…En wie iemand water over hem ziet gieten, dan zal hij goed worden en van hem profiteren, en als het water slecht of onaangenaam van smaak en geur is, dan is de uitdrukking ervan tegen hem ….

…En wie ziet dat hij water uit de zee haalt, ontvangt geld van de sultan of verzamelt kennis op basis van de hoeveelheid water die hij heeft geraakt ….

…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan ​​van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….

…Wat betreft stilstaand water in interpretatie, het is zwakker dan stromend water, en er werd gezegd dat de persoon die het zag gevangen zat ….

…En wie zag dat hij heet water uit de zee dronk, toen gebeurde er een ongeluk en werden ze boos, omdat de Almachtige God zei: “Ze gaven warm water. ‘ En als het een vieze smaak en geur had, dan was het een overwinning voor zijn tegenstander, en misschien was het verontrustend om bij de koning te leven ….

…En wie in zijn huis zwart water ziet, dan is het verwoestend voor het huis, en drinken duidt op blindheid, en stinkend water is verboden geld ….

…En wie een onbekend kanaal ziet waarin water stroomt dat zich scheidt van het gebruikte water, dan is hij troebel en waanvoorstellingen ….

…Jaber al-Maghribi zei dat het water in elk goed land op tijd moet worden verhoogd, en dat het afnemen ervan de veiligheid voor het publiek is, omdat de Almachtige zei: ~ Er werd gezegd:~ O land, slik je water in . ~…

…En wie denkt dat hij water heeft verkregen met iets dat niet kan worden bewaard, dan is hij afhankelijk van degenen die hem niet zullen helpen. Wat betreft het water, als het zich in een van de vaten bevindt, wordt het op iedereen toegepast volgens wat er in zijn hoofdstuk in hoofdstuk 72 staat ….

…En wie ziet dat hij in de zee zwemt, dan is hij ziek of ziek vanwege het gezag van de sultan. Als hij eruit komt, zal God de Almachtige hem genezen en zijn leed verlichten ….

…De pet : een verre reis of trouwen met een vrouw, of een dienstmeisje kopen, haar op het hoofd plaatsen, een heerser en een heerser slaan, en het goede verkrijgen van een president of de macht van zijn meerdere, en het verwijderen ervan is een paradox voor hem. baas, en als hij ziet dat het kapot of vuil is, dan komt zijn baas hem net zo vaak over . Als het van zijn hoofd wordt verwijderd door een onbekende jongeman of een onbekende autoriteit, dan is het de dood van zijn baas en de scheiding tussen hen door dood of leven . Als hij een bartala op zijn hoofd ziet, leeft hij in de opsluiting van zijn baas . Als het wit is, dan zal het een heerser overkomen als hij het draagt, en zo niet, dan is het zijn religie waardoor hij bekend staat . En wie een koning ziet, geeft de man calans, dan zit hij de presidenten van het volk voor en geeft hij hun de staten . Door de kap ondersteboven te dragen, veranderde zijn hoofd van zijn gewoonte . Als hij de kap van de imam als een plaag of pracht ziet, dan is het in de islam die de Almachtige God leidt, en bij de moslims die hen dierbaar zijn . Als het koud was zoals de rechtschapenen het vroeger droegen, dan is hij zoals zij en volgt hij hun sporen aan de oppervlakte . En wie zichzelf ziet als een vuile pet of gebeurtenis, is het bewijs van de zonden die hij heeft begaan . Als een vrouw een kap op haar hoofd ziet, zal ze trouwen als ze er is . En als ze zwanger was, beviel ze van een jongen . En wie een muts van een smurf, een eekhoorn of een vos ziet, als zijn baas een sultan is, dan is hij onrechtvaardig en bedrieglijk, en als zijn chef een jurist is, dan is hij een kwaadaardige religie, en als zijn baas een koopman dan is hij een kwaadwillende winkel, en als de pet van schapenbont is, dan is hij geldig . Een man kwam naar de kruising en zei : ik zag alsof een vijand van mij een faqih was met zwarte kleding en een zwarte hoodie, terwijl hij op een zwarte ezel reed . Dus zei hij tegen hem : Zijn zwarte kap is zijn aanname van oordeel en oordeel, en zwarte kleding zal hem kwellen, en de zwarte ezel is goed, en een staat met een band die hij ontvangt, en de zakdoek is een dienaar . En wat hij in hem ziet, is een jeugdigheid, een nieuwigheid, een schoonheid of een sereniteit, want zij is de bediende ….

…En wie een hoed van zwarte zijde op zijn hoofd ziet, zoals de gewoonte is van niet-Arabieren, dan geeft hij goed en voordeel aan, en wie een gouden hoed op zijn hoofd ziet, is een hand waarmee een voordeel wordt verkregen van arrogante mensen van zwakke religie, en als het van zilver is, dan geeft dit aan dat er voordeel uit zijn kennis is. van ijzer, het Ezz en prestige en macht van de koning ….

…En wie zwarte druiven op een ander moment aan zijn wijngaarden ziet hangen, zal overgaan van ernstige kou en angst, en het kan zijn dat de zoeker geen geld krijgt ….

…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij zwarte druiven eet, het aantal graankorrels van een stok eet als het buiten het seizoen is ….

…En de zwarte kleding van de sultan, die zijn macht vergroot ….

…Zwart : De Almachtige zei ( Qama die hun gezichten zwart maakte Acfrthm naar jouw geloof ..) Surah Al – Imran 106. betekent berouw ( en als mensen, één vrouw onder zijn gezicht is Msauda Kzim ) Surah 58 – betekent verdriet De Boodschapper van Allah vrede zij met hem ( de slaaf als schuld in zijn hart grapt een zwarte grap ) – wat zonden en zonden betekent…

…En wie zag dat hij een zwarte slavin had gekocht, zou aan lijden en angst zijn ontsnapt ….

…Er is overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag een dode zwarte man, een man wast hem over hem heen . Hij zei: Wat betreft zijn dood, zijn ongeloof, wat betreft zijn zwartheid is zijn geld, en wat betreft dit staande hem wast, hij bedriegt hem met zijn geld ….

…Er is overgeleverd dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in een droom een ​​zwarte vrouw zag met een wijd uitgespreid hoofd, ze verliet Medina totdat ze zich in al-Juhafa vestigde. De profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, waarvan ten eerste dat de epidemie van Medina naar al-Juhfa was verhuisd . Er werd overgeleverd dat een man zag alsof hij hem werd gegeven door een Nubische jongen, toen hem houtskoolrecht werd gegeven . En wie zwarte vrouwen ziet die toezicht op hem hebben gehouden, zal goed voor hem worden gezorgd door hen te zien . En de grote is eerbaar, maar van het ras van de vijand ….

…Een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik verloofde me met een vrouw, en ik zag haar in een droom, met een kleine zwarte vrouw . Hij zei: wat betreft haar zwartheid, haar geld, en wat haar tekortkoming betreft, haar korte leven. Ze duurde niet totdat ze stierf, en de man erfde haar ….

Zwarte kleding : voor degenen die niet gewend zijn ze te dragen, is er sprake van een gehaat letsel, en voor degenen die eraan gewend zijn ze te dragen, zijn ze geldig . Er werd gezegd dat de patiënt bewijs van overlijden heeft, omdat de familie van de patiënt het draagt ….

…En wie ziet dat hij zijn gezicht afveegt met een zwarte steen of het kust, dan zal hij worden vergezeld door een eerbare geleerde en voordeel van hem krijgen ….

…En al-Kirmani zei: zwarte druiven zijn in hun tijd goed, en ze kunnen aangeven dat ze lopen, en op andere momenten zijn ziekte, verdriet en angst, witte druiven in hun tijd zijn prijzenswaardig, en op andere momenten zijn ze verdrietig ….

Een man kwam naar Eber en hij zei dat ik verloofd was met een vrouw en ik zag haar met een kleine zwarte vrouw, en hij zei tegen hem: Ga met haar trouwen.

…En wie een zwarte dirham ziet, vindt een witte dirham, en onder de mensen is er iemand zoals hij zag ….

…En wie ziet dat hij in een zwarte slavin stapt, hij zal ze slaan en hem snel vrijlaten ….

…En wie een zwarte duif ziet die naar hem toe komt, hij komt afwezig ….

…Wat zwart betreft, het duidt op het verwerven van rijkdom en trots en prestige met nalatigheid in zijn werk ….

…De rode vlaggen duiden granen aan, en nul duidt op het optreden van een epidemie in het leger, en groen duidt op goed reizen, wit duidt op regen en zwart duidt op droogte . En er werd gezegd dat degene die een banier in een stad zag, werd genoemd en verbijsterd…

…En wie ziet dat zijn lichaamsdelen of zijn kleren er zwart van zijn, dan krijgt hij van het bezit van verdriet en ontbering, en er werd gezegd dat steenkool uit de bomen duidt op een gevaarlijke man als het is van wat hij profiteert en als het is van iets waar hij geen baat bij heeft, dan is het als as ….