…Wie ziet dat het een kuiltje is, zal in het begin blij zijn met een zaak, en daarna met verdriet als het eindigt ….

…Damlaj : Voor vrouwen zijn het versieringen, trots en schoonheid, en als er veel zijn, is het de opening van hun goedheid en plezier uit hun waarden . En het kuiltje is voor mannen macht over zijn broer, omdat het opperarmbeen een broer is, en dat geldt ook voor de onderarm . Als het van goud was en werd gezien alsof het ertegen was, geeft dit aan dat het met zwepen werd geslagen, en het leed is sterker dan het in interpretatie ….

…En de voet : de versiering van een man en zijn geld, en haar tenen zijn slavinnen en zijn knechten. Als hij enkele van zijn vingers zag, steeg hij op naar de hemel, en enkele van zijn dienaren of dienstmaagden stierven ….

…De imam liep te voet, verborg zijn geheim en zegevierde over zijn vijand ….

De kook: Wie in een droom ziet dat er bloed op zijn lichaam zit, slaat geld ….

Damlaj is in een droom voor vrouwen een versiering, trots en schoonheid, en een man heeft kracht . En wie ziet dat hij twee vampieren van zilver heeft, dan zullen zijn broers hem teleurstellen, en hij ziet wat hij haat, en hij wordt geslagen met zwepen ….

…Aanwezig Als je ervan droomde je voeten te zien, voorspelt dit wanhoop . Je wordt overweldigd door de wil en het karakter van iemand anders . Als je naar de voeten van anderen kijkt, geeft dit aan dat je je rechten op een opgewekte maar beslissende manier gaat beschermen en dat je een plaats voor jezelf krijgt op het pad van het gewone leven . Als je droomt dat je je voeten wast, betekent dit dat je je door anderen laat misleiden . Als je droomde dat je voeten pijn deden, dan voorspelt dit een probleem met een beschamend karakter, en deze problemen zijn meestal familieruzies . Als je droomt dat je voeten gezwollen en rood zijn, dan zul je een verandering in je werk aanbrengen door je te scheiden van je familie . Dit is een slechte droom, aangezien deze gewoonlijk een schandaal en een opwindende gebeurtenis voorspelt ….

…Uitglijden van de tong Dit duidt in een droom op een uitglijden van de voet en vice versa . Misschien duidde het wegglijden van de voet op het verdwijnen van wat er was gepleegd . En misschien blijkt uit vergeetachtigheid en vergeetachtigheid bij het zoeken naar kennis ….

…Wat is de visie van de rechterzool die bedoeld is om te reizen, dan reis je in de interpretatie en die van de plaat. Een vrouw en een ieder die ziet dat hij geen zool heeft of er niet mee loopt, hij stapt op een vrouw of een dienstmeisje, en als de zool nieuw is, dan is zij maagd, en als hij gebroken of gesneden is, dan is het is een maagd. En wie zag dat hij in een zool liep, een van hen verschilde van Zijn voet en hij liep met één voet, want dat is het scheiden van een broer of zijn partner op de rug van een reis met dood of leven, scheidt van zijn vrouw, of verkoopt zijn knecht, en als hij ziet dat zijn schoenen van hem zijn gestolen of dat iemand anders ze droeg en ze antwoordde hem, dan vermoordde hij zijn vrouw of dienstmeisje en iemand anders die zag dat zijn schoenen van hem werden afgenomen of zij heeft geen buren, want het is de dood van een vrouw en het verblijf van een reis vanwege haar haat…

…Likdoorns Als je droomde dat je nagels pijn doen aan je voet, dan betekent dit dat sommige vijanden je voorbereiden om je kwaad te doen, en je zult ongeluk krijgen, maar als je erin slaagt je voet van nagels te reinigen, zul je een groot landgoed erven van een onbekende bron . Als een meisje droomt dat ze aan likdoorns lijdt, betekent dit dat ze veel grote tegenslagen zal lijden en dat de meisjes van haar geslacht haar lauw zullen behandelen ….

…Abu al-Qasim Umar bin Muhammad al-Basri vertelde ons Btnis, hij zei dat Ali bin al-Musafir het ons vertelde, hij vertelde ons Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, zei hij, mijn oom vertelde het mij . Hij zei dat Abu Bishr het mij vertelde op gezag van Ibn Shihab. Hij zei dat Abu Salamah bin Abdul Rahman me vertelde dat Abu Hurairah zei : Ik hoorde de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zeggen : Wie mij ziet in een droom is alsof hij mij zag in het wakkere leven, dan Satan imiteert mij niet . Abu Salamah zei, Abu Qatada zei, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Wie mij heeft gezien, heeft de waarheid gezien . Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi vertelde ons in Damascus, hij zei dat Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai mij vertelde, op gezag van Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, op gezag van Yahya bin Saeed Al-Qattan, op gezag van Saeed bin Muslim, op gezag van Anas bin Malik . Dat de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Wie mij in een droom ziet, zal de hel niet binnengaan . Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani vertelde het ons in Mekka, die de Almachtige God bewaakte in de Grote Moskee. Hij zei: Abu al-Hasan Mohammed bin Sahl vertelde ons, op gezag van Mohammed bin al-Musfy, op gezag van Bakr bin Saeed, op gezag van Saeed bin Qais, op gezag van zijn vader, zei hij : The Boodschapper van God, vrede zij met hem , zei : Met hem : wie mij zag, zal de hel niet in een droom binnengaan . Professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn, zei : God heeft Mohammed gezonden, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een genade voor de werelden. Gezegend is hij die hem in zijn leven heeft gezien en hem volgt, en gezegend is hij die hem in zijn slaap ziet, want als hij hem als een schuldenaar ziet, zal God zijn schuld uitgeven, en als hij hem ziek ziet, zal God hem genezen . En als hij hem ziet in de noodzaak om de pelgrimstocht naar het huis uit te voeren, en als hij hem ziet in een onvruchtbaar land dat bevrucht is, of op een plaats waar onrecht zich heeft verspreid in plaats van onrecht in gerechtigheid, of op een vreselijke plek voor de veiligheid van zijn gezin, dit is als hij hem op zijn eigen manier ziet . En als hij ziet dat hij bleek van kleur is, versleten is of een deel van de prooi mist, duidt dat op de zwakte van de religie op die plaats en de opkomst van ketterij, en evenzo als hij een armoedige kleding ziet . Als hij ziet dat hij in het geheim zijn bloed dronk voor zijn liefde, dan wordt hij gemarteld in de jihad, en als hij ziet dat hij openlijk dronk, duidt dit op zijn hypocrisie en drong het in het bloed van zijn familie en hielp ze hen te doden . Als hij hem ziet alsof hij ziek is, dan verergert hij zijn ziekte, dan worden de mensen van die plaats hervormd na corruptie, en als hij hem zag rijden, vrede zij met hem, zou hij zijn graf bezoeken, rijdend, en als hij zag hem te voet bezocht, ging hij hem te voet bezoeken, en als hij hem zag staan, was zijn bevel duidelijk, en als hij zag dat hij de oproep tot gebed deed op een plek waar Omar dat ruïneerde, en als hij het zag alsof hij ervan eet, dat is wat hij hem beval de zakat van zijn geld te betalen . Als hij ziet dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, is gestorven, dan zal een van zijn nakomelingen sterven, en als hij zijn begrafenis op een plek ziet, is er een grote ramp, en als hij ziet dat hij heeft volbracht zijn begrafenis zelfs voor een graf, dan is hij geneigd tot ketterij . En als hij zag dat hij zijn graf had bezocht, zou hij veel geld verdienen, en als hij zag alsof hij de zoon van de profeet was en niet van zijn nakomelingen, geven zijn visioenen aan dat zijn geloof gezuiverd was, en of hij zag dat hij de vader was van de profeet, vrede zij met hem, hij gaf de zwakheid van zijn religie aan en de zwakte van zijn geloof en zekerheid . Het zien van een enkele man, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, in een droom heeft geen betrekking op hem, maar doordringt eerder de moslimgemeenschap . Er is overgeleverd dat Umm al-Fadl tegen de Boodschapper van God zei, moge God hem zegenen en vrede schenken : ik zag in een droom alsof een paar van je lichaam werden afgesneden en in mijn schoot gelegd , en hij zei : Goedheid Ik heb gezien dat Fatima, als God het wil, een jongen zal baren en hij zal op je schoot worden gelegd . Ze baarde Fatima Al-Hussein, vrede zij met hen, en hij werd in haar schoot gelegd . En er is overgeleverd dat een vrouw zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof er iets van je lichaam in mijn huis was. Hij zei : Fatima baart een jongen en geeft hem borstvoeding, en zij baarde Hussein en gaf hem borstvoeding . Als de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag dat hij hem iets van de meest begeerlijke goederen van deze wereld, of eten of drinken, had gegeven, dan is het goed dat hij zoveel bereikt als hij hem gaf, en als wat hij hem gaf was van een armzalige substantie, zoals watermeloen en andere, dan zou hij van iets groots worden gered, behalve dat het gekwetst en moe zou zijn . Als hij ziet dat een van zijn leden, vrede zij met hem, met de auteur van het visioen, het heeft bereikt, dan is hij een ketterij in zijn geruchten en heeft hij zich eraan gehouden zonder de rest van de wetten van de islam en liet hij anderen zonder de rest van de moslims . Ik hoorde Abu al – Hasan Ali bin al – Baghdadi, scène van Ali bin Abi Talib, moge Allah tevreden met hem zijn zegt : zoon vader zei een dokter de armen : het was mijn doof tien jaar, en ik bracht de stad en besloot tussen het graf en de preekstoel, ik zag de Profeet van Allah vrede zij met hem in een droom, ik zei : O Boodschapper van Allah Je zei: Degene die mij de middelen vroeg, mijn tussenkomst is vereist voor hem, hij zei : Moge God je genezen , wat ik zei, maar ik zei : Degene die om de middelen van God vroeg, mijn voorspraak is voor hem vereist, zei hij, dus vertrok hij van mij met de zegen van zijn woorden: God zegene je . Abdullah bin Al-Galaa vertelde over een situatie die de stad van de Boodschapper van God binnenkwam, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik ging naar het graf van de Boodschapper van God voor hem, en ik begroette hem en zijn twee metgezellen , moge God tevreden met hen zijn, toen zei ik : O Boodschapper van God, het kon me niet schelen en ik ben je gast, toen stapte ik af en sliep zonder het graf, toen zag ik de profeet, moge God hem zegenen en hem schenken vrede, kwam naar me toe, dus ik stond op en hij gaf me een brood, dus ik at er wat van en lette op en had wat brood in mijn hand . Op gezag van Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi zei hij: ik zag de uitverkorene, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in een droom in een vluchtigheid in de jaren zestig en driehonderd, en ik gebruikte om met de sultan te lezen, en ze hoorden en spraken niet, dus ging ik in klaagzang naar huis, dus sliep ik en zag de profeet, vrede en zegeningen zijn met hem, alsof hij van kleur was veranderd, dus vertelde hij me: vrede zij met hem : Leest u in de Koran het woord van de Almachtige God in de handen van mensen die spreken en horen en niet lezen? Lees hierna niet behalve wat God wil . Ik merkte het op terwijl ik de tong vier maanden lang vasthield, en als ik het op de patch moest schrijven, kwamen de eigenaren van de hadiths en opiniemakers bij me, daarna gaven ze een fatwa uit die ik aan het eind spreek van de kwestie, omdat hij zei : Behalve wat God wil, wat een uitzondering is, dus sliep ik vier maanden later op de plaats waar ik voor het eerst sliep. Ik zag de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in een droom zijn gezicht toejuichend, en hij zei tegen mij : is het bewezen? Ik zei : Ja, o Boodschapper van God . Hij zei : wie berouw heeft, God zal hem vergeven, uw tong uitsteken . Hij veegde mijn tong af met zijn wijsvinger en zei : Als je in de handen van een volk bent en je leest het Boek van God, stop dan met lezen totdat ze het woord van God horen . Ik lette op en mijn tong was open, dankzij God . Er werd overgeleverd dat een man uit Al-Manaseer ziek werd, en hij zag de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, op een avond alsof hij hem vertelde of je beter wilt worden van je ziekte, neem dan nee en nee . Toen hij wakker werd, stuurde hij naar Sufyan Al-Thawri, moge God tevreden met hem zijn, met tienduizend dirham, en hij beval hem om het aan de armen toe te wijzen, en hij vroeg hem naar de uitdrukking van het visioen, dus hij zei de betekenis van zijn woorden, noch de olijfboom, want de Almachtige God beschreef het in zijn boek en zei : noch oosters noch westers . En het voordeel van de eigenaar is het gezelschap van de armen met jou, hij zei: Hij behandelde hem met olijven, en God schonk hem welzijn door de zegen van de Boodschapper van God te gebruiken, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en vereren zijn visioenen . We leerden dat een man in een droom naar de Boodschapper van God kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij klaagde bij hem dat zijn toestand krap was, dus zei hij hem om naar Ali bin Isa te gaan en hem te vertellen dat hij je zou betalen wat goed voor je is, dus zei hij: O Boodschapper van God, met welk teken? Hij zei hem te vertellen met een teken dat je me op de Batha zag, en ik was ongehoorzaam vanaf de grond, dus ik ging naar beneden en kwam naar me toe, dus ik zei: ga terug naar jouw plaats . Hij zei, en Ali bin Isa was ontslagen, en de bediening keerde naar hem terug . Toen hij het opmerkte, kwam hij bij Ali bin Isa, die destijds predikant was, en hij vertelde zijn verhaal. Hij zei dat het juist was, en hij betaalde hem vierhonderd dinar, daarna zei hij: geef je schuld uit en betaal hem nog eens vierhonderd dinar, daarna zei hij: maak er je kapitaal van, dus als je dat uitgeeft, ga dan terug naar mij . En hij noemde een man die wist wat je wilde van de mensen van Basra, en hij verkocht de talisman. Hij zei dat hij een schip had gestuurd van enkele gouverneurs van Ahwaz, en ik was het met hem oneens over de prijs ervan. Moge God hem zegenen en vrede schenken in een droom, dus ik zei tegen hem, o Boodschapper van God, dat die en die Abu Bakr en Omar vervloekte, moge God tevreden met hen zijn, hij zei: ~Breng hem naar mij toe. , en ik ging met hem mee, ~zei hij,~ leg hem neer en leg hem neer ~, dus zei hij:~ slacht het ~, dus ik zei: o Boodschapper van God, slacht het? Toen zei hij: ‘Slacht hem af totdat ze het driemaal zei, toen rolde ik het mes over zijn keel en slachtte hem af, en toen ik begon te zeggen, ga ik naar hem toe, verman hem en vertel hem wat ik zag van de boodschapper van God’. moge God hem zegenen en vrede schenken, dus ging ik en toen ik zijn huis bereikte, hoorde ik de wolf, en er werd gezegd dat hij stierf . En Ibn Sirin kwam naar een man die niet werd beschuldigd van zijn religie, angstig, en hij zei dat ik gisteren in slaap zag alsof ik mijn voeten op het gezicht van de Boodschapper van God had gelegd, moge God hem zegenen en hem schenken. vrede . Hij zei tegen hem: ‘Heb je gisteren bij je geesten gezeten?’ Hij zei ja, zei hij, dus hij deed ze af, dus deed hij ze eraf en onder een van zijn benen was er een dirham op hem, Mohammed, de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken ….

…Het is in een droom de leeftijd van een persoon en zijn pilaar in zijn leven . Als hij ziet dat zijn been van ijzer is, zal zijn leven lang zijn . Als hij ze uit kolven ziet, komt zijn leven dichterbij . En als hij zag dat hij een been optilde en een been uitstrekte, dan werden zijn benen naar elkaar toe gedraaid, dan is zijn leven dichterbij gekomen, of dicht bij hem is een enorm moeilijke zaak . Als hij het been van een vrouw zag en haar daarna kende, zou hij met haar trouwen of met een ander trouwen . Als een vrouw haar benen blootlegt, is haar religie goed en zal ze beter zijn dan ze was . En wie veel haar op de benen van zijn benen ziet, Dion berijdt erop, sterft in de gevangenis . En wie ziet dat hij krom is, zal een overspeler worden . Het been is iemands geld en zijn levensonderhoud . Dus wie ziet dat zijn been van ijzer is, zijn geld blijft met zijn lange leven, en als zijn been van hout is, dan is hij zwak in het zoeken van zijn levensonderhoud en het zoeken naar zijn levensonderhoud, en als hij zijn lemen been ziet, kan hij zal spoedig sterven, of zijn geld gaat weg . En als hij een zoon, een dier of een koning had, ging een deel daarvan namens hem . En als hij zijn been ziet afnemen, is dat een tekort aan geld waarvan hij afhankelijk moet zijn, en dat kan zijn leeftijd zijn . En wie één been achtervolgt, is de helft van zijn geld kwijt . En wie ziet dat de benen van zijn benen zijn afgehakt, al zijn geld is weg, en geeft misschien zijn dood aan, tenzij er bewijs is in het visioen dat goedheid aangeeft, dan promoot hij zichzelf met een beer die hij berijdt, of een rit op een schip aangeven, of een goed dat hij doet, of een vriend die hem bereikt . En het been is vanaf de schacht te drijven, net zoals de voet vanaf de voet wordt aangeboden, de hiel is vanaf de hiel en de hiel is vanaf de hielen . En wie in een droom een ​​goed, dik been ziet, dit geeft de goedheid aan van waar hij naartoe rijdt of rijdt . Het haar op het been van de vrouw nam toe in vernedering en misleiding, en dit kan duiden op de opkomst van geheimen en begeleiding na misleiding, en misschien duidt het been op ernst . Als hij ziet dat twee benen gewikkeld zijn, duidt dat op angst en ellende . En het onthullen van het been is het bewijs dat we gebed en vernedering verlaten na heerlijkheid ….

…Al-Kirmani zei: ~Degene die zijn lippen zag vallen, dit duidt op een ramp van de kant van de vader en de moeder, en sommigen van hen zeiden dat het een kuiltje was .~…

…Ghimaz is in een droom een ​​wraakzuchtige man . En wie ziet dat hij een kuiltje is geworden, dan is hij tevreden met een zaak en aan het einde treurt hij ….

…De agenten, als ze witte kleren hebben, is goed nieuws . Als hun kleren zwart zijn, zijn ze ziek of verdrietig . Het kuiltje is een wraakzuchtige man ….

…Ash : valse spraak die er geen baat bij heeft . En wie een vuur aansteekt bij de poort van de sultan, hij zal bezit en macht verkrijgen . Als hij een hoog, helder vuur ziet dat een groot licht geeft ten behoeve van de mensen, dan is hij een koninklijke man van voordeel . Als hij ziet dat hij zit met een gezegde over een vuur dat zijn inwoners redt, dan is dat een zegen, een zegen en een kracht, want de Almachtige God zegt : ~ Gezegend zijn zij die in het vuur zijn en degenen eromheen .~ En als hij een vuur zag, werd je uit zijn huis gehaald, hij zou een staat, handel of macht in een handel krijgen. Als hij een vuur zag dat van zijn hoofd viel of uit zijn hand kwam en licht en stralen had, en zijn vrouw was zwanger, dan beviel ze van een jongen, en hij zou geweldig nieuws hebben . Als hij een vlam van vuur bij de deur van zijn huis ziet en er is geen rook in, dan moet hij de hadj verrichten . Als hij haar in zijn huis ziet, is hij in dat huis aan het trouwen . Als hij in een donkere nacht een vuur bederft, verkrijgt hij kracht, overwinning, plezier, genade en autoriteit, volgens het verhaal van Mozes, vrede zij met hem . En wie in zijn rok een brandend vuur ziet, zijn vrouw zal het dragen als hij fit is . Als hij vuur uit de lucht zag neerdalen en het verbrandde en het branden had geen invloed op hem, dan zouden de soldaten zijn huis afdalen . Als hij vuur uit zijn vinger ziet komen, dan is hij een onrechtvaardige schrijver, en als het uit zijn mond komt, dan is het een kuiltje . Als het uit zijn hand komt, is hij een onrechtvaardige maker . En wie een vuur in puin verbrandt en mensen er toe roept, hij roept hen op tot dwaling en ketterij, en hij beantwoordt hem van zijn verwonding . En wie zijn huis in brand ziet staan, zijn huis zal op korte termijn worden vernietigd . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof ik aan het bidden was met mijn angst met vuur, dus een van hen viel in het vuur en het werd verbrand, en het vuur sloeg van een ander . Ibn Sirin zei : Je hebt vee op het land Perzië, en de helft ervan is veranderd en verdwenen, en een klein deel van de andere helft is geraakt . Het was zo . En wie ziet alsof hij in vuur is en zijn vrijheid niet vindt, zal volgens het verhaal van Abraham naastenliefde, een koning en overwinning op zijn vijanden verkrijgen . En wie een dovend vuur of vlammen of kwaad ziet, hij zal in rellen, strijd en ellende leven op de plaats waar het wordt gedoofd . En wie een vuur ziet worden aangestoken in zijn huis, zijn mensen zullen erdoor worden aangestoken, het wordt gedoofd, want de waarden van het huis zullen sterven, en als dat in een land is, dan is het de dood van zijn wereldleider. . Als het in zijn tuin wordt gedoofd, is het zijn dood of de dood van zijn familie . Als de wind gaat liggen en er staat een wind in zijn huis en steekt hem aan, dan komen de dieven zijn huis binnen . Als hij zag dat hij een vuur aanstak en wakker was in oorlog, dan als hij werd geblust, onderdrukking, en als hij een handelaar was, won hij niet ….

…De wesp : Een man uit de menigte, klootzakken, majestueus en de eigenaar van een gevecht, en het binnentreden van vele wespen in een plaats, duidt op de intrede van soldaten met de moed en kracht van dat onderwerp, en hun mensen vochten tegen hen . Er werd gezegd dat hij een monster was, een man die pleitte voor onwaarheid . En er werd gezegd dat hij een dwaze en smerige kuiltje-man in het restaurant was, en haar bijtende woorden deden mensen pijn ….

…Een chrysant is in een droom een ​​vriend of een mooie vrouw . En wie ziet dat hij een chrysant van de voet van een berg heeft geraapt, de koning zal hem een ​​dienstmaagd geven . En er werd gezegd : de chrysanthemum duidt op de verwantschap van de visionaire vrouw ….

…En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei: ~Ik zag alsof er een varken in mijn bed lag, en hij zei: ‘Ik zette voet op een Joodse vrouw .’…

…Het dragen van sokken, en er werd gezegd dat het in de zee reist, en het dragen ervan met wapens is het paradijs . En de nieuwe pantoffels zijn een redding van ongeluk en een bescherming tegen geld . En als hij geen wapen heeft, dan is hij erg angstig en sterk in zorgen . En er werd gezegd dat een smalle slipper een schuld is, een opsluiting en een beperking, en als het uitgebreid is, dan is het in termen van geld, en als het nieuw is, wordt het toegeschreven aan bescherming, dan is het beter voor zijn eigenaar, en als het karakter heeft, dan is het zwakker voor bescherming, en als het aan bezorgdheid wordt toegeschreven, dan is wat het verstandigst was verder dan opluchting. Slippers met kleding en kleding, het is een verhoging van het niveau en de capaciteit van het pensioen . En pantoffels in de manden van de winter zijn beter, en in de zomer zijn ze dat ook . Als hij khuffa ziet en het niet draagt, dan zal hij geld krijgen van de niet-Arabische mensen, en het verlies van de pantoffels die aan de bescherming worden toegeschreven, zal de versiering weg zijn . Als het werd toegeschreven aan zorgen en schulden, was het een opluchting voor hen, en het dragen van naïeve pantoffels duidt op een huwelijk met een maagd, als het onder zijn voet was gebroken, duidde hij op een maagdelijk huwelijk. Als hij verdwaald of afgesneden is, scheidt hij van zijn vrouw. Als hij de pantoffels verkoopt, gaat de vrouw dood. Als hij ziet dat hij stuitert met de lichtheid van een wolf of een vos, want hij is een immorele man die hem doodt in zijn vrouw, en wie een eenzame pantoffel draagt, wordt hij geslagen door een vrouw, en als er een plek is op de onderkant van de pantoffels, dan trouwt hij een vrouw met een zoon . Het dragen van rode pantoffels voor degenen die wilden reizen, wordt niet aanbevolen . Er werd gezegd dat hij die zag dat hij het puimsteen van hem had gestolen, door Haman werd geraakt ….

…Dirhams : De dirham van een paard is een religie, kennis en de vervulling van een behoefte of gebed, en het zuivere is het minimum van de visionair en zijn behandeling van elke zondag voor loyaliteit en het voortbestaan ​​van inkomsten en vertrouwen . Al-Sahih en zijn verwarring over een man die de goede woorden hoort . En hun aantal is het aantal daden van gerechtigheid, omdat er op geschreven staat dat er geen god is dan God en Mohammed is de Boodschapper van God, en de daden zijn niet voltooid zonder de herinnering aan de Almachtige God . Als iemand het ziet, dan zal de kwestie van religie en de wereld voor hem in vervulling gaan. Als hij met hem een ​​breed en mooi hoofdstuk ziet, dan is het een religie, en als hij een van de kinderen van deze wereld is, zal hij een wijde wereld en een goed bestaan ​​ontvangen . En als een zwangere vrouw een brave jongen heeft gebaard . En de vele dirham als hij wordt gekweld door een getuigenis is veel beter dan vreugde en plezier, en als hij ziet dat hij een goede en gezonde dirham op een persoon heeft, dan heeft hij een juist certificaat, en als hij hem erom vraagt, dan vraagt ​​hij hem om een ​​getuigenis, dus zijn terugkeer is een getuigenis van waarheid en gezondheid. Welnu, hij adviseert onwetende mensen en accepteert hem niet . De opgeblazen dirhams zijn bedrog, leugens, onenigheid en verraad in het leven, of het begaan van grote zonden waarin geen inscriptie staat in woorden die geen vroomheid bevatten . En die werd gegraveerd door Tyrus, ketterij in religie en immoraliteit, en de onderbroken rivaliteit houdt niet op, en er werd gezegd dat het artikel is afgesneden . Het nemen is beter dan het betalen, omdat ze het hebben betaald. Als hij een dirham steelt en die uit liefdadigheid geeft, dan vertelt hij wat hij niet kan horen . Als hij tien dirham bij zich ziet, dan wordt vijf zijn geldgebrek, en als hij er vijf ziet, wordt het tien, wat zijn geld verdubbelt . Sommigen van hen zeiden dat de dirhams in het visioen het bewijs zijn van het kwaad, en dat alles was verzegeld met de reling, en van de dirham werd gezegd dat ze veelvuldige woorden van nobele dingen aanduidden, en dat de dirhams woorden en argumenten waren als ze prominent waren, en als de dirhams in een bundel of zak werden gegeven, werden ze in het geheim neergelegd . Misschien was één dirham een ​​kind, en het geld was slecht en moeilijk, en de paardendirham waren goede woorden, en de slechte dirham waren slechte woorden. Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik er twee dinars in had, dus ik vroeg ernaar en hij zei : kijk, ik ben iets uit je boeken kwijtgeraakt . Hij zei, en ik keek of ik twee argumenten had verloren . En er werd overgeleverd dat er een man naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : ik zag alsof ik vierentwintig dinars had geraakt, die voor hen allemaal werden geteld, en ik vond er slechts vier van hen . Hij zei : Je bidt alleen en mist de gemeenten . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een dirham had geslagen als een kasrawi, dus hij zei : je zult het goede verkrijgen, maar hij raakte het niet aan totdat hij er iets aan had . Toen kwam er nog een en zei : ik zag alsof ik een Arabische dirham had geschoten . Hij vertelde hem dat je slaat . Dus werd hem getoond dat hij honderd knopen had bereikt . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd. Hoe weet je dat? Hij zei : De kasrawi heeft een koning en een kroon op zich, en de Arabier moet deze dirham raken . En een ander kwam en zei : ik zag alsof ik dirham sloeg . Hij zei: voel je je? Hij zei ja . En hij zag een man alsof hij een dirham onder zijn voet had gelegd, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising . Hij zei: ~ U bent – u zult zich afkeren van schulden .~ De persoon van het visioen was doodsbang en stond op, en hij was van plan om zijn religie over te geven aan de jihad. Toen de twee groepen de familie van zijn ongelovigen zagen, werd hij getroffen door de kleuren van kwelling totdat hij van zijn religie afvallig werd, en het bewijs voor zijn afvalligheid is dat hij op de naam van de Almachtige God trapt . Een andere man kwam en zei : Het is alsof ik het gezicht van de profeet vertrapte, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, met mijn voeten. Ibn Sirin zei tegen hem : ~ Gisteren gebeten en bang voor je in je been?~ Hij zei ja . Hij zei, doe het eraf . Dus hij nam het af, en een dirham viel van hem af, waarop de naam van God en de naam van de boodschapper van God ….

…Hut : een functie van de vrouw, de herberg door een niet gebogen of opstijgen om Jammeha te rijden of ontslagen, zijn vrouw gescheiden . En als hij naar haar terug zou gaan, maar hij werd neergezonden voor een kwestie van eer of nood, en als ze op dat moment in haar zadel zat, dan zou zijn vrouw misschien menstrueren, dan greep hij haar vast, en als dat zo was. hij ging op een ander rijden, trouwde met haar of het was op dezelfde schaal als de tweede boot, en als hij weg was toen hij van haar afstapte, reisde ze te voet of zonder haar. Terwijl hij met bloed op de grond komt, is hij bezig met haar wegens overspel, want de aarde is een vrouw, urine is huwelijk en bloed is verboden . De kamer duidt ook de knoop van geld, opbrengsten en kwartjes aan, omdat de prijs ervan in haar nek is geknoopt met het voordeel van haar maag, en ze is een eerbare en nuttige vrouw, en haar dood is even gunstig als in een droom ….

…Wie ziet dat zijn verborgene is gescheurd zodat er niets meer over is van wat hij onder zijn voet draagt, dan duidt het op de dood van zijn vrouw, en anderen zeiden dat het geen kwaad kan wat er met de benen van de vagina gebeurt ….

…Surat Al-A’raf: Degene die het voorleest of het aan hem reciteert, zoals Nafeh en Ibn Katheer zeiden, zal gezegend worden met iets van alle kennis en zal als een vreemdeling sterven . En er werd gezegd : hij zou een gelovige zijn op basis van de religie, en hij zette voet op het Sinaï-podium . En er werd gezegd : wie het reciteert, zal reizen, en hem zal de duivel en zijn plannen worden verboden . En Adam, vrede zij met hem, zal zijn bemiddelaar zijn op de Dag der Opstanding . En er werd gezegd : het lezen van Surat Al-A’raf is verheugd over een vijand, en hem in een slechtere staat zien ….

…Chrysanthemum : opgepikt van de voet van een berg, een mooie slavin van een enorme koning, en sommigen zeiden dat de chrysant de schoonfamilie van de man is door een vrouw, dus wie het ziet alsof hij het heeft opgepakt, zal wat van de familieleden van zijn vrouw als vriend ….

…Schoppen is in een droom de afkeer van wat hij schopte . En wie ziet dat een man hem met zijn voet trapt, dan verwijt hij hem armoede, en is hij trots op hem met zijn geld ….

…Uitdrukkingen en uitdrukkingen passen het woord ( uitdrukking ) toe op de interpretatie van de visie in het bijzonder . De uitdrukking is : de overgang van schijnbare visie naar het interieur . Dit is de mening van Ragheb . Er werd gezegd : de overweging van het ding wordt overwogen, een deel ervan krijgt zelfs enig begrip hiervan is overgeleverd door al- Azhari . De oorsprong van de expressie wordt afgeleid van : lessen , dat inhalen van de gebeurtenis tot gebeurtenis , en teams van vertalers tussen water en niet – water bypass, zei zij : het water een hoger zwemmen of een schip of ander zo- genaamd : transit . Ze zeiden : let op de les is het geval dat de kijker reikt om te weten wat niet de scènes zijn . Het zei : kruiste elke beperking, interpreteerde de visie . En : doorkruist door de overdrijving erin te benadrukken . In de download : ~ Als u overgaat naar het visioen van ~ (1), waarvan u bidt tot een einde, zult u zich haar geld herinneren . De kruising : de naam van een acteur van de handeling tot , zei : door de visie en kruiste alle woorden geïnterpreteerd . Abu Bakr was moge Allah tevreden zijn met hem van de meest vooraanstaande metgezellen, vermaarde interpretatie van visioenen en uitdrukkingen, en hoe is zijn leraar, de Boodschapper van Allah, de leraar van de natie , beschreven als een van de metgezellen, zoals in de ~ verovering ~ (2): ~ Een van de uitdrukkelijke mensenvisie nadat de Boodschapper van Allah op hem was ~ . Het is ook berucht om hun woorden, visioenen van imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri loyaliteit, geboren in 33 van de overledene in 110 van en schreven hem een boek ( uitdrukking van visie ) toe, een gedrukt en genoemd door Ibn al- Nadim in de index , dat is het boek dat tussen zijn mensen rolt namens : ( teamgesprek in de interpretatie van dromen ), en zie de vlaggenknop totaal (25 \ 7 ) vind een geschikte vertaling volgens een machtige Zrcelli en eindigde waarin de deel van de niet – geldigheid van de boeken van Ibn Sirin . Een andere wereld is : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, een van de soefi’s , en heeft vele publicaties, waaronder : ( parfumeren wezens in de uitdrukking van een droom ) bevat dingen en percepties en de namen van vrouwen en vrouwen kunnen niet slechts zelden als het optreden kan het is onmogelijk om iets van het hiernamaals te zien en dit en dat het de soefi’s waren. Het is waar dat er wordt gezegd dat het is vervuld en uitgebreid op dit gebied , en veel schrijvers hebben zijn werk geprezen, zoals professor Muhammad Qutb , toen Ik zeg : in dit deel zal ik het hebben over de methodologieën van de expressers en de noodzakelijke zaken die bij de oversteek moeten worden voorzien , en daarvoor wijs ik erop dat er veel moderne en oude expressers zijn , ik zoek dit niet in hun namen, maar ik zal het hebben over de aanpak die velen van hen volgen via mijn follow-up over dit onderwerp . . Ik zeg : Mabro-visioenen zijn onlangs onderverdeeld in drie secties : 1 – Sectie I : De eigenaren van deze sectie zijn niet alleen een beetje terughoudend voor de uitdrukking en sluiten de deur van het leren van expressie , en dat hem een vraag werd verteld over de uitdrukking en kwaliteit antwoordde : dat inzicht ras met een en voorkomt het leren , en de bestemming deze zaak die we hebben gehoord van een aantal oude Mchaikhana gewaardeerde God genade met degenen die zijn omgekomen , en zegen ons in de huidige tijd . B – Deel II : De Hola In tegenstelling tot het eerste deel , het uitbreiden van de expressie , en de retoriek van de kwestie van de visioenen in elke gemeente , Palmchaffhh, vervoer, en zelfs door te schrijven naar de eigenaar of anderen , en sommige van Hola vondst vertelt u uitgedaagd door middel van construeren en hoe de interpretatie van de visie verantwoordelijk voor hen . C – Sectie III : sectie tussen Hola en Hola kruist alleen Palmchaffhh , en vereist dat de eigenaar van het zicht vloeiend is en de overdracht slechts eng verhindert , en Hola , zoveel ongeremde uitdrukking : en je vertellen over hoe de interpretatie soms is . Misschien is de verwennerij in de expressie van visioenen , en open de deur op elk bord en een lezing iets ongeval in deze dagen , en hier ben ik niet tegen de expressie van visioenen als een wetenschap , maar tegen clementie in de expressie van visioenen , en een open de deur op het hele bord en lezingen over alles wat er in deze dagen is gebeurd en hier ben ik niet tegen de uitdrukking Visioenen als wetenschap, maar tegen toegeven aan expressie, niet onderzoeken, niet vragen naar de toestand van de visionair en vragen naar de visie, zijn bewoordingen en zijn tijd. Dit zijn dingen die nodig zijn voor de kruising om de optimale expressie mogelijk te maken , en daarom vind je onder de uitdrukkers die het horen van visioenen tolereren, die beweren dat de mate van correctheid in zijn uitdrukking door ze te lezen niet meer dan vijftig cent !! Ik zeg niet dat alleen Almtsahlain de schuldige is , maar dat zowel het eerste deel als de eigenaren fout zijn – naar mijn bescheiden mening – De term visioenen is niet alleen onderscheidingsvermogen , maar ook onderscheiding en leer en oefen de vaardigheid van het verwerven en ontwikkelen en beheersen , ze verschillen van persoon tot persoon ; Ja, het is onderscheidingsvermogen toen Jozef, zoon van Jacob, hen vrede en zegeningen van de Almachtige zei: ~ Ijetbik als uw Heer en leer u de interpretatie van gesprekken en de genade van u en heel Jakob, zoals voltooid door de ouder door Abraham en Isaak dat uw Heer is Alwetend, Alwijs ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas zei in zijn interpretatie ( en leer je de interpretatie van gesprekken ) elke uitdrukking van visie , en leer je zowel als te weten wat mensen hem interpreteren (3)). Ja , het is onderscheidingsvermogen wanneer Jacob , en wanneer Abraham en Daniël en Mohammed over hen spreken dat profeten en vrede , evenals metgezellen wanneer Abu Bakr, moge Allah tevreden zijn met hem en Omar ibn al- Khattab en Othman bin Affan en Ali ibn Abi Talib en Abdullah bin Abbas en Abdullah ibn Amr ibn al – Aas en Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden zijn met hen allemaal , en anderen . Maar als anderen dat niet doen . . . , Niet al is het een firaasa , maar het bevat firaasa , inspiratie , en de aftrek van de Koran, Sunnah, taal , spreekwoorden , en andere dingen waarvan bekend is dat iedereen die geïnteresseerd is in deze techniek . Kwam in het recht om te praten over Abu Hurairah, moge Allah tevreden met hem zijn, zei : Ik hoorde de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zeggen : ~ niet alleen de profetie over van de missionarissen ~ , ze zeiden : Welke missionarissen? Hij zei : ~The Righteous Vision ~ (4) en dit is de bewoording van Bukhari . Het gegeven van Imam Ahmad, vrede zij met hem, zei hij : ~ dromen worden gezien door de moslim of zien hem ~ (5). Betekenis : dat de openbaring onderbroken door zijn dood vrede zij met hem en blijft wat het hem leert wat alleen het visioen zal zijn dat door de gelovige wordt gezien , evenals inspiratie, het nieuws zoals het zal worden gelokaliseerd, niet de profeten vertelden ook de profeet vrede wees op hem op de leeftijd van het gezegde is in de Verenigde Naties geweest vóór u Mahdthon – elke visionair en er werd gezegd : heb gelijk en Bukhari zei : gelijk hebben op hun tong . Het was niet in mijn natie, waaronder een van de Omar bin al- Khattab waren ‘ overeengekomen’ (6). Hij vertelde veel van de heiligen dat Omowo afwezig was , werd ook deze inspiratie verteld , we kunnen ons afvragen, welke inspiratie en waarom zeggen we vandaag Ik zeg : Imam Ibn Hajar zei in Al-Fath : Het geheim was in de cyclus van inspiratie in zijn tijd, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en zijn overvloed na hem , de overheersing van openbaring aan hem, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die wakker was en wonderen van hem wilde laten zien , dus het was gepast dat hem in zijn tijd niets overkwam , en toen de openbaring werd onderbroken door zijn dood viel de inspiratie voor wie God heeft uitgekozen voor zekerheid van verwarring daarin … en door te ontkennen dat dit gebeurde ondanks zijn overvloed en zijn roem is arrogantie van degenen die het ontkennen . Ibn Hajar heeft in al-Fath het verschil tussen inspiratie en visie uiteengezet en vermeld dat inspiratie is : wat beweegt het hart naar een wetenschap dat hij wordt verzocht om naar te handelen zonder gevolgtrekking. Abizaid Dabbousi van de imams van de tap , zei dat het publiek dat het niet toegestaan is om te handelen alleen als het beschikt over alle argumenten in de deur is toegestaan , en zei woorden laatste Shinar . hij was de profeet vrede zij met hem soms snijden visioen metgezellen Viabbarha een het ofwel op zijn woorden , en dit komt door de kwestie van de opvoeding van hem, moge God hem zegenen en hem vrede schenken , en wat hierover wordt verteld, is wat er werd gerapporteerd door Ibn Sh Wahab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa aan Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr , ik zag alsof ik jou voorging en ik Vsbaktk graad Bmrqotin en een half ~ en hemostaten : klasse . Abu Bakr zei : O Boodschapper van Allah , Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar . Deze hadith werd genoemd door al-Suyuti in de belangrijkste kenmerken en schreef het toe aan Ibn Saad, maar het is mursal (7). Dit is een firaasa van Abu Bakr . Ibn al- Qayyim zei in zijn boek ( landingsbanen ) (8): ~ De fysionomie was en blijft de status van huizen :~ Pas op voor aanbidding en jullie zijn wij ~(9), en dat alleen omdat het het licht van God is. in het hart van zijn dienaar maakt hem onderscheid tussen goed en kwaad en de huidige werklozen en oprecht en onwaar . de huidige werklozen en zeggen : de stroom is versierd en analyse, de werklozen tegen hem , zeiden : vrouwen verstoord alle lege sieraden zijn werkloos , en wat betekent dat hij onderscheid maakt tussen één ding en tegen hem, en deze fysionomie volgens de kracht van het geloof , het was een sterker geloof, het is er een van onderscheidingsvermogen . Ibn Masood moge Allah over hem hebben gezegd : Avars mensen drie : Aziz Yousef, waar hij zei tegen zijn vrouw : ( hij zei dat hij kocht van Egypte naar zijn vrouw akrami rustplaats kan Infna of onze zoon ) ( Yusuf : 21 ). de dochter van Shoaib toen ze zei : ~ Astijrh ~ ( verhalen : 36). Abu Bakr in Umar, moge Allah tevreden zijn als Astkhalafh . het waren veel metgezellen, God zegene hen Athlon hen , en de vriend moge Allah tevreden met hem zijn in de voorhoede ervan is het grootste onderscheidingsvermogen van de natie en na Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , is het wat hij zei tegen iets : ik denk ook, maar hij zei ook , en genoeg in Frasth OK Te Rabbo in posities die bekend zijn – wat niet het gebied van ons gesprek is (10), en zoals ik ook zei : onderscheiding metgezellen geloven fysionomie , en uit van dit soort fysionomie van leven en licht, die Ahbhma God voor wie Hij wil van Zijn slaven , en zo hartelijk en verlicht leven, nauwelijks verkeerd kan Frasth , dit bevestigt het vers : ‘ Ik geloof dat het dood was Vohieddinah en liet hem Nora binnenlopen mensen zoals hij in de duisternis is niet buiten hen zo goed als Zain voor de ongelovigen wat ze aan het doen waren ~( Anaam : 122 ). Als de uitdrukking van de visioenen Balfrash er veel is wanneer voorouders niet betekent dat het afziet wanneer anderen , maar ik heb het verschil in termen van de weinigen en de menigte alleen , er kan in dit tijdperk van God hem fysionomie zijn , was Jah in het gesprek : ~ Vrees het inzicht van de gelovige, wordt hij gezien door het licht van God (11). Volgens om de goddelijke hadith overgeleverd via Aboe Hoerayrah zei Abu Hurayrah zei : de Boodschapper van Allah vrede zij met hem : dat God zei: : Het is ongebruikelijk voor mij en Leah was de Aznth-oorlog , en dichter bij mijn dienaar, iets wat ik graag doe dan door hem wordt aangenomen , en toch komt Abdi dichter bij Balnoavl totdat ik van hem hou , als ik van je hield, hoorde dat hij hoort , en zijn aanblik waarmee hij ziet , zijn hand waarmee hij slaat , en zijn voet waarmee hij loopt , en vroeg me naar Oattiynh , en terwijl ik mijn toevlucht zocht bij Oaivnh . Wat ik aarzelde over iets, ik ben een acteur aarzeling over dezelfde gelovige dood en ik haat Madsth ‘(12), en dat maakt hem profiteren van wat ze horen van wetenschap, wijsheid en prediking de goede ervaringen nuttig en maakt het ook ziet het licht van God in de hemelen en de aarde is vanuit de staat van staan, zijn geloof en zijn geloof . Hij zei Mark Mnari in zijn boek, als commentaar op de lezing die eraan voorafging : ~ vrees het inzicht van de gelovige .~ fysionomie : de afleidende lichamen van mensen en vormen , en kleuren en zijn woorden , over zijn moraal en deugden , en ondeugden , God heeft Tepe over oprechtheid, zeggende : ~ als de verzen van Mtosameen ~ ( steen : 75 ), en zei : ~ weet je Besimhm ( Baqarah : 277 ), wat de afgeleide is van het zeggen van de merrie zeven taal ooi , en riep op de zeven afstanden die hij prooi in bewaring , was fysionomie verduistering van Arif, bijvoorbeeld, de persoon beschouwen en de zaak identificeren , die bestaat uit twee typen : De eerste : een type dat bij iemand opkomt vanuit een geest waarvan hij de oorzaak niet kent – en het is een soort inspiratie, die de bijgewerkte eigenaar wordt genoemd, zoals in het nieuws : ~ Als er een modernist in deze natie, dan is het Omar. ”(13) Deze inspiratie kan in een staat van waken of dromen verkeren , dit is het eerste type. En de waarheid is dat het zo is : een gedachte die het hart aanvalt en erop stuitert als een sprong De leeuw is op zijn prooi, en deze firaasa is volgens de kracht van het geloof . Seco nd : industrieel opgeleid zijn , namelijk weten wat de kleuren, vormen en tussen temperamenten en ethiek , natuurlijke handelingen zijn , en weten dat het een constant begrip was , sterk in fysionomie (14). . . De conclusie Ik kom er na al deze gesprekken toe . . . Er is iemand die de visie kruist met inspiratie, er zijn er die de visie kruisen met inspiratie, en er zijn er die de visie kruisen met industrie en onderwijs, maar er moet hier op worden gewezen dat het beter is voor een persoon om niet over zichzelf te zeggen dat zijn uitdrukking komt onder de noemer fysionomie of inspiratie, want dit is de zuivering van de ziel, en de Almachtige God zegt : “ Do not jezelf te zuiveren. je weet dat wordt afgeweerd ” ( ster : 32 ). De term visioenen is niet alleen gebaseerd op fysionomie, maar is ook gebaseerd, en op de andere inspiratie, en vindingrijkheid in de op wetenschap gebaseerde uitdrukking op de kennis van de Koran en de Sunna en kennis over de oorsprong van deze kunst van interpretatie in de zin of de afleiding van de namen en een voorbeeld hiervan is overgeleverd in Sahieh Muslim van Anas ibn Malik. Hij zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ‘ Op een avond zag ik de slapers alsof ik in het garnizoen van Uqba ibn Rafi was, en we kwamen naar Rutab vanuit Rattab ibn Tabab – een man uit de mensen van Medina die hem dit soort goede natte dingen toeschreef – Hij zei: gebeden en vrede zij met hem : dus veranderde ik grootsheid voor ons in deze wereld en de consequentie voor ons in het hiernamaals, en dat onze vrolijkheid ‘(15) , die vervuld is en zijn voorzieningen heeft geregeld . Boodschapper vrede zij met hem de eerste hindernis : een gevolg, Rafie : anciënniteit en vrolijk : de stabiliteit van religie en de voltooiing van haar voorzieningen . Iets anders dan hermeneutiek Balostakkak : interpretatie die de spreekwoordelijke en gelijkenis trof : overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh van Abdullah ibn Umar dat de Profeet, vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag alsof het rebellenhoofd, een zwarte vrouw uit de stad – totdat de Bmhaah werd gezegd : Mhaah Van groot gewicht, dat is al – Juhfa – wat de namen zijn van plaatsen in de stad – dus ik zei dat de plaag van de stad erop was overgebracht. ”(16) Muhallab zei : Dit visie van het Department of Vision Expressive. Het werd geraakt door de idealen, en het gezicht van representatie dat is afgeleid van de naam van de ( zwarte ), twee woorden : slecht, en de ziekte indien geïnstalleerd twee woorden met elkaar aan de linkerkant woord aan u : zwart, Valrcol heilige vrede zij met hem exit, inclusief een verzameling van haar naam, en de uitbarsting van haar poëzie ook geïnterpreteerd, dat wat het kwaad opwekt uit de stad komt . Ze merkte hier op dat niet alle zwartheid fronste in een droom als de visioenen zoals ik je vertelde : je zou verschillende dingen moeten overwegen, waaronder de tijd van Openbaring, en de stad was in die tijd land geteisterd, zo bewezen Aisha, moge Allah tevreden zijn, zei : ~ We hebben van de stad een Oba-land God gemaakt ~ (17). De profeet riep heilige vrede zij met hem om God Abaha over te brengen op de knappe mensen zei : ~ Oh lief voor ons, de stad en beweeg beschermd door de knappe ~ (18), zodat je achter het visioen en de kleur van zwart kunt zien , dus uitgedrukt dat zijn ontleend aan soevereiniteit niet van slecht is , en dus wat hier belangrijk is, is de diversiteit van meningsuiting en de methoden ervan , en de diversiteit van de uitdrukking van de boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, voor visioenen en de boodschapper van God was met zijn metgezellen die het visioen zouden uiten en hun de reden zouden vertellen voor zijn uitdrukking als het vorige voorbeeld . . . Neem ook dit voorbeeld : op gezag van Abu Musa op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij : ik zag in een droom dat ik migreerde van Mekka naar een land met palmbomen, dus hij en ik ging naar het punt dat het Al-Yamamah of Hajar was. Dus als Medina aan het slaan is, en ik zag in mijn visioen dat ik een zwaard schudde, dan werd zijn borst afgesneden. Hij werd op zondag door de gelovigen gewond, waarna een ander hem door elkaar schudde, en hij keerde het beste terug dat er was. Het is dus wat God met hem meegebracht heeft van de verovering en de bijeenkomst van de gelovigen, en ik zag er ook een koe in, en God is goed. Dus als ze een groep gelovigen op een zondag, en als goedheid is wat God met het na de beloning van eerlijkheid dat God na de ons heeft gebracht heeft gebracht dag van Badr ‘ . Dit is de tekst van een moslim (19) . Valmlahz hier dat de Profeet vrede zij met hem metgezellen het vertellen visie en hij het noemde, en deze opleiding ervan , en dat is ook overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad overgeleverd van Anas dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei hij: : ~ Ik zag tijdens het slapen kijken of ik Mirdif ram was Zbh mijn zwaard gebroken , heeft geplaatst ik dood de eigenaar van het bataljon , en een man van de mensen van mijn huis doodt ~ (20)., De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Talha bin Abi Talha eigenaar van de vlag van de ongelovigen , en doodde Hamza bin Abdul vraag moge Allah tevreden met hem zijn Al-. Nawawi zei in het uitleggen van de ware moslim zijn commentaar op de hadith van Ibn Abbas : dat de Boodschapper van Allah liet me tegen zijn metgezellen zeggen : ‘ Wie onder jullie een visioen ziet, l laat hem het vertellen, geef het aan hem door . . . ~ Enz. (21), zei de rechter :de betekenis van de term doen ze vaak ook, alsof hij zei : zou . In moderne inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, zeiden de wetenschappers : een laptop en vraag God hem te zegenen en hen de deugd te leren interpreteren en opnemen volgens wat de Almachtige God wil om het ongeziene te informeren, en het kwam in de authentieke hadith van Al- Bukhari. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Terwijl ik sliep, kwam ik met een beker melk, en ik dronk die zodat ik het water kon zien . ”(22) De hadith is al genoemd en het was de eerste van de boodschapper, moge Gods gebeden op hem zijn. Hij gaf de melk aan de kennis , en het is belangrijk voor ons hier wanneer we het hebben over de wettigheid van het onderwijzen van de visie en ernaar vragen wat er kwam uit de vertelling van Abu Bakr bin Salem dat Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei tegen hen : “ Geef het. ‘ Ze zeiden : O Boodschapper van God, dit is kennis die God je gaf , dus vervulde Hij je met genade , dus ik gaf de voorkeur aan een beloning en ik gaf het. Omar. Hij zei :’ Je was gewond. ‘ Hier , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van het nieuws van de metgezellen over het uitlenen van visioenen tot hun ondervraging ervan . Hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zoals Ibn Hajar zegt in Al-Fath : Hij was vloeiend in de uitdrukking van het visioen, en hij had een deelnemer in dat onder hen, omdat de veelheid van dit gezegde niet wordt uitgegeven aan hen die erin hebben getraind en vertrouwd met een vrouw . In een commentaar op de hadith zei hij : In de hadith, de legitimiteit van de geleerde om vragen te stellen en zijn metgezellen te testen in hun interpretatie . Hij zei op een andere plaats : de deugd van uitdrukking van visie , wat het inhoudt toegang tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van organismen (23). De oversteek ook moet worden vertrouwd gelijkenissen in de Koran en de betekenissen , en het overwegen kennisgeving en spreekwoorden en afleiding van de taal en hun betekenis en zijn een wereld van wat er gebeurt op de tongen van de mensen , en het moet de kruising niet alleen om veel te leren over de toestand van de ziener , is er geen gebrek om hem te vragen naar zijn werk of zijn baan , leeftijd , sociale status en alles. Wat hij nodig acht is wat blijkt uit de kennis van zijn probleem of zijn visie , en de kruising hier is als een dokter. Als de patiënt informatie over zijn ziekte achterhoudt, kan hij een fout maken bij de diagnose en hem een ​​verkeerd medicijn voorschrijven, en het is noodzakelijk om niet te haasten naar de vraagsteller en de verantwoordelijke, en het werd gerapporteerd door Ibn Sirin, moge God heb genade met hem, dat hij was. Als er een mechanisme is van een visiekwestie waarin hij vol van de dag bleef, vraagt ​​hij de eigenaar over zichzelf, zijn industrie en zijn mensen, en dit kan natuurlijk gebeuren met de bekwame oversteek en het is geen schande voor hem om zo’n tijd te blussen, en het lijdt geen twijfel dat het meeste van wat op gezag van Ibn Sirin is overgeleverd niet lang nodig heeft om het uit te drukken en erover na te denken. Maar ik noemde hem omdat de aanwezigheid hiervan van hem ondanks zijn schaarste en zijn vaardigheid in het uitdrukken een bewijs is van het belang van vertelling, en vertelling is nuttig om de woorden van de verteller te verifiëren en om zijn toestand te leren kennen in termen van gerechtigheid, waarachtigheid, gerechtigheid. , en de tijd van visie . . En andere dingen die nodig kunnen zijn bij de oversteek, en die niet verveeld of boos moeten zijn bij het kruisen van vragen – vooral – als je op geen enkele manier weet dat er zoveel vloeistof valt in deze leeftijd als gevolg van telefoontjes van mensen – mannen of vrouwen – ken ze niet de oversteek, het moet in twijfel trekken. Zijn vragen over hen kunnen door sommige van de vragenstellers worden afgewezen en geïnterpreteerd door inbreuk te maken op zijn privacy . Evenals de vraag van een belangrijke religie van de oversteek, en de bestuurder moet eerlijk zijn in het antwoord Vslah man of boosdoeners, met een sterke relatie, zei de kunst : om honing te eten voor een mosliminterpretatie zoetheid van de koran en de man in zijn hart, dat is de ongelovige zoetheid van de wereld en de Gnimetha, Valray in tegenstelling tot religie, geloofsbelijdenissen en landen moet – bij het overdragen van visie – vaardigheid overbrengen naar de oversteek, en hem vertellen over de eigenaar, man of vrouw, zijn sociale leeftijd . . . Enz., En alles wat hij ziet als de oversteek die nodig is om het overgebrachte visioen uit te drukken , werd door Ibn Hajar-interesse genoemd op de woorden van de Profeet vrede zij met hem : ~ Vanuit het visioen van Vliqsa Oabbarha hem ~ (24) zegt het vers : ~ Vliqsa ~ om haar verhaal te herinneren en volgt de breuken tot er niets meer van over is. Snijd het effect als je het volgt . De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, werd gevraagd en gevraagd, en hij is de Boodschapper van God . Het kwam in de hadith : een man genaamd Muti’a ibn al-Aswad zag in zijn droom dat hij hem een ​​zakje dadels gaf , dus zei hij dat tegen de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij zei : ‘ Is een van uw dochters zwanger geweest? ‘ Zei hij. : Ja, met een vrouw van mijn zoon . Laith . . Ze is de moeder van Abdullah. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei : ~ Zij zal een jongen baren. ”En ze baarde een jongen , dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde hem Abdullah en Hanakah met een date en noemde hem zegen . . Deze hadith werd genoemd door al-Haythami in Majma ‘al-Zawaid (25) en toegeschreven aan al- Tabarani, en het was niet opgenomen in een van de negen boeken . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir en Zabadi – interpretatie van Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie door missionarissen , zie de opening (12 \ 375 ) – op – overgeleverd door 0 Ahmad in Musnad Abu Hurayrah – een verwijzing eerder . (5 )) Overgeleverd door Muslim in de deur van het gebedenboek is het verboden om de Koran te lezen in de buiging en neerknieling zoals in de nucleaire ( 4/196 ) – op -. (6 ) Overgeleverd door Bukhari in het Book of Virtues of the Companions deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de opening (7/42 ) – op -, en Muslim in het boek van de deugden van de metgezellen deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de nucleaire ( 15/166 ) – vorige referentie -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – Belangrijke eigenschappen – (2- / 115 ). (8 ) banen tussen de huizen pas op voor aanbidding en Thine wij om hulp aan Mohammed ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beiroet , i 2, in (1393 – 1973 ) te bereiken : Mohammed al – Feki . ( P. 115 ). (9 ) licht : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ) ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabeet – fysionomie gids voor de kennis van de ethiek van de mensen en hun natuur als waren zij een open boek – de prestatie van Mustafa Ashour – publiceerde de Koran r Library 21-22. (15 ) Verteld door Muslim in zijn Sahih in het Boek der Openbaringen, zoals in de nucleaire (15 / met 31 ) – op -. (16 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van meningsuiting als de deur dat ding uit Keh zag en hier woonde als laatste onderwerp ( 12/425 ) en in de deur : zwarte vrouwen ( 12/426 ) – op -. (17 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stadspoort van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad naakte verovering (99/4 ) – op – Muslim in het Boek van de Hadj en de deur van de stad het voordeel van de wortel in een residentiële stad om nucleaire leggen (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stad , de deur van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad werd blootgelegd zoals bij de verovering – de vorige verwijzing . ( 4/99 ), zoals uitgelegd in de nucleaire ware moslim . Vorige referentie . In het boek Hajj en de deur van de stad bevoordeelde de wortel in een woonstad (150 \ 9 ). (19 ) Akkoord en uitspraak van Muslim Zie : Fath Bari , een boek over de deugden van profetie, spreken over tekenen (627 \ 6 ) – op -. En om nucleair moslim uit te leggen in het boek Openbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Verteld door Ahmad in de rest van de palm Almktherin in de palm van Anas bin Malik . (21 ) Overgeleverd door Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire (30 \ 15 ) – op -. (22 ) Terwijl ik sliep, kwam ik Bakdh-melk en dronk ervan tot ik irrigatie zie . . Aanbiedingen gelost p. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440437394 \ 12) 0 (24) biedt alumna, p. 65 . (25) Al -Haythami – vorige referentie – (7/184) ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…

…De voeten zijn in een droom de versiering van iemands geld, zijn standvastigheid en zijn daden van gerechtigheid . En haar vingers zijn de versieringen van de dochters van de man, zijn bijvrouwen en zijn mannen . En haar botten zijn zijn geld, waarop hij moet berijden en zijn levensonderhoud . En haar op de voeten is een religie . En de voeten duiden zijn koets en zijn geld aan, en als hij ziet dat zijn voeten worden afgesneden, zal zijn auto omkomen en is zijn geld op . En als hij ziet dat hij een extra been heeft, neemt zijn levensonderhoud toe . En als de zondaar ziet dat zijn voet is verbeterd, geeft hij zijn berouw aan, en dat geeft voor de ongelovige zijn islam aan . Misschien geeft dit de basis in zaken aan en het goede resultaat in wat hij wil . Misschien duidt een goede basis op de voltooiing van het gebed . Zie ook de man ….

…As-Sahab : duidt de islam aan die het leven en de verlossing van mensen is, en het is de reden voor de genade van de Almachtige God voor het dragen van het water waarin het leven van de schepping zich bevindt, en misschien duidt dit op kennis, jurisprudentie, wijsheid en uitleg, omdat het bevat de zachte wijsheid als het met een korreltje water door de lucht stroomt, en als er water uit wordt geperst . Misschien duidde het op soldaten en kameraden, voor het dragen van water dat duidt op schepping uit water . Misschien duidde het op de komende kamelen die ontsproot met water, zoals voedsel en linnen, toen er werd gezegd dat ze naar wolken wijzen, omdat de Almachtige God zei : ~ Kijken ze niet naar de kamelen, hoe ze zijn gemaakt ~. Misschien wees ze op schepen die in water varen in een ander land dan op het land of in de lucht, met een stromende wind met winden, en ze kan verwijzen naar een vrouw die zwanger is, omdat ze allebei water dragen en het in hun maag brengen, tenzij haar Heer haar toestaat het eruit en gooi het, en misschien duidt ze de regen zelf aan, omdat het van haar en vanwege haar is, en misschien duidde het op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen, en of ze daar zwart waren of met hen was het bewijs van marteling, toen er bliksemschichten en stenen erin zaten, samen met wat er was neergedaald door de mensen van de duisternis toen ze dachten dat ze regenden en hen tot pijniging brachten, en op dezelfde manier als de mensen van de hel, wie wolken in zijn huis Of daalde als moslim op zijn schoot als hij een ongelovige was, en hij verkreeg kennis en een uitspraak als hij een gelovige was, of hij droeg zijn vrouw als hij dat wilde, of bood zijn kameel en zijn schip aan als hij daar iets van had . Als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, of hij ziet haar als een slavin, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of reist of hadj als hij dat hoopt, of anders kondigt hij kennis en wijsheid aan als hij zoekt, anders hij wordt geleid door een soldaat of een compagnie, of hij komt in gezelschap als hij daarvoor gekwalificeerd is. Anders voedde de sultan hem op met een eerbaar dier als hij een van degenen was die zijn toevlucht bij hem zochten en te voet was, of anders zou hij hem als boodschapper naar Naguib sturen . En als hij opeenvolgende wolken naast hem ziet komen, en de mensen daarom wachten op zijn wateren, en het is vanuit de wolken aan de hemel die geen tekenen van kwelling bevatten, presenteer dan dat aspect wat mensen verwachten en wat ze verwachten van het goed dat wordt aangeboden, of het gezelschap dat komt, of soldaten die terugkeren, of konvooien die binnenkomen . En als hij zag dat het op de grond viel, of het was neergedaald op huizen, in hectares, of op bomen en planten, dan is het stortregens, sprinkhanen, een kat of een vogel . En als er enig teken van bezorgdheid en haat in zit, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen, dan is het een inval die hen verandert en hen op hun plaats slaat, of een karavaan die de dood van de meesten van hen die stierven in hun misdrijf, of een fond en een abces opgelegd door de sultan aan hen, of sprinkhanen en een beer die hun planten schaadt En hun coëxistentie, of doctrines en ketterijen verspreiden zich over hun toppen en kondigen ze aan op hun hoofden, en sommigen van hen zeiden dat de wolken een barmhartige koning of een meedogende kracht zijn, dus wie wolken mengt, mengt zich met mannen onder hen, en wie wolken eet, profiteert van een man met toegestaan ​​geld of wijsheid . En als zijn combinatie wijsheid kreeg van een man als hij, dan kreeg zijn koning wijsheid en een koning, en als hij zag dat zijn wapen van marteling was, dan is hij een man in nood . Als hij ziet dat hij een huis op wolken bouwt, zal hij met wijsheid en verheffing een eerbare, wettige wereld bereiken . Als hij een paleis op wolken bouwt, vermijdt hij zonden met een wijsheid die hen ten goede komt en verkrijgt hij goede dingen die hij weet . Als hij wolken in zijn hand ziet regenen, verwerft hij wijsheid en laat hij wijsheid op zijn hand glijden . Als hij zag dat hij wolken liet regenen op mensen, zou hij geld krijgen en mensen kregen er geld van . En de wolken als er geen regen in is, en als hij een van degenen is die aan de staat worden toegeschreven, dan doet hij door God geen recht en doet hij geen recht, en als hij wordt toegeschreven aan handel, doet hij dat niet. vervullen wat volgt of wat wordt gegarandeerd . Als hij wordt toegeschreven aan een wetenschapper, staat hij sceptisch tegenover zijn werk . Als hij een vakman is, dan is hij een wijze meester in de industrie en hebben de mensen hem nodig . En wolken zijn sultans die een hand over mensen hebben, en mensen hebben geen hand over hen . En als een wolk met donder en bliksem opkomt, is het de verschijning van een majestueuze heerser die de waarheid bedreigt . En wie wolken uit de lucht ziet neerdalen en een algemene regen regent, dan dringt de imam die plaats binnen als een schone imam in hen, of de wolken nu wit of zwart zijn, en wat de rode wolken op andere momenten betreft, het is leed, opruiing of ziekte . Sommigen van hen zeiden: ~Degene die wolken zag die van de aarde naar de hemel rezen terwijl ik een land bleef, dan duidt het op goedheid en zegen, en als de visionair een reis wil, is het voor hem gedaan en keert hij veilig terug, en als hij is niet verborgen, hij reikt naar wat het kwade zoekt, en sommigen van hen zeiden dat de wolken die opstijgen van de aarde ‘Naar de hemel duidt het op reizen en het geeft aan wie terugkeerde van zijn reis . En een donkere wolk duidt op somberheid, en zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: ~Degene die zag dat iemand hem met zijn voet schopte, omdat iemand anders arm was en hem overheersend met zijn rijkdom, en sommige commentatoren zeiden dat schoppen misschien op haat duidde.~…