En er werd gezegd dat degene die een narcis in een schaal zag, het wordt geïnterpreteerd door een mooie vrouw of een slavin die haar bezit, en een vrouw heeft een echtgenoot die niet voor haar blijft, en of ze een echtgenoot heeft die stierf op namens haar of van haar gescheiden, en er werd gezegd dat de narcis werd gezien in termen van de zin, op wat voor manier dan ook dat het een plezier was ….

Jaber Al-Sadiq zei dat het gerecht op vier manieren wordt geïnterpreteerd: de dienaar van de raad, de dienaar van de raad, het voordeel van de vrouwen en een geschenk van zijn waarde ….

Het gerecht is in een droom de minnaar van de man . De plaat kan verwijzen naar sprinkhanen of nood . Het kan worden gewezen op vrouwen op de borst van mannen, en op mannen op de eerbiedwaardige vrouw ….

Wie zijn naam op de bewaarde tablet ziet staan, geeft aan dat zijn tijd op handen is ….

The Preserved Board, terwijl ze overstak met de visie van een gelovige geleerde man die kon spreken . Sommige commentatoren zeiden : Hij is een hervormd man die zijn geld uitgeeft op het pad van de waarheid ….

Hij die de pen van kracht zag terwijl hij op de bewaarde tablet schreef en de lezing van het schrift interpreteerde, dan is het visioen zoals het is geschreven, en als hij het schrijven niet uitlegt, dan denkt hij aan de schepping van God en ziet de pen zolang er geen ongeluk is, dan is het goed, en als er een ongeluk gebeurt, dan is het een ernstige verwarring of het vertragen van wat Hij bedoelde met wereldse zaken ….

Al-Kirmani zei dat het gerecht wordt geïnterpreteerd door de meid, dus wat hij ook van Zain of Shin ziet, hij komt met haar terug ….

En wie iets op de bewaarde tablet ziet staan, dat ding zal op zichzelf aanwezig zijn ….

…Het zien van een bewaard gebleven tablet in een droom is een bewijs van de bedekking en het goede nieuws voor degene die in nood verkeert, en het welzijn van iemand die ziek is omdat hij vrij is van onvolkomenheden, bewaart wat de Almachtige God heeft neergelegd, bewaard in de ogen van de almachtige God . Zijn visie geeft het levensonderhoud aan van degenen die verarmd zijn, omdat de Almachtige God de verdeling van het levensonderhoud heeft gemaakt en de onvermijdelijke term heeft bepaald . En zijn visie duidt op het behoud van kennis en geld voor zijn gezin . Misschien duidt het op veiligheid tegen angst . En de tafelen die aan Mozes werden geopenbaard: vrede zij met hem, als ze in een droom worden gezien, duiden ze op getuigen of imams die door hen worden geleid . Het bord is gemaakt van hout waarop geschreven staat met aanduiding van de vrouw, de zoon en het land, en duidt op kennis voor degene die het zoekt . Alle tabletten zijn het bewijs van het verbod op zonden . En wie zag dat hij een tablet van de imam afnam, zou autoriteit, jurisprudentie en een imamaat krijgen . En als het bord van ijzer was, dan werd hij geboren als een wetenschapper met een sterke stijfheid die niet door een plaatsvervanger zou worden geraakt, en als het een gepolijst tijdschrift was, dan zou hij moedig zijn en bereiken wat hij verlangde . En als het bord van steen was, dan werd hij geboren met een hard hart . En als de plaat van koper was, dan zou hij een huichelaar zijn . Als het van lood was gemaakt, zou het een biseksuele zoon zijn . En het bord geeft de vrouw aan, of de jongen . En de tablet is een preek, en als de tablet autoriteit heeft, dan is het de kracht van degenen die hem in zijn slaap hebben ingenomen . En de tablet voor een zwangere mannelijke jongen ….

…En wie ziet dat hij boter of boter eet, dan wordt hij vruchtbaar, of een verhoging van zijn geld, en koeienvet in interpretatie is beter dan schapenvet en wie ziet dat hij zachte kaas eet, dan krijgt hij winst uit zijn vak of werk , en wie ziet dat hij honing eet of het bij zijn huis verzamelt of het drinkt met water, dan krijgt hij geld.En als hij een geëmancipeerde slaaf is of een zieke persoon die door God is genezen, en misschien duidt honing op de woorden van gerechtigheid en het verzoek van de Koran en kennis, of huwelijk en huwelijk, en als hij ziet dat hij honing van een bord likt of zoet in een bord, trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij suiker eet, dan is het goed en lekker. Op wat hij veel over hem zegt, en wie ziet dat hij wijn drinkt met niemand die met hem in discussie is, dan treft hij verboden geld in verhouding tot wat hij ervan dronk, en er werd gezegd dat hij een grote zonde, en wie ziet dat hij wijn drinkt of iets anders dat bedwelmend wordt, dan is geld verboden zonder alcohol, en wat niet is van wat niet bedwelmd is, is toegestaan ​​geld erin Hij heeft bedrogen en wie ziet dat hij dronken is van alcohol , dan zal hij verboden geld slaan, en van dat geld valt aan de macht, en als hij dronken is zonder te drinken, dan zal hij worden gekweld door ernstig verdriet en als de patiënt ziet dat hij dronken is, dan zijn dood, en wie het ziet dat hij wijn drinkt met een volk dat hun de beker geeft, dit duidt op het voorkomen van vijandschap tussen hen en conflicten En wie ziet dat hij de beker bestrijdt, duidt op kwaad en strijd, en wie dan ook, hij dronk een drinken en schrok ervan, want de zaak waarin hij zich bevindt heeft zijn einde bereikt en er werd gezegd dat zijn leven op is. Als er nog sommigen van zijn leven overblijven, is de hoeveelheid daarvan en wie ziet dat hij wijn aan het persen is, dan dient hij de autoriteit en werkt aan zijn handen botzaken en als de patiënt ziet dat hij een beker wijn of iets anders heeft gekregen En drink het tot het einde is het de beker des doods…

…Al-Louh : gezag, kennis, vermaning, leiding en genade, want de Almachtige zei : ~En we schreven Hem in de Loops .~ En zijn gezegde : ~ In een bord bewaard .~ En de verfijning ervan geeft aan dat de jongen de toekomstige eigenaar van een staat is, en de echo van hem geeft aan dat hij een meesterbrein is zonder staat . Als hij een stenen bord ziet, dan is hij een hardvochtige jongen, en als hij van koper is, dan is hij een huichelaar, en als het van lood is, dan is hij een biseksuele jongen ….

…Uitdrukkingen en uitdrukkingen passen het woord ( uitdrukking ) toe op de interpretatie van de visie in het bijzonder . De uitdrukking is : de overgang van schijnbare visie naar het interieur . Dit is de mening van Ragheb . Er werd gezegd : de overweging van het ding wordt overwogen, een deel ervan krijgt zelfs enig begrip hiervan is overgeleverd door al- Azhari . De oorsprong van de expressie wordt afgeleid van : lessen , dat inhalen van de gebeurtenis tot gebeurtenis , en teams van vertalers tussen water en niet – water bypass, zei zij : het water een hoger zwemmen of een schip of ander zo- genaamd : transit . Ze zeiden : let op de les is het geval dat de kijker reikt om te weten wat niet de scènes zijn . Het zei : kruiste elke beperking, interpreteerde de visie . En : doorkruist door de overdrijving erin te benadrukken . In de download : ~ Als u overgaat naar het visioen van ~ (1), waarvan u bidt tot een einde, zult u zich haar geld herinneren . De kruising : de naam van een acteur van de handeling tot , zei : door de visie en kruiste alle woorden geïnterpreteerd . Abu Bakr was moge Allah tevreden zijn met hem van de meest vooraanstaande metgezellen, vermaarde interpretatie van visioenen en uitdrukkingen, en hoe is zijn leraar, de Boodschapper van Allah, de leraar van de natie , beschreven als een van de metgezellen, zoals in de ~ verovering ~ (2): ~ Een van de uitdrukkelijke mensenvisie nadat de Boodschapper van Allah op hem was ~ . Het is ook berucht om hun woorden, visioenen van imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri loyaliteit, geboren in 33 van de overledene in 110 van en schreven hem een boek ( uitdrukking van visie ) toe, een gedrukt en genoemd door Ibn al- Nadim in de index , dat is het boek dat tussen zijn mensen rolt namens : ( teamgesprek in de interpretatie van dromen ), en zie de vlaggenknop totaal (25 \ 7 ) vind een geschikte vertaling volgens een machtige Zrcelli en eindigde waarin de deel van de niet – geldigheid van de boeken van Ibn Sirin . Een andere wereld is : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, een van de soefi’s , en heeft vele publicaties, waaronder : ( parfumeren wezens in de uitdrukking van een droom ) bevat dingen en percepties en de namen van vrouwen en vrouwen kunnen niet slechts zelden als het optreden kan het is onmogelijk om iets van het hiernamaals te zien en dit en dat het de soefi’s waren. Het is waar dat er wordt gezegd dat het is vervuld en uitgebreid op dit gebied , en veel schrijvers hebben zijn werk geprezen, zoals professor Muhammad Qutb , toen Ik zeg : in dit deel zal ik het hebben over de methodologieën van de expressers en de noodzakelijke zaken die bij de oversteek moeten worden voorzien , en daarvoor wijs ik erop dat er veel moderne en oude expressers zijn , ik zoek dit niet in hun namen, maar ik zal het hebben over de aanpak die velen van hen volgen via mijn follow-up over dit onderwerp . . Ik zeg : Mabro-visioenen zijn onlangs onderverdeeld in drie secties : 1 – Sectie I : De eigenaren van deze sectie zijn niet alleen een beetje terughoudend voor de uitdrukking en sluiten de deur van het leren van expressie , en dat hem een vraag werd verteld over de uitdrukking en kwaliteit antwoordde : dat inzicht ras met een en voorkomt het leren , en de bestemming deze zaak die we hebben gehoord van een aantal oude Mchaikhana gewaardeerde God genade met degenen die zijn omgekomen , en zegen ons in de huidige tijd . B – Deel II : De Hola In tegenstelling tot het eerste deel , het uitbreiden van de expressie , en de retoriek van de kwestie van de visioenen in elke gemeente , Palmchaffhh, vervoer, en zelfs door te schrijven naar de eigenaar of anderen , en sommige van Hola vondst vertelt u uitgedaagd door middel van construeren en hoe de interpretatie van de visie verantwoordelijk voor hen . C – Sectie III : sectie tussen Hola en Hola kruist alleen Palmchaffhh , en vereist dat de eigenaar van het zicht vloeiend is en de overdracht slechts eng verhindert , en Hola , zoveel ongeremde uitdrukking : en je vertellen over hoe de interpretatie soms is . Misschien is de verwennerij in de expressie van visioenen , en open de deur op elk bord en een lezing iets ongeval in deze dagen , en hier ben ik niet tegen de expressie van visioenen als een wetenschap , maar tegen clementie in de expressie van visioenen , en een open de deur op het hele bord en lezingen over alles wat er in deze dagen is gebeurd en hier ben ik niet tegen de uitdrukking Visioenen als wetenschap, maar tegen toegeven aan expressie, niet onderzoeken, niet vragen naar de toestand van de visionair en vragen naar de visie, zijn bewoordingen en zijn tijd. Dit zijn dingen die nodig zijn voor de kruising om de optimale expressie mogelijk te maken , en daarom vind je onder de uitdrukkers die het horen van visioenen tolereren, die beweren dat de mate van correctheid in zijn uitdrukking door ze te lezen niet meer dan vijftig cent !! Ik zeg niet dat alleen Almtsahlain de schuldige is , maar dat zowel het eerste deel als de eigenaren fout zijn – naar mijn bescheiden mening – De term visioenen is niet alleen onderscheidingsvermogen , maar ook onderscheiding en leer en oefen de vaardigheid van het verwerven en ontwikkelen en beheersen , ze verschillen van persoon tot persoon ; Ja, het is onderscheidingsvermogen toen Jozef, zoon van Jacob, hen vrede en zegeningen van de Almachtige zei: ~ Ijetbik als uw Heer en leer u de interpretatie van gesprekken en de genade van u en heel Jakob, zoals voltooid door de ouder door Abraham en Isaak dat uw Heer is Alwetend, Alwijs ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas zei in zijn interpretatie ( en leer je de interpretatie van gesprekken ) elke uitdrukking van visie , en leer je zowel als te weten wat mensen hem interpreteren (3)). Ja , het is onderscheidingsvermogen wanneer Jacob , en wanneer Abraham en Daniël en Mohammed over hen spreken dat profeten en vrede , evenals metgezellen wanneer Abu Bakr, moge Allah tevreden zijn met hem en Omar ibn al- Khattab en Othman bin Affan en Ali ibn Abi Talib en Abdullah bin Abbas en Abdullah ibn Amr ibn al – Aas en Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden zijn met hen allemaal , en anderen . Maar als anderen dat niet doen . . . , Niet al is het een firaasa , maar het bevat firaasa , inspiratie , en de aftrek van de Koran, Sunnah, taal , spreekwoorden , en andere dingen waarvan bekend is dat iedereen die geïnteresseerd is in deze techniek . Kwam in het recht om te praten over Abu Hurairah, moge Allah tevreden met hem zijn, zei : Ik hoorde de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zeggen : ~ niet alleen de profetie over van de missionarissen ~ , ze zeiden : Welke missionarissen? Hij zei : ~The Righteous Vision ~ (4) en dit is de bewoording van Bukhari . Het gegeven van Imam Ahmad, vrede zij met hem, zei hij : ~ dromen worden gezien door de moslim of zien hem ~ (5). Betekenis : dat de openbaring onderbroken door zijn dood vrede zij met hem en blijft wat het hem leert wat alleen het visioen zal zijn dat door de gelovige wordt gezien , evenals inspiratie, het nieuws zoals het zal worden gelokaliseerd, niet de profeten vertelden ook de profeet vrede wees op hem op de leeftijd van het gezegde is in de Verenigde Naties geweest vóór u Mahdthon – elke visionair en er werd gezegd : heb gelijk en Bukhari zei : gelijk hebben op hun tong . Het was niet in mijn natie, waaronder een van de Omar bin al- Khattab waren ‘ overeengekomen’ (6). Hij vertelde veel van de heiligen dat Omowo afwezig was , werd ook deze inspiratie verteld , we kunnen ons afvragen, welke inspiratie en waarom zeggen we vandaag Ik zeg : Imam Ibn Hajar zei in Al-Fath : Het geheim was in de cyclus van inspiratie in zijn tijd, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en zijn overvloed na hem , de overheersing van openbaring aan hem, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die wakker was en wonderen van hem wilde laten zien , dus het was gepast dat hem in zijn tijd niets overkwam , en toen de openbaring werd onderbroken door zijn dood viel de inspiratie voor wie God heeft uitgekozen voor zekerheid van verwarring daarin … en door te ontkennen dat dit gebeurde ondanks zijn overvloed en zijn roem is arrogantie van degenen die het ontkennen . Ibn Hajar heeft in al-Fath het verschil tussen inspiratie en visie uiteengezet en vermeld dat inspiratie is : wat beweegt het hart naar een wetenschap dat hij wordt verzocht om naar te handelen zonder gevolgtrekking. Abizaid Dabbousi van de imams van de tap , zei dat het publiek dat het niet toegestaan is om te handelen alleen als het beschikt over alle argumenten in de deur is toegestaan , en zei woorden laatste Shinar . hij was de profeet vrede zij met hem soms snijden visioen metgezellen Viabbarha een het ofwel op zijn woorden , en dit komt door de kwestie van de opvoeding van hem, moge God hem zegenen en hem vrede schenken , en wat hierover wordt verteld, is wat er werd gerapporteerd door Ibn Sh Wahab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa aan Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr , ik zag alsof ik jou voorging en ik Vsbaktk graad Bmrqotin en een half ~ en hemostaten : klasse . Abu Bakr zei : O Boodschapper van Allah , Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar . Deze hadith werd genoemd door al-Suyuti in de belangrijkste kenmerken en schreef het toe aan Ibn Saad, maar het is mursal (7). Dit is een firaasa van Abu Bakr . Ibn al- Qayyim zei in zijn boek ( landingsbanen ) (8): ~ De fysionomie was en blijft de status van huizen :~ Pas op voor aanbidding en jullie zijn wij ~(9), en dat alleen omdat het het licht van God is. in het hart van zijn dienaar maakt hem onderscheid tussen goed en kwaad en de huidige werklozen en oprecht en onwaar . de huidige werklozen en zeggen : de stroom is versierd en analyse, de werklozen tegen hem , zeiden : vrouwen verstoord alle lege sieraden zijn werkloos , en wat betekent dat hij onderscheid maakt tussen één ding en tegen hem, en deze fysionomie volgens de kracht van het geloof , het was een sterker geloof, het is er een van onderscheidingsvermogen . Ibn Masood moge Allah over hem hebben gezegd : Avars mensen drie : Aziz Yousef, waar hij zei tegen zijn vrouw : ( hij zei dat hij kocht van Egypte naar zijn vrouw akrami rustplaats kan Infna of onze zoon ) ( Yusuf : 21 ). de dochter van Shoaib toen ze zei : ~ Astijrh ~ ( verhalen : 36). Abu Bakr in Umar, moge Allah tevreden zijn als Astkhalafh . het waren veel metgezellen, God zegene hen Athlon hen , en de vriend moge Allah tevreden met hem zijn in de voorhoede ervan is het grootste onderscheidingsvermogen van de natie en na Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , is het wat hij zei tegen iets : ik denk ook, maar hij zei ook , en genoeg in Frasth OK Te Rabbo in posities die bekend zijn – wat niet het gebied van ons gesprek is (10), en zoals ik ook zei : onderscheiding metgezellen geloven fysionomie , en uit van dit soort fysionomie van leven en licht, die Ahbhma God voor wie Hij wil van Zijn slaven , en zo hartelijk en verlicht leven, nauwelijks verkeerd kan Frasth , dit bevestigt het vers : ‘ Ik geloof dat het dood was Vohieddinah en liet hem Nora binnenlopen mensen zoals hij in de duisternis is niet buiten hen zo goed als Zain voor de ongelovigen wat ze aan het doen waren ~( Anaam : 122 ). Als de uitdrukking van de visioenen Balfrash er veel is wanneer voorouders niet betekent dat het afziet wanneer anderen , maar ik heb het verschil in termen van de weinigen en de menigte alleen , er kan in dit tijdperk van God hem fysionomie zijn , was Jah in het gesprek : ~ Vrees het inzicht van de gelovige, wordt hij gezien door het licht van God (11). Volgens om de goddelijke hadith overgeleverd via Aboe Hoerayrah zei Abu Hurayrah zei : de Boodschapper van Allah vrede zij met hem : dat God zei: : Het is ongebruikelijk voor mij en Leah was de Aznth-oorlog , en dichter bij mijn dienaar, iets wat ik graag doe dan door hem wordt aangenomen , en toch komt Abdi dichter bij Balnoavl totdat ik van hem hou , als ik van je hield, hoorde dat hij hoort , en zijn aanblik waarmee hij ziet , zijn hand waarmee hij slaat , en zijn voet waarmee hij loopt , en vroeg me naar Oattiynh , en terwijl ik mijn toevlucht zocht bij Oaivnh . Wat ik aarzelde over iets, ik ben een acteur aarzeling over dezelfde gelovige dood en ik haat Madsth ‘(12), en dat maakt hem profiteren van wat ze horen van wetenschap, wijsheid en prediking de goede ervaringen nuttig en maakt het ook ziet het licht van God in de hemelen en de aarde is vanuit de staat van staan, zijn geloof en zijn geloof . Hij zei Mark Mnari in zijn boek, als commentaar op de lezing die eraan voorafging : ~ vrees het inzicht van de gelovige .~ fysionomie : de afleidende lichamen van mensen en vormen , en kleuren en zijn woorden , over zijn moraal en deugden , en ondeugden , God heeft Tepe over oprechtheid, zeggende : ~ als de verzen van Mtosameen ~ ( steen : 75 ), en zei : ~ weet je Besimhm ( Baqarah : 277 ), wat de afgeleide is van het zeggen van de merrie zeven taal ooi , en riep op de zeven afstanden die hij prooi in bewaring , was fysionomie verduistering van Arif, bijvoorbeeld, de persoon beschouwen en de zaak identificeren , die bestaat uit twee typen : De eerste : een type dat bij iemand opkomt vanuit een geest waarvan hij de oorzaak niet kent – en het is een soort inspiratie, die de bijgewerkte eigenaar wordt genoemd, zoals in het nieuws : ~ Als er een modernist in deze natie, dan is het Omar. ”(13) Deze inspiratie kan in een staat van waken of dromen verkeren , dit is het eerste type. En de waarheid is dat het zo is : een gedachte die het hart aanvalt en erop stuitert als een sprong De leeuw is op zijn prooi, en deze firaasa is volgens de kracht van het geloof . Seco nd : industrieel opgeleid zijn , namelijk weten wat de kleuren, vormen en tussen temperamenten en ethiek , natuurlijke handelingen zijn , en weten dat het een constant begrip was , sterk in fysionomie (14). . . De conclusie Ik kom er na al deze gesprekken toe . . . Er is iemand die de visie kruist met inspiratie, er zijn er die de visie kruisen met inspiratie, en er zijn er die de visie kruisen met industrie en onderwijs, maar er moet hier op worden gewezen dat het beter is voor een persoon om niet over zichzelf te zeggen dat zijn uitdrukking komt onder de noemer fysionomie of inspiratie, want dit is de zuivering van de ziel, en de Almachtige God zegt : “ Do not jezelf te zuiveren. je weet dat wordt afgeweerd ” ( ster : 32 ). De term visioenen is niet alleen gebaseerd op fysionomie, maar is ook gebaseerd, en op de andere inspiratie, en vindingrijkheid in de op wetenschap gebaseerde uitdrukking op de kennis van de Koran en de Sunna en kennis over de oorsprong van deze kunst van interpretatie in de zin of de afleiding van de namen en een voorbeeld hiervan is overgeleverd in Sahieh Muslim van Anas ibn Malik. Hij zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ‘ Op een avond zag ik de slapers alsof ik in het garnizoen van Uqba ibn Rafi was, en we kwamen naar Rutab vanuit Rattab ibn Tabab – een man uit de mensen van Medina die hem dit soort goede natte dingen toeschreef – Hij zei: gebeden en vrede zij met hem : dus veranderde ik grootsheid voor ons in deze wereld en de consequentie voor ons in het hiernamaals, en dat onze vrolijkheid ‘(15) , die vervuld is en zijn voorzieningen heeft geregeld . Boodschapper vrede zij met hem de eerste hindernis : een gevolg, Rafie : anciënniteit en vrolijk : de stabiliteit van religie en de voltooiing van haar voorzieningen . Iets anders dan hermeneutiek Balostakkak : interpretatie die de spreekwoordelijke en gelijkenis trof : overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh van Abdullah ibn Umar dat de Profeet, vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag alsof het rebellenhoofd, een zwarte vrouw uit de stad – totdat de Bmhaah werd gezegd : Mhaah Van groot gewicht, dat is al – Juhfa – wat de namen zijn van plaatsen in de stad – dus ik zei dat de plaag van de stad erop was overgebracht. ”(16) Muhallab zei : Dit visie van het Department of Vision Expressive. Het werd geraakt door de idealen, en het gezicht van representatie dat is afgeleid van de naam van de ( zwarte ), twee woorden : slecht, en de ziekte indien geïnstalleerd twee woorden met elkaar aan de linkerkant woord aan u : zwart, Valrcol heilige vrede zij met hem exit, inclusief een verzameling van haar naam, en de uitbarsting van haar poëzie ook geïnterpreteerd, dat wat het kwaad opwekt uit de stad komt . Ze merkte hier op dat niet alle zwartheid fronste in een droom als de visioenen zoals ik je vertelde : je zou verschillende dingen moeten overwegen, waaronder de tijd van Openbaring, en de stad was in die tijd land geteisterd, zo bewezen Aisha, moge Allah tevreden zijn, zei : ~ We hebben van de stad een Oba-land God gemaakt ~ (17). De profeet riep heilige vrede zij met hem om God Abaha over te brengen op de knappe mensen zei : ~ Oh lief voor ons, de stad en beweeg beschermd door de knappe ~ (18), zodat je achter het visioen en de kleur van zwart kunt zien , dus uitgedrukt dat zijn ontleend aan soevereiniteit niet van slecht is , en dus wat hier belangrijk is, is de diversiteit van meningsuiting en de methoden ervan , en de diversiteit van de uitdrukking van de boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, voor visioenen en de boodschapper van God was met zijn metgezellen die het visioen zouden uiten en hun de reden zouden vertellen voor zijn uitdrukking als het vorige voorbeeld . . . Neem ook dit voorbeeld : op gezag van Abu Musa op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij : ik zag in een droom dat ik migreerde van Mekka naar een land met palmbomen, dus hij en ik ging naar het punt dat het Al-Yamamah of Hajar was. Dus als Medina aan het slaan is, en ik zag in mijn visioen dat ik een zwaard schudde, dan werd zijn borst afgesneden. Hij werd op zondag door de gelovigen gewond, waarna een ander hem door elkaar schudde, en hij keerde het beste terug dat er was. Het is dus wat God met hem meegebracht heeft van de verovering en de bijeenkomst van de gelovigen, en ik zag er ook een koe in, en God is goed. Dus als ze een groep gelovigen op een zondag, en als goedheid is wat God met het na de beloning van eerlijkheid dat God na de ons heeft gebracht heeft gebracht dag van Badr ‘ . Dit is de tekst van een moslim (19) . Valmlahz hier dat de Profeet vrede zij met hem metgezellen het vertellen visie en hij het noemde, en deze opleiding ervan , en dat is ook overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad overgeleverd van Anas dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei hij: : ~ Ik zag tijdens het slapen kijken of ik Mirdif ram was Zbh mijn zwaard gebroken , heeft geplaatst ik dood de eigenaar van het bataljon , en een man van de mensen van mijn huis doodt ~ (20)., De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Talha bin Abi Talha eigenaar van de vlag van de ongelovigen , en doodde Hamza bin Abdul vraag moge Allah tevreden met hem zijn Al-. Nawawi zei in het uitleggen van de ware moslim zijn commentaar op de hadith van Ibn Abbas : dat de Boodschapper van Allah liet me tegen zijn metgezellen zeggen : ‘ Wie onder jullie een visioen ziet, l laat hem het vertellen, geef het aan hem door . . . ~ Enz. (21), zei de rechter :de betekenis van de term doen ze vaak ook, alsof hij zei : zou . In moderne inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, zeiden de wetenschappers : een laptop en vraag God hem te zegenen en hen de deugd te leren interpreteren en opnemen volgens wat de Almachtige God wil om het ongeziene te informeren, en het kwam in de authentieke hadith van Al- Bukhari. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Terwijl ik sliep, kwam ik met een beker melk, en ik dronk die zodat ik het water kon zien . ”(22) De hadith is al genoemd en het was de eerste van de boodschapper, moge Gods gebeden op hem zijn. Hij gaf de melk aan de kennis , en het is belangrijk voor ons hier wanneer we het hebben over de wettigheid van het onderwijzen van de visie en ernaar vragen wat er kwam uit de vertelling van Abu Bakr bin Salem dat Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei tegen hen : “ Geef het. ‘ Ze zeiden : O Boodschapper van God, dit is kennis die God je gaf , dus vervulde Hij je met genade , dus ik gaf de voorkeur aan een beloning en ik gaf het. Omar. Hij zei :’ Je was gewond. ‘ Hier , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van het nieuws van de metgezellen over het uitlenen van visioenen tot hun ondervraging ervan . Hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zoals Ibn Hajar zegt in Al-Fath : Hij was vloeiend in de uitdrukking van het visioen, en hij had een deelnemer in dat onder hen, omdat de veelheid van dit gezegde niet wordt uitgegeven aan hen die erin hebben getraind en vertrouwd met een vrouw . In een commentaar op de hadith zei hij : In de hadith, de legitimiteit van de geleerde om vragen te stellen en zijn metgezellen te testen in hun interpretatie . Hij zei op een andere plaats : de deugd van uitdrukking van visie , wat het inhoudt toegang tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van organismen (23). De oversteek ook moet worden vertrouwd gelijkenissen in de Koran en de betekenissen , en het overwegen kennisgeving en spreekwoorden en afleiding van de taal en hun betekenis en zijn een wereld van wat er gebeurt op de tongen van de mensen , en het moet de kruising niet alleen om veel te leren over de toestand van de ziener , is er geen gebrek om hem te vragen naar zijn werk of zijn baan , leeftijd , sociale status en alles. Wat hij nodig acht is wat blijkt uit de kennis van zijn probleem of zijn visie , en de kruising hier is als een dokter. Als de patiënt informatie over zijn ziekte achterhoudt, kan hij een fout maken bij de diagnose en hem een ​​verkeerd medicijn voorschrijven, en het is noodzakelijk om niet te haasten naar de vraagsteller en de verantwoordelijke, en het werd gerapporteerd door Ibn Sirin, moge God heb genade met hem, dat hij was. Als er een mechanisme is van een visiekwestie waarin hij vol van de dag bleef, vraagt ​​hij de eigenaar over zichzelf, zijn industrie en zijn mensen, en dit kan natuurlijk gebeuren met de bekwame oversteek en het is geen schande voor hem om zo’n tijd te blussen, en het lijdt geen twijfel dat het meeste van wat op gezag van Ibn Sirin is overgeleverd niet lang nodig heeft om het uit te drukken en erover na te denken. Maar ik noemde hem omdat de aanwezigheid hiervan van hem ondanks zijn schaarste en zijn vaardigheid in het uitdrukken een bewijs is van het belang van vertelling, en vertelling is nuttig om de woorden van de verteller te verifiëren en om zijn toestand te leren kennen in termen van gerechtigheid, waarachtigheid, gerechtigheid. , en de tijd van visie . . En andere dingen die nodig kunnen zijn bij de oversteek, en die niet verveeld of boos moeten zijn bij het kruisen van vragen – vooral – als je op geen enkele manier weet dat er zoveel vloeistof valt in deze leeftijd als gevolg van telefoontjes van mensen – mannen of vrouwen – ken ze niet de oversteek, het moet in twijfel trekken. Zijn vragen over hen kunnen door sommige van de vragenstellers worden afgewezen en geïnterpreteerd door inbreuk te maken op zijn privacy . Evenals de vraag van een belangrijke religie van de oversteek, en de bestuurder moet eerlijk zijn in het antwoord Vslah man of boosdoeners, met een sterke relatie, zei de kunst : om honing te eten voor een mosliminterpretatie zoetheid van de koran en de man in zijn hart, dat is de ongelovige zoetheid van de wereld en de Gnimetha, Valray in tegenstelling tot religie, geloofsbelijdenissen en landen moet – bij het overdragen van visie – vaardigheid overbrengen naar de oversteek, en hem vertellen over de eigenaar, man of vrouw, zijn sociale leeftijd . . . Enz., En alles wat hij ziet als de oversteek die nodig is om het overgebrachte visioen uit te drukken , werd door Ibn Hajar-interesse genoemd op de woorden van de Profeet vrede zij met hem : ~ Vanuit het visioen van Vliqsa Oabbarha hem ~ (24) zegt het vers : ~ Vliqsa ~ om haar verhaal te herinneren en volgt de breuken tot er niets meer van over is. Snijd het effect als je het volgt . De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, werd gevraagd en gevraagd, en hij is de Boodschapper van God . Het kwam in de hadith : een man genaamd Muti’a ibn al-Aswad zag in zijn droom dat hij hem een ​​zakje dadels gaf , dus zei hij dat tegen de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij zei : ‘ Is een van uw dochters zwanger geweest? ‘ Zei hij. : Ja, met een vrouw van mijn zoon . Laith . . Ze is de moeder van Abdullah. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei : ~ Zij zal een jongen baren. ”En ze baarde een jongen , dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde hem Abdullah en Hanakah met een date en noemde hem zegen . . Deze hadith werd genoemd door al-Haythami in Majma ‘al-Zawaid (25) en toegeschreven aan al- Tabarani, en het was niet opgenomen in een van de negen boeken . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir en Zabadi – interpretatie van Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie door missionarissen , zie de opening (12 \ 375 ) – op – overgeleverd door 0 Ahmad in Musnad Abu Hurayrah – een verwijzing eerder . (5 )) Overgeleverd door Muslim in de deur van het gebedenboek is het verboden om de Koran te lezen in de buiging en neerknieling zoals in de nucleaire ( 4/196 ) – op -. (6 ) Overgeleverd door Bukhari in het Book of Virtues of the Companions deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de opening (7/42 ) – op -, en Muslim in het boek van de deugden van de metgezellen deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de nucleaire ( 15/166 ) – vorige referentie -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – Belangrijke eigenschappen – (2- / 115 ). (8 ) banen tussen de huizen pas op voor aanbidding en Thine wij om hulp aan Mohammed ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beiroet , i 2, in (1393 – 1973 ) te bereiken : Mohammed al – Feki . ( P. 115 ). (9 ) licht : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ) ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabeet – fysionomie gids voor de kennis van de ethiek van de mensen en hun natuur als waren zij een open boek – de prestatie van Mustafa Ashour – publiceerde de Koran r Library 21-22. (15 ) Verteld door Muslim in zijn Sahih in het Boek der Openbaringen, zoals in de nucleaire (15 / met 31 ) – op -. (16 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van meningsuiting als de deur dat ding uit Keh zag en hier woonde als laatste onderwerp ( 12/425 ) en in de deur : zwarte vrouwen ( 12/426 ) – op -. (17 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stadspoort van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad naakte verovering (99/4 ) – op – Muslim in het Boek van de Hadj en de deur van de stad het voordeel van de wortel in een residentiële stad om nucleaire leggen (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stad , de deur van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad werd blootgelegd zoals bij de verovering – de vorige verwijzing . ( 4/99 ), zoals uitgelegd in de nucleaire ware moslim . Vorige referentie . In het boek Hajj en de deur van de stad bevoordeelde de wortel in een woonstad (150 \ 9 ). (19 ) Akkoord en uitspraak van Muslim Zie : Fath Bari , een boek over de deugden van profetie, spreken over tekenen (627 \ 6 ) – op -. En om nucleair moslim uit te leggen in het boek Openbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Verteld door Ahmad in de rest van de palm Almktherin in de palm van Anas bin Malik . (21 ) Overgeleverd door Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire (30 \ 15 ) – op -. (22 ) Terwijl ik sliep, kwam ik Bakdh-melk en dronk ervan tot ik irrigatie zie . . Aanbiedingen gelost p. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440437394 \ 12) 0 (24) biedt alumna, p. 65 . (25) Al -Haythami – vorige referentie – (7/184) ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Wat betreft aderlaten : als iemand een oude man ziet, dan gooit hij hem weg, hij hoort een woord van een vriend . Als het uit bloedzweet komt, wordt het beloond . Als er geen bloed uit kwam, dan wordt er gezegd dat het goed is en komt de afscheider uit de zonde . Als hij hem paradoxaal genoeg uitschakelt, dan stopt hij met praten over hem, en als hij hem langdurig tegenhoudt, dan vermeerdert hij de woorden en verdubbelt hij ze, en als hij ziet alsof hij een jonge man is, dan draait hij hem in de lengte weg, dan zal hij hoort van zijn vijand een steek op hem en verhoogt zijn geld . En wie het ziet alsof de jongeman hem wegstuurt, dan is het de dood van enkele van zijn familieleden . Als de jongeman hem lang breekt en er komt bloed uit hem, dan slaat hij hem van de sultan en neemt evenveel geld van hem als het bloed dat uit hem kwam . Als een geleerde hem wegstuurt en er komt veel bloed uit hem in een kom of bord, dan wordt hij ziek en gaat zijn geld naar de kinderen en de doktoren, want het bord is de dokter . Als hij het breekt en geen bloed of een schram ziet, hoort hij woorden van zijn familieleden die aan dat orgaan worden toegeschreven, net zoveel als hij aan pijn leed . Als hij een hekel heeft aan bloed dat eruit komt, dan wordt hij ziek en schaadt hij zijn geld, en als het in zijn geweten is dat de aderlaten hem ten goede komen en het bloed komt eruit in een bekende en overeengekomen hoeveelheid, dan is zijn religie geldig en is zijn lichaam is in dat jaar ook gezond ….

…Al-Fasad is in een droom een ​​man die gehoorzaamt aan het gesprek . Als hij een man kapot maakt door vertoning, dan wordt hij neergestoken en is hij vijandschap, en als hij in lengte breekt, dan spreekt hij de schoonheid en componeert hij onder de mensen . En Almusdod bewijs van troost en genezing van kwalen . En wie in een droom van een orgel is gegrepen , hij moet erin worden opgemerkt terwijl hij wakker is . En wie ziet dat een jonge man zijn zweet lang laat draaien, dan hoort hij een vijand spreken of steken die hem raakt . En als hij ziet dat hij zijn zweet heeft verloren en zijn zweet is afgesneden, dan zal zijn familielid sterven . En als de aderlaten in zijn rechterhand is, dan verdubbelt zijn geld, en als het in zijn linkerhand is, dan overwint hij zijn partner . En als hij ziet dat een persoon hem heeft afgewezen, dan hoort hij een woord van een vriend, en als er bloed uit zijn zweet komt, dan zal hij ervoor worden beloond, en als er geen bloed uit hem komt, dan is het zo. zei dat het juist is en degene die zonde begaat, komt eruit . Als een geleerde hem breekt en het bloed komt uit hem in een kom of in een bord, dan wordt hij ziek . Als hij hem breekt en geen bloed ziet, hoort hij woorden van zijn vrouw . En als hij het bloed veracht dat uit hem komt, dan zal hij ziek worden en zal hij schade lijden in zijn geld . En als zijn vrouw een dochter baart als de bovenarm longitudinaal is, en als de bovenarm longitudinaal is, en als het transversaal is, dan zal wat er tussen haar en haar familieleden is, worden afgesneden door dood of leven . En wie ziet dat hij wil rouwen, dan wil hij berouw hebben van zonde . En als hij denkt dat bloed hem heeft verslagen, dan is hij in een gril en de zonde overwint . Als het bloed zwart is, dan volhardt hij in een ernstige zonde en zal hij zich daarvan bekeren . En de aderlating is de uitstroom van geld bij het schrijven van een argument, en de scalpel is als de pen, en het bloed is als de inkt, en de maagd als ze baart, dan trouwt ze . Een aderlaten voor een jongen wordt besneden . En de gevangene bezocht Bishara, omdat er bloed in de aderen zit . En de zwangere vrouw bezocht haar en haar bevalling . Als de aderlaten niet in de maand van bevalling plaatsvonden, wordt deze afgebroken . En de rijke man betaalde zakaat over zijn geld . En het bezoek van de onbekende vrouw in de wereld komt naar degenen die haar hebben gezien ….

…En wie de powerpen ziet terwijl hij in het bewaarde bord schrijft en het schrift kent, dan is het visioen zoals het is geschreven, en wie ziet dat hij een pen in zijn hand heeft, geeft aan dat hij gezegend is met een goed geïnformeerd en deugdzaam kind, en er wordt gezegd dat hij zijn begeleider is, en er wordt gezegd dat hij het weet en wie met zijn hand verschillende pennen ziet, is in ieder geval beter. Als zijn onschuld moeilijk voor hem wordt, zal hij daar tegen zijn, en wie ziet dat hij een pen in een onbekend stuk gereedschap legt, dan pleegt hij immoraliteit….

…Een gerecht is het levensonderhoud van een persoon in een droom . Dus wie zag dat hij een bord likt, zijn brood is op en hij zal aanwezig zijn . En wie een grote menigte op een groot laken ziet, dan zal hun land zich daarop verzamelen, en als ze oorlogsmensen zijn, dan is dit hun ontmoeting . En wie ziet dat hij in een kom of pot plast, heeft gemeenschap met zijn familie . En de krant in een droom, de minnaar van de man . En wie het ook in zijn hand zag, hij ontmoette wie hij liefhad ….

…Houdt van mensen die bezig zijn met mentaal werk . Als je een ontbijt ziet gemaakt van verse melk, eieren en een bord vol rijp fruit, duidt dit op snelle maar positieve veranderingen . Als je alleen eet, betekent dit dat je in de val van je vijanden loopt . Als je met anderen eet, is dit een goed voorteken ….

…Zeldzaam overgeleverd op gezag van Al-Junaid, moge de Almachtige God hem genadig zijn, dat hij aan de deur van zijn huis zat, dus een blinde passeerde hem om mensen te vragen die niet voor zijn leven waren, en hij zei tegen zichzelf dat als deze man op God de Almachtige zou vertrouwen en aan de zijkant van een hoek of een moskee zat, God de Almachtige hem zonder twijfel zou voorzien. Hij zei het dus. Ik sliep die nacht en ik zag in een droom volgens wie Koper tussen mijn handen werd geplaatst en op het bord dat die blinde man uitgestrekt werd en zei: ~Al het vlees hiervan is wat ik zei, bij God, ik bekeerde zich niet, maar mijn ziel gebeurde, en mijn tong sprak het niet uit. ~ Dus zei hij, oh Junaid, ik ben niet een van wie ik dit argument accepteer, dus toen ik aan de deur van mijn huis zat te denken dat ik berouw had tegenover God de Almachtige en als ik een blinde man ben die zijn toestand heeft aanvaard, zo zei hij , O Abu Al-Qasim, ik ben tevreden met wat ik gisteren heb gezien en heb berouw . En hij vertelde ook van hem dat hij in een droom zag na zijn dood, en hem werd verteld wat God met je deed, Junaid, dus hij zei dat deze wetenschappen verdwenen waren en die tekeningen waren gewist, en dat we vroeger alleen rak’at deden. kniel met magie ….

…Al-Kirmani zei dat het visioen van peulvruchten van wat gekookt of rauw wordt gegeten, er niets mis mee is, en wat betreft wat niet gekookt of rauw gegeten wordt, het is een argument, en als de peulvruchten op een bord of iets dergelijks liggen dat, dan wordt het toegepast op de mensen van het huis, evenals of het in zanbil of iets dergelijks is ….

En wie ziet dat hij pap eet, dan verkeert hij in een goede staat, en wie ziet dat hij in een bord eet en heeft geabsorbeerd wat erin zit, zijn leven is op en als er iets van overblijft, blijft zijn leven over. zoveel leven als dat, en wie ziet dat hij een kom of zijn vingers likt, dan wordt hij begraven en uitgesteld, en wie ziet dat hij op voedsel of kauwgom kauwt, hij zal vermenigvuldigen. Zijn woorden gaan over een zaak, en wie ziet dat hij aan een tafel eet, dan zal hij goed en in zijn levensonderhoud verwerven, en misschien is de tafel een veld voor oorlog en ontmoeting, en de vergadering daarover is een steekhand, en er werd gezegd dat degene die zag dat hij aan een tafel zat, hij trouwde, en als hij er niet van at, was het een maagd en wie zag dat hij voedsel tussen zijn handen uitwisselde met voedsel anders dan de plant van de aarde, dan miste hij En beweegt zich tot vernedering en vernedering

…De neiging : een zoon, en er werd gezegd dat hij een man is die zegt over de zaken van mensen . En voorgrond : meid . En de wieg : zegen, goedheid en goede daden . En de pagina en het bord : de minnaar van de man, en de geliefde is waar iets zoets op wordt geserveerd ….

…Eet Als je droomt dat je alleen eet, betekent dit een verlies en een depressieve ziel . Als je met anderen eet, duidt dit op persoonlijk gewin, een leuke omgeving en succesvolle ondernemingen . Als uw dochter een bord vlees voor u ophaalt voordat ze klaar is met eten, voorspelt dit dat u problemen en ongemakken zult krijgen voor degenen die onder u staan ​​of die van u afhankelijk zijn . Hetzelfde geldt voor een ober of serveerster ….

…Goud en zilver dragen : vrouwen zijn sowieso goed . En als een man ziet dat hij goud heeft geslagen, zal hij een boete krijgen, of hij zal zoveel geld hebben als hij zag, en toch zal hij boos zijn op een autoritair . Alles wat van goud is gemaakt, is als een vat of sieraden of iets dergelijks, het is zwakker in interpretatie en gemakkelijker . Wat een bord of blokken ook zijn, het is krachtiger en welsprekender in het kwaad ….

…Krijt Als een vrouw droomt dat ze haar gezicht aan het bleken is met krijt, betekent dit dat ze plannen gaat maken om fans te winnen . Als je ervan droomde krijt op een whiteboard te gebruiken, ontvang je een populaire gunst, tenzij het bord zwart van kleur is, in welk geval het pech aangeeft . Als je je handen vol krijt vasthoudt, voorspelt dit teleurstelling ….

…En wie ziet dat hij in zijn mond heeft gestopt wat er met hem gebeurt met het medicijn, dan is het goed in zijn religie, of wat er met eten gebeurt, is goed in zijn wereld, of wat er gebeurt met haat zonder voordeel, het is de gebeurtenis van zorgen en verdriet, en als het zoet is met een goede smaak en geur, dan is het een bewijs van een goed leven en wie ziet dat zijn mond is uitgezet, omdat het zeer prijzenswaardig is, en als hij het ziet, is zijn hart vernauwd, en wie ziet dat de geur van zijn mond goed is, dan maakt hij goede woorden van hem, en als hij dat ziet, dan is zijn uitdrukking tegen hem. En wie ziet dat zijn mond is vastgebonden of bord, duidt op dood, ziekte of stilte, en wie ziet dat zijn mond een teugel heeft, hij mag door vasten naar rechtvaardigheid mensen gaan, en als hij onder de mensen van corruptie was, blies hij…

…Wie een stuk brood in zijn hand ziet : hij eet het op de weg of op een markt, want hij heeft weinig leven meer . Als de kasrah dun is, is de kwestie urgenter . En als het op een tafel of bord staat, is het een levensonderhoud . Als hij ziet dat hij eet aan een tafel met dik brood, dan is hij lang nadat hij de tafel tussen zijn handen niet heeft zien opkomen . Indien opgevoed na zijn werk . Hij had geen inkomen meer uit die plaats of dat land ….

…Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het zien van het bord waarin jongens leren wordt geïnterpreteerd in zes aspecten: leiderschap, een kind, een wereld, leiding en het afdwingen van bevel en kennis ….

…Houten plank Als je droomt van een plank van hout, duidt dit op veel moeilijke taken, maar met weinig beloning of plezier . Als je stapels planken ziet branden, duidt dit op winst uit onverwachte hoek . Als je droomt dat je planken van hout zag, duidt dit op roekeloze en ongelukkige daden . Als een meisje droomt dat ze door stilstaand water over een houten plank is gelopen, voorspelt dit dat ze diep getroffen wordt door het gevoel van onverschilligheid dat wordt getoond door de persoon van wie ze houdt . Of het kan een voorspeller zijn van een ander probleem . Het kan voorspellen dat haar verdediging van haar eer in gevaar is of mislukt . Als je in een droom liep op een sterk, goed bord, dan is dit een goed voorteken, en degene die deze droom ziet, moet oppassen en zijn gedrag en stappen in de gaten houden ….

…Straf alibi 90 – voor de lente zei Ben Alrkahy : kwam naar mij, twee mannen Vqaada naar Vagtaba mannen Venheetma VATTANI een van hen nadat hij zei : ik zag in een droom alsof Zenjaa naar een bord kwam zoldervarken nog nooit vlees vet gezien zei tegen me : alles, ik zei : eet varkensvlees Vtaheddny Dus ik at, en het is veranderd, en mijn mond vindt nog steeds wind in zijn mond gedurende twee maanden…