…En wie ziet dat dit uit zijn huis komt vliegen in de lucht, en als hij een geleerde is die zijn kennis vergeet, en als hij een positie heeft, dan is hij geïsoleerd, en als hij kinderen had die stierven, mag de koning zijn geld en als hij geen geld had, dan is de straf niet Mahmoud ….

…En er werd gezegd dat wie een regenboog zag die uit de aarde opsteeg en zich vervolgens uitbreidde totdat hij de hemel bereikte, een kwestie aangeeft die verschijnt van de mensen van dat land, en als hij afwezig is, dan zal wat er uit hen verschijnt geen basis hebben, invloed of macht ….

…Wie ziet dat hij uit een put heeft gedronken en de put uit een steen, dan krijgt hij geld van zijn vrouw, en een vrouw zal een familielid van Jah zijn ….

…Wat betreft het geven van borstvoeding, wie ziet dat iemand borstvoeding geeft aan zijn borst, heeft niets goeds in hem voor de zuigeling of voor de vrouw die borstvoeding geeft, en als hij ziet dat hij borstvoeding geeft aan de borst van een vrouw, wordt hij ziek. En als een vrouw ziet dat een man haar melk heeft gegeven, neemt hij zoveel van haar geld af en ze is hatelijk, en als ze ziet dat ze borstvoeding geeft aan haar borst, is dat een erfenis van haar dochter. dat ze borstvoeding geeft uit de borst van een man, er is niets goeds in hem, en als ze borstvoeding krijgt uit de borst van een andere vrouw, dan is er een verschil van mening. Het zuigen aan de penis is goed voor het geven van borstvoeding en het geven van borstvoeding en het verkrijgen van goedheid en het wegnemen van een behoefte. Wat de leden betreft, als het wordt omgedraaid, is het beter voor de zuigeling en zit er niets goeds in voor de borstvoeding. En sommigen van hen zeiden dat het zien van borstvoeding geld kreeg, en als het van een persoon of een dier is wiens vlees niet wordt gegeten, dan is het verboden geld, en als het van een dier is waarvan het vlees wordt gegeten, dan is het toegestaan ​​en Er werd gezegd dat wie ziet dat hij borstvoeding geeft aan een jongen of borstvoeding geeft, hij wordt opgesloten en leed krijgt, en sommigen zeiden dat wie zag dat hij borstvoeding gaf aan de borst van zijn moeder, eer en rang verkrijgt, en wie ziet dat hij vrouwen rondloopt en hun borsten zuigen, dan is hij een man die van homoseksualiteit houdt…

…Al-Sadr De uitzetting van de borstkas en zijn goedheid in een droom is het bewijs van de ongelovige van zijn islam, en het is voor de ongehoorzame om zich te bekeren en gehoorzaamheid te verlichten, en duidt op facilitering van het moeilijke . Misschien wees Hassan al-Sadr op altruïsme . Al-Sadr kan verwijzen naar de kennis, het geld, de leiding of de waanvoorstelling die hij in hem verbergt . Al-Sadr is een gast, echtgenote of functie . En beklemming op de borst . Als mijn dhimmi ziet dat zijn borst krap is, verliest hij zijn geld . En er werd gezegd : de capaciteit van de borst is genereus en de beklemming is gierig . Hij voelde : dat zijn borst een steen zou worden , het zou hardvochtig zijn . De breedte van de borst duidt ook op onrecht, en de borst is de plaats van zorg en vreugde, dus wie zijn borst wijd zag, zal tevreden zijn, en wie zijn borst smal zag, zal verdriet en waanvoorstellingen krijgen . En er werd gezegd : zijn uitbreiding van de islam en zijn vernauwing van tirannie . En als een ongelovige zijn borst ziet, dan wordt hij moslim en profiteert hij van zijn vak . En wie pijn in zijn borst zag, hij zondigde en werd gestraft voor zijn zonde, en er werd gezegd : hij is buitensporig in gehoorzaamheid aan de Almachtige God . En als een man twee borsten in zijn borst ziet, dan trouwt hij als hij celibatair is, of als hij verliefd is, dan wordt zijn affaire duidelijk ….

…Het melken van een dier is in een droom een ​​indicatie van goede daden, vleierij, politiek en levensonderhoud . Als een slaaf ziet dat hij een koe melkt, zijn meester, dan trouwt hij met de vrouw van zijn meester, en wie ziet dat hij een koe melkt en haar melk drinkt, zal rijk zijn als hij arm is, en hij is waardig en verheven, en als hij rijk is, neemt zijn rijkdom en trots toe . En wie ziet dat hij kamelen melkt, hij zal geld hebben van een sultan, en het melken met bloed zal verboden geld vangen . En zijn sluwe interpretatie melken . En de kamelenmelk is een arbeid op het land van de Arabieren . De melk van het zuivere is arbeid op het land van de niet-Arabieren, als het wordt gemolken en er bloed uit komt, verraadt het een heerser in zijn gezag, want het melken is vergif, het oogst verboden geld, omdat het melken met melk gemaakt een oplossing en winst in zijn vak, en de wereld bracht hem zoveel als de uier hem doorgaf . En er werd gezegd : als iemand een kameel melkt en haar melk drinkt, zal hij met een rechtvaardige vrouw trouwen, en als hij getrouwd is, zal een jongen met zegen worden geboren ….

Melk in een droom is geld dat hij voor hem heeft verdiend . En het gebouw erbij duidt op goed werk en religie . En de steen wordt geïnterpreteerd door een bediende, dus degene die zag dat hij een steen van een hoge plaats gooide en deze werd versnipperd, stierf een bediende . En melk in het gebouw is de relatie van de eigenaar van het gebouw en zijn kinderen die sterk met hen zijn . En wie ziet dat hij melk maakt op een plaats waar zijn mannen toenemen, en wie een melkhuis bouwt, krijgt het presidentschap en het mandaat . En wie ziet dat hij melk maakt, is bang voor de dood . En een steen in het gebouw is een man uit een groep ….

…Al-Fasad is in een droom een ​​man die gehoorzaamt aan het gesprek . Als hij een man kapot maakt door vertoning, dan wordt hij neergestoken en is hij vijandschap, en als hij in lengte breekt, dan spreekt hij de schoonheid en componeert hij onder de mensen . En Almusdod bewijs van troost en genezing van kwalen . En wie in een droom van een orgel is gegrepen , hij moet erin worden opgemerkt terwijl hij wakker is . En wie ziet dat een jonge man zijn zweet lang laat draaien, dan hoort hij een vijand spreken of steken die hem raakt . En als hij ziet dat hij zijn zweet heeft verloren en zijn zweet is afgesneden, dan zal zijn familielid sterven . En als de aderlaten in zijn rechterhand is, dan verdubbelt zijn geld, en als het in zijn linkerhand is, dan overwint hij zijn partner . En als hij ziet dat een persoon hem heeft afgewezen, dan hoort hij een woord van een vriend, en als er bloed uit zijn zweet komt, dan zal hij ervoor worden beloond, en als er geen bloed uit hem komt, dan is het zo. zei dat het juist is en degene die zonde begaat, komt eruit . Als een geleerde hem breekt en het bloed komt uit hem in een kom of in een bord, dan wordt hij ziek . Als hij hem breekt en geen bloed ziet, hoort hij woorden van zijn vrouw . En als hij het bloed veracht dat uit hem komt, dan zal hij ziek worden en zal hij schade lijden in zijn geld . En als zijn vrouw een dochter baart als de bovenarm longitudinaal is, en als de bovenarm longitudinaal is, en als het transversaal is, dan zal wat er tussen haar en haar familieleden is, worden afgesneden door dood of leven . En wie ziet dat hij wil rouwen, dan wil hij berouw hebben van zonde . En als hij denkt dat bloed hem heeft verslagen, dan is hij in een gril en de zonde overwint . Als het bloed zwart is, dan volhardt hij in een ernstige zonde en zal hij zich daarvan bekeren . En de aderlating is de uitstroom van geld bij het schrijven van een argument, en de scalpel is als de pen, en het bloed is als de inkt, en de maagd als ze baart, dan trouwt ze . Een aderlaten voor een jongen wordt besneden . En de gevangene bezocht Bishara, omdat er bloed in de aderen zit . En de zwangere vrouw bezocht haar en haar bevalling . Als de aderlaten niet in de maand van bevalling plaatsvonden, wordt deze afgebroken . En de rijke man betaalde zakaat over zijn geld . En het bezoek van de onbekende vrouw in de wereld komt naar degenen die haar hebben gezien ….

En wie ziet dat de zon van de aarde is opgegaan en schijnt zoals hij is, en als hij ziek is, geeft hij aan dat hij ontwaakt is, en als hij afwezig is, geeft hij aan dat hij veilig is teruggekeerd ….

…Putten : Wat betreft de put van het huis, het kan zijn Heer aangeven, omdat hij zijn waarden is . Misschien verwijst ze naar zijn vrouw, omdat hij in haar een emmer aangeeft, en zijn touw in haar neerdaalt om water te onttrekken, en ze draagt ​​water in haar maag als ze vrouwelijk is . En als de interpretatie ervan een man is, is het water zijn geld en zijn levensonderhoud dat wordt geleverd door zijn familie, en hoe meer goed hij is dat niet in het huis wordt gegoten, en als het overstroomt, is dit zijn geheim en zijn woorden, en hoe minder zijn water is, hoe minder zijn inkomsten en de zwakte van zijn levensonderhoud . Wanneer zijn water dicht bij de hand is, duidt dit op zijn goedheid, vrijgevigheid, nabijheid tot wat hij heeft, en zijn geld voor zijn geld, en als de put een vrouw is, is het water ook haar geld en haar foetus, dus hoe dichterbij het is aan de hand, haar geboorte is nabij, en als het over de aardbodem overstroomt, zal het hem baren of omverwerpen, en misschien duidt de put op de dienaar, de slaaf en het beest. Iedereen die in zijn gezin profiteert van de verkoop van water en de oorzaken ervan, of van reizen en dergelijke, omdat de onbekende bron kan duiden op reizen, omdat de emmers er doorheen gaan en komen en reizen en terugkeren op dezelfde manier als onderweg reizigers . Misschien geeft de onbekende put die wordt uitgeoefend in de wegen, die zich in de valleien bevinden, de markten aan waar iedereen die het krijgt krijgt waarvoor hij bestemd is . En zijn emmer en droeg hem eraan vast te klampen . Misschien duidde het op de zee, en misschien duidde het op de badkamer en de moskee waarin het vuil van de aanbidders werd gewassen, en misschien duidde het op de wetenschapper die kennis put uit hem die de zorgen onthult . Misschien wees ze op de overspelige vrouw die langskwam en haar wilde hebben . Misschien wees het op de gevangenis en het graf van wat er met Joseph in de kuil was gebeurd . Wie ziet alsof hij in een onbekende put is gevallen, als hij ziek is, zal hij sterven, en als zijn schip kapot is gegaan en in het water is geraakt, en als hij over land reisde, sneed hij de weg af en bedroog hem en zichzelf verraden, en als hij een ruzie was, werd hij gevangengenomen, anders ging hij een dwingende badkamer binnen, of ging hij een huis binnen. Een overspelige vrouw . En als hij een emmer haalt uit een onbekende bron, als hij een lam heeft, predikte hij namens hem door een jongen, omdat hij verheerlijkt zei : “ Toen maakte hij zijn emmer en hij zei: O goed nieuws, dit is een jongen . ~ En als hij koopwaar op zee of op het land had, werd die naar hem gebracht of bereikte hem . En als hij een zieke had, werd hij wakker en ontsnapte en besloot hij . Als hij een gevangene had, ontsnapte hij uit de gevangenis . En als hij een reiziger had, kwam hij van zijn reis . Zo niet, en hij was alleenstaand, dan trouwde hij . Anders pleitte hij bij een sultan of heerser in zijn nood en werd voor hem vervuld . En dat allemaal als een emmer intact en vol leek . En de Arabieren zeggen : leid ons hier alstublieft mee, dat wil zeggen, we hebben u gesmeekt . En als dat allemaal geen kennis vereiste, en als hij het niet gooide, dan zou de put het drijven, trekken en veroorzaken, dus wat nuttig is uit het water is net zo nuttig als het, en als hij het morst of morst , het vernietigt het en geeft het uit . De dichter zei : Hij zoekt niet het leven door wensdenken … Maar ik gooi emmers in de emmers en vul ze in fase en fase … Je brengt slib en een beetje water en sommigen van hen zeiden : Als een man de Nou, dan is ze een lachende en opgewekte vrouw, en als ze een vrouw ziet, dan is hij een man met goede manieren . En wie ziet dat hij een put met water erin heeft gegraven, trouwt met een rijke vrouw en bedriegt haar, want graven is bedrieglijk . Als er geen water in zit, heeft de vrouw geen geld . Als hij van het water drinkt, dan haalt hij geld uit bedrog als hij degene is die graaft, anders is het door de hand van degene die graaft, of door zijn gif, of door zijn hakken achter hem aan . Als hij een oude put ziet in een plaats, een huis of een dorp waaruit de exporteurs of degenen die aankomen worden getrokken door het touw en de emmer, dan is er een vrouw of de manlief van een vrouw of haar waarden waar mensen van profiteren in hun levensonderhoud, en doordat hij een goede vermelding heeft van de plaats van het touw dat in het water wordt geworpen, want de Almachtige God heeft gezegd : ‘En houd je vast aan de touwen van God allemaal. ‘ Als hij ziet dat er water uit die bron stroomt en eruit gaat, dan zijn ze verdrietig en huilen ze daar . Als het gevuld is met water en het stroomt niet uit, dan is er niets mis met het vinden van dat goede en slechte . Als hij ziet dat hij een put aan het graven is om zijn boomgaard te besproeien, neemt hij medicijnen waarmee hij gemeenschap heeft met zijn gezin . Als hij ziet dat zijn bron meer overstroomt dan leegloopt totdat het water de huizen binnenkomt, dan zal hij in de problemen komen als hij op geld stuit . De manieren om dat te doen totdat hij het huis verlaat, omdat hij eraan ontsnapt en evenveel van zijn geld uitgaat als hij het huis uit krijgt . En wie ziet dat hij in een put met chaotisch water is gevallen, hij zal zich gedragen met een onrechtvaardige man van gezag en worden gekweld door zijn complot en onderdrukking . En als het water helder is, dan schaft hij een rechtvaardige man af die tevreden met hem is . Als hij ziet dat hij valt of in een put wordt gestuurd, zal hij reizen . De put, als een man het op een onbekende locatie ziet en er is zoet water in, dan is het de wereld van de man en hij bevindt zich erin met een rijkdom aan zelfgenoegzaamheid die net zo lang een lang leven heeft als water . En als er geen water in zit, is het leven op . En het instorten van de put is de dood van de vrouw. Als hij ziet dat zijn voeten in de put hangen, dan beraamt hij met al zijn geld of wordt hij boos . Als hij in een put gaat en de helft ervan bereikt en de oproep geeft, dan is het een reis . En als hij zijn pad bereikte, hij leiderschap en voogdij verkreeg, of winst uit handel en goed nieuws, dan zou hij, als hij de oproep tot gebed in de helft van de put hoorde , geïsoleerd zijn als hij een wali was, en hij verloor als hij hij was een koopman, en sommigen van hen zeiden : Wie een put in zijn huis en land ziet, hij zal overvloed verwerven in zijn levensonderhoud, en gemak na ontbering en voordeel . Er werd gezegd dat degene die een begraven put sloeg, hij een pool met geld sloeg ….

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…Wat Al-Sadr betreft, het wordt geïnterpreteerd volgens de aspecten van de sharia, religie, enzovoort. Als hij ziet dat zijn borst breed is, dan duidt dit op de toename van zijn religie en zijn vroomheid, en wie een smal in zijn borst ziet, duidt op een afname van zijn religie, en wie in zijn borst ziet wat hij ontkent terwijl hij wakker is, is niet Mahmoud, en als hij ziet wat hij prijst, is hij prijzenswaardig en wie in zijn borst ziet Wat hem pijn doet, geeft zijn geld uit aan extravagantie…

…Urineren is in een droom, zijn geld uitgeven aan iets dat niet voor hem is toegestaan, of gemeenschap hebben met iets dat niet geschikt voor hem is . En diurese in een droom is een bewijs van het genereren van levensonderhoud . En het vasthouden van de urine en de hardheid ervan kan duiden op zijn urgentie in zaken en gebrek aan juistheid, en dat de injector pas genoegen neemt met een beslissing als hij betaalt wat hij ervan heeft bevroren . En urineren in een droom is verboden geld . En wie ziet alsof hij op een onbekende plaats is, zal daar met een vrouw trouwen . En er werd gezegd : wie het ziet alsof hij aan het urineren is, geeft een alimentatie uit die naar hem terugkeert . En wie zichzelf ziet als uitgeput in een put, zal het geld uitgeven dat is toegestaan . En wie ziet dat hij een waar heeft uitgeput, zal die waar verliezen . Vriend in een nis bevalt van een zoon van een wetenschapper . En wie ziet alsof hij de Koran heeft uitgeput, zal een van zijn kinderen de Heilige Koran uit het hoofd leren . En wie zichzelf ziet alsof hij wat schenkt en wat opsluit, als hij rijk is, zal een deel van zijn geld weg zijn, en als hij van streek is, zal een deel van zijn leed verdwenen zijn . Als hij het ziet alsof een andere persoon met hem plast, dan wordt hun urine door elkaar gehaald en vervallen ze in een voortzetting en affiniteit . Als hij ziet dat hij een injector is, wordt hij boos op zijn vrouw . Als de urine sterk voor hem is, en hij kan daar geen plaats voor vinden, wil hij geld begraven en kan hij geen begraafplaats vinden . Als hij ziet dat hij heeft geplast in plaats van urine, zal hij worden vrijgelaten als hij arm is, en als hij rijk is, verliest hij zijn geld . Als hij mensen zijn urine zou zien afvegen, zou er een jongen bij hem geboren worden, en de mensen zouden hem volgen . Als hij een persoon ziet waarvan bekend is dat hij slecht over hem is, dan vernedert hij hem door zijn geld aan hem uit te geven . Als een man ziet dat hij melk plast, zal hij zijn instinct verliezen. Als een bekend persoon het drinkt, geeft hij aan hem wettig geld uit in zijn wereld . En wie ziet dat hij bloed plast, zal bij een gescheiden vrouw komen, of een vrouw met een mahram, en dat weet hij niet . Als hij ziet dat hij Zaafarana plast, krijgt hij een zieke zoon . Als hij ziet dat hij geen sap heeft, geeft hij zijn geld uit . Als hij ziet alsof hij geen vuil of modder heeft, dan is hij een man die de wassing niet verbetert . Want het vuur werd hem een ​​zoon van autoriteit geboren . De bleke kleinigheid pleegde onfatsoenlijkheid met zijn gezin . Als er braaksel uitkomt in plaats van urine, duidt dat op een verboden kind . En als er een vogel tevoorschijn komt, zal er een kind worden geboren dat in goedheid en corruptie bij de essentie van die vogel past . En wie staand dwaalt, geeft zijn geld uit onwetendheid uit . Hij die zijn hemd draagt, krijgt een zoon, en als hij geen vrouw heeft, zal hij trouwen . Als hij ziet dat hij in zijn neus plast, komt hij verboden . En wie ziet dat hij plast op een van de marktplaatsen, wordt beschouwd als een account van de markt . Zag de vader van Ardashir zoon van Sasan was een herder als een vriend en verhief hem stoom oom van de hele hemel, hij vroeg Babak de oversteek, hij zei : Oabbarha je zelfs niet toegeschreven aan een zoon Bold you, Vuadh this, hij zei : geboren voor jou Ghulam hebben vooruitzichten was goed . En wie ziet dat hij zijn leven heeft verloren in het huis van een volk, de buurt van een gemeenschap, of de moskee, het land of het dorp van een volk, dan gooit hij zijn sperma in een huwelijk met hen . En wie ziet dat hij plast in een fles of een kom, of een pot, een put of een verwoeste, dan zal hij met een vrouw trouwen . Men denkt dat in gedachten de zee om geld naar de sultan te komen in tien of zakat en andere . En wie zag dat hij dacht dat zijn kinderen verspreid zouden worden . En wie ziet dat een penis uit zijn geslachtsdelen komt, dan wordt voor hem een ​​kind geboren dat deelneemt aan alle kennis, want de pen bewaart alle kennis . En als hij ziet dat er een pil uit zijn lichaam is gekomen, dan wordt er een jongen voor hem geboren en zal hij een vijand hebben . En wie ziet dat hij veel heeft geplast, in strijd met de gewoonte, of het heeft besmet, of dat het vies ruikt, of dat hij heeft geplast terwijl mensen naar hem kijken, dat is een bewijs van boosaardigheid of de manifestatie van het kwaad dat aan het licht komt . En het drinken van urine duidt op een vermoeden van winst of verboden geld ….

…Type I : Revelation verafschuwd Ze hebben de duivel te doen , en het reciteren zelf , die wordt Bodgat dromen genoemd, dat is te wijten aan de sluwheid van Satan en zijn bedrog en zijn vijandigheid voor de mens . (1) Een voorbeeld van deze soort is overgeleverd in Sahieh Muslim uit de h’adieth van Jabir moge Allah tevreden met hem zijn van de Boodschapper God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei dat hij een bedoeïen vertelde die naar hem toe kwam en zei : Ik droomde dat mijn hoofd was afgehakt, dus we volgen hem, dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, bestrafte hem en zei : ~ Zeg niet dat Satan in een droom met je speelt .~ (2) In een andere zei Raaah Jaber : Ik hoorde de Profeet vrede zij met hem Tkd een toespraak houden, hij zei : tegen Aihdtn een van jullie Btalb de duivel in zijn slaap . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen zei Gods genade : De pijp droomt, het verwarde ongeorganiseerd , en vaak zei dat Tartuffe de almachtige Satan haatte :~ om degenen in te pakken die Ouamno niet Bdharhm niets anders dan God wil ~( argument : 10). (3) en dit soort visioenen hij Adab zes : ten eerste : om toevlucht te zoeken bij Allah tegen zijn kwaad , en deze beschuldiging is duidelijk , Valastaazh legitimeert alles wat het gehaat wordt . Ten tweede : om toevlucht te zoeken bij Allah tegen Satan . Om te spreken : ~ als je zag een visioen van haat Fletholh en spit op zijn drie keer links en God vragen van goedheid en zoek mijn toevlucht bij Allah tegen het kwaad ~ overgeleverd door Ibn Majah uit de hadith van Abu Hurayrah marfoo en overgeleverd door Muslim, ook .~ (4 ) Volgens de roman in een moslim uit Jabir ook : ~ Olistaz Allah van Satan ‘s drie ~ kwam in een roman Moslim ook : ~ Afilipsq ging drie keer weg ~ die ik zal schetsen in : Ten derde : spugen terwijl hij oplet vanuit zijn slaap drie keer vertrokken . Elke spuugde zijn linkerhand driemaal Besqa-licht ‘ en het geheim van deze God kent ‘ gruwel van wat hij zag en minachting voor de demon dat ik zie dat dat visioen aan de rechterkant echt is ‘ , werd links uitgekozen omdat het het vuil is , en triangulatie in de vorige roman Moslimbevestiging ~ heeft gereageerd met drie woorden : Altfet wees zonder speeksel ~ en bagasse wees bij hem speeksel zacht . spugen en bij hem zijn speeksel en het grootste deel van bagasse . vierde : om de kant te veranderen waarop hij was toen hij zag het , aan zijn zijde met de tweede de reden voor dit? : optimistisch over te zetten en te verplaatsen misschien is er een andere reden die edgewise plaats van de duivel , en zodat visie bochten van gruwel voor de geliefde en verplaatsen van die schadelijk zijn voor de goede . vijfde : niet om te vermelden om een reeds , heeft verklaard dat een aantal gesprekken te corrigeren wat Bukhari Gods genade via Abu Sa’id al – Radhi Ath met hem en hij zei, ~ en herinnert haar van een dat niet het geval hem schade berokkenen ~(5). zoals voorzien in ons verhaal van de man die sprak over het visioen om zijn nek te slaan , de Obi, maar de uitdrukking ervan is niet alleen Iqsa voor degenen die hem vertrouwen , of hem begeleiden ‘ of over de wereld om Aabroha hem te laten boeten wat ze kunnen en Arushdouna wat wordt door hen aangesteld en wat hem ten goede komt . De vraag wordt hier gesteld , wat is het geheim ervan verboden? Fa zegt het geheim dat God kent – voorlopig bijgewerkt door , misschien verklaard door het schijnbare geschaad zijn imago . En wees een potentiële ~ valschatting van de Almachtige God ~ en geeft aan dat de h’adieth van Abu Razin moge Allah tevreden met hem zijn bracht : ~ Het visioen van een man van een vogel die niet was overgestoken ~ Indien gekruist getekend ~, en goed praten . (6) wat betekent : dat visioen indien mogelijk tweezijdige ~ kruising van een van hen vond plaats in de buurt van die capaciteit , en laat zien dat zo’n man zijn been opheft waarop hij wacht. Matthew zegt het . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Commentaar op het interview : ~ Het visioen van een man op een vogel die niet overstak als hij werd gekruist, deed zich voor ~ . Frank zegt dat visie is als een kruis , en zo leerde ons de Boodschapper van Allah dat is niet het gebrek daaraan, maar een mentor of een geleerde of minnaar , omdat ze veronderstelden dat ze de beste betekenissen zouden kiezen in de interpretatie Vtqa op dienovereenkomstig, maar nee betwijfel of het beperkt is tot de vraag of de uitdrukking die visie tolereert, zelfs op het gezicht , en niet puur een fout is , anders is het dan niet het gevolg van hem, en ik ken God ‘, heeft erop gewezen dat de betekenis van imam Bukhari in het boek uitdrukking van zijn Sahih door te zeggen : ( deur ging het niet zien visie voor de eerste voorbijgaande als het geen pijn doet .) blijkt uit de woorden van de Profeet vrede zij met hem naar Aboe Bakr, terwijl door zijn visie : ~ een goot aantal en sommigen misten: ‘ De Profeet vrede zij met hem gaf niet aan wat Abu Bakr had gezondigd , zelfs tussen degene die zondigde naar de uitdrukking van de Profeet vrede zij met hem is de tweede en de eerste die moet worden goedgekeurd, maar het bleek verkeerd . dus niet knippen Raak het algemeen alleen om het te vertrouwen , en hem en zijn kennis en mening te adviseren, en opvattingen van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn van de Profeet vrede zij met hem dat hij zou zeggen : ~ niet Tqsoa visie alleen wetenschapper of mentor ~ in de roman : ~ niet alleen op Iqsa Wade, een aanscherping van de aanduiding van de vriendelijkheid van een acteur. Overgeleverd door Tirmidhi zei Sheikh Albani : S Zijn roeping is authentiek volgens de voorwaarden van de twee sjeiks, en de betekenis van de vorige hadith ‘Het visioen is op een man die vliegt ‘ betekent dat het niet tot rust komt tenzij het kruist , zoals als het op een vliegende man was . ~ Dus het viel en viel waar het kruiste, net zoals het ding dat aan de voet van de vogel zit met de minste beweging valt, en dit is een representatieve analogie. De snel vliegende vogel heeft een voorwerp dat met de minste beweging valt op zijn been . het geeft de mogelijkheid om de visie op het gezicht van de verdragen wat er verteld herhalingen en biedt ook ons verhaal van de man die op de sprak visie op het raken van zijn nek , de Obi, maar de uitdrukking is niet Iqsa alleen op degenen die hem vertrouwen , of mentor voor hem , of de wereld om Aabroha hem te laten boeten wat ze maar kunnen en Arushdouna Wat helpt hem en wat is nuttig voor hem . De vraag wordt hier gesteld , wat het geheim ervan is verboden? Fa, zeg het geheim dat God weet – omdat de bijgewerkte ze , misschien geïnterpreteerd geschaad op het zichtbare beeld – en dit is een potentieel , valt de waardering van God , en laat zien dat deze h’adieth van Abu Razin moge Allah tevreden met hem zijn gebracht : ~ Het visioen van een mensvogel is niet gekruist , indien gekruist ondertekend , ~ de hadith is goed . Betekenis : dat visioen indien mogelijk tweezijdig , kruising van een van hen vond plaats in de buurt van die capaciteit , en laat zien dat wat er van Abdul Razak kwam zei : het visioen ligt op wat kruist als Zllk als een man die zijn been optilde wanneer hij wacht op plaatsen . (7) zei Sheikh ( Mohammed bin Nasser al- Albani ) in een commentaar op het interview : ~ Het visioen van een man op een vogel die niet overstak als hij werd gekruist, deed zich voor ~ . Frank zegt dat visie is als een kruis , en dat leerde ons dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) niet het gebrek daaraan is, maar de mentor of een geleerde of minnaar , omdat ze veronderstelden de beste betekenissen te kiezen in de interpretatie Vtqa on dienovereenkomstig , maar wat niet. Het lijdt geen twijfel dat dit beperkt is tot de vraag of de uitdrukking iets is dat het visioen zelfs op een bepaalde manier kan verdragen , en geen zuivere fout is , of dat het op dat moment geen effect heeft en God weet het het beste (8), en Imam Bukhari verwees naar deze betekenis in het boek van uitdrukking van zijn Sahih door te zeggen : ( Hoofdstuk van degene die het visioen van de eerste voorbijgaande, zo niet gekwetste niet zag ). Bewezen door de woorden van de Profeet vrede zij met hem tot Abu Bakr terwijl hij door zijn visioen heenging : ~ A schonk wat uit en miste er wat ~, en de Profeet vrede zij met hem , gaf niet aan wat Abu Bakr zondigde , zelfs tussen degenen die zondigden. de uitdrukking van de Profeet vrede zij met zijn vrede is de tweede en de eerste die moet worden goedgekeurd, maar dit bleek verkeerd te zijn . (9) Daarom, niet knippen Raak over het algemeen alleen maar om het vertrouwen , en hem en zijn kennis en mening, en Views adviseren: Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn van de Profeet vrede zij met hem dat hij zou zeggen : ~ Do niet Tqsoa-visie alleen voor de wereld of mentor ” (10), in de roman : ` ` Iqsa alleen op Wade en ‘ ‘ scherper de naam van de betekenaar van de acteurvriendelijkheid , vertelde Tirmidhi Shaykh al – Albaani : correct toegeschreven aan de toestand van de twee sjeiks (11) , en de betekenis van het vroegere moderne ‘ visioen van een mensvogel ‘ het komt niet tot rust tenzij het wordt uitgedrukt , het is alsof het op een vliegend been was, en het viel en viel waar het kruiste, als het ding dat op de man is van de vogel valt met de minste beweging. Dit is een analogie, waarbij het visioen werd vergeleken met een snel vliegende vogel, en er werd iets aan zijn poot gehangen dat met de minste beweging viel . Het toont de mogelijkheid van een visie op het eerste gezicht van tolereren wat er in zijn Sunan in het boek Openbaring wordt verteld. Band Hassan Suleiman bin verliet Aisha, de vrouw van de Profeet vrede zij met hem, zei : Een vrouw uit de mensen van de stad heeft een echtgenoot-handelaar, Tri was het visioen van de meer afwezige haar man, en zelden missen ze alleen zwanger achtergelaten, komt de Boodschapper van alle vrede zij met hem, zegt : Mijn man is een handelaar kwam uit Fterkny zwanger, en ik zag als gezien slapen om mijn huis te forceren werd gebroken en ik werd geboren als een jongen met ogen, zei de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) : ~ goed , want je man aan jou, de Almachtige God wil, een rechtvaardige, en baart een jongen met gerechtigheid . je ziet waren twee of dinsdag al komt de boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zegt dat haar , gaat terug haar man en bevallen van een jongetje . . kwam een dag als Tonah was , en de Boodschapper van Allah vrede zij met hem afwezig , het heeft dat visioen gezien , zei ik tegen haar : oom je w zal de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) in twijfel worden getrokken, o natie van God? En ze zei : een visioen dat ik zag kwam tot de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, vraag hem naar , hij zegt : ~ goed , zal worden gezegd, en ik zei : Vertel me wat? Ze zei : Zelfs de Boodschapper van Allah mag Allah zegene hem, kom en hem, Voardha hem als je introduceert . Zei Aisha : Ik zweer dat ik wegging zelfs vertelde me, ik zei : God , die liefdadigheid jouw visie naar Imutn je man , en breng een jongen voort Vajra !! Ik bleef huilen en zei : Mali yen bood je mijn visioen aan ?? ging de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) binnen, huilend zei tegen haar : ( verdoemd O Aisha? ) Dus ik vertelde hem het nieuws en wat werd aan haar, de Boodschapper van God, uitgelegd, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ~ Wat, o Aisha, als je een visioen naar de moslim oversteekt, het dan voorgoed doorgeeft, dan zal het visioen volgen wat de eigenaar kruist . ~ Aisha zei : Dus bij God, haar man stierf, en ik zie haar niet, maar ze baarde een kind dat een eenling is (12). Conclusie die hieruit voortkomt , dat visioen indien mogelijk twee – si ded , vond het oversteken van een van hen plaats in de buurt van die capaciteit . dus Jacob’s zoon Jozef verbood Iqss zijn visioen aan zijn broers uit angst voor bedrog en afgunst , zei Stone Son : de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) Dat er een visioen plaatsvindt behalve voor iemand die liefheeft omdat hij het hem kan uitleggen in een manier die hij niet leuk vindt, hetzij met haat of jaloezie , het kan van die kwaliteit vallen , of naar Zichzelf haasten van die bedroefde en gekwelde , dus gaf hij opdracht om een ​​update achter te laten voor degenen die daarom niet leuk vinden . (13) VI : die vraagt ​​wanneer een slechte droom ook zal zijn : gebed , en wordt aangegeven door de h’adieth van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn : ~ Als hij zag . ENIG wat hij haat , laat Vlaisal dus niet gebeuren door mensen . ~ (14) en de wijsheid van God en ik weten : dat het gebed van elke toevlucht optreedt als slaaf, vreest dat het over Almkarh doet . Volgens om sommige geleerden, het is een lezing Zevende Staat van de stoel, maar hem niet te leiden, zelfs als hij geen lezen van deze stoel in zijn gebeden hebben twee bereikt dingen samen, bidden en lees de stand van de stoel . En als hij zich beperkt tot het doen van iets van wat hij noemde, zal het voldoende zijn om de schade ervan af te weren, zo God wil, zoals de hadiths zeiden . Maar het is beter voor hem om alles te doen om de vertellingen te combineren . Ibn Qayyim zei in Zaad : en wanneer het hem geen kwaad deed, maar dit visioen drijft Almkorhh het kwaad . Al-Nawawi zei : God maakte geen melding van de reden voor de veiligheidsimpact van de Abomination- visie en zorgde ook voor liefdadigheid en bescherming voor geld . . . En het smeken daarin een antwoord en betaling van rampspoed en aalmoezen te doen, beloont de dood van het kwade dit alles door het besluit van God en bekwaamheid . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – een verwijzing eerder – p. 5 . (2 ) Overgeleverd door Muslim in zijn Sahih, zoals uitgelegd in het nucleaire (27 \ 15 ) • op .. (3 ) say nuttig boek over monotheïsme – Verklaring van Sheikh : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Vertelde prijzen in de boek Openbaring uitdrukking 0 deur zag een visioen van haat – op – moslim in het boek Openbaring ( 15/17 ) – op •. (5 ) Zie de opening ( 12/369 ) , het boek Openbaring vanaf de deur van de uitdrukking van God – op . (6 ) Modern geklasseerd uitspraak en Sundh Hassan werd overgeleverd door Abu Dawud in het boek van de literatuur, de deur van wat kwam in een visioen – een vorige referentie – en Rawa Tirmidhi in het Boek der Openbaringen de deur van wat kwam in de uitdrukking van visie – op – overgeleverd door Ibn Majah in het boek van de uitdrukking van het hoofdstuk Openbaring van Openbaring Indien aangenomen en ondertekend, niet Iqsa alleen op de vallei – op – 0 verteld door Imam Ahmad in het eerste datuminterview van burgers met Abu Razin Oqaili, vondeling Ben Amer Muntafiq – op ‘ en verhaalde samenvattingen in het boek Openbaring hoofdstuk van Openbaring vallen niet tenzij ze een weerspiegeling zijn van 0 gepubliceerde Library Scientific – Beirut . (7 ) zie : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/432 ). ( 8 ) reeks gesprekken correct , c 1, p. 28, i 2 , het informatiebureau 1399 van . (9 ) Verteld door Bukhari in het boek van de uitdrukking deur zag het visioen niet voor de eerste voorbijgaande als het geen pijn doet, zoals in Fath al – Bari ( 12/431 ), en Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire uitleg ( 15/29 ), – Referentie voormalige -, en zal komen praten door te vermelden in p 101 . (10 ) Overgeleverd door Tirmidhi in het boek Openbaring hoofdstuk in de interpretatie van Openbaring wat wordt aanbevolen en hen haat – op – en gerichte samenvattingen in het boek Openbaring dat de deur van haatvisie alleen de wereld weerspiegelt Of mentor – op – overgeleverd door Ibn Majah in het boek Openbaring ging de uitdrukking de deur van het visioen over, zo niet alleen Iqsa ondertekend op de vallei – een eerdere verwijzing . (11 ) correcte chatter-serie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , de vertellers van het drama in zijn Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) uitbreiding Zie : luifel Reni – op – ( 1/176 ). En Ibn Hajar – vorige referentie (631/12). (14 ) Verteld door Imam Muslim in het boek Openbaring ( 15/21 ) – Gewogen ex – Abu Dawood in het boek van literatuur aan de deur van wat er in een visioen kwam – op -, en prijzen in het boek Openbaring uitdrukking van de deur van Openbaring drie – een verwijzing eerder . En Ahmad nam het op in zijn Musnad in de rest van de Musnad van de velen – een eerdere verwijzing – en de Darami in het Boek van het hoofdstuk Openbaring van de Visie Drie – een eerdere verwijzing – en al – Tirmidhi in het boek Openbaring hoofdstuk van wat er in het visioen van de profeet Mohammed kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, de schaal en de emmer – vorige referentie -. (15 ) uitbreiding Zie : Verklaring van de trio’s van Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – en uit te leggen Muslim – Nawawi (15 /18 ) – op – en Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , het bereiken van Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , verspreid de berichtorganisatie , Al – Manar Library Islamic , i 13, de datum van 1406 van ( 2/459 ). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi ….

Melk is in een droom een ​​man die evenveel geld inzamelt als die melk . En wie ziet dat hij melk dronk, droogde en inzamelde, zou geld inzamelen ….

…Het is overgeleverd op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dat hij zei : ~ Wie denkt dat hij melk drinkt, is fitrah .~ De heer Abu Saad zei : Het zien van melk in de borsten voor mannen en vrouwen is geld, en de melkaanvoer ervan is de capaciteit van geld. Als een vrouw die wakker is geen melk heeft, ziet dat ze een bekende jongen, man of vrouw borstvoeding geeft, zijn de deuren van deze wereld voor haar en voor hen gesloten . Sommigen van hen zeiden dat wie het zag alsof hij borstvoeding had gekregen van een vrouw, hij geld en winst zou ontvangen . En wie het ook zag alsof hij paardenmelk of een rum dronk, de sultan genoot ervan en werd er goed van . En veemelk is halalgeld van de sultan ….

…Musk komt uit de mond. 92 – Hij zei : En Nafeh al-Qari, als hij sprak, ruikte de geur van muskus, en er werd tegen hem gezegd : Wanneer ik zat, parfumeerde ik, en hij zei : Wat gisteren goed was en niet dichterbij, maar ik zag een boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – in een droom terwijl hij in mijn mond las uit die tijd ruikt degenen die dit ruiken ….

…Het visioen van Farao met het vertrek van een rechtvaardige man op gezag van Ibn Masoud – moge God tevreden met hem zijn – en op gezag van enkele van de metgezellen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken – moge God zij tevreden met hen -: dat Farao in zijn droom zag dat er vuur uit het Heilige Huis kwam totdat het de huizen van Egypte omvatte, dus het verbrandde de Kopten en liet de kinderen van Israël achter. De huizen van Egypte werden verwoest , dus noemde hij de magiërs, de priesters, de clans en de bezitter, en hij vroeg hen naar zijn visioenen, en ze zeiden tegen hem : Hij komt uit dit land waar de kinderen van Israël vandaan kwamen – dat wil zeggen het Heilige Huis – een man wiens gezicht zal wees de vernietiging van Egypte. . Wat met de rechtvaardige wordt bedoeld, is Mozes, vrede zij met hem…

…En wie ziet dat hij gekookt of gegrild vlees eet, zal door vermoeidheid in zijn levensonderhoud voorzien en misschien zal hij lijden onder het eten van de gebarbecuede angst en er werd gezegd dat grillen hun verdriet is en dat geld verboden is. Zijn dienaar is pokken, en als hij een kalf braadt, als hij een van degene is die de jongen zoekt, zal hij hem goed nieuws brengen, anders zal hij bang zijn voor zijn vijanden. Vlees komt het huis binnen omdat het een ziekte is die het treft, en dan ontsnapt het. En wie ziet dat hij dood vlees eet en het goede in zijn handen laat, dan komt hij verboden en verlaat zijn familie en wie ziet dat hij het vlees van een kameel of een kameel eet, dan wordt hij ziek en wie ziet dat hij het vlees eet van een ram eet hij van een oude man en wie ziet dat hij geitenvlees eet, wordt een beetje ziek, en dan is het hersteld. En wie ziet dat hij schapenvlees eet, krijgt een beetje goed. En wie ziet dat hij eet van geitenvlees, krijgt een beetje goed van een jongen, en wie ziet dat hij kippenvlees eet, dan haalt hij geld uit gevangenschap en is verboden, en wie ziet dat hij het vlees van een vogel eet, dan hij eet het geld van een grote man, en wie ziet dat hij een van de waterbeesten eet, zal worden geraakt door een machtige man Het wordt net zo bij mensen gezien als dat dier in waterbeesten, en wie ziet dat hij de kop eet van iets van het dier, beïnvloedt het waar hij niet op hoopte, en zijn leven wordt verlengd. En wie ziet dat hij uit zijn maag eet, het is een innerlijk geld dat hem kwelt en wie ziet dat hij uit zijn eigen hoofd eet, eet uit zijn kapitaal. Hij eet uit zijn eigen oog, want hij eet uit het oog van zijn geld, en wie ziet dat hij eet uit zijn lever of uit zijn hart, dan is het begraven geld, hij eet ervan. En wie ziet dat hij mensenvlees eet, hij zal hem aanklagen en wie ziet dat hij melaatsvlees of een melaatse eet, dan zal hij de sultan slaan met geld en kleding, en als hij ziet dat hij gekruisigd vlees eet, dan eet hij. verboden geld van een gedomineerd persoon, en wie ziet dat hij het vlees van zichzelf eet , dan treft hij een grote autoriteit. En wie ziet dat hij dood vlees of bloed en varkensvlees eet, dan raakt hij onwettig geld en begaat hij zonde, en wie ziet dat hij leeuwenvlees eet of hond en dergelijke van leeuwen, dan komt de uitleg daarvan binnen, zo God wil. komen…

…Torrent, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn familie . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En leven is kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap . Yel, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn huishouden . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En de levenden zijn kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap ….

…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….

…Voorbeelden van visioenen : In dit deel zal ik het hebben over de voorbeelden van enkele van de visioenen van de Profeet vrede zij met hem en enkele van de visioenen van de metgezellen, moge Allah tevreden met hen zijn , en ik begin . Visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ( a ) de visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ik noteer hier aan de overeengekomen Aisha overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh zei : (de eerste is het begin van de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem) op hem door de openbaring van de ware. In de slaap zag hij geen visioen tenzij het tot hem kwam, zoals het ochtendbeen. ) (1) De roman kwam in een ander goed visioen , en het oprechte en gezonde verstand voor een van de zaken van het Hiernamaals in het recht van de profeten . Wat betreft het minimum van dingen , Valsalehh verschilt van oprecht ; Als goede single uit , zijn Fraaa-profeten allemaal eerlijk , kunnen geldig zijn en zijn de meeste , misschien niet geldig voor een minimum dat ook op een visioen is getekend toen hij een visioen zag en door het doden van de eigenaars . En vergeleek Pflq waxen zonder de ander , omdat de zon van profetie het visioen was dat Mpadi licht geeft, er is nog steeds dat licht zelfs de zon kan accommoderen , het was innerlijk Noria was in de bekrachtiging Bakraa Ka mijn eerstgeborene , en was innerlijk donker in ongeloof Khvacha als Abu onwetendheid , en de rest van de mensen tussen deze twee statussen elk van hen zoveel als er licht werd gegeven . (2) Voorbeelden van visioenen van de Profeet vrede zij met hem het volgende voorbeeld : ( a – 1) van Anas, moge Allah tevreden met hem zijn vanuit de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Paradise Fright ging een paleis van goud binnen . ik zei : Voor wie is dit . Ze zeiden : Voor een jonge man uit de Qoeraisj , ik dacht dat ik hem was ze zeiden. : Om Omar bin Al-Khattab . (3) dit gesprek kwam in de roman van een ander : ~ Terwijl ik werd slapen, zag me in het paradijs ~ en zei :~ Zij zeiden : Omar, ~ zeggen : Jibril en zijn Mullah Ikh ~ kwam in de juiste uit de hadith van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zei : de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede : “ Terwijl ik sliep, zag je me in de hemel , en er was een vrouw die de wassing deed naast mijn paleis , dus ik zei : Voor wie is dit? Ze zeiden dat Omar zijn jaloezie Follette vals spel verklaarde . ~ Riep Omar, moge Allah tevreden met hem zijn en zei : Je viel O Boodschapper van Allah, vrede zij met hem aan? In de roman toen Imam Ahmad : Abu Hurairah zei : Riep Omar We zijn allemaal in deze Raad met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem. op hem Omar zei : vader van je, O Boodschapper van Allah , ? Oalik aangevallen en wassing hier Alaudhaeh die netheid en Hassan als het paradijs is niet een huis opdracht , heeft zoon zei steen (4) , dat de vrouw, die de bewaakte apostel volgende naar het paleis is een geluid of was in leven toen zag hij haar Profeet vrede zij met hem in het paradijs samen met een kort leven zal hij het van de mensen van het Paradijs afleggen omdat de ziener de Boodschapper van Allah is, vrede zij met hem , en samen met een kort leven is onderhevig om aan te geven dat het zich bewust is van zijn opvolging en het was zo . ( a – 2 ) Op gezag van Abdullah bin Omar, op gezag van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei hij : “ Terwijl ik sliep, toen zag ik een beker met melk erin , ik dronk het zodat ik kon zien dat mijn irrigatie in mijn nagels liep. ” Toen gaf ik Omar bin Al-Khattab mijn gunst . Ze zeiden : Wat heb je dat uitgelegd, o boodschapper van God? Hij zei: ~ Wetenschap .~ (5) Hier Wa’el de Profeet vrede zij met hem melkwetenschap Sommige wetenschappers brengen een verband tussen melk en wetenschap door te zeggen : melk Rizk geschapen door Gods goed tussen de bloedslakken Vrt zoals wetenschappelijk licht getoond door God in de duisternis van onwetendheid , Vdob spreekwoordelijk in een droom als degenen die melk besloten uit bloed en bloed, hij is in staat om kennis te creëren uit twijfel en onwetendheid, en om werk te behoeden voor nalatigheid en misstap . In het gesprek dat de wetenschap van de Profeet vrede zij met hem in God het niet een graad in de te bereiken is , omdat hij dronk, totdat hij zag irrigatie uit de ledematen , en terwijl het geven van hem de voorkeur leeftijd is onderworpen aan een verwijzing naar wat er is gebeurd tot het tijdperk van God , zodat hij Aeachzh in God de schuld krijgt . (6) ( a – 3 ) en Aisha, moge Allah tevreden met haar zijn : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ~ Aritk in een droom drie nachten, ik ontving je koning in de diefstal van zijde zegt : Deze Amrotk . Vokhv van . je gezicht Als je bent , zeg ik : dat dit is van God, zal het worden doorgegeven . Afgesproken woord van de stoom ). (7) en de betekenis van : diefstal van zijde : jurk of witte doek van zijde . het wordt opgemerkt in het eerste voorbeeld, het derde voorbeeld van de visioenen van de profeet vrede zij met hem dat de profeet vrede zij met hem niet Aabarhama Omar en Aisha , Begrijpen of het visioenen zijn waarin de visie op haar gezicht en nominale waarde is hoeft niet uit te drukken en te interpreteren , zei zoon een steen in Zijn uitleg van de hadith van Ibn Omar en zijn visioen van vuur dat sommige visioenen geen uitdrukking behoeven . (8) Het visioen van Abdullah bin Omar was door de Profeet vrede zij met hem het visioen wanneer de eerste Omar ibn al- Khattab drinkt, moge Allah tevreden met hem zijn melk wetenschap ———— —– (1 ) was het met Aisha eens . Overgeleverd door Bukhari in het boek om de deur van de eerste uit te drukken, is het begin van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ware dromen (351 \ 12 ) , en geleid door een moslim zoals in het nucleair uitgelegd in het boek van geloof in de deur van Leptis openbaring aan de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( 2/197 ) – vorige referentie . (2 ) Zie Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie , de paleisdeur in een droom (416 \ 12 ) – op – overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de palm Anas bin Malik, zie uitleg bv Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Vorige referentie . En Tirmidhi vertelde in Sahih Sunan al- Tirmidhi in het boekpersonage en de deur van de deugden van Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn – gepubliceerd Dar herleven Arabisch erfgoed – Beiroet . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/393) _ op – Muslim zoals in de nucleaire (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 /41 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions van de Profeet vzmh en dromen van het gezelschap , gepubliceerd Dar Vanguard , Cairo : 1412 van R 5 . (7) Het werd opgenomen door Al-Bukhari zoals in Al-Fath (12/399), vorige referentie en (7/223), en het werd overgeleverd door Muslim zoals in Al-Nawawi (15/202) in het Boek van de deugden van de metgezellen en in de deugd van Aisha, moge God tevreden zijn met haar, eerdere verwijzing . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie (12/419). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Jaber al-Maghribi zei dat de borst van een man door de vrouw gaat en de borst van een vrouw het meisje kruist ….

…En wie een vernauwing of kleinheid in zijn borst ziet, duidt het gebrek aan zijn religie aan, omdat de Almachtige God zegt: ~Hij maakt zijn borst smal en beschamend .~…

…Ibn Sirin zei: ~Wie denkt dat zijn borst wijd is, duidt op de toename van zijn religie en zijn vroomheid, omdat de Almachtige God zei: ~ Is de Almachtige God zijn borst aan het uitleggen aan de islam ?…

…En wie ziet dat er melk in zijn borst zit, als hij alleenstaand is, trouwt hij en als hij getrouwd is, dan zal hij rijk zijn ….

…En wie ziet dat de melk zachte kaas is geworden terwijl hij het eet, geeft aan dat het geld geoorloofd is, het vermogen tot levensonderhoud en de vrouw die melk over een persoon giet, zal worden opgesloten ….

…En wie op de melk slaat, betekent geld inzamelen, en wie denkt dat hij op de melk slaat, droogt en verzamelt, zamelt geld in ….

…De melk van de ezel is een goede verwonding, en het verschijnen van melk van de aarde en het vertrek ervan zijn een bewijs van het ontstaan ​​van onrecht ….

…Bouwen met melk en modder, een man die mensen samenbrengt met halal . En bouwen met bakstenen en gips en wanneer er een vuur onder wordt aangestoken, zit er niets goeds in . En wie ziet dat hij bouwt, en als hij een vrouw heeft, anders zal hij trouwen en een vrouw adopteren . Tiyan is een man die de schandalen van mensen verbergt, dus wie ziet dat hij een werk in klei doet, doet goed werk . Al-Jassas is een hypocriete man die tot hypocrisie is aangesteld, want de eerste die met gips begint, is Farao . En de discussie of de inscriptie rood is, is de eigenaar van de versiering en ijdelheid van deze wereld . En als de inscriptie van de Koran in steen is, dan is het een leraar voor mensen van onwetendheid . Als het is gegraveerd in iets dat niet in hout wordt begrepen, dan is het ontoereikend voor de hypocrisie, de ingangen van de slechte mensen . En de constructie verbreekt de verbonden en breekt de voorwaarden . En melkstamper, geldverzamelaar . Als hij ziet dat hij melk heeft geslagen, gedroogd en verzameld, dan zamelt hij geld in . Als hij erin loopt terwijl het nat is, zal hij door ontberingen en verdriet worden gekweld . En de timmerman : een beleefd voor mannen, die rechtvaardig voor hen is in hun wereldse zaken, want hout is mannen van corruptie, dus hij versiert van dat wat hout siert . Al-Khashab : voorzit de hoop op hypocrisie . Al-Hatab : Roddels en oproer ….