…Oorbel in het oor : Wat betreft de oorbel voor mannen, het doet een daad van horen, en het plezier van het oor past niet behalve voor vrouwen, zoals zingen en de das slaan, anders doet hij wat hij niet zou moeten doen, en hij verrijkt de Koran, en als er niet zoiets is, kijkt ze naar de zwangere vrouw uit zijn familie, wat betreft zijn vrouw of dochter, het is Ze baart een jongen als de oorbel van goud is, en als de oorbel is zilver, en ze baart een vrouwtje . En wie een vrouw of een dienstmeisje in haar oren, een oorbel of een shanf ziet, dan zal hij een handel zien in een druk land, een picknick waar slaven zijn, en er zijn vrouwen die versierd zijn, omdat de vrouw en de dienstmaagd is een beroep, en het oor waarop de oorbel wordt geplaatst, zijn slaven en vrouwen. De wereld en haar schoonheid, omdat de schoonheid van alles parel is, en de koran en religie zijn gezegend, een goede stem en perfectie in haar zaken . En als hij toch een schoener was, zou hij een dochter hebben . Als een zwangere vrouw dit ziet, krijgt ze een mannelijke zoon . De oorbel en de sjaf zijn gelijk voor mannen en vrouwen, en als de oorbel van goud is, dan een zanger, en als het van zilver is, dan redt het de helft van de Koran . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof er een oorbel in een van mijn oren zat, dus hij zei tegen hem : Hoe zong je? Hij zei dat ik een goede stem heb ….

…Wat de dood betreft, wie ziet dat hij is gestorven en dat mensen om hem wenen, of hem waste en omhulde, hem op de kist droeg of hem in het graf begroef, dat alles duidt op de corruptie van zijn religie, en dat is zo. hoopte dat deze overledene het recht op zijn religie heeft, tenzij hij wordt begraven. Als hij werd begraven, ontmoette God iets anders dan berouw, tenzij hij zag dat hij leefde en het graf verliet.Na de begrafenis heeft hij berouw en wie ziet dat hem is verteld dat je nooit bent gestorven, dan zal hij als martelaar sterven, en wie dat ziet hij is gestorven en wat het dode lichaam te danken heeft, en wie ziet dat hij is gestorven en wat op hem is, is het lichaam van de doden, en niemand weent over hem, werd niet gewassen en was niet gehuld, hij reist. Hij zag dat hij van een onvruchtbaar land naar een vruchtbaar land ging, dan zou hij van ketterij naar een soenna verhuizen, en als hij zag dat hij van een vruchtbaar land naar een onvruchtbaar land ging, dan zou hij van de soenna naar ketterij verhuizen. zag dat hij zijn handen van het vuil afstootte dan zou hij arm zijn, en als hij ziek was stierf hij en wie zag dat hij dood was in de graven Lange tijd reist hij ver weg en vergezelt de onwetenden en de mensen van immoraliteit , en wie ziet dat hij stierf en daarna leefde, reist ver weg en keert dan terug, en wie ziet dat hij stierf en op de nek van mensen gedragen werd, slaat een heerser en voert zijn bevel uit, maar bederft zijn religie en is hoopte later op goed tenzij hij wordt begraven en die ziet dat hij stierf Hij zag geen graf, lijkwade, begrafenis of huilen, want dat is een troost voor de ziener die erin zit En wie ziet dat hij is ingepakt zoals de dode is ingepakt, dan is het zijn dood, en wie ziet dat een leven is gestorven en t Hen leefde, dan is hij afvallig, wij zoeken daarvoor onze toevlucht bij God. En wie ziet dat de imam is overleden, corruptie komt voor in de religie van de ziener, en sommigen van hen zeiden: wie zag dat de imam stierf, dan keert dat land terug naar corruptie en draait het om met wat Hij ruïneert en wie dat ziet, een van zijn ouders stierf, dan is zijn wereld weg en is zijn toestand bedorven, en als hij een van de studenten van het Hiernamaals is, zal zijn werk worden opgeschort, en als hij ziet dat zijn broer stierf, als hij ziek is, dan is het zijn dood of de dood van een van zijn aspecten. In een van zijn ogen en een van zijn handen, en wie ziet dat zijn vrouw stierf, vernietigt ze zijn industrie, en er werd gezegd dat hij rijk zou worden en van geld zou profiteren van een oplossing, en wie zag dat zijn zoon stierf, hij zou worden gered van zijn vijand, en wie zag dat zijn dochter stierf, dan is hij wanhopig van vreugde. Ibn Sirin zei dat de dood van de jongen de veiligheid van een vijand is en dat de erfenis en de dood van het meisje een terugkeer is van Hoop in hem is vreugde, de dood van het kind en de dood van de vader, verwarrende zaken vanwege zijn levensonderhoud en de dood van de moeder. Het gebrek aan toegang tot de doelen en het bereiken ervan en het verdriet en wie een van zijn familieleden ziet, is overleden, het is een afname van zijn bekwaamheid, de dood van de vrouw is het paradijs en de dood van de zwangere vrouw is erg goed en goed voor haar. Vanwaar hij daar niet op hoopt, en wie ziet dat een zwangere vrouw is overleden, zal ze een mannelijke zoon baren. Hij was tevreden met hem en misschien duidde de dood op een scheiding, en wie zag dat een bekend persoon was overleden terwijl hij rouwde om hem, toen gebeurde er een ongeluk voor beiden, en wie zag dat hij stierf onder een volk, hij zou verwikkeld zijn in hun daden en er werd gezegd dat hij zou sterven als een ketterij of hij reisde op reis, hij zou niet van hem terugkeren en wie zag dat hij een dode droeg, zou verboden geld slaan En wie ziet dat hij de overledene over de grond heeft gesleept, dan krijgt hij een zonde, en wie ziet dat hij de doden naar de graven heeft vervoerd, dan hij doet het goede, en als hij het naar de markt bracht, voorzag hij in zijn behoefte en was zijn vak uitgeput, en wie ziet dat een wetenschapper is overleden, wijst op de ongeldigheid van kennis en de sharia op die plaats, en wie ziet dat een van de mensen van innovatie is hij gestorven, dan is hij bec om meer tiranniek te zijn en wie ziet dat een ambachtsman is gestorven, duidt het op een depressie van zijn werk, en wie ziet dat zijn dienaar, zijn dienaar of zijn dienaar is gestorven, dan ontbreekt het hem aan zijn pracht, tenzij hij iemand anders heeft, dan stopt hij een aantal dingen, en wie ziet dat zijn vriend stierf, ofwel de ziener sterft of verliest zijn vriend, en wie ziet dat zijn beest gestorven is, is niets goeds in hem, en als hij andere dingen heeft, dan is hij lichter, en wie ziet dat er iets van het dier is gestorven terwijl het ligt, en als het een hoektand of een klauw heeft, dan duidt het op de overwinning van de vijanden, vooral als het type schadelijk is en de spijker steeds meer een indicatie geeft Over veiligheid en veiligheid, zeiden sommigen van hen dat als ze zagen dat een onbekende oude man was overleden, dit erop duidt dat zijn grootvader niets van hem voortbrengt wat hij van plan was, hij in hem vond, en wie ziet dat een onbekende vrouw is overleden, zijn wereld is ontwricht…

…Bevalling Als een koning in een droom ziet dat zijn vrouw een man heeft gebaard en zij niet zwanger was, dan zal hij schatten vergaren . Als een zwangere vrouw ziet dat ze een mannelijk kind heeft gebaard, zou ze een vrouw moeten baren en vice versa . En het meisje Faraj in interpretatie, en de zoon zijn . Als een patiënt ziet dat zijn moeder beviel hem, dan sterft hij, en als zijn vrouw zwanger is, zal ze bevallen van een zoon baren . En de geboorte van de dochter Faraj-gevangene . En als de man ziet dat hij als jongen werd geboren, dan zal hij ziek worden en wegkomen van depressie en zijn vijand overwinnen . Als een zwangere vrouw een kat baart, dan is het kind een dief, en een bevalling is een uitweg uit tegenspoed en ziekte, of de paradox van familie en buren . Een bevalling is troost, verlichting en de vervulling van religie en berouw . En wie ziet dat hij baart, als hij arm is, wordt hij rijk, en als hij rijk is, zal hij in nood en ellende vervallen, en als hij celibatair is, zal hij snel trouwen . Als de patiënt ziet dat hij aan het bevallen is, duidt dit op de dood . En wie ziet dat een dochter hem heeft gebaard, hij heeft een schuld . En wie ziet dat zijn dochter gestorven is en een graf voor haar graaft, zal zijn schuld afbetalen ….

…En wie ziet dat hij groene kleren draagt, duidt op religie en aanbidding. En wie ziet dat hij rode kleren draagt, hij zal worden gedood en evenzeer een dispuut als de rode en haar roem, of hij zal een voogdij hebben als hij erom vraagt ​​of versiering en vreugde met een prostituee in religie, en als de ziet de vrouw dat ze een rode jurk droeg, dan heeft hij goedheid. Hij draagt ​​zwarte kleren, dus lijdt hij aan zorgen en verdriet, tenzij hij iemand is die het draagt ​​terwijl hij wakker is en het weet, en als hij ziet dat hij blauwe kleren draagt, is zijn religie niet goed, en wie ziet dat hij gele kleren draagt, dan wordt hij ziek en wie ziet dat hij een kledingstuk draagt ​​dat hem verboden is of dat hij hem haat, wat aangeeft dat vrouwen een hekel hebben. Verboden, en wie ziet dat hij wollen kleding draagt, omdat wol de beste kleding is, dan krijgt hij veel geld dat is toegestaan, ascetisch en rechtvaardig in zijn religie, en wie ziet dat hij een katoenen kledingstuk of haar of haar draagt , dan is hij in interpretatie zonder wol en wie denkt dat hij vrouwenkleren draagt ​​en als hij een zwangere vrouw heeft, komt zij met een vrouw en zo niet heeft hij een zwangere vrouw die bang is en zichzelf en zijn geld schade berokkent. Als hij ziet dat hij uit die staat is veranderd, zal hij worden gered. Als een vrouw ziet dat ze mannenkleren draagt, is dat goed voor haar en gezag voor haar man…

…Het zwaard is in een droom een ​​jongen en een sultan . Wie ziet dat hij een zwaard droeg, heeft een groot mandaat op zich genomen . Als hij ziet dat hij het zwaard heeft verzwaard en het over de grond heeft gesleept, verzwakt hij zijn mandaat . Als hij ziet dat de clans zijn afgesneden, dan is hij geïsoleerd van zijn staat en hebben de clans de schoonheid van zijn staat . En wie zag dat hij zijn vrouw een mes of een mes gaf, dan wordt hij als man geboren . En als hij zag dat hij haar een zwaard in de schede had gegeven, sloeg hij een meisje . En als hij zag dat hij vier zwaarden droeg, zou hij vier kinderen krijgen . Als zijn zwaard in een droom werd getrokken toen hij roestig was, en zijn vrouw een jongen baarde, was de jongen lelijk en als het gebroken was, dan is het de dood van zijn zoon in de baarmoeder van zijn moeder . Als het zwaard is gesneden, helder en duidelijk, dan zijn zijn woorden lief en het is waar, en als het roestig is, dan is het vals . Als het zwaard zwaar was, sprak hij woorden die hij niet kon uitstaan . Als hij een getrokken zwaard in zijn hand ziet en hij heeft ruzie, dan heeft hij het recht . Als een zwaard naar hem wordt gegooid, dan is hij een vrouw, want Luqman, vrede zij met hem, zei : De vrouw is als een zwaard . En wie ziet dat hij twee of drie zwaarden heeft, en het wordt afgesneden, dan scheidt hij van zijn vrouw drie . En wie ziet dat hij een zwaard trekt, hij zal zijn tong uitspreiden met iets dat niet is toegestaan . En wie ziet dat het lemmet van het zwaard is gebroken, het is de dood van zijn vader of oom, en er werd gezegd : de dood van zijn tante of zijn moeder . En wie ziet dat de zool van zijn zwaard gebroken is, dan is hij zijn dienaar of volgeling . En spelen met het zwaard was zijn verfijning . En als hij zwaarden met de wind ziet, is het een plaag . En er werd gezegd : het zwaard duidt de woede van de ziener aan . En wie ziet dat hij een zwaard heeft ingeslikt, eet het geld van zijn vijand . En wie zag dat het zwaard levend door zijn angel was ingeslikt . En het zwaard is verdrukking . En de omslag van het zwaard geeft de vrouw aan, als het jasje was gebroken en het zwaard zich overgaf, duidt dit op de dood van een zwangere vrouw en de veiligheid van haar zoon, en als het zwaard was gebroken en het jasje werd afgeleverd, was de vrouw dat bevallen en de jongen kwam om, en als ze allemaal gebroken waren, stierven ze samen . En het scherpe zwaard kan niet spreken . En wie zag dat hij een zwaard in zijn dekmantel maakte en celibatair leefde, trouwde . En wie een zwaard van glas in zijn hand ziet en een zwangere vrouw heeft, brengt een kind mee dat niet leeft . En wie een groot zwaard ziet dat niet lijkt op het zwaard van deze wereld, dan is het het zwaard van opruiing. Als het zich omhult in de lucht of naar de lucht stijgt, of in de zee wordt gegooid, zal de verleiding verdwijnen . En wie ziet dat een slagman hem met het zwaard slaat en zijn ledematen afhakt, dan zal degene die werd geslagen reizen . En wie ziet dat een man hem zonder tegenspraak met het zwaard heeft neergestoken, dan nemen de stekende en de gestoken deel aan een huwelijk . En het zwaard staat voor levensonderhoud, koning, kennis of gekke vrouw ….

…Als u over Adam en Eva droomde, voorspelt dit dat een veelbewogen gebeurtenis u de hoop op succes in uw zaken zal stelen . Om ze in de hemel te zien terwijl Adam zijn naaktheid bedekte met een vijgenblad terwijl Eva volledig naakt was, afgezien van een oosterse gekleurde slang die zijn middel en buik siert, symboliseert dit dat verraad en vals geloof zullen samenkomen om je geluk omver te werpen . Wat betreft het zien of horen van Eve die met een slang praat, dit voorspelt dat slimme vrouwen je naar een droom zullen leiden over het verliezen van je fortuin en je reputatie ….

…En met betrekking tot de baard : wie ziet dat hij te lang is geworden, zijn visioenen duiden op schulden en leed . Als het doorgaat totdat het op de grond valt, duidt het op de dood, omdat de Almachtige God zegt : ~Daaruit hebben wij u geschapen en daarin zullen wij u teruggeven .~ Als het duurde tot het aan zijn maag bleef plakken, sloeg hij geld en het gezicht waarmee hij net zo moe zou worden als op zijn buik . Als hij inzag dat haar lengte van een goede maat was, zou hij geld, waardigheid en een goed leven hebben verdiend . En er werd gezegd dat als het werd verlengd tot het de navel bereikte, het aangaf dat het niet in gehoorzaamheid aan God was . Als hij zag dat de zijkanten lang waren zonder middel, dan zou hij geld krijgen waar anderen van zouden genieten, en Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard mijn navel bereikte en ik keek ernaar . Hij zei : je bent een muezzin die naar de rol van de buren kijkt . De baard wordt niet geprezen in de interpretatie van de jongen die geen volwassene is, en als hij ziet dat hij een andere baard dan hij in zijn hand nam en eraan trok, dan erft hij zijn geld en eet het op . Het verlies van de baard als deze niet toeneemt, is een bewijs van gemak en het wegwerken van schulden en vagina . En als de afname groter is, duidt dit op vernedering en geld en prestige . Als hij ziet alsof een kussen tegen zijn vrouw spreekt, wordt zijn zaak in de war gebracht door zijn bestemming, en maakt hij een scheiding tussen hem en zijn geliefden, omdat de duivel, God hem vervloekte, tot Eva sprak in de vorm van een cosmetisch middel . En de zwartheid van het haar van de baard duidt op uitgifte als het donker was, dus als het zwart werd tot groen, zou hij veel bezit en geld verwerven, maar hij zou een tiran zijn, omdat het een kenmerk is van Farao’s baard . Zijn gelige kleur is een teken van armoede en schaarste, en de rode is een teken van vroomheid . En als hij zag dat hij zijn baard pakte en haar haar in zijn hand had verspreid . Hij greep het en gooide het niet naar hem toe, want geld gaat uit zijn hand en keert er dan weer naar terug. Als hij ziet alsof hij het heeft gegooid, is er geld van hem weggegaan en wordt het niet aan hem teruggegeven . Meer snorhaar is verfoeilijk . En de onvolledigheid ervan is prijzenswaardig, en de interpretatie van het plukken van de baard voor de rijke man is zijn buitensporigheid van zijn geld, en voor de armen geeft aan dat twee mensen hem samen ontmoeten, en geeft aan dat hij iets van een persoon leent en het aan een ander leent . En het scheren van de baard, geld en prestige gaan . Als hij ziet alsof hij zijn baard heeft afgeknipt wat er nog over is van zijn hand, dan betaalt hij zakaat over zijn geld . En grijze haren in de baard en waardigheid en prestige . En hemoglobine : Lester, als Hb Balhina, gaf zijn toewijding aan het jaar aan . Als hij zag alsof hij zijn hoofd had geschoren zonder zijn baard, zou hij het geheim van zijn baas bewaren . Als hij ziet alsof hij ze allemaal heeft gekweld, dan probeert hij zijn armoede te verbergen en zoekt hij het lot bij de mensen . En als poëzie zijn pigmentatie accepteert, zal het terugkeren naar zijn richting en niet veel blijven . Als hij ziet alsof hij sterft met modder of gips, dan vraagt ​​hij om winkels en zijn zaak is algemeen bekend . De baard van een vrouw geeft aan dat ze nooit bevalt, en er werd gezegd dat het haar ziekte aangeeft. Er werd gezegd dat het werd geïnterpreteerd als de toename van het geld van haar man en van haar zoon en de eer van haar zoon, en er werd gezegd dat als ze getrouwd was, ze de laster van haar man aangaf . Als ze ziet dat ze zwanger is, zal ze een zoon baren en zijn zijn zaken vervuld . En er werd gezegd dat hij met een lange baard en veel haar een lang leven en meer geld zal hebben . En er werd gezegd dat iets dat vóór zijn tijd gebeurt, op kwaad duidt, zoals wanneer mannelijke jongens een baard of wit in het gevoel zien, en vrouwelijke jonge jongens een bruiloft of een zoon hebben . Evenzo is alles wat buiten zijn tijd valt behalve spreken, want spreken is een goede gids, omdat de mens van nature een pratend dier is . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet, en dat komt omdat de tijd is verstreken waarop hij een baard had moeten hebben . Als de jongen niet ver verwijderd is van de tijd van de baardplant, dan is dat een bewijs dat hij alleen is en zijn eigen ding doet . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn baard langer werd en Sabalai niet lang werd, dus hij zei : je hebt geld geslagen waarmee anderen kunnen feliciteren . En de haak is de hulp van de man die ermee pronkt en ermee samenleeft onder de mensen, dus wat hij erin zag gebeurde, dus interpreteerde hij het zoals je zei . En wie de helft van zijn baard geschoren ziet, dan ontbreekt hij en gaat hij ernaar toe, dus als hij het een onbekende jongeman schoor, ging hij naar de hand van een vijand die hij kende, of zijn naam of zijn tegenhanger . Als een sjeik het scheert, gaat hij met zijn geschatte limiet, en als het onbekend is, gaat hij in zijn richting door de handen van een onderdrukkende uitbuitende chef, die geen basis heeft, en als hij ziet dat het wordt afgesneden, dan moet hij van zijn geld worden afgesneden en evenveel van zijn zijde gaan als van zijn baard . Als hij ziet dat ze zijn gevlogen, gaat hij naar zijn familie, en zijn vermogen komt van zijn geld . Scheren is gemakkelijker dan epileren, en epileren kan goed zijn voor sommige van zijn aangelegenheden als het gezicht niet achterdochtig is, maar die goedheid is moeilijk voor hem ….

…En het hart : de moed van de man, zijn eminentie, zijn vrijmoedigheid, zijn plechtigheid, zijn vrijgevigheid, zijn meedogenloosheid, zijn gerechtigheid en corruptie verwijzen naar het lichaam, want hij is de koning van het lichaam en degene die het beheert . En het hart uit de buik laten is goed in religie en oprechtheid, en het loslaten ervan is een bekering tot de waarheid, en er werd gezegd dat het hart de vrouw van de visionair aanduidt, want zij is de organisator van zijn zaken. Als hij ziet dat zijn hart wordt afgesneden, als hij ziek is, wordt hij genezen en verlost van zijn leed ….

…Slaap is in een droom onoplettendheid . En wie ziet dat hij slaapt of wil slapen, dan duidt dat op werkloosheid, en het is slecht voor alle mensen, behalve voor degenen die bang zijn, of verwachten dat leed of kwelling in hem zal vallen . En wie ziet dat hij slaapt op een begraafplaats of op een graf, geeft aan de zieke de dood aan en de juiste aan werkloosheid . Slapen is een bewijs van het uitstellen van voordelen en het negeren van wat de Almachtige God een persoon van gerechtigheid heeft opgedragen . En misschien duidt slaap op een verontschuldigde reis voor gehoorzaamheid en ijver, en het verlaten van de wereld en het vieren van haar versiering . Als mensen mensen in een droom zien slapen, duidt dit op een algemeen overlijden of hoge prijzen . En wie ziet dat hij op zijn rug slaapt, zal uit deze wereld kunnen komen, en slapen duidt op een gebrek aan zorgen . Slapend op een gezicht dat niet prijst, en aan de bestuurders van hun isolement, en aan anderen wijst op gebrek en armoede . En slapen voor een alleenstaande vrouw is een huwelijk . En er werd gezegd : Slaap is het wegnemen van zonde, omdat de pennen van de engelen uit de slaper worden verwijderd . En er werd gezegd : slaap is een suiker die de geest bedekt, of een ziekte . En wie ziet dat hij slaapt en bang is, dan is hij veilig . En er werd gezegd : slaap duidt op verwaarlozing van belangen . Op de rug slapen is een afleiding, vernedering en dood, en duidt misschien op een zakelijk vacuüm . En aan de zijkant slapen is nieuws, ziekte of overlijden . En wie zag dat hij onder vele bomen lag, zijn zaad zou zich hebben vermenigvuldigd . En slapen op de buik, het land, het geld en de jongen winnen ….

…Wat het oog betreft : de schuld en het inzicht van de man waarmee hij leiding en misleiding kan zien . Als hij veel ogen in zijn lichaam ziet, duidt hij op een toename van zijn goedheid en religie . Als hij ziet dat zijn maag opengespleten is en hij ogen in zijn maag ziet, dan is hij een ketter, want de Almachtige God zei : ~ God heeft geen man gemaakt uit twee harten in zijn buik .~ Als hij zijn ogen ziet als de ogen van een andere vreemde, onbekende persoon, geeft zijn visie aan dat zijn ogen verdwenen zijn en zal iemand anders hem de weg wijzen . Als de man bekend is, zal de dromer met zijn dochter trouwen, en ze zal het goed met hem doen . Als hij zag dat zijn ogen verdwenen waren, stierven zijn kinderen, en wie zag dat hij blinde ogen was terwijl hij vervreemd was, gaf de omvang van zijn ballingschap tot aan zijn dood aan . Als hij zag alsof zijn ogen van ijzer waren, zou hij erg bezorgd zijn dat dit zou leiden tot de vernietiging van zijn dekmantel . Als hij ziet dat hij zijn ogen heeft geopend voor een man, zal hij zijn zaak onderzoeken en hem helpen . En als hij ziet alsof hij hem slecht heeft gezien, dan haat hij hem, en als hij ziet alsof hij hoort met het oog en kijkt met het oor, dan drijft hij zijn familie en dochter tot zonden . En wie op zijn handpalm een ​​oog van een mens of een oog van een dier ziet, hij krijgt geld in natura . En wie ziet alsof hij in een oog heeft gekeken en het leuk vindt en het toejuicht, dan doet hij iets dat zijn religie schaadt . En blauw oog religie . Awalblauwe ketterij en al-Shahla die religie schendt . En groen is een religie die in tegenspraak is met religies . Als hij een oog of ogen in zijn hart ziet, dan is hij even goed in religie als licht . Als hij zag dat hij hoererij in de ogen bedreef, zou hij naar vrouwen kijken . Als hij ziet dat zijn ogen bruin zijn, dan kijkt hij achterdochtig naar de vrouw van zijn vriend, de scherpte van het gezichtsvermogen is goed voor alle mensen, en wie kinderen heeft en dit visioen ziet, geeft aan dat ze ziek zijn, want kinderen zijn als de ogen zijn geliefd . Al-Hajjaj bin Yusef zag alsof zijn ogen in zijn schoot waren gevallen, dus rouwden zijn broer Muhammad en zijn zoon Muhammad om hem . Sommige joden zagen een slavin in de lucht of een slavin, dus vertelde hij zijn visioenen over Barhami, en hij zei: ~Het zal geld uit de handel halen .~ Als een maker het ziet, zal hij geld hebben van zijn fabricage . En de wimpers : in interpretatie en bescherming voor religie . Omdat het sterker is voor de ogen dan de wenkbrauwen . Er werd gezegd dat gerechtigheid en corruptie te danken zijn aan het kind en aan geld . Als hij ziet alsof de randen van zijn ogen veel goeds zijn, dan is zijn religie onschendbaar . Als hij ziet alsof hij in de schaduw van de randen van zijn ogen zit, als hij een religie en kennisdrager is, dan leeft hij onder de schaduw van zijn religie . Als hij de eigenaar is van een wereld, dan neemt hij het geld van mensen en verbergt zich, en als hij ziet alsof hij geen franje in zijn ogen heeft, dan verkwist hij de sharia van religie . Als iemand het heeft geplukt, adviseert zijn vijand hem in zijn religie . Als hij ziet alsof zijn haar wit is, duidt dit op een ziekte die hem treft via het hoofd, de ogen, de oren of de kies . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een baard vasthield en leende hem totdat ik hem had uitgeroeid . Hij zei : Je eet de erfenis van je oom, en hij heeft geen andere erfgenaam dan jij. Als je er iets van eet, erf je in de mate daarvan . En wie zag dat zijn baard wit was, glanzend, hij zou trots worden op het gezicht, de naam en de herinnering aan het land, want Abrahams baard, vrede zij met hem, was wit . Als hij ziet dat ze een krans is, dan slaat hij op gezicht en waardigheid . Als hij ziet dat het donkerder en beter is dan in waakzaamheid, en zwart in waakzaamheid, dan treft het prestige, trots, waardigheid en schoonheid . Als hij ziet dat hij grijs is en er is nog iets zwarts, dan is hij waardig . Als er niets over is van zijn zwartheid, dan zal het ontbreken en ernaartoe gaan . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard wit is, en dat ik hem bleek zodat het pigment er niet aan vastzit, en de man was jong met een zwarte baard, dus hij zei : Wit is een gebrek aan uw eigendom en u wilt het dekken, en hij wist ervan . Hij zei : bekrachtigd ….

…Het kleed aankleden : voor wie het draagt, het koopt, of het naait en zijn buik, en als hij arm is, wordt hij onmisbaar omdat het de kille indrukt die duidt op armoede, en als de sultan hem ontmoette, zou hij het ontvangen, en hij was goed en had een voering en van binnen zat het geld van een continent, dat is de katoen erin, zoals schatten en geld in het huis van geld. . En als hij vrijgezel was, trouwde hij, en haar gezicht was hetzelfde, en haar voering was zijn vrouw, en katoen was haar bruidsschat, en touwtjes waren verbonden en onberispelijk, en als hij haar naaide en niet droeg de man van haar zoon of dochter , of een huwelijkscontract met anderen, of een groep echtgenoten die gescheiden zijn, vooral als het oud en opgevouwen was . En dat alles was in de winterdagen in Aban om het te dragen . Wat het dragen in de zomer betreft, het is een tante van een vrouw, religie, ziekte, gevangenschap, angst of angst omwille van de vrouw . Als hij van de mensen van oorlog was, zou hij zijn natie dragen en zijn vijand ontvangen in de prijs van oorlog ….

…Alemsrjh : Huiswaarden voor zijn Beslaham, en misschien toonde hij zijn vrouw, en het OS op haar man, en misschien de vrouw van de lamp en de pit van haar man, en misschien buiten haar kind vanaf haar buik, en misschien Del OS op zowel leidend als Astdhae zijn licht van het oog en anderen, zag hij een lamp uitgaan , een geleerde, filantroop of kind die aangeeft dat hij stierf, of zijn vriend was verblind, of hij werd gekweld door zijn religie vanwege zijn bestemming en de verhoging van zijn voordelen . Als hij een brandende lamp in zijn huis zag, zou zijn vrouw of zoon een goede man zijn ….

…Over Wahab bin alarm dat Nebukadnezar na de ruïnes van Jeruzalem en voerde de kinderen van Israël in zeven jaar, de mening in een droom, een grote visie van zijn aura verzamelde priesters en Alhzar en vroeg hen over zijn visie dat , zeiden zij : tot Iqsa koning vertelde hem zelfs Ptooelha , hij zei : ik ben het vergeten, maar heb het me niet verteld aan drie dagen mensen die je vermoordden voor Akrkm werden bang en Glenn van zijn festival hoorde dat Daniel – vrede zij met hem – en in de gevangenis zit, zei de gevangenbewaarder : Ga naar hem , zeg hem : dat hier een man die kennis van uw heeft visie en interpretatie ging naar hem vertelde hem Aftlbh toen hij het niet buigen voor hem en zei tegen hem : wat u verhinderd uitputting Mine? Hij zei : God gaf me kennis, leerde me en gebood me om voor niemand anders neer te knielen , dus zei hij hem kort : ik houd van degenen die hun verbonden met hun heren nakomen , dus hij vertelde me over mijn visioen , dus zei Daniël tegen hem : ik zag een groot idool met zijn voeten op de grond en zijn hoofd in de lucht , erboven van goud, het midden van zilver en de onderkant van koper En zijn been van ijzer en zijn voeten van klei, dus terwijl je als je naar hem keek, hield je van zijn schoonheid en de strakheid van zijn maken, God gooide hem met een steen uit de lucht, en hij viel op zijn kruin totdat hij het verpletterde en zijn goud, zilver, koper en ijzer vermengden zich tot je stelde je voor dat als mensen en djinns elkaar zouden ontmoeten om sommigen van hen te onderscheiden van anderen, ze dat niet zouden kunnen doen. De steen die hij werd gegooid, werd verhoogd, vergroot en verspreid totdat hij de hele aarde vulde , zodat je zag niets anders dan de steen en de lucht , dus zei hij : Het visioen dat ik zag was waar, dus wat is de interpretatie ervan? Daniël zei : Wat de afgod betreft, er zijn verschillende naties aan het begin der tijden en in zijn midden en in zijn midden en aan het einde , en wat betreft de steen waarmee een afgod werd geworpen, het is een religie waar God naar werpt. deze naties aan het einde der tijden, dan zal hij het hun laten zien, dus stuurt God een analfabete profeet van de Arabieren, zodat de naties en religies erin zullen worden geworpen zoals ik de steen heb zien duizelen over de soorten afgoden En het verschijnt op de religies en naties zoals ik heb gezien dat de steen verscheen al over de aarde , zodat God de waarheid met onderzoekt, wordt de valsheid verloren gaat met het, begeleidt de mensen van misleiding door het, onderwijst de ongeletterde door hem, versterkt de zwakke , versterkt daarmee de vernedering en ondersteunt de zwakken . In een andere roman : over Wahab bin alarm , en waarin die Nebukadnezar, de mening van een visie, terwijl hij had graag wat advies als het advies van iets letsel Vonsah die heette Daniel en Ananias en Azaria en Mahil van de stammen van de profeten, hij zei : Vertel me over het visioen dat ik zag en dan ben ik iets geworden waar Vonsaneha van hield , wat zij? Ze zeiden tegen hem : Vertel het ons door Ptooelha laat het je weten , hij zei : Wat zei ze niet als je me vertelde aan Ptooelha Onzaan Octavkm , ze gingen bij hem weg, ze riepen God en Astgathua, en baden tot hem en vroegen hem om leer ze Voalmanm, die hem Fjah vroeg, ze zeiden tegen hem : Ik zag een standbeeld? Hij zei : je hebt gelijk . Ze zeiden : Zijn voeten en benen zijn van klei, zijn knieën en dijen van koper, zijn buik van zilver, zijn kist van goud en zijn hoofd en nek van ijzer? Hij zei : je hebt geloofd . Ze zeiden : Terwijl je naar hem keek, vond hij je aardig, en God stuurde een rots uit de lucht op hem, dus ontmoette hij hem. Hij zei : je hebt gelijk , dus wat is de interpretatie ervan? Ze zeiden : je zag dat de Koning der Koningen een of andere Allen-koning was van sommigen , en sommigen van hen waren de beste koning van sommigen , en sommigen waren meer koning van sommigen, was de eerste koning van aardewerk, een verzwakte en Olinh , toen was het boven het koper is het beste ervan en meer , en toen was het boven het koper zilver dat beter is dan dat en beter , dan was er meer dan zilver, goud, dat is beter dan zilver en beter , toen was ijzer van jou, omdat hij was krachtiger en duurder dan hij vóór hem was , en de rots die je zag was God die vanuit de hemel naar hem was gezonden, dus zijn nauwkeurigheid was een profeet die God hem uit de hemel verkocht, zodat alles klopte en de zaak tot hem kwam . . En in een andere overlevering : Daniël en zijn metgezellen zeiden tegen Bakhtasar : Ik zag zus -en-dat en ze vertelden het hem , dus hij zei : Je hebt gelijk , ze zeiden : We steken het voor je over . Wat betreft het afgodsbeeld waarvan u het hoofd van goud zag, het is uw bezit zo goed als goud , en het bezat de hele aarde , en de hals lijkt erop. De koning van uw zoon na u bezit, dus zijn bezit zal goed zijn en niet als goud , en wat betreft zijn kist die van ijzer is, het is de koning van het volk van Perzië, die na uw zoon bezit, dus hun bezit zal sterk zijn als ijzer , en wat zijn humeur betreft, hij gaat naar de koning van het volk van Perzië en het volk betwist de koning in elk dorp totdat de koning zal regeren voor een dag en twee dagen, maand en twee maanden, en dan doodt niet de mensen hebben de kracht ervan, want het was niet de kracht van de fetisj op de twee mannen van aardewerk , terwijl ze net zo goed zijn als God gezonden – de Almachtige – een profeet van het land van de Arabieren Vozarh over de rest van het volk van Perzië en de rest van de koning van uw zoon, en uw en vernietigde en Ohlkh om hem niets te houden toen de rots kwam en het afgodsbeeld vernietigde ….

…En de lever : de plaats van woede en barmhartigheid, en er werd gezegd dat de lever kinderen en leven aangeeft, en het verlaten van de lever uit de buik, het verschijnen van begraven geld . Als hij ziet dat hij iemands lever eet of hij heeft erop geslagen, dan slaat hij begraven geld op en eet het op . Als veel levers gekookt, gegrild en rauw zijn, dan zijn het schatten die voor hem worden geopend en die hem overkomen . En zowel veehouders als mensen . En het eten van de lever van een bekend persoon kost zijn geld. Als hij naar zijn lever kijkt en zijn gezicht erin ziet zoals hij doet met een spiegel, dan sterft hij ….

…Het zien van de kan in een droom duidt op berouw voor de zondaar, en het mannelijke kind voor een zwangere vrouw . En misschien verwijst het naar de jongen die de geheimen kent . En zijn verzameling kannen duidt op de rechtvaardige daden die ertoe leiden het Paradijs binnen te gaan . En misschien verwees de kan naar het zwaard omdat het een van zijn namen is . Als de waarde ervan in een droom is gestegen, duidt dat op een toename van het aantal mensen dat het betekent . De werper duidt ook op lachen, giechelen en spelen . Evenals beoordelen wat eruit ziet als gebruiksvoorwerpen ….

…Immoraliteit is in een droom een ​​teken van ongeloof, want de Almachtige God zegt : ( En niemand baart iets anders dan immoreel, ongelovigen ). De immoraliteit van een zwangere vrouw is haar redding . En haar losbandige jongen ….

…De commentatoren zeiden : Als de boom het werk van zijn eigenaar en zijn religie en van hemzelf aangeeft, dan geeft het papier zijn karakter, schoonheid en kleding aan, en zijn mensen aan zijn afkomst, broers en overtuigingen . Haar hart wijst op zijn geheimen en wat hij verbergt voor zijn daden, de schil duidt op zijn uiterlijk, zijn huid en alles wat hem van zijn werken siert, en het water geeft zijn geloof, vroomheid, koninkrijk en leven aan voor ieder mens tot zijn bestemming, en misschien hebben ze het in strijd met deze regeling geregeld, en ik noemde hem in de zeeën . Wie zichzelf boven een boom of zijn bezit in een droom ziet, of dit wordt door hem gezien, ik kijk naar zijn toestand en de staat van zijn boom, en als hij dood is in het Huis van de Waarheid, kijk ik naar het kenmerk van de boom, en als de boom groot, mooi en goed is, dan zijn de doden in het paradijs en misschien is het een boom van zaligheid en goedheid En als het een lelijke boom is met doornen, zwartheid en stank, dan is hij in kwelling, en misschien het is de Zaqqum-boom die het is geworden vanwege zijn ongeloof of vanwege de bederf van zijn smaak, en als hij die patiënt ziet, gaat hij naar een van de twee zaken in overeenstemming met zijn bestemming en de omvang van zijn boom. Een huwelijkszoeker, of een vrouw voor een echtgenoot, van wie er één een echtgenoot heeft gekregen op basis van de toestand van de boom en zijn uiterlijk, als deze onbekend was, of op een afdruk over zijn karakter, afkomst en essentie als hij bekend was, en als de echtgenoot van elk van hen in het wakkere leven ziek was, dan keek ik naar de tijd op dat moment. Die boom die hij bezat of die hij er zelf bovenop zag met de tijd, er is water in gestroomd, dus de patiënt is vrede, de gezondheid is vooruitgegaan in zijn lichaam en er zijn tekenen van leven op zijn lichaam verschenen, en als dat zo is in zijn beheer gaat de patiënt naar de Almachtige God en gaat hij naar stof en vernietiging . En als hij het in zijn winkel of zijn woonplaats zag, dan is het een indicatie van zijn verdiensten en levensonderhoud, en als hij erom vroeg, dan profiteerde hij ervan . Hoewel hij in zijn management verloor en arm werd . En als hij het in een moskee ziet, is het een indicatie van zijn religie en zijn gebeden . Als het in het beheer van de tijd is, dan is hij zich niet bewust van zijn religie, is hij niet van zijn gebeden, en als het in zijn verlangen is, dan is de man rechtvaardig en ijverig, zijn werkers hebben zijn gehoorzaamheid voltooid . Wat betreft degene die veel bomen bezit, hij volgt een groep voogden die hem waardig zijn, ofwel een emiraat, een district, een fatwa of een leider van een mihrab, of een leider op zijn gezelschap, een kapitein op een schip, of een winkel in een maker onder zijn hand, en op dit en dergelijke . Wat betreft degene die haar groep in een huis ziet, het zijn mannen of vrouwen, of beiden ontmoeten elkaar daar voor goed of kwaad, en als hij de vruchten ervan ziet en de mensen ervan eten, als de vruchten ervan duiden op goed en levensonderhoud, is een feest en die eettafels staan ​​er op, en als de vruchten ervan niet lusten duidt op verdriet, dan is het een begrafenis. Ze eten er voedsel in, en evenzo als er een zieke in huis is en als de vrucht ervan onbekend is, toen keek ik, en als dat was in het komen van bomen, was het voedsel ervan in vreugde, en als het in zijn beheer was, was het een ramp, vooral als er aanwijzingen waren bij het ontwaken van een van de twee zaken . Wat betreft degene die een boom ziet die is gevallen, omgehakt, verbrand of gebroken door een sterke wind, hij is een man of vrouw die zal omkomen of worden gedood, en de vernietiging wordt afgeleid door haar essentie of locatie en door haar waakzaamheid. van haar bewijs, en als ze in zijn huis is, is de oorzaak een man of vrouw die de dood is of uit zijn huishouden En zijn verwantschap en broers, of een gevangene van bloed, een moedjahid of een reiziger, en als ze is in de moskee, dan is hij een beroemde man of vrouw die wordt vermoord of sterft een beroemde dood . Als het een palmboom is, dan is hij een man van hoge mannelijkheid met autoriteit of kennis, of een vrouw van een koning, of de moeder van een heerser, en als het een olijfboom is, dan is hij een geleerde, een prediker, een van voorbijgaande aard, een heerser of een dokter, en op deze manier doorkruist hij de rest van de bomen in overeenstemming met de omvang van hun essentie, voordeel, schade, afkomst en karakter . En wie zag dat hij een boom plantte die werd opgehangen, hij sloeg een eer of dacht voor zichzelf een man naar de essentie ervan, omdat mensen zeggen : Dus als hij het plantte, als hij het maakte . Evenzo, als hij een zaadje zaait, dan hangt hij of niet, dan zijn zij het, en het planten van de wijngaard zal eer krijgen, en er werd gezegd dat iemand die in de winter een zwangere wijnstok of een boom zag, wordt beschouwd als een vrouw of een man wiens geld op is, of hij denkt dat ze rijk zijn ….

…En wie zag dat hij een date had bereikt, en als hij een zwangere vrouw had, zou ze een mannelijk kind brengen ….

…Het licht : na de duisternis, voor degenen die het aan het publiek hebben gezien, als ze in beproeving of verwarring waren, zullen ze worden geleid, en oproer zal hen baren, en als ze een onrecht hebben dat van hen zal verdwijnen, en als ze een bochel hebben, verheug je dan namens hen, drink en bevrucht . Het duidt de ongelovige aan tot de islam, de zondaar tot berouw, de armen tot de rijken, het celibatair boven de vrouw, en de zwangere vrouw om een ​​jongen te baren, tenzij hij opgesloten was in haar tent, of hem in haar kleding had gezet, of stopte hem in haar zak, en hij baarde haar een prachtig gesluierd slavin . Wat dag en nacht betreft, het zijn twee machten die elkaar zoeken . En de nacht is een ongelovige, en de dag is een moslim, omdat het in duisternis gaat, en de Almachtige God drukte in zijn boek uit over ongeloof met duisternis, en over zijn religie met licht, en zij kunnen de twee tegenstanders en de twee cohorten aangeven. , en misschien duidt de nacht op rust, en duidt de dag op vermoeidheid en zwendel . Misschien duidde de nacht op een huwelijk, en de dag duidde op echtscheiding, en misschien duidde de nacht op depressie en de vakantie van ambachtslieden en reizigers, en duidde de dag op de hypocrisie van markten en prijzen, en misschien duidde de nacht op gevangenschap omdat het handelen met zijn duisternis verhindert, en de dag duidt op de lamp, redding en redding, en misschien duidt de nacht op de zee, en duidt de dag op de gerechtigheid ….

…De parel door mee te doen, is in een droom een ​​mannelijke jongen voor een zwangere vrouw, dus wie ziet dat zijn vrouw hem een ​​dora een levensonderhoud geeft, een mannelijk kind is goed gefotografeerd, en als de vrije vrouw geen licht heeft, dan is zij is een slavin . Als hij een Dora van zijn vrouw pakt en deze in een doos verstopt of bedekt met een doek, is zij ook een slavin . Dora is goed voor een vrouw, als de vrouw niet getrouwd is, geeft ze aan dat ze getrouwd is, en als ze geen kinderen heeft, geeft ze aan dat ze kinderen zal krijgen, en als ze een man heeft en bevallen is, geeft ze rijkdom aan en geld . En wie in een droom koopt of juwelen ruilt voor glas, of een munt bij toeval, geeft zijn keuze aan voor de wereld boven het Hiernamaals, of ongehoorzaamheid aan gehoorzaamheid, of dat hij afvallig wordt van zijn religie . Al-Durr verwijst naar de Koran, kennis, goede spraak, jongens, slavinnen, kinderen en geld . Wie ziet dat hij een woerd boort, legt de koran correct uit ….

…De draak is in een droom een ​​onderdrukkende en angstige sultan of een brandend vuur . Als de patiënt een draak ziet, duidt dit op zijn dood . Als een vrouw in een droom een ​​draak baart, zal ze lange tijd een kind baren . Omdat de draak zichzelf voortsleept als hij loopt . En wie het ziet alsof een draak hem in het water heeft gesleept, zal worden gestraft door autoriteit, of door God de Almachtige, of door Zijn heerser . Als hij zag alsof hij een draak aan het transformeren was, zal zijn leven zich verlengen en gezag verwerven . Als hij het vlees van een draak at, zou hij geld krijgen van de koning . De draak heeft mogelijk lang geleefd vanwege zijn lengte . Als hij een persoon ziet alsof hij zonder kwaad op hem afkomt, of alsof hij hem iets geeft of in een vloeiende taal tot hem spreekt, dan geeft hij aan dat hij veel goeds zal hebben . En wie in zijn droom een ​​draak ziet veranderen, en er is een man van, dan duidt hij een leger van de djinn aan, en als hij het ziet veranderen en er is een vrouw ervan, dan duidt het op een vrouwelijk leger van de jinn, en hij is een vijand die met vele hoofden het stilzwijgen van vijandschap ziet in de kunsten van middelmatigheid, kwaad en kwaad . Als hij één, drie of vier hoofden heeft totdat hij zeven bereikt, dan is elk van zijn hoofden een kwelling en een soort van kwaad, en als het zeven hoofden worden, dan heeft hij geen gelijke in zijn kwaad en vijandigheid . En wie ziet dat hij een draak heeft bezeten, zal een man zonder verstand overwinnen . Als een zwangere vrouw ziet dat ze een draak heeft gebaard, dan zal ze een zoon baren die verloofd en glorieus is, die de tong doodt, of de zoon van een waarzegster, of een priester, een slechte, immorele of een dief ….

…En wie ziet dat hij een spiegel heeft geraakt en hem niet aankijkt, dan zal hij bij mensen krijgen wat hij in zijn gezicht haat. Als hij ernaar kijkt, zit er niets goeds in, en als hij gezag heeft, zal hij spoedig zijn plaats zien zoals hij, behalve als de spiegel weer is of nul of iets dergelijks, dan zal hij een jongen een jongen slaan , en zo niet Hij wacht op een zoon en hij is een sultan of een arbeider, dan is hij geïsoleerd en ziet iemand anders in zijn plaats, en zo niet, dan verlaat hij zijn vrouw en er werd gezegd dat degene die een spiegel zag met zijn hand keek hij in, dan gaat zijn bezorgdheid weg, en als een vrouw ziet dat ze in een spiegel kijkt zonder zilver, als ze zwanger is, baart ze een slavin zoals zij, en wie dat ziet , kijkt hij in de spiegel Een Indiase vrouw sterft voor een mannelijk kind, en als hij een zwangere vrouw heeft, is wat er in haar baarmoeder zit de doden…

…Het offer in een droom is het bewijs van de vervulling van een gelofte, bevrijding van tegenspoed en veiligheid van de patiënt . Misschien duidt dit op het levensonderhoud en de voordelen van vee . Als hij in een droom een ​​kameel naderde, kwam het misschien in het eerste uur tot vrijdag, en als hij in de buurt van een koe was, zou het in het tweede uur tot vrijdag kunnen komen, en als hij een ram naderde, zou het in het eerste uur tot vrijdag kunnen komen. het derde uur, en als hij een kip in een droom bracht, zou hij in het vierde uur naar vrijdag kunnen komen, en als hij het dichterbij bracht. In een droom zou er een ei kunnen zijn gekomen tot vrijdag in het vijfde uur . En misschien duidde het offer op controle over de verdeling van geld . Wat betreft het offer, het is een goed nieuws dat het alle zorgen verlicht en de schijn van zegen geeft. Als de visionair een zwangere vrouw is, zal ze een goede zoon baren, en wie ziet dat hij een kameel, koe of ram heeft geofferd, laat dan een nek los . En wie ziet dat hij een offer is terwijl hij een slaaf is, zal worden vrijgelaten . Als de visionair een gevangene was, dan zou hij de families uit de weg ruimen . En als een schuldenaar hem ziet, zal zijn schuld worden betaald, en als hij arm is, zal hij rijk worden, en als hij bang is, is hij veilig . En wie het ziet alsof hij het vlees van zijn offer onder de mensen verdeelt, hij zal van zijn zorgen worden verlost en hij zal heerlijkheid en eer ontvangen . En wie het ziet alsof hij iets van het avondmaal heeft gestolen, dan liegt hij tegen de Almachtige God . Sommige sprekers zeiden : Als de patiënt ziet dat hij offert, duidt zijn visioen op zijn dood . Sommigen van hen zeiden : dat hij genezen is ….

…Als je het goed in een droom ziet, duidt het op een goede toestand in deze wereld, goede tijdingen en geluk . En als je hem als zwart ziet, dan geeft hij aan degene die een zwangere vrouw heeft goede tijding van een vrouw te kennen , want de Almachtige God zegt : ( En als een van hen goed nieuws brengt aan de vrouw, zal zijn gezicht zwart blijven en zal hij is walgelijk ). En het gelige gezicht duidt op vernedering en afgunst, en zijn gele gezicht kan hypocriet zijn . En er werd gezegd : Zijn fluitje duidt op aanbidding, want de Almachtige God zegt : ( Hun gezichten zijn zichtbaar door de sporen van neerknieling ). Het is de gelige gezichten . En wie onder de Ethiopiërs en negers zag dat zijn gezicht blank was, wijst op zijn hypocrisie . En als hij zag dat het vlees van zijn wangen weg was, zou hij het de mensen vragen en hij zou alleen van de zaak leven . En in de h’adieth : ( De zaak blijft bij een van jullie totdat hij God ontmoet, en er wordt geen vlees in zijn gezicht verstrooid .) Als hij duisternis of kromtrekken in zijn gezicht ziet, geeft hij de corruptie van zijn religie of het gebrek aan van zijn status . En als hij zijn gezicht blauw ziet, dan is hij een misdadiger, want de Almachtige God zegt : (En de misdadigers op die dag zullen volgepropt zitten met blauw ). En als hij zijn gezicht zwart ziet, duidt dat op een groot aantal leugens, of een ketterij die hij in zijn religie heeft veroorzaakt . Als zijn gezicht groot is, geeft dit zijn gestalte aan . Misschien duidt het gelige gezicht op liefde en liefde . Als een vrouw ziet dat ze haar gezicht zwart heeft gemaakt met roet, dan is het de dood van haar man, en als ze ziet dat ze parfum draagt, dan is dat goed voor haar en haar man . De vloeiendheid van het gezicht, zijn glimlach en zijn witheid zijn het bewijs van de goede toestand van de eigenaar, of hij nu dood of levend is . En wie ziet dat hij twee gezichten heeft in een droom, duidt op een slecht einde, want hij zegt: vrede zij met hem : ( God kijkt niet naar de twee gezichten ). En wie zag dat hij gezichten had, gaf aan dat hij zich had afgekeerd van de islam, omdat de Almachtige God zei : (En de engelen slaan hun gezicht ). Misschien duidt de zwartheid van het gezicht op angst . En een gebarsten gezicht duidt op een gebrek aan bescheidenheid . Samaajah in het gezicht is een defect en het defect is Samajah ….

…Het nest is in een droom het huis van degene die de vogel erop wees, en misschien wees het nest naar de vrouw . En het visioen van het nest voor een zwangere vrouw die baart ….

…De Thora Wie in zijn droom ziet dat hij de Thora reciteert, maar deze niet weet, dan gaat een man naar de doctrine van fatalisme en fatalisme . En wie zag dat hij een Thora had, als hij een moslimkoning was, zou hij een land openen vanuit de landen van zijn vijanden, of zich met hen verzoenen zoals hij wilde . Als hij een wetenschapper was, vergrootte hij zijn kennis of blonk hij uit in wat hij weet, of had hij de neiging de leer van de mensen van grillen te volgen . Misschien duidde het zien van de Torah op de ontmoeting met de afwezigen of de aanwezigheid van de verlorenen . En misschien geeft het boek aan wie er onder zijn familie is . En als de ziener alleenstaand was, trouwde hij zonder zijn religie, en misschien namen zijn reizen toe, en had de Torah reizen . En als zijn vrouw zwanger was, bracht ze een kind met argwaan, zoals de regel in andere boeken is . De visionair kan met een vrouw trouwen zonder voogd, of hij kan omgaan met iemand die zijn religie bederft, en zien wat anders is dan het dierbare boek met boeken en kranten in een droom duidt op glorie voor de meesters van zaken . Het zien van de Thora en het Evangelie duidt op de visie van de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, of de concessies die worden gedaan . Het zien van de Torah in een droom duidt op wijsheid, kennis en leiding . Als iemand een zwangere vrouw heeft en de Thora in zijn hand ziet, baart zijn vrouw een meisje, omdat de Thora-naam vrouwelijk is ….

…Peren in een droom hebben geld om te bereiken . En wie het ook at, kreeg geld en een zegen . En er werd gezegd : de peer is een ziekte, en de oorsprong ervan is geld met ziekte . Wie rijker wordt, zal het opgebouwde geld erven . En er werd gezegd : de peer is een goed bewijs, want het blijft dagen die niet veranderen, en eten is beter in zijn dagen, en in andere dagen is het verboden geld . De perenboom is een buitenlandse man die zijn gezin runt om er geld uit te halen . En de peer staat voor het mannelijke kind van een zwangere vrouw of de echtgenoot van een alleenstaande vrouw . En duidde misschien op de dood van de patiënt en zijn begrafenis in de grond . En de peer op het verkeerde moment is een ziekte en een tumor . Zie ook Peren ….

…De adelaar is de koning van de vogels in een droom, en de meest vliegende en langste levensduur . En wie een arend ziet die hem treft, dan zal Sultan boos op hem zijn, en hij vertrouwt hem een ​​onrechtvaardige man toe, omdat Salomo, vrede zij met hem, de arend over alle vogels heeft toevertrouwd, en zij vreesden hem . En wie zag dat hij in gehoorzaamheid een arend bezat, zou een grote koning, eer en glorie slaan . En wie een arendskuiken een kind slaat, zal een zoon hebben die groot is, en wie dat gedurende de dag ziet, zal ziek worden . En de gedode adelaar duidt op de dood van een koning . Als de zwangere vrouw de arend zag, zou ze de vroedvrouw en de zogende vrouw zien . De arend wordt uitgelegd door de grootste koningen, en door de profeten en de rechtvaardigen . En wie het vlees van een adelaar eet of iets van zijn veren neemt, dan krijgt hij geld van Sultan . En de adelaar duidt op een lang leven, veel geld en oorlog . En misschien duidde zijn visioen op ketterij en misleiding, want de Almachtige zei : (Hij zal een arend niet bedriegen, noch hinderen, en is veel afgedwaald ). Misschien duidde de arend op jaloezie van kinderen . En wie ziet dat een arend uit de hemel verliefd op hem is geworden, zijn gebod zal voor hem niet worden vervuld en zijn gezag en bezit zullen ophouden te bestaan ….

…Wie ziet dat hij een ster heeft genomen, en als hij een zwangere vrouw heeft, zal zij een dochter baren ….

…Wat betreft de bedden en stoelen, wie ziet dat hij op een onbekend bed ligt met een matras erop, als de koning hem ontmoet, krijgt hij die, anders zit hij in een hoge raad. Of hij trouwt met een vrouw volgens de grootte en het uiterlijk van de stoel, en er werd gezegd dat als hij een zwangere vrouw had, zij een mannelijk kind bracht, en er werd gezegd dat hij zou sterven als een martelaar, en als hij dat zag zijn bed of stoel was kapot, dan is het een bewijs van zijn dood of de dood van zijn vrouw, en als de patiënt ziet dat hij een gezin draagt, is hij zijn doodskist…