…De groep Wie een groep mensen in een droom ziet, dan zal de Almachtige God hem genadig zijn terwijl hij hem op de proef stelt, en misschien duidt het zien van de groep op een verlies en een verlies . En het kan duiden op angsten en engelen . Als een persoon een dode zoon van een groep ziet, dan is hij overleden ….

…Suiker Als je van suiker droomt, betekent dit dat je je verlangens zult gebruiken voor verboden lekkernijen . Het zien van suiker in een droom geeft aan dat je thuis kieskeurig bent, omdat je dol bent op afgunst en jaloezie in een tijd dat daar geen reden voor is, in plaats van gelukkig en tevreden te leven . Na het zien van dronkenschap in een droom, kunnen zorgen en ongerustheid u kwellen, uw kracht verzwakken en beledigd zijn . Als je droomt dat je suiker hebt geconsumeerd, ben je een tijdje betrokken bij vervelende zaken en problemen, maar zul je een onverwacht voordeel oogsten . Als je droomt dat je suiker citeert, dan betekent dit dat de vijanden je zullen bedriegen en begeren . Als je droomt dat je suiker verkoopt en er grote hoeveelheden van ontvangt, betekent dit dat je een groot verlies zult overleven . Als je ervan droomde een zak met suiker uit elkaar te scheuren en suiker eruit te zien morsen, betekent dit dat je een klein verlies zult lijden . Als je droomt dat een neger zingt terwijl hij suikerzakken uitpakt, dan betekent dit dat waardeloze werken je grote voordelen zullen opleveren, zowel op het niveau van het werk als op het niveau van de samenleving ….

…Religie Als u droomde dat u godsdienstkwesties met sommige mensen besprak en religieuze neigingen voelde, dan voorspelt dit dat u betrokken zult raken bij dwaasheden die uw rustige leven bederven en leiden tot uw verlies in zaken en handel . Als een meisje droomt dat ze erg religieus is, dan zal ze ervoor zorgen dat de persoon die van haar houdt haar vervreemdt vanwege haar aanspraak op onschuld en vriendelijkheid . Als ze droomt dat ze niet religieus en niet zondig is, geeft dit aan dat ze zich zal onderscheiden door eerlijkheid, vriendelijkheid en aandacht voor anderen, waardoor ze het respect van anderen zal krijgen en de liefde van het andere geslacht en de meisjes van haar. geslacht voor haar . Maar als het volgens de visie van religie in de droom verkeerd is, dan betekent dit dat het zal ontdekken dat er morele wetten zijn die moeten worden gerespecteerd, anders verlies je het respect van mensen voor hen . Ze moet op haar gedrag letten. Als ze droomt dat ze huilt en treurt om schulden, betekent dit dat ze de verlangens van het hart niet zal vervullen . Als ze moedig is, maar niet verkeerd, dan zal ze de lasten van haar zorgen en lasten moedig dragen en zal ze moedig en standvastig de schuld en afkeuring van mensen onder ogen zien . Als je droomde dat je er spijt van had, verdrietig werd en jezelf de schuld gaf tijdens een religieuze preek, betekent dit dat je gedwongen zult worden om jezelf op te offeren om iemand te maken van wie je houdt en die je waardeert . Als je droomt dat religie in verval en zwakte is gedaald, dan betekent dit dat je je leven meer dan voorheen in aanbidding en harmonie met de Schepper zult leven, en dat je gedachten en gezindheden niet zondig en verkeerd zullen zijn zoals voorheen . Als je droomt dat een priester je tijdens een vergadering heeft verteld dat hij zijn baan heeft verlaten, geeft dit aan dat je vrede zult voelen en dat je overweldigd zult worden door een golf van psychologische troost . Maar als u een priester in een gemeenschap ontmoet en hij begint u de schuld te geven en u te verwijten, dan voorspelt dit dat de komende dagen voor u droevige en verontrustende gebeurtenissen zullen veroorzaken . Deze dromen kunnen letterlijk uitkomen in het praktische leven, en hier hebben ze misschien geen enkele symbolische betekenis. Religie houdt zich bezig met het beschermen van mensen tegen ondeugd, dus als ze van plan zijn om zijn leringen te negeren, wordt van hen verwacht dat ze een priester of kerk in hun droom zien als een voorbode van hun slechte daden . Als ze een godvruchtig en rechtvaardig leven leiden volgens de leringen van de kerk, dromen ze er zelden van de priester, de kerk of het huis van aanbidding te zien ….

…Grootboek Als u ervan droomt om een ​​grootboek in de boekhouding aan te houden, zult u te maken krijgen met verwarring en teleurstellende situaties . Als u droomt dat u verkeerde boekingen in het grootboek heeft gemaakt, zult u kleine geschillen ervaren en zult u een klein verlies lijden . Als u het grootboek in een metalen kluis stopt, kunt u uw rechten beschermen onder vijandige omstandigheden . Als u uw grootboek kwijtraakt, worden uw belangen vertekend door de opdracht te verwaarlozen . Als je droomde dat er brand in je grootboek kwam, zal de verwaarlozing van vrienden je lijden . Als je droomt dat een vrouw je grootboek vasthoudt, verlies je geld in je poging om plezier te maken met werk . Als een meisje van een grootboek droomt, betekent dit dat ze een betrouwbare zakenman zal hebben die haar zal aanbieden om met haar te trouwen . Als u droomt dat de rekeningen die in uw grootboek staan ​​waardeloos zijn, duidt dit op slecht beheer en verliezen, maar als de genoemde rekeningen van waarde zijn, zal uw bedrijf een verbeterde positie innemen ….

Verlies van kennis gaat verloren in een droom, mensen profiteren van zijn kennis, en zijn geheugen is populair . Het verlies kan wijzen op een gebrek aan geluk . En wie zag dat al zijn kleren waren afgenomen, geeft aan dat het kwaad waaraan hij wordt blootgesteld, is verdwenen ….

…Regelmatige amputatie duidt op een klein baanverlies . Het verlies van hele armen of benen duidt op een ongebruikelijke depressie in de handel . Voor zeevarenden betekent dit een storm en verlies van eigendommen . Na deze droom wordt natte mensen geadviseerd wakker te zijn ….

…Een plank Als je in een droom lege planken ziet, betekent dit verlies, verlies en zorgen, maar als de planken vol zijn, duidt dit op een gevoel van voldoening vanwege de realisatie van je dromen en de moeite die je hebt gedaan ….

…Verrekijker voor dichtbij Als je met een telescoop naar een droom kijkt, voorspelt dit dat er veranderingen zullen optreden die je verlies zullen veroorzaken . Het zien van een kapotte of defecte verrekijker voorspelt meningsverschillen, geschillen en het verlies van partners ….

…Een persoon is in een droom de vriend, partner of ingehuurde werknemer van een man . Als de wachters goed van vorm zijn, duidt dit op mannelijkheid en kracht, en geeft het bij de gevangenen de duur van het verblijf in de gevangenis aan, zodat ze het gewicht van de beperkingen kunnen dragen . Al-Atiq geeft de last aan die een persoon doorstaat . Als hij een zware last op hem zag, was dat een bewijs van het dragen van de last ….

…IJzer Als je van ijzer droomde, is dit een voorbode van groot ongeluk . Als je droomt dat een ijzeren gewicht je naar beneden trekt, duidt dit op intellectuele complicaties en materiële verliezen . Als je vijanden met ijzer slaat, betekent dat egoïsme en wreedheid jegens degenen die van jou afhankelijk zijn . Als je droomt dat je ijzer maakt, betekent dit dat je oneerlijke middelen zult gebruiken om rijkdom te vergaren . Als je ijzer verkoopt, zul je een twijfelachtig succes hebben en zullen je vrienden nobele mensen zijn . Als je oud en roestig ijzer ziet, duidt dit op armoede en teleurstelling . Als je droomt dat de prijs van ijzer daalt, zul je beseffen dat geluk een onveilige factor in je leven is . Als de prijs van ijzer stijgt, ziet u een sprankje hoop op het donkere pad van werk . Als je in je dromen heet en rood ijzer ziet, betekent dit voor jou een mislukking als gevolg van het misbruik van je energieën ….

…Stone is in a dream verwijst naar de doden en kan duiden op mensen van wreedheid, nalatigheid, onwetendheid en werkloosheid . En de wijze mensen vergelijken de onwetenden met steen . En wie ziet dat hij een steen heeft, zal een man winnen of met een vrouw trouwen . En wie ziet dat hij een steen is geworden, hij is zijn Heer ongehoorzaam, verhardt zijn hart en corrumpeert zijn schuld, en als hij ziek was, stierf hij, of anders werd hij getroffen door een hemorragie . De val van de steen vanuit de hemel naar de aarde over de hele wereld of op de moskeeën duidt op een man die ver van het hart verwijderd is. Als de steen is gebroken en zijn fragmenten de huizen en huizen zijn binnengevlogen, geeft dit aan dat de rampen in die stad zijn verspreid, dus degene die zijn huis binnenkwam, viel er een granaatscherven in . Als de mensen in armoede verkeerden en bang waren voor voortzetting en bang waren voor de gevolgen, was de steen een kracht die op de plaats neerdaalde in overeenstemming met de sterkte en het gewicht van de steen . Als er veel stenen zijn waarmee de mensen werden gegooid, dan daalt de kwelling uit de lucht neer, want het is een epidemie, sprinkhanen, hagel, wind, overval en dergelijke . En wie ziet dat hij stenen of bergen vervoert, probeert iets moeilijks . En wie zag dat hij op een steen reed en alleenstaand was, zou trouwen . En wie ziet dat hij een steen aan zijn nek heeft gehangen, zal worden gekweld door benauwdheid en kwaad . En wie zag dat hij met een stok op een steen sloeg en er water uit explodeerde, en hij was arm, dan zal hij rijk zijn, en als hij rijk is, is hij rijker geworden, en misschien was hij een gelukkig levensonderhoud . Misschien verwijzen de stenen naar de aanbidders, asceten en de heren van nederige harten . Als de koning ziet dat hij een steen heeft, geeft dat aan dat hij een grote hoeveelheid geld heeft . Als de aanbidder ziet dat hij een steen heeft, zal zijn waardigheid in zijn land verschijnen . Als hij in een droom een ​​steen raakt en hij wordt ervan beschuldigd onschuldig te zijn, vooral als de steen ontsnapt terwijl hij hem volgt . Een steen is een steen voor iemand die hem belet te handelen . En misschien duidde de steen op een ongedierte ….

…De cilinder : van hout of klei of van gips of bakstenen, want het zijn de waarden van het huis of de dienaar van de mensen van het huis en de drager van hun gewicht en hun huizen, en hij is sterk in wat ze zijn toegewezen aan, dus wat daarin gebeurt, is in dat wat aan hem wordt toegeschreven . En de nis in het huis of de stijlen en de kamer is een eigendom dat de eigenaar krijgt, en hij is gezegend en rijk . Een noodlijdende persoon heeft een vagina, een zieke heeft een genezing, een celibatair heeft een vrouw en een vrouw heeft een echtgenoot . Als je de nis in het huis ziet die geen dakraam heeft, dan is het ter wille van de voogdij een staat en heeft de handelaar een beroep ….

Surat Al-Mutafifin geeft aan dat zijn reciteerder de Almachtige God vreest en de maatstaf en het evenwicht vervult of eerlijk is en leidt tot het vertrouwen aan zijn mensen, en er werd gezegd dat de hoeveelheid en het gewicht worden onderschat

…Het vrouwtje is de plaats van de haarplant . De twee vrouwtjes kunnen verwijzen naar de echtgenoten, de ouders of de wenkbrauwen bij de deur . Misschien geeft het de geldzak aan, of de voogden die alleen met hen mogen trouwen . Misschien wees de testis op de granaatappel . En wie ziet dat zijn testikels zijn doorgesneden, of dat hij er een hekel aan heeft, dan zullen zijn vijanden net zoveel overwinning over hem behalen als hij uit zijn testikels heeft verkregen . En er werd gezegd : alleen mannen worden bij hem geboren . En er werd gezegd : hij erft geld van bloedgeld . En wie ziet dat zijn testikels voor hem groot zijn geworden, hij zal worden bewaard, zodat zijn vijanden hem niet slecht zullen bereiken . En er werd gezegd : er zijn veel vrouwelijke nakomelingen . En wie ziet dat zijn testikels in handen van zijn vijanden zijn, zijn vijanden zullen hem evenveel bereiken . De testikels kunnen vrouwelijke familieleden aangeven, zoals twee zussen, twee dochters, twee vrouwen of een moeder en tante, dus wat er in hen is gebeurd, is een ongeluk bij een van hen . Als hij zag dat zijn testikels waren doorgesneden, als hij twee patiënten had, stierf zij, en als hij twee vrouwen had, stierven ze of verlieten ze hen . De testikels kunnen het geld aangeven, en als hij ziet dat ze worden afgesneden, dan moet hij geld krijgen dat hij tweeduizend of tweehonderd of twee dinar van hem heeft afgenomen, en als hij dat niet had, zou zijn nageslacht worden afgesneden. en zijn levensonderhoud was niet mogelijk, en de zegen van God werd van hem weggenomen . En wie zijn linker testikel uit hem ziet trekken, zijn kind zal sterven en hem is geen kind geboren, en als hij ziet dat hij het met goedheid van hem heeft gegeven, dan zal hem een ​​kind worden geboren . En de testikels kunnen achtervolging en bewegingen aangeven . De zaadbal geeft aan waar iemand op slaapt vanuit zijn bed of kussen onder zijn hoofd vandaan . Als de vrouw ziet dat ze twee vrouwtjes heeft, heeft ze mogelijk een tweeling gekregen . En als een man ziet dat zijn testikels zijn afgesneden van een ziekte met leeuwen- of vossenziekte, en misschien is hij gescheiden van zijn vrouw, verkocht zijn slavin, verloor zijn kinderen, splitste zijn uit, zijn zak of zijn tas en verloor zijn geld, en als hij schandalig was, zou zijn gewicht ophouden ….

…De cilinder Als een persoon in zijn droom ziet dat de cilinder is gemaakt van hout, klei of gips, dan is het de waarde van het huis, de dienaar van het huis of de drager van hun gewicht en voorraden ….

…Als hij een bekende rechter ziet die oneerlijk is in zijn uitspraak, verliezen de mensen van die plaats hun evenwicht en hun gewicht . Als een man naar de rechter komt, doe hem dan recht, want de persoon die droomt, zal recht doen aan een tegenstander . Als hij zich zorgen maakt, zal hij van hem worden vrijgelaten, en als de rechter zijn uitspraak volgt, als er een geschil is tussen hem en een persoon, dan zal hij niet met gerechtigheid worden behandeld ….

…Dreams Crossing Het zien in een droom geeft aan degenen met verdriet hun vreugde te kennen, en aan degenen met vreugde in hun verdriet . En wie hoopte op een afwezig nieuws, er kwam een ​​boodschapper van hem . Misschien duidde zijn visie op kennis van symbolen en ontcijferingsproblemen, en de kennis van juridische zaken, en misschien wees hij een mentor aan voor zijn medelevende vriend, en misschien wees hij degene aan die geen geheim verbergt . En de kruising geeft de heerser, de jurist en de dokter aan, en misschien wees hij de moskee en de lezer van de Koran aan omdat hij een prediker is en een waarschuwing, en misschien gaf hij het gewicht aan en iedereen die de weegschaal behandelt, zoals als eigenaar van het kaliber, de caissière, de minderjarigen, de wasmachine en de kapper, en hij mag verwijzen naar de lezer van brievenboeken. Schrijven bereikt . Sommigen van hen zeiden : De oversteek is een man die mensen vraagt ​​om te struikelen ….

…Rechter, wie zichzelf ziet als de hoedster van de rechterlijke macht, dan is hij daar eerlijk in. Als de visionair een koopman was, was hij beledigend, en als hij een vulgair was, meer dan de maat en het gewicht ….

…Het is in een droom de ontbering van een man en zijn uitputting in zijn leven . Als hij ziet dat haar huid sterk is, dan is het zijn levensonderhoud . Als hij zag dat haar huid afgestroopt was, zou hij in zijn leven zwoegen en uitgeput zijn . Als hij zag dat haar huid dik was en zwellingen en knobbeltjes bevatte, ontving hij geld van zijn harde werk en ging er geld naar hem toe dat hij had verdiend met hard werken en vermoeidheid . De knieën zijn de kracht van het lichaam, zijn beweging en de kwaliteit van zijn kennis. Als ze gezond en sterk zijn, is dit een bewijs van reizen, beweging of acties die hij doet, en de gezondheid van het lichaam . Als er een pijn of een probleem in wordt gezien, geeft dit het gewicht van de knieën aan, en als hij ziek is, duidt dat op zijn dood . De knie van de reiziger is een voertuig, zijn passagiers en zijn voertuig . En de knieën kruisen de broers en partners, en ze mogen Mawali oversteken . De knie kan hiervan zijn afgeleid . Misschien duidt de knie op de voltooiing van het buigen en neerknielen, en duidt het op het nemen en geven van een persoon, zijn beweging en zijn stilte, zijn reizen en zijn positie, en het geld dat hij verzamelt en wat hij uitgeeft . En wie zag dat zijn knie groot of sterker was geworden en in nood verkeerde, God wilde zo van hem weggaan . Misschien duidt dit erop dat hij zich aan het gebed houdt en aan de voorwaarden ervan voldoet . En als hij zag dat het gescheurd of gebroken was, of als er een zweer of bloed in zat, geeft dit aan dat zijn beweging geïmmobiliseerd was . Als het een reis was, ga er dan op zitten . Als er genegenheid was tussen hem en iemand, werd die gescheiden, en het kan erop wijzen dat de boot en het dier kapot waren gegaan ….

…Als je droomde dat je zelfmoord hebt gepleegd, is de interpretatie ervan dat een slecht voorteken met al zijn gewicht over je heen zal doemen . En als je droomde dat je anderen dit hoorde of zag doen, weet dan dat het falen van anderen je interesses zal beïnvloeden . Als een vrouw ziet dat haar minnaar zelfmoord pleegt, betekent dit dat ze teleurgesteld zal zijn over de loyaliteit van haar minnaar aan haar ….

…Al-Kirmani zei dat de gesponnen man een reizende man is, en als een vrouw hem ziet trouwen met een reizende man, en als een vrouw ziet dat zijn gewicht van de spil is gevallen, wordt haar liefde afgesneden van haar man, of sterft haar dochter ….

…De muilezel : een onvruchtbare vrouw als ze een zadel, een zadel, een aak of iets van de vrouwenboten heeft . En de naakte muilezel, voor wie geen god bekend is, noch wordt hij vernederd, want hij is een moeilijk en boosaardig man van afrekening en natuur . Er is niets mis met het berijden van muilezels op hun gewicht als de muilezel wordt vernederd en de berijder in staat is . En het vlees en de huiden van muilezels zijn geld . En als hij ziet dat hij de melk van zijn muilezel drinkt, dan zal het hem net zoveel overkomen als hij ervan dronk . Als hij ziet dat zijn muilezel een product is, dan hoopt zijn vrouw zijn geld te verhogen . Als de muilezel baart, dan is het een geloof in die hoop, en hetzelfde geldt voor de hengst als hij drachtig is en baart . Als hij ziet dat hij zijn dij ondersteboven berijdt, of een kledingstuk ondersteboven draagt, dan doet hij iets zonder het te weten . Als hij ziet dat hij een plaatsvervanger is voor een man op een paard, dan zal hij met die man reiken tot de kwestie waartoe de interpretatie van de visie van de Perzen reikt in een religie of een wereld, en de overeenkomstige interpretatie van die man. is een ondergeschikte of opvolger . Misschien was het hard streven naar de eigenaar die het leidt ….

…Wat is de basis voor haar in het hart van de betekenis van de expressie , zoals huilen uiting van vreugde , en de dood in het leven? Wat gebruikelijk is bij uitdrukkingen van uitdrukkingsmethoden ; Uitdrukking in het hart van betekenis , zoals huilen dat overgaat van vreugde , en de dood die leven uitdrukt , en dit zie ik het nut ervan wanneer er een slechte betekenis is , het verandert in optimisme , en wat ik heb gevonden aan de hand van bewijs dat deze benadering ondersteunt in het gezegde van de Allerhoogste : ( Als God ze een beetje laat zien in je droom, en als hij ze veel laat zien, zou je falen en zou je onthecht zijn in de zaak. Maar God zegene je, Hij is zich bewust van dezelfde borsten (43), en zoals hij ze laat zien wanneer je elkaar even in je ogen ontmoette, en je in hun ogen verkleint, zodat God beslist over een zaak die van kracht was, en tot God zullen de zaken terugkeren (44) ( Al-Anfal : 43, 44) Mujahid zei : God toonde hun leven in een kleine slaap . Hij vertelde de profeet vrede zij met hem metgezellen die aan hen waren vastgemaakt . Sayyid Qutb zei : het visioen is oprecht in echte betekenis , een kleine profeet volgde hen en ze zijn veel nummers , maar weinig hun muziek , een beetje gewicht in de strijd … enz . Zoals de p arties gezicht correspondeert met gezicht herhaalde visie profetisch oprecht in het macroscopische beeld van de twee kanten , zodat de gelovigen de ongelovigen een paar zien , en de ongelovigen de gelovige weinigen , zodat beide teams Aggrey ten strijde trekken . de reden dat de ongelovigen de weinige getrouwen zien ; zoals Razi zei : ongelovigen niet voorbereiden Ka klaar , en Ajtraoa gelovigen Afhankelijk van mij vertelde ik hen , Toen verraste en verwarde de menigte hen . . . Totdat hij zei : Er is een oppositie in het minimaliseren van de twee partijen die bekend staan ​​als meditatie . Als de ongelovigen in feite veel waren , en de gelovigen waren weinigen , en het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een paar in het visioen had , kwam hij tot grote wijsheid , namelijk dat God de gelovigen uitdaagt tegen de ongelovigen op het slagveld , en dit is wat de gelovigen hielp de overwinning te behalen , en God weet het het beste . En er is een foto in de buurt hiervan , dus familieleden handelen soms namens elkaar in een droom , dus we kunnen de oom zien , en de betekenis is een andere oom , en we kunnen een van de broers zien , en de betekenis is besteed op een andere broer , enzovoort ….

…Damesgordel Als je droomde van een damesgordel, betekent dit dat je in de war raakt door de vriendelijkheid die je hebt ontvangen . Als een meisje haar feministische korset aantrekt of aanpast, zal ze onder het gewicht van onbeduidende provocaties gemotiveerd zijn om ruzie te maken met haar vrienden ….

…De markt : duidt de moskee aan, net zoals de moskee de markt aanduidt, omdat ze er allebei in handelen en profiteren . En het kan duiden op een slagveld waarin een volk wint en een volk daarin verliest. De Almachtige God noemde jihad een handel in zijn gezegde : ~ Zal ik je leiden naar een handel die je zal redden ~. De mensen van de markten vechten tegen elkaar met zichzelf en hun geld . En het kan duiden op een plaats waar beloningen van beloning en winst zijn, zoals het huis van kennis, banden en het Hajj-seizoen . En van wat op de markt wordt verkocht inferentie naar bewijs . Dit alles was niet de markt was onbekend, dus de vleesmarkt is als een plaats van oorlog met bloedvergieten en ijzer . En de markt van essentie en fijn linnen is zoiets als de keel van dhikr, en de rol van kennis . En de wisselmarkt, zoiets als het huis van de heerser, vanwege de variaties in spraak, gewicht en balans . Wie zichzelf op een onbekende markt ziet, heeft een deal of winst in een handelswaar gemist, en als hij wakker was in een jihad, miste hij het martelaarschap en was hij een opzettelijke voogd, en als hij op hadj was, miste of bedierf hij het, en als hij een student van kennis was, stopte hij ermee of miste een afspraak en vroeg om iets anders dan God, en als daar niets van was, dan miste hij het gemeentelijk gebed in de moskee . Wat betreft degene die steelt op zijn markt bij zijn verkoop en aankoop, als hij een moedjahid is, dan is hij een pelgrim, en als hij een pelgrim is die verboden is te jagen, gemeenschap heeft of plezier heeft, en als hij een geleerde was die was onrechtvaardig in zijn debat of verraden in zijn fatwa’s, of anders zag hij zijn gebed, of zijn imam ging eraan vooraf met zijn buiging of knieling, of niet voltooid Dit is in het gebed van hemzelf, want dat is de ergste diefstal, zoals in de rapporteren . Wat betreft de bekende markt : wie het ziet, is vol met mensen, of ziet een vuur dat erin is gevallen, of een zuiver waterrad dat er middenin loopt, of het hooi is in de winkels gestopt, of een goede wind waait erdoorheen, het levensonderhoud van de mensen wordt tot stand gebracht, en ze zijn gewend aan winsten, en huichelarij zal hun overkomen . Als de mensen van de markt slaperig zien, of de winkels zijn gesloten, of de spin heeft rondgedraaid of op wat er wordt verkocht, dan is er een depressie, of is er een feestdag voor de mensen gevallen . En als hij een markt ziet die is verhuisd, is de status van de migrant verplaatst naar de essentie van waar hij naartoe is verhuisd, zoals de markt van linnen, waar je de butlers erin ziet, want hij verhoogt de winst van de fabrikanten , aangezien de goederen worden gescheiden en achtergelaten . En als de eigenaren van aardewerk en schaarste het zien, zullen hun winsten afnemen en zullen hun inkomsten zwak zijn . En als de eigenaren van potten en pannen het zouden zien, zou er een beproeving op neerdalen, hetzij door een brand, een rivier, of een sloop, of iets dergelijks . Sommigen van hen zeiden : de minimummarkt, de verbreding van de markt, de breedte van de wereld . En er werd gezegd dat de markt onrust en oproer aangeeft vanwege de mensen die ermee te maken hebben . Wat betreft degene die van de markt leeft, het is een goed teken als hij daarin een geweldige creatie of werk ziet, maar als de markt kalm is, duidt dit op de werkloosheid van de marketeers ….

…Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van een vreedzame dinar van fraude duidt op religie en het rechte pad, vooral als het geen afbeelding heeft zoals het gewicht, Nasiriyah en Ashrafiyyah, en de geïllustreerde dinars duiden op een gebrek aan schulden en een oneffen pad ….

…De ring : Wat betreft de ring, het geeft aan wat hij bezit en waartoe hij in staat is, dus wie een ring gaf, kocht of hem gaf, zou autoriteit of koning krijgen als hij een van zijn familie was, omdat de koning van Salomo, vrede zij met hem, was in zijn ring, en het is ook van wat de koningen hun boeken drukken en het meest eervolle hun schatten . De koning kan een huis hebben waarin hij woont en het binnengaat of het bezit, en hij sluit het op haar deur, en het kan een vrouw zijn die met haar trouwt en bezit neemt van haar onschendbaarheid en haar ring breekt of zijn buik erin doordringt, en de kruidnagel wordt haar gezicht, en het nemen van de ring van de Almachtige God kan voor de asceet en aanbidder zijn om veilig te zijn van de Almachtige God voor het slechte bij de voltooiing van de conclusie. En hij nam het van de profeet over, moge Gods gebeden en vrede zijn over hem, of van de wereld, een goed nieuws van het verwerven van kennis, en dit alles is wat de ring zilver is, maar als het goud is, is er niets goeds in, en evenzo als het ijzer is, omdat het het sieraad is van de mensen van de hel, of koper voor wat in de naam van het woord slecht is, en wat gemaakt is met inbegrip van een van de uiteinden van de djinn, zoeken we toevlucht bij God tegen alle kwaad . Er werd gezegd : de ring duidt ook op de vader en de vrouw, of de aankoop van een slavin, huis, dier, geld of voogdij, en als het van goud is, dan is het de vernedering van een man, en er werd gezegd dat wie ziet dat hij een ijzeren ring draagt, duidt op een goed dat hij bereikt na vermoeidheid, en als het van goud is en een kruidnagel heeft, is het moeilijk . De holle en stille ringen zijn altijd goed, en de opgeblazen ringen met een vulmiddel binnenin duiden op moord en bedrog, omdat er iets in verborgen zit, of ze duiden op hoop op iets groots en veel voordelen omdat hun botten groter zijn dan hun gewicht, en wat betreft de ringen van een hoorn of ivoor, die zijn lovenswaardig bij vrouwen . En er werd gezegd dat de ring een grote sultan is, en de ring is de oorsprong van de koning, de lob is zijn prestige, het zegel is de toelaatbaarheid van de sultan, zijn geld en het mandaat, en de ring is zijn bevel en het verbod ervan, en de inscriptie erin is zijn bedoeling en bedoeling . Wie denkt dat de koning zijn karakter heeft ingeprent, krijgt snel het gezag van de koning, spreekt hem niet tegen, want de stempel is sterker dan de ring . En wie ziet dat hij een zilveren ring draagt ​​en die vervolgens uitvoert waar hij maar wil, en het is toegestaan ​​voor hem om dat te doen, dan zal hij autoriteit verwerven . En wie ziet dat hij is gestempeld met het zegel van de kalief en hij is van Bani Hashem of van de Arabieren, dan krijgt hij een groot mandaat, en als hij van de loyalist is of een vader heeft, dan sterft zijn vader en wordt hij een opvolger, en als hij geen vader heeft, dan zal zijn zaak veranderen in iets dat in strijd is met wat hij wenst . En als hij zag dat een buitenstaander een ongeldig mandaat had . En wie een ring vindt, hij heeft geld van de niet-Arabieren, of hij heeft een zoon geboren of getrouwd, en wie de kruidnagel van zijn ring ziet, wordt onstabiel, zijn gezag over de scheiding wordt verstoord, en als hij zijn kruidnagel ziet is gevallen, zijn zoon sterft of is weggegaan met een deel van zijn geld . En wie zijn ring afpakt en gouverneur is, dan wordt hij verwijderd, zijn bezittingen zijn weg, of is zijn vrouw gescheiden . En dat voor de vrouw de dood is van haar man of de mensen die het dichtst bij haar staan, en er is gezegd dat als iemand het draagt, iets dat aan de ring wordt toegeschreven, voor hem zal worden vernieuwd, en wie de ring ziet, wordt verbroken. en weg en de lob blijft, zijn autoriteit zal worden verwijderd en zijn naam, herinnering en schoonheid blijven . En de ring van goud is een ketterij en heeft een hekel aan religie en verraad in zijn bezit en bedrog in zijn kudde, en de ring is gemaakt van ijzer van een dappere sultan of een onderscheidende koopman, maar hij is inactief, en de ring is van geleid door een heerser in hem en dat zijn ze, en de ring met twee lobben is een schijnbare en verborgen autoriteit, en als die ring iets is dat aan handel wordt toegeschreven, dan is het winst. En als het wordt toegeschreven aan kennis, dan geneest het mensen van religie en de wereld . En de strakheid van de ring duidt op comfort en vulva . Wie een ring leent, heeft iets dat niet kan overleven, en wie op een ring met sproeten slaat, heeft iets dat hij nooit heeft gehad, zoals een huis, een dier, een dienstmeisje of een jongen . En als hij ziet dat ringen op de markt worden verkocht, dan verkoopt hij het eigendom van de hoofden van mensen . Als hij zeehonden in de lucht ziet regenen, krijgt hij in dat jaar kinderen . De ring is voor de Arabieren een vrouw, en van de gouden ring wordt gezegd dat het een vrouw is wiens geld op is . En wie het verzegelt met een ring aan zijn pink, verwijdert het dan van haar en steekt het in iets anders, dan leidt hij tegen zijn vrouw en roept op tot corruptie, en als hij ziet dat zijn ring die om zijn ringvinger zat eens in zijn overwinning en eenmaal in het midden zonder bij hem in de buurt te zijn, verraadde zijn vrouw hem . Wie zijn ring verkoopt voor een dirham, meel of sesam, hij verlaat zijn vrouw met goede woorden of met geld . Het kruidnagel wordt geboren, en als het kruidnagel van zijn ring van wezenlijk belang is, dan is het een kracht met goedheid, pracht, veel geld, herinnering en glorie . Als zijn kruidnagel van aquamarijn was, als hij een heerser was, dan was hij een dapper, majestueus en sterk, en als hij in de jongen was, dan was hij een beleefde jongen die een zak zou zijn, en als zijn kruidnagel kralen was, toen was hij een zwakke en beledigende autoriteit, en als de kruidnagel saffiergroen was, dan werd hij voor hem geboren als een kind van een gelovige die een wereld van begrip is, en de ring is van het hout van een hypocriete vrouw of een koning van hypocrisie, en als een vrouw een ring kreeg, zou ze trouwen of baren . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn ring gebroken was . Hij zei dat als je gelooft, je van je vrouw zult scheiden . Het duurde slechts drie dagen voordat hij van haar scheidde . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag dat ik een ring in mijn hand had waarmee ik hem zou verzegelen in de mond van mannen en de baarmoeder van vrouwen, dus hij zei: je bent een man die de muezzin tegelijk roept behalve de tijd in de maand Ramadan, dus het is mensen verboden om te eten en te eten . En wie ziet dat het een zegel is voor een man op klei, dan zal degene die voor hem verzegeld is, autoriteit krijgen van de eigenaar van de ring . En wie ziet dat een koning of een heerser hem zijn ring heeft gegeven, hij doet hem om en hij was dat waardig, en hij kreeg macht, anders zou hij die teruggeven aan een volk dat hem of zijn clan zag of hem onder het volk noemde. of zijn tegenhanger erin, en het verkopen van de ring met de vrouw ….

…Consequentie Verfijning en versieringen 89 – van Harith bin Lion accounting and repaint en Khalaf bin Qasim, een groep van Sa’eed ibn Muslim zei : Terwijl een vrouw in Aisha, zoals ze zei : trouw beloofde aan de Boodschapper van Allah – vrede zij met hem – , dat is niets dat God erbij betrokken heeft, noch stelen noch Ozni, noch doden wanneer niet onder de eed van Ovtre van de handen en benen en meest hardnekkige in de bekende Povic mijn Heer en Wafa Li Ruba Ik zweer dat ik me niet kwelt God, Votaha in een droom zei de koning tot haar : Nee, jij Taatbergan, en je lieftallige sieraden, en je goede Tkndin, en je buurman Tadan, en je man zijn ongehoorzaam, en legde zijn vingers. De vijfde was op haar gezicht en hij zei : Vijf voor vijf, en als je je gewicht hebt verhoogd, zullen de vingers op haar gezicht zijn ….

…En wie ziet dat hij dinars heeft geraakt, die bijgesneden zijn of een tekort aan gewicht hebben, en het lot is gemakkelijk ….

…Uitdrukkingen en uitdrukkingen passen het woord ( uitdrukking ) toe op de interpretatie van de visie in het bijzonder . De uitdrukking is : de overgang van schijnbare visie naar het interieur . Dit is de mening van Ragheb . Er werd gezegd : de overweging van het ding wordt overwogen, een deel ervan krijgt zelfs enig begrip hiervan is overgeleverd door al- Azhari . De oorsprong van de expressie wordt afgeleid van : lessen , dat inhalen van de gebeurtenis tot gebeurtenis , en teams van vertalers tussen water en niet – water bypass, zei zij : het water een hoger zwemmen of een schip of ander zo- genaamd : transit . Ze zeiden : let op de les is het geval dat de kijker reikt om te weten wat niet de scènes zijn . Het zei : kruiste elke beperking, interpreteerde de visie . En : doorkruist door de overdrijving erin te benadrukken . In de download : ~ Als u overgaat naar het visioen van ~ (1), waarvan u bidt tot een einde, zult u zich haar geld herinneren . De kruising : de naam van een acteur van de handeling tot , zei : door de visie en kruiste alle woorden geïnterpreteerd . Abu Bakr was moge Allah tevreden zijn met hem van de meest vooraanstaande metgezellen, vermaarde interpretatie van visioenen en uitdrukkingen, en hoe is zijn leraar, de Boodschapper van Allah, de leraar van de natie , beschreven als een van de metgezellen, zoals in de ~ verovering ~ (2): ~ Een van de uitdrukkelijke mensenvisie nadat de Boodschapper van Allah op hem was ~ . Het is ook berucht om hun woorden, visioenen van imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri loyaliteit, geboren in 33 van de overledene in 110 van en schreven hem een boek ( uitdrukking van visie ) toe, een gedrukt en genoemd door Ibn al- Nadim in de index , dat is het boek dat tussen zijn mensen rolt namens : ( teamgesprek in de interpretatie van dromen ), en zie de vlaggenknop totaal (25 \ 7 ) vind een geschikte vertaling volgens een machtige Zrcelli en eindigde waarin de deel van de niet – geldigheid van de boeken van Ibn Sirin . Een andere wereld is : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, een van de soefi’s , en heeft vele publicaties, waaronder : ( parfumeren wezens in de uitdrukking van een droom ) bevat dingen en percepties en de namen van vrouwen en vrouwen kunnen niet slechts zelden als het optreden kan het is onmogelijk om iets van het hiernamaals te zien en dit en dat het de soefi’s waren. Het is waar dat er wordt gezegd dat het is vervuld en uitgebreid op dit gebied , en veel schrijvers hebben zijn werk geprezen, zoals professor Muhammad Qutb , toen Ik zeg : in dit deel zal ik het hebben over de methodologieën van de expressers en de noodzakelijke zaken die bij de oversteek moeten worden voorzien , en daarvoor wijs ik erop dat er veel moderne en oude expressers zijn , ik zoek dit niet in hun namen, maar ik zal het hebben over de aanpak die velen van hen volgen via mijn follow-up over dit onderwerp . . Ik zeg : Mabro-visioenen zijn onlangs onderverdeeld in drie secties : 1 – Sectie I : De eigenaren van deze sectie zijn niet alleen een beetje terughoudend voor de uitdrukking en sluiten de deur van het leren van expressie , en dat hem een vraag werd verteld over de uitdrukking en kwaliteit antwoordde : dat inzicht ras met een en voorkomt het leren , en de bestemming deze zaak die we hebben gehoord van een aantal oude Mchaikhana gewaardeerde God genade met degenen die zijn omgekomen , en zegen ons in de huidige tijd . B – Deel II : De Hola In tegenstelling tot het eerste deel , het uitbreiden van de expressie , en de retoriek van de kwestie van de visioenen in elke gemeente , Palmchaffhh, vervoer, en zelfs door te schrijven naar de eigenaar of anderen , en sommige van Hola vondst vertelt u uitgedaagd door middel van construeren en hoe de interpretatie van de visie verantwoordelijk voor hen . C – Sectie III : sectie tussen Hola en Hola kruist alleen Palmchaffhh , en vereist dat de eigenaar van het zicht vloeiend is en de overdracht slechts eng verhindert , en Hola , zoveel ongeremde uitdrukking : en je vertellen over hoe de interpretatie soms is . Misschien is de verwennerij in de expressie van visioenen , en open de deur op elk bord en een lezing iets ongeval in deze dagen , en hier ben ik niet tegen de expressie van visioenen als een wetenschap , maar tegen clementie in de expressie van visioenen , en een open de deur op het hele bord en lezingen over alles wat er in deze dagen is gebeurd en hier ben ik niet tegen de uitdrukking Visioenen als wetenschap, maar tegen toegeven aan expressie, niet onderzoeken, niet vragen naar de toestand van de visionair en vragen naar de visie, zijn bewoordingen en zijn tijd. Dit zijn dingen die nodig zijn voor de kruising om de optimale expressie mogelijk te maken , en daarom vind je onder de uitdrukkers die het horen van visioenen tolereren, die beweren dat de mate van correctheid in zijn uitdrukking door ze te lezen niet meer dan vijftig cent !! Ik zeg niet dat alleen Almtsahlain de schuldige is , maar dat zowel het eerste deel als de eigenaren fout zijn – naar mijn bescheiden mening – De term visioenen is niet alleen onderscheidingsvermogen , maar ook onderscheiding en leer en oefen de vaardigheid van het verwerven en ontwikkelen en beheersen , ze verschillen van persoon tot persoon ; Ja, het is onderscheidingsvermogen toen Jozef, zoon van Jacob, hen vrede en zegeningen van de Almachtige zei: ~ Ijetbik als uw Heer en leer u de interpretatie van gesprekken en de genade van u en heel Jakob, zoals voltooid door de ouder door Abraham en Isaak dat uw Heer is Alwetend, Alwijs ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas zei in zijn interpretatie ( en leer je de interpretatie van gesprekken ) elke uitdrukking van visie , en leer je zowel als te weten wat mensen hem interpreteren (3)). Ja , het is onderscheidingsvermogen wanneer Jacob , en wanneer Abraham en Daniël en Mohammed over hen spreken dat profeten en vrede , evenals metgezellen wanneer Abu Bakr, moge Allah tevreden zijn met hem en Omar ibn al- Khattab en Othman bin Affan en Ali ibn Abi Talib en Abdullah bin Abbas en Abdullah ibn Amr ibn al – Aas en Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden zijn met hen allemaal , en anderen . Maar als anderen dat niet doen . . . , Niet al is het een firaasa , maar het bevat firaasa , inspiratie , en de aftrek van de Koran, Sunnah, taal , spreekwoorden , en andere dingen waarvan bekend is dat iedereen die geïnteresseerd is in deze techniek . Kwam in het recht om te praten over Abu Hurairah, moge Allah tevreden met hem zijn, zei : Ik hoorde de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zeggen : ~ niet alleen de profetie over van de missionarissen ~ , ze zeiden : Welke missionarissen? Hij zei : ~The Righteous Vision ~ (4) en dit is de bewoording van Bukhari . Het gegeven van Imam Ahmad, vrede zij met hem, zei hij : ~ dromen worden gezien door de moslim of zien hem ~ (5). Betekenis : dat de openbaring onderbroken door zijn dood vrede zij met hem en blijft wat het hem leert wat alleen het visioen zal zijn dat door de gelovige wordt gezien , evenals inspiratie, het nieuws zoals het zal worden gelokaliseerd, niet de profeten vertelden ook de profeet vrede wees op hem op de leeftijd van het gezegde is in de Verenigde Naties geweest vóór u Mahdthon – elke visionair en er werd gezegd : heb gelijk en Bukhari zei : gelijk hebben op hun tong . Het was niet in mijn natie, waaronder een van de Omar bin al- Khattab waren ‘ overeengekomen’ (6). Hij vertelde veel van de heiligen dat Omowo afwezig was , werd ook deze inspiratie verteld , we kunnen ons afvragen, welke inspiratie en waarom zeggen we vandaag Ik zeg : Imam Ibn Hajar zei in Al-Fath : Het geheim was in de cyclus van inspiratie in zijn tijd, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en zijn overvloed na hem , de overheersing van openbaring aan hem, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die wakker was en wonderen van hem wilde laten zien , dus het was gepast dat hem in zijn tijd niets overkwam , en toen de openbaring werd onderbroken door zijn dood viel de inspiratie voor wie God heeft uitgekozen voor zekerheid van verwarring daarin … en door te ontkennen dat dit gebeurde ondanks zijn overvloed en zijn roem is arrogantie van degenen die het ontkennen . Ibn Hajar heeft in al-Fath het verschil tussen inspiratie en visie uiteengezet en vermeld dat inspiratie is : wat beweegt het hart naar een wetenschap dat hij wordt verzocht om naar te handelen zonder gevolgtrekking. Abizaid Dabbousi van de imams van de tap , zei dat het publiek dat het niet toegestaan is om te handelen alleen als het beschikt over alle argumenten in de deur is toegestaan , en zei woorden laatste Shinar . hij was de profeet vrede zij met hem soms snijden visioen metgezellen Viabbarha een het ofwel op zijn woorden , en dit komt door de kwestie van de opvoeding van hem, moge God hem zegenen en hem vrede schenken , en wat hierover wordt verteld, is wat er werd gerapporteerd door Ibn Sh Wahab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa aan Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr , ik zag alsof ik jou voorging en ik Vsbaktk graad Bmrqotin en een half ~ en hemostaten : klasse . Abu Bakr zei : O Boodschapper van Allah , Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar . Deze hadith werd genoemd door al-Suyuti in de belangrijkste kenmerken en schreef het toe aan Ibn Saad, maar het is mursal (7). Dit is een firaasa van Abu Bakr . Ibn al- Qayyim zei in zijn boek ( landingsbanen ) (8): ~ De fysionomie was en blijft de status van huizen :~ Pas op voor aanbidding en jullie zijn wij ~(9), en dat alleen omdat het het licht van God is. in het hart van zijn dienaar maakt hem onderscheid tussen goed en kwaad en de huidige werklozen en oprecht en onwaar . de huidige werklozen en zeggen : de stroom is versierd en analyse, de werklozen tegen hem , zeiden : vrouwen verstoord alle lege sieraden zijn werkloos , en wat betekent dat hij onderscheid maakt tussen één ding en tegen hem, en deze fysionomie volgens de kracht van het geloof , het was een sterker geloof, het is er een van onderscheidingsvermogen . Ibn Masood moge Allah over hem hebben gezegd : Avars mensen drie : Aziz Yousef, waar hij zei tegen zijn vrouw : ( hij zei dat hij kocht van Egypte naar zijn vrouw akrami rustplaats kan Infna of onze zoon ) ( Yusuf : 21 ). de dochter van Shoaib toen ze zei : ~ Astijrh ~ ( verhalen : 36). Abu Bakr in Umar, moge Allah tevreden zijn als Astkhalafh . het waren veel metgezellen, God zegene hen Athlon hen , en de vriend moge Allah tevreden met hem zijn in de voorhoede ervan is het grootste onderscheidingsvermogen van de natie en na Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , is het wat hij zei tegen iets : ik denk ook, maar hij zei ook , en genoeg in Frasth OK Te Rabbo in posities die bekend zijn – wat niet het gebied van ons gesprek is (10), en zoals ik ook zei : onderscheiding metgezellen geloven fysionomie , en uit van dit soort fysionomie van leven en licht, die Ahbhma God voor wie Hij wil van Zijn slaven , en zo hartelijk en verlicht leven, nauwelijks verkeerd kan Frasth , dit bevestigt het vers : ‘ Ik geloof dat het dood was Vohieddinah en liet hem Nora binnenlopen mensen zoals hij in de duisternis is niet buiten hen zo goed als Zain voor de ongelovigen wat ze aan het doen waren ~( Anaam : 122 ). Als de uitdrukking van de visioenen Balfrash er veel is wanneer voorouders niet betekent dat het afziet wanneer anderen , maar ik heb het verschil in termen van de weinigen en de menigte alleen , er kan in dit tijdperk van God hem fysionomie zijn , was Jah in het gesprek : ~ Vrees het inzicht van de gelovige, wordt hij gezien door het licht van God (11). Volgens om de goddelijke hadith overgeleverd via Aboe Hoerayrah zei Abu Hurayrah zei : de Boodschapper van Allah vrede zij met hem : dat God zei: : Het is ongebruikelijk voor mij en Leah was de Aznth-oorlog , en dichter bij mijn dienaar, iets wat ik graag doe dan door hem wordt aangenomen , en toch komt Abdi dichter bij Balnoavl totdat ik van hem hou , als ik van je hield, hoorde dat hij hoort , en zijn aanblik waarmee hij ziet , zijn hand waarmee hij slaat , en zijn voet waarmee hij loopt , en vroeg me naar Oattiynh , en terwijl ik mijn toevlucht zocht bij Oaivnh . Wat ik aarzelde over iets, ik ben een acteur aarzeling over dezelfde gelovige dood en ik haat Madsth ‘(12), en dat maakt hem profiteren van wat ze horen van wetenschap, wijsheid en prediking de goede ervaringen nuttig en maakt het ook ziet het licht van God in de hemelen en de aarde is vanuit de staat van staan, zijn geloof en zijn geloof . Hij zei Mark Mnari in zijn boek, als commentaar op de lezing die eraan voorafging : ~ vrees het inzicht van de gelovige .~ fysionomie : de afleidende lichamen van mensen en vormen , en kleuren en zijn woorden , over zijn moraal en deugden , en ondeugden , God heeft Tepe over oprechtheid, zeggende : ~ als de verzen van Mtosameen ~ ( steen : 75 ), en zei : ~ weet je Besimhm ( Baqarah : 277 ), wat de afgeleide is van het zeggen van de merrie zeven taal ooi , en riep op de zeven afstanden die hij prooi in bewaring , was fysionomie verduistering van Arif, bijvoorbeeld, de persoon beschouwen en de zaak identificeren , die bestaat uit twee typen : De eerste : een type dat bij iemand opkomt vanuit een geest waarvan hij de oorzaak niet kent – en het is een soort inspiratie, die de bijgewerkte eigenaar wordt genoemd, zoals in het nieuws : ~ Als er een modernist in deze natie, dan is het Omar. ”(13) Deze inspiratie kan in een staat van waken of dromen verkeren , dit is het eerste type. En de waarheid is dat het zo is : een gedachte die het hart aanvalt en erop stuitert als een sprong De leeuw is op zijn prooi, en deze firaasa is volgens de kracht van het geloof . Seco nd : industrieel opgeleid zijn , namelijk weten wat de kleuren, vormen en tussen temperamenten en ethiek , natuurlijke handelingen zijn , en weten dat het een constant begrip was , sterk in fysionomie (14). . . De conclusie Ik kom er na al deze gesprekken toe . . . Er is iemand die de visie kruist met inspiratie, er zijn er die de visie kruisen met inspiratie, en er zijn er die de visie kruisen met industrie en onderwijs, maar er moet hier op worden gewezen dat het beter is voor een persoon om niet over zichzelf te zeggen dat zijn uitdrukking komt onder de noemer fysionomie of inspiratie, want dit is de zuivering van de ziel, en de Almachtige God zegt : “ Do not jezelf te zuiveren. je weet dat wordt afgeweerd ” ( ster : 32 ). De term visioenen is niet alleen gebaseerd op fysionomie, maar is ook gebaseerd, en op de andere inspiratie, en vindingrijkheid in de op wetenschap gebaseerde uitdrukking op de kennis van de Koran en de Sunna en kennis over de oorsprong van deze kunst van interpretatie in de zin of de afleiding van de namen en een voorbeeld hiervan is overgeleverd in Sahieh Muslim van Anas ibn Malik. Hij zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ‘ Op een avond zag ik de slapers alsof ik in het garnizoen van Uqba ibn Rafi was, en we kwamen naar Rutab vanuit Rattab ibn Tabab – een man uit de mensen van Medina die hem dit soort goede natte dingen toeschreef – Hij zei: gebeden en vrede zij met hem : dus veranderde ik grootsheid voor ons in deze wereld en de consequentie voor ons in het hiernamaals, en dat onze vrolijkheid ‘(15) , die vervuld is en zijn voorzieningen heeft geregeld . Boodschapper vrede zij met hem de eerste hindernis : een gevolg, Rafie : anciënniteit en vrolijk : de stabiliteit van religie en de voltooiing van haar voorzieningen . Iets anders dan hermeneutiek Balostakkak : interpretatie die de spreekwoordelijke en gelijkenis trof : overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh van Abdullah ibn Umar dat de Profeet, vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag alsof het rebellenhoofd, een zwarte vrouw uit de stad – totdat de Bmhaah werd gezegd : Mhaah Van groot gewicht, dat is al – Juhfa – wat de namen zijn van plaatsen in de stad – dus ik zei dat de plaag van de stad erop was overgebracht. ”(16) Muhallab zei : Dit visie van het Department of Vision Expressive. Het werd geraakt door de idealen, en het gezicht van representatie dat is afgeleid van de naam van de ( zwarte ), twee woorden : slecht, en de ziekte indien geïnstalleerd twee woorden met elkaar aan de linkerkant woord aan u : zwart, Valrcol heilige vrede zij met hem exit, inclusief een verzameling van haar naam, en de uitbarsting van haar poëzie ook geïnterpreteerd, dat wat het kwaad opwekt uit de stad komt . Ze merkte hier op dat niet alle zwartheid fronste in een droom als de visioenen zoals ik je vertelde : je zou verschillende dingen moeten overwegen, waaronder de tijd van Openbaring, en de stad was in die tijd land geteisterd, zo bewezen Aisha, moge Allah tevreden zijn, zei : ~ We hebben van de stad een Oba-land God gemaakt ~ (17). De profeet riep heilige vrede zij met hem om God Abaha over te brengen op de knappe mensen zei : ~ Oh lief voor ons, de stad en beweeg beschermd door de knappe ~ (18), zodat je achter het visioen en de kleur van zwart kunt zien , dus uitgedrukt dat zijn ontleend aan soevereiniteit niet van slecht is , en dus wat hier belangrijk is, is de diversiteit van meningsuiting en de methoden ervan , en de diversiteit van de uitdrukking van de boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, voor visioenen en de boodschapper van God was met zijn metgezellen die het visioen zouden uiten en hun de reden zouden vertellen voor zijn uitdrukking als het vorige voorbeeld . . . Neem ook dit voorbeeld : op gezag van Abu Musa op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij : ik zag in een droom dat ik migreerde van Mekka naar een land met palmbomen, dus hij en ik ging naar het punt dat het Al-Yamamah of Hajar was. Dus als Medina aan het slaan is, en ik zag in mijn visioen dat ik een zwaard schudde, dan werd zijn borst afgesneden. Hij werd op zondag door de gelovigen gewond, waarna een ander hem door elkaar schudde, en hij keerde het beste terug dat er was. Het is dus wat God met hem meegebracht heeft van de verovering en de bijeenkomst van de gelovigen, en ik zag er ook een koe in, en God is goed. Dus als ze een groep gelovigen op een zondag, en als goedheid is wat God met het na de beloning van eerlijkheid dat God na de ons heeft gebracht heeft gebracht dag van Badr ‘ . Dit is de tekst van een moslim (19) . Valmlahz hier dat de Profeet vrede zij met hem metgezellen het vertellen visie en hij het noemde, en deze opleiding ervan , en dat is ook overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad overgeleverd van Anas dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei hij: : ~ Ik zag tijdens het slapen kijken of ik Mirdif ram was Zbh mijn zwaard gebroken , heeft geplaatst ik dood de eigenaar van het bataljon , en een man van de mensen van mijn huis doodt ~ (20)., De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Talha bin Abi Talha eigenaar van de vlag van de ongelovigen , en doodde Hamza bin Abdul vraag moge Allah tevreden met hem zijn Al-. Nawawi zei in het uitleggen van de ware moslim zijn commentaar op de hadith van Ibn Abbas : dat de Boodschapper van Allah liet me tegen zijn metgezellen zeggen : ‘ Wie onder jullie een visioen ziet, l laat hem het vertellen, geef het aan hem door . . . ~ Enz. (21), zei de rechter :de betekenis van de term doen ze vaak ook, alsof hij zei : zou . In moderne inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, zeiden de wetenschappers : een laptop en vraag God hem te zegenen en hen de deugd te leren interpreteren en opnemen volgens wat de Almachtige God wil om het ongeziene te informeren, en het kwam in de authentieke hadith van Al- Bukhari. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Terwijl ik sliep, kwam ik met een beker melk, en ik dronk die zodat ik het water kon zien . ”(22) De hadith is al genoemd en het was de eerste van de boodschapper, moge Gods gebeden op hem zijn. Hij gaf de melk aan de kennis , en het is belangrijk voor ons hier wanneer we het hebben over de wettigheid van het onderwijzen van de visie en ernaar vragen wat er kwam uit de vertelling van Abu Bakr bin Salem dat Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei tegen hen : “ Geef het. ‘ Ze zeiden : O Boodschapper van God, dit is kennis die God je gaf , dus vervulde Hij je met genade , dus ik gaf de voorkeur aan een beloning en ik gaf het. Omar. Hij zei :’ Je was gewond. ‘ Hier , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van het nieuws van de metgezellen over het uitlenen van visioenen tot hun ondervraging ervan . Hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zoals Ibn Hajar zegt in Al-Fath : Hij was vloeiend in de uitdrukking van het visioen, en hij had een deelnemer in dat onder hen, omdat de veelheid van dit gezegde niet wordt uitgegeven aan hen die erin hebben getraind en vertrouwd met een vrouw . In een commentaar op de hadith zei hij : In de hadith, de legitimiteit van de geleerde om vragen te stellen en zijn metgezellen te testen in hun interpretatie . Hij zei op een andere plaats : de deugd van uitdrukking van visie , wat het inhoudt toegang tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van organismen (23). De oversteek ook moet worden vertrouwd gelijkenissen in de Koran en de betekenissen , en het overwegen kennisgeving en spreekwoorden en afleiding van de taal en hun betekenis en zijn een wereld van wat er gebeurt op de tongen van de mensen , en het moet de kruising niet alleen om veel te leren over de toestand van de ziener , is er geen gebrek om hem te vragen naar zijn werk of zijn baan , leeftijd , sociale status en alles. Wat hij nodig acht is wat blijkt uit de kennis van zijn probleem of zijn visie , en de kruising hier is als een dokter. Als de patiënt informatie over zijn ziekte achterhoudt, kan hij een fout maken bij de diagnose en hem een ​​verkeerd medicijn voorschrijven, en het is noodzakelijk om niet te haasten naar de vraagsteller en de verantwoordelijke, en het werd gerapporteerd door Ibn Sirin, moge God heb genade met hem, dat hij was. Als er een mechanisme is van een visiekwestie waarin hij vol van de dag bleef, vraagt ​​hij de eigenaar over zichzelf, zijn industrie en zijn mensen, en dit kan natuurlijk gebeuren met de bekwame oversteek en het is geen schande voor hem om zo’n tijd te blussen, en het lijdt geen twijfel dat het meeste van wat op gezag van Ibn Sirin is overgeleverd niet lang nodig heeft om het uit te drukken en erover na te denken. Maar ik noemde hem omdat de aanwezigheid hiervan van hem ondanks zijn schaarste en zijn vaardigheid in het uitdrukken een bewijs is van het belang van vertelling, en vertelling is nuttig om de woorden van de verteller te verifiëren en om zijn toestand te leren kennen in termen van gerechtigheid, waarachtigheid, gerechtigheid. , en de tijd van visie . . En andere dingen die nodig kunnen zijn bij de oversteek, en die niet verveeld of boos moeten zijn bij het kruisen van vragen – vooral – als je op geen enkele manier weet dat er zoveel vloeistof valt in deze leeftijd als gevolg van telefoontjes van mensen – mannen of vrouwen – ken ze niet de oversteek, het moet in twijfel trekken. Zijn vragen over hen kunnen door sommige van de vragenstellers worden afgewezen en geïnterpreteerd door inbreuk te maken op zijn privacy . Evenals de vraag van een belangrijke religie van de oversteek, en de bestuurder moet eerlijk zijn in het antwoord Vslah man of boosdoeners, met een sterke relatie, zei de kunst : om honing te eten voor een mosliminterpretatie zoetheid van de koran en de man in zijn hart, dat is de ongelovige zoetheid van de wereld en de Gnimetha, Valray in tegenstelling tot religie, geloofsbelijdenissen en landen moet – bij het overdragen van visie – vaardigheid overbrengen naar de oversteek, en hem vertellen over de eigenaar, man of vrouw, zijn sociale leeftijd . . . Enz., En alles wat hij ziet als de oversteek die nodig is om het overgebrachte visioen uit te drukken , werd door Ibn Hajar-interesse genoemd op de woorden van de Profeet vrede zij met hem : ~ Vanuit het visioen van Vliqsa Oabbarha hem ~ (24) zegt het vers : ~ Vliqsa ~ om haar verhaal te herinneren en volgt de breuken tot er niets meer van over is. Snijd het effect als je het volgt . De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, werd gevraagd en gevraagd, en hij is de Boodschapper van God . Het kwam in de hadith : een man genaamd Muti’a ibn al-Aswad zag in zijn droom dat hij hem een ​​zakje dadels gaf , dus zei hij dat tegen de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij zei : ‘ Is een van uw dochters zwanger geweest? ‘ Zei hij. : Ja, met een vrouw van mijn zoon . Laith . . Ze is de moeder van Abdullah. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei : ~ Zij zal een jongen baren. ”En ze baarde een jongen , dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde hem Abdullah en Hanakah met een date en noemde hem zegen . . Deze hadith werd genoemd door al-Haythami in Majma ‘al-Zawaid (25) en toegeschreven aan al- Tabarani, en het was niet opgenomen in een van de negen boeken . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir en Zabadi – interpretatie van Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie door missionarissen , zie de opening (12 \ 375 ) – op – overgeleverd door 0 Ahmad in Musnad Abu Hurayrah – een verwijzing eerder . (5 )) Overgeleverd door Muslim in de deur van het gebedenboek is het verboden om de Koran te lezen in de buiging en neerknieling zoals in de nucleaire ( 4/196 ) – op -. (6 ) Overgeleverd door Bukhari in het Book of Virtues of the Companions deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de opening (7/42 ) – op -, en Muslim in het boek van de deugden van de metgezellen deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de nucleaire ( 15/166 ) – vorige referentie -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – Belangrijke eigenschappen – (2- / 115 ). (8 ) banen tussen de huizen pas op voor aanbidding en Thine wij om hulp aan Mohammed ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beiroet , i 2, in (1393 – 1973 ) te bereiken : Mohammed al – Feki . ( P. 115 ). (9 ) licht : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ) ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabeet – fysionomie gids voor de kennis van de ethiek van de mensen en hun natuur als waren zij een open boek – de prestatie van Mustafa Ashour – publiceerde de Koran r Library 21-22. (15 ) Verteld door Muslim in zijn Sahih in het Boek der Openbaringen, zoals in de nucleaire (15 / met 31 ) – op -. (16 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van meningsuiting als de deur dat ding uit Keh zag en hier woonde als laatste onderwerp ( 12/425 ) en in de deur : zwarte vrouwen ( 12/426 ) – op -. (17 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stadspoort van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad naakte verovering (99/4 ) – op – Muslim in het Boek van de Hadj en de deur van de stad het voordeel van de wortel in een residentiële stad om nucleaire leggen (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stad , de deur van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad werd blootgelegd zoals bij de verovering – de vorige verwijzing . ( 4/99 ), zoals uitgelegd in de nucleaire ware moslim . Vorige referentie . In het boek Hajj en de deur van de stad bevoordeelde de wortel in een woonstad (150 \ 9 ). (19 ) Akkoord en uitspraak van Muslim Zie : Fath Bari , een boek over de deugden van profetie, spreken over tekenen (627 \ 6 ) – op -. En om nucleair moslim uit te leggen in het boek Openbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Verteld door Ahmad in de rest van de palm Almktherin in de palm van Anas bin Malik . (21 ) Overgeleverd door Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire (30 \ 15 ) – op -. (22 ) Terwijl ik sliep, kwam ik Bakdh-melk en dronk ervan tot ik irrigatie zie . . Aanbiedingen gelost p. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440437394 \ 12) 0 (24) biedt alumna, p. 65 . (25) Al -Haythami – vorige referentie – (7/184) ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…