…Zeldzaam vertelde dat een man naar Saeed bin Musayyib kwam, zei: ik zag op de balkons van de moskee een witte duifput en als de havik kwam, zei Vaanmlha dat dit je visioen bekrachtigde Valhaggag trouwde met de dochter van Abdullah bin Jaafar, want de duif vrouw witheid blauw – chip valk Arabische koning, niet alleen de pelgrims gingen uit ) het visioen ook gekruist ….

…En wie ziet dat hij blind is, de helft van zijn schuld is verdwenen en heeft een ernstige zonde begaan, en er werd gezegd dat hij wacht op een voordeel van zijn broer en dat hij hoopt dat hij zal groeien, en het kan worden samengevat uit zonde, en er werd gezegd dat als hij een broer of zoon had, overlijdt en misschien de helft van zijn geld op is, en er werd gezegd dat de helft van zijn leven weg is, dus wat overblijft kan zijn van de mensen van het Paradijs omdat ze zeggen: vrede wees op hem : als een van zijn vrijgevigheid dat niet is, zal zijn beloning het paradijs zijn . Of zoals hij zei, vrede zij met hem, in de authentieke hadith, en sommige commentatoren zeiden dat ik dat in een droom haat omdat de duivel blind was, en dat gold ook voor de antichrist ….

…Wat betreft de interpretatie van ziekte, het is niet prijzenswaardig, omdat het corruptie in religie is, en misschien gebruikte de zoeker om onwaarheden te vermenigvuldigen. Er werd gezegd dat hij die zag dat zijn ziekte al lang zijn zonden had verloren en God ontmoette in de beste van zijn toestand en sommigen van hen zeiden dat wie zag dat hij ziek was zonder pijn, hij de oogappel zou zien en niet zou sterf dat jaar, en als de patiënt zag dat het waar werd. Het lichaam terwijl hij buiten zijn huis is, is zijn dood, tenzij hij met mensen spreekt en met hen praat, want dit is een teken van zijn onschuld. En wie ziet dat de sultan ziek is, hij is niet prijzenswaardig in het recht van de zoeker, en als er tussen hem en een ruzie is, wordt hij verslagen. En wie ziet dat hij zwakte in zijn ogen heeft, dan ontbreekt het hem aan zijn levensonderhoud, verdriet, illusie en verdriet, en als hij iemand ziet die hem geneest of doodt, dan duidt hij op goedheid en gerechtigheid. Zijn waarheid kan een leugen zijn, en wie met zijn mond zwakte ziet terwijl hij hem pijn doet , omdat hij leed heeft gekregen van de kant van zijn familieleden, en wie pijn in zijn nek ziet, hij zal erop vertrouwen dat hij het negeert, en wie ziet dat zijn hart zwak is en pijn heeft, eet het verboden of wijst op zijn huichelarij. Daarin kan het worden aangegeven door de ouderdom van de mens en de buigende behoefte en de mening . Aan zijn zijde is hij echter pijnlijk, en het duidt op een onrustig hart, verdriet en beklemming op de borst. En wie ziet dat zijn lever ziek is, zal weinig medelijden hebben met zijn kinderen. En wie ziet dat zijn hand ziek is, dan verdroogt zijn broer, partner of vriend zijn broer of zijn partner of zijn vriend. Omdat dit een getuigenis is en degene die ziet dat hij pijn in zijn maag heeft die zwaarder is, geeft zijn liefde voor zijn familieleden aan en degene die zijn geheime pijn ziet, geeft aan dat hij vergeet met zijn vrouw om te gaan…

…Wie ziet dat zijn broer dood is, heeft geleefd, dan wordt hij gesterkt na zwakte, want de Almachtige God zegt : ~ Ik zal mijn verdriet met hem versterken .~…

…En als ze ziet dat haar broer heeft geleefd, dan heeft hij voorrang op haar ….

…En wie zag dat hij het vlees van mijn grootvader bracht, kreeg geld ….

…En wie ziet dat hij mijn veiligheid aanraakt, het zal gebeuren, en misschien zal hij geamuseerd zijn ….

…En wie ziet dat hij op mijn kraan rijdt, dat duidt op zijn armoede en zijn ballingschap ….

…En wie ziet dat hij met de sultan trouwt of wie zijn plaats inneemt, dan zal zijn geld verloren gaan, en als hij dat met hem doet, zal hij een groot goed hebben ….

…Er werd gezegd dat een man naar Ibn Sirin kwam : Dus hij zei, ik zag alsof ik met twee sandalen liep, dus een van hen werd afgesneden, dus ik liet het achter en ging naar mijn toestand, en hij zei dat je een afwezige broer. Hij zei ja. Hij zei ja, je ging naar een land, dus ik liet hem daar achter en keerde terug. Hij zei ja, dus Ibn Sirin nam het terug en zei: Ik zie je broer niet, maar hij heeft de wereld verlaten en rouwde spoedig om hem . )…

…In een droom is hij leven, eer, mannelijkheid, voogdij, ambacht, reizen, broer en zoon . Wie ziet dat hij een draagdoek droeg, leidt de legers, en als hij daarvoor niet gekwalificeerd is, wordt hij de leider van zijn huishouden en staat hij in hun belangen . En er werd gezegd : Het pallium is een reis over het land, en wie zijn bleekheid verwijdert, blijft onaangeroerd . En wie zijn tong doorboort of erdoorheen ziet scheuren , zijn broer of zoon zal sterven . En de positie of verzachting . En er werd gezegd : het pallium is een goed vaartuig dat zorgen en verdriet terugverdient . En de emmer van de schuld ….

En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….

En wie ziet dat de kalief of wie zijn plaats inneemt, hij trouwt ….

…Wat betreft rugpijn : dit duidt op de dood van de broer . Er werd gezegd dat de broer in de rug stierf, en er werd gezegd dat de rugpijn wordt geïnterpreteerd als versterkt door de man, zoals een zoon, vader, president en vriend. Als hij een buiging van pijn in zijn rug ziet, duidt dat op gebrek en veroudering ….

…Damlaj : Voor vrouwen zijn het versieringen, trots en schoonheid, en als er veel zijn, is het de opening van hun goedheid en plezier uit hun waarden . En het kuiltje is voor mannen macht over zijn broer, omdat het opperarmbeen een broer is, en dat geldt ook voor de onderarm . Als het van goud was en werd gezien alsof het ertegen was, geeft dit aan dat het met zwepen werd geslagen, en het leed is sterker dan het in interpretatie ….