…Degene die zag dat hij op zijn stoel zat, zou plezier beleven, hoewel hij van de mensen van de posities was die hij een hoge positie kreeg en het visioen van de opgevouwen stoel is geld en sommigen van hen houden niet van zijn visioenen als deze is opgevouwen ….
Dromen over Zitten en niet kunnen staan in de droom
(195 betekenissen van dromen over Zitten en niet kunnen staan in de droom )Als een oor op een vuilnisbelt ligt, roept hij een dwaas op tot verzoening en accepteert het niet
…En wie ziet alsof hij zich op een graf, dan begaat hij een zonde, want de Almachtige God zegt : ~ Do not staan op zijn graf .~…
…Wat vind je van degenen die erop staan dat je enkele angstaanjagende dromen interpreteert? Ik behandel ze met wat ik heb geleerd van de Sunnah op gezag van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, door zulke dromen niet te uiten en er over te waken volgens wat er staat . Het is een feit dat ik verdrietig ben omdat velen dit standpunt niet begrijpen, maar ik zou graag willen dat ze weten dat het goede voor hen is om het niet uit te drukken, en ze zoeken niet naar iemand die het voor hen doorkruist , zoals hij kan het op een haastige en beangstigende manier oversteken, en op dat moment kan het vallen, zo God het wil, en op dat moment heeft spijt misschien geen nut ….
…Als hij zichzelf bij de imam ziet staan, is er geen barrière tussen hen, dan staat de imam op en blijft hij slapen, wat aangeeft dat de imam hem haat . En als de begeleiding tussen hen wordt bewezen, dan wordt zijn geld de imam, want de slaper is als de doden, en de aanwezigheid van de doden is de aanwezigheid van geld ….
En wie hem ziet staan en de almachtige God kijkt altijd naar hem alsof hij zegt dat deze dienstknecht gezegend is in een zaak en in de genade van de almachtige God is en als hij schuldig is, moet hij berouw hebben.
…Een berg : een meedogenloze, onderworpen koning of heerser, of een man die zo groot is als een berg, zijn lengte, zijn kortheid en zijn hoogte . En hij onderwijst de wereld en de kluizenaar, en wijst op de hoge rangen, eervolle plaatsen en goede boten, en de Almachtige God schiep bergen als pinnen van de aarde toen deze werd verstoord, daar ze zijn als geleerden en koningen, omdat ze vasthouden wat de verticale bergen houden geen stand en kunnen de doelen en eisen aangeven, omdat degene die naar hem opstijgt alleen naar hem opstijgt. Degene die zichzelf op een berg ziet, erop steunt of in de schaduw ervan zit, benaderde een hoofdman, werd beroemd om hem en zocht bij hem zijn toevlucht, hetzij als sultan, hetzij als jurist, een geleerde die een kluizenaar aanbad, dus hoe zit het met als hij boven hem stond en de oproep tot de Sunnah riep, de toekomst van de qiblah, of hij werd met een boog in zijn hand geworpen Omdat zijn roem in de mensen zo ver reikt als zijn stem, en zijn boeken en bevelen worden uitgevoerd naar de plaats die zijn pijlen bereikten . En als hij die zag dat hij bang voor hem was terwijl hij wakker was, zekerheid was, en als hij in een schip was, werd hij in zijn zee geraakt door ontberingen en een obstakel waarvoor hij zou worden omgekocht, en zijn beklimming over hem was onberispelijk , omdat God Almachtige zei : ~Ik ga naar een berg die me tegen water beschermt .~ Ibn Sirin zei : De berg is in die tijd onfeilbaar, tenzij hij in een droom wordt gezien alsof hij van een schip naar een berg vluchtte, aangezien hij vergaat en vergaat, volgens het verhaal van Ibn Noach . Dit kan duiden op een persoon die niet wakker was in een schip of op zee, in de paradox van de mening van de groep en de exclusiviteit en ketterij, dus wat dacht je van als hij het monster van de bergen en hun zevens had, of het schip van waaruit hij vluchtte naar de berg had een rechter, een leider in kennis, of een rechtvaardige imam . Wat betreft het beklimmen van bergen, het is een eis waar hij om vraagt en iets dat hij wil, dus vraagt hij waar ze in wakker zijn, of zijn hoop erop van het gezelschap van de sultan of een wetenschapper, of het opnemen tegen hen in behoefte of op reis over land en dergelijke . En als zijn klim ernaartoe was als het beklimmen van bergen, trappen of een veilige weg, dan zou zijn hele gezin gemakkelijk voor hem zijn en werd alles om hem heen voor hem gevreesd . En als hij door hem nadelig werd beïnvloed, of als hij zonder trappen, vrede of rede naar hem opsteeg, zou hij gevreesd worden, en zijn zaak was allemaal bedrieglijk . Als hij hierboven concludeerde, ontsnapte hij daarna . En als hij vanuit zijn slaap geeft zonder te reiken, of in een droom valt, komt hij om in wat gewenst is en wordt verboden tussen hem en wat hij wil, of zijn schuld is gecorrumpeerd in zijn werk, en dan daalt hij af van schade en letsel door schade, rampspoed en verdriet, in de mate van wat van zijn leden wordt gebroken . De val over de berg en Alkuada en heuvelachtige plafonds 0 Bovenmuren en palmbomen en bomen, het toont de paradox van de shows dat ding dat van hem viel in de interpretatie ervan, van de sultan, of de wereld, of een echtgenoot of een vrouw of een slaaf of een koning of actie of gebeurtenis, vraag de ziener over het belangrijkste dat hij in zijn ontwaken is, datgene wat hij hoopt en hem vreest en hem presenteert en vertraagt in zijn scheiding van hem, en zijn volharding hem, als het ontwaken wordt gevormd door de overvloed van de eisen en omstandigheden erin, of vanwege de verandering van hoop, wordt hij paradoxaal genoeg beoordeeld voor hem die in de droom van hem afviel, volgens zijn bewijs in interpretatie . Het onderscheid tussen zijn aangelegenheden wordt bewezen door de omvang van zijn bewijs, en dat zijn kennis van zijn voltooiing van het ding dat op hem was en zijn kracht, zwakte en turbulentie, tot hem kunnen hebben geleid door zijn val van dorheid, vruchtbaarheid, hobbelig , vlakte, steen, zand, land of zee, misschien keerde hij er in zijn lichaam naar terug tijdens Zijn val, en duidt hij op een val in zonden, opruiingen en vernedering, als zijn val daar het bewijs van was, zoals vallen op het beest, raven, slangen en ratten van de rat, of tot vuil en modder, en dit kan erop duiden dat hij zonden opgeeft en afziet van ketterijen, als hij voor zoiets vluchtte. Of zijn val was in een moskee of kleuterschool, of aan een profeet of kleuterschool, of aan een profeet of aan het nemen van een koran, of aan een groepsgebed . Wat betreft wat terugkwam naar de berg in termen van val, sloop of professionaliteit, het duidt op de vernietiging van degene die de berg op hem dreef, of zijn vernietiging of zijn moord, tenzij hij in de lucht boven de hoofden van de schepping uitkomt. , omdat het een grote vrees is die van de kant van de koning bij het volk overblijft, omdat de kinderen van Israël de berg hebben opgetrokken Boven hen is als een baldakijn, om God voor hen te vrezen, en een bedreiging voor ongehoorzaamheid . Wat betreft het besturen van de bergen, dit is het bewijs van een voortdurende opstanding, ofwel een oorlog waarin de koningen zich tegen elkaar verzetten, ofwel een verschil en onrust die plaatsvindt tussen de wetenschappers van de aarde in een beproeving en nood. , waarin de gewone mensen omkomen, en dit kan duiden op dood en pest, want het is een van de tekenen van de opstanding, en de terugkeer van de berg is boter of as of vuil, er zit niets goeds in voor degene die wees de berg voor hem, noch in zijn leven, noch in zijn religie, en als hij werd toegevoegd aan hem die werd verheerlijkt na zijn vernedering, en veilig was na zijn ongeloof, en hij vreesde God na zijn tirannie, keerde hij terug naar wat hij was en keerde terug naar zijn eerste staat, omdat de Almachtige God. De schepping van het gewaad, zoals ze beweren, is waterschuim en het schuim is ongeldig, zoals de Almachtige God in Zijn boek zei . En de berg met water, planten en groen is eigendom van een schuldenaar . En als er geen plant of water in staat, dan is het een ongelovige dominante koning, want net als de doden looft of heiligt de Almachtige God hem niet . De staande berg die niet gevallen is, is levend en is beter dan de gevallen, en de gevallen die rotsen zijn geworden, is dood, omdat hij God niet noemt of hem prijst . En wie op een berg opstond en van zijn honderd dronk en de voogdij waardig was, hij kreeg het van een man van een hardhartige koning, en wat hij niet waardeert, is wat hij dronk . Het obstakel is een straf en strengheid, als het ervan valt, zal het overleven, en als het opstijgt, zal het opstaan en zwaaien van vermoeidheid . En de rotsen rond de berg en de bomen pimpen die plek . En elke ascensie is een hoogte, elke val is een positie, en elke ascensie duidt op een probleem, dus de daling geeft een opluchting aan, en elke ascensie geeft een staat aan, dus de daling duidt op isolatie . En als hij zag dat hij een berg droeg en zwaar op hem was, dan draagt hij de voorraden van een enorme man of een koopman die op hem weegt, en als hij bang is, vrees dan voor hem . Als hij ziet dat hij een berggrot is binnengegaan, zal hij rationaliteit verwerven in zijn religie en zaken, de zaken van de sultan overnemen en in staat zijn . Als hij de grot van een berg in een grot binnengaat, dan beraamt hij een koning of een onneembare man, en als een berg hem ontmoet, zullen zij of een reis of een ondoordringbare man of een moeilijke zaak of een moeilijke en wrede vrouw elkaar ontmoeten hem, en als hij ziet dat hij de berg heeft beklommen, dan is de berg het doel van zijn eis, net zoals hij is opgestegen, totdat hij erboven is geëgaliseerd . Elke beklimming die een persoon ziet, of een obstakel, een heuvel, een dak, enz., Is om te verkrijgen wat wordt verlangd door het wegnemen van de behoefte die hij wil, en de beklimming is gelijk, ontbering en niets goeds . Als hij ziet dat hij is afgedaald van een heuvel, paleis of berg, dan is de kwestie die hij vraagt minder en niet vervuld, en wie ziet dat hij een berg aan het slopen is, dan komt een mens om, en wie ziet dat hij is geïnteresseerd in het beklimmen van een berg of het beoefenen ervan, dan was die berg een doel waarnaar hij stijgt, en als hij erboven staat, bereikt hij zijn hoop. Als hij van hem valt, zal zijn toestand worden verdreven . En de prijzenswaardige beklimming op de berg is om daarin te hinken zoals degene die de berg opklimt . En alle verheffing is prijzenswaardig, tenzij ze vlak is, want de Almachtige God zegt : ~Ik zal hem oplopen tot last .~…
…Luis Als je in een droom luizen in je lichaam ziet rennen, voorspelt dit erbarmelijke omstandigheden, een ellendige omgeving en een slechte gezondheid . Dit kan snel tot ziekte leiden . Als je een luis op je lichaam hebt gedood, voorspelt dit dat de jaloerse en sluwe vijanden je zorgen en angst zullen bezorgen . Als je in je droom grote luizen op vee ziet staan, voorspelt dit dat de vijanden je bezit op verdraaide en dwaze manieren zullen kunnen grijpen . Als je van een luis hebt gedroomd, voorspelt dit dat je bezorgd wordt over je gezondheid, en dat een vijand je irritaties zal bezorgen die ontevredenheid veroorzaken . Dromen over luizen omvat veel angst en depressie in het wakkere leven en omvat vaak onaangename ziekten . Als luizen op vee zitten, voorspellen ze hulpeloosheid en verlies . Als er luizen op uw lichaam zitten, geeft dit aan dat u zich ongemakkelijk gaat gedragen bij uw kennissen . Als je droomde dat je een luis was, dan voorspelt dit een ziekte en dat je vatbaarder wordt voor ziekten ….
…Een persoon kan enkele van de moderne dingen zien, hoe kunnen ze worden uitgedrukt? Deze vraag is erg belangrijk in relatie tot een eerder gestelde vraag : kan de uitdrukking worden onderwezen? Of arresteert het sommige mensen en kan het niet worden geïnstrueerd? Door de teksten te volgen, ontdekten we dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, soms het visioen aan de metgezellen presenteerde , de uitdrukking van hen hoorde en hun soms de uitdrukking leerde. Daarom blonken sommigen van hen uit in deze kennis. Als dit is wat we hier hebben bedacht, de juiste is, dan moeten we proberen een uitdrukking te vinden. Het werd niet genoemd in de boeken van de ouden van moderne zaken die zich in deze tijd voordeden . Al-Ash’ari zei : De oorsprong van de uitdrukking is die van de profeten en hun talen , en het commentaar van Ibn Bataljon door te zeggen : Het is zoals hij zei , maar wat werd vermeld op gezag van de profeten daarin, zelfs als het oorspronkelijk niet alle huichelaars doordrongen . Het is noodzakelijk voor de bekwaam in deze techniek om af te leiden met een goed uiterlijk, dan terug te geven wat er niet voor is bepaald, terug te brengen naar de regel van representatie , en het te beoordelen op grond van de juiste verhouding, dus maakt hij een origineel op hem aangebracht als jaloezie doet in de takken van jurisprudentie . Voorbeelden van dingen die u misschien ziet, zijn modern en vindt u niet in uitdrukkingsboeken, en niemand die over deze kunst heeft geschreven, heeft ooit over het volgende geschreven . Hedendaagse terminologie voor expressie…
…Kunnen de visioenen van de gek, de patiënt … worden uitgedrukt ? Kan de visies van de krankzinnige , de patiënt alvorens de operatiekamer, de neurologische patiënt , en ouderen worden uitgedrukt ? De volgende schrijver gelooft : 1) De krankzinnige kan ons vertellen over een visioen dat hij zag dat kan worden uitgedrukt, maar het lijdt geen twijfel dat krankzinnigheid gradaties is, aangezien sommigen van hen in staat zijn om naar voren te brengen wat ze zagen, en begrijp wie met hem praat, en wat de Mongoolse patiënten betreft, ze zijn vaak niet in staat om te communiceren wat ze hebben gezien. Het kan dus onmogelijk zijn om ze uit te drukken . 2) Patiënten die tekenen van goed nieuws zien voorafgaand aan operaties, dit gaat voorbij en de optimistische oversteek kan hen helpen bij het verlangen naar herstel en hun vastberadenheid versterken, en wat betreft wat er wordt gezien na de operaties en na de impact van anesthesie of tijdens het is geen hallucinatie, zoals degene die afwezig is. Moge God ons en jou beschermen vanwege bedwelmende middelen . 3) En wat in het derde deel werd genoemd, ze zijn als een gek die soms de oversteek begrijpt, zodat wat we zeiden dat er met hem wordt gedaan . 4) ouderen; Degenen die aan de ziekte van Alzheimer zijn getroffen, zijn onder de indruk van wat ze zeggen terwijl ze op momenten zijn dat ze in staat zijn om een dialoog te voeren, ook als ze bijvoorbeeld een visioen vertellen ….
…En wie een bekende plek ziet, is een ruïne geworden, en de mensen kunnen geen plek vinden om in te wonen, want hun eigendom is een onrecht tegen hen, zodat ze geen redder voor hen zullen vinden ….
…Hoe dove mensen dromen ?? Horen ze het geluid in hun dromen? Komt er een nachtmerrie over hen? Verschilt een doof geboren persoon in dromen, ze zien en zich de geluiden voorstellen van wat ze zien, en wie later doof werd? Dit zijn verschillende vragen die bij iedereen die geïnteresseerd is of een specialist in de wetenschap van droomuitdrukking kan opkomen, en het trekt ook de aandacht van iedereen die ook van deze kunst houdt. Hoe kan een dove dromen? Hoe kunnen zijn dromen worden verklaard? Is zijn symbolische taal voldoende om het te begrijpen? En wanneer een normaal persoon deze kinetische taal vertaalt, nadat hij deze van hem heeft ontvangen, in een gesproken taal; Is dit genoeg, en kunnen hun visioenen dan worden uitgedrukt? Leidt de taal van de vertaler hier naar de exacte betekenis die de dove persoon wil? In het begin is er een verschil tussen degene die doof werd geboren en degene die kon horen, maar later doof werd … en elk van deze twee secties heeft zijn eigen manier van dromen … en dit is wat Ik zal het in het volgende artikel beschrijven … Wie wordt geboren in staat om te horen Toen werd hij volledig doof, dus hij zal hoogstwaarschijnlijk de droom zien, en hij zal het geluid niet horen, maar wanneer hij je zijn visie vertelt die hij zag, na zijn doofheid, zal hij u vertellen wat hij zag, en hij zal meten wat hij ziet van de dingen die hij zag, en hij hoorde ze niet, volgens wat hij reduceerde en in zijn geheugen bewaarde Voordat hij doof werd . Wat betreft degene die doof werd geboren, al deze mensen kunnen de stemmen nooit horen, dus zien ze de verschillende scènes en scènes in hun dromen zonder geluid, en hij kan meerdere scènes zien van mensen of levenloze voorwerpen, of hij kan zie bijvoorbeeld zijn ouders, of zijn familieleden of zijn vrienden, enz., en door met hen om te gaan en van hen te horen, ontdekte hij dat ze vaak degenen zien die het met hen eens zijn met deze handicap; De verklaring hiervoor is dat ze emotioneel of ruimtelijk heel dicht bij hen staan, dus het is niet verwonderlijk dat ze ook dicht bij hun ziel zijn, als de slaapstaat is gestegen, en de zielen, zoals vermeld in de Sahih, zijn gerekruteerde soldaten, dus ze zijn niet dicht bij hen, en wat door hen wordt afgewezen, is anders, dus de slaper ontmoet elkaar in de slaap in het algemeen, beiden en zijn vriend is een van de mensen van deze wereld, en het wordt afgemeten aan deze dove mensen, dus ze zien veel dove mensen . Nu we weten hoe dove mensen visioenen zien, hebben we een heel belangrijke kwestie. Wat is hoe hun visioenen kunnen interpreteren? Zal gebarentaal – of het nu van de vertaler is of van de doven zelf – voldoende zijn om de symbolische taal te begrijpen die van hen komt voor de overtocht? Ik zeg, hier is een heel belangrijke zaak, want de taal waarnaar uitdrukking wordt verwezen, is de taal van de spreker wanneer de dove het aan de toehoorder vertelt, of de toehoorder de kruising is en hier is de taal wat de kruising begrijpt naar zijn eigen cultuur, of de toehoorder is de vertaler voor degene die zal oversteken, en hier wordt u geleid door de taal en cultuur van de vertaler De oversteek moet zich hiervan dus bewust zijn en proberen eerlijk te zijn in het overbrengen van visioenen van zulke mensen , aangezien de dove persoon misschien een woord of een specifieke zin wil, en de vertaler van zijn symbolen een woord of een andere zin uitdrukt … Dit is erg illusoir, vooral wanneer het woord vervangen is, leidt het tot een heel andere betekenis . … Bij het uiten, en aan deze taak moet door de spreker aandacht worden besteed, om ervoor te zorgen dat vóór de uitdrukking van het symbool dat de doven wilden, en dit wordt gedaan door hem te vragen naar wie hij voor hem vertaalde … of door de doven zelf te vragen a over wat hij op een bepaalde manier naar hem wilde verwijzen. Nauwkeurig, omdat sommige tekens in de taal van doven meerdere verbale connotaties betekenen, zoals ik het door vertalers begreep, en zoals ik het in hun beeldtaal zag, en ik nam een visioen van een dove persoon in mijn programma en live in de ether in het Al-Raya-kanaal, en toen de vertaler aan de doven verscheen door het te vertalen, was ik verbaasd over het woord dat hij zei, hij wilde uitdrukken waar de vinger in de schoen kwam, dus zei hij: Ring !! En toen ik hem vroeg of dit is wat de doven zelf zeiden? Hij antwoordde ontkennend en dat dit uit zijn woorden komt: hij noemt dit deel van de schoen een ring … terwijl je iemand vindt die dit type bijvoorbeeld de neus van schoenen noemt, en veel woorden meet met brede betekenissen bijvoorbeeld. En hij weet het of is geïnteresseerd in onderscheid tussen hen, alleen de oversteek . . ….
…Lucht : misschien aangegeven met zijn naam . Wie zichzelf in hem ziet staan, zitten of zoeken, dan is hij in de grillen van zijn religie, of in bedrog in zijn wereld, en zijn geest van wandelen waarin zijn werk in de lucht of in een staat van waakzaamheid is, en zijn hoopt, als hij in zijn ketterij is, dan is hij zijn ketterij, en als hij een ongelovige autoriteit is, dan zal zijn schuld bij hem worden gecorrumpeerd, anders zal hij met hem vrezen voor zijn ziel, en als hij in het zeeschip is , hij is bang voor schade . En als hij op reis was, kreeg hij angst . En als hij ziek is, leidt hij het verderf, en als hij van zijn plaats valt, zal hij beschadigd raken in zijn toestand en vervallen in zijn daden, omdat de Almachtige God zegt : “ Of de wind waait op een verpletterende plaats. ‘ Als hij sterft tijdens zijn miskraam, is dit het hoogste doel dat wordt bereikt door degene die sterft, ketterij of doden of zo . En wat betreft de lucht om een structuur te bouwen, of om er een plank in te slaan, of om er een dier of een wiel in te installeren, en als een zieke stierf, of met hem stierf een patiënt, en dat is zijn kist en graf , als het groen was, was hij een martelaar, en als hij zag dat hij als heerser of heerser geïsoleerd is van zijn werk Of hij verloor zijn macht door dood of leven, en als hij zag dat hij die een huwelijkscontract had of bouwde zijn familie, dan wordt hij met haar bedrogen, en zonder veiligheid voor haar, en als hij ziet dat wie zich in de zee bevindt, zijn schip is beschadigd, of zijn vijand is gevangengenomen, of iemand houdt toezicht op het verderf. De twee dingen . Dit kan duiden op een corrupte daad die hij zonder kennis of Sunnah deed, als hij het niet op een fundering bouwde, noch was zijn feesttent of zijn pensioen gebaseerd op een beslissing . Wat betreft vliegen in de lucht, duidt dit op reizen op zee of over land . Als het met een vleugel was, dan is het sterker voor de eigenaar, en het is veilig voor hem en duidelijker, dan kan zijn vleugel geld zijn dat hij opneemt, een heerser die in zijn armen en onder zijn vleugels reist . Hetzelfde geldt voor zwemmen in de lucht, en het kan ook aangeven of het zonder vleugel is, om te misleiden wat er binnenkomt in termen van jihad, berekening of andere reizen dan de reistijd, over land of zee, en wie het ziet dat hij nonchalant door de lucht vliegt, ver weg reisde of eer verwierf . Wat betreft de sprong, het geeft de overdracht aan van wat erin zit naar anderen, hetzij van markt naar andere, van huis naar plaats, of van werk naar andere, afhankelijk van de omvang van de twee plaatsen. Als hij van moskee naar markt springt, zal hij de wereld verkiezen boven het hiernamaals, en als het van markt tot markt is. Een moskee, in tegenstelling tot dat, en vliegen in de lucht kan opstijgen tot degenen die ambities en hoop vermenigvuldigen, en worden een pijp . Van plek tot plek, getransformeerd van staat naar staat . De verre sprong is een lange reis, dus als zijn sprong afhangt van een stok, vertrouwt hij op een sterke man . Wat betreft de kleuren van de lucht, als de ogen van de zoeker zwart werden totdat hij de lucht niet zag, als zijn zicht dan het donkerst was tussen hem en de hoofden boven hem, dan, als hij hem niet aan een hoofd had toegewezen, zijn ogen waren verblind en zijn blik werd geblokkeerd door het licht van leiding, en als het visioen van de wereld was en ze huilden in een droom of huilden of ze smeken, met intensiteit die evenveel over hen neerdaalde als duisternis, hetzij verdrukking of somberheid of onvruchtbaarheid en onvruchtbaarheid . De Hetzelfde geldt voor roodheid, en de Arabieren zeggen dat het jaar van droogte : een stoffige jaar, voor het stof te stijgen naar mij van de ernst van de droogte, zodat de lucht is in de ogen van de honger, en hij zich voorstelt dat er rook daarin, dus als degene die de lucht verduistert rook is, dan is het een kwelling van onvruchtbaarheid of iets anders, en wat betreft mist is het verwarring en opruiing. Mensen worden overweldigd door verwarring ….
…Khoury Als je een priester in een droom ziet, is dit een slecht voorteken . Als u hem op de preekstoel ziet staan, wordt u ziek en wordt u omringd door problemen . Als een vrouw droomt dat ze verliefd is op een Khoury, dan is dit een waarschuwing voor haar om niet in de val te lopen van een sluwe en onbeduidende minnaar . Als ze droomde dat de priester met haar naar bed was geweest, zou ze kritiek krijgen vanwege haar liefde voor plezier en onbeschofte humor . Als een vrouw bij de Khoury bekent, zal ze in een vernederde houding staan met wie ze spijt en verdriet zal voelen . Dit soort dromen geeft aan dat je iets hebt gedaan of gaat doen dat je zorgen, problemen en je gezin zal bezorgen . De priester is uw spirituele gids en elke droom van een priester betekent een waarschuwing voor u over uw tekortkomingen en fouten . Maar als je de priester temidden van een groep in de droom ziet, dan is zijn invloed op de interpretatie van de droom niet groter dan de invloed van enig lid van de groep die ermee verscheen ….
…Jaber al-Maghribi, die zag dat hij zijn kleed had opgevouwen en op zijn schouder had gedragen, zou van plaats naar plaats gaan . En wie ziet dat hij zijn kleed heeft opgevouwen en erop gaat zitten, geeft aan dat er van zijn leven maar weinig over is, maar weinig levensonderhoud . En wie zag dat hij een opgevouwen kleed uitspreidde, hij opent de deuren van het levensonderhoud erop ….
…Schoenen Als u ziet dat uw schoenen vuil en versleten zijn, voorspelt dit dat als u niet reageert op de kritiek die op u wordt geuit, uw vijanden zich vermenigvuldigen . Als je droomde dat je schoenen zwart waren geverfd, dan betekent dit een verbetering van je toestand en een belangrijke gebeurtenis die plezier en tevredenheid in je hart zal brengen . Als je nieuwe schoenen in een droom ziet, betekent dit veranderingen die in jouw voordeel zijn . Als de schoenen uw voeten onder druk zetten en u pijn bezorgen, zult u vatbaar zijn voor de spot met uw vervelende vrienden . Als je je schoenveters los ziet zitten, voorspelt dit problemen, verliezen en gezondheidsproblemen . Als je je schoenen verliest, betekent dit strijd, verlatenheid en scheiding . Als je in een droom ziet dat je schoenen ‘s nachts zijn gestolen en je blijft met een paar sokken, dan betekent dit dat je verliezen zult lijden, maar dat je winst zult maken met andere zaken . Als een meisje ziet dat haar schoenen zien er prachtig uit terwijl ze op haar voeten, moet ze oppassen niet te krijgen om meer vreemden niet kennen of het aangaan van relaties met hen ….
…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….
Wie ziet dat hij de oproep tot gebed roept, dan sterft zijn vader of oom ….
…En wie ziet dat hij aanbidt wat in de sharia niet is toegestaan, dan is zijn uiting daar tegen ….
…En wie ziet dat hij een boot aanroept, geeft aan dat het gemakkelijk is, en evenzo als hij ziet dat hij de roep aan het hoofd van een huis roept ….
…Een zeldzame man kwam naar Ibn Sirin en hij zei dat ik een kiezelsteen zag die in mijn oren viel, en ik gooide het op, toen ging ik naar buiten, en hij zei: Je bent een man die bij de mensen van innovatie zit, en je hoort een obsceen woord, maar u bekeert zich ….
…Snuiftabak : Hij wordt boos, en hij wordt net zo boos als snuiftabak…
…En wie een wetenschapper naast hem ziet, of zit, of met hem spreekt met woorden die hem helpen te luisteren, het zal goed en nuttig zijn ….
…Als hij het ziet als een oproep tot gebed in een put, spoort hij mensen aan ver weg te reizen ….
…En wie ziet dat een dode op zijn plaats zit, er is niets goeds in hem, en als hij gezag heeft, wordt hij daarvan geïsoleerd en kan hij sterven ….
…De takht wordt op zijn gezichten geïnterpreteerd, dus wie ziet dat hij op de takht zit en op de takht iets eenvoudigs, dan geeft het de reis aan ….
…Als hij ziet alsof hij onder een boom zit, gezegend, dan zal hij het beste van beide werelden bereiken, want de Almachtige God zegt : ~ Gezegend zijn zij en goed gedaan .~…
…En wie ziet dat hij iets in de sporen graaft, geeft aan dat de advocaat van de rechter hem in zijn zaak helpt ….
…En wie ziet dat hij ergens seks heeft, dan trouwt hij van daaruit, of het nu is toegestaan of verboden ….
…Abu Saeed, de predikant, zei: ~Wie ziet dat hij op een stoel zat, dan wordt uitgelegd dat als er iets voor hem verloren gaat, hij het zal vinden omdat de Almachtige God zei, en we wierpen een lichaam op zijn stoel en dan vertrok .~…