…Eid al-Fitr Wie denkt dat hij tijdens Eid al-Fitr verlost is van zorgen en geluk en gemak, keert naar hem terug en zijn berouw wordt geaccepteerd, zelfs als hij geld heeft dat hij heeft verloren . De almachtige God heeft hem daarvoor gecompenseerd . Eid in een droom is vreugde en plezier . En wie iets heeft verloren en ziet dat hij op Eid zal terugkeren naar wat hij verloren heeft . En de feestcapaciteit in leven en geeft het grote bedrag aan uitgaven aan ….
Dromen over Zus is verloren
(60 betekenissen van dromen over Zus is verloren )…Wat betreft de vingers : er werd een broer geboren, volgens wat werd gezegd dat de hand een broer is . En verstreng het zonder strakke hand . En zich bezighouden met het werk van het huishouden en de zonen van de broers, met een zaak die ze voor zichzelf vreesden, en ze deden alsof ze het betaalden en dat het voldoende was . En er werd gezegd dat de vingers van de rechterhand de vijf dagelijkse gebeden zijn, de duim is het Fajr-gebed, de wijsvinger is het middaggebed, de middelvinger is het middaggebed, de ringvinger is het zonsonderganggebed, de pink is het duistere gebed, en de kortheid ervan duidt op tekortkomingen en luiheid erin, en de lengte ervan geeft aan dat hij de gebeden bewaart, en de val van een ervan duidt erop dat hij dat gebed verlaat . En wie een van de vingers ziet in de plaats van de andere, zal dat gebed bidden op het moment van de andere . Als hij zag alsof hij een mens bijt, wijst hij op de slechte manieren van de gebeten persoon, en de overdrijving van de beet in zijn discipline . Als hij melk uit zijn duim ziet komen, en bloed uit zijn wijsvinger, terwijl hij ervan drinkt, moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op lelijke woorden tussen zijn familieleden . Als de imam een toename van zijn vingers zag, was dat een toename van zijn hebzucht, zijn fatsoen en zijn gebrek aan eerlijkheid . En er werd overgeleverd dat Harun al-Rashid zag dat de engel des doods, vrede zij met hem, hem had vertegenwoordigd, dus zei hij tegen hem : O koning des doods, hoe lang ben ik nog over? Hij wees naar hem met vijf vingers uit zijn handpalm, dus keek hij met afgrijzen toe, huilend om zijn visioenen, en hij vertelde ze op een formaat dat wordt beschreven door de uitdrukking. Hij zei : O Commandant van de Gelovigen , hij vertelde je dat hij vijf dingen wist met God, die in dit vers samenkomen : “ God heeft de kennis van het uur . ” Het vers . Aaron en Farah lachten . De vingers van de linkerhand zijn de kinderen van een broer en zus, en de nagels zijn het vermogen van een man in deze wereld, en het wit van de nagels geeft de snelheid aan van onthouden en begrijpen, en het zien van de nagels in de hoeveelheid van Saladin en de wereld . En de behandeling erdoor is een bewijs van fraude bij het verzamelen van de wereld, de lengte ervan met zijn goedheid, geld en kleding, en de voorbereiding van een vijandelijk wapen, of een argument of geld, om hun kwaad te vermijden . En zijn lengte, zodanig dat hij bang is voor zijn breuk, is het bewijs dat iemand anders de leiding neemt over het bederven van iets in zijn hand, omdat hij zijn bekwaamheid te veel gebruikt . Hij betaalt zakat al-fitr, en als hij het ziet alsof een oude man zijn pen heeft besteld, dan beveelt hij hem, als hij die vindt, zichzelf te verplichten en zijn eer hoog te houden . Het verven van de vingers van een man met henna is een bewijs van veel bewapening, en het verven van de vingers van een vrouw met henna geeft de vriendelijkheid van haar man aan haar aan . Als hij zag alsof hij haar had laten vallen, accepteerde ze de pigmentatie niet, dan toonde haar man haar liefde niet . Als de man zijn handpalm zag vervagen door een monster, zou hij moeten zwoegen in zijn pensioen, en als zijn rechterhand gepigmenteerd was door een monster, gaven zijn visioenen aan dat hij een man aan het vermoorden was . Als hij ziet dat zijn handen met henna zijn geverfd, laat hij zien wat er in zijn hand is van goed of kwaad, of van zijn geld of van zijn verdiensten of zijn industrie . Als hij zijn handen met henna gegraveerd ziet, probeert hij een trucje uit het huis, om een deel van het huismeubilair op zijn kosten te besteden vanwege zijn gebrek aan inkomsten, en zijn vijand beledigt hem en hij wordt vernederd . Als een vrouw haar hand gegraveerd ziet, bedriegt hij haar versiering in een zaak die juist is . Als de inscriptie klei was, duidde dit op een groot aantal lof . Als ze de gravures van haar handen door elkaar had gezien, zou ze haar kinderen hebben verwond . Als ze ziet dat haar hand met goud is gegoten of ermee is gegraveerd, dan betaalt ze haar geld aan haar man of schenkt ze haar vreugde van hem, en als een man ziet dat hij is geïmpregneerd of gegraveerd met goud, dan bedriegt hij een truc waarin zijn geld of zijn levensonderhoud zal verdwijnen . Het okselhaar : de lengte van het bewijs van de behoefte aan Neil, het vers : ~ and Admm your hand to your wing white out of non- arm ~ en toont de religie van de eigenaar en vrijgevigheid . Als hij veel okselhaar ziet, dan is hij een man die zijn beul vraagt om geld in te zamelen in kennis, voogdij, handel enzovoort, en hij keert niet terug naar de vrouw en religie . Als er veel minder zijn, duidt dat op het grote aantal kinderen ….
…Wat betreft de spil, het geeft het meisje aan, en als een vrouw zag dat ze een spil in haar hand nam als ze zwanger was, dan baart ze een meisje of haar moeder baart een meisje, anders een vrouw uit haar familieleden als ze zwanger is, en als een vrouw ziet dat ze twee gewichten in haar hand heeft, dan zal ze met haar en haar zus trouwen en als een vrouw ziet dat het gebroken is, dan sterft haar dochter Of sterft haar zus ….
…Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, zal het goed doen en oprecht berouw hebben, want de Almachtige God zegt : “ Bekeert u van uw rechtvaardigen en pleegt zelfmoord . ”Het vers . En wie ziet dat hij wordt vermoord, zal zijn leven verlengen . En wie het ziet alsof hij een persoon heeft gedood zonder te zijn afgeslacht, de gedode zal met het goede gezegend worden . Het basisprincipe is dat het slachten onrechtvaardig is als het niet is toegestaan om te slachten . Als hij ziet dat hij een slachting heeft afgeslacht, veroordeel de slachter dan om de afgeslachte in zijn religie onrecht aan te doen of hem ongehoorzaam te zijn . Wat betreft degene die een moordenaar doodt of een naam geeft en zijn moordenaar kent, hij zal goed, gezang, geld en macht ontvangen . Dit kan worden beïnvloed door de moordenaar of zijn partner, want de Almachtige God zegt : ~ En wie een kwaaddoener doodt, heeft ons tot heerser voor zijn heerser gemaakt .~ Hoewel niet een bekende moordenaar, is het een man Cavour die Hamlet is over het vermogen, hetzij Kafr El- Din of Kafr genade, het vers : ~ man vermoordde Okfarh ~ en zag zijn keel doorgesneden weet niet van slachting, het is de mens die heeft uitgevonden een ketterij of imiteerde zijn nek valse getuigenis en de regering en geld . Wat betreft degene die zijn vader, moeder of zoon afslacht, hij moet hem verhinderen en tegen hem overtreden . Wat betreft degene die een vrouw afslacht, hij moet haar verwisselen . Evenzo, als een vrouwelijk dier wordt geslacht en hij gemeenschap heeft met een vrouw of een eerstgeborene heeft verwend, en degene die een mannelijk dier erachter slacht, hij slacht, en als hij ziet dat hij een kind heeft geslacht en een kind heeft gegrild en niet heeft gekookt. , dan is het onrecht daarin aan zijn vader en moeder . Als de jongen een onderwerp van duisternis is, dan wordt hem onrecht aangedaan, en het wordt lelijk genoemd, net zoals het vuur uit zijn vlees kwam en het niet gaar was, en als het was wat er over werd gezegd, zou de barbecue gedaan worden . Als de jongen niet is in wat er over wordt gezegd en erdoor onrecht wordt aangedaan, dan is dat voor zijn ouders, want ze worden onderdrukt en ze liegen erom, en mensen zijn er in overvloed, en dit alles is ongeldig zolang de vuur kookt niet . Als hij ziet dat de jongen wordt afgeslacht met barbecues, dan bereikt de jongen het niveau van mannen . Als zijn familie van zijn vlees zou eten, zou hij ze winnen door zijn goedheid en gunst . Als hij ziet dat een sultan een man afslacht en hem op de nek legt van de persoon van het visioen zonder hoofd, dan onderdrukt de sultan een persoon en vraagt hem wat hij niet kan, en deze drager eist die eis, en vraagt hem om zijn geld dat zwaar is voor het gewicht van de geslachte, als hij hem kent, dan is hij zichzelf, en als hij hem niet kent en hij was een oude man, dan neemt hij hem mee met een vriend En hij is verplicht om een boete te betalen op basis van zijn gewicht en lichtheid . En als hij een jonge man was, nam hij een vijand en was hij verliefd . Als het hoofd van de afgeslachte persoon bij hem is, krijgt hij de oproep tot gebed, en krijgt hij geen boete, en komt de boete voor de eigenaar, maar het zal hem een illusoire last bezorgen . Als de koning ziet dat zijn meester hem heeft vermoord, zal hij hem vrijlaten . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag een vrouw gedood in het midden van haar huis, gestoord op haar bed . Ibn Sirin zei tegen hem : Deze vrouw had die avond een huwelijk op haar bed moeten hebben . De man was een broer en haar man was afwezig, dus de man stond op van Ibn Sirin terwijl hij boos was op zijn zus met een verborgen kwaad, dus hij kwam naar zijn huis en vond de slavin van zijn zus en zij bracht hem een geschenk en zei : Mijn meester kwam gisteren van de reis . Dus de man verheugde zich, en hij verwijderde zijn woede . En een vrouw Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik mijn man vermoordde met een volk . Hij zei tegen haar : Je hebt je man tot zonde gedragen, dus vrees God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden . Ze geloofde . En een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een jongen had gedood en hem tot leven had gewekt . Hij zei dat je deze jongen kwaad zou doen door hem op iets verboden te roepen en dat hij je zou gehoorzamen ….
…Paring : per bed per dekbed en het mengen vindt plaats en het verloop van het huwelijk richting, de zag als een getrouwde vier vrouwen, meer goed voordeel aan het vers : ~ Vankhawwa wat vrouwen van jouw keuze, twee of drie of vier .~ Als hij ziet dat hij een andere man met zijn vrouw heeft getrouwd en haar naar hem toe brengt, dan zal zijn bezit worden verwijderd als hij een van de koningen is, en is zijn beroep ongeldig als hij een van de kooplieden is . En als hij ziet dat hij de echtgenoot is van zijn vrouw voor een man, en die man gaat naar zijn vrouw, dan krijgt hij een extra winstgevend beroep . De bruiloft is voor degenen die het als een ramp beschouwen en voor wie iemand wordt uitgenodigd om gelukkig en vreugdevol te zijn als hij geen eten ziet . Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en hem vertelde dat hij met zijn moeder trouwde, en toen hij klaar was met haar, trouwde hij met zijn zus alsof zijn eed was afgesneden . Ibn Sirin schreef zijn antwoord met een beetje verlegenheid voor de man om daarover te spreken, en hij zei : Dit is een hindernis die de baarmoeder breekt, een gierig persoon, die beledigend is voor zijn moeder en zus ….
…Het is de hulp voor de mens in zijn wereldse industrie . De vinger in de hermeneutiek is kinderen, echtgenoten, vaders en moeders, geld en een koning . Wie zag dat zijn vingers een goede toevoeging waren, duidt op de toename van wat we hebben genoemd, en het tekort is een afname bij degenen die het aangaven . En misschien wordt het afgesneden of wordt het nut ervan in een droom opgeschort vanwege het onvermogen om de vaders, moeders of kinderen ten goede te komen, of als zijn geld weggaat, of zijn dieren sterven, of zijn bezittingen worden opgeschort, of zijn industrie is uitgeput . Vingers kunnen verwijzen naar de vertegenwoordigers van de koning, die verschillen in hun rangorde en voordelen . En wie ziet dat hij in een droom op zijn vingertoppen bijt, als hij ziek is, gaat hij dood . En iedereen die zag dat zijn vingers waren afgehakt, of dat er een vloek van zwakte op hen neerdaalde bij zijn soldaten, kinderen, familieleden of kennissen . Vingers kunnen verwijzen naar de vijf dagelijkse gebeden, dus de duim is voor het gebed, de wijsvinger is voor de rug, het midden is voor de middag, de ringvinger is voor Maghrib, de pink is voor het avondeten en het midden is voor het gebed omdat het is wenselijk voor het verlengen, de ring voor de rug en de pink voor de middag omdat het aan het einde van de dag is . Als de vingers geld zijn, dan zijn de nagels zakat, en als de vingers een soldaat zijn, zijn de nagels hun wapen en hun aantal . De knopen van de vingers zijn het contract van geld, en de vingers zijn dagen, maanden of jaren . Vingers kunnen verwijzen naar de kinderen van de broer, en degene die wordt geschouderd is broer, en de vingers zijn als kinderen, wat geld is . En wie iemand ziet, snijdt een vinger voor hem af, hij beledigt hem met zijn geld . En wat er met de vingers van goedheid of corruptie is gebeurd, houdt verband met de verplichte gebeden of met de broeder . De lengte van de vingers duidt op een toename van hebzucht, en als hij een vinger ziet die met zijn vingers groter is geworden, is dat een toename in zijn verwantschap of in zijn gebed of in zijn kennis, en als hij ziet dat een van zijn vingers verhuisd naar een andere locatie, dan stelt hij het gebed uit tot de tijd van de andere . En wie zag dat hij zijn vingers in elkaar verstrengelde, verzamelde zijn gebeden in één keer, en misschien kwamen zijn familieleden bijeen voor overleg en samenwerking . En er werd gezegd : de vingers verstrengelen zonder met strakke hand te werken . En er werd gezegd : het duidt op gemeenschap of gemengde huwelijken en samentrekking, en misschien duidt dit op vernietiging van bewegingen en afleiding van het gebed, en er werd gezegd : de vingers van de rechterhand zijn de vijf dagelijkse gebeden, en hun kortheid duidt op tekortkomingen en luiheid in hen, en hun lengte geeft aan dat ze de gebeden onderhouden, en de val van een van hen geeft aan dat ze het gebed verlaten . En wie zag alsof hij een mens aan het bijten was, dit duidt op de slechte manieren van het gebeten . En wie ziet alsof er melk uit zijn duim komt uit zijn duim en bloed aan zijn wijsvinger terwijl hij ervan drinkt, dan moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op het voorkomen van lelijke woorden van zijn familieleden . Als de imam een toename in zijn vingers ziet, duidt dat op een toename van zijn hebzucht, zijn onderdrukking en zijn gebrek aan eerlijkheid . En de vingers van de linkerhand zijn de kinderen van de broer en zus . Het verven van mannenvingers met henna is een bewijs van veel lof, en het verven van de vingers van een vrouw met henna is een teken van de vriendelijkheid van haar man voor haar ….
…Verlamming van degene die ziet dat zijn handen verlamd zijn, dan begaat hij een ernstige zonde. Als de rechterhand verlamd is, zal hij verzwakt zijn, en als de linkerhand verlamd is, zal zijn broer of zus sterven . En als zijn duim droog wordt, dan wordt hij geraakt door zijn vader, en als zijn wijsvinger droog wordt, wordt hij geraakt door zijn zus, en als de middelvinger droog wordt, wordt hij geraakt door zijn broer, en als de pink is uitgedroogd, hij zal worden geslagen met zijn dochter, en als de ringvinger droog wordt, zal hij worden geslagen door zijn moeder . En er werd gezegd : wie ziet dat zijn rechterhand verlamd is, zijn levensonderhoud blijft bestaan ….
…Het komt zelden voor dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en ze zei: ik zag twee parels in mijn kamer, waarvan er een groter is dan de andere, dus vroeg mijn zus me om een van de twee parels te geven, en ik gaf haar de jongste. . Hij zei dat als je je visie geloofde, je twee soera’s hebt geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, en je zus leerde dat de korte, zei ze, juist is ….
…Over Wahab bin alarm dat Nebukadnezar na de ruïnes van Jeruzalem en voerde de kinderen van Israël in zeven jaar, de mening in een droom, een grote visie van zijn aura verzamelde priesters en Alhzar en vroeg hen over zijn visie dat , zeiden zij : tot Iqsa koning vertelde hem zelfs Ptooelha , hij zei : ik ben het vergeten, maar heb het me niet verteld aan drie dagen mensen die je vermoordden voor Akrkm werden bang en Glenn van zijn festival hoorde dat Daniel – vrede zij met hem – en in de gevangenis zit, zei de gevangenbewaarder : Ga naar hem , zeg hem : dat hier een man die kennis van uw heeft visie en interpretatie ging naar hem vertelde hem Aftlbh toen hij het niet buigen voor hem en zei tegen hem : wat u verhinderd uitputting Mine? Hij zei : God gaf me kennis, leerde me en gebood me om voor niemand anders neer te knielen , dus zei hij hem kort : ik houd van degenen die hun verbonden met hun heren nakomen , dus hij vertelde me over mijn visioen , dus zei Daniël tegen hem : ik zag een groot idool met zijn voeten op de grond en zijn hoofd in de lucht , erboven van goud, het midden van zilver en de onderkant van koper En zijn been van ijzer en zijn voeten van klei, dus terwijl je als je naar hem keek, hield je van zijn schoonheid en de strakheid van zijn maken, God gooide hem met een steen uit de lucht, en hij viel op zijn kruin totdat hij het verpletterde en zijn goud, zilver, koper en ijzer vermengden zich tot je stelde je voor dat als mensen en djinns elkaar zouden ontmoeten om sommigen van hen te onderscheiden van anderen, ze dat niet zouden kunnen doen. De steen die hij werd gegooid, werd verhoogd, vergroot en verspreid totdat hij de hele aarde vulde , zodat je zag niets anders dan de steen en de lucht , dus zei hij : Het visioen dat ik zag was waar, dus wat is de interpretatie ervan? Daniël zei : Wat de afgod betreft, er zijn verschillende naties aan het begin der tijden en in zijn midden en in zijn midden en aan het einde , en wat betreft de steen waarmee een afgod werd geworpen, het is een religie waar God naar werpt. deze naties aan het einde der tijden, dan zal hij het hun laten zien, dus stuurt God een analfabete profeet van de Arabieren, zodat de naties en religies erin zullen worden geworpen zoals ik de steen heb zien duizelen over de soorten afgoden En het verschijnt op de religies en naties zoals ik heb gezien dat de steen verscheen al over de aarde , zodat God de waarheid met onderzoekt, wordt de valsheid verloren gaat met het, begeleidt de mensen van misleiding door het, onderwijst de ongeletterde door hem, versterkt de zwakke , versterkt daarmee de vernedering en ondersteunt de zwakken . In een andere roman : over Wahab bin alarm , en waarin die Nebukadnezar, de mening van een visie, terwijl hij had graag wat advies als het advies van iets letsel Vonsah die heette Daniel en Ananias en Azaria en Mahil van de stammen van de profeten, hij zei : Vertel me over het visioen dat ik zag en dan ben ik iets geworden waar Vonsaneha van hield , wat zij? Ze zeiden tegen hem : Vertel het ons door Ptooelha laat het je weten , hij zei : Wat zei ze niet als je me vertelde aan Ptooelha Onzaan Octavkm , ze gingen bij hem weg, ze riepen God en Astgathua, en baden tot hem en vroegen hem om leer ze Voalmanm, die hem Fjah vroeg, ze zeiden tegen hem : Ik zag een standbeeld? Hij zei : je hebt gelijk . Ze zeiden : Zijn voeten en benen zijn van klei, zijn knieën en dijen van koper, zijn buik van zilver, zijn kist van goud en zijn hoofd en nek van ijzer? Hij zei : je hebt geloofd . Ze zeiden : Terwijl je naar hem keek, vond hij je aardig, en God stuurde een rots uit de lucht op hem, dus ontmoette hij hem. Hij zei : je hebt gelijk , dus wat is de interpretatie ervan? Ze zeiden : je zag dat de Koning der Koningen een of andere Allen-koning was van sommigen , en sommigen van hen waren de beste koning van sommigen , en sommigen waren meer koning van sommigen, was de eerste koning van aardewerk, een verzwakte en Olinh , toen was het boven het koper is het beste ervan en meer , en toen was het boven het koper zilver dat beter is dan dat en beter , dan was er meer dan zilver, goud, dat is beter dan zilver en beter , toen was ijzer van jou, omdat hij was krachtiger en duurder dan hij vóór hem was , en de rots die je zag was God die vanuit de hemel naar hem was gezonden, dus zijn nauwkeurigheid was een profeet die God hem uit de hemel verkocht, zodat alles klopte en de zaak tot hem kwam . . En in een andere overlevering : Daniël en zijn metgezellen zeiden tegen Bakhtasar : Ik zag zus -en-dat en ze vertelden het hem , dus hij zei : Je hebt gelijk , ze zeiden : We steken het voor je over . Wat betreft het afgodsbeeld waarvan u het hoofd van goud zag, het is uw bezit zo goed als goud , en het bezat de hele aarde , en de hals lijkt erop. De koning van uw zoon na u bezit, dus zijn bezit zal goed zijn en niet als goud , en wat betreft zijn kist die van ijzer is, het is de koning van het volk van Perzië, die na uw zoon bezit, dus hun bezit zal sterk zijn als ijzer , en wat zijn humeur betreft, hij gaat naar de koning van het volk van Perzië en het volk betwist de koning in elk dorp totdat de koning zal regeren voor een dag en twee dagen, maand en twee maanden, en dan doodt niet de mensen hebben de kracht ervan, want het was niet de kracht van de fetisj op de twee mannen van aardewerk , terwijl ze net zo goed zijn als God gezonden – de Almachtige – een profeet van het land van de Arabieren Vozarh over de rest van het volk van Perzië en de rest van de koning van uw zoon, en uw en vernietigde en Ohlkh om hem niets te houden toen de rots kwam en het afgodsbeeld vernietigde ….
…Enig : ze zijn wreed, wat betreft reisslippers, wie ze draagt, reist of reist, iemand die zijn visie met hem deelt, of reist met geld, en dat als hij erin loopt in een droom . Maar als hij het draagt en hij hoopt te reizen, kan het worden voltooid en kan het niet worden voltooid als hij er niet in loopt, en als hij het niet meer draagt of het uittrekt, verblijft hij van zijn reis en rede hem . En als ze een muiltje is, dan is ze een vrouw of een slavin die baat heeft bij haar of haar gemeenschap . Wat betreft de pantoffels van Taif of wat handelaars op de markten hebben, het is een indicatie van geld, acquisitie en pensioen . Het kan de vrouw ook aangeven of hij tijdens de rol met haar heeft gelopen, haar heeft gekocht of aan hem is gegeven . Als het nieuw is, is het vroeg, gratis of actueel, en als het oud is, is het versleten, dan is het gedempt . Als het zand wordt afgesneden, wordt zijn levensonderhoud verstoord, of staat zijn industrie stil of wordt hij zonder obstakels gehinderd, zelfs als zijn vrouw boos op hem werd en haar verraad aan hem verscheen . En als haar enkelbanden waren afgesneden en ze ziek en omgekomen was, of ongehoorzaam, dan was ze gescheiden, tenzij hij in een droom werd behandeld om het te repareren, of hij beloofde dat te doen, of hij regelde dat in zichzelf, dan wordt ze ontslagen na de menopauze, en hij beoordeelt haar na scheiding . Als hij ziet dat hij versleten sandalen droeg en erin loopt op het beoogde pad, dan is hij op reis . Als hij sandalen draagt en er niet in loopt, komt hij een vrouw of een dienstmeisje tegen . Evenzo, als hij zag dat hij een schoen in zijn hand gaf en deze nam of bezat of bij zich bewaarde in een huis of een container, dan bezit hij een vrouw van wat ze beschreef . Als de zool niet wordt gedragen, heeft dit gevolgen voor een vrouw of een dienstmeisje, een maagd, en evenzo of ze gekleed is en niet gedragen . Als de zool van koeienhuid was, was de vrouw van buitenlandse oorsprong . En als het van paardenhuiden was, was het van de Arabieren of van de loyale Arabieren . Evenzo als het van kameelhuiden was . Als hij zag dat hij in twee sandalen liep, een ervan van zijn been werd getrokken en hij ging met de ander mee, dan is dit het afscheid van een broer die een zus of partner heeft op de rug van een reis, want als hij liep daarin werd hij in de interpretatie van reizen, toen een van hen zijn broer vertrok op de rug van een reis . En als hij geen broer of leeftijdgenoot was, en hij zag zijn enige verloren of in een put gevallen of iemand overweldigde hem, dat was een geval bij zijn vrouw . Als de enige daarna ongeldig wordt, wordt zijn vrouw ziek en wordt ze gezond, of heeft de vrouw hem in de steek gelaten of met pensioen gegaan, of wat aan vrouwen wordt blootgesteld, keert dan terug naar haar eerste toestand . Als hij zag dat de zool van hem was gestolen en iemand anders het droeg, dan antwoordde ze erop of wist het niet, dan is dat niet goed voor de eigenaar, want hij heeft zijn vrouw of slavin die het droeg, vermoord . Als hij ziet dat de tong is weggerukt of verbrand totdat hij niets of iets dergelijks meer heeft, dan is het de dood van zijn vrouw of zijn dienstmaagd . Als hij ziet dat hij zijn zool heeft hersteld, dan beheert hij de situatie van zijn vrouw of heeft hij gemeenschap met haar . Als iemand anders het repareert, zit er niets goeds in de naakte vrouwen . Als het een slipper is die aan reizen wordt toegeschreven, dan is die reis niet voltooid . Als hij een zool ziet zonder het leer van een schoen, iets dat erop lijkt, verachtelijk is, of in interpretatie wordt toegeschreven aan iets anders dan dat van de zool bij een gezin, dan wordt de vrouw die het draagt toegeschreven aan de essentie daarvan. enig, of het nu goedheid of corruptie is . En als het komt van de zolen die worden toegeschreven aan een reis, dan schrijf ik die reis toe aan de essentie van die schoen, of die nu goed of slecht is, zoals beschreven . En als hij haar vallen zag, die hij versleten of zwak afgebroken vasthoudt . De toestand van de eigenaar wanneer hij die reist, of in een vrouw die erop trapt, is evenzeer als de essentie van de vallen, de schoonheid, de kracht en het uiterlijk ervan ….
…Wat betreft de dinars : de goede oude rode dinar is een pure Hanafi-religie, en één dinar wordt geboren met een goed gezicht, en de dinars zijn een schat, wijsheid of staat en de uitvoering van een getuigenis, dus wie ziet dat hij een dinar heeft verloren zal een kind sterven of een verplicht gebed verloren . En veel dinars als u wordt betaald in trusts en gebeden, en wie ziet dat hij de eerbiedwaardige dinars naar zijn huis overmaakt, dan is het geld dat aan hem wordt overgemaakt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Zwangere vrouwen zijn lezers .~ Als hij een dinar in zijn hand zag, dan vertrouwde hij iemand iets toe en verraadde hem ….
…Al- Arkan : een teken van alles wat erin is gered, wat duidt op verdrinking, omdat de Almachtige God Noach redde, vrede zij met hem, en degenen met hem van wat door de ongelovigen werd neergehaald van verdrinking en rampspoed . En duiden op de islam, waardoor het wordt gered van onwetendheid en opruiing . Misschien duidde het op de vrouw en de slavin die beschermt en gered wordt van vuur en verleiding, omdat de Almachtige God haar een slavin noemde . Misschien duidde het op de vader en de moeder die verlost waren van dood en nood, vooral omdat ze is als de moeder die haar zoon in haar baarmoeder draagt . Misschien gaf het het pad aan waarop de gelovigen aan het vuur zouden ontsnappen, en misschien duidde het op gevangenis, bezorgdheid en reden als het stagneerde, voor het verhaal van Yunus, vrede zij met hem . Wie ziet dat hij aan boord is gegaan van een schip in zee, kijk naar zijn toestand en de uitkomst van zijn zaken, en als hij een ongelovige is, wordt hij moslim, vooral als hij er vanuit het midden van de zee naartoe is opgestegen nadat hij er zeker van was. van de dood, en als hij schuldig was, bekeerde hij zich van zijn zonde . En als hij arm was, zou hij zich na zijn armoede ontdoen . En als hij ziek is, is hij hersteld van zijn ziekte, tenzij zijn knie bij de doden is, en er is wat de dood bevestigt in het visioen, dus haar berijden is een redding van de verleiding van deze wereld . En als hij wakker was en een student van kennis was, vergezelde hij een wetenschapper of profiteerde hij van een vlag waarmee hij van onwetendheid zou worden gered, om Musa met de groenten te berijden, vrede zij met hem, in het schip . Als hij zag dat een schuldenaar zijn schuld had uitgegeven en zijn bezorgdheid wegnam . En als hij dat ziet, zal hij van zijn levensonderhoud worden beroofd . Moge God hem levensonderhoud schenken vanaf een punt waar het niet telt, als het met zich mee stroomt in zijn torus, geeft dit de wind van winst aan, en Tareus het verlangen . Als hij dit als een celibatair beschouwt, trouwt hij met een vrouw of koopt hij een dienstmeisje die hem kan beschermen en beschermen . En als hij een dode persoon in het Huis van de Waarheid ziet, zal hij ontsnappen en de genade van de Almachtige God winnen van het vuur en zijn verschrikkingen . Evenzo, ondersteboven, als hij iemand in de zee ziet alsof hij zich in de menigte bevindt en op het pad en zijn kortheid heeft gereden, dan ontsnapt hij in zijn schip en zijn doortocht aan de gruwel van zijn zee en zijn ongelukken, tenzij het in een droom zwaar door hem wordt getroffen als hij uit het vuur komt, dan krijgt hij het zo en zo in de zee . En als het gevangen was genomen, ontsnapte hij uit zijn gevangenschap en zorgde ervoor dat hij ontsnapte, en als hij de kust van de zee bereikte of aan land ging, zou dat sneller, sneller en beter zijn . En als hij het schip zag stagneren en de golven van de zee stormachtig waren, duurde zijn gevangenschap als hij gevangen zat en zijn ziekte werd verlengd als hij ziek was, en zolang hij niet in zijn levensonderhoud kon voorzien en hij niet in staat was te reizen als hij het probeerde dus, en hij kon zijn vrouw niet bereiken als hij haar bescherming had geboden, en hij stopte met het zoeken naar kennis als hij een student was. Zeker als het in de winter en in zee is . Dit kan duiden op gevangenschap, toen Yunus, vrede zij met hem, opgesloten zat in de buik van de walvis toen zijn schip stopte . De uitkomst van alles wat we hebben beschreven is echter goed, zo God wil, en de redding van de essentie van het schip en wat eraan werd gepresenteerd en daarin, zoals de redding van Noach, vrede zij met hen, en het voortbestaan van het schip van de boze koning, omdat de groenten het verwijten en een plank van de planken haalden , met het goede gevolg van Yunus, vrede zij met hem. Na zijn toestand en wat hem werd geopenbaard . Daarom zeiden ze dat als het schip beschadigd of geopend zou worden, degenen erin zouden ontsnappen, tenzij de passagier naar buiten gaat om aan land te gaan of het te achtervolgen, en er zit niets goeds in . Als hij ziek was, stierf hij en werd hij in het vuil gedragen met een afschuwelijke lading, en als hij in de zee was, raakte hij beschadigd, en misschien zou zijn boot breken vanwege zijn andere stroming dan zijn koers . Als hij Tatarus naar het land duwt, is hij eerder gebroken en beschadigd door zijn gewoonte om wakker te zijn . En als een goed geïnformeerde zoeker zag dat zijn schip aan land ging en het op hem dreef, ging hij in zijn kennis en controverse uit tot ketterij, hypocrisie of hoererij, omdat losbandigheid een afwijking is van gehoorzaamheid, en de oorsprong van aanzien en onrechtvaardigheid en iets op zijn plaats verhinderen, dan het schip verlaten vanaf het water waarin het overleefde en het wordt beschermd Tot de grond waarop het niet gebruikelijk is om op te rennen, want de bewoner is ook afgeweken van de waarheid en de oude onfeilbaarheid . Als dat niet zo was, dan zou hij misschien breken met zijn vrouw en bij haar blijven volgens zijn toestand, of misschien zou hij zijn slavin vrijlaten en volharden in haar omgang met de koning, of misschien was zijn werk uitgeput en zou hij in zijn levensonderhoud kunnen voorzien. onmogelijk zijn, dus hij zou hem terug zoeken van waar hij niet zou moeten . En als zijn schip in de lucht op iets anders dan water werd gedreven, dan gaat alles wat erop wordt aangegeven verloren, ofwel een soldaat vanwege zijn dienst, veren en uitrusting, of het is geïnstalleerd vanaf de rest van de schepen, en het kan duid de kist aan van iemand die ziek was onder de sultans, heersers, geleerden en leiders, en sommigen van hen zeiden : Wie zag dat hij in een schip op zee was, in een grote koning of sultan . Het schip is een ontsnapping aan leed, angst, ziekte en gevangenschap, voor wie zichzelf als de eigenaar ziet . Als hij ziet dat hij erin is, is hij erin, tenzij hij ontsnapt en als hij het verlaat, zal zijn redding sneller zijn, en als hij erin is terwijl hij op het droge is . De zorg was intenser en de bevrijding was verder, en als de geïsoleerde muur zag dat hij aan boord was gegaan van een schip, dan zou hij het mandaat van de grootste koning volgen tot aan de zee, en de voogdij zou zijn in overeenstemming met de bepalingen. van het schip en zijn capaciteit, en na het schip van het land na hem uit isolement . En er werd gezegd dat het rijden op een schip in de zee een reis is van ernst en gevaar, en de afstand van het land, daarna van de vagina . En als hij in een zaak zit, dan neemt hij een risico, dan zal hij, als hij eruit gaat, ontsnappen en zijn Heer ongehoorzaam zijn, want de Almachtige zei : ‘ Als hij hen niet naar gerechtigheid leidde, dan zouden ze delen. . ~ Als de visionair zijn staat heeft verlaten, of hij is een koopman wiens handel verloren is gegaan, dan zal het schip terugkeren . Als het schip zonk en eraan werd gehangen met een plank, dan zou de sultan boos op hem zijn als hij een gouverneur was, dan ontsnapte hij en keert de staat naar hem terug . En als hij een handelaar was, dan verminderde hij zijn geld en compenseerde hij het, en als hij verdronk, dan is hij als een drenkeling . En wie ziet dat hij zich in een schip in het midden van de zee bevindt, dan zal hij in handen zijn van degenen die hem vrezen, en zijn dood zal een redding zijn van het kwaad van wat hij vreest . Zijn schip zonk en zijn panelen verspreidden het ongeluk voor hem in het schip dat hem dierbaar is . En er werd gezegd dat het schipbreuk een reis in veiligheid was, omdat de Almachtige God zei : ~De ark werd voor de gek gehouden om op Zijn bevel in de zee te rennen .~ Het met mensen beladen schip is veilig voor degene die er op reis in zit, want de Almachtige God zegt : ~We hebben hem en iedereen die bij hem is in de geladen ark bevrijd .~ En het nemen van riemen van het schip, de vlag raken of geld halen uit een klacht . En hij nam het touw van het schip, Hassan al-Din en de metgezellen van de rechtvaardigen zonder hen te verlaten, want de Almachtige God zei : ~En houd je vast aan de touwen van God en scheid je niet .~ En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik in een zwart schip zat met niets anders dan de touwen . Hij zei : Je bent een man wiens religie niets anders is dan oprechtheid, en de touwen van het schip zijn de eigenaren van religie ….
…Ibn Sirin zag dat zijn ring verloren was gegaan, ze kreeg hem in de problemen, en de problemen van dingen en zag ) dat zijn ring verloren was, kwab krijgt een storing in sommige dingen ….
…Het is in een droom dat een man rijk en trots is . Als hij ziet dat het wordt verlengd, zal hij profiteren van goed geld en een goed leven . En als hij ziet dat de zijkanten lang zijn en niet in het midden kijkt, dan zal hij geld hebben om het voor anderen klaar te maken . En als het langer duurt dan zijn bestemming, dan is het een schuld van de eigenaar en zijn ze ziek . En als het duurde tot het op de grond viel, zou de eigenaar sterven . En ze zeiden : Hij die een lange baard heeft en veel haar is ouder dan zijn leeftijd en geld, en als het de navel bereikt, dan is hij een man die de Almachtige God niet gehoorzaamt . Als de vuist groter wordt, is hij een geldschieter . En als hij ziet dat het haar van zijn baard zwart wordt, zal hij rijk zijn . Als het zwart of groen is, zal het een koning krijgen, tenzij het een tiran en onderdrukkend is, en de baard van de farao was zwart en groen geslagen . En als hij de kleur naar geel zou zien overhellen, zou hij armoede en ziekte bereiken . En als hij haar als blondine zou zien, zou hij doodsbang zijn . En als hij ziet dat hij de baard van een man in zijn hand heeft terwijl hij eraan trekt, dan moet hij zijn geld verdunnen en het opeten . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet . Als hij ziet dat zijn baard gebrekkig en licht is, en hij is een schuld verschuldigd, dan moet hij die afbetalen, en als hij overweldigd is, is zijn verdriet verdwenen . En als hij ziet dat de helft van zijn baard van goud is, zal een deel van zijn rijkdom of rijkdom verloren gaan . En als hij ziet dat zijn baard wordt afgesneden, wordt hij van zijn geld afgesneden . Wie zich aan zijn baard vastklampt en wat meer is dan de vuist, dan is hij een man die zakaah van zijn geld moet betalen . En wie de baard van iemand anders afknipt, het is een verhoging van het geld van zijn of zijn zoon . En er werd gezegd : de baard van een vrouw is een middel dat ze geen zoon zal baren . Als een vrouw ziet dat ze een baard heeft en getrouwd is, dan verliest ze haar man, en als ze weduwe is, dan trouwt ze met een man die het met haar eens is, en als ze ziet dat ze zwanger is, baart ze een mannelijk, en als ze ruzie heeft, zegeviert ze en neemt ze de plaats in van mannen . En wie ziet dat hij zijn baard plukt, dat is geld dat hij tussen zijn handen bederft . En wie zijn baard en hoofd samen zag scheren en ziek was, hij was genezen, en als hij schulden had, zou zijn schuld worden afbetaald, en als hij van streek was, waren zijn zorgen verdwenen . En wie ziet dat zijn baard zo lang groeit dat hij erin valt en er een kledingstuk van weeft en het op de markt verkoopt, dan is hij vals . En baard prestige . Misschien wees de baard op zijn winkel, zijn kleren en zijn winst . En als hij zijn baard afsnijdt met zijn verdriet, zijn pijn en verdriet lang . En de baard is een sectie om gezworen te worden, en het duidt op waarachtigheid, liegen, gierigheid en vrijgevigheid . Misschien verwijst de baard naar de vrouw . Het witte haar in de baard is een waarschuwing vanwege wat hij begaat . Misschien duidt de witheid van de baard op ziekte en impotentie . En als de baard wit was in het wakkere leven en hij zag hem zwart in een droom, duidt dat op kracht, kracht, vastberadenheid en intensiteit . Als zijn baard langer wordt dan normaal, duidt dat op plezier en spelletjes of geldverspilling zonder gezicht . De baard van de zondaar heeft berouw, en als hij verloren is, wordt hij geleid, vooral als hij er wit in ziet . Het laten groeien van een baard voor een vrouw is kroezig of onbeschoft en het begaan van verboden dingen . De baard van het kind heeft een lange levensduur . Zien wat aan de baard vastzit van stro of iets anders is slecht, ontroerende woorden of de vrouw dragen met iets dat niet is gemaakt ….
…Ziet en ziet de blinde zijn dromen? De toespraak over deze kwestie varieert; Degene die met zien geboren werd en vervolgens zijn gezichtsvermogen verloor tijdens een van zijn levensfasen, hij zal in een droom duidelijk alles zien wat hij eerder had gezien . Wat betreft de personen, of dingen, die hij herkent nadat hij zijn gezichtsvermogen heeft verloren, hij ziet ze niet. Zoals iemand die is geboren zonder te zien, maar soms hebben sommige mensen een sterke fantasie, waarmee hij een foto kan maken van degene die voor hem spreekt, of een foto van wat hem omringt; En dan ziet hij haar in een droom op dezelfde manier als hij in zijn verbeelding trok, en het valt hier op dat de mate van visie, kracht en zwakte varieert naargelang de mate van zijn verbeelding in werkelijkheid . Wat betreft de kleuren, hij zal alles zien wat hij in zijn geheugen kon bewaren, en als hij het kan bewaren en het vergeet, zal hij het niet kunnen zien, en het hangt af van de leeftijd van de persoon, het belang van die kleuren voor hem, de nauwkeurigheid van zijn waarnemingen, de gebeurtenissen die verband houden met die kleuren, de kracht van zijn geheugen, en het is allemaal voor degenen die restjes hadden van de geboorte en ze later verloren . Wat betreft een persoon geboren met volledig gezichtsvermogen, hij kan nooit zien tijdens een droom, en zijn visie hangt af van zijn gevoel en de geluiden om hem heen . En er zijn enkele gevallen waarin ze stemmen hoort in een droom waarvan ze niet weet wat ze zijn, haar leidend naar wat ze graag zou willen weten en de waarheid van God die zegt in het schrijven van de Edele : ( En wat is gelijk aan blinden en zieners (19)) ( Fatir : 19)….
…Wie in een droom ziet dat hij vanuit Al-Madaen een stad is binnengekomen, is veilig voor wat hij vreest . En Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, hield ervan steden binnen te gaan, en hij hield er niet van om ze te verlaten, omdat de Almachtige God zei : ( Dus ging hij uit angst weg en wachtte. Hij zei : Heer, red mij. van de onrechtvaardige mensen ). En er werd gezegd : De stad wordt uitgedrukt door een man van kennis , want hij, vrede zij met hem, zei : ( Ik ben de stad van kennis en ik ben bij de poort ). En wie een stad binnengaat en die in puin vindt, de geleerden hebben haar verloren . En er werd gezegd : De stad is de dood van haar koning of zijn onderdrukking erin . In elke stad die wordt gezien en er is geen autoriteit in, is eten er te duur in . De bekende stad is de wereld en de onbekende is het hiernamaals . En wie een stad heeft verwoest, de religie van de mensen is verdwenen . De stad van de mens die aan zijn vader wordt toegeschreven, wordt uitgedrukt door zijn vader, dus wie zag dat een stad verwoest was door aardbevingen, stierf zijn vader door moord . En wie ziet dat hij in het land van Opper-Egypte is, zijn levensonderhoud zal moeilijk en ellendig zijn, of zijn vertrouwen zal toenemen . En wie dat in het land van Nubië zag, zou een zegen hebben . En wie zag dat in Abessinië zijn prestige afnam . En wie ziet dat hij in Egypte is, God zegent zijn leven en verlengt zijn leven . En wie ziet dat hij in het land van El-Arish is, het goede zal overvloedig zijn . En wie dat in Constantinopel zag, verloor zijn geld . En wie ziet dat hij in het land Jeruzalem en de berg Tur Sinaï is, dit is een jaar voor hem . Wie ziet dat hij in Bethlehem is, zijn soliditeit zal toenemen en zijn religie zal worden versterkt . En wie zag dat hij in de landen van het Oosten was, zou goed worden . Degene die zag dat hij toezicht hield op Bagdad, kwam naar de heerser omdat Bagdad het huis was van de imam . En wie ziet dat hij in de Jordaan is, zal een reis of vernedering ontvangen . En wie ziet dat hij in Damascus is, God zal voor hem zorgen . Wie denkt dat hij in het land van de Romeinen is, dan heeft hij vertrouwen in de Almachtige God, evenals in de landen van Armeniërs . En wie ziet dat hij in de landen van de Franken is, zijn hart wordt blind . En wie ziet dat hij in het land van de niet-Arabieren is, leert onbeschoftheid . Wie ziet dat hij in het land India is en zijn vijanden overwint en zijn afgunst overwint . En wie ziet dat hij in puin ligt, hij zal gekweld worden door een volk dat geen macht over hen heeft . En wie ziet dat hij in gezouten of zwavelhoudend land is, zal ziek worden . En het land is een eed, omdat de almachtige God zegt : ( ik zweer niet bij dit land ). Het land is veilig voor angst . Misschien duidde het land in een droom op berouw en vergeving . De regio kan verwijzen naar zijn heerser, autoriteit, heerser of geleerde . Als een persoon in een droom een land bezat, kreeg hij een koning of voogdij, en als hij celibatair was, trouwde hij, of werd een zieke genezen van zijn ziekte, of een overspelige die berouw had, of een verloren man, dan werd hij geleid . En het zien van de doden in een droom in een stad kan in de hemel zijn geweest, net alsof hij in een dorp werd gezien, geeft aan dat hij in de hel is, voor de mensen die lijden en hun ellende . Als de stad een naam heeft voor Saleh, zoals Sana’a, wat duidt op de fabricage, of Dhofar van de overwinning van de vijand, en het geheim van wie het ziet, is van plezier . En wie een zondaar verlaat, hij zal van een zondaar worden gered . En de poorten van de bekende stad zijn de gouverneurs, heersers en bewakers . En wie ziet dat hij in een onbekende stad is, dat is het teken van de rechtvaardige . En wie zag dat de stadsmuur werd afgebroken, de arbeider stierf of werd ontslagen van zijn werk . En wie zag dat hij een inkeping in de stadsmuur had, totdat een leeuw, stroom of dief Medina binnenkwam, waardoor het bevel van de islam erin verzwakte of de markt van kennis blokkeerde . Zie ook The Village ….
…Een tand voorspelt het zien van tanden in een droom over het ontmoeten van mensen die hatelijk zijn of een ziekte hebben die je treft . Als u ziet dat uw tanden uitvallen, luidt dit slecht nieuws en mislukking in projecten en werk in . Als de dokter een tand bij u weghaalt, zult u een ernstige ziekte krijgen die u kan doden . Als je droomt dat de dokter je met een tand heeft aangedrukt, neem je je waardevolle verloren voorwerpen terug na een lange periode van angst en zorgen . Als u uw tanden poetst of poetst, betekent dit dat u een intense strijd aangaat om uw rijkdom en fortuin te verdedigen . Als je een kunstgebit hebt gemaakt, betekent dit dat je wordt omringd door ernstige tegenslagen en dat je ernaar zult streven om er vanaf te komen . Als u uw tanden verliest, betekent dit dat u zorgen met zich meedraagt die uw trots verpletteren en uw belangen en zaken saboteren . Als je een klap krijgt die je tanden stoot , luidt dit een plotseling ongeluk in : je verliest je zaken, je wordt ziek, de dood komt op bezoek of je krijgt een plotseling ongeluk . Als u uw leeftijd controleert, betekent dit dat u wordt gewaarschuwd voor de noodzaak om voorzichtig te zijn en aandacht te schenken aan uw zaken, aangezien de vijanden van plan zijn u in de val te lokken . Als uw tanden gebarsten en beschadigd zijn, betekent dit gezondheids- en werkproblemen . Als u droomde dat u uw tanden uitspuwde, betekent dit dat u of een van uw gezinsleden ziek wordt . Een vervormde tand in een droom is een slecht voorteken en betekent verschillende soorten tegenslagen, ongeluk, verlies van persoonlijke eigendommen, het niet realiseren en uitvoeren van projecten en werken, ziekte, slechte gezondheid en zenuwaandoeningen, zelfs voor gezonde mensen . Als een tand uit de mond valt, betekent dit slecht nieuws . Als Sinan valt, betekent dit dat de toestand van de persoon ellendig zal worden vanwege zijn nalatigheid en gebrek aan voorzichtigheid . Als er drie tanden uitvallen, voorspelt dit ziekte en gevaarlijke ongevallen . Als je ziet dat al je tanden eruit zijn gevallen, luidt dit hongersnood, dood en rampspoed in . Hetzelfde geldt als uw tanden op elkaar zijn geklemd en u ze eruit trekt . Als u droomde dat uw tanden glanzend en schoon werden nadat u de tandplak had verwijderd, betekent dit tijdelijke problemen die zullen verdwijnen en u voorzichtiger en wijzer in uw gedrag zullen maken, en u zult plezier beleven aan het uitvoeren van uw taken . Als je je tanden bewondert omdat ze wit en mooi zijn, weet dan dat je na het vervullen van je verlangens en dromen vele geneugten, geneugten en gelukkige ongelukken te wachten staat . Als je droomde dat je een tand had uitgetrokken of verloren en je je tong in je mond bewoog en er tevergeefs naar zocht, dan ging je naar de dokter die hem niet vond en de zaak werd geheim gehouden, dan dit alles betekent dat je op het punt staat zorgen te maken die je niet gelukkig zullen maken en je bent vastbesloten om ze te negeren, maar je bent daarna. Je zult het doen en het in je eigen voordeel gebruiken, ook al twijfelen en twijfelen je vrienden aan wat je deed . Als je droomde dat de tandarts je tanden voor je schoonmaakte, maar je vond ze de volgende dag roestig, dan betekent dit dat je denkt dat je baat zult hebben bij een persoon of het centrum van je droom, maar dat zul je later ontdekken een vrouw of een sluw persoon heeft daarover met jou en je menigte gediscussieerd ….
…Het visioen van de ogen wordt geïnterpreteerd door de religie, en wie ziet dat hij blind is of wiens ogen uitgeput zijn, heeft zijn verstand verloren door ongehoorzaamheid, hij pleegt het, en er werd gezegd dat hij van weinig kennis is en de zaken niet begrijpt . Er werd gezegd dat hij blind is voor zijn argument en naar zijn behoeften heeft gevraagd. En wie ziet dat zijn ogen wit zijn, dan duidt dat op zijn verdriet. Als hij bedroefd is, zijn angst en verdriet zijn verdwenen, en wie ziet dat hij blind was en dan zag, dan wordt hij naar de waarheid geleid, en wie ziet dat hij de blinde leidt, dan zal hij een verloren persoon naar de waarheid, en wie ziet dat hij blind is, is de helft van zijn religie kwijt en heeft een ernstige zonde begaan en er wordt gezegd dat hij een voordeel van zijn broer ziet en hoopt dat hij zal groeien En misschien zal hij zich ontdoen van leed en zonde en er werd gezegd dat als hij een broer of zoon had die zou sterven en misschien de helft van zijn geld of de helft van zijn leven zou zijn verdwenen, wat er dan overbleef zou worden geregeld, en er werd gezegd dat hij van de mensen van Paradise en sommigen van hen zeiden dat ik dat haat in een droom omdat de duivel blind was en dat ook de antichrist is en iedereen die zag dat hij in zijn ogen gewond was geraakt terwijl hij een gemakkelijk en rechtvaardig persoon was, en hij heeft geen zoon of een broer, dan valt zijn geld in de ogen, en er wordt gezegd dat hij wordt ontmaskerd, en wie dan ook ziet met zijn ogen as, dan treedt er corruptie op in zijn religie en houdt hij toezicht op de vernietiging van zijn religie, en wie ziet dat zijn as aan zijn gezichtsvermogen wordt gereduceerd, uiterlijk of innerlijk, dit is een toename van zijn religie in de mate dat het lijkt en die zag dat het geneest Zijn ogen zijn gericht op vijf aspecten: goedheid in zijn religie, een toename van zijn geld en de genade van een oog De komst van een broeder uit een reis en het bestaan van een land, en wie ziet dat hij is het dragen van kleren als versiering, dan komt hij met iets van hem op de proppen dat hij in die mate versiering en goedheid krijgt, en er werd gezegd dat als hij getrouwd of arm was, hij baat had bij goed geld. Verboden voor een vagina of anus, en wie ziet dat hij veel ogen in zijn lichaam heeft, dit is een toename van de schuld. En wie ziet dat hij eet uit een oog, dan eet hij van het geld van iemand die zijn broodwinning met eigen ogen ziet, dan is hij een misdadiger en wie ziet dat hij een oog of ogen in zijn hand heeft, of het nu de ogen van een mens of iemand anders, dan heeft hij geld voor alles De toestand en wie zijn hart met een oog ziet, dan is hij goed in zijn religie en spreekt hij een wijsheid uit die uit zijn hart komt…
…Jaafar Al-Sadiq zei dat het visioen van de hand wordt geïnterpreteerd op twaalf gezichten: broer, zus, partner, kind, metgezel, macht, rijkdom, staat, geld, argument, industrialisatie en werk, en wat betreft de palm, het wordt geïnterpreteerd in twee gezichten ….
…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de indringers van de zee . Een van de visie die vervuld is, is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de zee-indringers die Cyprus binnenvielen in de tijd van Uthman – moge God tevreden met hem zijn – en degenen die de Romeinen binnenvielen in de tijd van Mu’awiyah – moge God tevreden met hem zijn -. Op gezag van Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha op gezag van Anas bin Malik – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : Toen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, naar Quba ging, zou hij binnengaan Umm Haram bint Melhan en voed hem, en Umm Haram stond onder de aanbidding van Ibn al-Samit, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden, kwam haar binnen. Op een dag voedde ze hem en zat ze met zijn hoofd, en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, sliep en werd toen lachend wakker . Ze zei : Dus ik zei : wat maakt je aan het lachen, boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden aan zijn veroveraars ter wille van God, rijdend op de druk van deze zeekoningen op de familie, of hij zei : Als koningen op de familie ) Izaak twijfelde, dus ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij een van hen te maken, hij riep haar, legde toen zijn hoofd neer en hij sliep, toen werd ik lachend wakker en ik zei : wat maakt je aan het lachen, o boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden me rovers aan ter wille van God als koningen over het gezin of als koningen over het gezin. ) Zoals hij in het eerste zei, zei ze : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij onder hen te maken. Hij zei : ( Jij bent een van de eersten ) Hij zei : Ik reed op zee ten tijde van Moe’awiyah. Ze viel van haar fiets toen ze uit de zee kwam en kwam om . Voordeel :::: Umm Haram bint Milhan is de zus van Umm Salim en zij is de tante van Anas bin Malik . Al-Bukhari vertaalde deze hadith door te zeggen : ( Hoofdstuk van het visioen van de dag ) Hij zei : Ibn Aoun zei op gezag van Ibn Sirin : Het visioen van de dag is als het visioen van de nacht. Al-Hafiz Ibn Hajar vermeldde op gezag van Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani dat hij zei : Er is geen verschil in de uitspraak van de uitdrukking tussen het visioen van de dag en de nacht en het visioen van vrouwen en mannen . En op gezag van Zaid bin Aslam, op gezag van Ataa bin Yasar, dat een vrouw die tot hem sprak zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , viel in slaap, en toen werd ik lachend wakker en zei : Lach je me uit, o Boodschapper van God? Hij zei : ( Nee, maar van sommigen van mijn natie die overvallers in de zee brengen als koningen op de familie. ) Ze zei : Toen viel hij in slaap en werd toen lachend wakker, dus ik zei : O Boodschapper van God, lach je naar mij? Hij zei : “ Nee, maar van mensen van mijn natie die indringers in de zee uitdrijven, en zij keren enkelen terug wier buit is vergeven. ” Ik zei : ik bid tot God om mij van hen te maken, dus riep hij haar. Hij zei : Ata bin Yassar vertelde me, hij zei : ik zag haar onder de indringers die al-Mundhir ibn al-Zubayr het land Rum binnenviel, en ze was bij ons, en ze stierf op een land Rum ….
…Geeft in een droom zijn lange levensduur aan zonder zijn leeftijdsgenoten . Als hij ziet dat al zijn tanden eruit zijn gevallen, zal hij een lang leven leiden . En als hij ziet dat al zijn tanden eruit zijn gevallen en hij ze niet meer ziet, dan zal zijn gezin voor hem sterven of ziek worden . En wie ziet dat zijn boventanden in zijn hand zijn gevallen, dan is het geld dat van hem wordt, en als het op zijn schoot valt, dan is hij een mannelijke jongen, en als het op de grond valt, dan is het een pech van dood . En wie ziet dat zijn ondertanden zijn uitgevallen, zal pijn en pijn, illusie en angst lijden . En wie een schuld heeft als zijn tanden eruit vallen in een droom, geeft aan dat hij zijn schuld nakomt . En als hij ziet dat een van zijn tanden is uitgevallen, zal hij al zijn schulden in één keer afbetalen . En als al zijn tanden eruit vallen, zal iedereen in dat huis en zijn vrienden omkomen . En wie ziet dat zijn tanden eruit vallen terwijl hij ze in zijn hand neemt, duidt op de dood van kinderen . En er werd gezegd : wie zijn tanden eruit zag vallen, gaf aan dat sommige van zijn vrienden kwaad hadden gedaan . Als hij ziet dat zijn kudde is gevallen, dan profiteert hij van een zoon of een broer of een zus . En het verlies van een enkele tand als deze niet werd behandeld en hij nam hem bij de hand, en als hij zwanger was, kwam er een zoon naar hem toe, anders zou hij voorstander zijn van een broer of familielid die hem had doorgesneden . En er werd gezegd : het vallen van de tanden duidt op een obstakel dat hem verhindert van wat hij wil . Er werd gezegd : het is het bewijs van kwijtschelding van schulden . En als hij had genomen wat van zijn tanden was gevallen, zou hij misschien een fout hebben gemaakt en er spijt van hebben gehad en het geheim hebben gehouden . En misschien duidde het verlies van tanden de meesters van jihadisten op de noodzaak van het niets . En wie ziet dat zijn tanden zijn uitgevallen en hij niet kan eten, het zal hem ontbreken ….
…Vrijgevigheid en druiven : vrijgevigheid duidt op vrouwen, omdat het als de tuin is voor het drinken en dragen ervan en het plezier van zijn smaak, vooral omdat de verdovende suiker van het lichaam eruit komt, en het is als gevoelloosheid bij het omgang met het sap erin, en het duidt op een huwelijk omdat het op het sperma lijkt . En misschien wees de vrijgevige man het nuttige paard aan vanwege de overvloed aan voordelen van druiven, aangezien hij is als de heerser, de wereld en het paard met geld, dus wie een wijngaard bezit zoals we die beschrijven, zal met een vrouw trouwen als hij dat is. celibatair, of hij is in staat om een vrijgevige man te zijn, dan kijkt hij naar zijn gevolgen en wat er met hem zal gebeuren in de tijd van vrijgevigheid in de opkomst en het management. Dit was in de tijdsperiode en de vrouw was ziek en kwam om van haar ziekte, en als ze zwanger was, kwam ze bij een slavin, en als hij hoopte op een vrijlating, verbinding of geld van een heerser of door toedoen van een heerser of een heerser of een vrouw zoals een moeder, zus en echtgenote, dat is verboden en kan hij niet, zelfs als haar huwelijkscontract niet was.Hij moet zijn vrouw bij hem bereiken, en als hij welvarend is, dan hij is arm, en als hij veel gevraagd en hypocriet is in zijn markt en zijn industrie, is hij verontschuldigd en stagneert, en als dat in de komende tijd en zomer is, is de zaak tegen hem, en dat is allemaal geldig . Zwarte druiven zijn in hun tijd ziekte en angst, en ze kunnen zwepen zijn voor degenen die ze bezitten naargelang het aantal liefde, en het profiteert niet van de zwartheid van zijn kleur met schade aan zijn substantie . Witte druiven zijn in zijn tijd het sap en de goedheid van de wereld, en op andere momenten zal hij geld ontvangen vóór de tijd waarop hij hoopte . En wie ziet dat hij een wijngaard aan het persen is, neemt het sap en laat wat er overblijft, namelijk dat de koning met geweld de koning van het sap in bezit moet nemen . Evenzo, rietsap en andere dingen, omdat sap en de voordelen ervan prevaleren boven wat anders is dan wat er bij is, van wat niet door het vuur wordt aangeraakt, behalve wat in zijn essentie gedifferentieerd is . Er werd gezegd dat degene die een tros druiven oppikte van zijn vrouw een geldbedrag kreeg, en er werd gezegd dat het geld 1.000 dirham was . En er werd gezegd dat zwarte druiven geld zijn dat niet blijft, en als ze ze van hun wijnstok zien hangen, dan is het erg koud en angstig . Sommige commentatoren zeiden : Zwarte druiven zijn niet slecht, omdat de Almachtige God zegt : ~ Suiker en lekker eten .~ Zacharias, vrede zij met hem, vond hem altijd bij Maria, daar hij niet haatte en de meeste mensen hem haatten . Er werd gezegd dat hij naast de zoon van Noach was toen zijn vader hem riep, en hij was wit van kleur, dus toen de kleur veranderde, veranderden de druiven om hem heen, en dat is de oorsprong van het zwart . En wat fruit was, wordt niet in alle delen afgesneden, en het heeft geen tijd en geen substantie die het bederft, het is goed als dadels en rozijnen, en wat er toen ook werd gevonden en uitgevoerd op het moment van anderen, het is goed gedurende zijn tijd, behalve dat het een gehate naam heeft of een lelijk nieuws, en in andere dan zijn tijd wordt het uiteindelijk gehaat . Alles wat een oorsprong heeft die op de gruwel duidt, zit in zijn verlangen en verdriet, en op andere momenten werd hij geslagen of ziek, zoals de twee . Omdat Adam, vrede zij met hem, bang was voor zijn bladeren en hem de schuld gaf van zijn boom, en hij zich zorgen maakte en spijt had, dus dit was te allen tijde nodig, en zijn boom en papier waren ook vereist . Alles wat geel van kleur was, was een ziekte, zoals kweepeer, meidoorn en watermeloen, waarvan de schade buiten zijn leven lag, en behalve vergeling van zorgen en verdriet . Als het zuur was, werd het met de zwepen geslagen om het op te eten, vooral als het een nummer was, omdat de vrucht van de zweep aan het eind was . En de bomen, die de wortel van de vrucht zijn, zijn een droge stok . En wat een naam had in zijn afleiding van voordeel, draag zijn interpretatie naar zijn bewoording als die sterker was dan zijn betekenis, zoals groene kweepeer op andere momenten moe is, en geel is een ziekte . En groene perziken : de pijn van hen of een broer, en gele ziekte . En de jujube : in zijn tijd wordt hij aangesteld door het bedrijf of de divisie, en het groen in de andere tijd dan zijn tijd is ongeluk en ongelukken die hem treffen, en zijn droogte heeft te allen tijde een blauwe bloem, en zijn boom is een een man met een complete geest en een goed gezicht, en er werd gezegd een eerbare man die een man van plezier, trots en sultanaat is ….
…En wie een ongeluk of meer in zijn oren ziet, wordt dit geïnterpreteerd door de vrouw, dochter, zus of soortgelijke vrouwen van de man. Wie ziet dat zijn oor daardoor verouderd raakt, is de dood van een van hen of haar vertrek, en wie denkt dat het waar is, de doven, dan duidt dit op zijn begrip, kennis, geldigheid van zijn zekerheid en zijn bedoeling. Corruptie in zijn religie, en wie ziet dat hij in zijn oor is binnengegaan wat hij niet lekker vindt als hij wakker is, of dat er iets van hem is gestoord, hij hoort wat hij niet leuk vindt, en wie ziet dat hij een oorbel in zijn oor heeft oor. Als zijn soort prijzenswaardig is, dan is het goed in het recht van de man van de vrouwen, en als het niet prijzenswaardig is, is het in hun recht en zag Hij vele oren, omdat het aangeeft dat hij de woorden hoort en niet besteed er enige aandacht aan en begrijpt hem niet…
…Wat betreft de oproep tot gebed, Daniel, vrede zij met hem, zeiden Ibn Sirin en al-Karamani het visioen van de oproep tot gebed van de vrouw van de man, zijn dochter, zijn zus of zijn tante van moederskant van de vrouwen. Wie een ongeval of een toename ervan ziet, wordt geïnterpreteerd door de genoemde ….
…De hawala geeft in een droom de onmogelijkheid aan van voorwaarden van goed naar kwaad, en van kwaad naar goed, en daaruit : het geval van zus-en-zo over het verbond, en misschien duidt de hawala de geldschieter aan aan de overdrager, en de belang van de rechtverkrijgende, en er wordt gezegd : de overdracht is wat er met hem gebeurt van goed en kwaad ….
…Wie ziet dat een heerser of een heerser zijn eed heeft afgesneden en er niet meer is, dan zweert hij bij God met hem met een valse eed, en wat betreft de linkerhand als een heerser of iemand anders deze afsnijdt en ervan breekt, dan het is de dood van een broer of zus, of een breuk tussen hem en hen . Of tussen hem en een overleden broer die geen genade heeft . Of een partner of een vrouw afsnijden ….
…En wie ziet dat hij midden in zijn huis belt, dan sterft zijn zoon of zus ….
…En wie ziet dat het ene oog het andere is binnengedrongen, en als hij een zoon en een dochter heeft, dan moet hij oppassen dat de jongen zijn zus kan volgen en haar dan kan overnemen ….
…De badkamer : duidt de vrouw aan om de mizara met hem op te lossen, en de persoon wordt met hem meegenomen als zijn zweet naar buiten komt, als zijn sperma in de baarmoeder valt, en het is als een vulva . En misschien wees hij op de rol van de mensen van de hel en de mensen van het kwaad, strijd en spraak, zoals de rol van overspelers en gevangenissen, en de rol van heersers en verzamelaars voor zijn vuur en onderdrukking of het rumoer van zijn familie en de goede poorten ervan en de overvloed aan water dat erin stroomt . En misschien aangegeven door de zee en ziekte, en naar de hel . Wie zichzelf in een badkamer ziet of iemand anders ziet hem erin, en als hij hem dood ziet, dan is hij in het vuur en het intieme, omdat de hel opmerkzaam is en verschillende poorten heeft, en daarin het intieme en het blozende, en als een patiënt dat ziet, zal ik naar zijn toestand kijken, en als hij ziet dat hij zich buiten het huis van warmte naar het huis van reinheid bevindt, en zijn ziekte is vrij van Wakker, stond ik op . Dus degene die wast en eruit kwam, kwam er intact uit . Als zijn ziekte verkouden was, nam het toe en werd er voor hem gevreesd . Als hij echter wast en witte kleren draagt, in tegenstelling tot zijn gewoonte, en op een boot vaart die niet geschikt is voor hem, dan is dat hem wassen, hem en zijn kist omhullen . En als dat in de winter was, maakte de kramp hem bang . Als hij ziet dat hij zich in het huis van warmte bevindt, dan is hij tegen wat eerder in de uitgang werd genoemd, dan zal de afweging worden gemaakt, en het middelste huis zal zijn voor de zieken die erin zaten, wat aangeeft dat hij bemiddelt in zijn ziekte totdat hij binnenkomt of vertrekt, dan is het ofwel tegenslag ofwel herstel . En als hij niet ziek was, en hij ruzie of nood had in het huis van een heerser, een heerser of een heerser, dan is een oordeel voor hem en hem gebaseerd op de mate van warmte of koude die hij in de badkamer ontving, of glad of spray . Als dat allemaal niet gebeurde, en de man was celibatair, trouwde of woonde een feest of begrafenis bij, en er was lawaai of lawaai, zorgen en verdriet, zoals die in de badkamer, anders zou hij een reden voor hem hebben van de geld van de wereld met een heerser vanwege de stroom van water en zweet, wat geld is . Zweet kan duiden op zorgen, vermoeidheid en ziekte, vooral in de troebelheid en temperatuur van de badkamer . Als hij van zijn kleren is ontdaan, dan is het met zijn vrouw, en ter wille van haar en voor haar gezin en voor haar gezin, zal wat het bad vraagt, bij hem worden uitgevoerd . Als hij in zijn kleren zit, dan is de zaak vanuit een vreemd standpunt of een aantal verboden zaken, zoals de moeder, dochter en zus, zodat ook naar zijn omstandigheden wordt gekeken, en zijn rangen en woonplaatsen worden overgedragen, en wat hij ontmoet of ontmoet door zijn beschikking in de badkamer, en zijn overbrenging daarin van plaats naar plaats . En als hij ziet dat hij het binnenkwam via een kanaal of een kleine energie in zijn deur, of dat er een leeuw, leeuwin, beest, kraaien of leven in zat, dan is hij een vrouw die haar binnenkomt in een versiering, en hij ontmoet met haar de mensen van kwaad en immoraliteit onder de mensen . Sommigen van hen zeiden : De badkamer is een huis van schade, en wie er binnenkomt, wordt gewond door de vrouwen . Duiven zijn afgeleid van hun intieme naam, want ze zijn ham, en duiven zijn een zwager of familielid . Als er warm water in werd gebruikt, zouden de vrouwen overstuur raken, en als het overweldigd was en de badkamer binnenkwam, kwam het uit zijn wolk . Als hij in de badkamer gaat zitten, breekt hij de vrouw en kondigt hij zijn bevel aan, omdat de badkamer de plaats is waar de ‘awrah wordt blootgesteld . Als hij een bad bouwt, zal hij onfatsoenlijk zijn en hem daarmee verafschuwen . Als de badkamer warm en zacht is, dan zijn zijn familie, schoonzoon en familieleden van zijn vrouwen het erover eens, hem helpen en medelijden met hem hebben . Als het koud is, mengt het er niet mee en heeft het er geen baat bij . En als hij het erg warm had, dan zouden ze ruig zijn, en hij zag ze niet blij met hun strengheid . En er werd gezegd dat hij zag dat hij in het warme huis was . Want een man verraadt hem met zijn vrouw, en hij probeert hem tegen te houden, dus hij bereidt zich niet op hem voor . Als het bassin vol is en water stroomt van het warme huis naar het middelste huis, dan zal hij boos worden op zijn vrouw, en als de badkamer wordt toegeschreven aan de toorn van de wereld, en als het koud is, dan zal de persoon die heeft de visie is slecht en met weinig inkomen, en zijn hand bereikt niet wat hij wil . En als hij warm, zacht en sympathiek is, dan zijn zijn zaken van liefde, en hij zal een liefhebber zijn van een staat, die in hem een opluchting en vreugde ziet . En als het erg heet is, dan zal het vruchtbaar zijn, en het zal geen maat hebben, en het zal niet geprezen worden door de mensen . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij een badkamer binnenging, het bewijs was van een huiveringwekkende koorts . Als hij ziet dat hij heet water uit het hete huis heeft gedronken, of het heeft uitgegoten of ermee heeft gebaad op een andere manier dan wassen, dan is dat net zoveel zorgen, angst, ziekte en angst als het hete water, en als hij het dronk. uit het middelste huis, dan is het een stevige koorts . Als hij drinkt uit een koud huis, dan is hij een schilder, en als hij ziet dat hij zich in heet water wast en wil reizen, dan moet hij niet reizen . Als hij wordt ingehuurd door een persoon die zijn voordeel zoekt, heeft hij geen verlichting, want de Almachtige God zegt : ~ En als ze hulp zoeken, zullen ze als een tijd des tijds met water worden behandeld .~ Als het bad, de wassing en de noura worden gecombineerd, neem dan het bad en het bad en verlaat het bad, want dat is sterker in interpretatie . Als hij een onbekende duif in zijn plaats ziet, dan is er een vrouw waar mensen naar zullen kijken . En sommigen van hen zeiden : wie het zag alsof hij een badkamer aan het bouwen was, hij ontlastte zichzelf . En hij vertelde dat een man zag alsof hij in de badkamer was uitgegleden, dus hij sneed het bij een kruising, en hij zei : Je bent zo slecht . Hij liet hem zien dat hij in de badkamer was uitgegleden en zijn been was gebroken ….
…De borst is in een droom de vrouw van een man of zijn dochter, dus haar schoonheid is haar schoonheid, haar corruptie is haar corruptie . En wie een vrouw aan haar borst ziet hangen, pleegt overspel en baart een ander kind dan haar man . Als een man melk in zijn borst ziet, dan is hij rijk als hij arm is, en als hij niet getrouwd is, geeft hij aan dat hij kinderen zal krijgen . En als een jonge vrouw dat ziet, geeft dat aan dat ze zwanger zal worden en dat haar zwangerschap zal plaatsvinden, ook al is ze een rijk kledingstuk dat haar geld mist en bederft . En als ze een bewuste maagd was, duidt dat op haar huwelijk . Als ze jong was, ver van het moment van huwelijk, betekende dat haar dood . En wie ziet dat hij een vrouw verzorgt die hem kent en haar niet kent, dit geeft aan dat hij lange tijd ziek zal worden, tenzij hij een zwangere vrouw heeft, dan geeft dat aan dat hij een zoon heeft . En als een vrouw dit visioen zag, zou ze een meisje baren . Als hij ziet dat zijn borsten met mate zijn gegroeid en er goed uitzien, dan duiden ze zijn kinderen en dingen aan die hij bezit . En als hij ze ziet vallen, is dat het bewijs van de dood van zijn kinderen . En wie dat heeft gezien en geen kinderen heeft gekregen, wijst op zijn gebrek en zijn verdriet, vooral met betrekking tot vrouwen . Bij vrouwen die borstvoeding geven, geeft het de horizon aan van de persoon die borstvoeding geeft . Een grote borst geeft aan wat wordt aangegeven door een borst die bot is geweest . En wijst bij vrouwen op immoraliteit . En wie zag dat zijn borsten tegen zijn borst sloegen, dit geeft aan dat hij erg oud is, dat er slecht nieuws naar hem komt van iemand die hem kent . Als mannen en vrouwen jong zijn, duidt dat op liefde . En wie ziet alsof hij één grote borst heeft en de schaamstreek heeft bereikt, hij pleegt overspel met een verboden huwelijk, of heeft een verboden huwelijk, en de borsten in een droom zijn meisjes, dus wat erin gebeurde, wordt geïnterpreteerd in meisjes . En wie ziet dat er voor hem een borst is gegroeid, samen met zijn borsten, dat is meer dan een meisje . En wie ziet dat hij een borst mist, dat is de dood van zijn dochter . En melk in de borst is een toename in geld en het verwijst naar het kind, dus wie ziet dat er melk in zijn borsten zit, is vereerd met een minimale verhoging die hem of degene die het bezit, brengt . Evenzo, bij vrouwen, als de melk die door een persoon wordt geproduceerd, borstvoeding krijgt, dan wordt hij opgesloten en wordt er een deur overheen gesloten, en er is geen schade aan het zogende kind, dan is het vernedering en verdriet . En er werd gezegd : als een man zag dat er melk in zijn borst zat, dan trouwde hij als hij celibatair was en kreeg een zoon . Als hij arm was, wees hij op Bishara, en als hij een jonge man was, duidde dat op zijn lange leven . En de jonge vrouw, als ze dat ziet, duidt op haar zwangerschap en bevalling, en de lengte van de borst van een man totdat ze zijn borst raken, is het bewijs van een gril die niet door God Almachtig wordt bevredigd . En daarvoor : het is een bewijs van de dood van kinderen, en als hij geen kind had, duidt het op armoede en verdriet . De lengte van de borsten van een vrouw boven de limiet is een bewijs van het doel van verdriet . De borst van een man geeft zijn kwaliteit, positie, gezondheid en ziekte aan . En de borst van een man kan verwijzen naar broers, metgezellen, kinderen en echtgenoten waar ze niets aan hebben . De borst van een vrouw bewijst het tegendeel, gezien de voorziening van de Almachtige God . Als hij ziet dat zijn borsten zijn als de borst van een vrouw en er melk uit druipt, geeft hij aan dat hij op zijn kinderen staat en dat hij begint te doen wat de vrouwen nodig hebben tijdens hun bevalling, en dit kan duiden op religie, of hij heeft een ziekte waarbij hij zich schaamt voor mensen, toen zag hij hem daar beroemd om . En als . De borsten werden koper of ijzer, wat wijst op het verlies van kinderen en het mislukken van oorzaken of zwangerschap . De borst op het beest is een echtgenoot, en de borst op de onvruchtbare vrouw werd geboren na wanhoop van hem . En misschien verwees de borst van de maagd naar de jihad, met kleding of met geld versierd . En de baby of het meisje heeft kwalen, ziekten en zweren . Een enkele borst voor een alleenstaande vrouw is een huwelijk, dus als er water of melk uit komt, verliest ze haar zoon of zus . En de borst is een overspelige vrouw . Hij stak de borst over met struisvogeleieren of Altrj . Ze kunnen eigendom zijn van borsten, en er werd verteld : ze waren vader en moeder . En de borst duidt op een fles wijn als deze melk bevat . Er werd gezegd : de borst is een vrijgevige man ….