…Al-Kirmani zei dat het visioen van het groene appartement wordt geïnterpreteerd met goed reizen, en het gele appartement wordt geïnterpreteerd met reizen met ziekte, en het witte appartement wordt geïnterpreteerd met goed en rechtvaardigheid, en het blauw met zwarte appartement is een reis die niet is goed ….
Dromen over Zak groene hand
(89 betekenissen van dromen over Zak groene hand )…Wat betreft de groene basilicum, het staat bekend als bilatranji als de kleur en geur goed zijn, dan duidt het op de jongen en zijn ontworteling van de grond, huilend en verdrietig ….
…De groene pil is in een droom een voordeel van een intense vreemdeling ….
…Groen : De Almachtige zei : (op hen kleren Sondos groenten en Aestbrq ) AL rechten 21 – betekent gelukzaligheid en goed geld ( Snblatt en zeven groenten en andere Iabsat ) Surah Yusuf 46. betekent welvaart kwam in een interview met Abdullah bin Salam aan de rechterkant in de deur van de Groenen in een droom en kleuterschoolgroen ( ik zag alsof een paal in een groene weide werd geplaatst …) – wat betekent gelukzaligheid, geluk en goed werk…
…En wie ziet dat zijn hand van hem is gezuiverd, dan is hij arm aan geld, kennis, zoon of broer ….
…En wie ziet dat er iets op zijn hand is ontsproten terwijl hij wakker is, dan is het niet prijzenswaardig ….
…En wie ziet dat hij een zwaar zwaard in zijn hand heeft dat hij niet kan dragen, dan is het een toespraak waar hij geen macht mee heeft, en als er een inkeping in zit, dan is hij niet in staat tot wat hij bedoelt door te spreken wat hij wil ….
…Een boek is macht in een droom, dus wie een boek met zijn hand ziet, krijgt macht . En het boek is een beroemd nieuws . Als het in de hand van een jongen is, dan is het goed nieuws, en als het in de hand van een vrouw is, dan wordt het verwacht . En wie een opgevouwen boek in zijn hand ziet, zal spoedig sterven . Als hij zijn boek met zijn rechterhand ziet, en er is tussen hem en een man van ruzie of twijfels, dan zal de verklaring tot hem komen, en als hij lijdt, komt redding naar hem toe, en als hij insolvent is en bedroefd, dan zijn zijn zaken gemakkelijk . En als hij zijn boek links van hem ziet, heeft hij er spijt van . En het boek aan de rechterkant is een vruchtbaar jaar . En als een ongelovige in zijn hand een koran of een Arabisch boek ziet, dan wordt hij in de steek gelaten en valt hij in nood of benauwdheid . En wie ziet dat hij een boek heeft gescheurd, zijn zorgen zijn weg, en verleidingen en kwaad zijn van hem verwijderd, of hij zal het goede winnen. Evenzo, als de gelovige met zijn hand een Perzisch boek ziet, zal hij door vernedering en verdriet worden gekweld . En wie zag dat hij een verzegeld boek had ontvangen, gehoorzaamde een koning en gehoorzaamde hem, en hij verkreeg het goede, het presidentschap en een prettige staat waarin hij zowel het familielid als het verre gehoorzaamt, zelfs als hij verloofd is met een vrouw , hij zal winnen . En wie een witboek ziet zonder geschreven te zijn, reageert vanuit de afwezigen, zijn nieuws wordt afgesneden . Misschien duidt het boek op een sociale metgezel, en kan het boek duiden op verlichting en onschuld door ziekte . Als hij niet weet wat er in het boek staat, duidt zijn visie op fraude in de branche, anonieme verkoop of een oudere vrouw ….
En wie ziet dat hij een noot in zijn hand heeft, maar als hij een noot gooit, is zijn verdriet minder
…En wie ziet dat hij een noot in zijn hand heeft terwijl hij ermee rammelt, dan duidt dit op het conflict, en als het hart van de noot verrot is, dan is het verboden ….
…En wie zijn hoofd in zijn hand ziet terwijl hij ernaar kijkt, dat is een maatstaf voor zijn kapitaal en levensonderhoud ….
…En wie ziet dat hij de zon in zijn hand nam, maar niet uit de lucht, noch het licht, noch de straal, en dat het niet donker was, hij zou verlichting krijgen van de wolken, zelfs als het donker was, en hij was niet op een plek waar de sultan in een kwestie van zaken behoefte had aan een kijkje ….
…En wie zag dat zijn hand zonder pijn was afgehakt, legde uit dat hij lief zou hebben en zich aan zijn hart zou hechten met de liefde van iemand, omdat de Almachtige God zei: ~En zij sneden hun handen .~…
…En wie in zijn hand een met bloed bevlekt hemd ziet, geeft aan dat de Almachtige God verdriet heeft door te zeggen: ~En zij kwamen op zijn hemd met vals bloed .~…
En wie ziet dat hij zijn tas aan zijn vrouw of zijn slavin heeft gegeven, geeft aan dat hij gehecht is aan zijn hart en zijn preoccupatie met anderen ….
…Wat betreft de zak, deze gaat over op de vrouw en anderen, en er werd gezegd dat wie iets zag in de zak met dirhams, dinars of iets dergelijks, het net zo goed op gratie en goedheid duidt als hij zag en de lege zak ertegenaan, en misschien geeft de lege zak de nabijheid van zijn leven aan, omdat de zak in interpretatie het lichaam van de man is ….
Jeep Als je je portemonnee in een droom ziet, is dit een slecht voorteken en voorspelt het het optreden van problemen en problemen in je omgeving ….
Al-Surra : een geheim, dus wie ziet dat een man een bundel heeft gedeponeerd waarin dirhams, dinars of een tas zijn, en als de dirhams of dinars goed zijn, dan deponeert hij het met een goed geheim, en als het slecht is, vertrouwt hij het een armzalig geheim toe . Als hij zag alsof hij de bundel had geopend, zou hij dat geheim verspreiden . Al-Qurba : een oude trouwe vrouw die geld stort . De fles en de fles : een slaaf meisje of een jongen, en er werd gezegd dat ze een vrouw is, omdat de profeet, vrede en zegeningen van God zij met hem, zei hij begeleidde de flessen ….
En wie ziet dat hij een opzichtige dirham in zijn tas heeft, geeft aan dat zijn hart aan het werk is met kleurrijke kortingen ….
…Wat betreft doodskisten en vaten: wie ziet dat hij een kist heeft gekocht, die hem heeft geschonken of vanuit de hemel naar hem is neergezonden, hij zal gezegend worden met bezit, kennis, dromen, levensonderhoud en rust. De kist kan de vrouw van de man zijn of zijn winkel. Als hij ziet dat er een ongeluk in is gebeurd, of wie een goula, een kledingstuk, een zak of iets dergelijks ziet. Van de vaten, is het een container voor wat er in zit, en misschien was dat het menselijk hart een vat voor wat erin zit van goed of kwaad, en wie ziet dat zijn tas door de bodem is gescheurd en eruit is gegaan, dan is de tas zijn lichaam en het geld is zijn ziel, dan is hij onvermijdelijk verloren en wie ziet dat hij draagt een lege zak is zijn leeftijd op, en wie ziet dat hij een defect of een mok of iets dergelijks heeft gekocht, dan trouwt hij met een vrouw, en wie ziet dat hij iets van gebroken glas draagt, dan heeft hij geld, en wie ziet dat hij een mok water in zijn hand heeft en uit zijn hand valt en breekt en het water in zijn hand blijft, dan baart zijn vrouw een jongen en blijft haar zoon over en wie potten in zijn huis ziet Kruiden of pannen of potten of pannen en mensen zijn er bekend mee. Als er een zieke is overleden, en als de patiënt van hem eet, is dit een bewijs van zijn dood. De potten kunnen een teken zijn van de waarde van het huis en het nummer van haar man, en wie ziet dat hij zijn lamp afveegt of zijn gloeidraad repareert, het is een goed nieuws voor hem dat zijn gezichtsvermogen veilig is, de gezondheid van zijn zoeker, en wie ziet in Canon, macht of Masrjiah, goede of slechte corruptie.De waarde hiervan zit in de waarden van het huis, en wie iets ziet van kannen, rituelen, omstandigheden en gebruiksvoorwerpen, omdat het allemaal vrouwen zijn en dienaren, wat hij in hen zag van goedheid of corruptie, dan wordt dit uitgelegd in de dienaren en slaven en de bijl is een dienaar en de zalving is een dienaar….
De rode vlaggen duiden granen aan, en nul duidt op het optreden van een epidemie in het leger, en groen duidt op goed reizen, wit duidt op regen en zwart duidt op droogte . En er werd gezegd dat degene die een banier in een stad zag, werd genoemd en verbijsterd…
Als het groen is, duidt het op de dood of moord op jonge mensen ….
…Dora vertelde dat er een man naar de kruising kwam en zei dat ik het zag alsof ik vijgen at, dus hij zei dat je het aantal van elke vijgenstok opeet, en dat was zo, en na een tijdje zag hij het ook. Hij kwam naar hem toe en vertelde hem dat opnieuw. Hij zei tegen hem: ~Hij zou het nummer van elke vijgenboom moeten zien die kookt, en zo was het.~ Toen ging hij, en na een tijdje zag hij een derde. Bij de deur van zijn huis vond hij een zak met een hoeveelheid erin, toen pakte hij die aan en vertelde hem wat hij van bovenaf had gezien, dus hij zei tegen hem dat je het nummer van elke vijg die je hebt gegeten zult vinden. dinar, dus hij zei dat ik dat vond en die zak viel uit de gang, dus hij zei tegen hem: ‘Glorie zij God, hij interpreteerde het visioen in je hand, en wat je ook zegt, hij zei: heb ik je opgegeten? De vijg was de eerste keer, dus de boom was kaal van zijn bladeren en het was een stok, dus ik gaf hem eraan, en de tweede keer at ik hem ervan in zijn takken, en hij zag eruit als een dammam, en de de derde keer dat ik het at toen het duidelijk en goed was, dus het was als dinars en de zak die ik vond was de beschrijving van zus en zo en het is van mij en ik heb het je gegeven ….
…Tarwe is in een droom eerlijk geld in vermoeidheid . En wie zag dat hij tarwe had gekocht, hij zou geld en vruchtbaarheid verwerven en aan zijn kinderen toevoegen . Als hij een sultan tarwe met zijn hand zag bewegen, ging de prijs van voedsel omhoog . En wie ziet dat hij tarwe heeft verbouwd, zal iets doen dat de Almachtige God behaagt . Als hij ze blijft planten, het levensonderhoud van de jihad, en wie denkt dat hij tarwe heeft geplant en gerst heeft verbouwd, dan is zijn publiciteit beter dan zijn bed, en als bloed groeit, consumeert hij woeker, en als hij natte tarwe eet, is goed in je rituelen . De groene aar is een vruchtbaar jaar, de droge aar is een haalbaar jaar en de aar die in zijn hand of in een kom wordt verzameld of in het begin is geld dat de eigenaar krijgt van de verdiensten van anderen . Als hij ziet dat hij opraapt wat van de verspreide pieken is gevallen in een geplante oogst die de eigenaar kent, dan zal hij de eigenaar van de gewassen slaan met verspreid goed dat overblijft . Als iemand ziet dat hij oogsten op een ander tijdstip dan zijn tijd oogst, dan is dat de dood in dat kamp, oorlog en onenigheid . Als de oren nul zijn, dan is het de dood van de oudsten, en als het groen is, is het de dood van de jeugd of hun moord . En wie droge tarwe eet, er zit niets goeds in . En wie tarwe ziet, krijgt iets goeds van een koning . Frick is verboden geld . Wie in een droom tarwe met gerst verkoopt, vervangt poëzie door de koran . En tarwegras in bed, het touw van de vrouw . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij droge of gekookte tarwe at, er een hekel aan had, en wie zag dat zijn maag, mond of huid gevuld was met droge tarwe, dat was de dood van zijn leven. Anders, zolang hij erin bleef, wat er over was van zijn leven . En wie ziet dat hij vochtige groene tarwe at, dan is hij goed, dan is hij een kluizenaar in religie ….
…Tarwe : is toegestaan geld in moeilijkheden en ontberingen, en het kopen van tarwe geeft aan dat het geld is geraakt door een toename van het aantal kinderen. Het verbouwen van tarwe is een werk in het genoegen van de Almachtige God, en het streven om het te cultiveren duidt op jihad . Als hij het ziet alsof hij tarwe zaaide en gerst verbouwde, dan geeft dat aan dat het van buiten beter is dan van binnen . Als hij gerst zaait en tarwe groeit, is de kwestie tegen de eerste . En als hij tarwe zaaide en bloed liet groeien, zou hij woekerrente eten . En de groene aar maakt de soenna vruchtbaar, en de droge aar die op zijn been groeit, is de onvruchtbaarheid van de soenna, omdat de Almachtige God zei in het verhaal van Jozef en de aar in de hand van een persoon, of in een dorsvloer of in een container, geld dat de eigenaar krijgt van de verdiensten van anderen, of kennis die hij leert . Er werd overgeleverd dat ik zoals Hamadan zag alsof hij tarwe voor gerst had verkocht, daarna vertelde hij al-Shabi over zijn visioen en zei : hij verving poëzie door de koran . En wie de Al-Sanabel-kloof ophaalt van een plantage die de eigenaar kent, hij krijgt geld gescheiden van de eigenaar . Als hij ziet dat het zaaien op een ander tijdstip wordt geoogst, duidt dit op de dood in dat kamp of oorlog . Als de oren nul zijn, duidt dit op de dood van de oudsten . Als het groen is, dan is het de dood of moord op jonge mensen . En de tarwe in het bed is het touw van de vrouw, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij gewassen plantte, het touw van zijn vrouw is. Als hij ziet dat hij ploegt op het land van iemand anders en hij kent de eigenaar, dan trouwt hij met zijn vrouw . En wie in zijn eigen tijd een zaadje zaait, heeft goed werk verricht . Als hij een wali was die een macht verwierf, als hij een koopman was die winst behaalde, en als hij een vulgair was, dan werd hij een muilezel, en als hij een asceet was die vroomheid bereikte . Als wat hij zaaide groeit, is het nieuws acceptabel, en als hij het oogst, zal hij worden beloond . Wie ziet dat hij gestoofde of droge tarwe eet, zal teleurgesteld zijn . Wie ziet dat zijn maag, huid of mond gevuld is met droge of gekookte tarwe, dan is dat de dood van zijn leven, anders is wat er in hem overblijft wat er van zijn leven overblijft . En wie ook tussen een verzamelde plant liep, hij liep tussen de rijen van de Mujahideen . En er werd gezegd dat de transplantatie het werk is van de zonen van Adam, als het bekend is, is zijn positie vergelijkbaar met de plaatsen van transplantatie in zijn lengte . Er wordt gezegd in het spreekwoord : ~ Wie goed zaait, oogst gelukzaligheid, en wie kwaad zaait, oogst wroeging .~ De dichter zei : als je niet zaaide en een maaier zag … je had spijt van de verwaarlozing op het moment van zaaien, en als het zaaien deze eigenschap schond, dan zijn het mannen die zich verzamelen in oorlog . De geoogste doden . God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden, zei: ~ Dit is vergelijkbaar met hen in de Torah en hun gelijkenis in de Bijbel, als een zaadje dat uit zijn oever kwam, het zo prees, dus het maakte er gebruik van .~ Als hij zag dat hij vochtige groene tarwe at, dan is hij goed en een kluizenaar in de religie . En wie ziet dat hij een bekend zaadje heeft, dan is dat zijn werk in zijn religie of wereld . Door dit alles, wat werd afgeleid uit de woorden van de eigenaar van het visioen en de directeur ervan, en als het in zijn religie was, dan is de beloning voor zijn werk in zijn religie in de hoeveelheid van die aanplant, de hoeveelheid en de voordeel, en als het in zijn wereld was, was het een geldbedrag dat hem zou worden en een beloning voor werk . Als zijn werk in zijn wereldse zaken ligt, en hij ziet zijn kleed volgens wat hij ziet aan de staat van de aanplant, dan blijft dat geld verzameld totdat de liefde uit de aar komt, en als het uitgaat, wordt dat geld gescheiden vanaf zijn eerste staat, behalve dat het eerbaar is van geld in ontbering of misleiding, vooral als het tarwe was, en als het gerst was, het de beste is, en het wordt gefeliciteerd met de gezondheid van het lichaam en de lichtheid van de voorraden . Als het juist is, dan is het geld dat als vanzelfsprekend wordt beschouwd, en het is beter dan tarwe en beter dan brood, omdat het brood door het vuur is aangeraakt ….
…De tas : duidt een persoon aan, dus wie hem leeg ziet, is een bewijs van het overlijden van de eigenaar van de tas . Er werd gezegd dat het zakje een geheim was als een bundel . En er werd gezegd dat degene die zag dat er een zak in het midden zat, aangaf dat het te wijten is aan een goede bron van kennis, en als er een geldige dirham in zit, dan is die kennis correct, en als dat zo is gebroken dan moet hij studeren in zijn werk . En er werd overgeleverd dat een man naar Abu Bakr Radwan tot God kwam en zei : ik zag alsof ik mijn tas had geschud, en ik vond er niets dan een bloedzuiger in . Hij zei : De zak is het menselijk lichaam, en de dirham is mannelijk en woord, en de bloedzuiger kan niet overleven . Als iemand ziet dat hij zijn zakje, zijn waanvoorstelling of zijn bundel afwerpt, sterft hij en wordt zijn herinnering van de wereld afgesneden . Hij zei, toen ging de man weg van Abu Bakr, Barzoun verwende hem en doodde hem ….
…Gezien ). Als de man het draagt, dan zal hij trouwen, en het hemd voor de vrouw is een man die met hem zal trouwen, omdat de Almachtige God zegt : (Het zijn jouw kleren en jij bent hun kleding ). Als het overhemd is doorboord, laat de man zijn vrouw achter en als het overhemd gescheurd is, verlaat het haar . En wie zag dat hij een hemd droeg zonder hinderlaag, het is in overeenstemming met zijn schoonheid in zijn religie . En wie zag dat de zak van zijn hemd gescheurd was, ging een deur van armoede voor hem open . En wie ziet dat hij veel hemden heeft, zal in het hiernamaals een grote beloning en veel goede daden krijgen . En het witte overhemd Dean . En wie zag dat hij een overhemd kreeg, is goed nieuws . En wie ziet dat zijn overhemd kapot en vuil is, dan is hij armoede, illusie en strengheid . Als een vrouw ziet dat ze een nieuw, wijd hemd droeg, dan is dat goed in haar religieuze en wereldse toestand, of de goede toestand van haar man . En het witgroene overhemd duidt religie aan, het blauw geeft geen lof, het rood duidt op roem en het geel duidt op ziekte . En de nattigheid in een kledingstuk geeft aan dat iets hem verhindert om te reizen, dus als de nattigheid droog wordt, wordt de obstructie verwijderd . En wie zag dat hij een hemd droeg zonder zak en zonder kleding, gaf zijn dood aan . En wie een goed gemarkeerd hemd draagt, mag de hadj of reizen verrichten . En wie ziet dat hij een kort hemd draagt dat zijn geslachtsdelen niet bedekt, schiet tekort in zijn religie . En wie een hemd van hout draagt, zal in de zee reizen, ook al is hij ziek en uit angst voor de dood . En wie een vers uit de koran op zijn overhemd ziet staan, zal zich aan de koran houden . En het zwarte hemd is zorgen en verdriet . En wie een overhemd ondersteboven zag, zijn toestand veranderde in strijd met zijn gewoonte . Misschien was het overhemd het huis van de man . Als iemand zijn shirt in de lengte gespleten ziet, wordt hij vrijgelaten, en als het wijd gespleten is, wordt dat over de breedte gezegd . En wie zijn hemd van achter hem weggegooid ziet, wordt beschuldigd van woorden die ter ere van hem zijn gezegd en hij zal er onschuldig aan zijn, en als het voor zijn ogen gebeurt, dan is de toespraak waarin hij wordt gezegd correct voor het verhaal van Jozef, vrede zij met hem . En wie zijn hemd uit de wolken zag, werd gezegend ….
…En wie zijn zak ziet hernia en wat erin zit, is verdwenen, de zak gaat over op het lichaam en het geld gaat naar de echtgenoot ….
…Slangen : het zijn vijanden, omdat de vervloekte Satan Adam smeekte: vrede zij met hem . En de vijandschap van elke slang volgens de omvang van zijn verdrukking, zijn botten en zijn merkteken, en het kunnen ongelovigen zijn, en de eigenaren van ketterij, vanwege het gif dat het heeft . Misschien duidde het op de overspeligen, hun beten en hun karakter, en misschien was het leven afgeleid van de naam, zoals zien in de hectares of stromend onder bomen, met water en stortregens, en ze vergeleken het met het water blazen . De slang kan een heerser zijn, of ze kan een vrouw en een kind zijn, want de Almachtige God zegt : „ Een van uw vrouwen en uw kinderen is uw vijand, dus pas voor hen op. ” En wie een slang doodt of bestrijdt, bestrijdt een vijand . En eet zijn vlees, geld van een vijand, plezier en opgetogenheid . En als je hem in twee helften bijt, neem dan gerechtigheid van zijn vijand . En uit zijn levende woord met zachte en vriendelijke woorden, trof hij een goed dat mensen aan hem zouden willen, en als hij een dode slang zag, dan is hij een vijand dat God toereikend is voor zijn kwaad zonder kracht en kracht . En haar eieren zijn de moeilijkste vijanden, en hun zwarten zijn het moeilijkst . Als hij zag dat hij een koning was van de grote zwarten des levens in een groep, zou hij de legers leiden en een grote koning krijgen . Als hij een gladde slang treft die hem gehoorzaamt, en noch een sportschoen noch goedheid doet pijn, dan trof hij een schat van de schatten van de koningen, en het kan zijn grootvader zijn geweest als het in deze hoedanigheid was . En wie een slang vreest en hem niet ziet, dan is het veiligheid voor hem tegen zijn vijand, en als hij het ziet en vreest, dan is het zowel angst als alle angst, en evenzo alles wat er bang voor is en niet zie het, en de uitgang van de slang uit de urinebuis is geboren, en wie een slang een huis binnengaat bedrogen door zijn vijand, wie ziet dat hij het heeft ingenomen, dan krijgt hij geld van een vijand die veilig is, omdat de Almachtige God zegt : ~ Neem het en wees niet bang .~ Er werd een kleine slang geboren . En als hij de slangen op de markt zag vechten, zou er oorlog plaatsvinden en zou hij de overwinning op de vijanden behalen . En de slang is de autoriteit van een stille vijandschap, en als hij ziet dat een slang eenmaal uit zijn herinnering komt en eenmaal naar hem terugkeert, dan verraadt hij hem . En de slang is een vrouw, dus wie ziet dat hij een slang op zijn bed heeft gedood, zijn vrouw sterft, en als hij een slang in zijn nek ziet en die in drie stukken snijdt, dan scheidt hij drie keer van zijn vrouw, en die van de slang benen en hoektanden zijn de kracht van de vijand en de strengheid van zijn sluwheid . En wie een slang verandert, verandert hij van de ene staat in de andere, en wordt een vijand van de moslims, en als hij zijn huis vol slangen ziet, vreest hij niet, dan herbergt hij in zijn huis de vijanden van de moslims, de bezitters van hartstochten, en de waterwezens met geld, en als hij in zijn zak of zijn mouw een kleine witte slang ziet, is hij niet bang. Omdat het zijn grootvader is, en als hij een slang achter zich ziet lopen, dan wil zijn vijand hem bedriegen, en als het tussen zijn handen loopt of om hem heen draait, dan zijn het vijanden die zich met hem mengen en hem geen kwaad kunnen doen, en als hij ziet dat een leven zijn huis binnenkomt en zonder schade weggaat, dan zijn zij zijn vijanden van zijn huishouden en zijn verwanten, als hij het ziet. Niet in zijn huis, vijanden zijn vreemden . En het vlees en het vet van de slang is het geld van een vijand, en een tegengif voor een vijand. Als hij aan alle kanten slangen ziet vechten, dan een grote slang van hen doodt, dan is hij de eigenaar van die stad . Als de gedode slang was zoals alle andere slangen, dan werd een van de soldaten van de koning gedood , en als de slang op een hoogte steeg, werd hij comfortabel, blij en gelukkig, en als hij een slang van een hoogte zag neerdalen, een leider stierf op die plaats . Als hij een slang uit de aarde ziet komen, wordt hij daar gekweld . Als hij zijn tuin vol leven ziet, dan is het de tuin die groeit en de plant erin groeit en leeft . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof een slang hem achtervolgde en ik volgde hem, dus ging hij een hol binnen, en in mijn hand werd een deksel op het hol gelegd . Hij zei : ben je verloofd met een vrouw? Hij zei : Ja . Hij zei : Je zult met haar trouwen en haar erven, dus trouwt hij met haar en zij stierf voor zevenduizend dirham . Een ander zag alsof zijn huis vol leven was, dus vertelde hij zijn visioenen aan Ibn Sirin en zei : Vrees God en herberg de vijand van moslims niet . Een vrouw kwam naar hem toe en zei : O Abu Bakr, een vrouw zag twee holen waaruit walvissen kwamen. Toen kwamen twee mannen naar hen toe en namen melk van hun hoofd, dus Ibn Sirin zei : De slang melkt geen melk, maar straalt eerder gif uit . En dit is een vrouw met wie twee van de leiders van de Kharijites binnenkomen, die haar uitnodigen voor hun leer, maar ze nodigen haar uit om de twee sjeiks te beledigen, moge God tevreden met hen zijn . Wat het leven van de buik betreft, het zijn familieleden en het verlaten van de man is een ongeluk voor de buurman van de man ….
…Wat de ontlasting betreft : er werd gezegd dat het de voorziening van onrecht is, en er werd gezegd dat het het bewijs is van opluchting, en wie ziet dat het nieuw is, zijn verdriet is verdwenen . Als hij geld heeft, moet hij zakaat over zijn geld betalen . En als hij ziet dat hij veel ontlasting heeft voortgebracht en op reis was, reist hij niet en is de weg afgesneden . Het eten van een maagd : om het te vangen en te verkrijgen, is geld met spijt verboden . Misschien was het een toespraak waar hij spijt van had vanwege hebzucht, en degene die de gebeurtenis ter sprake bracht, was statisch, hij zou een deel van zijn geld aan welzijn besteden . En als hij erom vraagt, geeft hij over het algemeen zijn geld uit . Als de plaats van de gebeurtenis bekend is, zoals de wassing, dan zijn zijn kosten bekend door zijn verlangen . Als het onbekend is, geeft hij onwettig geld uit aan iets waarvan hij niet weet en waarvoor hij noch beloond noch bedankt wordt, en dat alles met de goedheid van een ziel ervan . Wat er ook uit de magen van mensen en dieren uit de erfenis komt, het is geld, maar de analyse en het verbod, hoe sterk het ook ruikt, vies en mensen schaden het, tenzij het iets heel dierbaars is vanwege de maagdelijkheid van mensen die bijna modder, het zijn zij of angst voor autoriteit . Als hij een nieuwere immoreel aan zijn kleding introduceert, en als hij hem zijn broek introduceert, wordt hij boos op zijn vrouw en redt hij haar bruidsschat, en als hij ziet dat hij een plek heeft gecreëerd en hem bedekt met vuil, dan zal hij is geld verdoezelen . De laatste op zichzelf verviel in een zonde . Als hij een langdurige ziekte in zijn bed veroorzaakte, omdat hij dat alleen doet terwijl hij wakker is, en hij die niet kan opstaan, en dit visioen wijst ook op het vertrek van de man van zijn vrouw . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij brood at met een excuus, aangaf dat hij brood met honing at terwijl hij wakker was, en er werd gezegd dat het in strijd is met de Sunnah . Als hij onbedoeld poepen, draag het dan in zijn hand, want hij is gezegend met een zak met verboden dinars volgens de hoeveelheid uitwerpselen en wie het ziet alsof het gebeurt op de passerende markten, of in de baden en gemeenten, geeft de toorn van God tegen hem en de engelen, en hij ontvangt een groot schandaal, een groot verlies en de opkomst van wat de mens verbergt. En het duidt ook op een tekortkoming die aan de visionair wordt gepresenteerd . Als het voorkomt in een vuilnisbak of aan de kust van de zee, of op een plaats die dat niet ontkent, dan is het een bewijs van goedheid en het wegnemen van zorgen en pijn . Als hij ziet alsof een bekend persoon hem met wat van de mensenmest gooit, dan duidt dat op vijandigheid, onenigheid en onrechtvaardigheid, en hij zal worden blootgesteld aan iemand die hem ermee heeft gegooid, en een grote schade . En het grote aantal uitschot van mensen duidt ook op een belemmering voor de bewegingen en de vraag naar veel schade . Smudging is menselijke paresthesie, ziekte of angst . Het is ook een goed teken van zijn lelijke daden, en we hebben getest of ze hiervan profiteren . Wat betreft het ongeluk : het is een toespraak die vernedering inhoudt, dus wie zich ellendig voelt, zal met ellende worden gekweld, en als het zich onder de mensen bevindt, zal het in schande vervallen . En wie het ziet alsof iemand anders flauwgevallen is terwijl hij snuffelt, dan zal hij het voorbij laten gaan . Wie het ziet alsof hij in gebed is en er geen wind van hem stinkt, hij zoekt een behoefte en roept God om hulp, en spreekt woorden die vernedering inhouden, en die kwestie wordt moeilijk voor hem ….