…Wie ziet alsof hij een gekwetste persoon heeft getroost, heeft dezelfde mate van zekerheid als hij zei, vrede zij met hem : wie een gewonde persoon raadpleegt, zal dezelfde beloning krijgen, en de beloning van de Almachtige God heeft zekerheid nodig ….

…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….

…Ezel Als je droomt dat een ezel in je gezicht bijt, geeft dit aan dat een corrupte en corrupte persoon je sociaal zal beledigen . Als je een verre vechtpartij hoort die de ruimte vult met verdriet en somberheid, dan zul je rijkdom ontvangen en bevrijd worden van de hatelijke ketenen met de dood van iemand die dicht bij je staat . Als je jezelf op een ezel ziet rijden, zul je vreemde landen bezoeken en ontdekkingen doen op moeilijke plaatsen om over te steken . Als je anderen op ezels ziet rijden, geeft dit aan dat ze een kleine erfenis zullen ontvangen en dat hun leven moeilijk zal zijn . En als je droomde dat een aantal oude patriarchen op ezels reisden, dan geeft dit aan dat de invloed van het christendom je ervan zal weerhouden je roekeloos te dwingen de mensenrechten en plichten jegens de mens te overstijgen . Als je een ezel bestuurt, geeft dit aan dat je al je energie en moed zult besteden aan het onder ogen zien van de wanhopige poging van je vijanden om je te verslaan . Maar als je verliefd bent, zal een slechte vrouw je problemen bezorgen . Als een ezel je trapt, betekent dit dat je in verboden gebeden bent die je veel zorgen baren, en dat je bang zult zijn voor verraad . Als je droomde dat je een ezel van zijn halsband trok, dan betekent dit dat je de touwtjes in handen hebt en vrouwen verleidt met je kenmerkende manier van complimenteren . Als je kinderen op ezels ziet rijden, geeft dit aan dat ze gezond en gehoorzaam zullen zijn . Als je van een ezel valt of als een ezel je op de grond tegenkomt, duidt dit op pech en teleurstelling in wereldse zaken, of op de strijd of scheiding van dierbaren . Als je een dode ezel in je droom ziet, betekent dit dat je aan je verlangens voldoet door je over te geven aan immoraliteit en immoraliteit . Als je droomt dat je ezelinnenmelk drinkt, geeft dit aan dat een vreemde wens zal worden vervuld, zelfs als dit ten koste gaat van belangrijke taken . Als je in je dromen een vreemde ezel ziet dwalen tussen je pilaren of op het land van je gebouw, dan ervaar je een waardevol bezit . Als je ervan droomde een ezel te bezitten, kreeg je een geschenk of aankoop, dan ontvang je een promotie op het niveau van werk of samenleving, en als je alleenstaand bent, word je geassocieerd met een passend huwelijk . Als je droomt van een witte ezel, duidt dit op permanente en zekere rijkdom, waardoor je plezier of studies kunt nastreven die je na aan het hart liggen . Wat de vrouw betreft, dit duidt op haar intrede in de samenleving waar ze altijd van gedroomd heeft . In haar mentale vorming bezit een vrouw de eigenschappen van gehoorzaamheid en koppigheid, wat perfect van toepassing is op de kwaliteiten van de ezel, aangezien ze allebei uit dezelfde voorraad groeien, dat wil zeggen, van de moeder natuur, en dienovereenkomstig deze relatie onderhouden . De lelijkste vorm van ezel in haar droom is niets anders dan een metafoor voor de aard van de vrouw om te zwijgen wanneer ze haar waarschuwt, of vice versa wanneer haar geluk volledig in het verschiet ligt ….

…Mieren : veel, dus rekruteerden ze, en ze op het bed zien zijn kinderen, en het zien van mieren duidt op dezelfde visionair, en er werd gezegd dat ze familie van hem waren, en er werd gezegd dat de uitgang van de mieren uit hun hol is een somberheid, en het zien van mieren over de patiënt zijn dood, en het kennen van de woorden van de mieren is een mandaat, voor het verhaal van Salomo, vrede zij met hem. En wie mieren met voedsel zijn huis binnen ziet komen . Het beste van zijn huis is er in overvloed . En wie mieren met voedsel uit zijn huis naar buiten ziet komen, is arm, en de mieren die uit de neus of het oor of andere organen komen, duidt op de dood van de persoon van het visioen als een martelaar, als hij zichzelf verheugt in zijn vertrek, en als de exit slecht is, dan is hij bang voor, en de mieren zijn een zwak en zorgvuldig persoon, en velen van hen zijn geworven of Offspring, eigenaar, of het leven lengte . En wie mieren een dorp of een land ziet binnenkomen, een soldaat komt dat land binnen, en als ze het verlaten, dragen ze het, en als hij ziet dat de mieren uit een land of een huis vluchten, dan dragen de dieven iets van dat land. locatie en er is een gebouw, want de mieren en architectuur ontmoeten elkaar niet . En het grote aantal mieren in een land zonder iemand schade te berokkenen, geeft de overvloed aan van de mensen van het land ….

…Al-Azahiah : Een slecht persoon bederft de mensen, dus wie het doodt, zal op dezelfde manier een mens winnen, en wie van het gekookte vlees eet . Hij at van het geld van die persoon, en als hij onverdraagzaam was, trok hij zich terug ….

…Het is in een droom standvastigheid in religie . Het kan verwijzen naar kinderen of inactiviteit door reizen of ziekte . En beperking duidt op de vriendelijkheid van degenen die het in een droom beperkten . En de beperking van zilver ligt vast in de kwestie van het huwelijk . Als het van koper is, dan is het standvastig in zijn ongeluk, en als het van lood is gemaakt, dan is het standvastig in een kwestie van zwakheid en zwakte . Als het van een touw is, dan is het standvastigheid in religie . En als het van hout is, dan is het een bewijs van hypocrisie . De beperking voor de handelaar is de bagage van een loon, en de betrokken persoon heeft zijn zorg, en de patiënt heeft de duur van zijn ziekte . En wie denkt dat hij gebonden is ter wille van God, dan is hij ijverig in de aangelegenheid van zijn kinderen . En wie ziet dat hij gebonden is in een stad, dan is hij de kolonist . Als hij ziet dat hij gebonden is in een huis, wordt hij gekweld door een vrouw . Als de beperking smal is, is de zaak krap voor hem . En de beperking van de opgetogen zal altijd blij zijn . En als de gebonden persoon ziet dat hij een andere beperking heeft verhoogd, en als hij ziek is, dan sterft hij, en als hij in de gevangenis zit, is zijn gevangenisstraf lang . En wie ziet dat hij gebonden is en hij draagt ​​groene kleren, zijn gestalte is op het gebied van religie en het verkrijgen van een beloning, en als het wit is, dan is zijn gestalte een kwestie van kennis en jurisprudentie, schoonheid en schoonheid, en als het rood is, dan is zijn gestalte een kwestie van plezier en vreugde, en als het geel is, is zijn gestalte ziek . En wie ziet dat hij aan een gouden ketting is gebonden, wacht op geld dat weg is . En wie in een verslag ziet dat hij in verband wordt gebracht met een andere man, geeft aan dat hij een grote zonde heeft verworven, hij vreest voor hem de vergelding van de sultan voor wat de Almachtige God zegt : ( En je ziet criminelen op die dag gebonden in handboeien ) , en de beperking is in de eerste plaats en armoede . Zie ook fol of zie kabel ….

…Als je de duivel in een droom ziet, ga je een gevaarlijk avontuur aan en moet je er respectvol uitzien . Als je droomde dat je hem hebt vermoord, geeft dit aan dat je weggaat van het gezelschap van kwaad en kwaad temidden van beter en beter . Als het in de vorm van literatuur naar je toe komt, dan is dat een waarschuwing tegen valse vriendschappen, vooral hypocriete vriendelijke vrienden . En als Satan naar je toe komt in de vorm van rijkdom of macht, zul je je invloed en invloed niet kunnen gebruiken om harmonie met anderen te verzekeren of hun niveau te verhogen . Als de duivel naar je toe komt in de vorm van muziek, weet dan dat je voor zijn verleiding en magie zult knielen . Als hij naar je toe komt in de vorm van een charmante vrouw, zullen al je lieve gedachten en gevoelens vernietigd worden om deze hatelijke persoon te omhelzen . Als je droomt dat je jezelf immuun maakt tegen Satan, zul je in staat zijn om de band van zelfgenoegens op te bouwen en te werken om anderen alles te geven wat ze verdienen . Als boeren van de duivel droomden, betekent dit een verdorde oogst en sterfte onder het vee, evenals ziekte in het gezin . Atleten zouden deze droom moeten zien als een waarschuwing om voor zichzelf te zorgen, aangezien ze het risico lopen staatswetten te overtreden . Wat de prediker betreft, deze droom is een onmiskenbaar bewijs van zijn overijverigheid . En het is absoluut noodzakelijk dat hij God niet aanbidt door zijn naasten met de zweep van zijn tong te slaan . Als je droomt over de duivel, een enorm persoon die gracieus gekleed is, een aantal glanzende juwelen in zijn handen en op zijn lichaam draagt ​​en je probeert over te halen zijn huis binnen te gaan, waarschuwt dit je voor slechte mensen die je proberen te vernietigen door sluwe bewondering . Het is absoluut noodzakelijk voor een onschuldig meisje om na deze droom een andere plaats onder haar vrienden te zoeken en de vreemde interesses van haar te vermijden, vooral die van getrouwde mannen . Een tengere vrouw wordt waarschijnlijk door vreemden van haar sieraden en geld beroofd . Pas op voor het gezelschap van Satan, zelfs in dromen . Satan is altijd een voorbode van wanhoop . Als je droomt dat zijn invloed je overweldigt, val je in vallen die vijanden als vrienden voor je hebben opgezet . Deze droom betekent voor de minnaar dat hij zijn loyaliteit zal verliezen vanwege verdomd plezier ….

…De schaal is in een droom indicatief voor maat, en beide duiden op geloof en gerechtigheid in spraak . En duidt op het wegwerken van schulden en vervulling van de gelofte . De balans van werk is indicatief voor de ingenieur en constructie . En de schaal van de molen is kenmerkend voor de nobele man in zijn nederige ziel in zijn geest, expressie en beweging . En de schaal van het bot werd geboren uit tijd of dom . En de balans van musk is een waarschuwing tegen nalatigheid en erop gebrand zichzelf verantwoordelijk te houden voor geloften . En de schaal wordt uitgedrukt door de rechter, de toonladder wordt gehoord door de rechter en de cimbalen zijn dezelfde als die waarmee de rechterlijke macht is gescheiden . En wie er een schaal uit de hemel op ziet neerdalen, zoekt de waarheid . En er werd gezegd : de cimbalen zijn de jurisprudentie van de rechter, als ze voldoende en volledig zijn, dan is de rechter compleet in jurisprudentie, en als ze weinig en onvolledig zijn, dan is de rechter niet in staat om te beslissen, en de kolom van de evenwicht is dezelfde rechter, de schroef is zijn mandaat, de draad en de ketting zijn zijn assistenten en zijn agenten, en de tong is zijn tong, en zijn handen worden gehoord, en als de handen worden doorboord, dan is de rechter Erecha . En wie ziet dat hij geld weegt, hoort de valse getuigenis en beslist erover . En wie ziet dat hij een weegschaal in zijn hand heeft, dan is hij op de Sunnah . Het saldo van de opstanding duidt op de opkomst van geheimen, de vestiging van ruzie, vreugde en plezier, overwinning op vijanden, gerechtigheid en eerlijkheid . De schaal is absoluut indicatief voor iedereen die ter wille van hem wordt nagebootst en geleid, zoals de wereld, de sultan en de koran, en misschien wordt hij aangegeven door de eigenaar . En de rest van de verzamelaars is de schatkist ….

…Hoe zit het met kleuren, heeft het specifieke connotaties , of ziet het ze over het hoofd , en is er een verschil tussen deze indicaties volgens de kleuren? Kleuren hebben hun connotatie in een droom , maar de connotatie van kleuren is niet altijd dezelfde ; Dus het is bekend dat je in dit boek hebt besloten dat de droom of droom of het visioen een massa is en geen deel , dan is het noodzakelijk om vanuit de passage volledig naar alle delen van het visioen te kijken , net zoals de delen van het visioen dat doen. sterker zijn dan anderen – met hun overlapping en misschien uit de teksten die mij aanduiden van kleuren die in het algemeen in Sunan al- Tirmidhi in het boek Openbaring worden vermeld , de deur naar wat er kwam in een visioen van de Profeet vrede zij met hem in Weegschaal en Waterman van Aisha, moge Allah tevreden zijn , zei : vroeg de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) om het papier , ze zei tegen hem Khadija : het was eerlijkheid En hij stierf voordat het verscheen , dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede zij met hem , zei : ~Ik zou het in een droom dragen en witte kleren dragen , en als hij van de mensen van het vuur was, zou hij zich anders hebben gekleed .~ Dit is een expliciete verwijzing van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, over de betekenis van de witte jurk , en ik heb de teksten gevolgd die het vermelden van enkele kleuren bevatten, en ik kan de belangrijkste dingen erin uitleggen met de volgende : Hedendaagse termen – kleuren…

…Hoe zit het met het zien van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, is het mogelijk? Wat betekent het? Is het altijd een waar visioen, of de boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, een visioen was zoals beschreven in de biografie van de profeet, of hij was anders? Door te zeggen of te beschrijven; Als er bijvoorbeeld een jonge man wordt gezien, of met een witte baard, of kleren draagt ​​die hij niet gewend is te dragen, of als hij bepaalde dingen bestelt die in strijd zijn met de gezuiverde sharia, zoals het vereren van graven, het doorsnijden van de baarmoeder, of doden, … en anders dan wat ik heb bewezen uit de verhalen en verslagen van degenen die hem zagen … ? Om te beginnen zeg ik dat het visioen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, mogelijk is, en het is een van de meest prominente voorbeelden van de rechtvaardige visie. De twee sjeiks kwamen uit de hadith van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, die zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : [ Wie mij in een droom ziet, heeft mij gezien, de Duivel imiteert mij niet. . ] En in een verhaal over hem : [ Wie me in een droom ziet, zal me zien terwijl ik wakker ben, of alsof hij me zag terwijl hij wakker was, Satan zal me niet imiteren . ] In de roman : [ Wie mij ziet, zag het goed ]. Maar moet dit een visie op basis van een jaar en biografie van beschrijvingen, dus Imam Muhammad Ibn Sirin zei na het gesprek voor, [ van de juiste Mij gezien heeft gezien ] , : als hij naar zijn beeld zag . En deze imam vertelde hem altijd dat hij de profeet zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die zei : Beschrijf mij wat je zag. Als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is correct . Daarom, wie de Boodschapper in tegenspraak met zijn beschrijving ziet, is het visioen niet een visioen op zijn gezicht, of een ware visie, maar eerder een visie die moet worden geïnterpreteerd. Deze interpretatie heeft betrekking op de kijker . Daarom zeiden sommige geleerden : wie hem ziet in zijn uiterlijk en toestand is een bewijs van de goedheid van de ziener en de perfectie van zijn gezag en zegeviert over degenen die tegen hem zijn, en wie hem in een veranderende staat ziet, fronst of heeft een scheenbeen of een tekortkoming in een deel van zijn lichaam, is een bewijs van de slechte toestand van de ziener . Maar het lijdt geen twijfel dat degene die de Boodschapper ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, ongeacht de hoedanigheid, hem blij moet zijn, en hij moet weten dat ofwel de betekenis goed is om aan te geven, ofwel dat het kwaad verboden is, en dit is wat Imam Ibn Hajar, moge God hem genadig zijn, besliste….

…Waarom zijn onze visioenen gericht op het verleden? Mij ​​werd de volgende vraag gesteld : ~ Waarom zien we in onze visioenen altijd de dingen die eerder zijn gebeurd of de plaatsen die we enkele jaren geleden hebben verlaten? ~ Het antwoord op de vraag is : er is geen nauwkeurige verklaring voor dit fenomeen, en het kan worden gezegd dat wat de vraagsteller noemde bij sommigen te vinden is, maar de interpretatie ervan is niet noodzakelijkerwijs gerelateerd aan dit verleden, aangezien deze dingen symbolen kunnen zijn en betekenissen kunnen hebben, en deze betekenissen kunnen verband houden met andere symbolen in Vision, in de het gevoel hebben dat deze symbolen niet de belangrijkste zijn, maar eerder zijn van wat de geest heeft gevisualiseerd en er nog steeds over nadenkt, of met andere woorden, het is wat het onderbewustzijn heeft verminderd, en om hier te weten dat de visie vanuit mijn oogpunt bestaat uit basissymbolen, zijsymbolen en niet-basissymbolen, en deze niet-basissymbolen. Hij besteedt er – in de meeste gevallen – geen aandacht aan, dus het antwoord op de vraag is dat dit ding dat bij het visioen hoort misschien afkomstig is van wat jij jij bent familia ik verlang ernaar en het is niet noodzakelijk waar dat het een oprecht visioen is, en ik herhaal het gezegde dat wat de vraagsteller genoemd kan zijn en niet altijd is ….

…Al-Kirmani zei dat de knie door een persoon wordt gedaan, dus hij onderscheidde het van vele leden en waardeerde het, en we zoeken toevlucht bij God tegen het ongeluk erin . Wat betreft dezelfde granaatappel en zijn oog, sommige vertrekken ervan met de hoofdstad ….

…Tumor, als een persoon het in een droom ziet, is een toename in dezelfde hand, goede conditie en het citeren van kennis . En er werd gezegd : het is geld na woorden . De tumor in een droom is ijdelheid, verwondering en een ongeldige claim ….

…Leidt de zoektocht naar droominterpretatie tot wat wordt genoemd anticiperende angst en leidt vervolgens tot wanen, wanen en pessimistisch denken? Dit is een standpunt, en ik hoor het vaak van sommige beroepen in de psychiatrie, en de waarheid is dat dit waar kan zijn voor een groep patiënten, en dat zijn er maar weinig, maar velen van degenen die herhaaldelijk visioenen hebben gehad, hebben hun betekenis indicatief voor goed nieuws of goed nieuws, en herhaalde dromen kunnen een zonde voorspellen die is opgetreden Met de dromer, en dan is de uitdrukking van deze droom een ​​reden voor de eigenaar van deze droom om de zonde op te geven, en het kan zijn een grote zonde . Samenvattend : deze hypothese heeft enkele therapeuten, psychologen geloven over het algemeen niet en zouden niet gegeneraliseerd moeten worden voor iemand met herhaalde visioenen of dromen . Deze aanname kan de reden zijn voor de vijandigheid van een grote groep van hen tegenover het uiten van visioenen, maar hier moet een onderscheid worden gemaakt tussen visioenen, dromen en dromen, en veel van de woorden van psychiaters zijn van toepassing op de zogenaamde pijpdromen. , die verschillen van het visioen dat van God komt en niet de droom van Satan, dus laat hem dat weten . Concluderend : ik merk hier op dat de aspecten van de visie niet gescheiden zijn en geen relatie tussen hen hebben, maar met elkaar in verband staan ​​in de zin dat degene die zich uitspreekt een ervan niet mag weglaten, dus het zien van datums en het eten ervan, bijvoorbeeld is niet aanbevelenswaardig tenzij het wordt ondersteund door het taalkundige en tijdelijke aspect, en het zien van vuur is niet altijd verwerpelijk als het winter is Het werd ondersteund door de afgeleide kant van het visioen, en we kunnen zeggen dat de volgende figuur ons de aspecten van de visie overlapt : deze cirkel draait in de geest van de persoon die de visie uitdrukt wanneer hij de visie hoort, en in een zeer korte tijd; Hij probeert de visie te verbinden met een van de aspecten om vreedzaam aan de oever van de verlossing te komen, wat de uitdrukking is, en daarom werd de interpretatie een uitdrukking genoemd, hier bied ik wat begeleiding aan degenen die wilden zeggen : 1_ Bewapening met het wapen van juridische kennis uit de Heilige Koran, de Sunnah van de Profeet en de Arabische taal en hun synoniemen en bewoordingen, de tijd van het visioen kennen en de eigenaar onderzoeken . 2_ rekening houden met de legitieme literatuur wanneer de uitdrukking, en om de fijne manieren en vrede zij met hem te volgen . 3_ Om mensen niet bang te maken en hen te terroriseren met de verkregen resultaten – denkend – aan de visioenen . 4_ Om niet zeker te zijn over de uitdrukking door degenen die de uitdrukking uiten of er bij zweren, dus de uitdrukking van visioenen is te wijten aan gissingen zoals het ons duidelijk wordt . 5_ Om dit soort kennis niet bij elke sessie of lezing te vergroten; Omdat dit leidt tot clementie in de uitdrukking door de beperkingen die ik noemde in de aspecten van de uitdrukking van de visie niet in acht te nemen, net zoals hij die meer in de kunst is erin is verbrand, en dit is bekend . 6_ kruist zichzelf om niet te zeggen dat degenen die uiting geven aan welk inzicht of inspiratie in deze aanbeveling van zichzelf, ons hebben bevolen onszelf niet te prijzen . 7_ Dat degene die uitdrukt – wat hij in staat was – zou proberen visioenen naar het goede te leiden, en als hij daar geen manier voor kon vinden, zou hij ze niet moeten uitdrukken en ervoor oppassen . 8_ Niet vertrouwen op dromen en illusies, dus hoeveel mensen werken er in dit tijdperk met deze wetenschap, en de velen die eraan beginnen en ernaar informeren, behalve dat één teken, hoewel triest, aangeeft dat we een droomnatie zijn geworden, de bittere en droevige realiteit ervan, van dromen, en dan paleizen bouwen en realiseren De overwinningen, het gebed in Jeruzalem en de nederlaag van de legers en de soevereiniteit over de naties, niet door actie maar door te dromen, en dit is onze bittere realiteit , en het moet eerst worden herkend om het te corrigeren en te behandelen, en dan komen we van deze zwakheid en onzedelijkheid af . 9_ Degene die zich uitspreekt , moet de geheimen bewaren van de mensen die hem naar hun visioenen vragen, en ze niet met trots of spottend onthullen . Ja, we moeten ons aansluiten bij de gelederen van de ontwikkelde landen in termen van wetenschap, macht en economie, een realiteit en geen droom, tenzij ze God bereikten, getuigenis afleggen ….

…Kan de wetenschap van het uiten van visioenen en dromen worden geleerd en onderwezen? Het is geen geheim voor iemand die in deze kunst is geïnteresseerd dat deze kennis zeer eervol is, en daarom is God zijn profeet Yusef dankbaar door de Almachtige te zeggen [en ook zal je Heer je antwoorden en je leren over de interpretatie van hadiths … .] , en onze profeet Mohammed [ vrede en zegeningen zij met hem ] was gewoon om visioenen te uiten en vaak vroeg hij de metgezellen zoals In de hadith van Samra bin Jundub : Toen de profeet [ vrede en zegeningen zij met hem ] de ochtend bad, kwam hij. naar hen met zijn gezicht en zei : Heeft iemand van u gisteren een visioen gezien ? In feite heb ik een standpunt over deze kwestie. Ik bedoel de mogelijkheid om deze wetenschap te leren en te onderwijzen, dat wil zeggen dat ze geleerd en onderwezen kan worden . En deze mening kan voor sommigen vreemd zijn; Dit komt omdat deze wetenschap meer op inspiratie en fysionomie lijkt, en alsof het de boodschappers imiteert, dus vond hij in dit opzicht verlegenheid, maar ik hoop dat we deze kwestie ter discussie zullen stellen zodat ons voorstel objectief is . Hier is het belangrijkste dat me geneigd maakt tot deze mening, en ik heb er in mijn boek uitgebreid over gesproken : De uitdrukking van de visie, hedendaagse termen, vragen en antwoorden, p. 96 , en verder, de uitgever : Dar al-Tadmuriyya . Nucleair commentaar zei op een interview met Samra voormalig : het is mustahabb om te vragen naar de visie, het initiatief om de eerste dag te interpreteren en te versnellen , en het is toegestaan ​​om te spreken in de wetenschap en interpretatie van Openbaring en dergelijke. 15/30 Ibn Hajar zei, commentaar leverend op de vorige lezing zoals in de opening 12/437: Inductie Om de wetenschap van visie en de uitdrukking ervan te onderwijzen, en de vraag erover te negeren, en de voorkeur ervan omdat het toegang tot enkele van het onzichtbare en de geheimen omvat van wezens . Ibn Abd al-Barr zei, zoals in al- Tamheed 1/313, commentaar op de vorige hadith : Deze hadith geeft de eer en deugd aan van de kennis van het visioen, omdat hij [ moge Gods gebeden en vrede met hem zijn ] alleen vroeg ernaar om het hem te vertellen en door te geven, zodat zijn metgezellen wisten hoe ze over de interpretatie ervan moesten spreken . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab zei, zoals in de collectie van zijn boeken 5/130: De wetenschap van expressie is een ware wetenschap die God schenkt aan wie Hij wil van Zijn dienaren . En hij zei op een andere plaats 5/143: De term visie is een echte wetenschap die door God in de Koran wordt genoemd, en om deze reden werd er gezegd : Alleen degenen die goed geïnformeerd zijn, kunnen de visie interpreteren , omdat het een onderdeel is van de openbaring . Al- Shatibi, moge God hem genadig zijn, waarschuwde in Al- Muwwafaa 2/415: dat er geen verdienste en een sluier is die de profeet [ moge Gods gebeden en vrede met hem zijn ] gaf behalve wat daarvan was vrijgesteld, behalve dat zijn ummah kreeg een model, en dit is bekend door introspectie, en van daaruit gaf hij openbaring aan hem, en zijn ummah kreeg het rechtvaardige visioen . Imam Malik zei, en hem werd gevraagd : verklaart het visioen elke zondag? Hij zei : Hij speelt met het profeetschap, daarna zei hij : Alleen het beste van het visioen zal het visioen passeren . Als hij iets goeds ziet, vertel het hem dan, en als hij iets onaangenaams ziet, laat hem dan iets goeds zeggen of zwijgen . En Imam Ibn Al-Saadi zei in zijn Tafsir 2/442: En onder hen zijn de voordelen van het vorige vers : dat het een oorsprong heeft voor de uitdrukking van de visie, want de kennis van expressie is een van de belangrijke wetenschappen die God geeft aan wie Hij wil . Hij zei ook 2/449: Inclusief dat kennis van meningsuiting een van de sharia-wetenschappen is, en dat een persoon zal worden beloond voor zijn leren en onderwijzen . En wat het bestaan ​​van leren en onderwijs onder de metgezellen aangeeft – Ashraf al-Khalq – is wat werd bewezen dat Umar ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, Asma bint Umais al- Khatha’a’miya altijd vroeg naar de uitdrukking van het visioen zoals in Tahdheeb al-Tahdheeb door Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad vermeld in al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib was degene die de mensen naar het visioen bracht, en dit werd genomen van Asmaa Bint Abi Bakr, en namen namen hem van haar vader Abu Bakr, en Abu Bakr nam deze kennis van de edele Boodschapper, die hem soms enkele Visioenen liet kruisen, en hij corrigeert hem soms, en hij kan hem vergissen zoals elke leraar en zijn student, en deze student was bedreven in veel situaties waarin hij werd onderzocht, en daarom vinden we hem na een keer, en hij drukte een visioen uit dat de Boodschapper zag, zegt de Boodschapper tot hem met bewondering voor zijn uitdrukking : Evenzo zei de koning . Maar het overkwam hem ook dat ik een fout maakte in zijn idjtihad, en de Boodschapper [ moge Gods gebeden en vrede zij met hem ] complimenteerde hem niet, hij deed eerder het verkeerde. Dus zei hij eenmaal tegen hem nadat hij aan hem was overgegaan : Zeg me, o boodschapper van God, van mijn vader, heb je het bij het verkeerde eind? De profeet zei : je sloeg de een en je miste de ander . Aisha, moge God tevreden met haar zijn, had ook een opvoedende houding tegenover haar vader, dus presenteerde ze hem visioenen, en hij had enkele situaties met de Boodschapper van God [ moge Gods gebeden en vrede met hem zijn ] . Daarom was ze een keer gewelddadig toen ze een visioen aan een vrouw kenbaar maakte dat haar man stervende was en een kind baarde dat onrecht werd aangedaan door te zeggen : [ Wat, o Aisha Als je het visioen aan de gelovige uitdrukt, vertel het dan aan hem in goedheid ….] En de getuige uit de hadith vroeg Aisha om een ​​specifieke benadering van expressie te volgen, namelijk om het aan het goede te besteden . Imam Ibn Khaldun verklaarde in zijn inleiding, p. 389, dat deze kennis een van de sharia-wetenschappen is, en het is een ongeluk in de religie toen de wetenschappen artefacten werden en mensen erover schreven, en de uitdrukking ervan wordt gevonden in de voorgangers en de achterkant, en deze kennis wordt nog steeds overgedragen tussen de voorgangers ….

…Graven opgraven : De aaseter vraagt ​​om een ​​verborgen gezochte man, omdat de Arabieren hem verbergen, hetzij in goed of kwaad, dus als opgegraven een wetenschapper is, dan wordt hij opgegraven volgens zijn leer en de heropleving van wat hij heeft geleerd zijn kennis, evenals het graf van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, tenzij hij hem naar een achterhaalde hoop leidt En hij breekt gescheurde of gebroken beenderen, dan komt hij in zijn kennis naar ketterij en ongeluk , en als hij hem levend aantreft, haalt hij iets goeds uit zijn graf en bereikt hij zijn doel om zijn Sunnah en zijn wetten te doen herleven in overeenstemming met zijn bestemming en dergelijke . Als de opgraving van het graf van een ongelovige of een ketterij of een van de mensen van de dhimmah de leer van de mensen van misleiding verzocht of verboden geld met bedrog en bedrog behandelde, en als de opgraving ertoe leidt dat het tot een stinkend lijk leidt, slib , of een heleboel excuus, dat sterker is in het bewijs en aangeeft dat de vereiste corruptie is bereikt . Wat betreft degene die een overleden persoon ziet die heeft geleefd, zijn Sunnah leeft voor goed of kwaad voor zijn zoeker, vooral als hij uit zijn huishouden komt of hij hem in zijn huis ziet, of voor alle mensen als hij een heerser of een geleerde is . Wat betreft het eten van de overledene uit een ziek huis, dit is het bewijs van zijn vernietiging, anders gaat er geld naar haar familie . Wat betreft degene die hem de doden noemde, als hij ziek was, volgde hij hem, en als hij een jurist was, dan spoorde hij hem aan en herinnerde hij hem aan wat nodig is om terug te keren van waar hij in zit en te repareren wat hij is, en wat betreft degene die hem dood sloeg of hem ontmoette met fronsend en bedreigend en de vrede verliet, hij zou moeten oppassen en wat hij over hem heeft overgelaten uit de wil is als het voor hem is of in de daden van hemzelf en zijn zonden tussen hem en God Almachtig . En als hij hem ontving met menselijke wezens, dankzegging, groeten en omhelzing, dan zou hij hem hebben opgeruimd tegen de toestand van de eerste, en de vermelding van de deur van de doden is vermeld boven wat er rijk aan is . Wat betreft het lam boven de kist : het ondersteunt wat de dood aangeeft in het visioen, en het kan een toestand volgen waarin het de nek overwint . Wat betreft de begrafenis, het wordt onderzocht zoals aangegeven door de dood, en het kan goed zijn voor degene die zijn schuld heeft gecorrigeerd, en het kan duiden op het lange verblijf van de reiziger, het huwelijk en de bruid, en de toegang tot het huis. in het geheel met de bruid van het wassen, het dragen van witte en aanrakende parfum, dan bezoeken zijn broers hem tijdens zijn week . En misschien wees hij op gevangenisstraf voor degenen die het verwachtten, en als hij zijn slaap en de slaap van een bruid uitbreidde, dan wordt het beste van zijn eten bewezen, de goede gevolgen en overvloed van zijn wereld, en als anders zijn toestand verslechterde en zijn leven was verontrustend . Ibn Sirin zei altijd : ~ Ik hou ervan om uit de dood te nemen en ik haat het om het te geven .~ En hij zei : Als de doden van je worden weggenomen, sterft er iets . En wie sterft en het lichaam van de doden daar niet ziet, dan is het de sloop van zijn huis of zoiets, en als de buurt ziet dat hij een graf voor zichzelf aan het graven is, bouwt hij een huis in dat land of dat plaats en verblijft erin, en wie tijdens zijn leven in een graf wordt begraven, wordt daarvoor opgesloten en vastgehouden, en als hij een dode ziet die hem omhelst en zich met hem vermengt, is dat een lang leven. hij zag de doden slapen, dat was zijn rust ….

…De zeven zijn geen Bmahmodh van het vers ‘ heeft zeven poorten’, zei Zain of bedevaart, en toonde misschien in die dagen dezelfde bezorgdheid . Sommige uitdrukkingen zeiden dat als een vrouw dat zou zien terwijl ze zwanger was, ze gered zou worden, want als de gescheiden vrouw bevalt, zal ze zeven dagen blijven . Wat betreft de acht, ze zijn niet prijzenswaardig omdat de Almachtige God zegt: ~ zeven nachten en acht dagen zijn doorslaggevend. ~ En er werd gezegd dat hij een heerser of een groot man nadert, en sommige van de uitdrukkers zeiden dat als het aantal op een bepaalde groep en ze wantrouwen hen, dan zijn ze dat omdat de Almachtige God zegt: ~ Zeven en de achtste is hun hond .~ Wat betreft de negen, ze zijn niet prijzenswaardig omdat de Almachtige zegt: “ Negen rassen die corrupt zijn op aarde. ~ Er werd gezegd een verklaring en een argument tegen de vijanden voor de Almachtige, zeggende: ~ Negen verzen van bewijs . ~ En sommigen van hen zeiden dat als iemand van zijn religie zwakte zag, dit erop kan wijzen dat hij een neiging heeft tot de afwijzers . Wat betreft de tien, het is gezegend en het bereiken van een religieus en werelds verlangen voor de uitspraak van de Almachtige: ~We hebben het veilig gemaakt met tien ~ en de Almachtige zegt: ~ Dit zijn er tien compleet. “ Er werd gezegd dat er in zaken compleet en perfect is ….

…Verbinden : wat lijkt op zangeressen, de wereld is leuk en leeg, en gekunstelde spraak . Omdat de strings dezelfde woorden uitspreken . En niets dan woorden, behalve dat de visionair religieus en vroom is, en dat is een goede lof . De link kan liggen bij degene die zag dat hij erdoor getroffen was en geen schuldenaar was, een slechte lof voor zichzelf terwijl hij een leugenaar was . De hobo en de dans zijn een groot ongeluk ….

…Als hij ziet dat hij een hemd droeg zonder viool, dan is hij van goede zaken en heeft hij geen geld, want geld heeft één hand en hij heeft niet dezelfde hand, namelijk de viool ….

…Sla Als je ziet dat sla gezond en groen groeit, geeft dit aan dat je na triviale verwarring een veel wenselijk voordeel zult genieten . Als je sla at, zal de ziekte je scheiden van je vriendin of collega, of het kan secundaire jaloezie zijn . Als een vrouw droomt dat ze sla verspilt, voorspelt dit dat ze dezelfde oorzaak zal zijn als de oorzaak van haar vroege ziekte of voortijdige dood . Als je sla verzamelt, duidt dit op je extreme gevoeligheid en dat je jaloerse neigingen je volledig verdriet en verdriet zullen bezorgen . Als je sla hebt gekocht, geeft dit aan dat je handelt op een manier die tot instorting leidt ….

…Houtskool : Van de bomen een gevaarlijke man, en er werd gezegd dat het verboden geld was, en er werd gezegd dat het de voorziening van de sultan is . En steenkool die niet op dezelfde manier wordt gebruikt als as is ongeldig uit de materie, en als het steenkool is die in brandstof wordt gebruikt, dan is het de uitrusting van de mens in het werk waarin steenkool wordt gebruikt, omdat het een van de voordelen . Saif bin Dhi Yazan zag alsof er vuur uit de lucht was gevallen naar het land Eden, en er viel op zijn beurt een kool in elk huis, dus het ging naar buiten en veranderde in steenkool . Hij vertelde het aan de grensovergangen van zijn koninkrijk en ze zeiden : Abessinië neemt je land over . Het was zo . Er werd gezegd dat as verboden geld is, en er werd gezegd dat het een levensonderhoud was van Sultan . Degene die de as ziet, hij wordt moe in de kwestie van de sultan, en hem zullen alleen problemen overkomen, en er werd gezegd dat het een wetenschap is die geen nut heeft . En wie ziet dat hij verlicht is, zal winst behalen in zijn geld en een voordeel in zichzelf . Als hij in het huis van de koning een verlichting ziet, dan is het voor de koning een probleem van verlichting en leiding, en als hij vijanden heeft die de overwinning over hen zullen behalen . Als hij ziet dat hij een verlichting aan het opbouwen is en de voogdij waardig is, zal hij het mandaat en gezag verwerven, en zal hij van zijn vijand worden gered als hij een vijand heeft . En wie zonder as in een oven slaat, zal trouwen met een vrouw zonder goed ….

…Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….

…En als hij ziet dat zijn hand tekortschiet in wat hij wil door ermee te werken en onderdrukking of verdorren, dan krijgt de interpretatie ervan in dezelfde hand en bekwaamheid niet wat hij wil, en wordt hij in de steek gelaten door degenen die zijn hulp zoeken . En als hij in zijn hand de deugd ziet van kracht en ontspanning bij onderdrukking, dan is zijn interpretatie in zijn hand en zijn vermogen om te doen wat hij wil, en de hulp van degenen die hulp bij hem zoeken, en er zit nog een ander aspect in , dat zijn lengte, kortheid, kracht en zwakte een product is van zijn eigenaar, aan wie de hand wordt, en een hand van goede handen.Volgens hem, zoals het gezegde van Abu Bakr en Saeed bin Al-Musayyib, gebruikten ze de uitdrukking ~visie~ met namen en hun betekenissen, en vertrouwde op die visie . Als hij ziet dat zijn hand is verzwakt, geopend, opgedroogd of zijn wind stinkt : anderen uitsluiten van de prooi, dan is dit een verbastering van het werk van de eigenaar, tot wat het is geworden, of hij heeft de voltooiing ervan aan hem overgelaten , of een zwakte van zijn macht over hem . Als hij ziet dat zijn hand de hand van een profeet heeft afgewend van onder de profeten of een van de rechtvaardigen, kijk dan hoe die profeet of die rechtvaardige was als in degene die God op hun handen leidde van misleiding, of die hem redde van verderf, en hoe zijn bestemming was onder zijn volk, wat hij van hen leed aan schade, en hoe het was. Het gevolg van hun bevel en bevel, zo leidt God ook een volk door de hand van de visionair, en het is de hand die is beschreven, en waardoor God een volk verlost van misleiding naar leiding, en welke schade daarin ook wordt veroorzaakt, vergelijkbaar met wat de profeet in God ontmoette, dus zijn toestand en zijn daden zijn als gevolg daarvan, zoals de ambachten die profeet, en dit is een eervolle visie die alleen mensen met deugdzaamheid en die ze ontmoetten nauwelijks zien . En wie zo’n visie in het bijzonder ziet zonder de mensen van deugd, vroomheid en bekwaamheid, en wat het ook wordt beschreven, kan onmogelijk worden geaccepteerd en afgewezen ….

…En wie ziet dat hij twee zilveren armbanden om zich heeft, dan zal hij door dezelfde hand worden gekweld en zal hij een hekel hebben aan wat hij bezit. Als ze van goud zijn, dan is het taaier dan zilver en is de holte beter dan de stille. Gevangenschap of dwang, als het van zilver is, is het gemakkelijker en sneller vrij te laten…

…Ze zijn in zekere zin voor kooplieden en reizigers, omdat kooplieden in hotels verblijven en er hun goederen in bewaren, en de khans zijn vooral de schuilplaats van de reizigers, maar de regel is dezelfde ….

…As-Sahab : duidt de islam aan die het leven en de verlossing van mensen is, en het is de reden voor de genade van de Almachtige God voor het dragen van het water waarin het leven van de schepping zich bevindt, en misschien duidt dit op kennis, jurisprudentie, wijsheid en uitleg, omdat het bevat de zachte wijsheid als het met een korreltje water door de lucht stroomt, en als er water uit wordt geperst . Misschien duidde het op soldaten en kameraden, voor het dragen van water dat duidt op schepping uit water . Misschien duidde het op de komende kamelen die ontsproot met water, zoals voedsel en linnen, toen er werd gezegd dat ze naar wolken wijzen, omdat de Almachtige God zei : ~ Kijken ze niet naar de kamelen, hoe ze zijn gemaakt ~. Misschien wees ze op schepen die in water varen in een ander land dan op het land of in de lucht, met een stromende wind met winden, en ze kan verwijzen naar een vrouw die zwanger is, omdat ze allebei water dragen en het in hun maag brengen, tenzij haar Heer haar toestaat het eruit en gooi het, en misschien duidt ze de regen zelf aan, omdat het van haar en vanwege haar is, en misschien duidde het op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen, en of ze daar zwart waren of met hen was het bewijs van marteling, toen er bliksemschichten en stenen erin zaten, samen met wat er was neergedaald door de mensen van de duisternis toen ze dachten dat ze regenden en hen tot pijniging brachten, en op dezelfde manier als de mensen van de hel, wie wolken in zijn huis Of daalde als moslim op zijn schoot als hij een ongelovige was, en hij verkreeg kennis en een uitspraak als hij een gelovige was, of hij droeg zijn vrouw als hij dat wilde, of bood zijn kameel en zijn schip aan als hij daar iets van had . Als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, of hij ziet haar als een slavin, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of reist of hadj als hij dat hoopt, of anders kondigt hij kennis en wijsheid aan als hij zoekt, anders hij wordt geleid door een soldaat of een compagnie, of hij komt in gezelschap als hij daarvoor gekwalificeerd is. Anders voedde de sultan hem op met een eerbaar dier als hij een van degenen was die zijn toevlucht bij hem zochten en te voet was, of anders zou hij hem als boodschapper naar Naguib sturen . En als hij opeenvolgende wolken naast hem ziet komen, en de mensen daarom wachten op zijn wateren, en het is vanuit de wolken aan de hemel die geen tekenen van kwelling bevatten, presenteer dan dat aspect wat mensen verwachten en wat ze verwachten van het goed dat wordt aangeboden, of het gezelschap dat komt, of soldaten die terugkeren, of konvooien die binnenkomen . En als hij zag dat het op de grond viel, of het was neergedaald op huizen, in hectares, of op bomen en planten, dan is het stortregens, sprinkhanen, een kat of een vogel . En als er enig teken van bezorgdheid en haat in zit, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen, dan is het een inval die hen verandert en hen op hun plaats slaat, of een karavaan die de dood van de meesten van hen die stierven in hun misdrijf, of een fond en een abces opgelegd door de sultan aan hen, of sprinkhanen en een beer die hun planten schaadt En hun coëxistentie, of doctrines en ketterijen verspreiden zich over hun toppen en kondigen ze aan op hun hoofden, en sommigen van hen zeiden dat de wolken een barmhartige koning of een meedogende kracht zijn, dus wie wolken mengt, mengt zich met mannen onder hen, en wie wolken eet, profiteert van een man met toegestaan ​​geld of wijsheid . En als zijn combinatie wijsheid kreeg van een man als hij, dan kreeg zijn koning wijsheid en een koning, en als hij zag dat zijn wapen van marteling was, dan is hij een man in nood . Als hij ziet dat hij een huis op wolken bouwt, zal hij met wijsheid en verheffing een eerbare, wettige wereld bereiken . Als hij een paleis op wolken bouwt, vermijdt hij zonden met een wijsheid die hen ten goede komt en verkrijgt hij goede dingen die hij weet . Als hij wolken in zijn hand ziet regenen, verwerft hij wijsheid en laat hij wijsheid op zijn hand glijden . Als hij zag dat hij wolken liet regenen op mensen, zou hij geld krijgen en mensen kregen er geld van . En de wolken als er geen regen in is, en als hij een van degenen is die aan de staat worden toegeschreven, dan doet hij door God geen recht en doet hij geen recht, en als hij wordt toegeschreven aan handel, doet hij dat niet. vervullen wat volgt of wat wordt gegarandeerd . Als hij wordt toegeschreven aan een wetenschapper, staat hij sceptisch tegenover zijn werk . Als hij een vakman is, dan is hij een wijze meester in de industrie en hebben de mensen hem nodig . En wolken zijn sultans die een hand over mensen hebben, en mensen hebben geen hand over hen . En als een wolk met donder en bliksem opkomt, is het de verschijning van een majestueuze heerser die de waarheid bedreigt . En wie wolken uit de lucht ziet neerdalen en een algemene regen regent, dan dringt de imam die plaats binnen als een schone imam in hen, of de wolken nu wit of zwart zijn, en wat de rode wolken op andere momenten betreft, het is leed, opruiing of ziekte . Sommigen van hen zeiden: ~Degene die wolken zag die van de aarde naar de hemel rezen terwijl ik een land bleef, dan duidt het op goedheid en zegen, en als de visionair een reis wil, is het voor hem gedaan en keert hij veilig terug, en als hij is niet verborgen, hij reikt naar wat het kwade zoekt, en sommigen van hen zeiden dat de wolken die opstijgen van de aarde ‘Naar de hemel duidt het op reizen en het geeft aan wie terugkeerde van zijn reis . En een donkere wolk duidt op somberheid, en zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet ….

…Degene die ziet dat hij op een muur of zijn bewoner staat, dan is de muur dezelfde staat die hij aan het opzetten is, als hij dichtbij is, is hij in goede staat, anders is hij aan de muur en kan hij eraan . En als hij van die muur viel, zou hij uit zijn staat vallen, of hij zou naakt zijn in de hoop voor hem, of over een kwestie waarin hij vastzit in een relatie ….

…En wie ziet dat hij de wassing doet met wat niet is toegestaan ​​om de wassing uit te voeren op dezelfde manier als hij die zijn wassing niet uitvoert, en er werd gezegd dat hij die de wassing doet met melk of honing goed is in religie ….

…Al-Athfiyah : dezelfde man, net zoals de kracht van het lot de rijkdom van dingen is, zo is de kracht van zielen met geld ….

…Een kip is in een droom een ​​domme, dwaze vrouw met schoonheid . Er werd gezegd : ze is een geheim of een bediende . En wie een kip slacht, trouwt met een maagdelijke slavin, en wie op haar jaagt, zal gemakkelijk en geoorloofd geld ontvangen, en wie haar vlees eet, zal geld ontvangen uit gevangenschap van niet-Arabieren . En wie een kip of een pauw in zijn huis ziet verspillen, hij is de eigenaar van ongeluk en immoraliteit . En er werd gezegd : de kip en zijn veren zijn nuttig geld . En wie zag dat hij een zwarte kip had geslacht, zou met een maagd trouwen . De kip kan een vrouw zijn die wezen grootbrengt en voor een aalmoes zoekt, wat gunstig is . Kippen zijn vernederde en vernederde vrouwen . De slapende kip is van activiteit en originaliteit, en de laaglandkip is van lage afkomst, en haar kuikens zijn kinderen van hoererij . De kip kan verwijzen naar dezelfde kinderen, en de toegang tot de patiënt is gezondheid en welzijn . Evenals de vleeskuikens en de kippenoren, kwaad, angst of dood . Misschien duidde haar inzending op een waarschuwing voor ziekte, of het verdwijnen van zorgen en vreugde, en een schijn van voorspoed en zegeningen . De Faraj is een kind of een vrolijke jurk, of een vagina voor degenen die in nood zijn . En wie veel kippen in huis ziet, dat duidt op leiderschap, rijkdom en angst ….