…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

Een wolf is in een droom een ​​oneerlijke vijand, een moeilijke dief, een leugenaar . Wie een wolf in zijn huis ziet, de dief zal zijn huis binnengaan . En wie een wolf in zijn slaap ziet, zal een man beschuldigen terwijl hij onschuldig is aan de beschuldiging . Als hij ziet dat een wolf in een stier is veranderd, dan zal een diefjongen een genereuze kermis zijn . En er werd gezegd : wie een wolf in zijn slaap ziet, hij hoort goede woorden van zijn baas of hij wordt met het goede geslagen, en als hij hem vangt, zal hij tevreden zijn . De wolf duidt de dagen van het jaar aan, en wolven volgen elkaar volgens dezelfde regels van de evenaar . En wie een wolf ziet, wordt manisch als een lam, het is een dief die berouw heeft . En wie zag dat hij in zijn slaap een wolf was geworden, zou genot en vreugde ontvangen . De wolf is een onrechtvaardige sultan, een zwakke dief of een leugenachtige man . En wie ziet dat hij een wolf geneest, behandelt een man . Het zien van de wolf duidt op liegen, bedrog, vijandigheid jegens familie en bedrog tegen hen . Als hij in een droom ziet dat een hond en een wolf elkaar ontmoeten en het eens zijn, duidt dit op hypocrisie, bedrog en bedrog ….

…Jezus, vrede zij met hem, wie hem ook in een droom heeft gezien, want hij is een gezegende man van grote goedheid, een frequente reiziger, een man van ascese, tevreden met weinig en gezegend met kennis van het verzoek, of dat hem geen kwaad overkomt in dat jaar, of hij wordt een asceet, een toerist op aarde en ontsnapt aan datgene waar hij bang voor is . En wie hem veel heeft gezien, wordt gezegend met medische kennis . En wie hem in een stad of moskee ziet en de mensen in nood of ellende verkeren, zullen daarvan worden gered omdat hij de geest van God is en zijn barmhartigheid, en als zijn moeder bij hem is, dan is dat een groot teken dat verschijnt op die plaats . En wie ziet dat hij is getransformeerd naar zijn beeld of een kledingstuk van zijn kleren droeg en een hoogste autoriteit was, zelfs als hij een wetenschapper was, werden zijn voordelen overvloediger en zijn deugden verschenen, en als hij een arts was, zou zijn succes groter zijn . En als hij hem zag en bang was, duiden veiligheid en zijn visioenen op glorie en zegen, waar hij ook woont, en als de patiënt hem ziet, zal hij worden gered en genezen . En zijn visioenen duiden op de opkomst van iets waar mensen zich over verwonderen, en het bereiken van gerechtigheid en welvaart . En een zwangere vrouw, als ze Jezus zag, vrede zij met hem, baarde een dokterjongen . En het visioen van Jezus, vrede zij met hem, duidt op twijfel over de religie, want de Joden zeiden : Wij hebben hem gedood en gekruisigd. De Almachtige zei : ( En wat ze doodden en wat ze kruisigden, maar vergeleken met hen ). De Almachtige zei : (En de christenen zeiden: de Messias, de Zoon van God ). En de Almachtige zei : ( God nam niet van een kind ). Misschien werd de ziener beschuldigd van een beschuldiging terwijl hij onschuldig was, of misschien loog hij tegen hem of zijn moeder . Misschien duidde zijn visioen op het goede nieuws omdat hij tot ons de profeet predikte, moge God hem zegenen en vrede schenken . Misschien duidde zijn visioen op het antwoord op de smeekbede of de woede en ontevredenheid, en omdat degenen die de tafel vroegen en er niet in geloofden of Jezus werden verminkt door varkens, net zoals degenen die op de sabbat aanvielen apen waren van het volk van Mozes. vrede zij met hem . Zijn visioen duidt op de aarzeling van Egypte naar de Levant en van de Levant naar Egypte, en als de ziener in het begin van zijn bevel niets deed, gaf hij blijk van zijn geluk omdat hij aan het einde der tijden uit de hemel neerdaalt en de antichrist doodt en vervult de aarde met gerechtigheid zoals ze gevuld is met oneerlijkheid . Deze afdaling duidt op de zegeningen, de vernietiging van de ongelovigen en de overwinning van de gelovigen ….

…Wat betreft de naaktheid, wie zag dat hij naakt was, hij werd ontdaan van een zaak die hij er goed over nadacht, en wie zag dat hij naakt was op een markt of in een menigte mensen en zag zijn naaktheid prominent aanwezig zijn terwijl hij verlegen was van verschijnen aan mensen en hij had wat van zijn kleren aan, dan wordt hij ontmaskerd en zijn zaak wordt aan mensen geopenbaard en kan duiden op de schending van zijn dekmantel en als hij uitgekleed wordt in een moskee, dan wordt hij uitgekleed op de zonden van gerechtigheid hij doet het in hem, en als hij ziet dat hij naakt is en zijn naaktheid niet merkbaar is. Als hij ziek is, onschuldig aan zijn ziekte of gekweld wordt, zijn zorgen of schulden zijn verdwenen, zal zijn schuld worden vervuld, en dit kan wijzen op berouw en naaktheid van zonden, of hij wordt ontdaan van de wereld en bedekt in het hiernamaals en het is zei dat zijn geld gekwetst is of iets dat hij aan hem haat. En er werd gezegd dat de rechtvaardige man werd ontdaan van zijn kleren en dat hij werd ontdaan van zijn zorgen en de ongehoorzame is de last en de onfatsoenlijke aanval, en wie zag dat hij naakt liep, dan wordt hij beschuldigd van een beschuldiging dat hij zou onschuldig zijn, en als een gezaghebbend persoon zou zien dat hij zijn kleren had gestolen totdat hij werd uitgekleed, zou hij spoedig worden ontslagen, en als een vrouw zou zien dat ze naakt was of dat zijn hoofd onbedekt was in een groep mensen Het is een ramp dat op haar komt voor haar man en voor wie ze kostbaar is of haarzelf en haar geld…

…Wat betreft de twee mannen, ze verwijzen naar de ouders, twee broers en de twee partners, wie denkt dat er een ongeluk bij hen is gebeurd, dan zijn interpretatie van hen, en wat betreft de bovenarmen, het zijn broers of twee zonen, hij heeft gerealiseerd. En zijn vriend en de alimentatie die hij spaart, en de lengte van de handen is een geschatte toename en hun tekort is daar tegen. En wie zag dat zijn hand was afgesneden en ervan gescheiden, zijn broer, partner of vriend stierf, of wat er tussen hen werd onderbroken in termen van continuïteit en harmonie, en het kan een eed zijn afgesneden om erbij te zweren en misschien was het ook zo. het afsnijden van een werk of anders dan de kost, anders zou het zijn barmhartigheid afsnijden. De ziener is een van de mensen van gerechtigheid die is afgesneden van incest, en er werd gezegd dat het zien van de afgehakte hand een beschuldiging is van diefstal of diefstal. En wie ziet dat zijn linkerhand is afgehakt, verbindt zijn verwantschap en ziet in zijn familie al het goede, en wie ziet dat zijn handen of een van hen gebroken is, het is een gesel die hem treft, en wie ziet dat een hand is witter dan de andere, dan is het. Hij ontsnapt aan het kwaad en overwint zijn tegenstanders, en als hij ziet dat hij zijn handen waste en ze schoonmaakte, is er niets mis met hem. En wie ziet dat hij zijn hand zonder pijn snijdt, dan is zijn hart gehecht aan de liefde van iemand, en er werd gezegd dat de handen de lengte van het leven afsnijden, en wie ziet dat hij op zijn handen loopt, is afhankelijk van sommige van zijn familieleden en die zagen dat hij ontsproot. Hij heeft wat hij ontkent als hij wakker is, dus het is niet Mahmoud. En wie ziet dat hij een hand in hand heeft, dan stopt hij de zonden, en wie ziet dat hij klapt, het is aan twee kanten, er werd gezegd vreugde en plezier, en er werd gezegd dat er geen voordeel in zit en op de poten slaan op het eerste gezicht duidt op het optreden van een calamiteit…

…Wat de twintig betreft, het is een toename in kracht en overwinning op de vijanden, en Murad krijgt het gezegde van de Almachtige: ‘ Als er twintig geduldig zijn, zullen ze tweehonderd overwinnen .’ Wat betreft de dertig, het geeft aan dat als hij ruzie had met iemand, hij snel zou scheiden en zijn vijand zou winnen, omdat de Almachtige God zei: ~En zijn zwangerschap en zijn scheiding duren dertig maanden .~ Wat betreft de veertigste, het is de interpretatie van een zaak en verwarring en ronddwalen, omdat de Almachtige God zegt: ~ Ze zijn gedurende veertig jaar verboden .~ Wat betreft de vijftig, het is niet Mahmoud, en er werd gezegd dat het leven van de visionair compleet is . Wat betreft de zestig, het is niet Mahmud, want boetedoening is vereist voor het gezegde van de Almachtige ~ of het voeden van zestig armen ~ en er werd gezegd dat een reis te wijten is aan het gezegde van de Almachtige: ~Het is een maand geworden en zijn ziel is een maand. . ~ Wat betreft de zeventig, er is behoefte aan vertraging en angst aan de kant van de sultan . En als het aantal een excuus is, dan is het niet prijzenswaardig omdat de Almachtige zei: “ Dan zijn er zeventig el in de ketting van armen. ~ Er werd gezegd om vergeving te vragen en degene te vleien die geen goed heeft, en God zal hem vergeven omdat hij zei: ~ Als je zeventig keer vergeving voor hen zoekt, zal God hen niet vergeven . ~ De beschuldiging tachtigste bang Bzna hem van zijn huid naar het vers ~ Vagelteke tachtig zweepslagen ~ en zei tegen een vergadering en een zwembad . Wat betreft de negentig, het geeft aan dat een oudere vrouw hem verlooft en hij krijgt voordeel van hen, en als hij van het volk van de staat is, zal dit hem overkomen omdat de Almachtige God zei: ~ Negenennegentig ooien ~ en het was zei dat het leed en ontbering is ….

…Naaktheid duidt in een droom de integriteit van het innerlijke aan, of wat er bij spijt betrokken is . En wie zag dat hij zijn kleren uittrok, er verscheen een vijand aan hem die niet openlijk vijandschap uitte, maar vriendelijkheid en raad toonde . Als hij ziet dat hij naakt is op een forum, zal hij worden ontmaskerd . En wie ziet dat hij naakt is en zijn geslachtsdelen niet opmerkt en zich niet schaamt voor de mensen, dan overdrijft hij de zaak en wordt hij moe . En wie ziet dat hij naakt is en zich schaamt voor mensen en om zijn bedekking vraagt, als hij verliest en arm wordt . Als hij mensen naar zijn naaktheid ziet kijken, zal hij worden onthuld . Misschien duidde de naaktheid op de scheiding van de vrouw of haar dood . En degene die zijn kleren uittrok en een geïsoleerde wali was, en als de patiënt zag dat hij van een geel kledingstuk was ontdaan, gaf hij zijn herstel aan, evenals de rode en zwarte jurk . En er werd gezegd : naaktheid duidt op zijn onschuld van de beschuldiging, en als de slaaf ziet dat hij van zijn vrijlating is ontdaan, en de dode persoon als hij naakt wordt gezien, wordt hij tijdens het lachen bedekt met zijn geslachtsdelen, geeft zijn plezier aan . En wie ziet dat hij naakt is terwijl hij bezorgd is, zal worden vrijgelaten . En naaktheid voor mensen van aanbidding om hun religie en hun goedheid te vergroten . De naaktheid van een man is een pelgrimstocht als er een goed getuigenis in het visioen staat . Naaktheid duidt het dragen van nieuwe kleren aan, dus de naaktheid van de patiënt van zijn kledingstuk en ze namen het van hem af uit afkeer ervan, dan sterft hij . De naaktheid van de vrouw neemt afscheid van haar huis ….

…Bellen om eten duidt op een goede ontmoeting in een droom . Dus wie ziet dat hij een volk wil uitnodigen, gaat zelf over tot beschuldiging en klaagt erover . Toen hij zag dat hij een uitnodiging aannam, en sommige mensen erbij waren, en ze zag alsof ze klaar waren met eten, dan zou hij leiding over hen krijgen, zelfs als hij in die kwestie verdrietig of ziek was, hij was genezen . Als hij zag dat hij een uitnodiging had aangenomen, zou hij bij verstek naar hem toe komen . En wie ziet dat hij een volk uitnodigt voor gastvrijheid, komt in iets terecht dat wordt geërfd door wroeging en schuld . En wie zag dat hij werd geroepen voor een onbekende raad waarin veel fruit en drank was, zou tot de jihad worden geroepen omdat hij de marteldood stierf . En de uitnodiging om te feesten in een droom, schuld en spijt ….

…En wie ziet dat iemand een ander met een steen stenigt, dan beschuldigt hij hem van overspel of een zware beschuldiging, en het kan wijzen op slechte woorden dat hij tegen hem valt en het effect ervan zal zijn op de omvang van de verwonding en invloed ….

…Als je droomt dat je iemand beschuldigt van een nederige daad, dan geeft dit aan dat je ruzie zult maken met degenen onder je, en dat je waardigheid van een hoge positie zal worden geworpen . Als u wordt beschuldigd, loopt u het risico schuldig te zijn aan het verspreiden van roddels op een verderfelijke en verraderlijke manier ….

…Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij zijn zwaard wilde trekken en zijn dekmantel brak, dan wordt uitgelegd dat hij een zwangere vrouw heeft die baart en sterft, en de jongen wordt bevallen, en als hij geen vrouw heeft , dan schiet hij tekort in zijn status en heiligheid, en als hij een positie heeft, is hij van hem geïsoleerd . ~ En wie ziet dat hij veel zwaarden heeft gegeven, zal rijk worden . En wie ziet dat hij zijn zwaard uit de hoes trekt en naar buiten gaat zoals het hoort, zal de komst van een rechtvaardige jongen uitleggen . En wie ziet dat zijn zwaard zijn dekking heeft gebroken terwijl hij gezond is, wordt geïnterpreteerd door de dood van zijn vader of moeder . En wie ziet dat hij iemand met een zwaard sloeg en er bloed uit hem kwam, dan wordt het geïnterpreteerd als een onrechtvaardigheid jegens degene die zonder schuld werd geslagen, en als de kleding van de gehavende was verontreinigd met het bloed van de gehavende, dan het zou worden geïnterpreteerd door het verkrijgen van onwettig geld, en het kan een beschuldiging zijn voor degene die met verboden geld geslagen is, en daaruit is hij onschuldig . En wie ziet dat iemand zijn zwaard uit zijn hand neemt, zal het vertolken door zijn geld uit de positie te nemen . En wie zag dat hij zijn zwaard stevig in het midden trok, zou met een lang leven vertolken ….

…Duur geld in een droom . En er werd gezegd : waardigheid en zekerheid . Dus wie ziet dat hij kookt van een dierbare, zal profiteren van een goede lof . Misschien gaf hij aan dat hij de hadj zou verrichten en een mannelijke zoon zou baren . En wie zag dat hij onstuimig was in het huis van de imam, werd getroffen door een verdriet vanwege de beschuldiging die tegen hem was gericht door degenen die boven hem stonden, want de Almachtige zei : ( En wie in de steek komt zal brengen wat er zal vallen op de Dag der Opstanding ) ….

…Wat betreft de honderd, zegevierde hij over de vijanden, en Murad verkregen van de Almachtige zei: ~ Honderd patiënt, zullen zij tweehonderd verslaan , ~ en misschien de beschuldiging van overspel wordt aangegeven door de Almachtige te zeggen: ~ Dus ze flog elk van ze honderd zwepen . ~ En wie denkt dat een honderd pillen worden gegeven aan hem, zodat hij goedheid, zegen, comfort en levensonderhoud ontvangt, omdat de Almachtige God zegt: ~ In elke spike honderd pillen , ~ en er werd gezegd dat hij moet worden gegeven aan een groep . Wat betreft de tweehonderd, het is een onvermogen om de overwinning op de vijand te behalen, omdat de Almachtige God zegt: ~Zij zullen er tweehonderd verslaan .~ Wat betreft de driehonderd, het is een bedoelde gebeurtenis binnen een lange periode waarin de Almachtige zei: ~En zij bleven driehonderd jaar in hun grot .~ Wat betreft de vierhonderd, hij zegevierde over de vijanden omdat de profeet, vrede zij met hem, zei : De beste van de brigades is vierhonderd en het beste van de legers is vierduizend . Wat betreft de vijfhonderd, het stopt ….

…Surat Al-Takathur, degene die het leest, zal een groep Al-Salahhah bezoeken . En al-Kirmani zei, een groep mensen die een religie en rivaliteit hebben, zal bij hem komen, en ze zeggen dat hij een valse beschuldiging heeft en dat hij niets van hen hoorde, en er werd gezegd dat hij de wereld zou bezetten en vraag wat er niet gebeurt . Jaafar al-Sadiq zei: Hij zal een asceet zijn en de wereld vermijden ….

…** Een visioen waarin de heersers van de zaak naar de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken . En onder het visioen dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zag, waarvan de eerste enkele van de metgezellen waren – moge God tevreden met hen zijn – werd vermeld in de hadith van Jabir bin Abdullah – mei God zij tevreden met hem – dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : “ Vanavond zie ik een goede man die Abu Bakr is toegewezen aan de Boodschapper van God. Moge God hem zegenen en vrede schenken en Umar toegewezen aan Abu Bakr en Nit Omar ) Jaber zei : Toen we opstonden van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, zeiden we : Wat betreft de rechtvaardige man, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en wat betreft wat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vermeld over sommigen van hen, zij zijn heersers. Dit is het gebod dat God zijn Profeet zond, moge God hem zegenen en hem vrede schenken ….

…Het wordt op veel manieren geïnterpreteerd, en de uitdrukkers hebben een verschil, en ze hebben het opgesomd, en elk van hen sprak iets en we herinneren ons wat ze zeiden in het origineel, dan vertakken we de woorden van elk van hen uitwerpselen is verboden geld en levensonderhoud van onrecht en vreugde, een weg banen, immoraliteit, woede tegen zijn vrouw, zonde, ziekte, berouw, vernedering, het onthullen van een verborgen zaak, verraad, prima, schade, ellende en beschuldiging En het product van boomgaard, naastenliefde, illusie, leed, verlies, uitkering, echtscheiding, enzovoort ….

…Politie Als je droomt dat de politie je probeert te arresteren op beschuldiging waarvan je onschuldig bent, dan voorspelt dit dat je afgunst en concurrenten zult overwinnen en van ze af zult komen . Als u niet onschuldig bent en door de politie wordt betrapt, kunt u een seizoen van opeenvolgende pijnlijke ongelukken verwachten . Als je in een droom een ​​politieagent op patrouille ziet, weet dan dat je in een sfeer van angst en bezorgdheid over je zaken en zorgen leeft ….

…Het is in een droom leedvermaak en roem, en misschien was het een hoog lot . En misschien wees hij op de beschuldiging en laster in de show, tenzij het een straf is, want het is een bewijs van het afbetalen van de schuld ….

…Breekbaar en hasj zijn twee soorten plezier die in een droom de goede toestand van een persoon aangeven . En hij zijn zij in een droom, en hij leidt de boetedoening voor zonden, want hij, vrede zij met hem, zei : ( Wat de gelovige overkomt van een casting of beschuldiging, zelfs als hij zich om hem zorgen maakt, verlaagt de Almachtige God zijn zonden ) en de zorg duidt op liefde, en wie ziet dat hij bezorgd is, zal door liefde worden gekweld ….

Ibn Sirin zei: Wie denkt dat hij streeft naar het belang van God, geeft de integriteit van zijn toestand, zijn afhankelijkheid, de breedte van zijn levensonderhoud en zijn rijkdom aan, volgens de Almachtige die zegt: ~ Wie migreert omwille van God zal veel liefde in het land vinden . ~…

Surah Al-Israa duidt op eer en verheffing bij God en bij de schepping, overwinning op vijanden, of beschuldiging of rampspoed van een koning of een oudste of een ongehoorzaam kind

…Explosie Als u droomde van explosies, voorspelt dit dat de verwerpelijke acties van degenen die met u zijn geassocieerd, u tijdelijk verlies en wrok zullen veroorzaken, en dat het werk u ook zal storen . Als u droomde dat uw gezicht, of de gezichten van anderen, zwart of misvormd was, dan betekent dit dat u van dwaasheid wordt beschuldigd en dat de beschuldiging oneerlijk zal zijn, ook al kunnen de omstandigheden u beschuldigen . Als je de lucht vol rook en puin ziet, duidt dit op ongebruikelijke onvrede in zakenkringen en op veel sociale vijandigheid . Als je droomde dat je omringd was door vlammen of een vogel in de lucht als gevolg van een explosie die je wegblies, voorspelt dit dat ontrouwe vrienden de onschendbaarheid van je rechten zullen schenden en je vertrouwen zullen schenden . Meisjes moeten na zo’n droom op hun hoede zijn voor collega’s van het andere geslacht ….

…Daniël zei: ‘Wie ziet dat hij iemand strijkt of strijkt, dan hoort hij woorden die nutteloos zijn en die zijn hart kunnen aantasten of beschuldigd kunnen worden van een beschuldiging, en als het strijken te wijten is aan een probleem, dan duidt het op de goedheid van zijn religie en wereld . ~…

…En wie ziet dat hij op de preekstoel predikt terwijl hij daarvoor in aanmerking komt, dan zal hij verhevenheid en autoriteit verwerven in religie, en als hij het niet waard is, dan zal hij worden getroffen door enkele van de rampen van de wereld, en wie dan ook ziet dat hij niet verloofd is terwijl hij in functie is, de zaak waar hij om vraagt, is onmogelijk voor hem en kan uit zijn functie worden ontslagen en wie ziet dat de prediker geïsoleerd is van zijn toespraak Hij heeft een andere persoon vervangen of heeft een ongeluk gehad , en dit wordt geacht in het bezit van die plaats te zijn, en wie ziet dat hij het volk aanspoort, dan onderneemt hij een zaak waarin hij zal heersen als hij waardig is en er wordt gezegd dat hij een volk roept voor de waarheid en het pad van de rationaliteit, en als hij ziet dat hij gepredikt wordt, dan is zijn behoefte onmogelijk voor hem en wordt niets vervuld voor hem is degene die ernaar zoekt en wie het ook ziet Hij spreekt woorden die de sharia tegenspreken, omdat hij staat bekend om schandaal s, dus laat God om vergeving vragen en wie een raad ziet die een groep geleerden bevat terwijl hij bovenaan de plaats zit en dat niet waard is, dan zal ik een ramp hebben die mensen noemen en hun woorden erover accepteren, en als het waardig is, dan is het een toename in kennis en verheffing. Als het concilie werd gehouden vanwege een proces of huwelijk, dan is het bewijs Voor het aangaan van een vreselijke zaak en de bestraffing ervan voorgoed, en als het te wijten is aan leer, hadith, jurisprudentie of iets dergelijks, dan is het het voorkomen van goed en zegen, en er werd gezegd een genade van God Almachtig en misschien duidt iets dergelijks op een vertrouwen…

…De vrouw : het volmaakte is een indicatie van wat er aan haar naam is ontleend, hetzij uit wereldse zaken omdat het werelds is, plezier en genot, of uit de zaken van het hiernamaals omdat het de religie corrigeert . En misschien duidde het op het gezag, omdat de vrouw met hartstocht en verlangen over de man regeert, en hij is hierin en streeft haar belangen na als een slaaf . En het duidt de Sunnah aan omdat het draagt, baart en melk geeft, en misschien duidt het op het land, de feddan, de boomgaard en andere samenstellingen . Degene die een vrouw zag die bij hem of haar koning kwam of haar veroordeelde, of hem uitlachte of naar hem toe kwam, onderzocht zijn zaak of hij ziek was met een maag en dergelijke, of dat de vrouw werd beschreven als kameel of ze denkt dat ze heet is, dan zal hij het getuigenis ontvangen . Zo niet, maar zij is een van de vrouwen van deze wereld, dan is hij ontsnapt aan waar hij in is en heeft hij deze wereld bereikt . En als een arme dat zag, zou hij geld ten goede komen . En als hij ziet dat degene die Sultan nodig heeft, laat hem bij haar pleiten en tegen haar vechten . Als hij ziet dat hij een schip of dier heeft dat afwezig is, moet hij hem aanbieden waar hij tevreden mee is . Als een gevangene dat ziet, wordt hij vrijgelaten vanwege haar schoonheid en de vagina die bij haar is, en als iemand dat ziet bij het behandelen van een implantaat of een implantaat, dan moet hij doorgaan en het behandelen . Als hij het aan het publiek ziet, dan is het iets dat aan mensen wordt gepresenteerd of in hen neerdaalt . Als ze een prominent gezicht had, was haar zaak duidelijk . En als ze gesluierd was, was haar zaak verborgen . Als het mooi is, is het aangenaam, en als het lelijk is, is het lelijk . Als ze hen aanspoort, instrueert en veroordeelt, dan is het goed in religie, en als ze ze tegenwerkt, ze aanraakt, accepteert of haar naaktheid aan hen blootstelt, dan is het een verzoeking waarin ze vergaat en wordt verzocht door het uit de pijn ervan of er iets uit verkregen in de droom of het verkregen in dromen, en het kan een fort zijn en buit in dat jaar waarin ze zich bevinden . En als hij het ziet temidden van mensen of in de moskee, want goed kan een beproeving zijn, want de Almachtige God zegt : ~En wij eren jullie met kwaad en goed is een beproeving .~ Als hij ziet dat het bij hen binnenkomt of naar beneden gaat, dan is het het jaar dat komt nadat ze binnen zijn ….

…En tevredenheid wordt geïnterpreteerd door het proces of de beschuldiging, en wie denkt dat hij iets vertelt, duidt het proces, de beschuldiging, het verdriet en de schuld aan ….

…De Kaaba : misschien duidt het op gebed omdat het de qiblah is van de aanbidders, en het duidt de moskee en de moskee aan omdat het het huis van God is, en het duidt degene aan die hem volgt en wordt geleid door zijn leiding en terugkeert naar zijn gebiedt en spreekt anderen niet tegen, zoals de islam, de koran, de soenna, de koran, de sultan, de heerser, de geleerde, de vader, de meester, de echtgenoot, de moeder en de vrouw, en het kan wijzen op de hemel. Omdat het het huis van God is . Het paradijs is zijn thuis en hij kan het bereiken . En het kan aangeven wat moskeeën en moskeeën aangeven in termen van seizoenen, groepen, markten en revalidatie . Wie de Kaaba ziet, zijn huis zal worden gezocht door mensen en voor zijn deur druk vanwege een sultan die hem kan bereiken of een kennis die hij onderwijst, of een eervolle, hooggeplaatste, sultan of kluizenaar die trouwt . En als hij een slaaf was, dan bevrijdde zijn meester hem, omdat de Almachtige God zijn huis bevrijdde uit de handen van de machtigen . Maar als hij bij haar in de buurt is of een van zijn rituelen uitvoert, dan dient hij een sultan, een geleerde, een aanbidder, of zijn vader of zijn moeder, of een vrouw of een meester met raad, gerechtigheid, arbeid en vermoeidheid . En als hij zag dat hij bij haar binnenkwam, zou hij trouwen als hij vrijgezel was, en bekeerd tot de islam als hij een ongelovige was, en hij keerde terug tot gebed en gerechtigheid als hij het niet wist, en om zijn ouders te gehoorzamen als hij ongehoorzaam was . Anders gaat hij het huis van een sultan, een heerser of een jurist binnen voor een zaak die blijkt uit het verhogen van zijn slaap en zijn toestand in zijn waakzaamheid, tenzij hij bang is terwijl hij wakker is, want hij is veilig voor wie hij maar wil . En als hij ziek is, dan is dat zijn dood en zijn overwinning, vooral als hij in een droom met een stille baard naar haar toe werd gedragen zonder te spreken of ongeklede kleren aan te trekken, dan zal hij de wereld verlaten en gehoor geven aan de roep van de Almachtige God. en leiden, als God het wil, naar de hemel . Maar als hij haar in een land of plaats heeft gezien, als het visioen specifiek was voor degene die het zag, en hij zag geen groep mensen bij hem toen hij het zag, kijk dan naar zijn toestand, en of hij dat wel was. wachtend tot de vrouw haar huwelijk had gesloten en hij op haar moest wachten, toen kwam haar zaak dichterbij en was ze dicht bij haar komst, vooral als hij haar in haar buurt of in zijn buurt zag, en als hij het binnengaat terwijl hij bij hem is hem, werd het hem gegeven, en als hij het binnengaat, zal hij haar eerder snel in haar huis binnengaan, vanwege de nabijheid van de Kaaba tot het van erachter en de moeilijkheid van de afstand, en als hij het in dat hij was zich niet bewust van zijn religie of verzuimde te bidden, dan is het een waarschuwing en een waarschuwing tegen hem om te laten wat hij moet doen om het in zijn plaats te richten, en evenzo, als hij iemand is die verplicht is om de hadj en heeft hem over het hoofd gezien, hij heeft zijn geheugen in zichzelf verloren en heeft hem genoodzaakt ernaar te komen, en als dat allemaal en het visioen van het gewone volk verzamelde zich eromheen in een droom en hun lawaai in haar in dromen, dan komt ofwel een rechtvaardige heerser voor hen, of een heerser of een geleerde man of een mannelijke imam die naar de bedevaart van mensen komt of ver weg reist , of zijn huis verlaat na een ongeluk dat hem overkomt of een verplichting die hem verplicht of een dode persoon aan hem overlijdt, dan volgen mensen hem en lopen om hem heen om voor hem te bidden en hem te zegenen, enzovoort ….

…En al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij op de trompet blaast, het is een valse verklaring die door hem is afgegeven en hij zweert bij hem het te geloven en de consequentie van de zaak zal zijn waarheidsgetrouwheid laten zien door zijn leugens en misschien geeft het blazen op de trompet aan vier indringers omdat het er een teken van is en het is vermeld in de boeken van fiqh dat als de hoorn een jaar is, het een reis is voor de Hijaz of voor oorlog omdat de berijder ermee zal meegaan. En het leger en een geheime zaak en roem tonen ….

…Hetzelfde geldt voor de baksteen van het shirt : als het authentiek en nieuw was met zijn knopen, zou de eigenaar ervan dus een goede zaak zijn . Als de yoghurt versleten en afgebroken is, of hij denkt dat hij van zijn hemd is gevallen, dan wordt de eigenaar van het hemd verdeeld over zijn zaken en zijn bestelling, want het hemd in zakken doen is zijn zaak ….

…Het dorp : het bekende duidt zichzelf en zijn mensen aan en wat er vandaan komt en wordt erdoor gekend, omdat de plaats zijn mensen aanduidt, zoals de Almachtige zei : ~ Vraag het dorp ~, waarmee hij zijn mensen bedoelt . Misschien wees het dorp op de verblijfplaats van onrecht, ketterijen, corruptie, vertrek uit de groep en afwijking van de opiniegemeenschap van de mensen van Medina, en daarom noemde de Almachtige God de rol van de onderdrukkers in zijn boek in de dorpen . Het kan verwijzen naar het huis van de mieren, en het huis van de mieren verwijst naar het dorp, omdat de Arabieren het een dorp noemen . Degene die een dorp verwoest of verwoest, of ziet dat het verwoest is en degenen die erin zijn verdwenen zijn, of er is een stroom in verdwenen of met vuur verbrand, en als het bekend is, loopt er autoriteit over het, en dit kan wijzen op sprinkhanen. , wildernis, takjes en woeker . En vul de mierenhoop in het dak van het huis in, evenals ondersteboven die dat gemaakt heeft met de nis van mieren of slangen, behalve de mensen van het dorp met onrecht en agressie, en op een kerk of huis dat beroemd is om immoraliteit, en wie ziet dat hij een versterkt dorp is binnengegaan, doodt of vecht omdat de almachtige God zegt : “Ze vechten niet allemaal tegen jullie, behalve in versterkte dorpen . ‘ En er werd gezegd dat wie zag dat hij van land naar dorp ging, hij een eenvoudige zaak zou verkiezen boven een mooie zaak, of hij heeft een goede daad verricht waarvan hij denkt dat deze goed is, of hij heeft goed gedaan dat hij denkt is slecht, dan keert hij ervan terug, en niet met bewering, en als hij ziet dat hij een dorp is binnengegaan, dan volgt Sultan, als hij vertrekt uit een dorp, dan zal hij ontsnappen aan ontbering en rust, omdat de Almachtige God zegt : ~ Breng ons uit dit dorp, de onderdrukker van zijn mensen .~ Als hij ziet dat een welvarend dorp is verwoest en boerderijen leeglopen, dan is dat een misleiding of een ongeluk voor de eigenaren . En als hij ziet dat het vol is, dan is hij dat ook. de goedheid van de religie van haar meesters ….