…Wie een nieuw huis betreedt : wordt rijk en trouwt, want het alleenstaande huis is een vrouw ….

En wie ziet dat hij opgroeit met de feestdagen, dan zal hij de rituelen van God respecteren en is er niets mis met deze visie ….

Wie het ziet alsof hij het gebed heeft beëindigd en vervuld, zal van God grote gunst en voedsel ontvangen ….

…Moskeeën : De moskee duidt het Hiernamaals aan omdat het erin wordt gezocht, net zoals de vuilnisbelt de wereld aangeeft, en het duidt de Kaaba aan omdat het het huis van God is, en het geeft de plaatsen aan die wind, voordeel, beloning en hulp combineren , zoals het huis van de heerser, de cirkel van herinnering, het seizoen, de ribat, het veld van oorlog en de markt omdat het de markt is voor het hiernamaals . Vervolgens geeft elke moskee haar manier aan in grootte, roem en essentie . Degene die een moskee bouwt in een droom, en als hij de rechterlijke macht waardig is, zal hij die verkrijgen, en evenzo als het een onderwerp is van de fatwa en hij kan in de wereld een nuttig classificatiewerk aangeven, en in de kranten aan een koran die hij schrijft, en in de vrijgezellen over huwelijk en huwelijk, en voor de studenten van geld en de wereld op een gebouw waarop hij bouwt waarvan de opbrengsten en de voordelen blijvend zijn. Zoals de badkamer, het hotel, de winkel, de oven, het schip en dergelijke, vanwege de huidige beloning in de moskee met de overvloed aan winsten erin in gemeentelijk gebed, en mensen komen er van alle kanten naartoe, en voer het zonder toestemming in . En wie tijdens zijn ontwaken de wereld en haar geld heeft beïnvloed, of haar hiernamaals heeft beïnvloed door de urgentie ervan, de winnende spreekwoorden keerden terug naar de winsten en voordelen in deze wereld voor hem, of naar het hiernamaals en de beloning in de toekomst die zijn eis is. bij zijn ontwaken . Wat betreft degene die een moskee vernietigt, hij gaat in tegen degene die het heeft gebouwd, en hij kan de vulgariteit van zijn situatie afleiden door degene die het op zijn plaats bouwt of ervoor zorgt dat het op zijn plaats gebeurt nadat het is gesloopt, dus als hij bouwt een winkel hij geeft de voorkeur aan de wereld boven het Hiernamaals, en als hij een bad bouwt, is zijn schuld gecorrumpeerd vanwege een vrouw, en als hij een gat in de plaats daarvan graaft, zondigt hij. Degene die een dwangmatig bedrog is, of voor de ter wille van een groep die hem scheidde van kennis, goedheid en daden, of ter wille van een heerser die hem ontsloeg, of een rechtvaardige man die hem vermoordde, of een plaats waar hij een vakantie had of een contracthuwelijk, corruptie en maakte hem ongeldig . En als hij zichzelf ontdaan van kleren ziet in een moskee, zal hij worden ontdaan van wat passend is voor hem van de tekens van de moskee, en als dat tijdens de dagen van de hadj is, dan zal hij de bedevaart verrichten, zo God wil, vooral als hij roept de oproep tot gebed op en als hij schuldig is, gaat hij uit van wat hij is naar berouw en gehoorzaamheid, en als hij daarin bidt op basis van berouw en gehoorzaamheid. Een andere situatie dan de richting van de richting van het gebed in het licht van de storm, omdat hij toegewijd is aan het zoeken van de wereld op een markt van markten en een seizoen van seizoenen, waarin hem wordt beroofd van datgene waarop hij hoopte, en in hij verliest alles wat hij heeft gekocht en verkocht als gevolg van de corruptie van zijn gebed en het verlies van zijn arbeid . Dit kan duiden op de corruptie van wat is inbegrepen in zijn nalatigheid van het verboden en woeker als het erdoor wordt opgevangen . Wat betreft de Heilige Moskee, het duidt op de bedevaart naar degenen die het ontkennen of toestemming geven, zelfs als dat niet in de dagen van de hadj met zijn essentie daarin en zijn bewijs, omdat de Kaaba dat de bedevaart daarin is . Het kan duiden op het verboden huis van de sultan die het wil van wiens inkomen hij veilig is, het huis van de wereld, de moskee van Medina en de grote markt van grote en verboden zaken, zoals de wisselmarkt en de goudsmeden vanwege het grote aantal onderzoeken dat erin vereist is en wat bij zijn mensen binnenkomt van verboden, tekort en zonde, evenals al het verboden door wat er menselijk in is. De voogd moet voorkomen dat hij verboden dingen doet, van het overtreden van dieren, en om schade te veroorzaken ….

…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan ​​van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….

…Donder : Het kan een aanwijzing zijn voor het feest van de sultan, hem bedreigen en bedreigen, en daaruit wordt gezegd dat het dondert en schijnt . Misschien gaf hij goede beloften en korte bevelen aan, omdat hij de koning van de wolken beveelt om op te staan ​​en vrijgevig te zijn naar wie ze ook werden gestuurd . Donder duidt ook op de trommels van kruipen en wedergeboorte, wolken op soldaten, bliksem op pijlpunten en kleurrijke gepubliceerde items en vlaggen, regen op bloedvergieten en bliksemschichten over de dood . Wie de donder in de lucht ziet, het zijn bevelen die van de sultan komen, en als hij dat vanuit zijn goedheid in de regen ziet en de mensen hem nodig hebben, duidt dit op de regen of de beloften van de goede sultan, en hij kan naar de twee gezichten wijzen en de twee dingen prediken, zelfs als de persoon met het visioen iemand is die door de regen zal worden geschaad, zoals de reiziger, de minderjarigen en het wassen en bouwen en oogsten, en degene die hun gang gaat, Ofwel regen doet hem pijn en doet het en bederft wat hij heeft gedaan, en ze hebben het geautoriseerd voor het ochtendgloren, zodat ze waarschuwen om het geschenk te nemen en zich voor te bereiden op de regen, en ofwel de bevelen van de sultan, ofwel een misdrijf daarvoor is schadelijk . En als de regen op dat moment net zo schadelijk was als zomerregen ? En als hij donder met bliksem ziet, dan wordt de betekenis van de belofte bevestigd in wat hij aangeeft . En als de zon daarbij prominent aanwezig was en er was geen regen, dan kwamen trommels en voorwerpen die uit de sultan kwamen om het te openen naar hem toe, en het goede nieuws werd aan hem gepresenteerd, of om het contract van enkele van zijn heersers te leiden, of om hem op pad te sturen of het te ontvangen van enkele van zijn pooiers . En als er regen, duisternis en bliksemschichten zijn, dan komen ofwel plagen uit de lucht, zoals hagel, wind, sprinkhanen en beer, of pest en dood, of strijd of oorlog als het land een land van oorlog is, of mensen verwachten dat van een vijand . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder regen van angst. Als hij donder ziet, dan zal hij een schuld afbetalen, en als hij ziek is, is hij onschuldig, en als hij gevangen zit, zal hij worden vrijgelaten . Wat betreft de donder, bliksem en regen, het is een eer voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner . Thunder was de eigenaar van een grote politiemacht . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder bliksem duidt op moord, bedrog, leugens en leugens, omdat het donder verwacht na bliksem . Er werd gezegd dat het geluid van de donder duidt op ruzie en controverse . Bliksem : duidt op angst voor de heerser, zijn dreiging en zijn belofte, het mes van de messen en het slaan van de zwepen, en misschien de autoriteit die daartegen wordt aangegeven, de goede belofte, het gelach, het plezier, het verlangen en de hebzucht van verlangen en hoop, vanwege wat hij heeft van kwelling, kwelling en steen, genade en regen, want volgens wat de mensen van het nieuws beschrijven, de koning van de wolken aan wie haar zweep is toevertrouwd, en zijn stem dondert eroverheen met de woorden van de Almachtige : ~De bliksem toont je met angst en hebzucht .~ Het werd gezegd uit angst voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner, de boer, vanwege de regen die bij hem zou zijn . Elke keer dat de bliksem het aangeeft, is het snel en urgent vanwege de snelheid waarmee het vertrekt en het gebrek aan transmissie . Wie bliksem ziet zonder mensen, of ziet dat de lichten hem raken of zijn ogen grijpen, of zijn huis binnendringen, als hij op reis is, zal hij in vakantie zijn, hetzij door regen of op bevel van een heerser, en als hij een boer wiens land is opgedroogd en de dorst heeft om het te planten, zal hij prediken tot kuisheid en barmhartigheid, en als zijn meester, vader of autoriteit verontwaardigd op hem is. , En lachte hem uit . En dichters vergeleken lachen met bliksem en huilen met regen, want lachen onder de Arabieren is de vertoning van verborgen dingen en het verschijnen van verhullingen, dus worden ze pollen genoemd als ze aan het ooglid genezen als gelach, en als er regen mee valt. , het geeft de lelijkheid aan van wat hem verschijnt dan waar hij om huilt, dan is het ofwel bliksem . Treurende woorden, of een zweep die hem roept, en de regen zal zijn bloed zijn of een zwaard dat zijn ziel wegneemt . En als hij ziek is, glanst zijn gezichtsvermogen en tranen in zijn ogen, en zijn familie huilde en zei dat zijn volharding en het versnellen van zijn dood snel waren, en wie ziet dat hij de bliksem heeft opgegeten of erop heeft geslagen, dan dringt een persoon aan hem om iets rechtvaardigs en goeds te doen . En bliksem wijst op angst met voordeel . En er werd gezegd dat bliksem het voordeel van een verre plaats aangeeft . En wie bliksem zag, verbrandde zijn kleren, zijn vrouw zou sterven als ze ziek was ….

…En peren : In die tijd kwam of kwam er een levensonderhoud of afwezig, en op andere momenten kwam er een ziekte als het geel was, of ze kwamen als het groen was . Als een patiënt ziet dat hij een peer eet, is hij genezen . En hij had geen afkeurende naam en een afkeer van oorsprong die altijd over hem werd samengesteld, zoals al-Kharnoub : een ruïne van zijn naam, en wat werd overgeleverd door Salomo, vrede zij met hem, daarin . Misschien duidden groene vijgen en witte druiven in de winter op regen, en de zwarten van allemaal op de kou . Dit kan ‘s nachts zijn of de eerste dag van de dag, dus wie daaraan gewend is in beide of het publiek, ziet hem of op de markten of op de daken, dat is zijn interpretatie, en de zorg daarin wordt niet beoefend , omdat de regen met zijn weldaad en goedheid een reden is voor de reiziger, en een vakantie voor de ambachtslieden onder de lucht, en het slepen en slopen en modder . De groene vrucht buiten zijn periode, die geldig is in zijn tijd, als hij vergezeld gaat van een getuige die zijn schade in deze wereld voorkomt, kan wijzen op verboden levensonderhoud en geld als hij wordt gegeten of eigendom is van iemand die er geen toegang toe heeft en die is verboden ….

…Het licht : na de duisternis, voor degenen die het aan het publiek hebben gezien, als ze in beproeving of verwarring waren, zullen ze worden geleid, en oproer zal hen baren, en als ze een onrecht hebben dat van hen zal verdwijnen, en als ze een bochel hebben, verheug je dan namens hen, drink en bevrucht . Het duidt de ongelovige aan tot de islam, de zondaar tot berouw, de armen tot de rijken, het celibatair boven de vrouw, en de zwangere vrouw om een ​​jongen te baren, tenzij hij opgesloten was in haar tent, of hem in haar kleding had gezet, of stopte hem in haar zak, en hij baarde haar een prachtig gesluierd slavin . Wat dag en nacht betreft, het zijn twee machten die elkaar zoeken . En de nacht is een ongelovige, en de dag is een moslim, omdat het in duisternis gaat, en de Almachtige God drukte in zijn boek uit over ongeloof met duisternis, en over zijn religie met licht, en zij kunnen de twee tegenstanders en de twee cohorten aangeven. , en misschien duidt de nacht op rust, en duidt de dag op vermoeidheid en zwendel . Misschien duidde de nacht op een huwelijk, en de dag duidde op echtscheiding, en misschien duidde de nacht op depressie en de vakantie van ambachtslieden en reizigers, en duidde de dag op de hypocrisie van markten en prijzen, en misschien duidde de nacht op gevangenschap omdat het handelen met zijn duisternis verhindert, en de dag duidt op de lamp, redding en redding, en misschien duidt de nacht op de zee, en duidt de dag op de gerechtigheid ….

…Het zit in de aspecten van bedevaart, jihad, voordeel, vernedering, oorlog, strijd, beproeving, levensonderhoud, bevelvoering en vakantie ….

…Witte kleding dragen : het is geldig voor een goede religie en voor degenen die terugkeren om ze wakker te dragen . Wat de professionals en ambachtslieden betreft, het is een vakantie voor hen als ze geen witte kleren dragen tijdens het werk ….