Gevangenis is in een droom een ​​indicatie van de noodzaak van religie als het de opsluiting van de sharia was en als de gevangenschap van de sultan duidde op bezorgdheid en verdriet vanwege laster of hypocrisie . En de onbekende gevangenis is een indicatie van de wereld . Gevangenisstraf duidt op de vrouw die lastigvalt of zwijgt, en de tong is opgesloten van geklets, en kan duiden op de intriges van de vijanden en de beschuldigingen, het graf en de religie, en het nalaten van reizen vanwege ziekten of gebrek aan energie, en duidt op armoede en ongemak, en het betreden van de gevangenis duidt op een lang leven en ontmoeting met dierbaren . Ze zijn gevangenis en melancholie . En wie voor zichzelf kiest voor een vrije gevangenis van zonde . En wie zag dat hij uit de gevangenis was vrijgelaten, ontsnapte aan een ziekte . En als de gevangene zag dat de gevangenisdeuren openstonden, ontsnapte hij . Degene die hem gevangen zette, of hij er een dakraam en het licht erin zag, of hij zag dat het plafond was verwijderd . En opsluiting van de gezondheid van de reiziger en de dood van de patiënt . En wie ziet dat hij in de gevangenis van een betrouwbare sultan zit, dan overkomt hem iets onaangenaams, of dat hij in een wolk zit, wordt gehoopt dat hij wordt vrijgelaten, en als hij ziet dat hij eruit is, dan komt hij eruit. die mond . Als hij op reis was, verwaarloosde de gevangenis hem, en als hij ziek was, was hij ziek . En er werd gezegd : wie ziet dat hij in de gevangenis zit, dat is een antwoord dat wordt beantwoord, en een vertrek van hen en verdriet op het verhaal van Jozef, vrede zij met hem . En wie zag dat hij in een onbekende gevangenis zat en eruit kwam, dat was zijn graf . En wie ziet dat hij een onbekende gevangenis of een smal huis in een grote ruimte heeft achtergelaten, duidt op troost en opluchting . En wie ziet dat hij gebonden is in zijn huis, zal het goed doen of hem in zijn gezin zien . En wie ziet dat hij opgesloten zit in een huis dat hij niet kent, zal trouwen met een vrouw die baat heeft bij haar geld en een zoon . En wie ziet dat hij gedocumenteerd is en in nood verkeert, zal worden gered van wat hij vreest . En wie ziet dat hij een gevangenis aan het bouwen is, zal een man ontmoeten als een imam die ontsnapt, en de mensen van die gemeenschap zullen hem naar de prijzenswaardige manier verwijzen . Gevangenis duidt op de dood . En misschien wijst hij op de ziekte die hem verhindert te handelen en opstaan, en misschien duidt hij op ijdelheid, of de hel omdat het de gevangenis is van de ongehoorzame en de ongelovige, en als hij een dode in de gevangenis ziet en hij is een ongelovige, dat wil zeggen bewijs van de hel, en als hij een moslim is, dan is hij een gevangene in de hel met zonden die op hem zijn gebleven . En als een persoon zichzelf in de gevangenis ziet en hij reist op een land of schip, is dat iets dat hem hindert van regen, wind, vijand of een bevel van de sultan, en als hij niet reist, gaat hij een plaats binnen waar hij is ongehoorzaam aan God de Almachtige, zoals een huis van ontrouw en ketterij of een overspelig huis of een kater . De cipier in de droom is een doodgraver ….

Gevangenisstraf : het geeft aan wat de duiven aangeven, en misschien duidt het op de ziekte die hen belet te handelen en op te staan, en misschien duidt het erop dat de geest niet reist, en misschien duidt het op het graf, en het kan op de hel duiden, omdat het de gevangenis van de ongehoorzame en ongelovige, en omdat de gevangenis de verblijfplaats van straf is en de plaats van mensen van misdaad en onrecht . Wie zichzelf in de gevangenis ziet, kijk naar zijn toestand en de staat van de gevangenis, en als hij ziek is en de gevangenis is onbekend, dan is dat zijn graf, waarin hij zal worden opgesloten tot aan de opstanding, en als de gevangenis bekend is, zijn ziekte duurt en ik hoop dat hij opstaat en opstijgt naar de wereld die een gevangenis is voor iemand zoals hij, wanneer het nieuws aangeeft dat het de gevangenis is van de gelovige en het paradijs van de ongelovige, en of de patiënt een crimineel was , dus gevangenschap is onbekend, zijn graf en bekend is een teken van de duur van zijn verblijf in zijn ziekte, en zijn leven hoopte niet tenzij hij berouw had of hem begroette tijdens zijn ziekte . En als hij een dode in de gevangenis ziet, als hij een ongelovige is, is dat een bewijs van de hel, en als hij een moslim is, dan wordt hij vanuit het paradijs opgesloten met zonden en gevolgen die op hem blijven. Wat betreft de gezonde buurt, hij ziet zichzelf in de gevangenis, dus kijk ook naar waar hij in zit. Als hij op een land of een schip reist, wordt hij getroffen door een geest. En obstructie door regen, wind, vijand, oorlog of een bevel van een heerser . En als hij niet op reis was, zou hij een plaats binnengaan waar hij God ongehoorzaam was, zoals de kerk, het huis van denken en ketterij, het huis van een overspeler of de sluier, elke persoon volgens zijn bestemming . En wat is er in zijn waakzaamheid dat wordt onthuld wanneer de kwestie, of bekend over hem door roem of de toename van zijn slaap door zijn woorden en daden in zijn dromen . Sommigen van degenen die zagen dat hij voor zichzelf koos, omdat een vrouw door hem zou worden verzocht namens hemzelf, en God zou hem afleiden van haar complot en hem van hem vertellen, want de Almachtige zei : ‘De Heer van de gevangenis is mij dierbaarder dan waartoe ze me roepen . ~ Het is overgeleverd dat Sapur bin Ardashir, tijdens het leven van zijn vader, zag alsof hij het bouwen van gevangenissen, waarbij varkens en apen van de Romeinen, en het invoeren van hen in het, en hij had eenendertig kronen op hem, dus hij vroeg de ene die hem kruiste en zei : Ze heeft eenendertig jaar, en wat betreft het bouwen van gevangenissen, met hun aantal bouwt u steden en neemt u de Romeinen en neemt u ze in . Het was zo . Alsof hij na de dood van zijn vader de koning van de Romeinen nam en de stad Nishapur, de stad Ahvaz en de stad Sauran bouwde ….

Gevangenis Als je een gevangenis in een droom ziet, voorspelt dit pech op elk gebied . Als je eindelijk iemand uit de gevangenis ziet komen, zul je je pech overwinnen . Als je droomt dat je in de gevangenis zit, zal de tussenkomst van jaloerse mensen je ervan weerhouden een winstgevende baan te vervullen, maar als je uit de gevangenis ontsnapt, zul je een periode van passend werk genieten . Als u anderen in de gevangenis ziet, moet u privileges verlenen aan mensen waarvan u denkt dat ze ze niet waardig zijn . Als je negers in de gevangenis ziet, betekent dit problemen en verlies als gevolg van nalatigheid . Als een meisje droomt dat haar minnaar in de gevangenis zit, zal dit een teleurstellend personage voor haar zijn en zal hij een bedrieger blijken te zijn ….

…Met betrekking tot de gevangenis, wie ziet dat hij een onbekende gevangenis is binnengegaan, zal worden uitgelegd in het graf, en als het bekend is, is het verdriet en schade, en als hij ziek is, dan een ziekte die aanhoudt. En als hij ziet dat hij in een huis is gedocumenteerd, dan zal hij goed lijden, en als een vrouw ziet dat ze in de gevangenis zit, dan trouwt ze met een man van grote mate, en als ze getrouwd is, dan moet ze goed zijn en die Hij zag dat hij gehandicapt was op een plaats waar hij niet uit kon komen, omdat het een capaciteit, ruimte en gratie is, vooral als hij een student van kennis is en wie ziet dat hij uit detentie is gegaan, dan komt hij van wat erin zit van een onaangename zaak in religie en de wereld tot goedheid en goedheid daarin en daar zit niets goeds in voor de bevelhebber en degene die zag dat hij uit de gevangenis ontsnapte Het is zijn redding of zijn dood, en wie het ziet dat hij de gevangenis binnenging en dan eerder weer uitgaat, hij zal volledig krijgen wat hij wilde…

…Als je in een droom op bezoek komt, voorspelt dit gelukkige gebeurtenissen die binnenkort zullen gebeuren . Als uw bezoek niet succesvol was, geeft dit aan dat er kwaadwillende mensen zijn die eraan werken om uw vreugde en geluk te bederven . Als een vriend je bezoekt, voorspelt dit dat je goed, gelukkig nieuws zult horen . Als de vriend verdrietig en moe lijkt, zal het bezoek slecht nieuws met zich meebrengen en kan er wat leed en bezorgdheid volgen . Als een vriendin je bezoekt en ze draagt ​​zwart-wit en ziet er bleek of ziek uit, dan gebeurt er een verdrietig ongeluk voor je of word je ernstig ziek ….

…Het visioen van alle jongens van God is genoemd – de Almachtige – door te zeggen : ( en ging met hem een ​​van die jongens de gevangenis binnen , ze zei dat de andere tijdperken wijn ik liet zien en zei dat ik boven mijn hoofd brood bracht, eet de vogel van hem Nbina Ptooelh Voorwaar, we zien jullie van weldoeners ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. Toen vertelde hij hun de interpretatie van elk van hen, dus zei hij: ( O vrienden van de gevangenis, wat betreft een van jullie, zijn Heer zal wijn drinken, en de ander wordt uitgeschonken, en jullie eten medicijn uit zijn hoofd. ) Surat Yusuf, vers 36. Youssef, vrede zij met hem, werd geïnterpreteerd zoals hem werd verteld . Een van hen werd gekruisigd totdat ik de vogel uit zijn kop at , en de andere verliet de gevangenis en diende de koning . Ibn Jarir en al-Hakim vertelden op gezag van Abdullah bin Masoud – moge God tevreden met hem zijn – die zei : (De jongens die naar Yusef kwamen – moge zegeningen en vrede zij met hem – in het visioen loog alleen, dus toen hij begon hun visie, zeiden ze : We speelden en Yusef zei : (de materie waarin je je ondervraagd .) gouverneur zei : true op de toestand van de twee sjeiks overeengekomen, gouden Samenvattend , de zoon van velen, zei : als goed zoals geïnterpreteerd door Mujahid en Abdul Rahman bin Zaid bin Aslam en anderen , en die droom wordt Bbatal samengevat en het moet Ptooelh worden geïnterpreteerd ….

…Hij werd vrijgelaten uit de gevangenis vanwege een visioen 113 – Musa bin Jaafar bin Muhammad bin Ali bin Ali bin Ali bin Abi Talib was vroeger veel aanbidding en visage, en hij riep de Mahdi naar Bagdad en zette hem gevangen, en toen hij werd op sommige avonden zag hij de Mahdi Ali bin Abi Talib tegen hem zeggen : Mohammed : ( Was je ongelukkig dat als je het overnam, je het land zou bederven en je genade zou afsnijden )? Surah Muhammad, vers 22 werd bang wakker en beval hem ‘s nachts Vocilh met hem uit de gevangenis te halen en hem omhelsde en hem te aanvaarden en het verbond zou niet moeten zijn, noch op een van zijn kinderen, hij zei : God, wat deze Shany niet voorgekomen, zei ik : geratificeerd . En hij beval hem drieduizend dinars, en hij beval hem naar Medina (1) 114 – op gezag van Ayoub die zei : Een man vroeg Mohammed die zei : Ik zag alsof ik brood at terwijl ik aan het bidden was, dus hij zei : Kebis is toegestaan voor u en het is niet toegestaan voor u om te eten tijdens het gebed, dus hij zei tegen hem : Heeft u uw vrouw te accepteren, terwijl je Vasten bent? Hij zei : Ja, hij zei : niet doen ….

…Wie ziet dat hij een onbekende gevangenis is binnengegaan, zal in het graf worden uitgelegd, en als het bekend is, is het leed en schade ….

…Als een vrouw ziet dat ze in de gevangenis zit, zal ze trouwen met een man van grote mate, en als ze getrouwd is, dan is ze vrij en beschermd en moet ze het goede bereiken ….

…En wie ziet dat hij uit een onbekende gevangenis komt of door een nauwe deur, dan is hij in alle gevallen en handelingen zeer lovenswaardig ….

…En wie ziet dat hij in de gevangenis zit, wat een kenmerk is van een huishouden dat hij niet kent, dan trouwt hij met een vrouw en krijgt hij geld van haar en een zoon ….

…En er werd gezegd dat degene die zag dat hij in de gevangenis zat, het de beantwoorde oproep was ….

…En wie zag dat hij uit de gevangenis ontsnapte, is op twee manieren, ofwel zijn redding of zijn dood, toen sommigen van hen dat zagen en hem herhaaldelijk berechten ….

…En wie ziet dat hij de gevangenis heeft verlaten en erin wil terugkeren, dan zal hij afstand hebben genomen van iets dat gehaat is, en dat de Shaytaan hem heeft gevraagd om het te verbeteren, en als hij erin gaat, zal hij terugkeren naar wat hij had van het kwaad. ….

…En wie ziet dat hij de gevangenis is binnengegaan en dan spoedig weer vertrekt, zal volledig ontvangen wat hij wenst ….

En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij het graf van Mozes bezocht, vrede zij met hem, de verplichting van het Paradijs is ….

…En wie ziet dat hij een profeet bezoekt, of hij nu levend of dood is, dan wordt dit op drie manieren uitgelegd. De eerste is als hij vroom is en zijn vroomheid neemt toe, en als hij ongehoorzaam is, zal God hem vergeven, en de tweede is het bewijs dat hij van de mensen van het Paradijs is en tot de winnaars behoort ….

Hij zag in zijn maag een toename of afname, het zit in zijn geld en zijn zoon . Als hij ziet dat hij het huis van de imam is binnengegaan, zal hij de zaken van zijn familie overnemen en een overvloed aan levensonderhoud verwerven ….

…Degene die ziet dat hij ernaar streeft de bedevaart te zoeken of de profeet (vrede zij met hem) of het heilige huis te bezoeken, dan vraagt ​​hij om iets prijzenswaardigs en bedankt voor zijn daad door te zeggen: vrede zij met hem : reis niet behalve naar de drie plaatsen van Mekka, Medina en Jeruzalem . Er werd gezegd dat hij drie dingen bedoelde. Sommigen van hen zeiden majesteit in zijn bestemming, perfectie in zijn religie en schoonheid in zijn daden, omdat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, Mekka vergeleek met majesteit, Medina met perfectie en het Heilige Huis met schoonheid ….

En wie ziet dat hij uit detentie kwam, hij zal worden vrijgelaten van wat erin is, van iets dat gehaat wordt in religie en de wereld tot goedheid en goedheid, en daar is niets goeds in voor prinsen ….

…Het komt zelden voor dat hij vertelt dat een koning der koningen kinderen had en dat zij een jurist hadden uit de goede mensen die hen de Koran leerde en hen strafte, dus stierf hij, dus gingen zijn kinderen op een dag naar de grond omdat van het bezoek, en ze wasten zich bij zijn graf en spraken over iets van wereldse zaken en een vijgenverkoper kwam langs hen, dus kochten ze van hem en aten en lieten ze vijgschillen naar het graf gooien, daarna keerden ze terug naar hun huis en zagen hun vader die nacht in de droom van de jurist, dus hij zei tegen hem: Zeg tegen je kinderen dat ze mijn bezoek moeten afbreken, want ze verwonden me bij het schillen van vijgen, en ze spraken bij mijn graf met woorden die vergelijkbaar waren met ongeloof . Ik vertel je dit, dus de sjeik zei en vertelde hen het visioen, dus riepen ze allemaal en zeiden: ‘Glorie zij God, Hij blijft ons disciplineren en onderwijzen in deze wereld en het hiernamaals ….

…Zelden vertelde hij dat een man de pelgrimstocht van de profeet miste, moge God hem zegenen en vrede schenken, en zijn borstkas werd strak zodat hij de profeet zag, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en zei : Als je de bezoek, bezoek het graf van Abdullah bin Ahmed Tabataba . De eigenaar van het visioen was van het volk van Egypte, moge God hem genadig zijn ….

…Al-Fustat: Wie in een droom ziet dat hij een paleis boven hem sloeg, dan treft hij een autoriteit en versterkt hij zijn bevel . Of bezoek de graven van martelaren . En wie een pot, een tent of een tent in een schaal van aarde ziet, dan is hij een martelaar . En Fustat is de koning, dus als zijn macht wordt opgevouwen, zal hij omkomen en zal zijn leven opraken . En wie de stranden of een aantal daarvan ook bezit, dit duidt op een zegen waarmee hij gezegend is . En het onbekende van de bassins, paviljoens en koepels, of het groen of wit is, duidt op gerechtigheid en getuigenis, en of het dat bereikt door aanbidding, of duidt op een bezoek aan Jeruzalem . Zie ook de selectiekader ….

…Putten : Wat betreft de put van het huis, het kan zijn Heer aangeven, omdat hij zijn waarden is . Misschien verwijst ze naar zijn vrouw, omdat hij in haar een emmer aangeeft, en zijn touw in haar neerdaalt om water te onttrekken, en ze draagt ​​water in haar maag als ze vrouwelijk is . En als de interpretatie ervan een man is, is het water zijn geld en zijn levensonderhoud dat wordt geleverd door zijn familie, en hoe meer goed hij is dat niet in het huis wordt gegoten, en als het overstroomt, is dit zijn geheim en zijn woorden, en hoe minder zijn water is, hoe minder zijn inkomsten en de zwakte van zijn levensonderhoud . Wanneer zijn water dicht bij de hand is, duidt dit op zijn goedheid, vrijgevigheid, nabijheid tot wat hij heeft, en zijn geld voor zijn geld, en als de put een vrouw is, is het water ook haar geld en haar foetus, dus hoe dichterbij het is aan de hand, haar geboorte is nabij, en als het over de aardbodem overstroomt, zal het hem baren of omverwerpen, en misschien duidt de put op de dienaar, de slaaf en het beest. Iedereen die in zijn gezin profiteert van de verkoop van water en de oorzaken ervan, of van reizen en dergelijke, omdat de onbekende bron kan duiden op reizen, omdat de emmers er doorheen gaan en komen en reizen en terugkeren op dezelfde manier als onderweg reizigers . Misschien geeft de onbekende put die wordt uitgeoefend in de wegen, die zich in de valleien bevinden, de markten aan waar iedereen die het krijgt krijgt waarvoor hij bestemd is . En zijn emmer en droeg hem eraan vast te klampen . Misschien duidde het op de zee, en misschien duidde het op de badkamer en de moskee waarin het vuil van de aanbidders werd gewassen, en misschien duidde het op de wetenschapper die kennis put uit hem die de zorgen onthult . Misschien wees ze op de overspelige vrouw die langskwam en haar wilde hebben . Misschien wees het op de gevangenis en het graf van wat er met Joseph in de kuil was gebeurd . Wie ziet alsof hij in een onbekende put is gevallen, als hij ziek is, zal hij sterven, en als zijn schip kapot is gegaan en in het water is geraakt, en als hij over land reisde, sneed hij de weg af en bedroog hem en zichzelf verraden, en als hij een ruzie was, werd hij gevangengenomen, anders ging hij een dwingende badkamer binnen, of ging hij een huis binnen. Een overspelige vrouw . En als hij een emmer haalt uit een onbekende bron, als hij een lam heeft, predikte hij namens hem door een jongen, omdat hij verheerlijkt zei : “ Toen maakte hij zijn emmer en hij zei: O goed nieuws, dit is een jongen . ~ En als hij koopwaar op zee of op het land had, werd die naar hem gebracht of bereikte hem . En als hij een zieke had, werd hij wakker en ontsnapte en besloot hij . Als hij een gevangene had, ontsnapte hij uit de gevangenis . En als hij een reiziger had, kwam hij van zijn reis . Zo niet, en hij was alleenstaand, dan trouwde hij . Anders pleitte hij bij een sultan of heerser in zijn nood en werd voor hem vervuld . En dat allemaal als een emmer intact en vol leek . En de Arabieren zeggen : leid ons hier alstublieft mee, dat wil zeggen, we hebben u gesmeekt . En als dat allemaal geen kennis vereiste, en als hij het niet gooide, dan zou de put het drijven, trekken en veroorzaken, dus wat nuttig is uit het water is net zo nuttig als het, en als hij het morst of morst , het vernietigt het en geeft het uit . De dichter zei : Hij zoekt niet het leven door wensdenken … Maar ik gooi emmers in de emmers en vul ze in fase en fase … Je brengt slib en een beetje water en sommigen van hen zeiden : Als een man de Nou, dan is ze een lachende en opgewekte vrouw, en als ze een vrouw ziet, dan is hij een man met goede manieren . En wie ziet dat hij een put met water erin heeft gegraven, trouwt met een rijke vrouw en bedriegt haar, want graven is bedrieglijk . Als er geen water in zit, heeft de vrouw geen geld . Als hij van het water drinkt, dan haalt hij geld uit bedrog als hij degene is die graaft, anders is het door de hand van degene die graaft, of door zijn gif, of door zijn hakken achter hem aan . Als hij een oude put ziet in een plaats, een huis of een dorp waaruit de exporteurs of degenen die aankomen worden getrokken door het touw en de emmer, dan is er een vrouw of de manlief van een vrouw of haar waarden waar mensen van profiteren in hun levensonderhoud, en doordat hij een goede vermelding heeft van de plaats van het touw dat in het water wordt geworpen, want de Almachtige God heeft gezegd : ‘En houd je vast aan de touwen van God allemaal. ‘ Als hij ziet dat er water uit die bron stroomt en eruit gaat, dan zijn ze verdrietig en huilen ze daar . Als het gevuld is met water en het stroomt niet uit, dan is er niets mis met het vinden van dat goede en slechte . Als hij ziet dat hij een put aan het graven is om zijn boomgaard te besproeien, neemt hij medicijnen waarmee hij gemeenschap heeft met zijn gezin . Als hij ziet dat zijn bron meer overstroomt dan leegloopt totdat het water de huizen binnenkomt, dan zal hij in de problemen komen als hij op geld stuit . De manieren om dat te doen totdat hij het huis verlaat, omdat hij eraan ontsnapt en evenveel van zijn geld uitgaat als hij het huis uit krijgt . En wie ziet dat hij in een put met chaotisch water is gevallen, hij zal zich gedragen met een onrechtvaardige man van gezag en worden gekweld door zijn complot en onderdrukking . En als het water helder is, dan schaft hij een rechtvaardige man af die tevreden met hem is . Als hij ziet dat hij valt of in een put wordt gestuurd, zal hij reizen . De put, als een man het op een onbekende locatie ziet en er is zoet water in, dan is het de wereld van de man en hij bevindt zich erin met een rijkdom aan zelfgenoegzaamheid die net zo lang een lang leven heeft als water . En als er geen water in zit, is het leven op . En het instorten van de put is de dood van de vrouw. Als hij ziet dat zijn voeten in de put hangen, dan beraamt hij met al zijn geld of wordt hij boos . Als hij in een put gaat en de helft ervan bereikt en de oproep geeft, dan is het een reis . En als hij zijn pad bereikte, hij leiderschap en voogdij verkreeg, of winst uit handel en goed nieuws, dan zou hij, als hij de oproep tot gebed in de helft van de put hoorde , geïsoleerd zijn als hij een wali was, en hij verloor als hij hij was een koopman, en sommigen van hen zeiden : Wie een put in zijn huis en land ziet, hij zal overvloed verwerven in zijn levensonderhoud, en gemak na ontbering en voordeel . Er werd gezegd dat degene die een begraven put sloeg, hij een pool met geld sloeg ….

…Valt de oprechte visie ? En de rechtvaardige is geen goed mens? Het is inderdaad een belangrijke vraag, en zijn antwoord is : dat de rechtvaardige Alodgat kan zien, maar een paar zeldzame mensen slaagden erin om Satan van hem te zien , anders dan omgekeerd, de waarachtigheid van zijn visioen van een zeldzame overheersing vergoot de duivel, het was overgeleverd door Anas ibn Malik dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem), zei : ~ A voor visie Een goede daad van een rechtvaardige maakt deel uit van zesenveertig delen van het profeetschap . Overeengekomen (1). Moslim vertelde Gods genade van Abu Hurayrah dat de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Als de tijd nauwelijks het visioen van een moslimleugen , en Asedkkm onlangs heeft benaderd, en het visioen van het moslimgedeelte van de vijfenveertig, is een deel van de profetie ~ (2). Al-Nawawi zei : er wordt gezegd dat het een retorische tijd is als een boot die de dagen en nachten deze lentedag matigt . En er werd gezegd dat wat wordt bedoeld is als de opstanding nadert , en de eerste is de beroemdste onder de mensen van de visie , en het kwam in een hadith die de tweede ondersteunt, en God weet het ws het beste . Van . Waarachtigheid is de grootste beschrijving van de profeten, wakker en dromend, en wie ze in de waarheid beschouwt, zal waarachtigheid verkrijgen uit zijn visioenen . Al-Muhallab zei : Mensen hebben drie graden hiervan : A – De profeten en hun visioenen zijn allemaal oprecht, en wat moet worden uitgedrukt, kan in hen vallen . B – rechtvaardig , en vooral op basis van hun visie op eerlijkheid , het bevond zich waar wat hun visioenen als Vtqa Raayaha niet volledig in een droom hoefde uit te drukken . C – Wie nog meer . . In hun visie is er waarheid en grieven, en ze zijn van drie soorten : 1 – Ze zijn gedekt , dus de meeste situaties zijn gelijk aan hen . 2 boosdoeners , en meestal op hun visie Alodgat en zeggen waar eerlijkheid , is getiteld Bukhari in zijn Sahieh : de deur van de visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en shirk (3). 3 _ ongelovigen , en neigen naar hun visioenen Alodgat en zeer zeldzaam waar eerlijkheid en verwijst naar dit interview : ~ De nieuwe Osedkkm visie Osedkkm ~ die werd overgeleverd door Muslim . Echte dromen van sommige van de ongelovigen hebben , zoals in het visioen van de schrijvers van de gevangenis met Jozef op hem , Allah zei : ~ ging binnen met de gevangenisjongens, zei een van hen, ik liet me Crush-wijn zien en de ander zei dat ik het liet zien ik breng boven mijn hoofd brood eet de vogel van hem Nbina Ptooelh Voorwaar, we zien je van weldoeners ( Yusuf : 36 ). zoals eerder getiteld Bukhari in zijn Sahih-deur : de visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en shirk , en vond plaats in de roman : een drankje dat ze mensen drinken , en je wilt drinken verboden , en naar verluidt zei sommelier tegen Joseph : Wright zoals gezien slapend, ik plantte een graan Vneptt ging waar drie clusters Fsrthn waren Sagit koning zei : blijf drie keer in de gevangenis en dan ga uit Vtsagah op uw gewoonte . was zoals hij uitkwam (4) , evenals het visioen van Mllekema, de Almachtige zei : ~de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten eten en andere Iabsat O Vul mij mijn visioenen in, als je de passagier wilt zien e van visie ( Joseph 43) wat betekent : magerheid is afgeleid van magerheid en de combinatie is mager en mager, en wat wordt bedoeld is het verschijnen van aansporingen M van humor . Sommige visioenwetenschappers schreven aan het deel van de profetie-visie alleen een goede gelovige toe die niet verworpen was . We hebben al het vers bij ons dat zegt : ~ oprechte goede moslim is degene die past als de profeten , Vokrm type, die Akram door de profeten , die het onzichtbare zien . Wat betreft de ongelovige en verworpenen en gemengd niet , indien bekrachtigd visioenen zijn soms hetzelfde is ook waar Clip Islamitisch vals , en niet alle gebeurtenissen hebben allemaal ervaring met de onzichtbare delen van de profetie , Kalkahen en de mijne ~(5) is voor ons voorzien om Imam Muhammad Safaareeni Hambali genade om te zeggen : laat het hem weten . Maar moet hier opletten dat de visie van het goede die de oorzaak is van enkele van de bepalingen is ingeleid, of deze nu zijn ondertekend in het tijdperk van de Boodschapper van de Apostelen, alleen goedgekeurd. » Wat betreft de andere mensen zijn missionarissen of Mndhirat , het kan in de uitdrukking Bishara naar zijn eigenaar van een charitatieve wereld of het hiernamaals , dat zijn de plekken waar hem te waarschuwen voor een gebrek aan of zijn werk of in zijn religie te verkorten , kwam in de interpretatie van het vers : ( en hij predikte dat Ichaelmh God alleen levend of van achter een sluier of zendt een boodschapper Viouha met zijn toestemming wat hij wil, hij is wijs ) ( Shura : 51). Enkele van de voorganger zei : ~ Van Ray Veil ~ , die in zijn droom, wat zelf – gezuiverd van ondeugden , wijkt vrouw het hart , en ontmoette Lawh slaap , en Antakec van de wonderen van de onzichtbare , en de eigenaardigheid minimum . Het is vriendelijk om hem in een droomoproepgesprek te hebben » en hem naar God te bevelen en hem in een droom te vertellen : De profeet vroeg vrede zij met hem voor het vers :~ zij mensen in dit leven en in het hiernamaals ~(6) En hij zei, ~ is de visie van het goede ziet de man of ziet hem ~ Verteld door Imam Ahmad (7). __________ (1 ) Akkoord , zie Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) en nucleair – op (23 \ 15) (2 ) nucleair – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Overgeleverd door Imam Ahmad 173 \ 1 verdrievoudigt Safaareeni – een verwijzing eerder ….

…1 – Tijd voor expressie : merk op wanneer sommige van de kruisingen die na de uitdrukking van een visioen zeggen : dit visioen na dat en dat zal vallen, in dagen of maanden of jaren, en sommige overdrijven totdat je vindt, zeggen soms vergelijkbare data , bijvoorbeeld : zal uw visie vallen op de derde dag van de maand De derde is na drie jaar, en sommigen van hen zeggen : het zal op zo’n datum vallen maanden ervoor of maanden erna, dus het begint niet zoals de vorige . Na mijn onderzoek voor dit onderwerp en vond een aantal vaste teksten, ik laten zien en commentaar op wat God opent en zeggen : De eerste directory : In het verhaal van Jozef , ascites zag Bosevh vrede zij met hem Rabah en snee in zijn vader zei tegen zijn vader : Toen Jozef tegen zijn vader Aaopt zei, zag ik een planeet van tien a en de zon en de maan zag ik ze buigen ( Yusuf : 4 ). De geleerden zeiden : Dit visioen werd bereikt na veertig jaar , toen God Jozef zijn ouders en zijn broers, elf , herenigde en al zijn begroeting en verering aanbad toen de Koran zijn verhaal sneed . Hij zegt : zijn ouders op de troon en vielen ter aarde en zeiden: O mijn vader, deze interpretatie van mijn visioen kan ervoor zorgen dat mijn Heer mij werkelijk beter heeft gemaakt, aangezien het mij uit de gevangenis heeft gehaald en daarna naar u is gekomen van de bedoeïen met verwijderbare duivel tussen mij en mijn broers, mijn Heer mooi wat hij wil, Hij is de Alwetende, de Wijze ( Yusuf : 100 ). Als dit visioen van Jozef, een jonge jongen van zeven jaar oud, letterlijk in Egypte is bereikt , zat Jozef op zijn troon, boog zijn ouders en zijn broers voorover buigend en merkt op dat het visioen van Jozef visioenen waar is die je niet hoeft uit te drukken , maar er werd ook een val gezien , en het is hier belangrijk dat de interpretatie van het visioen veertig jaar vertraging heeft opgelopen, zoals blijkt uit een interview met de Perzische Salman zei : ~ onder het visioen van Jozef en zijn uitdrukking veertig jaar ~ , zei Ibn Hajar na hem . De vertellers van al-Tabari , al-Hakim en al-Bayhaqi met een geldige keten van vertellers (1). Tweede gids : In het verhaal van Jozef ook , nadat hij de gevangenis was binnengegaan , zag de koning een visioen hem alarmeren en vroeg Aoolha hem wanneer wetenschappers en de staat om hem heen en het houden van bijeenkomsten E en zei tegen hen : ~De koning zei , Ik zie zeven vette koeien die hij zou eten zeven magere en zeven Snblatt Khader En de laatste, knapperige, o publiek, geef me alstublieft advies over mijn visioen, als je het visioen wilt zien uitdrukken (43). ( Ze zeiden pijpdromen, en wij interpreteren dromen niet in twee werelden. ”(44) ( Joseph 44 43) De waarheid is dat het antwoord hiervan vergelijkbaar is met het antwoord van sommigen van het publiek die niet aarzelen om de uitdrukking van visioenen te beantwoorden. voor bijvoorbeeld : dood, lang, het leven , en huilen lachte en dit kan zeggen tegen God zonder medeweten van , of ze vinden als deze voetnoot Badan het antwoord vroeg het hen draaide rechts en links om te ontsnappen, of op zoek naar die hem de verzonden vraag . wat betreft dat Jozef, terwijl aan de overkant van de visie beantwoord en selecteer de tijd te zeggen Hij was zeven jaar moeilijker te cultiveren wat geoogst Vdhiroh piek in slechts een beetje van waar u eet) 47 () tm er nadien zeven harde eten wat je ze alleen een gaf weinig dan Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , herinnerde T die visie zal worden bereikt binnen een periode van vijftien jaar , droom, die is blij educe Jozef van hen veertien jaar zeggen dat de koning van zeven vette koeien , en zeven koeien leunen , en de geleerden hebben gezegd : De woorden van Joseph : ) tm komt na een jaar waarin Agat-mensen en het Aasron ( ( Yusuf : 49 ) hem het visioen niet lieten zien , maar het is wat God Yusuf en goede expressie leerde (2). Derde gids : Anas bin Malik, moge Allah zijn tevreden met hem dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem werd ingevoerd of meisje is haram Milhan , Vttamh , en de moeder is verboden onder stille aanbidding en ging de Boodschapper van Allah binnen, vrede zij met hem dag Votamth en ging toen zitten Tvla hoofd – inspecteer wat het doodt luizen – Vnam de Boodschapper van Allah vrede zij met hem en werd toen lachend wakker , ze zei : ik zei : wat Idgk O Boodschapper van Allah? Hij zei : ~ Mensen uit mijn natie, boden indringers aan in de naam van God die Thbj deze zee berijdt . En Thbj zee elke rit terug o r de middelste – koningen over het gezin of als koningen over het gezin , ~ zei : zei : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om van mij een van hen te maken, hij riep haar, stak toen zijn hoofd en hij sliep en toen werd ze lachend wakker, ze zei : ik zei : wat Idgk O Boodschapper van God, zei : ~ mensen uit mijn natie, aangeboden ter wille van de indringers Alte God, ~ zei hij in de eerste, ze zei : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God die mij van hen maakt, zei : je bent van de eerste twee ~ , Frckpt of haram meisje Milhan de zee ten tijde van Sid Vsrat voor Daptha toen ik uit de zee kwam Vhlkt . overeengekomen woord van een moslim (3). Na het zoeken langdurig in dit verhaal blijkt dat de visie van de tijd was na afscheid Hajj, en het optreden van visie was op het moment van Othman bin Affan, zodat ze de geïnstalleerde zee in successie Othman, op weg naar Cyprus Vsrat voor Daptha Kathy en begraven daar, en dat was als een steen zoon zei dat bij het openen van het twintigste jaar – acht . tijd is tussen het visioen en de uitdrukking achttien jaar, God ik weet het . Let op deze tijd tussen het optreden van zicht en uitdrukkingsafstand . vertel me dan dat je denkt dat degene die om een visioen vraagt Vtakbrh haar gezichtsuitdrukking zag, en hem daarna verraste na een periode van s. Een nacht zegt hij tegen je : ik zei : zo-en-dat zal gebeuren, en nu een maand, twee maanden of een jaar zullen voorbijgaan, en het is niet vervuld alsof zijn staat is : je hebt het mis ! ! ! Ja . . De lijn komt van de kruising, maar het zicht kan vertraagd zijn. ~En als het ding wordt genoemd, zeg ik hier : de poging van de oversteek om een ​​tijd vast te stellen voor het tijdstip waarop het visioen optreedt, moet worden onderzocht en het werk van de geest en vermoeidheid, wat heeft een tijd nodig te komen, maar de visionair kan soms aandringen op het vragen naar tijd, en als ik het hem dan vertelde en ik hem vertelde : God weet zelfs buiten jezelf de schaamte van dwaling, wees verrast door Antqsk zegt : hij vertelde me de oversteek en kreeg het niet Nou ja , en sommigen van hen spotten door te zeggen : wat heeft het bovenstaande . Na deze presentatie zeg ik : wie heeft er naar jouw mening gelijk? ________________________________________ (1 ) Zie : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr Algerijnse : Acer ‘s grote interpretaties van de woorden van de Allerhoogste en Bhamch River Good Acer exegese, ik 4 /1420 van – , bibliotheek wetenschap en governance . ( P. 578 ). (3 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek Openbaring expressie deur tijdens de dag op twee plaatsen (11 /72 ) , (391/12 ) – op – en verteld door Muslim, zoals in de kern (13 /58 ) in het boek van de deur van het emiraat. Hij gaf de voorkeur aan de invasie op zee – vorige referentie -. ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…In een droom is hij een gevangenis, en de gevangenis is een graf, dus wie ziet dat hij in een graf leeft terwijl hij leeft, wordt opgesloten . Wie in zijn slaap een graf bouwt, zal een huis bouwen . Wie een graf graaft en celibatair is, zal trouwen . En wie ziet dat hij zich op een graf, begaat hij een zonde door de Almachtige te zeggen : ( Do not bid voor één van hen die ooit is overleden en niet staan op zijn graf ). Wie een graf graaft in een land waar geen muur is, dan is het de verblijfplaats van het Hiernamaals, en als hij het binnengaat, is zijn tijd gekomen . Bekende graven zijn een kwestie van waarheid, en onbekende graven zijn hypocriete mensen, want de Almachtige God zegt : ( En jullie horen niet die in de graven zijn ). En wie een graf op een dak graaft, zijn leven zal worden verlengd . En wie de graven bezoekt, hij bezoekt de gevangenen . De regen op de graven is een genade van de Almachtige God . En de graven geven reizen, echtgenoten en gevangenissen aan . En wie zag dat hij een graf sloot, zijn leven zal worden verlengd en zijn gezondheid duurt voort . En wie ziet dat hij in een graf werd begraven zonder te sterven, hij zal in zijn aangelegenheden worden gekweld of bedroefd . En wie ziet dat hij het graf van een dode persoon heeft opgegraven, zoekt zijn weg, en als de doden een wetenschapper waren, dan overkomt hem deze kennis, en als hij rijk is, zal hij rijk zijn. Als hij in zijn graf aankomt en hij ziet hem levend, dan is dat geld verboden, en als hij dood wordt aangetroffen, zal aan die eis niet worden voldaan . En wie ziet dat hij het graf van de Boodschapper van God heeft opgegraven, hij vernieuwt wat hij heeft bestudeerd uit zijn Sunnah, tenzij hij zijn botten breekt, dan gaat hij uit naar ketterij en misleiding . En wie het graf van een ongelovige, een ketterij of een van de mensen van de dhimmah opgegraven heeft, de leer van het misleidende volk zocht of behandelde verboden geld met bedrog en bedrog, en als de opgraving leidde tot een stinkend lijk, dat was het bewijs van het bereiken van de vereiste corruptie ….

…De maag duidt op iemand die met hem slaapt of hem in een droom achterlaat . En duidt op gevangenis, graf, geheim, gezondheid, ziekte en vriend . En wie in een droom van maag is afgeweken en er bezit van heeft, zijn voordeel ervan wordt opgeschort en zijn geheim kan worden onthuld . Of hij verloor zijn vrouw, en als ze een zwangere vrouw was, werd haar zwangerschap van haar ontheven, en als er iets verscheen of uit zijn ingewanden kwam, zou zijn gevangene worden vrijgelaten . En als hij zijn buik verliest, zal zijn vriend, voogd of heerser over zijn geld sterven, en misschien zal zij zich onthouden en aanbidden en eten en drinken achterlaten . Als er een vuur uit zijn maag kwam, gaf dat aan dat hij berouw had van het eten van het geld van weeskinderen, en als hij een van degenen was die van de verboden gebruiksvoorwerpen at, geeft hij aan dat hij zich in hen onthoudt . En buikdal . Misschien is de buik in de interpretatie het bewijs van wat werd aangegeven door het been van de clan en stam . En misschien aangegeven door de bunnah . En om de maag, reis of gevangenis binnen te gaan . En als hij pus of een steenpuist in zijn maag ziet, geeft dat aan dat hij wordt blootgesteld aan iets dat niet is toegestaan ​​om met hem te eten of te slapen . Als hij een goede maag heeft, of als hij opgroeit, is hij niet weerzinwekkend voor een lichaam dat wijst op kennis en leiderschap . En misschien duidt de buik op het verborgene in religie, de verhulling, haat en hypocrisie van het schijnbare en de ondergrond van geld en een kind . Dus wie ziet dat zijn maag klein is geworden, zijn geld of zijn zoon zal minder zijn . En wie ziet dat er veel in hem is, zijn geld of zijn zoon zal toenemen . En wie zag dat zijn maag leeg was, ontbrak zijn geld of zijn zoon . En er werd gezegd : hij is vrij van de verboden maag . De buik kan een mensenschip zijn, dus wat hij zag van een ongeval daarin, is een ongeval op zijn schip . En wie zag dat hij in de baarmoeder van zijn moeder was, dan was hij in een ander land, keerde terug naar zijn plaats en geboorteplaats, en als hij ziek was, werd hij in de grond begraven, en als het waar was, werd hij veroordeeld tot gevangenisstraf . En de buik duidt op iemands huis en zijn vee, zijn lever is zijn zoon, zijn hart is zijn zoon, de long van zijn dienaar of dochter, zijn poot is zijn tas en zijn keel is zijn leven . En wie zag dat zijn huis was verwoest en hij ziek in de maag was, stierf . Als hij zag dat hij was begonnen met het bouwen of repareren ervan, zou hij van zijn ongeluk herstellen als hij de constructie had voltooid, anders zou hij evenveel van de dagen van zijn leven overblijven als wat er van het gebouw over was . De menselijke buik is zijn schip, zijn hoofd is zijn hart, en zijn keel is zijn mast, en zijn ribben zijn zijn muren . En wie zag dat zijn maag verscheurd was en zijn ingewanden vloeiden, zijn schip was beschadigd . En er werd gezegd : het bot van de buik at woeker en het lopen op de buik is afhankelijk van geld ….

…En hij zag een man alsof hij de koning met zijn voet schopte, dus hij sloeg terwijl hij een dinar liep met het beeld van de koning erop . Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er veel haar op mijn benen zat, en hij zei : Dean berijdt hem en sterft in de gevangenis . Hij zei je dat ik haar zag . Dus nam hij terug Ibn Sirin, toen stierf hij in de gevangenis als gevolg van veertigduizend dirhams, en hij bracht het op namens hem na zijn dood, en hij zag een man alsof hij gehandicapt was, en hij stak het voor hem en zei : U een overspeler worden . Toen werd hij meegenomen met een vrouw . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof mijn vinger op kolen lag, en als ik hem erop deed als brandblusser, en als ik hem eraf haalde, keerde hij terug zoals hij was, en hij zei : Dit is een persoon met passie, en hij zei : hij is geen fan van passie, maar hij spreekt over het lot . Hij zei : wat is erger dan het lot? . Een vrouw zag alsof de duim van haar man was afgesneden, dus vertelde ze haar visioen aan Ibn Sirin, en hij zei : Je bidt een volk ​​dat je hebt afgesneden ….

…Zei Jafar Sadiq ‘s visioen van gevangenschap, indien bekend voor Murad en de gevolgen van welkom bij het vers, ~ Heer van de gevangenis zei lief te hebben wat ze mij voor hem noemen ~, en als het onbekende het graf is, zijn ze bedroefd om te zeggen vrede zij met hem : in de grafwijken van de gevangenis leven ellende en de ervaring van vrienden en leedvermaak op vijanden ….