…Wat betreft de voeten, de versiering van iemands geld, zijn rechtvaardige daden en zijn geheim, hun vingers naast hem en zijn jonge mannen, wie ze ook van Zayn of Shane ziet, dan zal hij daarin uitleggen ….

En wie ziet dat een gierst met geweld van hem werd afgenomen of een been gebroken, dan is het zijn dood, en als het van iemand anders is, zal het worden uitgelegd ….

…Wie ziet dat hij de ‘aqeeqah heeft gegeven, zal door zo iemand worden vergezeld en zijn verlies is tegen hem ….

En wie ziet dat wat gegeten moet worden, uit de zee wordt gehaald, dan zal hij zijn brood verdienen met een oplossing ….

En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….

En wie ziet dat hij met de kalief in een kom eet of hem iets te eten geeft, zal evenveel verdriet lijden als hij at ….

En wie zag dat hij een zwarte slavin had gekocht, zou aan lijden en angst zijn ontsnapt ….

En wie zag dat hij een haan ving en hem in bedwang hield, zou een hoge uitloper hebben ….

En wie ook zag dat hij zwijgt over het vragen om vergeving, hij wees op zijn huichelarij, want de Almachtige zei: ~ En als het hun werd verteld: Kom, de Boodschapper van God zou om vergeving voor je vragen, ze verdraaiden hun hoofd .~…

En wie ziet dat hij iemand een long heeft gegeven, dan zal hij plezier aan zijn handen krijgen, en als hij hem niet kent, zal hij door mensen in de war raken ….

…Als hij de maan zag verdwijnen, dan is de zaak die hij zocht in goed of kwaad voorbij en voorbijgegaan . Als hij het ziet, staat de zaak aan het begin . En wie de volle maan in zijn plaats aan de hemel ziet schijnen, de minister van de koning zal de mensen van die plaats ten goede komen . En wie naar de maan kijkt en er een voorbeeld van zijn gezicht in ziet, zal sterven . En wie het zag alsof hij zich aan de maan vastklampte, hij zou de sultan goed ontvangen . En wie ziet alsof de maan donkerder is en de zoeker koning is, zijn kudde zal hem kwaad doen en zijn bevel ontkennen . En wie de maan ziet, wordt de zon, want de zoeker zal worden gekweld door goeds, eer en geld van de kant van zijn moeder of zijn vrouw . Hij die de maan ziet, is het met de maan eens, en hij wijst de reizigers, de navigator en de astroloog aan vanwege het vocht en de beweging ervan, en omdat de astroloog weet wat de maan nodig heeft . Er werd overgeleverd dat Ibn Abbas, moge God tevreden met hem zijn, in een droom zag alsof een maan met twee strengen van de aarde naar de hemel was opgekomen, dus vertelde hij het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en toestaan hem vrede, en hij zei : Dat is je neef, hij bedoelt voor hem het beste gebed en de beste groeten . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam terwijl hij werd gevoed, en zei : Ik zag alsof de maan de kroonluchters was binnengekomen, en een beller riep naar Ibn Sirin, dus vertel hem je visioen . Toen pakte hij zijn hand van het eten en zei tegen haar : Wee je, hoe heb je het gezien? Toen keerde ze terug naar hem, en hij veranderde zijn kleur, en hij stond op terwijl hij zijn maag nam, en zijn zus zei Malik? Toen zei hij: ik beweerde dat ik zeven dagen dood was, dus stierf hij op de zevende . En een man zag alsof hij naar de lucht had gekeken en naar de maan had gekeken, maar hij zag het niet, en hij keek naar de aarde en zag dat de maan was vervaagd . Hij vertelde zijn visioen op een kruising en zei : als de persoon die dit visioen had een man was, dan had hij chemie en goud, dus zijn geld zou verloren gaan, en als hij arm was, zou hij in verval raken . En als een vrouw dat zou zien, zou haar man worden vermoord . En Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof de maan in ons huis was . Hij zei : de sultan daalt af in jouw Egypte . En de occultatie van de maan in de sluier loopt in de loop van de zon . Halve maan : duidt ook de koning, de gevangene, de leider, de presentator en de pasgeborene aan die uit de baarmoeder komt en begint met het geschreeuw en het dringende nieuws, de volgende verovering van de kant waaruit het opkwam, en de rebel en de buitenkant als het van buiten zijn plaats oprijst, of als er duisternis bij hem is, en het regent met bloed of goten die stromen zonder regen . En bij de komst van de afwezigen en bij de opkomst van de muezzin boven de minaret, hebben 262 schrijvers hun mannen verminderd , en als het een bruid is, dan zijn de sterren haar vrouwen . Wie twee manen aan de hemel ziet vechten met elk van die sterren, dat is een verschil of een oorlog tussen twee koningen of twee ministers of twee grote mannen, en de afwezige een van hen wordt verslagen, dat blijkt uit zijn zijde in de horizon en zijn plaats in de lucht, dus het wordt toegevoegd aan de koning van die koning op aarde . Evenzo, als hij twee planeten ziet vechten met sterren die elk van hen volgen . Als er geen sterren bij zijn, en hij ziet dat in zijn karakter of in zijn huis, en hij heeft twee vrouwen of partners, is het verschil tussen hen met de tong of met de hand . En als een vrouw of een slaaf dat ziet, of als hij ze boven zijn hoofd ziet vechten of valt, dan vecht de echtgenoot of de meester ook om hen met zijn broer of met een eerbare man van zijn soort . Dit kan bij de bediende duiden op een ruzie die plaatsvindt tussen zijn verkoper en zijn koper, en het kan bij een vrouw duiden op een kwaad dat gaande is tussen haar twee zonen of tussen haar twee dochters of tussen haar vader en haar echtgenoot, of tussen haar man en haar zoon…

…Wie ziet dat zijn gebed zijn bestemde tijd heeft gepasseerd, of geen invloed heeft op een plaats waar hij het bidt, dan is dat een moeilijkheid in zijn zaak waar hij om vraagt ​​in termen van religie of wereld . Als hij ziet dat hij een gebed heeft gemist en de wassing niet heeft voltooid of niet in staat was om dat te doen, vervult hij zijn gebod waar hij om vraagt ​​niet, tenzij hij ziet dat hij zijn wassing eerder heeft voltooid . En als hij ziet dat hij zijn wassing heeft voltooid zonder wat is toegestaan ​​om de wassing uit te voeren, dan is het als degene die zijn wassing niet uitvoerde . Evenzo wordt het rituele wassen van onreinheid als het wordt gedaan voor hem gedaan, en als het niet wordt gewassen, wordt zijn bevel niet vervuld . Als hij tayammum ziet en hij is niet in staat om water te bereiken, dan is het toegestaan ​​en zal de loop van wat we hebben genoemd volgen ….

…Wat betreft de geiten, zei al-Kirmani, wie zag dat hij een geit of zijn koning had geraakt, dan renden de ooien door de loop omdat ze daaronder zaten, en de ooi zou worden geïnterpreteerd in niet-Arabisch, en de geit zou in het Arabisch worden geïnterpreteerd, en het was ook zonder geld in het geld ….

…Jaafar Al-Sadiq zei dat het visioen van de lippen wordt geïnterpreteerd door de kinderen, dus de bovenste is een man en de onderste is een vrouw, dus wat in hen is gezien van Zayn en Shane zal daarop worden geïnterpreteerd. Wat betreft de mond, het is de sleutel tot het bevel van de man en zijn conclusie, de loop van zijn levensonderhoud en de plaats van zijn kracht ….

…Wat de elfde betreft, het is het bereiken van Mourad, de Almachtige die zegt: ~ Ik heb elf sterren gezien ~, en er werd gezegd, broeders . Wat betreft de twaalfde, het is een vertraging in het bereiken van het beoogde doel, daarna gebeurt het daarna, omdat de Almachtige God zegt: “ Het aantal maanden voor God is twaalf maanden. ” Er werd gezegd dat een jaar vruchtbaar is . Wat de dertiende betreft, het is niet prijzenswaardig, want het zijn de beste dagen van de maanden, het houden van maanden en de dagen van het probleem . Wat betreft de veertiende, het is Mahmoud en Murad krijgt, en Faraj werd na ontbering gezegd . Wat betreft de vijftiende, het is het gebrek aan volheid van het beoogde, en er werd gezegd dat een vertrek uit nood naar de rechterlijke macht en het verwerven van vruchtbaarheid en opluchting . Wat betreft de zestiende, het geeft aan dat Murad in de loop van de tijd is gebeurd, en er werd gezegd dat iets compleet is . Wat betreft de zeventiende, het geeft de terugkeer aan van wat eruit kwam in corruptie en de bestraffing ervan is prijzenswaardig, en er werd gezegd hadj en de voltooiing ervan . Wat betreft de achttien, ze zijn niet prijzenswaardig, en er wordt gezegd dat er contacten zijn met koningen en grote mensen . De negentiende Fajsomh met de mensen van het vers, ~ de negentien ~ en vertelde agenten de gehoorzamen ….

En wie ziet dat hij op een muilezel zit met een zadel en een hoofdstel, een riem, een riem, een reiziger, of wat vergelijkbaar is met die van een boot (de vrouwen die erop reden of de eigenaar, of het werd gegeven aan hem), dan treft hij een onvruchtbare vrouw, en er werd gezegd dat het visioen van de kleuren van de muilezels de loop van de kleuren van de paarden loopt ….

…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….

En wie ziet dat hij een gevangene is geworden in de handen van de djinn, wijst op zijn schandalen ….

…Aanwezig Als je ervan droomde je voeten te zien, voorspelt dit wanhoop . Je wordt overweldigd door de wil en het karakter van iemand anders . Als je naar de voeten van anderen kijkt, geeft dit aan dat je je rechten op een opgewekte maar beslissende manier gaat beschermen en dat je een plaats voor jezelf krijgt op het pad van het gewone leven . Als je droomt dat je je voeten wast, betekent dit dat je je door anderen laat misleiden . Als je droomde dat je voeten pijn deden, dan voorspelt dit een probleem met een beschamend karakter, en deze problemen zijn meestal familieruzies . Als je droomt dat je voeten gezwollen en rood zijn, dan zul je een verandering in je werk aanbrengen door je te scheiden van je familie . Dit is een slechte droom, aangezien deze gewoonlijk een schandaal en een opwindende gebeurtenis voorspelt ….

En vijgen eten : spijt, waanideeën en angst, spijt en zorgen eten van vijgen . ….

En als hij zwart wordt, zal hij problemen en angst hebben ….

En het is op zijn gezichten, en wie ziet dat er veel voedsel op zijn tafelkleed wordt uitgestrekt terwijl hij in zijn borst zit, dan wordt het uitgelegd op elf gezichten van glorie, eer, voogdij, vreugde, besnijdenis, een banket , goed nieuws, huwelijk, staat, goedheid en voordeel ….

En wie ziet dat hij aanbidt op een plaats waar aanbidding niet is toegestaan, duidt op hypocrisie ….

En wie ziet dat hij een kleed tot het einde ervan wikkelt, dan wordt hij aan het einde van zijn leven geïnterpreteerd, dus laat hem God vrezen en berouw tonen. De inscriptie in het vloerkleed is meer dan vermeld, en het goede erin is krachtiger ….

En wie ziet dat hij een tand heeft laten groeien op een plaats waar hij niet zou mogen groeien, dan geeft het aan dat er iets is gebeurd dat niet Mahmoud is, en als hij ziet dat hij zijn tanden of een paar ervan heeft ingeslikt, dan eet hij wat wel is. geld is voor hem niet toegestaan, of het nu voor hem is of voor iemand anders ….

En wie ziet dat een hond op zijn schip springt, dan zal een vijand van een magiër zijn vrouw volgen ….

…Het wordt geïnterpreteerd in negen aspecten zoals verborgenheid, uitkering, geld, kleding, waardigheid, prestige, religie, goedheid en een goed bevel ….

En het wiel draait op zijn kop, en wie ziet dat hij op een wiel rijdt terwijl het ermee rijdt, geeft aan dat hij eer en verheffing heeft bereikt ….

En wie denkt dat hij op een klein kleed zit en daaronder een groot en breed kleed, de interpretatie duidt op het grote, niet het kleine, maar eerder het kleine ….

En onpartijdigheid : tijdens het werken op het werk, bewijs van geslagen en nagelen door zijn eigen wil . Wie zichzelf naakt ziet en ontdaan van zijn kleed, hij heeft vijanden op de plaats waar hij zag, en hij overwint ze . Als zijn naaktheid niet wordt ontmaskerd, overwint hij ze niet . Als hij zijn geslachtsdelen met iets of met zijn hand bedekt, dan wordt hij ernaartoe geleid en ontsnapt hij eraan . Als hij alleen in het midden een lendendoek ziet, streeft hij ernaar om te aanbidden . Als hij ziet dat hij onpartijdig iets zoekt, bereikt hij dat ding evenzeer als onpartijdig. Wat betreft naaktheid, als hij geen werk met hem heeft, dan is het een beproeving en het opgeven van gehoorzaamheid en een onfatsoenlijke aanval . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag dat een man die in het midden van de moskee stond de Basra-moskee betekent, nauwelijks, met een zwaard in zijn hand dat op een rots slaat en het breekt, dus Ibn Sirin zei tegen hem : Deze man zou Hassan Al Basri moeten zijn . De man zei : Hij en God is hij . Ibn Sirin zei : ik wist dat hij die geabstraheerd was in religie, de locatie van de moskee bedoelde, en dat zijn zwaard waarmee hij zijn tong sloeg, die met zijn woorden de steen van de waarheid in religie breekt ….