…De maag duidt op iemand die met hem slaapt of hem in een droom achterlaat . En duidt op gevangenis, graf, geheim, gezondheid, ziekte en vriend . En wie in een droom van maag is afgeweken en er bezit van heeft, zijn voordeel ervan wordt opgeschort en zijn geheim kan worden onthuld . Of hij verloor zijn vrouw, en als ze een zwangere vrouw was, werd haar zwangerschap van haar ontheven, en als er iets verscheen of uit zijn ingewanden kwam, zou zijn gevangene worden vrijgelaten . En als hij zijn buik verliest, zal zijn vriend, voogd of heerser over zijn geld sterven, en misschien zal zij zich onthouden en aanbidden en eten en drinken achterlaten . Als er een vuur uit zijn maag kwam, gaf dat aan dat hij berouw had van het eten van het geld van weeskinderen, en als hij een van degenen was die van de verboden gebruiksvoorwerpen at, geeft hij aan dat hij zich in hen onthoudt . En buikdal . Misschien is de buik in de interpretatie het bewijs van wat werd aangegeven door het been van de clan en stam . En misschien aangegeven door de bunnah . En om de maag, reis of gevangenis binnen te gaan . En als hij pus of een steenpuist in zijn maag ziet, geeft dat aan dat hij wordt blootgesteld aan iets dat niet is toegestaan ​​om met hem te eten of te slapen . Als hij een goede maag heeft, of als hij opgroeit, is hij niet weerzinwekkend voor een lichaam dat wijst op kennis en leiderschap . En misschien duidt de buik op het verborgene in religie, de verhulling, haat en hypocrisie van het schijnbare en de ondergrond van geld en een kind . Dus wie ziet dat zijn maag klein is geworden, zijn geld of zijn zoon zal minder zijn . En wie ziet dat er veel in hem is, zijn geld of zijn zoon zal toenemen . En wie zag dat zijn maag leeg was, ontbrak zijn geld of zijn zoon . En er werd gezegd : hij is vrij van de verboden maag . De buik kan een mensenschip zijn, dus wat hij zag van een ongeval daarin, is een ongeval op zijn schip . En wie zag dat hij in de baarmoeder van zijn moeder was, dan was hij in een ander land, keerde terug naar zijn plaats en geboorteplaats, en als hij ziek was, werd hij in de grond begraven, en als het waar was, werd hij veroordeeld tot gevangenisstraf . En de buik duidt op iemands huis en zijn vee, zijn lever is zijn zoon, zijn hart is zijn zoon, de long van zijn dienaar of dochter, zijn poot is zijn tas en zijn keel is zijn leven . En wie zag dat zijn huis was verwoest en hij ziek in de maag was, stierf . Als hij zag dat hij was begonnen met het bouwen of repareren ervan, zou hij van zijn ongeluk herstellen als hij de constructie had voltooid, anders zou hij evenveel van de dagen van zijn leven overblijven als wat er van het gebouw over was . De menselijke buik is zijn schip, zijn hoofd is zijn hart, en zijn keel is zijn mast, en zijn ribben zijn zijn muren . En wie zag dat zijn maag verscheurd was en zijn ingewanden vloeiden, zijn schip was beschadigd . En er werd gezegd : het bot van de buik at woeker en het lopen op de buik is afhankelijk van geld ….

…De navel is in een droom een ​​teken van de moeder van de ziener of zijn vader, of zijn verdiensten waaruit hij leefde, of zijn ambacht dat hij beoefende . Misschien wees ze op zijn vrouw, zijn moeder of zijn verzegelde zak . En als hij zag dat zijn navel was geopend en hij ziek was, duidt dat op zijn dood . Misschien duidt de navel op plezier en geheim . En die zag dat hij twee prachtige slaven heeft . De navel is een mannenvrouw . En wie pijn in zijn navel ziet, dan verliest hij zijn ouders of zijn land, en als hij vervreemd is, duidt dat op zijn terugkeer naar zijn land ….

…Het is een slecht voorteken om te dromen van een schandelijk gezwollen buik . Het duidt op een hopeloze ziekte . Als je iets op de buik ziet bewegen, voorspelt dit vernedering en hard werken . Als je een gezonde maag ziet, duidt dit op krankzinnige verlangens . Als je je buik in een droom ziet, voorspelt dit dat je hoge verwachtingen zult hebben, maar het is absoluut noodzakelijk dat je je koppigheid beteugelt en je energie aan je werk verdubbelt naarmate plezier je nadeel nadert . En als je je maag ziet krimpen, voorspelt dit dat nepvrienden je zullen lastigvallen en uitdagen . Als je het opgezwollen ziet, zul je tegenslag krijgen, maar je zult het overwinnen en genieten van de vruchten van je werk . Als u bloed uit de buik ziet komen, voorspelt dit een ongeluk of tragedie in uw gezin . Het buikje van de baby, als het in een niet-opwindende toestand verkeert, voorspelt dat de infectie je zal volgen ….

…Wat betreft de navel : de vrouw van de man en zijn geliefde behoren tot zijn slaven en wortelen . Wat hij ook zag in zijn geheim van lelijkheid, schoonheid of slechte conditie, hij is in hen . En er werd gezegd dat hij die twee ouders heeft en zijn navel ziet, ziek is, dit duidt op de ziekte van de ouders, en als hij geen twee ouders heeft, duidt dit op zijn geboorteland waar ze zijn geboren . Wat betreft degene die vervreemd was, het duidt op zijn terugkeer ….

…Als hij ziet dat hij op zijn buik kruipt, overkomt hem een ​​ziekte die hem verhindert te werken en hem ertoe brengt zijn geld uit te geven en dan wordt hij arm . Als hij ziet dat hij niet kan kruipen als de huid op zijn buik niet meer kruipt, en hij vraagt ​​mensen om hem te dragen, dan ontbreekt het hem en vraagt ​​hij het aan mensen . En wie zag dat zijn herinnering pijnlijk was : hij beledigde een volk, en zij herinnerden hem aan slechtheid en baden tegen hem ….

…Wat betreft de buik, het uiterlijk en de binnenkant, het wordt overgedragen met geld en de jongen. Wie ziet dat zijn maag volwassen is en goed is, geeft een toename aan van wat hij noemde, en als hij er een tekort of iets in ziet, dan is zijn uitdrukking tegen hem. De vervloekte Satan, en wie ziet dat er een zoon of dochter uit zijn maag komt, dan zal dit van hem komen en zijn familie heeft de overhand, en sommigen van hen zeiden dat het opzwellen van de buik het optreden van geld en ontbering is en het van rampspoed…

…Abu Saeed, de predikant, zei: ~De navel kan een voogdij zijn die aangeeft dat de eigenaar de tiende met zijn vrouw misbruikt, en wat de ribben betreft, er worden geen vrouwen in gezien uit Zayn of Shin die aan hen werden toegeschreven .~…

Wat betreft de navel, het is de behandeling van een persoon en zijn plezier en zijn vrouw, en wie erin ziet iets siert of schande, dan is zijn interpretatie daarin

…De navel doet pijn, omdat zijn visioenen aangeven dat de eigenaar zijn vrouw mishandelt ….

…De navel is in een droom een ​​geheim, dus wie ziet dat een man een bundel of een zak met geld erin heeft gestort, deponeert het in het geheim, en als hij het opent, bewaart hij het geheim niet ….

…Jaafar Al-Sadiq zei dat de visie van de buik bestaat uit vier aspecten: kennis, schatkist, leven en kinderen ….

…En wie ziet dat hij de buik van een parelvis heeft geslagen, wordt geïnterpreteerd als het krijgen van een kind van een vrouw ….

…En wie ziet dat zijn buik trilt, zal door zijn gezin ontberingen ondergaan ….

…Wie ziet dat hij op zijn handen of zijn buik loopt, of zijn hand en zijn been, of iets anders dan de tong, dat is allemaal gerechtigheid of immoraliteit en degene aan wie het lid wordt toegeschreven, zal erdoor worden geleid in dat, en wie ziet dat hij in een droom aan een religie gebonden is, terwijl hij het erkent en het niet weet in het wakkere leven, dan Dit zijn de gevolgen van de zonden die hem omringden, en de daden van zondige daden die hem ontmoetten, strafbaar in deze wereld, of de ellende of sommige rampen van deze wereld ….

…Wat betreft de buik, zowel uiterlijk als innerlijk, voor degenen die het uitdrukken, het is op de gezichten van geld, kinderen, verwantschap en levensonderhoud ….

…De buik : hij die zichtbaar is en van binnenuit is hij een moeder, een jongen of een familielid van zijn clan . Als hij ziet dat hij zacht in de maag is en niets doet afbreuk aan zijn karakter, dan zal zijn rijkdom of zijn zoon minder zijn als zijn leegte zonder honger is . En als hij ziet dat hij honger heeft, dan zal hij angstig en hongerig zijn, en zal hij geld verdienen naargelang de hoeveelheid en de sterkte van de honger . Tevredenheid is zijn plezier, dorst is slecht in zijn religie en irrigatie is goed in zijn religie . De maag geeft ook de opslag van een persoon aan en de locatie van zijn opbrengsten, voor de combinatie van zijn voedsel erin en zijn verwijdering ervan voor rente en uitgaven . Misschien was zijn maag zijn huis of zijn huis, de rotonde van zijn vrouw, de lever van zijn zoon, het hart van zijn vader, de longen van zijn bediende en dochter, zijn poot zijn zak of zijn winkel of zijn winkel, en was zijn keel zijn leven, zijn zenuw en zijn bende ….

En Daniel, vrede zij met hem, zei dat de maag zichtbaar is en de binnenkant geld is ….

Ibn Sirin zei een visioen van kinderen . Al-Kirmani zei een verwantschapsvisie, dus wie ziet dat zijn maag groot of goed is, geeft een toename aan van wat hij noemde, en als hij daarin een gebrek of zoiets ziet, dan drukt hij het tegen hem uit ….

Als hij merkt dat hij klaagt over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van het kind en zijn familieleden ….

…En met betrekking tot de baard : wie ziet dat hij te lang is geworden, zijn visioenen duiden op schulden en leed . Als het doorgaat totdat het op de grond valt, duidt het op de dood, omdat de Almachtige God zegt : ~Daaruit hebben wij u geschapen en daarin zullen wij u teruggeven .~ Als het duurde tot het aan zijn maag bleef plakken, sloeg hij geld en het gezicht waarmee hij net zo moe zou worden als op zijn buik . Als hij inzag dat haar lengte van een goede maat was, zou hij geld, waardigheid en een goed leven hebben verdiend . En er werd gezegd dat als het werd verlengd tot het de navel bereikte, het aangaf dat het niet in gehoorzaamheid aan God was . Als hij zag dat de zijkanten lang waren zonder middel, dan zou hij geld krijgen waar anderen van zouden genieten, en Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard mijn navel bereikte en ik keek ernaar . Hij zei : je bent een muezzin die naar de rol van de buren kijkt . De baard wordt niet geprezen in de interpretatie van de jongen die geen volwassene is, en als hij ziet dat hij een andere baard dan hij in zijn hand nam en eraan trok, dan erft hij zijn geld en eet het op . Het verlies van de baard als deze niet toeneemt, is een bewijs van gemak en het wegwerken van schulden en vagina . En als de afname groter is, duidt dit op vernedering en geld en prestige . Als hij ziet alsof een kussen tegen zijn vrouw spreekt, wordt zijn zaak in de war gebracht door zijn bestemming, en maakt hij een scheiding tussen hem en zijn geliefden, omdat de duivel, God hem vervloekte, tot Eva sprak in de vorm van een cosmetisch middel . En de zwartheid van het haar van de baard duidt op uitgifte als het donker was, dus als het zwart werd tot groen, zou hij veel bezit en geld verwerven, maar hij zou een tiran zijn, omdat het een kenmerk is van Farao’s baard . Zijn gelige kleur is een teken van armoede en schaarste, en de rode is een teken van vroomheid . En als hij zag dat hij zijn baard pakte en haar haar in zijn hand had verspreid . Hij greep het en gooide het niet naar hem toe, want geld gaat uit zijn hand en keert er dan weer naar terug. Als hij ziet alsof hij het heeft gegooid, is er geld van hem weggegaan en wordt het niet aan hem teruggegeven . Meer snorhaar is verfoeilijk . En de onvolledigheid ervan is prijzenswaardig, en de interpretatie van het plukken van de baard voor de rijke man is zijn buitensporigheid van zijn geld, en voor de armen geeft aan dat twee mensen hem samen ontmoeten, en geeft aan dat hij iets van een persoon leent en het aan een ander leent . En het scheren van de baard, geld en prestige gaan . Als hij ziet alsof hij zijn baard heeft afgeknipt wat er nog over is van zijn hand, dan betaalt hij zakaat over zijn geld . En grijze haren in de baard en waardigheid en prestige . En hemoglobine : Lester, als Hb Balhina, gaf zijn toewijding aan het jaar aan . Als hij zag alsof hij zijn hoofd had geschoren zonder zijn baard, zou hij het geheim van zijn baas bewaren . Als hij ziet alsof hij ze allemaal heeft gekweld, dan probeert hij zijn armoede te verbergen en zoekt hij het lot bij de mensen . En als poëzie zijn pigmentatie accepteert, zal het terugkeren naar zijn richting en niet veel blijven . Als hij ziet alsof hij sterft met modder of gips, dan vraagt ​​hij om winkels en zijn zaak is algemeen bekend . De baard van een vrouw geeft aan dat ze nooit bevalt, en er werd gezegd dat het haar ziekte aangeeft. Er werd gezegd dat het werd geïnterpreteerd als de toename van het geld van haar man en van haar zoon en de eer van haar zoon, en er werd gezegd dat als ze getrouwd was, ze de laster van haar man aangaf . Als ze ziet dat ze zwanger is, zal ze een zoon baren en zijn zijn zaken vervuld . En er werd gezegd dat hij met een lange baard en veel haar een lang leven en meer geld zal hebben . En er werd gezegd dat iets dat vóór zijn tijd gebeurt, op kwaad duidt, zoals wanneer mannelijke jongens een baard of wit in het gevoel zien, en vrouwelijke jonge jongens een bruiloft of een zoon hebben . Evenzo is alles wat buiten zijn tijd valt behalve spreken, want spreken is een goede gids, omdat de mens van nature een pratend dier is . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet, en dat komt omdat de tijd is verstreken waarop hij een baard had moeten hebben . Als de jongen niet ver verwijderd is van de tijd van de baardplant, dan is dat een bewijs dat hij alleen is en zijn eigen ding doet . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn baard langer werd en Sabalai niet lang werd, dus hij zei : je hebt geld geslagen waarmee anderen kunnen feliciteren . En de haak is de hulp van de man die ermee pronkt en ermee samenleeft onder de mensen, dus wat hij erin zag gebeurde, dus interpreteerde hij het zoals je zei . En wie de helft van zijn baard geschoren ziet, dan ontbreekt hij en gaat hij ernaar toe, dus als hij het een onbekende jongeman schoor, ging hij naar de hand van een vijand die hij kende, of zijn naam of zijn tegenhanger . Als een sjeik het scheert, gaat hij met zijn geschatte limiet, en als het onbekend is, gaat hij in zijn richting door de handen van een onderdrukkende uitbuitende chef, die geen basis heeft, en als hij ziet dat het wordt afgesneden, dan moet hij van zijn geld worden afgesneden en evenveel van zijn zijde gaan als van zijn baard . Als hij ziet dat ze zijn gevlogen, gaat hij naar zijn familie, en zijn vermogen komt van zijn geld . Scheren is gemakkelijker dan epileren, en epileren kan goed zijn voor sommige van zijn aangelegenheden als het gezicht niet achterdochtig is, maar die goedheid is moeilijk voor hem ….

…Kleine vis : het verdriet van degene die hem als jongens sloeg, en wie een paar zachte vissen sloeg, sloeg een vrouw of twee, en als hij een parel in de buik van de vis sloeg, sloeg hij een jongen . En als hij haar buik met vet sloeg, sloeg hij eruit met geld en goedheid, en als hij zoute vis sloeg, sloegen ze hem vanaf het punt van zijn zoutgehalte, en zijn jongen zijn ook niet goed . Misschien zou iemands karakter, als hij zoute vis in zijn slaap zagen, geld en goedheid raken, en als er een vis uit zijn mond kwam, is het een woord dat hij uit de winkels in een vrouw spreekt, en wie een vis ziet die kwam uit zijn geheugen, baarde hem een ​​meisje, en de verse, levende vis, eerstgeborene, en vissen op het land, een onfatsoenlijkheid begaan, en er werd gezegd dat het goed nieuws was . En vissen uit waternood is zwaar, en uit zuiver water een levensonderhoud, of er wordt een zoon voor hem geboren . Wie levende vis eet, krijgt een koning . En zachte gegrilde vis is een buit en goed, voor het verhaal van Jezus ‘tafel, vrede zij met hem . En er werd gezegd dat het de vervulling is van een behoefte of het antwoord op een gebed of een ruim bestaan, en als de man vroom is, anders is het een straf, en het gegrilde zout reist op zoek naar kennis of wijsheid, omdat de Almachtige God zegt : “We zijn hun walvis vergeten. ” En wie zag dat hij kleine vis in meel mulchde en ze met vet bakte, dan is het geschikt Wat hem niet ten goede komt en eraan uitgeeft van eerlijk geld, en hij wordt er moe van totdat het heerlijk en eervol geld wordt . Er is overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag op mijn tafel een vis die ik en mijn dienaar aten van zijn rug en buik, zei ze, zoek je dienaar, want het beïnvloedt je gezin . Dus hij doorzocht hem en vond Hurgel ….

…Wat zijn de beschrijvingen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die kwamen in de biografie , en als ik het in een droom zag, weet ik waardoor ik hem echt zag . . ? Ik schreef graag zijn beschrijvingen, dus als iemand van jullie een visioen in de Boodschapper zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, laat hem dan wat hij zag vergelijken met de beschrijvingen, als ze overeenkomen. Hij zag hem, en laat hem op dat moment zich verheugen en niet blij zijn, en als het niet samenvalt, dan zag hij hem niet, en op dat moment is het visioen een visioen van uitlegging, en volgens de toestand van de ziener , en de beschrijving ervan werd genoemd in verschillende hadiths, waaronder : de hadith van Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei hij : De profeet , moge God tevreden met hem zijn, zei : God zij met hem, met lange en geen korte, gebogen handen en voeten – dat wil zeggen dikke en ruwe vingers – groothoofdige, enorme wiegen – dat wil zeggen de botten en het corpus, elk compleet bot is groot – lang gelekt – dat wil zeggen, het haar dat tussen de borst en de navel – . Als hij loopt, zijn ze geboeid, alsof ze afdalen van een stapel die ik ervoor of erna niet heb gezien, vrede zij met hem . Al-Tirmidhi zei : Dit is een goede en authentieke hadith . De man vroeg aan Al-Bara : Was het gezicht van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, als een zwaard? Hij zei : Nee, net als de maan . En Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei in een andere beschrijving : Het was niet een lange, donzige, noch een aarzelende korte, en het waren vier mensen, en er was geen gekrulde kat, noch een stam. . Ik krimp de ogen ineen, omzoom de lippen, het glorieuze van de paddenstoel en de schouder, de blote met een lek, de handen en de voeten gebogen. Hij heeft een toon en verzacht ze, en ik eer ze met tien. Wie hem ziet, zal hem humor geven, en wie hem vermengt met een kennis die hij liefheeft, hij zegt zijn naam die ik niet voor of na hem heb gezien, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Verklaar het vreemde gesprek : Almmguet : uitgaande lengte AC : binnen een deel ervan in sommige paleiskatten : ernstig Aljaudh Almthm : Albadn veel vlees Almkltm : Medawar gezichtsdrank : dat in albumine rood Alodj : ernstig donker worden van het oog Alohdb : lange schaamlippen Ketd : schoudersgemeenschap, die uitlekte. Het is de delicate poëzie die als een penis is van de borst tot de navel. De dunne : de dikke vingers van de handen en de voeten, de ontwrichte : lopen met de kracht van Jalil Al- Mushash : de hoofden van de processies Aisha zei over hem : De Boodschapper van God heeft dit verhaal van jou niet verteld, maar hij sprak woorden die het verduidelijken, een hoofdstuk dat hij bewaart voor degene die hem bespioneert . En Abdullah bin Al-Harith zei over hem : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, lachte altijd behalve met een glimlach . Op gezag van Jabir bin Samra zei hij : Er was een Hamousha in de benen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij lachte alleen met een glimlach, en als ik naar hem keek, zei dat de ogen donkerder zijn, niet donkerder . En tegen hem zei hij : Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, had vroeger een geribbelde mond in de vorm van ogen, geobsedeerd door de hielen . Verklaar de vreemde toespraak : verwarde ogen : een lange incisie oog manhoos Stub : weinig vlees ,,,,, onder vermelding van Sunan al – Tirmidhi, Boek deugden…

…Wat betreft lichaamshaar : het planten voor een man baarde zijn vrouw . De overvloed aan lichaamshaar voor de leed vergroot zijn leed, en zijn verlies is de verlossing van zijn leed . En de overvloed aan lichaamshaar voor de blije mensen, de toename van plezier en rijkdom, en voor zijn verlies gaat de rijkdom weg . Verhogen van het lichaamshaar voor de rijken is geld, en de armen hebben een schuld . En wie rijk is in een oven, zijn geld wordt uitgegeven door te stelen . En als hij arm was, dan zou hij zijn schuld serieus, uitgeput en veeleisend moeten uitgeven . Als hij ziet dat zijn lichaamshaar wit is, dan verlies je zijn geld als hij rijk is en zal hij toezicht houden op de dood . En als hij arm is, dan is het een schuld die hij kan afbetalen . Wat betreft de onmogelijkheid van zijn lichaamshaar, het haar van een beest of zeven, dit duidt op zijn val in tegenspoed . Smalle waanvoorstelling op de borst . Als mijn dhimmi zag dat zijn borst krap was, zou hij zijn geld verliezen . Er werd gezegd dat de borst van de mens vrijgevigheid is, en zijn bekrompenheid met zijn gierigheid . De overvloed aan haar op de borst is een schuld die hij berijdt, en als hij ziet dat zijn borst in een steen verandert, zal hij een hardvochtig hart hebben . Ibn Sirin kwam, een man zei : ik zag veel haar groeien in mijn borst, en ik was geknoopt . Hij zei : ik heb een trust gemaakt en ik heb het betaald . En de kistcapaciteit geeft ook de vlag aan . Wat betreft de borsten, de vrouw van de man en zijn dochter, want zijn schoonheid is haar schoonheid, en zijn verderf is haar verderf . Wie een vrouw aan haar borst zag hangen, pleegde vervolgens hoererij en baarde een kind van overspel, want de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zei: “In de nacht van mijn gevangenschap zag ik een vrouw aan haar hangen. borst, dus ik zei: O Gabriël, wie is dit? Hij zei dat ze uit overspel was geboren . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof ik een grote borst had die het woud had bereikt, dat je overspel pleegt met een verboden borst . Dit komt omdat de borst er van en van zijn huid is, en dat is verboden . De gerechtigheid van dit visioen is eerder een verboden huwelijk . En er werd gezegd dat als een man melk in zijn borsten zag, als hij celibatair was, hij zou trouwen en hem zou baren, en als hij rechtvaardig was, wees hij links van hem aan, en als hij een jonge man was, gaf hij aan zijn lange levensduur . Wat de jonge vrouw betreft, als ze dit ziet, duidt dit op haar zwangerschap en bevalling, en wat de oude vrouw betreft, als ze het ziet, duidt het op haar armoede en het verlies van haar geld, voor een maagd, als ze ziet, duidt het op haar huwelijk, en de jonge vrouw als ze het ziet, duidt op haar dood . En de lengte van de borst van de man totdat ze zijn borst raakten , is het bewijs van een gril die niet tevreden is met de Almachtige God, en er werd gezegd dat het een bewijs is van de stem van een kind . Als hij geen zoon had, duidt dit op armoede en verdriet . En de lengte van de borst van de vrouw is buiten de limiet, een bewijs van het doel van verdriet . Als vrouwen met verdriet werden gekweld, zouden ze aan hun borsten trekken en krabben . En wie het ziet alsof hij een vrouw verzorgt, hij zal ziek worden, tenzij zijn vrouw zwanger is, dan zal zij een zoon baren . Als de visionair een vrouw is, zal ze een meisje baren . De buik : wie is zichtbaar en van binnenuit de eigenaar van de man en zijn zoon, of een familielid van zijn clan, of zijn kast en de beschutting van zijn kinderen . En de kleinheid van de weinige hiervan, en het grote aantal hiervan . En zijn kleinheid zonder honger is een gebrek aan geld, en als hij ziet dat hij honger heeft, dan is hij voorzichtig en haalt hij geld uit dat gelijk is aan de hoeveelheid honger die eruit voortvloeit . Er werd gezegd dat het buikbeen woeker at, en het lopen op de buik raakte gewend aan geld . Als hij ziet dat zijn maag klein is geworden, dan zal hij veel bagage zijn . Verzadiging is een rijkdom aan geld, en dorst is slecht in zijn religie, en irrigatie is goed in zijn religie ….

…En wie ziet dat er nog een vis in de buik van een vis zit, dan trouwt hij met een vrouw, en als hij twee vissen in haar buik vindt, dan trouwt hij met twee vrouwen en het vet van gegrilde gezouten vis wordt geïnterpreteerd door te reizen in de achtervolging van kennis of het gezelschap van de kappertjes, vooral voor degenen die het eten, en als het gezouten niet wordt gegrild, dan duidt het op het gebrek aan goedheid van de zoeker en een straf die hem overkomt en er wordt gezegd dat het eten van Vis niet welkom is omdat zijn bot meer is dan zijn vlees ….

…Onder de dromen van koningen is ook het visioen van Ibn Bakhtasar . Ibn Jarir noemde het in zijn interpretatie in een lang verhaal, verteld op gezag van Sa’id Ibn Jubayr, waarin Ibn Bakhtasar zei dat het genoeg was. Ze ging tussen twee panelen door en schreef toen twee regels, dus belde hij de priesters en geleerden, maar ze vonden daarin geen kennis voor hen, en zijn moeder zei tegen hem : Als je naar Daniël terugkeerde, de status die hij had van je vader Hij vertelde het je , en hij had het opgedroogd, dus belde hij hem en zei : ik kom terug van mijn vader, dus vertel me wat zijn deze twee regels? Hij zei : Wat jou betreft om mijn positie van je vader terug te geven, ik heb het niet nodig , en wat betreft deze twee lijnen, je zult vanavond worden gedood , dus ik ga het hele paleis uit en beveel het op slot te doen, dus de deuren zijn voor hem gesloten, en de veiligheid van de mensen van het dorp kwam zelf binnen met een zwaard en hij zei : wie van achter God naar je toe kwam, dood hem en als hij zegt dat ik zo en zo , en God stuurde zijn buik naar hem , dus begon hij te lopen tot het halverwege de nacht was, en hij viel en viel in slaap, toen waarschuwde de buik hem, dus ging hij lopen en de ander sliep, dus keerde hij terug en werd samen met hem wakker en zei tegen hem : Ik ben zo-en-zo ….

…Zijn buik was een schip, zijn hart was zijn hoofd, zijn monden waren zijn dienaren, zijn long ontworteld, zijn keel werd het, zijn lippen waren zijn enkels, zijn ribben waren zijn muren, zijn vlees was zijn platen, zijn huid was zijn ontberingen en zijn bodem . Wie zijn maag uit elkaar ziet trekken, zijn ingewanden ziet stromen, zijn ingewanden uiteengedreven en zijn ribben verspreid ziet, zijn schip is beschadigd . De buik van degene die geen schip heeft, kan wijzen naar zijn winkel waar de winst vandaan komt en waaruit de alimentatie en het verlies komen . En zijn maag is zijn tas en de vulling van zijn goederen, en het vullen van zijn maag kan duiden op zijn begraven rijkdom, en daaruit wordt gezegd dat de schatten de levers van de aarde zijn ….

…Wie ziet dat het een of twee zachte vissen treft : het treft een of twee vrouwen . Als hij zag dat hij een of twee parels in de buik van de vis sloeg, dan sloeg hij er een of twee jongens uit . Als hij haar buik met vet sloeg . Het beïnvloedt geld en goedheid ervan . Dus is visvlees . En als er meer vissen waren, was het geld . Als hij ziet dat hij een zoute vis heeft geraakt die hij eet nadat hij in zijn hand komt en hem bezit, dan wordt hij geslagen door een bezetene, bediende of bezetene zaak, en hij lijdt evenveel aan hem als hij kreeg van de zoute vis, at het op of sloeg erop . Evenals kleine vissen en zoute Kabbarah niet de beste erin . En misschien was de aard van de mens in tegenspraak met de zoute vis, als hij het in zijn slaap zou zien, zou hij geld en goedheid hebben als de vis oud was . Het was de vis waarin Mozes, vrede zij met hem, tegen zijn meisje zei : We brachten onze lunch zout groot, dus Mozes kwam bezorgd binnen . Als hij een levende vis op een onbekende plaats ziet ronddraaien, dan zal een dienaar of iets dergelijks, als de vis van wezenlijk belang is voor vrouwen of bedienden, zijn bevel van zijn wereld of zijn veroordeling ontkennen . Als hij een vis zag die uit zijn urinebuis kwam, dan zou hij een slavin hebben, en als hij zag dat de vis uit zijn bek kwam, dan spreekt hij verwarde woorden over hem . Wat betreft het eten van verse vis, het is bederf en goed, omdat het afkomstig is van vissen ….

…En het uiterlijk van de darm of iets erin, het uiterlijk van zijn gespaarde geld, of iemand uit zijn huishouden lijkt te zegevieren, of hijzelf . En de man at zijn eigen darm, het bewijs dat hij zijn eigen geld at . Evenzo, als hij ziet dat hij de ingewanden van iemand anders eet, of iets in de ingewanden van iemand anders, dan slaat hij van dat bespaarde geld en eet het op . Er werd gezegd dat de uitgang van de darm aangeeft dat zijn dochter aan het trouwen is, en wie ziet dat zijn maagdarm of de rest van zijn maag naar buiten kwam, waste zijn maag en werd naar hem teruggebracht of niet, dan is het zo zijn dood in het genoegen van de Almachtige God . Als er iets uit zijn buik komt, dan heeft hij een testament voor een man en een dochter voor degene die de wil heeft en hij zal met haar trouwen . En er werd gezegd dat wat er in de maag uitkwam, de onfatsoenlijkheid van de sluier aangaf . Als hij ziet dat hij een koning is die de magen van zijn kudde heeft gespleten, doorzoeken ze hun magen, en als hij neemt wat in hun maag zit, neemt hij hun geld . Wie ziet alsof hij zijn maag en darmen snijdt op hun bekende locatie, dan is dat lovenswaardig voor degene die geen kinderen heeft, en voor de armen, omdat het aangeeft dat hij die geen kind heeft, hem zal worden geboren en het geeft aan dat de armen dat ze rijk zullen zijn . Omdat kinderen als lef zijn . En het meten van de ingewanden in de buik als maat voor huishoudelijke artikelen thuis . En als een persoon ziet alsof iemand anders zijn ingewanden blootlegt en ze laat zien, dan is dat een slechte zaak, wat aangeeft dat ze naar geschillen gaan en dat hun aangelegenheden aan het licht komen . En bij de patiënt wordt gezegd dat hij sterft ….

…Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….

…En wie een slang ziet die uit zijn oor, zijn navel of zijn anus komt, wordt uitgelegd door de vijandschap van zijn kinderen tegen hem ….