…Wat is de ziel en wat is de waarheid ervan? Er werden uitspraken gedaan in de ziel . Zoals te zeggen dat het bloed, een ademhaling of een ademhaling is . Wat betreft de bewering dat het bloed is, het is ongeldig, onder meer dat na zijn dood en de hemelvaart van zijn ziel bloed in hem blijft . Om te zeggen dat het de ziel is [met de stilte van vervulling ], dan heeft het bewijs nodig, met kennis van de realiteit van de ziel die hij heeft . Zoals de ziel bloed kan worden genoemd, en onder hen is wat Al-Awza’i zei : Wat geen ziel heeft, is vloeibaar . Wat betreft het zeggen dat het de nafs is [door een vervulling te openen ], het is bekend dat het een van de gevolgen ervan is . De ziel is een van de verborgen zaken die niet op haar manier besproken mogen worden, en in de juiste opvatting dat sommige Joden de Profeet [ vzmh ] vroegen over de ziel? Dus de profeet zweeg, toen zond God naar beneden [en ze vragen je naar de geest, vertel de ziel over het gebod van mijn Heer, en je hebt geen kennis gekregen behalve een beetje ] Al-Isra : 85 .. Beseffen hoe een ding is, is door te kijken, een gelijkwaardige collega te zien, of door de waarheid te vertellen . En wat is er nog meer niet waar ? We hebben de ziel niet gezien, en we hebben het equivalent ervan niet gerealiseerd, en het waarheidsgetrouwe nieuws is ons ontvangen dat het niet toegestaan is om naar de essentie ervan te zoeken, want we bewijzen het ondanks onze onwetendheid over hoe het is . Veel moslimgeleerden hebben er naar verwezen, en wie het over Ibn al-Qayyim schreef, schreef een apart boek genaamd De Geest ….
Dromen over Ziel stijgen
(58 betekenissen van dromen over Ziel stijgen )…Hoe zit het met het zien van de doden, heeft dit een praktische verklaring, en kunnen de geesten van de levenden en de zielen van de doden samenkomen? A : De geleerden hebben dit soort visie bewezen, en sommigen van hen beschouwden het als een soort rechtvaardige of correcte visie. Ibn al-Qayyim zei (Al- Ruwah _ p. 63) Het juiste visioen heeft secties : Een ervan is : een inspiratie die God, glorie aan Hem, werpt in het hart van een dienaar, en onder hen : de ontmoeting van de ziel van de slaper met de zielen van de doden uit zijn familie En zijn familieleden, metgezellen en anderen, inclusief : de hemelvaart van zijn ziel naar God, glorie zij Hem en haar toespraak tot Hem, inclusief : Zijn ziel gaat het Paradijs binnen en getuige daarvan , enzovoorts. De ontmoeting tussen levende en dode geesten is een van de soorten ware visioenen die mensen hebben van dezelfde soort sensuele . Bewijs van dit vers : ( God sterft zelf wanneer haar dood en die niet in haar droom zijn geweest door te onderzoeken wat door de dood is uitgegeven en de ander voor onbepaalde tijd heeft gezonden in dat zijn tekenen voor degenen die nadenken …) [ kliekjes : 42] Dit is de betekenis van het vers, dat God de levens van de dienaren beëindigt door hun ziel te nemen aan het einde van hun leven (en degene die niet stierf in haar slaap ), dwz de slaaptijd weerhoudt het ervan om te doen alsof het was een in beslag genomen ding, dus degene die tijdens het slapen ter dood werd veroordeeld, neemt het terwijl hij slaapt, en hij stuurt de ander die niet ter dood was veroordeeld, dus de eigenaar leeft tot het einde van zijn leven . Ibn Abbas en andere commentatoren zeiden : De zielen van de levenden en de doden ontmoeten elkaar in een droom, zodat ze bekend raken met wat God van hen wil. Als ze allemaal willen terugkeren naar de lichamen, greep God de zielen van de doden met Hem en zendt zielen naar hun lichamen . ( Abu Bakr Al-Jazaery – p. 1124) Dus echte dood wordt een grote dood genoemd, en een slaapdood wordt een kleine dood genoemd, en de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, toen hij ontwaakte uit zijn slaap zou zeggen : ( Geprezen zij God, die soms nadat hij ons heeft gedood en voor hem de opstanding is ) , dus noemde hij slaapdood . En hij was getuige van de Sunnah, ik bedoel, ziel die vasthield wat de twee sjeiks maakten van de hadith van smeekbeden voordat ze gingen slapen. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : (( Als een van jullie naar zijn bed gaat, laat hem dan zijn bed binnen zijn sluier afschudden, dan weet hij niet wat hij hem heeft achtergelaten, dan zegt hij : uw naam, mijn Heer, ik legde mijn zijde en met u hef ik het op als ik mezelf vasthield, dus heb medelijden met haar, en als ik haar zend, zal ik het bewaren met wat u uw rechtvaardige dienaren bewaart )). En de getuige bij het vangen van de ziel in een droom en het verzenden ervan, en omdat er iets wordt genoemd, was hij een van degenen die beroemd was om gehoorzaamheid, gebed, vasten en naastenliefde, die altijd klaagde over zijn gebrek aan visie op zijn overleden vader, met zijn grote reputatie voor het zien van de doden en hun omstandigheden, en velen van degenen die dicht bij hem stonden, werd naar hun doden gevraagd, en hij was verbaasd hem niet te zien Aan zijn vader, en een keer ontmoette ik hem met vreugde, meeslepend en gelukkig, en zei welke goede eigenschappen wil je aan zijn toestand, en voordat ik hem naar zijn geluk vraag, haastte hij me alsof hij mijn vraag onthulde door te zeggen: ik zag mijn vader gisteren, ik zag mijn vader gisteren, en hij vertelde me zijn visioenen, dus Ik zei tegen hem : Goed, ik zag een slechte cuvette als God het wilde, godzijdank is dit visioen beter voor je, en moge God je vader God Verwah ten goede komen aan je status, dus Nhspk God Hsepk raden we de ene God niet aan, (het waren de soennieten het erover eens dat de doden baat hebben bij het zoeken naar buren orhoods, Bdaaihm en Astgfaarham hen, liefdadigheid, vasten en het lezen van Koran en andere werken, dit hoofdstuk spreekt in het uitleggen van de leer Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi p. 115 e.v. ) huilde veel Hamad God en vroeg om vergeving, heeft bewezen dat de zielen van de doden in verschillende Mstqrha in de landengte grootste ongelijkheid, de mismatch : de levens van de hoogste Illiyun-geesten Alonbea A, inclusief : geesten in de gewassen van groene vogels zoals sommige van de martelaren, en sommigen van hen zitten opgesloten bij de poort van de hemel, en sommigen van hen zijn opgesloten in hun graven, en sommigen van hen zijn het hoofdkwartier van de poort van de hemel, en sommigen van hen zijn opgesloten in de aarde wiens ziel is niet tot de Allerhoogste gestegen, en in het Boek van de Geest zorgde Ibn al-Qayyim voor dergelijke onderzoeken…
…En er werd overgeleverd dat er een man naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei: O Boodschapper van God, vanavond zag ik mijn ziel en mijn geest verzameld in het beeld van menselijke wezens, dus kwam hij naar mij en dronk wijn met mij zoals we vroeger deden in Jahiliyyah, dus hij zei, vrede zij met hem : De geest wordt geïnterpreteerd door de wereld te verdelen, en de ziel wordt geïnterpreteerd door het hiernamaals te verdelen ….
…En wie ziet dat hij een persoon heeft vermoord en niet wist wat hij was of het zag, dan zal hij zegevieren over zijn vijanden en gered worden van zorgen en leed, want de Almachtige God zei: ~En ik doodde een ziel en wij hebben u gered van verdriet . ~…
En wie zag dat hij een rots beklom om die uit te graven, hij probeert iets moeilijks, en zijn hoeveelheid ervan is zoveel als dat ….
De tweede soort visioenen van wat zou zijn zelfbespreking , en het werk van waakzaamheid , en kan hen helpen bij psychologische bezorgdheid , en intellectuele nadruk leggen . Een voorbeeld van dit vele voorval, vooral in dit tijdperk was overvloedig waarin het artikel soms bezorgd en overweldigd was , en de druk van het leven op andere momenten, we zien dat sommigen voor het slapengaan zaken Besvqath denken en sommigen denken aan een nieuwe carrière , en sommigen Bamthanh in het begin de ochtend , vergeet dan niet de vrouwen, die vaak ‘s nachts met dit type ook Vtjd Sommigen van hen denken over hun probleem met hun echtgenoten voor het slapen gaan , voor bijvoorbeeld , en dus elk van hen slaapt, en dan zijn deze gedachten en zorgen of hoop en pijn binnen elk van hen verandert in dromen of visioenen en dit is zeer waarschijnlijk , en dit volgt op de vraag van velen van hen over deze visioenen , die, zoals ik al zei, niets meer zijn dan droomdromen . En druk in de taal , het enkelvoud ervan : compressie, dat is alles wat werd verzameld en gegrepen door de palm en dergelijke te verzamelen, en in de openbaring : ~ Neem een druk in je hand, en ik zal ermee slaan en niet meineed. ‘ Er wordt gezegd : Hij bracht ons onder druk van nieuws , dat wil zeggen met gemengde slagen ervan . Verwarde dromen : wat hen in de war bracht, verwarde de moeilijke interpretatie , en riep op tot het mengen van de Odgatha Vhbht Bodgat-plant die is : het pakket, dat de mens van de grond haalt waar de kleine green en de grond en de grote en zo (1). Het kan door het vorige aanbod zijn om op te merken dat deze Alodgat niet gedisciplineerd zijn, maar dubbelzinnig gemengd zijn , en dit ziet ook dat sommige wetenschappers achter me komen om een van de twee redenen ( fysiek ) of ( ikzelf ) Men kan ofwel in een gezonde positie verkeren fysiek schuin , of in de stemming zelf gekweld , dit wordt weerspiegeld in de man en zijn visioenen Vtakhtl sputteren en worden Odgato verdeeld in twee secties : sectie I : pijp speciale dromen ; Elke particuliere eigenaar alleen deze zijn er in sommige categorieën op bepaalde tijden Kalmrdy en Kaltalbh en studenten , zoals examen of voor een persoonlijk interview met een van de onderwijsinstellingen zoals universiteiten, bijvoorbeeld , en Kalmqublan om met de volgende twee werknemers te trouwen om te upgraden , en zo verder , en Hola door ze te vragen voordat ze oversteken. Subtiel vergemakkelijkt de ontdekking van het type Hun visioenen en ze zijn niets meer dan pijpdromen . Sayyid Qutb zei in de schaduw van de Koran : Dromen zijn een mengeling van onrustige dromen en niet een volledig visioen dat interpretatie behoeft , aangezien het nergens naar verwijst . A . Een eenvoudig gedrag , (2) en haar voorbeeld is de metgezel die zag dat zijn hoofd werd afgesneden , en alsof hij zag dat de engelen hem opdroegen iets te doen wat verboden was . . . En andere voorbeelden (3). Deel II : pijp Algemene dromen , en ik bedoel het gewone volk hier zijn belangrijk voor de hele natie alsof waar – in gedachte de eigenaar – Bishara algemeen , of openbaar alarm of openbare gebeurtenis , CA NIEUWS- beleid , budget, salarissen , vakanties , en oorlogen, vooral als deze gebeurtenissen of een ervan de atmosfeer hebben gedomineerd en verklaard , zul je hier veel visioenen over vinden , zie bijvoorbeeld visioenen na de gebeurtenissen van atheïst in september , en overvloedig tijdens de Amerikaanse campagne in Afghanistan en wees op de kracht van de media dominante en het pad voor deze campagne, vraag jezelf af : heb je impact op de sterke mens Sharp of gemakkelijk? Deze gebeurtenissen hebben de arena gedomineerd, dus er is geen stem luider dan haar stem, dus haar kracht wordt doordringbaar voor de geest , dus als ze in slaap viel, veranderde ze in visioenen waarvan de eigenaar misschien denkt dat ze goed nieuws of goed nieuws zijn , specifiek voor hem of algemeen voor de natie , en het is vandaag niet verborgen voor iedereen die de overheersing heeft van hartstocht, onwetendheid en intolerantie voor mening of groep en gebrek aan vroomheid, religie en vroomheid onder veel mensen , dan is het voorbeeld van iemand die ziet deze visioenen is op zoek naar iemand die ze aan hem zal uiten , en hij kan anticiperen op de gebeurtenis en ze verzenden voordat hij ernaar vraagt via zijn e-mail of zijn mobiele telefoon , zodat het het gesprek van het uur wordt en de vrucht van de raden in korte tijd ! Hier ben ik niet tegen een klas of een bepaalde groep, maar ik ben tegen onwetendheid, ja onwetendheid die een groep of sekte of Ani-individuen kan veroorzaken die visioenen claimen , en opruiingscampus en uitzending van enkele van de interviews en bekentenissen van enkele van de betrokkenen door , ten gunste van wat ik zei en ze waren onder de heerschappij van illusies en dromen , Dit is van toepassing op sommige van de soefi’s die altijd visioenen hebben afgeleid waarin de Boodschapper van God tot hen kwam, hen beval en verbood , of een daad begunstigde voor hen , en aldus plaatsten ze het in de mate van openbaring dat de Metgezellen verloren waren met de dood van de Boodschapper van God , en ze vonden hem , Ibn Hajar zei in (4): Als de slaper de Profeet zag, bid dan dat God op hem en schenk hem vrede, hem gebiedend iets te doen , is hij verplicht zich eraan te houden en moet : of moet hij het aan de schijnbare sharia voorleggen , want de tweede is de goedgekeurde . Er is een verschil tussen de rijken en de kroonluchters , ja . Waarvan visioenen zendelingen hebben voor een individu of groep , of zelfs een natie , maar dit is afhankelijk van twee voorwaarden : Ten eerste : er is een referentie die betrouwbaar is onthuld, deze Alrai presenteerde ook een groep metgezellen visioenen over een groot deel van de nacht op de Boodschapper van Allah , zei hij : ~ Ik zie dat je visioen in de zeven nachten samenkomt , het was Mthariha Flethrha in de nachten van de zeven ~ , was het ermee eens (5), was Bukhari getiteld in zijn Sahieh ( deur : samenspanning over het visioen ), en Hafiz Ibn Hajar zei commentaar op de hadith : het volgt uit de lezing dat de consensusgroep over de visie van een D op oprechtheid en zijn gezondheid , aangezien de kracht van nieuws profiteert van berichtgeving over nieuws van een groep . Van . (6) De tweede : is de eerlijkheid van de ziener en oprechtheid en niet een Hui zijn , of een doel , of roekeloos , een zaak doorleefd of overtuigd van het idee , Vsitrt zijn denken , Vtmde zijn visie in een droom , en hier onderscheidt tussen visies voor het evenement , en de visies van de zaak of na , en het is geen geheim dat het in het geval van het evenement of na het, of zwakker en zwakker dan voordat het – net zoals het niet verborgen voor iedereen die geïnteresseerd in deze kunst , dus er is geen les in de visie van een gepassioneerde , net zoals er ook geen les is in de uitdrukking van Hui , dus waar is de referentie die de visioenen goedkeurt als de Boodschapper van God? Wayne van soortgelijke metgezellen eerden de pure? _________________________________________ (1 ) ( woordenlijst Tussenproduct 540 materiaal : Dgt (een groep auteurs gepubliceerde Dar Al Dawa 1980 – Cairo . (2 ) Said Qutb – op – (4 /1993 ), en Mohammed Qutb – op – blz. 6 . (3 ) Ibn Hajar opening 354 \ 12, op. cit . (4 ) zie Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening (4 / 256 ) in het boek Taraweeh gebed deur petitie een groot deel van de nacht – op – – moslim, zoals in de nucleaire ( 8/58 ) in het boek van vasten deur voorkeur nacht van verraad en dringen aan op hun verzoek – een verwijzing eerder . (6) zie Ibn stone – op – (12 / 380 ) ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…
…Moord Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, bekeert zich oprecht . En wie ziet dat hij een persoon doodt, begaat een ernstige zonde, en de gedode zal het goede lijden . Maar slachting is verkeerd . En als hij ziet dat hij een ziel heeft gedood, dan zal hij gered worden van benauwdheid, want de Almachtige God zegt : (En jij hebt een ziel gedood, wij zullen je redden van verdriet ). En als de knecht ziet dat zijn meester hem heeft gedood, dan zal hij hem vrijlaten . En wie ziet dat hij werd vermoord en niet weet wie hem heeft vermoord, dan is hij een persoon die de sharia negeert . Wie opzettelijk een ziel doodt, is ongehoorzaam . En wie bekent dat hij een ziel heeft gedood, hij zal voogdij krijgen, omdat de Almachtige God zei : (Hij zei : Heer, ik heb een ziel van hen gedood, dus ik vrees dat ze zullen worden gedood ). En er werd gezegd : wie zag dat hij werd vermoord, heeft het gebed ontkend of verwaarloosd . En wie zag dat hij zijn zoon had vermoord, zou in zijn levensonderhoud voorzien . Wie zag dat hij werd gedood voor de zaak van God, duidt op winst, handel en de vervulling van de belofte . Zie ook Slachten ….
…Geest Als je ziet dat je ziel je lichaam verlaat in een droom, dan dreig je jezelf op te offeren ter wille van mislukte plannen die zullen leiden tot de degradatie van je waarde en je vervreemding van deugden en deugden . Als een kunstenaar zijn ziel zijn lichaam ziet verlaten, voorspelt dit dat hij zal uitblinken in zijn werk als hij zich aan zijn werk wijdt en zich afkeert van emoties . En als je je in een droom voorstelt dat de ziel van een ander in jou woont, geeft dit aan dat je voordeel zult oogsten van een vreemdeling met wie je zult leren kennen . Als een muziekmeisje een andere vrouw op het podium ziet gekleed in lichte kleding en zich voorstelt dat ze haar ziel is in een andere persoon, dan betekent dit dat ze een grote wedstrijd zal ontmoeten in een groot project waaraan ze meedoet . Als je droomde dat je de onsterfelijkheid van je ziel besprak, dan voorspelt dit dat je kansen zult verbeteren die je zullen helpen de gewenste kennis en plezier te verwerven in de omgang met goed opgeleide mensen ….
En wie ziet dat hij kranten uit het diepst van zijn hart leest, geeft aan dat hij onder mensen met hypocrisie leeft ….
…Moord Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, bekeert zich oprecht . En wie ziet dat hij een persoon doodt, begaat een ernstige zonde, en de gedode zal het goede lijden . Maar slachting is verkeerd . En als hij ziet dat hij een ziel heeft gedood, dan zal hij gered worden van benauwdheid, want de Almachtige God zegt : (En jij hebt een ziel gedood, wij zullen je redden van verdriet ). En als de knecht ziet dat zijn meester hem heeft gedood, dan zal hij hem vrijlaten . En wie ziet dat hij werd vermoord en niet weet wie hem heeft vermoord, dan is hij een persoon die de sharia negeert . Wie opzettelijk een ziel doodt, is ongehoorzaam . En wie bekent dat hij een ziel heeft gedood, hij zal voogdij krijgen, omdat de Almachtige God zei : (Hij zei : Heer, ik heb een ziel van hen gedood, dus ik vrees dat ze zullen worden gedood ). En er werd gezegd : wie zag dat hij werd vermoord, heeft het gebed ontkend of verwaarloosd . En wie zag dat hij zijn zoon had vermoord, zou in zijn levensonderhoud voorzien . Wie zag dat hij werd gedood voor de zaak van God, duidt op winst, handel en de vervulling van de belofte . Zie ook Slachten ….
…Lucht Als je een heldere lucht in een droom ziet, voorspelt dit dat je met prominente mensen zult reizen en hun gunst zal winnen en dat je status zal stijgen . Als de lucht bewolkt is, kondigt dit onaangename gebeurtenissen en problemen aan met vrouwen . Als je droomde dat je in de lucht vloog met vreemde gezichten en heksen en dieren, vroeg je je tijdens de droom af of je echt in een droom zat, dit geeft aan dat alle problemen en scherpe pijnen die zelfs tot aan de saaiheid van de zintuigen reiken, kunnen worden verminderd met één woord, namelijk jaloezie, dan lijdt u aan jaloezie in uw relatie met de persoon van wie u houdt en het zal leiden tot een shock in uw oprechtheid . Als je de lucht in een droom rood ziet worden, dan zal de toekomst vele gebeurtenissen, omwentelingen en rellen met zich meebrengen . Als je een sterrenhemel ziet, betekent dit veel beproevingen en inspanningen boven menselijk niveau voordat je het hoogtepunt van je ambitie bereikt . Pas op voor vijanden in uw bedrijf . Als je een verlichte hemel ziet vol met hemelse menigten, betekent dit een grote spirituele zoektocht, maar uiteindelijk trek je je terug naar de natuur voor steun en troost . Je zult waarschijnlijk ook teleurgesteld zijn in geluk . Als je mensen die je kent in de hemel ziet, voorspelt dit dat ze op het punt staan een roekeloze daad op je pad te begaan, en anderen zullen de onschuldige slachtoffers zijn . Deze droom wordt meestal gevolgd door grote tegenslagen . Als je in een droom naar de hemel bent opgestegen, zul je niet genieten van de positie waartoe je hebt geworsteld, en het plezier zal helaas eindigen . Als jonge mannen ervan dromen via een ladder naar de hemel op te stijgen, zullen ze van de lagere rangen naar die prominente rangen stijgen, maar het zal hen niet lukken om tevredenheid of plezier te verkrijgen . Als je droomt dat je in de hemel bent om Christus en vrienden te ontmoeten, zul je veel verliezen lijden, maar je zult jezelf temmen om ze te dragen door je juiste begrip van de menselijke natuur . Als je droomt van de hemelse stad, dan betekent dit een tevreden en vrome natuur en die ontbering zal je een beetje kwaad doen ….
…Het is in een droom op verschillende gezichten, omdat witbrood duidt op een goed bestaan en welzijn . En zwart brood duidt op nood in het leven, en er werd gezegd : elk brood duidt op een geldcontract, dat ofwel duizend, honderd of tien is, afhankelijk van de status van de ziener en wat voor hem geschikt is . En bitter brood is een bitter brood . Zoet brood is duurder als het op honing of suiker lijkt . En wie brood eet met uitwerpselen, eet honing met was . Het beste brood is de volwassen oven . Het is kenmerkend voor de islam, omdat het de pijler van religie is, de kracht van de ziel en het leven van de ziel, en het kan verwijzen naar het leven, en het geld dat de kracht van de ziel is . Het brood kan duiden op smaad en de kwestie, en misschien op de oppas-moeder met wie Saladin is en het behoud van de vrouw, en het brood dat ervan wordt gezuiverd, duidt op puur leven, pure kennis en de mooie blanke vrouw . Wie ziet dat hij brood scheidt tussen mensen of de zwakken en hij is een student van kennis, dan zal hij uit kennis verkrijgen wat hij nodig heeft, en als hij een prediker is, zijn dat zijn prediking en geboden, tenzij de mensen die zijn naastenliefde aannamen van hem zijn boven hem, en naastenliefde is het vuil van de mensen . En wie een dode ziet, geeft hem brood, want het is geld of levensonderhoud dat hem uit de hand van iemand anders wordt bezorgd . En wie brood ziet op de wolken, op de daken of op de toppen van palmbomen, dan kookt hij, net als alle verkoop en voedsel . Als het wordt gezien alsof het op de grond wordt vertrapt, dan is het een grote welvaart die tot ellende leidt . Wie ziet dat een dode een brood voor zich neemt, of hij ziet hem eruit vallen in een vuur, of in de open lucht of in teer, en hij is lui, dan is hij een ketterij waartoe hij wordt geroepen, en een verzoeking waar mensen in vervallen, dus het brood is zijn schuld, en als hij een zieke vrouw had, kwam ze om, en als ze zwak was in de schulden, is ze verdorven . En wie ziet dat hij brood bakt, zoekt een pensioen aan om een blijvende uitkering aan te vragen. Als brood snel een staat bereikt en geld in zijn hand krijgt . En uw gezegde is één brood van vruchtbaarheid, zegen en levensonderhoud, en anderen hebben ernaar gezocht . En als hij veel broden zag zonder ze op te eten, zou hij onze broers vinden . Als hij een gerstebrood heeft, dan is het een met tegenzin broodwinning, en als hij een knapperig brood ziet, maakt hij zijn brood uit, en als hij een stuk brood krijgt en hij eet het, dan geeft dit aan dat zijn leven voorbij is en zijn leven is verstreken. Als hij een hap neemt, dan is een man hebzuchtig . En Largif voor alleenstaande vrouw . Een schoon, rijp brood van de sultan is zijn rechtvaardigheid en eerlijkheid, en de maker heeft advies bij het maken ervan . Maïsbrood en kikkererwten zijn krap en duur . En als hij brood op de vuilnisbak zag, is het goedkoop . En een breed brood is een breed brood en een lange levensduur . En brood duidt op onbezorgd verdwenen . En gerstebrood voor degenen die er geen gewoonte van hebben het te eten, is smal en duur, omdat het tegen hoge prijzen wordt gegeten . En heet brood is huichelarij en levensonderhoud in achterdocht, omdat het vuur erin blijft . En wie een brood in zijn voorhoofd ziet hangen, dat is zijn armoede en zijn nood . En het brood dat bedekt is met kledingstukken is veel geld, waarvan de eigenaar niet profiteert en er geen zakaat over betaalt . Bagelbrood is smal in het pension om te eten omdat het alleen wordt gebakken door de behoeftigen . En wie ziet alsof hij brood eet zonder te eten, zal alleen ziek worden en alleen sterven . En brood dat niet gaar is, duidt op hoge koorts . En het spraakzame brood voor de armen is ziek en miste waar ze op hoopten : er werd gezegd : het duidt op de jongen . Het eten van luchtig brood is een bron van inkomsten, en er werd gezegd : de delicatesse van brood is van korte duur of weinig winst . En wie ziet dat hij twee chips in zijn hand heeft, eet hiervan en hiervan, dan voegt hij zich bij de twee zussen . En het brood heeft veel gewonnen . Gebak en beschuit zijn gezond voor het lichaam . Rot brood is goedkoper, en als het vleugels heeft, kookt het . En gebroken brood, vruchtbaarheid, breedte en een aangenaam gewin . En brood van zijn vrouw of zoon of ongeveer een geheel of dirham . En het droge deel van het brood geeft de behoefte aan als foetus . Taart is een reis, en de toegang tot iemand die het niet kan eten is een bewijs van bezorgdheid, bitterheid en angst . En de tederheid is een reis, en het kan duiden op gemak van hardheid, en zachtheid ervan is heerlijkheid, en alles is slecht . En bedorven brood is corruptie in religie, een afvalligheid van de islam en een corruptie van de toestand van de vrouw . De verschillende fragmenten duiden op winsten uit liefdadigheid of hypocrisie . En het broodpulp is nuttige kennis en oprechtheid in spraak en actie . De schillen zijn hypocrisie, vleierij en hypocrisie ….
…Al-Baker : De eigenaar van woorden en rellen in zijn levensonderhoud, en elk vakmanschap dat door vuur wordt aangeraakt, is praten en ruzie . En er werd gezegd dat de bakker Sultan Adel, die in zijn droom zag dat hij een bakker was, gezegend was met goedheid, vruchtbaarheid en rijkdom.Als hij zag alsof hij een apostrof aan het bakken was, zou hij een goed leven hebben en mensen een manier waarop ze profiteren van rijkdom en rijkdom . Als hij ziet alsof hij brood van een bakker heeft gekocht zonder de prijs te zien, dan wordt hij gekweld door een goed leven in plezier, en een donatie als vanzelfsprekend . Als hij ziet alsof de bakker een prijs van hem heeft afgenomen, dan heeft hij het over behoefte . En wie zichzelf ziet als een bakker die brood bakt en verkoopt in gewone mensen met gebroken dirham, dan brengt hij mensen samen in corruptie, en de bakker en als mensen zeggen dat hij een rechtvaardige autoriteit is, dan heeft hij een slechte moraal, want vuur is de oorsprong van zijn werk, en vuur is een kwaadaardige kracht, en het wordt aangestoken met brandhout . Wat betreft brood : het duidt op kennis en de islam, omdat het de pijler van religie is, het fundament van de ziel en het leven van de ziel . Misschien duidt het op leven en geld dat de kracht van de ziel bevat, en misschien duidt het brood op het Boek, de Sunnah en de knoop van geld over de bestemming van mensen, en misschien duidt het brood op de moeder die verzorgt en verzorgt, en de vrouw met wie de goedheid van religie is en het behoud van een . En puur ervan duidt op puur leven, pure kennis en een mooie blanke vrouw . De roddels ervan zijn daar tegen, dus wie het ziet alsof hij brood onder de mensen of de zwakken scheidt, als hij een student van kennis is, dan zal hij uit kennis verkrijgen wat hij nodig heeft . En als hij een prediker was, dat waren zijn prediking en geboden, behalve dat de mensen die zijn naastenliefde over zich namen of niet nodig hadden wat hij had, dan is het een gunst voor hen en goede daden die hij ontvangt omwille van hen, en in die zin dat ze meer geluk hebben omdat de overhand beter is dan de onderhand, en liefdadigheid is de smerigste van de mensen . Wat betreft degene die een dode ziet die hem brood heeft gegeven, het is geld of levensonderhoud dat tot hem komt uit de hand van iemand anders, en van een plaats die hij niet heeft verlaten, en wat betreft degene die het brood boven de wolken ziet , of op de daken, of op de toppen van de palmbomen, dan kookt hij, evenals andere variëteiten en voedsel. De aarde wordt door de voeten vertrappeld, want het is een grote welvaart die rouw en vreugde nalaat . Wat betreft degene die een dode persoon zag die een brood voor hem nam of hem van hem zag vallen in het vuur of in de open lucht of in teer, kijk dan naar zijn toestand, of hij een held was of dat het in de tijd van een ketterij was waartoe mensen roepen, en een opruiing waarin mensen dorst hebben, omdat het brood zijn religie verliest of hem bederft . En als er niets van was, en er was geen bewijs in het visioen, en hij had een zieke vrouw die omkwam . En als het een zwakke schuld had, is het corrupt . Wie brood draagt, zal trouwen met een vrouw die verboden is ….
…Het duidt in een droom de islam aan waardoor mensen in leven en gered zijn . En het is de oorzaak van Gods barmhartigheid, omdat hij het water draagt waarin de schepping leeft . En misschien duidden de wolken op kennis en jurisprudentie, wijsheid en verduidelijking vanwege de vriendelijkheid van wijsheid die het bevat . En misschien wees hij de soldaten aan die water droegen, wat de schepping aangeeft, die uit water zijn gemaakt . Misschien verwijst het naar schepen die in water varen op andere dan land . En misschien aangegeven zwangere vrouwen . Misschien duidt het op regen omdat het de oorzaak is . En als de wolken zwart waren, of als hij bliksemschichten had, wees hij op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen . En wie wolken in zijn huis zag, werd moslim als hij een ongelovige was, of hij kreeg een zegen als hij een gelovige was, of zijn vrouw werd zwanger als hij dat wilde doen . En als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of hij verricht de hadj als hij daarop hoopt, anders staat hij bekend om kennis en wijsheid als hij een student is . Als hij duidelijke opeenvolgende wolken ziet aankomen en mensen wachten op hun wateren, presenteer dan die kant van wat de mensen verwachten en wachten . Als iemand ziet dat er wolken op een land zijn gevallen, dan zijn het stortbuien en regen of pups of een kat of een vogel, en als er aanwijzingen zijn van bezorgdheid en haat, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen , dan is het een inval die bij hen komt, of sprinkhanen of een epidemie die hun planten schade toebrengt, of doctrines en ketterijen die onder hen verspreiden . En er werd gezegd : As- Sahab is een grote koning of een medelevende, meedogende autoriteit of een geleerde of een wijs man . Als iemand wolken eet, profiteert hij van een man met toegestaan geld of wijsheid . Als hij op de wolken rijdt, zal zijn bevel worden verheven en verheven in zijn wijsheid . Als hij ziet dat zijn wereld uit wolken bestaat, dan zijn grootvader en zijn zoektocht naar wijsheid . En als de wolken zwart zijn, dan is het wijsheid met strengheid, ridderlijkheid en vreugde . En als er een verschrikking is met wolken, dan zal het verschrikking ontvangen van een wijs en sterk man . En als hij ziet dat hij een huis op wolken heeft gebouwd, dan bereikt hij een eerbare wereld met wijsheid en verheffing . Als hij ziet dat er wolken in zijn hand zijn waaruit het regent, dan verkrijgt hij wijsheid en de wijsheid stroomt op zijn tong . En als hij een wolk ziet die opkomt en er goud op regent, dan zal hij leren van de etiquette van een wijze man uit de materie van deze wereld . Als er geen regen in is, en als er geen regen in is, en hij behoort tot degenen die aan de staat worden toegeschreven, dan doet het geen recht of eerlijkheid, en als het wordt toegeschreven aan handel, dan doet het dat wel niet vervullen wat hij verkoopt, en als hij een wetenschapper is, is hij gierig met zijn kennis, en als hij een ambachtsman is, dan beheerst hij zijn fabricage en adviseert, en de mensen hebben het nodig . En wolken zijn voor hen meer sultans dan mensen . En wie zag dat wolken uit de lucht neerdaalden en een algemene regen regenden, dan stuurt de imam een rechtvaardige prins naar die plaats, en als de wolken zwart waren, dan regende het, dan is de gouverneur rechtvaardig, en als de wolken wit waren, dan is het regende, dan zou hij een gezegende en rechtvaardige heerser zijn . En er werd gezegd : als hij op zijn tijd wolken ziet, dan zal hij goed, zegen, zegen en geld verkrijgen, en als hij op zijn tijd wolken ziet regenen, dan vergroot de Almachtige God het levensonderhoud in die stad, en als ze in droogte, Hij vergroot ze en haalt ze eruit . Als hij zwarte wolken zonder regen ziet, krijgt hij een uitkering, en dat kan een teken zijn van ernstige kou of verdriet . Als hij op een ander tijdstip een rode wolk ziet, zullen de mensen van die stad leed, onenigheid of ziekte lijden . Als hij wolken van de aarde naar de hemel ziet stijgen, duidt hij op goedheid en zegen. Als de visionair een reis wil, wordt dat voor hem gedaan . En als hij een donkere wolk ziet, zal hij bedroefd zijn en zijn al zijn zaken voor hem gesloten . En de witte wolken in het visioen zijn het bewijs van werk . En de wolken die een persoon van de aarde naar de lucht ziet stijgen, duiden op reizen . En geeft aan wie er op reis was bij zijn terugkeer van zijn reis en geeft aan dat er verborgen dingen opduiken . En de rode wolken duiden op werkloosheid . En de donkere wolken duiden op een wolk . En zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet . En misschien wezen de rode wolken op een soldaat die dat land binnenkwam en een complot . En wie ziet dat hij iets uit de wolken heeft gehaald, zal met wijsheid iets groots aandoen, of veel ploegen en cultiveren . En wie ziet dat hij op de wolken heeft gereden of erop heeft gelopen, hij zal alle wijsheid beseffen . En wie de wolken de zon ziet bedekken, de koning wordt ziek, onderworpen of geïsoleerd van zijn gezag . Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : Wie zijn hemd uit de wolken ziet, het is bedekt door God, een zegen . En de wolken duiden op het verdwijnen van zorgen, bitterheid, angst en de manifestatie van waardigheid, en dat is wat de bewakers zien als er water regent , en misschien duiden de wolken op bekendheid met de Almachtige die zegt : ( Heb je niet gezien dat God wolken en stelt ze vervolgens samen )….
…Wie ziet dat hij in de lucht is zonder er naar toe te stijgen of op te stijgen omdat hij kracht en hoogte heeft bereikt, en als hij er zonder reden naar opstijgt, wordt hij gevreesd door een heerser, en wie ziet dat hij ervan neerdaalt, dan hij staat op de rand van de dood en ontsnapt dan, en wie ziet dat hij er een huis in heeft gebouwd, hij zal gemarteld worden, en wie ziet dat de deuren open zijn of dat het dicht bij de aarde is, het geeft het antwoord op de smeekbede aan en de overvloed aan regen, en als hij ziet dat de deuren gesloten zijn, duidt op het gebrek aan regen, en wie ziet dat hij uit de lucht is gevallen, dan heeft dit een hekel aan religie. Als de ziener gezag heeft, zal zijn gezag van hem worden verwijderd, en wie een arend of een straf ziet, vloog naar de lucht en valt niet, hij slaat goed en richt hem op, en wie in de lucht een eerste licht in de zon ziet. Als het wordt gedoofd, zal het worden verduisterd, en wie ziet dat de lucht is gespleten, dan is het een verschil tussen mensen en een leugen tegen de Almachtige God. En wie ziet dat het is gespleten, dan kwam er een oude man uit, die vruchtbaar of een jonge man naar dat land kwam. De regen en wie zag dat het groen was, wees op vruchtbaarheid in dat jaar of geel wees op een ziekte erin of dat het van ijzer was, dus regende het dat jaar heel weinig, en wie zag dat het erop viel, gaf aan dat het dak van zijn huis valt erop…
…Het duidt in een droom de islam aan waardoor mensen in leven en gered zijn . Het is de oorzaak van Gods genade om het water te dragen waarin de schepping leeft . En misschien duidden de wolken op kennis en jurisprudentie, wijsheid en verduidelijking vanwege de vriendelijkheid van wijsheid die het bevat . En misschien wees hij de soldaten aan die water droegen, wat de schepping aangeeft, die uit water zijn gemaakt . En het kan verwijzen naar schepen die in water varen op andere dan land . En misschien aangegeven zwangere vrouwen . Misschien duidt het daardoor op regen . En als de wolken zwart waren, of als hij bliksemschichten had, wees hij op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen . En wie wolken in zijn huis zag, werd moslim als hij een ongelovige was, of hij kreeg een zegen als hij een gelovige was, of zijn vrouw werd zwanger als hij dat wilde doen . En als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of hij verricht de hadj als hij daarop hoopt, anders staat hij bekend om kennis en wijsheid als hij een student is . Als hij duidelijke opeenvolgende wolken ziet aankomen en mensen wachten op hun wateren, presenteer dan die kant van wat de mensen verwachten en waar ze op wachten . Als een persoon ziet dat er wolken op een land zijn gevallen, dan zijn het stortbuien en regens of jongen of een kat of een vogel, en als er aanwijzingen zijn van bezorgdheid en haat, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen , dan is het een inval die bij hen komt, of sprinkhanen of een epidemie die hun planten schaadt, of doctrines en ketterijen die onder hen verspreiden . En er werd gezegd : As- Sahab is een grote koning of een medelevende, meedogende autoriteit of een geleerde of een wijs man . Als iemand wolken eet, heeft hij baat bij een man met toegestaan geld of wijsheid . Als hij op de wolken rijdt, zal zijn bevel worden verheven en verheven in zijn wijsheid . Als hij ziet dat zijn wereld uit wolken bestaat, dan zijn grootvader en zijn zoektocht naar wijsheid . En als de wolken zwart zijn, dan is het wijsheid met strengheid, ridderlijkheid en vreugde . En als er een verschrikking is met wolken, dan zal het verschrikking ontvangen van een wijs en sterk man . En als hij ziet dat hij een huis op wolken heeft gebouwd, dan bereikt hij een eerbare wereld met wijsheid en verheffing . Als hij ziet dat er wolken in zijn hand zijn waaruit het regent, dan verkrijgt hij wijsheid en de wijsheid stroomt op zijn tong . En als hij een wolk ziet die opstijgt en er goud op regent, dan zal hij leren van de etiquette van een wijze man uit de materie van deze wereld . Als er geen regen in is, en als er geen regen in is, en hij behoort tot degenen die aan de staat worden toegeschreven, dan doet het geen recht of eerlijkheid, en als het wordt toegeschreven aan handel, dan wel niet vervullen wat hij verkoopt, en als hij een wetenschapper is, is hij gierig met zijn kennis, en als hij een ambachtsman is, dan beheerst hij zijn fabricage en adviseert, en de mensen hebben het nodig . En wolken zijn voor hen meer sultans dan mensen . En wie zag dat wolken uit de lucht neerdaalden en een algemene regen regenden, dan stuurt de imam een rechtvaardige prins naar die plaats, en als de wolken zwart waren, dan regende het, dan is de gouverneur rechtvaardig, en als de wolken wit waren, dan is het regende, dan zou hij een gezegende en rechtvaardige heerser zijn . En er werd gezegd : als hij op zijn tijd wolken ziet, dan zal hij goed, zegen, genade en geld verwerven, en als hij op zijn tijd wolken ziet regenen, dan vergroot de Almachtige God het levensonderhoud in die stad, en als ze in droogte, Hij breidt ze uit en verwijdert ze eruit . Als hij zwarte wolken zonder regen ziet, krijgt hij er baat bij, en dat kan een teken zijn van ernstige kou of verdriet . Als hij op een ander tijdstip een rode wolk ziet, zullen de mensen van die stad leed, verdeeldheid of ziekte lijden . Als hij wolken van de grond naar de lucht ziet stijgen, duidt hij op goedheid en zegen. Als de visionair een reis wil, wordt dat voor hem gedaan . En als hij een donkere wolk ziet, zal hij bedroefd zijn en zijn al zijn zaken voor hem gesloten . En de witte wolken in het visioen zijn het bewijs van werk . En de wolken die een persoon van de aarde naar de hemel ziet stijgen, duiden op reizen . En geeft aan wie er op reis was bij zijn terugkeer van zijn reis en geeft aan dat er verborgen dingen opduiken . En de rode wolken duiden op werkloosheid . En de donkere wolken duiden op een wolk . En zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet . Misschien wezen de rode wolken op een soldaat die dat land binnenkwam en een complot . En wie ziet dat hij iets uit de wolken heeft gehaald, zal met wijsheid iets groots aandoen, of veel ploegen en cultiveren . En wie ziet dat hij op de wolken heeft gereden of erop heeft gelopen, hij zal alle wijsheid beseffen . En wie de wolken de zon ziet bedekken, de koning wordt ziek, onderworpen of geïsoleerd van zijn gezag . Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : Wie zijn hemd uit de wolken ziet, het is bedekt door God, een zegen . En de wolken duiden op het verdwijnen van zorgen, bitterheid, angst en de manifestatie van waardigheid, en dat is wat de bewakers zien als er water regent , en misschien duiden de wolken op vertrouwdheid met de Almachtige die zegt : ( Heb je niet gezien dat God wolken en stelt ze vervolgens samen )….
…Lucht : misschien aangegeven met zijn naam . Wie zichzelf in hem ziet staan, zitten of zoeken, dan is hij in de grillen van zijn religie, of in bedrog in zijn wereld, en zijn geest van wandelen waarin zijn werk in de lucht of in een staat van waakzaamheid is, en zijn hoopt, als hij in zijn ketterij is, dan is hij zijn ketterij, en als hij een ongelovige autoriteit is, dan zal zijn schuld bij hem worden gecorrumpeerd, anders zal hij met hem vrezen voor zijn ziel, en als hij in het zeeschip is , hij is bang voor schade . En als hij op reis was, kreeg hij angst . En als hij ziek is, leidt hij het verderf, en als hij van zijn plaats valt, zal hij beschadigd raken in zijn toestand en vervallen in zijn daden, omdat de Almachtige God zegt : “ Of de wind waait op een verpletterende plaats. ‘ Als hij sterft tijdens zijn miskraam, is dit het hoogste doel dat wordt bereikt door degene die sterft, ketterij of doden of zo . En wat betreft de lucht om een structuur te bouwen, of om er een plank in te slaan, of om er een dier of een wiel in te installeren, en als een zieke stierf, of met hem stierf een patiënt, en dat is zijn kist en graf , als het groen was, was hij een martelaar, en als hij zag dat hij als heerser of heerser geïsoleerd is van zijn werk Of hij verloor zijn macht door dood of leven, en als hij zag dat hij die een huwelijkscontract had of bouwde zijn familie, dan wordt hij met haar bedrogen, en zonder veiligheid voor haar, en als hij ziet dat wie zich in de zee bevindt, zijn schip is beschadigd, of zijn vijand is gevangengenomen, of iemand houdt toezicht op het verderf. De twee dingen . Dit kan duiden op een corrupte daad die hij zonder kennis of Sunnah deed, als hij het niet op een fundering bouwde, noch was zijn feesttent of zijn pensioen gebaseerd op een beslissing . Wat betreft vliegen in de lucht, duidt dit op reizen op zee of over land . Als het met een vleugel was, dan is het sterker voor de eigenaar, en het is veilig voor hem en duidelijker, dan kan zijn vleugel geld zijn dat hij opneemt, een heerser die in zijn armen en onder zijn vleugels reist . Hetzelfde geldt voor zwemmen in de lucht, en het kan ook aangeven of het zonder vleugel is, om te misleiden wat er binnenkomt in termen van jihad, berekening of andere reizen dan de reistijd, over land of zee, en wie het ziet dat hij nonchalant door de lucht vliegt, ver weg reisde of eer verwierf . Wat betreft de sprong, het geeft de overdracht aan van wat erin zit naar anderen, hetzij van markt naar andere, van huis naar plaats, of van werk naar andere, afhankelijk van de omvang van de twee plaatsen. Als hij van moskee naar markt springt, zal hij de wereld verkiezen boven het hiernamaals, en als het van markt tot markt is. Een moskee, in tegenstelling tot dat, en vliegen in de lucht kan opstijgen tot degenen die ambities en hoop vermenigvuldigen, en worden een pijp . Van plek tot plek, getransformeerd van staat naar staat . De verre sprong is een lange reis, dus als zijn sprong afhangt van een stok, vertrouwt hij op een sterke man . Wat betreft de kleuren van de lucht, als de ogen van de zoeker zwart werden totdat hij de lucht niet zag, als zijn zicht dan het donkerst was tussen hem en de hoofden boven hem, dan, als hij hem niet aan een hoofd had toegewezen, zijn ogen waren verblind en zijn blik werd geblokkeerd door het licht van leiding, en als het visioen van de wereld was en ze huilden in een droom of huilden of ze smeken, met intensiteit die evenveel over hen neerdaalde als duisternis, hetzij verdrukking of somberheid of onvruchtbaarheid en onvruchtbaarheid . De Hetzelfde geldt voor roodheid, en de Arabieren zeggen dat het jaar van droogte : een stoffige jaar, voor het stof te stijgen naar mij van de ernst van de droogte, zodat de lucht is in de ogen van de honger, en hij zich voorstelt dat er rook daarin, dus als degene die de lucht verduistert rook is, dan is het een kwelling van onvruchtbaarheid of iets anders, en wat betreft mist is het verwarring en opruiing. Mensen worden overweldigd door verwarring ….
…Interpretatie van de lucht, lucht, nacht en dag, wind, regen, stortvloed, eclips, aardbevingen, bliksem, donder, regenbogen, modder, zon, maan, planeten, wolken, hagel, sneeuw en vorst, de lucht geeft zichzelf aan, dus wat er ook vanaf kwam, het kwam zijn tegenhanger van God, er is geen oorzaak in, zoals dat vuur eruit valt. In de rol worden mensen getroffen door ziekte, pijn, pokken en de dood . En als er een vuur uit viel op de markten, wordt verheerlijkt en verheven dat wat er uit de verkoop mee wordt verkocht . En als het in hectares, schaarse en plantplaatsen viel, zou je mensen pijn doen, en de plant verbrandde en het met een hagel of sprinkhaan trof, en als er bewijs van vruchtbaarheid, levensonderhoud en geld van afstamde, zoals honing, olie, vijgen en gerst, dan zouden de mensen gunstige regens regenen, het ding dat uit de lucht kwam, zou er goed voor zijn, en misschien gaf de lucht aan dat de kracht van de sultan en hijzelf, vanwege hun superioriteit over de schepping en hun onvermogen om het te bereiken , met hun visie en hun vluchtigheid in haar kracht, en hun zwakheid om eronder vandaan te komen . Wat ervan en erin werd gezien of erin en erop nederdaalde, indicaties van goed en kwaad, en misschien duidde het op zijn paleis, het huis van zijn bezit, zijn hovelingen en het huis van zijn geld, dus wie er naar toe klimt door vrede of rede, zal de verheffing met de koning bereiken . En dat heeft hij gedaan, en als hij er zonder reden of vrede naartoe zou zijn opgevaren, zou hij grote angst voor de sultan hebben ervaren, en hij ging een grote overvloed aan in zijn ontmoeting of in wat hij voor hem of van hem hoopte . Als zijn geweten afluisterde, bespioneerde hij de sultan of sloop hij zijn geldhuis en zijn paleis binnen om het te stelen . En als hij de hemel bereikte, bereikte hij het doel van de zaak, en als hij terugkeerde naar de aarde, zou hij worden gered van wat hij binnenkwam, en als hij van zijn plaats viel, werd hij beschadigd in zijn toestand, volgens de omvang van zijn bevel in zijn val, en wat zijn organen voor hem waren gebroken, en als degene die de hemel bereikte ziek was terwijl hij wakker was, dan keerde hij niet terug naar de aarde, omgekomen door zijn zaak, en zijn ziel steeg ook op naar de hemel . En als hij terugkeert naar de aarde, heeft de schade zijn doel bereikt en zijn volk wanhoopt aan hem en dan zullen ze gered worden, zo God wil, tenzij het ook is terwijl hij in een put of Hafir neerdaalt en er dan niet uit kwam , want dat is zijn graf waarin hij terugkeert na zijn terugkeer, en dit is een goed nieuws van de dood voor de islam, omdat ongelovigen de poorten van de hemel niet voor hen openen en hun zielen er niet naartoe stijgen . Wat betreft het zien van de deuren, het kan erop wijzen dat als u de woekerwinst verhoogt, als er mensen zijn in een van de bewijzen ervan, of in het visioen, er vliegen, bijen, vogels en dergelijke zijn, en dergelijke, en als de mensen binnen zijn droogte, regen en regen, de Almachtige God zei : “ Dus openden we de poorten van de hemel met stromend water. ~ In het bijzonder, de herberg van die shows mededogen, vruchtbaar, zoals stof en zand zonder stof en beschadigingen . Maar als mensen gooide pijlen van hen, als zij in enig bewijs van de pest waren, toen de deuren werden geopend voor hen . En als de pijlen verwonden iedereen die is geslagen en bloedt, dan is het een confiscatie van gezag over ieder mens met zijn pijl, en als hun bedoeling gericht is op de oren en ogen, dan is het een beproeving van het afdwalen van hun pijlen, in die de schuld van een ieder wiens gehoor of gezichtsvermogen erin zal vergaan . En als ze schade ondervinden, dan verzamelen ze ze en halen ze op, en dan bederft ze van God, zoals sprinkhanen, en soorten vogels zoals mussen, stekken en manna, bederft en pijlen vanwege het gezag in de jihad en dergelijke, of middelen van bestaan en geschenken waarvoor hij zijn geldhuizen en dozen opent, en wat betreft de nabijheid van de hemel, het duidt op nabijheid tot God, en dat is voor de mensen van gehoorzaamheid en goede daden . Misschien duidt dit op de distre ssed persoon die in nood is, de beller, die zijn smeekbede aanvaardt en wordt beantwoord, want wanneer hij smeekt met het oog naar de richting van de hemel, en misschien duidt dit op nabijheid en nabijheid tot de imam, de wereld, de vader, de echtgenoot en de meester, en iedereen die een graad boven u staat, de eer is gebaseerd op de vastberadenheid van elke persoon in zijn waakzaamheid en eisen en meer Zijn slaap, en wat in zijn geweten viel . Met betrekking tot de val van de hemel op aarde als hij op reis is, kan dit ook te wijten zijn aan het gezag van de dromer en de hoofden boven hem, of het nu een vader, echtgenoot of meester is en dergelijke, en het kan erop duiden dat het vallen op het dorre land, of de mensen vertrapten het met benen na zijn val terwijl ze Hamid waren, en ze waren aan het oprapen.Sommigen van hen duiden op levensonderhoud, vruchtbaarheid en geld, want het zijn nuttige regens van grote betekenis, en Arabieren noem regen een lucht, omdat het ervan neerdaalt ….
…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….
…70 – Al-Mansur zag het in zijn slaap en er wordt gezegd, maar hij schreeuwde door een telefoon en zei : Wat betreft de Heer van stilte en beweging, de manie is veel polytheïsme op jou, o ziel. Als je verkeerd doet, en als je ziel het goed doet, dan is dat voor jou. Zijn gezag ligt bij een deelnemer, de pracht van de lucht en de aarde, en het anker van de bergen, die toegewijd is aan de astronomie, zei Al-Mansour : Dit is de tijd voor mijn aanwezigheid en het einde van mijn leven . Hij had de mening voor de Qasra-mol, die werd gebouwd en maniërisme waarin een droom met afschuw vervuld is , zei de lente : Wee Aarabie ~ Ik zag een droom Ik was geschokt , ik zag een gezegde stop in dit deurpaleis , hij zegt : Als Ik was in dit paleis iPad-familie en Oouhh hem zijn familie en zijn huizen en werd hoofd van het paleis na De vreugde van de pasgeborene (3) Hij bouwt zijn soldaten op hem, dus hij bleef niet in de mol behalve voor minder dan een jaar totdat hij ziek werd op de weg naar de Hadj , en hij Mekka binnenkwam met een zware begrafenis , en hij stierf op zaterdagavond, en er werd gezegd dat het zeven dagen was vanaf Dhu al-Hijjah , en de laatste van wat hij sprak was dat hij zei : God zegene mij om u te ontmoeten . er werd gezegd : hij zei, Heer, dat u Asatk in veel dingen gewoon Ataatk verliefd op u verklaart dingen die God maar God Redder . toen stierf hij . de ring inscriptie . Gods vertrouwen in Abdullah en heeft geloofd . bij zijn dood drieënzestig jaar oud en was een jaar op de beroemde , waarvan tweeëntwintig zijn scheppingsjaren , en Ban al-Mualla werd begraven in Mekka ….
…Betekent het zien van de doden op korte termijn? Het zien van de doden in het algemeen, of het zien van iemand die stierf voor de zoeker in het bijzonder, duidt niet op de naderende deadline, en het is voor niemand toegestaan om dit te zeggen of te geloven, en ik ben verbaasd over degenen die mensen bang maken, en beweren dat sommige visioenen verband houden met hun deadlines ! De dood is een recht en alle mensen zullen de deur binnengaan, maar niemand weet hiervan behalve God, en er is geen naaste koning noch een bode profeet, en dit is een van de zaken die God met zijn kennis aanriep, en het wordt bewezen door de woorden van de Almachtige : [ God heeft kennis van het uur, en Hij daalt neer in de regen en weet wat er in de baarmoeder is en wat is Een ziel weet wat ze morgen zal winnen, en geen ziel weet in welk land ze zal sterven, want God weet het het beste . ] Luqman : 34 kan worden gezegd dat Omar, moge Allah tevreden met hem zijn, drie klikken zag Decca erop klikte, Fbrha zijn dood na drie, of hem vermoordde door een buitenlander, en om op deze roman te reageren, indien waar, dat Omar was geïnspireerd; De waarheid is gebaseerd op zijn lippen, en de koran was het op zes plaatsen met hem eens. Wie van ons, of degenen die het uitdrukken als Omar? Als de koning van het visioen de datum van overlijden niet weet, geloof dan niet als iemand naar je toe komt en je bang maakt met nieuws over het tijdstip van je dood, door een visioen dat je zag, wees gerust en adem in ….
…** Het visioen van Khuzaymah bin Thabit op gezag van Umarah bin Khuzaymah bin Thabit dat zijn vader zei : ik zag in een droom dat ik op het voorhoofd van de Boodschapper van God neerknielde, moge God hem zegenen en hem vrede schenken. Ik informeerde de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij zei : ( De ziel ontving de ziel en overtuigde de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken. Zijn hoofd was zo, dus plaatste hij zijn voorhoofd op het voorhoofd van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken ….
…Al-Sarar: Degene die een man in een droom zag lopen met een prins op zijn weg, dan sterft die prins, en zijn pad naar hem zal zijn ziel vernietigen omdat het de eigenaar overkwam van het gooien van dezelfde pilaar toen hij bij de koning van de dood kwam naar hem toe in de vorm van een man die hem bedierf en zijn ziel greep ….
…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…
…Dood Als u droomt dat u een van uw kennissen dood ziet, wordt u gewaarschuwd voor aanstaande ellende of verdriet . Dergelijke dromen worden altijd gevolgd door teleurstellingen . Als je hoort dat een vriend of familielid is overleden, ontvang je slecht nieuws van hem . Dromen over dood of sterven zijn misleidend en verwarren zelfs de beginnende vertolker van dromen wanneer hij ze probeert te interpreteren . De persoon die intens denkt, vult de aura die hem omringt in gedachten, of met zelfbeelden die levendig in wisselwerking staan met de emoties die ze hebben gecreëerd . Door op andere gebieden te denken of te werken, kan een persoon deze afbeeldingen vervangen door andere afbeeldingen van een andere vorm en aard . Hij kan deze afbeeldingen zien sterven of sterven, en door hun dood of begrafenis kan hij ze aanzien voor afbeeldingen van vrienden of vijanden . In dit geval kan hij zichzelf of zijn naaste familielid zien sterven als hij slaapt, terwijl dit in werkelijkheid een waarschuwing voor hem is dat een slecht idee of een slechte handeling een goed idee of handeling zal vervangen . Ter verduidelijking : als hij een goede vriend of een van zijn familieleden in de dood ziet, dan is dit een waarschuwing tegen een immoreel idee of actie, maar als hij een vijand of iets hatelijks ziet op het moment van sterven, kan hij zijn slechte methoden overwinnen. en zo zichzelf of zijn vrienden een reden tot vreugde geven . Dromen van deze aard duiden vaak op het einde of begin van intense angst of angst . Deze dromen komen ook weer voor wanneer iemand bezeten is door illusoire staten van goed en kwaad . En de mens is in dit geval niet hetzelfde . Het is wat de dominante invloeden ervan maken . Hij kan waarschuwen voor het naderen van bepaalde situaties of hem uit deze situaties bevrijden . In onze dromen ben je dichter bij onszelf dan dat we wakker zijn . De vreugdevolle of vreugdevolle gebeurtenissen in onze dromen, zichtbaar of hoorbaar, hebben we allemaal zelf gemaakt, omdat ze de toestand van onze ziel en ons lichaam op de grond weerspiegelen, en we kunnen ze niet vermijden tenzij we ze uit ons bestaan verwijderen door de gebruik van goede ideeën en glorieuze daden, dat wil zeggen door middel van energie. De ziel die in ons op de loer ligt ….
…Als je droomt dat je in de greep bent van tegenslagen, geeft dit aan dat je voortdurende mislukkingen en slechte vooruitzichten wilt . Als je anderen in nood ziet, dan voorspelt dit een sombere omgeving, en dat de ziekte van een van hen zal leiden tot ernstige angsten voor het succesvolle verloop van de plannen . ~ De oude droomboeken beschouwen dit als een indicatie van een welvaart die is gekomen, maar deze definitie is onjuist . Er zijn twee krachten aan het werk in de mens, de ene in hem en de andere van buitenaf . Ze komen uit twee verschillende werelden : de dierlijke geest. beïnvloed door de persoonlijke wereld van lichamelijke verlangens en de spirituele geest uit het kosmische rijk van broederschap. ‘ . ze verschaffen de motieven van een anti- bewuste droom . Als Tnasagt deze twee krachten de geest of het intellectuele beeld uit de geest van een droomverwezenlijking in het leven van de dromer zullen vinden . de gewaarwordingen van het lichaam veroorzaken de geest ondragelijke pijn, terwijl het lichaam zelfzuchtig wordt en het vermogen berooft van de invloed van de geest van het zelf . Vaak veroorzaken de beproevingen van verdrukking dat de ziel zich verheugt en het lichaam rouwt . Als de droevige ziel in de gedachten van de droom blijft, kan dit duiden op een wereldse vooruitgang voor de dromer, maar de theorie van magische krachten draagt niet bij aan de inhoud van dit boek ….
…Dam Als je droomt dat je met een auto langs een dam rijdt, voorspelt dit dat problemen en ellende je bedreigen . Als u uw reis voortzet zonder ongelukken, lukt het u om deze zorgen gaandeweg om te zetten in een nuttig voordeel . Als je paard langs een dam rijdt, geeft dit aan dat je zonder angst de valkuilen onder ogen zult zien die je pad naar rijkdom en geluk blokkeren en dat je ze zult overwinnen . Als je langs een dam loopt, geeft dit aan dat je een moeilijke strijd zult hebben om op te stijgen, maar dat je uiteindelijk een succesvolle beloning zult oogsten ….
…Nut acorn Het zien van een eikel in dromen betekent prettige dingen die naar je uitkijken, en er mag veel winst worden verwacht . Pick-up van de grond voorspelt succes na afmattend werk . Als een vrouw het eet, geeft dit aan dat ze zal stijgen van de status van werk naar een positie van comfort en plezier . Door het uit de bomen te schudden, geeft u aan dat u snel uw wensen in zaken of liefde zult vervullen . Als je eikels groen ziet groeien of verspreid over de grond ziet, zullen de dingen ten goede veranderen . Versleten of verstijfde eiken noten hebben een betekenis van teleurstellingen en tegenslagen . Om het groen uit de bomen te trekken, betekent dit dat je met haast en roekeloosheid je belangen schaadt…
…Hand Als je mooie handen in je droom ziet, dan zul je genieten van een geweldige bevoorrechte positie en snel stijgen in je beroep, maar lelijke en misvormde handen duiden op armoede en teleurstellingen . Als je er bloed op ziet, duidt dit op oneerlijke kritiek en uitsluiting van je gezinsleden . Als je een gewonde hand hebt, zal iemand erin slagen te bereiken wat je moeilijk kunt bereiken . Als je een hand gescheiden ziet, betekent dit een eenzaam leven, wat betekent dat mensen je opvattingen en gevoelens niet zullen begrijpen . Als u uw handen verbrandt, zul je verder gaan dan redelijke grenzen in uw strijd voor rijkdom en roem en u zult deze verliezen aan dat . Als u ziet dat uw handen bedekt zijn met haar, geeft dit aan dat u geen gevestigd element en leider in uw cirkel zult worden . Als u ziet dat uw handen enorm zijn, duidt dit op snelle vooruitgang in uw zaken . Als je ze kleiner ziet dan ze zijn, wordt het tegenovergestelde gehoopt . Als u ziet dat uw handen vuil zijn, geeft dit aan dat u jaloers en onrechtvaardig tegenover anderen zult zijn . Als je je handen wast, doe je mee aan een feest van vreugde . Als een vrouw bewondert haar handen in een droom, betekent dit dat ze zullen winnen en oprecht respect van de man die je laten zien aan anderen te behouden . Maar als je de handen van anderen bewondert, word je het doelwit van de grillen van een jaloerse man . Als een man haar handen vasthoudt, zal ze in verboden associaties worden getrokken . Als ze anderen haar handen laat kussen, zal ze een roddel wensen die in beslag wordt genomen door haar reputatie. Als ze het vuur hanteert zonder haar handen te verbranden, zal ze opstijgen naar een hoge positie en commandoposities . Als je droomt dat je handen gebonden zijn, betekent dit dat je in de problemen komt en door ze te bevrijden, zul je anderen dwingen zich aan je bevelen te onderwerpen ….
…Wie ziet dat een ster is aangevallen door een ster, zal kracht raken en stijgen ….