En wie zag dat hij Finka had gewurgd en bloed uit zijn nek had vergoten, zou een maagd hebben gevangen ….

…Welk advies heb je voor iemand die zich zorgen maakt en bang is voor dromen die ze zien en die misschien overdreven is? U bent niet de enige die lijdt. Dit is een van de nobele metgezellen, die is : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf die zei : Ik zag het visioen me misselijk maken totdat ik de Profeet hoorde, vrede en zegeningen van God zij met hem, zeggende : (Het goede visioen is van God . En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad en tegen het kwaad van Satan, en laat hem driemaal ontsnappen, en vertel het aan niemand, want het zal hem geen kwaad doen .) Afgesproken . In de roman : ( ik kon het visioen Oary van hen zien, maar ik niet Ozml ) elk : Oary annexatie Humazah oog en stilte, zoals koorts, komt naar me toe vanuit mijn angst voor nominale waarde in mijn geest . En Azmal : door de hamza te combineren en de zai en de meme aan te halen, zal ik niet worden ingepakt en bedekt met koude koorts . En in de roman ( behalve dat herhaal ik niet ). En in het verhaal ( als ik zou zien, is het visioen zwaarder voor mij dan een berg ). O mijn broer en mijn zus, niet om in paniek te raken en te vrezen, en als je je toevlucht neemt tot de gezuiverde Sunnah, zul je een nuttig recept vinden waarvoor het in de Sahih kwam : ( Als een van jullie een visioen ziet dat hij haat, laat hem dan omkeren en draai drie keer naar links en vraag God om het goede ervan en zoek toevlucht bij God tegen het kwaad ) , en in een verhaal : ( Laat God drie keer toevlucht zoeken bij God tegen Satan ) , in de roman ( en herinnert hen aan een doe hem geen kwaad ). En wie dit recept ook doet, zijn droom valt niet en kan op een onomkeerbare manier vervallen . God weet…

…Als hij ziet dat een persoon bekend voor hem is, dan zegt hij dat hij aan hem moet uitgeven, en als hij een vrouw veel ziet plassen, dan verlangt hij naar mannen ….

Als hij een dode zag, kende hij hem en vertelde hem dat hij niet was gestorven, waarmee hij de goedheid van de doden in het Hiernamaals aangaf, omdat de Almachtige God zei : “ Inderdaad, zij leven bij hun Heer, zij zullen voor hen zorgen . ~…

…Voer je het gebod van de doden uit door middel van visioenen? Dit is een vraag die vaak wordt gesteld door bellers of bezoekers van de site, en misschien is het eenvoudigste om hier te zeggen; Ik zeg : de implementatie van de geboden door middel van visioenen is bewezen, gebaseerd op het verhaal van Thabit bin Qais bin Shammas, en het was een van de metgezellen’s keuze, moge God tevreden zijn met hen, en het is bewezen dat de Heilige Profeet , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij tegen hem : O Thabit, aanvaardt u niet om welwillend te leven en een martelaar te doden en de hemel binnen te gaan? . Malik, een van de vertellers van de hadith, zei : Thabit bin Qais werd op de Dag van Yamama vermoord als martelaar . En het verhaal van Thabit bin Qais genoemd door Ibn al-Qayyim in het Boek van de Geest, hij zei : Toen de dag van al-Yamamah de oorlog was tegen de afvalligen, ging Thabit op pad met Khalid bin Al-Walid om tegen Musaylimah te vechten, en toen ze elkaar ontmoetten en werden ontmaskerd, zeiden Thabit en Salim, de meester van Abu Hudhayfah : Dit is hoe we vochten met de Boodschapper van God. Toen groef iedereen een kuil en bleef staan ​​en doodde totdat ze werden gedood, en op Thabit die dag was een schild voor hem kostbaar, en een moslimman passeerde hem en nam haar mee, en terwijl een moslimman sliep terwijl hij naar hem toe kwam in zijn slaap – dat wil zeggen, een vaste – toen zei hij tegen hem : ik zal je een gebod geven, dus je moet niet zeggen dat dit een droom is die je verliest, ik ben toen ik werd vermoord, een moslimman passeerde me en nam mijn schild, en zijn huis was aan het uiteinde van de mensen, en op zijn schuilplaats een hengstpaard – dat is om te rennen van vreugde en activiteit – en hij was voldoende op het schild met een touw – dat wil zeggen, een aantal van stenen – en boven het touw dat hij achterliet – dat op de rug van een dier was gelegd om te rijden – dus ik werd onsterfelijk Dus hij moest naar Deri worden gestuurd en het nemen, en als Medina voor de opvolger van de Boodschapper van God kwam , wat betekent Abu Bakr Al-Siddiq, en zeg dan tegen hem : ik heb zus en zo van religie, en die-en-die van mijn klas is oud . Dus de man werd onsterfelijk, dus hij vertelde het hem, en hij stuurde naar het schild, en hij bracht het en vond het zoals hij hun vertelde in het visioen onder het touw, en toen de Perzen als hij, en Aboe Bakr keurde het goed. rest van zijn testament . Ibn Abd al-Barr en andere Ouden, evenals Sheikh Muhammad bin Uthaymeen uit de hadiths, moge God hem genadig zijn, zeiden : Abu Bakr autoriseerde zijn wil voor het bestaan ​​van aanwijzingen die de oprechtheid ervan aangeven . Ibn Abd al- Barr zei : We kennen niemand wiens wil werd goedgekeurd na zijn dood, niet de vaste bin Qais, moge God hem genadig zijn . Zoals de nobele lezer opmerkt, kwamen Khalid bin Al-Walid, Abu Bakr en de metgezellen met hem overeen om deze visie te implementeren en te implementeren wat erin stond . Maar Abu Bakr, de Heilige Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei over hem : Mijn jaren en de soenna van de rechtgeleide kaliefen zouden op jullie moeten zijn . Enz. Hadith, en hij is een van de verdiensten, status en kennis van de metgezellen in het bijzonder en moslims in het algemeen, en zijn ijver hierin doet ons niet de uitvoering van de geboden van de doden erkennen door middel van visioenen van anderen, vooral die gerelateerd aan daden van aanbidding, en dit is een van de grootste deuren waardoor veel ketterijen en mythen ons zijn binnengedrongen. Inderdaad, de strijd die de dood van veel onschuldige mensen heeft veroorzaakt, en misschien enkele van de soefi’s, moge God hen hebben geleid, is in deze gevaarlijke helling gevallen door te beweren dat hun nobele profeet naar hen toe kwam en hem feitelijk toestond of hem zegende voor een daad. Uithoudingsvermogen, het is een afgewezen roman . Wat overblijft van deze kwestie blijft voor een van de doden om een ​​van de erfgenamen te komen vragen om iets dat niets met religie te maken heeft, maar eerder een kwestie van het openbare leven of belangen die ermee verband houden, of een orde die is ingesteld in de tekst van de sharia. Zoals Sunnah, liefdadigheid, Hajj, Umrah, verwantschapsbanden, nakoming van de schuld die hij verschuldigd is aan God of aan een mens, en andere dan deze beelden. Hier wordt naar gekeken, en na het presenteren van het visioen aan degenen die vertrouwd zijn met zijn kennis, moet deze overledene worden ontslagen en is er geen schaamte, zo God wil . En God weet het het beste ….

…Als hij een indringer ziet alsof hij aan het veranderen is, zal hij de buit ontvangen ….

…Als je droomt dat je met een dom persoon praat, betekent dit dat onverwachte gebeurtenissen in je leven je naar een hogere positie zullen tillen . Als je in een droom ziet dat ik zwijg, dan stelt de interpretatie je bloot aan rampen en grote ellende ….

…En wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een gebod heeft gemaakt en zijn wil niet heeft gevolgd ….

En wie neerbuigend het huis van de imam binnengaat, krijgt gratie en wordt geregeerd . Als hij het bij zijn deur oneens was, zou hij de overwinning op zijn vijanden behalen ….

…En wie ziet dat de misdadigers in zijn huis werken of op een plaats waar hij is, betwist zijn verwantschap of verlaat zijn vriend of iets dergelijks ….

…En wie ziet dat er lam in zijn huis is en niet weet hoe hij het moet binnengaan, het wordt uitgelegd door contact op te nemen met iemand die hem kent of ten goede komt aan broeders, hij zal tevreden met hen zijn. Als hij dik is, en als hij schaars is, zijn de broers arm ….

…En wie ziet dat hij in een huis wordt gemarteld, dan zal er genade, goedheid en genade zijn ….

…Als je in je droom een ​​van de nachtliedjes hoort die geliefden gewoonlijk zingen onder de ramen van hun vriendinnen, dan hoor je goed nieuws van afwezige vrienden en zullen je verwachtingen je niet teleurstellen . Als jij degene bent die onder het raam van je vriendin zingt, zal je toekomst vol vreugdevolle dingen zijn ….

…En wie ziet dat hij een badhuis bouwt, dan bouwt hij met een vrouw, en wie ziet dat hij de badkamer betreedt, zal net zo goed door zorgen, verdriet of woede worden gekweld als de hitte van het bad, en zijn straf is goed zolang hij niet met heet water wast. Als hij baadt door die, dan is de zorg en verdriet kan zijn sterker. De badkamer of iets anders met koud water, omdat het hem van alle zorgen, angst en ziekte verloste, en wie zag dat zijn kleren in de badkamer werden gestolen, vocht hij met een man met de sultan…

…En wie Ali ibn Abi Talib ziet, moge God zijn gezicht hebben geëerd, dan zal hij hoog in positie zijn, subliem op zijn plaats, welsprekend, moedig en sterk van hart, aanhankelijk en geverifieerd, en er werd gezegd dat degene die hem zag terwijl hij gescheiden was kennis en moed zou vergaren en iedereen die hem levend zag op een plek waar de mensen van die plek kennis, gerechtigheid en eerlijkheid zouden verwerven en onrechtvaardigheid en vooroordeel van hen zouden verlichten ….

Wat betreft het veranderen van de naam, wie ziet dat hij met een andere naam werd genoemd en de naam is zonder zijn naam, dan zal hij hem een ​​obscene fout of ziekte laten zien, en als hij wordt genoemd met een naam die beter is dan zijn naam, dan zal hij dat doen. eer, eer en prestige verwerven

…En de lever : de plaats van woede en barmhartigheid, en er werd gezegd dat de lever kinderen en leven aangeeft, en het verlaten van de lever uit de buik, het verschijnen van begraven geld . Als hij ziet dat hij iemands lever eet of hij heeft erop geslagen, dan slaat hij begraven geld op en eet het op . Als veel levers gekookt, gegrild en rauw zijn, dan zijn het schatten die voor hem worden geopend en die hem overkomen . En zowel veehouders als mensen . En het eten van de lever van een bekend persoon kost zijn geld. Als hij naar zijn lever kijkt en zijn gezicht erin ziet zoals hij doet met een spiegel, dan sterft hij ….

…En wie Bilala ziet, hij beveelt het goede aan, en hij zal worden vermeld op de hoofden van wezens en over het algemeen is de visie van de metgezellen van de profeet goed en nuttig in deze wereld en het hiernamaals ….

…Wat betreft de long, het is de vreugde en het plezier van een persoon, en wie daarin iets ziet dat gemakkelijk of verdrietig is, dan wordt het daarin geïnterpreteerd. Wat betreft de milt, het is geld, en er werd gezegd, en het kan de consistentie van het lichaam zijn. En wie dat ook zag in dat iets dat versierd of vernederd was, dan wordt het daaraan toegeschreven en sommigen van hen zeiden dat het zien van milt van alle dieren geld is. Halal en wat niet gegeten wordt is verboden…

…Wat betreft de twee mannen, zij zijn de ouders, zijn zwangerschap, of waar iemand op staat in zijn plaats van bestaan, wat hij ook ziet in dat van Zein of Shein, hun interpretatie is in hen. Als hij ziet dat zijn ene been is doorgesneden of gebroken, dan geeft hij aan dat de helft van zijn geld op is of dat een van zijn ouders weg is, en als hij dat ongeluk in zijn benen ziet, duidt het op zijn reizen of het vertrek van zijn geld of zijn dood, en wie zijn voeten van ijzer of koper ziet, het duidt op een toename van zijn leven en geld, en wie ziet dat zijn voeten versuft zijn, het duidt op zijn korte leven en de afname van zijn geld en op wie ziet dat zijn been is in een man veranderd iets van de dieren is een teken van kracht…

…Wat betreft de tanden in interpretatie, de mensen van het huis en verwantschap, wat betreft de hogere, de mannen en de lagere, de vrouwen, de hoektand is de meester van de mensen van zijn huishouden of wie hem maar past, en de rechterboven Fang zou een jongen zijn die de plaats van zijn vader inneemt en de linker is onder hem. Hij zag iets van schoonheid en schoonheid of tegen hen, dus hij ziet dat in degene die de tand aan hem toeschreef, en degene die zag dat hij opgroeide met een kant die vergelijkbaar was met hem, hij profiteert van degenen die worden toegeschreven aan hem van de genoemde of wie zijn plaats inneemt, en wie zijn tanden ziet, dan is hij een gebrek aan zijn huishouden en misschien duidt dit op een toename van Al-Hassan en is het aanraken van je tanden een bewijs van een ruzie tussen de mensen van zijn huishouden, en de discrepantie van de tanden geeft aan dat hij geld heeft uitgegeven aan het ontkennen van de zorgen en de witheid van de tanden, hun lengte en perfectie, een toename van de kracht van zijn gezicht, en wie ziet dat hij een tand laat groeien terwijl hij pijn heeft, is een schande of ellende en wie ziet dat iemand aan zijn tanden trekt, geeft aan dat hij zijn baarmoeder snijdt of dat hij zijn geld uitgeeft om hem te haten, en wie ziet dat zijn tand op de grond valt en hem ontmoet, geeft aan dat hem een ​​kind is geboren. Als hij hem niet heeft gevonden, duidt dit op de dood van een van zijn familieleden, en als hij ziet dat zijn tanden zijn afgenomen, dan is dit niet Mahmoud. Sommigen van hen zeiden dat de kleinheid van tanden duidt op goed en hun oudheid op het goede nieuws. Een link defect Het is waakzaam, het is in drie aspecten: ze zijn, verdriet, bankroet, de dood van verwantschap of zwakte van energie, en wie ziet dat al zijn tanden zijn gevallen en verdwenen, dan is hij in vijf opzichten de dood van al zijn familieleden en de lengte van zijn leven en zijn geld en zijn levensonderhoud en zijn religie en hij kan sterven en als ze in zijn schoot of in zijn hand vallen, of in wat er toevallig wordt bewaard Tien manieren om aan geld te komen, veel hebben van nageslacht, zijn familieleden ontmoeten op een plaats, zijn huis slopen, schulden betalen, geld in rente betalen, achtentwintig jaar leven en een periode van tweeëndertig jaar hebben geleefd en een boete van dertig dirham tot dertigduizend, afhankelijk van de plaats en het geld gaan ten koste en wie denkt dat hij zijn tanden poetst gedurende de tijdsperiode, dit is niet Mahmoud En wie ziet dat er geen tanden in zijn mond zijn en er dan nieuwe zijn ontsproten, dan veranderen er op drie manieren dingen en een lang leven en zijn management i s in het belang van hemzelf en sommigen van hen zeiden dat hij die zag dat er niets in zijn mond is dan een tand, dat dan een jaar aangeeft, en als hij meer ziet dan dat van minder dan tien, dan is er één uitdrukking van het is een jaar. Een tand op een plaats waar het niet nodig is om het te laten groeien, het duidt op iets dat niet prijzenswaardig is, en wie denkt dat hij zijn tanden of een deel ervan heeft ingeslikt, eet wat hem niet is toegestaan ​​van geld…

Wat betreft de ribben, het zijn de vrouwen van het huishouden, dus wie er een toename in ziet, is een toename in zijn gezin, en wie een afname ervan ziet, hij zal

…Wie ziet dat zijn haar lang is en hij verlangt dat, dan wordt hij rijk en vervult zijn schuld, en als zijn lengte een ongeluk is onder de mensen, dan is het een schuld dat hij rijdt en ze zeiden dat sommigen van hen zeiden dat degene die zijn haar zag buitensporig verlengd, dan zijn zij het en verdriet, en als de vrouw ziet dat het een versiering is en een toename in glorie en er werd gezegd dat het zien van de lengte van het haar voor degenen die arm waren. Er is niets mis mee, en wie het ziet dat zijn haar gebrekkig is, het is een tekort dat ze zijn en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij daaraan gewend is en ervan houdt, dan is hij rijk en als hij iemand is die zijn haar optilt en het niet scheert, dan hij is niet Mahmud en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij in de hadj of de heilige maanden is, dan is hij goed in zijn religie en boetedoening vanwege zijn zonden en het wegnemen van zijn zorgen en leed, en het was zei dat als hij dat met een positie zag, het niet Mahmood is, en als t de vrouw zag dat, het duidt op de dood van haar man of een van haar mahrams of het breken van haar sluier, en als ze zag dat haar haar was afgeknipt of een deel ervan, dan duidt het op een ruzie met haar man en dat was zei dat er een calamiteit plaatsvond en het zien van de wenkbrauwen als een lange tijd aangeeft dat Geld en versiering en er werd gezegd een lang leven en wie ziet dat zijn snor geschoren of uitgedund is, dan is het goed voor de snor, en de afname van de snor is een hekel aan, en de toename ervan kan een indicatie zijn van een bedwelmende drank, een verbod op zakat en een weigering van een aanbetaling, en dat zijn ze en wie ziet dat zijn hoofd geen haar heeft terwijl hij kaal is of dat hij aan het dansen was en haar is gegroeid in zijn hoofd geeft aan dat goed…

…Wie zijn hoofd ziet afhakken in een stad of plaats of bij een poort, dan komen de leiders van het volk naar die plaats, en als hij ziet dat hij van hen eet of iets neemt, dan is dat de winst van geld en voordeel, en wie ziet dat zijn hoofd groot is, dan is het een toename van zijn geld en als hij een positie heeft dan een toename in trots, en als het anders zo goed is in ieder geval, en wie ziet dat zijn hoofd klein is, dan het tegenovergestelde van het geval, en wie ziet dat zijn hoofd is als het hoofd van een olifant, paard, leeuw, muilezel of ezel, dan is dat lovenswaardig, en als het is als het hoofd van een kameel, vee, schaap of varken , dan is dit Mahmoud niet en sommigen van hen zeiden dat hij zijn kop zag als de kop van een beest. Het is toegestaan ​​om het te eten, dus er is niets mis mee, en als het iets is dat niet mag worden gegeten, dan zit er niets goeds in. En sommigen van hen zeiden dat het zien van de koppen van dieren geld en kop is. Als het afkomstig is van wat wordt gegeten, dan is het geld een echtgenote, en als het afkomstig is van iets dat niet kan worden gegeten, is het verboden. Profiteer ervan, evenals of hij hem zou betrekken bij wat niet zou moeten zijn zoals hij bij het ontwaken…

Wat betreft de uier : als hij zag dat het toenam totdat het bijna zijn keel blokkeerde, gaven zijn visioenen aan dat hij graag geld wilde inzamelen, en de alimentatie voor hemzelf werd aangescherpt en zijn deadline naderde ….

…En wie ziet dat hij blind was, ziet dan, dan wordt hij naar de waarheid geleid . Sommigen van hen zeiden dat deze visie in zeven aspecten wordt geïnterpreteerd: het verwerven van schulden, geld, kinderen, inzicht, begeleiding en genezing van ziekte, en sommige uitleggers zeiden dat het zien van blinden duidt op vervreemding, want hij, vrede zij met hem, zei : De vreemdeling is als een blinde, ook al ziet hij ….

…Wat betreft de beenderen, de rijkdom van de man van wie hij in zijn levensonderhoud moet voorzien en van hem afhankelijk moet zijn, is als slaven en beesten. Wat hij daarin ook ziet vanuit een zin of een shein, het wordt door hen geïnterpreteerd. Ibn Sirin zei: Botten zijn geld en levensonderhoud. Wie iets slaat, als hij iets heeft om het te bedekken, dan is het meer dan dat. Het bereiken van pracht en praal, en sommigen van hen zeiden dat alle botten, of ze nu voor mensen of dieren zijn, geld zijn en de hersenen verborgen geld. Wat werd toegeschreven aan wat werd gegeten, is toegestaan ​​en wat niet werd gegeten, is verboden en wie ziet dat hij at uit de hersenen van een overleden persoon, eet voor zover dat van zijn geld. Hij was onbekend, dus hij kreeg in ieder geval een uitkering, en wie zag dat zijn hersenen uit zijn neus op de grond kwamen, zijn kapitaal was weg…

En wie ziet dat hij een kroon van goud of essentie heeft, dan zal hij een grote autoriteit treffen, en als hij daar niet naar reikt, dan zal hij trouwen met een mooie vrouw die het met hem eens is, en als de vrouw dit ziet, zij trouwt met een buitenlandse man die onder de mensen wordt genoemd, en als ze zwanger is, zal ze een jongen meebrengen

…Wat betreft de stem en spraak, wie zijn keel als een dam ziet en er geen stem uit laat zien, zijn visioenen geven zijn scherpzinnigheid aan, en wie ziet dat hij Arabisch spreekt, het is een verworvenheid van glorie en eer. Hij zag dat hij sprak tot woorden die gerechtvaardigd zijn door de rede en goedheid en voordeel hebben, dan is het beter voor hem, en als het anders is dan hij, dan is zijn uitdrukking tegen hem en wie zag dat een lid van hem sprak, geeft aan dat iemand is een martelaar tegen hem en sommigen van hen zeiden dat de stem de reputatie van een persoon onder mensen is. Als hij sterk is, dan is hij een trots en een goede reputatie. En als het anders is dan hij, dan is zijn uitdrukking tegen hem. En de grote stem is niet het recht van Mahmoud op vrouwen…

…En wie Uthman ziet, moge God tevreden met hem zijn, het duidt op bescheidenheid, ascese, vroomheid en sport, en er werd gezegd dat het goed en deugdzaam zou zijn en ten onrechte zou kunnen worden gedood ….