…En wie Bilala ziet, hij beveelt het goede aan, en hij zal worden vermeld op de hoofden van wezens en over het algemeen is de visie van de metgezellen van de profeet goed en nuttig in deze wereld en het hiernamaals ….

Wat betreft de uier : als hij zag dat het toenam totdat het bijna zijn keel blokkeerde, gaven zijn visioenen aan dat hij graag geld wilde inzamelen, en de alimentatie voor hemzelf werd aangescherpt en zijn deadline naderde ….

…En wie Salman Al Farsi ziet, moge de Almachtige God hem zegenen met kennis en de Koran ….

…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt ​​van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt ​​terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt ​​Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt ​​die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt ​​nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….

…Als je droomt dat je witte chrysanten verzamelt, duidt dit op verlies en veel complicaties . Als de chrysanten kleurrijk zijn, voorspelt dat vreugdevolle associaties . Als je haar in boeketten ziet, betekent dit dat je liefde krijgt, maar een dwaze ambitie die je aan de kant houdt . Als je een pad van de witte chrysanthemum kruist en er verschijnt hier en daar een gele chrysanthemum-bloem tussen de witte bloemen, dan voorspelt dit dat een vreemd gevoel van verlies en verdriet je zal kwellen ….

…Zelden vertelde hij dat hij in de stad was van een koning genaamd Jozef, en hij had drie witte haren in zijn baard, en hij had ook een plaatsvervanger, Jozef genaamd, aan één kant van de zijkanten, en hem werd verteld dat de plaatsvervanger was gegroeid. drie witte haren in zijn baard zoals de koning, dus de koning sliep die nacht en zag dat de bovengenoemde plaatsvervanger was gekomen en op de rang van de koning zat en de koning stond tussen zijn handen. Gouverneur werd doodsbang wakker en kreeg zijn visioen niet op een dag riep de genoemde advocaat de advocaat op om hem te bevelen wanneer hij zijn handen vertegenwoordigt en de beul wilde opdragen hem te vermoorden riep Bgeles zijn smaak en kennis op en beweert kennis te hebben van expressie Varafh wat hij zag en wat hij bedoelde in de genoemde parlementslid op dat moment tijd houden Maulana koning zei tegen hem van de misbruiken en verbieden het doden Een ziel zonder misdaad en de uitdrukking van wat de koning zag verscheen in zijn bewoordingen, hij zei hoe dat is, en hij zei: Als de koning hem zag vanaf de vergadering van de hiervoor genoemde d Afgezien van zijn eervolle rang, is het de persoonlijke zitting van de koning omdat hij wordt genoemd en vergelijkbaar in het grijs, en wat betreft de koning die in zijn handen staat, het is de plaatsvervanger die in deze staat verkeert waarin hij zich bevindt. Het visioen kwam uit ….

…Zwartheid is in een droom die ik zal betalen en geld . De zwartheid van degene die eraan gewend is hem te dragen, is geen glorie en verdriet . En Ibn Sirin, moge God hem genadig zijn, verdiende al het zwarte geld . En wie in zijn droom ziet dat hij met een kleine zwarte vrouw trouwde, waarvan de zwartheid haar overvloed aan geld was en haar tekort haar leven korter maakte . En wie zag dat iemand hem een ​​zwarte Nubische slaaf gaf, er zouden zakken kolen aan hem worden gegeven . En er werd gezegd : de zwarte mensen prijzen zijn visioenen niet vanwege de slechte vermelding in zijn woorden, en de zwartheid op het lichaam zal worden benadrukt . De witte leeuw in een droom duidt op prachtige lofprijzing, ophoudende zonden en geloof na ongeloof, dus wie witte handen heeft maar zijn lichaam niet, duidt op de verschijning van waardigheid voor degenen met gerechtigheid en overwinning op vijanden, nabijheid tot de oudsten en de verheffing van de kwestie . En alle Soedan, slechte Dan, Habash houdt van iets ….

…Duiven Het zien van duiven in dromen terwijl ze paren en hun nesten bouwen, duidt op de kalmte van de wereld en de gelukkige huizen waar kinderen erkennen dat gehoorzaamheid en barmhartigheid iedereen doordringt . Als je het jammeren van een eenzame duif in een droom hoort, dan voorspelt dit pijn en teleurstelling als gevolg van de dood van een van degenen die je probeert te helpen, en het voorspelt vaak de dood van de vader . Als u een dode duif, het is een slecht voorteken van de scheiding van de echtgenoten, hetzij door dood of verraad . Als je witte duiven ziet, duidt dit op overvloedige oogsten en een blind vertrouwen in de loyaliteit van vrienden . Als je in je droom een ​​zwerm witte duiven ziet, duidt dit op veiligheid, onschuldig geluk en gelukkige ontwikkelingen in de toekomst . En als een van de duiven je een bericht heeft gestuurd, omvat dit nieuws van een vreugdevolle aard van een afwezige vriend, omdat het de verzoening tussen geliefden aangeeft . Als de duif uitgeput lijkt, zal verzoening prevaleren boven een toon van verdriet, of het vreugdevolle nieuws kan een vleugje verdriet geven door een hulpeloze vriend te noemen . Als de brief van het werk is, kan deze worden gevolgd door een kleine misstap . Als u droomt van een bericht dat voorspelt dat u veroordeeld bent, dan zal u of een familielid een ongeneeslijke ziekte overkomen die u een financiële ramp kan bezorgen ….

Een stier Als je een stier in een droom achter je aan ziet zitten, dan zal een probleem je op het werk belasten door jaloerse en jaloerse concurrenten . Als een meisje een stier ontmoet, zal hij haar ten huwelijk aanbieden, maar ze zal haar fortuin verbeteren als ze dit aanbod weigert . Als je een stier een persoon ziet aanvallen, zul je in nood verkeren als gevolg van je roekeloze gebruik van andermans eigendommen . Als je droomde van een witte stier, betekent dit dat je jezelf in het leven naar een hoger niveau tilt dan degenen die erop staan ​​hun materiële zaken te verafgoden . De witte stier duidt meestal op winst . Als je ervan droomde een dikke stier te zien, betekent dit dat je een prominente figuur in je land wordt en bewonderd zult worden door vrouwen . Als je droomde van een dikke stier in een groene wei, dan betekent dit rijkdom, geluk en het bereiken van posities waar je niet van droomde, en als de stier mager was, dan is zijn interpretatie het verlies en de verdamping van rijkdom en de vertrek van vrienden van jou . Als je droomt van een dikke stier die aan het juk van de cultivatie is gebonden, dan is dat een goed voorteken, en het betekent een gelukkig huwelijk met een rijk persoon, of het betekent dat de vrouw met wie ze trouwde een oprechte en trouwe persoon is . En als je een dode stier ziet, betekent dit dat je getuige zult zijn van de dood van iemand die je dierbaar is . Als je droomt van stieren die drinken uit een plas met schoon water of een stroom water, betekent dit dat je de eigenaar wordt van onroerend goed en eigendommen, en het kan je huwelijk met een mooie en eerlijke vrouw betekenen . En als een vrouw hierover droomt, betekent dit dat ze de bewondering en toewijding van haar geliefde zal hebben ….

Een kat Als je van een kat droomde, betekent dit pech als je er niet in slaagt hem te doden of uit het zicht te houden . Als een kat je aanvalt, zal hij vijanden vinden die je reputatie op de een of andere manier aantasten en ervoor zorgen dat je geluk verliest . Maar als ze slaagt in haar afmetingen, zal ze grote moeilijkheden overwinnen en zal ze in rang en fortuin stijgen. Als ze een slanke, hongerige en vuile kat ontmoet, krijgt ze slecht nieuws van de afwezige . Er ligt een vriend op het stervende bed, maar die herstelt zich na een lange en zware ziekte als je haar uit het zicht verdrijft. Als je een schreeuwende of miauwende kat in een droom hoort, dan zal een valse vriend alles gebruiken wat hij met woorden of daden beheert om jou kwaad te doen . Als je droomt dat een kat je heeft gekrast, dan zal een vijand voor jou in staat zijn om de voordelen uit je te halen van een deal die je vele dagen hebt besteed aan het voorbereiden ervan . Als een meisje droomt dat ze een kat of een kitten draagt, zal het verraad van anderen haar tekenen onder invloed van ongepast werk . Als je hebt gedroomd van een witte en schone kat, duidt dit op dilemma’s die uiterlijk ongepast lijken . Als je droomde van een witte en schone kat, duidt dit op dilemma’s die aan de oppervlakte misschien onschuldig lijken, maar het zal een bron van verdriet en verlies van rijkdom blijken te zijn . Wanneer een handelaar van een kat droomt, moet hij zijn beste energie inzetten voor het werk, aangezien zijn concurrenten op het punt staan ​​het niveau van zijn relaties te vernietigen, en als hij verkoopt tegen een prijs die lager is dan de prijzen van anderen en vervolgt, zal hij met geweld aandringen op andere maatregelen . De droom om een ​​kat en een slang in overeenstemming te zien, symboliseert het begin van een boze strijd . Het geeft aan dat een vijand die je hebt gehost om het te gebruiken om een ​​geheim te vinden waarvan je denkt dat het van jou is, je niet gerustgesteld zal voelen over het vertrouwen dat je in hem stelt, dus je zult de kennis van zijn daden afwijzen uit angst dat de geheimen die hij over uw persoonlijke leven heeft onthuld, zullen zich verspreiden ….

…De tent geeft in een droom een ​​reis, graf, echtgenote of huis aan . En de vele tenten zijn wolken . En wie zag dat er een tent op hem werd geslagen, als hij een sultan was, zou hij aan Sultan hebben toegevoegd, en als hij een soldaat was die het mandaat overnam, en als hij een koopman was die reisde en goed en eer verdiende en een mooie slavin . Als hij een witte tent naast zijn tent ziet, dan is hij een man die het goede voorschrijft , het kwade verbiedt en berouw heeft van een grote zonde . En wie de maan in zijn tent zag, hij zou zijn naaste liefhebben vanuit het huis van de sultan . De tent in een droom is van degene die erin is binnengegaan of voor hem is geslagen, en als hij incompetent is voor de koning, wordt hij geëerd door de sultan . En de tent en de koepel zonder de tent . De witte tenten zijn de graven van de martelaren, net als de greens van de tenten . En wie een paradoxale uitgangstent verlaat, wordt van zijn autoriteit verwijderd en geïsoleerd van zijn assistenten . En wie ziet dat zijn tenten worden opgevouwen, dat is zijn leven en zijn autoriteit . En de koepel is een vrouw . Zie ook Al-Fustat ….

…Hoe zit het met kleuren, heeft het specifieke connotaties , of ziet het ze over het hoofd , en is er een verschil tussen deze indicaties volgens de kleuren? Kleuren hebben hun connotatie in een droom , maar de connotatie van kleuren is niet altijd dezelfde ; Dus het is bekend dat je in dit boek hebt besloten dat de droom of droom of het visioen een massa is en geen deel , dan is het noodzakelijk om vanuit de passage volledig naar alle delen van het visioen te kijken , net zoals de delen van het visioen dat doen. sterker zijn dan anderen – met hun overlapping en misschien uit de teksten die mij aanduiden van kleuren die in het algemeen in Sunan al- Tirmidhi in het boek Openbaring worden vermeld , de deur naar wat er kwam in een visioen van de Profeet vrede zij met hem in Weegschaal en Waterman van Aisha, moge Allah tevreden zijn , zei : vroeg de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) om het papier , ze zei tegen hem Khadija : het was eerlijkheid En hij stierf voordat het verscheen , dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede zij met hem , zei : ~Ik zou het in een droom dragen en witte kleren dragen , en als hij van de mensen van het vuur was, zou hij zich anders hebben gekleed .~ Dit is een expliciete verwijzing van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, over de betekenis van de witte jurk , en ik heb de teksten gevolgd die het vermelden van enkele kleuren bevatten, en ik kan de belangrijkste dingen erin uitleggen met de volgende : Hedendaagse termen – kleuren…

…En wie een stier ziet veranderen in een wolf, het duidt op een rechtvaardige arbeider die onrechtvaardig zal worden, en er werd gezegd dat de stier in vijf aspecten wordt geïnterpreteerd: een koning, een hoofd, de waarden van het huis, voogdij en reizen ….

…Wat betreft de schuld van het dier, als het van een merrie of ezel en dergelijke is, dan geld en zegen, vooral als het bewezen en comfortabel is in zijn leven, maar het is zwak in religie en kan worden gevolgd door een groep van mensen en als de schuld wordt toegeschreven aan een wolf of hond of iets dergelijks, dan geeft dat aan dat verboden geld wordt verkregen en geeft dat de schuld. Mensen ….

…Melk is in een droom de aard van de islam, en het is toegestaan ​​geld . En wrongelgeld is verboden vanwege zijn zuurheid en het uittreden van zijn vet . En wie ziet dat de borsten haar melk geven, dat de wereld naar hem leidt . De melk van een persoon is opsluiting en benauwdheid voor moeders die borstvoeding geven en borstvoeding geven, en als hij ziet dat hij een vrouw heeft gekocht die borstvoeding geeft om zijn zoon borstvoeding te geven, dan voedt hij zijn zoon op bij zijn schepping . En er werd gezegd : hij die de melk van een vrouw zoog, zou geld en winst krijgen . En wie zag dat hij paardenmelk dronk, de sultan hield ervan en haalde er goed uit . En wie de melk van Rameka dronk, kwam een ​​koning tegen . En veemelk is toegestaan ​​geld van de sultan en een goed levensonderhoud . Melk is verraderlijk en het melken van de kameel is een probleem. Als het melken en de melk die eruit komt bloed is, dan is het in zijn macht, en als het melken vergif is, dan oogst het onrechtmatig geld . En pollenmelk is een instinct in religie, dus wie ervan drinkt, is instinctief instinctief, bidt, vast, geeft zakaat en geeft aalmoezen, en voor zijn drinker heeft hij toegestaan ​​geld en wijsheid . En er werd gezegd : Wie ziet dat hij een kameel melkt en van haar melk dronk, dan zal hij met een rechtvaardige vrouw trouwen, en als hij getrouwd is, zal hem een ​​jongen worden geboren . En wie ziet dat hij een koe melkt en de melk ervan dronk en een slaaf was, dan is hij geëmancipeerd, ook al is hij arm, hij wordt rijk . De melk van schapen en geiten is geld dat betaald moet worden door de Arabieren en niet-Arabieren . En wie zag dat hij schapenmelk dronk, zou goed, troost en plezier hebben ontvangen . En de melk van de leeuwin had geld voor zijn snor en zegevierde over zijn vijand . En de melk van de arend is glorie en overwinning op een sterke en genereuze vijand . En de melk van de tijger voor degenen die het drinken, tonen vijandschap . De melk van de wolf is een fijne en ernstige angst, en schaadt het levensonderhoud van degenen die het drinken, en er werd gezegd : het is geld en macht, en wie ziet dat hij het dronk, zal het presidentschap bereiken . Varkensmelk zal de drinker van gedachten doen veranderen en gaan . De melk van de hond is een grote angst voor zijn drinker, en wat hij ontvangt uit de hand van een onderdrukker, en er werd gezegd : hij die het dronk, zou macht en leiderschap krijgen over de mensen van zijn land . En er werd gezegd : de Albanezen van alle monsters twijfelen aan religie . En de melk van de zebra is een ziekte, waarna genezing mogelijk is . Doe’s melk heeft een klein bestaan . En de melkende en stekende melk is een goede zaak tussen hem en zijn vijanden . Vosmelk is een kleine ziekte, na een kort herstel en levensonderhoud . De melk van een tamme ezel is een simpele ziekte, net als de melk van een poesje . En wie ziet dat melk uit de aarde komt, het is de schijn van onderdrukking en opruiing, waarbij bloed wordt vergoten . Schapenmelk is eerbaar geld, koemelk is rijk en muilezelmelk is hard en verschrikkelijk . Varkensmelk is een grote hit . En moedermelk voor de zieke als hij drinkt, is een remedie tegen ziekte . De melk van de hond en de kattenziekte of angst . Melk duidt op geld, een toename van leven en zwangerschap, de opkomst van geheimen, kennis en monotheïsme, en duidt op medicijnen voor medicijnen en in het levensonderhoud . Koemelk, schapen, kamelen en buffels zijn allemaal samengevat geld . De melk van het beest en de vogel, indien gevonden, is een beetje geld, vooral de melk van het konijn en de melk van de merrie . En melkvenkel en overspel met vossen . Moedermelk is een vertrouwen dat aan niemand anders mag worden besteed dan aan de Heer . De melk van het onbekende van het beest is de glorie en de activiteit van de zieken, en redding uit de gevangenis, of het toegeëigende geld ….

…Het is in een droom de reputatie van de mens en zijn geheugen . En wie ziet dat hij zijn stem verheft, dan heeft hij op een verwerpelijke manier gezag over een volk, en als hij ziet dat hij de stem van een persoon hoort, zal hij gezag verwerven . Als de stem van een persoon door sommige dieren wordt gehoord, duidt dit op veel voordelen, vooral als de toespraak gaat over iets waar hij van houdt, of als wat er wordt gezegd waar is . Als hij zijn stem verheft boven die van een wetenschapper, begaat hij een zonde . En de zwakke stem, glorie en angst . Een zachte stem nederig . En loyaliteit en de politie, als hun stem verborgen of zwak is, zijn ze geïsoleerd . Het geluid van de dirham is een beproeving onder degenen die hen onder de koningen sloegen. Ze horen is de vervulling van een belofte, het gelukkige nieuws van de dinars horen, het slechte nieuws over het geld horen, en er werd gezegd : de geluiden van dirhams en dinars duiden op goede woorden . En de geluiden van beesten zijn zorgen en angsten . Het geluid van een schaap in een droom is gerechtigheid van een edelmoedige man . En de stem van de Steenbok en de ram is plezier, vruchtbaarheid en goed . Het hinniken van gelegenheden om een ​​geschenk te ontvangen van een eerbare man of een dappere soldaat . En balkende ezelgebed voor de onderdrukkers . En de stem van een muilezel spreekt en duikt in vermoedens . En de dialoog van kalf, stier en vee, een gebeurtenis van opruiing . En het verlangen naar de kameel is vermoeidheid en grote reizen zijn als hadj en jihad . En het gebrul van de leeuw is verloren, en bedreigend, prestige en angst voor een onrechtvaardige heerser . En het geblaf van de hond is wroeging, ongehoorzaamheid en streven naar onderdrukking, en woorden die niet betekenen . En de stem van de cheetah, Dalal en Batr . En Hadeel Al-Hamam is Noach of Nikah, of een vrouw, een eerlijke en verkapte moslimlezer . En het geluid van de haak bestaat uit nuttige woorden, of het luisteren naar de Koran, of een preek van een predikant . En de kikker die vrolijk tjilpt of de stemmen van bewakers of het werk van een wetenschapper binnengaat, en er werd gezegd : het is lelijk . En de slang sist: vechten, proberen, waarschuwen en bedreigend en verwerpelijk van een vijand . Miauw Pussycat drukte en roddels, laster en Lamaze . En Naeem de muis is een ontmoeting en bekendheid met levensonderhoud en schade door een immorele nikab-man of diefstal . En Gham Al-Dabi is nostalgisch voor het thuisland . Het gehuil van een wolf is een waarschuwing voor diefstal . Het geschreeuw van de vos is een waarschuwing om te vluchten en te bewegen, en om een ​​leugenaar te schande te maken . En Awaah Ibn Awi belangrijke dingen in goed en slecht . En de stem van het varken won over rijke en dwaze vijanden . De kruisers haatten het geluid van water, pauwen en kippen, en zeiden : zij zijn het en verdriet . En het geluid van het afscheid van de kraai en het overlijdensbericht . En elk lelijk geluid dat ze horen, is wrok en een goede stem is een plezier en vreugde . Zie ook telefoon ….

…En het haar van het hoofd : geld en een lang leven, en het hoofdstel verschilt naargelang de persoon die droomt, en als een goedheid het op zijn hoofd ziet, dan is het een toename, bescherming en prestige voor hem . En als een rijke het ziet, dan is het zijn geld . Een arme man zag het, het zijn zijn zonden . Goed hoofdhaar is eer en glorie, en als hij zijn haar pluizig en plat ziet, wordt hij geëerd en geëerd . Als hij zijn krullende haar als een stam ziet, dan is hij vernederd en raakt hij zonder wat het was . En als een lange stam het verstrooid ziet, dan is het geld van zijn leider verspreid, en als het zacht en zacht is, dan is het een verhoging van het geld van een leider en er werd gezegd dat degene die zag dat hij lang haar had en tevreden over hem, dan is hij prijzenswaardig, vooral bij vrouwen, want ze gebruiken het haar van anderen als versiering . Ibn Sirin had een hekel aan de witheid van het haar voor de jongeman, en grijs haar zegt gebrek en zorgen als het haar lang is . Als hij dat inziet, zal een arme persoon met zijn armoede een schuld en misschien gevangenisstraf tegemoetkomen . De zaag : hij plukt Shaibah, het is in strijd met de soennieten en onderschat Balmchaakh, de jonge man zag het wit van zijn haar bij de komst ervan is afwezig . Er werd gezegd dat grijs haar in de hermeneutiek een toename is van waardigheid en religie . En er werd gezegd dat het de toename van Umar is, omdat de Almachtige God zei : ~ Dan zul je oud zijn .~ En er werd gezegd dat wie zijn hoofd grijs ziet, hij ervoor geboren is, omdat de Almachtige God zegt : ~En het hoofd heeft een jonge man aangestoken .~ Er is overgeleverd dat Al-Hajjaj bin Yusuf zijn hoofd en baard wit zag worden, en Abd al-Malik bin Marwan leed met pijn en verdriet, en hij veranderde zijn zaken . Wat de vrouw betreft, als ze zijn hele hoofd grijs ziet worden, duidt haar visioen op de immoraliteit van haar echtgenoot . Als haar man een goede man is, stelt hij haar tegenover een andere vrouw . Zo niet, dan zal hij door verdriet of verdriet worden gekweld . Wat de wolf van een man betreft, het is Ibn Mubarak als hij getrouwd is, en als hij celibatair is, dan is zij een mooie slavin die haar koopt in overeenstemming met het aantal vrouwelijke vrouwen, en evenzo voor de vrouw, de zoon van een leider, en duidt op de vruchtbaarheid van de Sunnah, en wat betreft de zwartheid van het haar van een vrouw, het duidt op twee dingen : een daarvan is de liefde van haar man voor haar, en de tweede is de rechtheid van zijn man . Als een vrouw ziet dat ze haar haar heeft blootgelegd, is haar man bij haar afwezig . Als ze zag dat ze haar hoofd niet had verwijderd, zou haar man niet naar haar terugkeren . Als ze geen man heeft, dan is ze nooit getrouwd geweest, en als ze ziet dat ze zich dik voelt en mensen dat van haar zien, dan wordt ze ergens duidelijk over ….

…Pantoffels duiden in een droom de bediende, geld en bescherming tegen ongeluk aan . En wie zag dat hij twee pantoffels droeg, reisde in de zee . Het dragen van smalle pantoffels duidt op angst, angst en een vraag naar schulden, en misschien duidt smalle pantoffels op beperkingen bij mannen . Ze zagen nog steeds dat het zijn zorgen en verdriet wegnam . Het dragen van pantoffels met pallets duidt op een toename van het prestige en de breedte van het levensonderhoud . En er werd gezegd : het visioen van de pantoffels tijdens de komst van de winter geeft goed aan, en in het beheer ervan, of in de zomer geeft het hun bezorgdheid aan . En wie zag dat zijn pantoffels in een put vielen of werden verbrand, zijn vrouw stierf . En de nieuwe pantoffels als het smal is, dan is het een religie die wordt geëist, en als het breed is, dan zijn zij het . De pantoffels zijn een niet-mahram-persoon die aan het vasten of reizen is, en als hij een khuff ziet en deze niet draagt, zal hij geld krijgen van de niet-Arabische mensen . Hij die eenvoudige pantoffels draagt, reist ver of dichtbij, of trouwt met een maagd . Als de pantoffels kapot waren, zou de vrouw een kledingstuk zijn . Als de slipper in een put valt of verloren gaat, laat hij hem los en als hij hem verkoopt, gaat hij dood . Als hij de sandalen van hem stal, kreeg hij twee tegenslagen, en als een wolf of een vos op zijn pantoffels sprong, waren ze immoreel en volgden ze zijn vrouw . Als hij loszittende pantoffels draagt, wordt hij door zijn vrouw meegenomen . Als hij pantoffels draagt ​​met een patch aan de onderkant, dan trouwt hij met een vrouw die een zoon heeft . En wie zijn oude pantoffels is kwijtgeraakt, de schuld wordt van hem verwijderd . En pantoffels passeren vee, dus elk ongeluk dat met pantoffels gebeurt, komt voor bij zijn vee . En wie één muiltje heeft, is de helft van zijn geld kwijt . En als hij het samen ging verstoppen, is al zijn geld op . En er werd gezegd : de oude khuff is een schuld en gevangenisstraf, en de slaaf is een vrouw, en als hij ziet dat hij een khuff heeft gevonden, geeft hij aan dat hij in zijn lichaam werkt voor het hiernamaals, of dat hij zijn verplichting en maakt het voor velen gemakkelijker . En de kameel was lichter in een droom, met kracht en reizen, en misschien duidde de traagheid van de kameel op zijn beurt bij volle maan of pijn, of de voorbereiding op zaken en een goede vooruitgang . Zie ook de schoenen, zie de zeppelin en zie de zool ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…En wie ziet dat hij schapen aan het grazen is en een wolf schapen van hen wegtrekt en de rest vlucht, dan wijst hij op de vernietiging van die plaats vanwege een onrechtvaardige koning en de vermoeidheid van de toestand van de kudde ….

En wie zijn hoofd ziet als het hoofd van een olifant, een leeuw, een tijger of een wolf, er wordt gezegd dat hij de schepping van dingen hoger neemt dan zijn vermogen en er voordeel uit trekt en het leiderschap en de spijker op de vijanden

…Stier : Oorspronkelijk een werkende stier met kracht, macht, macht, geld en wapens voor zijn hoorns, tenzij hij geen hoorn heeft, want hij is een verachtelijke, arme, vernederde man, verstoken van genade en macht, als een geïsoleerde arbeider en de armen president . Misschien was de stier een jongen, want hij was een van de werkers van de aarde . En wees misschien op het huwelijk van mannen omdat hij veel ploegde . En misschien wees hij op de man die verscheen en de ploeger, en misschien wees hij op de rebel omdat hij de grond optilt en de bovenkant naar beneden draait . En misschien aangegeven door hulp, slaaf, broer en vriend, zijn hulp aan de ploeger en zijn dienst aan de mensen van de woestijn . Wie een stier in een droom bezit, als ze een vrouw is, vernedert haar man haar, en als ze geen man heeft en ze trouwt, of als ze twee dochters heeft, hun vrouw . En wie dat ziet, wie gezag heeft, zal over hem zegevieren en over hem heersen zoals hij hoopt, en als zijn knie sterker is, zal dat sterker zijn . En wie een stier slacht, als hij een sultan was, doodde hij een van zijn arbeiders, of degene die tegen hem in opstand kwam . En als hij van een aantal mensen was, onderwierp hij een persoon, overwon hij iemand die hem vreesde en doodde hij een persoon met een getuigenis waarvan hij getuige was . Als hij hem van zijn rug of zonder slachting heeft afgeslacht, dan onderdrukt hij een man en valt hem aan of verraadt hem in zichzelf of zijn geld, of trouwt met hem achter hem, tenzij hij van plan was hem af te slachten om zijn vlees te eten of te nemen zijn vet of om zijn huid te bruinen . Als hij een sultan was die anderen hielp en opdracht gaf om zijn geld te plunderen, en als hij een koopman was die zijn winkel te koop opende of rente kreeg, dan won hij als hij dik was, en als hij mager was, verloor hij het . En wie een beladen os berijdt, zal goed voor hem zijn, zolang de os niet rood is, en als hij rood is, wordt er gezegd dat zijn zoon ziek is . De transformatie van de stier als een wolf duidt op een rechtvaardige arbeider die onrechtvaardig wordt . Een enkele stier is voor de gouverneur, voor een jaar, en voor een koopman, voor een jaar . En wie veel ossen bezat, werd geleid door enkele arbeiders en bazen . En wie de kop van een stier eet, krijgt leiderschap, geld en plezier, zo niet rood . Als hij het ziet alsof hij een stier heeft gekocht, dan beheert hij de deugden en de Broederschap met goede woorden . En wie een witte stier ziet, komt goed . Als hij hem met zijn hoorn sloeg, zou de Almachtige God hem toornig maken, en er werd gezegd dat hij hem een ​​klap gaf, God zegende hem met goede kinderen . Als hij zag alsof de stier voor hem viel, reisde hij ver, en het woord of woord van de stier vond plaats tussen hem en een rivaliserende man . En er werd gezegd dat wie op een os valt, hij zal sterven . Evenzo zou degene die door een stier was geslacht en door een stier werd gebeten, ziek zijn . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er een grote stier uit een klein hol kwam, en we verwonderden ons erover, en toen wilde de os terugkeren naar dat hol, en het was niet in staat en erop aangedrongen . Hij zei : het is het grote woord dat uit de mond van de man komt. Hij wil het teruggeven, maar hij kan het niet . Het is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin dat hij zei dat stieren trouw zijn, en wat meer is dan veertien stieren is oorlog, en wat ontbreekt is een argument . Wat betreft degene die een stier doorboorde, hij verwijderde hem uit zijn bezit, en als hij een wali was, zou hij uit zijn rechtsgebied worden verwijderd, en als hij anders was, verwijderde een arbeider hem van zijn plaats . En de huid van de stier is een zegen van wie de stier wordt toegeschreven ….

…Het dragen van sokken, en er werd gezegd dat het in de zee reist, en het dragen ervan met wapens is het paradijs . En de nieuwe pantoffels zijn een redding van ongeluk en een bescherming tegen geld . En als hij geen wapen heeft, dan is hij erg angstig en sterk in zorgen . En er werd gezegd dat een smalle slipper een schuld is, een opsluiting en een beperking, en als het uitgebreid is, dan is het in termen van geld, en als het nieuw is, wordt het toegeschreven aan bescherming, dan is het beter voor zijn eigenaar, en als het karakter heeft, dan is het zwakker voor bescherming, en als het aan bezorgdheid wordt toegeschreven, dan is wat het verstandigst was verder dan opluchting. Slippers met kleding en kleding, het is een verhoging van het niveau en de capaciteit van het pensioen . En pantoffels in de manden van de winter zijn beter, en in de zomer zijn ze dat ook . Als hij khuffa ziet en het niet draagt, dan zal hij geld krijgen van de niet-Arabische mensen, en het verlies van de pantoffels die aan de bescherming worden toegeschreven, zal de versiering weg zijn . Als het werd toegeschreven aan zorgen en schulden, was het een opluchting voor hen, en het dragen van naïeve pantoffels duidt op een huwelijk met een maagd, als het onder zijn voet was gebroken, duidde hij op een maagdelijk huwelijk. Als hij verdwaald of afgesneden is, scheidt hij van zijn vrouw. Als hij de pantoffels verkoopt, gaat de vrouw dood. Als hij ziet dat hij stuitert met de lichtheid van een wolf of een vos, want hij is een immorele man die hem doodt in zijn vrouw, en wie een eenzame pantoffel draagt, wordt hij geslagen door een vrouw, en als er een plek is op de onderkant van de pantoffels, dan trouwt hij een vrouw met een zoon . Het dragen van rode pantoffels voor degenen die wilden reizen, wordt niet aanbevolen . Er werd gezegd dat hij die zag dat hij het puimsteen van hem had gestolen, door Haman werd geraakt ….

…Hij is in een droom een ​​dienaar . En er werd gezegd : een dief uit het huishouden . En er werd gezegd : de vrouw van hem is een bedrieglijke slechte vrouw . En als een kat erop bijt of krabt, wordt hij ziek, en als de kat wild is, is hij ernstiger . En wie zag dat hij zijn kitten verkocht, zou zijn geld uitgeven . En wie het vlees van een snurk eet, leert magie . En wie ziet dat hij in een kat is veranderd, leeft van voyeurisme . En wie ziet dat een snora een huis binnenkomt, een dief zal dit huis binnenkomen . En de kat in een droom duidt het boek aan, omdat de Almachtige God zei : (En ze zeiden : Onze Heer, haast je naar ons, we zullen vallen voor de dag des oordeels ). Misschien duidt de kat op de koppigheid van de vrouw en kinderen, strijd en diefstal, hoererij en gebrek aan vervulling, afluisteren, knipogen, fluisteren en hard geluid, en misschien wijst hij op de jongen van hoererij en klootzak, en duidt hij op de persoon die van harte liefheeft van mensen door te springen en te dansen . Als de kat en de muis, of de wolf en het schaap, een teken waren van huichelarij en bewondering, of van eerlijkheid in de kudde . Misschien duidt het poesje op de vrouw die graag kinderen opvoedt en hen disciplineert . De kat die een mens krabt, duidt op een moedjahid-vijand . En de civetkat zag zijn visioen in een droom die indicatief was voor een man in wie de zichtbaarheid van de goddelozen en de moraal van het goede…

…Zwangerschap Als je droomt van lammeren die dartelen in groene weiden, voorspelt dit pure vriendschappen en onschuldige genoegens . En het voorspelt overvloedige gewassen voor boeren . En het bezit van anderen vergroten . Als je een dood lam ziet, symboliseert dit verdriet en verdriet . Het zien van bloed op een witte lamswol symboliseert dat de onschuldigen zullen worden misleid door het onrechtmatige gedrag van anderen . Een verloren lading geeft aan dat ondeugende mensen onder jouw controle zullen staan ​​en dat je voorzichtig moet zijn met je gedrag . Het zien van lammerenvellen duidt op comfort en plezier dat je van anderen oogst . Het slachten van een lam voor huishoudelijk gebruik symboliseert succes door plezier en tevredenheid op te offeren . Wat betreft het eten van lamskoteletten, duidt dit op een ziekte en grote bezorgdheid in het belang van de kinderen . Het zien van lammeren die voedsel van hun moeder krijgen, duidt op het geluk van opgewekte en intelligente huisgenoten, maar ook van mooie en geliefde kinderen . Als je droomde dat honden of wolven lammeren aten, dan geeft dit aan dat onschuldige mensen zullen lijden door toedoen van verraderlijke en sluwe klootzakken . Als je het geblaat van de lammeren hoort, zullen de mensen om je grootmoedigheid schreeuwen . Als je lammeren ziet in een winterstorm of in gevaar, duidt dit op teleurstelling in de hoop en bitterheid van het geluk . Als u een lam in uw dromen heeft, symboliseert dit dat uw omgeving vreugdevol en winstgevend zal zijn . Als je een lam in je armen draagt, zul je overweldigd worden door gelukkige interesses, waarop je een schat aan toewijding zult verdrijven, en je zult geen spijt krijgen van enige kosten als je reageert op de motieven van je hartstocht . Als je lamswol scheert, voorspelt dit dat je onzorgvuldig en hebzuchtig zult zijn . Je zult eerlijk zijn, maar je zult hardvochtig zijn . Als een vrouw droomde dat ze een lam had gevild, en ze ontdekte terwijl ze dat aan het doen was, dat het haar eigen kind was, dan duidt dit erop dat ze anderen verdriet zal bezorgen, en dit verdriet zal bij haar terugkeren en haar verdriet en verlies veroorzaken. ….

…Vrijgevigheid en druiven : vrijgevigheid duidt op vrouwen, omdat het als de tuin is voor het drinken en dragen ervan en het plezier van zijn smaak, vooral omdat de verdovende suiker van het lichaam eruit komt, en het is als gevoelloosheid bij het omgang met het sap erin, en het duidt op een huwelijk omdat het op het sperma lijkt . En misschien wees de vrijgevige man het nuttige paard aan vanwege de overvloed aan voordelen van druiven, aangezien hij is als de heerser, de wereld en het paard met geld, dus wie een wijngaard bezit zoals we die beschrijven, zal met een vrouw trouwen als hij dat is. celibatair, of hij is in staat om een ​​vrijgevige man te zijn, dan kijkt hij naar zijn gevolgen en wat er met hem zal gebeuren in de tijd van vrijgevigheid in de opkomst en het management. Dit was in de tijdsperiode en de vrouw was ziek en kwam om van haar ziekte, en als ze zwanger was, kwam ze bij een slavin, en als hij hoopte op een vrijlating, verbinding of geld van een heerser of door toedoen van een heerser of een heerser of een vrouw zoals een moeder, zus en echtgenote, dat is verboden en kan hij niet, zelfs als haar huwelijkscontract niet was.Hij moet zijn vrouw bij hem bereiken, en als hij welvarend is, dan hij is arm, en als hij veel gevraagd en hypocriet is in zijn markt en zijn industrie, is hij verontschuldigd en stagneert, en als dat in de komende tijd en zomer is, is de zaak tegen hem, en dat is allemaal geldig . Zwarte druiven zijn in hun tijd ziekte en angst, en ze kunnen zwepen zijn voor degenen die ze bezitten naargelang het aantal liefde, en het profiteert niet van de zwartheid van zijn kleur met schade aan zijn substantie . Witte druiven zijn in zijn tijd het sap en de goedheid van de wereld, en op andere momenten zal hij geld ontvangen vóór de tijd waarop hij hoopte . En wie ziet dat hij een wijngaard aan het persen is, neemt het sap en laat wat er overblijft, namelijk dat de koning met geweld de koning van het sap in bezit moet nemen . Evenzo, rietsap en andere dingen, omdat sap en de voordelen ervan prevaleren boven wat anders is dan wat er bij is, van wat niet door het vuur wordt aangeraakt, behalve wat in zijn essentie gedifferentieerd is . Er werd gezegd dat degene die een tros druiven oppikte van zijn vrouw een geldbedrag kreeg, en er werd gezegd dat het geld 1.000 dirham was . En er werd gezegd dat zwarte druiven geld zijn dat niet blijft, en als ze ze van hun wijnstok zien hangen, dan is het erg koud en angstig . Sommige commentatoren zeiden : Zwarte druiven zijn niet slecht, omdat de Almachtige God zegt : ~ Suiker en lekker eten .~ Zacharias, vrede zij met hem, vond hem altijd bij Maria, daar hij niet haatte en de meeste mensen hem haatten . Er werd gezegd dat hij naast de zoon van Noach was toen zijn vader hem riep, en hij was wit van kleur, dus toen de kleur veranderde, veranderden de druiven om hem heen, en dat is de oorsprong van het zwart . En wat fruit was, wordt niet in alle delen afgesneden, en het heeft geen tijd en geen substantie die het bederft, het is goed als dadels en rozijnen, en wat er toen ook werd gevonden en uitgevoerd op het moment van anderen, het is goed gedurende zijn tijd, behalve dat het een gehate naam heeft of een lelijk nieuws, en in andere dan zijn tijd wordt het uiteindelijk gehaat . Alles wat een oorsprong heeft die op de gruwel duidt, zit in zijn verlangen en verdriet, en op andere momenten werd hij geslagen of ziek, zoals de twee . Omdat Adam, vrede zij met hem, bang was voor zijn bladeren en hem de schuld gaf van zijn boom, en hij zich zorgen maakte en spijt had, dus dit was te allen tijde nodig, en zijn boom en papier waren ook vereist . Alles wat geel van kleur was, was een ziekte, zoals kweepeer, meidoorn en watermeloen, waarvan de schade buiten zijn leven lag, en behalve vergeling van zorgen en verdriet . Als het zuur was, werd het met de zwepen geslagen om het op te eten, vooral als het een nummer was, omdat de vrucht van de zweep aan het eind was . En de bomen, die de wortel van de vrucht zijn, zijn een droge stok . En wat een naam had in zijn afleiding van voordeel, draag zijn interpretatie naar zijn bewoording als die sterker was dan zijn betekenis, zoals groene kweepeer op andere momenten moe is, en geel is een ziekte . En groene perziken : de pijn van hen of een broer, en gele ziekte . En de jujube : in zijn tijd wordt hij aangesteld door het bedrijf of de divisie, en het groen in de andere tijd dan zijn tijd is ongeluk en ongelukken die hem treffen, en zijn droogte heeft te allen tijde een blauwe bloem, en zijn boom is een een man met een complete geest en een goed gezicht, en er werd gezegd een eerbare man die een man van plezier, trots en sultanaat is ….