Van de mening dat de imam van de moslims en hem Lah : huidig contract beval , tast het de eer en de man eerder aan in de wereld en religie . Als zijn voogd van de verste uithoeken van de moslimgrenzen komt als zijn vertegenwoordiger, dan is hij ook een eer, eer en autoriteit waarin er evenveel vertraging en vertraging is als na die positie vanuit veiligheid . En wie ziet dat hij het huis van de imam is binnengegaan en zich erin heeft gevestigd en gerustgesteld is, dan betreedt hij hem in de kenmerken van zijn bevel, en als hij ziet dat de imam hem iets heeft gegeven, dan wordt hij gekweld door trots, verheffing en autoriteit. zoveel als die gave hem wordt toegeschreven in interpretatie en essentie . Als hij ziet dat hij zonder hem de imam of een heerser bevecht met woorden van wijsheid en gerechtigheid, dan zal hij overwinnen en hem nodig hebben . Als hij ziet dat hij verschilt van de deur van de imam : of de deur van een plaatsvervanger onder zijn plaatsvervangers, dan kunnen zijn vijanden hem geen kwaad doen . Als hij ziet dat hij in een deken ligt met de imam in zijn bed, en er zit geen jas tussen hen in, dan is hij een verademing voor degene die van hem is gestolen, en zijn geld en wat hij als gevolg daarvan bezit, blijft achter aan de imam in zijn leven of dood . De imam zag dat de patiënt : het is een ziekte van religie voor hem en zijn kudde naar zijn plaats . Als hij sterft, is dat corruptie in religie . En imam Al-Adl betreedt een plaats waar zegen en gerechtigheid zullen verdwijnen . Als hij een oneerlijke imam is, dan is hij corruptie en calamiteiten . En als hij eraan gewend is om daarin te komen, kan het hem geen kwaad . En wie eet met de imam al-Adl aan zijn tafel, hij zal worden gekweld door eer en goedheid in zijn religie en wereld, net zoals hij voedsel krijgt, evenals de koning en de autoriteit zoals de imam .