Wat is de relatie van een gelovige of een moslim met een goede visie?   

Wat is de relatie van een gelovige of een moslim met een goede visie? De visioenen zijn wat we over hebben over de kwestie van het profeetschap , en misschien de hadith van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : “ Er is niets over van het profeetschap behalve de evangelisten. ” Ze zeiden : wat is het? Hij zei : ~De rechtvaardige visie wordt gezien door een moslim, of een verhaal .~ Ik zeg dat het misschien zal helpen in dit aspect, omdat het de gelovige bevestigt op het moment van vervreemding en een helper voor hem is, en hem hoop geeft op glorie en bekrachtiging. Daarom interpreteerden sommige geleerden de uitspraak van de Almachtige : De hoeders van God hebben geen vrees voor hen. Noch treuren ze om degenen die het goede nieuws voor hen geloofden en vreesden in dit leven en in het hiernamaals ……. enz. Het vers is dat het goede nieuws het goede nieuws is dat de gelovige in zijn slaap ziet, en het is een bevestiging en een boodschap van God, niet zoals menselijke boodschappen, want het is zonder tussenpersoon, en dit is een van de tekenen Goedheid voor de mens, dat wil zeggen, iemand die een visioen ziet en opmerkelijk is onder zijn aandacht , of corrigeert zijn fouten, en God weet het het beste