaats, en daarom is het vaak in sommige visioenen enkele van de dingen die ontbreken, en als we de hulp van de Koran zoeken om ze te ontcijferen, zien we de waarheid en verifiëren ze . Het werd ook bewezen dat hij het visioen door de tweede openbaring heen kruist. Het is de gezuiverde Sunnah, die een referentie is geworden voor degenen die uitdrukken wat het bevat van de profetische spreuken, en de eigenaar beschreef het door God door te zeggen : [ Het is niets anders dan een geopenbaarde openbaring . Zijn kennis is erg sterk ]. En wie in zijn uitdrukking verwijst naar een van deze twee bronnen, dan blinkt hij uit in elke vaardigheid, maar er is een uitdrukking die andere dingen gebruikt of met behulp van andere dingen, zoals het gebruik van fysionomie of het kennen van de situatie van de ziener nauw, of hulp zoeken bij kennis van de omstandigheden in de samenleving, en dit kan worden gedaan door een niet-moslim, maar ik noem het niet graag een uitdrukking van een visie, maar eerder een analyse van de samenleving of persoonlijkheid, of een studie ervan, en dit is omdat de uitdrukking een fatwa is en de naam een ​​koranische of religieuze premisse heeft, en niet-moslims er vrij van zijn, net zoals het niet is toegestaan ​​voor niet-moslims om dat te durven doen, al was het maar de naam . Het is ook noodzakelijk om de belangrijkste uitdrukkingsinstrumenten te kennen, namelijk de Koran en de Sunnah in de eerste plaats. Deze zijn mogelijk niet beschikbaar voor niet-moslims, en niet-moslims zullen er niet naar verwijzen . Sommige referenties hebben het bestaan ​​van enkele niet-islamitische uitdrukkingen genoemd en bewezen en deze onderverdeeld in onderverdelingen, waaronder : 1 / De uitdrukkingen zijn filosofen, zoals : Plato en Ptolemaeus . 2 / Uitdrukkingen van artsen, zoals : Galen en Hippocrates . 3 / Degenen die spreken van de Joden, zoals : Hayy bin Akhtab en Kaab bin al-Ashraf . 4 / De uitdrukkingen zijn christenen, zoals : Hunayn ibn Ishaq en Abu Mukhaled . 5 / Degenen die de koningen passeren, zoals : Khusra, Anu Shar, Wan, Kashmur en Hormuz . 6 / De oversteek is een van de Arabische polytheïsten, zoals : Abu Jahl, Abu Talib en Abdullah bin Abi . 7 / De overtocht zijn onder de priesters, zoals : Sateh, Abu Zara en Awsajah . 8 / Degenen die spreken zijn onder magiërs, zoals : Abdullah bin Hilal, en Qurt bin Zaid al-Abli . Maar degenen die deze uitdrukkingen volgen, merken hun afhankelijkheid op van zaken die niets te maken hebben met de koran of de soenna in uitdrukking, maar je ziet eerder dat ze afhankelijk zijn van waarzeggerij, djinn of allerlei soorten magie, en andere methoden van proberen het onzichtbare verboden te kennen . Geven mensen met eerdere verveling zich om dromen? Ja, daar kwamen bewijzen van. En daaruit : het kwam in het boek Genesis : Hoofdstuk 8:40 , p. : 66 het volgende : Jozef zei tegen de gevangenis eigenaars : [ Is God niet uitingen kort van me? ]. In Jozefs uitdrukking aan de koning zei hij : [ De twee dromen zijn één . En het werd herhaald omdat de kwestie door God was beslist, en God haastte zich om het te maken. ] Genesis : Hoofdstuk 32: 41 , pag : 69. Er zijn veel andere verhalen, maar dit zijn voorbeelden, en God weet het het beste ….

…En wie ziet dat bloed zonder wond uit hem komt, dan als hij in een positie verkeert, accepteert hij steekpenningen en neemt hij het aan, dan is hij geïsoleerd, en zo niet, dan zal er schade optreden, en als hij het bloed ziet komen van operaties, dan zijn ze lijden en leed en verlies en wie ziet dat hij bloed dronk, het is verboden geld en bloed wordt onrechtvaardig vergoten, en wie dat in zijn lichaam ziet Een plaats waaruit bloed of etter komt, zodat het zijn lichaam of zijn kleed, dan raakt hij verboden geld met zijn maat, en als hij niets bevlekt, komt het voort uit de zonde. Vanuit zijn aderen heeft hij een tekort aan zijn geld naargelang de hoeveelheid bloed, en als hij arm is, profiteert hij van zijn rijkdom, en wie bloed uit zijn penis ziet komen, geeft aan dat zijn vrouw is gevallen en wie bloed uit zijn anus ziet komen. Als hij zijn lichaam of zijn kleren sloeg, sloeg hij verboden geld, en wie bloed uit zijn tanden zag komen, zou hem voor zijn verwanten hebben geslagen, en wie ergens een rivier van bloed of een vloeibare goot ziet, dan zal het gebeurt op een plaats waar bloed wordt vergoten, en wie ziet dat bloed uit zijn neus komt, dan wordt het geïnterpreteerd door verboden geld te verkrijgen, en als het bloed klein was en geen zwakte zag toen het naar buiten kwam, dan werd het verlicht van hen en verdriet en er werd gezegd dat bloedneuzen een schatkist zijn. Als zijn neus op de weg druipt, dan betaalt hij zakaat over zijn geld aan het project, en als hij ziet dat bloed uit zijn oog komt, dan is hij verdrietig Verfijnd…

…Urineren is in een droom, zijn geld uitgeven aan iets dat niet voor hem is toegestaan, of gemeenschap hebben met iets dat niet geschikt voor hem is . En diurese in een droom is een bewijs van het genereren van levensonderhoud . En het vasthouden van de urine en de hardheid ervan kan duiden op zijn urgentie in zaken en gebrek aan juistheid, en dat de injector pas genoegen neemt met een beslissing als hij betaalt wat hij ervan heeft bevroren . En urineren in een droom is verboden geld . En wie ziet alsof hij op een onbekende plaats is, zal daar met een vrouw trouwen . En er werd gezegd : wie het ziet alsof hij aan het urineren is, geeft een alimentatie uit die naar hem terugkeert . En wie zichzelf ziet als uitgeput in een put, zal het geld uitgeven dat is toegestaan . En wie ziet dat hij een waar heeft uitgeput, zal die waar verliezen . Vriend in een nis bevalt van een zoon van een wetenschapper . En wie ziet alsof hij de Koran heeft uitgeput, zal een van zijn kinderen de Heilige Koran uit het hoofd leren . En wie zichzelf ziet alsof hij wat schenkt en wat opsluit, als hij rijk is, zal een deel van zijn geld weg zijn, en als hij van streek is, zal een deel van zijn leed verdwenen zijn . Als hij het ziet alsof een andere persoon met hem plast, dan wordt hun urine door elkaar gehaald en vervallen ze in een voortzetting en affiniteit . Als hij ziet dat hij een injector is, wordt hij boos op zijn vrouw . Als de urine sterk voor hem is, en hij kan daar geen plaats voor vinden, wil hij geld begraven en kan hij geen begraafplaats vinden . Als hij ziet dat hij heeft geplast in plaats van urine, zal hij worden vrijgelaten als hij arm is, en als hij rijk is, verliest hij zijn geld . Als hij mensen zijn urine zou zien afvegen, zou er een jongen bij hem geboren worden, en de mensen zouden hem volgen . Als hij een persoon ziet waarvan bekend is dat hij slecht over hem is, dan vernedert hij hem door zijn geld aan hem uit te geven . Als een man ziet dat hij melk plast, zal hij zijn instinct verliezen. Als een bekend persoon het drinkt, geeft hij aan hem wettig geld uit in zijn wereld . En wie ziet dat hij bloed plast, zal bij een gescheiden vrouw komen, of een vrouw met een mahram, en dat weet hij niet . Als hij ziet dat hij Zaafarana plast, krijgt hij een zieke zoon . Als hij ziet dat hij geen sap heeft, geeft hij zijn geld uit . Als hij ziet alsof hij geen vuil of modder heeft, dan is hij een man die de wassing niet verbetert . Want het vuur werd hem een ​​zoon van autoriteit geboren . De bleke kleinigheid pleegde onfatsoenlijkheid met zijn gezin . Als er braaksel uitkomt in plaats van urine, duidt dat op een verboden kind . En als er een vogel tevoorschijn komt, zal er een kind worden geboren dat in goedheid en corruptie bij de essentie van die vogel past . En wie staand dwaalt, geeft zijn geld uit onwetendheid uit . Hij die zijn hemd draagt, krijgt een zoon, en als hij geen vrouw heeft, zal hij trouwen . Als hij ziet dat hij in zijn neus plast, komt hij verboden . En wie ziet dat hij plast op een van de marktplaatsen, wordt beschouwd als een account van de markt . Zag de vader van Ardashir zoon van Sasan was een herder als een vriend en verhief hem stoom oom van de hele hemel, hij vroeg Babak de oversteek, hij zei : Oabbarha je zelfs niet toegeschreven aan een zoon Bold you, Vuadh this, hij zei : geboren voor jou Ghulam hebben vooruitzichten was goed . En wie ziet dat hij zijn leven heeft verloren in het huis van een volk, de buurt van een gemeenschap, of de moskee, het land of het dorp van een volk, dan gooit hij zijn sperma in een huwelijk met hen . En wie ziet dat hij plast in een fles of een kom, of een pot, een put of een verwoeste, dan zal hij met een vrouw trouwen . Men denkt dat in gedachten de zee om geld naar de sultan te komen in tien of zakat en andere . En wie zag dat hij dacht dat zijn kinderen verspreid zouden worden . En wie ziet dat een penis uit zijn geslachtsdelen komt, dan wordt voor hem een ​​kind geboren dat deelneemt aan alle kennis, want de pen bewaart alle kennis . En als hij ziet dat er een pil uit zijn lichaam is gekomen, dan wordt er een jongen voor hem geboren en zal hij een vijand hebben . En wie ziet dat hij veel heeft geplast, in strijd met de gewoonte, of het heeft besmet, of dat het vies ruikt, of dat hij heeft geplast terwijl mensen naar hem kijken, dat is een bewijs van boosaardigheid of de manifestatie van het kwaad dat aan het licht komt . En het drinken van urine duidt op een vermoeden van winst of verboden geld ….

…Torrent, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn familie . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En leven is kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap . Yel, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn huishouden . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En de levenden zijn kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap ….

…En er werd gezegd dat wie een regenboog zag die uit de aarde opsteeg en zich vervolgens uitbreidde totdat hij de hemel bereikte, een kwestie aangeeft die verschijnt van de mensen van dat land, en als hij afwezig is, dan zal wat er uit hen verschijnt geen basis hebben, invloed of macht ….

…Wie ziet dat hij uit een put heeft gedronken en de put uit een steen, dan krijgt hij geld van zijn vrouw, en een vrouw zal een familielid van Jah zijn ….

…Als hij in zijn maag een worm zag die uit zijn maag at, dan waren het zijn kinderen die van zijn geld aten . De luizen zijn kinderen van een man, en als hij ziet dat hij luizen of wormen uit zijn lichaam of van sommige van zijn leden verstrooit, en hij ziet dat ze erg op zijn lichaam, kleren of een van hen zitten, dan de eigenaar daarvan zal geld, bescheidenheid en kinderen treffen ….

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…Wat betreft de wormen, het wordt geïnterpreteerd in termen van geld, voordeel, kinderen en haat, en wie wormen op zijn kleding ziet, het daalt af met geld, en wie wormen uit zijn lichaam verspreid ziet, wordt geïnterpreteerd door de verwonding van zijn lichaam. lichaam en kinderen ….

…En wie ziet dat hij gekookt of gegrild vlees eet, zal door vermoeidheid in zijn levensonderhoud voorzien en misschien zal hij lijden onder het eten van de gebarbecuede angst en er werd gezegd dat grillen hun verdriet is en dat geld verboden is. Zijn dienaar is pokken, en als hij een kalf braadt, als hij een van degene is die de jongen zoekt, zal hij hem goed nieuws brengen, anders zal hij bang zijn voor zijn vijanden. Vlees komt het huis binnen omdat het een ziekte is die het treft, en dan ontsnapt het. En wie ziet dat hij dood vlees eet en het goede in zijn handen laat, dan komt hij verboden en verlaat zijn familie en wie ziet dat hij het vlees van een kameel of een kameel eet, dan wordt hij ziek en wie ziet dat hij het vlees eet van een ram eet hij van een oude man en wie ziet dat hij geitenvlees eet, wordt een beetje ziek, en dan is het hersteld. En wie ziet dat hij schapenvlees eet, krijgt een beetje goed. En wie ziet dat hij eet van geitenvlees, krijgt een beetje goed van een jongen, en wie ziet dat hij kippenvlees eet, dan haalt hij geld uit gevangenschap en is verboden, en wie ziet dat hij het vlees van een vogel eet, dan hij eet het geld van een grote man, en wie ziet dat hij een van de waterbeesten eet, zal worden geraakt door een machtige man Het wordt net zo bij mensen gezien als dat dier in waterbeesten, en wie ziet dat hij de kop eet van iets van het dier, beïnvloedt het waar hij niet op hoopte, en zijn leven wordt verlengd. En wie ziet dat hij uit zijn maag eet, het is een innerlijk geld dat hem kwelt en wie ziet dat hij uit zijn eigen hoofd eet, eet uit zijn kapitaal. Hij eet uit zijn eigen oog, want hij eet uit het oog van zijn geld, en wie ziet dat hij eet uit zijn lever of uit zijn hart, dan is het begraven geld, hij eet ervan. En wie ziet dat hij mensenvlees eet, hij zal hem aanklagen en wie ziet dat hij melaatsvlees of een melaatse eet, dan zal hij de sultan slaan met geld en kleding, en als hij ziet dat hij gekruisigd vlees eet, dan eet hij. verboden geld van een gedomineerd persoon, en wie ziet dat hij het vlees van zichzelf eet , dan treft hij een grote autoriteit. En wie ziet dat hij dood vlees of bloed en varkensvlees eet, dan raakt hij onwettig geld en begaat hij zonde, en wie ziet dat hij leeuwenvlees eet of hond en dergelijke van leeuwen, dan komt de uitleg daarvan binnen, zo God wil. komen

…Voorbeelden van visioenen : In dit deel zal ik het hebben over de voorbeelden van enkele van de visioenen van de Profeet vrede zij met hem en enkele van de visioenen van de metgezellen, moge Allah tevreden met hen zijn , en ik begin . Visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ( a ) de visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ik noteer hier aan de overeengekomen Aisha overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh zei : (de eerste is het begin van de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem) op hem door de openbaring van de ware. In de slaap zag hij geen visioen tenzij het tot hem kwam, zoals het ochtendbeen. ) (1) De roman kwam in een ander goed visioen , en het oprechte en gezonde verstand voor een van de zaken van het Hiernamaals in het recht van de profeten . Wat betreft het minimum van dingen , Valsalehh verschilt van oprecht ; Als goede single uit , zijn Fraaa-profeten allemaal eerlijk , kunnen geldig zijn en zijn de meeste , misschien niet geldig voor een minimum dat ook op een visioen is getekend toen hij een visioen zag en door het doden van de eigenaars . En vergeleek Pflq waxen zonder de ander , omdat de zon van profetie het visioen was dat Mpadi licht geeft, er is nog steeds dat licht zelfs de zon kan accommoderen , het was innerlijk Noria was in de bekrachtiging Bakraa Ka mijn eerstgeborene , en was innerlijk donker in ongeloof Khvacha als Abu onwetendheid , en de rest van de mensen tussen deze twee statussen elk van hen zoveel als er licht werd gegeven . (2) Voorbeelden van visioenen van de Profeet vrede zij met hem het volgende voorbeeld : ( a – 1) van Anas, moge Allah tevreden met hem zijn vanuit de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Paradise Fright ging een paleis van goud binnen . ik zei : Voor wie is dit . Ze zeiden : Voor een jonge man uit de Qoeraisj , ik dacht dat ik hem was ze zeiden. : Om Omar bin Al-Khattab . (3) dit gesprek kwam in de roman van een ander : ~ Terwijl ik werd slapen, zag me in het paradijs ~ en zei :~ Zij zeiden : Omar, ~ zeggen : Jibril en zijn Mullah Ikh ~ kwam in de juiste uit de hadith van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zei : de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede : “ Terwijl ik sliep, zag je me in de hemel , en er was een vrouw die de wassing deed naast mijn paleis , dus ik zei : Voor wie is dit? Ze zeiden dat Omar zijn jaloezie Follette vals spel verklaarde . ~ Riep Omar, moge Allah tevreden met hem zijn en zei : Je viel O Boodschapper van Allah, vrede zij met hem aan? In de roman toen Imam Ahmad : Abu Hurairah zei : Riep Omar We zijn allemaal in deze Raad met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem. op hem Omar zei : vader van je, O Boodschapper van Allah , ? Oalik aangevallen en wassing hier Alaudhaeh die netheid en Hassan als het paradijs is niet een huis opdracht , heeft zoon zei steen (4) , dat de vrouw, die de bewaakte apostel volgende naar het paleis is een geluid of was in leven toen zag hij haar Profeet vrede zij met hem in het paradijs samen met een kort leven zal hij het van de mensen van het Paradijs afleggen omdat de ziener de Boodschapper van Allah is, vrede zij met hem , en samen met een kort leven is onderhevig om aan te geven dat het zich bewust is van zijn opvolging en het was zo . ( a – 2 ) Op gezag van Abdullah bin Omar, op gezag van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei hij : “ Terwijl ik sliep, toen zag ik een beker met melk erin , ik dronk het zodat ik kon zien dat mijn irrigatie in mijn nagels liep. ” Toen gaf ik Omar bin Al-Khattab mijn gunst . Ze zeiden : Wat heb je dat uitgelegd, o boodschapper van God? Hij zei: ~ Wetenschap .~ (5) Hier Wa’el de Profeet vrede zij met hem melkwetenschap Sommige wetenschappers brengen een verband tussen melk en wetenschap door te zeggen : melk Rizk geschapen door Gods goed tussen de bloedslakken Vrt zoals wetenschappelijk licht getoond door God in de duisternis van onwetendheid , Vdob spreekwoordelijk in een droom als degenen die melk besloten uit bloed en bloed, hij is in staat om kennis te creëren uit twijfel en onwetendheid, en om werk te behoeden voor nalatigheid en misstap . In het gesprek dat de wetenschap van de Profeet vrede zij met hem in God het niet een graad in de te bereiken is , omdat hij dronk, totdat hij zag irrigatie uit de ledematen , en terwijl het geven van hem de voorkeur leeftijd is onderworpen aan een verwijzing naar wat er is gebeurd tot het tijdperk van God , zodat hij Aeachzh in God de schuld krijgt . (6) ( a – 3 ) en Aisha, moge Allah tevreden met haar zijn : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ~ Aritk in een droom drie nachten, ik ontving je koning in de diefstal van zijde zegt : Deze Amrotk . Vokhv van . je gezicht Als je bent , zeg ik : dat dit is van God, zal het worden doorgegeven . Afgesproken woord van de stoom ). (7) en de betekenis van : diefstal van zijde : jurk of witte doek van zijde . het wordt opgemerkt in het eerste voorbeeld, het derde voorbeeld van de visioenen van de profeet vrede zij met hem dat de profeet vrede zij met hem niet Aabarhama Omar en Aisha , Begrijpen of het visioenen zijn waarin de visie op haar gezicht en nominale waarde is hoeft niet uit te drukken en te interpreteren , zei zoon een steen in Zijn uitleg van de hadith van Ibn Omar en zijn visioen van vuur dat sommige visioenen geen uitdrukking behoeven . (8) Het visioen van Abdullah bin Omar was door de Profeet vrede zij met hem het visioen wanneer de eerste Omar ibn al- Khattab drinkt, moge Allah tevreden met hem zijn melk wetenschap ———— —– (1 ) was het met Aisha eens . Overgeleverd door Bukhari in het boek om de deur van de eerste uit te drukken, is het begin van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ware dromen (351 \ 12 ) , en geleid door een moslim zoals in het nucleair uitgelegd in het boek van geloof in de deur van Leptis openbaring aan de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( 2/197 ) – vorige referentie . (2 ) Zie Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie , de paleisdeur in een droom (416 \ 12 ) – op – overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de palm Anas bin Malik, zie uitleg bv Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Vorige referentie . En Tirmidhi vertelde in Sahih Sunan al- Tirmidhi in het boekpersonage en de deur van de deugden van Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn – gepubliceerd Dar herleven Arabisch erfgoed – Beiroet . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/393) _ op – Muslim zoals in de nucleaire (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 /41 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions van de Profeet vzmh en dromen van het gezelschap , gepubliceerd Dar Vanguard , Cairo : 1412 van R 5 . (7) Het werd opgenomen door Al-Bukhari zoals in Al-Fath (12/399), vorige referentie en (7/223), en het werd overgeleverd door Muslim zoals in Al-Nawawi (15/202) in het Boek van de deugden van de metgezellen en in de deugd van Aisha, moge God tevreden zijn met haar, eerdere verwijzing . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie (12/419). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….

…Als er bloed uit hem kwam, is het zijn zonde . Als hij ermee wordt besmeurd, komt er verboden geld uit, en er wordt gezegd dat er bloed uit de achterpassage komt voor kinderen ….

Wormen : in de maag, zijn kinderen die de mijten van zijn geld zijn : de zijderupsen : de onderdanen van de sultan ….

…En wie bloed uit zijn penis ziet komen, geeft aan dat zijn vrouw is gevallen ….

…Al-Raha : De molen verwijst naar het levensonderhoud van de eigenaar en zijn winkel, en iedereen die bij hem woont of degene die hem bedient en zijn eten klaarmaakt en met hem trouwt uit een vrouw en een slaaf . Misschien duidde het op reizen naar zijn rotatie, en misschien duidde het op de epidemie en de oorlog om het te vernietigen . Arabieren en dichters drukken het vaak van hen uit, dus wie genade koopt, trouwt als hij celibatair is, of de echtgenoot of zoon van zijn dochter, of koopt een bediende voor gemeenschap of dienst, of reist als hij een reiziger is en als hij dat is slecht is, zal hij profiteren van wat voldoende is, omdat Al-Raha alleen heeft het nodig Wie heeft wat te slijpen in deze . Wat betreft degene die een molen opzet om mensen te malen op water, zee of andere dingen, hij opent een winkel of een winkel als hij geen winkel heeft, en genereert er zijn brood in als hij niet in staat is geweest, of hij zit voor mensen met de hulp van een heerser van de regering, voordeel of vertrouwen, en hij heeft gevoel voor de mensen . Wat betreft degene die het meel in zijn hand neemt, hij zal trouwen, zich op zijn gemak voelen of gemeenschap hebben, want de twee stenen zijn als het paar, en de hechting is als de man en de zieke . En als ze geen paal had, dan was geslachtsgemeenschap verboden, en twee vrouwen kunnen walgelijk zijn, en als hij daar niets van had, bemiddelt hij misschien het contract tussen een paar of twee partners, of hij reist op zoek naar voedsel . Wat betreft de grote verwoestingen als ze worden gezien in het midden van de stad of in de moskeeën, als het een land van oorlog is, dan is het oorlog, vooral als het vuur of steen is . Anders was het een molen, vooral als de grond vrijgesteld was van gerst, of water, modder en mager vlees . Sommigen van hen zeiden : Al- Raha op het water, een man met veel geld op zijn handen, een verzorger van zaken, en degene die zijn toevlucht bij hem zocht, zijn goede grootvader zag een wind draaien, een flinke hoeveelheid meel . En de stroom water die Al-Raha binnenkomt vanuit de richting hiervan vermeld . Misschien was het al-Raha als het een reis was . Als het zonder tarwe gaat, dan is het rel, en als het scheef wordt, zal het voedsel gekookt worden . Twee meedogenloze mannen zijn partners die niemand anders bereid is te repareren . Er werd verteld dat een man zag alsof hij zich zonder water keerde, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, en hij zei : Je leven is dichtbij gekomen . De wind liet een argument achter dat niet overleeft . En de gebrokenheid van de raha is anders in zijn interpretatie, sommige duiden op de opluchting van de eigenaar van de zorgen, en sommige zeiden dat het de dood van de eigenaar aangeeft . En wie hem ziet vermalen, hij zal beter af zijn van het harde werk van anderen . Al-Raha duidt oorlog aan, omdat de Arabieren zeggen dat er oorlog is ….

…En wie zag dat hij de Koran uit zijn hoofd leerde, maar hem niet uit zijn hoofd leerde, krijgt hem een ​​bezit . Want de Almachtige God zegt : ~ Ik ben terughoudend en deskundig .~…

…Als ze ziet dat er iets haat uit haar vagina uit haar vagina komt, dan is het een kind en is er niets goeds in hem, en als zijn type geliefd is, dan is hij een goede zoon ….

…En wie ziet dat hij braakte en er niets uit hem kwam of iets dat hij haat, kwam uit hem, dan geeft hij ziekte aan, en als er sputum uitkwam, herstelde hij snel, en als hij bloed braakte, duidt dit op de dood, en als het is geel, dan is hij veilig voor zwakte, en als het zwart is, is hij gered van zorgen en verdriet ….

…En wie ziet dat er iets uit zijn mond is gekomen dat zijn soort geliefd is, dan is het een toespraak van gerechtigheid en er werd een goede lof gezegd, en als hij ziet dat iets zijn soort haat, kwam uit hem terwijl hij wakker was, uitdrukking is tegen hem ….

…En hij vertelde dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ik zag alsof ik in een ijzeren koepel was, en als er honing uit de lucht kwam, likte en likte de man en likte de man meer dan dat, en sommigen van hen voelden het . Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : Laat me het oversteken, o Boodschapper van God, en hij zei : Jij komt daar vandaan . Hij zei : Wat de ijzeren koepel betreft, het is de islam, en wat betreft honing die uit de lucht komt, het is de koran. Wat betreft degene die likte en likte, degene die de soera en de twee soera’s leert, en wat betreft degenen die het voelen, degenen die het verzamelen . De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je hebt gelijk, Abu Bakr ….

…En wie ziet dat hij opstond uit een bron, dan zal God hem vrijlaten, uit zijn gevangenschap worden bevrijd en genezen, als God de Almachtige wil ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij drinkt uit de zee als het koud is, dan is er een discussie tussen hem en iemand, en als hij een wetenschapper is, zal hij uit kennis verkrijgen wat zijn doel is, en of hij afkomstig is van de castratie van de koning, dan is hij in zijn zaken van hem afhankelijk ….

…Wat betreft de zee, het is de autoriteit, en de rivier is een heerser zonder haar. Dus wie de zee ziet of erop staat, dan gebeurt er iets met hem van de sultan dat hij niet wilde. En wie ziet dat de zee een tekort is en een kloof is geworden, dan verzwakt de autoriteit en gaat weg uit die landen waaruit de zee is verdwenen, en wie ziet dat hij de zee is ingegaan door te zwemmen totdat hij niet ziet, dit is zijn verderf. En wie zag dat hij verdronk in een zee of een rivier en er niet in stierf, dan verdrinkt hij in de kwestie van deze wereld, en misschien was hij veel zonden en zonden, en wie zag dat hij in een zee ging of een rivier en hem van zijn bodem en modder en modder raakt, dan zal hij door hen worden geraakt van de sultan of een oude man, en wie ziet dat hij een duiker in de zee is, duikt op parels of iets anders, dan zal hij ging uit, omdat hij kennis of geld zocht, en het raakte het volgens het schijnbare aantal parels en anderen, en wie zag dat hij water putte uit de zee of de rivier en het in een kom deed, dan slaat hij geld van een heerser , en als het water donker is, krijgt hij angst en iedereen die ziet dat hij een bad neemt of zich wast uit het zeewater of de rivier, en als hij ziek was, genas God hem of had hij een schuld die God regeerde, of maakte zich zorgen, zo God wil hij was bezorgd, of vreesde veiligheid, of in een gevangenis, hij ging eruit naar het goede, en als hij zag dat hij over het water liep in een zee of een rivier , dan duidt het op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en wie een zwak waterrad zo vaak zag, zou een mens er niet in moeten verdrinken, want het is een goed leven voor mensen als het een gewone man is of voor degenen die dat waterrad bezitten Een man erin, want het is een goed leven voor mensen als het een algemeen leven is of voor iemand die dat waterrad in het bijzonder bezit, en wie ziet dat de zee uit de aarde is opgestegen, dan is hij een heerser die vreest dat hij wordt bedrogen of onrecht aangedaan, en wie ziet dat hij een zee of een rivier is binnengegaan, gaat een heerser of een heerser binnen, en als hij ziek is, zal zijn ziekte erger worden en als hij eruit gaat, slaat het goed van de sultan en voert weg van hem. En wie ziet dat hij een zee of een rivier aan de overkant heeft uitgehouwen, dan hakt hij ze of een heuvel en wordt daarvan verlost. En wie ziet dat hij vers water drinkt uit een rivier of een waterrad, dan zal hij het plezier van het leven en een lang leven lijden, en als het bitter of donker is, is zijn leven in zorgen, angst of verdriet en er werd gezegd dat hij evenveel ziek is als hij drinkt, en als hij weinig water ziet in een vat of op een plaats waar hij opgesloten zit, dan werd hij geboren, en als hij ziet dat hij heet water op hem is uitgegoten vanwaar hij dat doet niet voelen, dan is hij gevangen of ziek of gekweld door hen of bang voor de djinn in de mate van zijn hitte en wie het ook zag. Als hij in het water viel, zou hij in ernstige nood of ellende vallen, en wie denkt water in een kom, en als hij arm is, dan komt hij geld of een vrijgezel tegen, hij is getrouwd of getrouwd, zijn vrouw of ummah baarde zijn vrouw of zijn slavin, en als hij ziet dat hij water droeg in een kledingstuk of in wat hij ontkent dat hij er water in draagt, is ijdelheid en wie ziet, drinkt Hij water uit een mok of een beker of iets dergelijks. Als hij celibatair is, trouwt hij, en als hij ziet dat hij water leegt in een pot of een voorraadbak of een zak of iets anders, dan trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij water naar zijn huis drijft, dan wordt al het goede naar haar toe gedreven en wie ziet dat er water in zijn huis is gestroomd of ogen erin barsten, want het zijn huilende ogen op een zieke of om afscheid te nemen van een reiziger of anderszins, en wie ziet dat het kanaal van zijn huis of boomgaard loopt, als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten En als hij ziet dat het geblokkeerd is, worden zijn doctrines door hem geblokkeerd…