…Fadl Abdullah bin Salam . Op gezag van Qais ibn Abbad zei hij : Ik was in Medina met mensen, waaronder enkele metgezellen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en een man kwam in zijn gezicht met een spoor van eerbied. Sommige mensen zeiden : Dit is een man uit de mensen van het Paradijs. Dit is een man uit de mensen van het paradijs. Hij bad twee rak’ahs waarin het is toegestaan. Toen ging hij naar buiten en volgde hem. Toen ik me op mijn gemak voelde, zei ik tegen hem : Toen je eerder binnenkwam, zei een man zo-en-dat en hij zei : Glorie zij God, wat moet iemand zeggen over wat hij niet weet, en ik zal met je praten Waarom zag dat een visioen in de tijd van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus vertelde ze hem dat je me in een weiland zag – hij noemde zijn capaciteit, gras en groen – en in het midden De kleuterschool is een ijzeren pilaar eronder in de grond en erboven in de lucht, daarboven een lus, en er werd mij verteld : ik zei hem : ik kan het niet. Dus Moncef kwam naar mij toe. Ibn Aoun zei, en de eerlijke dienaar zei : Met mijn kleren achter me, beschreef hij dat hij het met zijn hand van achter hem optilde, dus ik werd gescheiden totdat ik boven aan de pilaar was, dus ik nam het handvat , en het werd mij verteld. : Ostmk werd wakker en ze moet in mijn handen Vqsstha over de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ( de kleuterkolom van de islam en die islamcolumn en die houvast het meest betrouwbaar en je bent op de islam tot je sterft ) zei de man Abdullah bin Salam . En in een overlevering : ik was in een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Umar langskwamen, en Abdullah Ibn Salam kwam langs en ze zeiden: Dit is een man van de mensen van het Paradijs, dus ik stond op en zei tegen hem : Ze zeiden zo-en-dat en hij zei : Glorie aan God, ze hadden niet mogen zeggen: ik heb er geen kennis van, maar ik zag alsof er een pilaar in was geplaatst. Er was een groene kleuterschool in geïnstalleerd, met een knoopsgat hoofd, en op de bodem ervan was mooi – en de beurs was de Wasif – en mij werd verteld : ik bedierf het, en ik bedierf het totdat ik de handgreep nam, dus ik vertelde het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en de Boodschapper van God, moge God’s gebeden en vrede zij met hem, zei : ( Abdullah sterft terwijl het nemen van de meest betrouwbare pijl ) Op gezag van Kharsha ibn al-Hur, zei hij : ik was zittend in een cirkel in de Madinah-moskee. Hij zei : En er is een sjeik met een goede reputatie , Abdullah bin Salam. Hij zei : hij heeft een goed gesprek met hen gevoerd. Hij zei : Toen hij opstond , zeiden de mensen : hij die graag naar een man van de mensen van het paradijs kijkt, laat hem dit zien, zei hij. : Dus ik zei : Bij God, ik zal hem volgen , dus ik weet de locatie van zijn huis . Hij zei : ik volgde hem, en hij ging tot hij bijna Medina verliet, en ging toen zijn huis binnen. Hij zei : Dus ik vroeg hem om toestemming, dus hij gaf me toestemming, dus hij zei : Wat heb je nodig, zoon van mijn broer? Hij zei : ik zei tegen hem : ik hoorde mensen je vertellen wat je : is verheugd om een man van de mensen van het paradijs te zien, laat hem naar deze Vojbna kijken om bij je te zijn zei : God kent de mensen van het paradijs en ik zal vertel je mm zei dat ik terwijl ik slaap als je naar me toe kwam een man tegen me zei : toen nam Met mijn hand, ik vertrok met hem. Hij zei: Dus ik zat op een paard in mijn noorden. Hij zei : ik nam om het te nemen. Hij zei tegen mij : neem het niet, want het is het pad van de eigenaren van het noorden. Hij zei : Als een paard een pad aan mijn rechterkant is, dan zei hij tegen mij : Neem hier mee en breng me een berg en hij zei tegen mij : Ga omhoog Hij zei : Dus ik ging als ik omhoog wilde, ik viel op Estée zei : dus ik deed het herhaaldelijk zei : dan zap me zodat hij me Amoad zijn hoofd in de lucht en onder de grond bracht in de bovenstaande aflevering, hij zei tegen me : stijg naar boven zei dit : ik zei : hoe ga ik omhoog met dit hoofd in de lucht, zei : hij nam mijn hand Vzgel mij zei : Als ik verwant ben aan lus zei : dan raakte de kolom trots zei : bleef gerelateerd aan de aflevering totdat er werd gezegd : twee doden Profeet vrede zij met hem Allah zij met gezegd : ( De manieren waarop ik aan de linkerkant zag, zijn de manieren waarop noordelijke eigenaren zeiden : De manieren waarop ik je rechterhand zag, dat zijn de wegen van de rechtshandigen, en wat de berg betreft, het is het huis van de martelaren , en je zult het niet bereiken. Hij klampt zich er nog steeds aan vast terwijl je sterft ). Zijn gezegde : Als een paard een methode is, zei Al-Nawawi : Het paard is een meervoud van avenue . En de benadering is het rechte pad en het pad van de methode tussen helder en zeggen : Zajal me betekent me gooien ….
Dromen over Zittend in een moskee
(87 betekenissen van dromen over Zittend in een moskee )…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….
…De moskee is in een droom een wetenschapper . En wie ziet dat hij een moskee bouwt, dit duidt op goed en soenna, banden van verwantschap en veronderstelling van gerechtigheid als hij daarvoor gekwalificeerd is . En wie een goed functionerende moskee ziet, is een man die mensen bij zich brengt en onder hen samenwerkt in goedheid en goedheid . En als hij een verwoeste moskee ziet, zal hij daar sterven, een hoofdgeleerde die een religie en ascese bezit . Als hij ziet dat een onbekende man in de moskee bidt en de imam van de moskee ziek is, gaat hij dood . En als hij zag dat zijn huis werd omgevormd tot een moskee, zou hij rechtvaardigheid, ascese en eer treffen . En als hij ziet dat een moskee een duif is geworden, dan heeft een verborgen man een hekel . En de moskee geeft de markt en handel aan . Wie een moskee bouwt als offer aan de Almachtige God bevestigt de waarheid, beveelt het goede en verbiedt het kwaad, en als hij een geleerde is die een boek samenstelt, dan profiteren de mensen van zijn kennis, en als hij rijk is, betaalt hij de zakat van zijn geld , en als hij celibatair is, trouwde hij, en als hij getrouwd was, had hij een zoon, en zijn goede herinnering werd verspreid, en als hij arm was, doe je weg en verzamel alleen mensen in goedheid, en help hen God te gehoorzamen . Als hij het bouwt op een manier dat het niet is toegestaan om te bouwen, of als de mihrāb ervan afwijkt in een andere richting, dan duidt het op het kwaad . Hij had het gevoel dat het een moskee Atvgah bouwt in religie of bedevaart, of dat het duurt als een bad of een hotel of winkel of anderszins . En wie ziet dat hij een moskee dekt, ondersteunt een wees, en als hij in de moskee toeneemt, verhoogt hij zijn schuld door een goede daad of goede manieren . Als de winkel verhuisde en een moskee werd, gaf dit de toegestane inkomsten aan, of het toegestane werd gemengd met het verboden, of de zijde werd alleen gecombineerd met water . En de verlaten moskeeën duiden op de nalatigheid van geleerden, de vernietiging van het goede en het verbieden van het kwade, en het duidt op de ascese die van de wereld is afgesneden, en wie ziet dat hij de deur van de moskee binnenging, is trots op neerknieling, dan is hij gezegend met berouw, zei de Almachtige : (En ga de deur in neerknieling binnen en zeg: wij vergeven je zonden ). En wie ziet dat hij bij de moskee aankomt en deze gesloten vindt en voor hem opent, dan benoemt hij een man met schulden en redt hem ervan en verbetert hij zijn lof bij de mensen, en wie ziet dat hij de moskee is binnengegaan terwijl hij is een passagier verbreekt dan zelf zijn verwantschap, hij verhindert dat ze hem steunen . En wie ziet dat hij sterft in de moskee geeft aan dat hij de vijanden heeft overwonnen, omdat de Almachtige God zegt : (Hij zei : Degenen die hun bevel hebben overtreden, laten we ze als een moskee gebruiken ) , en het betreden van de Grote Moskee in Mekka duidt op veiligheid tegen angst en oprechtheid van belofte . Zie ook Al-Jami` ….
…Bananen : Wat betreft bananen, de zoeker van deze wereld heeft een levensonderhoud dat hij ontvangt in overeenstemming met zijn verzorging, en degene die er religie in zoekt volgens zijn wil, heeft macht in zijn aanbidding . De boombananen duiden op een rijke gelovige goede manieren, en de plant in Dar is het bewijs van de geboorte van een zoon, de Almachtige God zei : ~ De Talh-plantains ~ , een banaan, doet hem geen pijn, kleur en zuurheid noch voorbarig, een geldbedrag . Zijn boom is een van de meest genereuze bomen, en de bladeren zijn van het beste en breedste papier, en de interpretatie daarvan is goed voor de persoon aan wie zijn boom wordt toegeschreven . En elke zoete vrucht behalve wat is beschreven, die een gelige kleur heeft of zuur is, werd niet gerealiseerd in de bekende tijd, want het is voorziening, geld en goedheid . Zijn voortbestaan duurt zolang die vrucht bij de vruchten blijft, en de lichtheid van zijn toevoer en het versnellen van zijn opkomst en zijn voordeel voor zijn mensen, behalve zwarte druiven en vijgen, want er zit toch niets goeds in . En wie denkt dat hij iets van de vrucht heeft geslagen, dan is er op zijn tijd niets mis mee als het bevat wat wenselijk is van de beschreven soorten goedheid, zoals levensonderhoud, religie en kennis . Als zijn geweten is dat deze vruchten tot de vruchten van het paradijs behoren, dan is het een wetenschap en religie die buiten twijfel staat. Anders, volgens wat de eerbiedwaardige boom is beschreven, een man van overvloed . En wie zittend uit een boom wordt geplukt, het is geld dat hem overkomt zonder hard werken of vermoeidheid . Zijn woord, de boom, was waarmee hij het eens was, en wat daarover werd gezegd was een wonderbaarlijke zaak waar de mensen zich over verwonderden . Er werd gezegd dat de boom een vrouw is, als ze iets heeft dat lijkt op een vrouw, en dat die vrouw de moeder van een koning, een vrouw, een dochter van een koning of een dienaar van een koning moet zijn ….
…De deugd van Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, die een van degenen was die met vroomheid, ascese en starheid in het naleven van de Sunnah en Al- Hakim zei : (( Wat betreft zijn hoorzitting en zijn vrouw en leden van zijn toespraak, het is te veel om op te noemen )) en Abu zei Abd al-Rahman al -Nahawadi : Ik hoorde Yaqoub bin Sufyaniol : (( ik schreef ongeveer duizend sjeiks, en ze hebben allemaal het vertrouwen geschonden )). En Yaqoub zei ook: (( ik ging dertig jaar op reis )) en Abu Zar’ah al-Dimashqi zei : (( Twee mannen van nobele mensen kwamen naar ons toe, een van hen en ze werden gedeporteerd door Yaqoub bin Sufyan, de mensen van Irak konden het niet zien )) Hij stierf in het jaar zevenenzeventig en tweehonderd . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi zei : (( Ik zag Yaqoub bin Sufyan in slaap, en ik zei : Wat heeft de Almachtige God met je gedaan? Hij zei : Hij vergaf me en beval me naar de hemel te komen zoals ik op aarde was )) . En vanuit Gods zorg over deze imam in zijn verzoek om een hadith, die hij over zichzelf vertelde, gebruikten we het als een les voor studenten van kennis. * Muhammad bin Yazid al-Attar zei : ik hoorde Yaqoub bin Sufyan zeggen : (( Ik was op reis en bracht mijn leven door, dus ik raakte ‘s nachts verslaafd aan schrijven, en ik las overdag. de lamp, en het was winter, en het water daalde in mijn ogen, en ik zag niets, en ik huilde voor mezelf omdat ik was afgesneden van mijn land en wat ik had gemist door kennis, dus mijn ogen overwonnen me, dus ik sliep en zag de profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – , in slaap riep ik : ( Oh Jacob, waarom huilde je? )) Ik zei : O Boodschapper van God ging Bosra Vthsart over wat ik miste . Hij zei tegen me : (( Aden Mona )) Phinot hem en gaf zijn hand op mijn ogen als het lezen van Alihaa, en daarna werd ik wakker Vobesrt, nam ik cursief en ging het schrijven van (1). Het is overbodig om het onderwijs en de deugden 97 – I weet, o man, een moslim om deel te nemen aan Balnavlh van de beste wetenschap door zich bezig te houden met Balnavlh van aanbidding en dat de imams van de vier vier zeiden : Shafie : vroeg de beste wetenschap van gebed Vasten . Imam Ahmad ibn Hanbal – Gods genade en zegende ons met zijn kennis – wat ik vandaag bad, is niet verplicht, gerekend tot Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Het kwam binnen ((The Order of Perception )) door Rechter Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 in de vertaling van Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi van Egypte ), de metgezel van de imam Malik Al-Layth, Al-Thawri en anderen, die stierven in het jaar 197 AH, moge de Almachtige God hem genadig zijn, waarin werd gezegd dat Sahnoun zei : (( Ibn Wahb had zijn leven in drie Een derde is in Rabat, een derde kent Egypte, en een derde is op de hadj, en hij zei dat het een zesendertig hadj. Zijn neef zei : ik was met hem in Alexandrië, en het volk verzamelde zich bij hem en vroeg hem om kennis te verspreiden, dus zei hij tegen mij : Dit is een land van aanbidding, en zijn moeder gaf mezelf er zelden in met het werk van de mensen, dus ging hij voor hen zitten op de momenten dat hij zittend, en aanvaardde aanbidding en bewaking . Na twee dagen kwam een persoon naar hem toe en vertelde hem dat hij zichzelf in een grote moskee had gezien in de richting van de Grote Moskee, en de profeet – moge God gebeden en vrede zij met hem – daarin en Abu Bakr aan zijn rechterkant, en Amr aan zijn linkerkant, en jij was tussen zijn handen, en in de moskee bloeiden lampen in de beste en helderste van hen. Toen werd het uitgeschakeld, toen zei de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – tegen je , o Abdullah, verbrand het en steek het aan, stel het dan uit, daarna bleef ik dagenlang en ik zag dat alle lampen waren zal worden gedoofd, dus zei Abu Bakr : O Boodschapper van God, zie je deze lampen? Hij zei – moge God hem zegenen en vrede schenken – Dit is Abdullah’s werk, hij wil het doven ! Ibn Wahb huilde, en de man zei tegen hem : Ik ben gekomen om je goed nieuws te brengen, en als ik wist dat hij je vertroebelde, zou ik niet zijn gekomen . Hij zei : Het is goed, dit is een visioen waarin ik predikte, ik dacht dat aanbidding beter was dan het verspreiden van kennis, dus liet hij veel ( tijd ) en zijn werk achter voor kennis, en hij beperkte zich ertoe dat ze hem en vroeg hem * Ibn Wahb zei : ik was in de handen van de koning die ik schreef, toen werd het gebed opgericht – en in een andere term gaf de muezzin toestemming – Er waren gepubliceerde boeken in zijn handen en ik nam het initiatief om ze te verzamelen, dus zei de eigenaar tegen mij : voor uw boodschappers is wat u doet niet beter dan waarin u zich bevindt ….
…En wie ziet dat hij een volk in gebed leidt, volgt een toestand waarin hij zijn zaak aanpast of rechtzet en zijn situatie oplost. En wie ziet dat hij een onbekend volk leidt in een onbekende positie en niet weet wat hij leest, dan is hij ter ere van de dood en wie ziet dat hij staand bidt en de mensen zittend achter hem bidden, dan volgt hij een bevel waarnaar niemand wordt toegeschreven Daarom, wie ziet dat hij zittend bidt en de mensen bidden achter hem rechtopstaand, dan is zijn uitdrukking tegen wat eerder werd genoemd, en wie ziet dat hij zittend of liggend bidt, duidt op onvermogen om te doen iets, en het kan duiden op een malaise in het lichaam of op ouderdom, en wie ziet dat hij God vraagt in zijn gebeden, hij zal een zoon hebben en wie ziet dat hij zat te groeten, het is een overschot aan goedheid, en wie dan ook zag dat hij zou neerknielen voor de Almachtige God, dan dankte hij God en breidde zijn leven uit tot de zoeker, en wie zag dat hij neerknielde of ter aarde lag, dit was een overwinning en een goede maar hij denkt dat hij op zijn gezicht viel zonder de bedoeling te hebben prost tarief, en of hij in een ruzie of oorlog was of een geschil niet werd gewonnen…
…De stoel : voor wie er ook op zit, het duidt op overwinning in het hiernamaals, als hij erin zit, anders zal hij eervolle autoriteit krijgen en invloed uitoefenen op zijn bestemming en dergelijke . Als hij alleenstaand was, trouwde hij met een vrouw naar zijn waarde, schoonheid, lengte en grootmoeder . Er zit niets goeds in voor de zieke of voor degene die erin zit, vanwege de bewijzen in zijn naam van de herhaling van het slechte, vooral als hij behoort tot degenen die een onaangename ziekte of gevangenschap hebben achtergelaten, dan zal hij wordt afgestoten . Wat betreft de zwangere vrouw, zij is een muezzin boven hem in de stoel van de vroedvrouw die erboven staat bij de bevalling als pijn en pijn zich herhalen, en als er een kroon boven is die een jongen baart, of een net zonder een hoofd of een zwaardschede of een speer zonder speer baarde een dienstmaagd . Er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij een stoel sloeg of erop ging zitten, macht zou krijgen over een vrouw, en dat bij vrouwen net zo mooi zou zijn als de stoel en zijn uiterlijk . Evenzo, wat er gebeurde in de stoel van mensen die niet leuk waren of geliefden, is dit in het geval van de vrouw die aan de stoel wordt toegeschreven . De stoel is een vrouw of verhoogd door de sultan . Als het van hout is, dan is het kracht in huichelarij, en als het van ijzer is, dan is het volledige kracht . En zittend op de stoel en agent of voogd of indien gekwalificeerd om dat te doen , of gaf zijn familie die op reis was naar het vers : ~ en op zijn troon komt een lichaam onder de dan wordt 0~ en keer terug ….
…En wie ziet dat hij op een bekend of onbekend bed zit en het bed op een bed van onbekende planken, hij zal een sultan slaan waarin hij superieur is aan de mensen en hen onderdrukken, vooral als hij in staat is om op hem te zitten, en wie ziet dat hij op een matras slaapt, is zich niet bewust van zijn religie, maar hij is de eigenaar van de wereld en misschien is hij veilig voor angst ….
…En wie denkt dat hij op een klein kleed zit en daaronder een groot en breed kleed, de interpretatie duidt op het grote, niet het kleine, maar eerder het kleine ….
…En wie ziet dat hij in een moskee, een school of een moskee is, en eromheen rozen, bloemen en groen verspreid, hij denkt dat hij slecht is en is daar onschuldig aan ….
…En wie ziet dat hij een moskee of moskee vernietigt, streeft de islam na met corruptie en de opkomst van tegenspoed ….
…En wie ziet dat hij op een tafelkleed zit om het op te eten terwijl het er niet van gemaakt is, dan is het niet prijzenswaardig ….
…En wie ziet dat hij onder een gezegende boom zit, hij zal zijn doel hebben in deze wereld en het hiernamaals, omdat de Almachtige God zegt: ~ Gezegend zijn zij en het goede zal zijn .~…
…Almachtige in een droom vertelde Abu al- Qasim, Hussein bin Harun, Acre, zei : Vertel ons Abu Yaqub Ishaq bin Ibrahim Ouzai, zei : Vertel me Abdul Rahman bin Wasel Abu Zarah Alhadhara, zei : Vertel ons Abu Abdullah Altistri, zei : Ik zag in een droom, alsof de opstanding ik stond op en stond op uit mijn graf, en ik kwam met een teddybeer en reed erop, toen steeg hij op naar de lucht, en er was een paradijs in, en ik wilde gaan naar beneden, en ik kreeg te horen dat dit niet jouw plaats is, dus steeg hij me op naar een hemel, in elke hemel is er een paradijs, totdat ik hoger werd op twee hoogtes, en ik daalde af, Toen wilde ik zitten, en ik was verteld : Zit je voordat je je Heer, de Verhevene, de Majestueuze ziet? Ik zei : Nee, toen stond ik op en ze liepen met me mee, dus zie, bij God de Gezegende en Almachtige, Adam, vrede zij met hem, voor hem, vrede zij met hem, en toen Adam me zag, zat hij bij me aan tafel. zijn recht, zittend voor hulp, en ik zei: O Heer, laat de Sheikh u vergeven, dus ik hoorde de Almachtige God zeggen : Sta op, Adam, heb ons voor u vergeven . Bu Ali al-Hasan bin Muhammad al-Zubairi vertelde ons, hij zei dat Muhammad ibn al-Musayyib ons vertelde, hij zei dat Abdullah bin Hanif ons vertelde, hij zei dat de neef van Bishr bin al-Harath me vertelde, hij zei : Er kwam een man naar me toe en zei: Ben jij Bishr bin al-Harath? Ik zei : Ja, zei ze, ik zag de Almachtige Heer in een droom zeggen : Je komt als een mens, zeg dan tegen hem: Als ik voor me neerknielde op hete kolen, zou ik mijn dank niet hebben betuigd terwijl ik zou hebben getoond uw naam voor mensen . Ahmed bin Abi Imran al-Sufi vertelde ons over Mekka, dat de Almachtige God bewaakte. Hij zei dat Abu Bakr al-Tarsusi me vertelde, hij zei : Uthman al-Ahwal, een student van Kharaz, zei tegen mij Abu Saeed, en toen de derde van de nacht voorbij was, schreeuwde hij naar me, Uthman, sta op, dus Ik stond op en ik was verbrand . Hij zei tegen mij : Wee u, ik zag het uur alsof ik in het hiernamaals was, en de opstanding was opgestaan, en ik stond voor mijn Heer, en ik donderde, en er was geen haar meer behalve dat het was gestorven , dus zei hij: U bent degene die naar mij verwijst bij het horen van Salma en Buthaina, als ik niet had geweten dat u daarin waarachtig bent, zou ik u hebben gekweld. Ik word niet gekweld door iemand van de werelden ….
…En wie ziet dat hij erin zit, komt ernaartoe, en er werd gezegd dat het visioen van de mihrāb beter en goed is als er geen scheenbeen in zit ….
…Abu Saeed, de predikant, zei: ~Degene die zag dat hij op een bed zat, omdat het bed de loop van het bed loopt, het huwelijk van de vrouw en de aankoop van de ummah, en er werd gezegd dat zittend op het bed is het voorzitterschap van een hypocriet volk, en wat de stoelen betreft, het wordt op gezichten geregeerd . Evenzo een samenvatting van de woorden over de stoel die de timmerman maakt, en nu noemen we er hier een korte beschrijving van zodat het niet zonder betekenis is, sommigen van hen zeiden dat het met kennis wordt geïnterpreteerd, en sommigen van hen zeiden dat het wordt geïnterpreteerd door een vrome ascetische man als een goed uiterlijk wordt toegeschreven aan moskeeën en scholen, en als het wordt toegeschreven aan de koning, dan wordt het toegeschreven aan een rechtvaardige koning en zijn visie De sandaal is sterker en informatiever, en de stoel dat wordt niet toegeschreven aan Bab al-Sanay`, het wordt geïnterpreteerd door de vrouw . En wie zag dat hij een stoel kocht, zou een dienstmeisje kopen ….
…Wie ziet dat hij op zijn tapijt in een moskee zit, geeft aan dat hij naar de Hijaz Al-Sharif reisde omdat de Almachtige zei, en ze namen het heiligdom van Ibrahim als gebedsplaats, vooral als hij zichzelf zag als een toevluchtsoord in de moskee ….
…Moskeeën : De moskee duidt het Hiernamaals aan omdat het erin wordt gezocht, net zoals de vuilnisbelt de wereld aangeeft, en het duidt de Kaaba aan omdat het het huis van God is, en het geeft de plaatsen aan die wind, voordeel, beloning en hulp combineren , zoals het huis van de heerser, de cirkel van herinnering, het seizoen, de ribat, het veld van oorlog en de markt omdat het de markt is voor het hiernamaals . Vervolgens geeft elke moskee haar manier aan in grootte, roem en essentie . Degene die een moskee bouwt in een droom, en als hij de rechterlijke macht waardig is, zal hij die verkrijgen, en evenzo als het een onderwerp is van de fatwa en hij kan in de wereld een nuttig classificatiewerk aangeven, en in de kranten aan een koran die hij schrijft, en in de vrijgezellen over huwelijk en huwelijk, en voor de studenten van geld en de wereld op een gebouw waarop hij bouwt waarvan de opbrengsten en de voordelen blijvend zijn. Zoals de badkamer, het hotel, de winkel, de oven, het schip en dergelijke, vanwege de huidige beloning in de moskee met de overvloed aan winsten erin in gemeentelijk gebed, en mensen komen er van alle kanten naartoe, en voer het zonder toestemming in . En wie tijdens zijn ontwaken de wereld en haar geld heeft beïnvloed, of haar hiernamaals heeft beïnvloed door de urgentie ervan, de winnende spreekwoorden keerden terug naar de winsten en voordelen in deze wereld voor hem, of naar het hiernamaals en de beloning in de toekomst die zijn eis is. bij zijn ontwaken . Wat betreft degene die een moskee vernietigt, hij gaat in tegen degene die het heeft gebouwd, en hij kan de vulgariteit van zijn situatie afleiden door degene die het op zijn plaats bouwt of ervoor zorgt dat het op zijn plaats gebeurt nadat het is gesloopt, dus als hij bouwt een winkel hij geeft de voorkeur aan de wereld boven het Hiernamaals, en als hij een bad bouwt, is zijn schuld gecorrumpeerd vanwege een vrouw, en als hij een gat in de plaats daarvan graaft, zondigt hij. Degene die een dwangmatig bedrog is, of voor de ter wille van een groep die hem scheidde van kennis, goedheid en daden, of ter wille van een heerser die hem ontsloeg, of een rechtvaardige man die hem vermoordde, of een plaats waar hij een vakantie had of een contracthuwelijk, corruptie en maakte hem ongeldig . En als hij zichzelf ontdaan van kleren ziet in een moskee, zal hij worden ontdaan van wat passend is voor hem van de tekens van de moskee, en als dat tijdens de dagen van de hadj is, dan zal hij de bedevaart verrichten, zo God wil, vooral als hij roept de oproep tot gebed op en als hij schuldig is, gaat hij uit van wat hij is naar berouw en gehoorzaamheid, en als hij daarin bidt op basis van berouw en gehoorzaamheid. Een andere situatie dan de richting van de richting van het gebed in het licht van de storm, omdat hij toegewijd is aan het zoeken van de wereld op een markt van markten en een seizoen van seizoenen, waarin hem wordt beroofd van datgene waarop hij hoopte, en in hij verliest alles wat hij heeft gekocht en verkocht als gevolg van de corruptie van zijn gebed en het verlies van zijn arbeid . Dit kan duiden op de corruptie van wat is inbegrepen in zijn nalatigheid van het verboden en woeker als het erdoor wordt opgevangen . Wat betreft de Heilige Moskee, het duidt op de bedevaart naar degenen die het ontkennen of toestemming geven, zelfs als dat niet in de dagen van de hadj met zijn essentie daarin en zijn bewijs, omdat de Kaaba dat de bedevaart daarin is . Het kan duiden op het verboden huis van de sultan die het wil van wiens inkomen hij veilig is, het huis van de wereld, de moskee van Medina en de grote markt van grote en verboden zaken, zoals de wisselmarkt en de goudsmeden vanwege het grote aantal onderzoeken dat erin vereist is en wat bij zijn mensen binnenkomt van verboden, tekort en zonde, evenals al het verboden door wat er menselijk in is. De voogd moet voorkomen dat hij verboden dingen doet, van het overtreden van dieren, en om schade te veroorzaken ….
…Als hij ziet dat hij een moskee bouwt, dan bereikt hij zijn genade en brengt hij mensen bij elkaar . En de bouw van de moskee duidt op overwinning op de vijanden, omdat de Almachtige God zegt : ~ Degenen die hun bevel hebben overwonnen, hebben gezegd: laten we een moskee over hen maken .~…
…Een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag een man in het midden van deze moskee staan, wat de Basra-moskee betekent, ontbloot met een getrokken zwaard in zijn hand, en hij sloeg op een rots en brak die . Ibn Sirin zei : Deze man zou Hassan Basri moeten zijn . De man zei : het is, en God is . Ibn Sirin zei : ik dacht dat hij degene was die in religie toegewijd was aan de positie van de moskee, en dat zijn zwaard ermee sloeg, zijn tong die met zijn woorden de rots van waarheid in religie werd afgesneden ….
…Zeldzaam zei Abdullah bin Malik Al-Khuzaie, ik was politieagent in Harun al-Rashid, dus zijn boodschapper kwam ‘s nachts naar me toe (een tijd dat hij nooit bij me kwam, dus nam hij me uit mijn bed en zorgde ervoor dat ik niet kon omkleden. mijn kleren, dus zorgde hij ervoor. Toen ik bij het huis aankwam, gaf hij me toestemming om naar binnen te gaan, en ik ging naar binnen en vond hem zittend in zijn bed, dus ik groette hem een uur lang, en mijn geest vloog en vermenigvuldigde zich. Hij was doodsbang over mij, toen zei hij: O Abdullah, weet je waarom ik het je op dit moment vroeg? Ik zei nee, Commandant van de Gelovigen. Hij zei, ik zag het. Hij zei: ik zag het uur in mijn slaap alsof een Habashiaanse slaaf was naar me toe gekomen met een speer. Hij zei: als ik Musa bin Jafar voor een uur zou verlaten, of anders zullen we je met deze speer doden, ga dan weg, dus ik zei : Oh de commandant van de gelovigen heeft Musa bin vrijgelaten Jaafar en gaf hem drie keer terug, totdat hij zei: ~Bepaal het uur totdat je hem laat gaan, geef hem dertigduizend dirham, en vertel hem of je van de plaats voor ons houdt en je hebt wat je wilt. ke, en als je naar Medina wilt lopen, dan is de toestemming voor jou. ~Malik zei dat ik naar de gevangenis kwam en hem eruit nam en hem gaf wat de Commandant van de Gelovigen had bevolen. En ik vertelde hem dat ik een wonder zag over jouw zaak. Hij zei, ik zeg je dat ik tussen de slaper en de wakkere was, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, kwam, o Mozes, je sloot een onderdrukte persoon op. Zeg deze woorden. Je slaapt vannacht niet in de gevangenis. Dus ik zei tegen mijn vader en moeder wat ik zeg, en hij zei: “Hoor elk geluid en wie is er voorbij, O vleesbeenderen cassis Beschadig het na de dood. Ik vraag u bij uw mooie namen en in uw grootste en grootste naam, de opslagruimte die geen van de schepselen ooit heeft gezien, o lief, geduldig, meest genadig voor degene die niet in staat is geduld te hebben, o hij die bekend is, die nooit wordt afgesneden en telt niet het aantal mensen dat van mij werd vrijgelaten, en het was zoals je zag ….
…En wie ziet dat hij zittend of liggend bidt, dan duidt het op zijn onvermogen om dingen te doen, en het kan duiden op een malaise van het lichaam of ouderdom ….
…En wie zag dat de vuurtoren van een moskee was ingestort, de mensen van die moskee verspreidden zich en verschilden van mening, en hetzelfde onder hen ….
…Misschien duidde het visioen van het vegen van de moskee op de liefde van God, want hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Als God een slaaf liefheeft, zal hij hem een dienaar van een moskee maken . Praat ….
…Professor Abu Saad zei : Wie ziet in zijn slaap een goed afgeronde, energiek moskee, voor de moskee is een geleerde man met wie mensen zich verzamelen in zijn goedheid en goedheid en herinnering van de Almachtige God, voor wat de Almachtige zegt : “ De naam van God wordt er vaak in genoemd . ~…
…Als hij een dode in een moskee ziet, geeft hij aan dat hij veilig is voor marteling, omdat de moskee veilig is ….
…Wie een moskee, school of moskee ziet, is veilig ….
…Uien : Sommigen van hen hadden een hekel aan de Almachtige die zei : ~En uien .~ En sommigen van hen zeiden : het duidt op het verschijnen van verborgen dingen, evenals andere peulvruchten met een geur, en sommigen van hen zeiden dat het geld is, en het schillen van uien duidt op aanbidding voor een man . Knoflook : lelijk prijzen, en er werd gezegd dat geld haram is, en gekookt eten geeft het berouw van zonde aan . En er werd overgeleverd dat een man naar Abu Hurairah kwam en zei : Ik zag de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zittend in de moskee, en mensen kwamen binnen en groetten hem, dus ik kwam om hem binnen te gaan, en als mannen met zwepen, ze me beletten binnen te komen, zei hij, laat me naar binnen gaan, en ze zeiden dat je knoflook at en ze schopten me eruit . Abu Hurairah zei : Dit is een sinister geld dat ik heb gegeten ….
…Als hij iemand ziet die geen imam is terwijl hij wakker is, alsof hij de mensen leidt in gebed, dan is de voogdij gekwalificeerd en verkrijgt hij een eervolle voogdij en wordt hij gehoorzaam . Als de moeder van hen naar de richting van de qiblah gaat en door hem bidt, is hij volledig aangepast in zijn staat . En als hij in hun gebeden een gebrek, een toename of een verandering in zijn mandaat ziet, en hij wordt gekweld door armoede en rampspoed van de kant van dieven, dan bidt hij met hen staande en een zittende illusie, dan doet hij dat niet. schieten tekort in hun rechten en schieten tekort in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt . Als hij zittend bidt terwijl ze buiten zijn, schiet hij tekort in iets waar hij voor zorgt ….
…Wanordelijke paniek slaap of Almkhaovh nacht : Ik wil om te noemen dit soort slaapstoornissen te maken tussen hem en Ben nachtmerrie , is een aanval van ernstige paniek en paniek gepaard met hoge stemmen slepende beweging : een hoog niveau van nerveuze onwillekeurige activiteit , het bevordert de individu uit zijn slaap, zittend of staand Gewoonlijk tijdens het eerste derde deel van een nachtrust, schreeuwt hij een gil van angst, en vaak haast hij zich naar de deur alsof het een poging is om te ontsnappen . . Het is gebruikelijk om de Nuba te voltooien ‘ s ochtends worden vergeten , en frequente aanvallen als de persoon moe is of lijdt aan een sociaal psychologische druk . ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…