…Grot Als je in je dromen een grot ziet, duidt dit op onvolledige en vluchtige vriendschappen . De overgang van comfortabele, eenvoudige welvaart zal flitsende armoede ondraaglijk maken . Als je ervan droomde een grot te zien die openging in het licht van een vreemde maan voor je, zul je verwarring tegenkomen en zal de voortgang twijfelachtig en achterdochtig zijn vanwege ongunstige gebeurtenissen . Werk en gezondheid worden bedreigd . Als je in een grot bent, voorspelt dit een verandering . Je etherone kan je afsnijden . Als een meisje met haar minnaar of vriend in een grot loopt, betekent dit dat ze verliefd zal worden op een schurk en zal lijden onder het verlies van trouwe vrienden ….
Dromen over grot
(22 betekenissen van dromen over grot)…De grot is in een droom duidt degene aan die ernaar leeft, inclusief een meester, een imam, een vader, een leraar en een vrouw, en misschien geeft de grot het geheim van dingen aan voor degenen die ze willen verbergen . En het wijst op de helden van dienstbaarheid en nabijheid tot koningen, en redding van tegenspoed . En als de ziener ziek was of gevangen zat, was hij dat allemaal kwijt, en misschien verlengde zijn leven en nam zijn goedheid toe, volgens het verhaal van de eigenaren van de grot . Zie ook de muis ….
…En wie ziet dat hij iets in een grot heeft gestort, dan neemt de koning er iets uit, en er wordt anders gezegd omdat het de plaats van de cache is ….
…En wie ziet dat hij een grot is binnengegaan, die donker en irritant is, zal zeker sterven ….
…En Jaber al-Maghribi zei dat het betreden van de grot betekent dat je de gevangenis binnengaat, en misschien betekent het dat je een moeilijke zaak binnengaat ….
…Ibn Sirin zei: Wie zag dat hij een grot binnenging, dan zal hij deze wereld verlaten, als hij ziet dat het donker is en verblijft, en als hij het verlaat, gaat hij iets nalatigs binnen en ontsnapt er dan uit ….
Surat Al-Kahf zei dat Ibn Sirin, die het reciteert, in zijn leven veilig zal zijn voor alle plagen en gebreken, en hij zal oprecht op het pad van religie zijn . Al-Kirmani zei: ~Hij zal lang en gezegend zijn met geluk in het Hiernamaals, en er werd gezegd dat hij bang is voor de intriges van zijn vijanden, en God redt hem daarvan .~ Jaafar al-Sadiq zei dat het einde van de zaken is wat hij wil ….
Soera Al-Kahf, degene die het voorleest of het voor hem reciteert, zoals Nafeh en Ibn Katheer zeiden, zal een lange levensduur hebben, welvarend zijn en veel geluk hebben in zijn leven . Sommigen van hen zeiden : Hij leeft totdat het leven verveeld raakt, hij zal een bewaarder zijn van alle eigenschappen van religie, en hij zal rijk zijn en de aspiraties behalen . En er werd gezegd : Angst voor een vijand en arrogantie neemt het waar en ontsnapt aan vijanden ….
Degene die Surat Al-Kahf reciteert, zal de aspiraties ontvangen en zijn leven verlengen totdat hij het leven moe wordt en naar de dood verlangt ….
…Zelden vertelde hij dat drie mensen op reis gingen, en een van hen sliep en zag iets uit zijn neus komen, zoals een lamp. Toen ging hij een grot binnen en zag wat hij zag, en keerde toen terug naar zijn neus. Hij werd wakker en veegde zijn gezicht af, en hij zei: Ik zag in deze grot een schat, dus gingen ze erin en vonden de rest van de schat die erin zat, en ze namen hem mee ….
…Laurel is in een droom van veiligheid bang, er wordt gevoeld dat hij vlucht voor zijn vijand rechts Gaara ging het veilig van de vijand naar het vers : (de tweede twee zoals ze zijn in de grot ) , en laurier toegeschreven aan een vrouw die aangaf de berg erop . En de laurier is van jaloezie, en daaruit is de lompheid ervan als de letters worden weerspiegeld . De laurier kan het geluk van vrienden hebben aangegeven naar analogie met het verhaal van Abu Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden met hem zijn, met de boodschapper van God . En wie ziet dat hij de grot van een koning is binnengegaan, beraamt een koning ….
…Een berg : een meedogenloze, onderworpen koning of heerser, of een man die zo groot is als een berg, zijn lengte, zijn kortheid en zijn hoogte . En hij onderwijst de wereld en de kluizenaar, en wijst op de hoge rangen, eervolle plaatsen en goede boten, en de Almachtige God schiep bergen als pinnen van de aarde toen deze werd verstoord, daar ze zijn als geleerden en koningen, omdat ze vasthouden wat de verticale bergen houden geen stand en kunnen de doelen en eisen aangeven, omdat degene die naar hem opstijgt alleen naar hem opstijgt. Degene die zichzelf op een berg ziet, erop steunt of in de schaduw ervan zit, benaderde een hoofdman, werd beroemd om hem en zocht bij hem zijn toevlucht, hetzij als sultan, hetzij als jurist, een geleerde die een kluizenaar aanbad, dus hoe zit het met als hij boven hem stond en de oproep tot de Sunnah riep, de toekomst van de qiblah, of hij werd met een boog in zijn hand geworpen Omdat zijn roem in de mensen zo ver reikt als zijn stem, en zijn boeken en bevelen worden uitgevoerd naar de plaats die zijn pijlen bereikten . En als hij die zag dat hij bang voor hem was terwijl hij wakker was, zekerheid was, en als hij in een schip was, werd hij in zijn zee geraakt door ontberingen en een obstakel waarvoor hij zou worden omgekocht, en zijn beklimming over hem was onberispelijk , omdat God Almachtige zei : ~Ik ga naar een berg die me tegen water beschermt .~ Ibn Sirin zei : De berg is in die tijd onfeilbaar, tenzij hij in een droom wordt gezien alsof hij van een schip naar een berg vluchtte, aangezien hij vergaat en vergaat, volgens het verhaal van Ibn Noach . Dit kan duiden op een persoon die niet wakker was in een schip of op zee, in de paradox van de mening van de groep en de exclusiviteit en ketterij, dus wat dacht je van als hij het monster van de bergen en hun zevens had, of het schip van waaruit hij vluchtte naar de berg had een rechter, een leider in kennis, of een rechtvaardige imam . Wat betreft het beklimmen van bergen, het is een eis waar hij om vraagt en iets dat hij wil, dus vraagt hij waar ze in wakker zijn, of zijn hoop erop van het gezelschap van de sultan of een wetenschapper, of het opnemen tegen hen in behoefte of op reis over land en dergelijke . En als zijn klim ernaartoe was als het beklimmen van bergen, trappen of een veilige weg, dan zou zijn hele gezin gemakkelijk voor hem zijn en werd alles om hem heen voor hem gevreesd . En als hij door hem nadelig werd beïnvloed, of als hij zonder trappen, vrede of rede naar hem opsteeg, zou hij gevreesd worden, en zijn zaak was allemaal bedrieglijk . Als hij hierboven concludeerde, ontsnapte hij daarna . En als hij vanuit zijn slaap geeft zonder te reiken, of in een droom valt, komt hij om in wat gewenst is en wordt verboden tussen hem en wat hij wil, of zijn schuld is gecorrumpeerd in zijn werk, en dan daalt hij af van schade en letsel door schade, rampspoed en verdriet, in de mate van wat van zijn leden wordt gebroken . De val over de berg en Alkuada en heuvelachtige plafonds 0 Bovenmuren en palmbomen en bomen, het toont de paradox van de shows dat ding dat van hem viel in de interpretatie ervan, van de sultan, of de wereld, of een echtgenoot of een vrouw of een slaaf of een koning of actie of gebeurtenis, vraag de ziener over het belangrijkste dat hij in zijn ontwaken is, datgene wat hij hoopt en hem vreest en hem presenteert en vertraagt in zijn scheiding van hem, en zijn volharding hem, als het ontwaken wordt gevormd door de overvloed van de eisen en omstandigheden erin, of vanwege de verandering van hoop, wordt hij paradoxaal genoeg beoordeeld voor hem die in de droom van hem afviel, volgens zijn bewijs in interpretatie . Het onderscheid tussen zijn aangelegenheden wordt bewezen door de omvang van zijn bewijs, en dat zijn kennis van zijn voltooiing van het ding dat op hem was en zijn kracht, zwakte en turbulentie, tot hem kunnen hebben geleid door zijn val van dorheid, vruchtbaarheid, hobbelig , vlakte, steen, zand, land of zee, misschien keerde hij er in zijn lichaam naar terug tijdens Zijn val, en duidt hij op een val in zonden, opruiingen en vernedering, als zijn val daar het bewijs van was, zoals vallen op het beest, raven, slangen en ratten van de rat, of tot vuil en modder, en dit kan erop duiden dat hij zonden opgeeft en afziet van ketterijen, als hij voor zoiets vluchtte. Of zijn val was in een moskee of kleuterschool, of aan een profeet of kleuterschool, of aan een profeet of aan het nemen van een koran, of aan een groepsgebed . Wat betreft wat terugkwam naar de berg in termen van val, sloop of professionaliteit, het duidt op de vernietiging van degene die de berg op hem dreef, of zijn vernietiging of zijn moord, tenzij hij in de lucht boven de hoofden van de schepping uitkomt. , omdat het een grote vrees is die van de kant van de koning bij het volk overblijft, omdat de kinderen van Israël de berg hebben opgetrokken Boven hen is als een baldakijn, om God voor hen te vrezen, en een bedreiging voor ongehoorzaamheid . Wat betreft het besturen van de bergen, dit is het bewijs van een voortdurende opstanding, ofwel een oorlog waarin de koningen zich tegen elkaar verzetten, ofwel een verschil en onrust die plaatsvindt tussen de wetenschappers van de aarde in een beproeving en nood. , waarin de gewone mensen omkomen, en dit kan duiden op dood en pest, want het is een van de tekenen van de opstanding, en de terugkeer van de berg is boter of as of vuil, er zit niets goeds in voor degene die wees de berg voor hem, noch in zijn leven, noch in zijn religie, en als hij werd toegevoegd aan hem die werd verheerlijkt na zijn vernedering, en veilig was na zijn ongeloof, en hij vreesde God na zijn tirannie, keerde hij terug naar wat hij was en keerde terug naar zijn eerste staat, omdat de Almachtige God. De schepping van het gewaad, zoals ze beweren, is waterschuim en het schuim is ongeldig, zoals de Almachtige God in Zijn boek zei . En de berg met water, planten en groen is eigendom van een schuldenaar . En als er geen plant of water in staat, dan is het een ongelovige dominante koning, want net als de doden looft of heiligt de Almachtige God hem niet . De staande berg die niet gevallen is, is levend en is beter dan de gevallen, en de gevallen die rotsen zijn geworden, is dood, omdat hij God niet noemt of hem prijst . En wie op een berg opstond en van zijn honderd dronk en de voogdij waardig was, hij kreeg het van een man van een hardhartige koning, en wat hij niet waardeert, is wat hij dronk . Het obstakel is een straf en strengheid, als het ervan valt, zal het overleven, en als het opstijgt, zal het opstaan en zwaaien van vermoeidheid . En de rotsen rond de berg en de bomen pimpen die plek . En elke ascensie is een hoogte, elke val is een positie, en elke ascensie duidt op een probleem, dus de daling geeft een opluchting aan, en elke ascensie geeft een staat aan, dus de daling duidt op isolatie . En als hij zag dat hij een berg droeg en zwaar op hem was, dan draagt hij de voorraden van een enorme man of een koopman die op hem weegt, en als hij bang is, vrees dan voor hem . Als hij ziet dat hij een berggrot is binnengegaan, zal hij rationaliteit verwerven in zijn religie en zaken, de zaken van de sultan overnemen en in staat zijn . Als hij de grot van een berg in een grot binnengaat, dan beraamt hij een koning of een onneembare man, en als een berg hem ontmoet, zullen zij of een reis of een ondoordringbare man of een moeilijke zaak of een moeilijke en wrede vrouw elkaar ontmoeten hem, en als hij ziet dat hij de berg heeft beklommen, dan is de berg het doel van zijn eis, net zoals hij is opgestegen, totdat hij erboven is geëgaliseerd . Elke beklimming die een persoon ziet, of een obstakel, een heuvel, een dak, enz., Is om te verkrijgen wat wordt verlangd door het wegnemen van de behoefte die hij wil, en de beklimming is gelijk, ontbering en niets goeds . Als hij ziet dat hij is afgedaald van een heuvel, paleis of berg, dan is de kwestie die hij vraagt minder en niet vervuld, en wie ziet dat hij een berg aan het slopen is, dan komt een mens om, en wie ziet dat hij is geïnteresseerd in het beklimmen van een berg of het beoefenen ervan, dan was die berg een doel waarnaar hij stijgt, en als hij erboven staat, bereikt hij zijn hoop. Als hij van hem valt, zal zijn toestand worden verdreven . En de prijzenswaardige beklimming op de berg is om daarin te hinken zoals degene die de berg opklimt . En alle verheffing is prijzenswaardig, tenzij ze vlak is, want de Almachtige God zegt : ~Ik zal hem oplopen tot last .~…
…Wie ziet dat hij de koning van een berg is, dan bezit hij een man die onneembaar en hardvochtig is, en wie ziet dat hij op hem leunt, zal ook zijn toevlucht nemen tot een man en bij hem blijven, en wie dat ziet hij is op een berg die in staat is geweest hem op hem te zetten, dan zal hij een macht van die man afslaan, en als hij rijk of arm is, wordt hij rijk of verzoent hij Zijn toestand of angstige zekerheid, en wie ziet dat hij is op de vlucht van een schip naar een berg, dan is hij beschadigd, en wie ziet dat hij van een berg is gevallen of daarvan is afgedaald, dan is zijn zaak niet vervuld, en wie een berg ziet, schudt en schudt van zijn positie en gaat dan zitten , dan treft het gezag van dat land hem met ernst of ziekte, daarna wordt zijn toestand hersteld. Hij zag dat de berg was ingestort en doordrongen, waarna de autoriteit van dat land en zijn grote sterft. En wie ziet dat hij in een grot is of van plan is die binnen te gaan, dan is dat een toevluchtsoord en een schuilplaats. En wie ziet dat de berg loopt, duidt op oorlogen of onrust tussen de geleerden van mensen of een ongeluk dat zich in de wereld voordoet. En wie ziet dat een berg boter teruggeeft, dan is het er niet goed in, wat vals is, heeft geen waarheid…
…Hij zei ook dat het nummer van de ene gezegend is, en dat de twee een redding zijn van rampspoed en overwinning op de vijanden, omdat de Almachtige God zei: ~De tweede twee zijn in de grot .~…
…Wat betreft zilver : als het ervan was gemaakt in de vorm van een vat of sieraad of vergelijkbaar met gebroken of authentiek, en hij dacht dat hij daar iets van had gekregen, dan stort hij geld of goederen . Hetzelfde geldt als het een spiegel van zilver was, zolang hij er maar niet in keek . Als hij het op zijn gezicht bekijkt, zal hij bereiken wat hij haat in zijn aanwezigheid bij mensen . En het is niet oké om in de zilveren spiegel te kijken . En het zilver van de film, indien niet gemaakt, is de essentie van een vrouw, een vrouw of een dienstmeisje . Als de fovea haar metal of haar land raakt, dan raakt het een vrouw uit haar geboorteplaats . Als hij zag dat hij een grot van metaal binnenging en die film daar raakte, dan bedroog zijn vrouw hem in haar zaak of iets anders erover ….
…Een hond in een droom is een dwaze man, dus als hij blaft, dan is hij een dwaze, schandalige natuur . En wie een hond zag die hem beet, zou schade oplopen door zijn vijand . En wie een hond ziet die zijn kleren scheurt, een dwaas zal hem lasteren, en als hij zijn geblaf niet hoort, dan is hij een vijand . De hond is een gemene vrouw en de hondenpup is een geliefde jongen. Als hij blank is, dan is hij een gelovige, en als hij zwart is, dan heeft zijn gezin de overhand . Er werd gezegd : een bastaardpup opgevoed door een dwaze man . Een herdershond zal hiervan profiteren . De huishond is een oneerlijke vijand . De Saluki-hond geeft de geldigheid van de ziener voor het sultanaat aan . En de Chinese hond geeft aan dat de ziener zich mengt met buitenlanders . En wie zag dat hij een hond meenam, zou een bediende vergezellen . En als hij zag dat een hond hem gebeten had, leed hij ongeluk, schade en leed van een vriend of bediende . Als hij ziet dat hij met honden jaagt, zal hij zijn wens ontvangen . En als hij ziet dat hij honden doodt, dan zal hij zijn vijand voor zich winnen, en jachthonden zijn goed voor alle mensen, en als hij ze terug ziet komen van de jacht, dan duidt dat op de afwezigheid van paniek en werkloosheid . Als hij een blaffende hond ziet, duidt dit op schade . En de hond duidt koorts aan vanwege de planeet die de hond wordt genoemd, wat Sirius is, die de oorzaak is van koorts . En alle soorten honden duiden op vernederde mensen . En de honden van spelen en kletsen duiden op vreugde en plezier . En de waterhond duidt een werk aan dat niet wordt gedaan en valse hoop . En wie zag dat hij in een hond was veranderd, de Almachtige God had hem een grote kennis geleerd, en hij werd afgewezen, dus beroofde God hem ervan . De hond is een zwakke vijand of een gierige man . En wie ziet dat een hond naar hem blaft, hoort woorden van een weinig mannelijk persoon die hij haat . En wie ziet dat hij het vlees van een hond eet, zal de overwinning behalen over zijn vijand en met zijn geld worden geslagen . En de hond geeft de bewaker aan . En hondenmelk drinken uit angst . Als een hond een kussen heeft, is de hond een vriend . De hond is een bedelaar en kan duiden op gemeenheid, vernedering en vernedering van de ziel . Misschien heeft de hond de claim op de wereld geleid zonder te redden . En de jachthond, Ezz, Rifaa en voeding . Een veehond is een goede buur die jaloers is op zijn familie en buurman . Misschien betekent het onderschrijven van de hond een boete . En het gezelschap van de hond duidt op het verdwijnen van het verhaal van de mensen van de grot . De hond is een conservatieve vrouw voor haar man die veel nakomelingen heeft . Misschien duidde de hond op ongeloof en wanhoop vanwege de genade van de Almachtige God . Het zien van een holbewonerhond duidt op angst, opsluiting of vlucht . En zijn visie in het land is het bewijs van de hernieuwing van het mandaat ….
…Vissen zien het in een droom aan de rechterkant . Misschien duidde zijn visioen op de tempel van de rechtvaardigen en de moskee van de toegewijden . Misschien duidde het op angst, verdriet, verval van positie en oplossingen voor woede . Het zien van de walvis van Yunus, vrede zij met hem, in een droom is een zekerheid voor de gevreesde en rijken voor de armen, en een opluchting voor degenen in nood, en een koning voor wie het ook past bij de koning . Naast het zien van de gevangenis van Jozef, vrede zij met hem, de grot en de figuur en de verlichting van Noach, vrede zij met hem ….
…De jurist, Muhammad bin Sirin, moge God hem genadig zijn, zei: we gingen een keer op reis en we waren met drie mensen, dus een van ons sliep en we zagen een licht als een lamp die uit zijn neus kwam, dus hij veegde zijn gezicht af en zei: Ik zag in deze grot een schat. Hij zei dat we toen binnenkwamen en daarin een overblijfsel van een schat vonden en er werd gezegd dat een vrouw naar Aber kwam en zei dat ik in een droom zag alsof mijn man me Nrjdzisa overhandigde en Dharta gaf Asa zei tegen haar: scheid je en blijf uit maar ik hoorde de woorden van de dichter ( niet het tijdperk van Nargis maar Covenant Las …)…
…Wat betreft de honderd, zegevierde hij over de vijanden, en Murad verkregen van de Almachtige zei: ~ Honderd patiënt, zullen zij tweehonderd verslaan , ~ en misschien de beschuldiging van overspel wordt aangegeven door de Almachtige te zeggen: ~ Dus ze flog elk van ze honderd zwepen . ~ En wie denkt dat een honderd pillen worden gegeven aan hem, zodat hij goedheid, zegen, comfort en levensonderhoud ontvangt, omdat de Almachtige God zegt: ~ In elke spike honderd pillen , ~ en er werd gezegd dat hij moet worden gegeven aan een groep . Wat betreft de tweehonderd, het is een onvermogen om de overwinning op de vijand te behalen, omdat de Almachtige God zegt: ~Zij zullen er tweehonderd verslaan .~ Wat betreft de driehonderd, het is een bedoelde gebeurtenis binnen een lange periode waarin de Almachtige zei: ~En zij bleven driehonderd jaar in hun grot .~ Wat betreft de vierhonderd, hij zegevierde over de vijanden omdat de profeet, vrede zij met hem, zei : De beste van de brigades is vierhonderd en het beste van de legers is vierduizend . Wat betreft de vijfhonderd, het stopt ….
…En wie ziet dat hij zich in een berggrot bevindt of van plan is er binnen te gaan, dan is dat een toevluchtsoord en een toevluchtsoord voor de Almachtige die zegt: ~ Ga dus naar de grot, uw Heer zal zijn genade voor u uitspreiden en voor u voorbereiden vanaf uw bevel een begeleiding . ~…
…En wie denkt dat water een grot is, en als het koning is, dan is hij geïsoleerd, en zijn visioenen van anderen dan koningen zijn vernedering en niet-hulp, omdat de Almachtige God zegt: ‘ Zeg : heb je gezien of je water overstroming wordt en wie brengt je bepaald water? ~…
…En wie ziet dat hij een grond heeft gegraven en de grond heeft gewonnen, en als hij ziek is of een zieke heeft, dan is dat zijn graf, en als hij op reis is, is zijn gegraven een reis en vuil daarin is zijn verdiensten en geld , en wie ziet dat hij een gat of een put of een kanaal graaft, ik denk dat hij er water uit heeft gegraven en als dat voor hemzelf is, dan is het zijn eigen levensonderhoud. Voor het grote publiek, en als hij dacht door het te graven dat hij erin terechtkwam, dan bedroog hij hem, en als hij zag dat hij erin ging, keerde het bedrog naar hem terug zonder degene die dat met hem wilde en die zag dat hij voerde het water uit terwijl hij aan het graven was, dan is dat een levend contract, en wie zag dat hij in een put zat, hij scheidde van zijn vrouw of op een put en ging er niet in, hij was tussen hen Conflicten en wie dat ziet hij kwam uit een put of iets dergelijks, en als hij ziek is of gevangen zit, dan is hij uit wat hij is, en wie ziet dat hij een grot of uit een muur is binnengegaan, dan is hij veilig voor wat hij vreest en zal zijn verzoek verkrijgen…