…En wie ziet dat hij is gestorven met de verschijning van de doden op zich, en niemand om hem heeft gehuild, niet gewassen is en niet gehuld is, hij zal een deel van zijn huis vernietigen ….
Dromen over Zie de doden dorstig
(61 betekenissen van dromen over Zie de doden dorstig )…En wie ziet dat de doden hem iets hebben gegeven en een smerig kleed was, begaat immoraliteit ….
…En wie ziet dat hij de beenderen van de doden scheidt, hij zal zijn geld op een andere manier uitgeven dan zijn rente, en als hij ziet dat hij ze ophaalt, dan zal hij geld en voordeel krijgen ….
…En wie ziet dat hij een spiegel heeft geraakt en hem niet aankijkt, dan zal hij bij mensen krijgen wat hij in zijn gezicht haat. Als hij ernaar kijkt, zit er niets goeds in, en als hij gezag heeft, zal hij spoedig zijn plaats zien zoals hij, behalve als de spiegel weer is of nul of iets dergelijks, dan zal hij een jongen een jongen slaan , en zo niet Hij wacht op een zoon en hij is een sultan of een arbeider, dan is hij geïsoleerd en ziet iemand anders in zijn plaats, en zo niet, dan verlaat hij zijn vrouw en er werd gezegd dat degene die een spiegel zag met zijn hand keek hij in, dan gaat zijn bezorgdheid weg, en als een vrouw ziet dat ze in een spiegel kijkt zonder zilver, als ze zwanger is, baart ze een slavin zoals zij, en wie dat ziet , kijkt hij in de spiegel Een Indiase vrouw sterft voor een mannelijk kind, en als hij een zwangere vrouw heeft, is wat er in haar baarmoeder zit de doden…
…Kan mij iets blijs overkomen en dan, dagen nadat het is gebeurd, zie ik een visioen dat ermee te maken heeft? A : Ja, het is mogelijk, maar het is waarschijnlijk dat omdat ik je een goede visie, het komt dagen, maanden of jaren later , om in genade en plezier ….
…Type I : Revelation verafschuwd Ze hebben de duivel te doen , en het reciteren zelf , die wordt Bodgat dromen genoemd, dat is te wijten aan de sluwheid van Satan en zijn bedrog en zijn vijandigheid voor de mens . (1) Een voorbeeld van deze soort is overgeleverd in Sahieh Muslim uit de h’adieth van Jabir moge Allah tevreden met hem zijn van de Boodschapper God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei dat hij een bedoeïen vertelde die naar hem toe kwam en zei : Ik droomde dat mijn hoofd was afgehakt, dus we volgen hem, dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, bestrafte hem en zei : ~ Zeg niet dat Satan in een droom met je speelt .~ (2) In een andere zei Raaah Jaber : Ik hoorde de Profeet vrede zij met hem Tkd een toespraak houden, hij zei : tegen Aihdtn een van jullie Btalb de duivel in zijn slaap . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen zei Gods genade : De pijp droomt, het verwarde ongeorganiseerd , en vaak zei dat Tartuffe de almachtige Satan haatte :~ om degenen in te pakken die Ouamno niet Bdharhm niets anders dan God wil ~( argument : 10). (3) en dit soort visioenen hij Adab zes : ten eerste : om toevlucht te zoeken bij Allah tegen zijn kwaad , en deze beschuldiging is duidelijk , Valastaazh legitimeert alles wat het gehaat wordt . Ten tweede : om toevlucht te zoeken bij Allah tegen Satan . Om te spreken : ~ als je zag een visioen van haat Fletholh en spit op zijn drie keer links en God vragen van goedheid en zoek mijn toevlucht bij Allah tegen het kwaad ~ overgeleverd door Ibn Majah uit de hadith van Abu Hurayrah marfoo en overgeleverd door Muslim, ook .~ (4 ) Volgens de roman in een moslim uit Jabir ook : ~ Olistaz Allah van Satan ‘s drie ~ kwam in een roman Moslim ook : ~ Afilipsq ging drie keer weg ~ die ik zal schetsen in : Ten derde : spugen terwijl hij oplet vanuit zijn slaap drie keer vertrokken . Elke spuugde zijn linkerhand driemaal Besqa-licht ‘ en het geheim van deze God kent ‘ gruwel van wat hij zag en minachting voor de demon dat ik zie dat dat visioen aan de rechterkant echt is ‘ , werd links uitgekozen omdat het het vuil is , en triangulatie in de vorige roman Moslimbevestiging ~ heeft gereageerd met drie woorden : Altfet wees zonder speeksel ~ en bagasse wees bij hem speeksel zacht . spugen en bij hem zijn speeksel en het grootste deel van bagasse . vierde : om de kant te veranderen waarop hij was toen hij zag het , aan zijn zijde met de tweede de reden voor dit? : optimistisch over te zetten en te verplaatsen misschien is er een andere reden die edgewise plaats van de duivel , en zodat visie bochten van gruwel voor de geliefde en verplaatsen van die schadelijk zijn voor de goede . vijfde : niet om te vermelden om een reeds , heeft verklaard dat een aantal gesprekken te corrigeren wat Bukhari Gods genade via Abu Sa’id al – Radhi Ath met hem en hij zei, ~ en herinnert haar van een dat niet het geval hem schade berokkenen ~(5). zoals voorzien in ons verhaal van de man die sprak over het visioen om zijn nek te slaan , de Obi, maar de uitdrukking ervan is niet alleen Iqsa voor degenen die hem vertrouwen , of hem begeleiden ‘ of over de wereld om Aabroha hem te laten boeten wat ze kunnen en Arushdouna wat wordt door hen aangesteld en wat hem ten goede komt . De vraag wordt hier gesteld , wat is het geheim ervan verboden? Fa zegt het geheim dat God kent – voorlopig bijgewerkt door , misschien verklaard door het schijnbare geschaad zijn imago . En wees een potentiële ~ valschatting van de Almachtige God ~ en geeft aan dat de h’adieth van Abu Razin moge Allah tevreden met hem zijn bracht : ~ Het visioen van een man van een vogel die niet was overgestoken ~ Indien gekruist getekend ~, en goed praten . (6) wat betekent : dat visioen indien mogelijk tweezijdige ~ kruising van een van hen vond plaats in de buurt van die capaciteit , en laat zien dat zo’n man zijn been opheft waarop hij wacht. Matthew zegt het . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Commentaar op het interview : ~ Het visioen van een man op een vogel die niet overstak als hij werd gekruist, deed zich voor ~ . Frank zegt dat visie is als een kruis , en zo leerde ons de Boodschapper van Allah dat is niet het gebrek daaraan, maar een mentor of een geleerde of minnaar , omdat ze veronderstelden dat ze de beste betekenissen zouden kiezen in de interpretatie Vtqa op dienovereenkomstig, maar nee betwijfel of het beperkt is tot de vraag of de uitdrukking die visie tolereert, zelfs op het gezicht , en niet puur een fout is , anders is het dan niet het gevolg van hem, en ik ken God ‘, heeft erop gewezen dat de betekenis van imam Bukhari in het boek uitdrukking van zijn Sahih door te zeggen : ( deur ging het niet zien visie voor de eerste voorbijgaande als het geen pijn doet .) blijkt uit de woorden van de Profeet vrede zij met hem naar Aboe Bakr, terwijl door zijn visie : ~ een goot aantal en sommigen misten: ‘ De Profeet vrede zij met hem gaf niet aan wat Abu Bakr had gezondigd , zelfs tussen degene die zondigde naar de uitdrukking van de Profeet vrede zij met hem is de tweede en de eerste die moet worden goedgekeurd, maar het bleek verkeerd . dus niet knippen Raak het algemeen alleen om het te vertrouwen , en hem en zijn kennis en mening te adviseren, en opvattingen van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn van de Profeet vrede zij met hem dat hij zou zeggen : ~ niet Tqsoa visie alleen wetenschapper of mentor ~ in de roman : ~ niet alleen op Iqsa Wade, een aanscherping van de aanduiding van de vriendelijkheid van een acteur. Overgeleverd door Tirmidhi zei Sheikh Albani : S Zijn roeping is authentiek volgens de voorwaarden van de twee sjeiks, en de betekenis van de vorige hadith ‘Het visioen is op een man die vliegt ‘ betekent dat het niet tot rust komt tenzij het kruist , zoals als het op een vliegende man was . ~ Dus het viel en viel waar het kruiste, net zoals het ding dat aan de voet van de vogel zit met de minste beweging valt, en dit is een representatieve analogie. De snel vliegende vogel heeft een voorwerp dat met de minste beweging valt op zijn been . het geeft de mogelijkheid om de visie op het gezicht van de verdragen wat er verteld herhalingen en biedt ook ons verhaal van de man die op de sprak visie op het raken van zijn nek , de Obi, maar de uitdrukking is niet Iqsa alleen op degenen die hem vertrouwen , of mentor voor hem , of de wereld om Aabroha hem te laten boeten wat ze maar kunnen en Arushdouna Wat helpt hem en wat is nuttig voor hem . De vraag wordt hier gesteld , wat het geheim ervan is verboden? Fa, zeg het geheim dat God weet – omdat de bijgewerkte ze , misschien geïnterpreteerd geschaad op het zichtbare beeld – en dit is een potentieel , valt de waardering van God , en laat zien dat deze h’adieth van Abu Razin moge Allah tevreden met hem zijn gebracht : ~ Het visioen van een mensvogel is niet gekruist , indien gekruist ondertekend , ~ de hadith is goed . Betekenis : dat visioen indien mogelijk tweezijdig , kruising van een van hen vond plaats in de buurt van die capaciteit , en laat zien dat wat er van Abdul Razak kwam zei : het visioen ligt op wat kruist als Zllk als een man die zijn been optilde wanneer hij wacht op plaatsen . (7) zei Sheikh ( Mohammed bin Nasser al- Albani ) in een commentaar op het interview : ~ Het visioen van een man op een vogel die niet overstak als hij werd gekruist, deed zich voor ~ . Frank zegt dat visie is als een kruis , en dat leerde ons dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) niet het gebrek daaraan is, maar de mentor of een geleerde of minnaar , omdat ze veronderstelden de beste betekenissen te kiezen in de interpretatie Vtqa on dienovereenkomstig , maar wat niet. Het lijdt geen twijfel dat dit beperkt is tot de vraag of de uitdrukking iets is dat het visioen zelfs op een bepaalde manier kan verdragen , en geen zuivere fout is , of dat het op dat moment geen effect heeft en God weet het het beste (8), en Imam Bukhari verwees naar deze betekenis in het boek van uitdrukking van zijn Sahih door te zeggen : ( Hoofdstuk van degene die het visioen van de eerste voorbijgaande, zo niet gekwetste niet zag ). Bewezen door de woorden van de Profeet vrede zij met hem tot Abu Bakr terwijl hij door zijn visioen heenging : ~ A schonk wat uit en miste er wat ~, en de Profeet vrede zij met hem , gaf niet aan wat Abu Bakr zondigde , zelfs tussen degenen die zondigden. de uitdrukking van de Profeet vrede zij met zijn vrede is de tweede en de eerste die moet worden goedgekeurd, maar dit bleek verkeerd te zijn . (9) Daarom, niet knippen Raak over het algemeen alleen maar om het vertrouwen , en hem en zijn kennis en mening, en Views adviseren: Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn van de Profeet vrede zij met hem dat hij zou zeggen : ~ Do niet Tqsoa-visie alleen voor de wereld of mentor ” (10), in de roman : ` ` Iqsa alleen op Wade en ‘ ‘ scherper de naam van de betekenaar van de acteurvriendelijkheid , vertelde Tirmidhi Shaykh al – Albaani : correct toegeschreven aan de toestand van de twee sjeiks (11) , en de betekenis van het vroegere moderne ‘ visioen van een mensvogel ‘ het komt niet tot rust tenzij het wordt uitgedrukt , het is alsof het op een vliegend been was, en het viel en viel waar het kruiste, als het ding dat op de man is van de vogel valt met de minste beweging. Dit is een analogie, waarbij het visioen werd vergeleken met een snel vliegende vogel, en er werd iets aan zijn poot gehangen dat met de minste beweging viel . Het toont de mogelijkheid van een visie op het eerste gezicht van tolereren wat er in zijn Sunan in het boek Openbaring wordt verteld. Band Hassan Suleiman bin verliet Aisha, de vrouw van de Profeet vrede zij met hem, zei : Een vrouw uit de mensen van de stad heeft een echtgenoot-handelaar, Tri was het visioen van de meer afwezige haar man, en zelden missen ze alleen zwanger achtergelaten, komt de Boodschapper van alle vrede zij met hem, zegt : Mijn man is een handelaar kwam uit Fterkny zwanger, en ik zag als gezien slapen om mijn huis te forceren werd gebroken en ik werd geboren als een jongen met ogen, zei de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) : ~ goed , want je man aan jou, de Almachtige God wil, een rechtvaardige, en baart een jongen met gerechtigheid . je ziet waren twee of dinsdag al komt de boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zegt dat haar , gaat terug haar man en bevallen van een jongetje . . kwam een dag als Tonah was , en de Boodschapper van Allah vrede zij met hem afwezig , het heeft dat visioen gezien , zei ik tegen haar : oom je w zal de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) in twijfel worden getrokken, o natie van God? En ze zei : een visioen dat ik zag kwam tot de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, vraag hem naar , hij zegt : ~ goed , zal worden gezegd, en ik zei : Vertel me wat? Ze zei : Zelfs de Boodschapper van Allah mag Allah zegene hem, kom en hem, Voardha hem als je introduceert . Zei Aisha : Ik zweer dat ik wegging zelfs vertelde me, ik zei : God , die liefdadigheid jouw visie naar Imutn je man , en breng een jongen voort Vajra !! Ik bleef huilen en zei : Mali yen bood je mijn visioen aan ?? ging de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) binnen, huilend zei tegen haar : ( verdoemd O Aisha? ) Dus ik vertelde hem het nieuws en wat werd aan haar, de Boodschapper van God, uitgelegd, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ~ Wat, o Aisha, als je een visioen naar de moslim oversteekt, het dan voorgoed doorgeeft, dan zal het visioen volgen wat de eigenaar kruist . ~ Aisha zei : Dus bij God, haar man stierf, en ik zie haar niet, maar ze baarde een kind dat een eenling is (12). Conclusie die hieruit voortkomt , dat visioen indien mogelijk twee – si ded , vond het oversteken van een van hen plaats in de buurt van die capaciteit . dus Jacob’s zoon Jozef verbood Iqss zijn visioen aan zijn broers uit angst voor bedrog en afgunst , zei Stone Son : de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) Dat er een visioen plaatsvindt behalve voor iemand die liefheeft omdat hij het hem kan uitleggen in een manier die hij niet leuk vindt, hetzij met haat of jaloezie , het kan van die kwaliteit vallen , of naar Zichzelf haasten van die bedroefde en gekwelde , dus gaf hij opdracht om een update achter te laten voor degenen die daarom niet leuk vinden . (13) VI : die vraagt wanneer een slechte droom ook zal zijn : gebed , en wordt aangegeven door de h’adieth van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn : ~ Als hij zag . ENIG wat hij haat , laat Vlaisal dus niet gebeuren door mensen . ~ (14) en de wijsheid van God en ik weten : dat het gebed van elke toevlucht optreedt als slaaf, vreest dat het over Almkarh doet . Volgens om sommige geleerden, het is een lezing Zevende Staat van de stoel, maar hem niet te leiden, zelfs als hij geen lezen van deze stoel in zijn gebeden hebben twee bereikt dingen samen, bidden en lees de stand van de stoel . En als hij zich beperkt tot het doen van iets van wat hij noemde, zal het voldoende zijn om de schade ervan af te weren, zo God wil, zoals de hadiths zeiden . Maar het is beter voor hem om alles te doen om de vertellingen te combineren . Ibn Qayyim zei in Zaad : en wanneer het hem geen kwaad deed, maar dit visioen drijft Almkorhh het kwaad . Al-Nawawi zei : God maakte geen melding van de reden voor de veiligheidsimpact van de Abomination- visie en zorgde ook voor liefdadigheid en bescherming voor geld . . . En het smeken daarin een antwoord en betaling van rampspoed en aalmoezen te doen, beloont de dood van het kwade dit alles door het besluit van God en bekwaamheid . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – een verwijzing eerder – p. 5 . (2 ) Overgeleverd door Muslim in zijn Sahih, zoals uitgelegd in het nucleaire (27 \ 15 ) • op .. (3 ) say nuttig boek over monotheïsme – Verklaring van Sheikh : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Vertelde prijzen in de boek Openbaring uitdrukking 0 deur zag een visioen van haat – op – moslim in het boek Openbaring ( 15/17 ) – op •. (5 ) Zie de opening ( 12/369 ) , het boek Openbaring vanaf de deur van de uitdrukking van God – op . (6 ) Modern geklasseerd uitspraak en Sundh Hassan werd overgeleverd door Abu Dawud in het boek van de literatuur, de deur van wat kwam in een visioen – een vorige referentie – en Rawa Tirmidhi in het Boek der Openbaringen de deur van wat kwam in de uitdrukking van visie – op – overgeleverd door Ibn Majah in het boek van de uitdrukking van het hoofdstuk Openbaring van Openbaring Indien aangenomen en ondertekend, niet Iqsa alleen op de vallei – op – 0 verteld door Imam Ahmad in het eerste datuminterview van burgers met Abu Razin Oqaili, vondeling Ben Amer Muntafiq – op ‘ en verhaalde samenvattingen in het boek Openbaring hoofdstuk van Openbaring vallen niet tenzij ze een weerspiegeling zijn van 0 gepubliceerde Library Scientific – Beirut . (7 ) zie : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/432 ). ( 8 ) reeks gesprekken correct , c 1, p. 28, i 2 , het informatiebureau 1399 van . (9 ) Verteld door Bukhari in het boek van de uitdrukking deur zag het visioen niet voor de eerste voorbijgaande als het geen pijn doet, zoals in Fath al – Bari ( 12/431 ), en Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire uitleg ( 15/29 ), – Referentie voormalige -, en zal komen praten door te vermelden in p 101 . (10 ) Overgeleverd door Tirmidhi in het boek Openbaring hoofdstuk in de interpretatie van Openbaring wat wordt aanbevolen en hen haat – op – en gerichte samenvattingen in het boek Openbaring dat de deur van haatvisie alleen de wereld weerspiegelt Of mentor – op – overgeleverd door Ibn Majah in het boek Openbaring ging de uitdrukking de deur van het visioen over, zo niet alleen Iqsa ondertekend op de vallei – een eerdere verwijzing . (11 ) correcte chatter-serie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , de vertellers van het drama in zijn Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) uitbreiding Zie : luifel Reni – op – ( 1/176 ). En Ibn Hajar – vorige referentie (631/12). (14 ) Verteld door Imam Muslim in het boek Openbaring ( 15/21 ) – Gewogen ex – Abu Dawood in het boek van literatuur aan de deur van wat er in een visioen kwam – op -, en prijzen in het boek Openbaring uitdrukking van de deur van Openbaring drie – een verwijzing eerder . En Ahmad nam het op in zijn Musnad in de rest van de Musnad van de velen – een eerdere verwijzing – en de Darami in het Boek van het hoofdstuk Openbaring van de Visie Drie – een eerdere verwijzing – en al – Tirmidhi in het boek Openbaring hoofdstuk van wat er in het visioen van de profeet Mohammed kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, de schaal en de emmer – vorige referentie -. (15 ) uitbreiding Zie : Verklaring van de trio’s van Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – en uit te leggen Muslim – Nawawi (15 /18 ) – op – en Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , het bereiken van Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , verspreid de berichtorganisatie , Al – Manar Library Islamic , i 13, de datum van 1406 van ( 2/459 ). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi ….
…Soms zie ik een goed visioen in een droom en ben ik er blij mee , maar ik heb er geen bewijs voor als ik wakker ben. Dus wat geeft het aan? De geleerden zeiden dat als wat een persoon soms ziet, hij het niet vindt terwijl hij wakker is, en niets vindt om het aan te duiden, het wordt opgenomen in de pijpdroomsectie, en dit is meestal te wijten aan de actie van de geest vóór Als iemand ermee slaapt, kan hij, als hij slaapt, iets zien dat erop duidt, en dit kan noch kwaad noch voordeel opleveren (3)….
…Wat betreft de twee mannen, zij zijn de ouders, zijn zwangerschap, of waar iemand op staat in zijn plaats van bestaan, wat hij ook ziet in dat van Zein of Shein, hun interpretatie is in hen. Als hij ziet dat zijn ene been is doorgesneden of gebroken, dan geeft hij aan dat de helft van zijn geld op is of dat een van zijn ouders weg is, en als hij dat ongeluk in zijn benen ziet, duidt het op zijn reizen of het vertrek van zijn geld of zijn dood, en wie zijn voeten van ijzer of koper ziet, het duidt op een toename van zijn leven en geld, en wie ziet dat zijn voeten versuft zijn, het duidt op zijn korte leven en de afname van zijn geld en op wie ziet dat zijn been is in een man veranderd iets van de dieren is een teken van kracht…
…Wat betreft de long, het is de vreugde en het plezier van een persoon, en wie daarin iets ziet dat gemakkelijk of verdrietig is, dan wordt het daarin geïnterpreteerd. Wat betreft de milt, het is geld, en er werd gezegd, en het kan de consistentie van het lichaam zijn. En wie dat ook zag in dat iets dat versierd of vernederd was, dan wordt het daaraan toegeschreven en sommigen van hen zeiden dat het zien van milt van alle dieren geld is. Halal en wat niet gegeten wordt is verboden…
Wat betreft de ribben, het zijn de vrouwen van het huishouden, dus wie er een toename in ziet, is een toename in zijn gezin, en wie een afname ervan ziet, hij zal
…Wat betreft de tanden in interpretatie, de mensen van het huis en verwantschap, wat betreft de hogere, de mannen en de lagere, de vrouwen, de hoektand is de meester van de mensen van zijn huishouden of wie hem maar past, en de rechterboven Fang zou een jongen zijn die de plaats van zijn vader inneemt en de linker is onder hem. Hij zag iets van schoonheid en schoonheid of tegen hen, dus hij ziet dat in degene die de tand aan hem toeschreef, en degene die zag dat hij opgroeide met een kant die vergelijkbaar was met hem, hij profiteert van degenen die worden toegeschreven aan hem van de genoemde of wie zijn plaats inneemt, en wie zijn tanden ziet, dan is hij een gebrek aan zijn huishouden en misschien duidt dit op een toename van Al-Hassan en is het aanraken van je tanden een bewijs van een ruzie tussen de mensen van zijn huishouden, en de discrepantie van de tanden geeft aan dat hij geld heeft uitgegeven aan het ontkennen van de zorgen en de witheid van de tanden, hun lengte en perfectie, een toename van de kracht van zijn gezicht, en wie ziet dat hij een tand laat groeien terwijl hij pijn heeft, is een schande of ellende en wie ziet dat iemand aan zijn tanden trekt, geeft aan dat hij zijn baarmoeder snijdt of dat hij zijn geld uitgeeft om hem te haten, en wie ziet dat zijn tand op de grond valt en hem ontmoet, geeft aan dat hem een kind is geboren. Als hij hem niet heeft gevonden, duidt dit op de dood van een van zijn familieleden, en als hij ziet dat zijn tanden zijn afgenomen, dan is dit niet Mahmoud. Sommigen van hen zeiden dat de kleinheid van tanden duidt op goed en hun oudheid op het goede nieuws. Een link defect Het is waakzaam, het is in drie aspecten: ze zijn, verdriet, bankroet, de dood van verwantschap of zwakte van energie, en wie ziet dat al zijn tanden zijn gevallen en verdwenen, dan is hij in vijf opzichten de dood van al zijn familieleden en de lengte van zijn leven en zijn geld en zijn levensonderhoud en zijn religie en hij kan sterven en als ze in zijn schoot of in zijn hand vallen, of in wat er toevallig wordt bewaard Tien manieren om aan geld te komen, veel hebben van nageslacht, zijn familieleden ontmoeten op een plaats, zijn huis slopen, schulden betalen, geld in rente betalen, achtentwintig jaar leven en een periode van tweeëndertig jaar hebben geleefd en een boete van dertig dirham tot dertigduizend, afhankelijk van de plaats en het geld gaan ten koste en wie denkt dat hij zijn tanden poetst gedurende de tijdsperiode, dit is niet Mahmoud En wie ziet dat er geen tanden in zijn mond zijn en er dan nieuwe zijn ontsproten, dan veranderen er op drie manieren dingen en een lang leven en zijn management i s in het belang van hemzelf en sommigen van hen zeiden dat hij die zag dat er niets in zijn mond is dan een tand, dat dan een jaar aangeeft, en als hij meer ziet dan dat van minder dan tien, dan is er één uitdrukking van het is een jaar. Een tand op een plaats waar het niet nodig is om het te laten groeien, het duidt op iets dat niet prijzenswaardig is, en wie denkt dat hij zijn tanden of een deel ervan heeft ingeslikt, eet wat hem niet is toegestaan van geld…
…En wie Bilala ziet, hij beveelt het goede aan, en hij zal worden vermeld op de hoofden van wezens en over het algemeen is de visie van de metgezellen van de profeet goed en nuttig in deze wereld en het hiernamaals ….
…En wie ziet dat hij blind was, ziet dan, dan wordt hij naar de waarheid geleid . Sommigen van hen zeiden dat deze visie in zeven aspecten wordt geïnterpreteerd: het verwerven van schulden, geld, kinderen, inzicht, begeleiding en genezing van ziekte, en sommige uitleggers zeiden dat het zien van blinden duidt op vervreemding, want hij, vrede zij met hem, zei : De vreemdeling is als een blinde, ook al ziet hij ….
…Wat betreft de beenderen, de rijkdom van de man van wie hij in zijn levensonderhoud moet voorzien en van hem afhankelijk moet zijn, is als slaven en beesten. Wat hij daarin ook ziet vanuit een zin of een shein, het wordt door hen geïnterpreteerd. Ibn Sirin zei: Botten zijn geld en levensonderhoud. Wie iets slaat, als hij iets heeft om het te bedekken, dan is het meer dan dat. Het bereiken van pracht en praal, en sommigen van hen zeiden dat alle botten, of ze nu voor mensen of dieren zijn, geld zijn en de hersenen verborgen geld. Wat werd toegeschreven aan wat werd gegeten, is toegestaan en wat niet werd gegeten, is verboden en wie ziet dat hij at uit de hersenen van een overleden persoon, eet voor zover dat van zijn geld. Hij was onbekend, dus hij kreeg in ieder geval een uitkering, en wie zag dat zijn hersenen uit zijn neus op de grond kwamen, zijn kapitaal was weg…
…Wat betreft de stem en spraak, wie zijn keel als een dam ziet en er geen stem uit laat zien, zijn visioenen geven zijn scherpzinnigheid aan, en wie ziet dat hij Arabisch spreekt, het is een verworvenheid van glorie en eer. Hij zag dat hij sprak tot woorden die gerechtvaardigd zijn door de rede en goedheid en voordeel hebben, dan is het beter voor hem, en als het anders is dan hij, dan is zijn uitdrukking tegen hem en wie zag dat een lid van hem sprak, geeft aan dat iemand is een martelaar tegen hem en sommigen van hen zeiden dat de stem de reputatie van een persoon onder mensen is. Als hij sterk is, dan is hij een trots en een goede reputatie. En als het anders is dan hij, dan is zijn uitdrukking tegen hem. En de grote stem is niet het recht van Mahmoud op vrouwen…
…Wie zijn hoofd ziet afhakken in een stad of plaats of bij een poort, dan komen de leiders van het volk naar die plaats, en als hij ziet dat hij van hen eet of iets neemt, dan is dat de winst van geld en voordeel, en wie ziet dat zijn hoofd groot is, dan is het een toename van zijn geld en als hij een positie heeft dan een toename in trots, en als het anders zo goed is in ieder geval, en wie ziet dat zijn hoofd klein is, dan het tegenovergestelde van het geval, en wie ziet dat zijn hoofd is als het hoofd van een olifant, paard, leeuw, muilezel of ezel, dan is dat lovenswaardig, en als het is als het hoofd van een kameel, vee, schaap of varken , dan is dit Mahmoud niet en sommigen van hen zeiden dat hij zijn kop zag als de kop van een beest. Het is toegestaan om het te eten, dus er is niets mis mee, en als het iets is dat niet mag worden gegeten, dan zit er niets goeds in. En sommigen van hen zeiden dat het zien van de koppen van dieren geld en kop is. Als het afkomstig is van wat wordt gegeten, dan is het geld een echtgenote, en als het afkomstig is van iets dat niet kan worden gegeten, is het verboden. Profiteer ervan, evenals of hij hem zou betrekken bij wat niet zou moeten zijn zoals hij bij het ontwaken…
…Wat betreft het zien van boeken en kranten, wie iets van de interpretatieboeken van de Koran in zijn hand ziet, zijn zaken zijn oprecht, en als hij ziet dat hij erover leest, doet hij problematische zaken en wie ziet uit de jurisprudentiebundels, dan is hij zal het pad van goede daden bewandelen en als hij ze leest, volgt hij de verboden, vermijdt hij de verboden, de keuze van het goede en wie zag uit de nieuwsberichten Of hij leest dat het dicht bij de koningen staat en wie het heeft gezien uit de boekdelen van oorsprong dan zoekt hij naar mysterieuze dingen en als hij er iets uit leest, werkt hij met iets dat er geen baat bij heeft en het kan gebeuren tussen hem en de mensen van controverse en het kan de opdracht zijn van iets dat ervoor verboden is en degene die het zag uit de spraakvolumes in het hoofdstuk over monotheïsme, logica en bewering of wat dat ook uitkomt, of hij leest er iets uit, hij houdt zich bezig met prachtige zaken, en wie ziet uit de delen van de deugden van lof en lof of iets uit hen voorleest, dan spreekt hij vloeiend de tong met goede daden en rechtvaardigheid is prijzenswaardig in zijn daden, vermijdt de wereld die het Hiernamaals zoekt en wie ziet uit boekdelen van gebeden en preken of leest er iets uit , God de Almachtige reageert. Zijn smeekbede wordt aan hem meegedeeld door iemand die veilig is en wie uit boekdelen ziet of er iets uit leest, dan geven mensen hem de schuld van zijn daden. Iets, het is de gerechtigheid van zijn wereldse werken en wie een van de dichtbundels ziet of er iets uit leest. Als hij poëzie heeft met deugden en monotheïsme, dan komt hij goed en voordelen tegen, en als het lof of vastberadenheid is, dan werkt hij door een daad te doen die hem de schuld geeft en mensen neerstrijkt, en hij heeft er geen interesse in in zijn religie en wereld, en wie boekdelen van expressie ziet of Hij leest er iets uit, dan komt er een hadith tot hem van een persoon met een grote bestemming, en hij krijgt daar goed en eer van. En wie de boekdelen van het verslag ziet of er iets uit voorleest, hij zal zich zorgen maken over de zoektocht van de wereld, en wie de boekdelen met anekdotes, lacht en gebreken van mensen ziet en ze verheerlijkt en wat er geen nut aan heeft of leest iets daaruit, dan wordt het uitgegeven. Hij deed een lelijke daad, en er werd gezegd dat als je het boek zag als het niet werd geopend en niet wist wat erin zat, het in elke situatie een goede zaak is….
…En wie een van de metgezellen ziet, moge God tevreden met hen zijn, laat hem het voortouw nemen door zijn naam te ontlenen, zoals Saad en Saeed, want hij zal gelukkig, gelukkig en gezond van geest zijn, en misschien zijn zijn daden verbeterd. Er werd gezegd dat degene die een van hen zag op het pad van de religie van de islam zou zijn, sterke, sportieve, oprechte woorden en goede daden, en hij mag de daden imiteren van degenen die hem zagen omdat hij tegen hem uitsprak. Vrede : Mijn metgezellen zijn als sterren. Welke volg je ?…
En wie ziet dat hij zijn nagels snoeit door het gebruikelijke snoeien, dan is het het wegnemen van zorgen en leed, en als het het gebruikelijke overtreft, dan is het zwakte en gebrek aan bekwaamheid, en wie ziet dat hij zijn nagels op zijn nagels slaat tanden, dan begaat hij een onaangename zaak
…En wie Uthman ziet, moge God tevreden met hem zijn, het duidt op bescheidenheid, ascese, vroomheid en sport, en er werd gezegd dat het goed en deugdzaam zou zijn en ten onrechte zou kunnen worden gedood ….
…En wie Salman Al Farsi ziet, moge de Almachtige God hem zegenen met kennis en de Koran ….
En wie ziet dat hij een kroon van goud of essentie heeft, dan zal hij een grote autoriteit treffen, en als hij daar niet naar reikt, dan zal hij trouwen met een mooie vrouw die het met hem eens is, en als de vrouw dit ziet, zij trouwt met een buitenlandse man die onder de mensen wordt genoemd, en als ze zwanger is, zal ze een jongen meebrengen
…En wie Ali ibn Abi Talib ziet, moge God zijn gezicht hebben geëerd, dan zal hij hoog in positie zijn, subliem op zijn plaats, welsprekend, moedig en sterk van hart, aanhankelijk en geverifieerd, en er werd gezegd dat degene die hem zag terwijl hij gescheiden was kennis en moed zou vergaren en iedereen die hem levend zag op een plek waar de mensen van die plek kennis, gerechtigheid en eerlijkheid zouden verwerven en onrechtvaardigheid en vooroordeel van hen zouden verlichten ….
…En wie ziet dat hij een badhuis bouwt, dan bouwt hij met een vrouw, en wie ziet dat hij de badkamer betreedt, zal net zo goed door zorgen, verdriet of woede worden gekweld als de hitte van het bad, en zijn straf is goed zolang hij niet met heet water wast. Als hij baadt door die, dan is de zorg en verdriet kan zijn sterker. De badkamer of iets anders met koud water, omdat het hem van alle zorgen, angst en ziekte verloste, en wie zag dat zijn kleren in de badkamer werden gestolen, vocht hij met een man met de sultan…
…En de lever : de plaats van woede en barmhartigheid, en er werd gezegd dat de lever kinderen en leven aangeeft, en het verlaten van de lever uit de buik, het verschijnen van begraven geld . Als hij ziet dat hij iemands lever eet of hij heeft erop geslagen, dan slaat hij begraven geld op en eet het op . Als veel levers gekookt, gegrild en rauw zijn, dan zijn het schatten die voor hem worden geopend en die hem overkomen . En zowel veehouders als mensen . En het eten van de lever van een bekend persoon kost zijn geld. Als hij naar zijn lever kijkt en zijn gezicht erin ziet zoals hij doet met een spiegel, dan sterft hij ….
…En wie Jaafar al-Tayyar ziet, hij zal de hadj verrichten en binnenvallen ….
Wat betreft het veranderen van de naam, wie ziet dat hij met een andere naam werd genoemd en de naam is zonder zijn naam, dan zal hij hem een obscene fout of ziekte laten zien, en als hij wordt genoemd met een naam die beter is dan zijn naam, dan zal hij dat doen. eer, eer en prestige verwerven
…En wie sommigen van de rechtvaardigen uit de dood ziet, komt tot leven in zijn land, want die stad zal de vruchtbaarheid, verlichting en gerechtigheid van de bevolking van hun voogden krijgen, en de status van hun chef, Al-Hasan Al-Basri, moge God genade hebben. op hem, is fit alsof hij wol draagt, en in het midden ervan is een ketting en zijn benen zijn gebonden, en het heeft een pallet met honing, die op een vuilnisbelt staat Zijn hand was een tanbir die hem sloeg, terwijl hij was gebaseerd op de Kaaba, dus vertelde ik zijn visioenen over Ibn Sirin, en hij zei : Wat betreft zijn schild van wol, hij steeg op tot hem, en wat zijn jas betreft, zijn kracht ligt in de religie van God, en wat betreft zijn honing , zijn liefde voor de Koran en zijn interpretatie van mensen, en wat betreft zijn terughoudendheid in zijn vroomheid. Zijn voeten, en wat betreft het slaan van een tanaburah, het verspreiden van zijn wijsheid onder de mensen, wat betreft zijn vertrouwen in de Kaaba, hij wendt zich tot God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden ….
Wat betreft de uier : als hij zag dat het toenam totdat het bijna zijn keel blokkeerde, gaven zijn visioenen aan dat hij graag geld wilde inzamelen, en de alimentatie voor hemzelf werd aangescherpt en zijn deadline naderde ….
…Wie ziet dat zijn haar lang is en hij verlangt dat, dan wordt hij rijk en vervult zijn schuld, en als zijn lengte een ongeluk is onder de mensen, dan is het een schuld dat hij rijdt en ze zeiden dat sommigen van hen zeiden dat degene die zijn haar zag buitensporig verlengd, dan zijn zij het en verdriet, en als de vrouw ziet dat het een versiering is en een toename in glorie en er werd gezegd dat het zien van de lengte van het haar voor degenen die arm waren. Er is niets mis mee, en wie het ziet dat zijn haar gebrekkig is, het is een tekort dat ze zijn en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij daaraan gewend is en ervan houdt, dan is hij rijk en als hij iemand is die zijn haar optilt en het niet scheert, dan hij is niet Mahmud en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij in de hadj of de heilige maanden is, dan is hij goed in zijn religie en boetedoening vanwege zijn zonden en het wegnemen van zijn zorgen en leed, en het was zei dat als hij dat met een positie zag, het niet Mahmood is, en als t de vrouw zag dat, het duidt op de dood van haar man of een van haar mahrams of het breken van haar sluier, en als ze zag dat haar haar was afgeknipt of een deel ervan, dan duidt het op een ruzie met haar man en dat was zei dat er een calamiteit plaatsvond en het zien van de wenkbrauwen als een lange tijd aangeeft dat Geld en versiering en er werd gezegd een lang leven en wie ziet dat zijn snor geschoren of uitgedund is, dan is het goed voor de snor, en de afname van de snor is een hekel aan, en de toename ervan kan een indicatie zijn van een bedwelmende drank, een verbod op zakat en een weigering van een aanbetaling, en dat zijn ze en wie ziet dat zijn hoofd geen haar heeft terwijl hij kaal is of dat hij aan het dansen was en haar is gegroeid in zijn hoofd geeft aan dat goed…