…Abu Saeed, de prediker, zei dat de zoete zee is opgedroogd, de dood van de kalief en de volle zee, ze zijn een strijd en tirannie, omdat de Almachtige God zei: ~ Inderdaad, wanneer de wateren overweldigd zijn ~, het vers ….

…Als een vuur uit de lucht valt, zullen mensen ziek worden, pokken en de dood, of hoge prijzen, of de plant zal sprinkhanen treffen . En de lucht kan de sultan of zijn paleis aangeven . Wie er met een ladder of touw naar toe klimt, krijgt een lift van de koning, en als hij opstijgt zonder ladder of touw, zal hij bang zijn voor de autoriteit en in hem is ijdelheid . En als hij de hemel bereikte, bereikte hij het doel van de zaak, en als hij ziek was terwijl hij wakker was en daarna niet terugkeerde naar de aarde, zou hij door zijn ziekte omkomen . Wat betreft de nabijheid van de hemel, het duidt op de nabijheid van de Almachtige God, voor de mensen van gehoorzaamheid en rechtvaardige daden, en misschien duidt dit op de nabijheid van de imam, de sultan, de wereld, de vader, de echtgenoot en de meester . Misschien duidde de val van de hemel op aarde op de vernietiging van de sultan als hij ziek was . En de val van de lucht kan wijzen op het dorre land . En de Arabieren noemen de regen lucht omdat het uit de lucht kwam . En als de hemel op een persoon viel en hij ziek was in het wakkere leven, stierf hij, en iedereen die naar de hemel opsteeg en erin ging, zou het martelaarschap ontvangen en de eer van God winnen . De lagere hemel is de locatie van de maan, en de maan is in de interpretatie van de minister . Als hij dat in de tweede hemel zag, verwierf hij manieren, intelligentie en leiderschap, en dat de tweede hemel voor Mercurius was . En als hij zag dat hij in de derde hemel een zegen had ontvangen, mijn dienstmaagd, een zoete vreugde, en dat de derde hemel voor Venus was . Als hij zag dat hij in de vierde hemel was, bereikte hij een koning, autoriteit en prestige, en dat de vierde hemel de zon was . En als hij ziet dat hij zich in de vijfde hemel bevindt, heeft hij het politiemandaat of een gevecht bereikt, en dat de vijfde hemel voor Mars is . En als hij ziet dat hij in de zesde hemel is, dan is hij gezegend met jurisprudentie, oordeel, ascese en aanbidding, en hij is standvastig, en de zesde hemel is voor Jupiter . En wie ziet dat hij in de zevende hemel is, hij zal eigendommen en boeren krijgen, en de zevende hemel is Saturnus . Als hij ziet dat hij boven de zevende hemel is, zal hij een grote verhoging ontvangen, maar hij zal omkomen . Als de lucht groen is, zullen de gewassen toenemen en als de lucht geel is, zal de ziekte daarin toenemen . Als schapen uit de hemel komen, is dat een buit, en als er zeven uitgaan, zullen ze worden vervloekt door de onderdrukking van macht . Als de poorten van de lucht zouden worden geopend, zou de regen toenemen . Als een persoon ziet dat hij de hemel heeft gestolen en verborgen, dan zal hij een koran stelen en deze aan zijn vrouw betalen . Als hij ziet dat hij zich in de lucht draait en er vervolgens weer vanaf afdaalt, leert hij de wetenschap van de sterren en wordt hij genoemd . En wie ziet dat hij aan een touw uit de hemel is opgehangen, volgt het gezag in de religie, en als hij ziet dat het touw is afgesneden, zal zijn gezag van hem worden verwijderd . En wie de hemelen ziet, wordt aangenomen in zijn tegenwoordigheid, daarna getuigde hij valsheid, want de Almachtige zei : (U bent niet getuige geweest van de schepping van de hemelen en de aarde ). En wie ziet dat hij uit de hemel op aarde is gevallen, begaat een ernstige zonde . En wie zag dat de lucht een licht uitstraalde, wees op de leiding van de mensen van die plaats, en als er duisternis uitkwam, duidde dat op hun waanidee . En de lucht is een teken van het land, het fort, het huis en de vrouw, de zoon en de moeder, de leraar, en plaatsen die bedoeld zijn voor welzijn . En de hemel duidt de eed aan aan degene die ernaar kijkt in een droom, omdat de Almachtige God zegt : (En de hemel is geweven ). En de Almachtige zei : (En de hemel is met de dierenriem ) , en zijn gezegde : ( En de hemel en de Tariq ) , en misschien duidde het op een prachtig gebouw, en misschien duidde de lucht op de zee met zijn angel, en vanwege de schepping daarin van de Almachtige God . In een droom geeft de lucht aan wat er boven het hoofd is, zoals een kap en een dak, en waar vijanden zoals de sultan graag op letten . Misschien duidde de opkomst naar de hemel op controverse en boze mensen met jaloezie en vijanden . Misschien wees de lucht op de gevangenis, en de klim ernaartoe is het bewijs van het verhogen van de moed ….

…Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….

…Al-Kirmani zei: “Wie zoete groene watermeloen in zijn seizoen ziet en eet, het geeft het verlies van verdriet aan door de hoeveelheid daarvan en de mate van wat er van over is, ze zullen verdriet krijgen ….

…Het is overgeleverd op gezag van Abu Khaldeh dat hij zei: ik kwam met Muhammad bin Sirin, en als er een man kwam, vertelde hij hem dat ik zag dat ik uit een buis dronk en dat het met twee hoofden was. Ik drink uit het ene zoete water en uit het andere bitterzoute water. Ibn Sirin zei tegen hem: Je hebt een vrouw en zij heeft een zus, dus je gebruikt het om je te bekeren en terug te keren naar de Almachtige God ….

…Het is in een droom gemakkelijk levensonderhoud zonder vermoeidheid . Als de granaatappel zoet is, dan is het totaal geld . En de granaatappel kan verwijzen naar de vrouw, en het kan een grote bal zijn geweest . En de granaatappel is geld en een jongen . De granaatappel wordt geïnterpreteerd als duizend dirham, honderd of tien, volgens het geval van de visionair . De granaatappel stak over naar de sultan in Medina, dus hij brak hem, veroverde de stad, pelde de muur, en zijn mannen waren er dol op, en zijn geld smeerde hem . En wie in zijn slaap de kaf van een granaatappel eet, zal vrij zijn van zijn ziekte . De granaatappel wordt verklaard door de gesloten doos . Misschien wees ze het bijenhuis aan . Als de liefde voor de granaatappel wit is, geeft dit de dirham aan, en als het rood de dinars aangeeft . Als de granaatappel wordt gekruist met een vrouw, dan is het van schoonheid, en als het correct is, dan is het maagd, en als het gebroken is, dan is het een maagd, en een rotte granaatappel is een kuise vrouw, en een zuur granaatappel is verboden geld, en er werd gezegd : het is zorgen en verdriet . Wie een granaatappel verkoopt, is een persoon die deze wereld heeft verkozen boven het Hiernamaals . De vage granaatappel, die niet bekend is, is zoet of zuur, is als zoet . De granaatappelboom is een man van religie en aanzien, en zijn doornen weerhouden hem van zonde en immoraliteit. Als hij een sultan was, versloeg hij de sultans, en als hij een koopman was, nam zijn handel toe . Het doorsnijden van de granaatappelboom betekent het doorsnijden van de baarmoeder, en misschien duidt de granaatappelboom op paniek . En er werd gezegd : zoete granaatappel is een geoorloofd levensonderhoud met vermoeidheid, en de zuurheid ervan is hun leed ….

…Zalabiya : een redding van angst, geld en plezier in amusement en vreugde . Wat betreft de zoete potten en hun potten, ze duiden de buurt van Hassan Mleihat aan . En Qatif : het gevulde is geld, heerlijk en plezier . Pure melk is het zat om het vuur aan te raken ….

…Appels in een droom duiden kinderen aan, en mooie gezichten, en appels net zo goed als degene die hem ziet, als hij een heerser is, dan zijn appels zijn eigendom, en als hij een koopman is, zijn appels zijn beroep, en als hij een ploeger, dan zijn appels van hem . Er werd gezegd : zoete appels zijn halal voedsel, en zure appels zijn verboden . De sultan gooide een appel, het is de boodschapper van hoop, en hekelde het . En de appelboom is een gelovige man die dicht bij de mensen staat, dus wie ziet dat hij een appelboom plant, brengt een weeskind groot . En wie zag dat hij een appel at, hij zou alles hebben waar mensen niet naar kijken, en als hij het plukte, zou hij geld krijgen van een eerlijke man met veel lof . Appels zijn genummerd voor een paar dirhams . Als hij een appel rook in een moskee, dan zou hij trouwen, en als een vrouw een appel rook in een losbandige bijeenkomst, dan werd hij bekend, en als ze die op een bekende locatie at, zou ze baren. goede zoon . En appels bijten Nawal is goed en winst en winst . Appels worden vertegenwoordigd door vrienden en broers, en er werd gezegd : wie ziet dat hij appels eet, dan verschijnt er een vijand voor hem . En een zure appel is een teken van afleiding, kwaad en geschreeuw . En de appelboom duidt op paniek ….

…Musk is in een droom staat voor liefdadigheid en zwangerschap voor kinderen . Bij de overledene kan worden aangegeven dat hij in de hemel is of in de winstgevende handel, of in de tuin waaruit de vruchten worden geoogst, of de waardevolle kennis van geleerden . Als hij muskus in brand stak zoals amber of luit, dan vernieuwde hij in zijn religie, of zijn geld ging naar corruptie en zette iets mis . En de musk is een minnaar, een dienstmeisje of een jongen, en er werd gezegd : een vrouw . En wie het uit het midden van de dieven draagt, hij zal worden gearresteerd omdat de zoete geur aangeeft dat het drager is . En musk duidt muskus aan omdat het kostbaarder is dan goud, en het duidt op een goed leven en goed voor degenen die eraan ruiken of het bezitten . Het toont de onschuld van de verdachte . Muskus en elke zwartheid van parfum, zoals kruidnagel en nootmuskaat, zullen juichen en verrukken, en verpletteren is een goede lof ….

…Dromen van walnoten is een voorteken van vruchtbare genoegens en gunsten . Als je droomt dat je een ontpit noot breekt, dan betekent dit dat je verwachtingen zullen leiden tot bitterheid en een ongelukkige ineenstorting . En als een meisje ervan droomt walnoten op haar handen te spotten, geeft dit aan dat haar geliefde zijn ogen op een ander zal richten en dat ze alleen spijt zal hebben van haar eerdere onvoorwaardelijke gedrag . Als je droomde dat je noten verzamelde, is de interpretatie ervan succes in je bedrijf en succes in de oceaan van passie . Als je droomt dat je noten eet, is dit een goed voorteken, want je wint de kans op succes en leeft zoete dagen . Als een vrouw ervan droomt walnoten te zien, dan heeft ze geluk en stijgt haar teken ….

…Lip Als je droomde van dikke en lelijke lippen, duidt dit op onaangename toevalligheden, een overhaaste beslissing en een slecht humeur in de huwelijksrelatie . Zoete kersenlippen staan ​​voor harmonie en overvloed . Voor de minnaar predikt het wederzijdse liefde en toewijding . Dunne lippen duiden op controle over zelfs de meest ingewikkelde onderwerpen . Gezwollen en pijnlijke lippen duiden op onware verlangens ….

…Voortvluchtige Het horen van droevige, zoete muziek van de voortvluchtige betekent het droevige einde van een project dat vreugdevol en winstgevend leek . Als je ziet dat een voortvluchtige wordt verbroken, is dat een teken van ziekte of verscheurde verbonden . Als je op de voortvluchtige speelt, geeft dit aan dat je natuur vatbaar is voor blind vertrouwen, en het is absoluut noodzakelijk dat je voorzichtiger bent bij het creëren van je vertrouwen en ook bij liefdesaangelegenheden . ~ Fugitive : snaarinstrument voor muziekinstrumenten .~…

…Jaafar al-Sadiq al-Hilwah zei: Er is veel geld en een oprechte schuld, en een stukje ervan duidt op de qiblah van zijn zoon en vriend of metgezel, en het stukje lössing is een mooi woord en het beste zoete is dat de kleur wit is, en er werd gezegd dat het visioen van droge zoetheid in termen van de zin is wat hij heeft verkregen van het gedrag van de koning jegens anderen, en als het geel is, is het Er zit wat droefheid in, en wat betreft de rotzooi en dergelijke, het is een geoorloofd levensonderhoud, en misschien het kussen van een vrouw en iemand die droog is, is geld dat moeilijk en vochtig is, is er anders in en sommigen haatten het omdat het gelig was, en er werd gezegd dat het aangeeft ziekte, en er werd gezegd dat het veel geld en een pure schuld is, en het stukje ervan is een kus van een kind of een minnaar, en er werd gezegd dat Al-Khabeesah een aardig en goed gesprek over de kwestie was van het pensioen, evenals het model en veel ervan duidt op veel levensonderhoud in macht en gezag y tenzij het wordt aangeraakt door vuur, dus aanraken duidt op een verbod, toespraak of sultanaat. Wat betreft wat in zoetheid wordt geplaatst, duidt op de toelaatbaarheid van Hassan Mlehat, en er werd gezegd dat alles wat gemaakt is van zoet, op welke manier dan ook, van welke soort dan ook, of het nu suiker, honing, melasse of johannesbroodstroop is, het is prijzenswaardig , levensonderhoud, goed en een voordeel, vooral voor degenen die het eten, wat melasse betreft, het is geld en voordeel ….

…Als je droomt dat je de eenzame zucht van de zee hoort, voorspelt dit dat je een deprimerend, onvruchtbaar leven zult kunnen leiden zonder liefde en kameraden . Dromen van de zee voorspellen onvervulde verwachtingen . Terwijl lichamelijk genot wordt genoten, is er een overweldigend innerlijk verlangen naar genot waaraan het lichaam niet kan voldoen . Als een jonge vrouw droomt dat ze gracieus over de zee glijdt met haar minnaar, dan zal het haar deel zijn dat haar maagdelijke hoop op zoete wijze zal worden vervuld, en vreugde zal de wacht houden bij de deur van de vervulling van haar geloften die niet veranderen ….

…Als hij ziet dat hij eten op tafel heeft gezet, dan is dat een genoegen . Als het vet is, blijft het geschil bestaan . En als hij het zoete en het romige zuur verhoogt, is het beter voor hen en stabiliteit . Als het geen vet is, is het niet stabiel . Als het voedsel wordt opgetild en geplaatst, wordt het geschil verlengd ….

…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt ​​van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt ​​terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt ​​Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt ​​die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt ​​nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….

…Als je het goed in een droom ziet, duidt het op een goede toestand in deze wereld, goede tijdingen en geluk . En als je hem als zwart ziet, dan geeft hij aan degene die een zwangere vrouw heeft goede tijding van een vrouw te kennen , want de Almachtige God zegt : ( En als een van hen goed nieuws brengt aan de vrouw, zal zijn gezicht zwart blijven en zal hij is walgelijk ). En het gelige gezicht duidt op vernedering en afgunst, en zijn gele gezicht kan hypocriet zijn . En er werd gezegd : Zijn fluitje duidt op aanbidding, want de Almachtige God zegt : ( Hun gezichten zijn zichtbaar door de sporen van neerknieling ). Het is de gelige gezichten . En wie onder de Ethiopiërs en negers zag dat zijn gezicht blank was, wijst op zijn hypocrisie . En als hij zag dat het vlees van zijn wangen weg was, zou hij het de mensen vragen en hij zou alleen van de zaak leven . En in de h’adieth : ( De zaak blijft bij een van jullie totdat hij God ontmoet, en er wordt geen vlees in zijn gezicht verstrooid .) Als hij duisternis of kromtrekken in zijn gezicht ziet, geeft hij de corruptie van zijn religie of het gebrek aan van zijn status . En als hij zijn gezicht blauw ziet, dan is hij een misdadiger, want de Almachtige God zegt : (En de misdadigers op die dag zullen volgepropt zitten met blauw ). En als hij zijn gezicht zwart ziet, duidt dat op een groot aantal leugens, of een ketterij die hij in zijn religie heeft veroorzaakt . Als zijn gezicht groot is, geeft dit zijn gestalte aan . Misschien duidt het gelige gezicht op liefde en liefde . Als een vrouw ziet dat ze haar gezicht zwart heeft gemaakt met roet, dan is het de dood van haar man, en als ze ziet dat ze parfum draagt, dan is dat goed voor haar en haar man . De vloeiendheid van het gezicht, zijn glimlach en zijn witheid zijn het bewijs van de goede toestand van de eigenaar, of hij nu dood of levend is . En wie ziet dat hij twee gezichten heeft in een droom, duidt op een slecht einde, want hij zegt: vrede zij met hem : ( God kijkt niet naar de twee gezichten ). En wie zag dat hij gezichten had, gaf aan dat hij zich had afgekeerd van de islam, omdat de Almachtige God zei : (En de engelen slaan hun gezicht ). Misschien duidt de zwartheid van het gezicht op angst . En een gebarsten gezicht duidt op een gebrek aan bescheidenheid . Samaajah in het gezicht is een defect en het defect is Samajah ….

…Een tulband is in een droom de kroon van een man, zijn prestige, zijn macht en zijn mandaat . Wie zag dat zijn tulband om zijn nek was gezakt, wordt uit zijn voogdij gehaald, en evenzo als hij van boven zijn hoofd werd ontvoerd . Is hij dat niet, dan scheidt hij van zijn vrouw, anders gaan zijn geld en goodwill verloren . En als hij ziet dat zijn tulband in goud verandert, dan gaat zijn staat weg, zijn vrouw, zijn eer of zijn geld . En wie ziet dat een wali hem heeft blootgelegd, neemt de voogdij over of trouwt met een vrome vrouw . En de tulband is in de overwinning . Wie zag dat hij een tulband droeg, versterkte zijn leiderschap en industrie, en als het om snoeien ging, meer geld, en als het van wol was, kreeg hij een staat en gerechtigheid in zijn religie, en als het van zijde was, dan is het een mandaat in de corruptie van religie en het geld ervan is verboden . Wie circuleerde met een tulband boven zijn tulband, verhoogde zijn status en werd in zijn staat gevestigd . De gele tulband is een hoofdziekte en de zwarte zal gestrest zijn . Als de koning ziet dat zijn tulband als een huis is en een zegel als een enkelband, dan is hij geïsoleerd van zijn bezit, zelfs als hij een gouverneur was die uit zijn mandaat werd verwijderd . Tulbanden zijn kronen van Arabieren . De term tulband kan duiden op blindheid of zorgen . En wie in een droom een ​​gebed zonder tulband bidt, misschien twijfelt hij aan zijn wassing of aan een gebrek aan buiging en uitputting, en wie onder de polytheïsten ziet dat hij een tulband op zijn hoofd heeft, wordt moslim, vanwege wat er wordt vermeld : Nee het verschil tussen ons en de polytheïsten is behalve de tulbanden op de dop . Hij die bang was voor een heerser en hem in een droom zag met een goede tulband, droomde van hem en was veilig voor zijn kwaad ….

…Hij is in een droom het hoofd van een volk en waarden van een huis, land of dorp . En een stier is een jaar aan de macht . Maar het is voor de sultan, de koopman en de arbeider, een soennitische handel . En wie ziet dat hij veel stieren heeft, dan neemt hij de staat aan als hij daarvoor gekwalificeerd is . Als hij zag dat hij er een stier vanaf reed, zal hem goed en vruchtbaar worden gebracht . En wie zag dat hij de kop van de stier at, zou het mandaat en de autoriteit krijgen, tenzij de stier rood was . En als de ziener een koopman was die handel zou slaan, en partners zouden onder zijn controle staan . Als het vulgair is, begrijp dan zijn daden . En de os is een arbeider, dus wie ziet dat hij op een stier reed, overwon een arbeider, en als de os een last draagt, zal de arbeider hem geld in rekening brengen op basis van het bedrag van de last . Als de stier rood was, stierf de ziekte van zijn zoon of zijn familie . De stier is koning of vijand . Als een stier wordt geslacht voor voedsel, is het vlees een geoorloofd bestaan . Het voelde dat hij Thura had gekocht, het overhalen van vrienden en de supervisie van de mensen de woorden van Lin Hassan, zei Ibn Sirin Almachtige Gods genade : stieren Ajam, en gestegen tot veertien in de koe is het een oorlog, wat niet zo was hij is een vete, en de stier grote man, voor hem evenzeer en onoverwinnelijkheid, en vlees En wie een witte stier zag die goed zou worden, als hij hem met zijn hoorn uithakte, wees op de toorn van God Almachtig, en wie het vlees at van een stier in zijn slaap zou onmisbaar zijn, en wie er met een lift op reed, als de knie van de os in een droom of zijn speer stierf in zijn jaar, en degene die erop beet werd geraakt door een ziekte of degene die hem uithaalde, God voorziet God Almachtig goede kinderen . En op wie de os ook valt, hij zal ver reizen . En wie de stier ziet terwijl hij gekooid of ziek is en in nood verkeert, moet hem wegdoen . En wie de os ziet alsof hij voor hem ploegt, of hij gecultiveerd of verveeld is door zijn cultivatie en zijn vruchtbaarheid vergroot, en als hij een koopman was, leed hij verlies en ging zijn handel achteruit, en of hij een jurist of een geleerde meer goed . En wie het ziet alsof de stier het heeft geslagen, dan staat het op het punt om te sterven of te sterven door de ziekte waarin het is . En de stier duidt op ernst, bedreiging en verdrijving van iemand die een hogere rang heeft dan die van een persoon als de persoon die droomt arm is en een slaaf . En wie een kudde koeien zag, hij zou ernstig worden getroffen in zijn zaken, en als de os op zijn hoogten reed en werd genoemd . Als de stier tegen hem sprak of de stier sprak, dan raakte hij vervreemd tussen hem en een andere man . En wie het ziet alsof een grote stier uit een klein hol kwam, dan wilde de stier terugkeren naar dat hol en verveelde zich erop, want het is het grote woord dat uit de mond van de man komt dat hij het terug wil draaien , maar hij kan het niet . En wie ziet dat hij een passagier is op een zwarte stier, en de os bijt en bedreigt hem en het gehate ding wil, dan loopt hij in de zee en wordt die getroffen door een pijnlijke aandoening, en hij wordt sterk met zijn schip totdat het bijna zinkt en dan daaruit ontsnapt . En wie stieren ziet die een stad binnenkomen, het zijn vijanden en onderdrukkers, en dieven zullen de stad binnengaan . En wie een stier ziet die hem aantrekt en hem van zijn plaats verwijdert, als hij een wali is, wordt hij verwijderd . En er werd gezegd : De stier duidt een man aan die in het donker is, want hij wordt gedood of afgeslacht, want de rebel en de dader komen om . En wie ziet dat hij op een stier reed, hij zal gekweld worden door een daad van zijn autoriteit, en hij zal er het goede in verwerven . En wie ziet dat hij op een zwarte stier heeft gereden, zal geld verdienen, en als hij ziet dat hij het in zijn huis heeft gebracht en ermee wordt vertrouwd, zal hij dat jaar verdienen . Als de stier veel horens heeft, dan zijn dat jaren volgens de weinige en de menigte . En de hoornloze os is een verachtelijke man, een arme spaniel, als een schaap, en in kracht is als een geïsoleerde arbeider en een arme leider . Misschien duidde de os op het huwelijk omdat hij te veel ploegde, en misschien duidde het op de rebel omdat hij de aarde in beroering bracht en de top naar beneden draait . En misschien wees hij de slaaf, de eigenaar en de broer aan om hem te helpen bij het ploegen en dienen van de mensen in de woestijn . Degene die in een droom een ​​stier bezit, en als het een vrouw is, wordt haar man voor haar vernederd, en als ze geen man heeft, is ze getrouwd, en als ze de dochter van haar vrouw heeft, en als iemand gezag heeft ziet dat hij hem zal overwinnen . Hij die een stier slacht, als hij een sultan is, doodt een arbeider, en als hij een gewone man is, dan is hij een persoon die zegeviert door degenen die hem vrezen . En wie op een rode of gele os rijdt zonder een rijmachine, wordt ziek . En misschien verwees de stier naar de mooie jongeman omdat het een van zijn namen is, en zijn visioen duidt op de uitbarsting van opruiing of het helpen overwinnen van moeilijke zaken, vooral voor de eigenaren van ploegen en landbouw . Misschien duidde zijn visie op saaiheid en verbazing . En de zwarte stier is vreugde en plezier . En de zwarte stier zal de patiënt verjongen en genezen ….

…Goud is niet prijzenswaardig in de interpretatie van de afkeer van zijn woord en zijn gele kleur, en zijn interpretatie van verdriet en een geldboete, en de armband ervan, als hij die draagt, is een erfenis in zijn hand, dus wie ziet dat hij draagt ​​iets van goud dan trouwt hij met een incompetent volk, en wie een goudstaaf slaat, zijn geld is weg of ze worden evenveel door hen geslagen Hij sloeg goud, of Sultan was boos op hem en legde hem een ​​boete op, en als hij dat zag het goud ging weg, hij argumenteerde in een haatkwestie en het viel in de tongen van mensen, en wie zijn huis zag met een madhhab of van goud, het vuur ontstond . En wie aan hem een ​​ketting of zilver of kralen of de essentie van een bewaker ziet en een vertrouwen imiteert, en wie twee armbanden van goud of zilver op hem ziet, er zal hem iets ergs overkomen van wat zijn handen bezitten, en zilver is beter dan goud, en er is niets beters in de armband en de saaie, de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei: ~ Ik zag het was alsof er twee gouden armbanden in mijn handen waren, en ik blies ze op en ze vielen, dus Mosaylimah, de leugenaar, en al-Ansi, de eigenaar van Sanaa , namen ze mee. En wie denkt dat hij een enkelbandje van goud of zilver heeft, zal angst of opsluiting en terughoudendheid ervaren . En er wordt gezegd dat enkelbanden voor mannen hun kettingen zijn, en niets van sieraden is geschikt voor mannen in een droom, behalve een ketting, ketting, ring en oorbel . Alle sieraden voor vrouwen zijn een versiering, en misschien is de interpretatie van de armband en enkelband voor de echtgenoot speciaal . Als goud niet met juwelen is versierd, krijgt het een boete, en als het met juwelen is versierd, is het zwakker in het kwaad omdat er een andere naam in is opgenomen . En er werd gezegd dat vrouwenjuwelen vrouwen voor hun kinderen aanduiden, dus goud is voor hun mannen, zilver voor hun vrouwen, en het mannetje kan verwijzen naar mannen en het vrouwelijke naar vrouwen . En er werd overgeleverd dat een vrouw tegenkwam en zei : ik zag alsof ik een kom met fijn goud had, en het brak en snelde de grond in, dus ik vroeg erom, maar ik vond het niet, dus hij zei : Ben je een zieke slaaf of een slaaf? Ze zei ja, hij zei : hij gaat dood . Een persoon zag alsof zijn ogen van goud waren, dus hij wilde dat zijn ogen weggingen ….

…Rainbow, Valokhaddr beveiliging dorheid tijd en Gore Sultan gids, gele gids ziekten, rood bloedvergieten handleiding, en sommigen van hen zeiden : Het visioen van de regenboogshow trouwde met zijn visie, en sommigen van hen zeiden : dat hij zag dat Emenp goed was, hoewel hij zag links toonde kwaad ….

…Zwaarlijvigheid Wie in een droom ziet dat hij dik is, heeft zijn geld verhoogd, en als hij gele kleren draagt ​​met zwaarlijvigheid, zal hij ziek worden en daarna genezen . En er werd gezegd : lichaamsvet duidt op pracht . En er werd gezegd : zwaarlijvigheid in het lichaam en kracht in religie en geloof . En er werd gezegd : zwaarlijvigheid is het bewijs van selectie en een hoge status ….

…En wie ziet dat hij een blanke slavin heeft gekocht, dan is zijn beroep winstgevend en vindt het goed, en wie ziet dat hij een gele slavin heeft gekocht, zijn nood zal moeilijk voor hem zijn, en er wordt gezegd dat hij ziek is ….

…Zand zien in een droom duidt op fraude en diefstal, en brengt Mamelukken en slaven, voordelen en winst uit reizen . En zand in een droom is geld als het niet vaak is, en er wordt veel zand bezet in deze wereld en religie . En wie ziet dat zijn hand in het zand ligt, wordt in de war gebracht door een wereldse orde . En als het zand toenam en toenam, zou de interpretatie kwelling zijn . En wie ziet dat hij het zand heeft teruggewonnen, of verzameld, of gedragen, dan zamelt hij geld in en zal hij gezond zijn . Loopt hij in het zand, dan heeft hij te maken met een druk werk in een religie of een wereld . Misschien gaf de zoektocht in het zand de beperkingen aan . En zand staat voor dood, leven, rijkdom en huisvesting . Misschien duidde het erin lopen op zorgen, verdriet, rivaliteit en grief . En zand is zwoegen, vermoeidheid en ontbering, en er is niets goeds in voor een vrouw als zijn vee erin is, want dit is een bewijs van haar verwijding, en evenzo als een man met moeite loopt . En het rode zand geeft de geweldige positie van werklozen aan . En wit zand is een bron van inkomsten voor de meesters van de tijd en astrologen . En het gele zand duidt op het berouw van de patiënt en zijn goede beurt . Het zand dat is verzameld in de wortels van bomen en planten duidt op levensonderhoud ….

…Al-Atraj verwijst naar de gezegende vrouw met kinderen in een droom . Misschien duidde het op de gelovige man of de reciteerder van de Heilige Koran . Het duidt ook op kennis, werk, mooie lof of vertrouwdheid en liefde . En er werd gezegd : Een van hen duidt het kind aan, en velen ervan zijn een goede zaak, en sommigen van hen haten het en zeiden : Het duidt op huichelarij en dat het uiterlijk in strijd is met het innerlijk . De groene laurier geeft de vruchtbaarheid van de sunnah en de gezondheid van het zienerlichaam aan als hij het plukt, en de gele lauriervrucht van de sunnah met ziekte . En er werd gezegd : Al- Atarajah is een rijke, eerbare, buitenlandse vrouw, en als hij het zag alsof hij haar doormidden had gesneden, zou hij een meisje en een zoon hebben die ziek zouden zijn . Als een vrouw een krans op haar hoofd ziet, zal een man van goede man en religie met haar trouwen, en als ze het op haar schoot ziet, zal ze een gezegende zoon baren . Als hij een man ziet alsof een vrouw hem parfum heeft gegeven, zal ze een zoon baren . En als een man een implantaat naar een andere man gooit, duidt dat op een verzoek om een ​​huwelijk . Als iemand cannabis eet en het is zoet, dan duidt dit op een som geld, en als het zuur is, duidt dat op een kleine ziekte ….

…Bitterheid, een cyste-achtige aandoening die aan de lever vastzit en een gele substantie bevat, wat bitterheid is. Wie in een droom ziet dat hij de bitterheid van een persoon met zijn tanden snijdt en sterft, de snijder haat hem, en als zijn bloed eruit komt en zijn categorische drank, dan wordt zijn geld toegestaan ​​vanwege zijn onwetendheid en kwaad . Bitterheid duidt op woede, plezier en gelach . De bitterheid van de mens is de eigenaar van zijn geheim ….

…Al-Kirmani zei dat het visioen van het groene appartement wordt geïnterpreteerd met goed reizen, en het gele appartement wordt geïnterpreteerd met reizen met ziekte, en het witte appartement wordt geïnterpreteerd met goed en rechtvaardigheid, en het blauw met zwarte appartement is een reis die niet is goed ….