Het verlichte hoofd : Dus wie het zag alsof hij een dik hoofd van een hoofd had gekocht , hij had baat bij een nuttige professor . Als het uitgemergeld is, heeft het geen zin . Als het hoofd stinkt, wordt het lelijk geprezen . En het eten van de koppen van rauw vee is het bewijs dat hij lastert van een heerser die aan dat dier wordt toegeschreven . En het eten van gekookt en gegrild van de koppen profiteerde van een paar koppen geld . Sommige uitdrukkingen zeiden . Wie het ziet alsof hij een schaapskop of een herder eet, zal een gezicht en geld uit een erfenis of iets anders slaan . En het hoofd van de schapen zei in de uitleg van geld, dat is tienduizend dirham, waarvan de meeste duizend dirham is . En eet gebraden hoofdogen, eet opperhoofd geldogen . En de hersenen aten van het vaste geld en van begraven geld . Als hij het ziet alsof hij uit zijn eigen of andermans brein eet, dan eet hij van zijn eigen geld of het gespaarde geld van anderen . Als hij zijn beenhersenen at, at hij zijn hersenen op ….

…Ras : het duidt op schadelijkheid in deze wereld, en iedereen die het zag, werd gezegd alsof het werd verteerd . Het zweet van de oksel stinkt, wat wijst op de hypocrisie van de parochie, en de gouverneur genereert geld in de lelijkheid van lof ….

…Wat de ontlasting betreft : er werd gezegd dat het de voorziening van onrecht is, en er werd gezegd dat het het bewijs is van opluchting, en wie ziet dat het nieuw is, zijn verdriet is verdwenen . Als hij geld heeft, moet hij zakaat over zijn geld betalen . En als hij ziet dat hij veel ontlasting heeft voortgebracht en op reis was, reist hij niet en is de weg afgesneden . Het eten van een maagd : om het te vangen en te verkrijgen, is geld met spijt verboden . Misschien was het een toespraak waar hij spijt van had vanwege hebzucht, en degene die de gebeurtenis ter sprake bracht, was statisch, hij zou een deel van zijn geld aan welzijn besteden . En als hij erom vraagt, geeft hij over het algemeen zijn geld uit . Als de plaats van de gebeurtenis bekend is, zoals de wassing, dan zijn zijn kosten bekend door zijn verlangen . Als het onbekend is, geeft hij onwettig geld uit aan iets waarvan hij niet weet en waarvoor hij noch beloond noch bedankt wordt, en dat alles met de goedheid van een ziel ervan . Wat er ook uit de magen van mensen en dieren uit de erfenis komt, het is geld, maar de analyse en het verbod, hoe sterk het ook ruikt, vies en mensen schaden het, tenzij het iets heel dierbaars is vanwege de maagdelijkheid van mensen die bijna modder, het zijn zij of angst voor autoriteit . Als hij een nieuwere immoreel aan zijn kleding introduceert, en als hij hem zijn broek introduceert, wordt hij boos op zijn vrouw en redt hij haar bruidsschat, en als hij ziet dat hij een plek heeft gecreëerd en hem bedekt met vuil, dan zal hij is geld verdoezelen . De laatste op zichzelf verviel in een zonde . Als hij een langdurige ziekte in zijn bed veroorzaakte, omdat hij dat alleen doet terwijl hij wakker is, en hij die niet kan opstaan, en dit visioen wijst ook op het vertrek van de man van zijn vrouw . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij brood at met een excuus, aangaf dat hij brood met honing at terwijl hij wakker was, en er werd gezegd dat het in strijd is met de Sunnah . Als hij onbedoeld poepen, draag het dan in zijn hand, want hij is gezegend met een zak met verboden dinars volgens de hoeveelheid uitwerpselen en wie het ziet alsof het gebeurt op de passerende markten, of in de baden en gemeenten, geeft de toorn van God tegen hem en de engelen, en hij ontvangt een groot schandaal, een groot verlies en de opkomst van wat de mens verbergt. En het duidt ook op een tekortkoming die aan de visionair wordt gepresenteerd . Als het voorkomt in een vuilnisbak of aan de kust van de zee, of op een plaats die dat niet ontkent, dan is het een bewijs van goedheid en het wegnemen van zorgen en pijn . Als hij ziet alsof een bekend persoon hem met wat van de mensenmest gooit, dan duidt dat op vijandigheid, onenigheid en onrechtvaardigheid, en hij zal worden blootgesteld aan iemand die hem ermee heeft gegooid, en een grote schade . En het grote aantal uitschot van mensen duidt ook op een belemmering voor de bewegingen en de vraag naar veel schade . Smudging is menselijke paresthesie, ziekte of angst . Het is ook een goed teken van zijn lelijke daden, en we hebben getest of ze hiervan profiteren . Wat betreft het ongeluk : het is een toespraak die vernedering inhoudt, dus wie zich ellendig voelt, zal met ellende worden gekweld, en als het zich onder de mensen bevindt, zal het in schande vervallen . En wie het ziet alsof iemand anders flauwgevallen is terwijl hij snuffelt, dan zal hij het voorbij laten gaan . Wie het ziet alsof hij in gebed is en er geen wind van hem stinkt, hij zoekt een behoefte en roept God om hulp, en spreekt woorden die vernedering inhouden, en die kwestie wordt moeilijk voor hem ….

…En als hij ziet dat zijn hand tekortschiet in wat hij wil door ermee te werken en onderdrukking of verdorren, dan krijgt de interpretatie ervan in dezelfde hand en bekwaamheid niet wat hij wil, en wordt hij in de steek gelaten door degenen die zijn hulp zoeken . En als hij in zijn hand de deugd ziet van kracht en ontspanning bij onderdrukking, dan is zijn interpretatie in zijn hand en zijn vermogen om te doen wat hij wil, en de hulp van degenen die hulp bij hem zoeken, en er zit nog een ander aspect in , dat zijn lengte, kortheid, kracht en zwakte een product is van zijn eigenaar, aan wie de hand wordt, en een hand van goede handen.Volgens hem, zoals het gezegde van Abu Bakr en Saeed bin Al-Musayyib, gebruikten ze de uitdrukking ~visie~ met namen en hun betekenissen, en vertrouwde op die visie . Als hij ziet dat zijn hand is verzwakt, geopend, opgedroogd of zijn wind stinkt : anderen uitsluiten van de prooi, dan is dit een verbastering van het werk van de eigenaar, tot wat het is geworden, of hij heeft de voltooiing ervan aan hem overgelaten , of een zwakte van zijn macht over hem . Als hij ziet dat zijn hand de hand van een profeet heeft afgewend van onder de profeten of een van de rechtvaardigen, kijk dan hoe die profeet of die rechtvaardige was als in degene die God op hun handen leidde van misleiding, of die hem redde van verderf, en hoe zijn bestemming was onder zijn volk, wat hij van hen leed aan schade, en hoe het was. Het gevolg van hun bevel en bevel, zo leidt God ook een volk door de hand van de visionair, en het is de hand die is beschreven, en waardoor God een volk verlost van misleiding naar leiding, en welke schade daarin ook wordt veroorzaakt, vergelijkbaar met wat de profeet in God ontmoette, dus zijn toestand en zijn daden zijn als gevolg daarvan, zoals de ambachten die profeet, en dit is een eervolle visie die alleen mensen met deugdzaamheid en die ze ontmoetten nauwelijks zien . En wie zo’n visie in het bijzonder ziet zonder de mensen van deugd, vroomheid en bekwaamheid, en wat het ook wordt beschreven, kan onmogelijk worden geaccepteerd en afgewezen ….

…Rook is in een droom een ​​verschrikking en kwelling van de Almachtige God en een straf van de sultan . Wie rook uit zijn winkel of zijn huis ziet komen, zal na gruwel, schandaal en koorts in goed en vruchtbaar vervallen, en dat zal op gezag van de sultan zijn . Als de rook onder een pan met vlees zit waarin het wordt gekookt, dan is het goed, vruchtbaar en vreugdevol na de verschrikking die het ontvangt . Als de rook iets is dat niet stinkt, dan is het horror, gevolgd door lelijkheid en schandaal . En wie ziet dat de rook hem schaduw kan geven, hij krijgt koorts . En wie in de winter en de zomer door de hitte van rook wordt geraakt, het is verdriet . Rook zien is een grote verschrikking en intense gevechten, en als het brandt, dan is het een vreselijke moord die mensen treft, en als het niet ontstoken is, wordt het verzameld zonder oorlog en opruiing zonder te vechten . En rook in een droom als het mensen schaadt en hen verblindt voor hun ogen, was het een bewijs van zorgen, angst en onrecht, of de kwelling van de Almachtige God met vernietiging of droogte . Misschien gaf de rook het nieuws aan waar het vandaan kwam ….