…En wie ziet dat er iets uit zijn mond is gekomen dat zijn soort geliefd is, dan is het een toespraak van gerechtigheid en er werd een goede lof gezegd, en als hij ziet dat iets zijn soort haat, kwam uit hem terwijl hij wakker was, uitdrukking is tegen hem ….

…En wie zag dat hij de Koran uit zijn hoofd leerde, maar hem niet uit zijn hoofd leerde, krijgt hem een ​​bezit . Want de Almachtige God zegt : ~ Ik ben terughoudend en deskundig .~…

…Als ze ziet dat er iets haat uit haar vagina uit haar vagina komt, dan is het een kind en is er niets goeds in hem, en als zijn type geliefd is, dan is hij een goede zoon ….

…En de vulva wordt geïnterpreteerd op de gezichten van degene die ziet dat hij een vagina heeft zoals de vagina van vrouwen, omdat het duidt op vernedering en verwarring voor de zoeker ….

…Wat betreft de vulva en de anus, er zijn veel gezichten voor degenen die het uiten . Wie ziet dat zijn vrouw één vagina heeft, geeft aan dat er twee banen bij hem zijn opgekomen, dus een van hen zal produceren en de andere stopt ….

…En wie ziet dat hij een vagina heeft zoals de vagina van een vrouw, dan duidt dit op vernedering, en als een vrouw ziet dat ze twee vagina’s heeft, dan kan het in de vagina en de anus komen, en als ze ziet dat er water uitkomt haar vagina, dan is het dat er een kind naar buiten is gekomen en de vulva is afgesneden. Hij is een jongen zonder iets goeds in hem, en als zijn type geliefd is, dan is hij een brave jongen, en wie ziet dat hij naar de vagina van zijn vrouw kijkt, dan komt hij uit nood en uit angst naar capaciteit, en wie in de vagina van een bekende vrouw een dier ziet dat hij likt, zuigt of rondhangt, geeft aan dat ze immoreel is en niets goeds heeft. Het was onbekend, dus het is niet Mahmoud voor de kijker…

Kijken naar de vagina : Wie ziet alsof hij naar de vagina van zijn vrouw of andere vrouwen kijkt, naar de vagina kijkt of aanraakt , dan houdt hij zich bezig met een gehaat vak . En als hij zag dat hij zonder haar medeweten naar een naakte vrouw keek, zou hij zich vergissen ….

…De opluchting na leed en nood 99 – – Op gezag van Khalid bin Yazid Al-Azdi vertelde Abdullah bin Yaqoub bin Dawood me, hij zei : Mijn vader zei dat de Mahdi me opsloot in een put en er een koepel over bouwde, en Ik bleef daar vijftien pelgrims tot de opvolging van al-Rasheed voorbij was, en elke dag werd mij een brood en een beker water gegeven. Hij leerde de tijden voor gebed. Toen het hoofd van het hoofd van dertien pelgrims in mijn slaap naar me toe kwam en zei : We zijn op Joseph, Heer, dus bracht hij hem uit de bodem van een holte en een wolk om hem heen. Hij zei : ik dankte God en zei : De vagina is gekomen. Hij zei : ik bleef in de buurt en ik zag niets, dus toen het hoofd van het jaar kwam, kwam dat. De volgende zei tegen mij : Moge God hem naar Faraj brengen dat hij elke dag iets heeft in zijn schepping. Hij zei : toen zette ik een cirkel op en ik zie niets. Toen kwam dat na een jaar en zei : Moge het leed waarin ik ben gegaan een relatieve opluchting zijn, dus hij is bang, en de vreemdeling komt. : toen hij Naudet werd, dacht ik dat ik Oozn bid Vdly Li zwart touw en vertelde me : ik zal zijn midden verharden, en ik deed Vokhrgeony toen ik de licht syncope optische Vantlgulwa Pei ontmoette die een compliment over het goede introduceerde en werd verteld : vrede op de commandant van de gelovigen, zei ik : Gegroet de commandant van de gelovigen en Gods genade en zegeningen zijn met jullie , Mahdi zei : ik ben er niet in. Ik zei : Vrede zij met jou, Commandant der Gelovigen, en Gods genade en zegeningen zijn met jou. Oh, Al-Hadi zei : ik ben niet met hem. Ik zei : Vrede zij met u, de Leider van de Gelovigen, en de genade en zegeningen van God. Hij zei : Al-Rasheed, dus ik zei : Al-Rasheed. Hij zei: Ja Jacob, de zoon van David, God kwam voor niemand tussenbeide, behalve dat ik vanavond een meisje voor me op mijn nek droeg, en ik zei dat ik me op je nek droeg en ik viel voor je vanuit de plaats waar ik was. en ik heb je eruit gehaald. Hij zei : eerde me en liep naar mijn stoel. Hij zei : Toen vermomde Yahya bin Khaled me alsof hij bang was dat hij de Commandant van de Gelovigen zonder hem zou overwinnen, dus ik was bang voor hem, dus ik vroeg om de hadj, dus hij gaf me toestemming, en hij woonde nog steeds in Mekka tot hij stierf daar (1)….

…En er werd gezegd dat als een vrouw zag dat er een vis uit haar vagina kwam, dit door het meisje zou worden geïnterpreteerd ….

Wie ziet dat hij de vagina van een vrouw behandelt zonder de man, dan krijgt hij voor haar een vagina, waarin deze gebrekkig en zwak is ….

Jaber al-Maghribi zei: ~Wie zag dat hij de vrouwenvagina droeg, dit duidt op de waakzaamheid en verlegenheid van mensen en de schuld .~…

De vagina van een vrouw : een vagina, en als ze ziet alsof er water in haar vagina is gekomen, krijgt ze een zoon . En zien dat hij terugkeerde van ijzer of nul duidt op wanhoop bij het verkrijgen van het gewenste ….

Als de vagina klein was, had zijn vijand de overhand, en als hij groot was, had zijn vijand de overhand ….

Als hij haar vagina achter haar ziet, dan hoopt hij op het goede en op genegenheid dat zij zijn vijand is ….

En wie aan de vagina van een bekende vrouw een dier zag dat gelikt of gezogen werd of eromheen cirkelde, geeft aan dat ze immoreel is en dat er niets goeds in haar is, en als ze onbekend is, dan is het niet prijzenswaardig om de zoeker, en er werd gezegd dat er een wereld over haar zweeft die geen geest heeft ….

En wie ziet dat hij een vagina heeft zoals de vagina van een vrouw, dan wordt hij vernederd, onderdanig en verachtelijk, en als het in een ruzie is die zijn tegenstander verzoent, en als de vrouw ziet dat ze een man heeft zoals een man en een baard als de zijne, als ze een kind heeft dat zijn volk overwint en als ze zwanger is, brengt ze een jongen en als ze niet zwanger is, zal ze nooit een zoon baren en mag ze vertrekken. Het visioen gaat naar haar koning, haar echtgenoot, haar vader of haar broer, en er werd gezegd dat er een eer was voor een van haar mahrams ….

…Al-Kirmani zei dat de vulva als het van brokaat was en het werd gedragen als het het waard was, dan Mahmoud, en als het het niet waard is, dan is het niet Mahmoud en is het eenvoudige brokaat beter dan zijn kleur, en de smet en de vulva duiden op goed en voordeel, en de vulva, als deze is gemaakt van wol of katoen, duidt op de toename van religie en de goedheid van de zaak ….

…Als iemand in een droom in verschillende talen spreekt, geeft hij aan dat hij het verhaal van Salomo in grote mate in bezit heeft, vrede zij met hem . Evenzo, de woorden van vogels tot de zoeker, die aankondigingen zijn van het bereiken van een grote koning, en welbewust en precies . En de woorden van de vogel zijn allemaal goed en goed, en wie ziet dat de vogel sprak, zijn status zal worden verhoogd, en wie ziet dat de slang zijn woord sprak met vriendelijke woorden, hij zal tevreden en goed zijn bij een vijand . En wie ziet dat een dier zijn woord is, dan zal hij sterven, want de Almachtige God zegt : ( En als de woorden op hen vallen, zullen we ze uit de aarde halen om met hen te spreken ). En wie ziet dat zijn hoofd of neus heeft gesproken, wat aan dat orgaan wordt toegeschreven, ontbreekt of er wordt een zware klap aan gegeven, en zijn woord is een boom die aangeeft dat hij iets heeft verworven waar mensen zich over afvragen . En de woorden van het kind, wat hij ook zei in een droom, is waar . Misschien wees het horen van de woorden van het kind erop dat hij in het verboden viel . En de woorden van levenloze voorwerpen, vrede of preek . En de toespraak van het dier zou marteling en vloek kunnen zijn . En de bomen zijn hoog . De woorden van de doden zijn beproeving, en de woorden van de prooi, verdriet van het gezin en het plegen van zonde . En over alles gesproken, als het Boek van God of de Soenna van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, akkoord gaan of redelijk zijn, acceptabel is en onderhevig aan interpretatie, en het is goed voor de eigenaar en moet worden opgevolgd. , en wat in strijd is met het Boek van God of de Sunnah van Zijn Boodschapper, vrede zij met hem, is verboden en moet worden vermeden . En als iets van zijn leden tot hem spreekt, dan is het advies dat door zijn familie en verwanten moet worden aanvaard, omdat zij de martelaren zijn op de Dag der Opstanding met de Almachtige God tegen de ontkenning van zijn actie met hen . De woorden van de muur waarschuwen voor afscheiding en de mensheid met de gevolgen ervan, omdat de gelovige zich zorgen maakt over hen als iemand die over hen spreekt en praat . De woorden van de bomen zijn het bewijs van een ruzie . De woorden van de vijand in een droom duiden op het verstrijken van de periode van desertie, en de vorige werd voorafgegaan door woorden . En de woorden van de Almachtige God tot de dienaar in zijn slaap op de Dag der Opstanding, in het bijzonder, duiden op het verhogen van de status, de nabijheid van de heersers van zaken, rechtvaardige daden en goed gedrag, en duiden op de aandacht van de koning voor de onderdanen met genade en eer . Als de ziener een van de mensen van abstractie is, wordt hij van de wereld ontdaan en omarmd het Hiernamaals ….

…De neus is het centrum van de reukzin en geeft lucht en geuren af ​​aan het lichaam . En de neus in een droom geeft aan wat een persoon moet dragen in termen van geld, vader, zoon, broer, echtgenoot, partner of arbeider, dus wie een goede neus heeft in een droom was het bewijs van de goede toestand van degene die genoemd werd boven, en zijn duisternis of ouderdom duidt op dwang en onderdrukking . Ook is het inademen van de aangename geur het bewijs dat hij high en vriendelijk is . En het grote aantal neuzen in de droom in het gezicht is een bewijs van troost, kinderen en volgers . Als hij ziet dat zijn neus van ijzer of goud is geworden, duidt dat op een gesel die hem treft vanwege een misdaad die hij begaat, omdat degenen die verantwoordelijk zijn voor misdaden hun neus hebben afgesneden . En als de ziener een koopman was en zag dat zijn neus van goud of zilver was geworden, duidt dat op zijn gunst en de overvloed van zijn winst . En misschien geeft de neus aan wat iemand van het nieuws ontvangt op de tong van een boodschapper . De neus kan worden gericht op de spion die nieuws brengt dat niemand kent . En misschien wees hij de vulva of de anus aan vanwege het vuil dat eruit komt . Het kan worden aangegeven door de blaasbalg of blaasbalg waaruit hij in zijn levensonderhoud voorziet, en wie de blaasbalg vernietigd ziet, kan een ziekte in zijn neus hebben gehad . En wie een voordrager, zanger of muezzin was, en hij zag dat zijn neus was uitgeroeid of dat hij verstopt was en geen geur rook, dit geeft aan dat het voor hem niet mogelijk is om te rusten van zijn aanmaak, omdat de neus bedoeld om de adem te laten ontsnappen . Misschien wezen de neus en oren naar de heuvels en kliffen met motten en modder . De neus kan naar de vulva van de patiënt wijzen . Het kan worden aangegeven door dwaasheid, arrogantie en slechte lof. Wie zijn neus krimpt in een droom, arrogantie of krom, wijst op waarheid en vernedering . En wie ziet dat hij zijn neus melaats heeft, dan is dit het bewijs van zijn dood of zijn kwelling met een ramp die een schandaal is, en als het een zwangere vrouw is, dan is het haar dood of de dood van haar zoon . En wie zag dat hij een bloedneus had en bloed sloeg zijn kledingstuk, dan is dat verboden geld dat hem zou overkomen, en als het bloed dik was, dan was dat een kind dat hem zou overkomen . En er werd gezegd : de neus was verloren gegaan door de dood van de eigenaar . En er werd gezegd : wie ziet dat hij twee neuzen heeft, heeft twee zonen, of zijn getuigenis annuleert het getuigenis van twee mannen, of er is een geschil tussen hem en zijn familie . En wie zag dat zijn neus was afgesneden, stierf hij als hij ziek was, en als het correct was, geeft hij aan dat zijn toestand is veranderd en dat hij bankroet is . En er werd gezegd : de neus is de relatie van een persoon, dus wie ziet alsof hij geen neus heeft, er is geen genade voor hem, en als hij een goede geur ruikt, geeft zijn visie de vreugde aan die hem overkomt . En als zijn vrouw zwanger is, zal ze een zoon baren ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei dat het visioen van de kweepeer duidt op de inbeslagname van de sake vanwege de inbeslagname die het bevat , en misschien vliegt het met iets mee als hij het zong in de betekenis : hij gaf hem een ​​paard en vloog weg … daaruit, toen bleef hij denken aan zijn dag en vreesde hij afscheiding omdat de voornaam is … een reis en hij heeft het recht om te vliegen…

Afscheiding is in een droom voor degenen die de Almachtige God geboden heeft om met hem om te gaan, wat duidt op misleiding . Misschien duidde de vervreemding op de uitvoering van het eerbetoon . Misschien gaf het aan wat diaspora en emigratie noodzakelijk maakt . Hij, vrede zij met hem, zei : ( niet onderbreken of opzettelijk )….

…De ring : Wat betreft de ring, het geeft aan wat hij bezit en waartoe hij in staat is, dus wie een ring gaf, kocht of hem gaf, zou autoriteit of koning krijgen als hij een van zijn familie was, omdat de koning van Salomo, vrede zij met hem, was in zijn ring, en het is ook van wat de koningen hun boeken drukken en het meest eervolle hun schatten . De koning kan een huis hebben waarin hij woont en het binnengaat of het bezit, en hij sluit het op haar deur, en het kan een vrouw zijn die met haar trouwt en bezit neemt van haar onschendbaarheid en haar ring breekt of zijn buik erin doordringt, en de kruidnagel wordt haar gezicht, en het nemen van de ring van de Almachtige God kan voor de asceet en aanbidder zijn om veilig te zijn van de Almachtige God voor het slechte bij de voltooiing van de conclusie. En hij nam het van de profeet over, moge Gods gebeden en vrede zijn over hem, of van de wereld, een goed nieuws van het verwerven van kennis, en dit alles is wat de ring zilver is, maar als het goud is, is er niets goeds in, en evenzo als het ijzer is, omdat het het sieraad is van de mensen van de hel, of koper voor wat in de naam van het woord slecht is, en wat gemaakt is met inbegrip van een van de uiteinden van de djinn, zoeken we toevlucht bij God tegen alle kwaad . Er werd gezegd : de ring duidt ook op de vader en de vrouw, of de aankoop van een slavin, huis, dier, geld of voogdij, en als het van goud is, dan is het de vernedering van een man, en er werd gezegd dat wie ziet dat hij een ijzeren ring draagt, duidt op een goed dat hij bereikt na vermoeidheid, en als het van goud is en een kruidnagel heeft, is het moeilijk . De holle en stille ringen zijn altijd goed, en de opgeblazen ringen met een vulmiddel binnenin duiden op moord en bedrog, omdat er iets in verborgen zit, of ze duiden op hoop op iets groots en veel voordelen omdat hun botten groter zijn dan hun gewicht, en wat betreft de ringen van een hoorn of ivoor, die zijn lovenswaardig bij vrouwen . En er werd gezegd dat de ring een grote sultan is, en de ring is de oorsprong van de koning, de lob is zijn prestige, het zegel is de toelaatbaarheid van de sultan, zijn geld en het mandaat, en de ring is zijn bevel en het verbod ervan, en de inscriptie erin is zijn bedoeling en bedoeling . Wie denkt dat de koning zijn karakter heeft ingeprent, krijgt snel het gezag van de koning, spreekt hem niet tegen, want de stempel is sterker dan de ring . En wie ziet dat hij een zilveren ring draagt ​​en die vervolgens uitvoert waar hij maar wil, en het is toegestaan ​​voor hem om dat te doen, dan zal hij autoriteit verwerven . En wie ziet dat hij is gestempeld met het zegel van de kalief en hij is van Bani Hashem of van de Arabieren, dan krijgt hij een groot mandaat, en als hij van de loyalist is of een vader heeft, dan sterft zijn vader en wordt hij een opvolger, en als hij geen vader heeft, dan zal zijn zaak veranderen in iets dat in strijd is met wat hij wenst . En als hij zag dat een buitenstaander een ongeldig mandaat had . En wie een ring vindt, hij heeft geld van de niet-Arabieren, of hij heeft een zoon geboren of getrouwd, en wie de kruidnagel van zijn ring ziet, wordt onstabiel, zijn gezag over de scheiding wordt verstoord, en als hij zijn kruidnagel ziet is gevallen, zijn zoon sterft of is weggegaan met een deel van zijn geld . En wie zijn ring afpakt en gouverneur is, dan wordt hij verwijderd, zijn bezittingen zijn weg, of is zijn vrouw gescheiden . En dat voor de vrouw de dood is van haar man of de mensen die het dichtst bij haar staan, en er is gezegd dat als iemand het draagt, iets dat aan de ring wordt toegeschreven, voor hem zal worden vernieuwd, en wie de ring ziet, wordt verbroken. en weg en de lob blijft, zijn autoriteit zal worden verwijderd en zijn naam, herinnering en schoonheid blijven . En de ring van goud is een ketterij en heeft een hekel aan religie en verraad in zijn bezit en bedrog in zijn kudde, en de ring is gemaakt van ijzer van een dappere sultan of een onderscheidende koopman, maar hij is inactief, en de ring is van geleid door een heerser in hem en dat zijn ze, en de ring met twee lobben is een schijnbare en verborgen autoriteit, en als die ring iets is dat aan handel wordt toegeschreven, dan is het winst. En als het wordt toegeschreven aan kennis, dan geneest het mensen van religie en de wereld . En de strakheid van de ring duidt op comfort en vulva . Wie een ring leent, heeft iets dat niet kan overleven, en wie op een ring met sproeten slaat, heeft iets dat hij nooit heeft gehad, zoals een huis, een dier, een dienstmeisje of een jongen . En als hij ziet dat ringen op de markt worden verkocht, dan verkoopt hij het eigendom van de hoofden van mensen . Als hij zeehonden in de lucht ziet regenen, krijgt hij in dat jaar kinderen . De ring is voor de Arabieren een vrouw, en van de gouden ring wordt gezegd dat het een vrouw is wiens geld op is . En wie het verzegelt met een ring aan zijn pink, verwijdert het dan van haar en steekt het in iets anders, dan leidt hij tegen zijn vrouw en roept op tot corruptie, en als hij ziet dat zijn ring die om zijn ringvinger zat eens in zijn overwinning en eenmaal in het midden zonder bij hem in de buurt te zijn, verraadde zijn vrouw hem . Wie zijn ring verkoopt voor een dirham, meel of sesam, hij verlaat zijn vrouw met goede woorden of met geld . Het kruidnagel wordt geboren, en als het kruidnagel van zijn ring van wezenlijk belang is, dan is het een kracht met goedheid, pracht, veel geld, herinnering en glorie . Als zijn kruidnagel van aquamarijn was, als hij een heerser was, dan was hij een dapper, majestueus en sterk, en als hij in de jongen was, dan was hij een beleefde jongen die een zak zou zijn, en als zijn kruidnagel kralen was, toen was hij een zwakke en beledigende autoriteit, en als de kruidnagel saffiergroen was, dan werd hij voor hem geboren als een kind van een gelovige die een wereld van begrip is, en de ring is van het hout van een hypocriete vrouw of een koning van hypocrisie, en als een vrouw een ring kreeg, zou ze trouwen of baren . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn ring gebroken was . Hij zei dat als je gelooft, je van je vrouw zult scheiden . Het duurde slechts drie dagen voordat hij van haar scheidde . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag dat ik een ring in mijn hand had waarmee ik hem zou verzegelen in de mond van mannen en de baarmoeder van vrouwen, dus hij zei: je bent een man die de muezzin tegelijk roept behalve de tijd in de maand Ramadan, dus het is mensen verboden om te eten en te eten . En wie ziet dat het een zegel is voor een man op klei, dan zal degene die voor hem verzegeld is, autoriteit krijgen van de eigenaar van de ring . En wie ziet dat een koning of een heerser hem zijn ring heeft gegeven, hij doet hem om en hij was dat waardig, en hij kreeg macht, anders zou hij die teruggeven aan een volk dat hem of zijn clan zag of hem onder het volk noemde. of zijn tegenhanger erin, en het verkopen van de ring met de vrouw ….

…Als hij het zag alsof hij vers water dronk, of een krans droeg, of in een vruchtbare boom klom, of zo hoog als een berg . Als hij een afname van zijn ziekte ziet, dan is hij een gebrek aan schulden, en er is gezegd dat het zien van de patiënt een teken is van vulva en spijkers, en een rijkdomschade voor degene die in nood was . Wat de rijken betreft, het duidt op behoefte, omdat de zieken in nood zijn . En wie wil reizen, hij denkt dat hij ziek is, hij zal tijdens zijn reis worden gehinderd door een obstakel, omdat het zieken verboden is zich te verplaatsen . En wie een afname van sommige van zijn emoties ziet, is een afname van geld en genade ….

…Pus is geld dat groeit in een droom, het infecteert en de eigenaar het aanroept, of een uitbuiter exploiteert er elke maand geld van . En er werd gezegd : wie ziet dat pus uit zijn lichaam komt door een wond of iets anders, moet een lading werpen . En pus en etter en wat uit de zweren stroomt, is verboden geld . En er werd gezegd : de kookpus geeft de vulva aan ….

…Abu Said zei dat de prediker, terwijl hij de sokken draagt, een reiswinkel is en Daiqama toont een smal, religie en hun voorzieningen en Daiqama laat na de vagina zien, ofwel zoals aangegeven door de zorg, wat de wijste was, hij is ver van de vagina, maar het is gehoopte nabijheid omdat het is als je de gevolgen van vulva en het nieuwe van mocassins beschermingsgeld verkleint. En als het dragen van pantoffels net als de kleding van mensen met hoge posities is, dan is het compleet in prestige en capaciteit in het leven ….

…De sprong betekent verdriet of vulva in een droom . En springen is de bewaarder van geheimen ….

…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) kleding, omdat het het goede van deze wereld en het hiernamaals aangeeft . De beste kleding is cool en verward, en ze zijn sterker in hermeneutiek dan wol . En koud gestreept in religie is beter dan in deze wereld . En koudheid van Albrism is verboden geld . De twee wezens zijn gewolkte kledingstukken, dus wie ziet alsof hij twee scheppingskledingstukken droeg die over elkaar waren uitgesneden, geeft zijn dood aan . De jurk werd nonchalant gescheurd, de breedte was eraf . En een gescheurde jurklengte is het bewijs van vulva, zoals overleven en trouwen . Als een vrouw haar shirt met korte kleding ziet, wordt ze opgesloten en wordt haar sluier geschonden . En wie zijn hemd aan zichzelf scheurt, hij maakt ruzie met zijn familie en maakt zijn levensonderhoud ongeldig, als hij over elkaar gescheurde hemden draagt, dan is dit zijn armoede en de armoede van zijn zoon . Als je de schepping over de ongelovige heen ziet, dan is het zijn slechte toestand in zijn wereld en in het hiernamaals . En de lelijke patchworkkleding zou duiden op verlies en werkloosheid . Vuil is of het in de kleding, het lichaam of het haar zit . En vuil in kleding zonder vet duidt op corruptie van religie en de overvloed aan zonden, en als het met vet is, dan is het de corruptie van de wereld, het wassen van vuil is berouw, het wassen van sperma is berouw van hoererij, het wassen ervan van bloed is berouw van moord, en het wassen van maagdelijkheid is berouw van onrechtmatig gewin . En verwijder de vuile kleren, het verwijderen van zorgen, en verbrand ze ook . Wat betreft nat worden in een kledingstuk, het is een obstakel om te reizen, of van hun bevel ernaar toe, en het is pas voltooid als het kledingstuk opdroogt . En wie zag dat hij nieuwe lompen had, zou geld hebben gebroken ….

…De badkamer : duidt de vrouw aan om de mizara met hem op te lossen, en de persoon wordt met hem meegenomen als zijn zweet naar buiten komt, als zijn sperma in de baarmoeder valt, en het is als een vulva . En misschien wees hij op de rol van de mensen van de hel en de mensen van het kwaad, strijd en spraak, zoals de rol van overspelers en gevangenissen, en de rol van heersers en verzamelaars voor zijn vuur en onderdrukking of het rumoer van zijn familie en de goede poorten ervan en de overvloed aan water dat erin stroomt . En misschien aangegeven door de zee en ziekte, en naar de hel . Wie zichzelf in een badkamer ziet of iemand anders ziet hem erin, en als hij hem dood ziet, dan is hij in het vuur en het intieme, omdat de hel opmerkzaam is en verschillende poorten heeft, en daarin het intieme en het blozende, en als een patiënt dat ziet, zal ik naar zijn toestand kijken, en als hij ziet dat hij zich buiten het huis van warmte naar het huis van reinheid bevindt, en zijn ziekte is vrij van Wakker, stond ik op . Dus degene die wast en eruit kwam, kwam er intact uit . Als zijn ziekte verkouden was, nam het toe en werd er voor hem gevreesd . Als hij echter wast en witte kleren draagt, in tegenstelling tot zijn gewoonte, en op een boot vaart die niet geschikt is voor hem, dan is dat hem wassen, hem en zijn kist omhullen . En als dat in de winter was, maakte de kramp hem bang . Als hij ziet dat hij zich in het huis van warmte bevindt, dan is hij tegen wat eerder in de uitgang werd genoemd, dan zal de afweging worden gemaakt, en het middelste huis zal zijn voor de zieken die erin zaten, wat aangeeft dat hij bemiddelt in zijn ziekte totdat hij binnenkomt of vertrekt, dan is het ofwel tegenslag ofwel herstel . En als hij niet ziek was, en hij ruzie of nood had in het huis van een heerser, een heerser of een heerser, dan is een oordeel voor hem en hem gebaseerd op de mate van warmte of koude die hij in de badkamer ontving, of glad of spray . Als dat allemaal niet gebeurde, en de man was celibatair, trouwde of woonde een feest of begrafenis bij, en er was lawaai of lawaai, zorgen en verdriet, zoals die in de badkamer, anders zou hij een reden voor hem hebben van de geld van de wereld met een heerser vanwege de stroom van water en zweet, wat geld is . Zweet kan duiden op zorgen, vermoeidheid en ziekte, vooral in de troebelheid en temperatuur van de badkamer . Als hij van zijn kleren is ontdaan, dan is het met zijn vrouw, en ter wille van haar en voor haar gezin en voor haar gezin, zal wat het bad vraagt, bij hem worden uitgevoerd . Als hij in zijn kleren zit, dan is de zaak vanuit een vreemd standpunt of een aantal verboden zaken, zoals de moeder, dochter en zus, zodat ook naar zijn omstandigheden wordt gekeken, en zijn rangen en woonplaatsen worden overgedragen, en wat hij ontmoet of ontmoet door zijn beschikking in de badkamer, en zijn overbrenging daarin van plaats naar plaats . En als hij ziet dat hij het binnenkwam via een kanaal of een kleine energie in zijn deur, of dat er een leeuw, leeuwin, beest, kraaien of leven in zat, dan is hij een vrouw die haar binnenkomt in een versiering, en hij ontmoet met haar de mensen van kwaad en immoraliteit onder de mensen . Sommigen van hen zeiden : De badkamer is een huis van schade, en wie er binnenkomt, wordt gewond door de vrouwen . Duiven zijn afgeleid van hun intieme naam, want ze zijn ham, en duiven zijn een zwager of familielid . Als er warm water in werd gebruikt, zouden de vrouwen overstuur raken, en als het overweldigd was en de badkamer binnenkwam, kwam het uit zijn wolk . Als hij in de badkamer gaat zitten, breekt hij de vrouw en kondigt hij zijn bevel aan, omdat de badkamer de plaats is waar de ‘awrah wordt blootgesteld . Als hij een bad bouwt, zal hij onfatsoenlijk zijn en hem daarmee verafschuwen . Als de badkamer warm en zacht is, dan zijn zijn familie, schoonzoon en familieleden van zijn vrouwen het erover eens, hem helpen en medelijden met hem hebben . Als het koud is, mengt het er niet mee en heeft het er geen baat bij . En als hij het erg warm had, dan zouden ze ruig zijn, en hij zag ze niet blij met hun strengheid . En er werd gezegd dat hij zag dat hij in het warme huis was . Want een man verraadt hem met zijn vrouw, en hij probeert hem tegen te houden, dus hij bereidt zich niet op hem voor . Als het bassin vol is en water stroomt van het warme huis naar het middelste huis, dan zal hij boos worden op zijn vrouw, en als de badkamer wordt toegeschreven aan de toorn van de wereld, en als het koud is, dan zal de persoon die heeft de visie is slecht en met weinig inkomen, en zijn hand bereikt niet wat hij wil . En als hij warm, zacht en sympathiek is, dan zijn zijn zaken van liefde, en hij zal een liefhebber zijn van een staat, die in hem een ​​opluchting en vreugde ziet . En als het erg heet is, dan zal het vruchtbaar zijn, en het zal geen maat hebben, en het zal niet geprezen worden door de mensen . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij een badkamer binnenging, het bewijs was van een huiveringwekkende koorts . Als hij ziet dat hij heet water uit het hete huis heeft gedronken, of het heeft uitgegoten of ermee heeft gebaad op een andere manier dan wassen, dan is dat net zoveel zorgen, angst, ziekte en angst als het hete water, en als hij het dronk. uit het middelste huis, dan is het een stevige koorts . Als hij drinkt uit een koud huis, dan is hij een schilder, en als hij ziet dat hij zich in heet water wast en wil reizen, dan moet hij niet reizen . Als hij wordt ingehuurd door een persoon die zijn voordeel zoekt, heeft hij geen verlichting, want de Almachtige God zegt : ~ En als ze hulp zoeken, zullen ze als een tijd des tijds met water worden behandeld .~ Als het bad, de wassing en de noura worden gecombineerd, neem dan het bad en het bad en verlaat het bad, want dat is sterker in interpretatie . Als hij een onbekende duif in zijn plaats ziet, dan is er een vrouw waar mensen naar zullen kijken . En sommigen van hen zeiden : wie het zag alsof hij een badkamer aan het bouwen was, hij ontlastte zichzelf . En hij vertelde dat een man zag alsof hij in de badkamer was uitgegleden, dus hij sneed het bij een kruising, en hij zei : Je bent zo slecht . Hij liet hem zien dat hij in de badkamer was uitgegleden en zijn been was gebroken ….

…Wat betreft de neus : er wordt gezegd dat het een schoonheid is voor mannen, en er wordt gezegd dat het de relatie van een man is, en als hij ziet alsof hij geen neus heeft, dan is er geen genade voor hem . Als hij ziet alsof hij twee neuzen heeft, duidt dit op een verschil tussen hem en zijn familie, omdat de neus geen vreemde is, dus als hij een goede geur ruikt, duidt dit op een vulva die hem beïnvloedt . Als de vrouw van de visionair zwanger is, krijgt ze een gelukkige zoon . En er wordt gezegd dat de neus, de jongen, en er wordt gezegd dat het prestige en wijsheid is . Er wordt gezegd dat de ouders, en de interpretatie van wat er in de neus komt, het verloop van de medicatie en wat er ook maar slecht voor is, erin terechtkomt, het is een zondaar die het onderdrukt, en wie het ziet alsof het een slang heeft, geeft aan dat het een sterke berekening heeft ….

…Roodheid : een teken voor mannen van prostitutie, zonden en roem, en bloedwoede, en voor vrouwen de vulva ….