Diefstal Als je stelen in een droom ziet, of je ziet anderen stelen, dan voorspelt dit pech en een vervuilde reputatie . Als je droomt dat je wordt beschuldigd van diefstal, dan zul je met anderen in een misverstand komen over zaken en zorgen, en zul je daaronder lijden, maar dit zal uiteindelijk in jouw voordeel blijken . Als u anderen van diefstal beschuldigt, geeft dit aan dat u iemand roekeloos en lichtvaardig behandelt ….

Zeldzaam, wat past bij dat enkele vertrouwen vertelde dat Sheikh Saad Eddin blinde gast Aleppo proeftijd naar hem kwam , zei een man die ik zag alsof ik Khais in het vuur alleen boven mijn voeten was, zei Laden van mij tot Oabbarha jij toen DNA ) het wees naar sommigen van de mensen die hem vastgrepen en vasthielden toen hij hem vastgreep vermenigvuldigd met de mensen die ze zeiden, wat zou Dat was wat hij deed, en hij zei, hij zag een visioen waaruit bleek dat hij een dief was die de bezittingen van de moskeeën en moskeeën, dus brachten ze het naar de gouverneur. Wie een schoen voor hem heeft gestolen, laat hem erom vragen. De verteller zei over degene die hoorde dat hij veel schoenen bekende ….

Hij werd van de weg afgesneden : geld of bagage ging naar hem toe, hij raakte gewond door een persoon die hem dierbaar was . En als hij een dief zag die zijn huis binnenkwam en een deel van zijn geld sloeg en ermee ging, dan zou daar iemand sterven . Als hij nergens mee akkoord gaat, houdt hij toezicht op de dood, en dan zal hij worden gered . En wie zag dat hij een gevangene was, werden door hen getroffen . En wie ziet dat hij zwak is in zijn lichaam, zal hem slaan . En wie zag dat hij verdrietig was, was tevreden . En wie zag dat hij een onbekende zware last had, zouden hem slaan ….

Diefstal, diefstal, in een droom duidt op hoererij en woeker . Als de dief bekend is, profiteert hij van wat van hem is gestolen als een wetenschap, een ambacht of een woord om van te profiteren . Als hij een onbekende dief zijn huis ziet binnenkomen en zijn dorst steelt, sterft zijn vrouw . En er werd gezegd : diefstal is prijzenswaardig, en het is een goede gids, behalve voor degenen die misleid willen worden . En wie zag dat hij aan het spioneren of stelen was, dieven zouden bang voor hem zijn . En wie ziet dat hij steelt, pleegt overspel of leugens, want de overspelige verdwijnt zoals de dief verdwijnt ….

…** het visioen van de profeet dat hij zal trouwen met Aisha van Hisham ibn Urwa van zijn vader van Aisha – moge Allah tevreden zijn – zei : vertelde me de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ( ik zag in een droom tweemaal dat ik een man wie krijgt je in de diefstal van zijde zegt dit Amrotk Vokhvha Als je jezelf bent en zegt dat dit niet van God komt . In de roman, zei : vertelde me de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( ik heb in een droom Ajbi je koning in de diefstal van zijde, zei hij tegen mij dat deze Amrotk je gezichtskleding onthulde. Als je dat bent, zei ik dat dit tegen jou van God Aamadh ) en realiseerde hij zich zijn visie vrede zij met hem Abu Hij en mijn moeder trouwde met de moeder van de gelovigen , Aisha – moge God tevreden met haar zijn – en zij is zijn meest geliefde vrouw ….

…Het is in een droom de reputatie van de mens en zijn geheugen . En wie ziet dat hij zijn stem verheft, dan heeft hij op een verwerpelijke manier gezag over een volk, en als hij ziet dat hij de stem van een persoon hoort, zal hij gezag verwerven . Als de stem van een persoon door sommige dieren wordt gehoord, duidt dit op veel voordelen, vooral als de toespraak gaat over iets waar hij van houdt, of als wat er wordt gezegd waar is . Als hij zijn stem verheft boven die van een wetenschapper, begaat hij een zonde . En de zwakke stem, glorie en angst . Een zachte stem nederig . En loyaliteit en de politie, als hun stem verborgen of zwak is, zijn ze geïsoleerd . Het geluid van de dirham is een beproeving onder degenen die hen onder de koningen sloegen. Ze horen is de vervulling van een belofte, het gelukkige nieuws van de dinars horen, het slechte nieuws over het geld horen, en er werd gezegd : de geluiden van dirhams en dinars duiden op goede woorden . En de geluiden van beesten zijn zorgen en angsten . Het geluid van een schaap in een droom is gerechtigheid van een edelmoedige man . En de stem van de Steenbok en de ram is plezier, vruchtbaarheid en goed . Het hinniken van gelegenheden om een ​​geschenk te ontvangen van een eerbare man of een dappere soldaat . En balkende ezelgebed voor de onderdrukkers . En de stem van een muilezel spreekt en duikt in vermoedens . En de dialoog van kalf, stier en vee, een gebeurtenis van opruiing . En het verlangen naar de kameel is vermoeidheid en grote reizen zijn als hadj en jihad . En het gebrul van de leeuw is verloren, en bedreigend, prestige en angst voor een onrechtvaardige heerser . En het geblaf van de hond is wroeging, ongehoorzaamheid en streven naar onderdrukking, en woorden die niet betekenen . En de stem van de cheetah, Dalal en Batr . En Hadeel Al-Hamam is Noach of Nikah, of een vrouw, een eerlijke en verkapte moslimlezer . En het geluid van de haak bestaat uit nuttige woorden, of het luisteren naar de Koran, of een preek van een predikant . En de kikker die vrolijk tjilpt of de stemmen van bewakers of het werk van een wetenschapper binnengaat, en er werd gezegd : het is lelijk . En de slang sist: vechten, proberen, waarschuwen en bedreigend en verwerpelijk van een vijand . Miauw Pussycat drukte en roddels, laster en Lamaze . En Naeem de muis is een ontmoeting en bekendheid met levensonderhoud en schade door een immorele nikab-man of diefstal . En Gham Al-Dabi is nostalgisch voor het thuisland . Het gehuil van een wolf is een waarschuwing voor diefstal . Het geschreeuw van de vos is een waarschuwing om te vluchten en te bewegen, en om een ​​leugenaar te schande te maken . En Awaah Ibn Awi belangrijke dingen in goed en slecht . En de stem van het varken won over rijke en dwaze vijanden . De kruisers haatten het geluid van water, pauwen en kippen, en zeiden : zij zijn het en verdriet . En het geluid van het afscheid van de kraai en het overlijdensbericht . En elk lelijk geluid dat ze horen, is wrok en een goede stem is een plezier en vreugde . Zie ook telefoon ….

…Voorbeelden van visioenen : In dit deel zal ik het hebben over de voorbeelden van enkele van de visioenen van de Profeet vrede zij met hem en enkele van de visioenen van de metgezellen, moge Allah tevreden met hen zijn , en ik begin . Visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ( a ) de visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ik noteer hier aan de overeengekomen Aisha overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh zei : (de eerste is het begin van de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem) op hem door de openbaring van de ware. In de slaap zag hij geen visioen tenzij het tot hem kwam, zoals het ochtendbeen. ) (1) De roman kwam in een ander goed visioen , en het oprechte en gezonde verstand voor een van de zaken van het Hiernamaals in het recht van de profeten . Wat betreft het minimum van dingen , Valsalehh verschilt van oprecht ; Als goede single uit , zijn Fraaa-profeten allemaal eerlijk , kunnen geldig zijn en zijn de meeste , misschien niet geldig voor een minimum dat ook op een visioen is getekend toen hij een visioen zag en door het doden van de eigenaars . En vergeleek Pflq waxen zonder de ander , omdat de zon van profetie het visioen was dat Mpadi licht geeft, er is nog steeds dat licht zelfs de zon kan accommoderen , het was innerlijk Noria was in de bekrachtiging Bakraa Ka mijn eerstgeborene , en was innerlijk donker in ongeloof Khvacha als Abu onwetendheid , en de rest van de mensen tussen deze twee statussen elk van hen zoveel als er licht werd gegeven . (2) Voorbeelden van visioenen van de Profeet vrede zij met hem het volgende voorbeeld : ( a – 1) van Anas, moge Allah tevreden met hem zijn vanuit de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Paradise Fright ging een paleis van goud binnen . ik zei : Voor wie is dit . Ze zeiden : Voor een jonge man uit de Qoeraisj , ik dacht dat ik hem was ze zeiden. : Om Omar bin Al-Khattab . (3) dit gesprek kwam in de roman van een ander : ~ Terwijl ik werd slapen, zag me in het paradijs ~ en zei :~ Zij zeiden : Omar, ~ zeggen : Jibril en zijn Mullah Ikh ~ kwam in de juiste uit de hadith van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zei : de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede : “ Terwijl ik sliep, zag je me in de hemel , en er was een vrouw die de wassing deed naast mijn paleis , dus ik zei : Voor wie is dit? Ze zeiden dat Omar zijn jaloezie Follette vals spel verklaarde . ~ Riep Omar, moge Allah tevreden met hem zijn en zei : Je viel O Boodschapper van Allah, vrede zij met hem aan? In de roman toen Imam Ahmad : Abu Hurairah zei : Riep Omar We zijn allemaal in deze Raad met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem. op hem Omar zei : vader van je, O Boodschapper van Allah , ? Oalik aangevallen en wassing hier Alaudhaeh die netheid en Hassan als het paradijs is niet een huis opdracht , heeft zoon zei steen (4) , dat de vrouw, die de bewaakte apostel volgende naar het paleis is een geluid of was in leven toen zag hij haar Profeet vrede zij met hem in het paradijs samen met een kort leven zal hij het van de mensen van het Paradijs afleggen omdat de ziener de Boodschapper van Allah is, vrede zij met hem , en samen met een kort leven is onderhevig om aan te geven dat het zich bewust is van zijn opvolging en het was zo . ( a – 2 ) Op gezag van Abdullah bin Omar, op gezag van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei hij : “ Terwijl ik sliep, toen zag ik een beker met melk erin , ik dronk het zodat ik kon zien dat mijn irrigatie in mijn nagels liep. ” Toen gaf ik Omar bin Al-Khattab mijn gunst . Ze zeiden : Wat heb je dat uitgelegd, o boodschapper van God? Hij zei: ~ Wetenschap .~ (5) Hier Wa’el de Profeet vrede zij met hem melkwetenschap Sommige wetenschappers brengen een verband tussen melk en wetenschap door te zeggen : melk Rizk geschapen door Gods goed tussen de bloedslakken Vrt zoals wetenschappelijk licht getoond door God in de duisternis van onwetendheid , Vdob spreekwoordelijk in een droom als degenen die melk besloten uit bloed en bloed, hij is in staat om kennis te creëren uit twijfel en onwetendheid, en om werk te behoeden voor nalatigheid en misstap . In het gesprek dat de wetenschap van de Profeet vrede zij met hem in God het niet een graad in de te bereiken is , omdat hij dronk, totdat hij zag irrigatie uit de ledematen , en terwijl het geven van hem de voorkeur leeftijd is onderworpen aan een verwijzing naar wat er is gebeurd tot het tijdperk van God , zodat hij Aeachzh in God de schuld krijgt . (6) ( a – 3 ) en Aisha, moge Allah tevreden met haar zijn : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ~ Aritk in een droom drie nachten, ik ontving je koning in de diefstal van zijde zegt : Deze Amrotk . Vokhv van . je gezicht Als je bent , zeg ik : dat dit is van God, zal het worden doorgegeven . Afgesproken woord van de stoom ). (7) en de betekenis van : diefstal van zijde : jurk of witte doek van zijde . het wordt opgemerkt in het eerste voorbeeld, het derde voorbeeld van de visioenen van de profeet vrede zij met hem dat de profeet vrede zij met hem niet Aabarhama Omar en Aisha , Begrijpen of het visioenen zijn waarin de visie op haar gezicht en nominale waarde is hoeft niet uit te drukken en te interpreteren , zei zoon een steen in Zijn uitleg van de hadith van Ibn Omar en zijn visioen van vuur dat sommige visioenen geen uitdrukking behoeven . (8) Het visioen van Abdullah bin Omar was door de Profeet vrede zij met hem het visioen wanneer de eerste Omar ibn al- Khattab drinkt, moge Allah tevreden met hem zijn melk wetenschap ———— —– (1 ) was het met Aisha eens . Overgeleverd door Bukhari in het boek om de deur van de eerste uit te drukken, is het begin van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ware dromen (351 \ 12 ) , en geleid door een moslim zoals in het nucleair uitgelegd in het boek van geloof in de deur van Leptis openbaring aan de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( 2/197 ) – vorige referentie . (2 ) Zie Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie , de paleisdeur in een droom (416 \ 12 ) – op – overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de palm Anas bin Malik, zie uitleg bv Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Vorige referentie . En Tirmidhi vertelde in Sahih Sunan al- Tirmidhi in het boekpersonage en de deur van de deugden van Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn – gepubliceerd Dar herleven Arabisch erfgoed – Beiroet . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/393) _ op – Muslim zoals in de nucleaire (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 /41 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions van de Profeet vzmh en dromen van het gezelschap , gepubliceerd Dar Vanguard , Cairo : 1412 van R 5 . (7) Het werd opgenomen door Al-Bukhari zoals in Al-Fath (12/399), vorige referentie en (7/223), en het werd overgeleverd door Muslim zoals in Al-Nawawi (15/202) in het Boek van de deugden van de metgezellen en in de deugd van Aisha, moge God tevreden zijn met haar, eerdere verwijzing . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie (12/419). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…De oproep tot gebed in een droom duidt de bedevaart aan als de oproep tot gebed plaatsvindt in de maanden van de hadj, en het kan duiden op roddelen op een manier die beweging, mobiliteit en voorbereiding op oorlog stimuleert, en het kan duiden op diefstal, of de hoogte van de graad, de eervolle positie, de hoogte en het gehoorde woord, en de vrouw voor de single . Misschien gaf hij het juiste nieuws aan . En als de oproep tot gebed anders dan de qiblah, of de oproep tot gebed in een andere taal dan het Arabisch, of daarmee een zwart gezicht had, kan hij ons vertellen over liegen en roddelen . Misschien duidde dit op de Ba’a en de Kharijieten in dat land . De muezzin is de oproeper tot het goede, de makelaar of de huwelijkscontractant, de boodschapper van de koning of zijn wenkbrauw, of de oproeper in het leger, en als de vrouw toestemming gaf in een droom in de minaret van de moskee, verscheen er een grote innovatie in het land, en als de oren van de jonge jongens de koning overnamen, vooral als de oproep tot gebed op het verkeerde moment was . En wie zag dat hij een baken opriep en gekwalificeerd was voor de staat, hij verkreeg evenveel een mandaat als hij zijn stem bereikte en eindigde bij hem, en als hij de staat niet waardig was, werden veel van zijn vijanden president over hen, zelfs als hij een handelaar was die van zijn vak profiteerde . De oproep tot gebed kan duiden op smeking, gerechtigheid, gehoorzaamheid en goeddoen, of veiligheid en bevrijding van de samenzweringen van Satan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept in een bron, en als hij zich in een ongelovig land bevindt, roept hij mensen op tot de methode van religie, en als hij zich in moslimlanden bevindt, dan is hij een spion, en hij kan de eigenaar geweest van een ketterij waartoe hij mensen oproept . En wie ziet dat hij de oproep roept en moslim is, dan beveelt hij het goede aan . En wie ziet dat hij belt en niemand beantwoordt hem, dan komt hij uit een volk van boosdoeners . En wie zag dat hij op het dak van zijn buurman kwam, zou zijn buurman over zijn vrouw verraden . En wie ziet dat hij roept op het dak van de Kaaba, dan is hij een ketter of beledigt hij de metgezellen van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed reciteert terwijl hij ligt, dan provoceert zijn vrouw mensen en irriteert mensen met haar tong, zelfs als hij celibatair was, trouwde hij . En wie zag dat hij op de markt kwam, is een dievenspion . En wie zag dat hij bij de deur van de sultan aanriep, zou van de waarheid getuigen . De oproep tot gebed in de steegjes en markten duidt op een goed leven, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed in een karavaan oproept, wordt beschuldigd van diefstal . De oproep tot gebed kan ook het vertrek van de partner aangeven . En degene die zag dat hij naar een plaats riep waar de ouderdom van de plaats werd vernietigd en er waren veel mensen in . En wie zag dat hij in de badkamer belde, zou koorts hebben . De oproep tot gebed of het verheffen van de stem in de herinnering aan de Almachtige God duidt op de nabijheid van de oudsten, vooral als de oproep tot gebed met een prachtige stem is en mensen ernaar luisteren . Maar als de oproep tot gebed werd veranderd, of hij knoeide ermee, of hij veranderde de herinnering aan de Almachtige God, of als de awrah werd blootgesteld, duidt dit op een slechte roekeloosheid en leed . En wie ziet dat hij de oproep roept tot een bijeengekomen volk, dan roept hij mensen op tot de waarheid en zij zijn onrechtvaardig . En misschien duidt de oproep tot gebed op begrip in religie . De oproep tot gebed kan een gebed zijn voor een bevel op gezag van de sultan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed doet en de takbier en het gejuich niet uit zijn hoofd leert, zal spijt hebben van zijn vijand . En wie ziet dat hij roept in de lucht en dat mensen hem hebben geantwoord, dan roept hij mensen ten goede en zij antwoorden hem . En wie ziet dat hij de oproep een of twee keer heeft gegeven, en blijft en bidt volgens de verplichte gebeden, de Almachtige God zal voor hem zorgen voor de hadj en umrah . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept op een heuvel die is beïnvloed door het mandaat van een niet-Arabische man, en als hij niet gekwalificeerd is voor de staat, dan zal hij een winstgevend beroep of een groot ambacht uitoefenen. Hij roept mannen op tot verzoening . Als de toestemming voor een huis geldt, gaat zijn familie dood . En wie een jongen ziet roepen, dan zijn zijn ouders onschuldig aan leugens en leugens . En wie zag dat hij riep om plezier en spel, God beroofde hem van zijn verstand . Wie de oproep tot gebed op de markt hoort, duidt op de dood van een man van de markt . Hij die op een vuilnisbelt verdient, zal een dwaas persoon uitnodigen om zich te verzoenen, en een dwaas zal dat niet van hem accepteren ….

…Wat betreft de twee mannen, ze verwijzen naar de ouders, twee broers en de twee partners, wie denkt dat er een ongeluk bij hen is gebeurd, dan zijn interpretatie van hen, en wat betreft de bovenarmen, het zijn broers of twee zonen, hij heeft gerealiseerd. En zijn vriend en de alimentatie die hij spaart, en de lengte van de handen is een geschatte toename en hun tekort is daar tegen. En wie zag dat zijn hand was afgesneden en ervan gescheiden, zijn broer, partner of vriend stierf, of wat er tussen hen werd onderbroken in termen van continuïteit en harmonie, en het kan een eed zijn afgesneden om erbij te zweren en misschien was het ook zo. het afsnijden van een werk of anders dan de kost, anders zou het zijn barmhartigheid afsnijden. De ziener is een van de mensen van gerechtigheid die is afgesneden van incest, en er werd gezegd dat het zien van de afgehakte hand een beschuldiging is van diefstal of diefstal. En wie ziet dat zijn linkerhand is afgehakt, verbindt zijn verwantschap en ziet in zijn familie al het goede, en wie ziet dat zijn handen of een van hen gebroken is, het is een gesel die hem treft, en wie ziet dat een hand is witter dan de andere, dan is het. Hij ontsnapt aan het kwaad en overwint zijn tegenstanders, en als hij ziet dat hij zijn handen waste en ze schoonmaakte, is er niets mis met hem. En wie ziet dat hij zijn hand zonder pijn snijdt, dan is zijn hart gehecht aan de liefde van iemand, en er werd gezegd dat de handen de lengte van het leven afsnijden, en wie ziet dat hij op zijn handen loopt, is afhankelijk van sommige van zijn familieleden en die zagen dat hij ontsproot. Hij heeft wat hij ontkent als hij wakker is, dus het is niet Mahmoud. En wie ziet dat hij een hand in hand heeft, dan stopt hij de zonden, en wie ziet dat hij klapt, het is aan twee kanten, er werd gezegd vreugde en plezier, en er werd gezegd dat er geen voordeel in zit en op de poten slaan op het eerste gezicht duidt op het optreden van een calamiteit…

…Al-Ayyar zijn visioen in een droom duidt op de magiër, die de mens fascineert met zijn woorden en trucs . En misschien te herkennen aan diefstal, tovenarij en geldverspilling ….

…Khaled Al-Asfahani zei: ~Wie ziet dat hij een mal in zijn schoenen stopt , trouwt met een vrouw, en als hij de kleur van de pantoffels kent. ~ De uitdrukking van een vrouw is de kleur ervan, en wie ziet dat hij verbergt het is diefstal van zijn pijn ….

…Wat zijn de belangrijkste richtlijnen voor degenen die expressief wilden zijn? Ik zie het verlangen om lid te worden van de commentatoren van vele leden en leden, en dat beviel me, en zoals u opmerkt, hebben we de weg geopend voor de leden om op uw visioenen te reageren, en degenen die zich bij hen willen voegen, moeten schrijven naar mij op de privé-mail, zodat we zijn verzoek in overweging nemen, of het nu wordt geaccepteerd of afgewezen . En ik adviseer degenen die eerst met kennis willen leren en een visie willen uiten; Een wetenschap die sterk afhangt van uw indruk van de persoon van het visioen doordat u zijn woorden verslindt en daardoor de essentie van zijn persoonlijkheid kent, om zo de ware betekenis van zijn visie te bereiken, zo God het wil . Daarom hoop ik dat je zijn woorden onderzoekt, hem leert kennen door de symbolen van zijn visioen, en je niet haast, en jezelf afvraagt ​​hoe Ibn Sirin, moge God genade met hem hebben, onderscheid maken tussen twee mannen die één visioen zagen, dus zei hij over een van hen een dief, en zei hij over de ander dat hij de bedevaart zou verrichten? Het antwoord is dat hij ze zag, en de karakteristiek van een van hen was goed, dus legde hij hem uit dat hij de hadj uitvoerde, en de karakteristiek van de ander was anders dan dat, dus beschuldigde hij hem van diefstal . En jij, mijn broer, de oversteekplaats, zie niet degene die het visioen voor je schrijft op dit forum, dus wees voorzichtig met de urgentie en geef het visioen niet door tenzij het je duidelijk is wat de details van de eigenaren zijn, wat ik vroeg niet willekeurig, maar veeleer na lange ervaring en lijden, met de visioenen en hun eigenaren . Denk na over de woorden, er is een verschil tussen de woorden van de wereld en die van anderen, en er is een verschil tussen de woorden van de student en de werknemer, de prins, de rijken en de armen, en elk van hen heeft een betekenis dat past bij hem als je de uitdrukking uitspreekt, dus kun je dit opmerken en erover nadenken, o God, zorg voor je ! Ik zag de geschreven visioenen en ik druk ze nog steeds niet uit, behalve dat de vraag naar de uitdrukking van dit type hoog is en soms moeilijk te horen is, maar het is voor veel van de vragenstellers onmogelijk. Hij dwong me me terug te trekken uit deze beperking en de schriftelijke visioenen tot uitdrukking te brengen, hoewel ik zeg en nog steeds zeg dat de nauwkeurigheid ervan veel minder is dan de visioenen die horen uitdrukken en dit is een hogere graad, of persoonlijk, en dit is de hoogste graden . En te weten dat het tijdstip waarop u het visioen zag erg belangrijk is; Wat zijn de visioenen van de winter, anders dan de visioenen van de zomer ,,,, omdat het vuur in het eerste prijzenswaardig is, en in het tweede verwerpelijk, dus geef niet op met het kennen van de tijd van het visioen . En de laatste van deze aanwijzingen, voor de verteller, zijn visie, is te weten dat het visioen een massa is en vaak één betekenis heeft, dus verdeel het niet, en onthoud een deel en laat delen achter waarvan je denkt dat ze er geen hebben. betekenis, terwijl het erg belangrijk is voor degenen die het uiten. De visioenen die het heden aangeven, zijn vaak hun uitdrukking voor hem. Het is gerelateerd aan het visionaire heden, dus als je er in de war over bent en de betekenissen van de symbolen talrijk zijn, en dit gebeurt vaak, dan hoef je de eigenaar niet te vragen naar het onderwerp dat hem op dat moment bezighoudt, aangezien het voor u de horizon kan openen om het visioen te ontcijferen, en de vraagsteller moet waar zijn over de oversteek en hoeveel mensen mij hebben verteld over zijn omstandigheden waarin hij leeft. In de uitdrukking van zijn visie werd hij gered van een financiële, familie- of procescrisis, en dit gebeurt vaak, en dit ding wordt niet beledigd bij de kruising, maar geeft eerder zijn eerlijkheid aan en zijn gretigheid om de vraagsteller te dienen, en het valt mijn broer op dat er tegenwoordig minder mensen zijn dan degenen die inspiratie uitdrukken. Hij is degene die de waarheid op zijn tong vervult, en de eigenaar wordt de inspiratie genoemd, die erin slaagde de betekenis van de vragensteller op dat moment te verdiepen, en ze hoefden de vragensteller niet te vragen, maar waar zijn wij en deze, en God heeft genade met een persoon die zijn eigen lot kende ,,,,,, God weet het het beste…

Diefstal : De onbekende dief is de koning van de dood, en de bekende dief profiteert van wat hem is gestolen met kennis, advies of voordeel. Als hij ziet alsof een onbekende dief zijn huis is binnengekomen en zijn deken of zijn tas of zijn kledingstuk heeft gestolen, sterft zijn vrouw en stal het huis een vrouw die trouwt ….

…En wie ziet dat een aap op zijn schouder heeft, zal diefstal uit zijn huis halen ….

…Het is in een droom verraad . De onbekende overspelige vrouw is beter dan de bekende . Overspel is diefstal, omdat de overspelige zich verbergt als een dief . En wie een overspelige vrouw ziet die namens zichzelf komt, krijgt verboden geld, en wie ziet dat hij overspel heeft gepleegd met een mooie jonge vrouw, zet zijn geld op een beveiligde plaats . En wie ziet dat hij overspel heeft gepleegd, en de straf is tegen hem ingesteld, en hij was een machtige autoriteit, zijn autoriteit, zelfs als hij, de ziener, gekwalificeerd was voor het mandaat, en hij werd over hem geëxcommuniceerd en kreeg een prominente positie . En wie ziet dat hij overspel heeft gepleegd met een vrouw die hem kent, wil iets van zijn geld afnemen . En wie in een droom het vers reciteert dat zegt : (De hoereerder en de overspeler, geselen dan elk van hen honderd zweepslagen ). Het beukt ….

…Kat : is een kat, een kat, verschilde in zijn interpretatie, zou de server bewaken , en er werd verteld dat het de dief is van de mensen van het huis, het vrouwtje en vertelde hem dat een vrouw ziek was – bedrieglijk schaamteloos, en toegeschreven aan beide cruisen Palmra en bewaakt en Echtlsh en stelen, het zal hem pijn doen en hem helpen, de gebeten of gekrast Hij werd verraden door iemand die hem bedroog, of het zou hem ziek maken . Ibn Sirin zei altijd : het is een Sunnah-ziekte . En als de katachtige wild is, dan is het ernstiger, en als het een stille cent is, dan is het Sunnah waarin het comfortabel en vreugdevol is, en als het wreedheid en veel kwaad is, dan is het een jaar van ergernis, en het zal vermoeidheid en angst in zich hebben . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag een cent zijn hoofd in de maag van mijn man steken, dus nam hij er iets uit en at het op, en hij zei tegen haar : Als je je visioen gelooft, ze zullen vanavond de winkel van je man binnengaan en driehonderdzestien dirham van hem stelen. Als neger namen ze hem mee en eisten de diefstal, dus namen ze die van hem terug . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd : Hoe wist je dat en waar heb je het vandaan gehaald? Hij zei : De katachtige is een dief, de buik is de schatkist, en het eten van de katachtige daarvan is een koopje. Wat betreft de hoeveelheid geld, ik haalde het van de rekening van de kameel, en dat zijn : de zesenzestig, de middag vijftig, de waw zes en de r’s tweehonderd, dus dit is de som van de katachtige ….

…De stamper is in een droom een ​​slechte man, de eigenaar van een delirium . Het zien van al-Harras in winterdagen geeft de permanente voordelen en halal-voeding aan . Misschien duidde het op diefstal en mishandeling ten tijde van de magie ….

…Aisha, moge de Almachtige God tevreden met haar zijn, zei dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Ik heb het je twee keer laten zien voordat ik met je trouwde. Ik zag hoe de koning je in een stuk zijde droeg, dus ik zei hem dat hij het moest blootleggen , en jij was het. Ik zei dat dit van God komt, hij geeft het door, en toen zag ik hoe hij je droeg in de diefstal van zijde, dus ik zei Stel bloot, openbaar, en als jij het bent, zei ik dat dit van God komt, het zal het passeren . In de betekenis ervan prezen sommigen van hen haar, moge de Almachtige God tevreden met haar zijn, uit een aantal verzen : Het is zeldzaam. Abu Huraira, moge God tevreden met hem zijn, zei: De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Terwijl ik sliep, zag je me in de hemel, en als een vrouw de wassing verricht naast een paleis, toen zei ik tegen wie is dit paleis? Georkestreerd, Umar ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, huilde en zei toen: “Ben je jaloers, o Boodschapper van God ….

…Van wanhoop, wezen, pijn, ontbering, paniek, struikelen, fronsen, naaktheid, isolement, afstoting, diefstal, belediging, vernedering, verlies, verraad, gevangenschap, zware zwangerschap, ellende, tirannie en waanvoorstelling Wat betreft de wanhoop door de zaak : het bewijs want opluchting en redding is dat de Almachtige God zegt : ~ Toen ze van streek waren, werden ze gered .~ En de Almachtige zei : ~ Zelfs als de apostelen werden vervolgd en dachten dat ze hadden gelogen, zou onze overwinning hun toekomen .~…

…De aap is in een droom een ​​man bij wie er elk defect is, dus als hij een aap doodt en verslaat, wordt hij ziek en geneest hij er dan van, en als de aap hem verslaat, lijdt hij aan een ziekte die niet te genezen is. . En er werd gezegd : de aap is een man die grote zonden brengt . En wie apenvlees eet, zal worden behandeld voor een gebrek waarvan hij niet kan worden genezen, of hij zal nieuwe kleren krijgen . En wie ziet dat een aap hem bijt, krijgt ruzie tussen hem en een persoon . De aap is een sluwe man, een bedrieglijke tovenaar en een ziekte . De aap is een verslagen vijand . En wie ziet dat hij op een aap rijdt, verslaat een vijand . En wie ziet dat hij hem een ​​aap heeft gegeven, is een vijand die hij zal winnen . En wie ziet dat een aap het op zijn schouder draagt, haalt diefstal uit zijn huis en is er beroemd om . En er werd bij de aap gezegd dat hij zich ellendig voelt tegenover wie hij ook als zijn bezit of dragen zag . De aap is een man wiens genade groot blijft . En de aap is een man die vijanden, ongehoorzaamheid en vervallen in wat haat vereist, zoals een varken, aanduidt, en misschien duidt hij op de Joden, en het eten van zijn vlees is gebrek en behoefte . De aap is een arme, behoeftige man wiens genade is weggenomen ….

…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een ​​imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan ​​en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt ​​witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt ​​hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….

…Al-Kirmani zei: “Wie zag dat hij een kitten doodde, hij zou de dief verslaan en zijn vlees zou aan twee kanten worden geïnterpreteerd door het geld van een dief en het geld van de diefstal ….

…Leren Een persoon leert in een droom over een Koran die hij ontvangt, of een profetische hadith die hij schrijft, of een wijsheid die hij leert, of een industrie die hij leert, wat duidt op rijkdom na armoede en leiding na misleiding . Als de ziener vrijgezel is, trouwde of een zoon heeft, of iemand vergezelt die hem leidt en naar de waarheid leidt, en als hij diefstal, immoraliteit of ongeloof leert, is dit een bewijs van zijn dwaling na zijn leiding, of zijn armoede na zijn rijkdom, of hij afvallig naar zijn geloof, God verhoede ….

…Een prei is een levensonderhoud in een droom van een dove man . En er werd gezegd : wie het eet, eet verboden en lelijk geld in lelijkheid, ter ere van oneerlijkheid of diefstal . En als hij het gekookt eet, heeft hij berouw en keert hij terug voor onwettig geld . En wie een prei pakt, zegt een gezegde waar hij spijt van heeft ….

…Hij is in een droom een ​​dienaar . En er werd gezegd : een dief uit het huishouden . En er werd gezegd : de vrouw van hem is een bedrieglijke slechte vrouw . En als een kat erop bijt of krabt, wordt hij ziek, en als de kat wild is, is hij ernstiger . En wie zag dat hij zijn kitten verkocht, zou zijn geld uitgeven . En wie het vlees van een snurk eet, leert magie . En wie ziet dat hij in een kat is veranderd, leeft van voyeurisme . En wie ziet dat een snora een huis binnenkomt, een dief zal dit huis binnenkomen . En de kat in een droom duidt het boek aan, omdat de Almachtige God zei : (En ze zeiden : Onze Heer, haast je naar ons, we zullen vallen voor de dag des oordeels ). Misschien duidt de kat op de koppigheid van de vrouw en kinderen, strijd en diefstal, hoererij en gebrek aan vervulling, afluisteren, knipogen, fluisteren en hard geluid, en misschien wijst hij op de jongen van hoererij en klootzak, en duidt hij op de persoon die van harte liefheeft van mensen door te springen en te dansen . Als de kat en de muis, of de wolf en het schaap, een teken waren van huichelarij en bewondering, of van eerlijkheid in de kudde . Misschien duidt het poesje op de vrouw die graag kinderen opvoedt en hen disciplineert . De kat die een mens krabt, duidt op een moedjahid-vijand . En de civetkat zag zijn visioen in een droom die indicatief was voor een man in wie de zichtbaarheid van de goddelozen en de moraal van het goede…

…Zand zien in een droom duidt op fraude en diefstal, en brengt Mamelukken en slaven, voordelen en winst uit reizen . En zand in een droom is geld als het niet vaak is, en er wordt veel zand bezet in deze wereld en religie . En wie ziet dat zijn hand in het zand ligt, wordt in de war gebracht door een wereldse orde . En als het zand toenam en toenam, zou de interpretatie kwelling zijn . En wie ziet dat hij het zand heeft teruggewonnen, of verzameld, of gedragen, dan zamelt hij geld in en zal hij gezond zijn . Loopt hij in het zand, dan heeft hij te maken met een druk werk in een religie of een wereld . Misschien gaf de zoektocht in het zand de beperkingen aan . En zand staat voor dood, leven, rijkdom en huisvesting . Misschien duidde het erin lopen op zorgen, verdriet, rivaliteit en grief . En zand is zwoegen, vermoeidheid en ontbering, en er is niets goeds in voor een vrouw als zijn vee erin is, want dit is een bewijs van haar verwijding, en evenzo als een man met moeite loopt . En het rode zand geeft de geweldige positie van werklozen aan . En wit zand is een bron van inkomsten voor de meesters van de tijd en astrologen . En het gele zand duidt op het berouw van de patiënt en zijn goede beurt . Het zand dat is verzameld in de wortels van bomen en planten duidt op levensonderhoud ….

…De hand is in een droom de welwillendheid van de man, zijn rug en zijn steun . Wie ziet dat zijn hand lang en sterk is, en hij is een heerser, dan zal hij overwinnen met zijn vijanden en de macht van zijn assistenten en zijn pooiers . En wie ziet dat zijn handen gespreid zijn, is een edelmoedige man die alles uitgeeft wat hij heeft . En wie ziet dat hij op zijn handen loopt, is afhankelijk van iets waar hij om vraagt ​​van zijn broer, zoon of partner . En als hij ziet dat zijn rechterhand van goud is, dan zijn zijn verdiensten en zijn onderdrukking verdwenen . Als hij ziet dat zijn linkerhand zijn woord is, dan ontkennen zijn broers hem of ontkennen zijn vrouw of partner hem . En als hij zag dat zijn hand het onder zijn oksel bracht en het er toen weer uithaalde, en er licht op viel, en hij een kennisstudent was die een leiderschap verwierf in zijn kennis, zelfs als hij een handelaar was die een presidentschap won en een mannetje . Als er water uit zijn hand komt, krijgt hij geld . En de handen duiden de rang en de twee zonen en de staat aan, en ze duiden de goede daden aan van degene die neemt en geeft met zijn handen . De rechterhand geeft een zoon, vader, vriend of degene aan die de juiste plaats voor u inneemt . En de linkerhand duidt de vrouw, moeder, zus, dochter en slavin aan . Als hij ziet dat hij een van zijn handen heeft verloren, geeft dat aan dat hij een aantal mensen heeft verloren waarnaar deze hand wees . En wie zijn hand afgehakt ziet, geeft de dood van zijn broer, vriend of schrijver aan, of de intimiteit tussen hen is gedaald . En wie een stuk in zijn hand ziet, zal te lang zijn voor mensen . Met dank, genade, vrijgevigheid en vrijgevigheid . En wie een heerser ziet die zijn handen en voeten zonder controverse afhakt, heeft berouw . En wie ziet dat hij geen hand heeft, dan is hij een minnaar . En wie van de gouverneurs zag dat zijn handen en voeten waren afgehakt . Het is geïsoleerd . En wie zag dat zijn handen gebald waren, gaf zijn gierigheid aan . En wie zag dat hij op zijn handen liep, gebruikte ze voor zijn pensioen . En wie ziet dat hij zijn handen met een mes snijdt, zal zich verwonderen over iets, want de Almachtige God zegt : ( Toen ze hem zagen, lieten ze hem opgroeien en sneden hun handen .) En wie zag dat zijn eed verlamd was, zijn zijn levensonderhoud zou ophouden, of hij beging een ernstige zonde . En wie ziet dat zijn hand goud wordt, geeft aan dat wat in zijn hand is, verdwenen is . En wie ziet dat zijn hand de hand van een profeet is geworden, dan leidt de Almachtige God een volk op zijn handen en drijft goedheid en zegen naar hem toe . En als hij zag dat hij zijn hand in een kom met bloed had gesneden, zou hij het risico lopen opruiend te worden . En wie ziet dat hij zijn hand of een deel ervan eet, dan doet hij iets waar hij spijt van heeft, of het is onrechtvaardig, want de Almachtige God zegt : (En op de dag dat de onderdrukker in zijn handen bijt ). De hand gegraveerd met henna is een vernedering, behoefte of noodzaak . En wie ziet dat zijn eed wordt afgesneden, hij zal een immorele eed zweren, en het kan duiden op diefstal, en wie zijn handen en voeten heeft afgehakt, zal sterven, en misschien gevangenisstraf, beperking of ernstige ziekte, en het kan armoede zijn. of behoefte . En wie een hand zo lang heeft dat hij als een speer is geworden, dan is hij onrechtvaardig, hij daagt de eer van de mensen uit . En van wie zijn hand is afgehakt, hij is afwezig in zijn gezin, of hij keert zich af van zijn werk, of wordt afgesneden van zijn schoot, en hij kan incest en zonde stoppen . Het vreemde is dat als hij zag dat zijn hand werd afgesneden en er bloed uit vloeide, hij geld sloeg en terugkeerde naar zijn land . En wie ziet dat zijn handen worden opgestoken, dan is hij arm van geld of een gebrek aan geld van een zoon of broer of kennis of nieuws, en de hand geeft de industrie aan die erdoor wordt uitgegeven, de belofte van trouw en het verbond . Misschien geeft het verliezen van een hand aan dat de vraag nodig is . En misschien duidde een goede hand op de overwinning op de vijanden . Wie zag dat hij zijn handen schudde, wees op werkloosheid en een boycot . De rijkdom in de hand is het bewijs van de corruptie van religie . En wie zijn handen heeft verloren en een van de mensen van gehoorzaamheid is, zijn vertrouwen in de Almachtige God is goed . En als zijn handen groter werden, toonde hij zijn hebzucht voor de wereld en zijn interesse om die te winnen . En wie de hand van zeven heeft, mist het gebed en volgt de verlangens . En wie linkshandig wordt, het is voordeel en levensonderhoud, want na ontbering is het gemak . Zie ook de palm ….

…En Jaber al-Maghribi zei dat iedereen die zag dat hij op de preekstoel stond, als hij een wetenschapper was boven zijn postuur, en als hij onwetend was, hij diefstal zou grijpen en gekruisigd zou worden ….

…De markt : duidt de moskee aan, net zoals de moskee de markt aanduidt, omdat ze er allebei in handelen en profiteren . En het kan duiden op een slagveld waarin een volk wint en een volk daarin verliest. De Almachtige God noemde jihad een handel in zijn gezegde : ~ Zal ik je leiden naar een handel die je zal redden ~. De mensen van de markten vechten tegen elkaar met zichzelf en hun geld . En het kan duiden op een plaats waar beloningen van beloning en winst zijn, zoals het huis van kennis, banden en het Hajj-seizoen . En van wat op de markt wordt verkocht inferentie naar bewijs . Dit alles was niet de markt was onbekend, dus de vleesmarkt is als een plaats van oorlog met bloedvergieten en ijzer . En de markt van essentie en fijn linnen is zoiets als de keel van dhikr, en de rol van kennis . En de wisselmarkt, zoiets als het huis van de heerser, vanwege de variaties in spraak, gewicht en balans . Wie zichzelf op een onbekende markt ziet, heeft een deal of winst in een handelswaar gemist, en als hij wakker was in een jihad, miste hij het martelaarschap en was hij een opzettelijke voogd, en als hij op hadj was, miste of bedierf hij het, en als hij een student van kennis was, stopte hij ermee of miste een afspraak en vroeg om iets anders dan God, en als daar niets van was, dan miste hij het gemeentelijk gebed in de moskee . Wat betreft degene die steelt op zijn markt bij zijn verkoop en aankoop, als hij een moedjahid is, dan is hij een pelgrim, en als hij een pelgrim is die verboden is te jagen, gemeenschap heeft of plezier heeft, en als hij een geleerde was die was onrechtvaardig in zijn debat of verraden in zijn fatwa’s, of anders zag hij zijn gebed, of zijn imam ging eraan vooraf met zijn buiging of knieling, of niet voltooid Dit is in het gebed van hemzelf, want dat is de ergste diefstal, zoals in de rapporteren . Wat betreft de bekende markt : wie het ziet, is vol met mensen, of ziet een vuur dat erin is gevallen, of een zuiver waterrad dat er middenin loopt, of het hooi is in de winkels gestopt, of een goede wind waait erdoorheen, het levensonderhoud van de mensen wordt tot stand gebracht, en ze zijn gewend aan winsten, en huichelarij zal hun overkomen . Als de mensen van de markt slaperig zien, of de winkels zijn gesloten, of de spin heeft rondgedraaid of op wat er wordt verkocht, dan is er een depressie, of is er een feestdag voor de mensen gevallen . En als hij een markt ziet die is verhuisd, is de status van de migrant verplaatst naar de essentie van waar hij naartoe is verhuisd, zoals de markt van linnen, waar je de butlers erin ziet, want hij verhoogt de winst van de fabrikanten , aangezien de goederen worden gescheiden en achtergelaten . En als de eigenaren van aardewerk en schaarste het zien, zullen hun winsten afnemen en zullen hun inkomsten zwak zijn . En als de eigenaren van potten en pannen het zouden zien, zou er een beproeving op neerdalen, hetzij door een brand, een rivier, of een sloop, of iets dergelijks . Sommigen van hen zeiden : de minimummarkt, de verbreding van de markt, de breedte van de wereld . En er werd gezegd dat de markt onrust en oproer aangeeft vanwege de mensen die ermee te maken hebben . Wat betreft degene die van de markt leeft, het is een goed teken als hij daarin een geweldige creatie of werk ziet, maar als de markt kalm is, duidt dit op de werkloosheid van de marketeers ….

…Verraad is in een droom die tekortschiet in religie en de wereld . Misschien duidde het op de diefstal en de behoefte aan het slachtoffer naar analogie met het verhaal van Jozef, vrede zij met hem ….