…Er werd gezegd dat het visioen van de omringende zee toebehoort aan een ongelovige die zegeviert, of degene die hem in woord en daad uitkomt als hij een van de grote moslimkoningen is ….

…En wie ziet dat de zee overstroomt, dan komt het hem hoogstwaarschijnlijk overkomen, vooral als het water troebel is en er modder is ….

…En wie zag dat hij over zee binnenkwam, voldeed aan het bevel van de sultan, en als hij ziek was, zou zijn ziekte ernstig zijn ….

…En wie ziet dat hij in een boot zit terwijl de boot op zee vaart en hij is bang voor hem, hij geeft aan dat hij net zo dicht bij de koning is als de boot, en als hij ziet dat hij daar tegen is, zijn uitdrukking is tegen hem ….

…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de indringers van de zee . Een van de visie die vervuld is, is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de zee-indringers die Cyprus binnenvielen in de tijd van Uthman – moge God tevreden met hem zijn – en degenen die de Romeinen binnenvielen in de tijd van Mu’awiyah – moge God tevreden met hem zijn -. Op gezag van Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha op gezag van Anas bin Malik – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : Toen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, naar Quba ging, zou hij binnengaan Umm Haram bint Melhan en voed hem, en Umm Haram stond onder de aanbidding van Ibn al-Samit, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden, kwam haar binnen. Op een dag voedde ze hem en zat ze met zijn hoofd, en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, sliep en werd toen lachend wakker . Ze zei : Dus ik zei : wat maakt je aan het lachen, boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden aan zijn veroveraars ter wille van God, rijdend op de druk van deze zeekoningen op de familie, of hij zei : Als koningen op de familie ) Izaak twijfelde, dus ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij een van hen te maken, hij riep haar, legde toen zijn hoofd neer en hij sliep, toen werd ik lachend wakker en ik zei : wat maakt je aan het lachen, o boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden me rovers aan ter wille van God als koningen over het gezin of als koningen over het gezin. ) Zoals hij in het eerste zei, zei ze : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij onder hen te maken. Hij zei : ( Jij bent een van de eersten ) Hij zei : Ik reed op zee ten tijde van Moe’awiyah. Ze viel van haar fiets toen ze uit de zee kwam en kwam om . Voordeel :::: Umm Haram bint Milhan is de zus van Umm Salim en zij is de tante van Anas bin Malik . Al-Bukhari vertaalde deze hadith door te zeggen : ( Hoofdstuk van het visioen van de dag ) Hij zei : Ibn Aoun zei op gezag van Ibn Sirin : Het visioen van de dag is als het visioen van de nacht. Al-Hafiz Ibn Hajar vermeldde op gezag van Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani dat hij zei : Er is geen verschil in de uitspraak van de uitdrukking tussen het visioen van de dag en de nacht en het visioen van vrouwen en mannen . En op gezag van Zaid bin Aslam, op gezag van Ataa bin Yasar, dat een vrouw die tot hem sprak zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , viel in slaap, en toen werd ik lachend wakker en zei : Lach je me uit, o Boodschapper van God? Hij zei : ( Nee, maar van sommigen van mijn natie die overvallers in de zee brengen als koningen op de familie. ) Ze zei : Toen viel hij in slaap en werd toen lachend wakker, dus ik zei : O Boodschapper van God, lach je naar mij? Hij zei : “ Nee, maar van mensen van mijn natie die indringers in de zee uitdrijven, en zij keren enkelen terug wier buit is vergeven. ” Ik zei : ik bid tot God om mij van hen te maken, dus riep hij haar. Hij zei : Ata bin Yassar vertelde me, hij zei : ik zag haar onder de indringers die al-Mundhir ibn al-Zubayr het land Rum binnenviel, en ze was bij ons, en ze stierf op een land Rum ….

…En wie ziet dat hij uit de zee is vertrokken, hij zal door het goede van de sultan worden gekweld, en zorgen en angst zullen van hem worden weggenomen ….

…Sommige van de sprekers zeiden dat een visioen van de zee duidt op een nobele en vrijgevige man, zoals sommige dichters zeiden :…

…En wie ziet dat de zee een tekort wordt en een kloof wordt, dan verzwakt Satan en gaat weg uit dat land en treft de mensen met goeds ….

…En wie zag dat hij water uit de zee had gehaald, zou voorkomen dat het tegen hem zou uiten ….

…Hij is in een droom, als hij het nummer kent, dan zijn het vrouwen, en als hij het nummer niet weet, dan is het geld en buit . De walvis is de minister van de koning, en de zee is koning en vissen zijn het leger van de koning . Als de vis vers was, aangegeven door de maagdelijke meid . En wie ziet dat hij een grote vis vangt, duidt dit op een voordeel en goedheid . De zachte schilvis is een goede gids voor wie wil bedriegen . En bruine vis is een goede gids voor degenen die willen trouwen . En de dode vis in de zee is een slecht teken van hoop die niet zal worden vervuld . En wie een vis in zijn bed ziet, is een slecht bewijs voor iemand die in de zee loopt of ziek is . En wie vis vangt uit chaotisch water, zal ernstig worden getroffen . En wie zag dat hij levende vis at, zou de koning bereiken . En als hij zoute vis eet, lijdt hij aan strengheid . En er werd gezegd : als de vis vier bereikt, zijn het vrouwen, en als het meer dan vier is, dan is het buit en geld . En gebakken vis duidt op een antwoord op een uitnodiging, en er werd gezegd dat gegrilde vis een reis is in een verzoek om kennis . En wie ziet dat hij zijn vis van een vis koopt, dan koopt hij een dienstmeisje of trouwt hij met een vrouw . Als de vis zich van de zoete zee naar de zoute zee verplaatst en de zoute zeevis naar de zoete zee gaat, duidt dit op hypocrisie . En kleine en grote vissen duiden op interesse in vreugde en verdriet . Als een geroosterde vis uit de hemel op hem neerdaalt, is het goede nieuws dat zijn smeekbede zal worden verhoord, zijn overwinning op zijn vijanden en zijn verhoogde bekwaamheid . En misschien duidt het zien van vis op zorgen, klagen en ziekte ….

…En wie ziet dat de zee uit de aarde is verrezen, dan is hij een bedrieglijke en onrechtvaardige autoriteit ….

…Wie een heldere, kalme zee ziet, bezit een rechtvaardige religie, en zo niet, dan is zijn uitdrukking tegen hem ….

…Wat betreft zand, het duidt op geld en goedheid . Al-Kirmani zei: ~Een visioen van zand is veel, veel geld dat geen maat heeft.~…

…Pebbles haar visie in een droom duidt op mannen en vrouwen, jonge mensen, dirham, bedevaart en stenen gooien, hardheid en verdriet, beledigingen en laster . Dus wie een vogel uit de lucht zag neerdalen en een kiezelsteen pakte en ermee vloog, en dat was in een moskee waaruit een goede man omkwam, en als de dromer ziek was, en hij was een van de mensen van goedheid of een wie bidt in deze moskee, dan is de eigenaar van het visioen dood . Als hij het kiezelsteentje uit een kerk pakte, werd rekening gehouden met de corruptie van de patiënt . En als hij het van zijn huis of van een onbekende plaats zou meenemen, dan zou de persoon van het visioen een zoon hebben . Wat betreft degene die een aantal kiezelstenen opraapte, hij bedekte ze in zijn kledingstuk of slikte ze in, en hij raapte ze op van een moskee, het huis van een geleerde of iemands herinnering aan kennis en de Koran, en hij profiteerde evenveel van herinnering en verduidelijking als de kiezelstenen werden opgepakt . Als het van de markt wordt gehaald, dan is het interesse in deze wereld, en dirhams daarvoor bestaan ​​uit handel of liefdadigheid . En als het van achter de bomen komt, dan zijn geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij opdoet van een wereld als dat een geschenk is van een rijke vrouw, als hij dat heeft gedaan. een zoon, en als hij geen zoon heeft, krijgt hij een zoon . Wat betreft degene die kiezelstenen in de zee gooit, zijn geld zal verloren gaan . Als hij het in een put gooit, geeft hij geld voor een huwelijk of rijkdom voor een bediende . En als hij een dier gooide zoals een leeuw, een tijger, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke, en dat was tijdens de dagen van de hadj, gooide hij de stenen, en de oorsprong van de stenen is die Gabriël, vrede zij met hem, beval Adam, vrede zij met hem, om de duivel naar hen te werpen toen hij aan hem werd blootgesteld, toen werd het Sunnah, en als dat niet tijdens de dagen van de hadj was, was het een kiezelsteen. Zijn smeekbede tegen een vijand of immoreel persoon, of beledigend, beledigend, of getuigenis tegen hem . En als hij het met andere dan deze rassen gooide, zoals duiven en moslims onder de mensen, zou de man achterwaarts vloeken, sprekend over de rechtvaardigen onder de mensen en de versterkte . En kiezelstenen geleerden mensen . En er werd gezegd : bekering aan de ongehoorzamen en leiding aan de ongelovige, en misschien duidden kiezelstenen op martelaarschap, omdat hij in de palm van de profeet zwom, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Kiezelstenen kunnen wijzen op ziekten, zoals zand . En hij kan de gepensioneerden aangeven waarmee ze overspel plegen of advies zoeken, of wat ervan wordt gedaan . Kiezelstenen zijn harde woorden, en veel ervan is een punt van zorg . En wie ziet dat hij een kiezelsteen heeft waarvan de citrusvrucht in zijn oor zit en die weggooit, dan hoort hij een hard woord en zijn oor vleit het ….

…Wat is het verschil tussen droomuitdrukking en waarzeggerij? Of hoe zit het met de manieren waarop mensen kennis van het ongeziene claimen, en maakt interpretatie van dromen deel uit van het claimen van kennis van het ongeziene? En hoe reageer je op degenen die zeggen dat het uiten van dromen een vorm van waarzeggerij of astrologie is …! ? Deze toespraak wordt overgebracht onder mensen, en het bestaat, en de auteurs van deze lezing moeten zichzelf eerst een vraag stellen : wat is het verschil tussen iemand die een kristallen bol vasthoudt en beweert dat hij daardoor naar de toekomst kijkt, of u vraagt ​​naar de naam van je moeder? Hier bespot hij in het huwelijk en beschuldigt hij u van overspel, wat wordt beweerd door degene die door hem is geboren aan zijn moeder, of hij vraagt ​​u een van uw hand op te steken en de regels in uw hand te lezen en u dan te vertellen wat u wilt. u overkomen, of hij stapt in het zand, of hij vraagt ​​u naar uw teken … en andere methoden die onder de eigenaren van de horoscopen en de charlatans het verschil is tussen hen en tussen degenen die de visioen met de verzen van de Edele Koran, of de gezuiverde Sunnah, en zeg in het begin van de interpretatie wat er is genoemd en wat is bewezen over de Boodschapper, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, of het is bewezen op het gezag van zijn metgezellen, zoals : [ Goed, ik heb het gezien en het kwaad is voldoende, als je je visie gelooft, gebeurde dat-en-dat ] en hij zegt voor of na zijn interpretatie : En God weet het het beste? Ik denk dat het verschil duidelijk is voor iedereen die eerlijk is en voor iedereen die ontdaan is van zijn passie. Wat betreft degenen die dit veld bestrijden om persoonlijke redenen, of vijandig staan ​​tegenover sommige benaderingen van de uitdrukkers die in de uitdrukking hebben opgenomen wat er niet van is, zoals daden van aanbidding, de tekenen van het uur of de voorspelling van gebeurtenissen die zullen plaatsvinden, en de zekerheid ervan, en het bepalen van specifieke periodes waarin ze voorkomen En hij denkt onbewust na over onze aanpak, en volgt niet wat we voorstellen, en hij heeft misschien niet één aflevering van dit programma gezien, maar hij is nog steeds rijdend op de golf van oppositie, denkt hij dat wij tot deze mensen behoren, ik zeg stop ….. en blijf je niet tegen je verzetten totdat je ons argument ziet, en luister naar ons gezegde, en wees niet als een brandweerman bij nacht . Ik nodig elke eerlijke persoon uit om te lezen wat Ibn al-Qayyim, moge God genade met hem hebben, zei in Zad al-Maad [4/255]. Hij zei toen hij werd blootgesteld aan de manieren waarop mensen beweren het onzichtbare te kennen : Het is voldoende om een ​​van de takken ervan te beschouwen, wat de uitdrukking is van het visioen, want als de dienaar erin implementeerde en zijn kennis voltooide, kwam hij met wonderen . Wij en anderen hebben vreemde zaken gezien waarin de oversteek wordt geregeerd door snelle en langzame, eerlijke oordelen, en degenen die het horen zeggen: dit is een onzichtbare wetenschap ! Het is eerder kennis van wat afwezig is bij anderen om redenen die uniek zijn voor hun kennis en verborgen zijn voor anderen … totdat hij zei : In tegenstelling tot de kennis van de visie is het waar, niet ongeldig. Omdat het visioen is gebaseerd op droomopenbaring, en het maakt deel uit van de delen van het profeetschap . Daarom, hoe meer de ziener waarachtiger, onschuldiger en beter geïnformeerd is, hoe correcter zijn uitdrukking is, in tegenstelling tot de priester, de astroloog en hun aanvallen, die een verlengstuk van hun broers hebben van de demonen, want hun maken is niet geldig voor iemand die waarheidsgetrouw is, of die rechtvaardig is, of wie de wet aanbidt, maar eerder zijn ze meer als magiërs die meer liegen en blikken en verder weg van God En zijn boodschapper en zijn religie, magie was bij hem sterker en meer invloedrijk, in tegenstelling tot de kennis van de sharia en de waarheid, want hoe meer rechtvaardig, waarheidsgetrouw en oordeelkundig, hoe meer zijn kennis van hem en zijn invloed op hem was, en God is succes . Zijn woorden hielden op . Hier zeg ik tegen degenen onder ons die tegen de uitdrukking zijn of beweren dat we doen alsof we niet worden gezien, wat denk je na deze verklaring…

…En wie ziet dat hij in stof wandelt, zal eerder geld krijgen, of als hij in het zand loopt, dan heeft hij druk werk, en als hij op doornen en zijn pijn loopt, zal hij in sommige van zijn familie gewond raken ….

…Het bed van zand en vuil in een droom duidt op armoede, hebzucht en omkoping voor de bazen ….

…Wie ziet dat hij iets uit de wolken heeft gehaald, zal lijden onder wijsheid of veel ploegen en verlies, en wie ziet dat hij op wolken rijdt, realiseert zich alle wijsheid en gaat trouwen of aan boord van een schip als hij hoopt te reizen en wie een wolkje op zijn hoofd ziet, krijgt hem een ​​grootsheid in zijn bestemming en wie een wolk ziet die hem heeft ontvangen, is veilig En eerlijkheid, goed nieuws en opluchting van elk verdriet en als hij dat niet waard is, dan het is er een straf en kwelling voor. En wie ziet dat de wolken op de grond vallen, dan is het een stortvloed of een ruïne van een stad, en wie wolken ziet waarin er een terugslag is voor de wereld, dat is genade. En wie daar iets van verkrijgt, zal evenveel baat hebben bij die beproeving en barmhartigheid. En als de wolken zwart zijn, kunnen ze duiden op iets dat gehaat of tegengewerkt wordt door een heerser, en als er donder of bliksem is met de wolken, dan versnelde hij het visioen om het te geloven, en wie dat zag in de schaduw van de wolken, vond hij in dat jaar goed en zegen en wie zag dat de wolken de hele wereld bedekten en er geen regen in kwam, is niet prijzenswaardig en wie zag dat de wolken de zon bedekten, want de koning sterft of verslaat of isoleert ziekten, honger of evacuatie die neerdaalt op hen, en als hij ziet dat het in het bijzonder op hem is neergedaald, dan zal hij slaan en pijn doen, het zal op hem neerdalen en wie het ziet alsof er regen naar beneden komt en niet als regen en als het geliefd is, dan is het goed is en als het verwerpelijk is, dan is het een kwelling en beproeving en als het regent honing, melk en dergelijke, want het is goed, haar, bederft en goede religie, zelfs als het Raba of zand regent , is het goedheid dat is niet vaak, en als het regent vliegen, schorpioenen, levens of de l ike, dan zit er niets goeds in, privé en openbaar, en het is een kwelling die de mensen van die plaats treft, en wie ziet dat hij zich in de regen baadde en daarmee wassing verrichtte, dan is hij goed in zijn religie en deze wereld en wie ziet dat hij drinkt van regenwater En als het helder was, zou hij een goede, en als het slecht was, een ziekte hebben gehad net zoveel als hij dronk, en als een zieke zag dat er regelmatig lichte regen was hij was genezen, en als hij een zware regenval zag, zou hij door die ziekte omkomen….

…Jaafar al-Sadiq zei dat al-Raml zich vertaalt in vier aspecten van werken in de kwestie van religie en de wereld, vooral als het zand veel is, geld, voordeel en verhoging door vermoeidheid en ontbering ….

…Al-Minkam, dat een horloge van glas en zand erin wordt genoemd, en het zijn twee individuen die behoren tot twee zonen, broers of partners . Minkam kan versiering en schoonheid aan de eigenaar aangeven . Zie ook de klok ….

…Joggen Wie in een droom ziet dat hij in een van zijn land aan het joggen is, zal zijn vijand overwinnen . Joggen is een bewijs van de snelheid waarmee iemand de wereld verlaat, of de teloorgang van zijn positie . Joggen kan wijzen op de hadj . Zie ook zand, zie wandelen ….

…Interpretatie van de lucht, lucht, nacht en dag, wind, regen, stortvloed, eclips, aardbevingen, bliksem, donder, regenbogen, modder, zon, maan, planeten, wolken, hagel, sneeuw en vorst, de lucht geeft zichzelf aan, dus wat er ook vanaf kwam, het kwam zijn tegenhanger van God, er is geen oorzaak in, zoals dat vuur eruit valt. In de rol worden mensen getroffen door ziekte, pijn, pokken en de dood . En als er een vuur uit viel op de markten, wordt verheerlijkt en verheven dat wat er uit de verkoop mee wordt verkocht . En als het in hectares, schaarse en plantplaatsen viel, zou je mensen pijn doen, en de plant verbrandde en het met een hagel of sprinkhaan trof, en als er bewijs van vruchtbaarheid, levensonderhoud en geld van afstamde, zoals honing, olie, vijgen en gerst, dan zouden de mensen gunstige regens regenen, het ding dat uit de lucht kwam, zou er goed voor zijn, en misschien gaf de lucht aan dat de kracht van de sultan en hijzelf, vanwege hun superioriteit over de schepping en hun onvermogen om het te bereiken , met hun visie en hun vluchtigheid in haar kracht, en hun zwakheid om eronder vandaan te komen . Wat ervan en erin werd gezien of erin en erop nederdaalde, indicaties van goed en kwaad, en misschien duidde het op zijn paleis, het huis van zijn bezit, zijn hovelingen en het huis van zijn geld, dus wie er naar toe klimt door vrede of rede, zal de verheffing met de koning bereiken . En dat heeft hij gedaan, en als hij er zonder reden of vrede naartoe zou zijn opgevaren, zou hij grote angst voor de sultan hebben ervaren, en hij ging een grote overvloed aan in zijn ontmoeting of in wat hij voor hem of van hem hoopte . Als zijn geweten afluisterde, bespioneerde hij de sultan of sloop hij zijn geldhuis en zijn paleis binnen om het te stelen . En als hij de hemel bereikte, bereikte hij het doel van de zaak, en als hij terugkeerde naar de aarde, zou hij worden gered van wat hij binnenkwam, en als hij van zijn plaats viel, werd hij beschadigd in zijn toestand, volgens de omvang van zijn bevel in zijn val, en wat zijn organen voor hem waren gebroken, en als degene die de hemel bereikte ziek was terwijl hij wakker was, dan keerde hij niet terug naar de aarde, omgekomen door zijn zaak, en zijn ziel steeg ook op naar de hemel . En als hij terugkeert naar de aarde, heeft de schade zijn doel bereikt en zijn volk wanhoopt aan hem en dan zullen ze gered worden, zo God wil, tenzij het ook is terwijl hij in een put of Hafir neerdaalt en er dan niet uit kwam , want dat is zijn graf waarin hij terugkeert na zijn terugkeer, en dit is een goed nieuws van de dood voor de islam, omdat ongelovigen de poorten van de hemel niet voor hen openen en hun zielen er niet naartoe stijgen . Wat betreft het zien van de deuren, het kan erop wijzen dat als u de woekerwinst verhoogt, als er mensen zijn in een van de bewijzen ervan, of in het visioen, er vliegen, bijen, vogels en dergelijke zijn, en dergelijke, en als de mensen binnen zijn droogte, regen en regen, de Almachtige God zei : “ Dus openden we de poorten van de hemel met stromend water. ~ In het bijzonder, de herberg van die shows mededogen, vruchtbaar, zoals stof en zand zonder stof en beschadigingen . Maar als mensen gooide pijlen van hen, als zij in enig bewijs van de pest waren, toen de deuren werden geopend voor hen . En als de pijlen verwonden iedereen die is geslagen en bloedt, dan is het een confiscatie van gezag over ieder mens met zijn pijl, en als hun bedoeling gericht is op de oren en ogen, dan is het een beproeving van het afdwalen van hun pijlen, in die de schuld van een ieder wiens gehoor of gezichtsvermogen erin zal vergaan . En als ze schade ondervinden, dan verzamelen ze ze en halen ze op, en dan bederft ze van God, zoals sprinkhanen, en soorten vogels zoals mussen, stekken en manna, bederft en pijlen vanwege het gezag in de jihad en dergelijke, of middelen van bestaan ​​en geschenken waarvoor hij zijn geldhuizen en dozen opent, en wat betreft de nabijheid van de hemel, het duidt op nabijheid tot God, en dat is voor de mensen van gehoorzaamheid en goede daden . Misschien duidt dit op de distre ssed persoon die in nood is, de beller, die zijn smeekbede aanvaardt en wordt beantwoord, want wanneer hij smeekt met het oog naar de richting van de hemel, en misschien duidt dit op nabijheid en nabijheid tot de imam, de wereld, de vader, de echtgenoot en de meester, en iedereen die een graad boven u staat, de eer is gebaseerd op de vastberadenheid van elke persoon in zijn waakzaamheid en eisen en meer Zijn slaap, en wat in zijn geweten viel . Met betrekking tot de val van de hemel op aarde als hij op reis is, kan dit ook te wijten zijn aan het gezag van de dromer en de hoofden boven hem, of het nu een vader, echtgenoot of meester is en dergelijke, en het kan erop duiden dat het vallen op het dorre land, of de mensen vertrapten het met benen na zijn val terwijl ze Hamid waren, en ze waren aan het oprapen.Sommigen van hen duiden op levensonderhoud, vruchtbaarheid en geld, want het zijn nuttige regens van grote betekenis, en Arabieren noem regen een lucht, omdat het ervan neerdaalt ….

…Vuil : duidt op mensen, de aarde, en heeft de consistentie van het levensonderhoud van de schepping, en de Arabieren zeggen : een man zal worden afgestoft als hij rijk is . En misschien wel aangegeven door armoede, dood en het graf, want het is het bed van de doden . En de Arabieren zeggen : Een man wordt opgevoed als hij arm is . Hij zegt : ~ of behoeftig. De stoffige ~ het is het graven van de grond en gedolven grond, het was ziek of heeft een zieke, dat zijn graf, hoewel hij op reis was, groef hij zijn reis, en de grond verdiende hem en zijn geld en rente, omdat het slaan in de grond reist, het vers : ~ en anderen slaan ze op de grond .~ En als hij een vrouw is die wil trouwen, dan is het land zijn vrouw, het graven is ontbossing, de mannelijke houweel en het vuil is het geld van de vrouw of het bloed van haar excuus . En als hij een visser is, dan is zijn graven zijn verraad voor de jacht, en zijn grond is zijn winst en wat hem ten goede komt, anders is zijn graven vereist in zijn achtervolging en winst, bedrog of bedrog . Het basisprincipe van graven is dat wat voor een zevende van het schuim wordt gegraven om erin te vallen, dus daarvoor is bedrieglijk graven nodig . Wat betreft degene die zijn handen heeft verontreinigd met vuil, of zijn kleed met stof, of ermee op de grond, als hij rijk is, is zijn geld verloren en heeft hij vernedering en nood nodig, en als hij een schuld heeft of heeft een aanbetaling, hij geeft dat terug aan zijn familie en neemt het allemaal uit zijn hand, en heeft na hem nodig, zelfs als het ziek is, zijn hand verminderde de voordelen van deze wereld, ontdaan van zijn geld en verstrikt in het vuil . En het land met aarde raken, duidt op speculatie met winst, en het slaan met een riem of stok, duidt op een mooie reis, en sommigen van hen zeiden : wandelen in het zand, op zoek naar geld, en als hij het verzamelt of eet, verzamelt hij hij krijgt geld en geld, en als het land voor iemand anders is, dan is het geld voor iemand anders. Als hij iets van vuil bij zich heeft, zal hij evenveel voordeel hebben als hij gedragen heeft, en als hij zijn huis veegt en er vuil van ophaalt, dan bedriegt hij totdat hij geld van zijn vrouw neemt, en als hij het van zijn winkel, verzamelt hij geld uit zijn levensonderhoud . En wie ziet dat vuil wordt afgevoerd, het is geld dat hem overkomt, want vuil is van jou en geld, en als hij ziet dat hij stof op het dak van zijn huis heeft geveegd en het eruit heeft gehaald, dan is het het vertrek van het geld van zijn vrouw , en als de lucht vuil regent, dan is het goed dat het niet vaak gebeurt . En wie zijn huis instort en hem van het vuil en stof schrapt, hij schrapt geld uit zijn erfenis, en als hij vuil op zijn hoofd aanbrengt, zou hij geld slaan uit misvorming en zwakte . En wie ziet alsof iemand vuil in zijn ogen roert, dan geeft de Hettitische geld uit aan de Hettitische om hem iets aan te doen of van hem te krijgen wat de bedoeling is . Als hij ziet alsof de lucht veel vuil heeft geregend, dan wordt hij gekweld, en wie zijn winkel veegt en het vuil eruit haalt met een doek, draait zich om van plek naar plek ….

…Tayammum geeft in een droom de nabijheid van de vagina aan, dus wie ziet dat hij tayammum doet voor gebed of zuivering van onzuiverheid, heeft zijn vagina benaderd, en dat tayammum het bewijs is van een vagina dicht bij de Almachtige God . Tayammum in een droom is een bewijs van reizen of een waarschuwing voor ziekte waarbij de wassing nodig is . Misschien duidde het op het gebrek aan water van de reiziger, omdat hij wees was met zand, of met iets dat niet aan de handen was gehecht, wat een bewijs was van de onmogelijkheid van reizen, de beschikbaarheid van vergunningen en werken met plezier . En tayammum duidt op armoede na rijkdom, de ziekte van de gezonde, het welzijn van de zieken, en tayammum met water duidt op ongeldige daden . De opvatting dat de tayammum was met het gebrek aan water, wordt aangegeven nabij de vagina, en de ondergang van de intensiteit, zij het met de aanwezigheid van water, is onderhevig aan vijf uitspraken : één : om een ziener te zijn, zou je liever een concubinaat trouwen . De tweede : dat hij een van degenen is die liever over land reist dan op zee . En de derde : dat hij iemand is die op vergeving hoopt terwijl hij de schuld vasthoudt . En de vierde : om een ​​van degenen te zijn die deze wereld verkiezen boven het Hiernamaals . Ten vijfde : hij zou zijn religie moeten manipuleren en de concessies moeten volgen van de uitspraken van geleerden, en er werd gezegd : het duidt op ontsnapping aan ziekte of gevangenschap ….

…De heuvel is in een droom een ​​grote gevaarlijke man, en de architectuur om hem heen is zijn familie . Wie een vlak land ziet met een heuvel of een schijnbare heuvel, dan is die heuvel een man die evenveel de capaciteit van de wereld heeft als hij van het vlakke land . Als hij ziet dat hij gebaseerd is op die heuvel of ongehoorzame positie en zich eraan heeft vastgeklampt, dan staat hij eenmaal op, of vertrouwt hij op een man en wordt hij vrijgelaten . Misschien was die heuvel waarop het werd gebouwd een structuur waarop de eigenaar bouwt en staat, en wie ziet dat hij op de heuvels loopt, zal worden gered . En wie zag dat hij een heuvel was beklommen, zou de leiding hebben over een religieus man . En wie ziet dat hij boven een hoge plaats staat, zal verheffing en autoriteit, leiderschap en een toename van zijn geld, eer en eer verwerven . En wie het ziet alsof hij van een hoge plaats afdaalt, hij zal gekweld, boos en vernederd worden . En wie zichzelf op een modderheuvel ziet, zal een koning, autoriteit en voordeel ontvangen . Als de aarde indicatief is voor mensen, aangezien het daaruit is dat ze zijn geschapen, dan duidt elke ontevredenheid, rouw en angst degene aan wiens vermelding werd genoemd . De heuvels en heuvels duiden de eervolle plaatsen, de hoge rangen en de goede boten aan . Wie zichzelf boven iets ervan ziet, als hij ziek is, dan is dat zijn kist, vooral als de mensen onder hem stonden, en als hij niet ziek was en een huwelijk zocht, trouwde hij met een eerbare en hooggeplaatste vrouw, die de capaciteit van de wereld evenveel als de hoop vuil en zand. Als hij ziet dat hij verloofd is met mensen boven de heuvel, of de oproep tot gebed, als hij de koning waardig was, kreeg hij die, of de rechterlijke macht, fatwa, oproep tot gebed of preek omdat het de heiligdommen van de nobelste mensen . En wie een vlak land ziet waar een heuvel is, dan is hij een man van aanzien onder de mensen tot aan het vlakke land om hem heen . En de heuvel voor degene waarop een positie is gezet, en als het een vuilnisbak is, dan is het de wereld waarin het van alles is, en het kan verwijzen naar de vrouw of de vrouw die het offer is . En als de heuvel geen vuilnisbak was, maar eerder een heuvel waarin geen stof was, dan geeft het de hoogte van de zaak aan met veiligheid tegen de gevolgen ….

…Enig : ze zijn wreed, wat betreft reisslippers, wie ze draagt, reist of reist, iemand die zijn visie met hem deelt, of reist met geld, en dat als hij erin loopt in een droom . Maar als hij het draagt ​​en hij hoopt te reizen, kan het worden voltooid en kan het niet worden voltooid als hij er niet in loopt, en als hij het niet meer draagt ​​of het uittrekt, verblijft hij van zijn reis en rede hem . En als ze een muiltje is, dan is ze een vrouw of een slavin die baat heeft bij haar of haar gemeenschap . Wat betreft de pantoffels van Taif of wat handelaars op de markten hebben, het is een indicatie van geld, acquisitie en pensioen . Het kan de vrouw ook aangeven of hij tijdens de rol met haar heeft gelopen, haar heeft gekocht of aan hem is gegeven . Als het nieuw is, is het vroeg, gratis of actueel, en als het oud is, is het versleten, dan is het gedempt . Als het zand wordt afgesneden, wordt zijn levensonderhoud verstoord, of staat zijn industrie stil of wordt hij zonder obstakels gehinderd, zelfs als zijn vrouw boos op hem werd en haar verraad aan hem verscheen . En als haar enkelbanden waren afgesneden en ze ziek en omgekomen was, of ongehoorzaam, dan was ze gescheiden, tenzij hij in een droom werd behandeld om het te repareren, of hij beloofde dat te doen, of hij regelde dat in zichzelf, dan wordt ze ontslagen na de menopauze, en hij beoordeelt haar na scheiding . Als hij ziet dat hij versleten sandalen droeg en erin loopt op het beoogde pad, dan is hij op reis . Als hij sandalen draagt ​​en er niet in loopt, komt hij een vrouw of een dienstmeisje tegen . Evenzo, als hij zag dat hij een schoen in zijn hand gaf en deze nam of bezat of bij zich bewaarde in een huis of een container, dan bezit hij een vrouw van wat ze beschreef . Als de zool niet wordt gedragen, heeft dit gevolgen voor een vrouw of een dienstmeisje, een maagd, en evenzo of ze gekleed is en niet gedragen . Als de zool van koeienhuid was, was de vrouw van buitenlandse oorsprong . En als het van paardenhuiden was, was het van de Arabieren of van de loyale Arabieren . Evenzo als het van kameelhuiden was . Als hij zag dat hij in twee sandalen liep, een ervan van zijn been werd getrokken en hij ging met de ander mee, dan is dit het afscheid van een broer die een zus of partner heeft op de rug van een reis, want als hij liep daarin werd hij in de interpretatie van reizen, toen een van hen zijn broer vertrok op de rug van een reis . En als hij geen broer of leeftijdgenoot was, en hij zag zijn enige verloren of in een put gevallen of iemand overweldigde hem, dat was een geval bij zijn vrouw . Als de enige daarna ongeldig wordt, wordt zijn vrouw ziek en wordt ze gezond, of heeft de vrouw hem in de steek gelaten of met pensioen gegaan, of wat aan vrouwen wordt blootgesteld, keert dan terug naar haar eerste toestand . Als hij zag dat de zool van hem was gestolen en iemand anders het droeg, dan antwoordde ze erop of wist het niet, dan is dat niet goed voor de eigenaar, want hij heeft zijn vrouw of slavin die het droeg, vermoord . Als hij ziet dat de tong is weggerukt of verbrand totdat hij niets of iets dergelijks meer heeft, dan is het de dood van zijn vrouw of zijn dienstmaagd . Als hij ziet dat hij zijn zool heeft hersteld, dan beheert hij de situatie van zijn vrouw of heeft hij gemeenschap met haar . Als iemand anders het repareert, zit er niets goeds in de naakte vrouwen . Als het een slipper is die aan reizen wordt toegeschreven, dan is die reis niet voltooid . Als hij een zool ziet zonder het leer van een schoen, iets dat erop lijkt, verachtelijk is, of in interpretatie wordt toegeschreven aan iets anders dan dat van de zool bij een gezin, dan wordt de vrouw die het draagt ​​toegeschreven aan de essentie daarvan. enig, of het nu goedheid of corruptie is . En als het komt van de zolen die worden toegeschreven aan een reis, dan schrijf ik die reis toe aan de essentie van die schoen, of die nu goed of slecht is, zoals beschreven . En als hij haar vallen zag, die hij versleten of zwak afgebroken vasthoudt . De toestand van de eigenaar wanneer hij die reist, of in een vrouw die erop trapt, is evenzeer als de essentie van de vallen, de schoonheid, de kracht en het uiterlijk ervan ….

…Een berg : een meedogenloze, onderworpen koning of heerser, of een man die zo groot is als een berg, zijn lengte, zijn kortheid en zijn hoogte . En hij onderwijst de wereld en de kluizenaar, en wijst op de hoge rangen, eervolle plaatsen en goede boten, en de Almachtige God schiep bergen als pinnen van de aarde toen deze werd verstoord, daar ze zijn als geleerden en koningen, omdat ze vasthouden wat de verticale bergen houden geen stand en kunnen de doelen en eisen aangeven, omdat degene die naar hem opstijgt alleen naar hem opstijgt. Degene die zichzelf op een berg ziet, erop steunt of in de schaduw ervan zit, benaderde een hoofdman, werd beroemd om hem en zocht bij hem zijn toevlucht, hetzij als sultan, hetzij als jurist, een geleerde die een kluizenaar aanbad, dus hoe zit het met als hij boven hem stond en de oproep tot de Sunnah riep, de toekomst van de qiblah, of hij werd met een boog in zijn hand geworpen Omdat zijn roem in de mensen zo ver reikt als zijn stem, en zijn boeken en bevelen worden uitgevoerd naar de plaats die zijn pijlen bereikten . En als hij die zag dat hij bang voor hem was terwijl hij wakker was, zekerheid was, en als hij in een schip was, werd hij in zijn zee geraakt door ontberingen en een obstakel waarvoor hij zou worden omgekocht, en zijn beklimming over hem was onberispelijk , omdat God Almachtige zei : ~Ik ga naar een berg die me tegen water beschermt .~ Ibn Sirin zei : De berg is in die tijd onfeilbaar, tenzij hij in een droom wordt gezien alsof hij van een schip naar een berg vluchtte, aangezien hij vergaat en vergaat, volgens het verhaal van Ibn Noach . Dit kan duiden op een persoon die niet wakker was in een schip of op zee, in de paradox van de mening van de groep en de exclusiviteit en ketterij, dus wat dacht je van als hij het monster van de bergen en hun zevens had, of het schip van waaruit hij vluchtte naar de berg had een rechter, een leider in kennis, of een rechtvaardige imam . Wat betreft het beklimmen van bergen, het is een eis waar hij om vraagt ​​en iets dat hij wil, dus vraagt ​​hij waar ze in wakker zijn, of zijn hoop erop van het gezelschap van de sultan of een wetenschapper, of het opnemen tegen hen in behoefte of op reis over land en dergelijke . En als zijn klim ernaartoe was als het beklimmen van bergen, trappen of een veilige weg, dan zou zijn hele gezin gemakkelijk voor hem zijn en werd alles om hem heen voor hem gevreesd . En als hij door hem nadelig werd beïnvloed, of als hij zonder trappen, vrede of rede naar hem opsteeg, zou hij gevreesd worden, en zijn zaak was allemaal bedrieglijk . Als hij hierboven concludeerde, ontsnapte hij daarna . En als hij vanuit zijn slaap geeft zonder te reiken, of in een droom valt, komt hij om in wat gewenst is en wordt verboden tussen hem en wat hij wil, of zijn schuld is gecorrumpeerd in zijn werk, en dan daalt hij af van schade en letsel door schade, rampspoed en verdriet, in de mate van wat van zijn leden wordt gebroken . De val over de berg en Alkuada en heuvelachtige plafonds 0 Bovenmuren en palmbomen en bomen, het toont de paradox van de shows dat ding dat van hem viel in de interpretatie ervan, van de sultan, of de wereld, of een echtgenoot of een vrouw of een slaaf of een koning of actie of gebeurtenis, vraag de ziener over het belangrijkste dat hij in zijn ontwaken is, datgene wat hij hoopt en hem vreest en hem presenteert en vertraagt ​​in zijn scheiding van hem, en zijn volharding hem, als het ontwaken wordt gevormd door de overvloed van de eisen en omstandigheden erin, of vanwege de verandering van hoop, wordt hij paradoxaal genoeg beoordeeld voor hem die in de droom van hem afviel, volgens zijn bewijs in interpretatie . Het onderscheid tussen zijn aangelegenheden wordt bewezen door de omvang van zijn bewijs, en dat zijn kennis van zijn voltooiing van het ding dat op hem was en zijn kracht, zwakte en turbulentie, tot hem kunnen hebben geleid door zijn val van dorheid, vruchtbaarheid, hobbelig , vlakte, steen, zand, land of zee, misschien keerde hij er in zijn lichaam naar terug tijdens Zijn val, en duidt hij op een val in zonden, opruiingen en vernedering, als zijn val daar het bewijs van was, zoals vallen op het beest, raven, slangen en ratten van de rat, of tot vuil en modder, en dit kan erop duiden dat hij zonden opgeeft en afziet van ketterijen, als hij voor zoiets vluchtte. Of zijn val was in een moskee of kleuterschool, of aan een profeet of kleuterschool, of aan een profeet of aan het nemen van een koran, of aan een groepsgebed . Wat betreft wat terugkwam naar de berg in termen van val, sloop of professionaliteit, het duidt op de vernietiging van degene die de berg op hem dreef, of zijn vernietiging of zijn moord, tenzij hij in de lucht boven de hoofden van de schepping uitkomt. , omdat het een grote vrees is die van de kant van de koning bij het volk overblijft, omdat de kinderen van Israël de berg hebben opgetrokken Boven hen is als een baldakijn, om God voor hen te vrezen, en een bedreiging voor ongehoorzaamheid . Wat betreft het besturen van de bergen, dit is het bewijs van een voortdurende opstanding, ofwel een oorlog waarin de koningen zich tegen elkaar verzetten, ofwel een verschil en onrust die plaatsvindt tussen de wetenschappers van de aarde in een beproeving en nood. , waarin de gewone mensen omkomen, en dit kan duiden op dood en pest, want het is een van de tekenen van de opstanding, en de terugkeer van de berg is boter of as of vuil, er zit niets goeds in voor degene die wees de berg voor hem, noch in zijn leven, noch in zijn religie, en als hij werd toegevoegd aan hem die werd verheerlijkt na zijn vernedering, en veilig was na zijn ongeloof, en hij vreesde God na zijn tirannie, keerde hij terug naar wat hij was en keerde terug naar zijn eerste staat, omdat de Almachtige God. De schepping van het gewaad, zoals ze beweren, is waterschuim en het schuim is ongeldig, zoals de Almachtige God in Zijn boek zei . En de berg met water, planten en groen is eigendom van een schuldenaar . En als er geen plant of water in staat, dan is het een ongelovige dominante koning, want net als de doden looft of heiligt de Almachtige God hem niet . De staande berg die niet gevallen is, is levend en is beter dan de gevallen, en de gevallen die rotsen zijn geworden, is dood, omdat hij God niet noemt of hem prijst . En wie op een berg opstond en van zijn honderd dronk en de voogdij waardig was, hij kreeg het van een man van een hardhartige koning, en wat hij niet waardeert, is wat hij dronk . Het obstakel is een straf en strengheid, als het ervan valt, zal het overleven, en als het opstijgt, zal het opstaan ​​en zwaaien van vermoeidheid . En de rotsen rond de berg en de bomen pimpen die plek . En elke ascensie is een hoogte, elke val is een positie, en elke ascensie duidt op een probleem, dus de daling geeft een opluchting aan, en elke ascensie geeft een staat aan, dus de daling duidt op isolatie . En als hij zag dat hij een berg droeg en zwaar op hem was, dan draagt ​​hij de voorraden van een enorme man of een koopman die op hem weegt, en als hij bang is, vrees dan voor hem . Als hij ziet dat hij een berggrot is binnengegaan, zal hij rationaliteit verwerven in zijn religie en zaken, de zaken van de sultan overnemen en in staat zijn . Als hij de grot van een berg in een grot binnengaat, dan beraamt hij een koning of een onneembare man, en als een berg hem ontmoet, zullen zij of een reis of een ondoordringbare man of een moeilijke zaak of een moeilijke en wrede vrouw elkaar ontmoeten hem, en als hij ziet dat hij de berg heeft beklommen, dan is de berg het doel van zijn eis, net zoals hij is opgestegen, totdat hij erboven is geëgaliseerd . Elke beklimming die een persoon ziet, of een obstakel, een heuvel, een dak, enz., Is om te verkrijgen wat wordt verlangd door het wegnemen van de behoefte die hij wil, en de beklimming is gelijk, ontbering en niets goeds . Als hij ziet dat hij is afgedaald van een heuvel, paleis of berg, dan is de kwestie die hij vraagt ​​minder en niet vervuld, en wie ziet dat hij een berg aan het slopen is, dan komt een mens om, en wie ziet dat hij is geïnteresseerd in het beklimmen van een berg of het beoefenen ervan, dan was die berg een doel waarnaar hij stijgt, en als hij erboven staat, bereikt hij zijn hoop. Als hij van hem valt, zal zijn toestand worden verdreven . En de prijzenswaardige beklimming op de berg is om daarin te hinken zoals degene die de berg opklimt . En alle verheffing is prijzenswaardig, tenzij ze vlak is, want de Almachtige God zegt : ~Ik zal hem oplopen tot last .~…

…De heuvel en de heuvel : als de aarde een teken van mensen is, dan zijn ze daaruit gemaakt . Dus elke schande ervan, heuvel, heuvel, kiddiya en eer, duidt iedereen aan die boven het publiek is genoemd door afkomst, kennis, geld of autoriteit . Het kan wijzen op eervolle plaatsen, hoge rangen en goede boten, en wie zichzelf boven iets van hen ziet, als hij ziek is, is dat zijn kist, vooral als hij mensen onder zich ziet . En als hij niet ziek was en een huwelijksstudent was, zou hij trouwen met een eerbare vrouw van hoge mannelijke klasse, die evenveel de capaciteit van deze wereld heeft als de heuvel de capaciteit van de aarde bevat, en de overvloed aan aarde en zand . En als hij zag dat hij meer tot mensen predikte of de oproep tot gebed deed, als hij de koning waardig was, verkreeg hij die, of de rechterlijke macht, fatwa, oproep tot gebed, preek of roem en reputatie, omdat het is de plaats van de edelste van de Arabieren, en wie een vlak land ziet waarin zich een heuvel of een heuvel bevindt, dan is hij een man met de capaciteit van de wereld eromheen vanaf vlakke grond . Als hij groen om zich heen ziet, dan is het zijn religie of goede behandeling, dus wie ziet dat hij op die heuvel zit, eraan vastklampte of eraan in staat is, dan is hij gehecht aan een groot man, zoals ik beschreef, en als hij ziet dat hij in de schaduw van de heuvel zit, dan leeft hij in de schaduw van de man . Als hij ziet dat hij op de heuvels loopt, dan is hij gered, en wie ziet alsof hij van een hoge plaats neerdaalt, zal ze en leed ontvangen . Lopen in een krater is moeilijk, en de eigenaar hoopt op gemak in de gevolgen ervan ….

…De zandloper is een opstapelend uur, en het is een uur glas en er zit zand in. Het zijn twee individuen die verwijzen naar twee kinderen, twee broers of twee partners, en wie ziet dat er iets in hem is gebeurd, interpreteert het in termen van goed of kwaad . Minkam kan versiering en schoonheid aan de eigenaar aangeven . Een man vroeg me een keer, en hij zei : ik zag een nerts gemaakt van glas in een droom, dus ik vertelde hem : ik ben verloofd met een vrouw en ik wilde met haar trouwen, en dat de minka een echtgenoot is, dus de bovenste een deel is een man en de onderste is een vrouw ….

…Op het land, zijn bergen, zijn grond, zijn land, zijn dorpen, zijn rol, zijn gebouwen, zijn paleizen, zijn forten, zijn faciliteiten, zijn luchtspiegelingen, zijn zand, zijn heuvels, zijn baden, zijn manden, zijn markten, zijn winkels, zijn daken, zijn poorten, zijn wegen, zijn gevangenissen, zijn verkoop, zijn kerken, de huizen van zijn vuur, zijn gangen en dergelijke. De wereld is in de wereld, en de hemel is boven het Hiernamaals, omdat de wereld dichterbij is, en het Hiernamaals is vertraagd, vooral omdat het Paradijs aan de hemel is, en de bekende aarde de stad aangeeft waarin hij is, en zijn mensen en inwoners . En het duidt op reizen, als het een gereisd pad is zoals woestijnen en prairies, en het geeft een vrouw aan als zij een van haar grenzen is, en hij ziet de eerste en de laatste daarvan . En ze duidt de vrouw en de vrouw aan, omdat ze tussenbeide kwam, ploegde, zaaide en water gaf, zodat ze haar plant zou dragen, baren en neerleggen tot het voltooid was . Misschien was de aarde een moeder omdat we eruit zijn geschapen . Hij die een onbekend land bezit, wordt rijk als hij arm is, trouwt als hij alleenstaand is en hij trouwt als hij een arbeider is . En als hij land verkoopt of naar een ander gaat, zal hij sterven als hij ziek is, vooral als het land waarnaar hij verhuisde onbekend is, en hij is arm als hij welvarend is, vooral als het land waarvan hij afscheid nam gras was. en weiland, of hij ging van een leer naar een leerstelling, als hij een opziener was . Als hij van dor land naar vruchtbaar land gaat, dan verhuist hij van ketterij naar Sunnah, en als het anders is, dan is de zaak tegen hem, en als hij ziet dat hij hoopt te reizen, dan is dat wat hij ontmoet in zijn reis, en als hij ziet alsof de aarde is gespleten, dan vertrekt er een jonge man, er verschijnt vijandschap onder de mensen.Als een oude man eruit kwam, was hun grootvader gelukkig en kreeg hij vruchtbaarheid, en als hij het zag splijten , er kwam niets uit en er kwam niets binnen, er gebeurde een slechte gebeurtenis op aarde, en als er zeven uit kwamen, duidde het op de verschijning van een onrechtvaardige heerser, en als het er levend uitkwam, dan blijft het kwelling in dat gebied . En als het land werd opgesplitst met planten, kreeg de bevolking vruchtbaarheid, en als hij zag dat hij de aarde aan het graven was en ervan at, kreeg hij sluw geld, want graven is bedrieglijk, en als hij een land ziet dat uiteenvalt met de plant en hij denkt dat het zijn bezit is en verheugt zich daarin, hij geeft aan dat hij krijgt wat hij verlangt en sterft snel, want de Almachtige God zegt : Zelfs als ze zich verheugden over wat ze waren gekomen, namen we ze plotseling . ~ En wie het land met zijn hand vouwt, hij zal een bezit krijgen, en er is gezegd dat de kudde van het land een erfenis heeft verworven . Een smal land, een nauw leven . En naar zijn woord is de aarde goed, hij bereikte goed in religie en de wereld, en haar verdachte woorden van onbekende betekenis, geld van achterdocht ….